Wie wordt de nieuwe trainer van Cambuur.
Hans de Koning
't is gebeurd diekhuuzen, goed persoon en liefde voor Cambuur maar dit kan niet meer
Beetje voorbarig nog....Denk niet dat ze Dijkhuizen er nu al uitgooien, al zal dat niet lang meer duren
Valt toch ook geen eer aan te behalen met zo'n matige selectie....
Citaat van: Bernardo op oktober 13, 2017, 23:01:34
Beetje voorbarig nog....Denk niet dat ze Dijkhuizen er nu al uitgooien, al zal dat niet lang meer duren
morgen is ook goed :devil
GJ Verbeek
Citaat van: speculeter op oktober 13, 2017, 23:02:21
Valt toch ook geen eer aan te behalen met zo'n matige selectie....
Selectie kan veel beter als dit. Dat lijkt mij wel duidelijk.
Citaat van: speculeter op oktober 13, 2017, 23:02:21
Valt toch ook geen eer aan te behalen met zo'n matige selectie....
sinds dijkhuizen is de bank vaak beter bezet dan de basis
Hans de Koning!
Trainer met visie en aanvallend voetbal.
Andere optie toch weer Fred Grim.
Mag nu wellicht weg bij knvb...
Maar Dijkhuizen kan echt niet. Wellicht wel slechtste trainer die ik hier gezien heb.
Ik zeg Verbeek, De Koning of De Gier.
Alle 3 trainers die de zweep erover heen kunnen halen. :zweep
Persoonlijk geen fan van de Koning. Weet ook niet waarop gebaseerd, puur gevoelsmatig.
Citaat van: speculeter op oktober 13, 2017, 23:02:21
Valt toch ook geen eer aan te behalen met zo'n matige selectie....
Ook met deze selectie kan het beter. Wie zet nou Houtkoop op 10? Dan zouden bij mij eerste alle andere middenvelders geblesseerd moeten zijn.
Ik houd er niet van om om iemand zijn ontslag te vragen. Zeker als het gaat om Dijkhuizen, die als speler toch een gewaardeerde Cambuur-man was en me een sympathieke kerel lijkt. Maar met dit soort opstellingen heb ik er bijzonder weinig vertrouwen in. Ik wens het bestuur alle wijsheid toe.
Er moet wat gebeuren mannen we zullen acties moeten voeren met deze trainer komen we er niet.
Met deze opstelling waar hij mee begon kan echt niet.
Morgen ben ik bij de training.
Citaat van: Collingwood op oktober 13, 2017, 23:07:23
Ook met deze selectie kan het beter. Wie zet nou Houtkoop op 10? Dan zouden bij mij eerste alle andere middenvelders geblesseerd moeten zijn.
Ik houd er niet van om om iemand zijn ontslag te vragen. Zeker als het gaat om Dijkhuizen, die als speler toch een gewaardeerde Cambuur-man was en me een sympathieke kerel lijkt. Maar met dit soort opstellingen heb ik er bijzonder weinig vertrouwen in. Ik wens het bestuur alle wijsheid toe.
lul niet kerel eruit met deze trainer..... :(
Maakt me niet veel uit, zolang ze ook Sipke maar meesturen. Ik heb het gevoel dat die meer invloed heeft dan het lijkt.
Áls je de hoofdtrainer wegstuurt, dan ook helemaal schoon schip maken.
Citaat van: Noordcambuur op oktober 13, 2017, 23:07:41
Er moet wat gebeuren mannen we zullen acties moeten voeren met deze trainer komen we er niet.
Met deze opstelling waar hij mee begon kan echt niet.
Morgen ben ik bij de training.
Wat stel je voor?
Citaat van: Yellow Army op oktober 13, 2017, 23:16:48
Wat stel je voor?
een trainer die een visie heeft en niet altijd kijkt naar de tegenstanders ga je eigen spel spelen ........ En spelers die voor jou door het vuur gaan.
Citaat van: Noordcambuur op oktober 13, 2017, 23:24:24
een trainer die een visie heeft en niet altijd kijkt naar de tegenstanders ga je eigen spel spelen ........ En spelers die voor jou door het vuur gaan.
gij bedoelt welke actie stel je voor. Wat gaat er morgen gebeuren?
Als vd Belt aangeeft dat hij niet de gewenste spelers naar Leeuwarden kan halen, dan moet Dijkhuizen het met dit materiaal doen. Jammer dat we niet de gewenste selectie hebben, maar wat kan Dijkhuizen er dan aan doen, dat deze selectie niet aan de verwachtingen kan voldoen. Er is ook helaas veel kwaliteit vertrokken, na de tegenvallende play-offs. Veel blessures, pech, en geen goals.
vd Belt heeft gefaald. Net zoals vorig jaar vd Vegt.
Trainer van Cambuur is vaak het einde van je carriere helaas.
Citaat van: PePe op oktober 14, 2017, 01:45:45
Als vd Belt aangeeft dat hij niet de gewenste spelers naar Leeuwarden kan halen, dan moet Dijkhuizen het met dit materiaal doen. Jammer dat we niet de gewenste selectie hebben, maar wat kan Dijkhuizen er dan aan doen, dat deze selectie niet aan de verwachtingen kan voldoen. Er is ook helaas veel kwaliteit vertrokken, na de tegenvallende play-offs. Veel blessures, pech, en geen goals.
het begint met passie ! De trainingen zijn ook passieloos.
Of jong Utrecht Emmen Oss rkc hewwe betere spelers dat kan ook nog
:0= lodeweges.
goeie trainer.
|:)
Citaat van: okkele op oktober 14, 2017, 12:59:30
waarom?
omdat ie er oek nisk van bakt op dit moment of het ie geen invloedt?
Citaat van: okkele op oktober 14, 2017, 12:58:07
:0= lodeweges.
goeie trainer.
|:)
Dit meen je niet toch?
Ik vind het een beetje goedkoop dat Dijkhuizen zich een beetje verschuilt achter de blessures van Daniels en Rossi.
De selectie is gevuld met een aantal jonge wel talentvolle spelers, maar het blijkt dat hij ze niet beter maken.
Het wisselbeleid en tactisch inzicht is ook ver beneden het gemiddelde.
Dit is een gegeven en kan niemand omheen, dus ook Dijkhuizen zelf niet.
Soms moet je erkennen dat ondanks de goede verwachtingen, dingen niet zo gaan als werd veronderstelt.
Doorgaan op deze voet is volgens mij zinloos en hier moet het bestuur iets mee gaan doen.
Het nu halen van een nieuwe trainer lijkt mij een zinloze actie, want wie wil op dit moment hier instappen.
Dijkhuizen is een reusachtig aardige vent en ik zou er voor pleiten hem in ieder geval de tijdsduur van zijn contract bij de club te houden, maar wel in een andere functie.
Citaat van: Casuals-lwd op oktober 14, 2017, 13:24:04
Dit meen je niet toch?
Wel een goede trainer, maar hij kan hier niet weer terug gelet op zijn ondoordachte actie hier.
Laat Sandor hier maar komen en de rest van het seizoen afmaken
Rossi en Daniels zijn toch geen dragende spelers, net als Boerlage , Mathieu en nog een paar leuk voor de breedte.
Citaat van: Collingwood op oktober 13, 2017, 23:07:23
Ook met deze selectie kan het beter. Wie zet nou Houtkoop op 10? Dan zouden bij mij eerste alle andere middenvelders geblesseerd moeten zijn.
Ik houd er niet van om om iemand zijn ontslag te vragen. Zeker als het gaat om Dijkhuizen, die als speler toch een gewaardeerde Cambuur-man was en me een sympathieke kerel lijkt. Maar met dit soort opstellingen heb ik er bijzonder weinig vertrouwen in. Ik wens het bestuur alle wijsheid toe.
ook gewaardeerde cambuurmannen kunnen falen als trainer. T hoeft niet altijd zo te zijn dat ze dan gelijk ook een succes zijn als trainer. Dat is in dit geval met Dijkhuizen ook t geval. T is tot nu toe nog niet echt een succes. Maar goed we zijn ook de nodige spelers kwijtgeraakt natuurlijk.
Lees ik hier al weer de namen van de Gier en Grim.
Hoe kortzichtig kun je zijn.
Stap eens af van die namen die hier gevoetbald hebben.
Fris bloed is het enige wat ons kan redden.
Gert Jan Verbeek is een topper, maar zijn maandsalaris zal al een stuk hoger liggen dan het jaarsalaris wat hij hier zal krijgen.
Citaat van: speculeter op oktober 14, 2017, 13:54:28
Laat Sandor hier maar komen en de rest van het seizoen afmaken
sandor komt niet dan moet ype Smit eerst weg.
Citaat van: JeJe op oktober 14, 2017, 14:17:43
Lees ik hier al weer de namen van de Gier en Grim.
Hoe kortzichtig kun je zijn.
Stap eens af van die namen die hier gevoetbald hebben.
Fris bloed is het enige wat ons kan redden.
Gert Jan Verbeek is een topper, maar zijn maandsalaris zal al een stuk hoger liggen dan het jaarsalaris wat hij hier zal krijgen.
Gert Jan komop die kunnen we nooit betalen en is ook een dkver.
Citaat van: okkele op oktober 14, 2017, 12:59:30
waarom?
Omdat een nieuwe trainer denk ik teveel wordt beïnvloed door een zittende assistent. Zo blijft die Peersman maar in de basis staan :insane
'We wilden een trainer met dezelfde voetbalvisie als Sipke en Arne. Die trainer hebben we in Marinus gevonden', verklaart Van den Belt de keuze van Cambuur. Dijkhuizen vult aan: 'Ik heb een goed gesprek met Sipke gehad en wil komend seizoen graag met hem en de rest van de staf op de ingeslagen weg verder."
Doe maar een compleet andere weg :thumbsup
juist.
op die manier ben ik het er helemaal mee eens.
sterker nog,doe maar een buitenlander !
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 14, 2017, 15:10:20
Omdat een nieuwe trainer denk ik teveel wordt beïnvloed door een zittende assistent. Zo blijft die Peersman maar in de basis staan :insane
'We wilden een trainer met dezelfde voetbalvisie als Sipke en Arne. Die trainer hebben we in Marinus gevonden', verklaart Van den Belt de keuze van Cambuur. Dijkhuizen vult aan: 'Ik heb een goed gesprek met Sipke gehad en wil komend seizoen graag met hem en de rest van de staf op de ingeslagen weg verder."
Doe maar een compleet andere weg :thumbsup
de ingeslagen weg??? welke weg is dat dan want ik zie tot nu toe totaal
geen systeem en vastigheden in dit team. cultuurbewaker noemde sipke
zich zelf ook al afgelopen seizoen welke cultuur wil ik ook graag weten.
Vanaf de voorbereiding is het al een drama en dat heeft puur met de kwaliteit vh elftal te maken. Niemand van het huidige elftal springt er bovenuit of voegt iets extra's toe.
Man man man wat zijn we diep weggezakt de afgelopen 2 jaar. Heel erg jammer.
Wie o wie neemt het over?
Hans de Koning?
Wat heb je met de Koning. Speelt volgens mij meestal redelijk behoudend
Citaat van: zeewolde op oktober 27, 2017, 21:55:31
Wat heb je met de Koning. Speelt volgens mij meestal redelijk behoudend
De Koning speelt meestal toch echt aanvallend.. maar geen idee of hij de juiste persoon zou zijn hier.. heb zo me twijfels daar over.
Citaat van: zeewolde op oktober 27, 2017, 21:55:31
Wat heb je met de Koning. Speelt volgens mij meestal redelijk behoudend
Juist niet man.
Speelt herkenbaar en aanvallend voetbal.
Alleen bij Eagles in degradatiejaar was het niet veel
Citaat van: wiekie1969 op oktober 15, 2017, 10:24:23
Vanaf de voorbereiding is het al een drama en dat heeft puur met de kwaliteit vh elftal te maken. Niemand van het huidige elftal springt er bovenuit of voegt iets extra's toe.
Man man man wat zijn we diep weggezakt de afgelopen 2 jaar. Heel erg jammer.
Precies ik denk dat een andere trainer niet veel meer presteert met een nieuwe trainer. De hogere hand mag in de spiegel kijken met deze aankopen :zucht
Citaat van: AL op oktober 27, 2017, 21:57:23
Juist niet man.
Speelt herkenbaar en aanvallend voetbal.
Alleen bij Eagles in degradatiejaar was het niet veel
ok, zal wel aan mij liggen. Is in elk geval niet mijn nummer 1 kandidaat.
Rene Hake vertrekt bij FC Twente. Hake was al vetrokken als trainer, maar na akkoord over afkoopsom gaat hij niet in andere functie verder.
Citaat van: Montana op oktober 27, 2017, 22:22:14
Rene Hake vertrekt bij FC Twente. Hake was al vetrokken als trainer, maar na akkoord over afkoopsom gaat hij niet in andere functie verder.
gaat de forumavond door MET Dijkhuizen?
Mijn gevoel zegt van niet
Citaat van: zeewolde op oktober 27, 2017, 22:24:57
gaat de forumavond door MET Dijkhuizen?
zo ja Daan gaan er harde woorden vallen.
Hake!
Ach hoe je het went of keert seizoen is praktisch al voorbij. En dat al voor de kerst.
Citaat van: Noordcambuur op oktober 27, 2017, 22:37:33
zo ja Daan gaan er harde woorden vallen.
met een beetje inhoud dan graag.
Citaat van: Oosttribune op oktober 27, 2017, 22:41:14
Hake!
wat is daar met??? das helemaal een doprsdominee
Konterman? Of wordt hij de nieuwe TM? (Niet dat een gereformeerde hier past, verre van zelfs).
Citaat van: Montana op oktober 28, 2017, 10:25:59
Konterman? Of wordt hij de nieuwe TM? (Niet dat een gereformeerde hier past, verre van zelfs).
oek een watje ju we mutte eens lui hevve die in durven te grijpen en met de vuist
op tafel slaan en niet van dat slappe gedoe allemaal
Citaat van: denistel op oktober 28, 2017, 10:30:55
oek een watje ju we mutte eens lui hevve die in durven te grijpen en met de vuist
op tafel slaan en niet van dat slappe gedoe allemaal
Verbeek gaat naar Twente, voor de rest ken ik weinig die met de vuist op tafel slaat.
Eerst maar eens afscheid van de huidige nemen. Zal nog wel aantal weken mogen aanmodderen.
Ik krijg net van een betrouwbare bron door dat Willem Leushuis volgende week vertrekt bij de rooien. Wordt de nieuwe trainer van Cambuur.. Word getweet door ene Kees Duijst.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Willem_Leushuis
Zal wel een heel betrouwbare bron zijn. :_schater
Volgens mij gaat het erom dat een trainer "de poppetjes op de juiste plaats neerzet". Een bullebak als nieuwe trainer met veel "ik ben de baas theater" lijkt mij ook niet de weg. Werkt denk ik ook niet bij de meeste spelers. Weet het ook niet precies maar ben er onderhand goed ziek van!
Bullebaktyd is weest
Citaat van: oldehove op november 04, 2017, 19:50:08
Ik krijg net van een betrouwbare bron door dat Willem Leushuis volgende week vertrekt bij de rooien. Wordt de nieuwe trainer van Cambuur.. Word getweet door ene Kees Duijst.
Geintje van Spakenburg
Trenerswissel het bijna nooit succes
Citaat van: piene hassus op november 06, 2017, 12:23:22
Trenerswissel het bijna nooit succes
Zo lang een trainer genoeg tactisch onderlegd is, logische keuzes maakt, werkt aan vastigheden, spelers vertrouwen geeft, zoals bijvoorbeeld vBronckhorst bij Feyenoord of Jans zijn laatste seizoen bij Zwolle, niet nee.
Maar helaas is van niets hierboven sprake..!!
Citaat van: Agy op november 06, 2017, 14:22:54
Zo lang een trainer genoeg tactisch onderlegd is, logische keuzes maakt, werkt aan vastigheden, spelers vertrouwen geeft, zoals bijvoorbeeld vBronckhorst bij Feyenoord of Jans zijn laatste seizoen bij Zwolle, niet nee.
Maar helaas is van niets hierboven sprake..!!
Nu wegsturen heeft geen zin, ik verwacht niet dat ze tegen fortuna thuis gaan winnen, dus die ken Dijkhuizen nog in zijn zak steken. Daarna ontslaan dan kan de nieuwe trainer met een overwinning beginnen. Het de TS toch weer geliek
Citaat van: Agy op november 06, 2017, 14:22:54
Zo lang een trainer genoeg tactisch onderlegd is, logische keuzes maakt, werkt aan vastigheden, spelers vertrouwen geeft, zoals bijvoorbeeld vBronckhorst bij Feyenoord of Jans zijn laatste seizoen bij Zwolle, niet nee.
Maar helaas is van niets hierboven sprake..!!
VBronckhorst maakt ook zoveel onlogische keuzes en kan de groep nu opeens ook geen vertrouwen geven. 90% van de trainers zijn zo goed als hun materiaal. 2/3 lucky overwinningen en het vertrouwen is terug en de trainer is weer een topper.
vBronckhorst maakt minder onlogische keuzes dan de media ons wil doen geloven maar goed dat is een andere discussie. Verder hoeft Dijkie wat mij betreft vooreerst ook niet weg maar zou graag zien dat Sipke werd vervangen door iemand met dezelfde voetbal ideeën als Dijkie en genoeg ervaring om zaken te managen.
Citaat van: Agy op november 06, 2017, 16:45:19
vBronckhorst maakt minder onlogische keuzes dan de media ons wil doen geloven maar goed dat is een andere discussie. Verder hoeft Dijkie wat mij betreft vooreerst ook niet weg maar zou graag zien dat Sipke werd vervangen door iemand met dezelfde voetbal ideeën als Dijkie en genoeg ervaring om zaken te managen.
wat voor kul verhaal plaats jij hier nu weer.
Alles weg. Van Marinus tot Peter Drijver. Bruin naar de jeugd en helemaal opnieuw beginnen.
Citaat van: sunderland op november 06, 2017, 17:17:54
wat voor kul verhaal plaats jij hier nu weer.
Ik vind dit helemaal geen kul verhaal en denk ook dat Sipke niets toevoegt in de ondersteuning van Dijkhuizen.
Een soort van tijdelijke coach en klankbord die Dijkhuizen kan bijstaan is misschien helemaal niet zo'n gekke gedachte. Zoals Guus Hiddink destijds Cocu heeft bijgestaan en Advocaat bij Van Bronckhorst.
Citaat van: piene hassus op november 06, 2017, 12:23:22
Trenerswissel het bijna nooit succes
Maar wel toen Arts werd vervangen door de Jong of toen Maas werd vervangen door Hulshof en Slot. :koffie
Citaat van: sunderland op november 06, 2017, 17:17:54
wat voor kul verhaal plaats jij hier nu weer.
Dat je het niet met me eens bent kan/mag maar kul is het zeker niet.
Citaat van: poelie-lwd op november 06, 2017, 19:20:49
Alles weg. Van Marinus tot Peter Drijver. Bruin naar de jeugd en helemaal opnieuw beginnen.
Op zich mee eens alleen wie wil je nu halen dan, is weinig potentie beschikbaar vandaar mijn klankbord optie. Maar idd als je Dijkie wegstuurd dan ook Sipke anders blijft dat probleem bestaan.
Grim geeft aan dat hij weg gaat bij de knvb en weer bij een club op eigen benen wil staan.....inkoppertje |:)
Citaat van: speculeter op november 08, 2017, 09:02:31
Grim geeft aan dat hij weg gaat bij de knvb en weer bij een club op eigen benen wil staan.....inkoppertje |:)
Het is een voetbalwet, dat de trainer zo goed is als zijn materiaal.
Dus zal er weinig veranderen bij alleen een trainerswissel.
volgens velen hier nooit meer beginnen aan mensen met een club-historie.
is dat voor grim anders of word ook hij pas beoordeeld na 10 wedstrijden.
Citaat van: Vlampiep op november 08, 2017, 09:26:23
Het is een voetbalwet, dat de trainer zo goed is als zijn materiaal.
Dus zal er weinig veranderen bij alleen een trainerswissel.
oneens. Hier valt veel meer uit te halen.
Citaat van: okkele op november 08, 2017, 09:28:09
volgens velen hier nooit meer beginnen aan mensen met een club-historie.
is dat voor grim anders of word ook hij pas beoordeeld na 10 wedstrijden.
ik hoor niet bij die velen. Ik wil graag iemand met de harde hand en dan is grim een uitstekende kandidaat.
Met Grim een frisse start...logische opstelling maken en in de winterstop een goede nummer 6 en een spits erbij en we zijn er weer
Nu er een geschikt alternatief vrijkomt zal de druk op Dijkhuizen intern wel toenemen denk ik.
Citaat van: speculeter op november 08, 2017, 10:05:05
Met Grim een frisse start...logische opstelling maken en in de winterstop een goede nummer 6 en een spits erbij en we zijn er weer
Goede nummer 6 en een spits maakt de selectie een stuk beter
Niet fair om Dijkhuizen voor die nwe spelers de laan uit te sturen
Citaat van: El FLaco op november 08, 2017, 11:42:31
Goede nummer 6 en een spits maakt de selectie een stuk beter
Niet fair om Dijkhuizen voor die nwe spelers de laan uit te sturen
met een nieuwe nummer 6 zet hij Boerlage er nog steeds neer....
Jan everse
Citaat van: Vlampiep op november 08, 2017, 09:26:23
Het is een voetbalwet, dat de trainer zo goed is als zijn materiaal.
Dus zal er weinig veranderen bij alleen een trainerswissel.
Het materiaal is beter dan de 17e plek me dunkt
Citaat van: speculeter op november 08, 2017, 09:02:31
Grim geeft aan dat hij weg gaat bij de knvb en weer bij een club op eigen benen wil staan.....inkoppertje |:)
Dit heet, voorsorteren!!
Citaat van: Vlampiep op november 08, 2017, 09:26:23
Het is een voetbalwet, dat de trainer zo goed is als zijn materiaal.
Dus zal er weinig veranderen bij alleen een trainerswissel.
Ja want Maas out en Sipke&Arne heeft ook niks geholpen.
En Henk de Jong toen hij trainer werd heeft ook niks holpen zeker :proost
Citaat van: ChantiSCC op november 08, 2017, 15:11:06
Ja want Maas out en Sipke&Arne heeft ook niks geholpen.
En Henk de Jong toen hij trainer werd heeft ook niks holpen zeker :proost
Moeten alle voorbeelden nu ook op tafel, wanneer een trainerswissel niks heeft opgeleverd?
Het contract voor Grim mut allang klaarliggen. Je komt als club zijnde niks verder met de huidige hapsnurkers voor de groep die wekelijks maar blijven raaskallen dat we goed spelen en veel te laag staan. Opzouten met dat niks presterende zooitje!!!!!!!!
Het is gvd toch te schandalig voor woorden dat de heren na vandaag tot maandag vrij zijn??? Must de statistieken eens bekijken hoe vaak de tegenstander scoort tussen de 75e en de 93e minuut.
Citaat van: wiekie1969 op november 08, 2017, 17:21:25
Het is gvd toch te schandalig voor woorden dat de heren na vandaag tot maandag vrij zijn??? Must de statistieken eens bekijken hoe vaak de tegenstander scoort tussen de 75e en de 93e minuut.
Ik ben het roerend met je eens ga us trainen.
Citaat van: 666 op november 08, 2017, 17:58:57
Ik ben het roerend met je eens ga us trainen.
Deze selectie misgunnen we toch deze vrijdagen niet?
Ze hebben een zware periode achter de rug waarin het uiterste van hun is gevergd. :R
Citaat van: wiekie1969 op november 08, 2017, 17:21:25
Het is gvd toch te schandalig voor woorden dat de heren na vandaag tot maandag vrij zijn??? Must de statistieken eens bekijken hoe vaak de tegenstander scoort tussen de 75e en de 93e minuut.
Mee eens hoor. Alleen komen die late goals ook doordat we altijd een inhaalrace moeten doen en dan een alles-of-niks spelletje gespeeld wordt. Alleen is het resultaat steeds niets, dus ook dat is iets wat we niet beheersen.
Volgens mij zou Peter Hyballa met zijn voetbalpassie, heel goed bij Cambuur passen.
Citaat van: PePe op november 13, 2017, 09:15:23
Volgens mij zou Peter Hyballa met zijn voetbalpassie, heel goed bij Cambuur passen.
Omdat je hem gisteren op tv zag, of vanwege zijn fantastische prestaties bij NEC?
Citaat van: Bankzitter op november 08, 2017, 18:33:47
Mee eens hoor. Alleen komen die late goals ook doordat we altijd een inhaalrace moeten doen en dan een alles-of-niks spelletje gespeeld wordt. Alleen is het resultaat steeds niets, dus ook dat is iets wat we niet beheersen.
heb jij die alles of niet spelletjes gezien? Een back voor een back
Een Nederlandse trend? om oud spelers hoofdtrainer te maken.
Vandaag bekend geworden in Eindhoven: Bommel opvolger van Cocu.
Citaat van: PePe op november 14, 2017, 14:59:44
Een Nederlandse trend? om oud spelers hoofdtrainer te maken.
Vandaag bekend geworden in Eindhoven: Bommel opvolger van Cocu.
Is niet iets van de laatste jaren toch
Wie o wie gaat het worden?
Grim
De Koning
Vd Ham
Sipke/Booy
Kan me haast niet voorstellen dat Dijkhuizen hier nog een wedstrijd op de bank mag zitten.
Citaat van: AL op november 27, 2017, 22:29:10
Wie o wie gaat het worden?
Grim
De Koning
Vd Ham
Sipke/Booy
Kan me haast niet voorstellen dat Dijkhuizen hier nog een wedstrijd op de bank mag zitten.
jonge ik hoop het zo dat die lange er uit vliegt.
Booy zou heel vreemd zijn, misschien als interim. Die is voor de lange termijn gehaald met het stadion in het achterhoofd, en een trainer is niet per se voor de langere termijn zoals we al een paar keer hebben gezien de afgelopen jaren.
Grim is bij mij favoriet, maar De Koning zou ik ook niet eens zo slecht vinden voor de situatie waarin wij nu zitten. Speelt altijd heel opportunistisch en kan spelers zelfvertrouwen geven. Dat kunnen we nu goed gebruiken.
Maar eerst zal Dijkhuizen wel ontslagen moeten worden.
Geloof er niks van dat ze Dijkhuizen ontslaan.
Citaat van: Bernardo op november 27, 2017, 22:36:17
Geloof er niks van dat ze Dijkhuizen ontslaan.
Wat moet hij "presteren" om ontslagen te worden?
Citaat van: Bernardo op november 27, 2017, 22:36:17
Geloof er niks van dat ze Dijkhuizen ontslaan.
Sorry hoor, maar zelfs Maas was beter.
Citaat van: Bernardo op november 27, 2017, 22:36:17
Geloof er niks van dat ze Dijkhuizen ontslaan.
Nou dan zitten er straks nog 4000 man.
Bovendien zullen er spreekkoren komen en dan is hij alsnog vertrokken.
Onhoudbaar!!
Citaat van: hobbes op november 27, 2017, 22:37:43
Sorry hoor, maar zelfs Maas was beter.
Alleen Kistemaker was slechter in 85/86.
Wat mij betreft gaat hij ook weg, alleen vind ik dat ze het al veel eerder hadden moeten doen! Hebben ze toen ook niet gedaan. Twijfel of ze het nu wel gaan doen.
morgen persconferentie bij Cambuur! Contract verlening Dijkhuizen
Citaat van: AL op november 27, 2017, 22:38:11
Nou dan zitten er straks nog 4000 man.
Bovendien zullen er spreekkoren komen en dan is hij alsnog vertrokken.
Onhoudbaar!!
Misschien hopen ze wel dat hij zelf opstapt
Kies maar!
1. Grim
2. De Koning
3. Sipke
Op basis van wat is Grim de droom kandidaat?
Gelukkig schuiven ze Booy niet door.
Ze moeten een trainer zoeken die bij het soort voetbal past wat Cambuur wil spelen.
René van der weij??
Citaat van: Iepie4 op november 28, 2017, 10:56:25
René van der weij??
Heeft die de juiste papieren of moet die als assistent komen?
Ik ben er vrijwel zeker van dat Sipke de boel overneemt.
Als assistent
Cambuur kan wel van alles willen maar ik vraag me af of er nog trainers zijn die hier naar toe willen. Ik zou me goed kunnen voorstellen dat trainers absoluut geen trek in dit trainerskerkhof hebben.
Dijkhuizen heeft er inderdaad niks van gebakken! Maar wat wil je met een selectie met 2 krokettenvangers als keeper een zelden tot nooit scorende spits, niemand die op het middenveld de boel aan de hand en op sleeptouw neemt, enz. enz
Het is, misschien op Schilder na een kwalitatief zéééééér matige selectie. En bij tegevallende resultaten rolt de kop van de trainer weer. Dan moet je toch wel heel wanhopig of knettergek zijn om daarin te stappen!
de volgende goede stap zou het ontslaan van de keeperstrainer zijn. Misschien analyseert hij wel met de handen in de zakken, maar volgens mij heeft het meer effect als je fouten direct bespreekt. Voetballers zijn vaak net kinderen, direct "bestraffen" als ze iets fouts doen.
:0= Hyballa
Man met passie; Iets wat deze club nu wel kan gebruiken
Reken maar niet op een nieuwe hoofdtrainer van buiten, Sipke neemt de boel wel over of misschien Foeke de "verlosser" zelf.
Ik zou zeggen: haal Arne Slot terug! Mijn eerste keus. Anders Fredje Grim. Maar niet, absoluut niet, Foeke Booy. Ook niet a.i. Met hem hebben we al genoeg ellende binnengehaald... Heeft overal problemen gehad, is rechtlijnig en vooral bezig met zijn ego... Vind ik... ;)
Was altjd wel een voorstander van GRIM, maar om nu weer een oud speler als trainer neer te zetten....
Heb verder ook geen idee wie het wel moet worden.
Wel 1 met de harde hand en die spelers op logische posities neerzet.
Slot komt niet meer terug, die is niet voor niets naar AZ gegaan.
Citaat van: Dokkumer op november 28, 2017, 11:33:12
de volgende goede stap zou het ontslaan van de keeperstrainer zijn. Misschien analyseert hij wel met de handen in de zakken, maar volgens mij heeft het meer effect als je fouten direct bespreekt. Voetballers zijn vaak net kinderen, direct "bestraffen" als ze iets fouts doen.
Mee eens, ik weet niet hoe het met Sierd van der Berg is maar die heeft alle keepers waar hij keeperstrainer was beter gemaakt. Bizot, Diederik Boer en Padt.
Hoe is het met zijn leukemie eigenlijk? Als hij daardoor gewoon training kan geven halen die man.
Het is uitgesloten dat Booy voor de groep komt, aldus Van der Belt tegenover OF.
Citaat van: Collingwood op november 28, 2017, 11:58:40
Het is uitgesloten dat Booy voor de groep komt, aldus Van der Belt tegenover OF.
Dan staat hij morgen dus op het trainingsveld...
Citaat van: Dokkumer op november 28, 2017, 11:33:12
de volgende goede stap zou het ontslaan van de keeperstrainer zijn. Misschien analyseert hij wel met de handen in de zakken, maar volgens mij heeft het meer effect als je fouten direct bespreekt. Voetballers zijn vaak net kinderen, direct "bestraffen" als ze iets fouts doen.
Ren Ponk ontslaan zie ik nu al helemaal niet meer gebeuren, nu Foeke is gekomen. (FC Utrecht)
We mogen hopen dat zijn contract niet meer wordt verlengd. :rodekaart
De trening met de bal maar wat opfoere nou ipv huppelen over pilonnetjes
Het zal Grim wel worden en als alternatief zou ik zou persoonlijk Joop Gall hier ook wel willen zien, hetzij tijdelijk tot aan het einde van het seizoen en dan Jack de Ripper voor de groep.
Citaat van: Montana op november 28, 2017, 12:52:43
Het zal Grim wel worden en als alternatief zou ik zou persoonlijk Joop Gall hier ook wel willen zien, hetzij tijdelijk tot aan het einde van het seizoen en dan Jack de Ripper voor de groep.
Dan kan gelijk Ponk ook OUT. Die heeft hier nog niks goed gedaan.
Grim heeft betere opties, iemand uit de Utrecht-school, Rob Alflen
(heeft net als Booy een "eeuwige liefde voor Cambuur")
Booij en Grim hebben eerder bij Sparta samengewerkt. (kennen elkaar 1+1=?)
Wb sierd vd berg....Daar gaat het heel goed mee.
Laat die inderdaad maar keeperstrainer worden.
Kent Grim volgens mij ook wel dus laat ze samen maar komen.
Citaat van: Delamere op november 28, 2017, 11:26:24
Cambuur kan wel van alles willen maar ik vraag me af of er nog trainers zijn die hier naar toe willen. Ik zou me goed kunnen voorstellen dat trainers absoluut geen trek in dit trainerskerkhof hebben.
Dijkhuizen heeft er inderdaad niks van gebakken! Maar wat wil je met een selectie met 2 krokettenvangers als keeper een zelden tot nooit scorende spits, niemand die op het middenveld de boel aan de hand en op sleeptouw neemt, enz. enz
Het is, misschien op Schilder na een kwalitatief zéééééér matige selectie. En bij tegevallende resultaten rolt de kop van de trainer weer. Dan moet je toch wel heel wanhopig of knettergek zijn om daarin te stappen!
su ist
Cambuur gaat in principe op zoek naar een nieuwe trainer (dus geen Sipke) aldus Van der Belt tegen Leo.
Met Fred kun je volgend seizoen een speciale keeperstrainer uitsparen. Weg met RP.
Je zou denken: De directie kán bijna niet anders dan Grim binnenhalen. Het is wel duidelijk dat de achterban hem het liefst ziet komen. Met de komst van Grim hebben ze daarmee hun eigen stoeltje voor de komende tijd in ieder geval veilig gesteld.
Citaat van: michello op november 28, 2017, 15:55:55
Je zou denken: De directie kán bijna niet anders dan Grim binnenhalen. Het is wel duidelijk dat de achterban hem het liefst ziet komen. Met de komst van Grim hebben ze daarmee hun eigen stoeltje voor de komende tijd in ieder geval veilig gesteld.
Mag toch niet hopen dat het bestuur zn oren laat hangen naar de achterban
Mag nog veel minder hopen dat men uit centenoverwegingen (alhoewel dat nooit toegegeven zal worden) het seizoen met Sipke afmaakt..
Misschien is Joop Gall wat voor Cambuur. Volgens mij is ie vrij.
Citaat van: Dokkumer op november 28, 2017, 16:06:51
Mag nog veel minder hopen dat men uit centenoverwegingen (alhoewel dat nooit toegegeven zal worden) het seizoen met Sipke afmaakt..
Ach als hij alle 5 wedstrijden voor de winterstop winnend afsluit weet je het nooit en neem ik gelijk al mijn kritische noten terug omtrent Sipke.. ;)
Dwight Lodeweges. :thumbsup Deed het prima, op een kleinigheidje na... (roept u maar)
Loopt er niet een goede trainer in de 2e divisie rond.. Even geen oud spelers.
Jean-Paul de Jong. Kent Foeke wel.
Er sneuvelen misschien nog andere trainers voor de kerst, misschien zit daar nog wat bij.
Zolang het maar iemand is die herkenbaar leuk voetbal speelt en goed met jonge spelers werkt.
Citaat van: wiekie1969 op november 28, 2017, 20:13:29
Jean-Paul de Jong. Kent Foeke wel.
Interessant. Heeft toen bij Eindhoven goed gedaan en werkt nu met Ten Hag.
Citaat van: PePe op november 28, 2017, 20:29:01
Er sneuvelen misschien nog andere trainers voor de kerst, misschien zit daar nog wat bij.
Omdat die het zo goed gedaan hebben?
Citaat van: hobbes op november 28, 2017, 20:53:06
Omdat die het zo goed gedaan hebben?
Andere trainer, kan helpen! (welke trainer is nergens ontslagen?)
Volslagen zinloos om voor dit seizoen een trainer er aan te trekken, dit seizoen is toch niet meer te redden gelet op de kwaliteit van onze selectie.
Gewoon in alle rust op zoek naar een trainer en TS die instaat is met een compleet nieuwe selectie de weg naar promotie in te slaan.
Denk dat Richard de ideale trainer is. Hij is toch bij elke training en weet precies wat er allemaal niet goed gaat. Heeft prima relatie met Sipke, komt toch allemaal nog goed
yep.
richard hoofdverantwoordelijke.
raaf assistent .
wiekie keeperstrainer.
een goeie scout in zevenaar.
denistel perschef.
:proost op een fijne 2de seizoenshelft.
O.K Okkele, tijd dat er weer eens gelachen wordt :proost!
Citaat van: okkele op november 28, 2017, 22:31:17
yep.
richard hoofdverantwoordelijke.
raaf assistent .
wiekie keeperstrainer.
een goeie scout in zevenaar.
denistel perschef.
:proost op een fijne 2de seizoenshelft.
Richard als perschef zou ik ook wel zien zitten. Zal in ieder geval leuke interviews opleveren
Citaat van: okkele op november 28, 2017, 22:31:17
yep.
richard hoofdverantwoordelijke.
raaf assistent .
wiekie keeperstrainer.
een goeie scout in zevenaar.
denistel perschef.
:proost op een fijne 2de seizoenshelft.
perschef ?? dan komen sommigen er niet meer in in ieder geval :_schater
Citaat van: okkele op november 28, 2017, 22:31:17
yep.
richard hoofdverantwoordelijke.
raaf assistent .
wiekie keeperstrainer.
een goeie scout in zevenaar.
denistel perschef.
:proost op een fijne 2de seizoenshelft.
met raaf warming up in de cambar :_schater
Citaat van: okkele op november 28, 2017, 22:31:17
yep.
richard hoofdverantwoordelijke.
raaf assistent .
wiekie keeperstrainer.
een goeie scout in zevenaar.
denistel perschef.
:proost op een fijne 2de seizoenshelft.
wut niks :devil
Citaat van: poelie-lwd op november 29, 2017, 11:06:03
wut niks :devil
zouden hoger eindigen dan 17e dacht ik zo
Citaat van: poelie-lwd op november 29, 2017, 11:06:03
wut niks :devil
Nog niet eens annommen en nu al anne stoelpoaten zage. RECORD!!
Bedankt voor het vertrouwen. Ik zie mijzelf niet als assistent. Aankopen hale su goed komme. Serrarens had hier dan al zeten. Bij telstar viel ie al op. Henkie is lovend over hem
De nieuwe trainer moet bij Cambuur passen en zet de spelers op hun vertrouwde positie,aanvallend spelen en spelers beter maken.
Dijkhuizen had het niet.
Vertrouwde positie hoeft niet eens, zie Schilder en vd Streek vorig jaar. Als het maar logisch is... Houtkoop op 10 of Peersman op rechtsback (Keizer) , dat kan inderdaad echt niet.
Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2017, 09:50:41
De nieuwe trainer moet bij Cambuur passen en zet de spelers op hun vertrouwde positie,aanvallend spelen en spelers beter maken.
Dijkhuizen had het niet.
bij cambuur passen op welke manier dan? nogmaals lodeweges had niks met cambuur
en was ook een vrij sobere man maar wel prima oefenstof en een goed voetbal id en
daar gaat het om.
Citaat van: De Raaf op november 30, 2017, 07:09:12
Bedankt voor het vertrouwen. Ik zie mijzelf niet als assistent. Aankopen hale su goed komme. Serrarens had hier dan al zeten. Bij telstar viel ie al op. Henkie is lovend over hem
Toch gek dat ie dan maar 6x 90 minuten heeft gespeeld en aantal duels zelfs 90 minuten de bank warm mocht houden
Oh even feitjes lezen. Bekijk hem maar us. Type Raymond de Waard.
Citaat van: justremco op november 30, 2017, 12:29:17
Toch gek dat ie dan maar 6x 90 minuten heeft gespeeld en aantal duels zelfs 90 minuten de bank warm mocht houden
10x basis gestart door omgooien systeem heeft hij weer vaste plek gekregen. Daarvoor was de graafschap zoekende. Compleet eens met de raaf.
Citaat van: De Raaf op november 30, 2017, 12:54:38
Oh even feitjes lezen. Bekijk hem maar us. Type Raymond de Waard.
Zeg ook nergens dat ik m slecht vind ofzo, integendeel zelfs. Alleen kon ik het niet rijmen dat Henkie vol lof is, maar dat ie sinds de systeem wissel pas een vaste basisplek heeft
Citaat van: denistel op november 30, 2017, 12:17:47
bij cambuur passen op welke manier dan? nogmaals lodeweges had niks met cambuur
en was ook een vrij sobere man maar wel prima oefenstof en een goed voetbal id en
daar gaat het om.
dat vertel ik hier al maanden kwa oefenstof en goed voetbal heb ik dit seizoen nog niet gezien.
Citaat van: denistel op november 30, 2017, 12:17:47
bij cambuur passen op welke manier dan? nogmaals lodeweges had niks met cambuur
en was ook een vrij sobere man maar wel prima oefenstof en een goed voetbal id en
daar gaat het om.
Lodeweges alleen was waarschijnlijk heel anders verlopen.
Citaat van: Vlampiep op november 30, 2017, 14:49:06
Lodeweges alleen was waarschijnlijk heel anders verlopen.
hij was de hoofdtrainer en heeft zijn assistenten sandor en henk de juiste
dingen laten doen he is ook een gave schijnbaar.
blijft natuurlijk uiterst dom om dijkhuizen en hulshoff op de zelfde hoogte
te plaatsen maar dat is mijn mening.
Niet te lang aarzellen met een nieuwe trainer... ik heb het idee dat GAE binnenkort ook een nieuwe zoekt.
Ergens lijkt Hake me ook wel geschikt, toch aardig gedaan in moeilijk omstandigheden bij Twente. Goed met jonge spelers en daar hebben we er nog al wat van binnengehaald.
Overigens ook een trainer die in zones denkt en minder in systemen wat dan weer voortborduurt op de erfenis van Slot.
Hoe ver zijn ze met Grim?
Citaat van: speculeter op december 02, 2017, 11:48:47
Hoe ver zijn ze met Grim?
Hou toch op met die sentimentele ideeën.
Wil je weer hetzelfde als wat ons met de vorige is overkomen.
Vers bloed en geen oud-spelers en dan ook helemaal nooit een ex-keeper
100% gaan voor Hake of Gall
Citaat van: jeje1946 op december 02, 2017, 12:07:53
Hou toch op met die sentimentele ideeën.
Wil je weer hetzelfde als wat ons met de vorige is overkomen.
Vers bloed en geen oud-spelers en dan ook helemaal nooit een ex-keeper
100% gaan voor Hake of Gall
Jij bent af. Volgende keer beter.
Citaat van: jeje1946 op december 02, 2017, 12:07:53
Hou toch op met die sentimentele ideeën.
Wil je weer hetzelfde als wat ons met de vorige is overkomen.
Vers bloed en geen oud-spelers en dan ook helemaal nooit een ex-keeper
100% gaan voor Hake of Gall
hake hou op ju,,,die verbeek geen topsportcultuur met een paar uurtjes training
dus niet sun slappeling binnen halen
We mutte dus een trainer hewwe die mede in de filosofie van verbeek denkt. Un trainer die het doel heeft om speulers beter te maken door meer en beter te trainen op de specifieke handelingen die die bewuste speler het. En op de juiste speelwijze traint en hamert zodat speulers weten waar ze aan toe zijn en hoe ze moeten lopen etc etc.
Citaat van: sk13 op december 02, 2017, 13:06:07
We mutte dus een trainer hewwe die mede in de filosofie van verbeek denkt. Un trainer die het doel heeft om speulers beter te maken door meer en beter te trainen op de specifieke handelingen die die bewuste speler het. En op de juiste speelwijze traint en hamert zodat speulers weten waar ze aan toe zijn en hoe ze moeten lopen etc etc.
een trainer die net zo denk als de trainers van oa zwolle utreg en nu dus ook twente.
ze hevve toch helemaal gelijk je hebt 1 wedstrijddag en 1 dag je herstel en rust kan
pakken hou je 5 dagen over waarin je zeker 20 trainingsuren moet maken en nog
belangrijker gerichte trainings uren.
voorbeeld van gister we hadden 24 fitte spelers waarvan er 14 hebben gespeeld
dus die andere tien kunnen vandaag gewoon 2 uur pittig trainen toch.
anders deden ze gister niks vandaag een uurke en morgen ook weer niks,
Citaat van: denistel op december 02, 2017, 12:57:31
hake hou op ju,,,die verbeek geen topsportcultuur met een paar uurtjes training
dus niet sun slappeling binnen halen
Daarom was die lange bij jullie ook zo populair
De theorieën van Verbeek lap ik aan mijn laars, wat al een punten verzamelt.
Heeft hij al ooit eens een klus afgemaakt, ja bij Fox, Nos en Rtl7
Hake heeft volgens mij een heel goed jaar gedraaid en sinds hij weg is, is het alleen maar slechter geworden.
Gewoon lekker blijven geilen op Grim en de Gier (hebben hier gespeeld) en dat is het belangrijkste
Citaat van: jeje1946 op december 02, 2017, 13:26:19
Daarom was die lange bij jullie ook zo populair
De theorieën van Verbeek lap ik aan mijn laars, wat al een punten verzamelt.
Heeft hij al ooit eens een klus afgemaakt, ja bij Fox, Nos en Rtl7
Hake heeft volgens mij een heel goed jaar gedraaid en sinds hij weg is, is het alleen maar slechter geworden.
Gewoon lekker blijven geilen op Grim en de Gier (hebben hier gespeeld) en dat is het belangrijkste
was djkhuizen bij mij populair??
Verbeek is immers net bezig hu bij Twente dus over een paar maanden oordelen
zou ik zeggen en heeft het verder goed gedaan bij de clubs waar ie zat toch.
en ik geil niet op de gier of grim he. ik noem heel andere namen
Citaat van: jeje1946 op december 02, 2017, 13:26:19
Daarom was die lange bij jullie ook zo populair
De theorieën van Verbeek lap ik aan mijn laars, wat al een punten verzamelt.
Heeft hij al ooit eens een klus afgemaakt, ja bij Fox, Nos en Rtl7
Hake heeft volgens mij een heel goed jaar gedraaid en sinds hij weg is, is het alleen maar slechter geworden.
Gewoon lekker blijven geilen op Grim en de Gier (hebben hier gespeeld) en dat is het belangrijkste
De lange was populair bij ons als mens en heeft een eerlijke kans gehad bij iedereen. Ik vind het dan ook jammer dat het als trainer niet gelukt is de ploeg aan het draaien te krijgen, daar wordt hij (terecht) op afgerekend. Mis je kwaliteit, dan moet je dat compenseren met mentaliteit en eenheid.
Verbeek is niet een trainer voor een topclub met een aantal verwende "vedettes", zoals bij Feyenoord was te zien. Verder heeft hij het als trainer (ondanks zijn zwaar besmet verleden) gewoon goed gedaan. Hij kan spelers naar een hoger niveau tillen en tilt ook zwaar aan de discipline. Dat je nu de resultaten van Twente erbij betrekt vind ik zeer voorbarig, hij is pas 3 wedstrijden bezig.
Grim ben ik gecharmeerd van omdat hij wel iemand is die de discipline hoog in het vaandel heeft en een duidelijke voetbalvisie uitdraagt. Hij heeft tevens de nodige ervaring (zelfs als assistent bondscoach). Niet omdat hij een Cambuurverleden heeft.
De Gier heeft met Almere leuke dingen laten zien, ik ben wel benieuwd hoe hij het bij een club met meer druk van buitenaf doet.
Hake ben ik tenslotte niet zo gecharmeerd van. Hij lijkt mij juist een type Koolhof. Wel kijk op het spelletje, maar te aardig voor de groep.
Hake had een uitstekende selectie dankzij het netwerk van Ted van Leeuwen. Jeje zet dieself niet su voor lul en bespaar ons die prietpraat.
Hake pfffffff
Als je gaat voor een trainer met een Cambuur verleden zoals Grim, Dijkhuizen, de Jong dan loop je altijd het risico dat er meer dan alleen het zakelijke meespeelt.
Kijk naar de Graafschap vorig jaar Jan Vreman kind van de club. de Graafschap draaide belabberd maar ontslaan ho maar. Zelfde als bij ons tot nu toe. Dijkhuizen held van velen in zijn voetbalperiode bij Cambuur. Dan wordt ontslaan een stuk lastiger. Ik durf te wedden dat als Marinus geen Cambuur verleden zou hebben gehad hij al veel eerder ontslagen zou zijn geweest (zie Maas vorig jaar). Dus alhoewel ik denk dat Grim en de Gier goede trainers zijn zou ik gaan voor Joop Gall
Citaat van: De Raaf op december 02, 2017, 14:22:03
Hake had een uitstekende selectie dankzij het netwerk van Ted van Leeuwen. Jeje zet dieself niet su voor lul en bespaar ons die prietpraat.
Hake pfffffff
Dat is het probleem op dit forum en waarschijnlijk op alle forums.
Als je een andere mening hebt dan zet je jezelf voor lul en schrijf je prietpraat.
Maar ik zal in elk geval alles, met een goede bril op, lezen wat voor geweldige dingen hier neer zet.
Ik denk dat mijn IQ dan nog wel omhoog zal gaan ondanks dat ik al heel oud ben
Citaat van: Voorstopper op december 02, 2017, 14:55:18
Als je gaat voor een trainer met een Cambuur verleden zoals Grim, Dijkhuizen, de Jong dan loop je altijd het risico dat er meer dan alleen het zakelijke meespeelt.
Kijk naar de Graafschap vorig jaar Jan Vreman kind van de club. de Graafschap draaide belabberd maar ontslaan ho maar. Zelfde als bij ons tot nu toe. Dijkhuizen held van velen in zijn voetbalperiode bij Cambuur. Dan wordt ontslaan een stuk lastiger. Ik durf te wedden dat als Marinus geen Cambuur verleden zou hebben gehad hij al veel eerder ontslagen zou zijn geweest (zie Maas vorig jaar). Dus alhoewel ik denk dat Grim en de Gier goede trainers zijn zou ik gaan voor Joop Gall
Waarom Joop gall? En niet bv Hybala?
Citaat van: denistel op december 02, 2017, 13:31:09
was fdjkhuizen bij mij populair??
Verbeek is immers net bezig hu bij Twente dus over een paar maanden oordelen
zou ik zeggen en heeft het verder goed gedaan bij de clubs waar ie zat toch.
en ik geil niet op de gier of grim he. ik noem heel andere namen
Ik had het over jullie, kan niet van iedereen onthouden wat zijn voorkeur is.
Vanaf het begin heb ik gezegd, geen de Gier, Grim of Dijkhuizen
In het profvoetbal spelen geen sentimenten
Verbeek heeft het nu ook al over degradatie.
Feit dat je dijkhuizen in het rijtje zet bij de gier en grim bevestigd mijn vorige post
Citaat van: jeje1946 op december 02, 2017, 14:56:48
Dat is het probleem op dit forum en waarschijnlijk op alle forums.
Als je een andere mening hebt dan zet je jezelf voor lul en schrijf je prietpraat.
misschien eens wat minder jennen,vloeken en beledigen.
een beetje vriendelijkheid zou zelfs bij jouw gebalk een positieve reactie kunnen uitlokken.
als ik jou was zou ik nooit kijken op sites waar je je niet thuis voelt,dus dit forum en waarschijnlijk op alle forums.
mocht je hier op willen reageren dan graag positief.
zet hem op,je kan het.
Citaat van: jeje1946 op december 02, 2017, 14:56:48
Ik denk dat mijn IQ dan nog wel omhoog zal gaan ondanks dat ik al heel oud ben
Dat is grotendeels erfelijk bepaald.
Citaat van: moodygrunn op december 02, 2017, 14:58:48
Waarom Joop gall? En niet bv Hybala?
Hyballe ook goed mij om het even, alleen deed Hyballa het afgelopen jaar bij NEC ook niet zo goed. Maar ik moet zeggen hij bleef in gesprek met de supporters, dat verdient wel respect/
Citaat van: Voorstopper op december 02, 2017, 17:25:25
Hyballe ook goed mij om het even, alleen deed Hyballa het afgelopen jaar bij NEC ook niet zo goed. Maar ik moet zeggen hij bleef in gesprek met de supporters, dat verdient wel respect/
Zou iemand op dit forum mij uit kunnen leggen waarom we nu perse een nieuwe trainer moeten aantrekken.
In mijn beleving lijkt het mij beter Sipke het seizoen te laten afmaken en gaande weg het seizoen een aantal nieuwe spelers aan te trekken.
Als er een trainer voorbij komt die een meerwaarde zal zijn voor onze Club, dan pas over gaan tot vastleggen.
Helemaal mee eens, welke betaalbare trainer kunnen we halen met ervaring, die enige zekerheid biedt? Lijkt mij inderdaad verstandiger om in spelers te investeren.
We hebben vooral een spits nodig en daar was nog budget voor over.
Misschien een 6. Verder hebben we genoeg keuze, ze moeten alleen hun normale niveau weer halen.
Citaat van: Bankzitter op december 02, 2017, 21:02:01
We hebben vooral een spits nodig en daar was nog budget voor over.
Misschien een 6. Verder hebben we genoeg keuze, ze moeten alleen hun normale niveau weer halen.
Kunnen we nu al een spits halen als deze transfervrij is en geen contract heeft?
Ruud Boymans en Mitchell te Vrede zijn clubloze spitsen.....
Ik zou Boymans hier wel willen zien hoor
http://www.liverpoolfcacademy.co.kr/coach (http://www.liverpoolfcacademy.co.kr/coach)
Nieuwe hoofdtrainer? :P
Vergeet nooit weer dat Dave naast mij stond in het hertje en er afscheid werd genomen van spelers. Begonnen wij zijn naam te scanderen, hele hertje zijn naam scanderen liepen de tranen over zijn wangen. Was geen topper maar 200 % ging ie voor de club .
Hij had toch een hekel aan het YNWA? Meende dat hij "Toffee" was, of ben ik in de war met iemand anders?
Staat mij wel iets van bij , hij is ook bij tranmere geweest. Weet wel dat Andy king van Everton kwam
Citaat van: jeje1946 op december 02, 2017, 14:56:48
Dat is het probleem op dit forum en waarschijnlijk op alle forums.
Als je een andere mening hebt dan zet je jezelf voor lul en schrijf je prietpraat.
Maar ik zal in elk geval alles, met een goede bril op, lezen wat voor geweldige dingen hier neer zet.
Ik denk dat mijn IQ dan nog wel omhoog zal gaan ondanks dat ik al heel oud ben
En Jeje als je nu niet selectief reageert maar ook eens op anderen die op inhoud reageren?
Ik vind Hake ook niks van een afstandje gezien, valt bij mij in de categorie Koolhof/Dijkhuizen. Aardige mensen, maar geen overwicht op de groep.
Enneh, wat deed Verbeek het gisteren weer slecht tegen de nummer 2 hè?
Beetje opschieten Foeke! Ook Go Ahead heeft de trainer ontslagen en zal in ongeveer dezelfde vijver vissen dan wij.
Citaat van: Collingwood op december 03, 2017, 19:37:04
Beetje opschieten Foeke! Ook Go Ahead heeft de trainer ontslagen en zal in ongeveer dezelfde vijver vissen dan wij.
ik heb gehoord dat Dijkhuizen al in gesprek is met Go Ahead :D
Citaat van: Noordcambuur op december 03, 2017, 19:45:25
ik heb gehoord dat Dijkhuizen al in gesprek is met Go Ahead :D
Vlemmings loopt al in de Jumbo op het Cambuurplein :X
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 02, 2017, 22:56:19
Hij had toch een hekel aan het YNWA? Meende dat hij "Toffee" was, of ben ik in de war met iemand anders?
Hij is een echte Toffee!
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 03, 2017, 19:53:10
Vlemmings loopt al in de Jumbo op het Cambuurplein :X
Hou dan sipke maar
Als Sipke (bij SCC) de ambitie heeft om hoofdtrainer te worden, geef hem dan een kans! Eventueel benut je de rest van het seizoen voor de zoektocht naar een aantoonbaar betere trainer, die je als het een beetje kan ook betrekt bij het samenstellen van een (ver)nieuw(d)e selectie. Met deze groep gaan we de oorlog toch niet winnen, ook niet de Play Offs!
Citaat van: Noordcambuur op december 03, 2017, 19:45:25
ik heb gehoord dat Dijkhuizen al in gesprek is met Go Ahead :D
ik hoorde ook al dat het deventer forum een nieuw lid heeft.
:_schater
:proost
Ik lees ergens dat Jean Paul de Jong in verband met Cambuur wordt gebracht. Zou het wat zijn? Iemand met een frisse blik?
Zou grim geen frisse blik hebben? Gaat mij erom dat we een trainer krijgen die het spul eens aanpakt op zijn eigen manier.Wie maakt mij niet veel uit. Iedere trainer zal straks goed presteren met een goede spits en hopelijk knappe keeper
Citaat van: sunderland op december 04, 2017, 17:14:09
Zou grim geen frisse blik hebben? Gaat mij erom dat we een trainer krijgen die het spul eens aanpakt op zijn eigen manier.Wie maakt mij niet veel uit. Iedere trainer zal straks goed presteren met een goede spits en hopelijk knappe keeper
Maar eens stoppen met het eren van zogenaamde clubmannen. Is nog niet echt succesvol gebleken. Zoals je zegt een trainer die het spul aanpakt en strijdlust kan verzorgen zou fijn zijn.
Citaat van: hobbes op december 04, 2017, 15:35:16
Ik lees ergens dat Jean Paul de Jong in verband met Cambuur wordt gebracht. Zou het wat zijn? Iemand met een frisse blik?
niet een echte insider die het meldt. Maar zou wel een goeie kandidaat zijn. Booij kent hem, heeft gewerkt met de filosofie van ten Hag, was zelf een karaktervoetballer.
Als hij wat punten combineert en dan ook nog een peoples manager is.......
We mutte nog ff geduld hebben wie er komt ik verwacht wel dat er dit jaar een gepresteerd wordt.
Misschien toch Jopie Gall proberen....?
Heeft meerdere voordelen
- is niet te duur
- teambuider
- niet bang voor spelers
- heeft het rad niet uitgevonden en dat bedoel ik positief, geen duizend a4tjes met instructies
gewoon degelijk aanvallend voetbal.
- icm Sipke leuk team?!?
In ieder geval zou ik een trainer niet te lang binden in deze graveyard in Leeuwarden, gewoon optie verlengen.
En vergis je niet jongens met deze selectie wordt niemand kampioen.
Zeker geen slecht idee. Denk dat Jopie hier wel past.
Ron Jans zou ik heel graag hier willen zien.
Maar zal helaas wel te duur zijn en ligt vast bij Groningen.
Hans de Koning ben ik gecharmeerd van. Aanvallend en herkenbaar voetbal, warme man en snapt het spelletje. Heeft zich in Jupiler league ook goed bewezen.
Of een coming man.
JP de Jong lijkt mij een goede voor de club.
Denk dat Grim topkandidaat is.
Zou hier ook wel passen maar vind ik ook wel weer qua uitstraling een grijze muis(zie liever een enthousiaste trainer).
Maar er zijn nog veel meer trainers beschikbaar!!
De vraag is wat voor type trainer gezocht wordt.
Gall, de Koning... pure armoe
Citaat van: poelie-lwd op december 05, 2017, 16:52:19
Gall, de Koning... pure armoe
Jij bent toch zo'n fan van Gall? :devil
Citaat van: poelie-lwd op december 05, 2017, 16:52:19
Gall, de Koning... pure armoe
Wie denk je dan die bij de nummer 17 van de jl aan de slag wil?
tis maar net hoeveel poen je er in wil steken net als bij spelers
Citaat van: hobbes op december 05, 2017, 17:12:09
Wie denk je dan die bij de nummer 17 van de jl aan de slag wil?
16!
Veel slechter kun je het niet gaan doen als nieuwe trainer..
Citaat van: denistel op december 05, 2017, 17:22:40
tis maar net hoeveel poen je er in wil steken net als bij spelers
precies! beter niet teveel ping meer investeren, tenzij je een klasbak voor meerdere jaren kunt pakken.
Maar dan bedoel ik geen fredje grim, dit is toch een bouw seizoen ik zou gaan voor Sipke icm iets niet te duurs een gall of een andere
veelbelovende ontdekking uit amateurs of 1e divisie.
Bouwen bouwen naar betere selectie.
En dat ben ik wel met jeje eens sentimenten met oud leeuwarders niet de upperhand geven.
Foeke ben ik ook niet blij mee maar we zullen het ermee moeten doen.
Hopen dat ik ongelijk heb in deze trouwens.
Rob Alflen zal hier ook niet mogen komen Vlgns het nieuwe plan.
Een opleidingstrainer die kan bouwen aan een team, welke trainers zitten in deze categorie?
Citaat van: PePe op december 05, 2017, 23:03:10
Een opleidingstrainer die kan bouwen aan een team, welke trainers zitten in deze categorie?
JP de Jong.
Heb je meteen ook een enthousiaste trainer met uitstraling.
Maar die zal wel goed zitten bij Utrecht.
Het gaat tijd worden dat er witte rook uit de schoorsteen gaat komen.
Hoop niet dat het zo'n kansloze missie gaat worden als met het halen van nieuwe spelers.
Citaat van: Galdiano op december 06, 2017, 07:31:38
Het gaat tijd worden dat er witte rook uit de schoorsteen gaat komen.
Hoop niet dat het zo'n kansloze missie gaat worden als met het halen van nieuwe spelers.
Ik denk eerlijk gezegd dat Cambuur een aantrekkelijk club is om trainer te worden. Wij staan echt veel te laag op de ranglijst, er is geld om in de winter te versterken en er komt een nieuw stadion aan wat het budget verder vergroot.
Ik zou echt nu instappen als trainer, dat kan goed uitpakken voor je carriere..
Ik snap het geroep om een nieuwe trainer echt niet.
Wat is er mis dat Sipke het seizoen afmaakt?
Jaaaaa! Kom er maar in mannen.
Citaat van: Vlampiep op december 06, 2017, 09:11:32
Ik snap het geroep om een nieuwe trainer echt niet.
Wat is er mis dat Sipke het seizoen afmaakt?
Jaaaaa! Kom er maar in mannen.
volgens mij door het bestuur aangegeven. Dus kom er maar in Vlampiep!!!!!
verstandige beslissing! Heeft ervaring genoeg en een nieuwe trainer geeft geen garantie. Investeer in betere spelers!
Dus jij wilt zo doormodderen.Ik denk dat de club toe is aan een nieuwe blik en dat het nu juist het moment is daarvoor. Sipke zijn gedachtengang met Peersman staat mij ook niet aan. Heb hem verl seiz ook nog zo duidelijk gezegd dat we er om moesten denken in p o en wat gebeurd er tegen mvv, precies hetzelfde als tegen vvv. Vond dat zeer slecht, we waren daar niet op voorbereid
Citaat van: zeewolde op december 06, 2017, 09:29:12
volgens mij door het bestuur aangegeven. Dus kom er maar in Vlampiep!!!!!
Dus een zoveelste bestuurlijke miskleun.
Citaat van: sunderland op december 06, 2017, 09:31:16
Dus jij wilt zo doormodderen.Ik denk dat de club toe is aan een nieuwe blik en dat het nu juist het moment is daarvoor. Sipke zijn gedachtengang met Peersman staat mij ook niet aan. Heb hem verl seiz ook nog zo duidelijk gezegd dat we er om moesten denken in p o en wat gebeurd er tegen mvv, precies hetzelfde als tegen vvv. Vond dat zeer slecht, we waren daar niet op voorbereid
Ben het zowaar met je eens. Ik ben dan ook van mening dat je een bezem door de hele TS moet gaan halen en frisse mensen neer moet zetten. Niet die constant op 1 lijn zitten, maar elkaar aanvullen.
Citaat van: sunderland op december 06, 2017, 09:31:16
Dus jij wilt zo doormodderen.Ik denk dat de club toe is aan een nieuwe blik en dat het nu juist het moment is daarvoor. Sipke zijn gedachtengang met Peersman staat mij ook niet aan. Heb hem verl seiz ook nog zo duidelijk gezegd dat we er om moesten denken in p o en wat gebeurd er tegen mvv, precies hetzelfde als tegen vvv. Vond dat zeer slecht, we waren daar niet op voorbereid
Inderdaad is een geheel nieuwe visie noodzakelijk.
Maar dit zal moeten beginnen met het idee, welke en wat voor trainer moet hiervoor aangesteld worden. De spoeling is nu dun dus zal dit gaande weg het seizoen moeten gaan gebeuren.
Hangt er vanaf. Als ze voor Grim willen gaan moet dat nu, voor de koning hetzelfde.Willen ze een assistent van bijv Utrecht of Heracles dan kan dat ook per direct.
Citaat van: sunderland op december 06, 2017, 09:52:40
Hangt er vanaf. Als ze voor Grim willen gaan moet dat nu, voor de koning hetzelfde.Willen ze een assistent van bijv Utrecht of Heracles dan kan dat ook per direct.
Dan zal je weer een afkoopsom moeten betalen, als er geen clausule in het contract staat van de assistenten. Denk niet dat dat de bedoeling is.
Citaat van: Gasgeve op december 06, 2017, 10:16:05
Dan zal je weer een afkoopsom moeten betalen, als er geen clausule in het contract staat van de assistenten. Denk niet dat dat de bedoeling is.
meestal valt dat wel mee, staat meestal wel in contract als ze ergens hoofdtrainer kunnen worden
Vanavond een sponsoravond bij Cambuur met Arne Slot, Foeke Booy en Co Adriaanse als vervanger van de zieke Leo Beenhakker. Zou toch wat wezen hè.. Co voor de groep de rest van het seizoen... :proost
Waarom weten ze bij Gae wel snel een oplossing te vinden voor hun trainersprobleem, en moet het bij ons zo lang duren.
Citaat van: zeewolde op december 06, 2017, 13:23:10
Waarom weten ze bij Gae wel snel een oplossing te vinden voor hun trainersprobleem, en moet het bij ons zo lang duren.
omdat Sipke het op zich ook wel kan en omdat ze niet te snel willen beslissen denk ik
Citaat van: speculeter op december 06, 2017, 13:26:23
omdat Sipke het op zich ook wel kan en omdat ze niet te snel willen beslissen denk ik
dan moet je hem de ruimte geven. Ook al was hij assistent hij zal toch weer anders denken dan Dijkhuizen. En dan na de winterstop weer een andere mening en speelstijl. Is gewoon niet handig.
Bovendien zo snel mogelijk zekerheid betekent ook dat er op spelersbeleid zsm actie ondernomen kan worden door onze TM in samenspraak met de nieuwe trainer.
Citaat van: Stanley op december 06, 2017, 09:31:07
verstandige beslissing! Heeft ervaring genoeg en een nieuwe trainer geeft geen garantie. Investeer in betere spelers!
Eens.Een nieuwe trainer schiet ze er ook niet 1,2,3 in. Versterkingen en Sip voor de groep waren vorig jaar ook de ommezwaai.
Citaat van: zeewolde op december 06, 2017, 13:23:10
Waarom weten ze bij Gae wel snel een oplossing te vinden voor hun trainersprobleem, en moet het bij ons zo lang duren.
Bij ons kan Sipke het makkelijk tijdelijk overnemen. Bij Go Ahead halen ze met Van Staa een oude bekende van stal die al jaren geen trainer/coach meer is geweest. Die is ook nadrukkelijk voor de korte termijn gehaald en zal waarschijnlijk in de zomer weer vervangen worden.
Wat mij betreft prima dat ze bij ons wat langer de tijd nemen om een aansprekender trainer te vinden. Als ze met een Van Staa-achtig type aankomen kunnen ze even goed Sipke laten zitten. Zo lang duurt het toch ook nog niet? Dijkhuizen is nu 8 dagen weg en Booy is precies een week geleden begonnen.
bij ons zal het tot de winterstop duren neem ik aan ..voor die paar weken
zal het oek weinig uitmaken voetbal krijg je er toch niet in.
Citaat van: De Gast op december 06, 2017, 13:31:37
Eens.Een nieuwe trainer schiet ze er ook niet 1,2,3 in. Versterkingen en Sip voor de groep waren vorig jaar ook de ommezwaai.
lekker in blijven geloven hoor.
Citaat van: zeewolde op december 06, 2017, 13:23:10
Waarom weten ze bij Gae wel snel een oplossing te vinden voor hun trainersprobleem, en moet het bij ons zo lang duren.
