die lui maar mooi een lange en vervelende terugreis bezorgen :devil
Denk eerder dat wij een lange en vervelende avond krijgen. Helmond in vorm, en wij totaal niet.
Als het dorgaat....
En anders zijn we half Juni klaar met deze competitie. :_schater
Nee joh, deze winnen we makkelijk. We staan zo langzamerhand toch bekend punten te laten liggen bij laagvliegers en middenmotors? :_schater
Vrijdag Actie tegen ARTS...
Wij willen ons Cambuur terug:
Passie, strijd, inzet, AANVALLEN. Tegenstander opvrete, niet achteruit lopen.
Wisselbeleid = wanbeleid.
Deze Arts maakt ons niet meer beter
Arts bedankt en tot ziens
Maar wat spandoeken maken dus......
Wat een flauwekul. Ga eerst maar weer met z'n allen gezamenlijk achter het team staan i.p.v. je te focussen op één persoon.
Citaat van: Goudvinger op maart 11, 2013, 12:04:16
Wat een flauwekul. Ga eerst maar weer met z'n allen gezamenlijk achter het team staan i.p.v. je te focussen op één persoon.
Deze persoon heeft dat wel verdiend....
En wat denk je dan van de spelers zelf?
Die moeten zich diep schamen. Maar goed, als speler heb je een gemakkelijk leven. Gaat het goed, dan sla je je zelf op de borst. Gaat het fout, dan verschuil je je achter de trainer....
Kom nou, het voetbal is gewoon niet goed ondanks dat haal je punten dat is de verdienste van de spelers!
Echt niet door het tactische inzicht van onze trainer. Uit deze selectie had je veel meer kunnen halen. Natuurlijk hebben we goede wedstrijden gezien maar daar tegen over staan heel veel slechte wedstrijden.
Cambuur weet mij niet te overtuigen.
Het tactischbeleid en wisselbeleid is gewoon dramatisch te noemen. Arts is daar verantwoordelijk voor.
Je ziet dat hij de groep niet kan motiveren of niet kan overtuigen. Er zijn nog 30 punten te verdienen voor Cambuur. Met 27 punten er bij wordt je kampioen. Dat gaat met Arts niet gebeuren. Dan moet je dat uitsluiten.
Het wil niet zeggen dat het met een ander wel lukt, maar dan hebben we in iedergeval nog een kans.
ARTS helaas bedankt maar tot ziens
we moeten nu proberen zoveel mogelijk punten te halen. arts gaat aan het eind van het seizoen weg, niet eerder en niet later.
Citaat van: Goudvinger op maart 11, 2013, 12:04:16
Wat een flauwekul. Ga eerst maar weer met z'n allen gezamenlijk achter het team staan i.p.v. je te focussen op één persoon.
Mee eens. Als je kijkt waar we staan dan doet Cambuur het helemaal niet zo slecht. Dat we weer in zoon dip zitten.. dat lit niet aan de trainer maar aan Cambuur. Want dat is stereotype Cambuur. Cambuur doelstelling is bij de eerste acht, en daar staan we nu. We staan er zelfs beter voor (als we de rest van de inhaal wedstrijden niet verprusten. En nog spelen) dan de doelstelling.
Citaat van: dit is mien club op maart 11, 2013, 14:26:00
Kom nou, het voetbal is gewoon niet goed ondanks dat haal je punten dat is de verdienste van de spelers!
Echt niet door het tactische inzicht van onze trainer. Uit deze selectie had je veel meer kunnen halen. Natuurlijk hebben we goede wedstrijden gezien maar daar tegen over staan heel veel slechte wedstrijden.
Cambuur weet mij niet te overtuigen.
Het tactischbeleid en wisselbeleid is gewoon dramatisch te noemen. Arts is daar verantwoordelijk voor.
Je ziet dat hij de groep niet kan motiveren of niet kan overtuigen. Er zijn nog 30 punten te verdienen voor Cambuur. Met 27 punten er bij wordt je kampioen. Dat gaat met Arts niet gebeuren. Dan moet je dat uitsluiten.
Het wil niet zeggen dat het met een ander wel lukt, maar dan hebben we in iedergeval nog een kans.
ARTS helaas bedankt maar tot ziens
De verdienste van telgenkamp dat hij ons er iedere week er doorheen sleept?
De verdienste van Droste die wekelijks bewijst dat hij een nivo hoger hoort te spelen?
De verdienste van Keurntjes die volgend seizoen zeker een basisplaats heeft bij Groningen?
De verdienste van de Leeuw?
De verdienste van Rose die het elftal zo goed stuurt en voorop gaat in de strijd?
De verdienste van Hemmen die zijn sterke start zo goed heeft doorgezet?
De verdienste van Barto die bijna nooit een kans mist?
Het lijkt mij dat het niet ALLEEN aan Arts ligt...
De verdienste van Diemers die volgend seizoen gaat vlammen bij Utrecht?
De verdienste van Arts dat werkelijk waar geen enkele speler echt beter wordt.
De verdienste van Arts dat er werkelijk waar totaal geen automatismen in het team zitten
De verdienste van Arts dat het vandaag gesneeuwd heeft :devil
Overigens, wat niet te hopen valt, mocht Veendam failliet gaan, profiteert Helmond ook enorm in de stand. Dit zou nl de stand dan bovenin worden:
Sparta 22 46
Helmond Sport 24 45
Volendam 23 42
MVV 22 38
Cambuur 20 37
GAE 24 37
De Graafschap 23 35
Den Bosch 22 29
het lijkt mij dat wij ook profiteren want wij hebben 1 punt gepakt in bijde wedstrijden tegen veendam. maar ik hoop dat ze niet failliet gaan. :zucht
Citaat van: zeewolde op maart 11, 2013, 16:32:19
Citaat van: dit is mien club op maart 11, 2013, 14:26:00
Kom nou, het voetbal is gewoon niet goed ondanks dat haal je punten dat is de verdienste van de spelers!
