Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Helmond Sport 15-03-13

Gestart door marrumer, maart 10, 2013, 13:43:58

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: De Raaf op maart 16, 2013, 00:34:17
Als we hier tevreden mee zijn, is de titel onbereikbaar.
Overigens kan ik alleen over de 1e helft oordelen.
Gegroet
geeft niks,ben je ook maar voor de helft ongeloofwaardig.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Andre-Lwd op maart 16, 2013, 10:38:59
Citaat van: marrumer op maart 15, 2013, 22:33:22
ik vond melvin de leeuw verreweg de beste. heeft echt een goeie pot gespeeld. hemmen was wel weer teleurstellend...

Ik snap jouw soms echt niet, op de goal na heeft die jongen werkelijk helemaal niks goed gedaan.
misschien was t zicht vanaf zijn kant anders maar de leeuw speelde waardeloos!
wat hemmen betreft kan ik me alleen maar aansluiten.
verreweg de beste was niemand,ieder is nuttig op zijn eigen manier.
die motm voor schokker kan ik wel begrijpen(bij vlagen prachtige acties) maar voor mij had het wel weer bijker mogen zijn.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

richard

Citaat van: okkele op maart 16, 2013, 12:26:55
Citaat van: De Raaf op maart 16, 2013, 00:34:17
Als we hier tevreden mee zijn, is de titel onbereikbaar.
Overigens kan ik alleen over de 1e helft oordelen.
Gegroet
geeft niks,ben je ook maar voor de helft ongeloofwaardig.

Disse vind ik wel leuk :_schater


Unknown

Blij met de punten. Maar het op het einde ook zomaar 1-1 kunnen worden, jezus wat een kans kregen die lui nog. En jezus wat had ik het koud.

Ruppppert


kapseltje

Dijkstra was weer drama. In de opbouw heeft hij minimaal 3 keer de bal gevaarlijk ingeleverd bij helmond. Gelukkig kwam er geen gevaar uit. Ik hoop dat Arts een keer begint te begrijpen dat bakens en van der laan centraal achterin horen te staan. Hopelijk is van der laan er snel weer bij, want Dijkstra faalt wekelijks.

De leeuw was ook (weer) ongelooflijk slecht, behalve zijn laatste actie, maar dat was ook meer geluk dan wijsheid. Ondanks dat de leeuw zeer slecht speelde, durfde hij wel een actie te maken. Dit ging wel 9 van de 10 keer fout, maar hij toonde wel initiatief. In vorige wedstrijden ging hij de actie niet eens aan (zelfkennis?).

Net als bij de leeuw viel me ook op dat droste vooruit durfde te spelen. Hopelijk weten ze dit vast te houden.

denistel

Citaat van: Unknown op maart 16, 2013, 14:08:36
Blij met de punten. Maar het op het einde ook zomaar 1-1 kunnen worden, jezus wat een kans kregen die lui nog. En jezus wat had ik het koud.

kou geen last van had he goed aankleden |:)

SCCFRANEKER

strijd leveren...waar heeft die anabolen arts 't over je  :_spank :zucht