Bij GAE is het ook gewoon maar een korte termijn oplossing.
Citaat van: denistel op december 06, 2017, 13:59:45
lekker in blijven geloven hoor.
denk je nou dat we binnen een week een nieuwe hebben dan.....jonge jonge.
Citaat van: zeewolde op december 06, 2017, 13:23:10
Waarom weten ze bij Gae wel snel een oplossing te vinden voor hun trainersprobleem, en moet het bij ons zo lang duren.
Wat voor oplossing?
Over een wedstrijd of 5 kun je pas zeggen of dit de oplossing is.
Voor mij is het gewoon een actie die niets oplost.
Een oude bekende van stal halen.
Misschien is Han Berger ook wel te porren voor een terugkeer.
Laat Sipke nu aub zitten tot aan de winterstop
Stel dat hij alles nog wint, mooi laten zitten.
Mensen die het een gladde aal vinden..gewoon een half seizoen thuis blijven
Ook geen ergernissen meer, misschien voor je partner (als je die hebt)
Wat mij betreft, maakt Sipke het seizoen af. Maar een tweede goede optie: neem een trainer die zich de tweede helft van het seizoen kan/mag bewijzen, en bij goed functioneren kans maakt op een contract voor een langere termijn. Dus proberen, en eventueel verlengen!!
Citaat van: jeje1946 op december 06, 2017, 16:15:23
Wat voor oplossing?
Over een wedstrijd of 5 kun je pas zeggen of dit de oplossing is.
Voor mij is het gewoon een actie die niets oplost.
Een oude bekende van stal halen.
Misschien is Han Berger ook wel te porren voor een terugkeer.
Laat Sipke nu aub zitten tot aan de winterstop
Stel dat hij alles nog wint, mooi laten zitten.
Mensen die het een gladde aal vinden..gewoon een half seizoen thuis blijven
Ook geen ergernissen meer, misschien voor je partner (als je die hebt)
als je hem tot de winterstop laat zitten, kun je hem ook het seizoen laten afmaken.
Ik ben niet tegen Sipke, maar als het bestuur een andere oplossing wil moeten ze gewoon tempo maken, vooral met betrekking tot nieuwe spelers die ze in de winterstop willen halen en die ook speelklaar zijn bij de hervatting.
Citaat van: zeewolde op december 06, 2017, 17:06:48
als je hem tot de winterstop laat zitten, kun je hem ook het seizoen laten afmaken.
Ik ben niet tegen Sipke, maar als het bestuur een andere oplossing wil moeten ze gewoon tempo maken, vooral met betrekking tot nieuwe spelers die ze in de winterstop willen halen en die ook speelklaar zijn bij de hervatting.
nou ik denk zelf dat Sipke het afmaakt tot winterstop want laatste wedstrijd is vrijdag 22 december uit tegen Helmond Sport,en dat is al heel snel.
Citaat van: jeje1946 op december 06, 2017, 16:15:23
Wat voor oplossing?
Over een wedstrijd of 5 kun je pas zeggen of dit de oplossing is.
Voor mij is het gewoon een actie die niets oplost.
Een oude bekende van stal halen.
Misschien is Han Berger ook wel te porren voor een terugkeer.
Laat Sipke nu aub zitten tot aan de winterstop
Stel dat hij alles nog wint, mooi laten zitten.
Mensen die het een gladde aal vinden..gewoon een half seizoen thuis blijven
Ook geen ergernissen meer, misschien voor je partner (als je die hebt)
een half seizoen thuis blijven?? waar hest het over ju. wij binne de club en
niet de trainers of bestuursleden. ik laat mie niet weg jagen.
Vd Belt heeft toch al gezegd dat Sipke het seizoen niet af maakt of heb ik dat zelf bedacht?
Citaat van: Gasgeve op december 06, 2017, 18:00:49
Vd Belt heeft toch al gezegd dat Sipke het seizoen niet af maakt of heb ik dat zelf bedacht?
Liet hij inderdaad doorschemeren, maar gaf wel aan dat Booy het uiteindelijk moet bepalen.
Citaat van: Collingwood op december 06, 2017, 18:02:54
Liet hij inderdaad doorschemeren, maar gaf wel aan dat Booy het uiteindelijk moet bepalen.
Een nieuwe trainer moet wel rendement opleveren (punten), anders is het weer weg gegooid geld!!
Citaat van: Gasgeve op december 06, 2017, 18:00:49
Vd Belt heeft toch al gezegd dat Sipke het seizoen niet af maakt of heb ik dat zelf bedacht?
Werd er ook niet gezegd dat de Graaf tijdelijk AD zou worden toen vd Belt naar Twente vertrok? ;)
Citaat van: jeje1946 op december 06, 2017, 16:15:23
Wat voor oplossing?
Over een wedstrijd of 5 kun je pas zeggen of dit de oplossing is.
Voor mij is het gewoon een actie die niets oplost.
Een oude bekende van stal halen.
Misschien is Han Berger ook wel te porren voor een terugkeer.
Laat Sipke nu aub zitten tot aan de winterstop
Stel dat hij alles nog wint, mooi laten zitten.
Mensen die het een gladde aal vinden..gewoon een half seizoen thuis blijven
Ook geen ergernissen meer, misschien voor je partner (als je die hebt)
jeje jij hebt hier steeds je mening over alles, kom jij bij de thuisweds? Dan snap ik ook een beetje jou Posts hier
Citaat van: sunderland op december 06, 2017, 20:00:21
jeje jij hebt hier steeds je mening over alles, kom jij bij de thuisweds? Dan snap ik ook een beetje jou Posts hier
Maakt niks uit toch, of moet je naar elke thuiswedstrijd om een mening te hebben :?
Citaat van: jeje1946 op december 06, 2017, 16:15:23
Mensen die het een gladde aal vinden..gewoon een half seizoen thuis blijven
Ook geen ergernissen meer, misschien voor je partner (als je die hebt)
Ik maak zelf wel uit of ik naar het stadion kom of niet ook al vind ik het een gladde aal. :thumbsup
Ergernissen krijg ik hier gratis op dit forum. :X
En mijn partner heb jij niks mee nodig :_spank
En van mijn bier blijf je af :insane
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 06, 2017, 20:20:55
Maakt niks uit toch, of moet je naar elke thuiswedstrijd om een mening te hebben :?
of geen enkele weds en grootste mening
Thuisblijven bestaat voor ons niet.
Citaat van: sunderland op december 06, 2017, 20:35:38
of geen enkele weds en grootste mening
Groter is niet altijd beter.... :clint
Citaat van: Vlampiep op december 06, 2017, 09:11:32
Ik snap het geroep om een nieuwe trainer echt niet.
Wat is er mis dat Sipke het seizoen afmaakt?
Jaaaaa! Kom er maar in mannen.
Misschien wil Sipke zelf wel helemaal geen hoofdtrainer zijn...
Citaat van: Voorstopper op december 07, 2017, 12:28:45
Misschien wil Sipke zelf wel helemaal geen hoofdtrainer zijn...
Als hij geen hoofdtrainer wil zijn, is een nieuwe trainer noodzaak.
hij is nu toch al hoofdtrainer?
Citaat van: denistel op december 07, 2017, 12:57:23
hij is nu toch al hoofdtrainer?
AI (oftewel Ad Interim)
Ik zou wel een Engelse trainer willen hebben, lekker naar voren voetballen en niet tikkie breed tikkie terug.
En ik zou wel een Duitse trainer willen hebben. Zo een jonge moderne succesvolle Duitse trainer die je momenteel in de Bundesliga hebt. Zou er niet een die net van de cursus komt de uitdaging bij Cambuur aan willen gaan? Voor beide een gok die wel eens verrassend goed uit zou kunnen pakken. Volgens mij altijd beter dan zo een Nederlandse clubhopper die op basis van zijn naam een contract krijgt. Kan een de Koning of een Gall de spelers beter maken. Doe mij maar een kundige trainer die op basis van gerichte trainingsarbeid en vele uren oefenen het niveau met sprongen omhoog krijgt
Citaat van: Joop op december 08, 2017, 23:11:28
En ik zou wel een Duitse trainer willen hebben. Zo een jonge moderne succesvolle Duitse trainer die je momenteel in de Bundesliga hebt. Zou er niet een die net van de cursus komt de uitdaging bij Cambuur aan willen gaan? Voor beide een gok die wel eens verrassend goed uit zou kunnen pakken. Volgens mij altijd beter dan zo een Nederlandse clubhopper die op basis van zijn naam een contract krijgt. Kan een de Koning of een Gall de spelers beter maken. Doe mij maar een kundige trainer die op basis van gerichte trainingsarbeid en vele uren oefenen het niveau met sprongen omhoog krijgt
Gall wel kijk maar naar onze vriend Schaken, de Koning weet ik niet.
Maar die Duitsers zit ook veel rommel tussen hoor, misschien is een Italiaan nog het beste.
6 - 4 - 1 Betonvoetbal :devil
Zonder gekheid... misschien toch gewoon Sipke, al heb ik persoonlijk het idee dat Gall hier heel goed bijpast.
Een goed duo werkt mischien wel het beste. Wat mij betreft met moderne ideeën en goed in beter maken van (jonge) spelers. En anders ouderwets vol op de aanval om erg nog wat leuks van te maken.
Peter Bosz ontslagen bij Dortmund, iets voor Cambuur voor een half jaar?
Citaat van: PePe op december 09, 2017, 23:50:23
Peter Bosz ontslagen bij Dortmund, iets voor Cambuur voor een half jaar?
:_schater
Citaat van: PePe op december 09, 2017, 23:50:23
Peter Bosz ontslagen bij Dortmund, iets voor Cambuur voor een half jaar?
kin hij zijn zoon ook weer meenemen :_schater
Citaat van: Noordcambuur op december 10, 2017, 09:37:40
kin hij zijn zoon ook weer meenemen :_schater
En Rob Maas als assistent
Zeljko Petrovic is ook vrij,lijkt mij ook een geschikte trainert..
Alweer een clown? :P
Citaat van: Dokkumer op december 12, 2017, 12:25:59
Alweer een clown? :P
Heb geen rode neus bij hem ontdekt ;)
klompe wut het niet
Moet niet zo moeilijk zijn, lijkt mij. Er zijn zat trainers die thuis zitten.
René Trost, Jan Olde Riekerink, Hans de Koning, Gerald Vanenburg, Wiljan Vloet, Jan van Dijk, Peter van Vossen, Martin Koopman
Harry Sinkgraven, Joop Gall, René Koster, Richard Roelofsen, Virgil Breetveld, Johan de Kock, Geert Brusselers, Andries Jonker, Gerard v.d. Lem, Harry v.d. Ham, Fred Grim etc.
Keus genoeg.
Citaat van: weestwel op december 12, 2017, 14:11:03
Moet niet zo moeilijk zijn, lijkt mij. Er zijn zat trainers die thuis zitten.
René Trost, Jan Olde Riekerink, Hans de Koning, Gerald Vanenburg, Wiljan Vloet, Jan van Dijk, Peter van Vossen, Martin Koopman
Harry Sinkgraven, Joop Gall, René Koster, Richard Roelofsen, Virgil Breetveld, Johan de Kock, Geert Brusselers, Andries Jonker, Gerard v.d. Lem, Harry v.d. Ham, Fred Grim etc.
Keus genoeg.
heb jij je ook afgevraagd waarom deze trainers geen club hebben. Staan een paar bij die evt iets zijn voor ons.Harry Vd ham , Grim , Hans de koning, Jan olderiekerink.
Ik zou Sandor Vd Heide terug halen. De veurzitter gaat toch weg
Stonden laatst in de VI met een interview; Erik van der Meer met assistent Mark 'de Leeuwarder' in Hongarije.
Begin deze week is Vd Meer ontslagen bij Honved! (en zijn assistent denk ik ook)
vd ham altijd een goeie gevonden heeft veel ervaring moet dus een goeie jonge assistent
bij em hebben die hij het vak verder bij kan brengen en over 2 jaar het stokje doorgeven.
Op dit moment is geen enkele trainer goed genoeg.
Er zal eerst in de selectie moeten worden geinvesteerd. Een trainer is tenslotte zo goed als zijn selectie is...
Citaat van: denistel op december 12, 2017, 15:01:30
vd ham altijd een goeie gevonden heeft veel ervaring moet dus een goeie jonge assistent
bij em hebben die hij het vak verder bij kan brengen en over 2 jaar het stokje doorgeven.
Bedoel je hiermee Sipke? :devil
Citaat van: Lwd79 op december 12, 2017, 15:25:52
Op dit moment is geen enkele trainer goed genoeg.
Er zal eerst in de selectie moeten worden geinvesteerd. Een trainer is tenslotte zo goed als zijn selectie is...
dus jij vind dat onze selelctie plek 16 waardig is. Hou es op met die onzin.
Citaat van: justremco op december 12, 2017, 15:59:08
Bedoel je hiermee Sipke? :devil
nee niet echt. :zweep
Citaat van: sunderland op december 12, 2017, 17:07:03
dus jij vind dat onze selelctie plek 16 waardig is. Hou es op met die onzin.
Nou zon onzin is dat niet, het spel heeft niks over en we scoren bijna niet. Geweldige keeper? Ook niet.
Oke 16 is wel heel laag maar je wilt ons nu toch niet bij de beste 5 plaatsen qua selectie.
Het ligt echt niet alleen aan de trainer hoor.
Hou es op met die onzin :devil
he ligt aan alles bij elkaar en dat is nou juist het probleem er is veel
meer uit te halen maar dan moet een ieder eens als topsporter er
voor gaan.
Geen scorend vermogen is geen punten. Terecht plaats 16 imo.
Citaat van: De Gast op december 13, 2017, 09:17:21
Geen scorend vermogen is geen punten. Terecht plaats 16 imo.
ja jammer, we voetballen wel lekker in een vast team
Citaat van: sunderland op december 13, 2017, 09:27:01
ja jammer, we voetballen wel lekker in een vast team
Idd.. vooral in de as loopt het als een trein met een vaste basis....
dus:
zelfde verhaal als afgelopen seizoen.
na de winterstop zijn we compleet,helaas viel rossi al snel weg.
ik denk dat hij ons wel had verrast zo langzamerhand.
ik denk ook niet dat een nieuwe trainer hierin belangrijk is.
Citaat van: okkele op december 13, 2017, 10:34:19
ik denk ook niet dat een nieuwe trainer hierin belangrijk is.
Niet mee eens... hoeft geen toptrainer te zijn maar gewoon iemand die snapt dat je niet een Boerlage kunt laten spelen op ongeveer de belangrijkste positie van je elftal en iemand die gewoon werkt naar een vast systeem en dito opstelling zodat je vastigheden in kunt slijpen.
Dus een vaste opstelling is de oplossing. Zouden Marinus en Sippie hier niet aan hebben gedacht en hebben geprobeerd?
Ik zou zeggen: twee spitsen erbij en de punten stromen binnen. Er valt best wat van te maken maar dan moet je wel een eindpunt hebben. Zie Ogbeche en Sol. Wat een tandem momenteel. Wij als Cambuur hadden in staat moeten zijn twee van dit soort klasbakken op ons niveau binnen te halen. Dan had je niet eens een nieuwe trainer nodig.
Ik zou zeggen hou vol. 16 e staan is logisch met deze selectie.Zonder spits moet je nog bij eerste 8-9 kunnen staan
Daar ging het om en niet een heel groot verhaal er om heen
Citaat van: De Gast op december 13, 2017, 13:43:31
Dus een vaste opstelling is de oplossing.
Ja een vaste opstelling (vooral in de as zonder Boerlage) leid tot vastigheden en automatismen en dus uiteindelijk tot beter voetbal en resultaten. Ik heb het dan niet over top 5 maar wel top 10. Met een echte nr 6 en spits dan sta je idd al snel nog hoger maar echt niet zonder die zaken die ik net benoem. En of Dijkhuizen dit kon bedenken dat moet je hem zelf vragen. Die haalde Schils eruit omdat die 2 wedstrijden iets minder was en speelde elke week met een andere 10 en Boerlage op 6.
Citaat van: sunderland op december 13, 2017, 13:49:01
Zonder spits moet je nog bij eerste 8-9 kunnen staan
Precies.
Citaat van: De Gast op december 13, 2017, 13:43:31
Dus een vaste opstelling is de oplossing. Zouden Marinus en Sippie hier niet aan hebben gedacht en hebben geprobeerd?
Ik zou zeggen: twee spitsen erbij en de punten stromen binnen. Er valt best wat van te maken maar dan moet je wel een eindpunt hebben. Zie Ogbeche en Sol. Wat een tandem momenteel. Wij als Cambuur hadden in staat moeten zijn twee van dit soort klasbakken op ons niveau binnen te halen. Dan had je niet eens een nieuwe trainer nodig.
Ricardo Kip bij Almere 17 goals in 2015/2016
Barto vorig seizoen 13 goals/ geen vaste basisspeler
Daniels vorig seizoen 9 goals
Van Kippersluis 13 goals vorig seizoen
Kallon vorig seizoen 5 doelpunten
En Smeets vorig seizoen ook nog 3. Dus er is genoeg scorend vermogen, nu nog eentrainer die deze spelers zo neerzet dat het er uit komt.
En ja ook ik zie graag nog een extra spits met scorend vermogen zodat Barto als supersub gebruikt kan worden.
Se foeballe un ferkeerd systeem
welk systeem dan?
'Vijf opties' bij SC Cambuur: ''Maar ze lijken niet meteen te staan springen''
Graag of niet, we hebben Sipke nog!!
Citaat van: zeewolde op december 13, 2017, 14:13:46
Ricardo Kip bij Almere 17 goals in 2015/2016
Barto vorig seizoen 13 goals/ geen vaste basisspeler
Daniels vorig seizoen 9 goals
Van Kippersluis 13 goals vorig seizoen
Kallon vorig seizoen 5 doelpunten
En Smeets vorig seizoen ook nog 3. Dus er is genoeg scorend vermogen, nu nog eentrainer die deze spelers zo neerzet dat het er uit komt.
En ja ook ik zie graag nog een extra spits met scorend vermogen zodat Barto als supersub gebruikt kan worden.
Is een trainer niet zo goed als zn materiaal? Sipke en Slot kregen Kip ook niet meer aan het ballen. En Slot is hier toch bijna God.
Zal hier wel weer het nodige commentaar op krijgen maar ik durf zelfs te stellen dat Barto het elftal slechter laat voetballen dan nodig. Want hij mag dan wel in de spits staan.. je kunt er niks mee. Nooit te bereiken, altijd te laat. Logisch dat elke aanval zo'n beetje stuk gaat. 0 keer gescoord in thuiswedstrijden dit seizoen meen ik? Wat doet dat met het zelfvertrouwen van een team als je spits structureel niet thuis geeft.
Citaat van: PePe op december 13, 2017, 17:12:27
'Vijf opties' bij SC Cambuur: ''Maar ze lijken niet meteen te staan springen''
Graag of niet, we hebben Sipke nog!!
Nou idd. Sipke wil tenminste graag, vertegenwoordigt de club goed in de pers etc.. Het is nou niet alsof die anderen wonderdoktoren zijn. Grim, De Gier, Hybala, Jean-Paul de Jong en Hans de Koning....Sorry ik ga net zo graag door met Sipke. Voor veel geld een ongeinteresserde trainer ergens weghalen? Mut niet gekker wudde
Citaat van: moodygrunn op december 13, 2017, 19:15:03
Nou idd. Sipke wil tenminste graag, vertegenwoordigt de club goed in de pers etc.. Het is nou niet alsof die anderen wonderdoktoren zijn. Grim, De Gier, Hybala, Jean-Paul de Jong en Hans de Koning....Sorry ik ga net zo graag door met Sipke. Voor veel geld een ongeinteresserde trainer ergens weghalen? Mut niet gekker wudde
in grunn hewwe is geen omrop fryslan. Spipke zei zelf dat ie assistent wou blijven
Mooi potje in grunn moody
Citaat van: sunderland op december 13, 2017, 20:23:28
Mooi potje in grunn moody
Heb liever mooi potje in Leeuwarden vrijdag :thumbsup
Citaat van: sunderland op december 13, 2017, 20:23:28
Mooi potje in grunn moody
Ik heb niet zoveel met de plaatselijke FC, soms zie ik eens een potje op fox oid. Vandaag in ieder geval spektakel en strijdlust, dat ontbreekt er nogal eens aan.
Citaat van: De Gast op december 13, 2017, 19:04:43
Is een trainer niet zo goed als zn materiaal? Sipke en Slot kregen Kip ook niet meer aan het ballen. En Slot is hier toch bijna God.
Zal hier wel weer het nodige commentaar op krijgen maar ik durf zelfs te stellen dat Barto het elftal slechter laat voetballen dan nodig. Want hij mag dan wel in de spits staan.. je kunt er niks mee. Nooit te bereiken, altijd te laat. Logisch dat elke aanval zo'n beetje stuk gaat. 0 keer gescoord in thuiswedstrijden dit seizoen meen ik? Wat doet dat met het zelfvertrouwen van een team als je spits structureel niet thuis geeft.
kip moet je op de juiste manier gebruiken net zoals elke speler.ik zie nog te vaak dat wij spelers
halen die het ergens anders goed doen maar hier op een andere positie worden gezet dus hoe
kun je dan verwachten dat ie het net zo goed doet. en kip heeft hier nog nooit 10 wedstrijden
achter elkaar de kans gekregen zoals ze bij anderen wel doen.
wat je zegt over barto ha ik helemaal met je in mee want wat jij zegt is wel zo natuurljk
alleen veel supporters en de ts vinden hem zo belangrijk omdat ie goed in de groep ligt
en keihard werkt maar over voetbal kwaliteit zeggen ze niks. ik kan me voorstellen dat
er ook spelers zijn die denken van hij mag elke keer 90 min spelen en ik zit hier maar
op de bank terwijl ik veel beter kan voetballen.
Citaat van: De Gast op december 13, 2017, 19:04:43
Is een trainer niet zo goed als zn materiaal? Sipke en Slot kregen Kip ook niet meer aan het ballen. En Slot is hier toch bijna God.
Zal hier wel weer het nodige commentaar op krijgen maar ik durf zelfs te stellen dat Barto het elftal slechter laat voetballen dan nodig. Want hij mag dan wel in de spits staan.. je kunt er niks mee. Nooit te bereiken, altijd te laat. Logisch dat elke aanval zo'n beetje stuk gaat. 0 keer gescoord in thuiswedstrijden dit seizoen meen ik? Wat doet dat met het zelfvertrouwen van een team als je spits structureel niet thuis geeft.
Is ook lastig met een blessure ;)
Nieuwe trainer al bekend????
Citaat van: moodygrunn op december 13, 2017, 22:40:06
Ik heb niet zoveel met de plaatselijke FC, soms zie ik eens een potje op fox oid. Vandaag in ieder geval spektakel en strijdlust, dat ontbreekt er nogal eens aan.
ik vind het nog wel een mooie club, misschien komt dat ook wel door vroeger int Oosterpark. Daar ben ik vaak geweest, ook met Cambuur met de trein en dan in bussen. Prachtige tijden.
Citaat van: richard op december 14, 2017, 09:11:06
Nieuwe trainer al bekend????
wut pas januari hek het op
Citaat van: denistel op december 14, 2017, 13:20:11
wut pas januari hek het op
Iets voor de nieuwjaarsreceptie!!
Citaat van: denistel op december 14, 2017, 13:20:11
wut pas januari hek het op
Heeft ook vrij weinig zin om voor de komende 7 dagen (3 wedstrijden) nog een trainer aan te stellen.
Wat mij betreft wachten ze met een nieuwe trainert tot aan het einde van dit seizoen. Ergens april of mei is vroeg zat. Mooi Sipke het karwei af laten maken er valt toch weinig eer aan dit seizoen te behalen, mochten we de play-offs nog halen dan is dit leuk maar meer ook niet.
Citaat van: Collingwood op december 14, 2017, 23:16:46
Heeft ook vrij weinig zin om voor de komende 7 dagen (3 wedstrijden) nog een trainer aan te stellen.
Moeten er ook nieuwe spelers komen? En welke spelers hij niet gaat gebruiken.. Lijkt me wel handig dat de nieuwe trainer er over mee praat...
Er komen nieuwe spelers en een nieuwe trainer na de winterstop
Citaat van: Collingwood op december 14, 2017, 23:16:46
Heeft ook vrij weinig zin om voor de komende 7 dagen (3 wedstrijden) nog een trainer aan te stellen.
Die 3 wedstrijden kunnen je anders wel maken of breken.
Of je haakt toch nog definitief aan of je haakt af, met een kleine kans op playoffs.
Daarnaast heeft de nieuwe trainer in de winterstop te weinig tijd zijn selectie te doorgronden en waar nodig na wens versterkingen te halen.
Gewoon volgende week presenteren!
Citaat van: weestwel op december 14, 2017, 23:48:41
Wat mij betreft wachten ze met een nieuwe trainert tot aan het einde van dit seizoen. Ergens april of mei is vroeg zat. Mooi Sipke het karwei af laten maken er valt toch weinig eer aan dit seizoen te behalen, mochten we de play-offs nog halen dan is dit leuk maar meer ook niet.
mensen blieve nou al thuis omdat ze er niks meer van snappen. dus dit gaat oek niet werken.
gewoon een nieuwe trainer een half jaar warm laten stomen dan ken ie in juli meteen los
voor het nieuwe seizoen en weet ie wat hier te koop is
Citaat van: denistel op december 15, 2017, 10:20:41
mensen blieve nou al thuis omdat ze er niks meer van snappen. dus dit gaat oek niet werken.
gewoon een nieuwe trainer een half jaar warm laten stomen dan ken ie in juli meteen los
voor het nieuwe seizoen en weet ie wat hier te koop is
Meestal zijn ze binnen een half jaar alweer vertrokken ;)
Citaat van: Galdiano op december 15, 2017, 09:41:27
Die 3 wedstrijden kunnen je anders wel maken of breken.
Of je haakt toch nog definitief aan of je haakt af, met een kleine kans op playoffs.
Daarnaast heeft de nieuwe trainer in de winterstop te weinig tijd zijn selectie te doorgronden en waar nodig na wens versterkingen te halen.
Gewoon volgende week presenteren!
Op zo'n korte termijn gaat een nieuwe trainer echt geen verschil maken voor wat betreft die drie (inmiddels in feite twee) wedstrijden hoor. Althans, daar geloof ik niet in.
Voor het halen van de benodigde versterkingen in de winterstop hebben we nou juist een technisch manager aangesteld.
Presentatie ongetwijfeld vlak voor of direct na de kerst!
Ik zet mijn geld op Peter Hyballa
Slotje :thumbsup
Citaat van: Oosttribune op december 15, 2017, 17:27:19
Presentatie ongetwijfeld vlak voor of direct na de kerst!
Ik zet mijn geld op Peter Hyballa
Aub niet!!!
Citaat van: AL op december 15, 2017, 22:10:43
Aub niet!!!
Wie dan? Weer zo'n zogenaamde clubman?
gewoon die de jong bij utrecht weg plukken
Citaat van: denistel op december 15, 2017, 23:30:01
gewoon die de jong bij utrecht weg plukken
Heeft ook mijn absolute voorkeur!
Jean Paul de Jong is trainer van Eindhoven. Was ooit centrale verdediger en assistent bij Utrecht
Citaat van: denistel op december 15, 2017, 23:30:01
gewoon die de jong bij utrecht weg plukken
Komt dit nou voort uit eigen bevindingen of is dit om booij na te praten.. de jong is mijns inziens weer een onervaren trainer die zich eerst maar eens moet bewijzen voordat hij voor de leeuwen wordt gegooid bij het zeer sceptische cambuur online forum publiek..
Citaat van: Stanley op december 16, 2017, 10:33:48
Jean Paul de Jong is trainer van Eindhoven. Was ooit centrale verdediger en assistent bij Utrecht
heeft eindhoven 2 jaar getraind en 6e en 2e geworden in nu assistent van t hag
bij utrecht dus weet niet waar je het over hebt.
Citaat van: Lwd79 op december 16, 2017, 10:39:58
Komt dit nou voort uit eigen bevindingen of is dit om booij na te praten.. de jong is mijns inziens weer een onervaren trainer die zich eerst maar eens moet bewijzen voordat hij voor de leeuwen wordt gegooid bij het zeer sceptische cambuur online forum publiek..
onervaren? hij is al 6e en 2e geworden met eindhoven hoor en is nu assistent
bij utrecht van t hag. zou voor mij 1 van de kandidaten zijn het niks met booy
te maken.
Citaat van: denistel op december 17, 2017, 08:30:22
onervaren? hij is al 6e en 2e geworden met eindhoven hoor en is nu assistent
bij utrecht van t hag. zou voor mij 1 van de kandidaten zijn het niks met booy
te maken.
Jij had hem al gescout.....
Citaat van: Stanley op december 16, 2017, 10:33:48
Jean Paul de Jong is trainer van Eindhoven. Was ooit centrale verdediger en assistent bij Utrecht
als je wijs wilt doen, kun je beter goed op de hoogte zijn....
Citaat van: Lwd79 op december 17, 2017, 08:37:49
Jij had hem al gescout.....
wie zegt dat? maar ik lees hier onervaren ?? ik zou het liefst
de wolf hebben maar die heeft helaas de papieren niet
JP de Jong heeft ook mijn voorkeur. Jonge trainer, uitstekend gedaan bij Eindhoven en werkt nu aantal jaar onder Ten Hag. Al vraag ik me af of hij wel weg wil bij Utrecht, zou me niks verbazen als Utrecht hem doorschuift als ten Hag vertrekt.
PSV (voor Jong) heeft het ook al eens geprobeerd. Een trainer die een beetje in de lijn Ten Hag en Slot ligt zou weer prima zijn.
Voor lange termijn vind ik JP de Jong of Sandor meest geschikt.
Gaan we voor kortere termijn trainer zoeken dan zou ik Hans de Koning willen zien.
JP de Jong heeft zeker mijn absolute voorkeur.
Een trainer voor de langere termijn en het liefst snel in de winterstop!
Alleen dan kan het qua voetbal beter worden.
Het is echt niet om aan te gluren, alleen de punten zijn meegenomen.
Dus hopelijk snel een jonge trainer, en een spits erbij.
Dan kun je nog play offf halen en dan ken t oek nog gek gaan....
Citaat van: Zuid1991 op december 17, 2017, 10:17:36
Een trainer voor de langere termijn en het liefst snel in de winterstop!
Alleen dan kan het qua voetbal beter worden.
Het is echt niet om aan te gluren, alleen de punten zijn meegenomen.
Dus hopelijk snel een jonge trainer, en een spits erbij.
Dan kun je nog play offf halen en dan ken t oek nog gek gaan....
Liever vandaag dan morgen ivm het versterken van selectie,imo...
Citaat van: AL op december 17, 2017, 10:12:14
Voor lange termijn vind ik JP de Jong of Sandor meest geschikt.
Gaan we voor kortere termijn trainer zoeken dan zou ik Hans de Koning willen zien.
JP de Jong heeft zeker mijn absolute voorkeur.
Sandor heeft toch de papieren niet.
Citaat van: AL op december 17, 2017, 10:12:14
Voor lange termijn vind ik JP de Jong of Sandor meest geschikt.
Gaan we voor kortere termijn trainer zoeken dan zou ik Hans de Koning willen zien.
JP de Jong heeft zeker mijn absolute voorkeur.
Hans de Koning :R :R
Citaat van: Bernardo op december 17, 2017, 10:48:12
Sandor heeft toch de papieren niet.
Nee maar Sipke wel..
Maar dan moet Ype eerst ook weg zijn.
Sandor over 3/4 jaar hoofdtrainer zou ook mooi zijn.
Citaat van: vialli op december 17, 2017, 11:42:16
Hans de Koning :R :R
Ieder zijn mening uiteraard.
Ik heb hem hoog als trainer. Altijd aanvallend voetbal en duidelijke visie.
Als persoon ook warme man en qua uitstraling ook goed.
Maar dat vind ik dan hè.
Maar voorkeur gaat uit naar jongere en moderne trainer.
JP de Jong als absolute nummer 1.
Ik wu dat Richard sien trainerspapieren had dan binne alle problemen oplost en
sitte we binnen de kortste keren in de champions league |:)
Stand bij Sparta met 15 minuten spelen tegen Feijenoord 0 - 3.
Pastoor ontslag? is goede trainer voor Cambuur!!
Citaat van: PePe op december 17, 2017, 12:48:21
Stand bij Sparta met 15 minuten spelen tegen Feijenoord 0 - 3.
Pastoor ontslag? is goede trainer voor Cambuur!!
As er 1 trainer is die helemaal niet bij Cambuur past is het die eigenwijze Pastoor wel.
Citaat van: vialli op december 17, 2017, 15:00:00
As er 1 trainer is die helemaal niet bij Cambuur past is het die eigenwijze Pastoor wel.
Helemaal mee eens!
Citaat van: AL op december 17, 2017, 15:01:20
Helemaal mee eens!
Een hele goede trainer is Alex Pastoor, niet meneer Pastoor!!
pastoor dominee daar kunnen we niks mee 8P
Het enige vervelende is dat Sparta nu mogelijk een trainer aantrekt die wij ook wel zouden willen hebben. 't is wel een mooie club natuurlijk.
Ik zie een trainer ala Grim er wel heen gaan. :|
Hij is er al eens assistent geweest.
Citaat van: Galdiano op december 18, 2017, 08:23:27
Ik zie een trainer ala Grim er wel heen gaan. :|
Hij is er al eens assistent geweest.
Laat deze DURE jonge er maar lekker naar toe gaan en wens hem veel succes.
Citaat van: Galdiano op december 18, 2017, 08:23:27
Ik zie een trainer ala Grim er wel heen gaan. :|
Hij is er al eens assistent geweest.
Nee hoor. Die halen Been.
Citaat van: vialli op december 18, 2017, 08:40:19
Laat deze DURE jonge er maar lekker naar toe gaan en wens hem veel succes.
heb jij er minder om ? Wat rot mij wat ze verdienen, ogbeche Makrini en vooral menzo verdienden ook best en nooit iemand over hoort
Citaat van: sunderland op december 18, 2017, 12:13:13
heb jij er minder om ? Wat rot mij wat ze verdienen, ogbeche Makrini en vooral menzo verdienden ook best en nooit iemand over hoort
Rot mij ook niks behalve als je voor een goedkopere trainer kiest er ook nog een klasse spits bij kan doen.
De bomen groeien hier niet tot in de hemel, je zult toch op je centjes moeten letten.
Jopie Gall of misschien die trainer van Harkema bij Sipke, hou je centen over voor voetballers.
Citaat van: sunderland op december 18, 2017, 12:13:13
heb jij er minder om ? Wat rot mij wat ze verdienen, ogbeche Makrini en vooral menzo verdienden ook best en nooit iemand over hoort
Ja, daarom zaten we toen diep in de schulden en was er bijna geen club meer geweest.
Citaat van: vialli op december 18, 2017, 12:55:24
Ja, daarom zaten we toen diep in de schulden en was er bijna geen club meer geweest.
_O_
Citaat van: vialli op december 18, 2017, 12:55:24
Ja, daarom zaten we toen diep in de schulden en was er bijna geen club meer geweest.
niemand weet wat hij verdiend toch . Kwam dat toen door spelers budget, sterker Tis nu nog meer
Die waardeloze fluttrainers die ze de laatste tied halen en weer ontslaan, das pas duur. Dus
WELKOM FREDJE!!!!!!!
Citaat van: De Raaf op december 18, 2017, 13:24:42
Die waardeloze fluttrainers die ze de laatste tied halen en weer ontslaan, das pas duur. Dus
WELKOM FREDJE!!!!!!!
rutten ?
friday?
flintstone?
Teeven?
Citaat van: okkele op december 18, 2017, 14:04:13
flintstone?
En sipke heet vanaf nu Barney :_schater
Ik zou voor Sandor gaan en evt ook Henk terug halen . Ype gaat toch weg en de club heeft een boost nodig wat nistel steeds ook aangeeft.
Citaat van: sunderland op december 19, 2017, 09:29:47
Ik zou voor Sandor gaan en evt ook Henk terug halen . Ype gaat toch weg en de club heeft een boost nodig wat nistel steeds ook aangeeft.
Weer ''clubmensen''
:0= Frisse wind! en dus ''buitenstaanders''
En wat maakt Sandor wel tot een succes :O
Niks gepresteerd op zich zelf nog...
Wil je een ''clubman'' dan nog liever Henk weer terug!
Sandor alleen is een schot in het donker
Citaat van: Drumfather SCC op december 19, 2017, 10:02:01
Weer ''clubmensen''
:0= Frisse wind! en dus ''buitenstaanders''
En wat maakt Sandor wel tot een succes :O
Niks gepresteerd op zich zelf nog...
Wil je een ''clubman'' dan nog liever Henk weer terug!
Sandor alleen is een schot in het donker
denk daar compleet anders over. Lees veel namen die haalbaar zouden zijn en dan denk ik dat Sandor veel beter is.En clubmensen maakt mij niks uit . Ik denk dat Sandor beter is dan de koning bijv
Henk alleen is ook een schot in het donker. Begon niet voor niets te draaien bij Graafschap toen Sandor er weer bij kwam.
Citaat van: Bernardo op december 19, 2017, 10:06:45
Henk alleen is ook een schot in het donker. Begon niet voor niets te draaien bij Graafschap toen Sandor er weer bij kwam.
Precies
Fred Grim vandaag op de Oosttribune (incognito?)
Nee,dat was Stanley Menzo
Foto gezien van Grim op oost. Had ik dat geweten had ik zelf nog even een rondje over de tribune gemaakt :devil. Kan bijna geen toeval zijn, lijkt mij...
Grim wilde eerder toch ook wel, maar KNVB vroeg toen een afkoopsom. Zal vast wel weer in beeld zijn.
Citaat van: Bankzitter op december 19, 2017, 22:38:25
Grim wilde eerder toch ook wel, maar KNVB vroeg toen een afkoopsom. Zal vast wel weer in beeld zijn.
In beeld zijn?
Citaat van: Bubba op december 19, 2017, 22:09:31
Fred Grim vandaag op de Oosttribune (incognito?)
Dat was Melvin van Eldik :_schater
Wat zal Grim geschrokken zijn de eerste helft
Citaat van: speculeter op december 19, 2017, 23:33:22
Wat zal Grim geschrokken zijn de eerste helft
Tweede helft ook lijkt me.
Citaat van: speculeter op december 19, 2017, 23:33:22
Wat zal Grim geschrokken zijn de eerste helft
Moest nog heel wat gebeuren volgens hem.
Als hij daar nu pas achter komt...
Citaat van: Collingwood op december 19, 2017, 22:34:02
Foto gezien van Grim op oost.
Die zit wel vaker op Oost.. ;)
Menzo is ook weer vrij :insane
De LC suggereert dat het vrijwel zeker Grim wordt. Of dat ook nog ergens op gebaseerd is, anders dan dat hij dinsdag op de tribune zat en we ineens op trainingskamp naar Spanje gaan, is niet echt duidelijk.
Ze hadden ook al met Grim gepraat toen Keizer ineens er vandoor ging naar Jong Ajax, dacht ik De KNVB lag toen dwars en we kregen Maas.
Hij heeft wel op alle niveaus gewerkt van jeugd tot zelfs even bondscoach, alleen als club trainer nog niet echt veel. Het zou me niet verbazen dat ze weer in gesprek zijn.
Citaat van: Collingwood op december 21, 2017, 10:44:07
De LC suggereert dat het vrijwel zeker Grim wordt. Of dat ook nog ergens op gebaseerd is, anders dan dat hij dinsdag op de tribune zat en we ineens op trainingskamp naar Spanje gaan, is niet echt duidelijk.
Nee een hele lap tekst maar staat niets nieuws in... typisch LC.. :|
Citaat van: Collingwood op december 21, 2017, 10:44:07
De LC suggereert dat het vrijwel zeker Grim wordt. Of dat ook nog ergens op gebaseerd is, anders dan dat hij dinsdag op de tribune zat en we ineens op trainingskamp naar Spanje gaan, is niet echt duidelijk.
rook en vuur ;( zoiets
Citaat van: Agy op december 21, 2017, 11:58:36
Nee een hele lap tekst maar staat niets nieuws in... typisch LC.. :|
Citaat van: sunderland op december 21, 2017, 12:57:49
rook en vuur ;( zoiets
Echt hoogstaande journalistiek 8P.
Kloosterman maar snel met pensioen!
0,0 nieuwswaarde.
Citaat van: Galdiano op december 21, 2017, 13:12:16
Kloosterman maar snel met pensioen!
0,0 nieuwswaarde.
Citaat van: Collingwood op december 21, 2017, 13:06:24
Echt hoogstaande journalistiek 8P.
Je een echte kwaliteitscourant.. :_schater
Citaat van: Galdiano op december 21, 2017, 13:12:16
Kloosterman maar snel met pensioen!
0,0 nieuwswaarde.
die vent is sowieso een drama. Sommige uitweds staat er alleen wat algemeen gelul en niks inhoudelijks over de weds met als klap op de vuurpijl een foto van eens speler waar de verkeerde naam bij staat.
Citaat van: Galdiano op december 21, 2017, 13:12:16
Kloosterman maar snel met pensioen!
0,0 nieuwswaarde.
Die man produceert al jaren troep. Altijd op zoek naar sensatie en berichten die mogelijk onrust zouden kunnen veroorzaken. Het is dat je journalisten beter niet een sc kan geven, maar deze man solliciteert er al jareen naar
Keizer ook weer vrij :P
Die bakte er hier anders ook niet veel van.
Citaat van: moodygrunn op december 21, 2017, 14:30:34
Die man produceert al jaren troep. Altijd op zoek naar sensatie en berichten die mogelijk onrust zouden kunnen veroorzaken. Het is dat je journalisten beter niet een sc kan geven, maar deze man solliciteert er al jareen naar
Voorbeelden?
Is dat stuk nu echt zo slecht? Enige vraagteken dat ik heb is of hij dit ergens op baseert of dat het puur eigen mening is!
Citaat van: Lore op december 21, 2017, 16:18:42
Is dat stuk nu echt zo slecht? Enige vraagteken dat ik heb is of hij dit ergens op baseert of dat het puur eigen mening is!
Het gaat mij vooral om de zin 'Anderhalf jaar nadat hij zo teleurgesteld is dat hij [Grim] niet bij Cambuur aan de slag kan, mag hij
zo goed als zeker begin 2018 toch zijn eigen trainerssprookje gaan schrijven', met name het dikgedrukte stukje.
Dat komt op mij niet over als een eigen mening, maar als een soort aankondiging, die op basis van het stuk nergens op gebaseerd lijkt.
Citaat van: Lwd79 op december 21, 2017, 15:25:30
Voorbeelden?
voorbeelden over kloosterman.
waarom in godsnaam.
Toch heb ik het idee dat het al voor 80/90 procent Grimmetje gaat worden, weet niet of ik er blij om moet zijn.
Als hij goed kan gooien ken ie die Ponk wel een lesje leren natuurlijk :devil
Marcel Keizer kon hier degradatie niet voorkomen, geen Keizer meer hier!!
Citaat van: okkele op december 21, 2017, 17:37:18
voorbeelden over kloosterman.
waarom in godsnaam.
Roeptoeteren kan iedereen. Maar onderbouwen wordt door de moderator gevraagd dus kleine moeite lijkt me dan om voorbeelden te noemen.
Citaat van: Lwd79 op december 21, 2017, 19:14:10
Roeptoeteren kan iedereen. Maar onderbouwen wordt door de moderator gevraagd dus kleine moeite lijkt me dan om voorbeelden te noemen.
pak de zoekfunctie hier en zoek op kloosterman en op lc. Kun je heel wat voorbeelden vinden.
Citaat van: Lwd79 op december 21, 2017, 19:14:10
Roeptoeteren kan iedereen. Maar onderbouwen wordt door de moderator gevraagd dus kleine moeite lijkt me dan om voorbeelden te noemen.
Zegt de grootste roeptoeter :rodekaart
Citaat van: richard op december 21, 2017, 19:22:44
Zegt de grootste roeptoeter :rodekaart
Origineel bedacht Richard..
Jij weet toch altijd alles beter hier maar deelt geen enkele info behoudens wat vage toespelingen. Heb je het telefoonnummer van grim al trouwens?
Citaat van: Lwd79 op december 21, 2017, 19:40:25
Origineel bedacht Richard..
Jij weet toch altijd alles beter hier maar deelt geen enkele info behoudens wat vage toespelingen. Heb je het telefoonnummer van grim al trouwens?
Vervelend he, dat je niks weet. Interesseer je in de club of donder op vent.
* Gelieve geen gescheld en persoonlijke onenigheid op dit forum te schrijven, ik dank U zeer Delfzijl/Cambuur*
Citaat van: Lwd79 op december 21, 2017, 19:40:25
Origineel bedacht Richard..
Jij weet toch altijd alles beter hier maar deelt geen enkele info behoudens wat vage toespelingen. Heb je het telefoonnummer van grim al trouwens?
Volgens insiders is hij op grond van zijn netwerk en kennis gevraagd om zitting te nemen in de sollicitatie commissie.
Of is dit een aanname.
Citaat van: Vlampiep op december 21, 2017, 19:44:37
Volgens insiders is hij op grond van zijn netwerk en kennis gevraagd om zitting te nemen in de sollicitatie commissie.
Of is dit een aanname.
Nee werkelijkheid.
Citaat van: richard op december 21, 2017, 19:42:57
Vervelend he, dat je niks weet. Interesseer je in de club of donder op vent.
Nou moderator dit is wel een ban waard
Citaat van: Lwd79 op december 21, 2017, 19:53:09
Nou moderator dit is wel een ban waard
Ja klopt bijna wel..... als je op het veld om een gele kaart :gelekaart zit te zeuren voor je tegenstander krijg je hem zelf ;)
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 21, 2017, 19:58:14
Ja klopt bijna wel..... als je op het veld om een gele kaart :gelekaart zit te zeuren voor je tegenstander krijg je hem zelf ;)
_O_
Oke ik geef me zelf wel even een ban...?fijne feestdagen en de grt van Fred Grim.
Citaat van: richard op december 21, 2017, 20:10:45
Oke ik geef me zelf wel even een ban...?fijne feestdagen en de grt van Fred Grim.
Mag ik nog wel ff zijn telefoonnummer? :D
Citaat van: richard op december 21, 2017, 20:10:45
Oke ik geef me zelf wel even een ban...?fijne feestdagen en de grt van Fred Grim.
Waarom reageer je nou zo sneu man.
*Beste Lwd79 wil je nu stoppen met het vuurtje steeds op te stoken. Delfzijl/Cambuur*
Wat een gezeik hier. Leuk op het forum. Of moet ik dat met feiten onderbouwen?
Citaat van: gobo op december 21, 2017, 20:33:15
Wat een gezeik hier. Leuk op het forum. Of moet ik dat met feiten onderbouwen?
Nee hoor helemaal niet je hoeft dat niet te onderbouwen, luister we kunnen met elkaar dit forum maken en breken.
Als we allemaal op een negatieve manier doorgaan trekt Dokkie op den duur de stekker eruit.
Dat zou heel erg jammer zijn, er zijn heel veel mensen die met plezier op dit forum rondhuppelen waaronder ikzelf.
Maar als Dokmans en ik iedere keer meer als politieagentjes dan als supporter hier moeten zijn gaat voor ons de
lol er ook af.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 21, 2017, 21:10:56
Nee hoor helemaal niet je hoeft dat niet te onderbouwen, luister we kunnen met elkaar dit forum maken en breken.
Als we allemaal op een negatieve manier doorgaan trekt Dokkie op den duur de stekker eruit.
Dat zou heel erg jammer zijn, er zijn heel veel mensen die met plezier op dit forum rondhuppelen waaronder ikzelf.
Maar als Dokmans en ik iedere keer meer als politieagentjes dan als supporter hier moeten zijn gaat voor ons de
lol er ook af.
Gelukkig heeft de grootste negatieve factor van dit forum zichzelf een tijdelijke ban gegeven daar knapt het een stuk van op.
Citaat van: Lwd79 op december 21, 2017, 22:15:05
Gelukkig heeft de grootste negatieve factor van dit forum zichzelf een tijdelijke ban gegeven daar knapt het een stuk van op.
je hebt jezelf een tijdelijke ban gegeven? Wanneer zien we je weer?
Citaat van: Lwd79 op december 21, 2017, 22:15:05
Gelukkig heeft de grootste negatieve factor van dit forum zichzelf een tijdelijke ban gegeven daar knapt het een stuk van op.
:O :O
Citaat van: Lwd79 op december 21, 2017, 20:16:10
Waarom reageer je nou zo sneu man.
*Beste Lwd79 wil je nu stoppen met het vuurtje steeds op te stoken. Delfzijl/Cambuur*
Beter een vuurtje opstoken dan mee te praten met de onbenullen die alles beter weten.
Ik ga in elk geval mijn account verwijderen.
Ik wil me niet elke keer inhouden om te schrijven hoe ik er over denk
Ik verrek het om de zich zelf belangrijk vindende mensen hier in de kont te kruipen.
Je moet hier meelopen met de meelopers achter Richard aan.
Sorry Lwd79 en CambuurNoord, ik stop er mee
Citaat van: jeje1946 op december 21, 2017, 22:38:49
Beter een vuurtje opstoken dan mee te praten met de onbenullen die alles beter weten.
Ik ga in elk geval mijn account verwijderen.
Ik wil me niet elke keer inhouden om te schrijven hoe ik er over denk
Ik verrek het om de zich zelf belangrijk vindende mensen hier in de kont te kruipen.
Je moet hier meelopen met de meelopers achter Richard aan.
Sorry Lwd79 en CambuurNoord, ik stop er mee
nee, je moet op een normale manier met elkaar omgaan. Geldt voor Richard, jeje, lwd79, zeewolde en alle anderen.
Citaat van: jeje1946 op december 21, 2017, 22:38:49
Beter een vuurtje opstoken dan mee te praten met de onbenullen die alles beter weten.
Ik ga in elk geval mijn account verwijderen.
Ik wil me niet elke keer inhouden om te schrijven hoe ik er over denk
Ik verrek het om de zich zelf belangrijk vindende mensen hier in de kont te kruipen.
Je moet hier meelopen met de meelopers achter Richard aan.
Sorry Lwd79 en CambuurNoord, ik stop er mee
Ik ben even een paar dagen offline geweest, maar zo... gezellig hier :-) Goede beslissing om Delfzijl mede admin te maken in mijn ogen. Hoop dat het tot een beetje meer nuance leidt hier. Ik ben het ook niet altijd eens met de inhoud van sommige posts, maar daar is niks mis mee. Het zou ook maar saai worden als je het op inhoud altijd met elkaar eens bent. Maar de persoonlijke manier waarop sommigen hier van alles en nog wat neerkwakken mag wel een onsje minder. En dat geldt voor Richard, maar volgens mij ook voor jou JeJe. En om er dan meteen maar weer mee te stoppen, moet je zelf weten, maar misschien kun je ook gewoon eens proberen een goed onderbouwde mening te ventileren zonder op de persoon te spelen?
Nou opgerot staat netjes
*Sundertje... zeg dan prettig weekend ofzo, doe gewoon net alsof je op je werk bent, komt iets vriendelijker over.... Delfzijl/Cambuur*
Henk Albers
@HenkAlbers1970
Als @Fred_G1 (spoedig+meerdere jaren) naar #Cambuur komt - daar rekenen we gemakshalve op - neemt hij dan (mits mogelijk) iemand mee?
Gelet op gelijktijdig gedeeld verleden bij #Sparta ontbreekt nog één (logische) naam naast die van Booy en Grim. Dan heb ik het over Yuri Rose
Henk weet ook meer voor mijn gevoel...
Citaat van: jeje1946 op december 21, 2017, 22:38:49
ik stop er mee
he,wat jammer.
en dat voor de 6e keer.
tot gauw maar weer.
on-topic:
ik hoop op langeler en anders een buitenlander,iemand zonder verleden bij cambuur.
Citaat van: okkele op december 22, 2017, 01:12:50
he,wat jammer.
en dat voor de 6e keer.
tot gauw maar weer.
on-topic:
ik hoop op langeler en anders een buitenlander,iemand zonder verleden bij cambuur.
Langeler :insane
Could you not?!
Joehoe! Ik ben er weer hoor! :proost
Ben ik al trending topic :devil :devil
Citaat van: jeje1946 op december 21, 2017, 22:38:49
Beter een vuurtje opstoken dan mee te praten met de onbenullen die alles beter weten.
Ik ga in elk geval mijn account verwijderen.
Ik wil me niet elke keer inhouden om te schrijven hoe ik er over denk
Ik verrek het om de zich zelf belangrijk vindende mensen hier in de kont te kruipen.
Je moet hier meelopen met de meelopers achter Richard aan.
Sorry Lwd79 en CambuurNoord, ik stop er mee
Ach gut, De alliantie is verbroken :_schater
Dag Koos :D
En zo waren het slechts nog maar de 2 Musketiers...
Citaat van: jeje1946 op december 21, 2017, 22:38:49
Beter een vuurtje opstoken dan mee te praten met de onbenullen die alles beter weten.
Ik ga in elk geval mijn account verwijderen.
Ik wil me niet elke keer inhouden om te schrijven hoe ik er over denk
Ik verrek het om de zich zelf belangrijk vindende mensen hier in de kont te kruipen.
Je moet hier meelopen met de meelopers achter Richard aan.
Sorry Lwd79 en CambuurNoord, ik stop er mee
Gast! Schrijven hoe ik er over denk en puur op de man spelen en mensen beledigen is niet per definitie hetzelfde. Ik neem aan dat je dit in de supermarkt ook niet doet toch?
Grim houdt Cambuur aan het lijntje i.v.m Sparta :O
Citaat van: vialli op december 22, 2017, 16:53:31
Grim houdt Cambuur aan het lijntje i.v.m Sparta :O
dan direct een ander zoeken.
Graag of niet
Citaat van: zeewolde op december 22, 2017, 18:23:44
dan direct een ander zoeken.
Graag of niet
Inderdaad, iemand die afwacht op een 'betere' of hoger spelende club, die hoeven we hier niet! Ga maar lekker naar Sparta dan.
Krijg je hetzelfde gedonder als met Falkenburg
Als het klopt. Volgens de verslaggever van VI 'sijpelt de naam van Grim een beetje door' bij Sparta. Lekker duidelijk dus...
Rustig afwachten maar, eerst vanavond de belangrijke drie punten!
Citaat van: Collingwood op december 22, 2017, 18:40:23
Als het klopt. Volgens de verslaggever van VI 'sijpelt de naam van Grim een beetje door' bij Sparta. Lekker duidelijk dus...
Rustig afwachten maar, eerst vanavond de belangrijke drie punten!
De naam van Keizer zingt overigens ook rond.
Citaat van: Vlampiep op december 22, 2017, 18:46:56
De naam van Keizer zingt overigens ook rond.
Bij Sparta of Cambuur?
Dikkie gaat Sparta doen
Citaat van: jeje1946 op december 21, 2017, 22:38:49
Beter een vuurtje opstoken dan mee te praten met de onbenullen die alles beter weten.
Ik ga in elk geval mijn account verwijderen.
Ik wil me niet elke keer inhouden om te schrijven hoe ik er over denk
Ik verrek het om de zich zelf belangrijk vindende mensen hier in de kont te kruipen.
Je moet hier meelopen met de meelopers achter Richard aan.
Sorry Lwd79 en CambuurNoord, ik stop er mee
JeJe jammer dat je er mee op houdt ik zal die discussies missen ik wens je hele fijne kerstdagen toe en een heel gezond en een gelukkig 2018 toe.
Ik zal je missen kerel het ga je goed :thumbsup
Citaat van: Noordcambuur op december 22, 2017, 19:47:41
JeJe jammer dat je er mee op houdt ik zal die discussies missen ik wens je hele fijne kerstdagen toe en een heel gezond en een gelukkig 2018 toe.
Ik zal je missen kerel het ga je goed :thumbsup
Ik weet niet maar ik moet hier heel erg hard om lachen, de weemoed en oprechte vriendschap spat er vanaf :_schater
Zoals ik al zei; De 2 Musketiers moeten nu eenzaam verder
Citaat van: Drumfather SCC op december 22, 2017, 19:52:01
Ik weet niet maar ik moet hier heel erg hard om lachen, de weemoed en oprechte vriendschap spat er vanaf :_schater
Zoals ik al zei; De 2 Musketiers moeten nu eenzaam verder
jonge laat je ff onderzoeken misschien komt er nog wat uit......K
* Srry noord, 2 borsatos is mij veel te veel heb deze verwijderd. Misschien een beetje vriendelijker next time? Zou mooi zijn!
Greetz Delfzijl/Cambuur*
Aaaaaahhww ;(
Eenzame kerst van Hazes past hier ook wel bij :thumbsup
Citaat van: jeje1946 op december 21, 2017, 22:38:49
Beter een vuurtje opstoken dan mee te praten met de onbenullen die alles beter weten.
Ik ga in elk geval mijn account verwijderen.
Ik wil me niet elke keer inhouden om te schrijven hoe ik er over denk
Ik verrek het om de zich zelf belangrijk vindende mensen hier in de kont te kruipen.
Je moet hier meelopen met de meelopers achter Richard aan.
Sorry Lwd79 en CambuurNoord, ik stop er mee
Ik denk dat je daar niet gelijk aan hebt Jeje, je moet hier helemaal niet meelopen met wie dan ook, en je hoeft je
ook niet in te houden om te schrijven hoe je erover denkt. En je weet dat zelf ook bliksems goed.
Ik hou ook best van een beetje strijd en geouwehoer op het forum, no problem.
Maar beledigingen op de man,schelden, opnaaien, continu klieren en stoken daar pas ik voor.
Dat komt de sfeer op het hele forum niet ten goede.
En als je eerlijk bent weet je dat al wel.
Ik wil daarbij nog zeggen dat er geen onderscheid is tussen personen lang of kort hier in groepjes of alleen, van adel of arm zwart of wit enzv enzv.
Dokkie is en blijft hier de hoofdpiet en samen proberen we het leuk te houden voor een ieder.
Weg gaan is je eigen beslissing, misschien tot later.
In ieder geval fijne feestdagen toegewenst. Delfzijl/Cambuur.
Citaat van: Drumfather SCC op december 22, 2017, 19:52:01
Ik weet niet maar ik moet hier heel erg hard om lachen, de weemoed en oprechte vriendschap spat er vanaf :_schater
Zoals ik al zei; De 2 Musketiers moeten nu eenzaam verder
Drummetje moest die borsato er nu echt bij?? heb je niks van Acdc :? Die kop alleen al....brrr.
En je gunt een ander toch ook zijn leuke dingen, ik persoonlijk vond dat bericht wel een aardig gebaar.
Greetz Delfzijl/Cambuur.
Opschieten met de nieuwe trainer!!
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 22, 2017, 21:01:45
Drummetje moest die borsato er nu echt bij?? heb je niks van Acdc :? Die kop alleen al....brrr.
En je gunt een ander toch ook zijn leuke dingen, ik persoonlijk vond dat bericht van Noord wel een aardig gebaar.
Greetz Delfzijl/Cambuur.
zie jij daar lol er van in l8l
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 22, 2017, 21:24:58
Jij niet zeker l0l
en jij gaat iedereen hier ff vertellen dat we meer met respect om moeten gaan.
Nou jonge kijk eerst ff naar je zelf .....k
Citaat van: Bernardo op december 22, 2017, 21:18:06
Opschieten met de nieuwe trainer!!
Doe er dan gelijk ook even een stuk of 10 nieuwe spelers bij
Citaat van: carlo de leeuw op december 22, 2017, 21:42:13
Doe er dan gelijk ook even een stuk of 10 nieuwe spelers bij
Inderdaad, er is geen trainer die met deze spelers bij de eerste 6 kan eindigen.
Een aantal spelers zijn ook te beperkt, maar dat kan ik hebben omdat ze stinkend hun best doen maar niet beter kunnen.
Daartegen, Van Deelen, Kip, Van Kippersluis, zouden veel beter kunnen, maar verdommen het om zich volledig te geven.
Gewoon uit de selectie zetten en vul het maar op met anderen uit de beloften. Zal niet veel beter worden maar spelers die structureel weigeren op hun toppen te gaan spelen zijn een ergernis voor de supporters.
Een TD met ballen zou dit met de trainer moeten overleggen en als de trainer dit niet wil, de trainer op non actief stellen.
Citaat van: Vlampiep op december 22, 2017, 21:58:38
Inderdaad, er is geen trainer die met deze spelers bij de eerste 6 kan eindigen.
Een aantal spelers zijn ook te beperkt, maar dat kan ik hebben omdat ze stinkend hun best doen maar niet beter kunnen.
Daartegen, Van Deelen, Kip, Van Kippersluis, zouden veel beter kunnen, maar verdommen het om zich volledig te geven.
Gewoon uit de selectie zetten en vul het maar op met anderen uit de beloften. Zal niet veel beter worden maar spelers die structureel weigeren op hun toppen te gaan spelen zijn een ergernis voor de supporters.
Een TD met ballen zou dit met de trainer moeten overleggen en als de trainer dit niet wil, de trainer op non actief stellen.
Ik denk nog steeds dat het beter kan, maar zet de mannen dan wel op de juiste plek en hou eens vast aan 1 systeem. Dan weer 5-3-2, dan weer 4-3-3. Van Deelen erin, eruit, erin. Sai overal en nergens opstellen. Barto koste wat kost een plekje in de opstelling geven.. Ik begrijp het niet, ik denk de spelers ook niet
1 ding is zeker....de nieuwe trainer hoeft zich niet te vervelen.
Citaat van: carlo de leeuw op december 22, 2017, 22:05:34
1 ding is zeker....de nieuwe trainer hoeft zich niet te vervelen.
Welke trainer stapt hierin, na deze slechte wedstrijd?
Bij winst ga je met een goed gevoel de winterstop in.
Nu doortrainen in de winterkou?
Citaat van: PePe op december 22, 2017, 22:08:21
Welke trainer stapt hierin, na deze slechte wedstrijd?
Bij winst ga je met een goed gevoel de winterstop in.
Nu doortrainen in de winterkou?
Morgenochtend 05.30 beginnen met een bosloop. Net zo lang lopen als dat de meegereisde supporters hebben moeten doorstaan. 5 uren reistijd + 1.5 uur kutpot.
Citaat van: Noordcambuur op december 22, 2017, 21:27:58
en jij gaat iedereen hier ff vertellen dat we meer met respect om moeten gaan.
Nou jonge kijk eerst ff naar je zelf .....k
Ik wil er eigenlijk niet teveel aandacht meer aan schenken.
Maar waarom mag ik geen vingertjes doen terwijl jij het wel doet.
Ik heb toch gezegd dat ik jou bericht naar jeje wel een aardig gebaar vond.
Je moet hier wel tegen een klein stootje kunnen en niet van elke mug een olifant maken.
Daarmee is voor mij deze zaak afgedaan en wat je van mij vind moet jezelf weten.
Delfzijl/Cambuur.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 22, 2017, 22:26:51
Ik wil er eigenlijk niet teveel aandacht meer aan schenken.
Maar waarom mag ik geen vingertjes doen terwijl jij het wel doet.
Ik heb toch gezegd dat ik jou bericht naar jeje wel een aardig gebaar vond.
Je moet hier wel tegen een klein stootje kunnen en niet van elke mug een olifant maken.
Daarmee is voor mij deze zaak afgedaan en wat je van mij vind moet jezelf weten.
Delfzijl/Cambuur.
dus jij schijt in de broek dan moet ik het ook maar doen,jonge wat heb jij een plaat voor je kop.
ik kan wel tegen een klein stootje ik wil persoonlijk een berichtje geven aan JeJe en dan krijg je zo'n reactie.
En jij vindt dit normaal nou jonge zoek het maar lekker uit ......A
Nieuwe trainer: bezint eer gij begint.
Nou, NoordCambuur; Om je een plezier te doen heb ik me laten onderzoeken en inderdaad!
Ik was wat gek geworden! Hoe kan iemand die van Metal houd nou Borsato posten :?
Dus bedankt voor de tip en Dr. Delfzijl heeft me waar aan AC/DC herinnert gelukkig!
Fijn weekend, pak een biertje om je te ontspannen en geniet van deze plaat!
Rock on \m/
nou vadertje......
deze is nog feul fijner!
en geliek maar weer on-topic:
de nieuwe trainer mut maar net suh losgaan voor de groep as angus met de stem van brian of liever as bon scott!
fijn weekend allemaal.
:proost
vanaf minuut 4 herken je trouwens t loopke van peersman.
_O_
Citaat van: okkele op december 22, 2017, 23:09:47
vanaf minuut 4 herken je trouwens t loopke van peersman.
_O_
:_schater
En beter? Ach, Het is allemaal geweldig maar ik heb RnR-Train gekozen omdat daar de set mee opende in de ArenA destijds
Waarom zo speciaal? Omdat dat het laatste concert was waar ik met mijn pa heen was (Is overleden in 2013)
Fijn weekend ondanks vanavond :proost
Citaat van: Drumfather SCC op december 23, 2017, 01:00:57
laatste concert was waar ik met mijn pa heen was
mooie herinneringen.
ik zal het topic laten voor wat het is anders had ik nog voor mijn vader jim reeves geplakt,voor mijn moeder dc lewis,voor mijn broer pink floyd en voor mijn dochter iets van system of a down .
wat concert betreft , muse in nijmegen want daar was mijn zoon voor het eerst mee.
die leeft gelukkig nog.
fijne feestdagen drumfather.
Cambuur is met 1 kandidaat in gesprek en hopen hem rond oud en nieuw te kunnen presenteren.
Grim
Citaat van: okkele op december 22, 2017, 23:08:23
nou vadertje......
deze is nog feul fijner!
en geliek maar weer on-topic:
de nieuwe trainer mut maar net suh losgaan voor de groep as angus met de stem van brian of liever as bon scott!
fijn weekend allemaal.
:proost
vaak geweest . Zo mooi
Citaat van: okkele op december 23, 2017, 09:50:24
mooie herinneringen.
ik zal het topic laten voor wat het is anders had ik nog voor mijn vader jim reeves geplakt,voor mijn moeder dc lewis,voor mijn broer pink floyd en voor mijn dochter iets van system of a down .
wat concert betreft , muse in nijmegen want daar was mijn zoon voor het eerst mee.
die leeft gelukkig nog.
fijne feestdagen drumfather.
Mooie muzikale keuzes en fijn dat muziek jou ook steun kan bieden met het terughalen van de mooie herinneringen aan en met je dierbaren
Ik laat het er ook bij maar Okkele; Ook voor jou fijne feestdagen en eigenlijk wil ik dat iedereen op het forum toewensen |:)
Even zonder grappen en steken en dus ook voor JeJe en Noord uiteraard!
Laten we de strijdbijl maar weg doen; In ieder geval voor wat mij betreft, Al bedoelde ik het meer met een kwinkslag dan om te kwetsen, Ook al was het sarcastisch
Fijne Feestdagen iedereen @ CO |:)
Citaat van: Drumfather SCC op december 23, 2017, 10:26:06
Mooie muzikale keuzes en fijn dat muziek jou ook steun kan bieden met het terughalen van de mooie herinneringen aan en met je dierbaren
Ik laat het er ook bij maar Okkele; Ook voor jou fijne feestdagen en eigenlijk wil ik dat iedereen op het forum toewensen |:)
Even zonder grappen en steken en dus ook voor JeJe en Noord uiteraard!
Laten we de strijdbijl maar weg doen; In ieder geval voor wat mij betreft, Al bedoelde ik het meer met een kwinkslag dan om te kwetsen, Ook al was het sarcastisch
Fijne Feestdagen iedereen @ CO |:)
ik vergeef je het fijne dagen kerel ;)
Jean Paul de Jong is hier overigens ook vaak genoemd als trainer (prima optie ook), maar het lijkt logisch dat die Ten Hag gaat opvolgen bij Utrecht.
Citaat van: Drumfather SCC op december 23, 2017, 10:26:06
Mooie muzikale keuzes en fijn dat muziek jou ook steun kan bieden met het terughalen van de mooie herinneringen aan en met je dierbaren
Ik laat het er ook bij maar Okkele; Ook voor jou fijne feestdagen en eigenlijk wil ik dat iedereen op het forum toewensen |:)
Even zonder grappen en steken en dus ook voor JeJe en Noord uiteraard!