Echt niet door het tactische inzicht van onze trainer. Uit deze selectie had je veel meer kunnen halen. Natuurlijk hebben we goede wedstrijden gezien maar daar tegen over staan heel veel slechte wedstrijden.
Cambuur weet mij niet te overtuigen.
Het tactischbeleid en wisselbeleid is gewoon dramatisch te noemen. Arts is daar verantwoordelijk voor.
Je ziet dat hij de groep niet kan motiveren of niet kan overtuigen. Er zijn nog 30 punten te verdienen voor Cambuur. Met 27 punten er bij wordt je kampioen. Dat gaat met Arts niet gebeuren. Dan moet je dat uitsluiten.
Het wil niet zeggen dat het met een ander wel lukt, maar dan hebben we in iedergeval nog een kans.
ARTS helaas bedankt maar tot ziens
De verdienste van telgenkamp dat hij ons er iedere week er doorheen sleept?
De verdienste van Droste die wekelijks bewijst dat hij een nivo hoger hoort te spelen?
De verdienste van Keurntjes die volgend seizoen zeker een basisplaats heeft bij Groningen?
De verdienste van de Leeuw?
De verdienste van Rose die het elftal zo goed stuurt en voorop gaat in de strijd?
De verdienste van Hemmen die zijn sterke start zo goed heeft doorgezet?
De verdienste van Barto die bijna nooit een kans mist?
Het lijkt mij dat het niet ALLEEN aan Arts ligt...
De verdienste van Diemers die volgend seizoen gaat vlammen bij Utrecht?
Wanneer hij bepalende spelers op de juiste plek zet. Schokker bijvoorbeeld
Normale trainingen geven en spelers wijzen op de vele fouten die ze maken tijdens trainingen maar bovenal.......PLEZIER......allemaal dingen die onder herr arts niet terug zijn te zien!!
veel spelers moeten ook in de spiegel kijken vind ik en doen ze ook wel als ik ze zo hoor.
en we kunnen wel steeds zeggen we staan er nog leuk bij en dat zal oek wel
maar enige vastheid zit er niet in ons spel.tegen veendam was het niks en
zouden we tegen telstar er vol op enz maar duurde het toch oek weer 45
min voordat we echt wakker werden en de 2e helft wel de wedstrijd bepaalden.
ik snap werkelijk niet waarom dat niet vanaf de 1e min ken en das gewoon
jammer want dan pak je ploegen als veendam en telstar gewoon is mijn mening.
dus als je zegt we doen het leuk en we staan top 6..bij mij ligt de later hoger
spelers moeten beter worden je moet herkenbaar spel zien enz enz.
corners bijv is de laatste tijd niet best,,,heb je een mooie aanval gehad en verdien
je een corner wordt de bal zo weer weg gegeven doodzonde.
we hevve nog 10 wedstrijden te gaan dus gooi die schroom nou eens van je af
en klets er eens boven op wat wij graag zien en het publiek er vol achter dan
gaat dat helmond puntloos naar huis en pak je nog veel punten.
Higler scheidsrechter. Dat worden heel veel :gelekaart en :rodekaart.
niet 1 kaart toch,,,,komt weer sneeuw vorst en dan regen,,,,,,
Gewoon aflassen, dat is inderdaad veel beter. Straks lekker in juni voetballen bij +20.
Citaat van: John Hiatt op maart 12, 2013, 13:47:15
Gewoon aflassen, dat is inderdaad veel beter. Straks lekker in juni voetballen bij +20.
Doe maar in juli... Binne we oek fannut angsthazenfoebal af :devil
Mooie foorbereiding op nije seisoen
lekker aflassen de boel, straks vallen er nog mensen om in het stadion van de combinatie van kou met afgrijselijk voetbal
wel graag inhalen op maandagavond, dan zien we het mooiste voetbal ooit.
Ach t gaat wel door denk ik.. Het vriezen en sneeuw valt wel mee, t amateur voetbal gaat er misschien wel uit maar cambuur gaat door |:) |:)
Dit word wel lastig, maar denk toch dat ze het wel winnen. met een goeie sfeer erbij. |:) |:)
Citaat van: dennisw8 op maart 13, 2013, 14:57:01
Dit word wel lastig, maar denk toch dat ze het wel winnen. met een goeie sfeer erbij. |:) |:)
Wie? Helmond? :devil
Ik hoop dat ik zu smoor bin, dat as ut voetbal slecht is, ik nog heel veel plezier heb :proost
Citaat van: Drumfather SCC op maart 13, 2013, 16:02:47
Citaat van: dennisw8 op maart 13, 2013, 14:57:01
Met een goeie sfeer erbij. |:) |:)
:_schater
Om te huilen die sfeer ;(
Met het spel van de afgelopen tijd vallen de meeste inslaap
Overigens mocht Veendam failliet is het wel belangrijk dat we vrijdagavond winnen van Helmond.
Maar goed als het aan onze trainer ligt.
