Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Helmond Sport 15-03-13

Gestart door marrumer, maart 10, 2013, 13:43:58

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Schokker speelt toch :?

Tichie is er niet bij hebben we alleen Schokker nog met creativiteit.

1-3 :rodekaart
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

denistel

#46
1 van de redenen dat de sfeer minder is is volgens mij dat we nu al een jaar of
5 voor play off plaatsen spelen en het al een gewoonte is geworden dat we die halen
en daardoor de spanning er een beetje af is,,,we moeten dat laatste stapje maken
zoals gister op de forum avond ook al werd gezegd.

maar op dit moment zitten we op 1 niveau en we komen daar niet boven uit is
mijn mening en ik denk dat zaken als

zet schokker eens op 10 mede omdat bakker nou niet goed in zijn vel zit.

speel met 2 buitens en hemmen daar tussen in ,,bijv waarom hebben we
hiwat gehaald en speelt ie nooit???

concurrentie voor bijv droste die een matige competitie speelt maar de vries
krijgt totaal geen kans.beide spelers motiveer je daar mee niet volgens mij.
droste weet dat ie altijd speelt en de vries baalt omdat ie nooit een kans krijgt.

het na 7 maanden met deze groep nog niet lukt om vanaf het begin vol druk op
de tegenstander te geven om zo na 20 min eens met 2-0 voor te staan en die
lui de indruk te geven dat hier niks te halen valt.

daar een oorzaak van zijn dat de sfeer niet goed is.ten minste dat geldt voor
mij ik wil een team zien waar we het maximale uithalen en dat is volgens mij
meer dan dat we tot nu toe hebben gezien.

|:)

Grijskijkert

Helmond Sport mist belangrijke spelers Ferry de Regt, Erik Quekel en Juanito Sequeira.. Dit zijn toch wel de betere spelers :D
IN HENK WE TRUST!!!

John Hiatt

Gaat t morgen wel door? En hoe is het veld?

denistel

veld is gewoon goed bespeelbaar hoor.morgen 5 graden boven nul dus zal
wel gewoon door gaan toch.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

brambo3004


SCCFRANEKER


speculeter

Graag daar en niet hier.
Anders rijd ik vanavond ms weer voor Jan L......L
naar Leeuwarden

SCCFRANEKER

Citaat van: peter op maart 15, 2013, 08:22:47
Graag daar en niet hier.
Anders rijd ik vanavond ms weer voor Jan L......L
naar Leeuwarden
Kist Arts helpen inpakken iig.... ;(

dit is mien club

Citaat van: denistel op maart 14, 2013, 17:49:02
1 van de redenen dat de sfeer minder is is volgens mij dat we nu al een jaar of
5 voor play off plaatsen spelen en het al een gewoonte is geworden dat we die halen
en daardoor de spanning er een beetje af is,,,we moeten dat laatste stapje maken
zoals gister op de forum avond ook al werd gezegd.

maar op dit moment zitten we op 1 niveau en we komen daar niet boven uit is
mijn mening en ik denk dat zaken als

zet schokker eens op 10 mede omdat bakker nou niet goed in zijn vel zit.

speel met 2 buitens en hemmen daar tussen in ,,bijv waarom hebben we
hiwat gehaald en speelt ie nooit???

concurrentie voor bijv droste die een matige competitie speelt maar de vries
krijgt totaal geen kans.beide spelers motiveer je daar mee niet volgens mij.
droste weet dat ie altijd speelt en de vries baalt omdat ie nooit een kans krijgt.

het na 7 maanden met deze groep nog niet lukt om vanaf het begin vol druk op
de tegenstander te geven om zo na 20 min eens met 2-0 voor te staan en die
lui de indruk te geven dat hier niks te halen valt.

daar een oorzaak van zijn dat de sfeer niet goed is.ten minste dat geldt voor
mij ik wil een team zien waar we het maximale uithalen en dat is volgens mij
meer dan dat we tot nu toe hebben gezien.

|:)


Ik wil jou volgend jaar als leider in Franeker
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club


Tuurlijk its MATCH DAY vandaag is het er op of er onder, winnen betekend mee doen om de titel!!!!


Helaas dan wel met Arts.

Beste meneer Arts lees het verhaal van Denistel even goed door... alle feiten die hij benoemd zijn juist.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sunderland

niet aanwezig om die druiloor.Ben er klaar mee

dit is mien club

Citaat van: The special ones op maart 14, 2013, 16:45:19
Voor wie het leuk vinden om spandoeken te maken hier wat suggesties:

Recept voor aanvallend voetbal? Niet te verkrijgen bij onze Arts!

Ga naar (de) huis Arts!

Arts, deze operatie is ten einde!

Slapende reus comateus door falen Arts!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

denistel

Citaat van: dit is mien club op maart 15, 2013, 08:44:57
Citaat van: denistel op maart 14, 2013, 17:49:02
1 van de redenen dat de sfeer minder is is volgens mij dat we nu al een jaar of
5 voor play off plaatsen spelen en het al een gewoonte is geworden dat we die halen
en daardoor de spanning er een beetje af is,,,we moeten dat laatste stapje maken
zoals gister op de forum avond ook al werd gezegd.

maar op dit moment zitten we op 1 niveau en we komen daar niet boven uit is
mijn mening en ik denk dat zaken als

zet schokker eens op 10 mede omdat bakker nou niet goed in zijn vel zit.

speel met 2 buitens en hemmen daar tussen in ,,bijv waarom hebben we
hiwat gehaald en speelt ie nooit???

concurrentie voor bijv droste die een matige competitie speelt maar de vries
krijgt totaal geen kans.beide spelers motiveer je daar mee niet volgens mij.
droste weet dat ie altijd speelt en de vries baalt omdat ie nooit een kans krijgt.

het na 7 maanden met deze groep nog niet lukt om vanaf het begin vol druk op
de tegenstander te geven om zo na 20 min eens met 2-0 voor te staan en die
lui de indruk te geven dat hier niks te halen valt.

daar een oorzaak van zijn dat de sfeer niet goed is.ten minste dat geldt voor
mij ik wil een team zien waar we het maximale uithalen en dat is volgens mij
meer dan dat we tot nu toe hebben gezien.

|:)


Ik wil jou volgend jaar als leider in Franeker

ik ga aan de slag bij de nieuwe fusie club