Laten we de strijdbijl maar weg doen; In ieder geval voor wat mij betreft, Al bedoelde ik het meer met een kwinkslag dan om te kwetsen, Ook al was het sarcastisch
Fijne Feestdagen iedereen @ CO |:)
Mooie boodschap kerel, en ook bedankt voor die heerlijke acdc ik luister al naar die gasten sinds powerage, een lp die ik vroeger eens kocht.
Die kwinkslag van jou heeft mij woorden met Noord opgeleverd terwijl ik het ook helemaal niet slecht bedoelde. :|
In ieder geval en dat geld voor iedereen, geniet van de kerst en oud en nieuw, hopelijk een voorspoedig Cambuurjaar voor de boeg!
Booy zegt meteen bij de tafel van Kees dat ze bezig zijn met Fred Grim en dat hij waarschijnlijk gaat tekenen voor 1,5 jaar met een optie van nog 1 jaar.
Als hij nou zo meteen ook even zegt met welke spelers ze bezig zijn
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/944857794376880129
Wel min of meer rond lijkt me dan, anders zou het wel dom zijn om dat nu al te zeggen gezien de geruchten omtrent Sparta.
Citaat van: DeBruyne op december 24, 2017, 10:06:56
Booy zegt meteen bij de tafel van Kees dat ze bezig zijn met Fred Grim en dat hij waarschijnlijk gaat tekenen voor 1,5 jaar met een optie van nog 1 jaar.
Als hij nou zo meteen ook even zegt met welke spelers ze bezig zijn
Het eerste, mooi! Vergalt Jeje46 zijn kerstgedachte ook meteen (sneu)
Het tweede, goed dat hij daarover de kaken op elkaar houdt, je vist in een relatief kleine vijver met veel vissers. Dan ga je de concurrentie niet wijzer maken dan ze al zijn.
Welkom Grim!
Grim. Dat kan niet missen. Overigens ook mooie woorden van Leeuwin over onze club/stad.
Had die Richard toch weer goeie informatie he :koffie
Citaat van: DeBruyne op december 24, 2017, 10:06:56
Booy zegt meteen bij de tafel van Kees dat ze bezig zijn met Fred Grim en dat hij waarschijnlijk gaat tekenen voor 1,5 jaar met een optie van nog 1 jaar.
Als hij nou zo meteen ook even zegt met welke spelers ze bezig zijn
Dat lijkt me dan weer niet zo handig..
Citaat van: ChantiSCC op december 24, 2017, 12:40:13
Dat lijkt me dan weer niet zo handig..
Het mag nu echt niet meer mis gaan, want dan zou het een enorme blunder zijn van onze nieuwe TD. Het klnkt niet heel verstandig om al uit de school te klappen over iets wat nog niet 100% rond is.
Als het grim gaat worden wil ik het nog wel eens zien dat hij deze spelersgroep aan het spelen krijgt en dat de punten binnen stromen.
En nogmaals hij heeft alleen hoofdtrainer geweest van Almere en daarbij is hij op de achtergrond bezig geweest bij oranje en nog wat bij Ajax maar we zullen zien.
Hoe gaat hij spelen onze vaste speelstijl 4-3-3 of gaat hij verdedigend uit de voeten.
Het is mijn eerste keus niet maar dat terzijde .
Citaat van: Lore op december 24, 2017, 12:42:12
Het mag nu echt niet meer mis gaan, want dan zou het een enorme blunder zijn van onze nieuwe TD. Het klnkt niet heel verstandig om al uit de school te klappen over iets wat nog niet 100% rond is.
weer heel amateuristisch :y
Citaat van: Noordcambuur op december 24, 2017, 13:24:13
Het is mijn eerste keus niet maar dat terzijde .
Wat zal jij balen dat jou vriendje Sipke niet langer hoofdtrainer zal zijn, op de één of andere manier heeft niemand in de club echt vertrouwen in hem, dat moet toch een teken aan de wand zijn ;)
Citaat van: gewoon een fan op december 24, 2017, 13:31:25
Wat zal jij balen dat jou vriendje Sipke niet langer hoofdtrainer zal zijn, op de één of andere manier heeft niemand in de club echt vertrouwen in hem, dat moet toch een teken aan de wand zijn ;)
nee hoor helemaal niet Sipke heeft het vorig seizoen goed gedaan met slot en dit seizoen moet hij het overnemen van marinus en dat heeft hij naar behoren gedaan.
Maar ik zie Sipke niet als hoofdtrainer van Cambuur maar wel ergens anders.
En had de club geen vertrouwen in hem gehad dan hadden ze hem ook ontslagen maar slaap verder......
Citaat van: Noordcambuur op december 24, 2017, 13:25:12
weer heel amateuristisch :y
Dit heet onhandig en komt voort uit de Dikke Ik van Foeke.
Citaat van: Vlampiep op december 24, 2017, 13:47:35
Dit heet onhandig en komt voort uit de Dikke Ik van Foeke.
nou zo zat ik ook te denken deze man zit zijn grote EER ff opstrijken w:)
Wat ik overigens een groot voordeel vind aan Grim is dat hij zelf ook een behoorlijk netwerk heeft volgens mij. Vincent Janssen is bijvoorbeeld ook via hem bij Almere gekomen.
Citaat van: Lore op december 24, 2017, 12:42:12
Het mag nu echt niet meer mis gaan, want dan zou het een enorme blunder zijn van onze nieuwe TD. Het klnkt niet heel verstandig om al uit de school te klappen over iets wat nog niet 100% rond is.
Als je nog niks mag zeggen, dan moet je niet aan de tafel van Kees gaan zitten.
Je weet dat je daar een dergelijke vraag kan verwachten.
Het zal wel in een ver gevorderd stadium zijn.
Maar nog niet 100% rond.
Nog niet getekend.
Citaat van: gewoon een fan op december 24, 2017, 13:31:25
Wat zal jij balen dat jou vriendje Sipke niet langer hoofdtrainer zal zijn, op de één of andere manier heeft niemand in de club echt vertrouwen in hem, dat moet toch een teken aan de wand zijn ;)
Ahum, ze verlengen 2 jaar met de assistent omdat ze het niet in hem zien zitten. Misschien (nog) niet als hoofdcoach, blijkt ook wel aan het feit dat ze met Grim bezig zijn, maar geen vertrouwen lijkt mij niet.
Citaat van: PePe op december 24, 2017, 14:35:24
Als je nog niks mag zeggen, dan moet je niet aan de tafel van Kees gaan zitten.
Je weet dat je daar een dergelijke vraag kan verwachten.
Het zal wel in een ver gevorderd stadium zijn.
Maar nog niet 100% rond.
Nog niet getekend.
Je bent in dienst van Cambuur en moet haar belangen centraal stellen. Ook ik ga er van uit dat het zo goed als rond is, maar ik heb ook contracten zien afketsen waarvan ik dacht dat het rond was.
Citaat van: Collingwood op december 24, 2017, 14:27:11
Wat ik overigens een groot voordeel vind aan Grim is dat hij zelf ook een behoorlijk netwerk heeft volgens mij. Vincent Janssen is bijvoorbeeld ook via hem bij Almere gekomen.
Klopt. En het lijkt me dat hij goed met talenten kan werken :thumbsup
Citaat van: ruubmac op december 24, 2017, 14:40:32
Klopt. En het lijkt me dat hij goed met talenten kan werken :thumbsup
Hahah, nu die talenten nog!
Citaat van: ruubmac op december 24, 2017, 14:40:32
Klopt. En het lijkt me dat hij goed met talenten kan werken :thumbsup
Zijn succes bij Almere kwam misschien alleen door Janssen?
Hoe is het succes bij Cambuur, als hij geen Janssen heeft?
Grim heeft nog geen lange status van dienst.
Maar misschien vind hij weer een goede spits?
Als Grim komt hoop ik op termijn ook succes!
Citaat van: ruubmac op december 24, 2017, 14:40:32
Klopt. En het lijkt me dat hij goed met talenten kan werken :thumbsup
Hebben wij talenten? :zweep
Citaat van: Lore op december 24, 2017, 14:47:18
Hahah, nu die talenten nog!
Haha ja precies. Op peersman na hebben wij momenteel geen talenten. Bedoelde ook meer voor komend seizoen, dit is toch al een verloren seizoen
We hebben heel wat spelers tussen de 18 en 24, dus prima als er een trainer komt die jonge spelers beter (en duurder) kan maken. Lijkt me ook wel eentje die de discipline weer aantrekt en datvis ook hoog nodig.
Alles wat nu als talent wordt bestempeld is binnen een jaar weg uit Leeuwarden. Simpelweg niet goed genoeg.
Voor onze doen een topper.
Laat hem maar schuiven met harde hand.
Groot netwerk dus verwacht in de winterstop nog wel een verrassing.
En de eerste die gaat nokken is Peersman! !
Alle vertrouwen in Grim. Heeft inmiddels op verschillende niveaus rondgelopen, dus kent wel aardig de klappen van de zweep. Komt op mij altijd over als een trainer die de spelers wel aanpakt, maar moet ook een zachte kant hebben want heel veel spelers lopen met hem weg. Tactisch zit het ook wel goed en gaat altijd uit van het voetballende gedeelte gecombineerd met een aanvallende speelstijl. Heeft volgens mij ook een behoorlijk netwerk, dus al met al een prima keus in mijn ogen
Citaat van: justremco op december 24, 2017, 15:43:30
Alle vertrouwen in Grim. Heeft inmiddels op verschillende niveaus rondgelopen, dus kent wel aardig de klappen van de zweep. Komt op mij altijd over als een trainer die de spelers wel aanpakt, maar moet ook een zachte kant hebben want heel veel spelers lopen met hem weg. Tactisch zit het ook wel goed en gaat altijd uit van het voetballende gedeelte gecombineerd met een aanvallende speelstijl. Heeft volgens mij ook een behoorlijk netwerk, dus al met al een prima keus in mijn ogen
Mee eens, zeker ook gezien de alternatieven die momenteel beschikbaar zijn. De enige die ik hier ook graag zou zien is De Gier, maar die ligt vast.
Maar het moet allemaal nog, hopen dat Grim snel tekent.
Citaat van: justremco op december 24, 2017, 15:43:30
Alle vertrouwen in Grim. Heeft inmiddels op verschillende niveaus rondgelopen, dus kent wel aardig de klappen van de zweep. Komt op mij altijd over als een trainer die de spelers wel aanpakt, maar moet ook een zachte kant hebben want heel veel spelers lopen met hem weg. Tactisch zit het ook wel goed en gaat altijd uit van het voetballende gedeelte gecombineerd met een aanvallende speelstijl. Heeft volgens mij ook een behoorlijk netwerk, dus al met al een prima keus in mijn ogen
Eens vriend. De enige juiste analyse t.a.v. Fred. Binnen nu en 2 maanden zijn we weer dominant en baas in eigen huis.
Citaat van: PePe op december 24, 2017, 14:48:49
Zijn succes bij Almere kwam misschien alleen door Janssen?
Hoe is het succes bij Cambuur, als hij geen Janssen heeft?
Grim heeft nog geen lange status van dienst.
Maar misschien vind hij weer een goede spits?
Als Grim komt hoop ik op termijn ook succes!
misschien misschien tja zo kan ik er nog wel een paar. Ik weet ook niet wat het gaat worden maar ben het wel met een vorige spreker eens dat als we kijken wat voor ons haalbaar is het niet een slechte keuze is. Er moet weer wat wind door de club en de koning lijkt mij ook een te rustige vent.
De selectie zijn in laatste drie jaar door drie verschillende personen samengesteld voor verschillende trainers. Het succes van de nieuwe trainer zal ook afhankelijk zijn van de rust die nu echt weer terug moet keren .
Lukt dat niet dan zal degene die deze mensen allemaal aan neemt en weer ontslaat ook echt naar zichzelf moeten kijken
Nou ze keken naar mentaliteit ed. Lachwekkend natuurlijk als je nu ziet. Denistel geeft het al zo vaak aan, kijk eerst eens naar het voetballende.
Citaat van: sunderland op december 24, 2017, 18:29:54
Nou ze keken naar mentaliteit ed. Lachwekkend natuurlijk als je nu ziet. Denistel geeft het al zo vaak aan, kijk eerst eens naar het voetballende.
Waar zit Nisteltje laatste tijd...begin m al te missen die ouwe beterweter........ :devil
Citaat van: poelie-lwd op december 24, 2017, 16:58:16
Eens vriend. De enige juiste analyse t.a.v. Fred. Binnen nu en 2 maanden zijn we weer dominant en baas in eigen huis.
Moet Booy zijn werk wel gaan doen in de winterstop. Met deze selectie worden wij geen baas in eigen huis.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 24, 2017, 20:13:50
Waar zit Nisteltje laatste tijd...begin m al te missen die ouwe beterweter........ :devil
die had Sien nogt van die domkoppen
Citaat van: sunderland op december 24, 2017, 21:36:47
die had Sien nogt van die domkoppen
Kenne wy niks aan doen dat hij slimmer is as oons toch
Citaat van: Gasgeve op december 24, 2017, 20:58:16
Moet Booy zijn werk wel gaan doen in de winterstop. Met deze selectie worden wij geen baas in eigen huis.
Als Fred komt zit ik daar niet over in.
Ach, met Fred Grim is er misschien even een opleving( als hij het al wordt want het
is een dure jongen) maar uiteindelijk wordt hij ook weer met pek en veren de stad uitgejaagd.
Cambuur is n.l. een hele moeilijke club waar de verwachtingen altijd hoger zijn dan de
resultaten helaas. Maar we zullen zien!!
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 24, 2017, 20:13:50
Waar zit Nisteltje laatste tijd...begin m al te missen die ouwe beterweter........ :devil
weggetreiterd door koos die na het behalen van dat succes ook zelf (voor de 6e keer?) vertrok.
ik hoop dat grim (als ie komt) eisen gaat stellen om een dijkhuizen-scenario te voorkomen.
marinus tekende voor een topploeg waar niks van over was toen hij mocht beginnen.
hopelijk gaat grim eisen stellen aan het niveau van de selectie.
Citaat van: okkele op december 25, 2017, 00:50:18
weggetreiterd door koos die na het behalen van dat succes ook zelf (voor de 6e keer?) vertrok.
Lust Nisteltje een beerenburgertje? Ander moet ik m maar een half litertje brengen......
Hij moet snel weer back on track, kan ik weer lekker tegen m aan zeuren :devil
FF off topic..... het is toch winstersop :devil
Wie ow wie van deze weledele liefhebbende forumgangers houd huis op de Oosttribune.
En wie ow wie van jullie schurken zit er in het hertje voor de wedstrijd.
Zou eigenlijk best wel eens wat te kletsen willen hebben daar ik altijd alleen in Leeuwarden rondhuppel.
Keertje biertje drinken :proost??
Hertje :proost
Present. Idem Montana ?
Noord en alleen na de wedstrijd in t hertje
Noord zie ik nooit meer in het Hertsje. Jij wel @montana? :devil
Geen idee wie dat is :insane
Hertje, na afloop wedstrijd voor ingang hertje eerst even buiten nababbelen.
Citaat van: okkele op december 25, 2017, 00:52:41
ik hoop dat grim (als ie komt) eisen gaat stellen om een dijkhuizen-scenario te voorkomen.
marinus tekende voor een topploeg waar niks van over was toen hij mocht beginnen.
hopelijk gaat grim eisen stellen aan het niveau van de selectie.
Dat komt wel goed?
Citaat van: okkele op december 25, 2017, 00:52:41
ik hoop dat grim (als ie komt) eisen gaat stellen om een dijkhuizen-scenario te voorkomen.
marinus tekende voor een topploeg waar niks van over was toen hij mocht beginnen.
hopelijk gaat grim eisen stellen aan het niveau van de selectie.
goed gezegd. Dijkhuizen is natuurlijk voor de gek houden. Hef um daar nog voor gewaarschuwd. Uiteindelijk deed ie het sowieso slecht
Citaat van: sunderland op december 25, 2017, 13:08:36
goed gezegd. Dijkhuizen is natuurlijk voor de gek houden. Hef um daar nog voor gewaarschuwd. Uiteindelijk deed ie het sowieso slecht
Maar Dijkhuizen is ook geflikt door een aantal spelers uit de selectie, waaronder Kip en Van Kippersluis.
Deze hebben in de moeilijke periode niet de mouwen op willen stropen om het tij te laten keren.
Wat dat betreft mag dat de selectie ook wel eens worden aanrekenend.
Grim komt aanstonds voor het zelfde te staan, als het de heren Kip en Van Kippersluis niet aanstaat.
Maar Grim is dan volgens mij wel iemand die korte metten maakt met zulke spelers. Die pakt ze aan.
Citaat van: Vlampiep op december 25, 2017, 13:47:46
Maar Dijkhuizen is ook geflikt door een aantal spelers uit de selectie, waaronder Kip en Van Kippersluis.
Deze hebben in de moeilijke periode niet de mouwen op willen stropen om het tij te laten keren.
Wat dat betreft mag dat de selectie ook wel eens worden aanrekenend.
Grim komt aanstonds voor het zelfde te staan, als het de heren Kip en Van Kippersluis niet aanstaat.
dat zeg jij wel maar kip heeft onder dijkhuizen nooit gespeeld en trainde wel goed ja dan denk je ook. En Kippersluis kreeg de schuld van die goal bij Almere ja dan zou die van mij ook de rambam kunnen krijgen
En grim flikkerd ze gewoon weg. Zou mij niks verbazen dat ie er straks 1 of 2 uit mikt. Ook om een statement te maken. Ik denk dat je bij hem niet snel terugkomt
Geen Grim voor Cambuur, wordt assistent van Advocaat bij Sparta...
Booy heeft dus gisteren voor zijn beurt gesproken, nu sta je toch enigszins voor paal.
Citaat van: Collingwood op december 25, 2017, 15:05:26
Geen Grim voor Cambuur, wordt assistent van Advocaat bij Sparta...
Booy heeft dus gisteren voor zijn beurt gesproken, nu sta je toch enigszins voor paal.
booy gaat weer mooi af :_spank
Citaat van: Collingwood op december 25, 2017, 15:05:26
Geen Grim voor Cambuur, wordt assistent van Advocaat bij Sparta...
Booy heeft dus gisteren voor zijn beurt gesproken, nu sta je toch enigszins voor paal.
https://www.nu.nl/voetbal/5063813/dick-advocaat-eind-seizoen-coach-van-sparta-rotterdam.html
Dick Advocaat is de nieuwe trainer van Sparta Rotterdam. De 70-jarige Hagenaar heeft een contract tot het eind van dit seizoen getekend, meldt Sparta maandag.
De voormalig bondscoach is de opvolger van Alex Pastoor, die onlangs na de 0-7 nederlaag tegen Feyenoord aan de kant werd gezet.
Fred Grim en Cor Pot worden de assistenten van Advocaat. Ook hun contracten lopen tot eind dit seizoen.
Door: NU.nl
Citaat van: Collingwood op december 25, 2017, 15:05:26
Geen Grim voor Cambuur, wordt assistent van Advocaat bij Sparta...
Booy heeft dus gisteren voor zijn beurt gesproken, nu sta je toch enigszins voor paal.
Booy heeft op zich niks verkeerd gezegd, maar verder klopt het wel. :zucht
Foeke rot op!
Nou wie blijft er over..... :_schater
.....Sipke :devil
Ze waren met één persoon in gesprek, Grim dus. Vraag me dan ook sterk af of we voor het trainingskamp al een nieuwe trainer zullen hebben...
Citaat van: Collingwood op december 25, 2017, 15:05:26
Geen Grim voor Cambuur, wordt assistent van Advocaat bij Sparta...
Booy heeft dus gisteren voor zijn beurt gesproken, nu sta je toch enigszins voor paal.
Hij heeft niet aangekondigd dat hij komt toch, alleen dat Cambuur voor hem wilde gaan.
Citaat van: hobbes op december 25, 2017, 15:16:23
Hij heeft niet aangekondigd dat hij komt toch, alleen dat Cambuur voor hem wilde gaan.
Klopt, maar je staat nu wel een beetje voor lul. Het had helemaal geen meerwaarde om dat te zeggen zolang het nog niet zeker was. Nu heb je velen blij gemaakt met een dode mus.
Overigens valt het met 'de droom' van Grim om bij ons trainer te worden blijkbaar ook wel mee als je liever assistent wordt bij Sparta. Zal wel toezeggingen hebben gekregen dat hij bij goede resultaten Advocaat vanaf de zomer mag opvolgen.
Booy was blijkbaar zo zeker van zijn zaak dat hij het al even als een enthousiast "groentje" had aangekondigd bij ome Kees.
Citaat van: Collingwood op december 25, 2017, 15:05:26
Geen Grim voor Cambuur, wordt assistent van Advocaat bij Sparta...
Booy heeft dus gisteren voor zijn beurt gesproken, nu sta je toch enigszins voor paal.
Beter!!!!!. Niet meer een trainer aanstellen met een Cambuur verleden. Dat ontslaat veel lastiger. Ik durf te wedden dat Dijkhuizen al veel eerder ontslagen was als hij geen Cambuur verleden had gehad.
Die Fred Grim hoeven ze dus ook nooit meer te vragen. :rodekaart
Dan nu maar een trainer op proef halen voor een half seizoen om te zien of het klikt. seizoen is toch al min of meer verkloot 8)
Citaat van: carlo de leeuw op december 25, 2017, 15:27:23
Dan nu maar een trainer op proef halen voor een half seizoen om te zien of het klikt. seizoen is toch al min of meer verkloot 8)
Hou op man, we staan binnen 6 pnt van de play-offs. De rest van de ploegen kan er ook geen hout van. Mooi een trainer aanstellen voor een 1.5 jaar + evt optie van 1-2 jaar. Daar vond ik niets mis mee.
De opmerking van Booy bij DTVK is alleen niet zo handig geweest. Dat soort uitspraken doet vermoeden dat je op de handtekening na helemaal rond bent. Daarbij, elke trainer waarmee je nu in gesprek gaat weet dat hij niet de 1e keus was.
Citaat van: hobbes op december 25, 2017, 15:16:23
Hij heeft niet aangekondigd dat hij komt toch, alleen dat Cambuur voor hem wilde gaan.
Dan was het niet het meest geschikte moment om aan te schuiven bij dtvk of hij had niks moeten zeggen.
Ik ben wel bang dat de tijd straks (weer) in ons nadeel gaat werken. Als ze alleen bezig waren met FG beginnen ze nu weer op nul.
Ben er niet rouwig om!
Citaat van: AL op december 25, 2017, 15:43:24
Ben er niet rouwig om!
Wie moeten we nu halen?
Citaat van: justremco op december 25, 2017, 15:48:06
Wie moeten we nu halen?
Wat mij betreft De Gier, maar dat zal wel heel moeilijk worden... Als hij zelf al wil.
Tja wie. Dan alle pijlen j p de jong.Weet het niet
Citaat van: Collingwood op december 25, 2017, 15:50:31
Wat mij betreft De Gier, maar dat zal wel heel moeilijk worden... Als hij zelf al wil.
de gier
Citaat van: sunderland op december 25, 2017, 15:51:00
Tja wie. Dan alle pijlen j p de jong.Weet het niet
Ook een prima optie, maar naar verwachting gaat die Ten Hag opvolgen bij Utrecht.
Citaat van: sunderland op december 25, 2017, 15:51:00
Tja wie. Dan alle pijlen j p de jong.Weet het niet
Die zal ten Hag wel opvolgen.
Citaat van: justremco op december 25, 2017, 15:48:06
Wie moeten we nu halen?
Zou Wim Jonk interesse hebben om zijn trainersloopbaan hier te beginnen?
Citaat van: justremco op december 25, 2017, 15:48:06
Wie moeten we nu halen?
Wat een paniek, er staat Grim of Pot dus niet beide en met Pot heeft Advocaat veel gewerkt, en er lopen daar nog 3 assistenten rond...
Geen Sipke hoop ik
Citaat van: Grijskijkert op december 25, 2017, 15:57:14
Wat een paniek, er staat Grim of Pot dus niet beide en met Pot heeft Advocaat veel gewerkt, en er lopen daar nog 3 assistenten rond...
Grim is definitief naar Sparta hoor...
Citaat van: Grijskijkert op december 25, 2017, 15:57:14
Wat een paniek, er staat Grim of Pot dus niet beide en met Pot heeft Advocaat veel gewerkt, en er lopen daar nog 3 assistenten rond...
https://www.vi.nl/nieuws/sparta-stelt-advocaat-aan-als-nieuwe-trainer-grim-assistent
Dick Advocaat gaat aan de slag bij Sparta Rotterdam. De zeventigjarige trainer is op Het Kasteel de opvolger van de ontslagen Alex Pastoor.
Fred Grim - die eerder op weg leek naar SC Cambuur - en Cor Pot komen in het kielzog van Advocaat mee als assistenten. Het trio tekent een contract tot het einde van het seizoen.
Citaat van: Grijskijkert op december 25, 2017, 15:57:14
Wat een paniek, er staat Grim of Pot dus niet beide en met Pot heeft Advocaat veel gewerkt, en er lopen daar nog 3 assistenten rond...
Zowel Grim als Pot gaan Advocaat assisteren. Aldus Sparta zelf, dus zal wel kloppen lijkt mij.
Sandor terug halen
Amsterdammers tja dan weet je het
Citaat van: Bernardo op december 25, 2017, 15:58:57
Grim is definitief naar Sparta hoor...
Ik lees het net... Ze zijn daar in Rotterdam aardig in paniek... En om Grim kan ik alleen maar lachen,contract voor een half jaar als assistent tekenen ipv zelf de baas zijn voor 2,5 jaar..
Er zijn voor Grim zat redenen om voor Sparta te kiezen:
1. Vak verder leren van een oude rot in het vak.
2. Samenwerking bij NL XI-tal kan worden voortgezet.
3. Rotterdam is minder ver.
4. Meer geld te besteden. Reken maar dat Sparta zich flink wil roeren op de transfermarkt om in de Eredivisie te blijven, want zij weten uit ervaring dat je zomaar jaren in de Jupiler League kunt blijven.
5. Meer salaris.
6. Kans om (op korte termijn) hoofdtrainer te worden van een Eredivisionist
7. En heeft hij daar ook niet een verleden?
Er zijn goede trainers zat. Wel handig om voortaan pas over de nieuwe trainer te beginnen als de handtekeningen zijn gezet ...
@LC_Sport: Booy: "Fred was onze enige kandidaat. We laten het bezinken en gaan niet paniekerig doen"
Citaat van: moodygrunn op december 25, 2017, 16:22:27
Op basis waarvan?
Ervaring, netwerk en persoonlijkheid..
Ik had Sipke en Jan het seizoen laten afmaken. Grim is voor een half jaar daar naar toe.
Kom op man. Petrovic is geen trainer. Ik zie liever geen jan pipo de clown hier.
Citaat van: DMS78 op december 25, 2017, 16:34:05
Ik had Sipke en Jan het seizoen laten afmaken. Grim is voor een half jaar daar naar toe.
Lekker daar blijven nu, als hij nu niet wil wil hij in de zomer ook niet.
Citaat van: Bernardo op december 25, 2017, 16:35:27
Lekker daar blijven nu, als hij nu niet wil wil hij in de zomer ook niet.
Nooit meer benaderen ook al wil hij gratis komen,hij is nu de assistent van de assistent en daar de rechterhand van, meer zal hij niet meer worden...
Citaat van: DMS78 op december 25, 2017, 16:35:16
Kom op man. Petrovic is geen trainer. Ik zie liever geen jan pipo de clown hier.
Natuurlijk en dat weet jij omdat je hem jaren lang van dichtbij hebt gevolgd en het beter ziet dan de trainers waar hij mee werkte...
Petrovic heeft het bij ADO toch ook gewoon dramatisch gedaan.
Ik zie petrovic in het rijtje van Gullit en van Basten. Een goede assistent misschien maar niet als hoofdtrainer.
Citaat van: Grijskijkert op december 25, 2017, 16:33:13
Ervaring, netwerk en persoonlijkheid..
Ik kan voor een deel met je opvatting meegaan, namelijk persoonlijkheid. Ik zou m dr graag bij hebben als assistent. Gewoon een prima kerel. Althans, zo komt hij over.
De grootte van zijn netwerk kan ik moeilijk inschatten. Qua ervaring zou ik alleen al zeggen dat ik hem niet als hoofdtrainer zou aanstellen. Ik heb een aantal wedstrijden van o.a. ADO gezien onder zijn leiding. Die wedstrijden hebben mij niet overtuigd.
Citaat van: Bernardo op december 25, 2017, 16:46:31
Petrovic heeft het bij ADO toch ook gewoon dramatisch gedaan.
Met wat voor materiaal? En veel geblesseerden..maar iedereen intern liep met hem weg(op een paar gekke Chinezen na)
Die Hyballa lijkt mij wel wat!
Citaat van: Grijskijkert op december 25, 2017, 16:54:12
Met wat voor materiaal? En veel geblesseerden..maar iedereen intern liep met hem weg(op een paar gekke Chinezen na)
In zijn hele trainersloopbaan (als hoofdtrainer) heeft hij het nergens langer dan 9 maanden uitgehouden. Waarom zou dat hier anders zijn?
Grim dan ook NOOIT meer vragen :( :(
Grim zelfde naaistreek als Keizer.
Maar ik ben er tevreden mee.
Totaal geen uitstraling die man.
Neem de tijd voor juiste beslissing.
Er lopen wel 20 trainers rond zonder club die meer gepresteerd hebben dan Grim.
Citaat van: moodygrunn op december 25, 2017, 16:53:22
Ik kan voor een deel met je opvatting meegaan, namelijk persoonlijkheid. Ik zou m dr graag bij hebben als assistent. Gewoon een prima kerel. Althans, zo komt hij over.
De grootte van zijn netwerk kan ik moeilijk inschatten. Qua ervaring zou ik alleen al zeggen dat ik hem niet als hoofdtrainer zou aanstellen. Ik heb een aantal wedstrijden van o.a. ADO gezien onder zijn leiding. Die wedstrijden hebben mij niet overtuigd.
Feyenoord (assistent)
Boavista
RKC Waalwijk
Hamburger SV (assistent)
West Ham United (assistent)
Urawa Red Diamonds
Anzji (assistent)
Emiraten Al-Shaab
Servië (assistent)
Sunderland (assistent)
ADO Den Haag
Zijn oude clubs als trainer dus een netwerk heeft hij, en wie kent hem niet in de voetballerij...
En van trainers als Jol,Hiddink en Advocaat heeft hij vast wat op gestoken...
Maar ik gooide maar ee (frisse) naam in de groep |:)
Citaat van: zeewolde op december 25, 2017, 17:01:08
Grim dan ook NOOIT meer vragen :( :(
Clubliefde en man van de club noemen ze dat :R :R
Citaat van: AL op december 25, 2017, 17:02:54
Grim zelfde naaistreek als Keizer.
Maar ik ben er tevreden mee.
Totaal geen uitstraling die man.
Neem de tijd voor juiste beslissing.
Er lopen wel 20 trainers rond zonder club die meer gepresteerd hebben dan Grim.
Ik weet ook niet of Grim zn idee over voetbal, de lijn Van Gaal, wel goed is voor onze club.
Citaat van: Grijskijkert op december 25, 2017, 17:04:03
Maar ik gooide maar ee (frisse) naam in de groep |:)
Zeker! Ook blijven doen |:) Laat mijn azijn je niet tegen houden :thumbsup
Citaat van: moodygrunn op december 25, 2017, 16:59:11
In zijn hele trainersloopbaan (als hoofdtrainer) heeft hij het nergens langer dan 9 maanden uitgehouden. Waarom zou dat hier anders zijn?
9 maanden is langer dan Dijkhuizen trainer is geweest :P
Citaat van: V-man op december 25, 2017, 16:56:07
Die Hyballa lijkt mij wel wat!
Heeft naar het schijnt al afgezegd, net als de Eagles. Wel een via via bron maar c'est ca.
Heb toch wel flink de balen ervan, zeker omdat we totaal onvoorbereid lijken op deze situatie (Booy: 'Grim was onze enige kandidaat, we gaan dit eerst laten bezinken').
Komt er nog wel een nieuwe, geschikte trainer voor het trainingskamp vraag je je dan af. En wat betekent dit voor het halen van broodnodige nieuwe spelers?
Citaat van: Bernardo op december 25, 2017, 16:29:29
@LC_Sport: Booy: "Fred was onze enige kandidaat. We laten het bezinken en gaan niet paniekerig doen"
Paniekerig hoeft ook niet, maar grim als enige kandidaat en dit e vroeg communiceren is erg amateuristisch! Cambuur moet echt eens de organisatie ontwikkelen op een goed.l niveau
AMATEURISTISCH!
Grim gokte op twee paarden. Grim is waarschijnlijk niet helemaal eerlijk geweest, anders had Foeke dit niet uitgesproken. Dat trainers voor zichzelf kiezen is niet onlogisch, wanneer er in negen wedstrijden te weinig punten zijn gehaald worden ze meestal op straat gegooid.
Is Grim nu ook achterbaks????
Citaat van: Lore op december 25, 2017, 17:49:40
Paniekerig hoeft ook niet, maar grim als enige kandidaat en dit e vroeg communiceren is erg amateuristisch! Cambuur moet echt eens de organisatie ontwikkelen op een goed.l niveau
Idd, nooit communiceren voordat de handtekening daadwerkelijk is gezet. Echter leek alles schijnbaar op een haar na rond gezien de tweet van Cambuur over Booy bij de DTVK waarin het de hashtag #trainer gebruikte.
Grim en cambuurman daar kunnen we ook al een streep doorhalen :y
Citaat van: Yellow Army op december 25, 2017, 18:04:09
Idd, nooit communiceren voordat de handtekening daadwerkelijk is gezet. Echter leek alles schijnbaar op een haar na rond gezien de tweet van Cambuur over Booy bij de DTVK waarin het de hashtag #trainer gebruikte.
Ja en wordt alles stilgehouden is het ook niet goed en wordt er gezegd dat de club niet transparant is.... Vind dat Booy niets verkeerd heeft gezegd..
Citaat van: Yellow Army op december 25, 2017, 18:04:09
Idd, nooit communiceren voordat de handtekening daadwerkelijk is gezet. Echter leek alles schijnbaar op een haar na rond gezien de tweet van Cambuur over Booy bij de DTVK waarin het de hashtag #trainer gebruikte.
Tsjah, de boze grote wereld. Daarom zou ik helemaal nooit gokken op 1 paard!
Het is toch niet heel moeilijk om intern afspraken te maken en scenario's te maken? Het is voor mij zakelijk eisen onbegrijpelijk dat Cambuur zich zo voor schut laat zetten en belangrijker blijkbaar geen strategie heeft voor als het niet lukt!
Citaat van: Grijskijkert op december 25, 2017, 18:17:30
Ja en wordt alles stilgehouden is het ook niet goed en wordt er gezegd dat de club niet transparant is.... Vind dat Booy niets verkeerd heeft gezegd..
Klopt, Booy kan je hierin niks kwalijk nemen omdat er dus intern besloten is om dit te gaan communiceren. Je zou hem hooguit kwalijk kunnen nemen dat er slechts oo 1 paard gegokt is.
Citaat van: Grijskijkert op december 25, 2017, 18:17:30
Ja en wordt alles stilgehouden is het ook niet goed en wordt er gezegd dat de club niet transparant is.... Vind dat Booy niets verkeerd heeft gezegd..
Ik kan redelijk simpel al twee redenen bedenken waarom hij dat nooit had mogen zegge :
1. Omdat hij ook niet zou kunnen tekenen en je daarmee je zakelijke onmacht toont. Booi zei immers dat ze er allebei raag samen uit wilden komen. Blijkbaar niet, Grim zat compleet anders in de onderhandeling dan Cambuur.
2. Op het moment dat he communiceert dat hij je enige alternatief is, is get makkelijk eisen stellen voor Grim.
Ik vind het echt onbegrijpelijk. Lijkt net alsof onze technisch directeur voor het eerst een onderhandeling doet.
Voor de club een slechte PR , dit komt te vaak voor !
Een beetje de mop van die twee Belgen..
Citaat van: Lore op december 25, 2017, 18:24:49
Ik kan redelijk simpel al twee redenen bedenken waarom hij dat nooit had mogen zegge :
1. Omdat hij ook niet zou kunnen tekenen en je daarmee je zakelijke onmacht toont. Booi zei immers dat ze er allebei raag samen uit wilden komen. Blijkbaar niet, Grim zat compleet anders in de onderhandeling dan Cambuur.
2. Op het moment dat he communiceert dat hij je enige alternatief is, is get makkelijk eisen stellen voor Grim.
Ik vind het echt onbegrijpelijk. Lijkt net alsof onze technisch directeur voor het eerst een onderhandeling doet.
Helemaal eens, weer typisch cambuur dit.. :wall
Citaat van: Daddy T. op december 25, 2017, 18:32:46
Helemaal eens, weer typisch cambuur dit.. :wall
Booy heeft een keer of 4 gezegd dat niet rond was,dus het kan dan nog alle kanten op...
Citaat van: Grijskijkert op december 25, 2017, 18:40:39
Booy heeft een keer of 4 gezegd dat niet rond was,dus het kan dan nog alle kanten op...
Het hele punt is dat hij zijn mond had moeten houden. Hij is verantwoordelijk voor Cambuur, niet voor de mediawaarde van De tafel van Kees!
Het enige wat hierover gezegd kan worden is dat de hele klucht nogal amateuristisch overkomt.
Grim gaat gewoon voor het grote geld omdat de sponsoren nu de beurs opentrekken met Advocaat.
Foeke is een beste vent, ik ken hem van jongs af aan, maar is de aarde van het gewone volk lang ontstegen en is veranderd in een eigenwijze oet lul.
Als het goed gaat is het, IK heb blablablabla, maar als het tegenvalt is ZE hebben blablablabla.
Cambuur heef gedacht een jongen van de stad aan te trekken, maar daar komen ze nog wel van terug.
Daarbij heb ik Grim als keeper altijd als een goed prof.voetballer gekend, maar als trainer geleidelijk vergiftigd zien worden door het KNVB infuus.
Nou vergiftigd... dat weet ik niet, maar van mij horen zulke heerschappen zich nooit meer te melden hier in Leeuwarden.
Denk met weemoed terug aan Henk, die zelfs nu nog altijd positief is over Cambuur.
Nu eerst maar een anderhalf jaar een frisse, 1 die er wel zin in heeft en er 100 proc voor gaat.
Gier en Gall kom er maar in! :zweep
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 24, 2017, 11:22:27
Had die Richard toch weer goeie informatie he :koffie
Top info.
Sipke afgeschreven en schemeren met zogenaamde info die hij verkrijgt bij insiders bij cambuur :_schater. Nu maar vol voor Tonnis balk gaan..
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 25, 2017, 19:03:22
Nou vergiftigd... dat weet ik niet, maar van mij horen zulke heerschappen zich nooit meer te melden hier in Leeuwarden.
Denk met weemoed terug aan Henk, die zelfs nu nog altijd positief is over Cambuur.
Nu eerst maar een anderhalf jaar een frisse, 1 die er wel zin in heeft en er 100 proc voor gaat.
Personen zoals Henk zijn met hun positieve levenswijze een groot goed.
Hij blijft positief over onze club,,ondanks dat de club ( lees voorzitter) hem heeft afgeserveerd.
Net blijkt maar weer dat het niet eenvoudig is om de juiste man (of vrouw )te vinden die onze club kan leiden naar een hoger niveau. Ja ik blijf gender neutraal hè.
Het blijkt overigens maar weer dat het niet eenvoudig is een trainer op korte termijn aan te kunnen trekken.
In mijn optie zou een evaluatie niet onverstandig zijn en de huidige trainer met als zijn beperkingen dit seizoen af te laten maken.
Dit wel met restrictie dat hij hierin wordt gesteund door het bestuur en de nodige mutaties te mogen maken.
Tevens blijkt ook maar weer dat het denken op korte termijn en en de oren laten hangen naar de bühne alleen maar nodeloze shit oplevert.
Maar ondanks mijn bovenstaande shit wil ik jou en familie echt gemeend fijne dagen toe wensen en niet te vergeten een prachtig 2018 toe wensen wat verweven is met veel voorspoed en gezondheid.
*Dank je Vlammetje... voorspoed gezondheid,dat is belangrijk. Voetbal is maar een spelletje... maar toch, op den duur zit Cambuur toch diep in je en hoort het bij je leven.
Ook fijne dagen voor jou en je naasten
Dank je wel. Delfzijl/Cambuur*
Citaat van: Lore op december 25, 2017, 18:47:56
Het hele punt is dat hij zijn mond had moeten houden. Hij is verantwoordelijk voor Cambuur, niet voor de mediawaarde van De tafel van Kees!
Nogmaals, dit is natuurlijk niet alleen Foeke zijn communicatie geweest, naar een gezamenlijk besluit om dit te communiceren waarbij Foeke slechts de boodschapper was
Dus straks nog geen nieuwe trainer....
Wie moet dan beslissen welke nieuwe spelers er straks komen?
Citaat van: Yellow Army op december 25, 2017, 19:40:20
Nogmaals, dit is natuurlijk niet alleen Foeke zijn communicatie geweest, naar een gezamenlijk besluit om dit te communiceren waarbij Foeke slechts de boodschapper was
Dan is de huidige organisatie niet alleen voetbaltechnisch maar ook communicatief dramatisch! :zucht
Citaat van: Daddy T. op december 25, 2017, 19:47:45
Dan is de huidige organisatie niet alleen voetbaltechnisch maar ook communicatief dramatisch! :zucht
En daarom hebben we Foeke erbij... Misschien heb ik wel een tekort lontje, ik ben een persoon heb heel veel voor mensen over.
Maar als je het echt verbruid hoef ik mensen mn leven lang niet meer te zien en krijg ik daar geen enkele wroeging van.
Foeke en zn uitlatingen over Cambuur destijds... voor mij was het klaar, maar nu hebben we m weer dus ik zal het ermee moeten doen.
Zelfde als Grim, die hoeft nu van mij ook echt nooit meer, als ik m spot op mijn Oost mik ik m in de gracht ;)
*Beste Delfzijl, houd U zich een beetje aan het kerstgevoel... Dank U :proost*
Citaat van: Daddy T. op december 25, 2017, 19:47:45
Dan is de huidige organisatie niet alleen voetbaltechnisch maar ook communicatief dramatisch! :zucht
Dat mag je idd concluderen
Citaat van: Stanley op december 25, 2017, 18:03:16
Grim gokte op twee paarden. Grim is waarschijnlijk niet helemaal eerlijk geweest, anders had Foeke dit niet uitgesproken. Dat trainers voor zichzelf kiezen is niet onlogisch, wanneer er in negen wedstrijden te weinig punten zijn gehaald worden ze meestal op straat gegooid.
Is Grim nu ook achterbaks????
Er is gisteravond nog door cambuur met Grim gesproken, dus hij had iig een dubbele agenda.
Vraag Richard of wiekie even wie het dan gaat worden. De insiders weten vast meer...
Nee Grim kreeg een andere aanbieding, en als Sparta zich zal handhaven is hij daar 1e man !
Die dingen gebeuren,
Citaat van: Lwd79 op december 25, 2017, 20:28:14
Vraag Richard of wiekie even wie het dan gaat worden. De insiders weten vast meer...
als zelfs Booy het dacht dat het rond zou komen, zou hun info dan niet kloppen?
Van jou inhoudelijk nog niks bijzonders gezien. Alleen maar afgeven op andere forummers....
Citaat van: veteraan op december 25, 2017, 20:30:38
Nee Grim kreeg een andere aanbieding, en als Sparta zich zal handhaven is hij daar 1e man !
Die dingen gebeuren,
hopen dat Sparta degradeert, is hij volgend jaar assistent in de jupiler :(
Citaat van: Yellow Army op december 25, 2017, 19:40:20
Nogmaals, dit is natuurlijk niet alleen Foeke zijn communicatie geweest, naar een gezamenlijk besluit om dit te communiceren waarbij Foeke slechts de boodschapper was
Foeke is toch technisch directeur? De hele club kan wel dingen willen communiceren, maar het lijkt mijn dan dat hij op moet staan en moet roepen dat hij dat niet gaat doen, omdat het nog niet rond is!
Ik zal hen hier echt nog niet op af rekenen, want er is echt heel veel amateuristisch bijna Cambuur. Ik snap dat niet, want er lopen toch echt wel menen rond die het zouden moeten snappen
Citaat van: veteraan op december 25, 2017, 20:30:38
Nee Grim kreeg een andere aanbieding, en als Sparta zich zal handhaven is hij daar 1e man !
Die dingen gebeuren,
Dat kan inderdaad, nogmaals de reden waarom je nooit op 1 paard moet gokken
Citaat van: zeewolde op december 25, 2017, 20:43:45
als zelfs Booy het dacht dat het rond zou komen, zou hun info dan niet kloppen?
Van jou inhoudelijk nog niks bijzonders gezien. Alleen maar afgeven op andere forummers....
Reageren op dergelijke personen is niet zonder reden beste zeewolde. Het stoort meerdere forum bezoekers dat een aantal zogenaamde die hards zichzelf boven anderen plaatsen.
Zogenaamde inside info wordt gebruikt om andere mensen af te zeiken en dat mag wel eens stoppen en dan gaan we over op inhoudelijke reacties!
Fijne feestdagen en een cambuurgroet!
Citaat van: Lwd79 op december 25, 2017, 20:48:56
Reageren op dergelijke personen is niet zonder reden beste zeewolde. Het stoort meerdere forum bezoekers dat een aantal zogenaamde die hards zichzelf boven anderen plaatsen.
Zogenaamde inside info wordt gebruikt om andere mensen af te zeiken en dat mag wel eens stoppen en dan gaan we over op inhoudelijke reacties!
Fijne feestdagen en een cambuurgroet!
jij bent iemand van de club zelf?
Je doet zelf precies hetzelfde wat je anderen verwijt. Enige verschil is dat ze zowel daadwerkelijk info hebben en ook vaak genoeg voetbaltechnisch hier wat zinnigs neerzetten.
Citaat van: Lwd79 op december 25, 2017, 20:48:56
Reageren op dergelijke personen is niet zonder reden beste zeewolde. Het stoort meerdere forum bezoekers dat een aantal zogenaamde die hards zichzelf boven anderen plaatsen.
Zogenaamde inside info wordt gebruikt om andere mensen af te zeiken en dat mag wel eens stoppen en dan gaan we over op inhoudelijke reacties!
Fijne feestdagen en een cambuurgroet!
Aan de positieve kant: volgens mij gaat het de laatste dagen ern stuk beter met de communicatie op het forum!
Citaat van: Lore op december 25, 2017, 20:52:37
Aan de positieve kant: volgens mij gaat het de laatste dagen ern stuk beter met de communicatie op het forum!
Eens!
Citaat van: Lore op december 25, 2017, 20:45:19
Foeke is toch technisch directeur? De hele club kan wel dingen willen communiceren, maar het lijkt mijn dan dat hij op moet staan en moet roepen dat hij dat niet gaat doen, omdat het nog niet rond is!
Ik zal hen hier echt nog niet op af rekenen, want er is echt heel veel amateuristisch bijna Cambuur. Ik snap dat niet, want er lopen toch echt wel menen rond die het zouden moeten snappen
Nee, Foeke is "slechts" technisch manager
Wie wil er nu überhaupt trainer worden met deze middelmatige selectie en met feit dat we 6 trainers in 4 jaar verder zijn
Ik vermoed dat de wedstrijd in en tegen Helmond roet in het eten heeft gegooid.
Grim moet zijn geschrokken. (denk ik)
En als Advocaat niet bij Sparta in beeld was gekomen, dan was Grim daar ook niet heen gegaan.
Die beste man is zich de tering geschrokken. Met dit materiaal is geen eer te behalen. Sipke seizoen af laten maken, volgend jaar doorselecteren en dan zien we dan wel weer...
Citaat van: DK op december 25, 2017, 22:06:16
Die beste man is zich de tering geschrokken. Met dit materiaal is geen eer te behalen. Sipke seizoen af laten maken, volgend jaar doorselecteren en dan zien we dan wel weer...
Dan heb ik liever dat Foeke het zelf gaat doen #sipkeout
Citaat van: Lore op december 25, 2017, 20:52:37
Aan de positieve kant: volgens mij gaat het de laatste dagen ern stuk beter met de communicatie op het forum!
En daar ben ik weer heel blij mee !!
Meningsverschillen zullen er altijd zijn, maar je moet iedereen wel in zn waarde laten en behandelen
zoals jezelf ook behandeld wilt worden.
I thank you all :thumbsup
Citaat van: poelie-lwd op december 25, 2017, 22:16:25
Dan heb ik liever dat Foeke het zelf gaat doen #sipkeout
#sipkeout dan
#foeke ook maar out daar heb ik helemaal niks mee
#computer out ik ga tv kijken :devil
Als hoofdtrainer naar Sparta had ik nog begrip voor gehad, maar als assistent.. :?
Nooit meer vragen deze man.. :rodekaart
In de luwte bij Sparta werken ipv zelf baas bij Cambuur. (is dus blijkbaar ook te zwak voor Cambuur)
Citaat van: Agy op december 26, 2017, 00:15:51
Als hoofdtrainer naar Sparta had ik nog begrip voor gehad, maar als assistent.. :?
Nooit meer vragen deze man.. :rodekaart
Eens.
Hoe zit Kraay? Lijkt me ook wel een trainer die misplaatste ego's op zn plek kan zetten. Klein beetje voetbal erin en we gaan voor promotie |:)
Citaat van: richard op december 26, 2017, 00:45:36
Eens.
poen.Weet niet welke externe sponsors die 3 salarissen betalen. Ongelooflijk. Wel mooi te zien wat een toptrainer met beperkt materiaal kan. Of ze moeten nog een miljoen investeren daar
Citaat van: Agy op december 26, 2017, 00:15:51
Als hoofdtrainer naar Sparta had ik nog begrip voor gehad, maar als assistent.. :?
Nooit meer vragen deze man.. :rodekaart
Ambitieloze loser is het die Grim. Nooit meer vragen? Nooit meer het stadion in met meneer Fredje Geld.
Citaat van: Daddy T. op december 25, 2017, 19:47:45
Dan is de huidige organisatie niet alleen voetbaltechnisch maar ook communicatief dramatisch! :zucht
Daarom houden we oek allemaal van deze skitterende club.
Citaat van: wiekie1969 op december 26, 2017, 05:53:57
Ambitieloze loser is het die Grim. Nooit meer vragen? Nooit meer het stadion in met meneer Fredje Geld.
Of is het verhaal dat de TS te bieden heeft niet heel goed?
Dit jaar jaar is het gewoon een drama.
Voetballers willen hier niet komen.
Allen geld of ook dat het hele plaatje niet klopt?
Voor mij klinkt dit alsof de gehele TS niet een goed verhaal heeft om hier naartoe te komen.
Als dit zo is dan is het zorgelijk.
Citaat van: DK op december 25, 2017, 22:06:16
Die beste man is zich de tering geschrokken. Met dit materiaal is geen eer te behalen. Sipke seizoen af laten maken, volgend jaar doorselecteren en dan zien we dan wel weer...
Grim ziet natuurlijk kansen voor volgend jaar als Dickie er niet meer is. Logische keus.
Hier is in 2 jaar alles kapot gemaakt. Wij zijn het nieuwe RKC Waalwijk.
Dit was toch juist het moment voor Grim om er in te stappen en te bouwen aan een team richting het nieuwe stadion. Niemand verwacht iets van dit seizoen, dus Grim kon prima doorselecteren en gaan bouwen aan een team voor volgend seizoen. Maar blijkbaar werkt hij liever als assistentje.
We mutte eigeluk blied weze dat ie niet wil want an un ongemotiveerde trainer hevve we NIKS.
Citaat van: Lwd79 op december 25, 2017, 20:28:14
Vraag Richard of wiekie even wie het dan gaat worden. De insiders weten vast meer...
ja nu mutten de mannen weer met nieuwe namen bedenken :y
Er lopen legio trainers rond die al heel wat meer gepresteerd hebben.
Want wees eerlijk wat heeft Grim allemaal gepresteerd?
Hij had hier wel gepast(duidelijk, rechtlijnig), maar zie liever een enthousiastere trainer met wat meer uitstraling.
Wat clubloze trainers of inmiddels bij amateurs(wil niet zeggen dat ik ze allemaal vind passen):
Mario Been
Hans de Koning
Jos Luhakay
Jan Everse
Alex Pastoor
Peter vd Berg
Joop Gall
Harry vd Ham
Marcel Keizer
Een toptrainer uit amateurs zou ook kunnen.
Jan Vlap (oud ONS en Harkema) staat er goed op in voetballand.
Zelf vind ik Sandor heel geschikt (op papieren Sipke dan), maar die wil niet onder Ype werken.
Neem de tijd om een goede trainer aan te trekken die hier past en ga voor de lange termijn zou ik zeggen.
Citaat van: Noordcambuur op december 26, 2017, 09:25:53
ja nu mutten de mannen weer met nieuwe namen bedenken :y
:_schater
Citaat van: Noordcambuur op december 26, 2017, 09:25:53
ja nu mutten de mannen weer met nieuwe namen bedenken :y
Ik bedenk nooit wat pietertje, domme prater.
Citaat van: poelie-lwd op december 25, 2017, 22:16:25
Dan heb ik liever dat Foeke het zelf gaat doen #sipkeout
jonge dat heeft hij meerdere keren aangegeven dat hij GEEN trainer meer wil worden.
Citaat van: richard op december 26, 2017, 09:28:19
Ik bedenk nooit wat pietertje, domme prater.
:_schater :_schater
Citaat van: AL op december 26, 2017, 09:26:27
Er lopen legio trainers rond die al heel wat meer gepresteerd hebben.
Want wees eerlijk wat heeft Grim allemaal gepresteerd?
Hij had hier wel gepast(duidelijk, rechtlijnig), maar zie liever een enthousiastere trainer met wat meer uitstraling.
Wat clubloze trainers of inmiddels bij amateurs(wil niet zeggen dat ik ze allemaal vind passen):
Mario Been
Hans de Koning
Jos Luhakay
Jan Everse
Alex Pastoor
Peter vd Berg
Joop Gall
Harry vd Ham
Marcel Keizer
Een toptrainer uit amateurs zou ook kunnen.
Jan Vlap (oud ONS en Harkema) staat er goed op in voetballand.
Zelf vind ik Sandor heel geschikt (op papieren Sipke dan), maar die wil niet onder Ype werken.
Neem de tijd om een goede trainer aan te trekken die hier past en ga voor de lange termijn zou ik zeggen.
ik zou voor Peter van de Berg gaan heeft jaren gevoetbald en is een clubman _O_
Als die vreselijke Pastoor hier maar geen trainer word. Dan nog bijna liever Sipke.
Citaat van: Noordcambuur op december 26, 2017, 09:25:53
ja nu mutten de mannen weer met nieuwe namen bedenken :y
Ze hadden nu toch gewoon gelijk? Beetje sneu om er steeds zo op terug te komen.
:(
Ik ben er helemaal klaar mee!
Gewoon nu geen nieuwe trainer meer halen. Die kan het toch niet meer naar zijn hand zetten.
Ook geen nieuwe spelers. Seizoen is over.
Geld maar in de zak houden.
Zittende TS seizoen laten afmaken met mandaat om spelers die zich niet voor 100% inzetten naar het 2e te verbannen (niet voor even maar definitief). Okay dat kost dan geld (dat we anders ook al moesten betalen) maar is meteen einde carrière voor deze spelers.
Tevens beleid rond technische zaken op orde brengen. Want blijkbaar hebben we geen goede lijstjes, contacten en inzichten.
Ondertussen de tijd nemen voor een nieuwe trainer voor volgend seizoen en als die nu toevallig geen club heeft alvast – klein – salaris betalen en hem de tijd geven om mee te denken en kijken voor seizoen 2018/2019 en verder. En uiteraard de huidige selectie op afstand laten beoordelen.
Wij als supporter zijn al 5 maanden voor gek gezet en kunnen vast nog wel 4/5 maanden overbruggen. Zeker als we weten dat het is zoals het is.
De huidige selectiespelers die er een bende van maken en daarmee door het ijs zaken zullen niet alleen bij ons op een blacklist (mag dat wel van Sylvana trouwens) komen maar het ook moeilijk krijgen om een nieuwe club te vinden. Mooi voor hen, dikke vinger van ons.
Ik zeg neem nu de tijd, ga ons als supporters geen valse hoop maar duidelijkheid geven. En overweeg, om van de niet uit te betalen premies (winst en playoffs) de supporters met een seizoenkaart te compenseren.
Want ik ben er wel klaar mee en drink liever een biertje tijdens en na de wedstrijd en roep wat ongenuanceerde kreten dan dat ik steeds denk. Misschien gaat het nu gebeuren. Het seizoen is over en degraderen kan niet.
Doe dus eens iets wat nog nooit eerder is vertoond en stel een daad met rechte rug en misschien, heel misschien kunnen we daar dan over 2 a 3 maanden trots op zijn. Nu zijn we het lachertje van Nederland met onze begroting maar dan laten we zien dat er niet met ons valt te spotten.
Een mooi kerstgedachte.
:clint
Heel mooi maar dan hadden ze Foeke Booy ook niet hoeven halen.
2 spitsen er bij en laat Slipje het maar afmaken.
Grim zijn keuze is prima te onderbouwen. Heeft ook een goed gevoel bij de club Sparta. Advocaat is voor 6 maand aangesteld. Stel het loopt al niet, neemt Grim het over. Bij een positief resultaat zit hij ook in een ideale positie om het over te nemen, ondat hij de groep al kent. Bij Cambuur kan hij altijd nog trainer worden. Als het bij Cambuur flopt, is zijn carriere relatief om zeep geholpen. En kan hij alleen een top amateurploeg of een andere JL club trainen.
Na Sparta kan hij altijd nog stapje terug doen. Ik begrijp de keuze wel.
Ben benieuwd met wie ze gaan komen.
Ik zeg 1 naam: PEPIJN LIJNDERS!
Miskien is ut nivo oek wel te wijten an de rotte appels inne selectie. De TS weet donders goed wie dat binne. Stuur die speulers naar huus en skrief un stuk in VI dat met disse speulers niet te werken is. Dus oek al binne se folges Cambuur nivo goeie speulers weg met die lui en dr oek gien trener an opoffere. Dan stel je un daad.
Citaat van: Noordcambuur op december 26, 2017, 09:25:53
ja nu mutten de mannen weer met nieuwe namen bedenken :y
klopte het niet?
Citaat van: piene hassus op december 26, 2017, 10:37:17
Miskien is ut nivo oek wel te wijten an de rotte appels inne selectie. De TS weet donders goed wie dat binne. Stuur die speulers naar huus en skrief un stuk in VI dat met disse speulers niet te werken is. Dus oek al binne se folges Cambuur nivo goeie speulers weg met die lui en dr oek gien trener an opoffere. Dan stel je un daad.
Helemaal mee eens, want Dijkhuizen was misschien wel niet de juiste trainer die ze hebben gehaald, maar een aantal spelers uit de sélectie hebben hard aan zijn ontslag meegewerkt.
Stuur die dissonante broodvoetballers weg of verhuur ze en maak het seizoen af met de spelers die bereid zijn zich in te zetten voor de club.
Paniek aankopen is altijd teleurstellend en een trainer halen die we eigenlijk ook niet wilden, maar anders niets voor handen is nog slechter scenario.
Komend half jaar een overbrugging creëren, en vol inzetten op Pepijn Lijnders.
Lees dit maar eens ;):
https://www.ad.nl/home/enlsquo-je-hebt-trainers-meneacute-t-en-zonder-lefenrsquo~abde3b63/
https://sportnieuws.nl/voetbal/buitenland/pepijn-lijnders-wil-zelf-trainer-worden-liefst-nederland/
Als je de twee verhalen leest word je gelijk enthousiast.Ik ken de man niet, maar zijn visie op voetbal
spreekt mij erg aan. Ik vraag mij af of hij in een onevenwichtige club als Cambuur zal stappen.
Veel te lang gewacht, had voor verl week al rond kunnen zijn. Als je een beetje info had wist je dat Sparta de trainer er uit zou gooien en wist je ook dat Grim dan zou worden genoemd. Vlgnd stap j p de jong gaat nu ook niet weg zolang tenhag misschien weggaat.
Hennie Spijkerman een optie?
Fast wel as ie infloed mag hewwe op ut antrekken fan speulers
Citaat van: Montana op december 26, 2017, 11:41:52
Hennie Spijkerman een optie?
Nee ook zo'n grijze muis zonder uitstraling!
Ik verwacht een verrassende naam als trainer : luhukay of Olde riekerink , meulensteen
Citaat van: AL op december 26, 2017, 12:56:35
Nee ook zo'n grijze muis zonder uitstraling!
En niet alleen dat, denkt ook nog eens heel verdedigend.
Citaat van: sk13 op december 26, 2017, 13:36:14
Ik verwacht een verrassende naam als trainer : luhukay of Olde riekerink , meulensteen
Je legt de lat vrij hoog. Je weet dat de heren geen plan B hebben? :_schater
Kom met een mooi verhaal en vraag Ron Jans eens.Weest nooit met die man
Job Dragtsma?
Familie Haar
Piet Katje schijnt ook nog vrij te zijn.
Wat, als Cambuur nu weer met Marcel Keizer aankomt als nieuwe trainer?
Als je naar Ajax kan? (veel meer gaat verdienen) wie had dat niet gedaan?
Je zou als club wel moeten eisen, dat hij zijn contract moet uitdienen.
Nooit doen. Oprotten met die gast. 2x was hij weg zodra er wat anders kwam. Kan je niet opbouwen.
Citaat van: PePe op december 26, 2017, 15:54:47
Wat, als Cambuur nu weer met Marcel Keizer aankomt als nieuwe trainer?
Als je naar Ajax kan? (veel meer gaat verdienen) wie had dat niet gedaan?
Je zou als club wel moeten eisen, dat hij zijn contract moet uitdienen.
Gevaar is dat Vd.Belt gek van Keizer is,en nu de absolute eerste keus weggevallen is.
En ze niet echt een plan b hebben(ongelofelijk) ze weer voor een bekende gaan,die ze hoog hebben zitten.
Maar het kan gewoon niet hoe hij Cambuur in de steek heeft gelaten,ik zou voor een tussenhalfjaar gaan met Hans de Koning die kan in korte tijd een team sterker maken.
Dat is op dit moment waarschijnlijk het beste aangezien er geen plan b is.
Citaat van: Bernardo op december 26, 2017, 16:40:25
Nooit doen. Oprotten met die gast. 2x was hij weg zodra er wat anders kwam. Kan je niet opbouwen.
Even realistisch(wat niet negatief is), als hij(Keizer) er achter komt dat TD toch niet zijn ding is en vervolgens weer als trainer wil werken en als Ajax hem als trainer wil,dan geef ik hem groot gelijk in de keuzes die hij heeft gemaakt...
Mag je vinden. Ik hoef hem nooit meer in dienst bij Cambuur te zien.
Stap maar eens van die zogenaamde trainers met een Cambuur verleden af,blijkt toch wat minder clubliefde te zitten als we denken.
Ga eens rigoureus een andere lijn kiezen,dan al die korte lijntjes met oud Cambuurspelers.
Kan wel eens goed voor de club zijn om eens met een hele nieuwe naam op de proppen te komen,keus genoeg.
Citaat van: Grijskijkert op december 26, 2017, 17:08:11
Even realistisch(wat niet negatief is), als hij(Keizer) er achter komt dat TD toch niet zijn ding is en vervolgens weer als trainer wil werken en als Ajax hem als trainer wil,dan geef ik hem groot gelijk in de keuzes die hij heeft gemaakt...
ik ook. Maar nooit weer naar Cambuur
Moet je als club ook niet meer willen
Nooit weer Keizer. Brokkenpiloot.
Hans de Koning lijkt mij voor het resterende seizoen het beste..
Jack de Gier of Mike Snoei.
Citaat van: poelie-lwd op december 26, 2017, 22:31:13
Jack de Gier of Mike Snoei.
Mike Snoei doet het goed bij Telstar (wilde als voetballer hier niet heen)
Citaat van: poelie-lwd op december 26, 2017, 22:31:13
Jack de Gier of Mike Snoei.
Beide zitten bij hun club vast,en komen echt niet in het lopende seizoen.
Mischien voor volgend seizoen moet de portemonee open.
Citaat van: Yellow Army op december 25, 2017, 19:40:20
Nogmaals, dit is natuurlijk niet alleen Foeke zijn communicatie geweest, naar een gezamenlijk besluit om dit te communiceren waarbij Foeke slechts de boodschapper was
Tuurlijk niet man, dit is typisch Booy! Cambuur: de beste comedy show ter wereld! Stelletje stumpers
Citaat van: cambuurmania op december 26, 2017, 22:51:44
Beide zitten bij hun club vast,en komen echt niet in het lopende seizoen.
Mischien voor volgend seizoen moet de portemonee open.
hoezo. Of weet je meer...
Een trainer en spelers aantrekken in paniek lijkt mij niet verstandig en is alleen om de bühne tevreden te stellen.
Het seizoen kan als verloren worden beschouwd en om nu in veel geld uit te geven zonder dat dit naar het komend seizoen zal renderen is bestuurlijk gezien niet verstandig.
Het zou daarbij het bestuur sieren het komende seizoen de seizoenkaarthouders te compenseren met een korting op de nieuwe seizoenskaart.
Hoezo beschouwen me een dit seizoen als verloren, we staan 6 pnt van de play offs. Enige nadeel is dat je geen ronde mag overslaan, maar zover staan we ook weer niet van p5 toch?
Citaat van: moodygrunn op december 27, 2017, 08:27:37
Hoezo beschouwen me een dit seizoen als verloren, we staan 6 pnt van de play offs. Enige nadeel is dat je geen ronde mag overslaan, maar zover staan we ook weer niet van p5 toch?
Paar jaar terug had Go Ahead ook zo'n seizoen, en promoveerde via de play-offs...
Vandaag interview met Booy in de krant.
Laatste zin.....maar natuurlijk doet Sipke het ook heel goed.
Mijn onderbuik gevoel zegt dat nu Grim niet doorgaat Sipke het seizoen afmaakt.
Sipke gewoon seizoen laten afmaken, tenzij zich buitenkans voordoet. Keizer terug mag van mij, maar ik zie het niet gebeuren. Ik zou wel zware vertrekclausule in contract met toekomstige trainer laten opnemen. Wel eenzijdig dan, Foeke! :devil
Keizer komt hier echt niet meer.
Citaat van: moodygrunn op december 27, 2017, 08:27:37
Hoezo beschouwen me een dit seizoen als verloren, we staan 6 pnt van de play offs. Enige nadeel is dat je geen ronde mag overslaan, maar zover staan we ook weer niet van p5 toch?
Misschien níet m.b.t. de play offs, maar wel wat het goede voetbal betreft.
Maar zouden we in de play offs nog wat potten kunnen breken?
Citaat van: speculeter op december 27, 2017, 09:27:07
Vandaag interview met Booy in de krant.
Laatste zin.....maar natuurlijk doet Sipke het ook heel goed.
Mijn onderbuik gevoel zegt dat nu Grim niet doorgaat Sipke het seizoen afmaakt.
Mischien de beste oplossing op het moment,aangezien Cambuur helemaal niet een plan b heeft.
Had liever de Koning gehad kan in korte tijd iets neer zetten.
Maar als Sipke bv een Lieders heeft haalt hij ook playoffs.
En je moet altijd maar afwachten als bv een Gall of zo het beter gaat doen.
Citaat van: Vlampiep op december 27, 2017, 10:06:01
Misschien níet m.b.t. de play offs, maar wel wat het goede voetbal betreft.
Maar zouden we in de play offs nog wat potten kunnen breken?
We hebben aan Mvv gezien wat je met vechtvoetbal kan bereiken.
Citaat van: cambuurmania op december 27, 2017, 10:14:47
We hebben aan Mvv gezien wat je met vechtvoetbal kan bereiken.
Die spelen toch ook nog gewoon eerste divisie?
Citaat van: Cor op december 27, 2017, 10:31:10
Die spelen toch ook nog gewoon eerste divisie?
Klopt maar kwamen tot de finale ,wij werden met ons tikkie tak voetbal afgebluft.
In de playoffs kan van alles gebeuren als je op het juiste moment piekt.
Wat doen een Everse en Langeler tegenwoordig?
Citaat van: cambuurmania op december 27, 2017, 10:14:47
We hebben aan Mvv gezien wat je met vechtvoetbal kan bereiken.
Wij hebben veel te weinig spelers die over kunnen gaan tot fysiek spel.