Alfonds Arts: Ik zie wel kansen. We gaan Helmond op eigen helft opvangen en dan maar hopen dat ze niet scoren. Wij gokken op een opleving van Hemmen of Tichie. Schokker ga ik niet inzetten op de 10. Dan krijgt Hemmen de ballen op een presenteer blaadje en dat zou wel erg makkelijk zijn.
Citaat van: dit is mien club op maart 14, 2013, 09:18:34
Citaat van: Drumfather SCC op maart 13, 2013, 16:02:47
Citaat van: dennisw8 op maart 13, 2013, 14:57:01
Met een goeie sfeer erbij. |:) |:)
:_schater
Om te huilen die sfeer ;(
Met het spel van de afgelopen tijd vallen de meeste inslaap
Jaren terug stonden we er slechter voor en was het spel om te janken, maar de sfeer was veel beter.. Dus zou het echt met resultaten te maken hebben?
Nee ik denk ook de verdeeldheid tussen vak 14 en vak 13 hiermee te maken heeft.
Citaat van: dit is mien club op maart 14, 2013, 09:38:47
Nee ik denk ook de verdeeldheid tussen vak 14 en vak 13 hiermee te maken heeft.
Dus het komt er op neer dat de egootjes belangrijker zijn dan de club.. En maar roepen alles voor de club maar ondertussen....
Nou maar even over de wedstrijd......
Word veld morgen gekeurd?
Nog geblesseerden?
Dijkstra is geschorst denk ik,en hoe is het met vd laan?
Hij zal wel met Rose starten en oepie weer op de vleugel.
Heb er wel zin in!
Citaat van: peter op maart 14, 2013, 10:21:28
Nou maar even over de wedstrijd......
Word veld morgen gekeurd?
Nog geblesseerden?
Dijkstra is geschorst denk ik,en hoe is het met vd laan?
Hij zal wel met Rose starten en oepie weer op de vleugel.
Heb er wel zin in!
Dijkstra is niet meer geschorst en het zal wel doorgaan als ik de weer berichten hoor, morgen overdag is het tussen 5 en 8 graden en s'avonds is het ook boven 0.
Is er al een opstelling bekend?
Henk Albers @HenkAlbers1970
#CAMBUUR traint vandaag pas vanaf 12:00 uur !! Het is de bedoeling dat deze in het stadion gaat plaatsvinden. #CAMHEL
Dan zal het veld wel goed zijn..
Is net weer veranderd; Velden VV Leeuwarden vanaf 12 uur
Dat hij toch gelijk gemoeten, niet eerst denken om in het stadion te trainen dat was heel slecht geweest voor het veld voor morgen.
Weer Bakker in de basis...onbegrijpelijk.
EEUWARDEN - Cambuur kan vrijdagavond niet beschikken over Martijn van der Laan en Adnane Tighadouini.
Van der Laan heeft nog last van zijn schouder, opgelopen in de wedstrijd tegen Telstar, terwijl Tighadouini last van zijn enkel heeft.
Daar staat de terugkeer tegenover van Mart Dijkstra, die tegen Telstar nog geschorst was. Met Tim Bakens vormt hij het centrale verdedigingsduo in de thuiswedstrijd tegen Helmond Sport, dat derde in de eerste divisie staat. Melvin de Leeuw is de logische vervanger van Tighadouini.
Vermoedelijke opstelling Cambuur: Telgenkamp; Droste, Bakens, Dijkstra, Bijker; El Makrini, Bakker, Rose; Schokker, Hemmen,De Leeuw.
Schokker is de logische vervanger lijkt me. Maar goed. rest klopt wel.
Schokker speelt toch :?
Tichie is er niet bij hebben we alleen Schokker nog met creativiteit.
1-3 :rodekaart
1 van de redenen dat de sfeer minder is is volgens mij dat we nu al een jaar of
5 voor play off plaatsen spelen en het al een gewoonte is geworden dat we die halen
en daardoor de spanning er een beetje af is,,,we moeten dat laatste stapje maken
zoals gister op de forum avond ook al werd gezegd.
maar op dit moment zitten we op 1 niveau en we komen daar niet boven uit is
mijn mening en ik denk dat zaken als
zet schokker eens op 10 mede omdat bakker nou niet goed in zijn vel zit.
speel met 2 buitens en hemmen daar tussen in ,,bijv waarom hebben we
hiwat gehaald en speelt ie nooit???
concurrentie voor bijv droste die een matige competitie speelt maar de vries
krijgt totaal geen kans.beide spelers motiveer je daar mee niet volgens mij.
droste weet dat ie altijd speelt en de vries baalt omdat ie nooit een kans krijgt.
het na 7 maanden met deze groep nog niet lukt om vanaf het begin vol druk op
de tegenstander te geven om zo na 20 min eens met 2-0 voor te staan en die
lui de indruk te geven dat hier niks te halen valt.
daar een oorzaak van zijn dat de sfeer niet goed is.ten minste dat geldt voor
mij ik wil een team zien waar we het maximale uithalen en dat is volgens mij
meer dan dat we tot nu toe hebben gezien.
|:)
Helmond Sport mist belangrijke spelers Ferry de Regt, Erik Quekel en Juanito Sequeira.. Dit zijn toch wel de betere spelers :D
Gaat t morgen wel door? En hoe is het veld?
veld is gewoon goed bespeelbaar hoor.morgen 5 graden boven nul dus zal
wel gewoon door gaan toch.
:0= MATCHDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat van: Galdiano op maart 15, 2013, 00:07:40
:0= MATCHDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Su ist! Gas erop! :zweep
Hier en daar een sneeuwbui.... :0=
Graag daar en niet hier.
