Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Helmond Sport 15-03-13

Gestart door marrumer, maart 10, 2013, 13:43:58

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Citaat van: Thieske op maart 15, 2013, 14:51:07
Sfeer maken als vanouds

Nogmaals;  :_schater

Dat gaat hem niet worden Thieske, De verdeeldheid van Noord nog niet meegekregen zeker?
Schandalig dat het zo moet, Zelfs sommige supporters gaan dus al mee in de gemoedstoestand van Arts en lijken de kar niet meer te willen trekken! Doe dat nou niet, Laat zien dat WIJ er in ieder geval nog wel in geloven! Dan moeten wij het als supporters samen maar doen!

Vak 14; Neem alsjeblieft de scepter over van het dooie 13 en laat het weer eens bulderen!
Laat zien wie de echte MI-Siders zijn! Uitzonderingen in 12 & 13 daar gelaten natuurlijk  :proost

Ik zeg; Helaas verlies omdat zoutzak Arts niks meer weet over te brengen aan de groep en de groep gelooft er toch ook al niet meer in... Alleen Oepie, Bakens, Makrini en V.d Laan lijken nog wat te willen  :zucht

richard

Citaat van: gewoon een fan op maart 15, 2013, 15:30:03
Citaat van: richard op maart 15, 2013, 15:21:52
Citaat van: John Hiatt op maart 15, 2013, 15:13:05
Het sneeuwt. Dat belooft niet veel goeds voor vanavond.

Mag wel wat harder gaan sneeuwen, kin ik lekker thus blieve..... 8)
Richard wat nou ben jij ziek?
Dit zou je normaal nooit schrijven.

Onze arts maakt geen mensen beter maar juist ziek  :proost

Normaal had ik nu wedstrijdspanning, niks van dit alles!!

Thieske

Citaat van: Drumfather SCC op maart 15, 2013, 15:52:26
Citaat van: Thieske op maart 15, 2013, 14:51:07
Sfeer maken als vanouds

Nogmaals;  :_schater

Dat gaat hem niet worden Thieske, De verdeeldheid van Noord nog niet meegekregen zeker?
Schandalig dat het zo moet, Zelfs sommige supporters gaan dus al mee in de gemoedstoestand van Arts en lijken de kar niet meer te willen trekken! Doe dat nou niet, Laat zien dat WIJ er in ieder geval nog wel in geloven! Dan moeten wij het als supporters samen maar doen!

Vak 14; Neem alsjeblieft de scepter over van het dooie 13 en laat het weer eens bulderen!
Laat zien wie de echte MI-Siders zijn! Uitzonderingen in 12 & 13 daar gelaten natuurlijk  :proost

Ik zeg; Helaas verlies omdat zoutzak Arts niks meer weet over te brengen aan de groep en de groep gelooft er toch ook al niet meer in... Alleen Oepie, Bakens, Makrini en V.d Laan lijken nog wat te willen  :zucht

Zeker mee gekregen.... Aan de ene kant begrijp ik dat... Ik stoor me ook mateloos aan mensen die er staan omdat ze het 'stoer' vinden ipv dat ze zich vocaal uiten en alles geven voor hun club. Ik probeer de moed er wat in te houden, dat we vanavond weer als een supportersschare achter de club gaan staan. Het Cambuurstadion moet weer een heksenketel worden. Dat moet bij de spelers beginnen (inzet, strijd, praatje maken na afloop in het hertje etc.) Maar ook zeker bij de supporters. Laten we vanaf vanavond er weer een ouderwets sfeertje van proberen te maken. Dit seizoen is nog niet voorbij!! Laat de nacompetitie en wie weet het meestrijden om het kampioenschap maar komen!

SCC!

Thieske

En vier een goal met de supporters, en straal uit dat je trots bent om het shirt te dragen!

veroen

het is dan wel matchday maar heb het gevoel niet meer...
Ik ga uiteraard wel maar er zijn geen kriebels en geen verwachtingen voor vanavond...

Bernardo

 :0= LEEUWARDEN AANVALLEN!

Vanaf minuut 1, verdomme.

De Gast

Prut weer, prut veld, slecht voetbal, koud, geen voorzieningen, belangrijke spelers weer afwezig. Alle ingredienten zijn er weer voor een troosteloos avondje voetbal.


SCC-J


Lwdscc

Dit wordt de ommekeer COME ON CAMBUUR  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Goudvinger


marrumer

iedereen in het hertje? de eerste helft was (middel) matig, maar de tweede helft vond ik echt wel goed. ik ben erg tevreden over de wedstrijd  |:)

Bernardo

Eindelijke weer is een leuke pot gezien, vol passie en strijd. Die scheidsrechter was wel een schande, was een dikke rode kaart die overtreding op Hemmen.

Goudvinger

Betere en leukere wedstrijd dan de twee er vóór. Valt nog genoeg aan op te merken, maar ik ben in deze fase al lang blij dat ze winnen.

Toch nog een kanttekening: Oebele MoTM?  :_schater

marrumer

ik vond melvin de leeuw verreweg de beste. heeft echt een goeie pot gespeeld. hemmen was wel weer teleurstellend...

Bernardo

Citaat van: Goudvinger op maart 15, 2013, 22:32:29
Betere en leukere wedstrijd dan de twee er vóór. Valt nog genoeg aan op te merken, maar ik ben in deze fase al lang blij dat ze winnen.

Toch nog een kanttekening: Oebele MoTM?  :_schater

Ja, was ik ook verbaasd over. Vond met name Makrini, Bakens veruit de beste mannen op het veld. Hemmen speelde eindelijk ook weer is aardig en maakt weer een goal.