Citaat van: papier op december 27, 2017, 11:44:04
Wat doen een Everse en Langeler tegenwoordig?
Langeler is bondscoach van jong Oranje, Everse geen idee
Citaat van: justremco op december 27, 2017, 13:05:39
Langeler is bondscoach van jong Oranje, Everse geen idee
Die Everse had toch een pesthekel aan Cambuur?
Citaat van: papier op december 27, 2017, 11:44:04
Wat doen een Everse en Langeler tegenwoordig?
Everse: Nee, Langeler: JAAAAAAA! Maar het zal wel niet....
Wat een prutstrainers worden hier genoemd zeg... Ik denk sowieso dat de rol van een trainer op dit niveau behoorlijk overschat wordt. Als je een beetje duidelijk bent, een beetje sfeer in het team creëert en aanvallend voetbalt, dan doe je mee om de bovenste plaatsen. Precies wat er de afgelopen tijd beslist niet is gebeurd en met Sipke ook niet meer gaat gebeuren.
Toch denk ik dat ze hem beter kunnen laten zitten en het geld wat dan overblijft steken in een goede scout. Zodat we richting het volgende seizoen aan de slag kunnen met beter materiaal en een nieuwe frisse trainer. Want ik heb het idee dat er geen enkele manier van scouting plaatsvind dan videootjes bekijken van zaakwaarnemers. Er zou toch voor iedere positie een lijstje moeten zijn van potentiële versterkingen... Volgens mij hebben wij helemaal niks... Je zou soms zelfs zweren dat ze hun inspiratie hier van het forum halen.
Je hebt tegenwoordig hele computersystemen etc.. Toon eens ambitie en investeer daar eens in. En kom inderdaad eens met een trainer als Pepijn Lijnders op de proppen, in plaats van dat standaard rijtje verstokte Jupiler trainers.
'Door hoog druk te zetten schep je een situatie waarin je met één pass vrij voor de keeper komt te staan. Als je opbouwt op de traditionele manier heb je daar 25-30 passes voor nodig."
Ik zeg halen die man!
Citaat van: Josli op december 27, 2017, 13:51:29
Ik denk sowieso dat de rol van een trainer op dit niveau behoorlijk overschat wordt. Als je een beetje duidelijk bent, een beetje sfeer in het team creëert en aanvallend voetbalt, dan doe je mee om de bovenste plaatsen. Precies wat er de afgelopen tijd beslist niet is gebeurd en met Sipke ook niet meer gaat gebeuren.
Precies dit!
Als het verhaal van Richard over peersman en sipke waar is, is het toch helemaal geen optie om hem te laten zitten.
Promoveerde nac niet in de nacompetitie na een matig seizoen?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 27, 2017, 14:18:47
Als het verhaal van Richard over peersman en sipke waar is, is het toch helemaal geen optie om hem te laten zitten.
eens
Promoveerde nac niet in de nacompetitie na een matig seizoen?
NAC had idd ook een draak van een eerste competitie helf
Citaat van: Josli op december 27, 2017, 13:51:29
Wat een prutstrainers worden hier genoemd zeg... Ik denk sowieso dat de rol van een trainer op dit niveau behoorlijk overschat wordt. Als je een beetje duidelijk bent, een beetje sfeer in het team creëert en aanvallend voetbalt, dan doe je mee om de bovenste plaatsen. Precies wat er de afgelopen tijd beslist niet is gebeurd en met Sipke ook niet meer gaat gebeuren.
Toch denk ik dat ze hem beter kunnen laten zitten en het geld wat dan overblijft steken in een goede scout. Zodat we richting het volgende seizoen aan de slag kunnen met beter materiaal en een nieuwe frisse trainer. Want ik heb het idee dat er geen enkele manier van scouting plaatsvind dan videootjes bekijken van zaakwaarnemers. Er zou toch voor iedere positie een lijstje moeten zijn van potentiële versterkingen... Volgens mij hebben wij helemaal niks... Je zou soms zelfs zweren dat ze hun inspiratie hier van het forum halen.
Je hebt tegenwoordig hele computersystemen etc.. Toon eens ambitie en investeer daar eens in. En kom inderdaad eens met een trainer als Pepijn Lijnders op de proppen, in plaats van dat standaard rijtje verstokte Jupiler trainers.
'Door hoog druk te zetten schep je een situatie waarin je met één pass vrij voor de keeper komt te staan. Als je opbouwt op de traditionele manier heb je daar 25-30 passes voor nodig."
Ik zeg halen die man!het al veel presteerd lees ik wel
Folges mij het Cambuur daar nog fan wonnen
Citaat van: sunderland op december 27, 2017, 14:31:02
Het gaat me niet zozeer om die man, ik ken hem verder niet, maar meer om eens buiten het geijkte rijtje trainers te kijken.
Deze man heeft tenminste een visie. Dat mis ik bij de huidige trainers en bij Cambuur in het algemeen totaal.
Als je nu ook kijkt naar onze huidige selectie. Dat zijn allemaal spelers die afzonderlijk in een ander team waarschijnlijk prima top Jupiler league mee kunnen voetballen. Maar het past totaal niet in elkaar. Veel te veel dezelfde types, te weinig karakter. Als je visie hebt en beleid hebt, kan dat je nooit gebeuren. Dan kom je niet met twee counterspitsen, die gewend zijn aan een 4-4-2, en zet ze vervolgens op de buitenkant, Of haal je de spits van Volendam, die eigenlijk op 10 wil, en zet hem op linksbuiten. En zo kan ik wel even door gaan...
Kies gewoon een trainer met een heldere visie, voor langere tijd. Haal spelers erbij die het kunnen uitvoeren. En gooi iedereen die het niet kan eruit. Een trainer die durft om met lef en aanvallend durft te spelen heeft hierbij mijn voorkeur, en welk systeem dat is, boeit me voor geen meter. Als het maar herkenbaar is...
Citaat van: Josli op december 27, 2017, 13:51:29
Je hebt tegenwoordig hele computersystemen etc.. Toon eens ambitie en investeer daar eens in. En kom inderdaad eens met een trainer als Pepijn Lijnders op de proppen, in plaats van dat standaard rijtje verstokte Jupiler trainers.
Dat vereist een grote verandering in de gehele club met een moderne visie, je hebt bij Utrecht gezien (en in mindere mate bij Groningen) hoe lang dat duurt
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 27, 2017, 15:07:49
Dat vereist een grote verandering in de gehele club met een moderne visie, je hebt bij Utrecht gezien (en in mindere mate bij Groningen) hoe lang dat duurt
Als je er nooit mee begint, dan duurt het vooral heel lang...
Je kunt ook klein beginnen toch?
Kan iemand mij uitleggen waarom bijvoorbeeld Telstar erin slaagt om goede onbekende talenten te scouten, zonder geld?
En wij betalen altijd veel te veel voor de 'top' spelers van concurrenten...
Natuurlijk heeft dat met de ligging te maken, maar je maakt mij niet wijs dat die spits niet voor een fractie meer bij ons had willen spelen.
Misschien zit ik er ook wel helemaal naast hoor en denk ik er veel te makkelijk over...
Telstart vorig jaar 16e, dus tja... nu een goed jaar, gebeurt ieder jaar weer met een club waar jet het niet van verwacht. Cambuur hoort structureel bovenin mee te draaien. Teveel goede spelers kwijt geraakt voor het begin van dit seizoen.
Citaat van: Josli op december 27, 2017, 15:29:39
Als je er nooit mee begint, dan duurt het vooral heel lang...
Je kunt ook klein beginnen toch?
Kan iemand mij uitleggen waarom bijvoorbeeld Telstar erin slaagt om goede onbekende talenten te scouten, zonder geld?
En wij betalen altijd veel te veel voor de 'top' spelers van concurrenten...
Natuurlijk heeft dat met de ligging te maken, maar je maakt mij niet wijs dat die spits niet voor een fractie meer bij ons had willen spelen.
Misschien zit ik er ook wel helemaal naast hoor en denk ik er veel te makkelijk over...
je denkt er misschien te moeilijk over. Wb scouten klopt idd, wb trainer denk ik dat Cambuur zich nu niet een nobody kan permitteren. Als het weer mislukt zijn we stuurloos want dan zal het bestuur opstappen denk ik
Volgens het AD gaat Utrecht misschien voor Van der Gaag of Fraser. Al lijkt Jean Paul de Jong toch de favoriet. Maar misschien toch nog een optie voor ons dan.
Citaat van: Cor op december 27, 2017, 15:39:40
Telstart vorig jaar 16e, dus tja... nu een goed jaar, gebeurt ieder jaar weer met een club waar jet het niet van verwacht. Cambuur hoort structureel bovenin mee te draaien. Teveel goede spelers kwijt geraakt voor het begin van dit seizoen.
Structureel succes kan alleen als je een structuur hebt. En dat is dus wat ik niet kan ontdekken. Niet in de keuze van trainers, niet in de keuze van spelers, niet in de de structuur van de staf (dan weer een TD, dan weer een manager en dan weer niks), niet in de speelwijze...
Geen wonder dus dat het een curve is met pieken, vooral naar beneden...
Wat een zwakte, Fred Grim die het hoofdtrainerschap niet aandurft!! (totaal ongeschikt voor Cambuur)
"Het heeft niks met Cambuur te maken"
Citaat van: PePe op december 27, 2017, 16:45:14
Wat een zwakte, Fred Grim die het hoofdtrainerschap niet aandurft!! (totaal ongeschikt voor Cambuur)
"Het heeft niks met Cambuur te maken"
Die beste man heeft meer ambitie dan cambuur momenteel.
Vanaf 2015 al een neerwaartse sportieve spiraal bij cambuur met vorig seizoen een laatste stuiptrekking. De huidige stand op de ranglijist is dan ook wel normaal gezien de investeringen die in de selectie zijn gedaan.
Citaat van: Lwd79 op december 27, 2017, 17:10:19
Die beste man heeft meer ambitie dan cambuur momenteel.
Vanaf 2015 al een neerwaartse sportieve spiraal bij cambuur met vorig seizoen een laatste stuiptrekking. De huidige stand op de ranglijist is dan ook wel normaal gezien de investeringen die in de selectie zijn gedaan.
zeg dan niks.
Laat maar hew er geen zin meer in.
Citaat van: sunderland op december 27, 2017, 19:34:08
Laat maar hew er geen zin meer in.
Ik oek niet .. :devil
Citaat van: Josli op december 27, 2017, 13:51:29
Wat een prutstrainers worden hier genoemd zeg... Ik denk sowieso dat de rol van een trainer op dit niveau behoorlijk overschat wordt. Als je een beetje duidelijk bent, een beetje sfeer in het team creëert en aanvallend voetbalt, dan doe je mee om de bovenste plaatsen. Precies wat er de afgelopen tijd beslist niet is gebeurd en met Sipke ook niet meer gaat gebeuren.
Toch denk ik dat ze hem beter kunnen laten zitten en het geld wat dan overblijft steken in een goede scout. Zodat we richting het volgende seizoen aan de slag kunnen met beter materiaal en een nieuwe frisse trainer. Want ik heb het idee dat er geen enkele manier van scouting plaatsvind dan videootjes bekijken van zaakwaarnemers. Er zou toch voor iedere positie een lijstje moeten zijn van potentiële versterkingen... Volgens mij hebben wij helemaal niks... Je zou soms zelfs zweren dat ze hun inspiratie hier van het forum halen.
Je hebt tegenwoordig hele computersystemen etc.. Toon eens ambitie en investeer daar eens in. En kom inderdaad eens met een trainer als Pepijn Lijnders op de proppen, in plaats van dat standaard rijtje verstokte Jupiler trainers.
'Door hoog druk te zetten schep je een situatie waarin je met één pass vrij voor de keeper komt te staan. Als je opbouwt op de traditionele manier heb je daar 25-30 passes voor nodig."
Ik zeg halen die man!
We zijn realistisch omdat niet iedereen hier meer heen wil.
En dan kom je bij dit soort trainers uit,en een maand terug had ik nog nog nooit van Pepijn gehoord.
Is dat nu ineens de verlosser schei toch uit man.
Citaat van: cambuurmania op december 27, 2017, 20:35:09
We zijn realistisch omdat niet iedereen hier meer heen wil.
En dan kom je bij dit soort trainers uit,en een maand terug had ik nog nog nooit van Pepijn gehoord.
Is dat nu ineens de verlosser schei toch uit man.
Ik denk toch echt dat afstand en ligging tegenwoordig geen zak meer uitmaakt. bij DKV wil men toch ook graag spelen (weet wel eredivisie) maar we moeten eens ophouden met dat Calimero gedrag. En het is juist verstandig om nu al een trainer te contracteren die ook volgend jaar voor de groep staat. Kan hij nu al doorselecteren, welke speler willen we volgend jaar ook in het geel blauw zien? Welke kunnen op zoek naar een andere club en met welke spelers gaan we het gesprek aan om naar Cambuur te komen? Allemaal nu al in gang zetten en niet van dat kortzichtige gedrag, maar eens verder vooruit denken.
Trainers die wel willen komen, hoeven we niet.
Trainers die we wel willen, komen niet.
Gelukkig hebben we Sipke nog.
Citaat van: PePe op december 27, 2017, 21:52:56
Trainers die wel willen komen, hoeven we niet.
Trainers die we wel willen, komen niet.
Gelukkig hebben we Sipke nog.
Gelukkig? Dikke schande dat die vent uberhaubt nog in dienst is. Eruit met die gluiperd.
Citaat van: poelie-lwd op december 27, 2017, 22:14:44
Gelukkig? Dikke schande dat die vent uberhaubt nog in dienst is. Eruit met die gluiperd.
Ja juh, late we dan fret Grim nimme maar helaas dat is nog un grootere gluiperd en
mut nooit meer un poot in ut Cambuurstadion sette, mar late we d'r mar blied om weze
want dat had oek niks wudden met weer son eigewise Amsterdammer plus weer un
mooi soodse centen kwiet waar we un knappe speuler foor kope kenne.
Citaat van: vialli op december 27, 2017, 22:35:51
Ja juh, late we dan fret Grim nimme maar helaas dat is nog un grootere gluiperd en
mut nooit meer un poot in ut Cambuurstadion sette :(
Waar baseer je op dat Fred een gluiperd is?
Citaat van: poelie-lwd op december 27, 2017, 22:40:44
Waar baseer je op dat Fred een gluiperd is?
Hij wu so graag naar Cambuur, zat regelmatig op e tribune mar toen ut er op aankwam
gaf ie niet tuus, mar ik bin d'r niet rouwig om en hoop dat ie met dat Sparta degradeerd.
Citaat van: vialli op december 27, 2017, 22:49:27
Hij wu so graag naar Cambuur, zat regelmatig op e tribune mar toen ut er op aankwam
gaf ie niet tuus, mar ik bin d'r niet rouwig om en hoop dat ie met dat Sparta degradeerd.
_O_ _O_
Citaat van: poelie-lwd op december 27, 2017, 22:40:44
Waar baseer je op dat Fred een gluiperd is?
Mooi he dit forum..... je vraagt eerlijk iets en een beter antwoord kan je niet krijgen _O_
Citaat van: vialli op december 27, 2017, 22:49:27
Hij wu so graag naar Cambuur, zat regelmatig op e tribune mar toen ut er op aankwam
gaf ie niet tuus, mar ik bin d'r niet rouwig om en hoop dat ie met dat Sparta degradeerd.
Gevalletje graag of niet, wat mij betreft nooit niet. Je gebruikt mijn club niet als middel om elders een beter contract in de wacht te slepen
Citaat van: moodygrunn op december 28, 2017, 00:20:11
Gevalletje graag of niet, wat mij betreft nooit niet. Je gebruikt mijn club niet als middel om elders een beter contract in de wacht te slepen
Samengevat ..... never Grim ...... never .... Keizer anymore.
Citaat van: vialli op december 27, 2017, 22:49:27
Hij wu so graag naar Cambuur, zat regelmatig op e tribune mar toen ut er op aankwam
gaf ie niet tuus, mar ik bin d'r niet rouwig om en hoop dat ie met dat Sparta degradeerd.
Ik denk dat de meeste trainers dezelfde keuze hadden gemaakt als Fred. Los van de verdiensten en het nivo is de kans aanwezig dat hij de winkel kan overnemen in de zomer. Daarnaast is hij (zo zegt hij zelf) open geweest wat er speelde richting Cambuur. Dan kun je het leuk vinden of niet maar het is en blijft zijn keuze. Ik vind het kwalijker hoe Booy zich in dit verhaal heeft gemanifesteerd. Dat getuigt nou niet echt van een ervaren onderhandelaar en heeft zich daarmee gruwelijk in de kaarten laten kijken. Ik vind daar wat van en het ergelijke is dat we er nog dik twee jaar mee door moeten. Dit wordt nog wat!
Citaat van: poelie-lwd op december 28, 2017, 09:09:37
Ik denk dat de meeste trainers dezelfde keuze hadden gemaakt als Fred. Los van de verdiensten en het nivo is de kans aanwezig dat hij de winkel kan overnemen in de zomer. Daarnaast is hij (zo zegt hij zelf) open geweest wat er speelde richting Cambuur. Dan kun je het leuk vinden of niet maar het is en blijft zijn keuze. Ik vind het kwalijker hoe Booy zich in dit verhaal heeft gemanifesteerd. Dat getuigt nou niet echt van een ervaren onderhandelaar en heeft zich daarmee gruwelijk in de kaarten laten kijken. Ik vind daar wat van en het ergelijke is dat we er nog dik twee jaar mee door moeten. Dit wordt nog wat!
Wat Fred betreft een doordachte keuze met Sparta.
Advocaat trekt dikke sponsoren aan en krijgt de financiele ruimte voor het aantrekken van spelers. Fred kan aanhef eind van het seizoen aangesteld worden als hoofdtrainer met een eredivisie waardige selectie.
Zoals ik al eerder aan gaf, Foeke zijn "dikke ik" heeft hem absoluut niet sympathieker gemaakt. Zelfreflectie is hem totaal onbekend en hier zullen we en ook het bestuur waarschijnlijk nog veel ongemak van ondervinden.
Onbegrijpelijk dat hij is binnengehaald.
Waarom laten we Sipke niet gewoon blijven (hoofdtrainer) en stellen we een ervaren man als assistent aan?
Citaat van: Andy King op december 28, 2017, 11:35:10
Waarom laten we Sipke niet gewoon blijven (hoofdtrainer) en stellen we een ervaren man als assistent aan?
Dat stelde ik met Dijkhuizen al voor maar voor nu zit er denk ik idd weinig anders op.
Citaat van: cambuurmania op december 27, 2017, 20:35:09
We zijn realistisch omdat niet iedereen hier meer heen wil.
En dan kom je bij dit soort trainers uit,en een maand terug had ik nog nog nooit van Pepijn gehoord.
Is dat nu ineens de verlosser schei toch uit man.
Het gaat me helemaal niet om die Pepijn. Ik ken die man niet eens. Het gaat om de ambitie en de visie. Om een bepaalde weg in te slaan. Iets wat het publiek begrijpt... Een weldoordachte keuze voor een bepaalde trainer en een bepaalde richting. Wie dat dan ook is. Als je nu niet iemand kunt krijgen die daar aan voldoet, dan maar een tussenoplossing met Sipke.
Maar het is denk ik dodelijk om nu maar de derde of vierde keus te nemen die toevallig nu vrij is.
Als ik de trein naar Maastricht neem, is de kans groot dat ik in Maastricht kom.
Als ik in zomaar in de eerste de beste trein stap die langs komt, is de kans erg klein dat je in Maastricht komt.
Zo simpel is het volgens mij (los van het feit of je wel of niet graag in Maastricht moet willen zijn)
Citaat van: Josli op december 28, 2017, 17:03:19
Het gaat me helemaal niet om die Pepijn. Ik ken die man niet eens. Het gaat om de ambitie en de visie. Om een bepaalde weg in te slaan. Iets wat het publiek begrijpt... Een weldoordachte keuze voor een bepaalde trainer en een bepaalde richting. Wie dat dan ook is. Als je nu niet iemand kunt krijgen die daar aan voldoet, dan maar een tussenoplossing met Sipke.
Maar het is denk ik dodelijk om nu maar de derde of vierde keus te nemen die toevallig nu vrij is.
Als ik de trein naar Maastricht neem, is de kans groot dat ik in Maastricht kom.
Als ik in zomaar in de eerste de beste trein stap die langs komt, is de kans erg klein dat je in Maastricht komt.
Zo simpel is het volgens mij (los van het feit of je wel of niet graag in Maastricht moet willen zijn)
181 berichten maar. Misschien is het een idee om vaker jouw wijsheden hier te delen. Ben het wederom volledig met je eens en je verwoord het goed. |:)
Citaat van: poelie-lwd op december 28, 2017, 09:09:37
Ik denk dat de meeste trainers dezelfde keuze hadden gemaakt als Fred. Los van de verdiensten en het nivo is de kans aanwezig dat hij de winkel kan overnemen in de zomer. Daarnaast is hij (zo zegt hij zelf) open geweest wat er speelde richting Cambuur. Dan kun je het leuk vinden of niet maar het is en blijft zijn keuze. Ik vind het kwalijker hoe Booy zich in dit verhaal heeft gemanifesteerd. Dat getuigt nou niet echt van een ervaren onderhandelaar en heeft zich daarmee gruwelijk in de kaarten laten kijken. Ik vind daar wat van en het ergelijke is dat we er nog dik twee jaar mee door moeten. Dit wordt nog wat!
Maar ik heb het gevoel dat jij ook met een bepaalde bril naar Booy kijkt. Toch niks mis mee dat hij het melde op Fox. Dat is toch niet de reden geweest dat het niet doorging? Heel veel Cambuur supporters weten nu hoe Grim met Cambuur omgaat. waarschijnlijk net zo dol op centen als zijn nieuwe baas bij Sparta.
Die Grim is gewoon een walg en ik ben blij dat hij niet komt en hoop dat hij met dat heilige
Sparta degradeerd, en dan die akelige Cambuurhater Hugo Borst niet te vergeten :R :R
Citaat van: vialli op december 28, 2017, 18:48:50
Die Grim is gewoon een walg en ik ben blij dat hij niet komt en hoop dat hij met dat heilige
Sparta degradeerd, en dan die akelige Cambuurhater Hugo Borst niet te vergeten :R :R
Grim heeft het gewoon slim bekeken. Welke idioot wordt er nou voor een half jaartje trainer van Cambuur om vervolgens de laan uit gestuurd te worden en nergens meer aan de bak te komen. Grim zet tenminste zijn toekomst niet op het spel.
Citaat van: weestwel op december 28, 2017, 19:19:41
Grim heeft het gewoon slim bekeken. Welke idioot wordt er nou voor een half jaartje trainer van Cambuur om vervolgens de laan uit gestuurd te worden en nergens meer aan de bak te komen. Grim zet tenminste zijn toekomst niet op het spel.
En degraderen met Sparta als assistent van de assistent schaad zijn toekomst niet?
Citaat van: Grijskijkert op december 28, 2017, 19:34:58
En degraderen met Sparta als assistent van de assistent schaad zijn toekomst niet?
Minder. En niks te verliezen daar. Als ze er in blijven zou het een top prestatie zijn. Als ze er uit gaan, dan is het niet meer dan logisch.
Citaat van: Gasgeve op december 28, 2017, 20:32:39
Minder. En niks te verliezen daar. Als ze er in blijven zou het een top prestatie zijn. Als ze er uit gaan, dan is het niet meer dan logisch.
a nee juh. Er is daar opeens een bak geld vrij gekomen. Zullen 3-4 prima spelers bijkomen
Citaat van: sunderland op december 28, 2017, 20:48:07
a nee juh. Er is daar opeens een bak geld vrij gekomen. Zullen 3-4 prima spelers bijkomen
Dan blijven ze er dus in.
Ja. Eigenlijk wel jammer dat ze nieuwe spelers halen. Advocaat met beperkt materiaal wou ik wel eens zien.
Ja, en straks maar weer zeuren dat ze in de financiële shit sitte :y
SC Cambuur gaat van 3 tot 7 januari een trainingskamp beleggen in Zuid-Spanje. Tot die tijd zal in ieder geval geen nieuwe trainer worden aangesteld, ze meldt de Leeuwarder Courant.
De selectie zal tijdens het trainingskamp dan ook onder leiding staan van Sipke Hulshoff. ''We hebben contact opgenomen met onze eigen staf en hen gevraagd of zij zich op het trainingskamp willen richten'', vertelt Technisch directeur Foeke Booy, die wel wil benadrukken dat dit niet meteen betekent dat Hulshoff ook het seizoen afmaakt.
Booy geeft ook aan dat er op dit moment geen gesprekken zijn met kandidaten voor het hoofdtrainerschap. Hij dacht heel dicht bij een overeenkomst te zijn met Fred Grim, echter koos hij voor de rol van assistent bij Sparta.
Tsjaaa... doorpakken zit er dus niet in...
Citaat van: Grijskijkert op december 29, 2017, 07:26:23
Tsjaaa... doorpakken zit er dus niet in...
Tja, wil je de eerste of de beste?
JP de Jong kan van de lijst worden geschrapt, wordt naar alle waarschijnlijkheid de man bij FCU.
Bij FCU stond Marinus ook op het lijstje!
Ik dacht dat Mitchell vd Gaag ook nog in beeld was bij Utrecht. In dat geval...
Citaat van: hobbes op december 29, 2017, 09:45:03
Tja, wil je de eerste of de beste?
Er is genoeg keuze, lijstjes zijn snel gemaakt lijkt mij...
Is toch onvoorstelbaar nu hun eerste keus Grim afgevallen is,dat ze nu geen alternatief voorhanden hebben.
Laar nu Sipke maar zitten,de nieuwe trainer gaat er nu veel te laat instappen.
Voordat die zijn hand er naar kan zetten,is het seizoen bijna voorbij.
Komt doordat ze op 1 man ingezet hebben ingezet, onvoorstelbaar dat er geen plan b is.
Amateurisme ten top.
Citaat van: cambuurmania op december 29, 2017, 12:05:17
Is toch onvoorstelbaar nu hun eerste keus Grim afgevallen is,dat ze nu geen alternatief voorhanden hebben.
Laar nu Sipke maar zitten,de nieuwe trainer gaat er nu veel te laat instappen.
Voordat die zijn hand er naar kan zetten,is het seizoen bijna voorbij.
Komt doordat ze op 1 man ingezet hebben ingezet, onvoorstelbaar dat er geen plan b is.
Amateurisme ten top.
Misschien is plan B wel "Sipke"
http://www.soccernews.nl/news/420049/keizer-maakt-mogelijk-bliksemterugkeer-als-coach
Mag hopen van niet :P
Wat heeft jullie voorkeur?
Een spits die wat geld mag kosten of een nieuwe trainer.
Maw zou de optie Sipke laten zitten en een prima spits erbij ook een optie zijn?
Citaat van: speculeter op december 29, 2017, 13:26:55
Wat heeft jullie voorkeur?
Een spits die wat geld mag kosten of een nieuwe trainer.
Maw zou de optie Sipke laten zitten en een prima spits erbij ook een optie zijn?
Als ze Sipke dan gelijk voor anderhalfjaar aanstellen prima, kan hij vast bouwen aan een degelijk team. Maar een spits alleen is te weinig, hij heeft ook aanvoer nodig. Anders staat hij daar op een eiland in de spits. Ik denk dat Rossi ze er ook wel in kegelt als hij ze maar voor de voeten krijgt.
Dan een spits en een ervaren trainer als assistent.
Er zijn genoeg spelers die voor aanvoer kunnen zorgen. Alleen nu staat er nooit iemand om ze er in te schieten.
Spits erbij, of twee, en klaar ben je. Alleen Sipke komt op mij een beetje als een schijterd over die het risico van een ontslag niet wil lopen. En gelijk heeft ie momenteel.
Citaat van: De Gast op december 29, 2017, 13:36:09
Er zijn genoeg spelers die voor aanvoer kunnen zorgen. Alleen nu staat er nooit iemand om ze er in te schieten.
Dat niet alleen.. ook graag eentje die een bal kan vasthouden om wat rust voorin te creëren zodat spelers ook de tijd krijgen om bij te sluiten.
Citaat van: Andy King op december 29, 2017, 13:33:56
Dan een spits en een ervaren trainer als assistent.
Een spits en een nr 6.... en dan voor volgend seizoen op zoek naar een top trainer.
Wil Ko Adriaanse niet nog un pustje hewwe?
Foeke heeft nog niks gedaan, Grim stond al op het lijstje! (zou toch eerder beginnen?)
Beste directie,
30 december 2017, de meeste supporters maken zich ernstig zorgen. Financieel en organisatorisch hebben jullie de club weer opgebouwd, complimenten. Nooit eerder in onze roemruchte geschiedenis stonden we er zo goed voor en de komst van een nieuw stadion is een feit. Er zal vast nog wel wat politiek gesteggel komen maar een rijdende trein stop je niet meer.
Maar waar we vroeger bang waren voor het voortbestaan van onze club maken we ons nu zorgen over de sportieve toekomst. Met twee assistenten gaan we beginnen aan een tweede Seizoenshelft. Een seizoenshelft waarin vooral te winnen valt. Het gat naar de play-offs is overbrugbaar met een wedstrijd minder gespeeld en de kwartfinale tegen Twente kan een historische avond worden, net als die koude avond in Utrecht en de halve finale in Alkmaar.
Maar neem eens besluiten. Dat Grim zelf het grootste aandeel heeft in de trainerssoap lijkt mij helder. Advocaat en geld het kwam Grim uitstekend uit. Maar liever geen trainer dan één die maar half gemotiveerd is. Kies nou gewoon voor een trainer zonder cambuur verleden. Stel er één aan met een staat van dienst. Een trainer die zegt waar het op staat en voetbal weer gaat zien als topsport en die weet hoe je een aanhang tevreden kan stellen. Haal een paar dragende spelers die jonge jongens helpen om beter te worden en neem afscheid van vervelende spelers die denken dat ze heel wat zijn.
Het voelt nu besluiteloos en pas je niet op dan kunnen we ons in februari richten op volgend seizoen. De aanhang wil niet weer veertien jaar wachten op promotie naar de eredivisie. Spelen in de kelder van de Jupiler league in een prachtig nieuw maar leeg stadion dat lijkt steeds meer realiteit.
Directie, financieel en organisatorisch is het uitstekend maak wees sportief ook eindelijk daadkrachtig, maak schoon schip waar nodig, stel de juiste trainer aan, haal spelers met een cambuur mentaliteit en laat ons komende maanden weer Cambuur zien. 2018 een nieuw begin een nieuwe kans op overwinningen en nieuwe trots, maar dan moet je nu daadkracht tonen!
Tot volgend jaar!
Citaat van: Oosttribune op december 30, 2017, 12:20:04
Beste directie,
30 december 2017, de meeste supporters maken zich ernstig zorgen. Financieel en organisatorisch hebben jullie de club weer opgebouwd, complimenten. Nooit eerder in onze roemruchte geschiedenis stonden we er zo goed voor en de komst van een nieuw stadion is een feit. Er zal vast nog wel wat politiek gesteggel komen maar een rijdende trein stop je niet meer.
Maar waar we vroeger bang waren voor het voortbestaan van onze club maken we ons nu zorgen over de sportieve toekomst. Met twee assistenten gaan we beginnen aan een tweede Seizoenshelft. Een seizoenshelft waarin vooral te winnen valt. Het gat naar de play-offs is overbrugbaar met een wedstrijd minder gespeeld en de kwartfinale tegen Twente kan een historische avond worden, net als die koude avond in Utrecht en de halve finale in Alkmaar.
Maar neem eens besluiten. Dat Grim zelf het grootste aandeel heeft in de trainerssoap lijkt mij helder. Advocaat en geld het kwam Grim uitstekend uit. Maar liever geen trainer dan één die maar half gemotiveerd is. Kies nou gewoon voor een trainer zonder cambuur verleden. Stel er één aan met een staat van dienst. Een trainer die zegt waar het op staat en voetbal weer gaat zien als topsport en die weet hoe je een aanhang tevreden kan stellen. Haal een paar dragende spelers die jonge jongens helpen om beter te worden en neem afscheid van vervelende spelers die denken dat ze heel wat zijn.
Het voelt nu besluiteloos en pas je niet op dan kunnen we ons in februari richten op volgend seizoen. De aanhang wil niet weer veertien jaar wachten op promotie naar de eredivisie. Spelen in de kelder van de Jupiler league in een prachtig nieuw maar leeg stadion dat lijkt steeds meer realiteit.
Directie, financieel en organisatorisch is het uitstekend maak wees sportief ook eindelijk daadkrachtig, maak schoon schip waar nodig, stel de juiste trainer aan, haal spelers met een cambuur mentaliteit en laat ons komende maanden weer Cambuur zien. 2018 een nieuw begin een nieuwe kans op overwinningen en nieuwe trots, maar dan moet je nu daadkracht tonen!
Tot volgend jaa
Chapeau perfect verwoord
Jack de Gier
Carlo Ancelotti
Poelie Jonnysma
Een goede trainer uit de 2e divisie 8)
Zou deze ook op de lijst staan?
https://www.transfermarkt.nl/henk-herder/profil/trainer/1878
Richard hoofdtrainer, Sytse ass. en Otto TD dan zie ik het komende jaar met vertrouwen tegemoet _O_
ik niet.
3 clubmensen.
doe maar buutenlanders zonder liwwadden geschiedenis.
Lijkt mij ook t beste :thumbsup
Mooi gesproken van de Oosttribune maar wie gaat dat allemaal betalen? Het geld lijkt mij zowat allemaal wel uitgegeven. Kijk eens naar wat er op het veld staat en op de bank zit..
Men gaat hier gewoon door met wanbeleid. De trainer eruit, want het moest allemaal beter kunnen met dit materiaal. Nou ik ben benieuwd wie daar hier inmiddels nog van overtuigd is gezien de reacties na Helmond uit..
Citaat van: De Gast op december 31, 2017, 10:32:24
Mooi gesproken van de Oosttribune maar wie gaat dat allemaal betalen? Het geld lijkt mij zowat allemaal wel uitgegeven. Kijk eens naar wat er op het veld staat en op de bank zit..
Men gaat hier gewoon door met wanbeleid. De trainer eruit, want het moest allemaal beter kunnen met dit materiaal. Nou ik ben benieuwd wie daar hier inmiddels nog van overtuigd is gezien de reacties na Helmond uit..
ook als jij eens realistisch kijkt, zie je dat onze selectie gewoon bij de eerste 8 hoort te staan. Moet er alleen wel met de beste spelers op hun eigen positie gespeeld worden.
Citaat van: De Gast op december 31, 2017, 10:32:24
Mooi gesproken van de Oosttribune maar wie gaat dat allemaal betalen? Het geld lijkt mij zowat allemaal wel uitgegeven. Kijk eens naar wat er op het veld staat en op de bank zit..
Men gaat hier gewoon door met wanbeleid. De trainer eruit, want het moest allemaal beter kunnen met dit materiaal. Nou ik ben benieuwd wie daar hier inmiddels nog van overtuigd is gezien de reacties na Helmond uit..
ik voor 100%
Citaat van: zeewolde op december 31, 2017, 14:34:54
ook als jij eens realistisch kijkt, zie je dat onze selectie gewoon bij de eerste 8 hoort te staan. Moet er alleen wel met de beste spelers op hun eigen positie gespeeld worden.
Een trainer die overwicht en respect kan afdwingen zou inderdaad gemakkelijk met deze selectie bij de eerste 8 moeten eindigen.
Maar zou ook snoeihard moeten reageren naar spelers die niet bereid zijn zich op te offeren voor het geheel en met volledige inzet de wedstrijd in te gaan.
Dijkhuizen was te lief en Sipke heeft geen overwicht en respect van sommige spelers binnen de selectie.
Dus dikke doei voor Peersman en bij geen verbetering, Van Kippersluis en Kip.
Die Lijnders van Liverpool schijnt hoofdtrainer bij NEC te worden....
Een beetje meer daadkracht en kennis van de markt en dan hadden we een nieuwe moderne trainer gehad.
Citaat van: zeewolde op januari 02, 2018, 09:56:10
Die Lijnders van Liverpool schijnt hoofdtrainer bij NEC te worden....
Verrassend wel. Zie nu veel voorbij komen 'had Cambuur hem maar gehaald', maar denk toch dat we kansloos waren geweest tegen NEC.
Citaat van: Bankzitter op januari 02, 2018, 10:26:43
Een beetje meer daadkracht en kennis van de markt en dan hadden we een nieuwe moderne trainer gehad.
oja .? Omdat hij bij Liverpool in de ts zat. Je weet het niet. Meulensteen de assistent van Ferguson presteert nergens wat. 5 titels en champions Leaque winnaar
En iedereen word kampioen met nec. Die 4 voorin zijn beter dan wel 10 clubs in de eredivisie
Citaat van: Collingwood op januari 02, 2018, 12:06:07
Verrassend wel. Zie nu veel voorbij komen 'had Cambuur hem maar gehaald', maar denk toch dat we kansloos waren geweest tegen NEC.
Cambuur komt zeker tekort.
Nec heeft een rijke sponsor en beleid das het grote verschil.
Citaat van: Lwd79 op januari 02, 2018, 18:13:28
Cambuur komt zeker tekort.
Nec heeft een rijke sponsor en beleid das het grote verschil.
Beleid??? :_schater :_schater :_schater Spreek je wel eens mensen uit Nijmegen?
Andor Faber
@Andor_F
Wat de nieuwe trainer betreft maakt #Cambuur even een pas op de plaats. "Daar gaan we op het trainingskamp over nadenken", vertelt Booy. Kans lijkt steeds groter te worden dat Sipke Hulshoff het seizoen als trainer afmaakt. #OmropFryslan
Citaat van: Lwd79 op januari 02, 2018, 18:13:28
Cambuur komt zeker tekort.
Nec heeft een rijke sponsor en beleid das het grote verschil.
Beleid, beleid, het is dat ze daar nog een " gek "hebben die de club in leven houdt
op bepaalde momenten anders was het allang over geweest.
Citaat van: Collingwood op januari 02, 2018, 20:51:46
Andor Faber
@Andor_F
Wat de nieuwe trainer betreft maakt #Cambuur even een pas op de plaats. "Daar gaan we op het trainingskamp over nadenken", vertelt Booy. Kans lijkt steeds groter te worden dat Sipke Hulshoff het seizoen als trainer afmaakt. #OmropFryslan
Dit zag iedereen natuurlijk al aankomen, draai er niet omheen en stel die blaag aan als trainer.
2e seizoenshelft maar wat blijven aanmodderen, volgend jaar 3500 seizoenskaarten, zolang we maar met voldoende geld naar het nieuwe stadion gaan wat zeker 2021 of 2022 gaat worden. Heerlijk de komende seizoenen, nu al zin in....... :P
Overbrugging noemt men dat. Ik noem het aan het lijntje houden :O
Citaat van: Destroyer op januari 02, 2018, 22:28:28
Overbrugging noemt men dat. Ik noem het aan het lijntje houden :O
Soms denk ik wel eens, wat hebben we ook een stelletje ontevreden verwende rotzakken :R :R
Jaap Stam zit ook niet meer op safe in Engeland..
Die naam ontbrak nog op de lijst ;)
Voor iedereen die de Gier hier wil zien... geen kans!
NEC afgewezen en Cambuur hoeft het ook niet te proberen geeft hij aan, ik blijf in Almere.
Het is een bende bij de club. Twee proefspelers van bedenkelijk niveau, een interim trainer die geen hoofdtrainer wil worden op dit moment en Booy die zegt dat het op een laag pitje staat en dat ze er deze week eens over na gaan denken. Er klopt iets niet, er speelt iets... kan nooit lang duren en dan breekt de ellende uit heb ik zo'n vermoeden
Citaat van: vialli op januari 02, 2018, 21:17:32
Beleid, beleid, het is dat ze daar nog een " gek "hebben die de club in leven houdt
op bepaalde momenten anders was het allang over geweest.
Idd, ik denk dat wat dat betreft het beleid van Cambuur (financieel iig) beter is.
Men moet gewoon een keuze maken. Of je trekt nu een nieuwe hoofdtrainer aan in de winterstop. Of je geeft Sipke voor minimaal 1.5 seizoen het vertrouwen. Niet dit pappen en nathouden.
'We moeten hier met ons Cambuurkarakter doorheen'
http://kernvancambuur.nl/nieuws/2018/01/639966-we-moeten-hier-met-ons-lcambuurkarakterr-doorheen
Citaat van: KernvanCambuur op januari 03, 2018, 13:23:37
'We moeten hier met ons Cambuurkarakter doorheen'
http://kernvancambuur.nl/nieuws/2018/01/639966-we-moeten-hier-met-ons-lcambuurkarakterr-doorheen
Ype Smid: 'Jack de Gier is gevraagd en heeft nee gezegd.'
Citaat van: KernvanCambuur op januari 03, 2018, 13:23:37
'We moeten hier met ons Cambuurkarakter doorheen'
http://kernvancambuur.nl/nieuws/2018/01/639966-we-moeten-hier-met-ons-lcambuurkarakterr-doorheen
Wat mij bevreemd is dat Ype aangeeft dat er nu met echt meer zorgvuldigheid een nieuwe trainer zal worden aangesteld. Dus bij de voorgaande keren .......... 8P
.... zijn ze ervan uitgegaan dat een diploma en en prettig gesprek voldoende waren.
Citaat van: Collingwood op januari 03, 2018, 13:29:08
Ype Smid: 'Jack de Gier is gevraagd en heeft nee gezegd.'
Ype Smid
@YpeSmid
Replying to @ottovdgalien @Galdiano058 @KernVanCambuur
Aanvulling; dat was afgelopen zomerperiode
Rene Meulensteen is ook vrij!! (Voormalig assistent van Manchester United)
Alle 'lange termijn trainers' die door iedereen zo'n beetje geschikt werden geacht (Grim, De Gier, Jean Paul de Jong) zijn inmiddels bezet/onhaalbaar. Ik zou nu gaan voor iemand die het seizoen afmaakt en me dan tot de zomer oriënteren op een nieuwe trainer voor daarna.
Meest geschikte optie lijkt me dan Hans de Koning. Heeft bij zowel Volendam als Go Ahead bewezen dat hij aanvallend, opportunistisch voetbal speelt en een goede sfeer kan creëren in een spelersgroep. Bij de Eagles leidde dit tot promotie, terwijl die bij de komst van De Koning in ongeveer hetzelfde schuitje zaten als wij nu. Voor de lange termijn denk ik dat hij tactisch tekort komt (gebaseerd op zijn tweede seizoen bij de Eagles), maar dat is op korte termijn van ondergeschikt belang.
Citaat van: Collingwood op januari 04, 2018, 09:57:53
Alle 'lange termijn trainers' die door iedereen zo'n beetje geschikt werden geacht (Grim, De Gier, Jean Paul de Jong) zijn inmiddels bezet/onhaalbaar. Ik zou nu gaan voor iemand die het seizoen afmaakt en me dan tot de zomer oriënteren op een nieuwe trainer voor daarna.
Meest geschikte optie lijkt me dan Hans de Koning. Heeft bij zowel Volendam als Go Ahead bewezen dat hij aanvallend, opportunistisch voetbal speelt en een goede sfeer kan creëren in een spelersgroep. Bij de Eagles leidde dit tot promotie, terwijl die bij de komst van De Koning in ongeveer hetzelfde schuitje zaten als wij nu. Voor de lange termijn denk ik dat hij tactisch tekort komt (gebaseerd op zijn tweede seizoen bij de Eagles), maar dat is op korte termijn van ondergeschikt belang.
Heeft iemand gedacht aan het duo Hendriksen/v/d Berg ?
Citaat van: Grijskijkert op januari 04, 2018, 10:01:22
Heeft iemand gedacht aan het duo Hendriksen/v/d Berg ?
Een trainer die net is ontslagen bij RKC samen met een trainer die het niet best doet bij Helmond en daar ook niet al te populair is onder de supporters? Zie ik persoonlijk niet zoveel heil in in ieder geval.
Citaat van: Collingwood op januari 04, 2018, 10:04:18
Een trainer die net is ontslagen bij RKC samen met een trainer die het niet best doet bij Helmond en daar ook niet al te populair is onder de supporters? Zie ik persoonlijk niet zoveel heil in in ieder geval.
Misschien iets meer verdiepen(selecties e.d.),ipv teletekst lezen..
Beide mannen hadden het tactisch goed voor elkaar tegen Cambuur..
Citaat van: Grijskijkert op januari 04, 2018, 10:08:20
Misschien iets meer verdiepen(selecties e.d.),ipv teletekst lezen..
Beide mannen hadden het tactisch goed voor elkaar tegen Cambuur..
Ieder zijn mening. Van der Berg stond bij RKC bekend om zijn defensieve aanpak, past wat mij betreft niet bij Cambuur. Hendriksen staat naar eigen zeggen te laag met Helmond (juist als hij kijkt naar de kwaliteit van zijn selectie) en wordt door de supporters daar niet gepruimd. Kun je allemaal zo op internet vinden.
Altijd wat flauw om te doen alsof een ander zich ergens niet in heeft verdiept om je gelijk te krijgen. Maakt in ieder geval totaal geen indruk op mij.
Citaat van: Collingwood op januari 04, 2018, 10:14:16
Ieder zijn mening. Van der Berg stond bij RKC bekend om zijn defensieve aanpak, past wat mij betreft niet bij Cambuur. Hendriksen staat naar eigen zeggen te laag met Helmond (juist als hij kijkt naar de kwaliteit van zijn selectie) en wordt door de supporters daar niet gepruimd. Kun je allemaal zo op internet vinden.
Altijd wat flauw om te doen alsof een ander zich ergens niet in heeft verdiept om je gelijk te krijgen. Maakt in ieder geval totaal geen indruk op mij.
Van der Berg had geen selectie waar je lekker aanvallend mee kan spelen...bekijk dat maar op internet. Hendriksen deed het vorig seizoen prima,en vind ik goed overkomen als trainer,pakt zijn spelers goed aan als dat nodig is.. wat ook online te lezen is...
Maar goed ook deze heren zullen het niet worden...
Citaat van: Grijskijkert op januari 04, 2018, 10:25:59
Van der Berg had geen selectie waar je lekker aanvallend mee kan spelen...bekijk dat maar op internet. Hendriksen deed het vorig seizoen prima,en vind ik goed overkomen als trainer,pakt zijn spelers goed aan als dat nodig is.. wat ook online te lezen is...
Je kunt het ook best met me oneens zijn, geen problemen mee. Maar nogmaals, 'verdiep je er eens meer in' is erg flauw en zeker geen (goed) argument.
Citaat van: Grijskijkert op januari 04, 2018, 10:28:39
Maar goed ook deze heren zullen het niet worden...
We zullen zien, lijkt voor mijn gevoel steeds meer de kant van Sipke op te gaan...
Sipke heeft dan wel een sterke man naast zich nodig zoals vorig jaar.
Citaat van: Collingwood op januari 04, 2018, 10:38:33
We zullen zien, lijkt voor mijn gevoel steeds meer de kant van Sipke op te gaan...
Sipke is misschien gelet op de hele situatie wel het beste van alle langskomende namen en zou wat mij betreft het seizoen wel af kunnen maken.
Op zich heb ik niet het idee dat Sipke een veel mindere trainer is dan veel overgebleven opties.
Maar voor mijn gevoel moet er een frisse wind gaan waaien om de boel eens flink op te schudden, anders blijven we doormodderen. Bovendien wil Sipke het zelf liever niet. Daarom hoop ik toch nog op bijvoorbeeld een De Koning (of iemand waar ik nu zo één, twee, drie niet aan denk).
Ze willen nu gelijk een trainer voor de lange termijn. De spoeling in de winterstop is natuurlijk minder in de winterstop dan voor aanvang van het seizoen. De Koning of Gall wordt het niet.
Citaat van: Montana op januari 04, 2018, 11:33:10
Ze willen nu gelijk een trainer voor de lange termijn. De spoeling in de winterstop is natuurlijk minder in de winterstop dan voor aanvang van het seizoen. De Koning of Gall wordt het niet.
Als dat inderdaad de bedoeling is zou ik De Koning ook zeker niet doen. Veel opportunisme, weinig tactiek. Dat kan op korte termijn werken om de schwung er weer in te krijgen, maar op de lange termijn wil je natuurlijk ook een eigen (goed werkende) speelstijl ontwikkelen.
Bovendien binne vd Berg en Hendriksen oud Cambuurspeulers!
Ik zeg geen trainer meer met binding met deze club. Iemand met een frisse blik!
Citaat van: Galdiano op januari 04, 2018, 13:34:36
Ik zeg geen trainer meer met binding met deze club. Iemand met een frisse blik!
[/quot
En iemand met een beetje humor op z'n tijd.
Citaat van: Grijskijkert op januari 04, 2018, 10:08:20
Misschien iets meer verdiepen(selecties e.d.),ipv teletekst lezen..
Beide mannen hadden het tactisch goed voor elkaar tegen Cambuur..
jaha. In Helmond voor de beker vooral en ze ontslaan Vd berg voor de grap zeker. Die Hendriksen vond ik hier al niks en Vd berg is een beste knakker, vooral in de ouwestoep
Citaat van: Vlampiep op januari 04, 2018, 10:53:03
Sipke is misschien gelet op de hele situatie wel het beste van alle langskomende namen en zou wat mij betreft het seizoen wel af kunnen maken.
je vond het onder Sipke goed gaan. Iedere x in de rust zijn eigen fouten rechtzetten en hij word niet gepruimd door een aantal.
Citaat van: sunderland op januari 04, 2018, 17:26:47
je vond het onder Sipke goed gaan. Iedere x in de rust zijn eigen fouten rechtzetten en hij word niet gepruimd door een aantal.
Zeker Helmond Sport uit vergeten :devil
Citaat van: Montana op januari 04, 2018, 11:33:10
Ze willen nu gelijk een trainer voor de lange termijn. De spoeling in de winterstop is natuurlijk minder in de winterstop dan voor aanvang van het seizoen. De Koning of Gall wordt het niet.
zal heel moeilijk worden.En een trainer voor de lange termijn wil iedereen toch, opendeur gelul van de club. Als een trainer hier goed presteerd is ie ook pleite. Zeg het al vaak maar ik zou Sandor terug halen met evt Henk. Dan kun je misschien aan lange termijn doen. Overigens zegt mijn gevoel dan die strontboeren hem ook wel eens kunnen halen straks
Beetje cliché om een trainer te zoeken met Cambuurverleden. De afgelopen jaren zoveel trainers, ook met een Cambuurverleden, ontslagen. Heeft niks met clubcultuur te maken of de club kennen, maar met wanbeleid en haantjes. Cambuur verandert alsmede het profwereldje. Een trainer met eigen mening en vooral tijd gunnen is verstandig. Het aanstellen van een nieuwe trainer is ook geen hoge wiskunde trouwens.....
Citaat van: diekhuzen op januari 04, 2018, 17:35:34
Beetje cliché om een trainer te zoeken met Cambuurverleden. De afgelopen jaren zoveel trainers, ook met een Cambuurverleden, ontslagen. Heeft niks met clubcultuur te maken of de club kennen, maar met wanbeleid en haantjes. Cambuur verandert alsmede het profwereldje. Een trainer met eigen mening en vooral tijd gunnen is verstandig. Het aanstellen van een nieuwe trainer is ook geen hoge wiskunde trouwens.....
Gewoon Marcel Keizer trainer maken, is vrij en kan bouwen aan een team..
Citaat van: Grijskijkert op januari 04, 2018, 17:38:44
Gewoon Marcel Keizer trainer maken, is vrij en kan bouwen aan een team..
gadver. Die heeft ons laten degraderen met zijn eigenwijs beleid.En ons 2 x laten smoten
Keizer is nooit langer dan 1 jaar ergens trainer dus opbouwen gaat niet op voor hem
Citaat van: diekhuzen op januari 04, 2018, 17:35:34
Beetje cliché om een trainer te zoeken met Cambuurverleden. De afgelopen jaren zoveel trainers, ook met een Cambuurverleden, ontslagen. Heeft niks met clubcultuur te maken of de club kennen, maar met wanbeleid en haantjes. Cambuur verandert alsmede het profwereldje. Een trainer met eigen mening en vooral tijd gunnen is verstandig. Het aanstellen van een nieuwe trainer is ook geen hoge wiskunde trouwens.....
kom dan eens met iemand? Beetje cliche is het maar ik heb eens rondgekeken en denk dat Sandor net als Slot een toptrainer is. Cambuurverleden hoeft van mij niet.
Keizer wie?
Citaat van: Grijskijkert op januari 04, 2018, 17:38:44
Gewoon Marcel Keizer trainer maken, is vrij en kan bouwen aan een team..
Dat hoeft van mij niet, het voetbal onder hem was niet iets waar ik voor naar het stadion ga. Zekerheden inbouwen met resultaatvoetbal als gevolg, is misschien prima voor de teletekstsupporter maar ik was er niet van gecharmeerd.
Citaat van: sunderland op januari 04, 2018, 17:47:55
kom dan eens met iemand? Beetje cliche is het maar ik heb eens rondgekeken en denk dat Sandor net als Slot een toptrainer is. Cambuurverleden hoeft van mij niet.
Als Sandor hier trainer zou zijn en 5 partijen verliest wordt hij ook een kopje kleiner gemaakt. Eerste stap is de matige selectie die in alle linies versterkingen nodig heeft. en dan niet weer zogenaamde talenten waar ze bij cambuur gek op zijn.
Citaat van: sunderland op januari 04, 2018, 17:26:47
je vond het onder Sipke goed gaan. Iedere x in de rust zijn eigen fouten rechtzetten en hij word niet gepruimd door een aantal.
Die spelers moeten de hand ook maar eens in eigen boezem steken, en het in de
2e competitiehelft maar eens laten zien.
Het bestuur en Sandor moeten het gaan uitpraten, en vrede gaan sluiten.
(doe het in het belang van Cambuur) Sandor is de beste optie!!
Gerucht bij Heracles: Trainer Peter Hyballa in beeld om Stegeman op te volgen?
Die Stegeman zou hier ook wel passen, als ex speler.
Citaat van: sunderland op januari 04, 2018, 17:31:16
zal heel moeilijk worden.En een trainer voor de lange termijn wil iedereen toch, opendeur gelul van de club. Als een trainer hier goed presteerd is ie ook pleite. Zeg het al vaak maar ik zou Sandor terug halen met evt Henk. Dan kun je misschien aan lange termijn doen. Overigens zegt mijn gevoel dan die strontboeren hem ook wel eens kunnen halen straks
Ik hoop het niet maar ik weet dat die strontboeren Sandor wel in het vizier hebben.
Een paar optie's
Jos luhukay
Andries jonker
Mario been
Stanley menzo
Albert stuivenberg
Sipke Hulshoff gaat in een periode van twee jaar en drie maanden met een vijfde nieuwe hoofdtrainer werken. De interim-trainer van Cambuur heeft bedankt om zelf het seizoen als hoofdcoach af te maken.
Die mogelijke optie heeft de leiding van Cambuur, dertiende in de eerste divisie, nu niet meer. Dus is het alle hens aan dek voor technisch manager Foeke Booy. Hij moet een nieuwe hoofdtrainer opdiepen en spelers met een toegevoegde waarde aantrekken. Hulshoff: ,,Misschien moeten er nog jongens weg uit deze groep. Daarover moeten we goed overleg voeren. Dat er vers bloed in moet lijkt me duidelijk."
In de kerstperiode, nadat de dikke nederlaag tegen Helmond Sport (,,ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld als na die wedstrijd") was verwerkt, kwam een periode van overdenking voor Hulshoff. Hij heeft nog een contract voor anderhalf jaar. Hij kwam tot de conclusie dat het beter is om weer in de luwte te werken. Dat signaal gaf hij woensdag in Benidorm, waar Cambuur is neergestreken, af toen technische staf en directie de situatie bespraken.
Stappen richting hoofdtrainerschap
Hulshoff: ,,Het is heel goed dat we hier zijn. De trainingsomstandigheden en het weer (donderdag 23 graden) zijn perfect. En we kunnen hier met elkaar in gesprek. Dat is in de week voor Helmond Sport minder het geval geweest, maar dat is allemaal uitgesproken. Daar ben ik tevreden over."
,,Maar ik heb aangegeven dat ik het niet voor de rest van het seizoen overneem. Ze hebben me gevraagd of ik daar eventueel open voor stond, maar dat doe ik niet. Ik wil terug naar de rol waarvoor ik bij Cambuur ben aangenomen. Ik heb er in de kerstvakantie goed over nagedacht. Ik merk aan alles dat ik stappen maak richting het hoofdtrainerschap, maar vraag me af of het verstandig is dat bij Cambuur te doen."
,,Vorig jaar heb ik het met Arne (Slot) gedaan, het was een prachtige combinatie. Nu is het ook weer mooi, maar ik zit nu in totaal dertien jaar bij de club. Ik heb altijd gezegd dat ik hier graag door de voordeur wil vertrekken. Als je hoofdtrainer wordt, kan het binnen twee maanden anders zijn. En op het veld voel ik me als een vis in het water. Dat geeft me veel energie."
,,Sipke heeft aangegeven dat zijn kracht op het veld ligt, als tweede man. Dat moeten we van hem respecteren", zegt Cambuurs technisch manager Foeke Booy. Markt is dun gezaaid
Uit zijn woorden viel voorzichtig te proeven dat Cambuur vasthoudt aan een trainer voor de lange termijn. Maar het feit is ook dat de markt voor hoofdtrainers momenteel vrij dun gezaaid is en dat het een lastige zoektocht is.
Het zijn in die dikke twee jaar voor Hulshoff allerminst rustige tijden geweest. Hij werd in oktober 2015 aangesteld als tweede trainer, nadat assistent Sandor van der Heide werd ontslagen. Vier maanden later stapte hoofdtrainer Henk de Jong zelf op. Hulshoff was een week hoofdtrainer, waarna Marcel Keizer kwam. Keizer koos na slechts vier maanden Cambuur voor Jong Ajax.
'Lastige zoektocht voor Foeke Booy: weinig trainers zijn beschikbaar'
Toen kwam Rob Maas, die na tien wedstrijden de wacht werd aangezegd. Hulshoff en Arne Slot kregen de selectie aan de praat. Na de winterstop werd in het seizoen 2016-2017 een vracht aan punten binnengehaald, maar liet de ploeg het in de nacompetitie afweten. Arne Slot verkaste naar AZ. Marinus Dijkhuizen kwam, maar zijn ontslag volgde eind november. Hulshoff nam het weer eens over, won vier wedstrijden op rij, maar vlak voor de winterstop ging het gruwelijk mis in Helmond.
Hulshoff: Impulsen nodig
Booy heeft zich inmiddels een beeld gevormd van de spelersgroep. ,,Er zit rek in, maar ze kunnen elkaar ook ontzettend in de steek laten. Helmond Sport is een gemiste kans geweest om het jaar toch nog positief te besluiten."
Booy is in Spanje druk aan het bellen en mailen, ook met betrekking tot nieuwe spelers. ,,Maar soms moet je ook weleens durven te wachten." Het is een ingewikkeld spel dat een technisch manager moet spelen op de spelersmarkt.
Hulshoff, donderdagmiddag in de lobby van het hotel: ,,Er moeten impulsen komen, hoewel de stand op de ranglijst voor deze groep te laag is. Wat erbij moet? Een speler met creativiteit en we zullen meer moeten gaan scoren. Dat zijn twee belangrijke dingen. Daar ligt voor Foeke een mooie uitdaging."
LC
Citaat van: rvw op januari 04, 2018, 23:48:27
Een paar optie's
Jos luhukay
Andries jonker
Mario been
Stanley menzo
Albert stuivenberg
Pastoor is dat niet wat?
Citaat van: Montana op januari 05, 2018, 08:06:22
Hulshoff, donderdagmiddag in de lobby van het hotel: ,,Er moeten impulsen komen, hoewel de stand op de ranglijst voor deze groep te laag is. Wat erbij moet? Een speler met creativiteit en we zullen meer moeten gaan scoren. Dat zijn twee belangrijke dingen. Daar ligt voor Foeke een mooie uitdaging."
LC
De voorzitter vond toch dat er creativiteit was en dat er karaktervoetballers bij moesten?
We hebben goede spelers in de as nodig die een kwaliteitsimpuls geven. Daarom heen hebben we voldoende spelers (oa Sai en Kallon) die zich aan dat niveau kunnen optrekken. Nu is er te veel middelmaat waardoor spelers onder niveau presteren.
Nu móét er dus wel een nieuwe trainer komen, wat me ook het beste lijkt voor de club. Benieuwd of het Booy nog gaat lukken in combinatie met een paar aardige spelers.
Mijn gevoel zegt dat het wel eens Rob Alflen kan gaan worden.
Met Stans op middenveld als creatieve speler erbij en Stef Nijland als spits ben je al een heel eind op de goede weg.
'Lastige zoektocht voor Foeke Booy: weinig trainers zijn beschikbaar'
Dit vind ik een wat apart verhaal. Er zijn toch juist heel véél trainers beschikbaar? Dat je misschien een bepaald type trainer zoekt en dat er dáár weinig van zijn is wat anders. Maar in het algemeen: trainers zat om uit te kiezen.
Citaat van: Collingwood op januari 05, 2018, 09:42:33
Nu móét er dus wel een nieuwe trainer komen, wat me ook het beste lijkt voor de club. Benieuwd of het Booy nog gaat lukken in combinatie met een paar aardige spelers.
hulshoff is ook niet dom hoor.
hij gaat zn vingers echt niet branden aan deze selectie.
Citaat van: okkele op januari 05, 2018, 10:17:38
hulshoff is ook niet dom hoor.
hij gaat zn vingers echt niet branden aan deze selectie.
Hij weet ook dat hij het bij een groot deel van de achterban toch nooit goed kan doen...
Persoonlijk denk ik niet dat Sipke het veel slechter zou doen dan veel andere nu nog beschikbare trainers. Maar er moet nu wat losgemaakt worden binnen de club en daarvoor lijkt een nieuwe man me geschikter. En (misschien nog wel belangrijker), nieuwe spelers.
Er zijn wel trainers beschikbaar maar vooral trainers die bij andere clubs door het ijs zijn gezakt. Denk niet dat ze een trainer met wat mislukte avonturen een nieuwe kans gaan bieden (Dan kunnen we hetzelfde probleem als met Dijkhuizen krijgen). Een jonge moderne trainer zoals Slot was, past waarschijnlijk het beste bij Sipke.
Die Joop Gall, is dat niet wat? Ervaring genoeg.
Er zijn nog wel trainers hoor:
Ronald Koeman
Frank de Boer
Peter Bosz
Luis Enrique
Thomas Tuchel
Zit vast wel wat voor ons bij
Dikke kans dat Hans de Koning seizoen afmaakt,kan snel een ploeg aan de gang krijgen.
Citaat van: cambuurmania op januari 05, 2018, 12:30:52
Dikke kans dat Hans de Koning seizoen afmaakt,kan snel een ploeg aan de gang krijgen.
Die schijnt naar RKC te gaan...
Citaat van: Grijskijkert op januari 05, 2018, 12:32:40
Die schijnt naar RKC te gaan...
Heeft daar vandaag inderdaad een gesprek, zou nog voor Cambuur kunnen kiezen als Booy snel zijn best doet. Maar aangezien ze een trainer voor de lange termijn willen aantrekken zal het De Koning wel niet worden.
Spoeling word dunner en dunner
Marcel Groninger
Ted Verdonkschot
Dick Lukkien?
Citaat van: Galdiano op januari 05, 2018, 12:43:03
Dick Lukkien?
Dick heeft hier afgelopen zomer nog gesolliciteerd.
Presteert bij Emmen goed. (heeft daar wel een spits)
Elke speler of trainer heeft wel een min puntje, als je zoekt naar personen die er geen heeft, dan kun je nog lang doorzoeken.
Neem personen met de minste min puntjes!!
Bert Konterman ?!?!?
Citaat van: PePe op januari 05, 2018, 13:12:29
Elke speler of trainer heeft wel een min puntje, als je zoekt naar personen die er geen heeft, dan kun je nog lang doorzoeken.
Neem personen met de minste min puntjes!!
Kom ik toch iedere keer op mezelf uit :)
Petrovic.
Jan Poortvliet
Jan schulting.
Johan Groote.
Vera Pauw.
Noem maar een paar zijstraten.
Citaat van: PePe op januari 05, 2018, 13:31:33
Bert Konterman ?!?!?
veel te lief.
type dave rogers moeten we hebben.
Wat doet Louis van Gaal momenteel?
Interview met Booy op Cambuur TV. Niet echt nieuws.
Er is nog geen nieuwe trainer, Sipke wil het niet doen. Ze zoeken nog steeds een trainer voor de lange termijn, tot ze die gevonden hebben blijft Sipke voor de groep staan.
Art Langeler...
Die is toch wel uitgekeken met het draaien van jonge lampenpitten in Eindhoven..
Citaat van: legeips op januari 05, 2018, 17:34:54
Art Langeler...
Die is toch wel uitgekeken met het draaien van jonge lampenpitten in Eindhoven..
Zit toch bij de KNVB?
Edit: combi functie
Pastoor
Aub niet ;(
Als ik die kerel hoort praten word ik meteen niet goed :X
Hyballa?
Jammer luhukay naar sheffield. Zat 1,5 jaar zonder club.
Tja voor lange termijn blijven er nog weinig geschikte kandidaten over.
Sandor zou perfect zijn maar dan moet Ype weg.
Anders zou ik voor nu toch gaan voor Hans de Koning.
Warme man, uitstraling naar buiten toe, weet sfeer te creëren binnen groep, speelt 433 en opportunistisch. Iets wat we hier volgens mij graag zien.
Heeft bij Eagles voor elkaar gekregen om in ongeveer dezelfde situatie waarin wij nu zitten om alsnog promotie te bewerkstelligen.
Bij zijn andere clubs in Jupiler ook goed gepresteerd zeker met het aanwezige materiaal.
De Koning wordt nu bij Rkc genoemd.
Lijkt me voor nu een prima trainer maar wel iemand die een goede assistent nodig heeft voor het tactische gedeelte.
Koning is toch korte termijn visie en dat wil Cambuur juist niet. Dus als 1 afvalt is hij het wel.
Citaat van: Bernardo op januari 06, 2018, 12:24:36
Koning is toch korte termijn visie en dat wil Cambuur juist niet. Dus als 1 afvalt is hij het wel.
Als de Koning ons via NC laat promoveren hoor je niemand meer over lange/korte termijn trainer en heb je ineens een andere type trainer nodig. Lange termijn trainer is ook geen garantie voor succes, als hier de druk toeneemt en prestaties ruk zijn knikkeren we hem er toch binnen een half jaar uit.
Een lange termijn trainer? Wat is dat voor een onzin? En als ie niet goed presteert loopt iedereen hier weer te mekkeren en moet je zeker 2 jaar contract afkopen.. :zucht
Ze moeten gewoon goeie spelers halen en een elftal samenstellen wat in balans is. En misschien eens wat minder zg. 'namen' welke klauwen geld kosten en weinig toevoegen.
Dan doet een aardige trainer het laatste beetje wel.
Lange termijn trainer lukt hier niet,de enige die daarvoor geschikt was was H.de Jong.
En we weten hoe dat is afgelopen als het op een gegeven moment slechter gaat breekt hier toch de paniek uit.
En als ze boven het maaiveld uitkomen(Slot)worden ze hier meteen weggehaald.
Je moet NU een trainer hebben die gaat presteren.
Geen keeper als trainer :zucht
Ze willen natuurlijk niet weer op de bek gaan met de zoveelste ontslagen trainer en dan gaan ze natuurlijk bij elke trainer twijfelen, en dan valt het niet mee om er een geschikt eentje te vinden.
Helaas mensen, die trainer van Cambuur moet nog geboren worden en dan
zijn de meesten al ver in de tachtig als ze dat al halen. :_schater
Citaat van: vialli op januari 06, 2018, 19:41:00
Helaas mensen, die trainer van Cambuur moet nog geboren worden en dan
zijn de meesten al ver in de tachtig als ze dat al halen. :_schater
Ik snap dat dit soort reacties voortkomen uit het voortdurend "pappen en nathouden" met de berichtgeving aangaande nieuwe spelers/ trainer. Ik denk dat men i.d.d. zeer zorgvuldig te werk gaat en niet weer iemand voortijdig wil ontslaan. Ga naar het vakje negativiteit in het hoofd en vink dit uit :proost
De beste trainers zijn toch al bezet? En Sippie wil niet verder als hoofdtrainer.. dan zal het nooit veel soeps zijn wat er binnen komt. Met een Hans de Koning mag je je handen dichtknijpen. Al is hij dan ook niet te benijden met dit hopeloze team.