Anders rijd ik vanavond ms weer voor Jan L......L
naar Leeuwarden
Citaat van: peter op maart 15, 2013, 08:22:47
Graag daar en niet hier.
Anders rijd ik vanavond ms weer voor Jan L......L
naar Leeuwarden
Kist Arts helpen inpakken iig.... ;(
Citaat van: denistel op maart 14, 2013, 17:49:02
1 van de redenen dat de sfeer minder is is volgens mij dat we nu al een jaar of
5 voor play off plaatsen spelen en het al een gewoonte is geworden dat we die halen
en daardoor de spanning er een beetje af is,,,we moeten dat laatste stapje maken
zoals gister op de forum avond ook al werd gezegd.
maar op dit moment zitten we op 1 niveau en we komen daar niet boven uit is
mijn mening en ik denk dat zaken als
zet schokker eens op 10 mede omdat bakker nou niet goed in zijn vel zit.
speel met 2 buitens en hemmen daar tussen in ,,bijv waarom hebben we
hiwat gehaald en speelt ie nooit???
concurrentie voor bijv droste die een matige competitie speelt maar de vries
krijgt totaal geen kans.beide spelers motiveer je daar mee niet volgens mij.
droste weet dat ie altijd speelt en de vries baalt omdat ie nooit een kans krijgt.
het na 7 maanden met deze groep nog niet lukt om vanaf het begin vol druk op
de tegenstander te geven om zo na 20 min eens met 2-0 voor te staan en die
lui de indruk te geven dat hier niks te halen valt.
daar een oorzaak van zijn dat de sfeer niet goed is.ten minste dat geldt voor
mij ik wil een team zien waar we het maximale uithalen en dat is volgens mij
meer dan dat we tot nu toe hebben gezien.
|:)
Ik wil jou volgend jaar als leider in Franeker
Tuurlijk its MATCH DAY vandaag is het er op of er onder, winnen betekend mee doen om de titel!!!!
Helaas dan wel met Arts.
Beste meneer Arts lees het verhaal van Denistel even goed door... alle feiten die hij benoemd zijn juist.
niet aanwezig om die druiloor.Ben er klaar mee
Citaat van: The special ones op maart 14, 2013, 16:45:19
Voor wie het leuk vinden om spandoeken te maken hier wat suggesties:
Recept voor aanvallend voetbal? Niet te verkrijgen bij onze Arts!
Ga naar (de) huis Arts!
Arts, deze operatie is ten einde!
Slapende reus comateus door falen Arts!
Citaat van: dit is mien club op maart 15, 2013, 08:44:57
Citaat van: denistel op maart 14, 2013, 17:49:02
1 van de redenen dat de sfeer minder is is volgens mij dat we nu al een jaar of
5 voor play off plaatsen spelen en het al een gewoonte is geworden dat we die halen
en daardoor de spanning er een beetje af is,,,we moeten dat laatste stapje maken
zoals gister op de forum avond ook al werd gezegd.
maar op dit moment zitten we op 1 niveau en we komen daar niet boven uit is
mijn mening en ik denk dat zaken als
zet schokker eens op 10 mede omdat bakker nou niet goed in zijn vel zit.
speel met 2 buitens en hemmen daar tussen in ,,bijv waarom hebben we
hiwat gehaald en speelt ie nooit???
concurrentie voor bijv droste die een matige competitie speelt maar de vries
krijgt totaal geen kans.beide spelers motiveer je daar mee niet volgens mij.
droste weet dat ie altijd speelt en de vries baalt omdat ie nooit een kans krijgt.
het na 7 maanden met deze groep nog niet lukt om vanaf het begin vol druk op
de tegenstander te geven om zo na 20 min eens met 2-0 voor te staan en die
lui de indruk te geven dat hier niks te halen valt.
daar een oorzaak van zijn dat de sfeer niet goed is.ten minste dat geldt voor
mij ik wil een team zien waar we het maximale uithalen en dat is volgens mij
meer dan dat we tot nu toe hebben gezien.
|:)
Ik wil jou volgend jaar als leider in Franeker
ik ga aan de slag bij de nieuwe fusie club
Citaat van: sunderland op maart 15, 2013, 08:58:01
niet aanwezig om die druiloor.Ben er klaar mee
dan ben jij toch geen echte supporter?
Citaat van: dit is mien club op maart 15, 2013, 09:14:29
Citaat van: The special ones op maart 14, 2013, 16:45:19
Voor wie het leuk vinden om spandoeken te maken hier wat suggesties:
Recept voor aanvallend voetbal? Niet te verkrijgen bij onze Arts!
Ga naar (de) huis Arts!
Arts, deze operatie is ten einde!
Slapende reus comateus door falen Arts!
_O_
Benieuwd hoe snel ik cambuurbar weer induuk met dit kut voetbal van die dwaas :wall
Dou komst er niet eens uut juh. :clint
Citaat van: clint op maart 15, 2013, 10:01:15
Dou komst er niet eens uut juh. :clint
Hangt ervan af of die fiene boef eindelijk eens een rondje weggeeft 8)
Verwacht er niks van vanavond en niet omdat de trainer er nog zit
Zonder vd Heide vd Laan en Adnane zal het weer ploeteren worden. Het is niet anders.
Citaat van: De Gast op maart 15, 2013, 10:27:09
Verwacht er niks van vanavond en niet omdat de trainer er nog zit
Zonder vd Heide vd Laan en Adnane zal het weer ploeteren worden. Het is niet anders.
