Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Helmond Sport 15-03-13

Gestart door marrumer, maart 10, 2013, 13:43:58

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

die lui maar mooi een lange en vervelende terugreis bezorgen  :devil

Bernardo

Denk eerder dat wij een lange en vervelende avond krijgen. Helmond in vorm, en wij totaal niet.

speculeter

Als het dorgaat....
En anders zijn we half Juni klaar met deze competitie. :_schater

Destroyer

Nee joh, deze winnen we makkelijk. We staan zo langzamerhand toch bekend punten te laten liggen bij laagvliegers en middenmotors?  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dit is mien club

Vrijdag Actie tegen ARTS...

Wij willen ons Cambuur terug:
Passie, strijd, inzet, AANVALLEN. Tegenstander opvrete, niet achteruit lopen.
Wisselbeleid = wanbeleid.
Deze Arts maakt ons niet meer beter
Arts bedankt en tot ziens

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Maar wat spandoeken maken dus......

Goudvinger

Wat een flauwekul. Ga eerst maar weer met z'n allen gezamenlijk achter het team staan i.p.v. je te focussen op één persoon.

speculeter

Citaat van: Goudvinger op maart 11, 2013, 12:04:16
Wat een flauwekul. Ga eerst maar weer met z'n allen gezamenlijk achter het team staan i.p.v. je te focussen op één persoon.
Deze persoon heeft dat wel verdiend....

Clint

En wat denk je dan van de spelers zelf?

Len Cantello

Die moeten zich diep schamen. Maar goed, als speler heb je een gemakkelijk leven. Gaat het goed, dan sla je je zelf op de borst. Gaat het fout, dan verschuil je je achter de trainer....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

dit is mien club

Kom nou, het voetbal is gewoon niet goed ondanks dat haal je punten dat is de verdienste van de spelers!
Echt niet door het tactische inzicht van onze trainer. Uit deze selectie had je veel meer kunnen halen. Natuurlijk hebben we goede wedstrijden gezien maar daar tegen over staan heel veel slechte wedstrijden.

Cambuur weet mij niet te overtuigen.

Het tactischbeleid en wisselbeleid is gewoon dramatisch te noemen. Arts is daar verantwoordelijk voor.
Je ziet dat hij de groep niet kan motiveren of niet kan overtuigen. Er zijn nog 30 punten te verdienen voor Cambuur. Met 27 punten er bij wordt je kampioen. Dat gaat met Arts niet gebeuren. Dan moet je dat uitsluiten.
Het wil niet zeggen dat het met een ander wel lukt, maar dan hebben we in iedergeval nog een kans.

ARTS helaas bedankt maar tot ziens 
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

marrumer

we moeten nu proberen zoveel mogelijk punten te halen. arts gaat aan het eind van het seizoen weg, niet eerder en niet later.

MP4L

Citaat van: Goudvinger op maart 11, 2013, 12:04:16
Wat een flauwekul. Ga eerst maar weer met z'n allen gezamenlijk achter het team staan i.p.v. je te focussen op één persoon.

Mee eens. Als je kijkt waar we staan dan doet Cambuur het helemaal niet zo slecht. Dat we weer in zoon dip zitten.. dat lit niet aan de trainer maar aan Cambuur. Want dat is stereotype Cambuur. Cambuur doelstelling is bij de eerste acht, en daar staan we nu. We staan er zelfs beter voor (als we de rest van de inhaal wedstrijden niet verprusten. En nog spelen) dan de doelstelling.

zeewolde

Citaat van: dit is mien club op maart 11, 2013, 14:26:00
Kom nou, het voetbal is gewoon niet goed ondanks dat haal je punten dat is de verdienste van de spelers!
Echt niet door het tactische inzicht van onze trainer. Uit deze selectie had je veel meer kunnen halen. Natuurlijk hebben we goede wedstrijden gezien maar daar tegen over staan heel veel slechte wedstrijden.

Cambuur weet mij niet te overtuigen.

Het tactischbeleid en wisselbeleid is gewoon dramatisch te noemen. Arts is daar verantwoordelijk voor.
Je ziet dat hij de groep niet kan motiveren of niet kan overtuigen. Er zijn nog 30 punten te verdienen voor Cambuur. Met 27 punten er bij wordt je kampioen. Dat gaat met Arts niet gebeuren. Dan moet je dat uitsluiten.
Het wil niet zeggen dat het met een ander wel lukt, maar dan hebben we in iedergeval nog een kans.

ARTS helaas bedankt maar tot ziens

De verdienste van telgenkamp dat hij ons er iedere week er doorheen sleept?
De verdienste van Droste die wekelijks bewijst dat hij een nivo hoger hoort te spelen?
De verdienste van Keurntjes die volgend seizoen zeker een basisplaats heeft bij Groningen?
De verdienste van de Leeuw?
De verdienste van Rose die het elftal zo goed stuurt en voorop gaat in de strijd?
De verdienste van Hemmen die zijn sterke start zo goed heeft doorgezet?
De verdienste van Barto die bijna nooit een kans mist?

Het lijkt mij dat het niet ALLEEN aan Arts ligt...

De verdienste van Diemers die volgend seizoen gaat vlammen bij Utrecht?

Dokkumer

De verdienste van Arts dat werkelijk waar geen enkele speler echt beter wordt.
De verdienste van Arts dat er werkelijk waar totaal geen automatismen in het team zitten
De verdienste van Arts dat het vandaag gesneeuwd heeft :devil