Als je maar genoeg betaald dan is er genoeg te halen . En moet het een nederlandse trainer zijn mag van mij ook wel een duitser zijn .
Gekeken naar de voor mij bekende overgebleven bekende opties, en gezien wat Cambuur wil (lange termijn), kom je toch snel uit bij Peter Hyballa.
Die kan met zijn enthousiasme en discipline waarschijnlijk op de korte termijn wat veranderen en met zijn vernieuwende ideeën over voetbal (Klopp heeft hem bijvoorbeeld hoog in het vaandel) ook op de lange termijn wat bijdragen.
Nadeel is dat hij enigszins een rare kwibus is en zich langs de lijn als een idioot gedraagt (maar misschien heeft hij geleerd van zijn periode bij NEC?). Anderzijds denk ik dat dat beter bij de club past dan een dooie mus a la Maas.
Citaat van: Collingwood op januari 07, 2018, 10:44:32
Gekeken naar de voor mij bekende overgebleven bekende opties, en gezien wat Cambuur wil (lange termijn), kom je toch snel uit bij Peter Hyballa.
Die kan met zijn enthousiasme en discipline waarschijnlijk op de korte termijn wat veranderen en met zijn vernieuwende ideeën over voetbal (Klopp heeft hem bijvoorbeeld hoog in het vaandel) ook op de lange termijn wat bijdragen.
Nadeel is dat hij enigszins een rare kwibus is en zich langs de lijn als een idioot gedraagt (maar misschien heeft hij geleerd van zijn periode bij NEC?). Anderzijds denk ik dat dat beter bij de club past dan een dooie mus a la Maas.
misschien hebben we ook wel een trainer nodig die als een gek langs de lijn staat. We hebben genoeg dooie mussen als trainer gehad. ( Op Henk de jong na)
De man is gepassioneerd. Dat zijn wij normaal gesproken ook. Ik denk dat Hyballa goed bij Cambuur past. Echter weet ik niet of zijn dominantie wordt getolereerd door Foeke. Dat is weer een heel ander verhaal.
Hoe komt het eigenlijk met Ype en Vd belt. Blijven zij wel? Hoor wel eens wat
Het zou mij niks verbazen dat ze toch wel met de Gier bezig zijn maar omdat hij pas in juni beschikbaar voor de korte termijn het anders in gaan vullen
Citaat van: Montana op januari 07, 2018, 12:25:19
Het zou mij niks verbazen dat ze toch wel met de Gier bezig zijn maar omdat hij pas in juni beschikbaar voor de korte termijn het anders in gaan vullen
Juni 2019 ;)
Citaat van: Collingwood op januari 07, 2018, 10:44:32
Gekeken naar de voor mij bekende overgebleven bekende opties, en gezien wat Cambuur wil (lange termijn), kom je toch snel uit bij Peter Hyballa.
Die kan met zijn enthousiasme en discipline waarschijnlijk op de korte termijn wat veranderen en met zijn vernieuwende ideeën over voetbal (Klopp heeft hem bijvoorbeeld hoog in het vaandel) ook op de lange termijn wat bijdragen.
Nadeel is dat hij enigszins een rare kwibus is en zich langs de lijn als een idioot gedraagt (maar misschien heeft hij geleerd van zijn periode bij NEC?). Anderzijds denk ik dat dat beter bij de club past dan een dooie mus a la Maas.
Heeft naar het schijnt al bedankt voor zowel Cambuur als Eagles.
Citaat van: Grijskijkert op januari 07, 2018, 12:29:36
Juni 2019 ;)
Ja contract loot miss nog een jaar maar kan de kans bestaat dat hij beschikbaar is in de zomer ;)
De Gier, Hyballa, Hake, Rutten, De Koning, Gall en noem de hele rij maar op... iedereen wil actie en een nieuwe trainer, maar ik denk dat er eerder een Elfstedentocht is dan een nieuwe trainer.. onvoorstelbaar, geen trainer geen spelers en een interim trainer die met een papiertje training geeft. Kan niet wachten op vrijdag.... dan maken Henk en Sandor ,ben ik bang, gehakt van ons mooie clubje... of er moet een wonder gebeuren
Toch op een of andere manier lijkt die Hyballa me echt wel geschikt.
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/01/06/nederlandse-creativiteit-duitse-discipline-a1587340
Morgen maar ff bellen met Hans v.d. Haar. :y Favoriete opstelling: 4-3-3 met de punt naar voren :_spank
Hans de Koning kun uit het rijtje gaat tot einde seizoen naar RKC
Citaat van: Voorstopper op januari 08, 2018, 09:06:17
Hans de Koning kun uit het rijtje gaat tot einde seizoen naar RKC
Hopelijk komt Booy niet binnenkort tot de conclusie dat ze toch maar iemand voor de korte termijn moeten nemen, want daar was De Koning perfect voor geweest...
Citaat van: Collingwood op januari 08, 2018, 09:23:48
Hopelijk komt Booy niet binnenkort tot de conclusie dat ze toch maar iemand voor de korte termijn moeten nemen, want daar was De Koning perfect voor geweest...
Die beslissing neemt hij dan niet alleen...
Komende vrijdag een mooi moment voor Ype om even door het stof voor Sandor en dan gelijk beiden laten tekenen.
Citaat van: Agy op januari 08, 2018, 11:40:10
Komende vrijdag een mooi moment voor Ype om even door het stof voor Sandor en dan gelijk beiden laten tekenen.
Henk en Sandor gaan waarschijnlijk met een jaar verlengen in Doetinchem.
Henk en Samdor moeten bij ons clubje mooi weer een duo gaan vormen in 2020. Nu heeft geen enkele zin.
Citaat van: Agy op januari 08, 2018, 13:08:42
Precies.. ;)
U suggereert iets waarvan wij allebei weten dat dit niet gaat gebeuren? :proost
Ondertussen geniet de club van een rustdag.... morgen maar weer eens nadenken over een nieuwe trainer of nieuwe speler... rustig an :zucht
Citaat van: poelie-lwd op januari 08, 2018, 13:53:23
U suggereert iets waarvan wij allebei weten dat dit niet gaat gebeuren? :proost
Gaan ze niet verlengen?!
Citaat van: Oosttribune op januari 08, 2018, 14:35:43
Ondertussen geniet de club van een rustdag.... morgen maar weer eens nadenken over een nieuwe trainer of nieuwe speler... rustig an :zucht
Ze zullen wel druk bezig zijn (mag ik hopen althans). Wij krijgen daar niets van mee, en dat is misschien alleen maar beter. Straks gaat Sparta er mee vandoor... 8P
Enige wat je kunt zeggen is dat het allemaal wel wat sneller had gemogen of eigenlijk gemoeten. Morgen begint de voorbereiding op De Graafschap al, zoals het nu staat zonder nieuwe trainer en spelers. Maar daar zijn we zo ook echt niet kansloos tegen, Henk was ook zeer ontevreden over zijn spelers vlak voor de winterstop.
Als dat verhaal van Richard over Peersman waar was, dan kan Sipke (en Cambuur) toch niet gewoon doorgaan alsof er niets gebeurd is??
Sip maakt seiz af
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 08, 2018, 17:34:00
Als dat verhaal van Richard over Peersman waar was, dan kan Sipke (en Cambuur) toch niet gewoon doorgaan alsof er niets gebeurd is??
ze willen ook een linksback
Citaat van: sunderland op januari 08, 2018, 18:25:01
Sip maakt seiz af
hij heeft toch aangegeven dat hij dat niet wil?
Het is een mission impossible geworden.
Er is geen enkele vernieuwende en innovatieve trainer beschikbaar.
De ideale kandidaat voor een half jaar was De Koning geweest.
Enige zou een Hyballa kunnen zijn... :|
Citaat van: speculeter op januari 08, 2018, 18:42:57
hij heeft toch aangegeven dat hij dat niet wil?
zeg het maar .....
Ten koste van alles Henk en Sandor terughalen. Egootjes opzij zetten in het belang van de club. Ik realiseer me overigens dat dit wrs nooit zal gebeuren. Hoe jammer ook....
Zullen ze nooit doen. Nu zijn het de helden van toen, maar in een half seizoen kunnen ze degraderen tot de slemiel van het heden
Citaat van: poelie-lwd op januari 08, 2018, 19:24:49
Ten koste van alles Henk en Sandor terughalen. Egootjes opzij zetten in het belang van de club. Ik realiseer me overigens dat dit wrs nooit zal gebeuren. Hoe jammer ook....
zo ist. Als je nadenkt over wat voor ons haalbaar is dan zou ik zeker voor Sandor gaan. Vraag ijselmeerboys maar eens
Citaat van: Stanley op januari 08, 2018, 20:00:50
Zullen ze nooit doen. Nu zijn het de helden van toen, maar in een half seizoen kunnen ze degraderen tot de slemiel van het heden
hoe weet jij dat nou.Heb je met hen gesproken
Nee, eenvoudig denkwerk. Ik heb hem wel in Doetinchem gesproken, maar niet hierover
Slot hoofdtrainer maken hier
elke trainer die er nu instapt heeft een enorm afbraakrisico met deze selectie en wil dus waarschijnlijk (meerdere) versterkingen.
Om een enigszins trainer van naam te willen strikken moet je toch echt wel met een heel goed verhaal komen om bij de huidige nr. 13 van de juup te tekenen lijkt mij.
Cambuur ontslaat bovendien ook nog wel regelmatig eens een trainer als de resultaten tegenvallen.
Ik wens Foeke en co veel sterkte en wijsheid!
Citaat van: carlo de leeuw op januari 08, 2018, 21:37:47
elke trainer die er nu instapt heeft een enorm afbraakrisico met deze selectie en wil dus waarschijnlijk (meerdere) versterkingen.
Om een enigszins trainer van naam te willen strikken moet je toch echt wel met een heel goed verhaal komen om bij de huidige nr. 13 van de juup te tekenen lijkt mij.
Cambuur ontslaat bovendien ook nog wel regelmatig eens een trainer als de resultaten tegenvallen.
Ik wens Foeke en co veel sterkte en wijsheid!
alles is negatief en dat is niet zo vreemd maar je kunt het ook omdraaien. Met deze selectie kun je sowieso wel een 5 plekken stijgen .Je kunt het eindelijk alleen maar beter doen.
En die de koning stapt bij RKC ook in,die staan 15de toch ?
Citaat van: sunderland op januari 08, 2018, 21:50:09
alles is negatief en dat is niet zo vreemd maar je kunt het ook omdraaien. Met deze selectie kun je sowieso wel een 5 plekken stijgen .Je kunt het eindelijk alleen maar beter doen.
Sorry, maar ik heb het zelden gezien deze 1e seizoen helft en vraag me dan ook af of deze selectie echt zoveel beter is dan de stand doet vermoeden.
5 plekken stijgen moet desondanks ook nog wel mogelijk zijn als het es een beetje meezit en wat beter gaat lopen.
Ik ben dan ook benieuwd of er een trainer van enig niveau te vinden is die wel wat in deze selectie ziet.
Ik hoop het overigens van harte.
Citaat van: Jandehulk op januari 08, 2018, 21:26:49
Slot hoofdtrainer maken hier
Heeft de juiste papieren nog niet.
Enige zou een Hyballa kunnen zijn...
Ik dacht dat hij ook al had bedankt!!!!!
Citaat van: vialli op januari 08, 2018, 22:11:28
Heeft de juiste papieren nog niet.
helaas !...man met verstand van goed voetbal
Citaat van: rvw op januari 08, 2018, 22:13:57
Enige zou een Hyballa kunnen zijn...
Ik dacht dat hij ook al had bedankt!!!!!
heb ik nergens gelezen hoor,alleen hier dan,maar dat is meestal duimzuig werk
Citaat van: papier op januari 07, 2018, 16:39:48
Heeft naar het schijnt al bedankt voor zowel Cambuur als Eagles.
Citaat van: Jandehulk op januari 08, 2018, 22:15:40
heb ik nergens gelezen hoor,alleen hier dan,maar dat is meestal duimzuig werk
Hyballa niet aan de orde, heb geduld ik denk dat het goed komt en dat iedereen blij is met de nieuwe trainer. Ervaring, kennis en netwerk.
Citaat van: richard op januari 09, 2018, 14:57:29
Hyballa niet aan de orde, heb geduld ik denk dat het goed komt en dat iedereen blij is met de nieuwe trainer. Ervaring, kennis en netwerk.
klinkt goed Richard! Is het iemand die Cambuur al kent of extern?
Citaat van: richard op januari 09, 2018, 14:57:29
Hyballa niet aan de orde, heb geduld ik denk dat het goed komt en dat iedereen blij is met de nieuwe trainer. Ervaring, kennis en netwerk.
Spijkerman?
Citaat van: Lore op januari 09, 2018, 15:01:37
klinkt goed Richard! Is het iemand die Cambuur al kent of extern?
Iedereen kent Cambuur?
Bergkamp? :insane
In ieder geval (weer) concreet met iemand bezig, dus. :proost
Hopelijk snel spijkers met koppen.
Dwight
Citaat van: Montana op januari 09, 2018, 15:19:40
Bergkamp? :insane
Jij al bestuurslid KVC zou het moeten weten?
Citaat van: richard op januari 09, 2018, 15:24:02
Jij al bestuurslid KVC zou het moeten weten?
dat dacht ik ook?
Citaat van: sunderland op januari 09, 2018, 15:21:37
Dwight
Dat zal helaas niet meer gebeuren maar los van dat DKV verhaal een meer dan uitstekende trainer.
Citaat van: richard op januari 09, 2018, 15:24:02
Jij al bestuurslid KVC zou het moeten weten?
Fien ik oek Montana! |:)
Citaat van: richard op januari 09, 2018, 14:57:29
Hyballa niet aan de orde, heb geduld ik denk dat het goed komt en dat iedereen blij is met de nieuwe trainer. Ervaring, kennis en netwerk.
langeler heeft idd een flink netwerk.
Citaat van: richard op januari 09, 2018, 15:24:02
Jij al bestuurslid KVC zou het moeten weten?
Dennis van Wijk?
Sandor en Henk
Dick Lukkien
Marcel Keizer
John Stegeman
Rob Alflen
Citaat van: richard op januari 09, 2018, 14:57:29
Hyballa niet aan de orde, heb geduld ik denk dat het goed komt en dat iedereen blij is met de nieuwe trainer. Ervaring, kennis en netwerk.
Albert Stuivenberg
Citaat van: richard op januari 09, 2018, 15:19:36
Iedereen kent Cambuur?
:_schater :_schater :_schater :proost
Klopt, ik stond in de tijd dat wij ergens onder aan de JL speelde in een kroeg in Londen over Cambuur te praten. Iemand hoorde dat en vertelde vol enthousiasme over de spelers van Cambuur. Toen ik hem vroeg hoe hij SCC kende zei hij dat hij bij een voetbalspel altijd het zwakste team uit koos! :proost
Citaat van: Lore op januari 09, 2018, 16:55:22
:_schater :_schater :_schater :proost
Klopt, ik stond in de tijd dat wij ergens onder aan de JL speelde in een kroeg in Londen over Cambuur te praten. Iemand hoorde dat en vertelde vol enthousiasme over de spelers van Cambuur. Toen ik hem vroeg hoe hij SCC kende zei hij dat hij bij een voetbalspel altijd het zwakste team uit koos! :proost
????
Wim Jonk :proost
Olde riekerink
Citaat van: richard op januari 09, 2018, 14:57:29
Hyballa niet aan de orde, heb geduld ik denk dat het goed komt en dat iedereen blij is met de nieuwe trainer. Ervaring, kennis en netwerk.
Bron? :devil
Nee maar fijn om even zoiets te lezen! Hopelijk wordt snel eea duidelijk. Dan kan de focus vol op nieuwe spelers voor nu en in de zomer. |:)
Citaat van: richard op januari 09, 2018, 14:57:29
Hyballa niet aan de orde, heb geduld ik denk dat het goed komt en dat iedereen blij is met de nieuwe trainer. Ervaring, kennis en netwerk.
Andries Jonker
Mario Been
Ton du Chatinier
Du Chatinier naar verluid een goeie en heeft net als Foeke een Utrecht-verleden, zou kunnen ...
Henk en sien assistent hebben bijgetekend bij de Graafschap dus dat luchtkasteel word het niet
Citaat van: Drumfather SCC op januari 09, 2018, 23:26:16
Henk en sien assistent hebben bijgetekend bij de Graafschap dus dat luchtkasteel word het niet
Eigenlijk diep triest dat ons duo daar goed werk verricht en wij hier maar wat aanklooien.. :| :X
Citaat van: Agy op januari 10, 2018, 08:03:31
Eigenlijk diep triest dat ons duo daar goed werk verricht en wij hier maar wat aanklooien.. :| :X
Net of zouden zij met dit materiaal kunnen promoveren. Daarnaast is ook de Graafschap al uitgespeeld voor het kampioenschap en staan we maar 9 punten onder ze met 1 wedstrijd minder. Win je vrijdag dan zeggen de fans van de Graafschap dat ook daar maar wat wordt 'aangeklooid'.
Citaat van: Gasgeve op januari 10, 2018, 09:54:50
Net of zouden zij met dit materiaal kunnen promoveren. Daarnaast is ook de Graafschap al uitgespeeld voor het kampioenschap en staan we maar 9 punten onder ze met 1 wedstrijd minder. Win je vrijdag dan zeggen de fans van de Graafschap dat ook daar maar wat wordt 'aangeklooid'.
Wel iets beter omdat ik vindt dat bijna elke trainer meer uit deze groep haalt dan Dijkhuizen, maar goed daar gaat het niet om.
Gaat er juist om dat het niet heel veel uitmaakt maar dat je met hen gewoon een stuk positiviteit in huis hebt.
Na het wegsturen van Sandor zijn we sportief gewoon geen steek opgeschoten. dat is wel iets wat ik Ype kwalijk neem.
Zou er voor vrijdag witte rook zijn?
Laten we hopen vandaag nog. Duurt allemaal veel te lang.
Voor de wedstrijd tegen De Graafschap maakt het niet veel meer uit, maar voor de algehele sfeer binnen de club (in ieder geval de achterban) inderdaad hoe sneller hoe beter.
Citaat van: zeewolde op januari 10, 2018, 11:39:31
Zou er voor vrijdag witte rook zijn?
Zal wel over vrijdag heen getilt worden. Zorgt voor veel te veel onrust voor De Graafschap thuis.
Citaat van: Galdiano op januari 10, 2018, 12:21:57
Zal wel over vrijdag heen getilt worden. Zorgt voor veel te veel onrust voor De Graafschap thuis.
Geen trainer voor vrijdag zorgt ook voor onrust. Middenweg zou zijn om naar bepaalde media uit te laten lekken dat je na De Graafschap verwacht iets te kunnen melden.
Hoeft niet perse onrust te betekenen. Als het een trainer is met breed draagvlak kan het een positieve vibe geven
Citaat van: Agy op januari 10, 2018, 08:03:31
Eigenlijk diep triest dat ons duo daar goed werk verricht en wij hier maar wat aanklooien.. :| :X
daar is wel positiviteit in de club maar ze hebben maar 9 pnt meer dan ons en wij draaien een dramatisch seiz . Vergeet dat niet
Citaat van: Galdiano op januari 10, 2018, 12:21:57
Zal wel over vrijdag heen getilt worden. Zorgt voor veel te veel onrust voor De Graafschap thuis.
Club zal op enige wijze moeten communiceren voor vrijdag wil je onrust voorkomen. De algehele stemming op de tribunes en de combinatie Henk/Sandor kan een zeer nare avond kunnen opleveren voor selectie staf en directie.
Citaat van: Agy op januari 10, 2018, 10:43:45
Wel iets beter omdat ik vindt dat bijna elke trainer meer uit deze groep haalt dan Dijkhuizen, maar goed daar gaat het niet om.
Gaat er juist om dat het niet heel veel uitmaakt maar dat je met hen gewoon een stuk positiviteit in huis hebt.
Na het wegsturen van Sandor zijn we sportief gewoon geen steek opgeschoten. dat is wel iets wat ik Ype kwalijk neem.
Agy, Kun je mij vertellen wat jij (en vele anderen) zo speciaal vinden aan de verafgode van der Heide?
Fantastische voetballer? Absoluut |:) maar verder?
Niet veel bereikt maar voor velen blijft hij (voor mij onbegrijpelijk) een grootheid die moet terug keren
Absoluut geen aanval maar ik snap het gewoon niet
Citaat van: Oosttribune op januari 10, 2018, 13:13:05
Club zal op enige wijze moeten communiceren voor vrijdag wil je onrust voorkomen. De algehele stemming op de tribunes en de combinatie Henk/Sandor kan een zeer nare avond kunnen opleveren voor selectie staf en directie.
U begrijpt het. Dat moeten ze niet onderschatten. Het zou erg pijnlijk zijn. Met name voor zichzelf.
Citaat van: Galdiano op januari 10, 2018, 12:21:57
Zal wel over vrijdag heen getilt worden. Zorgt voor veel te veel onrust voor De Graafschap thuis.
Wanneer dan wel? Maandag weer een wedstrijd, vrijdag weer een wedstrijd. Dan is er nooit een goed moment.
Citaat van: Oosttribune op januari 10, 2018, 13:13:05
Club zal op enige wijze moeten communiceren voor vrijdag wil je onrust voorkomen. De algehele stemming op de tribunes en de combinatie Henk/Sandor kan een zeer nare avond kunnen opleveren voor selectie staf en directie.
Eens.
Citaat van: Oosttribune op januari 10, 2018, 13:13:05
Club zal op enige wijze moeten communiceren voor vrijdag wil je onrust voorkomen. De algehele stemming op de tribunes en de combinatie Henk/Sandor kan een zeer nare avond kunnen opleveren voor selectie staf en directie.
duo zal zeker (terecht) worden toegezongen, maar hoop niet dat het overdreven word.
Het zijn wel nog steeds de tegenstanders op dat moment.
Het zal natuurlijk aan de andere kant wel HET moment zijn om alle ellende es even lekker af te reageren, zeker als de wedstrijd (weer eens) de mist in gaat.
Wat dat betreft, zeker qua emoties, een interessante 1e wedstrijd na de winterstop.
Citaat van: Drumfather SCC op januari 10, 2018, 13:15:58
Agy, Kun je mij vertellen wat jij (en vele anderen) zo speciaal vinden aan de verafgode van der Heide?
Fantastische voetballer? Absoluut |:) maar verder?
Niet veel bereikt maar voor velen blijft hij (voor mij onbegrijpelijk) een grootheid die moet terug keren
Absoluut geen aanval maar ik snap het gewoon niet
Hoe zie jij Sandor als trainer?
Ideale timing, vanuit de club geredeneerd, is misschien wel tussen de laatste training en de wedstrijd. Dan kunnen spelers en Sipke niet voor de wedstrijd al allemaal vragen over de nieuwe trainer krijgen van de pers. Zou dan dus morgenmiddag zijn.
Dit allemaal ervan uitgaande dat ze al iemand hebben.
Als ik Richard zijn post lees verwacht ik er wel wat van!
Citaat van: richard op januari 10, 2018, 14:52:46
Hoe zie jij Sandor als trainer?
Onervaren als hoofd als in nog niks gepresteerd/bereikt
Als assistent een goede rechterhand die iets snapt van culturen enz. maar verder?
Het was dus geen aanval maar ik snap het hosanna als het terug willen als (assistent)trainer gewoon niet zo
Als gezegd als voetballer fantastisch maar misschien dat jij er mij een licht op kunt verschaffen?
Citaat van: Oosttribune op januari 10, 2018, 13:13:05
Club zal op enige wijze moeten communiceren voor vrijdag wil je onrust voorkomen. De algehele stemming op de tribunes en de combinatie Henk/Sandor kan een zeer nare avond kunnen opleveren voor selectie staf en directie.
Bij de eerste de beste tegenslag zal het die kant op gaan vrees ik ook. En er is niks veranderd.. dus weinig kans op verbetering
We staan er precies zo voor als 3 weken geleden.
Geen nieuwe spelers en nog geen trainer.
Ik hoor veel ontevreden supporters om me heen.
Ik besef dat de maand nog niet voorbij is maar had toch ook wel wat meer verwacht
Citaat van: Drumfather SCC op januari 10, 2018, 18:13:24
Onervaren als hoofd als in nog niks gepresteerd/bereikt
Als assistent een goede rechterhand die iets snapt van culturen enz. maar verder?
Het was dus geen aanval maar ik snap het hosanna als het terug willen als (assistent)trainer gewoon niet zo
Als gezegd als voetballer fantastisch maar misschien dat jij er mij een licht op kunt verschaffen?
bij IJsselmeervogels zeer goed gedaan hoor ,kampioen ook nog geloof ik ...die ken t echt wel
Sandor als trainer is ver van alle realisme. Hij laat Henk echt niet in de steek en bovendien heeft hij geen papieren
Citaat van: Stanley op januari 10, 2018, 19:54:08
Sandor als trainer is ver van alle realisme. Hij laat Henk echt niet in de steek en bovendien heeft hij geen papieren
Sipke wel!!
Citaat van: Drumfather SCC op januari 10, 2018, 13:15:58
Agy, Kun je mij vertellen wat jij (en vele anderen) zo speciaal vinden aan de verafgode van der Heide?
Sandor is het tactische brein van het duo zoals Arne dat vorig jaar was.
En ik verafgood hem niet hoor, maar het duo Henk (motivator) en Sandor (tactisch) vullen elkaar gewoon goed aan.
Gezien ze beiden puur Cambuur bloed door de adderen hebben stromen vindt ik het jammer dat ze er niet meer zijn.
Citaat van: Stanley op januari 10, 2018, 19:54:08
Sandor als trainer is ver van alle realisme. Hij laat Henk echt niet in de steek en bovendien heeft hij geen papieren
Daar gaat het niet om.. die komt hier niet meer zolang Ype hier zit (zijn eigen woorden).
Citaat van: Agy op januari 10, 2018, 20:48:48
Sandor is het tactische brein van het duo zoals Arne dat vorig jaar was.
En ik verafgood hem niet hoor, maar het duo Henk (motivator) en Sandor (tactisch) vullen elkaar gewoon goed aan.
Gezien ze beiden puur Cambuur bloed door de adderen hebben stromen vindt ik het jammer dat ze er niet meer zijn.
Daar gaat het niet om.. die komt hier niet meer zolang Ype hier zit (zijn eigen woorden).
indd,heeft ie mij ook verteld !!
Andor Faber
@Andor_F
Zoektocht naar een trainer gaat nog steeds door. En dat is een lastige, volgens Booy. "We zijn op de achtergrond aan het vissen en wachten tot er wordt gebeten." #Cambuur
Als ik dit zo lees zijn ze nog niet concreet met iemand,en lijkt het me een beetje te voorbarig hoe Richard het schetst.
Wie moeten we nu geloven had gehoopt dat het bijna met een trainer rond zou zijn.
Balen dat het zo lang duurt.
Citaat van: Collingwood op januari 11, 2018, 10:26:30
Andor Faber
@Andor_F
Zoektocht naar een trainer gaat nog steeds door. En dat is een lastige, volgens Booy. "We zijn op de achtergrond aan het vissen en wachten tot er wordt gebeten." #Cambuur
Opvallend nadat Richard hier van de week zo positief was over nieuwe trainer. Of is die kandidaat alweer afgevallen?
Citaat van: Jandehulk op januari 10, 2018, 19:37:19
bij IJsselmeervogels zeer goed gedaan hoor ,kampioen ook nog geloof ik ...die ken t echt wel
Kampioen van de 3de divisie, wat eigenlijk schandalig laag is voor Ijsselmeervogels.
Ik hoop echt dat Sandor een fantastische trainer wordt, maar hij moet eerst nog even flink wat vlieguren maken!
Citaat van: Collingwood op januari 11, 2018, 10:26:30
Andor Faber
@Andor_F
Zoektocht naar een trainer gaat nog steeds door. En dat is een lastige, volgens Booy. "We zijn op de achtergrond aan het vissen en wachten tot er wordt gebeten." #Cambuur
Ik hoop toch echt dat Booy loopt te liegen met reden. Op de achtergrond aan het vissen... het kan toch niet waar zijn, wil je nog wat van het seizoen maken.. acht laat ook maar helemaal klaar mee
Booy is in de media gewoon voorzichtig(er). Ze zijn echt wel bezig
Is zo langzamerhand een regelrechte soap aan het worden.
20 trainers hadden gesolliciteerd op het ontslag van Dijkhuizen,en er zit geen 1 tussen die aan de eisen voldoet.
Of wil de heer Booy die in zijn ogen geen geschikte kandidaat kan vinden,zelf een half jaar op de stoel van trainer gaan zitten.(wat hij absoluut niet van plan was)
Krijg steeds meer het gevoel dat het die kant opgaat.
Als er bij de twintig sollicitanten geen geschikte kandidaat zit, ga je er toch niet een aannemen,als hij niet geschikt is. Geen paniekvoetbal lijkt mij
Citaat van: Montana op januari 11, 2018, 11:23:15
Booy is in de media gewoon voorzichtig(er). Ze zijn echt wel bezig
Heeft die in die 20 dagen toch al wat geleerd hier :thumbsup
Citaat van: cambuurmania op januari 11, 2018, 11:25:51
20 trainers hadden gesolliciteerd
waar komt deze info vandaan?
Hake
Citaat van: okkele op januari 11, 2018, 12:22:47
waar komt deze info vandaan?
Volgens mij heb ik dat gehoort bij de tafel van Kees.
Uit Foeke zijn mond.
Citaat van: Gasgeve op januari 11, 2018, 12:50:00
Hopelijk niet. Vind ik wel zo'n dooie.
Wel een "moderne" trainer en bij Twente was het ook niet echt makkelijk werken. Wel een kandidaat denk ik.
De moderne nieuwe trainer zal ook eerst willen weten welke nieuwe spelers erbij komen. Aan een kansloze missie begint hij waarschijnlijk niet
Twente was ook een vrij kansloos verhaal toen hij begon (veel jeugd, puntenaftrek) maar toch redelijk gedaan. Maar iemand als Hyballa geeft meteen heel veel energie, dat zal bij een Haake niet zo zijn.
Citaat van: Stanley op januari 11, 2018, 16:20:52
De moderne nieuwe trainer zal ook eerst willen weten welke nieuwe spelers erbij komen. Aan een kansloze missie begint hij waarschijnlijk niet
wat is een moderne trainer. Doe mij maar een ouderwetse met gezag
Oudere trainers met gezag is niet meer van deze tijd.
Mannen als Van Gaal, Hiddink en Advocaat het kan mijn inziens niet meer in deze tijd.
Trainers ala Guardiola, Klopp, Lijnders gebruiken een hele nieuwe stijl.
Arne Slot is ook zo'n voorbeeld, tactisch ijzersterk. Is 1 van de groep, staat er midden in, maar als het moet staat hij er boven.
Ik denk dat het Hyballa gaat worden.
Als ik het goed begrijp is een moderne trainer iemand die minder in systemen als 4-3-3 denkt maar meer in zones en spelprincipes. Doel is om bij balbezit spelers daar op het veld te krijgen waar ze hun sterke punten het beste kunnen benutten. Slot was daar erg sterk in maar er zijn meer trainers die daar op trainen oa Hake en Hyballa.
Probleem is dat hotzones, drie man centraal,ect. wat lastiger uit te leggen is en bij slechte resultaten al gauw word afgedaan als trechtervoetbal en aanpassen an de tegenstander.
Sipke verwacht wel op 'zeer korte termijn' een nieuwe trainer zegt hij tegen Fox. Tegenover LEO heeft hij het over 'één dezer dagen'.
Citaat van: Collingwood op januari 11, 2018, 18:30:33
Sipke verwacht wel op 'zeer korte termijn' een nieuwe trainer zegt hij tegen Fox. Tegenover LEO heeft hij het over 'één dezer dagen'.
Ik heb het alleen op internet gelezen, maar daar kreeg ik het idee dat hij bedoelde dat hij snel een nieuwe trainer verwachte omdat hij zelf had aangegeven het zelf niet te doen. Dus meer dat hij verwachtte dat de club er naar zou handelen.
Hij jij op tv het idee dat hij dat bedoelde of dat hij bedoelde dat ze dicht bij een nieuwe trainer waren?
Citaat van: Lore op januari 11, 2018, 19:29:36
Ik heb het alleen op internet gelezen, maar daar kreeg ik het idee dat hij bedoelde dat hij snel een nieuwe trainer verwachte omdat hij zelf had aangegeven het zelf niet te doen. Dus meer dat hij verwachtte dat de club er naar zou handelen.
Hij jij op tv het idee dat hij dat bedoelde of dat hij bedoelde dat ze dicht bij een nieuwe trainer waren?
Tsja, dat is een kwestie van interpretatie, zou wat mij betreft beide kunnen zijn puur op basis van de interviews. Wel lijkt het me sterk dat hij het zou zeggen (in beide gevallen) als Booy hem heeft verteld dat het nog wel een tijdje kan duren.
Maar je kunt zelf oordelen:
https://www.foxsports.nl/video/2074967/hulshoff-voor-mij-beter-niet-deze-club-stappen/
https://www.youtube.com/watch?v=H3xndiS5SyU
René Meulensteen?
Een uitspraak als 'we zijn aan het vissen en wachten tot er wordt gebeten' komt niet echt sterk over, klinkt als 'we weten het niet, gooien wat lijntjes uit en hopen dat iemand wil'.
Citaat van: Collingwood op januari 11, 2018, 19:45:25
Tsja, dat is een kwestie van interpretatie, zou wat mij betreft beide kunnen zijn puur op basis van de interviews. Wel lijkt het me sterk dat hij het zou zeggen (in beide gevallen) als Booy hem heeft verteld dat het nog wel een tijdje kan duren.
Maar je kunt zelf oordelen:
https://www.foxsports.nl/video/2074967/hulshoff-voor-mij-beter-niet-deze-club-stappen/
https://www.youtube.com/watch?v=H3xndiS5SyU
Thanks, ik kom er niet uit. Jammer dat de interviewer niet wat scherper door vraagt.
Het zou trouwens echt funest zijn als het te lang duurt en Sipke stapt op. Kan mij niet voorstellen dat hij dat doet met zijn verleden bij Cambuur, maar toch....
Deze man heeft trouwens veel ondankbaar werk opgeknapt de laatste twee seizoenen.
Citaat van: Lore op januari 11, 2018, 20:19:33
Thanks, ik kom er niet uit. Jammer dat de interviewer niet wat scherper door vraagt.
Dat dacht ik ook al, leek me een goed moment daarvoor. Zeker omdat Sipke (even een interpretatie van mijn kant :_schater) een gezicht trok alsof hij de vervolgvraag ook verwachtte.
Citaat van: Lore op januari 11, 2018, 20:19:33
Het zou trouwens echt funest zijn als het te lang duurt en Sipke stapt op. Kan mij niet voorstellen dat hij dat doet met zijn verleden bij Cambuur, maar toch....
Deze man heeft trouwens veel ondankbaar werk opgeknapt de laatste twee seizoenen.
Mee eens, ik heb daar wel waardering voor. Ik zie hem trouwens ook niet opstappen, zal hij zich financieel ook niet kunnen veroorloven lijkt mij.
Citaat van: Galdiano op januari 11, 2018, 17:16:10
Oudere trainers met gezag is niet meer van deze tijd.
Mannen als Van Gaal, Hiddink en Advocaat het kan mijn inziens niet meer in deze tijd.
Trainers ala Guardiola, Klopp, Lijnders gebruiken een hele nieuwe stijl.
Arne Slot is ook zo'n voorbeeld, tactisch ijzersterk. Is 1 van de groep, staat er midden in, maar als het moet staat hij er boven.
Ik denk dat het Hyballa gaat worden.
en wat is hyballa dan . Ook 1 van regels en passie op een ouderwetse manier. Tactisch bij nec niks laten zien
Zou Sipke zich gepasseerd voelen? Het bestuur vind hem niet geschikt als hoofdtrainer, maar mag altijd wel als stand-in hoofdtrainer werken.
Citaat van: PePe op januari 11, 2018, 20:58:04
Zou Sipke zich gepasseerd voelen? Het bestuur vind hem niet geschikt als hoofdtrainer, maar mag altijd wel als stand-in hoofdtrainer werken.
als Sipke had aangeven wel hoofdtrainer te willen zijn had ie dat geworden. Hij had na Helmond uit besloten niet te willen.
Citaat van: sunderland op januari 11, 2018, 21:14:35
als Sipke had aangeven wel hoofdtrainer te willen zijn had ie dat geworden. Hij had na Helmond uit besloten niet te willen.
Zouden ze hem niet hebben aangeboden om tot het einde van het seizoen hoofdtrainer te zijn? Ik zou het dan ook niet doen. Hij is twee keer interim geweest en twee keer werden de resultaten beter.
Ik denk (hoop) dat Sipke genoeg zelfkennis heeft om te weten dat hij het niet alleen met Bruin (en Ponk) redt maar een taktisch sterke trainer met een sterke persoonlijkheid naast hem nodig is.
Goed luisteren wat Schilder zegt en Sipke weet dat ook. Hij wordt niet serieus genomen. Dan ist gewoon klaar.
Citaat van: sunderland op januari 11, 2018, 20:57:07
en wat is hyballa dan . Ook 1 van regels en passie op een ouderwetse manier. Tactisch bij nec niks laten zien
Verdiep je maar eens in zijn carrière.
Ik was niet positief, heb laatst een heel interview gelezen over zijn filosofie en dat was toch wel indrukwekkend. Kan hem niet vinden zo 1-2-3.
UPDATE Artikel:
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/01/06/nederlandse-creativiteit-duitse-discipline-a1587340
Deze bedoel je denk ik ;)
Citaat van: Voorstopper op januari 07, 2018, 23:46:04
Toch op een of andere manier lijkt die Hyballa me echt wel geschikt.
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/01/06/nederlandse-creativiteit-duitse-discipline-a1587340
Citaat van: poelie-lwd op januari 11, 2018, 22:23:23
Goed luisteren wat Schilder zegt en Sipke weet dat ook. Hij wordt niet serieus genomen. Dan ist gewoon klaar.
Waar staat dat interview met Schilder?
Citaat van: Bernardo op januari 12, 2018, 00:35:41
Waar staat dat interview met Schilder?
https://www.foxsports.nl/video/2074890/schilder-had-verwacht-dat-een-nieuwe-trainer-zou-zijn/
Citaat van: Galdiano op januari 11, 2018, 22:36:28
Verdiep je maar eens in zijn carrière.
Ik was niet positief, heb laatst een heel interview gelezen over zijn filosofie en dat was toch wel indrukwekkend. Kan hem niet vinden zo 1-2-3.
UPDATE Artikel:
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/01/06/nederlandse-creativiteit-duitse-discipline-a1587340
praatjes en uitvoering is een verschil. Zegt ook wel iets dat er nog geen club is die hem heeft gehaald. Ik zou hem hier wel willen zien overigens
Citaat van: sunderland op januari 12, 2018, 08:03:28
praatjes en uitvoering is een verschil. Zegt ook wel iets dat er nog geen club is die hem heeft gehaald. Ik zou hem hier wel willen zien overigens
Ik zou ook voorstander zijn, hij heeft de beleving die Henk de Jong ook heeft en dat werkt hier heel goed. Een trainer zonder cambuur verleden en heeft een aardige filosofie. Hij heeft alleen iets onvoorspelbaars over zich en Cambuur durft dat niet aan, directie wil naar mijn idee te stevig de touwtjes in handen houden. Een Rene Hake is dan een hele veilige keuze... of een Stuivenberg
We kunnen in ieder geval stellen dat het een trainer gaat worden zonder Cambuur verleden dat lijkt mij wel duidelijk na het interview van Booij bij Fox
Sipke voor Fox over de nieuwe trainer: Het zal volgende week wel eens bekend worden.
Ze zijn met twee in gesprek
Citaat van: moodygrunn op januari 13, 2018, 13:12:17
Ook bekend wie?
jazeker.........foeke en gerald :devil
Reon Boeringa
@reonboeringa
Foeke Booy hoopt deze maand drie spelers naar Cambuur te halen: een spits, middenvelder en een linksback. Daarnaast uiteraard een trainer. De club hoopt nog op een langetermijnoplossing, maar indien de juiste kandidaat er niet tussen zit is een coach tot einde seizoen een optie.
Zullen ze wel met iemand voor de lange termijn bezig zijn en iemand voor de korte (als Montana de juiste info heeft). Mocht de eerste afzeggen, dan zal het de tweede worden.
Citaat van: moodygrunn op januari 13, 2018, 13:12:17
Ook bekend wie?
Nee, maar ik vermoed sws Langeler. Maar dat is vooral speculatie van mijn kant
Het schijnt dat Hyballa op de tribune zat gisteravond
Voor wat het waard is.
Citaat van: speculeter op januari 13, 2018, 16:47:10
Het schijnt dat Hyballa op de tribune zat gisteravond
Voor wat het waard is.
klopt helemaal :y
Lijkt me wel een type dat zo'n sfeeractie wel kan waarderen. Het zal iig niet saai worden met Hyballa.
Hyballa of langerer dus??
Persoonlijk zou ik Hyballa wel toejuichen als die hier kwam. We gaan het wel zien.
Ik hoop op hyballa _O_
Ik hoop oek op die Duitser !!....past wel bij ons clubke denk ik :scc
Hyballa is met zijn passie inderdaad een trainer die past bij Cambuur. Enig probleem: de lange termijn. Een uitgesproken trainer zoals hij, daar hou je het als club en selectie geen 2.5 jaar mee vol als je het mij vraagt. Ze liepen met een cameraploeg eens een dag met hem mee toen hij nog trainer van NEC was. Die wedstrijdbespreking die hij toen deed, heel theatraal en met zoveel passie en stemverheffing, de Hollandse nuchterheid totaal voorbij.. Heel mooi, maar ook iets waar je als spelersgroep op een gegeven moment doorheen prikt lijkt me.
Citaat van: Tanjajeah op januari 13, 2018, 19:02:50
Hyballa is met zijn passie inderdaad een trainer die past bij Cambuur. Enig probleem: de lange termijn. Een uitgesproken trainer zoals hij, daar hou je het als club en selectie geen 2.5 jaar mee vol als je het mij vraagt. Ze liepen met een cameraploeg eens een dag met hem mee toen hij nog trainer van NEC was. Die wedstrijdbespreking die hij toen deed, met zoveel passie en stemverheffing. Heel mooi, maar ook iets waar je als spelersgroep na een seizoen wel klaar bent en doorheen prikt.
Ik denk dat je dat wel met alle trainers heb, op een gegeven moment is de chemie weg. Een trainer die drie jaar blijft zie je in Nederland volgens mij amper meer.
Citaat van: Johan058... op januari 13, 2018, 19:09:07
Ik denk dat je dat wel met alle trainers heb, op een gegeven moment is de chemie weg. Een trainer die drie jaar blijft zie je in Nederland volgens mij amper meer.
Maar ze zoeken in principe een trainer voor een langere termijn, tot aan het nieuwe stadion zeg maar.
Dan ga je er ook vanuit dat de spelersgroep (grotendeels) hetzelfde blijft in die periode, en dat is tegenwoordig toch wel een unicum. Goede spelers worden weggekocht, tegenvallende spelers snel geloosd.
Citaat van: Tanjajeah op januari 13, 2018, 19:26:33
Maar ze zoeken in principe een trainer voor een langere termijn, tot aan het nieuwe stadion zeg maar.
nou een trainer die langer blijft dan een paar maand :_schater
Citaat van: Tanjajeah op januari 13, 2018, 19:26:33
Maar ze zoeken in principe een trainer voor een langere termijn, tot aan het nieuwe stadion zeg maar.
Een hoofdtrainer voor 4 jaar bij Cambuur? Dat zie ik niet gebeuren. Als iemand het boven verwachting goed doet gaat hij het snel hogerop zoeken. Als het even slecht gaat wordt de trainer geslachtofferd. Of je moet een beetje een saaie trainer zien te vinden die gek is op Cambuur, naar behoren presteert, en niet snel in de belangstelling staat van andere clubs. Oh wacht, die hebben we nu en die wil niet.
Ik hoop nu ook op Hyballa. Bevlogen, vernieuwend en naar verluid goed met jonge spelers.
Klopt, de laatste paar seizoenen is de club Lodeweges en Slot kwijt geraakt omdat die het goed deden (en Keizer ook gek genoeg).
Maas en Dijkhuizen omdat ze het slecht deden. Alleen de Jong heeft langere tijd hier gezeten.
Hyballa zal zeker op korte termijn hier wel wat te weeg brengen en mischien zit er dit seizoen dan nog wel een stuntje in.
Voor langere tijd moet hij nog bewijzen dat hij dat ook kan, dan zal hij toch ook op technisch/taktisch gebied iets moeten opbouwen met jonge/goedkope spelers, alleen met aanstekelijk enthousiasme red íe dat niet.
Ik kijk de laatste tijd ook naar de trainers die op het punt van verlengen staan.
Zolang Lukkien nog niet heeft bij getekend, zie ik hem ook als mogelijk nieuwe trainer.
Hyballa zou harstikke mooi weze! Mooi mediakanon voor Cambuur! (en we hebben Sip natuurlijk)
Nog niet eens 1 seizoen bij NEC kunnen volmaken.. waarom hier dan wel? Houdbaarheidstermijn van een half jaar blijkbaar.
Bizar seizoen, begon wel goed. Zelfs na dramatische reeks, wilden veel mensen nog met hem door. 'T zal iig geen moment saai zijn en dat past wel bij de club.
Hyballa persoonlijk liever niet.
Denk dat hij weer snel ontslagen wordt hier.
Langeler daarentegen zie ik graag komen!!
Maar zijn zij beiden wel in beeld??
Vermoed eerder dat er gesproken wordt met trainer(s) die net weer zijn vrijgekomen.
Dan denk ik aan Meulensteen en Pastoor.
Wat mij betreft maakt Sipke het seizoen gewoon af al wil hij dat niet(zegt hij).
Hij wil natuurlijk wel,maar hij wil het alleen 'vrijblijvend' doen.
Als interim trainer ligt er natuurlijk een hele andere druk op dan als officieel eindverantwoordelijke.
Hij is gewoon bang dat hij hier mogelijk volgend seizoen niet meer werkt als hij de play-offs niet haalt als hoofdtrainer.
Hyballa lijkt me ook geen trainer die de ploeg beter maakt met trainingsoefeningen.
Voor de lange termijn moet je echt een opbouwtrainer hebben die een ploeg steeds beter maakt.
Hoor ook heel weinig over Olde Riekerink zeer kundige trainer, jaren assistent bij van Gaal geweest.
Weet niet of het haalbaar is,anders Langeler prima keus.
Volgens mij kom je met dit soort jongens een stuk verder,dan Hyballa.
Citaat van: PePe op januari 13, 2018, 21:44:07
Ik kijk de laatste tijd ook naar de trainers die op het punt van verlengen staan.
Zolang Lukkien nog niet heeft bij getekend, zie ik hem ook als mogelijk nieuwe trainer.
hoor goeie dingen over hem van spelers. Maar hij presteerd tot nu toe ook weinig
Citaat van: sunderland op januari 14, 2018, 12:15:29
hoor goeie dingen over hem van spelers. Maar hij presteerd tot nu toe ook weinig
Staat met Emmen momenteel 8e met 29 punten.
Laat de huidige Cambuur selectie mogelijk nog beter voetballen?
Kan ook een team opbouwen.
Citaat van: sunderland op januari 14, 2018, 12:15:29
hoor goeie dingen over hem van spelers. Maar hij presteerd tot nu toe ook weinig
Welke spelers dan?
Citaat van: poelie-lwd op januari 14, 2018, 19:25:27
Welke spelers dan?
vd en vd . Denk daar maar es over na poelsma
Er is een hele rits trainers in Wormerveer oa Stuivenberg maar ook Koolhof.
Sipke 18 uit 7?
18 uit 7 it is!
Sipke en team 18 uit 7 _O_
Citaat van: Huzumer op januari 15, 2018, 21:43:08
Sipke 18 uit 7?
De punten waren heug neudig!!
Wie doet sipke dit na?
Sipke verdient meer lof, dan hij tot nu toe kreeg. (tov Slot)
Wel even in perspectief blijven zien. We mogen god op onze blote knietjes danken want jong AZ heeft behoorlijk wat kansen verprutst. Desalniettemin blij met de 3 punten!
Top trainer hoor die Sipke komt er een nieuwe die moet het beter doen dan onze huidige trainer.
Zo zie je maar weer, NEC heeft ook een nieuwe trainer.
Gelijk met 3 nul van Top Oss verloren ondanks zijn op het
oog fanatieke training.
Citaat van: poelie-lwd op januari 15, 2018, 22:10:04
Wel even in perspectief blijven zien. We mogen god op onze blote knietjes danken want jong AZ heeft behoorlijk wat kansen verprutst. Desalniettemin blij met de 3 punten!
Zonder geluk vaart niemand wel.
Citaat van: Montana op januari 15, 2018, 21:03:29
Er is een hele rits trainers in Wormerveer oa Stuivenberg maar ook Koolhof.
Koolhof is scout bij Grun toch? (Naailand zal nu Roberta wel willen volgen)
Citaat van: PePe op januari 15, 2018, 22:25:14
Koolhof is scout bij Grun toch? (Naailand zal nu Roberta wel willen volgen)
of jeugd van az
Citaat van: PePe op januari 15, 2018, 22:25:14
Koolhof is scout bij Grun toch? (Naailand zal nu Roberta wel willen volgen)
Volgens mij is hij daar de laan uitgestuurd
Citaat van: Montana op januari 15, 2018, 23:03:03
Volgens mij is hij daar de laan uitgestuurd
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jurrie_Koolhof (misschien nog niet bijgewerkt?)
Citaat van: PePe op januari 13, 2018, 21:44:07
Ik kijk de laatste tijd ook naar de trainers die op het punt van verlengen staan.
Zolang Lukkien nog niet heeft bij getekend, zie ik hem ook als mogelijk nieuwe trainer.
Vanavond bij de wedstrijd. (geïnteresseerde trainer)
Citaat van: poelie-lwd op januari 15, 2018, 22:10:04
Wel even in perspectief blijven zien. We mogen god op onze blote knietjes danken want jong AZ heeft behoorlijk wat kansen verprutst. Desalniettemin blij met de 3 punten!
Het juiste perspectief is dat Ponk Cummins beter heeft gemaakt? :devil
Voor wat betreft Koolhof..
Uiteraard geef ik mijn mening van afstand, want ik zit nooit in de kleedkamer en ik heb het genoegen gehad hem een enkele keer te mogen spreken.
In mijn ogen was Koolhof in de tijd dat hij hier trainer was een hele aardige man, misschien wel te lief voor de spelers. Wel een trainer met een bepaalde voetbalvisie die mij op zich wel beviel en voor zover ik kan zien een behoorlijk netwerk.
Komen we op het grote pijnpunt, juist het aardige is volgens mij het probleem wat hem de kop gekost heeft. In die tijd had hij een groep met nogal wat mannetjes, die naar de supporters overigens :thumbsup waren. Ik heb dus het idee dat hij niet op de juiste momenten boven de groep kon staan.
Jurrie Koolhof zie ik met z'n 58 jaar geen trainer hier meer worden.
Inmiddels al 10 jaar geen trainer meer.
Citaat van: PePe op januari 16, 2018, 14:06:33
Jurrie Koolhof zie ik met z'n 58 jaar geen trainer hier meer worden.
Inmiddels al 10 jaar geen trainer meer.
achterbaks figuur
Citaat van: Dokkumer op januari 16, 2018, 12:20:01
Voor wat betreft Koolhof..
Uiteraard geef ik mijn mening van afstand, want ik zit nooit in de kleedkamer en ik heb het genoegen gehad hem een enkele keer te mogen spreken.
In mijn ogen was Koolhof in de tijd dat hij hier trainer was een hele aardige man, misschien wel te lief voor de spelers. Wel een trainer met een bepaalde voetbalvisie die mij op zich wel beviel en voor zover ik kan zien een behoorlijk netwerk.
Komen we op het grote pijnpunt, juist het aardige is volgens mij het probleem wat hem de kop gekost heeft. In die tijd had hij een groep met nogal wat mannetjes, die naar de supporters overigens :thumbsup waren. Ik heb dus het idee dat hij niet op de juiste momenten boven de groep kon staan.
die mannetjes waren niet achterbaks. Te lief naar buiten maar ondertussen
Ene Hulshof lijkt me wel een goede trainer voor cambuur maar ik snap het wel als je x aantal keer gepasseerd wordt door de directie en ook snap ik het niet want Hulshof wil dolgraag hoofdtrainer worden,, dus er moeten wat plooien worden glad gestreken want deze man heeft ook zijn trots.
Nu de kans om Hulshof een meerjarig contact te geven en een ervaren assistent erbij die vroeger een goede verdediger was bv Johan Groote.
Kom op directie!!
Citaat van: Baresi op januari 16, 2018, 16:12:26
Ene Hulshof lijkt me wel een goede trainer voor cambuur maar ik snap het wel als je x aantal keer gepasseerd wordt door de directie en ook snap ik het niet want Hulshof wil dolgraag hoofdtrainer worden,, dus er moeten wat plooien worden glad gestreken want deze man heeft ook zijn trots.
Nu de kans om Hulshof een meerjarig contact te geven en een ervaren assistent erbij die vroeger een goede verdediger was bv Johan Groote.
Kom op directie!!
hulshoff had aangegeven geen hoofdtrainer te willen zijn. https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/2065691/hulshoff-bedankt-voor-hoofdtrainerschap-cambuur
Andor Faber
@Andor_F
Peter #Hyballa is niet benaderd door #Cambuur om de nieuwe trainer te worden, zo vertelde de Duitse trainer me net. Desgevraagd vertelde hij over Cambuur: "Interessante club met super supporters."
Citaat van: Collingwood op januari 16, 2018, 17:15:15
Andor Faber
@Andor_F
Peter #Hyballa is niet benaderd door #Cambuur om de nieuwe trainer te worden, zo vertelde de Duitse trainer me net. Desgevraagd vertelde hij over Cambuur: "Interessante club met super supporters."
Hyballa zou echt niet een verkeerde trainer zijn voor onze club.
Maar dergelijke trainers zouden niet onder Foeke kunnen werken.
We krijgen een trekpop en Foeke trekt aan de touwtjes.
Citaat van: Dokkumer op januari 16, 2018, 12:20:01
Voor wat betreft Koolhof..
Uiteraard geef ik mijn mening van afstand, want ik zit nooit in de kleedkamer en ik heb het genoegen gehad hem een enkele keer te mogen spreken.
In mijn ogen was Koolhof in de tijd dat hij hier trainer was een hele aardige man, misschien wel te lief voor de spelers. Wel een trainer met een bepaalde voetbalvisie die mij op zich wel beviel en voor zover ik kan zien een behoorlijk netwerk.
Komen we op het grote pijnpunt, juist het aardige is volgens mij het probleem wat hem de kop gekost heeft. In die tijd had hij een groep met nogal wat mannetjes, die naar de supporters overigens :thumbsup waren. Ik heb dus het idee dat hij niet op de juiste momenten boven de groep kon staan.
Had Thijs Houwing als spits dacht ik. Kostte wekelijks punten. De rest was heel behoorlijk.
Citaat van: De Gast op januari 16, 2018, 18:58:33
Had Thijs Houwing als spits dacht ik. Kostte wekelijks punten. De rest was heel behoorlijk.
scoorde anders weergaloos tegen jong ajax in de beker :_schater
Citaat van: Collingwood op januari 16, 2018, 17:15:15
Andor Faber
@Andor_F
Peter #Hyballa is niet benaderd door #Cambuur om de nieuwe trainer te worden, zo vertelde de Duitse trainer me net. Desgevraagd vertelde hij over Cambuur: "Interessante club met super supporters."
Simpele ziel die journalist. Denkt hij nou echt dat Hyballa aan hem gaat bevestigen dat hij in gesprek is met cambuur.... zelfde verhaaltje bij de LC. Hebben gebeld met Lukkien zelfde reactie gek he! Makkelijke bureau journalistiek
Ik ga voor Lukkien
Citaat van: sunderland op januari 16, 2018, 14:15:26
die mannetjes waren niet achterbaks. Te lief naar buiten maar ondertussen
Ik heb het woord achterbaks niet in de mond genomen, want dat gevoel had ik bij die spelers totaal niet. Ik doelde eerder op erg mondige spelers.
Citaat van: Montana op januari 17, 2018, 10:16:12
Ik ga voor Lukkien
Tja die wil graag naar Cambuur maar diens contract zul je moeten afkopen.
En worden we daar dan allemaal gelukkiger van..
Citaat van: Agy op januari 17, 2018, 13:40:24
Tja die wil graag naar Cambuur maar diens contract zul je moeten afkopen.
En worden we daar dan allemaal gelukkiger van..
Dan kun je net zo goed Sipke als hoofdtrainer laten zitten.
Citaat van: poelie-lwd op januari 17, 2018, 13:56:57
Dan kun je net zo goed Sipke als hoofdtrainer laten zitten.
Juist!! Sipke laten zitten.
Lukkien gaat dan niet bij tekenen in Emmen, dan is hij in juli gratis.
Ik wil Lukkien helemaal niet. Ik wil helemaal geen 13 in een dozijn trainer.
Dou hest niks te willen .... hake of lukkien blieve over. :devil wat denkst waarom graafschap voor de weds tegen ons de trainers het verlengd... had graag Sandor hier Sien . Geen 13 in ....
Citaat van: Agy op januari 17, 2018, 13:40:24
Tja die wil graag naar Cambuur maar diens contract zul je moeten afkopen.
En worden we daar dan allemaal gelukkiger van..
Langeler heeft m'n voorkeur maar vrees de Knvb.
Dacht dat Richard meer wist over de eventuele trainer???
Citaat van: zeewolde op januari 16, 2018, 19:19:28
scoorde anders weergaloos tegen jong ajax in de beker :_schater
Ja die was bijna mis toch :_schater
Einde carriere profvoetbal
Citaat van: Montana op januari 17, 2018, 17:09:33
Langeler heeft m'n voorkeur maar vrees de Knvb.
Zwolle- PSV jeugd - Cambuur? Die heeft op zeker een andere carriereplanning.
Citaat van: De Gast op januari 17, 2018, 18:00:43
Zwolle- PSV jeugd - Cambuur? Die heeft op zeker een andere carriereplanning.
Ik kan me juist voorstellen dat ie nu wel weer een club wil gaan trainen na een aantal functies bij de knvb
Grim heeft dit ook zien aankomen,dat hier heel weinig mogelijk is.
Je denkt toch niet dat Langerer hier instapt,met derderangs spitsen waar ze mee bezig zijn.
Wij zijn de enige club in de JL die afkoopsommen heeft betaald en ook hele redelijke salarissen biedt naast N.E.C. . Vergeleken met de eredivisieclubs (Sparta...) is het allemaal heel bescheiden, maar om nou te zeggen dat er niks mogelijk is ... . We hebben te lang gewacht en wat verkeerde spelers gehaald, maar geld was het grootste probleem niet.
Citaat van: Bankzitter op januari 17, 2018, 19:20:13
Wij zijn de enige club in de JL die afkoopsommen heeft betaald en ook hele redelijke salarissen biedt naast N.E.C. . Vergeleken met de eredivisieclubs (Sparta...) is het allemaal heel bescheiden, maar om nou te zeggen dat er niks mogelijk is ... . We hebben te lang gewacht en wat verkeerde spelers gehaald, maar geld was het grootste probleem niet.
Als je met Daniels,Kallon,Rossi,Schils in mindere mate op de proppen komt,weet je van te voren dat je geen hoogvlieger word.
En wat verkeerde spelers gehaald? alleen maar.
En wat is dat toch met de spitspositie,ze kunnen niet een fatsoenlijke spits vinden.
Komen ze na Rossi met Oosterwijk op de proppen.
Haal Lieder voor een goed salaris en je bent verzekerd van goals,je kan toch als club veel meer bieden dan Eindhoven.
Pak eens door man en hou ons niet voor de gek schijtziek word ik er van.
Lieder is niet (meer) te betalen.
Schils doet het naar behoren.
Rossi heeft ook wel wat, helaas vervelende blessure.
Daniels en Kallon wel mee eens.
Citaat van: Galdiano op januari 17, 2018, 20:30:54
Lieder is niet (meer) te betalen.
Schils doet het naar behoren.
Rossi heeft ook wel wat, helaas vervelende blessure.
Daniels en Kallon wel mee eens.
Lieder was van de zomer wel te betalen,hadden ze door moeten pakken.
Rossi was en is een grote gok,ben ik nog niet van overtuigd mischien als supersub niet als eerste spits.
Schils is inderdaad aardig
Rossi heeft anders zeer goeie statistieken.. voor de paar minuten die hij dit seizoen heeft gespeeld.
Het zou met Rossi niet anders zijn geweest als met de andere spelers... twee/drie leuke wedstrijden en daarna weer dramatisch. Zo gaat het al het hele seizoen.
Koeman en Koeman gaan uit elkaar. Erwin wil weer op eigen benen staan en zal dus ook geen assistent bij Oranje worden. Cambuur misschien?
Citaat van: PePe op januari 17, 2018, 21:07:00
Koeman en Koeman gaan uit elkaar. Erwin wil weer op eigen benen staan en zal dus ook geen assistent bij Oranje worden. Cambuur misschien?
Wil in het buitenland werken.
Kallon zou ik niet afschrijven, ruwe diamant ...
Id kallon gaat het wel redden.
Kallon is voor ons gewoon een hele goeie en bruikbare speler !!
Hyballa solliciteerde, wat mij betreft, openlijk! Geef die vent een kans ipv een of ander kleurloze marionet!
@DrentheSport: Dick Lukkien wordt gelinkt aan Cambuur... de telefoon stond de afgelopen dagen roodgloeiend bij... https://www.instagram.com/p/BeGE7nnnOh4/
Dick Lukkien wordt zo vaak gebeld, zodat Foeke Booy hem niet bereiken kan. :_schater
Ik mis hier al dagen Richard....
Die meldde een dikke week geleden dat het waarschijnlijk rond kwam met een ervaren trainer....Is dat nog zo, of inmiddels al afgeketst?
Ik heb het idee dat ze iedereen zand in de ogen aan het strooien zijn.
De druk bij Sipke weghalen, en communicatie dat hij geen hoofdtrainer wil zijn.
Prestaties zijn goed, en laten hem mooi zitten tot einde seizoen.
Als het goed gaat blijft hij gewoon hoofdcoach, en bij slecht resultaat, trekken ze zelf het boete kleed aan, en zeggen ze nieuwe ronde nieuwe kansen, en gaan opzoek naar nieuwe trainer. :|
Toch denk ik dat het Lukkien gaat worden.
Bij Sipke heb ik wel de vraag of hij genoeg overwicht op de groep heeft als hoofdtrainer.Daarbij moet er trainer naast om hem wat te ontlasten en als (taktisch) klankbord. Alleen Hulshoff met Bruin en Ponk is erg licht als TS.
Gewoon proberen om Hyballa naar Leeuwarden te krijgen, eindelijk eens wat beleving ipv weer zo'n trainer als Dijkhuizen/Maas!
Doorpakken en gasgeve! :proost
Ik zit wat Jupiler te kijken.. maar ik snap nu ook wel waarom wij zo moeilijk aan een trainer komen. Wij hebben gewoon nauwelijks kwaliteit.. de ene na de andere klasse goal zie ik voorbij komen. Telstar, Almere.. dat niveau halen wij gemiddeld genomen gewoon niet eens.
Helmond kansloos tegen Volendam.. wij kansloos tegen Helmond :?
Citaat van: De Gast op januari 19, 2018, 20:55:27
Ik zit wat Jupiler te kijken.. maar ik snap nu ook wel waarom wij zo moeilijk aan een trainer komen. Wij hebben gewoon nauwelijks kwaliteit.. de ene na de andere klasse goal zie ik voorbij komen. Telstar, Almere.. dat niveau halen wij gemiddeld genomen gewoon niet eens.
benoem dan ook goals zoals die van volendam. Gewoon door de muur heen. Onvoorstelbaar laag nivo soms in de jupiler
Citaat van: zeewolde op januari 19, 2018, 20:56:55
benoem dan ook goals zoals die van volendam. Gewoon door de muur heen. Onvoorstelbaar laag nivo soms in de jupiler
Helemaal gelijk in hoor, maar het kan ook nog best wel leuk worden in de 2e periode, want iedereen kan van iedereen winnen.
Ruud Brood juh. Enigste die de kar hier ken trekken.
eniGe
chek?
Andor Faber
@Andor_F
Sipke Hulshoff blijft de komende drie duels(Jong Ajax, Jong Utrecht, Twente) de eindverantwoordelijke bij #Cambuur. Daarna wordt de nieuwe trainer hoogstwaarschijnlijk gepresenteerd.
Citaat van: Collingwood op januari 21, 2018, 12:07:29
Andor Faber
@Andor_F
Sipke Hulshoff blijft de komende drie duels(Jong Ajax, Jong Utrecht, Twente) de eindverantwoordelijke bij #Cambuur. Daarna wordt de nieuwe trainer hoogstwaarschijnlijk gepresenteerd.
Raar verhaal joh, waarom kan die man niet direct beginnen? Blijkbaar zijn we al rond.
Citaat van: Collingwood op januari 21, 2018, 12:07:29
Andor Faber
@Andor_F
Sipke Hulshoff blijft de komende drie duels(Jong Ajax, Jong Utrecht, Twente) de eindverantwoordelijke bij #Cambuur. Daarna wordt de nieuwe trainer hoogstwaarschijnlijk gepresenteerd.
Op zich logisch, met de komende 3 wedstrijden zo dicht op elkaar. Lastig om dan een nieuwe trainer in te passen.
Vorig jaar kon ie het wel overnemen.. nu weer niet. Blijft een slappe hap. Had dat geld in een nieuwe spits gestoken en klaar was je. Dan was ie sowieso door de voordeur vertrokken.. Hoeft het wmb dan ook niet op een ander moment over te nemen.
Hij ligt nog vast, wat ik vreemd vind gezien de periode van het jaar en dat hij over een paar wedstrijden wel ineens wel beschikbaar is. Of is hij actief in het buitenland?
Citaat van: Montana op januari 21, 2018, 12:51:33
Hij ligt nog vast, wat ik vreemd vind gezien de periode van het jaar dat hij over een paar wedstrijden wel ineens kan komen. Of is hij actief in het buitenland?
op transfermarkt staan verschillende trainers die in het buitenland werkzaam zijn.
En dan een wilde gok:
Mark Wotte?
Alsjeblieft niet...
Denk je niet dat Sipke er een reden voor heeft? Tis intern niet heel fantastisch op dit moment.
Ik denk ook dat er iets speelt wdb. Eerst moet er iets afgehandeld worden bij een club of bond lijkt het.
Afbreukrisico is te groot voor Sipke. Een litteken kan in een paar maanden tijd die 14 jaar, zomaar ineens overschaduwen
Zoals ik zeg uitstel gedrag.
Sipke blijft gewoon hoofdtrainer vermoed ik, wie wil nou op dit moment in de club stappen?
Je kunt toch werken met een terugkeergarantie (naar assistent) of nu al afspreken dat hij maximaal de rest van het seizoen hoofdtrainer is? Een nieuwe trainer gaat er met deze groep echt niet meer uithalen dan Sipke ...
Citaat van: Galdiano op januari 21, 2018, 13:09:18
Zoals ik zeg uitstel gedrag.
Sipke blijft gewoon hoofdtrainer vermoed ik, wie wil nou op dit moment in de club stappen?
nou dan is het helemaal een sootje. Ons 10 weken laten wachten en dan niks.Zou ook zomaar kunnen .
Citaat van: sunderland op januari 21, 2018, 13:17:50
nou dan is het helemaal een sootje. Ons 10 weken laten wachten en dan niks.Zou ook zomaar kunnen .
Ben bang dat dit de trend wordt totdat we het nieuwe stadion betrekken. Hand op de knip en overleven.
Back to square one!
Citaat van: De Gast op januari 21, 2018, 12:37:13
Vorig jaar kon ie het wel overnemen.. nu weer niet. Blijft een slappe hap. Had dat geld in een nieuwe spits gestoken en klaar was je. Dan was ie sowieso door de voordeur vertrokken.. Hoeft het wmb dan ook niet op een ander moment over te nemen.
jonge wees blij dat hij het doet en er waren hier veel mensen die anti Hulshof zijn.