We hebben anders genoeg wedstrijden gewonnen zonder de inbreng van deze twee heren. :_spank :thumbsup
Ik voorspel een 1 - 3 helaas :_spank
3-2 en 33 :proost en hemmen en oepie int hertje |:)
Heb een training in Utrecht maar sneeuwt behoorlijk. Tempratuur is nog wel net boven nul. Als je op buienradar ziet trekt het wel richting noorden.
denk 3-2 op een slecht veld,,zal wel aan het budget liggen om een mooi en vooral vlak voetbalveld te realiseren.Het omrin niet wat lampkes over na rooidag??stroom ken de gemeente wel sponseren.Alles beter dan op zo,n knollenveld te spelen komt het spel van cambuur niet ten goede.STRIJD EN PASSIE vanavond jongens :scc????
Belangrijke pot vanavond. Sfeer maken als vanouds, vanavond beginnen met een goede serie neer te zetten!!!
Wij zijn Cambuur |:)
Het sneeuwt. Dat belooft niet veel goeds voor vanavond.
Citaat van: John Hiatt op maart 15, 2013, 15:13:05
Het sneeuwt. Dat belooft niet veel goeds voor vanavond.
Mag wel wat harder gaan sneeuwen, kin ik lekker thus blieve..... 8)
Citaat van: richard op maart 15, 2013, 15:21:52
Citaat van: John Hiatt op maart 15, 2013, 15:13:05
Het sneeuwt. Dat belooft niet veel goeds voor vanavond.
Mag wel wat harder gaan sneeuwen, kin ik lekker thus blieve..... 8)
Richard wat nou ben jij ziek?
Dit zou je normaal nooit schrijven.
Onze arts maakt geen mensen beter maar juist ziek :proost
Citaat van: Thieske op maart 15, 2013, 14:51:07
Sfeer maken als vanouds
Nogmaals; :_schater
Dat gaat hem niet worden Thieske, De verdeeldheid van Noord nog niet meegekregen zeker?
Schandalig dat het zo moet, Zelfs sommige supporters gaan dus al mee in de gemoedstoestand van Arts en lijken de kar niet meer te willen trekken! Doe dat nou niet, Laat zien dat WIJ er in ieder geval nog wel in geloven! Dan moeten wij het als supporters samen maar doen!
Vak 14; Neem alsjeblieft de scepter over van het dooie 13 en laat het weer eens bulderen!
Laat zien wie de echte MI-Siders zijn! Uitzonderingen in 12 & 13 daar gelaten natuurlijk :proost
Ik zeg; Helaas verlies omdat zoutzak Arts niks meer weet over te brengen aan de groep en de groep gelooft er toch ook al niet meer in... Alleen Oepie, Bakens, Makrini en V.d Laan lijken nog wat te willen :zucht
Citaat van: gewoon een fan op maart 15, 2013, 15:30:03
Citaat van: richard op maart 15, 2013, 15:21:52
Citaat van: John Hiatt op maart 15, 2013, 15:13:05
Het sneeuwt. Dat belooft niet veel goeds voor vanavond.
Mag wel wat harder gaan sneeuwen, kin ik lekker thus blieve..... 8)
Richard wat nou ben jij ziek?
Dit zou je normaal nooit schrijven.
Onze arts maakt geen mensen beter maar juist ziek :proost
Normaal had ik nu wedstrijdspanning, niks van dit alles!!
Citaat van: Drumfather SCC op maart 15, 2013, 15:52:26
Citaat van: Thieske op maart 15, 2013, 14:51:07
Sfeer maken als vanouds
Nogmaals; :_schater
Dat gaat hem niet worden Thieske, De verdeeldheid van Noord nog niet meegekregen zeker?
Schandalig dat het zo moet, Zelfs sommige supporters gaan dus al mee in de gemoedstoestand van Arts en lijken de kar niet meer te willen trekken! Doe dat nou niet, Laat zien dat WIJ er in ieder geval nog wel in geloven! Dan moeten wij het als supporters samen maar doen!
Vak 14; Neem alsjeblieft de scepter over van het dooie 13 en laat het weer eens bulderen!
Laat zien wie de echte MI-Siders zijn! Uitzonderingen in 12 & 13 daar gelaten natuurlijk :proost
Ik zeg; Helaas verlies omdat zoutzak Arts niks meer weet over te brengen aan de groep en de groep gelooft er toch ook al niet meer in... Alleen Oepie, Bakens, Makrini en V.d Laan lijken nog wat te willen :zucht
Zeker mee gekregen.... Aan de ene kant begrijp ik dat... Ik stoor me ook mateloos aan mensen die er staan omdat ze het 'stoer' vinden ipv dat ze zich vocaal uiten en alles geven voor hun club. Ik probeer de moed er wat in te houden, dat we vanavond weer als een supportersschare achter de club gaan staan. Het Cambuurstadion moet weer een heksenketel worden. Dat moet bij de spelers beginnen (inzet, strijd, praatje maken na afloop in het hertje etc.) Maar ook zeker bij de supporters. Laten we vanaf vanavond er weer een ouderwets sfeertje van proberen te maken. Dit seizoen is nog niet voorbij!! Laat de nacompetitie en wie weet het meestrijden om het kampioenschap maar komen!
SCC!
En vier een goal met de supporters, en straal uit dat je trots bent om het shirt te dragen!
het is dan wel matchday maar heb het gevoel niet meer...
Ik ga uiteraard wel maar er zijn geen kriebels en geen verwachtingen voor vanavond...
:0= LEEUWARDEN AANVALLEN!
