Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Helmond Sport 15-03-13

Gestart door marrumer, maart 10, 2013, 13:43:58

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Ik hoop dat ik zu smoor bin, dat as ut voetbal slecht is, ik nog heel veel plezier heb :proost
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Drumfather SCC


dit is mien club

Citaat van: Drumfather SCC op maart 13, 2013, 16:02:47
Citaat van: dennisw8 op maart 13, 2013, 14:57:01
Met een goeie sfeer erbij. |:) |:)

:_schater

Om te huilen die sfeer ;(
Met het spel van de afgelopen tijd vallen de meeste inslaap
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

#33
Overigens mocht Veendam failliet is het wel belangrijk dat we vrijdagavond winnen van Helmond.
Maar goed als het aan onze trainer ligt.

Alfonds Arts: Ik zie wel kansen. We gaan Helmond op eigen helft opvangen en dan maar hopen dat ze niet scoren. Wij gokken op een opleving van Hemmen of Tichie. Schokker ga ik niet inzetten op de 10. Dan krijgt Hemmen de ballen op een presenteer blaadje en dat zou wel erg makkelijk zijn.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op maart 14, 2013, 09:18:34
Citaat van: Drumfather SCC op maart 13, 2013, 16:02:47
Citaat van: dennisw8 op maart 13, 2013, 14:57:01
Met een goeie sfeer erbij. |:) |:)

:_schater

Om te huilen die sfeer ;(
Met het spel van de afgelopen tijd vallen de meeste inslaap
Jaren terug stonden we er slechter voor en was het spel om te janken, maar de sfeer was veel beter.. Dus zou het echt met resultaten te maken hebben?
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Nee ik denk ook de verdeeldheid tussen vak 14 en vak 13 hiermee te maken heeft.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op maart 14, 2013, 09:38:47
Nee ik denk ook de verdeeldheid tussen vak 14 en vak 13 hiermee te maken heeft.
Dus het komt er op neer dat de egootjes belangrijker zijn dan de club.. En maar roepen alles voor de club maar ondertussen....
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Nou maar even over de wedstrijd......
Word veld morgen gekeurd?
Nog geblesseerden?
Dijkstra is geschorst denk ik,en hoe is het met vd laan?
Hij zal wel met Rose starten en oepie weer op de vleugel.
Heb er wel zin in!

Grijskijkert

Citaat van: peter op maart 14, 2013, 10:21:28
Nou maar even over de wedstrijd......
Word veld morgen gekeurd?
Nog geblesseerden?
Dijkstra is geschorst denk ik,en hoe is het met vd laan?
Hij zal wel met Rose starten en oepie weer op de vleugel.
Heb er wel zin in!
Dijkstra is niet meer geschorst en het zal wel doorgaan als ik de weer berichten hoor, morgen overdag is het tussen 5 en 8 graden en s'avonds is het ook boven 0.
Is er al een opstelling bekend?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Henk Albers   @HenkAlbers1970

    #CAMBUUR traint vandaag pas vanaf 12:00 uur !! Het is de bedoeling dat deze in het stadion gaat plaatsvinden. #CAMHEL

Dan zal het veld wel goed zijn..
IN HENK WE TRUST!!!

De Taurus

Is net weer veranderd; Velden VV Leeuwarden vanaf 12 uur

Sonnema

#41
Dat hij toch gelijk gemoeten, niet eerst denken om in het stadion te trainen dat was heel slecht geweest voor het veld voor morgen.

Bernardo

Weer Bakker in de basis...onbegrijpelijk.

Lwdscc

EEUWARDEN - Cambuur kan vrijdagavond niet beschikken over Martijn van der Laan en Adnane Tighadouini.

Van der Laan heeft nog last van zijn schouder, opgelopen in de wedstrijd tegen Telstar, terwijl Tighadouini last van zijn enkel heeft.

Daar staat de terugkeer tegenover van Mart Dijkstra, die tegen Telstar nog geschorst was. Met Tim Bakens vormt hij het centrale verdedigingsduo in de thuiswedstrijd tegen Helmond Sport, dat derde in de eerste divisie staat. Melvin de Leeuw is de logische vervanger van Tighadouini.

Vermoedelijke opstelling Cambuur: Telgenkamp; Droste, Bakens, Dijkstra, Bijker; El Makrini, Bakker, Rose; Schokker, Hemmen,De Leeuw.

De Taurus

Schokker is de logische vervanger lijkt me. Maar goed. rest klopt wel.