Citaat van: Huzumer op januari 21, 2018, 13:17:31
Je kunt toch werken met een terugkeergarantie (naar assistent) of nu al afspreken dat hij maximaal de rest van het seizoen hoofdtrainer is? Een nieuwe trainer gaat er met deze groep echt niet meer uithalen dan Sipke ...
dus dan doet Sipke het niet eens zo slecht.
Volgens OF blijft Sipke nog 3 wedstrijden hoofdtrainer waarna er een nieuwe trainer zal worden gepresenteerd.
Citaat van: speculeter op januari 21, 2018, 15:49:26
Volgens OF blijft Sipke nog 3 wedstrijden hoofdtrainer waarna er een nieuwe trainer zal worden gepresenteerd.
Alweer? Das 2x... :_schater
Citaat van: Noordcambuur op januari 21, 2018, 14:13:02
jonge wees blij dat hij het doet en er waren hier veel mensen die anti Hulshof zijn.
Pieterrrr jonguh!
Het zal mij benieuwen welke trainers morgen in 020 weer naar de wedstrijd komen kijken?
Citaat van: Collingwood op januari 21, 2018, 12:07:29
Andor Faber
@Andor_F
Sipke Hulshoff blijft de komende drie duels(Jong Ajax, Jong Utrecht, Twente) de eindverantwoordelijke bij #Cambuur. Daarna wordt de nieuwe trainer hoogstwaarschijnlijk gepresenteerd.
Bergkamp?
zeer benieuwd welke verbetering ten opzichte van Dijkhuizen/ Sipke uit de hoge hoed komt.
Cambuur in aanloop naar duel tegen Jong Ajax: geen blauwtjes, lastige zoektocht en muziek (LC 21-1-2018)
Cambuurs zoektocht naar nieuwe spelers en een nieuwe trainer gaat onverdroten verder. Maar blauwtjes lopen? ,,Zo kan je dat niet noemen", zegt technisch manager Foeke Booy.
Tussen de regels door valt te beluisteren dat het voor Booy een lastige zoektocht is. De huidige trainer Sipke Hulshoff heeft aangegeven te willen terugkeren in de rol van assistent.
Dus moet er een nieuwe sterke man komen. Er zijn de afgelopen weken gesprekken gevoerd. Maar blauwtjes lopen met betrekking tot een nieuwe trainer?
Spoeling dun
Booy: ,,Zo kan je dat niet noemen. Tuurlijk zijn er gesprekken geweest en leg je lijnen uit. Als wij de lat op een bepaald niveau willen leggen is de spoeling natuurlijk dun. We hebben Sipke wel gevraagd: geef ons de tijd die we nodig hebben. Dat gaat allemaal in goede harmonie.
We staan honderd procent achter Sipke. We weten hoe hij werkt. We proberen snel een oplossing te vinden. Met een nieuwe trainer moet het niet honderdtachtig graden anders worden. Dat willen we niet.''
Lastig
Er is ook geen sprake van een imagoprobleem binnen de club volgens Booy. ,,Het is meer onze visie naar de toekomst. De aantrekkingskracht van Cambuur is er nog steeds. Dat hoor je overal. Maar we gaan geen spelers halen waarvan we niet zeker weten of we daar beter van worden. Dat maakt het soms lastig.''
Wat betreft nieuwe en betere spelers haakten sommigen op het laatste moment af. Booy: ,,Met Jari Oosterwijk (spits FC Twente, red.) waren we helemaal rond. Hij haakt op het laatste moment toch af.
De reden? Ze zeggen dat ze willen gaan voor hun kans bij Twente, terwijl die nihil is. In een keer is er twijfel: ik wil toch niet. Dan houdt het op.'' Cambuur ving ook bot bij middenvelder Jari Schuurman van NEC.
Geen perspectief
De Belgische linksback Marvin Peersman heeft Cambuur dit weekeinde verruild voor het Israëlische Hapoel Tel Aviv, dat vorig seizoen degradeerde. Cambuur had Peersman al aangegeven dat zijn contract niet verlengd ging worden.
Booy: ,,In principe is het rond. Er moet alleen nog een medische keuring volgen. Er was voor Marvin hier geen perspectief meer. Als zoiets voorbij komt moet je als club open staan voor een transfer.''
Cambuur reageerde door Kenny Teijsse (25) op proef te halen. Hij werd met zijn club San Francisco kampioen. Daarvoor speelde hij bij GA Eagles. Booy: ,,Hij wilde terug naar Nederland omdat zijn vriendin over twee maanden een kindje krijgt. Daarnaast stopt de eigenaar er mee en houdt de club feitelijk op te bestaan. Maar we moeten hier met elkaar nog een ei over leggen.''
Smeets
Cambuur probeert een oplossing te vinden voor Bryan Smeets. Booy: ,,Met hem is de afspraak gemaakt dat hij buiten de groepstraining zit en dat wij open staan voor vertrek. Het is geen gelukkig huwelijk geworden en dan volgt vaak een scheiding. Hij mag transfervrij vertrekken.''
De opgave voor Cambuur tegen Jong Ajax, derde op de ranglijst, is lastig. Hulshoff: ,,Als Jong Ajax in de sterkste opstelling speelt, met Mateo Cassierra en Dennis Johnson, maakt dat wel verschil. Dan kan Ajax op basis van individuele kwaliteiten het betere elftal hebben.
Maar wij worden steeds meer een team en er zit muziek in.'' Issa Kallon is niet helemaal fit en begint daarom op de bank. Furdjel Narsingh is geblesseerd en zit niet bij de selectie.
Opstelling Cambuur: Cummins; Van Deelen, Schilder, Van Steenvoorden, Van Wermeskerken; Schils, Barto, Houtkoop; Daniels, Robertha, Van Kippersluis.
Qua spelers zijn we nu dus bij de j van jari
Duurt dus nog even tot we bij de M van Marcel en de R van Ruud zijn.
Citaat van: zeewolde op januari 21, 2018, 21:23:37
Qua spelers zijn we nu dus bij de j van jari
Duurt dus nog even tot we bij de M van Marcel en de R van Ruud zijn.
:_schater :_schater
Ik ga voor de Z van Zlatan!
Iemand geruchten gehoort,omtrent nieuwe trainer nu die waarschijnlijk volgende week komt.
Richard?
Denk dat het uit het rijtje Peter vd Berg,Hake,Gall,van Leeuwen,Pastoor,Vlemmings komt
Citaat van: cambuurmania op januari 22, 2018, 10:35:04
Denk dat het uit het rijtje Peter vd Berg,Hake,Gall,van Leeuwen,Pastoor,Vlemmings komt
helemaal niks.Stil op de lijn
Citaat van: cambuurmania op januari 22, 2018, 10:35:04
Denk dat het uit het rijtje Peter vd Berg,Hake,Gall,van Leeuwen,Pastoor,Vlemmings komt
Het zou me verbazen als ze na zoveel weken met een dergelijke clubloze trainer aan komen zetten, maar goed het blijft wel Cambuur natuurlijk
Citaat van: cambuurmania op januari 22, 2018, 10:35:04
Denk dat het uit het rijtje Peter vd Berg,Hake,Gall,van Leeuwen,Pastoor,Vlemmings komt
Waarop gebaseerd?
Ik denk dat hake of pastoor helemaal niet zo verkeerd is alleen hake het geen uitstraling en pastoor is een eigenwijze kwal
Citaat van: sunderland op januari 22, 2018, 11:10:36
Ik denk dat hake of pastoor helemaal niet zo verkeerd is alleen hake het geen uitstraling en pastoor is een eigenwijze kwal
Hake zou misschien wel verklaren waarom hij pas na de wedstrijd tegen Twente wordt gepresenteerd. Het zorgt er dan in ieder geval voor dat het niet over de oud trainer gaat!
Citaat van: Lore op januari 22, 2018, 11:58:43
Hake zou misschien wel verklaren waarom hij pas na de wedstrijd tegen Twente wordt gepresenteerd. Het zorgt er dan in ieder geval voor dat het niet over de oud trainer gaat!
Ik kan me niet voorstellen, dat Hake dit wat uit maakt. (ivm ontslag)
Een trainer die ná Twente wrs gepresenteerd wordt...
Ik ken een trainer voor wie het treffen met Twente een pikante wedstrijd zou zijn. Tevens heeft deze man een Olle verleden..
ok het is kort door de bocht maar denken jullie wat ik denk?
Onze oud speler B.K.?
Citaat van: Montana op januari 22, 2018, 12:56:44
Een trainer die ná Twente wrs gepresenteerd wordt...
Ik ken een trainer voor wie het treffen met Twente een pikante wedstrijd zou zijn. Tevens heeft deze man een Olle verleden..
ok het is kort door de bocht maar denken jullie wat ik denk?
zou zeker kunnen omdat het zo duidelijk wordt gesteld na deze 3 weds
Iemand die zo overduidelijk in sprookjes gelooft moet je niet aan beginnen. Kan nooit wat worden.
Citaat van: De Gast op januari 22, 2018, 13:20:44
Iemand die zo overduidelijk in sprookjes gelooft moet je niet aan beginnen. Kan nooit wat worden.
:_schater :_schater :_schater
Aan de andere kant, kan nooit kwaad als iemand een beetje bid voor Cambuur toch?
ik heb ook liever iemand die goed de zweep erover kan kletsen.
dit in tegenstelling tot de kenners die een harde hand niet zien zitten(menzo,arts)
B K is een knuffeltje.
Citaat van: zeewolde op januari 22, 2018, 13:08:56
Onze oud speler B.K.?
Hoezo zou die wedstrijd tegen Twente voor hem pikant zijn?
Citaat van: Bernardo op januari 22, 2018, 14:14:46
Hoezo zou die wedstrijd tegen Twente voor hem pikant zijn?
hij zit toch nog bij jong twente?
Citaat van: zeewolde op januari 22, 2018, 13:08:56
Onze oud speler B.K.?
Zou kunnen maar doelde eigenlijk op René Hake...
Voor Rob Maas is al eens met Konterman gesproken trouwens
Citaat van: okkele op januari 22, 2018, 13:49:20
ik heb ook liever iemand die goed de zweep erover kan kletsen.
dit in tegenstelling tot de kenners die een harde hand niet zien zitten(menzo,arts)
B K is een knuffeltje.
harde hand prima. Waren die 2 dan harde hand? Menzo werd niet eens kampioen met een selectie waar 12 spelers inzaten die meer dan een ton verdienden en menzo zelf bijna 2 ton hew ik van poelie hoort.
Menzo was keihard. Vergeet nooit weer dat hij s 'nachts de spelers uit Mammaloe haalde. Eén keer een armgebaar van naar buiten en daar gingen de makke schaapjes :insane
Of in een volstrekt andere richting zoeken. Gregg Berhalter wil vast ook in Europa naam maken als trainer. Zit al sinds het seizoen 13/14 bij Columbus Crew, wellicht is die te porren voor de functie?
Citaat van: Montana op januari 22, 2018, 14:36:13
Menzo was keihard. Vergeet nooit weer dat hij s 'nachts de spelers uit Mammaloe haalde. Eén keer een armgebaar van naar buiten en daar gingen de makke schaapjes :insane
Dan mut menzo weer terug. Uitweds waren leverden veel pnt op onder hem en thuis wast niet om aan te gluren
Citaat van: Montana op januari 22, 2018, 14:36:13
Menzo was keihard. Vergeet nooit weer dat hij s 'nachts de spelers uit Mammaloe haalde. Eén keer een armgebaar van naar buiten en daar gingen de makke schaapjes :insane
Dit zijn goede verhalen! Waarom halen we die man niet weer terug?
Citaat van: moodygrunn op januari 22, 2018, 14:55:02
Dit zijn goede verhalen! Waarom halen we die man niet weer terug?
Om speulers ut Mammaloe te halen? _O_
Citaat van: zeewolde op januari 22, 2018, 13:08:56
Onze oud speler B.K.?
BK zit volgens mij bij de KNVB!
Anastasiou staat langs de lijn. Toevallig?
Ik snap niet dat ze in uitwedstrijden niet 4-4-2 spelen. Met Kip... Dat is voor JA veel moeilijker te verdedigen, Je kunt veel compacter spelen en proberen in de omschakeling toe te slaan. Dit is allemaal veeeeeeel te statisch. Kippersluis, Schils, Barto. Hoe denk je daar in vredesnaam deze wedstrijd mee te winnen...
Citaat van: hobbes op januari 22, 2018, 20:58:22
Anastasiou staat langs de lijn. Toevallig?
In 2017 in een half jaar 2x ontslagen, klinkt als prima CV aldus Ard
Heeft Dick Lukkien al in Emmen bij getekend?
Grim in 020 op de tribune, is zijn proeftijd bij Sparta al om?
Anastasiou....... :_schater :_schater :_schater
Citaat van: wiekie1969 op januari 22, 2018, 22:58:21
Anastasiou....... :_schater :_schater :_schater
uit de hoge hoed van Foeke :zucht
Citaat van: hobbes op januari 22, 2018, 20:58:22
Anastasiou staat langs de lijn. Toevallig?
Mag ik hopen anders zijn ze nog wanhopiger dan ik dacht.
Citaat van: speculeter op januari 22, 2018, 23:05:39
uit de hoge hoed van Foeke :zucht
Laten we het toch alsjeblieft niet hopen. Dan heb ik nog meer vertrouwen in de eerste de beste amateurtrainer.
We mogen toch alsjeblieft hopen dat deze trainer niet word aangetrokken. Sta werkelijk vol ongeloof dit bericht te lezen ... Dan ben je als club volledig wanhopig. Deze man heeft nog nooit ergens wat laten zien als trainer.
Ik hoop op Lukkien of eventueel Henk Herder.
Vent had waarschijnlijk net gegeten in een Grieks restaurant te 020. Glaasje wijn en dan met een vriend even naar de Ajax beloften. Jezelf ff laten zien. Hoop dat dit de gedachte achter zijn avond was. Wordt niet eens lauw van die kerel...
Grim was er ook, maar die werd ook de nieuwe trainer niet!
Ik schrik nergens met dit beleid meer van,Ze wouden ook Oosterwijk halen als nieuwe spits.
Anastasiou past daar ook prima bij.
Mike Snoei van Telstar zat ook op de tribune
Anastasiou is een oud Ajax speler toch? (kwam even bij Ajax kijken)
Anastasiou heeft nog niks gepresteerd volgens mij. (niet doen)
Citaat van: Montana op januari 22, 2018, 21:40:00
In 2017 in een half jaar 2x ontslagen, klinkt als prima CV aldus Ard
Hoe curieus. Met Henry had Ard daar geen problemen mee..
Citaat van: poelie-lwd op januari 23, 2018, 06:00:00
Hoe curieus. Met Henry had Ard daar geen problemen mee..
het tandem;maak zoveel mogelijk kapot'
Citaat van: Stanley op januari 22, 2018, 23:53:28
Mike Snoei van Telstar zat ook op de tribune
Zegt toch allemaal niks, spelen over 3 weken tegen Jong Ajax.
Albert Stuivenberg :)
Citaat van: Stanley op januari 22, 2018, 23:53:28
Mike Snoei van Telstar zat ook op de tribune
ivm telstar-jong ajax?
aaron winter zat er ook.
ten hag was er.
enz.
sorry,er was al iemand anders bijdehand zie ik nu.
:koffie
Citaat van: speculeter op januari 22, 2018, 23:05:39
uit de hoge hoed van Foeke :zucht
Omdat hij langs de lijn stond? Het niveau heeft hier ook pijlsnel de weg naar beneden gevonden.
Volgens FCG Radio zijn wij in gesprek met Pastoor.
https://twitter.com/fcgradio/status/956127013751926785
Citaat van: moodygrunn op januari 24, 2018, 14:42:03
Volgens FCG Radio zijn wij in gesprek met Pastoor.
https://twitter.com/fcgradio/status/956127013751926785
Dan kun je beter met Hulshoff verder.
Citaat van: moodygrunn op januari 24, 2018, 14:42:03
Volgens FCG Radio zijn wij in gesprek met Pastoor.
https://twitter.com/fcgradio/status/956127013751926785
Goede trainer, maar een arrogante kwal.
Citaat van: moodygrunn op januari 24, 2018, 14:42:03
Volgens FCG Radio zijn wij in gesprek met Pastoor.
https://twitter.com/fcgradio/status/956127013751926785
Ja, die kunnen het weten.
Citaat van: AL op januari 24, 2018, 17:07:36
Goede trainer, maar een arrogante kwal.
Dan past hij hier wel :proost
Veel trainers in de eredivisie verlengen hun contract niet na komend seizoen. V.d. Looi, Faber, Fraser hebben het nu al aangegeven en veel andere contracten lopen af. Totaal 10 van de 18. Denk dat veel mogelijke trainers die nu (thuis) op de bank zitten of nu wel ergens trainen en denken dat ze misschien hogerop kunnen dus even afwachten wat er in de zomer gaat gebeuren en zich niet te snel willen binden. Ben benieuwd of er na Twente echt een nieuwe trainer bekend gemaakt wordt, of dat Sipke dan de rest van het seizoen af mag maken.
Citaat van: hobbes op januari 24, 2018, 17:10:20
Ja, die kunnen het weten.
Pieter Huistra ,30-01 laatste wedstrijd in Oezbekistan, zou hij het worden?
Volgens FCG Radio zijn wij in gesprek met Pastoor.
https://twitter.com/fcgradio/status/956127013751926785
Ja, die kunnen het weten.
------------------------------------------------------------------------------------
Hiermee hopen dat hij in ieder geval niet in Groningen terecht gaat komen!!
Misschien vloeken in de kerk, maar ik ben wel gecharmeerd van Pastoor (ondanks zijn DKV verleden).
Die heeft toch in het verleden wel bewezen goed voetbal er in te kunnen brengen en resultaat te halen.
Alleen blijkt zijn houdbaarheidsdatum niet altijd even lang te zijn. Maar ik denk eigenlijk dat hij hier best goed zou passen...
Kwal van een vent. Alsjeblieft niet.
Citaat van: Bernardo op januari 25, 2018, 11:34:28
Kwal van een vent. Alsjeblieft niet.
Je kent hem al jaren persoonlijk? Spelers lopen met hem weg...
Sowieso moet dat (net als een Cambuur-verleden) toch van ondergeschikt belang zijn? Het belangrijkste is of hij op de training spelers beter maakt en in wedstrijden resultaten behaalt.
Of iemand al dan niet bij de club past (waar je toch in de praktijk vaak pas achter komt) is niet helemaal onbelangrijk, o.a. voor het krediet en draagvlak dat iemand krijgt om iets op te bouwen, maar wat mij betreft niet een eerste vereiste. Met goede resultaten komt de steun vanzelf.
Citaat van: Josli op januari 25, 2018, 11:19:17
Misschien vloeken in de kerk, maar ik ben wel gecharmeerd van Pastoor (ondanks zijn DKV verleden).
Die heeft toch in het verleden wel bewezen goed voetbal er in te kunnen brengen en resultaat te halen.
Alleen blijkt zijn houdbaarheidsdatum niet altijd even lang te zijn. Maar ik denk eigenlijk dat hij hier best goed zou passen...
Houdbaarheidsdatum van een trainer is in de meeste gevallen niet zo lang ;)
Ken hem niet persoonlijk, maar hoe hij overkomt in de media vind ik het maar een arrogant mannetje. Overschat zichzelf nogal.
Citaat van: Bernardo op januari 25, 2018, 11:34:28
Kwal van een vent. Alsjeblieft niet.
Mooi figuur! :_schater
Maar niet de juiste trainer voor Cambuur.
Niet zelf verzekerd zijn, of te zelf verzekerd is niet goed. Een balans hierin vinden is moeilijk.
Wat je nu bij Sparta hoort is dat de selectie slecht is. (heeft Pastoor samengesteld)
Uiteraard gaat Booij dat hier bewaken. Spelers beter maken is positief, kunnen we hier wel gebruiken.
Citaat van: Galdiano op januari 25, 2018, 12:07:30
Mooi figuur! :_schater
Maar niet de juiste trainer voor Cambuur.
Wie is dan de juiste trainer voor cambuur?
Het hoeft van mij ook niet iemand met een zogenaamd hart voor de club te zijn dat is al meerdere keren niet goed bevallen.
Citaat van: Bernardo op januari 25, 2018, 11:44:09
Ken hem niet persoonlijk, maar hoe hij overkomt in de media vind ik het maar een arrogant mannetje. Overschat zichzelf nogal.
Arrogant word wel eens verward met zelfverzekerd,hij heeft een uitgesproken mening en daar is niks mis mee lijkt me...
Column Hugo Borst ooit gelezen over hem? Hij past perfect bij een club als Barcelona, waar alles is geregeld en waar hij zich puur op het voetbal kan richten. Bij Cambuur zou zelfs Paul Jansen nog aanwijzingen krijgen.
Niet doen dus...
Citaat van: sjaak op januari 25, 2018, 13:02:33
Column Hugo Borst ooit gelezen over hem? Hij past perfect bij een club als Barcelona, waar alles is geregeld en waar hij zich puur op het voetbal kan richten. Bij Cambuur zou zelfs Paul Jansen nog aanwijzingen krijgen.
Niet doen dus...
Alsof hij objectief is... en daarbij is Hugo maar een journalist.
Klopt jonguh en hij is helemaal geen fan van Sparta. Sorry voor mijn bijdrage.
Citaat van: sjaak op januari 25, 2018, 13:07:56
Klopt jonguh en hij is helemaal geen fan van Sparta. Sorry voor mijn bijdrage.
En bij Sparta zijn alle trainers ook geweldenaren, die hoeven in tegenstelling tot hier na 3 nederlagen op rij nooit op te rottten.
Als Hugo Borst het over zijn Sparta heeft is hij nooit objectief.
Wat Pastoor betreft zou je de volgende vragen moeten stellen
1. Kan hij met de supporters overweg
2. Heeft hij de voetbalvisie die het gros van ons voor ogen heeft
3. Lust hij bier en is hij bereid om een rondje weg te geven.
Het is een wijsneus maar ik vind het niet een slechte trainer.
Klopt, hier is iedereen wel objectief inderdaad. Zeker wat betreft toekomstige trainers.
Beantwoord je eigen vragen zelf eens. Ik geef mijn antwoorden
1. Nee
2. Ja, maar dan moeten zelfs de supporters luisteren naar zijn aanwijzingen en opvolgen
3. Denk het wel en ja, als hij wint wel een keer.
Citaat van: poelie-lwd op januari 25, 2018, 14:52:38
Het is een wijsneus maar ik vind het niet een slechte trainer.
Dus past hij dan bij Cambuur? Los van het feit dat we never zijn salaris kunnen betalen, maar dat terzijde.
Wij zijn altijd objectief. Zolang er ook maar een geur van dkv aan zit is het 0,0..
Nee zonder gekheid, ik vind hem niet een onaardige trainer en zie niet in waarom deze man geen kans kan krijgen.
In de media een lul? Nou en.
Geen vrienden met alle supporters? Nou en.
Presteren, dus goede resultaten? DAAR draait het om.
Citaat van: sjaak op januari 25, 2018, 14:56:49
Dus past hij dan bij Cambuur? Los van het feit dat we never zijn salaris kunnen betalen, maar dat terzijde.
Zijn salaris niet kunnen betalen?
Als je bij Sparta wordt ontslagen, waar moet je dan heen? Ik denk dat je dan blij mag zijn als een club als Cambuur komt.
Citaat van: Dokkumer op januari 25, 2018, 14:58:00
Wij zijn altijd objectief. Zolang er ook maar een geur van dkv aan zit is het 0,0..
Nee zonder gekheid, ik vind hem niet een onaardige trainer en zie niet in waarom deze man geen kans kan krijgen.
In de media een lul? Nou en.
Geen vrienden met alle supporters? Nou en.
Presteren, dus goede resultaten? DAAR draait het om.
En zelfs de ballenjongens aanwijzingen willen geven waar te staan, hoe de buschauffeur moet rijden en wanneer de supporters moeten juichen of joelen laten we dan ook maar aan hem over..........Trainer prima, maar niet voor een club als Cambuur.
Citaat van: Galdiano op januari 25, 2018, 14:59:03
Zijn salaris niet kunnen betalen?
Als je bij Sparta wordt ontslagen, waar moet je dan heen? Ik denk dat je dan blij mag zijn als een club als Cambuur komt.
Mooi dat je dat denkt.
Citaat van: sjaak op januari 25, 2018, 15:01:16
En zelfs de ballenjongens aanwijzingen willen geven waar te staan, hoe de buschauffeur moet rijden en wanneer de supporters moeten juichen of joelen laten we dan ook maar aan hem over..........Trainer prima, maar niet voor een club als Cambuur.
Want jij hebt met hem gewerkt en weet zijn werkwijze
Citaat van: Dokkumer op januari 25, 2018, 14:58:00
Wij zijn altijd objectief. Zolang er ook maar een geur van dkv aan zit is het 0,0..
Nee zonder gekheid, ik vind hem niet een onaardige trainer en zie niet in waarom deze man geen kans kan krijgen.
In de media een lul? Nou en.
Geen vrienden met alle supporters? Nou en.
Presteren, dus goede resultaten? DAAR draait het om.
Dat kortzichtige gelul over dkv slaat nergens op.
Henk de jong en sandor van der heide worden hier ook nog dagelijks geroemd terwijl die ook van dkv zijn gekomen.
Citaat van: Voorstopper op januari 25, 2018, 15:20:20
Want jij hebt met hem gewerkt en weet zijn werkwijze
Nee, maar jij gelukkig wel, dus we wachten tot jij hem aanstelt ouwe voorstopper
Citaat van: sjaak op januari 25, 2018, 15:01:43
Mooi dat je dat denkt.
Nou Sjaakie, waarom zou Pastoor niet bij onze club passen?
Heeft voldoende ervaring, voldoende uitstraling (misschien wel wat te veel), weet zich goed te verwoorden, tactisch voldoende is gebleken, heeft goede oefenstof.
Het enige wat ik zou kunnen bedenken, is dat hij wat verder afstaat van de supporters, nou so what, als de resultaten maar goed zijn.
Laat maar eens weten wat er aan deze trainer mankeert.
Citaat van: sjaak op januari 25, 2018, 14:56:49
Dus past hij dan bij Cambuur? Los van het feit dat we never zijn salaris kunnen betalen, maar dat terzijde.
Waarom zou hij niet passen? Resultaten halen en louter zinnige dingen zeggen en je komt een heel eind in Leeuwarden.
Citaat van: Vlampiep op januari 25, 2018, 16:37:28
Nou Sjaakie, waarom zou Pastoor niet bij onze club passen?
Heeft voldoende ervaring, voldoende uitstraling (misschien wel wat te veel), weet zich goed te verwoorden, tactisch voldoende is gebleken, heeft goede oefenstof.
Het enige wat ik zou kunnen bedenken, is dat hij wat verder afstaat van de supporters, nou so what, als de resultaten maar goed zijn.
Laat maar eens weten wat er aan deze trainer mankeert.
Heb je mijn verhaal gelezen of laten voorlezen Vlampiep? En snapte je het toen nog niet?
Welkom Sjaakie :_schater
Citaat van: poelie-lwd op januari 25, 2018, 16:39:53
Waarom zou hij niet passen? Resultaten halen en louter zinnige dingen zeggen en je komt een heel eind in Leeuwarden.
op ons nivo is ook heel veel trainbaar en passie erin brengen.Denk ook dat die walg zo gek nog niet is.
Citaat van: sunderland op januari 25, 2018, 16:57:41
Welkom Sjaakie :_schater
Dank Mackem, Sjakie is Toon Army fan
Kest ook niks aan doen
Citaat van: sjaak op januari 25, 2018, 16:56:07
Heb je mijn verhaal gelezen of laten voorlezen Vlampiep? En snapte je het toen nog niet?
Nee Sjaakie, ik ben nog al traag van begrip.
Maar zal je wel voordragen om zitting te nemen in de commissie van aanbeveling. l0l
Persoonlijke mening.
Ik vind Pastoor totaal niet bij Cambuur passen, als hij het wordt koop ik de donkerste zonnebril die ik maar kan vinden.
Dat zefingenomneigewijzeikweethetallemaalboveniedereenenallesverhevendetrekje nee voor mij hoeft hij niet.
Aan de andere kant misschien ben ik zelf wel verkeerd bezig en moet ik ruimer denken....
Stip op de horizon, rijdende trein naar de toekomst, zo gaat het op mn werk ook. :X
We gaan het rustig afwachten.
Ruimer denken is moeilijk voor een cambuursupporter. Hew ik zelf ook last van. 8)
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 25, 2018, 19:27:07
Persoonlijke mening.
Ik vind Pastoor totaal niet bij Cambuur passen, als hij het wordt koop ik de donkerste zonnebril die ik maar kan vinden.
Dat zefingenomneigewijzeikweethetallemaalboveniedereenenallesverhevendetrekje nee voor mij hoeft hij niet.
Aan de andere kant misschien ben ik zelf wel verkeerd bezig en moet ik ruimer denken....
Stip op de horizon, rijdende trein naar de toekomst, zo gaat het op mn werk ook. :X
We gaan het rustig afwachten.
ik betwijfel of er wel een nieuwe trainer komt hoor. T is namelijk lekker stil wat betreft nieuwe spelers en een nieuwe trainer die er moet komen. We zien t wel. T duurt allemaal sowieso lekker lang.
De club laat echt niks los. Sipke blijft het sws niet. Er is veel respect voor hem maar er komt een nieuwe, dat dan weer wel
Albert Stuivenberg zingt trouwens wel heel lang rond inmiddels..
Citaat van: Montana op januari 25, 2018, 21:12:52
De club laat echt niks los. Sipke blijft het sws niet. Er is veel respect voor hem maar er komt een nieuwe, dat dan weer wel
Albert Stuivenberg zingt trouwens wel heel lang rond inmiddels..
er zingen wel meer namen rond. T is sowieso lekker stil. Ben benieuwd wie er uiteindelijk komt. Ook wat er nog bij komt wat betreft nieuwe spelers. We zien t wel.
Het blijft spannend.
Dat die nieuwe trainer komt geloof ik wel.
Nieuwe spelers?Ik weet het niet.
Citaat van: speculeter op januari 25, 2018, 21:43:19
Het blijft spannend.
Dat die nieuwe trainer komt geloof ik wel.
Nieuwe spelers?Ik weet het niet.
verwacht dat het met Teijsse wel rondkomt. Verder denk ik niet dat er wat bruikbaars beschikbaar is als creatieve middenvelder en dan ook daadwerkelijk naar Leeuwarden wil komen. Spits geen noodzaak met Robertha. Verder alleen nieuwe spelers bij vertrek van bv Matthieu of Daniels.
Zou Ritzmaier nog steeds een optie zijn?
Citaat van: speculeter op januari 25, 2018, 22:15:06
Zou Ritzmaier nog steeds een optie zijn?
dat zou gewoon een geweldige versterking zijn. En lijkt me ook direct inzetbaar. Maar of hij zelf wil
Die Stuuvenberg is ook een vreemde vogel met zijn whoop polsbandjes. Mijn droomkandidaat is Danny Buys , als die niet naar Groningen gaat.
Citaat van: Vlampiep op januari 25, 2018, 18:50:59
Nee Sjaakie, ik ben nog al traag van begrip.
Maar zal je wel voordragen om zitting te nemen in de commissie van aanbeveling. l0l
Dat heb ik gemerkt. Voor de rest, hartelijk dank.
Heb ook mijn reserves bij de pastoor. Beetje Maas type maar heeft wel 2x promotie geflikt! Mag van mijn part...
Pastoor is tenminste een man met een visie,dat het een eigenwijze drol is moet je accepteren.
En een Dkv verleden kan me geen reet schelen.
Heb hem liever dan een Anastasiou of andere nobody,hij heeft een mening en kan een ploeg neerzetten.
Laat maar komen.
Citaat van: poelie-lwd op januari 25, 2018, 16:39:53
Waarom zou hij niet passen? Resultaten halen en louter zinnige dingen zeggen en je komt een heel eind in Leeuwarden.
Echt Johnny? Dus als trainer hoef je geen binding te hebben met de club c.q. supporters?
Citaat van: V-man op januari 26, 2018, 00:31:01
Heb ook mijn reserves bij de pastoor. Beetje Maas type maar heeft wel 2x promotie geflikt! Mag van mijn part...
Met dat twee keer promotie heeft hij al zo ongelofelijk meer gepresteerd dan Maas.
Citaat van: sjaak op januari 25, 2018, 15:01:16
En zelfs de ballenjongens aanwijzingen willen geven waar te staan, hoe de buschauffeur moet rijden en wanneer de supporters moeten juichen of joelen laten we dan ook maar aan hem over..........Trainer prima, maar niet voor een club als Cambuur.
Dat is de perfecte omschrijving van Louis van Gaal.
Zoals ik al aangaf ik ken Pastoor alleen van naam en zijn CV, wat hij verder intern doet niet. Ballenjongens aanwijzingen geven kan best goed zijn. Wij hebben/hadden hier een aantal rondlopen die bij een achterstand in de slotfase alles op zijn elfendertigst doen en bij een voorsprong haast hebben.
Citaat van: sjaak op januari 26, 2018, 10:54:56
Echt Johnny? Dus als trainer hoef je geen binding te hebben met de club c.q. supporters?
Die binding hoef je op voorhand niet te hebben, dat kun je opbouwen. Dus dat argument vind ik niet valide, of moet een trainer op voorhand als biertjes uitdelen in het supportershome omdat hij er misschien ooit komt te werken?
Citaat van: sjaak op januari 26, 2018, 10:54:56
Echt Johnny? Dus als trainer hoef je geen binding te hebben met de club c.q. supporters?
Een trainer wordt volgens mij aangesteld op basis van zijn competenties en eisenpakket en besteedbaar budget.
Binding met de club c.q. supporters is wat mij betreft daaraan ondergeschikt.
Citaat van: Vlampiep op januari 26, 2018, 14:22:26
Een trainer wordt volgens mij aangesteld op basis van zijn competenties en eisenpakket en besteedbaar budget.
Binding met de club c.q. supporters is wat mij betreft daaraan ondergeschikt.
en je ziet het resultaat .Keizer smeert um 2x en Maas had ook geen binding en zie de resultaten.Een trainer moet hier echt wel passen.Moet wat sympathiek en open zijn. As die pastoor een beetje openstaat voor de supporters en bijv bij de trainingen es een praatje maakt
Nou Pastoor is veel maar zeker niet sympathiek :X
Citaat van: Agy op januari 26, 2018, 17:20:48
Nou Pastoor is veel maar zeker niet sympathiek :X
klopt . Zou ie wel moeten zijn hier
Wie de nieuwe trainer ook wordt.. Hij zal nooit de volledige instemming krijgen van alle supporters. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Ik denk dat de nieuwe trainer, wie het ook wordt, vooral een eerlijke kans verdiend.
Citaat van: sunderland op januari 26, 2018, 15:29:38
en je ziet het resultaat .Keizer smeert um 2x en Maas had ook geen binding en zie de resultaten.Een trainer moet hier echt wel passen.Moet wat sympathiek en open zijn. As die pastoor een beetje openstaat voor de supporters en bijv bij de trainingen es een praatje maakt
Keizer wilde zijn passie weer terug en keerde terug naar het "gras" en werd weer trainer, staat volgens mij los van binding met de club.
Na terug komst als trainer bij Cambuur, kreeg hij het aanbod de beloften van Ajax te trainen, een aanmerkelijke financiele en sportieve verbetering van zijn loopbaan.
De binding met een club houdt op waar de financiele verbetering zijn intrede doet, de trainer is maar een passant en floreert zolang de prestatie navenant de verwachtingen blijven. Dan kun je nog zo'n binding hebben,maar als de prestaties wegblijven wordt je gewieberd.
Citaat van: NRG op januari 26, 2018, 19:20:27
Wie de nieuwe trainer ook wordt.. Hij zal nooit de volledige instemming krijgen van alle supporters. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Ik denk dat de nieuwe trainer, wie het ook wordt, vooral een eerlijke kans verdiend.
klopt helemaal kerel......we moeten maar ff afwachten wie de TS versterkt.
Andries Jonker gespot
Citaat van: Vlampiep op januari 26, 2018, 19:22:29
Keizer wilde zijn passie weer terug en keerde terug naar het "gras" en werd weer trainer, staat volgens mij los van binding met de club.
Na terug komst als trainer bij Cambuur, kreeg hij het aanbod de beloften van Ajax te trainen, een aanmerkelijke financiele en sportieve verbetering van zijn loopbaan.
De binding met een club houdt op waar de financiele verbetering zijn intrede doet, de trainer is maar een passant en floreert zolang de prestatie navenant de verwachtingen blijven. Dan kun je nog zo'n binding hebben,maar als de prestaties wegblijven wordt je gewieberd.
zolang hij hier was had hij geen enkele band met de supporters.In de degradatiestrijd was ie zo eigenwijs om zelfs ons beste speler niet op te stellen.Hij had ook het publiek meer mee moeten nemen
Hoeveel trainers zijn er vandaag gespot bij onze wedstrijd?
Citaat van: speculeter op januari 26, 2018, 20:57:42
Hoeveel trainers zijn er vandaag gespot bij onze wedstrijd?
In ieder geval twee! :proost
Verhaal nieuwe trainer gaat een steeds lastiger verhaal worden naar mijn mening.
Sipke en co kun je wat van vinden, maar doen het gewoon goed.
Aantal spelers lijken opeens veel te kunnen brengen die om welke redenen dan ook in eerste halfjaar buiten beeld waren. Wie daar de credits voor moeten hebben is lastig te duiden (speler/trainer/toeval etc). Maar feit is er.
Behoorlijk aantal punten.
Minder wisselvallig.
Rotste appels buiten de ploeg.
Tja en Sipke wil niet als hoofdtrainer aan de bak en dat snap ik ook nog wel een beetje. Je zal maar als Hoofdtrainer bij je eerste klus als eindverantwoordelijke van een BVO direct af geserveerd worden. Dan kun je het voor altijd schudden (tientallen voorbeelden van).
Daarnaast lijkt Sipke niet de onvoorwaardelijke steun te hebben van ons als achterban. Deels natuurlijk veroorzaakt door de club zelf door hem als rasechte Leeuwarder te positioneren (wat hij natuurlijk niet is).
En ook werd de vorige goede periode (2016/2017) van de tussenpauzen meer aan Slot toegewezen dan aan Hulshoff.
Een nieuwe hoofdtrainer kan het qua resultaat (punten halen) volgens mij niet beter doen dan nu en als dat niet het geval is vallen we massaal over hem heen.
Ik zeg. Sipke en co de rit toch maar af laten maken en dan in de communicatie maar duidelijk maken dat ze hem afrekenen als assistent i.p.v. hoofdtrainer en gezien het vergevorderde seizoen geen heil te zien in het verbranden van geld voor een tussen paus.
Met andere woorden. De BVO snapt dat hij het niet wil doen als hoofdtrainer en dat respecteren maar er niet voor kiezen een nieuwe aan te stellen en de assistent als interim aan te houden (omdat hij nu eenmaal contract heeft als assistent en de papieren heeft om het te mogen doen).
Want stel nu dat we de wedstrijd tegen Twente ook nog overleven. Dan is het invullen nog lastiger.
Maar ja dat is dromen en ik heb het vermoeden dat ze de opvolger al hebben.
We staan inmiddels 11e en zijn op de goede weg. We zijn de eerste seizoenshelft aan het vergeten.
Het begint bijna eng te worden dat de opvolging van Dijkhuizen niet direct aansluitend is geweest.
Verhaal nieuwe trainer gaat een steeds lastiger verhaal worden naar mijn mening.
Citaat van: reisbureau op januari 27, 2018, 10:56:56
Verhaal nieuwe trainer gaat een steeds lastiger verhaal worden naar mijn mening.
Sipke en co kun je wat van vinden, maar doen het gewoon goed.
Aantal spelers lijken opeens veel te kunnen brengen die om welke redenen dan ook in eerste halfjaar buiten beeld waren. Wie daar de credits voor moeten hebben is lastig te duiden (speler/trainer/toeval etc). Maar feit is er.
Behoorlijk aantal punten.
Minder wisselvallig.
Rotste appels buiten de ploeg.
Tja en Sipke wil niet als hoofdtrainer aan de bak en dat snap ik ook nog wel een beetje. Je zal maar als Hoofdtrainer bij je eerste klus als eindverantwoordelijke van een BVO direct af geserveerd worden. Dan kun je het voor altijd schudden (tientallen voorbeelden van).
Daarnaast lijkt Sipke niet de onvoorwaardelijke steun te hebben van ons als achterban. Deels natuurlijk veroorzaakt door de club zelf door hem als rasechte Leeuwarder te positioneren (wat hij natuurlijk niet is).
En ook werd de vorige goede periode (2016/2017) van de tussenpauzen meer aan Slot toegewezen dan aan Hulshoff.
Een nieuwe hoofdtrainer kan het qua resultaat (punten halen) volgens mij niet beter doen dan nu en als dat niet het geval is vallen we massaal over hem heen.
Ik zeg. Sipke en co de rit toch maar af laten maken en dan in de communicatie maar duidelijk maken dat ze hem afrekenen als assistent i.p.v. hoofdtrainer en gezien het vergevorderde seizoen geen heil te zien in het verbranden van geld voor een tussen paus.
Met andere woorden. De BVO snapt dat hij het niet wil doen als hoofdtrainer en dat respecteren maar er niet voor kiezen een nieuwe aan te stellen en de assistent als interim aan te houden (omdat hij nu eenmaal contract heeft als assistent en de papieren heeft om het te mogen doen).
Want stel nu dat we de wedstrijd tegen Twente ook nog overleven. Dan is het invullen nog lastiger.
Maar ja dat is dromen en ik heb het vermoeden dat ze de opvolger al hebben.
We staan inmiddels 11e en zijn op de goede weg. We zijn de eerste seizoenshelft aan het vergeten.
Het begint bijna eng te worden dat de opvolging van Dijkhuizen niet direct aansluitend is geweest.
Verhaal nieuwe trainer gaat een steeds lastiger verhaal worden naar mijn mening.
Lang verhaal. Tis suh simpel as wat. Na Twente komt er een nieuwe trainer zoals gezegd. Sipke weer als assistent.
Op naar de play offs!
En op naar de halve finale KNVB beker.
Citaat van: Zuid1991 op januari 27, 2018, 11:23:49
Lang verhaal. Tis suh simpel as wat. Na Twente komt er een nieuwe trainer zoals gezegd. Sipke weer als assistent.
Op naar de play offs!
Als dat inderdaad waar is dan zal dat die knakker uit oezbekistan wel worden.
Eigenlijk hebben we nu niets meer nodig:
Geen TD, we halen toch niets!
Geen trainer, het gaat nu goed!
Geen spelers, het gaat nu goed!
Wie niet mee wil of niet kan, mag vertrekken. (nu wordt er beter gepresteerd)
Nou nou nou.. geen spelers? Een Telstar is nog steeds een maatje te groot hoor.
Citaat van: De Gast op januari 27, 2018, 18:50:20
Nou nou nou.. geen spelers? Een Telstar is nog steeds een maatje te groot hoor.
wij hebben thuis van het ontzettend sterke telstar gewonnen.
Cambuur is al enige tijd op zoek naar een trainer en slaagt er maar niet in om er een te vinden. Misschien moet Cambuur in plaats van een trainer op zoek gaan naar een trainster, in de naam van Sarina Wiegman.
Afgelopen week werd Wiegman gelinkt aan FC Groningen, waarbij ze Ernest Faber op zou moeten volgen. FC Groningen heeft al laten weten voor komend seizoen geen interesse te hebben, maar sluit in de toekomst niets uit. ''Sarina moet het eerst op een ander niveau proberen, in de eerste divisie ofzo. Bij SC Cambuur bijvoorbeeld, die zoeken ook nog naar een trainer'', zegt Foppe de Haan in de Dagblad van het Noorden.
''De mannenwereld is een heel andere wereld voor haar'', vervolgt hij. ''Daar moet ze eerst een poosje aan wennen. De communicatiepatronen liggen bij de mannen heel anders dan bij de vrouwen. Het lijkt me verstandig dat ze op een lager niveau instapt. Ze heeft verstand van voetbal, daar mankeert niks aan. Maar vrouwelijke trainers hebben nu eenmaal met andere omstandigheden te maken, die moeten zich nog veel meer bewijzen dan hun mannelijke collega's'', besluit hij.
Wat een LUL die FdH!
Whaha dan ist einde sk
Wat mij ontzettend irriteert is de arrogantie van die bejaarde domela foppe is dat hij dus de Juup, en SCC, als een niveau lager ziet. Beste Domela: "Het verschil tussen de top Juup en de staart van de Ere hangt van toevalligheden aan elkaar". Hij moest ook zo nodig een woordje doen net op NPO 2 Leeuwarden CH 2018. Op de achtergrond werd een riedeltje gespeeld vh "woanskip", de verslaggever refereerde hiernaar, en de ergenis jegens SCC spatte er weer vanaf. De man heeft i.d.d. al heel wat scheppen aarde op zijn wit/ blauw gestreepte corpse...amen
Walgelijk figuur die Foppe :R :R
De walg van de belangstelling heeft toen ook stiekem uitgelekt dat Dwight naar dkv ging. We weten het vervolg. Die vent is een schijnheilige rat en dat was ie al op het sios toen ie les gaf aan ons
Citaat van: sunderland op januari 27, 2018, 23:32:17
De walg van de belangstelling heeft toen ook stiekem uitgelekt dat Dwight naar dkv ging. We weten het vervolg. Die vent is een schijnheilige rat en dat was ie al op het sios toen ie les gaf aan ons
Eigenlijk is Foppe een zielig mannetje.
In jet verleden heeft hij bij zijn club mooie dingen bereikt en mag hij met trots op terug zien.
Maar daar begint het, dit soort mensjes hebben de ziekelijke hang naar de voorgrond en worden zielig als ze voor de camera komen.
Ieder dorp heeft recht op zijn dorpsgek, maar het werd mij toch even te veel toen ze die idioot gisteravond als ambassadeur van LF 2018 weer voor de tv haalden.
Als dit de Mienskip is, sta ik daar lichtjaren vanaf.
Citaat van: AL op januari 27, 2018, 22:55:43
Walgelijk figuur die Foppe :R :R
dat is die stinkboer ook ik walg ook van hem,maar waarom gister niet op aangesproken.
Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2018, 09:22:02
dat is die stinkboer ook ik walg ook van hem,maar waarom gister niet op aangesproken.
Omdat hij dan weer met zijn zielige vingertje kan wijzen naar de cambuur supporters. Ik hoop dat hij met rust gelaten is, heeft ie niks te janken
Nou boeehooe zeg.
Die gast heeft net zo'n hekel aan Cambuur als de meeste van ons aan dat clubje daar.
Nou niet zo schijnheilig doen met zn allen.
Misschien wordt het jan de jonge wel. Nu nog assistent bij Verbeek. Dat zou kunnen verklaren waarom ze het over deze wedstrijd heen tillen
Citaat van: sk13 op januari 29, 2018, 16:00:36
Misschien wordt het jan de jonge wel. Nu nog assistent bij Verbeek. Dat zou kunnen verklaren waarom ze het over deze wedstrijd heen tillen
ja Misskien. Opflikkeren met due boer
Citaat van: sk13 op januari 29, 2018, 16:00:36
Misschien wordt het jan de jonge wel. Nu nog assistent bij Verbeek. Dat zou kunnen verklaren waarom ze het over deze wedstrijd heen tillen
Of Marino Pusic?
Citaat van: Treb op januari 28, 2018, 21:29:30
Nou boeehooe zeg.
Die gast heeft net zo'n hekel aan Cambuur als de meeste van ons aan dat clubje daar.
Nou niet zo schijnheilig doen met zn allen.
Dus daarom mag je er geen kritiek op hebben? Is dat je punt?
Sunday Oliseh komt ook vrij 8)
Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2018, 09:22:02
dat is die stinkboer ook ik walg ook van hem,maar waarom gister niet op aangesproken.
Wie hield je tegen?
Citaat van: Montana op januari 30, 2018, 07:47:58
Sunday Oliseh komt ook vrij 8)
omdat het (waarschijnlijk) een moeilijke gast is.
gaan we eindelijk spelers lozen omdat ze moeilijk doen,en dan een trainer halen die hetzelfde doet?
Citaat van: Montana op januari 30, 2018, 07:47:58
Sunday Oliseh komt ook vrij 8)
https://www.vi.nl/nieuws/fortuna-stuurt-oliseh-de-laan-uit-en-stelt-hofland-aan
:_schater
Citaat van: okkele op januari 30, 2018, 11:24:30
omdat het (waarschijnlijk) een moeilijke gast is.
gaan we eindelijk spelers lozen omdat ze moeilijk doen,en dan een trainer halen die hetzelfde doet?
halen. Doe maar moeilijk beter dan die watjes
Is al ontkent door Fortuna. Benieuwd wie de nieuwe trainer word, ook knap dat er nog nergens een naam is uitgelekt. Ze hebben geleerd van het debacle Grim.
Citaat van: Bernardo op januari 30, 2018, 14:53:00
Is al ontkent door Fortuna. Benieuwd wie de nieuwe trainer word, ook knap dat er nog nergens een naam is uitgelekt. Ze hebben geleerd van het debacle Grim.
Als zij morgen een nieuwe trainer en nieuwe spelers aantrekken dan kan je alleen maar respect hebben voor de stilte in de transferperiode. Ben benieuwd!
Word vaak op het forum kijken morgen :_schater
MS horen we vanavond ook al wat na de wedstrijd?
Citaat van: speculeter op januari 30, 2018, 17:31:28
Word vaak op het forum kijken morgen :_schater
MS horen we vanavond ook al wat na de wedstrijd?
Wordt in ieder geval een interessante dag. Hoop alleen dat de opdracht aan Foeke erg duidelijk is. Straks haalt hij meerdere trainers en één speler!
Citaat van: Lore op januari 30, 2018, 17:35:14
Wordt in ieder geval een interessante dag. Hoop alleen dat de opdracht aan Foeke erg duidelijk is. Straks haalt hij meerdere trainers en één speler!
Ik kijk nergens meer van op! :_schater
Citaat van: Lore op januari 30, 2018, 17:35:14
Wordt in ieder geval een interessante dag. Hoop alleen dat de opdracht aan Foeke erg duidelijk is. Straks haalt hij meerdere trainers en één speler!
Haha!! Deze had ik even nodig...
Hake dus.
Bij fox hebben ze het nu over Hake toch.
Waarschijnlijk wordt het dus Hake. Zou ik best tevreden mee zijn, er zijn slechtere keuzes.
Apart dat dat dan zo lang heeft moeten duren.
Konterman stond er een beetje beteuterd bij :P
Citaat van: Bankzitter op januari 30, 2018, 22:40:22
Waarschijnlijk wordt het dus Hake. Zou ik best tevreden mee zijn, er zijn slechtere keuzes.
Past hier wel.
Beter dan zo'n luchtfietser uit Amsterdam.
Niet echt een goed beeld van de trainer Hake. Lijkt me wel een heel normale, geschikte vent. We gaan zien hoe het uitpakt (als het klopt).
Was niet bij mij opgekomen maar laten we hem maar het voordeel van de, altijd aanwezige skepsis, gunnen! Maar goed het is nog niet zeker (ervaringen uit het verleden bieden geen garanties vd toekomst haha). Ben benieuwd!
Beter Hake dan Pastoor.
Je moet maar durven tekenen bij: "DE MOOISTE KUTCLUB VAN NEDERLAND"!
Reon Boeringa
@reonboeringa
Nadat de vorige bijna-aanstelling live op tv werd verkondigd, beschermt Cambuur de naam van zijn nieuwe trainer nu alsof het nucleaire codes betreft. Zeer waarschijnlijk morgen presentatie.
Hake. Maatje van Van der Belt. Had je kunnen verwachten.
Citaat van: V-man op januari 30, 2018, 23:15:08
Je moet maar durven tekenen bij: "DE MOOISTE KUTCLUB VAN NEDERLAND"!
Durf ik al 100 jaar :insane
Zou Hake nog niet zo heel raar vinden hoor, heeft het, vind ik persoonlijk niet zo slecht gedaan bij Twente, was een erg matige selectie destijds.
We kunnen wel een oud speler halen, maar wat heeft ons dat gebracht de laatste 2 jaar. Zie al wat negatieve reacties op de socials, laten we aub deze man even de tijd gunnen.
Alleen jammer dat het weer uit het bekende netwerk moet komen helaas.
Reon Boeringa (journalist VI)
@reonboeringa
Cambuur presenteert vanmiddag om 13.30 uur zijn nieuwe trainer en speler(s).
Leon ten Voorde (journalist TCTubantia)
@deBankzitter
Rene Hake heeft een nieuwe baan! Hij wordt trainer van Cambuur.
@SCCambuurLwd: WITTE ROOK in Leeuwarden: René Hake (46) is de nieuwe hoofdtrainer van SC #Cambuur! Welkom en veel succes bij onze mooie club!
➡️ http://cambuur.nl/nieuws/witte-rook-rene-hake-nieuwe-hoofdtrainer-sc-cambuur/ https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/958615564116725760/photo/1
enk Fraser is vanaf volgend seizoen de nieuwe trainer van Sparta Rotterdam, zo maakt de club via officiële kanalen bekend. De oefenmeester wordt op Het Kasteel de opvolger van Dick Advocaat, die sinds de winterstop aan het roer staat.
Rankovic wordt assistent.
www.voetbalzone.nl
Misgegokt van Grim????
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 23, 2018, 19:32:55
enk Fraser is vanaf volgend seizoen de nieuwe trainer van Sparta Rotterdam, zo maakt de club via officiële kanalen bekend. De oefenmeester wordt op Het Kasteel de opvolger van Dick Advocaat, die sinds de winterstop aan het roer staat.
Rankovic wordt assistent.
www.voetbalzone.nl
Misgegokt van Grim????
Nogal ja
Is er nog een trainer vrij.....
Citaat van: Noordcambuur op maart 23, 2018, 21:48:27
Is er nog een trainer vrij.....
grim aan het eind vh seizoen ??
Een nieuwe trainer dus ;( , ik zou Stam wel willen, als vervanger voor Henk..
Of een Maduro, Ultee of toch Grim?
Dennis van der Ree of Sipke Hulshoff.
Ultee zou ik hier wel willen zien
Sipke prima opvolger
Sjors Ultee
Dick Lukkien
Fred Grim
Jaap Stam
Sipke Hulshoff
Bij deze bied ik me aan.
Citaat van: Trainert! op oktober 20, 2022, 14:55:07
Bij deze bied ik me aan.
:_schater, jouw eerste post waar ik een glimlach van krijg
Henk heel veel sterkte met het herstel. het nieuws moet nog landen maar we moeten al Cambuur ook verder en snel schakelen. Ultee is volgens mij een goede optie. Heeft veel ervaring in de eredivisie en weet hoe het er aan toe gaat in het rechterrijtje. Verteld nooit veel onzin en blijft positief over zijn groep.
Sjors Ultee is denk i wel een goede voor onze mooie club. Die is gebrand om te laten zien wat hij kan
fred grim
danny buijs
Wat heeft iedereen toch met oud spelers.
Ultee zou goed bij onze club passen.
Citaat van: Hertje058 op oktober 20, 2022, 15:12:24
fred grim
danny buijs
Grim heeft Cambuur een keer afgezegd, nooit weer.
Buijs past hier niet, heet hoofd.
Citaat van: PePe op oktober 20, 2022, 15:15:03
Grim heeft Cambuur een keer afgezegd, nooit weer.
Buijs past hier niet, heet hoofd.
Grim hoeft wmb niet te komen, ging liever naar rkc roch?
Citaat van: moodygrunn op oktober 20, 2022, 15:16:01
Grim hoeft wmb niet te komen, ging liever naar rkc roch?
Sparta, daar werd hij assistent en zou het een jaar later van Advocaat overnemen.
Johnny Jansen. Graag voor 13-11-2022 aanstellen. :_schater
Nieuws is nog maar net bekend dat Henk stopt.
En nu hebben we het er al over wie de nieuwe trainer moet worden??
Flikker toch op man :R
Dat Ultee hier serieus wordt geopperd. Verbazingwekkend.
Al een paar jaar onder de indruk van wat Rob Penders met minimale middelen bij Eindhoven presteert. De club werd vorig seizoen 3e en vervolgens vertrokken bijna alle sterkhouders. Toch staan ze nu ook weer 3e.
Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2022, 15:30:18
Nieuws is nog maar net bekend dat Henk stopt.
En nu hebben we het er al over wie de nieuwe trainer moet worden??
Flikker toch op man :R
Er is geen tijd te verliezen, het water staat ons aan de lippen.
Ook Henk zou willen, dat er snel een goede opvolger komt.
Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2022, 15:30:18
Nieuws is nog maar net bekend dat Henk stopt.
En nu hebben we het er al over wie de nieuwe trainer moet worden??
Flikker toch op man :R
H? gelukkig nog iemand die het begrijpt.
Ik moet dit nog verwerken komen ze hier al.met een opvolger.
Rot toch op ,respect en eerst verwerken.
Citaat van: PePe op oktober 20, 2022, 15:33:31
Er is geen tijd te verliezen, het water staat ons aan de lippen.
Ook Henk zou willen, dat er snel een goede opvolger komt.
Dit.
De mensen bij de club moeten wel zo professioneel zijn dat ze hier meteen mee aan de slag gaan. En zodra die er mee bezig gaan lijkt het me ook een gespreksonderwerp voor hier, voor degenen die er al aan toe zijn...
Citaat van: Tanjajeah op oktober 20, 2022, 15:33:16
Al een paar jaar onder de indruk van wat Rob Penders met minimale middelen bij Eindhoven presteert. De club werd vorig seizoen 3e en vervolgens vertrokken bijna alle sterkhouders. Toch staan ze nu ook weer 3e.
Ook met aanvallend voetbal? Hebxze nauwelijks gezien
Citaat van: Collingwood op oktober 20, 2022, 15:51:52
De mensen bij de club moeten wel zo professioneel zijn dat ze hier meteen mee aan de slag gaan. En zodra die er mee bezig gaan lijkt het me ook een gespreksonderwerp voor hier, voor degenen die er al aan toe zijn...
Denk dat Cambuur we ook wel de tijd voor neemt, nog maar 4 wedstrijden tot een lange winterstop.
Citaat van: moodygrunn op oktober 20, 2022, 15:16:01
Grim hoeft wmb niet te komen, ging liever naar rkc roch?
Sparta
Gehoord in mijn clubje supporters vrienden; '' Ultee gespot in Leeuwarden ''
Pin me nergens op vast verder
Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2022, 15:30:18
Nieuws is nog maar net bekend dat Henk stopt.
En nu hebben we het er al over wie de nieuwe trainer moet worden??
Flikker toch op man :R
Hoe eerder hoe beter, dat is toch logisch?
Citaat van: hobbes op oktober 20, 2022, 16:44:21
Hoe eerder hoe beter, dat is toch logisch?
Eerst dit kutnieuws verwerken.
Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2022, 16:45:27
Eerst dit kutnieuws verwerken.
Het ??n hoeft het ander niet uit te sluiten. De club moet sowieso verder.
Citaat van: De Gast op oktober 20, 2022, 15:32:37
Dat Ultee hier serieus wordt geopperd. Verbazingwekkend.
Buijs ook al langs zien komen. Alsjeblieft niet zeg.
Citaat van: Bernardo op oktober 20, 2022, 16:01:05
Denk dat Cambuur we ook wel de tijd voor neemt, nog maar 4 wedstrijden tot een lange winterstop.
Precies, mooi over de 1e seizoenshelft heen tillen. Vervolgens heeft de nieuwe trainer 2 maand de tijd om aan zijn manier van voetbal te werken.
Citaat van: papier op oktober 20, 2022, 16:54:59
Buijs ook al langs zien komen. Alsjeblieft niet zeg.
Bijzonder ja. Alles wat net is ontslagen mag het hier weer gaan proberen volgens sommigen blijkbaar.
Ajb geen Ultee of Buijs niks voor ons ;(
Ultee vond ik aanvankelijk ook een bijzonder type (zal zijn leeftijd zijn), maar ik heb hem nu een aantal malen positief gehoord (potcasts, interviews) en hij is wel heel modern (leergierig: bijv afspraak met van Gaal in Portugal om te leren, teamproces (mentale aspect) in de gaten houden (opleiding/ cursussen gevolgd), techniek trainingen.
En ik denk dat dit wel een jongen is die ook openstaat om, zodra Henk alles weer op de rit heeft, voor Henk's visie, ervaring, input.
Dus ik sluit Ultee zeker niet uit.
Dennis van de Ree is vast een aardige jongen en oud speler en trainer hier, maar nog geen ervaring. Dat is in de vorm waarin wij verkeren (een vol kalenderjaar al teleurstellende resultaten) met de huidige groep niet het moment, dunkt mij.
Fred Grim heeft natuurlijk wel ervaring en een positieve spelopvatting en we moeten niet blijven hangen in het verleden, omdat hij toen koos voor Sparta.
Sipke heeft recent gekozen voor assistent Koeman, zal zich daar eerst op richten icm Feyenoord.
Gregg Berhalter is nog bondscoach van team USA, dus ook geen optie.
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 20, 2022, 16:43:51
Gehoord in mijn clubje supporters vrienden; '' Ultee gespot in Leeuwarden ''
Pin me nergens op vast verder
de komende tijd zullen er nog velen worden gezien hier. Om te beginnen zitten er zondag al een partij judassen op de tribune hier let maar op
Kijk nou eerst eens wat bij deze (labiele) groep past ipv willekeurig wat namen te noemen.
Citaat van: De Gast op oktober 20, 2022, 18:06:44
Kijk nou eerst eens wat bij deze (labiele) groep past ipv willekeurig wat namen te noemen.
wat is dat nu weer voor iets negatiefs ?De Gast?. Kom op zeg. De groep wist misschien al iets of had al iets door voor Vitesse. Wel heel erg toevallig trouwens dat het Vitesse was
Dennis Haar heeft volgens mij momenteel niets. Dennis eerst weer een half jaar voor de groep, om vervolgens volgend jaar een definitieve keuze te maken?
Citaat van: PePe op oktober 20, 2022, 19:04:08
Dennis Haar heeft volgens mij momenteel niets. Dennis eerst weer een half jaar voor de groep, om vervolgens volgend jaar een definitieve keuze te maken?
Dat was een groot succes inderdaad!! :devil
Citaat van: PePe op oktober 20, 2022, 19:04:08
Dennis Haar heeft volgens mij momenteel niets. Dennis eerst weer een half jaar voor de groep, om vervolgens volgend jaar een definitieve keuze te maken?
Alsjeblieft niet ....
Jaap Stam
Fred Grim
Ik weet dat er wat mensen hem wel kunnen vervloeken maar ik vond Lodeweges ook niet verkeerd.
Ik had ooit goede hoop op Sandor als toekomstig cambuur trainer. Maar Sandor heeft de ervaring en de papieren niet volgens mij.
Ik zou kiezen voor iemand die weet wat voor volksclub Cambuur is, iemand met uitstraling en gewoon een trainer die leuk voetbal wil spelen.
Citaat van: Bussum op oktober 20, 2022, 19:18:52
Dat was een groot succes inderdaad!! :devil
Dit is vast een onpopulaire mening maar ging het nu zoveel beter onder Henk? Ik vind van niet.
Citaat van: Feeling 326 op oktober 20, 2022, 19:29:17
Jaap Stam
Fred Grim
Ik weet dat er wat mensen hem wel kunnen vervloeken maar ik vond Lodeweges ook niet verkeerd.
Ik had ooit goede hoop op Sandor als toekomstig cambuur trainer. Maar Sandor heeft de ervaring en de papieren niet volgens mij.
Ik zou kiezen voor iemand die weet wat voor volksclub Cambuur is, iemand met uitstraling en gewoon een trainer die leuk voetbal wil spelen.
ben jij wel goed op de hoogte?. Sandor is absoluut eerste keus maar wil niet meer en zal dat ook nooit weer willen.
Citaat van: sunderland op oktober 20, 2022, 19:42:31
ben jij wel goed op de hoogte?. Sandor is absoluut eerste keus maar wil niet meer en zal dat ook nooit weer willen.
Ik ben zeker wel goed op de hoogte. Ik schreef toch ook dat ik goede hoop had. Was een suggestie die helaas niet mogelijk is
Waar hebben Stam en Grim goed gepresteerd?
Ultee niet bepaald de uitstraling die Henk wel heeft.
Peter Bosz is vrij :_schater :_schater
John van 't Schip?
Frank de Boer?
Gert Jan Verbeek?
Laten we eerst even wachten om een nieuwe trainer binnen te hengelen.
Het nieuws van Henk komt wel ff binnen hoor.
Henk beterschap en neem nu de tijd even om te herstellen.
Citaat van: zeewolde op oktober 20, 2022, 19:57:42
Waar hebben Stam en Grim goed gepresteerd?
Ultee niet bepaald de uitstraling die Henk wel heeft. Het kan maar wie heeft wel een uitstraling als onze Henk.
Peter Bosz is vrij :_schater :_schater :_schater
John van 't Schip? Nee
Frank de Boer? Nee
Gert Jan Verbeek?Nee
Koen Stam
Volgens mij moeten we het maar aan Bosbaard en co. overlaten, want niemand is geschikt.
Citaat van: zeewolde op oktober 20, 2022, 19:57:42
Waar hebben Stam en Grim goed gepresteerd?
Ultee niet bepaald de uitstraling die Henk wel heeft.
Peter Bosz is vrij :_schater :_schater
John van 't Schip? Nee
Frank de Boer? Neeeee
Gert Jan Verbeek? NOOIT
Citaat van: Tukker op oktober 20, 2022, 20:04:44
Gert Jan is meestal positief over de club en een goede vriend van Henk.
Mijn keuzes: Dennis van der Ree of Fred Grim.
De trainer van Kozakken boys.
Citaat van: Tanjajeah op oktober 20, 2022, 15:33:16
Al een paar jaar onder de indruk van wat Rob Penders met minimale middelen bij Eindhoven presteert. De club werd vorig seizoen 3e en vervolgens vertrokken bijna alle sterkhouders. Toch staan ze nu ook weer 3e.
Penders, lijkt me ook een goeie gast.
Heeft 2 jaar met Slot gespeeld bij NAC.
Verrassend dat hij bij Eindoven ook goed presteerd.
Hanteerd misschien ook de Slot filosofie?
Citaat van: Inferno-058 op oktober 20, 2022, 20:04:22
Volgens mij moeten we het maar aan Bosbaard en co. overlaten, want niemand is geschikt.
Die hebben (nog) geen diploma
Ik hou het op John van t Schip of Jaap Stam
Het is nog maar 6 uur geleden dat de club bekend maakte dat Henk vanwege ernstige gezondheidsredenen stop als trainer.
Een paar uur la6ter wordt er gvd al druk gespeculeerd wie hem op zal moeten volgen alsof we het over niets hebben. 8P
Een aantal gasten op dit forum vinden hun meninkjes heeeeeeeel belangrijk en gaan na dit trieste nieuws direct over tot de orde van de dag.
Nou het zal de tijd wel zijn maar ik ben klaar met dit soort 12e man lieden. :R
Dick Lukkien. En liever Ultee dan die Buis want dat is helemaal niks.
Citaat van: Vlampiep op oktober 20, 2022, 20:27:06
Het is nog maar 6 uur geleden dat de club bekend maakte dat Henk vanwege ernstige gezondheidsredenen stop als trainer.
Een paar uur la6ter wordt er gvd al druk gespeculeerd wie hem op zal moeten volgen alsof we het over niets hebben. 8P
Een aantal gasten op dit forum vinden hun meninkjes heeeeeeeel belangrijk en gaan na dit trieste nieuws direct over tot de orde van de dag.
Nou het zal de tijd wel zijn maar ik ben klaar met dit soort 12e man lieden. :R
Kun je wel vinden maar die mening is nergens op gebaseerd. Ik heb net zoveel gevoel bij het nieuws van Henk dan jij, ben net zon supporter als jij.
Trouw tot op het bot, maar daarom mag je toch gewoon wel wat namen roepen hier.
Heeft niks met belangrijk zijn te maken...
Er zijn leukere nieuwberichten om te ontvangen vanuit de club,
En ik wens Henk een goed herstel toe en hoop hem in een andere functie binnen de club weer te zien.
Echter de wereld draait door,cambuur moet door hetzij met hetzij zonder Henk.
Tuurlijk begint het speculeren over een opvolger of je het op dit moment wel of niet kunt pruimen.