Vanaf minuut 1, verdomme.
Prut weer, prut veld, slecht voetbal, koud, geen voorzieningen, belangrijke spelers weer afwezig. Alle ingredienten zijn er weer voor een troosteloos avondje voetbal.
Geen voorzienigen???
Dit wordt de ommekeer COME ON CAMBUUR |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Eenvoudige overwinning: 4-1 |:)
iedereen in het hertje? de eerste helft was (middel) matig, maar de tweede helft vond ik echt wel goed. ik ben erg tevreden over de wedstrijd |:)
Eindelijke weer is een leuke pot gezien, vol passie en strijd. Die scheidsrechter was wel een schande, was een dikke rode kaart die overtreding op Hemmen.
Betere en leukere wedstrijd dan de twee er vóór. Valt nog genoeg aan op te merken, maar ik ben in deze fase al lang blij dat ze winnen.
Toch nog een kanttekening: Oebele MoTM? :_schater
ik vond melvin de leeuw verreweg de beste. heeft echt een goeie pot gespeeld. hemmen was wel weer teleurstellend...
Citaat van: Goudvinger op maart 15, 2013, 22:32:29
Betere en leukere wedstrijd dan de twee er vóór. Valt nog genoeg aan op te merken, maar ik ben in deze fase al lang blij dat ze winnen.
Toch nog een kanttekening: Oebele MoTM? :_schater
Ja, was ik ook verbaasd over. Vond met name Makrini, Bakens veruit de beste mannen op het veld. Hemmen speelde eindelijk ook weer is aardig en maakt weer een goal.
Wat een redding van Telgenkamp in de eerste helft en in de rebound Droste op de borst van de doel lijn.
had trouwens niet zoveel uitsupporters verwacht ;)
Eindelijk weer eens strijd gezien, nette overwinning en zeker verdiend. Sfeer was redelijk. Strijd o het veld doet wonderen, waar vele malen beter dan tegen veendam!
Waarom wissel Dijkstra-Broekhof?
Van de hs website.
Helmond Sport heeft aan het bezoek in het winterse Leeuwarden geen punten overgehouden. Alhoewel de ploeg van Erik Meijers een ronduit matige wedstrijd speelde, had het toch negentig minuten lang uitzicht op een punt. Sterker nog, in het eerste half uur was HS de beste (lees: minst slechte) ploeg. Het kreeg zelfs drie opgelegde kansen op een voorsprong, maar deze kansen vielen echter allen in een tijdsbestek van pakweg twee seconden. De verder onzichtbare Fazli schoot vanaf tien meter hard op doelman Telgenkamp, Brouwers schoot in de rebound tegen een verdediger aan (maar had eigenlijk de hoek voor het uitzoeken) en de daarop volgende rebound lepelde Guvenc de bal vanaf vijf meter nog over het doel.
Het duurde precies 34 minuten voordat Cambuur de eerste fatsoenlijke aanval op het dan toe nog goed bespeelbare veld legde. Uit de daaropvolgende corner viel meteen de openingstreffer, spits Michiel Hemmen klopte zijn bewaker Grabovac (geposteerd als vervanger van De Regt als centrale verdediger) in de lucht (35' ;1-0). Nog geen minuut later had diezelfde Hemmen zijn tweede treffer op de voet, maar de paal bracht redding voor de Helmondse verdediging. Een communicatiefout tussen Grabovac en Van der Steen zorgde kort na de hervatting voor het volgende hachelijke moment, de Helmondse doelman werd ernstig in verlegenheid gebracht toen hij buiten zijn strafschopgebied een kopbal van Grabovac moest verwerken. Even later was ook Yuri Rose dicht bij de 2-0, en een kwartier voor tijd mocht HS blij zijn dat Guvenc(!) niet uit het veld werd gestuurd toen hij met een overtreding Hemmen van de volgende scoringskans afhield.
Aangezien de beslissende treffer maar uitbleef, kon Meijers 'Plan B' in werking gaan stellen. Grabovac werd naar het centrum van de aanval gestuurd, en met dit opportunisme wist HS zich nog de nodige kansen op de gelijkmaker te scheppen. Kazlauskas (uit een scrimmage) en twee maal Guvenc (beide keren na een goed uitgespeelde aanval) faalden echter. Toen De Leeuw uit een counter de wegglijdende (door de zware sneeuw was het veld behoorlijk glad geworden) Van der Steen makkelijk kon omspelen, was de wedstrijd beslist (90' ;2-0).
Citaat van: Destroyer op maart 15, 2013, 22:54:29
Eindelijk weer eens strijd gezien, nette overwinning en zeker verdiend. Sfeer was redelijk. Strijd o het veld doet wonderen, waar vele malen beter dan tegen veendam!
Strijd is zo bepalend , daar begint het mee !! Terechte overwinning inderdaad , doen gewoon nog mee in deze gekke competitie ...
Ja joh, lekker opportunistisch van HS :_schater
Citaat van: marrumer op maart 15, 2013, 22:41:02
had trouwens niet zoveel uitsupporters verwacht ;)
Kaartverkoop
De uitwedstrijd tegen SC Cambuur was voor supporters van Helmond Sport oorspronkelijk een verplichte buscombi. In het verleden was er vanwege de hoogte van de prijs voor een buskaart en de vroege vertrektijd te weinig animo zodat de busreis niet kon doorgaan. In overleg tussen Helmond Sport en SC Cambuur is nu afgesproken dat voor supporters van Helmond Sport een verplichte autocombi geldt.
