Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Helmond Sport 15-03-13

Gestart door marrumer, maart 10, 2013, 13:43:58

Vorige topic - Volgende topic

De Raaf

Als we hier tevreden mee zijn, is de titel onbereikbaar.
Overigens kan ik alleen over de 1e helft oordelen.
Gegroet

Holwerd voor Cambuur

Als je t vergelijkt met Veendam thuis, moeten we hier dik en dik en dik tevreden mee zijn.....

Nog beter moet voelen als 20 mln winnen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lwdscc

Ik ging vrolijk naar huis: lekkere wedstrijd met dit weer en veld. We kwamen aan t einde wel goed weg, maar daarvoor hadden we het aardig voor elkaar. Jammer dat Adnane er niet was, maar mooi dat we weer eens een strijdend en winnend cambuur hebben gezien  |:)

richard

De raaf ik vond ook wel dat er meer pit en strijd in zat, voetballend was het niet super maar er zat weer iets in.......terechte overwinning. Maar nog steeds niet in de hoera stemming daar gaat er nog steeds te veel voor mis.....

denistel

1e wat je moet doen is er voor strijden en dat is gedaan,,,fouten maken hoort bij het voetbal geen probleem.ook enkele zeer knappe aanvallen gezien en goeie goals.

bakker was weer meer aanwezig al1 jammer dat hij 2x niet durfde uit te halen in kansrijke
positie.

achter in weinig weggegeven.dik verdiende overwinning met steun van het publiek

laten we dit door zetten met zijn allen ,,in deze competitie is veel mogelijk

John Hiatt

Dit leek tenminste weer ergens op. De winst was erg belangrijk, de punten vond ik nu belangrijker dan het vertoonde spel. Er was nu in ieder geval strijd, toch het minste wat je mag verwachten van profs.

gewoon een fan

Het was zeker nog niet best maar een verademing ten opzichte van de wedstrijd tegen Veendam  :thumbsup
Er was veel meer strijd en ook iets meer durf leek het wel.

Thieske

Dit biedt in ieder geval weer wat perspectief. Nu een goede serie zien neer te zetten. Alles is nog mogelijk!

3 punten in Sittard graag!

Nightmarelwd

Citaat van: De Gast op maart 15, 2013, 17:58:07
Prut weer, prut veld, slecht voetbal, koud, geen voorzieningen, belangrijke spelers weer afwezig. Alle ingredienten zijn er weer voor een troosteloos avondje voetbal.

Het ging gisteren beter zonder de belangrijke spelers :-P
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Bernardo op maart 15, 2013, 22:34:56
Citaat van: Goudvinger op maart 15, 2013, 22:32:29
Betere en leukere wedstrijd dan de twee er vóór. Valt nog genoeg aan op te merken, maar ik ben in deze fase al lang blij dat ze winnen.

Toch nog een kanttekening: Oebele MoTM?  :_schater

Ja, was ik ook verbaasd over. Vond met name Makrini, Bakens veruit de beste mannen op het veld. Hemmen speelde eindelijk ook weer is aardig en maakt weer een goal.

Bijker zat goed in de wedstrijd.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:17:37
Dit leek tenminste weer ergens op. De winst was erg belangrijk, de punten vond ik nu belangrijker dan het vertoonde spel. Er was nu in ieder geval strijd, toch het minste wat je mag verwachten van profs.

En het was op vrijdagavond , heel belangrijk
MI-Sider for Life

AL

Citaat van: Goudvinger op maart 15, 2013, 22:32:29
Betere en leukere wedstrijd dan de twee er vóór. Valt nog genoeg aan op te merken, maar ik ben in deze fase al lang blij dat ze winnen.

Toch nog een kanttekening: Oebele MoTM?  :_schater

Oebele speelde toch ook geweldig! Wat een fantastische ballen gaf hij zeg.
Voor zo'n geniale voetballer kom ik naar het stadion.
Al had Bakens het ook mogen worden van mij.

Verder vond ik Bijker zeer sterk. Op het middenveld deed Bakker het een stuk beter dan de laatste weken, Rose die zijn eerste (dikke) voldoende haalde en Makrini is altijd wel goed.
Hemmen vond ik eigenlijk nog de zwakste speler, maar scoorde wel en hoop dat hij ook weer de weg naar boven heeft gevonden.
De leeuw tsja ik weet het niet. Ben geen fan van hem en in 1e helft vond ik hem niet sterk. 2e helft was hij wel beter en ging hij contstant door en maakte een goede goal.

Andre-Lwd

Citaat van: marrumer op maart 15, 2013, 22:33:22
ik vond melvin de leeuw verreweg de beste. heeft echt een goeie pot gespeeld. hemmen was wel weer teleurstellend...

Ik snap jouw soms echt niet, op de goal na heeft die jongen werkelijk helemaal niks goed gedaan.

denistel

zeker de 1e helft niet stond weer steeds verkeerd,,en gaf een paar ballen naar voren waar
niet een mens stond.2e helft kreeg ie wat meer ruimte en ging het beter.en de goal
was mooi afgemaakt

denistel

Citaat van: De Raaf op maart 16, 2013, 00:34:17
Als we hier tevreden mee zijn, is de titel onbereikbaar.
Overigens kan ik alleen over de 1e helft oordelen.
Gegroet

at we elke wedstrijd 2-0 winne is dat genoeg voor de titel raafke