Van mij mag dwight wel terugkeren echter ligt dat misschien nog gevoelig bij een deel van de supporters, en misschien nog een gelouterde assistent erbij.
Verbeek heeft laatste jaren weinig gepresteerd als hoofdtrainer die zou je als fysiek trainer aan kunnen stellen en verder niet mee bemoeien, echter heb ik hem ooit horen zeggen dat ie niks met cambuur heeft dus die zal wel niet op foeke zijn lijstje staan.
Het zal een uitdaging worden voor foeke om een trainer te vinden die aanvallend wil spelen en tactisch sterk is en die ook feeling heeft met de achterban.
Totdat het presentatie moment van de nieuwe trainer daar is zal het speculeren blijven.
Ik mis Henk nu al....
Ik hoop op een situatie waarin Henk de cultuurbewaarder van de club en van het technisch beleid wordt. Een ander aan het roer, maar Henk als een mix van Ferguson en Rutte dicht op het vuur blijft zitten. Dan zou je hier al rekening mee moeten houden bij de keuze van de nieuwe trainer.
Dwight Lodeweges : is commisaris bij de boeren. :_schater
Citaat van: Vlampiep op oktober 20, 2022, 20:27:06
Het is nog maar 6 uur geleden dat de club bekend maakte dat Henk vanwege ernstige gezondheidsredenen stop als trainer.
Een paar uur la6ter wordt er gvd al druk gespeculeerd wie hem op zal moeten volgen alsof we het over niets hebben. 8P
Een aantal gasten op dit forum vinden hun meninkjes heeeeeeeel belangrijk en gaan na dit trieste nieuws direct over tot de orde van de dag.
Nou het zal de tijd wel zijn maar ik ben klaar met dit soort 12e man lieden. :R
wat denk je wat de directie doet?
Uiteindelijk moet de club verder, we krijgen niet ineens een paar weken vrij.
De club staat voor de lastige situatie dat de volledige staf al jaren samenwerkt maar dat de belangrijkste man (handhaving eredivisie)nu vervangen moet worden. Iemand als Penders of Ultee is een risico omdat ze uit een andere cultuur moeten worden overgepoot en nog weinig ervaring hebben. Dan blijft eigenlijk alleen iemand uit de buiten-categorie over zoals bv Jaap Stam
Wat heeft Jaap Stam gepresteerd?
Sipke heeft hier al enkele keren goed werk verricht, mijn voorkeur.
Intern was het uiteraard al bekend, en zijn ze waarschijnlijk verder met een nieuwe trainer dan wij denken.
Sikpe ook mijn favoriet, maar volstrekt onhaalbaar
Ik hoop dat ze voor kwaliteit gaan en niet voor de snelle goedkope oplossing (Ultee).
Hyballa. Leven in de brouwerij. Kappen met dat geknuffel en gas erop
Zet er maar een compleet nieuwe ts neer. Die 2 suurten binne te licht.
Citaat van: Vlampiep op oktober 20, 2022, 20:27:06
Het is nog maar 6 uur geleden dat de club bekend maakte dat Henk vanwege ernstige gezondheidsredenen stop als trainer.
Een paar uur la6ter wordt er gvd al druk gespeculeerd wie hem op zal moeten volgen alsof we het over niets hebben. 8P
Een aantal gasten op dit forum vinden hun meninkjes heeeeeeeel belangrijk en gaan na dit trieste nieuws direct over tot de orde van de dag.
Nou het zal de tijd wel zijn maar ik ben klaar met dit soort 12e man lieden. :R
Stel je niet zo aan man. Een trainer is een passant. De club moet door en erin zien te blijven. Na de winterstop is het een drama. Uitgeblust zooitje is het. 19 puntjes uit 26 wedstrijden. Kansloos.
Citaat van: zeewolde op oktober 20, 2022, 22:23:16
Ik hoop dat ze voor kwaliteit gaan en niet voor de snelle goedkope oplossing (Ultee).
Zie de naam Penders voorbij komen, dan heb ik liever Ultee.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 20, 2022, 21:51:30
Sikpe ook mijn favoriet, maar volstrekt onhaalbaar
Waarom onhaalbaar? Hulshoff lijkt me een logische opvolger.
Ik denk dat we niet alleen naar "vrije"(ontslagen) trainers moeten kijken maar ook of we een trainer ergens kunnen wegtrekken.
Vraag is of we een trimer willen die op dezelfde lijn met dezelfde staf doorwil
Of een trainer die alles overhoop gooit. Zelf zit ik niet zo te wachten op een trainer die na 2 mindere potten maar de bus gaat parkeren, dus ik hoop dat ze een verstandige keuze maken.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2022, 01:35:41
Hyballa. Leven in de brouwerij. Kappen met dat geknuffel en gas erop
Met als assistent Raymond Atteveld. Dan weest 1 ding zeker; na 34 wedstrijden binne het nog steeds 8 punten.
Sipke zou weer meer bij zijn gezin kunnen zijn als hij terugkomt. Dat lijkt me zeker met het oog op zijn aanstaande assistentie van Koeman ook wel prettig. Maar ik betwijfel of hij zijn baan bij Feyenoord wil opgeven.
Citaat van: De Gast op oktober 21, 2022, 08:32:37
Met als assistent Raymond Atteveld. Dan weest 1 ding zeker; na 34 wedstrijden binne het nog steeds 8 punten.
Die halen de 10 wedstrijden niet eens.
Citaat van: michello op oktober 21, 2022, 08:34:59
Sipke zou weer meer bij zijn gezin kunnen zijn als hij terugkomt. Dat lijkt me zeker met het oog op zijn aanstaande assistentie van Koeman ook wel prettig. Maar ik betwijfel of hij zijn baan bij Feyenoord wil opgeven.
Ik durf wel te zeggen dat hij gek zou zijn om dat op te geven. Lekker in de luwte werken bij een topclub, met een toptrainer, voor ongetwijfeld een lekker salaris. Misschien daarna met Slot wel mee een stap omhoog (naar het buitenland). Ik zou het wel weten
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 21, 2022, 09:08:05
Ik durf wel te zeggen dat hij gek zou zijn om dat op te geven. Lekker in de luwte werken bij een topclub, met een toptrainer, voor ongetwijfeld een lekker salaris. Misschien daarna met Slot wel mee een stap omhoog (naar het buitenland). Ik zou het wel weten
Lekker bij onze club komen, volgend seizoen nieuw stadion en over drie jaar Champions League |:)
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2022, 01:39:00
Stel je niet zo aan man. Een trainer is een passant. De club moet door en erin zien te blijven. Na de winterstop is het een drama. Uitgeblust zooitje is het. 19 puntjes uit 26 wedstrijden. Kansloos.
:zucht
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 20, 2022, 20:43:45
Ik mis Henk nu al....
Ik hoop op een situatie waarin Henk de cultuurbewaarder van de club en van het technisch beleid wordt. Een ander aan het roer, maar Henk als een mix van Ferguson en Rutte dicht op het vuur blijft zitten. Dan zou je hier al rekening mee moeten houden bij de keuze van de nieuwe trainer.
Precies waar ik ook op hoop, dat zou geweldig zijn.
:0= Ol? ol? Dennis van der Ree!
(maar vrees dat die de binnenkort ontslagen Wormuth gaat opvolgen)
Citaat van: Tanjajeah op oktober 21, 2022, 10:37:58
Precies waar ik ook op hoop, dat zou geweldig zijn.
Ik ook maar vrees dat iedere functie bij een BVO toch veel druk met zich meebrengt.
het zou heel mooi zijn als het wel lukt.
Wat een slecht nieuws, vooral voor Henk zelf, zo sneu.
Typisch Cambuur, kan ook niet normaal gaan.
Naast de persoonlijkheid is het toch vooral het (ik noem het maar) "Henkievoetbal" waar wij al die jaren van genoten hebben.
Inschuivende laatste man, driehoekjes, steekballen, een heel gevarieerd aanvalsspel zie ook Slot en Az.
Liever zo strijdend ten onder dan zogenaamd realistisch voetbal.
Als het zo moet (DKV en Grunn) laat dan maar.
Gullit zei het mooi: In italie is het werk, in Spanje gaat het om het spel en in Engeland is het oorlog.
Engels voetbal met een Spaanse opvatting dus.
Natuurlijk moet je opzoek naar een nieuwe trainert en dat zal nog een hele teun worden.
Namen en persoonlijkheid zeggen mij niet zoveel, iemand die Henkievoetbal wil spelen veel meer.
Wat moet je anders met spelers als Maulun, Bangura, Jacobs etc die renderen hierin het beste.
Je moet er toch niet aandenken dat Maulun realistisch voetbal moet gaan spelen, zo'n mooie voetballer en met een belachelijk hoog rendement in het Henkievoetbal.
Maar vooral is het een persoonlijk drama en ik wens Henk en zijn familie veel sterkte toe en de club veel wijsheid in de komende periode.
Citaat van: KlinkHamer op oktober 21, 2022, 11:39:12
Wat een slecht nieuws, vooral voor Henk zelf, zo sneu.
Typisch Cambuur, kan ook niet normaal gaan.
Naast de persoonlijkheid is het toch vooral het (ik noem het maar) "Henkievoetbal" waar wij al die jaren van genoten hebben.
Inschuivende laatste man, driehoekjes, steekballen, een heel gevarieerd aanvalsspel zie ook Slot en Az.
Liever zo strijdend ten onder dan zogenaamd realistisch voetbal.
Als het zo moet (DKV en Grunn) laat dan maar.
Gullit zei het mooi: In italie is het werk, in Spanje gaat het om het spel en in Engeland is het oorlog.
Engels voetbal met een Spaanse opvatting dus.
Natuurlijk moet je opzoek naar een nieuwe trainert en dat zal nog een hele teun worden.
Namen en persoonlijkheid zeggen mij niet zoveel, iemand die Henkievoetbal wil spelen veel meer.
Wat moet je anders met spelers als Maulun, Bangura, Jacobs etc die renderen hierin het beste.
Je moet er toch niet aandenken dat Maulun realistisch voetbal moet gaan spelen, zo'n mooie voetballer en met een belachelijk hoog rendement in het Henkievoetbal.
Maar vooral is het een persoonlijk drama en ik wens Henk en zijn familie veel sterkte toe en de club veel wijsheid in de komende periode.
_O_ :thumbsup
ziehier de geboorte van een nieuw fenomeen , "henkievoetbal" .
|:)
Citaat van: Tanjajeah op oktober 20, 2022, 16:55:49
Precies, mooi over de 1e seizoenshelft heen tillen. Vervolgens heeft de nieuwe trainer 2 maand de tijd om aan zijn manier van voetbal te werken.
Ik zou echt graag zo snel mogelijk willen handelen. De trainer kan dan hier wedstrijden de ploeg aanvoelen en vervolgens zijn gedachten tijdens de voorbereiding overbrengen. Hiernaast neemt die ook weer een netwerk mee, waar wij gebruik van kunnen maken
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 20, 2022, 20:43:45
Ik mis Henk nu al....
Ik hoop op een situatie waarin Henk de cultuurbewaarder van de club en van het technisch beleid wordt. Een ander aan het roer, maar Henk als een mix van Ferguson en Rutte dicht op het vuur blijft zitten. Dan zou je hier al rekening mee moeten houden bij de keuze van de nieuwe trainer.
Lijkt mij onverstandig, hoe jammer ook. Hij is echt heel ziek en dat wordt erger door stress. Dan lijkt het mij voor zowel Henk als Cambuur niet slim om hem de sleutels van de club te geven. Hoe jammer ook, wij moeten een club bouwen zonder Henk
Citaat van: Lore op oktober 21, 2022, 12:13:09
Lijkt mij onverstandig, hoe jammer ook. Hij is echt heel ziek en dat wordt erger door stress. Dan lijkt het mij voor zowel Henk als Cambuur niet slim om hem de sleutels van de club te geven. Hoe jammer ook, wij moeten een club bouwen zonder Henk
Ik hoop meer op een rol als cultuurbewaker/scout/man-die-potentiele-spelers-over-de-streep-trekt. Geen zware verantwoordelijkheden meer voor Henk, maar mooi in de luwte
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 21, 2022, 12:19:06
Ik hoop meer op een rol als cultuurbewaker/scout/man-die-potentiele-spelers-over-de-streep-trekt. Geen zware verantwoordelijkheden meer voor Henk, maar mooi in de luwte
Daar zou ik ook heel erg blij van kunnen worden. Maar alles is rust en met minder verantwoordelijkheden.
Henkievoetbal, de term is ontstaan toen Hake aan de macht was, hoe moet je iemand uitleggen die geen verstand van voetballen heeft wat het verschil van voetbalstijl is.
Met de term Henkievoetval was dat snel uitgelegd.
In de tijd van Hake was het bier gelukkig wel een stuk goedkoper, dat scheelde maar god wat was dat een afschuwelijk voetbal.
Dat is nu ook mijn grote angst dat er gekozen gaat worden voor realisme, onder het mom van lage begroting en andere onzin.
Liever strijdend ten onder met voetbal waar je de mogelijkheden zoekt.
Je zit op voetbal en kijkt erna om dat je het leuk vindt en toch niet om erin te blijven of om het bedrijf/club overeind te houden.
Naar mijn idee is het glas halfvol, soms zit het mee, vaak zit het tegen maar je zou maar supporter zijn van je weet wel, niet om aan te gluren, als het zo moet met een halfvol stadion....
Wat wil Cambuur zelf?
Een ervaren trainer of een trainer in de trend van Henk.
Dan komt er een naam bij me op.
Johnny Janssen.
John van den Brom
Mijn zoon zei dat op internet de namen van Buys en Ultee rondgaan. Nou buys never nooit niet daar hebben ze bij Groningen nog zwaar last van. Die jaagt de mensen uit het stadion en ultee is veel te soft voor ons. Ik ben het ook met een vorige spreker eens, we moeten ook kijken naar trainers die nu ergens vast zitten. Ik denk dat Dick lukkien hier goed zou passen
Ook omdat we met hulp van Bert vd Brink ook wel een trainer kunnen losweken wat vroeger nooit zou lukken.
Uit de woorden van de alg.directeur maak ik op dat voor hen de conclusie van gisteren iets minder onverwacht komt en dan zal er ook al wel een beeld bestaan over de opvolging van Henk. Ultee heeft een belangrijke ervaring wel ; hoe blijf ik boven de streep in ruim 20 wedstrijden !
Citaat van: Specuveter op oktober 21, 2022, 13:10:36
Wat wil Cambuur zelf?
Een ervaren trainer of een trainer in de trend van Henk.
Dan komt er een naam bij me op.
Johnny Janssen.
trainer in de trend van henk bestaat niet volgens mij
Ik denk dat Fred Grim een grote kans maakt om hier trainer te worden.
Aub geen Buijs.
Liefst ook geen Ultee of Grim
Citaat van: zeewolde op oktober 21, 2022, 17:05:08
Aub geen Buijs.
Liefst ook geen Ultee of Grim
Maar wie dan wel? Meeste trainers willen ook 1 of 2 assistenten meenemen..
ultee is hot denk ik
Citaat van: denistel op oktober 21, 2022, 17:27:19
ultee is hot denk ik
Als je echt voor een frisse wind wil gaan moeten ze Koen Stam halen..
Ach? welke naam je ook noemt. Er zullen altijd voor en tegenstanders zijn. We moeten er maar vertrouwen in hebben dat er straks een waardig opvolger staat. Een kopie krijg je niet, want Henk is uniek. Hoeft ook niet, als het maar iemand is die bij de club past. En wie dat is, ja daar zal iedereen zijn eigen gedachte over hebben.
Citaat van: J.v.G. op oktober 21, 2022, 17:29:49
Als je echt voor een frisse wind wil gaan moeten ze Koen Stam halen..
en die heeft ervaring? Ik weet het niet met hem. Volgens mij moet er sowieso iemand met ervaring komen, ook op eredivisie nivo. Het roer zal sowieso omgaan, ook wat voetbal betreft en dat vind ik erg jammer maar het kan niet anders
Citaat van: sunderland op oktober 21, 2022, 18:14:58
en die heeft ervaring? Ik weet het niet met hem. Volgens mij moet er sowieso iemand met ervaring komen, ook op eredivisie nivo. Het roer zal sowieso omgaan, ook wat voetbal betreft en dat vind ik erg jammer maar het kan niet anders
Assistent AZ en Feijenoord en 2 jaar eindverantwoordelijke bij Jong Az en is nu bij Feijenoord "de baas" van Sipke.
Rob Penders heeft 2 jaar met Arne Slot gespeeld bij NAC.
Rob bewondert en volgt Arne, Rob presteert buitengewoon goed met Eindhoven.
Cambuur heeft altijd nog vaak contact met Arne, het zou mij niet verbazen dat ........
Eigenlijk hoop ik het ook, dat hij een kandidaat is, naast Sipke Hulshoff en Dennis vd Ree.
Een trainer met de voetbalvisie van Henk en Arne lijkt me zeer gewenst.
Citaat van: PePe op oktober 21, 2022, 18:26:54
Rob Penders heeft 2 jaar met Arne Slot gespeeld bij NAC.
Rob bewondert en volgt Arne, Rob presteert buitengewoon goed met Eindhoven.
Cambuur heeft altijd nog vaak contact met Arne, het zou mij niet verbazen dat ........
Eigenlijk hoop ik het ook, dat hij een kandidaat is, naast Sipke Hulshoff en Dennis vd Ree.
Een trainer met de voetbalvisie van Henk en Arne lijkt me zeer gewenst.
Speelt met Eindhoven 5-3-2 dus totaal andere voetbal visie niet een verkeerde maar wel anders.
Citaat van: J.v.G. op oktober 21, 2022, 18:31:02
Speelt met Eindhoven 5-3-2 dus totaal andere voetbal visie niet een verkeerde maar wel anders.
Een opstelling is niet per se meteen een hele voetbalvisie. Met het NL-elftal ook deze discussie vaak gezien. Met 5-3-2 kun je ook aanvallend spelen. En in de opbouw komen veel teams ook zo uit met een back die inschuift en een die doorgaat naar het middenveld (bij Feyenoord en Man City bijvoorbeeld).
Vind dat Penders het met beperkt materiaal erg goed doet bij Eindhoven.
Citaat van: R058 op oktober 21, 2022, 19:01:22
Een opstelling is niet per se meteen een hele voetbalvisie. Met het NL-elftal ook deze discussie vaak gezien. Met 5-3-2 kun je ook aanvallend spelen. En in de opbouw komen veel teams ook zo uit met een back die inschuift en een die doorgaat naar het middenveld (bij Feyenoord en Man City bijvoorbeeld).
Vind dat Penders het met beperkt materiaal erg goed doet bij Eindhoven.
Jazeker, doet het hardstikke goed. En met alle respect, omgaan met een ander systeem is bij Cambuur op dit moment een manco.
Hoop het meeste op Sipke, Penders best aardig alternatief.
En mocht er geld zijn de Boer of van den Brom
Een 5-3-2 trainer halen met deze selectie is natuurlijk vragen om problemen.
Wij hebben een uniek systeem, zou het jammer vinden als we net als iedere andere ploeg gaan spelen ? hoge backs, twee controleurs. Mischien haal je ook resultaat maar Cambuur vietbal is al sinds Korbach centraal opbouwen, middenveld met een controleur , een loper en een creatieve speler. En echte vleugels.
Citaat van: papier op oktober 21, 2022, 19:40:02
Een 5-3-2 trainer halen met deze selectie is natuurlijk vragen om problemen.
Dat is precies wat je ook benoemd, we hebben wel een selectie staan. Je moet kijken naar welke spelers je hebt en welke trainer daar goed bij kan passen. Een trainer die vanuit de verdediging speelt hoef je niet mee aan te komen. (Buijs).
Citaat van: papier op oktober 21, 2022, 19:40:02
Een 5-3-2 trainer halen met deze selectie is natuurlijk vragen om problemen.
Manman wat kortzichtig. Misschien is hij wel een trainer die kijkt naar zijn beschikbare materiaal en kiest hij aan de hand daarvan een formatie.
Ik wil niet zeggen dat hij een goede trainer is of niet want dat weet ik niet. Maar kom op even
Citaat van: zeewolde op oktober 21, 2022, 19:25:58
Hoop het meeste op Sipke, Penders best aardig alternatief.
En mocht er geld zijn de Boer of van den Brom
En mocht er geld zijn...... Sipke
Waarschijnlijk gaat er straks ook wel iets met de selectie gebeuren
Dus een man met een plan heeft de voorkeur
Zou mij niet verbazen als Ultee wel een plan heeft
Dat soort zetten lopen zelden goed af. Zo?n jongen is niet voor niets ontslagen.
Dat kan zeker, maar voor voetbalsucces zijn weinig goeie recepten !
Doelstelling is platweg punten scoren
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 21, 2022, 19:56:01
Manman wat kortzichtig. Misschien is hij wel een trainer die kijkt naar zijn beschikbare materiaal en kiest hij aan de hand daarvan een formatie.
Ik wil niet zeggen dat hij een goede trainer is of niet want dat weet ik niet. Maar kom op even
Een trainer die zich aanpast aan zijn materiaal is imo anders dan een trainer die zijn materiaal wil aanpassen aan een bepaalde (in dit geval 5-3-2) opstelling/systeem. Daar hebben wij nu niet de spelers voor dus als je iemand haalt die daar voor staat dan snijd je jezelf in de vingers. Dat gaat A niet werken en B vernietig je daarmee kapitaal.
Citaat van: papier op oktober 21, 2022, 20:49:28
Een trainer die zich aanpast aan zijn materiaal is imo anders dan een trainer die zijn materiaal wil aanpassen aan een bepaalde (in dit geval 5-3-2) opstelling/systeem. Daar hebben wij nu niet de spelers voor dus als je iemand haalt die daar voor staat dan snijd je jezelf in de vingers. Dat gaat A niet werken en B vernietig je daarmee kapitaal.
Maar het kan dus best zijn dat Penders 433 wil spelen. Maar dat hij daar nu niet de spelers voor heeft en met deze formatie het beste er uit kan halen (aan de stand te zien lukt dat aardig).
Kortom; Penders zou misschien best een optie kunnen zijn mits... ;)
Ik noem ook even een naam Dennis Haar.
Heeft het volgens mij niet slecht gedaan toen hij het hier een paar wedstrijden voor het zeggen had. Hij is bekend met de club.
Citaat van: Supporter058 op oktober 21, 2022, 22:13:16
Ik noem ook even een naam Dennis Haar.
Heeft het volgens mij niet slecht gedaan toen hij het hier een paar wedstrijden voor het zeggen had. Hij is bekend met de club.
zeker 1 wedstrijd gewonnen. Onder zijn leiding werd een corner helemaal teruggespeeld om maar een punt te halen in de laatste minuut.....
Nu de situatie is verandert, dacht ik aan het volgende:
Sipke naar Cambuur en Henk assistent bij Ronald Koeman.
:0= Giovanni Franken : komt dr maar in ouwe haagse stuitah :_schater :y :y 8P :insane 8P
Citaat van: nee,wel? op oktober 21, 2022, 23:37:25
:0= Giovanni Franken : komt dr maar in ouwe haagse stuitah :_schater :y :y 8P :insane 8P
Dronken zeker?
Zal niet gebeuren denk ik... maar denk dat Sipke als hij een echte Ca
mbuurman is en er nu durft te kiezen voor ons, hij een waardig opvolger is van Henk.
Sipke wordt onderschat.
Al eerder door mij genoemde Lukkien ook optie.
Past hier prima.
Ik zou niet weten waarom Lukkien zou gaan vertrekken. Emmen is ook ambitieus en heeft waarschijnlijk ook nog een groter salarishuis.
Ik vind van der Ree wel een interessante optie denk ik, kent de club, Cambuur kent hem. Veel met Slot gewerkt bij Feyenoord en ook nog bij ons dacht ik. Liever een jonge trainer dan zo 'bekende eredivisie' trainer die overal net niet gepresteerd heeft .
Citaat van: Bernardo op oktober 22, 2022, 11:08:47
Ik vind van der Ree wel een interessante optie denk ik, kent de club, Cambuur kent hem. Veel met Slot gewerkt bij Feyenoord en ook nog bij ons dacht ik. Liever een jonge trainer dan zo 'bekende eredivisie' trainer die overal net niet gepresteerd heeft .
:y :thumbsup
Citaat van: Destroyer op oktober 22, 2022, 10:23:41
Ik zou niet weten waarom Lukkien zou gaan vertrekken. Emmen is ook ambitieus en heeft waarschijnlijk ook nog een groter salarishuis.
De mogelijkheden zijn daar groter dan hier. Daarbij hebben ze hem ook na degradatie aangehouden, het zou hem sieren als hij dat vertrouwen terugbetaalt.
Citaat van: Bernardo op oktober 22, 2022, 11:08:47
Ik vind van der Ree wel een interessante optie denk ik, kent de club, Cambuur kent hem. Veel met Slot gewerkt bij Feyenoord en ook nog bij ons dacht ik. Liever een jonge trainer dan zo 'bekende eredivisie' trainer die overal net niet gepresteerd heeft .
:thumbsup
Eens. Eventueel een assistent erbij met wat ervaring. Het laatste wat je wilt is een trainer die alles overhoop gooit waar we al tijden aan bouwen.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 22, 2022, 00:46:32
Zal niet gebeuren denk ik... maar denk dat Sipke als hij een echte Ca
mbuurman is en er nu durft te kiezen voor ons, hij een waardig opvolger is van Henk.
Sipke wordt onderschat.
Al eerder door mij genoemde Lukkien ook optie.
Past hier prima.
De statistieken van sipke als interim bij ons zijn altijd beter geweest dan zijn voorgangers. Maar helaas zie ik het niet gebeuren
Jack de Gier, om maar eens een naam te roepen.
Citaat van: Destroyer op oktober 22, 2022, 10:23:41
Ik zou niet weten waarom Lukkien zou gaan vertrekken. Emmen is ook ambitieus en heeft waarschijnlijk ook nog een groter salarishuis.
Kijk even naar de stand en je weet het. :D
Citaat van: PePe op oktober 21, 2022, 18:26:54
Rob Penders heeft 2 jaar met Arne Slot gespeeld bij NAC.
Rob bewondert en volgt Arne, Rob presteert buitengewoon goed met Eindhoven.
Cambuur heeft altijd nog vaak contact met Arne, het zou mij niet verbazen dat ........
Eigenlijk hoop ik het ook, dat hij een kandidaat is, naast Sipke Hulshoff en Dennis vd Ree.
Een trainer met de voetbalvisie van Henk en Arne lijkt me zeer gewenst.
maar weet je wel hoe penders speelt? Dat past hier totaal niet die voetbalopvatting. Buiten dit lijkt het mij ook wel wat maar dan krijg je wel een compleet andere voetbalvisie hier
Ik geef het op
Citaat van: michello op oktober 22, 2022, 13:14:27
Kijk even naar de stand en je weet het. :D
Twee punten onder ons en laatste, wat een verschil :_schater
Sipke losweken in 010, er zit niks anders op!!
Of Arne :_schater
Het word Johhny Janssen.
Citaat van: Specuveter op oktober 22, 2022, 14:56:11
Het word Johhny Janssen.
hoe komst daarbij speculeter
Mag t niet hopen... Suurtsje
En ook nog een.... (open deur)
De TD moet geen paniekvoetbal gaan spelen en met zulken aan komen
Zal ook lekker vallen bij sommigen
Citaat van: sunderland op oktober 22, 2022, 15:29:26
hoe komst daarbij speculeter
behalve zijn Dkv verleden denk ik dat hij hier past.
Het is ook een mensenmens net als Henk.
Hij was hier een tijdje geleden ook al een paar dagen.
Het is een vriend van Henk.
Maar het is mijn gevoel h?
En daar mee sta ik niet zo goed bekend hier :_schater
Citaat van: zeewolde op oktober 21, 2022, 19:25:58
Hoop het meeste op Sipke, Penders best aardig alternatief.
En mocht er geld zijn de Boer of van den Brom
Van den Brom? Waar heeft hij het goed gedaan buiten dat jaartje ADO om? Frank de Boer past hier totaal niet. Penders heeft amper ervaring als trainer, zou hier als persoon wel passen.
Het liefst Sipke Hulshof. Anders Ultee.
Of Adri Koster?
Alsjeblieft niet Adrie Koster ... Meest goeie keuze Hulshof
Citaat van: Specuveter op oktober 22, 2022, 15:50:36
behalve zijn Dkv verleden denk ik dat hij hier past.
Het is ook een mensenmens net als Henk.
Hij was hier een tijdje geleden ook al een paar dagen.
Het is een vriend van Henk.
Maar het is mijn gevoel h?
En daar mee sta ik niet zo goed bekend hier :_schater
Een omhooggevallen assistent, net als Hake. Volstrekt kansloos.
Misschien iets van buiten al die bekende cirkeltjes
Opdracht is duidelijk : Handhaving
Neem toch aan dat ze een trainer voor de lange termijn aan willen stellen en dan mag de doelstelling best wat ambitieuzer. Of willen we iemand die 20 wedstrijden de bus gaat parkeren?
Citaat van: Specuveter op oktober 22, 2022, 15:50:36
behalve zijn Dkv verleden denk ik dat hij hier past.
Het is ook een mensenmens net als Henk.
Hij was hier een tijdje geleden ook al een paar dagen.
Het is een vriend van Henk.
Maar het is mijn gevoel h?
En daar mee sta ik niet zo goed bekend hier :_schater
Hou op man, hij en Verbeek zijn de laatsten die ik hier wel zou willen zien.
Citaat van: Specuveter op oktober 22, 2022, 15:50:36
behalve zijn Dkv verleden denk ik dat hij hier past.
Het is ook een mensenmens net als Henk.
Hij was hier een tijdje geleden ook al een paar dagen.
Het is een vriend van Henk.
Maar het is mijn gevoel h?
En daar mee sta ik niet zo goed bekend hier :_schater
een type henk?? die vemt denkt dat ie alles beter weet man
juist helemaal geen henk volgens mij
Citaat van: Specuveter op oktober 22, 2022, 15:50:36
behalve zijn Dkv verleden denk ik dat hij hier past.
Het is ook een mensenmens net als Henk.
Hij was hier een tijdje geleden ook al een paar dagen.
Het is een vriend van Henk.
Maar het is mijn gevoel h?
En daar mee sta ik niet zo goed bekend hier :_schater
Als jij denkt dat die gaat komen komt ie meestal niet :P
Citaat van: Destroyer op oktober 22, 2022, 21:58:23
Hou op man, hij en Verbeek zijn de laatsten die ik hier wel zou willen zien.
klopt helemaal ophouden met die strontboeren
leroy echteld en maarten de jong zijn ook nog beschikbaar.
Zo juist Joseph Oosting gezien op ESPN, de huidige RKC trainer.
Lijkt me ook een goede trainer voor Cambuur.
Als persoon met Henk vergelijkbaar.
Kunnen we alsjeblieft een beetje realistisch blijven?
Citaat van: okkele op oktober 23, 2022, 11:19:05
leroy echteld en maarten de jong zijn ook nog beschikbaar.
neem van Dijk ook maar mee als elftalleider.
Citaat van: PePe op oktober 23, 2022, 11:19:44
Zo juist Joseph Oosting gezien op ESPN, de huidige RKC trainer.
Lijkt me ook een goede trainer voor Cambuur.
Als persoon met Henk vergelijkbaar.
Hij zei daar ook dat hij benaderd is door Vitesse, maar het disrespect tonen vond naar RKC om te gaan praten en niet tussentijds ergens wil instappen. Dus die komt niet. Wel een goede trainer.
Citaat van: R058 op oktober 23, 2022, 11:43:58
Hij zei daar ook dat hij benaderd is door Vitesse, maar het disrespect tonen vond naar RKC om te gaan praten en niet tussentijds ergens wil instappen. Dus die komt niet. Wel een goede trainer.
Klopt, ik bedoel voor seizoen 22-23 zijn contract loopt af.
Een noorderling, past hier wel.
De naam van John Heitinga zou circuleren
Geen idee of dat pakt
Citaat van: veteraan op oktober 23, 2022, 19:53:30
De naam van John Heitinga zou circuleren
Geen idee of dat pakt
ja wat moet ik hier op zeggen.
Ik kan hem niet goed als trainer.
20 m
Naam Sjors Ultee klinkt meer en meer in voetballand in connectie met Cambuur. Technisch manager Foeke Booy wil niet ingaan op namen, bevestigt interesse niet. ,,Of ik al een lunch had met Ultee? Nee, alleen met mijn vrouw. En ik kan je zeggen: die gaat Henk de Jong niet opvolgen
Gerard bos
In de LC staat dat de naam Ultee rondgaat en wordt hier ook regelmatig genoemd. Wat ik mij afvraag: waarom?! Speelt heel erg verdedigend en heeft bij Fortuna m.i. niet veel bijzonders gepresteerd. Komt goed over voor de camera maar meer positiefs kan ik niet over hem bedenken.
https://decorrespondent.nl/9608/zo-denkt-sjors-ultee-de-jongste-trainer-in-de-eredivisie-over-voetbal/848464849320-1352fc29 (https://decorrespondent.nl/9608/zo-denkt-sjors-ultee-de-jongste-trainer-in-de-eredivisie-over-voetbal/848464849320-1352fc29)
Of het een goede trainer is weet ik niet. Het is in ieder geval een gok. Met de kennis en kunde die hij heeft heb ik hem goed zien overkomen voor de camera maar voetballend heb ik niks bijzonders gezien. Alleen dat hij zich aanpaste?
Citaat van: James op oktober 23, 2022, 20:23:30
Of het een goede trainer is weet ik niet. Het is in ieder geval een gok. Met de kennis en kunde die hij heeft heb ik hem goed zien overkomen voor de camera maar voetballend heb ik niks bijzonders gezien. Alleen dat hij zich aanpaste?
Misschien dat dat wel werkt.
Dit tien maanden lange gepruts werkt duidelijk niet.
Citaat van: James op oktober 23, 2022, 20:09:22
In de LC staat dat de naam Ultee rondgaat en wordt hier ook regelmatig genoemd. Wat ik mij afvraag: waarom?! Speelt heel erg verdedigend en heeft bij Fortuna m.i. niet veel bijzonders gepresteerd. Komt goed over voor de camera maar meer positiefs kan ik niet over hem bedenken.
volledig mee eens. Die gast speelt erg verdedigd dan denk hoe dan
Mannen welke trainer het wordt er zijn altijd mensen die er wat van denken.
Dus laat me verrassen.
Citaat van: Noordcambuur op oktober 23, 2022, 20:39:15
Mannen welke trainer het wordt er zijn altijd mensen die er wat van denken.
Dus laat me verrassen.
Dit lijkt mij het verstandigste. Geef de nieuwe trainer eerst gewoon tijd en vertrouwen
Citaat van: Lore op oktober 23, 2022, 20:48:17
Dit lijkt mij het verstandigste. Geef de nieuwe trainer eerst gewoon tijd en vertrouwen
Ik hoop wel op tactisch sterke trainer. Iemand die ziet wat een wedstrijd nodig heeft en tijdig in durft te grijpen.
Ik denk dat de selectie goed genoeg is. Maar het ontbeert op dit moment Iemand die de touwtjes in handen heeft en net iets meer uit de wedstrijd kan halen.
Ik denk dat Cambuur snel een trainer aanstelt ook omdat we over 2 weken pas weer spelen.
https://www.vi.nl/nieuws/ultee-in-beeld-bij-trainerloos-sc-cambuur
Citaat van: Collingwood op oktober 23, 2022, 21:33:27
https://www.vi.nl/nieuws/ultee-in-beeld-bij-trainerloos-sc-cambuur
klopt staat ook op voetbalprimeur.
Ik hoop dat iedereen Ultee in ieder geval wel de kans geeft als hij het wordt. Op twitter zie ik dat dat niet zo is helaas. Vond in de Cor Potcast Ultee overkomen als een vriendelijke, slimme man. Met Fortuna ook knap erin gebleven met een volgens mij vrij moeilijke selectie en club als geheel.
Wie komt er inde Hofland rol, Barto of Boschaart?
Hoop toch echt nog op wat anders dan Ultee
Ultee zal het wel worden. Foeke kent hem vanuit zijn Utreg periode. Ik denk dat ie sneu bij Fortuna weggegaan is. Zint wel op revanche denk ik en de spoeling is verder dun...
Tsja, niet een trainer waar ik nu direct een gevoel bij krijg. Ik zou toch graag iemand zien die een Cambuur verleden heeft, Stam, Dijkhuizen...
Ultee totaal niet de man voor Cambuur. Geen uitstraling deze man en passieloos aan de kant
Citaat van: Trainert! op oktober 23, 2022, 21:56:46
Ultee totaal niet de man voor Cambuur. Geen uitstraling deze man en passieloos aan de kant
Her verbaast me wel heel erg dat ze jou niet gevraagd hebben, verloren kans lijkt me
Komt van Gaal hier in Leeuwarden als trainer dan zijn er ook van die mensen die commentaar geven.
Geef hem de kans |:)
Citaat van: R058 op oktober 23, 2022, 21:39:23
Ik hoop dat iedereen Ultee in ieder geval wel de kans geeft als hij het wordt. Op twitter zie ik dat dat niet zo is helaas. Vond in de Cor Potcast Ultee overkomen als een vriendelijke, slimme man. Met Fortuna ook knap erin gebleven met een volgens mij vrij moeilijke selectie en club als geheel.
ik denk dat t wel is goed kan uitpakken met Ultee hoor mocht hij t worden. Lijkt mij helemaal geen verkeerde zet als ze hem als trainer aanstellen. Vind ik dan. Geef hem de kans |:)
Geef hem de kans enz. Heb nog steeds niet 1 ding gelezen waaruit blijkt dat hij met Fortuna iets heeft gepresteerd wat mij is bijgebleven (tja of ik wil het niet lezen :insane). Volgens mij is het enigste wat is bijgebleven is dat hij welbespraakt is en goed over komt voor de camera. Je kan nog niet zeggen geef hem een kans... Dan moet het toch op basis van iets zijn. Het gaat om voetbal en niet alleen om presentatie.
In deze situatie verdient iedere keus de volle steun van de supporters
Citaat van: V-man op oktober 23, 2022, 21:46:55
Ultee zal het wel worden. Foeke kent hem vanuit zijn Utreg periode. Ik denk dat ie sneu bij Fortuna weggegaan is. Zint wel op revanche denk ik en de spoeling is verder dun...
Mijn gevoel zegt dit ook.
Zal ie z?n schaduw Robbie Alflen wel meenemen?
Citaat van: James op oktober 23, 2022, 22:29:36
Geef hem de kans enz. Heb nog steeds niet 1 ding gelezen waaruit blijkt dat hij met Fortuna iets heeft gepresteerd wat mij is bijgebleven (tja of ik wil het niet lezen :insane). Volgens mij is het enigste wat is bijgebleven is dat hij welbespraakt is en goed over komt voor de camera. Je kan nog niet zeggen geef hem een kans... Dan moet het toch op basis van iets zijn. Het gaat om voetbal en niet alleen om presentatie.
Geef hem een kans gaat er meer om dat men niet van tevoren al zegt: dit wordt niks. Zo'n negatieve sfeer brengt niets goeds denk ik.
Als we er niet in blijven, dan kan de nieuwe trainer direct weer opnokken.
Het is een zware taak, maar het moet.
Citaat van: michello op oktober 23, 2022, 20:17:06
https://decorrespondent.nl/9608/zo-denkt-sjors-ultee-de-jongste-trainer-in-de-eredivisie-over-voetbal/848464849320-1352fc29 (https://decorrespondent.nl/9608/zo-denkt-sjors-ultee-de-jongste-trainer-in-de-eredivisie-over-voetbal/848464849320-1352fc29)
Iedere trainer roept een bepaald (onderbuik)gevoel op, vaak op basis van tv-beelden en samenvattingen van wedstrijden. Als je dat weglaat en een mening wilt vormen over Ultee op basis van zijn voetbalvisie, daar gaat het tenslotte om, zou je in ieder geval bovenstaand artikel moeten lezen.
Sinds Ultee bij Fortuna weg is hebben ze daar geen wedstrijd meer verloren volgens mij.
Wij geven trainers wel vaker een tweede kans, en zijn dan meestal ook echt het eindstation in hun carriere. Dit heeft de groep juist niet nodig.
Hij werd ook opgezadeld met spelers waar hij nooit om gevraagd had.
EN het ontslag had weinig met de resultaten te maken daar.
Maar goed, het lijkt mij een meer een trainer voor de korte termijn om het seizoen mee te overleven. Maar twijfel of het iemand is die ook de komende seizoen hier "Cambuur voetbal" gaat spelen, dus met lef en op de aanval.
Citaat van: Tanjajeah op oktober 23, 2022, 22:47:46
Iedere trainer roept een bepaald (onderbuik)gevoel op, vaak op basis van tv-beelden en samenvattingen van wedstrijden. Als je dat weglaat en een mening wilt vormen over Ultee op basis van zijn voetbalvisie, daar gaat het tenslotte om, zou je in ieder geval bovenstaand artikel moeten lezen.
Dank, mooi beeld
Wat mij betreft allebei maar doen Ultee en Alflen
Iedereen krijgt van mij de volle steun want ik wil alleen maar dat het goed gaat met
Cambuur.
En op basis van het verhaal wat ik heb gelezen dan denk ik ook dat Ultee een goede keus zou kunnen zijn. Hij is in het betaald voetbal bij 1 club hoofdtrainer geweest en daar is mij qua voetbal niks van bijgebleven.
Henk de Jong is uniek maar had als trainer in het amateurvoetbal ook al veel laten zien. Is een gok geweest voor het betaald voetbal maar begon daarom volgens mij ook als assistent-trainer. Al had hij wel kennisgemaakt diverse clubs in het betaald voetbal, een nobody was het dan ook niet.
Als Foeke hem goed kent van Utrecht wordt de gok al kleiner want dan weet hij hoe Ultee werkt maar op basis waarom hij hier op het Forum hoog wordt ingeschat kan dat m.i. niet zijn wat hij als trainer heeft laten zien.
Een goed verhaal doen kunnen wel meer, daarom kreeg bv. een Langeler steeds weer knappe functies maar wat hij gepresteerd heeft is mij een raadsel.
Henk de Jong was uniek omdat hij dicht bij hemzelf bleef. De meesten kunnen mooi lullen maar wat hebben ze gepresteerd?!
Citaat van: Tanjajeah op oktober 23, 2022, 22:47:46
Iedere trainer roept een bepaald (onderbuik)gevoel op, vaak op basis van tv-beelden en samenvattingen van wedstrijden. Als je dat weglaat en een mening wilt vormen over Ultee op basis van zijn voetbalvisie, daar gaat het tenslotte om, zou je in ieder geval bovenstaand artikel moeten lezen.
En dit stuk laat wel zien dat hij een duidelijke visie heeft. En ook nog eens een visie die goed onderbouwt is en waar ik mij wel in kan vinden. Ik zou alleen ook nog wel graag wat meer voetbalinhoudelijk van hem willen weten. Dit stuk gaat heel erg over leiderschap, maar hoe laat hij zijn ploeg spelen?
Zo er is nieuws naar buiten gekomen, wat ik gister al zei, maar Ultee is niet de enige kandidaat er zijn er nog twee die op de shortlist staan.
Ben benieuwd, zou opzich mooi zijn als er in de komende dagen al duidelijkheid komt, we zijn aankomend weekend vrij dus een nieuwe trainer heeft iets langer de tijd.
Ik hoop op Jaap Stam
Citaat van: J.v.G. op oktober 24, 2022, 09:59:33
Zo er is nieuws naar buiten gekomen, wat ik gister al zei, maar Ultee is niet de enige kandidaat er zijn er nog twee die op de shortlist staan.
Ok, nog 2 op de shortlist. Ik zet in op de ex-Cambuurspelers Fred Grim en Jaap Stam.
Citaat van: Tanjajeah op oktober 24, 2022, 10:30:24
Ok, nog 2 op de shortlist. Ik zet in op de ex-Cambuurspelers Fred Grim en Jaap Stam.
Namen van de andere trainers worden nog niet gelekt omdat ze nog vast liggen bij andere clubs. ;)
Citaat van: J.v.G. op oktober 24, 2022, 10:35:05
Namen van de andere trainers worden nog niet gelekt omdat ze nog vast liggen bij andere clubs. ;)
Diekh?zen een optie?
In zijn eerdere jaar bij Cambuur had hij een waardeloze selectie. Nu staat er een prima selectie.
Citaat van: michello op oktober 23, 2022, 20:17:06
https://decorrespondent.nl/9608/zo-denkt-sjors-ultee-de-jongste-trainer-in-de-eredivisie-over-voetbal/848464849320-1352fc29 (https://decorrespondent.nl/9608/zo-denkt-sjors-ultee-de-jongste-trainer-in-de-eredivisie-over-voetbal/848464849320-1352fc29)
Nou, dat is dus duidelijk. Het FC Utrecht linkje van Ultee en Foeke Booy...
Citaat van: mario op oktober 24, 2022, 10:52:56
Diekh?zen een optie?
In zijn eerdere jaar bij Cambuur had hij een waardeloze selectie. Nu staat er een prima selectie.
lijkt me niet. Hij is trainer van excelsior momenteel.
Citaat van: Andy King op oktober 24, 2022, 10:58:58
Nou, dat is dus duidelijk. Het FC Utrecht linkje van Ultee en Foeke Booy...
En wat dacht je Ultee's "vaste assistent" Rob Alflen....
Kan iemand dat beticht van Vi van foeke booy delen?
Citaat van: mario op oktober 24, 2022, 10:52:56
Diekh?zen een optie?
In zijn eerdere jaar bij Cambuur had hij een waardeloze selectie. Nu staat er een prima selectie.
heeft zich er nooit over uitgesproken maar toen hij tekende bij "zijn" cambuur stond er een prima selectie.
toen hij mocht starten was daar niks van over.
Citaat van: Lore op oktober 24, 2022, 08:32:40
En dit stuk laat wel zien dat hij een duidelijke visie heeft. En ook nog eens een visie die goed onderbouwt is en waar ik mij wel in kan vinden. Ik zou alleen ook nog wel graag wat meer voetbalinhoudelijk van hem willen weten. Dit stuk gaat heel erg over leiderschap, maar hoe laat hij zijn ploeg spelen?
Moet je de wedstrijden van Fortuna even terugkijken. Dan weet je genoeg.
Citaat van: poelie-lwd op oktober 24, 2022, 11:38:11
Moet je de wedstrijden van Fortuna even terugkijken. Dan weet je genoeg.
In Sjors we trust! |:)
Citaat van: J.v.G. op oktober 24, 2022, 10:35:05
Namen van de andere trainers worden nog niet gelekt omdat ze nog vast liggen bij andere clubs. ;)
Oh echt? Dus ze zijn bereid afkoopsommen te betalen. Dan gok ik op Rob Penders en Joseph Oosting. Al denk ik dat die laatste moeilijk wordt, want is ook niet ingegaan op interesse van Vitesse. Omdat RKC hem de kans heeft gegeven als hooftrainer. En Rob Penders heeft volgens mij ook net verlengd..
Penders heeft nog een contract voor anderhalf jaar. Maar in zijn geval, zal hij hier toch wel onderuit kunnen als een eredivisie club belangstelling heeft? (Optie in het contract)
Oosting heeft nog een half jaar contract, zou je kunnen afkopen.
Met Sipke weet je wat je krijgt.
Citaat van: PePe op oktober 24, 2022, 11:58:23
Penders heeft nog een contract voor anderhalf jaar. Maar in zijn geval, zal hij hier toch wel onderuit kunnen als een eredivisie club belangstelling heeft? (Optie in het contract)
Oosting heeft nog een half jaar contract, zou je kunnen afkopen.
Met Sipke weet je wat je krijgt.
Trainers kosten niks in vergelijking met spelers. Voor Slot hebben we ook een fooi gekregen van AZ.
Citaat van: mario op oktober 24, 2022, 10:52:56
Diekh?zen een optie?
In zijn eerdere jaar bij Cambuur had hij een waardeloze selectie. Nu staat er een prima selectie.
Nee. Ondanks de gunfactor voor deze aardige kerel. Schijnt ??n van de slechtste trainers te zijn die we hebben gehad..
In Ultee we trust.
Haal WE maar weg!! We delen niet allemaal dezelfde mening.
Dit is alleen bij HENK van toepassing.
Citaat van: poelie-lwd op oktober 24, 2022, 12:01:40
Ga weg man :_schater
Een ieder heeft recht op mijn mening :koffie
Citaat van: poelie-lwd op oktober 24, 2022, 11:38:11
Moet je de wedstrijden van Fortuna even terugkijken. Dan weet je genoeg.
Dan zou je dat momenteel ook over Henk kunnen zeggen. (alhoewel ik mij realiseer dat dit iets is van de laatste 12 maanden)
Citaat van: poelie-lwd op oktober 24, 2022, 11:38:11
Moet je de wedstrijden van Fortuna even terugkijken. Dan weet je genoeg.
Speelden 4-3-3 met de punt naar voren, met 2 controleurs dus..
Citaat van: Lore op oktober 24, 2022, 08:32:40
En dit stuk laat wel zien dat hij een duidelijke visie heeft. En ook nog eens een visie die goed onderbouwt is en waar ik mij wel in kan vinden. Ik zou alleen ook nog wel graag wat meer voetbalinhoudelijk van hem willen weten. Dit stuk gaat heel erg over leiderschap, maar hoe laat hij zijn ploeg spelen?
idd maar hoe hij sittard liet voetballen was no niet om over naar huis te schrijven
denk een compleet verkeerde match mocht het zo ver komen maar das mijn mening
Joseph Oosting lijkt mij ook wel geschikt, maar zal RKC wel niet ruilen voor Cambuur denk ik. Of hij moet dichterbij huis willen zijn.
Citaat van: Lobra op oktober 24, 2022, 14:19:01
Joseph Oosting lijkt mij ook wel geschikt, maar zal RKC wel niet ruilen voor Cambuur denk ik. Of hij moet dichterbij huis willen zijn.
zat gistermorgen bij espn die zit prima bij rkc zei ie
Citaat van: denistel op oktober 24, 2022, 14:28:43
zat gistermorgen bij espn die zit prima bij rkc zei ie
Volgens mij heeft Foeke ook al gezegd dat wij geen afkoopsom kunnen betalen. Los daarvan is het natuurlijk voor de genoemde namen (Oosting/Lukkien) echter niet interessanter (vwb mogelijkheden/salaris) om coach te zijn van Cambuur dan van RKC of Emmen.
In principe maakt het ook weinig uit welke trainer passant uit de hoge hoed van foeke komt, of ie nou sjors ultee, jaap stam, piet snot of pep guardiola heet.
Als de resultaten goed zijn steken we allemaal de loftrompet, laten de resultaten te wensen over dan staan we met zijn allen moord en brand te schreeuwen over de kop van de trainer, en is de trainer de grootste paardelul die er maar bestaat en word ie onder t maaiveld afgezaagd :y :y :zweep |:)
Citaat van: denistel op oktober 24, 2022, 14:05:25
idd maar hoe hij sittard liet voetballen was no niet om over naar huis te schrijven
denk een compleet verkeerde match mocht het zo ver komen maar das mijn mening
Daar ben ik het zeker mee eens, maar wat een wespennest is dat. Ik vertrouw voorlopig maar op de gesprekken die onze directie voert met de potentiele trainer. Maar ik realiseer mij dat het opvolgen van Henk eigenlijk altijd onbegonnen werk is.
Citaat van: Lore op oktober 24, 2022, 15:50:37
Daar ben ik het zeker mee eens, maar wat een wespennest is dat. Ik vertrouw voorlopig maar op de gesprekken die onze directie voert met de potentiele trainer. Maar ik realiseer mij dat het opvolgen van Henk eigenlijk altijd onbegonnen werk is.
Werd in zijn tweede jaar bij Fortuna elfde met leuk voetbal..
Citaat van: denistel op oktober 24, 2022, 14:28:43
Joseph Oosting zat gistermorgen bij ESPN.
Als je dit hebt gezien, dan denk je direct dat Joseph Oosting een top kandidaat is.
Moet een trainer komen met uitstraling, dat heeft Ultee duidelijk niet naar mijn mening. Mogen ook wel wat spelers bij in de winterstop want met deze selectie gaan we eruit. Er ontbreekt iets.
Ook al heeft hij al 2 keer bedankt, ik vind Fred Grim de enigste optie. Ervaring en kent de club en de aanhang erachter.
Tja idd. Ik denk dat Fred Grim hier ook heel goed zou passen. Speelde ook met RKC prima voetbal.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 24, 2022, 18:08:57
Ook al heeft hij al 2 keer bedankt, ik vind Fred Grim de enigste optie. Ervaring en kent de club en de aanhang erachter.
haha wat i dit nu weer
Zelf niet zo'n uitgebreid beeld van Ultee. Maar uit de voetbalwereld en ook van Fortuna-supporters heb ik alleen nog maar positieve geluiden gehoord en gelezen. Mooi de kans geven als hij het wordt.
Dicky Advocaat.
Zal er morgen wat gaan gebeuren? :D
Dit seizoen is zo belangrijk dat ik voor NEC thuis vuurwerk verwacht. Come onnnnn
Citaat van: J.v.G. op oktober 27, 2022, 16:02:06
Zal er morgen wat gaan gebeuren? :D
ik hoop eigenlijk niet op de trainer waar jij zo enthousiast over bent. Dat zou voor mij een beetje een teleurstelling zijn
Wij hebben een zwaargewicht nodig om dit seizoen te overleven.
Citaat van: De Gast op oktober 28, 2022, 06:46:07
Wij hebben een zwaargewicht nodig om dit seizoen te overleven.
En snelle diepgaande buitens..
En een scorende spits
Maar vooral 3-punters
Als Cambuur een vrije trainer zou willen, dan zou hij toch binnen 1 week een contract hebben kunnen tekenen? (Of zou de huidige spelersgroep een probleem kunnen zijn)
Citaat van: sunderland op oktober 27, 2022, 23:30:05
ik hoop eigenlijk niet op de trainer waar jij zo enthousiast over bent. Dat zou voor mij een beetje een teleurstelling zijn
Als het nou Ultee, Grim of Stam is die komt maakt mij niets uit, als er maar 1 komt, ze zijn allen capabel ;)
Vrije trainers zijn vrij, omdat.......
Ik heb een andere voorkeur: Penders of Oosting.
Wat het gaat worden, zien we hopelijk snel.
Citaat van: PePe op oktober 28, 2022, 11:11:45
Vrije trainers zijn vrij, omdat.......
Ik heb een andere voorkeur: Penders of Oosting.
Watie het gaat worden, zien we hopelijk snel.
Ultee :X
Citaat van: PePe op oktober 28, 2022, 11:11:45
Vrije trainers zijn vrij, omdat.......
Ik heb een andere voorkeur: Penders of Oosting.
Wat het gaat worden, zien we hopelijk snel.
Heb bij het vrij zijn van Ultee een ander gevoel dan het vrij zijn van Grim. Heb echt het gevoel dat men in Sittard aan het wachten was op een excuus om hem te laten gaan, ondanks dat hij toch 2 jaar (in mijn optiek naar behoren) heeft gedaan bij Fortuna.
Citaat van: PePe op oktober 28, 2022, 11:01:35
Als Cambuur een vrije trainer zou willen, dan zou hij toch binnen 1 week een contract hebben kunnen tekenen? (Of zou de huidige spelersgroep een probleem kunnen zijn)
Natuurlijk niet. Genoeg kwaliteit in de spelers groep, alleen de vorm en vertrouwen ontbreken.
Teams waar de trainer ontslagen wordt staan er vaak nog veel slechter voor en die hebben ook altijd binnen no-time weer een nieuwe trainer.
Citaat van: J.v.G. op oktober 28, 2022, 11:24:43
Ultee :X
Is het al rond met hem?
Of wordt het toch Grim?
Als ze een beetje vooruitstrevend zijn wordt het weer een naam waar wij simpele zielen niet aan zouden denken.
Ultee past niet bij Cambuur.
Bij #Cambuur is men er nog niet over uit of een nieuwe trainer zo snel mogelijk of in de winterstop wordt aangesteld.
Beide opties liggen nog altijd open, zo laat technisch manager Foeke Booy weten. Verder wil hij er uiteraard niets over kwijt. Geen nieuws dus voor het weekend.
https://twitter.com/Andor_F/status/1585950493481865217
Citaat van: Bernardo op oktober 28, 2022, 13:08:56
Bij #Cambuur is men er nog niet over uit of een nieuwe trainer zo snel mogelijk of in de winterstop wordt aangesteld.
Beide opties liggen nog altijd open, zo laat technisch manager Foeke Booy weten. Verder wil hij er uiteraard niets over kwijt. Geen nieuws dus voor het weekend.
https://twitter.com/Andor_F/status/1585950493481865217
nou J.v G. Kom er maar in...
Citaat van: zeewolde op oktober 28, 2022, 12:11:36
Is het al rond met hem?
Of wordt het toch Grim?
De prestaties van Grim vind ik ook nou ook niet om over naar huis te schrijven. Niet gekwalificeerd met Jong Oranje in 2017, gedegradeerd als assistent van Advocaat, laatste met Willem II en ontslagen. Kan iemand me vertellen waarom wel Grim?
Citaat van: poelie-lwd op oktober 28, 2022, 12:40:23
Ultee past niet bij Cambuur.
Wie wel poelie?
Vind dat grim alleen voor heeft dat hij hier in het verre verleden heeft gespeeld. Maar onze club van toen is totaal niet meer te vergelijken met de huidige club.
Citaat van: gobo op oktober 28, 2022, 13:45:19
Wie wel poelie?
Vind dat grim alleen voor heeft dat hij hier in het verre verleden heeft gespeeld. Maar onze club van toen is totaal niet meer te vergelijken met de huidige club.
En op niveau gespeeld. Dan heb je bij de KNVB wel een flink streepje voor voor het behalen van een diploma. Dan vind ik iemand die daar meer tijd en moeite in moet steken zoals een Ultee interessanter. Datzelfde goldt natuurlijk voor Henk de Jong waarbij die natuurlijk echt een bak aan ervaring (en prestaties) had in het amateurvoetbal voor hij bij Cambuur kwam.
Gezien de huidige situatie, denk ik dat het geen 1 van de vrije trainers gaat worden.
Citaat van: J.v.G. op oktober 27, 2022, 16:02:06
Zal er morgen wat gaan gebeuren? :D
Nee :_schater
Citaat van: J.v.G. op oktober 28, 2022, 14:24:21
Maar natuurlijk rustig wachten tot de winterstop, in de eredivisie blijven heeft dus geen prioriteit :zucht
Daadkracht is er nodig en geen labbekakkerige gewacht en gedraai!!
Jup, zal straks op de transfermarkt ook wel weer gebeuren
Eindresultaat; Aanmodderen met dezelfde selectie + wat paniek-aankopen
Maar goed, Daar kunnen we ons op instellen want '' su gaat ut altied'' bij ons clupke
Citaat van: Bernardo op oktober 28, 2022, 13:08:56
Bij #Cambuur is men er nog niet over uit of een nieuwe trainer zo snel mogelijk of in de winterstop wordt aangesteld.
Beide opties liggen nog altijd open, zo laat technisch manager Foeke Booy weten. Verder wil hij er uiteraard niets over kwijt. Geen nieuws dus voor het weekend.
https://twitter.com/Andor_F/status/1585950493481865217
Daadkracht willen wij zien!!!!!!!!!!!
Op naar een Gouden toekomst :0= :0= :0= :0= :0=
Die wedstrijden voor de winterstop daar gaan we hoogstwaarschijnlijk 0 punten in pakken (misschien 3), nou prima dat is dan maar zo. Als je nu een geschikte, beschikbare kandidaat hebt moet die ook zsm beginnen. Gebruik die wedstrijden maar vast om een goed beeld te krijgen van de selectie en gebruik dit om wat accenten te verleggen daar waar nodig.
Paniek is een slechte raadgever. Geen enkele club tussen plek 10 en 18 is veilig. Als het snel kan is het mooi, maar nooit overhaast iemand voor meerdere seizoenen vastleggen die niet geschikt is.
Citaat van: Bankzitter op oktober 28, 2022, 14:41:32
Paniek is een slechte raadgever. Geen enkele club tussen plek 10 en 18 is veilig. Als het snel kan is het mooi, maar nooit overhaast iemand voor meerdere seizoenen vastleggen die niet geschikt is.
Lijkt mij dat je nu wel met 2/3 kandidaten in gesprek bent, waarvan Cambuur vind dat ze geschikt zijn. Gesprekken zullen nu ook al een week lopen normaal gesproken, waarom dan nog langer wachten? Heeft niks met paniek te maken. Ik had echt gehoopt voor dit weekend een nieuwe trainer voor de groep, was ideaal geweest met dit vrije weekend.
Dat snap ik. Wat ik niet snap is als er verwijten naar het bestuur worden gemaakt. Hoe vask komt het nu voor dat een trainer wegvalt door ziekte? Misschien was iedereen te optimistisch over het herstel van Henk maar ik begrijp ook als voor hem een uitzondering gemaakt is om het seizoen te starten.
Het bestuur heeft meer krediet verdiend na wat ze opgebouwd hebben de laatste seizoenen.
Citaat van: Bankzitter op oktober 28, 2022, 14:41:32
Paniek is een slechte raadgever. Geen enkele club tussen plek 10 en 18 is veilig. Als het snel kan is het mooi, maar nooit overhaast iemand voor meerdere seizoenen vastleggen die niet geschikt is.
Dat ook zeker niet, maar als je een geschikte kandidaat hebt (of 2) die net zo goed nu kunnen beginnen als in januari. Dan in mijn optiek niet wachten.
Citaat van: Bankzitter op oktober 28, 2022, 14:59:51
Dat snap ik. Wat ik niet snap is als er verwijten naar het bestuur worden gemaakt. Hoe vask komt het nu voor dat een trainer wegvalt door ziekte? Misschien was iedereen te optimistisch over het herstel van Henk maar ik begrijp ook als voor hem een uitzondering gemaakt is om het seizoen te starten.
Het bestuur heeft meer krediet verdiend na wat ze opgebouwd hebben de laatste seizoenen.
Ook als we degraderen verdienen zij nog krediet. We hebben niet alleen een nieuw stadion in het vizier, het negatief eigen vermogen is ook weg. Dat is de belangrijkste basis voor een gouden toekomst, dat houdt niet op als we weer eens degraderen want of dat dat nog een keer gaat gebeuren dat is wel zeker.
Citaat van: Bankzitter op oktober 28, 2022, 14:59:51
Dat snap ik. Wat ik niet snap is als er verwijten naar het bestuur worden gemaakt. Hoe vask komt het nu voor dat een trainer wegvalt door ziekte? Misschien was iedereen te optimistisch over het herstel van Henk maar ik begrijp ook als voor hem een uitzondering gemaakt is om het seizoen te starten.
Het bestuur heeft meer krediet verdiend na wat ze opgebouwd hebben de laatste seizoenen.
Ze gaven zelf toch ook al aan dat ze dit eigenlijk al een aantal weken zagen aankomen. Dus voor hun kwam het niet onverwacht. Wat ik vooral raar vind, is dat ze nog niet weten wat ze willen, voor de winterstop een nieuwe trainer of in de winterstop. Daar heb je een week de tijd voor gehad om over na te denken. Hak eens knopen door.
Citaat van: Bankzitter op oktober 28, 2022, 14:59:51
Dat snap ik. Wat ik niet snap is als er verwijten naar het bestuur worden gemaakt. Hoe vask komt het nu voor dat een trainer wegvalt door ziekte? Misschien was iedereen te optimistisch over het herstel van Henk maar ik begrijp ook als voor hem een uitzondering gemaakt is om het seizoen te starten.
Het bestuur heeft meer krediet verdiend na wat ze opgebouwd hebben de laatste seizoenen.
Kritiek heb ik omdat het vertrek van Henk al enkele weken duidelijk was..net als het vertrek van Booy intern bekend is.
Citaat van: Bernardo op oktober 28, 2022, 15:06:16
Ze gaven zelf toch ook al aan dat ze dit eigenlijk al een aantal weken zagen aankomen. Dus voor hun kwam het niet onverwacht. Wat ik vooral raar vind, is dat ze nog niet weten wat ze willen, voor de winterstop een nieuwe trainer of in de winterstop. Daar heb je een week de tijd voor gehad om over na te denken. Hak eens knopen door.
Nou ja, misschien weten ze het wel maar is de vraag of alles past binnen het proces. Als je nu zegt dat je hem asap wil worden en het lukt niet dan sla je ook een modderfiguur. Het vertrouwen mag er wel zijn dat ze op een gedegen manier tot een goed besluit komen.
Citaat van: J.v.G. op oktober 28, 2022, 15:09:03
Kritiek heb ik omdat het vertrek van Henk al enkele weken duidelijk was..net als het vertrek van Booy intern bekend is.
Mag ik kritiek hebben op jou?
Jij strooit continu met geruchten en nieuwtjes die vaak niet waar zijn.
Misschien eens wat op forum zetten als je echt iets weet.
Citaat van: papier op oktober 28, 2022, 13:44:33
De prestaties van Grim vind ik ook nou ook niet om over naar huis te schrijven. Niet gekwalificeerd met Jong Oranje in 2017, gedegradeerd als assistent van Advocaat, laatste met Willem II en ontslagen. Kan iemand me vertellen waarom wel Grim?
ik denk dat hij hier prima zou passen wb voetbalopvatting en speelstijl. Hij heeft ook heel behoorlijk netwerk. Ik hou ook wel van zijn aanpak dat is duidelijk en er niet omheen draaien. Bij RKC speelde hij 2 jaar heel goed en verzorgd voetbal en bij Willem 2 in het begin ook. Bij Willem 2 ging het na zijn ontslag ook bergafwaarts en nu eigenlijk nog steeds dus aan wie lag het dan denk ik. En dat hij hier al zou hebben getekend is niks van waar. Daarom zou ik hem hier wel graag zien maar ieder zijn mening?
Citaat van: Zuid1991 op oktober 28, 2022, 15:29:06
Mag ik kritiek hebben op jou?
Jij strooit continu met geruchten en nieuwtjes die vaak niet waar zijn.
Misschien eens wat op forum zetten als je echt iets weet.
Dat mag jij, is het voor mij van belang wat jij vindt, nee.. En wederom een prima inhoudelijke reactie. :zucht
Misschien kan jij je beter bezighouden de toeschouwers aantallen.
Citaat van: J.v.G. op oktober 28, 2022, 15:46:30
Dat mag jij, is het voor mij van belang wat jij vindt, nee.. En wederom een prima inhoudelijke reactie. :zucht
Misschien kan jij je beter bezighouden de toeschouwers aantallen.
Deze arrogante, simpele reactie, ook over toeschouwersaantallen had ik wel verwacht.
Teken van onmacht.
Lees je posts nog maar eens na. Het bestaat uit geruchten die vaak niet kloppen. Inhoudelijk juist van mij. Veel lui zijn daar het ook mee eens, gezien de reacties op jou in het forum.
Citaat van: Zuid1991 op oktober 28, 2022, 16:51:10
Deze arrogante, simpele reactie, ook over toeschouwersaantallen had ik wel verwacht.
Teken van onmacht.
Lees je posts nog maar eens na. Het bestaat uit geruchten die vaak niet kloppen. Inhoudelijk juist van mij. Veel lui zijn daar het ook mee eens, gezien de reacties op jou in het forum.
Wat klopt er niet van wat ik zeg, waar jij nu op reageert? Maar ik doe jou en de rest vast een plezier met wat ik hoor niet meer ga delen hier.
Citaat van: J.v.G. op oktober 28, 2022, 17:09:03
Wat klopt er niet van wat ik zeg, waar jij nu op reageert? Maar ik doe jou en de rest vast een plezier met wat ik hoor niet meer ga delen hier.
Ik mag hopen dat je geheugen je niet in de steek laat.
Zou zeggen, check al je berichten. Vooral die van de voorbereiding.
Deel wat je wilt delen hier. Alleen zou ik het eens leuk vinden als het feiten zijn. |:)
Jvg......Speculeter 2 :_schater
Citaat van: Zuid1991 op oktober 28, 2022, 17:52:44
Ik mag hopen dat je geheugen je niet in de steek laat.
Zou zeggen, check al je berichten. Vooral die van de voorbereiding.
Deel wat je wilt delen hier. Alleen zou ik het eens leuk vinden als het feiten zijn. |:)
Echt he.. Je lijkt mijn ex wijf wel die begon ook over dingen die ver in het verleden zijn gebeurt en verwacht dat je het nog weet. Maar goed het heeft niks te maken met wat ik zei, maar wat maanden geleden volgens jou niet klopte, en daar wil jij nu over komen zeuren. Get a life zou ik zeggen!