Supporters van Helmond Sport kunnen op vrijdag 15 maart tussen 16.00 uur en 17.30 uur een toegangskaart kopen bij de administratie van Helmond Sport. Er zijn maximaal 25 kaarten voor de autocombi beschikbaar. De uitkassa in Leeuwarden is gesloten. Een losse kaart kost € 7,-.
Zozo geen buscombi voor bezoekende supporters, zou het dan toch nog goed komen met onze lokale driehoek?
Citaat van: Destroyer op maart 15, 2013, 22:54:29
Eindelijk weer eens strijd gezien, nette overwinning en zeker verdiend. Sfeer was redelijk. Strijd o het veld doet wonderen, waar vele malen beter dan tegen veendam!
Strijd?
Pfff, ik geef het op
Redelijke sfeer, mede mogelijk gemaakt door vak 14, goed gedaan, de club goed gesteund :thumbsup
Citaat van: De Raaf op maart 15, 2013, 23:34:47
Citaat van: Destroyer op maart 15, 2013, 22:54:29
Eindelijk weer eens strijd gezien, nette overwinning en zeker verdiend. Sfeer was redelijk. Strijd o het veld doet wonderen, waar vele malen beter dan tegen veendam!
Strijd?
Pfff, ik geef het op
Geen strijd?
Pfff, ik geef het op
Citaat van: Cambuur123 op maart 15, 2013, 23:49:29
Redelijke sfeer, mede mogelijk gemaakt door vak 14, goed gedaan, de club goed gesteund :thumbsup
Was al een stuk beter dan de laatste tijd! Hopelijk hebben de spelers en Arts dat nu ook gemerkt.
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.webklik.nl%2Fuser_files%2F2010_11%2F190258%2Fphotos%2Fbd77a8d9f777f3a379f0ea3805ac1464.jpg&hash=8111cb59739d5f7494af3b2b51121e266bd15067)
Beelden: S.C. Cambuur - Helmond Sport
Sfeer + Goals
Samenvatting + Interviews: Later
Een gedeelte van cambuur.nl:
Verdiend gewonnen, zei Eric Meijers. 'Een cruciaal duel', aldus Arts, 'tegen een ontzettend goede ploeg. Hij prees de inzet van zijn team, maar ook die van het publiek, dat dit keer helemaal achter de ploeg stond 'en ons op een bepaald moment over het dooie punt heen hielp.' Cambuur is weer helemaal terug.
Eindelijk weer eens een wedstrijd die we winnen!! |:)
Als we hier tevreden mee zijn, is de titel onbereikbaar.
Overigens kan ik alleen over de 1e helft oordelen.
Gegroet
Als je t vergelijkt met Veendam thuis, moeten we hier dik en dik en dik tevreden mee zijn.....
Nog beter moet voelen als 20 mln winnen.
Ik ging vrolijk naar huis: lekkere wedstrijd met dit weer en veld. We kwamen aan t einde wel goed weg, maar daarvoor hadden we het aardig voor elkaar. Jammer dat Adnane er niet was, maar mooi dat we weer eens een strijdend en winnend cambuur hebben gezien |:)
De raaf ik vond ook wel dat er meer pit en strijd in zat, voetballend was het niet super maar er zat weer iets in.......terechte overwinning. Maar nog steeds niet in de hoera stemming daar gaat er nog steeds te veel voor mis.....
1e wat je moet doen is er voor strijden en dat is gedaan,,,fouten maken hoort bij het voetbal geen probleem.ook enkele zeer knappe aanvallen gezien en goeie goals.
bakker was weer meer aanwezig al1 jammer dat hij 2x niet durfde uit te halen in kansrijke
positie.
achter in weinig weggegeven.dik verdiende overwinning met steun van het publiek
laten we dit door zetten met zijn allen ,,in deze competitie is veel mogelijk
Dit leek tenminste weer ergens op. De winst was erg belangrijk, de punten vond ik nu belangrijker dan het vertoonde spel. Er was nu in ieder geval strijd, toch het minste wat je mag verwachten van profs.
Het was zeker nog niet best maar een verademing ten opzichte van de wedstrijd tegen Veendam :thumbsup
Er was veel meer strijd en ook iets meer durf leek het wel.
Dit biedt in ieder geval weer wat perspectief. Nu een goede serie zien neer te zetten. Alles is nog mogelijk!
3 punten in Sittard graag!
Citaat van: De Gast op maart 15, 2013, 17:58:07
Prut weer, prut veld, slecht voetbal, koud, geen voorzieningen, belangrijke spelers weer afwezig. Alle ingredienten zijn er weer voor een troosteloos avondje voetbal.
Het ging gisteren beter zonder de belangrijke spelers :-P
Citaat van: Bernardo op maart 15, 2013, 22:34:56
Citaat van: Goudvinger op maart 15, 2013, 22:32:29
Betere en leukere wedstrijd dan de twee er vóór. Valt nog genoeg aan op te merken, maar ik ben in deze fase al lang blij dat ze winnen.
Toch nog een kanttekening: Oebele MoTM? :_schater
Ja, was ik ook verbaasd over. Vond met name Makrini, Bakens veruit de beste mannen op het veld. Hemmen speelde eindelijk ook weer is aardig en maakt weer een goal.
Bijker zat goed in de wedstrijd.
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:17:37
Dit leek tenminste weer ergens op. De winst was erg belangrijk, de punten vond ik nu belangrijker dan het vertoonde spel. Er was nu in ieder geval strijd, toch het minste wat je mag verwachten van profs.
