Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Helmond Sport 15-03-13

Gestart door marrumer, maart 10, 2013, 13:43:58

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Overigens, wat niet te hopen valt, mocht Veendam failliet gaan, profiteert Helmond ook enorm in de stand. Dit zou nl de stand dan bovenin worden:

Sparta      22 46
Helmond Sport   24 45
Volendam      23 42
MVV      22 38
Cambuur      20 37
GAE      24 37
De Graafschap   23 35
Den Bosch   22 29

marrumer

het lijkt mij dat wij ook profiteren want wij hebben 1 punt gepakt in bijde wedstrijden tegen veendam. maar ik hoop dat ze niet failliet gaan. :zucht

Nightmarelwd

Citaat van: zeewolde op maart 11, 2013, 16:32:19
Citaat van: dit is mien club op maart 11, 2013, 14:26:00
Kom nou, het voetbal is gewoon niet goed ondanks dat haal je punten dat is de verdienste van de spelers!
Echt niet door het tactische inzicht van onze trainer. Uit deze selectie had je veel meer kunnen halen. Natuurlijk hebben we goede wedstrijden gezien maar daar tegen over staan heel veel slechte wedstrijden.

Cambuur weet mij niet te overtuigen.

Het tactischbeleid en wisselbeleid is gewoon dramatisch te noemen. Arts is daar verantwoordelijk voor.
Je ziet dat hij de groep niet kan motiveren of niet kan overtuigen. Er zijn nog 30 punten te verdienen voor Cambuur. Met 27 punten er bij wordt je kampioen. Dat gaat met Arts niet gebeuren. Dan moet je dat uitsluiten.
Het wil niet zeggen dat het met een ander wel lukt, maar dan hebben we in iedergeval nog een kans.

ARTS helaas bedankt maar tot ziens

De verdienste van telgenkamp dat hij ons er iedere week er doorheen sleept?
De verdienste van Droste die wekelijks bewijst dat hij een nivo hoger hoort te spelen?
De verdienste van Keurntjes die volgend seizoen zeker een basisplaats heeft bij Groningen?
De verdienste van de Leeuw?
De verdienste van Rose die het elftal zo goed stuurt en voorop gaat in de strijd?
De verdienste van Hemmen die zijn sterke start zo goed heeft doorgezet?
De verdienste van Barto die bijna nooit een kans mist?

Het lijkt mij dat het niet ALLEEN aan Arts ligt...

De verdienste van Diemers die volgend seizoen gaat vlammen bij Utrecht?
Wanneer hij bepalende spelers op de juiste plek zet. Schokker bijvoorbeeld
MI-Sider for Life

richard

Normale trainingen geven en spelers wijzen op de vele fouten die ze maken tijdens trainingen maar bovenal.......PLEZIER......allemaal dingen die onder herr arts niet terug zijn te zien!!

denistel

veel spelers moeten ook in de spiegel kijken vind ik en doen ze ook wel als ik ze zo hoor.

en we kunnen wel steeds zeggen we staan er nog leuk bij en dat zal oek wel
maar enige vastheid zit er niet in ons spel.tegen veendam was het niks en
zouden we tegen telstar er vol op enz maar duurde het toch oek weer 45
min voordat we echt wakker werden en de 2e helft wel de wedstrijd bepaalden.
ik snap werkelijk niet waarom dat niet vanaf de 1e min ken en das gewoon
jammer want dan pak je ploegen als veendam en telstar gewoon is mijn mening.

dus als je zegt we doen het leuk en we staan top 6..bij mij ligt de later hoger
spelers moeten beter worden je moet herkenbaar spel zien enz enz.

corners bijv is de laatste tijd niet best,,,heb je een mooie aanval gehad en verdien
je een corner wordt de bal zo weer weg gegeven doodzonde.

we hevve nog 10 wedstrijden te gaan dus gooi die schroom nou eens van je af
en klets er eens boven op wat wij graag zien en het publiek er vol achter dan
gaat dat helmond puntloos  naar huis en pak je nog veel punten.

John Hiatt

Higler scheidsrechter. Dat worden heel veel  :gelekaart en  :rodekaart.

denistel

niet 1 kaart toch,,,,komt weer sneeuw vorst en dan regen,,,,,,

John Hiatt

Gewoon aflassen, dat is inderdaad veel beter. Straks lekker in juni voetballen bij +20.

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op maart 12, 2013, 13:47:15
Gewoon aflassen, dat is inderdaad veel beter. Straks lekker in juni voetballen bij +20.
Doe maar in juli... Binne we oek fannut angsthazenfoebal af :devil

piene hassus

Mooie foorbereiding op nije seisoen

veroen

lekker aflassen de boel, straks vallen er nog mensen om in het stadion van de combinatie van kou met afgrijselijk voetbal

Sonnema

wel graag inhalen op maandagavond, dan zien we het mooiste voetbal ooit.

Lwdscc

Ach t gaat wel door denk ik.. Het vriezen en sneeuw valt wel mee, t amateur voetbal gaat er misschien wel uit maar cambuur gaat door |:) |:)

dennisw8

Dit word wel lastig, maar denk toch dat ze het wel winnen. met een goeie sfeer erbij. |:) |:)

brambo3004

Citaat van: dennisw8 op maart 13, 2013, 14:57:01
Dit word wel lastig, maar denk toch dat ze het wel winnen. met een goeie sfeer erbij. |:) |:)

Wie? Helmond? :devil