Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jeredy Hilterman

Gestart door Huizen, januari 23, 2025, 20:41:39

Vorige topic - Volgende topic

Voorstopper

Citaat van: sunderland op januari 28, 2025, 19:07:41
dat is mooi klote. Smand a.u.b. zeg. Dat trage houterige gedoe met anderen in problemen brengen. Die goal vrijdag ook, ok? fout van keeper maar waarom speel je die bal ?berhaupt terug en al helemaal naar ons keeper die zijn dag niet heeft. Vond hem dramatisch invallen. Casas heeft heel lang niet gespeeld
Amen, ben het helemaal met je eens Smand, gauw weg met die clown. Vorig jaar was de verdediging met Smand al drama, daarna in Zweden ook gedregadeerd met Smand in de verdediging, zegt mij genoeg.

Grijskijkert

Citaat van: Voorstopper op januari 29, 2025, 08:02:44
Amen, ben het helemaal met je eens Smand, gauw weg met die clown. Vorig jaar was de verdediging met Smand al drama, daarna in Zweden ook gedregadeerd met Smand in de verdediging, zegt mij genoeg.
:zucht Dus je hebt hem nauwlettend gevolgd, of is dit makkelijk wat roepen?
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

Waar gaat dit topic nou eigenlijk over? Over onze nieuwe spits of over de opstelling van a.s. vrijdag en wie er in de verdediging staat?  :zweep

Grijskijkert

Citaat van: Stiens op januari 29, 2025, 09:17:37
Waar gaat dit topic nou eigenlijk over? Over onze nieuwe spits of over de opstelling van a.s. vrijdag en wie er in de verdediging staat?  :zweep
Hest geliek... Maakt een prima indruk de nieuwe spits van oans...
IN HENK WE TRUST!!!

YellowBlue

Citaat van: fred op januari 29, 2025, 07:59:03
Henkie is zuinig op zijn jongens. Dus eerst even paar weken optrainen
ja, en vooral niet die lieve jongens voor het hoofd stoten..

SCCRulez

Welkom en scoren maar!!  |:)

Huizem

volgens zijn interview knalt hij de 1e 5 kansen het stadion uit. Nou daar zit ik niet op te wachten eigenlijk... _O_

Grijskijkert

Citaat van: Huizem op januari 30, 2025, 09:30:38
volgens zijn interview knalt hij de 1e 5 kansen het stadion uit. Nou daar zit ik niet op te wachten eigenlijk... _O_
Dan snap jij niet wat er bedoeld wordt...ik zal je helpen, hiermee bedoeld hij dat hij veel risico neemt(en blijft nemen) in zijn spel.
IN HENK WE TRUST!!!

Andy King

Citaat van: YellowBlue op januari 29, 2025, 20:09:10
ja, en vooral niet die lieve jongens voor het hoofd stoten..

Nee, precies! Dat heeft ook geen enkele zin!!!

Huizem

Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2025, 09:48:32
Dan snap jij niet wat er bedoeld wordt...ik zal je helpen, hiermee bedoeld hij dat hij veel risico neemt(en blijft nemen) in zijn spel.

Nou dan snap je het zelf denk ik niet, want die ballen moeten binnen. Daarvoor is hij gehaald.

Bankzitter

Citaat van: Huizem op januari 30, 2025, 09:30:38
volgens zijn interview knalt hij de 1e 5 kansen het stadion uit. Nou daar zit ik niet op te wachten eigenlijk... _O_

welk interview??

sunderland


fred


YellowBlue

Citaat van: Andy King op januari 30, 2025, 10:19:32
Nee, precies! Dat heeft ook geen enkele zin!!!
we missen het hele seizoen al een spits, dan heb je er ??n, dan moet je hem opstellen vind ik.

Trainert!

Wat een klasbak.
Arm uit de kom, en er vervolgens weer in willen.
pauwels op zijn flikker gegeven.

onvoorstelbaae dat ze hem niet vanaf seconde 1 opstellen.