En het was op vrijdagavond , heel belangrijk
Citaat van: Goudvinger op maart 15, 2013, 22:32:29
Betere en leukere wedstrijd dan de twee er vóór. Valt nog genoeg aan op te merken, maar ik ben in deze fase al lang blij dat ze winnen.
Toch nog een kanttekening: Oebele MoTM? :_schater
Oebele speelde toch ook geweldig! Wat een fantastische ballen gaf hij zeg.
Voor zo'n geniale voetballer kom ik naar het stadion.
Al had Bakens het ook mogen worden van mij.
Verder vond ik Bijker zeer sterk. Op het middenveld deed Bakker het een stuk beter dan de laatste weken, Rose die zijn eerste (dikke) voldoende haalde en Makrini is altijd wel goed.
Hemmen vond ik eigenlijk nog de zwakste speler, maar scoorde wel en hoop dat hij ook weer de weg naar boven heeft gevonden.
De leeuw tsja ik weet het niet. Ben geen fan van hem en in 1e helft vond ik hem niet sterk. 2e helft was hij wel beter en ging hij contstant door en maakte een goede goal.
Citaat van: marrumer op maart 15, 2013, 22:33:22
ik vond melvin de leeuw verreweg de beste. heeft echt een goeie pot gespeeld. hemmen was wel weer teleurstellend...
Ik snap jouw soms echt niet, op de goal na heeft die jongen werkelijk helemaal niks goed gedaan.
zeker de 1e helft niet stond weer steeds verkeerd,,en gaf een paar ballen naar voren waar
niet een mens stond.2e helft kreeg ie wat meer ruimte en ging het beter.en de goal
was mooi afgemaakt
Citaat van: De Raaf op maart 16, 2013, 00:34:17
Als we hier tevreden mee zijn, is de titel onbereikbaar.
Overigens kan ik alleen over de 1e helft oordelen.
Gegroet
at we elke wedstrijd 2-0 winne is dat genoeg voor de titel raafke
Citaat van: De Raaf op maart 16, 2013, 00:34:17
Als we hier tevreden mee zijn, is de titel onbereikbaar.
Overigens kan ik alleen over de 1e helft oordelen.
Gegroet
geeft niks,ben je ook maar voor de helft ongeloofwaardig.
Citaat van: Andre-Lwd op maart 16, 2013, 10:38:59
Citaat van: marrumer op maart 15, 2013, 22:33:22
ik vond melvin de leeuw verreweg de beste. heeft echt een goeie pot gespeeld. hemmen was wel weer teleurstellend...
Ik snap jouw soms echt niet, op de goal na heeft die jongen werkelijk helemaal niks goed gedaan.
misschien was t zicht vanaf zijn kant anders maar de leeuw speelde waardeloos!
wat hemmen betreft kan ik me alleen maar aansluiten.
verreweg de beste was niemand,ieder is nuttig op zijn eigen manier.
die motm voor schokker kan ik wel begrijpen(bij vlagen prachtige acties) maar voor mij had het wel weer bijker mogen zijn.
Citaat van: okkele op maart 16, 2013, 12:26:55
Citaat van: De Raaf op maart 16, 2013, 00:34:17
Als we hier tevreden mee zijn, is de titel onbereikbaar.
Overigens kan ik alleen over de 1e helft oordelen.
Gegroet
geeft niks,ben je ook maar voor de helft ongeloofwaardig.
Disse vind ik wel leuk :_schater
Ik oek
Blij met de punten. Maar het op het einde ook zomaar 1-1 kunnen worden, jezus wat een kans kregen die lui nog. En jezus wat had ik het koud.
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.webklik.nl%2Fuser_files%2F2010_11%2F190258%2Fphotos%2Fbd77a8d9f777f3a379f0ea3805ac1464.jpg&hash=8111cb59739d5f7494af3b2b51121e266bd15067)
Beelden: S.C. Cambuur - Helmond Sport
Sfeer + Goals
Samenvatting:
Interviews
Arts, Schokker & de Leeuw
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-wint-fan-helmond-sport
Arts
http://www.jupilerleague.nl/video/1011658.php
Schokker
http://www.jupilerleague.nl/video/1011661.php
de Leeuw
http://www.jupilerleague.nl/video/1011662.php
Dijkstra was weer drama. In de opbouw heeft hij minimaal 3 keer de bal gevaarlijk ingeleverd bij helmond. Gelukkig kwam er geen gevaar uit. Ik hoop dat Arts een keer begint te begrijpen dat bakens en van der laan centraal achterin horen te staan. Hopelijk is van der laan er snel weer bij, want Dijkstra faalt wekelijks.
De leeuw was ook (weer) ongelooflijk slecht, behalve zijn laatste actie, maar dat was ook meer geluk dan wijsheid. Ondanks dat de leeuw zeer slecht speelde, durfde hij wel een actie te maken. Dit ging wel 9 van de 10 keer fout, maar hij toonde wel initiatief. In vorige wedstrijden ging hij de actie niet eens aan (zelfkennis?).
Net als bij de leeuw viel me ook op dat droste vooruit durfde te spelen. Hopelijk weten ze dit vast te houden.
Citaat van: Unknown op maart 16, 2013, 14:08:36
Blij met de punten. Maar het op het einde ook zomaar 1-1 kunnen worden, jezus wat een kans kregen die lui nog. En jezus wat had ik het koud.
kou geen last van had he goed aankleden |:)
strijd leveren...waar heeft die anabolen arts 't over je :_spank :zucht