Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Helmond Sport 15-03-13

Gestart door marrumer, maart 10, 2013, 13:43:58

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: sunderland op maart 15, 2013, 08:58:01
niet aanwezig om die druiloor.Ben er klaar mee
dan ben jij toch geen echte supporter?

Andre-Lwd

Citaat van: dit is mien club op maart 15, 2013, 09:14:29
Citaat van: The special ones op maart 14, 2013, 16:45:19
Voor wie het leuk vinden om spandoeken te maken hier wat suggesties:

Recept voor aanvallend voetbal? Niet te verkrijgen bij onze Arts!

Ga naar (de) huis Arts!

Arts, deze operatie is ten einde!

Slapende reus comateus door falen Arts!

_O_

De Raaf

Benieuwd hoe snel ik cambuurbar weer induuk met dit kut voetbal van die dwaas  :wall

Clint


De Raaf

Citaat van: clint op maart 15, 2013, 10:01:15
Dou komst er niet eens uut juh. :clint

Hangt ervan af of die fiene boef eindelijk eens een rondje weggeeft  8)

De Gast

Verwacht er niks van vanavond en niet omdat de trainer er nog zit
Zonder vd Heide vd Laan en Adnane zal het weer ploeteren worden. Het is niet anders.

Goudvinger

Citaat van: De Gast op maart 15, 2013, 10:27:09
Verwacht er niks van vanavond en niet omdat de trainer er nog zit
Zonder vd Heide vd Laan en Adnane zal het weer ploeteren worden. Het is niet anders.

We hebben anders genoeg wedstrijden gewonnen zonder de inbreng van deze twee heren.  :_spank :thumbsup

Andre-Lwd


denistel

3-2 en 33 :proost en hemmen en oepie int hertje |:)

Galdiano

Heb een training in Utrecht maar sneeuwt behoorlijk. Tempratuur is nog wel net boven nul. Als je op buienradar ziet trekt het wel richting noorden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Baresi

denk 3-2 op een slecht veld,,zal wel aan het budget liggen om een mooi en vooral vlak voetbalveld te realiseren.Het omrin niet wat lampkes over na rooidag??stroom ken de gemeente wel sponseren.Alles beter dan op zo,n knollenveld te spelen komt het spel van cambuur niet ten goede.STRIJD EN PASSIE vanavond jongens :scc????

Thieske

Belangrijke pot vanavond. Sfeer maken als vanouds, vanavond beginnen met een goede serie neer te zetten!!!

Wij zijn Cambuur  |:)

John Hiatt

Het sneeuwt. Dat belooft niet veel goeds voor vanavond.

richard

Citaat van: John Hiatt op maart 15, 2013, 15:13:05
Het sneeuwt. Dat belooft niet veel goeds voor vanavond.

Mag wel wat harder gaan sneeuwen, kin ik lekker thus blieve..... 8)

gewoon een fan

Citaat van: richard op maart 15, 2013, 15:21:52
Citaat van: John Hiatt op maart 15, 2013, 15:13:05
Het sneeuwt. Dat belooft niet veel goeds voor vanavond.

Mag wel wat harder gaan sneeuwen, kin ik lekker thus blieve..... 8)
Richard wat nou ben jij ziek?
Dit zou je normaal nooit schrijven.

Onze arts maakt geen mensen beter maar juist ziek  :proost