Citaat van: Specuveter op oktober 28, 2022, 18:16:04
Jvg......Speculeter 2 :_schater
Pas maar op, over paar maanden ben jij de lul.. :koffie
Citaat van: J.v.G. op oktober 28, 2022, 18:16:51
Echt he.. Je lijkt mijn ex wijf wel die begon ook over dingen die ver in het verleden zijn gebeurt en verwacht dat je het nog weet. Maar goed het heeft niks te maken met wat ik zei, maar wat maanden geleden volgens jou niet klopte, en daar wil jij nu over komen zeuren. Get a life zou ik zeggen!
Begin nu te begrijpen waarom het je ex vrouw is.... :_schater
Maak je niet zo druk joh.
Citaat van: Zuid1991 op oktober 28, 2022, 18:31:45
Begin nu te begrijpen waarom het je ex vrouw is.... :_schater
En ik begrijp het nog beter! :_schater
Citaat van: Zuid1991 op oktober 28, 2022, 18:31:45
Begin nu te begrijpen waarom het je ex vrouw is.... :_schater
Maak je niet zo druk joh.
je hebt niet door dat je irritant bent?
Citaat van: zeewolde op oktober 28, 2022, 19:13:17
je hebt niet door dat je irritant bent?
Bist oek op de teentjes trapt juh?
Gelukkig is het niveau hier allemaal nog in orde...........wat hebben we toch een gezellig forum met elkaar :)
Via de pers werd de indruk gewekt dat SCC snel door zou pakken met een nieuwe trainer. Nu begrijp ik via "Andor twitter" dat men er nog niet over uit is of men voor het winterreces een nieuwe trainer wil aanstellen. Begrijpelijk maar kan dit dan niet via een "officieel statement" van SCC gecommuniceerd worden? Bespaard velen waaronder mij een bijna "autistische" blik op al de beschikbare social media enz...
Het zou inderdaad van intelligentie getuigen om in deze fase wel goed te blijven communiceren
bovendien is een beetje doorpakken nu ook geen luxe, in de komende weken wordt de basis voor handhaving gelegd ; of niet !
Geen onnodig tijdsverlies nu !
Citaat van: V-man op oktober 28, 2022, 22:51:31
Via de pers werd de indruk gewekt dat SCC snel door zou pakken met een nieuwe trainer. Nu begrijp ik via "Andor twitter" dat men er nog niet over uit is of men voor het winterreces een nieuwe trainer wil aanstellen. Begrijpelijk maar kan dit dan niet via een "officieel statement" van SCC gecommuniceerd worden? Bespaard velen waaronder mij een bijna "autistische" blik op al de beschikbare social media enz...
Heb ik dus ook, ben ik ook leip?
Voetbalprimeur, omrop f, teletek, div roddelsites op internet ik klik me gv en de rest foxwild klikerdieklick heb ik boevenspotter dr voor.
Schiet mij maar lek.
Eigenlijk hoop ik maar dat er in de loop van deze week een nieuwe trainer aan het roer staat. En dat die trainer niet alleen uit foeke zijn netwerk komt en dat ze met meerdere trainers om tafel hebben gezeten want dat mag je wel verwachten van een voetbalorganisatie. Deze ts van nu is gewoon te ligt in mijn ogen, daarmee wil ik niet zeggen dat ze individueel niet goed zijn. De gesprekken met ultee zijn al geweest dus het kan ook snel gaan. Ze moeten niet denken we wachten nog wel even want tot de winterstop zijn ook nog punten te verdienen. Ze kunnen erg lang treuzelen dat is wel gebleken met een linksbuiten en dat was een ook nog een paniek aankoop
Is er nog een bijeenkomst geweest van de RvC ?
Bestuurlijk mag er wel even worden doorgepakt !
Om 10:00uur Bosschaart als Grim aan tafel bij ESPN. Heel benieuwd wat Grim zal vertellen. :proost
Mooie, rustige, club aldus Hans Kraay :devil
Mooi klopt, maar rustig?
Hij noemt Ultee, Grim en Stam als namen
Citaat van: Bussum op oktober 30, 2022, 10:27:49
Mooie, rustige, club aldus Hans Kraay :devil
Mooi klopt, maar rustig?
Hij noemt Ultee, Grim en Stam als namen
toch maar Grim ,als het 1 van die 3 zou worden
Citaat van: Galdiano op oktober 30, 2022, 08:55:54
Om 10:00uur Bosschaart als Grim aan tafel bij ESPN. Heel benieuwd wat Grim zal vertellen. :proost
Duidelijk verhaal. Foeke heeft destijds z?n mond voorbij gepraat en dat achtervolgd m nog steeds
Laat Pascal en Fred lekker doorklwtsen na die uitzending. Als dat een match is zam spijkers met koppen slaan
Als het dan toch ??n van deze drie zou moeten worden dan Japie of Fred. Maar een voormalige spits zou gezien het scorend probleem misschien nog wel het beste passen.
Grim: geen contact met Cambuur.
Gaat het dus niet worden, als je nu nog geen contact hebt met Cambuur.
Citaat van: PePe op oktober 30, 2022, 10:50:04
Grim: geen contact met Cambuur.
Gaat het dus niet worden, als je nu nog geen contact hebt met Cambuur.
Stam of Ultee dus..
Wat lijkt mij ook nog wel een dingetje kan gaan worden; wat doe je nu of einde seizoen met Martijn Barto. Als spitsentrainer is dit natuurlijk dramatisch.
Citaat van: De Gast op oktober 30, 2022, 10:59:57
Wat lijkt mij ook nog wel een dingetje kan gaan worden; wat doe je nu of einde seizoen met Martijn Barto. Als spitsentrainer is dit natuurlijk dramatisch.
Spitsentrainer???
Citaat van: De Gast op oktober 30, 2022, 10:59:57
Wat lijkt mij ook nog wel een dingetje kan gaan worden; wat doe je nu of einde seizoen met Martijn Barto. Als spitsentrainer is dit natuurlijk dramatisch.
ja want Cambuur scoorde er vorig seizoen maar 53, en nu het wat minder gaat, was het borog seizoen natuurlijk niet zijn verdienste en nu wel zijn schuld......
Citaat van: De Gast op oktober 30, 2022, 10:59:57
Wat lijkt mij ook nog wel een dingetje kan gaan worden; wat doe je nu of einde seizoen met Martijn Barto. Als spitsentrainer is dit natuurlijk dramatisch.
Dou bist zelf dramatisch.. En net als Bosschaart, ook Barto verlengen!
Citaat van: De Gast op oktober 30, 2022, 10:59:57
Wat lijkt mij ook nog wel een dingetje kan gaan worden; wat doe je nu of einde seizoen met Martijn Barto. Als spitsentrainer is dit natuurlijk dramatisch.
Neem je wel de cijfers van alle seizoenen mee?
We hebben alle clubrecords verbroken in de periode 2019-2021 qua goals.
Barto is heus niet alleen spitsentrainer, hij is gewoon 2 e trainer in de ts nu. Ik heb wel eens mijn vraagtekens bij de wissels, weet niet of ze dat eens zijn.
Grim is ook mijn eerste keus maar ja?foeke
Citaat van: sunderland op oktober 30, 2022, 11:43:13
Grim is ook mijn eerste keus maar ja?foeke
Van de genoemde trainers heeft Grim ook mijn voorkeur.
Heeft een langdurig Cambuur verleden, veel ervaring, speelt herkenbaar voetbal en een groot netwerk.
Past zeker in het profiel.
Denk dat met rustige club bedoeld wordt, bestuurlijk rustig cq. duidelijk beleid.
Volgens mij heeft Fred het alleen niet goed gedaan bij Willem 2. Hij kwam toen op een gegeven moment wel over als een dooie maar dat komt ie nu ook. Hij kent Cambuur, staat voor aanvallend voetbal en houdt wel vast aan zijn visie.
Ultee past zich naar mijn idee altijd aan. Kan best een goede trainer zijn maar wat hij tot nu toe heeft gepresteerd is mij onduidelijk. Kan zichzelf wel goed verkopen en kan mij ook voorstellen dat hij spelers met een goed verhaal kan overhalen maar mooie praatjes?
Citaat van: PePe op oktober 30, 2022, 10:50:04
Grim: geen contact met Cambuur.
Gaat het dus niet worden, als je nu nog geen contact hebt met Cambuur.
Hij zelf niet, maar zijn zaakwaarnemer...?
Citaat van: Bankzitter op oktober 30, 2022, 11:13:07
Neem je wel de cijfers van alle seizoenen mee?
We hebben alle clubrecords verbroken in de periode 2019-2021 qua goals.
Nee dat niet. Maar het gaat volgens mij niet om resultaten uit het verleden.
Citaat van: Andy King op oktober 30, 2022, 12:23:48
Hij zelf niet, maar zijn zaakwaarnemer...?
Het kan best zijn dat dit toch nog wat oud zeer is. Zou me niks verbazen ondanks dat alles uitgepraat is.
Citaat van: James op oktober 30, 2022, 12:14:56
Denk dat met rustige club bedoeld wordt, bestuurlijk rustig cq. duidelijk beleid.
Volgens mij heeft Fred het alleen niet goed gedaan bij Willem 2. Hij kwam toen op een gegeven moment wel over als een dooie maar dat komt ie nu ook. Hij kent Cambuur, staat voor aanvallend voetbal en houdt wel vast aan zijn visie.
Ultee past zich naar mijn idee altijd aan. Kan best een goede trainer zijn maar wat hij tot nu toe heeft gepresteerd is mij onduidelijk. Kan zichzelf wel goed verkopen en kan mij ook voorstellen dat hij spelers met een goed verhaal kan overhalen maar mooie praatjes?
Grim is een goede trainer met ook goede resultaten, maar wel onbetrouwbaar. Heeft ons besodemieterd door nadat hij rondwas met zijn aanstelling hier toch nog zijn keuze liet vallen op Sparta. Bij een wat mindere fase zal dit het eerste zijn wat hem dan voor de voeten zal worden gegooid door de supporters. Ultee heeft ook een goede staat van dienst en komt hier niet even Cambuur zijn laatste centjes op te halen.
Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2022, 12:59:41
Grim is een goede trainer met ook goede resultaten, maar wel onbetrouwbaar. Heeft ons besodemieterd door nadat hij rondwas met zijn aanstelling hier toch nog zijn keuze liet vallen op Sparta. Bij een wat mindere fase zal dit het eerste zijn wat hem dan voor de voeten zal worden gegooid door de supporters. Ultee heeft ook een goede staat van dienst en komt hier niet even Cambuur zijn laatste centjes op te halen.
Goedemorgen eredivisie vanochtend niet gezien zeker?
Niet gezien... maar vertelde Grim dat het volgens Grim het niet de schuld van Grim was?
Hij vertelde dat ie op dat moment naar 3 clubs kon. Van Cambuur, Almere en Sparta had ie een offici?le aanbieding en heeft bij de clubs aangegeven alle opties af te wegen. Hij zou zondagmiddag uitsluitsel geven en zondagmorgen liet Foeke de woorden in de mond leggen dat Grim voor 2,5 jaar zou gaan tekenen.
Denk niet dat er voor de winterstop nog een nieuwe trainer word gepresenteerd, eerder in de winterstop misschien is er achter de schermen al wel wat rond maar word dit op dit moment nog niet naar buiten gebracht,misschien heeft grim wel getekend en zegt ie doodleuk nee geen contact met cambuur............ maar de tijd zal het leren.
Citaat van: justremco op oktober 30, 2022, 14:11:51
Hij vertelde dat ie op dat moment naar 3 clubs kon. Van Cambuur, Almere en Sparta had ie een offici?le aanbieding en heeft bij de clubs aangegeven alle opties af te wegen. Hij zou zondagmiddag uitsluitsel geven en zondagmorgen liet Foeke de woorden in de mond leggen dat Grim voor 2,5 jaar zou gaan tekenen.
De versie volgens Grim dus? de club heeft een andere versie en zal niet meer met Grim gaan praten.
Citaat van: Bankzitter op oktober 30, 2022, 14:57:54
De versie volgens Grim dus? de club heeft een andere versie en zal niet meer met Grim gaan praten.
Enorm kortzichtig imo en ook een beetje onvolwassen. Maar gelukkig hebben we in Ultee een goed alternatief :insane
Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2022, 12:59:41
Grim is een goede trainer met ook goede resultaten, maar wel onbetrouwbaar. Heeft ons besodemieterd door nadat hij rondwas met zijn aanstelling hier toch nog zijn keuze liet vallen op Sparta. Bij een wat mindere fase zal dit het eerste zijn wat hem dan voor de voeten zal worden gegooid door de supporters. Ultee heeft ook een goede staat van dienst en komt hier niet even Cambuur zijn laatste centjes op te halen.
dit is echt complete onzin en hij baalt er ook van dat dit dus in Leeuwarden over hem word gezegd( lees foeke) . Hij had goede gesprekken gevoerd hier maar zijn ja woord en handtekening waren zeker nog niet gezet.
Citaat van: De Gast op oktober 30, 2022, 12:57:11
Het kan best zijn dat dit toch nog wat oud zeer is. Zou me niks verbazen ondanks dat alles uitgepraat is.
lijkt er wel heel erg op idd
Citaat van: James op oktober 30, 2022, 12:14:56
Denk dat met rustige club bedoeld wordt, bestuurlijk rustig cq. duidelijk beleid.
Volgens mij heeft Fred het alleen niet goed gedaan bij Willem 2. Hij kwam toen op een gegeven moment wel over als een dooie maar dat komt ie nu ook. Hij kent Cambuur, staat voor aanvallend voetbal en houdt wel vast aan zijn visie.
Ultee past zich naar mijn idee altijd aan. Kan best een goede trainer zijn maar wat hij tot nu toe heeft gepresteerd is mij onduidelijk. Kan zichzelf wel goed verkopen en kan mij ook voorstellen dat hij spelers met een goed verhaal kan overhalen maar mooie praatjes?
klopt idd. Hij komt vaak over als een grootbek en dat wil ie vooral niet dus is ie nu rustig. Ik heb het nog niet terug gezien maar zal het straks even doen
Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2022, 12:59:41
Grim is een goede trainer met ook goede resultaten, maar wel onbetrouwbaar. Heeft ons besodemieterd door nadat hij rondwas met zijn aanstelling hier toch nog zijn keuze liet vallen op Sparta. Bij een wat mindere fase zal dit het eerste zijn wat hem dan voor de voeten zal worden gegooid door de supporters. Ultee heeft ook een goede staat van dienst en komt hier niet even Cambuur zijn laatste centjes op te halen.
Heeft ons besodemieterd :_schater :_schater :_schater
Citaat van: sunderland op oktober 30, 2022, 15:25:51
dit is echt complete onzin en hij baalt er ook van dat dit dus in Leeuwarden over hem word gezegd( lees foeke) . Hij had goede gesprekken gevoerd hier maar zijn ja woord en handtekening waren zeker nog niet gezet.
We hebben er niet bij gezeten toe de gesprekken zijn gevoerd. Hoe reageerde jij toen Grim tekende bij Sparta? :zweep
Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2022, 17:41:33
We hebben er niet bij gezeten toe de gesprekken zijn gevoerd. Hoe reageerde jij toen Grim tekende bij Sparta? :zweep
Bij Grim heb ik een Lodeweges gevoel, prima trainers, maar zodra hij ergens anders een paar dubbeltjes meer kan verdienen is hij weer pleite en kunnen we weer opzoek naar een nieuwe trainer.
Citaat van: J.v.G. op oktober 30, 2022, 17:50:07
Bij Grim heb ik een Lodeweges gevoel, prima trainers, maar zodra hij ergens anders een paar dubbeltjes meer kan verdienen is hij weer pleite en kunnen we weer opzoek naar een nieuwe trainer.
en dat gaat ultee niet doen,?
Die komt hierheen omdat het zijn grote droom is trainer van Cambuur te worden?
Citaat van: zeewolde op oktober 30, 2022, 18:01:33
en dat gaat ultee niet doen,?
Die komt hierheen omdat het zijn grote droom is trainer van Cambuur te worden?
Nee, bij Ultee heb ik dat gevoel niet..
Citaat van: zeewolde op oktober 30, 2022, 18:01:33
en dat gaat ultee niet doen,?
Die komt hierheen omdat het zijn grote droom is trainer van Cambuur te worden?
Iedere trainer of speler die genoemd wordt om te halen is bij een aantal op dit forum direct al kansloos. Su soeke ut mar uut en kiek wel wat ut wud.
Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2022, 18:15:10
Iedere trainer of speler die genoemd wordt om te halen is bij een aantal op dit forum direct al kansloos. Su soeke ut mar uut en kiek wel wat ut wud.
eerst zelf Grim afkraken en dan dit schrijven?
Citaat van: J.v.G. op oktober 30, 2022, 18:03:40
Nee, bij Ultee heb ik dat gevoel niet..
Gelukkig is jou gevoel niet leidend. Vooralsnog ga ik uit van gezond verstand bij de club, geven ze Foeke veegcorvee en stellen ze orde op zaken door Grim aan te trekken.
Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2022, 18:15:10
Iedere trainer of speler die genoemd wordt om te halen is bij een aantal op dit forum direct al kansloos. Su soeke ut mar uut en kiek wel wat ut wud.
Tuurlijk :O :_schater
Citaat van: poelie-lwd op oktober 30, 2022, 17:36:24
Heeft ons besodemieterd :_schater :_schater :_schater
Misschien niet besodemieterd, maar wilde liever assistent bij Sparta worden dan hoofd trainer bij ons.
Bij een Sparta wat in feite al niet meer te redden viel voor de eredivisie. Het was gewoon een hele rare en ook wel wat ondankbare actie van Grim.
Citaat van: poelie-lwd op oktober 30, 2022, 18:17:16
Gelukkig is jou gevoel niet leidend. Vooralsnog ga ik uit van gezond verstand bij de club, geven ze Foeke veegcorvee en stellen ze orde op zaken door Grim aan te trekken.
Gelukkig niet :thumbsup
Citaat van: zeewolde op oktober 30, 2022, 18:16:20
eerst zelf Grim afkraken en dan dit schrijven?
Ja inderdaad moraal ridder :_schater :_schater
Citaat van: hobbes op oktober 30, 2022, 18:22:48
Misschien niet besodemieterd, maar wilde liever assistent bij Sparta worden dan hoofd trainer bij ons.
In de eredivisie met mondelinge toezegging om hoofdtrainer te worden. Groot gelijk wmb.
Citaat van: Bankzitter op oktober 30, 2022, 18:28:59
Bij een Sparta wat in feite al niet meer te redden viel voor de eredivisie. Het was gewoon een hele rare en ook wel wat ondankbare actie van Grim.
hoe kom je daarbij, hij kon assistent worden van advocaat en er viel nog genoeg te redden daar
Ik zeg Stam :)
Ultee nieuwe trainer.
Pascal is bezig met zijn laatste seizoen en Foeke ook maar dat wisten we al :y
Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2022, 15:26:44
Ultee nieuwe trainer.
Pascal is bezig met zijn laatste seizoen en Foeke ook maar dat wisten we al :y
En dat word binnenkort bekend gemaakt?
SC Cambuur bereid te wachten op Ultee
Door Reon Boeringa
De kans is groot dat SC Cambuur pas na afronding van de eerste seizoenshelft een nieuwe trainer aanstelt. Sjors Ultee (35) ligt nog altijd op pole-position voor de opvolging van Henk de Jong.
Cambuur en Ultee hebben inmiddels meerdere gesprekken gehad over een samenwerking voor langere termijn. Het is op dit moment het meest waarschijnlijk dat deze samenwerking pas start na de laatste wedstrijden van de eerste seizoenshelft.
De komende twee weken speelt Cambuur nog drie wedstrijden. Vrijdag thuis tegen mede-laagvlieger NEC, de week erop volgen uitwedstrijden tegen Feyenoord (donderdag) en SC Heerenveen (zondag).
Cambuur ziet in dat het voor de nieuwe trainer wenselijk kan zijn om pas na die drie duels in te stappen, om zo een frisse start te kunnen maken richting de tweede helft van het seizoen. In de voorbereiding daarop gaat de club uit Leeuwarden onder meer op trainingskamp naar Spanje. De komende wedstrijden zullen dus zeer waarschijnlijk nog geleid worden door assistenten Pascal Bosschaart en Martijn Barto.
Op dit moment staat Cambuur zestiende in de Eredivisie, met acht punten uit elf wedstrijden. De Leeuwarders houden alleen FC Emmen (zeven punten) en FC Volendam (zes) onder zich.
Na de winterstop een belangrijke serie van 5 wedstrijden waar 9-12 punten gehaald moeten worden, dus alvast succes ;)
Citaat van: Specuveter op oktober 31, 2022, 15:28:55
En dat word binnenkort bekend gemaakt?
alles wordt bekend gemaakt na de wedstrijd tegen dkv.
Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2022, 15:26:44
Ultee nieuwe trainer.
Pascal is bezig met zijn laatste seizoen en Foeke ook maar dat wisten we al :y
Wie wordt de nieuwe assistent? (Henk?)
Citaat van: De Gast op oktober 31, 2022, 19:11:02
Ultee, ik snap er eerlijk gezegd niks van.
Het belangrijkste is dat de club het snapt. Ultee lijkt mij een prima trainer voor onze club. Gewoon een man met een realistische kijk op het spelletje die wat mij betreft past binnen onze club cultuur.
Heeft voldoende ervaring en spelers die onder hem hebben getraind zijn vol lof over hem.
Nou als jij enthousiast bent weten we het wel..
Pabo afgerond, werkzaam geweest in het speciaal onderwijs. Geen voetbalachtergrond, wel een netwerk? Ook geen staat van dienst. Doet me denken aan Pepijn Lijnders. Nou we weten hoe het daarmee afliep.
Verdient een kans uiteraard maar ik snap werkelijk waar niet dat Cambuur hier achteraan gaat.
Citaat van: De Gast op oktober 31, 2022, 19:23:19
Nou als jij enthousiast bent weten we het wel..
Pabo afgerond, werkzaam geweest in het speciaal onderwijs. Geen voetbalachtergrond, wel een netwerk? Ook geen staat van dienst. Doet me denken aan Pepijn Lijnders. Nou we weten hoe het daarmee afliep.
Verdient een kans uiteraard maar ik snap werkelijk waar niet dat Cambuur hier achteraan gaat.
Iedereen die met hem gewerkt(o.a. Ten Hag) heeft is positief en dan gaan hier een paar wijsneuzen hem hier bij voorbaat al affakkelen. Ja Pepijn Lijnders is assistent bij Liverpool, dat is prima gegaan!
Citaat van: PePe op oktober 31, 2022, 18:38:32
Wie wordt de nieuwe assistent? (Henk?)
Pascal en Martijn kunnen gewoon blijven..
Verschillende geruchten doen de ronde.
Ultee komt, Pascal en Foeke gaan?
Ultee gaat in 2023 aan het werk?
Wat als: er nog niks is getekend?
Ultee Cambuur gaat bekijken, en later denkt, ik doe het niet!
Ultee met een Grimmetje komt? ( Kan elders meer verdienen?) En komt niet.
Ja weer erg onduidelijk inderdaad !
Cambuur wil Ultee, maar pas over 6 weken !
Het gaat om HANDHAVING heren !
Niet om carri?replanning
Foeke houdt zijn kaken stijf op elkaar, het zijn maar geruchten!
SIPKE KOM NAAR HUS!!
Citaat van: De Gast op oktober 31, 2022, 19:23:19
Nou als jij enthousiast bent weten we het wel..
Pabo afgerond, werkzaam geweest in het speciaal onderwijs. Geen voetbalachtergrond, wel een netwerk? Ook geen staat van dienst. Doet me denken aan Pepijn Lijnders. Nou we weten hoe het daarmee afliep.
Verdient een kans uiteraard maar ik snap werkelijk waar niet dat Cambuur hier achteraan gaat.
Zeg niet we als je jezelf bedoeld. En wees eerlijk voor iedere trainer die er komt wordt het een heksenklus dit Cambuur voor de ere te behouden.
Ik zeg geef die Ultee een kans en wees niet op voorhand al zo fuckin negatief. Zelfs een top trainert zal moeite hebben ons naar veilige haven te loodsen.
Het enige doel dit jaar is 3 ploegen onder ons houden en reken er maar op dat Emmen nog punten gaat pakken. En dan zeg t maar......
Ik zeg gaan voor Ultee, Bosbaard en Barto bedanken voor hun geweldige diensten.
Niet in het verleden blijven hangen nu en fris van de lever gaan voetballen.
Gerichte aankopen in de winter en proberen er in te blijven.
Die Maulun meesten weten niet hoe belangrijk hij voor deze ploeg is...........
We hebben nauwelijks keus, maar aub wel snel !
Volgens de geruchten weet Cambuur wat ze willen, maar Ultee blijkbaar nog niet!
Want waarom moet het dan zolang duren? (Grimmetje?)
Elke puntje telt voor Cambuur, maar ik begrijp wel dat een trainer pas na de winterstop wil instappen. Zodra wij geen punten tegen NEC thuis pakken dan begin je als trainer niet echt fijn. Je kunt een trainer meteen voor de groep gooien en net als Fortuna resultaten boeken, maar dat kan ook nadelig uitpakken. Bij een nederlaag tegen NEC heb je v??r de winterstop nog twee lastige uitwedstrijden om eea goed te maken. Over twee weken is het winterstop en dan heeft de nieuwe trainer ruim 6 weken aan voorbereiding. Dat wil niet zeggen dat de wedstrijden v??r de winterstop minder belangrijk zijn. Het blijft een lastige situatie.
Het is te hopen dat we NEC verslaan en dan heb je in ieder geval aansluiting met de rest. Wij zijn niet minder dan pakweg 5/6 andere ploegen en ik denk dat we vooral rustig moeten blijven :-)
We moeten punten pakken ! Dat is het enige !
Discussies over positief of negatief, rust of onrust is allemaal luxe
Een trainer, een trainingskamp, eventueel de selectie aanvullen en doorpakken
Niet handhaven is een ramp, en als iedereen dan daarna ergens anders naar toe wil dan kan dat !
Maar eerst afmaken dit, hier is vier jaar aan gewerkt!
Citaat van: De Gast op oktober 31, 2022, 19:23:19
Nou als jij enthousiast bent weten we het wel..
Pabo afgerond, werkzaam geweest in het speciaal onderwijs. Geen voetbalachtergrond, wel een netwerk? Ook geen staat van dienst. Doet me denken aan Pepijn Lijnders. Nou we weten hoe het daarmee afliep.
Verdient een kans uiteraard maar ik snap werkelijk waar niet dat Cambuur hier achteraan gaat.
Als die Turken niet de hele tent over hadden genomen had hij nog gewoon bij Fortuna gezeten man. Meerdere trainers, maar ook voetballers die hem als trainer hebben gehad zijn super positief over hem. Ik vind zijn uitstraling ook niet alles maar hij is 35, misschien komt dat met de jaren...
Ik snap heel goed dat Cambuur hem wil, en dan het liefst over een langere periode.
Nou ik snap niet dat ze alles maar dan ook alles op hem zetten.
En ik had al vernomen dat een contract wel wat voeten in de aarde had. Wie assistent? Hoelang contract? Tot het einde van het jaar ? Hoe snel? Nog 6 weken wachten zou ik heel erg dom vinden iig..
Citaat van: sunderland op november 01, 2022, 10:22:35
En ik had al vernomen dat een contract wel wat voeten in de aarde had. Wie assistent? Hoelang contract? Tot het einde van het jaar ? Hoe snel? Nog 6 weken wachten zou ik heel erg dom vinden iig..
Over twee weken, TS; Ultee, Bosschaard, Alflen, Barto en de rest van de huidige staf.
Citaat van: YellowBlue op november 01, 2022, 08:43:48
Als die Turken niet de hele tent over hadden genomen had hij nog gewoon bij Fortuna gezeten man. Meerdere trainers, maar ook voetballers die hem als trainer hebben gehad zijn super positief over hem. Ik vind zijn uitstraling ook niet alles maar hij is 35, misschien komt dat met de jaren...
Ik snap heel goed dat Cambuur hem wil, en dan het liefst over een langere periode.
Netwerk zal hij niet hebben maar iemand die een lerarenopleiding heeft gedaan die dicht ik meer didactische vaardigheden toe dan iemand die dat niet heeft gedaan. Dat is ook wat anders dan een Cios die Pepijn Lijnders heeft gevolgd. Maar laatstgenoemde is kennelijk wel goed in het fysiologische want hij is assistent bij Liverpool, geen onaardig clubje.
Citaat van: papier op november 01, 2022, 10:34:27
Netwerk zal hij niet hebben maar iemand die een lerarenopleiding heeft gedaan die dicht ik meer didactische vaardigheden toe dan iemand die dat niet heeft gedaan. Dat is ook wat anders dan een Cios die Pepijn Lijnders heeft gevolgd. Maar laatstgenoemde is kennelijk wel goed in het fysiologische want hij is assistent bij Liverpool, geen onaardig clubje.
Dat zal wel iet wat meevallen, hij is pas een jaar of 10 actief in het betaald voetbal.
Citaat van: sunderland op november 01, 2022, 10:22:35
En ik had al vernomen dat een contract wel wat voeten in de aarde had. Wie assistent? Hoelang contract? Tot het einde van het jaar ? Hoe snel? Nog 6 weken wachten zou ik heel erg dom vinden iig..
Als Ultee pas aan het werk gaat na de winterstop lijkt mij ook niet verstandig. Denk zelf dat het de bedoeling is dat jij na de laatste wedstrijd van de 1e peroode aan de slag zal gaan en kan werken aan de heropstanding
Vaag allemaal, dat we concreet niks van Cambuur vernemen.
Ultee lijkt de nummer 1, maar mogelijk zijn ze nog met meer kandidaten in gesprek?
Citaat van: PePe op november 01, 2022, 11:00:21
Vaag allemaal, dat we concreet niks van Cambuur vernemen.
Ultee lijkt de nummer 1, maar mogelijk zijn ze nog met meer kandidaten in gesprek?
Zaakwaarnemer van Ultee was gister in LWD, dus er is geen gesprek met andere trainers.
Citaat van: YellowBlue op november 01, 2022, 08:43:48
Als die Turken niet de hele tent over hadden genomen had hij nog gewoon bij Fortuna gezeten man. Meerdere trainers, maar ook voetballers die hem als trainer hebben gehad zijn super positief over hem. Ik vind zijn uitstraling ook niet alles maar hij is 35, misschien komt dat met de jaren...
Ik snap heel goed dat Cambuur hem wil, en dan het liefst over een langere periode.
Waarom langere periode? Laat hem eerst een contract voor de rest van het seizoen afsluiten. Vliegen we er uit, weet je als club ook voldoende.
Citaat van: De Gast op november 01, 2022, 11:29:52
Waarom langere periode?
Speciaal om jou te pesten ;)
Citaat van: J.v.G. op november 01, 2022, 11:03:17
Zaakwaarnemer van Ultee was gister in LWD, dus er is geen gesprek met andere trainers.
Het ??n sluit het ander uit?
Citaat van: hobbes op november 01, 2022, 11:40:57
Het ??n sluit het ander uit?
Als ze in een afrondde fase zitten met Ultee wel ja..
Citaat van: De Gast op november 01, 2022, 11:29:52
Waarom langere periode? Laat hem eerst een contract voor de rest van het seizoen afsluiten. Vliegen we er uit, weet je als club ook voldoende.
Omdat een trainer van die leeftijd niet voor slechts een half jaar komt lijkt mij. Het moet van beide kanten komen. Contract vanuit Cambuur perspectief voor een half jaar is misschien aantrekkelijk maar daar zegt een nieuwe trainer geen "Ja" tegen, die wil waarschijnlijk iets meer zekerheid :proost
Citaat van: Stiens op november 01, 2022, 12:29:22
Omdat een trainer van die leeftijd niet voor slechts een half jaar komt lijkt mij. Het moet van beide kanten komen. Contract vanuit Cambuur perspectief voor een half jaar is misschien aantrekkelijk maar daar zegt een nieuwe trainer geen "Ja" tegen, die wil waarschijnlijk iets meer zekerheid :proost
Je moet zelf ook geen contract van een half jaar willen, er is teveel tijd om dit in te vullen met een ad-interim. Het enige dat je mi. moet doen is afspraken maken over degradatie. Scheiden dan de wegen of niet?
Citaat van: J.v.G. op november 01, 2022, 11:03:17
Zaakwaarnemer van Ultee was gister in LWD, dus er is geen gesprek met andere trainers.
Kan je uitleggen waarom het ene het andere uitsluit? Ik kan mij voorstellen dat zolang er niets getekend is dat Cambuur in gesprek blijft met andere trainers. Zou anders raar zijn.
Citaat van: J.v.G. op november 01, 2022, 11:47:12
Als ze in een afrondde fase zitten met Ultee wel ja..
Ah, hier antwoord je al. Ik was te snel. Maar zolang er geen handtekening staat is het naief om niet met andere partijen te blijven spreken toch?
Citaat van: PePe op november 01, 2022, 11:00:21
Vaag allemaal, dat we concreet niks van Cambuur vernemen.
Ultee lijkt de nummer 1, maar mogelijk zijn ze nog met meer kandidaten in gesprek?
dat weet ik niet, de voorkeur was 1 dag na Henk al bekend. Zou het wel heel zwak vinden. Het lijkt erop dat vooral foeke zijn zin door wil drukken en dan zelf aftaait
De naam van Verbeek valt en ook Johnny Jansen zijn naam is gevallen. Laatste heeft in zijn stage week een goede indruk achter gelaten bij de spelersgroep
Citaat van: Lore op november 01, 2022, 13:56:57
Ah, hier antwoord je al. Ik was te snel. Maar zolang er geen handtekening staat is het naief om niet met andere partijen te blijven spreken toch?
Er was maar 1 echte kandidaat mede door de voordracht van HdJ.
Citaat van: Teun Seun op november 01, 2022, 14:11:07
De naam van Verbeek valt en ook Johnny Jansen zijn naam is gevallen. Laatste heeft in zijn stage week een goede indruk achter gelaten bij de spelersgroep
Heb ik wat gemist?
We weten het allemaal niet, wie de nieuwe trainer gaat worden.
Meestal komt er een trainer, waar nog niemand aan heeft gedacht.
Citaat van: PePe op november 01, 2022, 14:54:38
We weten het allemaal niet, wie de nieuwe trainer gaat worden.
Meestal komt er een trainer, waar nog niemand aan heeft gedacht.
:_schater :_schater :_schater
Citaat van: J.v.G. op november 01, 2022, 14:24:56
Er was maar 1 echte kandidaat mede door de voordracht van HdJ.
ah nee juh dat maak je je zelf wijs omdat je je gelijk wil halen. Ik weet nu al dat ik nu de volle laag krijg net als zuid :devil
Citaat van: J.v.G. op november 01, 2022, 14:55:37
:_schater :_schater :_schater
Zelfs jvg weet het niet :_schater :_schater :_schater
Citaat van: PePe op november 01, 2022, 14:57:31
Zelfs jvg weet het niet :_schater :_schater :_schater
:thumbsup
Citaat van: Treb op november 01, 2022, 14:28:00
Heb ik wat gemist?
Dit is natuurlijk een lulverhaal. Maar Verbeek komt 100% zeker niet.
Citaat van: ruubmac op november 01, 2022, 15:28:01
Dit is natuurlijk een lulverhaal. Maar Verbeek komt 100% zeker niet.
Das al wat. En die andere ken beter oek thuusblieve
Wat een kulverhaal dat Henk um had aanbevolen. Dat is 100% zeker niet waar.
Citaat van: sunderland op november 01, 2022, 16:47:07
Wat een kulverhaal dat Henk um had aanbevolen. Dat is 100% zeker niet waar.
Dat Ultee afgelopen vrijdag een gesprek heeft gehad met o.a. Hollander is ook niet waar zeker :_schater
In Belgi? zijn ook veel vacatures, misschien hoopt Ultee daar op een baantje en wacht nog even met tekenen
Citaat van: Naastismis op november 01, 2022, 17:10:54
In Belgi? zijn ook veel vacatures, misschien hoopt Ultee daar op een baantje en wacht nog even met tekenen
Als je de laatste berichten heb gelezen is er overeen gekomen dat Ultee na de winterstop gaat beginnen.
Als je niet van de hoed en de rand weet en wat roeptoetert, kun je beter niets schrijven in plaats van wat stemming maken op het forum. :R
De pot verwijt de ketel Vlampiepje.
Wat bij Cambuur past is een Cambuur man. Iemand met historie hier. Die weet wat voor club wij zijn en dat het hier helemaal niet rustig is (op bestuurlijk niveau uitgezonderd). Met Hake had ook helemaal niemand wat en belandden we op een dood spoor. Ik ga er vanuit dat ze binnen de club daarvan geleerd hebben. Rob Maas idem. Die hadden hier niks te zoeken.
Citaat van: Vlampiep op november 01, 2022, 18:40:50
Als je de laatste berichten heb gelezen is er overeen gekomen dat Ultee na de winterstop gaat beginnen.
Als je niet van de hoed en de rand weet en wat roeptoetert, kun je beter niets schrijven in plaats van wat stemming maken op het forum. :R
Heeft hij al een contract getekend dan? Zo,ja waar kan ik dat bevestigt krijgen. Volgens mij bij jij de roeptoetert....
Citaat van: De Gast op november 01, 2022, 18:53:44
De pot verwijt de ketel Vlampiepje.
Wat bij Cambuur past is een Cambuur man. Iemand met historie hier. Die weet wat voor club wij zijn en dat het hier helemaal niet rustig is (op bestuurlijk niveau uitgezonderd). Met Hake had ook helemaal niemand wat en belandden we op een dood spoor. Ik ga er vanuit dat ze binnen de club daarvan geleerd hebben. Rob Maas idem. Die hadden hier niks te zoeken.
Dijkhuizen dan, wist precies wat Cambuur is had historie genoeg hier maar was ook geen groot succes. Je weet het toch niet hoe het loopt.
Uit alle informatie is mij een ding niet duidelijk : Als er nog 30 punten binnengehaald moeten worden dan telt iedere wedstrijd toch ? en zeker een trainingskamp om goed van start te gaan in de tweede seizoenhelft !
Die eeuwige traagheid !
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 01, 2022, 19:03:48
Dijkhuizen dan, wist precies wat Cambuur is had historie genoeg hier maar was ook geen groot succes. Je weet het toch niet hoe het loopt.
Of Henk de Jong? Bij mijn weten heeft hij bij Heerenveen gespeeld en is hij als (assistent)trainer actief geweest bij Heerenveen/Groningen/Heracles en amateurs voor hij bij Cambuur kwam.
Citaat van: veteraan op november 01, 2022, 19:32:56
Uit alle informatie is mij een ding niet duidelijk : Als er nog 30 punten binnengehaald moeten worden dan telt iedere wedstrijd toch ? en zeker een trainingskamp om goed van start te gaan in de tweede seizoenhelft !
Die eeuwige traagheid !
Het is maar net waar jij je info vandaan haalt, als de nieuwe trainer nu al mee kijkt en analyseert en de week na Heerenveen officieel aan de slag gaat, dan vind ik de traagheid wel meevallen. Dan kan hij 5 a 6 weken werken met de groep, tot aan de eerste wedstrijd na de winterstop.
Citaat van: Noordcambuur op oktober 13, 2017, 23:08:56
lul niet kerel eruit met deze trainer..... :(
We weten allemaal dat he Ultee wordt. Waarschijnlijk ook nog voor een lang termijn. Typisch Cambuur om zo'n waardeloze trainer te halen. Maar wees eerlijk, welke trainer wil nou hier komen en er zeker van zijn om te degraderen.
Citaat van: J.v.G. op november 01, 2022, 20:19:29
Het is maar net waar jij je info vandaan haalt, als de nieuwe trainer nu al mee kijkt en analyseert en de week na Heerenveen officieel aan de slag gaat, dan vind ik de traagheid wel meevallen. Dan kan hij 5 a 6 weken werken met de groep.
Koekoek koekoek koekoek
Citaat van: De Gast op november 01, 2022, 18:53:44
De pot verwijt de ketel Vlampiepje.
Wat bij Cambuur past is een Cambuur man. Iemand met historie hier. Die weet wat voor club wij zijn en dat het hier helemaal niet rustig is (op bestuurlijk niveau uitgezonderd). Met Hake had ook helemaal niemand wat en belandden we op een dood spoor. Ik ga er vanuit dat ze binnen de club daarvan geleerd hebben. Rob Maas idem. Die hadden hier niks te zoeken.
Nou , geef jij dan even definities waaraan een cambuur moet voldoen.
Citaat van: D.H.Skolten op november 01, 2022, 20:36:39
We weten allemaal dat he Ultee wordt. Waarschijnlijk ook nog voor een lang termijn. Typisch Cambuur om zo'n waardeloze trainer te halen. Maar wees eerlijk, welke trainer wil nou hier komen en er zeker van zijn om te degraderen.
Je hebt gelijk, als hij jouw posts leest komt hij zeker niet.
Citaat van: D.H.Skolten op november 01, 2022, 20:45:05
Koekoek koekoek koekoek
Het is 3 uur? Dou bist niet bij de tijd ouwe koekoeksklok...
Fred Grim kwam Zondag bij ESPN, in mijn beleving, teleurgesteld over. Een paar jaar geleden wilde hij erg graag trainer van SCC worden en nu zei hij dat Almere (hou toch op) en Sparta geweldige clubs waren. Wel evenals Cambuur maar toch. Hij gaf ook aan dat hij niet gevraagd is en dat steekt denk ik wel. Ultee zal het wel worden en ik hoop dat hij waar kan maken wat de directie kennelijk in hem ziet. Vrijdag eerst maar even de longen uit het lijf schreeuwen tegen NEK.. Zou mij trouwens ook niet verbazen als e.e.a. met Ultee uiteindelijk toch weer niet doorgaat. Nooit saai bij Cambuur.
Citaat van: V-man op november 01, 2022, 21:14:24
Fred Grim kwam Zondag bij ESPN, in mijn beleving, teleurgesteld over. Een paar jaar geleden wilde hij erg graag trainer van SCC worden en nu zei hij dat Almere (hou toch op) en Sparta geweldige clubs waren. Wel evenals Cambuur maar toch. Hij gaf ook aan dat hij niet gevraagd is en dat steekt denk ik wel. Ultee zal het wel worden en ik hoop dat hij waar kan maken wat de directie kennelijk in hem ziet. Vrijdag eerst maar even de longen uit het lijf schreeuwen tegen NEK.. Zou mij trouwens ook niet verbazen als e.e.a. met Ultee uiteindelijk toch weer niet doorgaat. Nooit saai bij Cambuur.
is t al een uitgemaakte zaak dat Ultee de nieuwe trainer wordt?. Overal lees ik wel dat hij op pole position staat. Maar er zullen toch ook wel andere trainers zijn die op t lijstje staan. T lijkt me toch niet dat ze alleen ultee op t lijstje hebben staan.
Voetbalprimeur meldt dat Ultee een belangrijke stem wil bij de transfers.
Grim heeft zn kans gehad en toen wou hij zelf niet....dus nu niet zeuren.
Ik zie het wel zitten in een jonge trainer die meegaat met de tijd.
Maar iedereen wordt hier bij voorbaat al afgebrand gezaagd en gemaaid. Enne...Skolten, laatste tijd las ik met plezier je postjes, het leek wel Skolten 2.0. Wel kritiek maar ook positief ga daar nou een beetje mee door man. Je zit nu weer tussen de zagers maaiers en branders....jmmr.
Citaat van: J.v.G. op november 01, 2022, 17:02:45
Dat Ultee afgelopen vrijdag een gesprek heeft gehad met o.a. Hollander is ook niet waar zeker :_schater
dat is wel waar maar wat jij zegt is een lul verhaal dus begin je ergens anders over. Je kunt wel in de politiek daar willen ze ook steeds hun gelijk halen en veranderen ze van richting
Citaat van: sunderland op november 01, 2022, 16:47:07
Wat een kulverhaal dat Henk um had aanbevolen. Dat is 100% zeker niet waar.
Begint een beetje extreme vormen aan te nemen van heer J.v.g om zijn gelijk te willen halen. :zucht
Citaat van: sunderland op november 01, 2022, 23:53:47
dat is wel waar maar wat jij zegt is een lul verhaal dus begin je ergens anders over. Je kunt wel in de politiek daar willen ze ook steeds hun gelijk halen en veranderen ze van richting
Wat ik wil aangeven is dat die zelfde bron mij heeft verteld dat HdJ Ultee een prima trainer vind voor Cambuur..
Citaat van: michello op november 02, 2022, 08:07:32
Begint een beetje extreme vormen aan te nemen van heer J.v.g om zijn gelijk te willen halen. :zucht
Toelichting graag?
Citaat van: J.v.G. op november 02, 2022, 08:51:59
Wat ik wil aangeven is dat die zelfde bron mij heeft verteld dat HdJ Ultee een prima trainer vind voor Cambuur..Toelichting graag?
wat zal HDJ anders moeten zeggen. Die zelfde Henk de Jong zal zoveel trainers prima vinden voor Cambuur omdat Henk never nooit een collega zal afvallen
Citaat van: sunderland op november 02, 2022, 09:52:44
wat zal HDJ anders moeten zeggen. Die zelfde Henk de Jong zal zoveel trainers prima vinden voor Cambuur omdat Henk never nooit een collega zal afvallen
Ja dat is ook zo :thumbsup
En toch hoop ik dat Ultee het niet word.
Citaat van: sunderland op november 02, 2022, 09:59:31
En toch hoop ik dat Ultee het niet word.
Dat kan en mag, ik hoop het wel, ook al alleen om een frisse wind door de club te krijgen. Weg met bepaalde afspraken en privileges van spelers iedereen op 0 beginnen. Als voorbeeld Bergsma aanvoerder maken en Jacobs heeft het in het verleden goed gedaan, maar nu bijna hopeloos maar speelt op basis van het verleden dat is dan voorbij. :thumbsup
Citaat van: J.v.G. op november 02, 2022, 10:08:26
Dat kan en mag, ik hoop het wel, ook al alleen om een frisse wind door de club te krijgen. Weg met bepaalde afspraken en privileges van spelers iedereen op 0 beginnen. Als voorbeeld Bergsma aanvoerder maken en Jacobs heeft het in het verleden goed gedaan, maar nu bijna hopeloos maar speelt op basis van het verleden dat is dan voorbij. :thumbsup
Dat kan bij elke andere trainer toch? En ben het er wel mee eens
Citaat van: J.v.G. op november 02, 2022, 10:08:26
Dat kan en mag, ik hoop het wel, ook al alleen om een frisse wind door de club te krijgen. Weg met bepaalde afspraken en privileges van spelers iedereen op 0 beginnen. Als voorbeeld Bergsma aanvoerder maken en Jacobs heeft het in het verleden goed gedaan, maar nu bijna hopeloos maar speelt op basis van het verleden dat is dan voorbij. :thumbsup
Mee eens! Heel benieuwd naar deze aankomende 2 weken qua punten en de aankomende tijd wat er gaat gebeuren.
SCC |:)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 02, 2022, 10:22:22
Dat kan bij elke andere trainer toch? En ben het er wel mee eens
Een jong iemand die helemaal nieuw is voor de club kan verfrissend werken en misschien de club naar een hoger niveau brengen. Maar dat kan met elke trainer zonder Cambuur verleden, maar dit is mijn gedacht kan er ook totaal naast zitten.
Een ervaren TD er bij bijvoorbeeld Ted van Leeuwen is vrij heb ik begrepen
Eigenlijk moet Cambuur nu eerst een TD voor de komende jaren aanstellen.
Foeke verlengen, of een nieuwe aanstellen.
Deze wordt verantwoordelijk voor het technische beleid.
Deze TD moet een nieuwe trainer aannemen.
Citaat van: J.v.G. op november 02, 2022, 10:08:26
Dat kan en mag, ik hoop het wel, ook al alleen om een frisse wind door de club te krijgen. Weg met bepaalde afspraken en privileges van spelers iedereen op 0 beginnen. Als voorbeeld Bergsma aanvoerder maken en Jacobs heeft het in het verleden goed gedaan, maar nu bijna hopeloos maar speelt op basis van het verleden dat is dan voorbij. :thumbsup
Als Bosbaard ballen heeft grijpt hij nu al in. Dan hoeft de nieuwe trainer niet nog eens een paar wedstrijden aan te zien om in te grijpen.
Zwakke plekken eruit halen, paar omzettingen en dan speel je gewoon middenmoot!
Sjors Ultee op drempel bij SC Cambuur, het wachten is op de handtekening: 'Het is beter voor een nieuwe coach om later in te stappen dan per direct'
Sjors Ultee wil naar SC Cambuur en Cambuur wil Sjors Ultee: de twee partijen zijn nog steeds met elkaar in gesprek. Een prangende vraag is nu nog wanneer Ultee zal beginnen. Technisch manager Foeke Booy: ?In dit geval zal de timing van het aanstellen in de winterstop veel beter kunnen gaan uitpakken dan wanneer je dat per direct zou doen.?
Marissa de Jong ? Vandaag, 11:50 ? Sport
Alles wijst erop dat Ultee vanaf de winterstop voor de spelersgroep zal staan. Immers: beginnen v??r NEC-thuis, dat is al vrij kort dag. Daarbovenop treft Cambuur volgende week Feyenoord in de Kuip, een wedstrijd waarin de ploeg normaal gesproken niet veel kans maakt, en staat de Friese derby op het programma: altijd een wedstrijd op zich.
Het is aan Ultee of hij zijn vingers gelijk al aan die wedstrijden wil gaan branden. Booy wil totdat er een handtekening staat nog niet ingaan op namen, maar snapt wel dat een nieuwe trainer niet staat te springen om nu gelijk te starten: ?Hij loopt niet weg voor drie belangrijke wedstrijden, maar zijn invloed zal daarin nihil zijn, dus het is beter voor een nieuwe coach om later in te stappen dan direct.?
Aan de bereidheid van beide kanten ligt het niet: Cambuur kan en wil wachten op Ultee. Assistenten Pascal Bosschaart en Martijn Barto namen de honneurs al vaker waar dit seizoen en zouden dat nog prima drie wedstrijden kunnen doen. In dat geval zou de 35-jarige Utrechter in de winterstop rustig in kunnen stromen. ?Pascal en Martijn hebben ook wel voor hetere vuren gestaan, dus die kunnen die wedstrijden prima oppakken?, aldus Booy.
Nieuwe trainer kan ?heel goed zijn stempel gaan drukken? in deze lange winterstop
Hij benadrukt dat deze winterstop een andere winterstop is dan andere jaren, omdat deze vanwege het WK in Qatar een stuk langer is. ?Eigenlijk een soort tweede voorbereiding zoals we die in de zomer hebben. Die aanloop naar de tweede fase is veel langer en groter dan het ooit is geweest, daarin kan een nieuwe trainer heel goed zijn stempel gaan drukken.?
Wel is duidelijk dat Cambuur in Ultee geen ?tijdelijke? optie ziet, puur om het seizoen af te maken. De club wil naar verluidt de trainer een contract voor 2,5 jaar aanbieden. ?Het is in ieder geval niet voor alleen dit seizoen?, stelt Booy.
Mogelijk goed nieuws voor de huidige Cambuur-assistenten is dat Ultee niet per se zijn assistent Rob Alflen mee wil nemen naar zijn nieuwe club. Alflen werd tegelijk met Ultee ontslagen bij Fortuna. Bosschaart en Barto beschikken beiden over een aflopend contract bij Cambuur.
Ultee werd begin dit seizoen al na drie wedstrijden de laan uit gestuurd bij Fortuna. De 4-1 nederlaag tegen uitgerekend Cambuur was de druppel. Inmiddels staat de 40-jarige Spanjaard Julio Vel?zquez aan het roer bij de Limburgse club.
2,5 jaar. Eindeloos vertrouwen dus. Bijzonder.
Tsja, ben benieuwd.
Citaat van: De Gast op november 02, 2022, 12:16:16
2,5 jaar. Eindeloos vertrouwen dus. Bijzonder.
Bijzonder omdat?
Het lijkt erop dat het doordrukken is van Foeke en dat het nu geen goed moment is is ook zwak. Wij hebben per direct 1 nodig want er zijn nog 9 punten te verdienen. Nu krijg je dus ook dat de spelersgroep het ook niet zo nauw neemt omdat zij ook zo gaan denken van laat maar er komt over2 maand toch een nieuwe. Nee daar hoor je Foeke nu niet over
Citaat van: sunderland op november 02, 2022, 12:29:49
Het lijkt erop dat het doordrukken is van Foeke en dat het nu geen goed moment is is ook zwak. Wij hebben per direct 1 nodig want er zijn nog 9 punten te verdienen. Nu krijg je dus ook dat de spelersgroep het ook niet zo nauw neemt omdat zij ook zo gaan denken van laat maar er komt over2 maand toch een nieuwe. Nee daar hoor je Foeke nu niet over
Over twee weken!
Dan gaat de knop bij mij om en wens ik Ultee het allerbeste en hoop ik dat ie stunt net als vorig seiz bij Fortuna door ons erin te houden al hoeft het voor mij niet net zo spannend te worden. Voor de rikketik is dat niet goed |:)
Citaat van: J.v.G. op november 02, 2022, 12:40:56
7 punten |:)
tja dan roeptoetert iedereen weer waarom een nieuwe
Citaat van: sunderland op november 02, 2022, 12:42:09
tja dan roeptoetert iedereen weer waarom een nieuwe
Zal dat niet wat meevallen?
Citaat van: J.v.G. op november 02, 2022, 12:40:56
7 punten |:)
waarom denk je dat we gelijk spelen tegen NEC? :(
:devil
Citaat van: zeewolde op november 02, 2022, 13:08:45
waarom denk je dat we gelijk spelen tegen NEC? :(
:devil
Omdat zij 2 op de 3 wedstrijden gelijkspelen :koffie
Ultee is ook niet onnozel natuurlijk. Die ziet zelf ook wel dat 3/4 punten het hoogst haalbare zal zijn. Ik had liever gezien dat hij direct in zou stappen MET een extra assistent. Ik vraag me af of dat gaat gebeuren..
Citaat van: sunderland op november 02, 2022, 12:29:49
Het lijkt erop dat het doordrukken is van Foeke en dat het nu geen goed moment is is ook zwak. Wij hebben per direct 1 nodig want er zijn nog 9 punten te verdienen. Nu krijg je dus ook dat de spelersgroep het ook niet zo nauw neemt omdat zij ook zo gaan denken van laat maar er komt over2 maand toch een nieuwe. Nee daar hoor je Foeke nu niet over
Wat een hoop onzin verkondig jij. Volgens mij draagt Foeke prima en logische redenen aan. Als Ultee nu direct instroomt kan hij z'n stempel voor NEC al niet meer drukken (te laat). Stel je verliest die, dan ligt het volgens de altijd kritische Liwwadder achterban direct aan de nieuwe trainer. Die week daarna pak je normaal gesproken geen punten tegen Feyenoord en daarna volgt de derby. Als je daar ook nog eens geen punten pakt is het hek helemaal van de dam en kan de nieuwe trainer alweer z'n biezen pakken volgens de fans. Zo steken onze supporters nou eenmaal in elkaar... Dan begin je als trainer dus al met een enorme achterstand richting de 2e seizoenshelft.
De logische keuze is dus, wat Booy ook aangeeft, om in de winterstop te beginnen en een volledige voorbereiding te draaien met de groep. Nu instappen is een veel te groot afbreukrisico. Dat ziet Cambuur, en dat ziet Ultee ook.
Ik denk niet dat de spelers nu denken "Laat maar" zoals jij suggereert. Die weten ook dat de nieuwe trainer natuurlijk allang meekijkt. En als voetballer wil je zelf ook altijd op het hoogste niveau winnen, en al helemaal straks in de derby. Daar twijfel ik niet aan.
Stiens snapt het helemaal.
Laten we iedereen zowel trainers als ook nieuwe spelers eens een eerlijke kans geven.
Ik kan de keuze ook wel volgen. Alles nu omgooien gaat geen extra punten opleveren, is juist een risico. Het zal drie keer op inzet moeten en dan nog wat punten sprokkelen.
Ultee lijkt me geen slechte trainer en gewend om onderin te spelen. Had liever een trainer met wat aanvallender voetbal gezien (Grim) maar hopelijk snapt Ultee ook dat wat voor type voetbal hier past.
Cambuur benoemt pas een trainer als de tegenstander zwak genoeg is ?
Als een nieuwe trainer DKV inpakt of gelijkspeelt is ie al onvervangbaar
Wat een angst !!!
Bij winst op dkv kan een nieuwe trainer niet meer stuk in Leeuwarden. |:)
Maar dat durven ze nog niet aan
DKV ligt dubbel, de trainer komt pas als zij achter de rug zijn !
Ik snap het wel dat de club wacht met het aantreden van Ultee tot de winterstop.
Er is momenteel weinig balans in de selectie waardoor een aantal spelers die een tijd terug wel presteerden nu niet presteren.
Een nieuwe aanpak zal direct geen vruchten afwerkingen, dus is de extra lange winterstop hiervoor een uitgelezen moment. Ultee heeft zo ook voldoende tijd om te observeren welke spelers echt te kort komen of worstelen met hun vorm.
Die word de maandag na dkv dus gepresenteerd.
Voor beide kanten, nu presenteren of later, zijn argumenten te bedenken. En beide standpunten lijken mij best redelijk. Dan kan je er als supporter ook voor kiezen om de keuze te laten liggen bij het bestuur.
De spelers moeten zich gewoon focussen op NEC, die winnen en dan staat het er een stuk beter voor. De eerste wedstrijden in januari gaan echt heel veel bepalen.
Citaat van: zeewolde op november 02, 2022, 13:08:45
waarom denk je dat we gelijk spelen tegen NEC? :(
:devil
Omdat jij dit nu zegt :zweep :koffie
Citaat van: Stiens op november 02, 2022, 13:40:25
Wat een hoop onzin verkondig jij. Volgens mij draagt Foeke prima en logische redenen aan. Als Ultee nu direct instroomt kan hij z'n stempel voor NEC al niet meer drukken (te laat). Stel je verliest die, dan ligt het volgens de altijd kritische Liwwadder achterban direct aan de nieuwe trainer. Die week daarna pak je normaal gesproken geen punten tegen Feyenoord en daarna volgt de derby. Als je daar ook nog eens geen punten pakt is het hek helemaal van de dam en kan de nieuwe trainer alweer z'n biezen pakken volgens de fans. Zo steken onze supporters nou eenmaal in elkaar... Dan begin je als trainer dus al met een enorme achterstand richting de 2e seizoenshelft.
De logische keuze is dus, wat Booy ook aangeeft, om in de winterstop te beginnen en een volledige voorbereiding te draaien met de groep. Nu instappen is een veel te groot afbreukrisico. Dat ziet Cambuur, en dat ziet Ultee ook.
Ik denk niet dat de spelers nu denken "Laat maar" zoals jij suggereert. Die weten ook dat de nieuwe trainer natuurlijk allang meekijkt. En als voetballer wil je zelf ook altijd op het hoogste niveau winnen, en al helemaal straks in de derby. Daar twijfel ik niet aan.
wat een bang verhaal. Ben het daar totaal niet mee eens
Citaat van: PePe op november 02, 2022, 14:28:29
Bij winst op dkv kan een nieuwe trainer niet meer stuk in Leeuwarden. |:)
En bij verlies? Wordt ie gelijk afgebrand. Ik denk dat het een verstandige keuze is dat de nieuwe trainer (wie het ook mag worden) begint na de komende 3 wedstrijden. Selectie 2 weken op vakantie sturen en dan een frisse start maken. Dan is er tijd genoeg tot hervatting van de competitie voor de nieuwe trainer om zijn stempel te drukken.
Citaat van: NRG op november 02, 2022, 18:43:03
En bij verlies? Wordt ie gelijk afgebrand. Ik denk dat het een verstandige keuze is dat de nieuwe trainer (wie het ook mag worden) begint na de komende 3 wedstrijden. Selectie 2 weken op vakantie sturen en dan een frisse start maken. Dan is er tijd genoeg tot hervatting van de competitie voor de nieuwe trainer om zijn stempel te drukken.
Precies wat je zegt, een frisse start voor iedereen! Misschien is er dan ook ruimte voor toch een nieuwe impuls (lees: aankoop) om de selectie te versterken, en tijd genoeg om nieuwe tactische accenten in te slijpen. Meteen het jaar goed beginnen met wedstrijden tegen concurrenten als Volendam en Emmen.
En dat die weds nu al komt over 2 dagen is ook een kulreden, dan hadden ze hem ook voor het weekend al kunnen aanstellen want toen was het ook al mondeling rond. Een frisse wind is nu nodig anders raken we te ver achterop.
Citaat van: sunderland op november 02, 2022, 18:47:07
En dat die weds nu al komt over 2 dagen is ook een kulreden, dan hadden ze hem ook voor het weekend al kunnen aanstellen want toen was het ook al mondeling rond. Een frisse wind is nu nodig anders raken we te ver achterop.
Een nieuwe trainer gaat de komende wedstrijden echt het verschil niet maken. Laat de huidige technische staf z?n werk maar doen. En ik ga er van uit dat spelersgroep ook wel zo professioneel is dat ze het belang van de komende wedstrijden in zien.
Citaat van: NRG op november 02, 2022, 18:52:29
Een nieuwe trainer gaat de komende wedstrijden echt het verschil niet maken. Laat de huidige technische staf z?n werk maar doen. En ik ga er van uit dat spelersgroep ook wel zo professioneel is dat ze het belang van de komende wedstrijden in zien.
we zullen het gaan zien maar ik heb er een hard hoofd in. Straks roept iedereen weer anders
Citaat van: sunderland op november 02, 2022, 18:54:34
we zullen het gaan zien maar ik heb er een hard hoofd in. Straks roept iedereen weer anders
Alles zal afhangen van de resultaten. Winnen we van NEC en pakken we een puntje bij dkv dan ben ik tevreden. Ongeacht wie er voor de groep staat. Maar nul punten in de komende drie wedstrijden is ook niet onrealistisch. Lijkt me geen lekkere start voor een nieuwe trainer die nul kans krijgt om zijn stempel op het team te drukken. Ik zou het risico niet nemen als ik Cambuur was.
Ik ben heel positief, maar ik begrijp volstrekt niet dat een trainer niet meteen begint om een team voor te bereiden op de tweede competitiehelft. Tegen DKV kan ie geweldig scoren en om dertig punten te pakken moet hij alles inzetten ! Afbreukrisico ? Jongejonge !
De enige reden is het publiek, maar het Leeuwarder publiek is mans genoeg om te zien of er spel in de ploeg zit. Ook bij tegenvallende uitslagen.
gisteravond frank de boer gezien !
Citaat van: okkele op november 02, 2022, 21:28:54
gisteravond frank de boer gezien !
In Glasgow? :ams
Ultee een totaal ander type als henk lijkt mij en zijn speelwijze ook
dus ik maak me wel zorgen. een frisse kijk is goed maar geen andere
kijk toch het aanvallende spel heeft ons veel gebracht de afgelopen jaren
dat gaan we nu toch niet afbreken?
Citaat van: denistel op november 03, 2022, 03:56:14
Ultee een totaal ander type als henk lijkt mij en zijn speelwijze ook
dus ik maak me wel zorgen. een frisse kijk is goed maar geen andere
kijk toch het aanvallende spel heeft ons veel gebracht de afgelopen jaren
dat gaan we nu toch niet afbreken?
ik hoop vooral ook dat ze hier aan hadden gedacht. Dat het iedere x volzit komt ook daardoor. Bij Dkv en Groningen zitten niet voor niks zo weinig mensen.
Citaat van: sunderland op november 03, 2022, 07:55:24
ik hoop vooral ook dat ze hier aan hadden gedacht. Dat het iedere x volzit komt ook daardoor. Bij Dkv en Groningen zitten niet voor niks zo weinig mensen.
Dat het vol zit vanwege ons spel/resultaten is niet waar. Op PSV na hebben we in heel 2022 amper leuke wedstrijden gezien toch?
Citaat van: michello op november 03, 2022, 08:09:52
Dat het vol zit vanwege ons spel/resultaten is niet waar. Op PSV na hebben we in heel 2022 amper leuke wedstrijden gezien toch?
weinig overwinningen idd maar wel de intentie om aan te vallen en het publiek te vermaken. Als we DannyBuys voetbal zouden spelen zaten er echt wel minder hoor.
Citaat van: denistel op november 03, 2022, 03:56:14
Ultee een totaal ander type als henk lijkt mij en zijn speelwijze ook
dus ik maak me wel zorgen. een frisse kijk is goed maar geen andere
kijk toch het aanvallende spel heeft ons veel gebracht de afgelopen jaren
dat gaan we nu toch niet afbreken?
Je hebt een totaal verkeerd beeld van hem, hij is misschien tactiek 's gezien realistischer dan Henk, maar dit betekend absoluut geen beton voetbal.
En daarbij vergeet je dat Henk in een rustige omgeving werkte en jaren met de zelfde spelers kon werken, wat Ultee absoluut niet had bij die Turke-maffia, elk jaar een buslading nieuwe spelers ?n er maar weer een team van maken en in de eredivisie zien te blijven.
JvG is het eerste lid van de fanclub merk ik wel.
Nou ja als hij maar goeie spelers haalt en een ervaren oud (top)voetballer als assistent a la Bosbaard.
Maar over-all gezien hebben we geen goeie ervaringen met trainers die net elders zijn ontslagen. Hake, Dijkhuizen en Maas hebben hier ook niks teweeg kunnen brengen.
Citaat van: De Gast op november 03, 2022, 09:45:40
JvG is het eerste lid van de fanclub merk ik wel.
Nou ja als hij maar goeie spelers haalt en een ervaren oud (top)voetballer als assistent a la Bosbaard.
Maar over-all gezien hebben we geen goeie ervaringen met trainers die net elders zijn ontslagen. Hake, Dijkhuizen en Maas hebben hier ook niks teweeg kunnen brengen.
Ik ben meer van een eerlijke kans geven, en verdiepen in de beste man. Luister anders de podcast Het Hertenkamp met Rene v/d Weij eens of wat andere mensen(journalisten uit zuiden bijvoorbeeld) over hem zeggen. Zelfs Fortuna supporters zeggen nu nog dat het een goede trainer en aardige vent is.
De selectie is ook ingericht op het systeem wat we al tijden spelen. Bergsma hetzelfde type als Schouten, v Kaam als voetballende 6, Mambimbi als snelle handige linksbuiten ect ect. Spelers die vooral goed zijn als ze aan de bal zijn en niet als we het initiatief aan de tegenstander laten.
Met deze spelers kun dus niet heel veel anders spelen dan we nu doen... wat andere namen misschien en wat taktische aanpassingen maar niet een totaal ander systeem.
Ik denk zelfs dat JVG een grote poster boven zijn bed heeft van Ultee. Je kan toch niet ontkennen dat Ultee compleet anders voetbal speelt. Nu word dat opeens een stuk realistischer genoemd dan Henk zijn voetbal idee. We zullen eraan moeten wennen dat het heel anders word. Daar heeft Denistel toch gelijk in maar nu zal er wel weer een reactie komen vanuit de politiek ? kom er maar in :devil
Citaat van: J.v.G. op november 03, 2022, 09:57:04
Ik ben meer van een eerlijke kans geven, en verdiepen in de beste man. Luister anders de podcast Het Hertenkamp met Rene v/d Weij eens of wat andere mensen(journalisten uit zuiden bijvoorbeeld) over hem zeggen. Zelfs Fortuna supporters zeggen nu nog dat het een goede trainer en aardige vent is.
dat laatste heeft toch helemaal niks te maken met wat Denistel schrijft. Idd is het een hele aardige vent en ook een goede trainer.
Aanvallend voetbal is het mooist, echter als je verliest, wordt het minder mooi. Ik heb ook liever een andere trainer, maar Ultee moest wel zo spelen voor handhaving. Ik hoop dat hij de tijd krijgt, en dat de spelers zo goed zijn om aanvallend te kunnen spelen.
Citaat van: denistel op november 03, 2022, 03:56:14
Ultee een totaal ander type als henk lijkt mij en zijn speelwijze ook
dus ik maak me wel zorgen. een frisse kijk is goed maar geen andere
kijk toch het aanvallende spel heeft ons veel gebracht de afgelopen jaren
dat gaan we nu toch niet afbreken?
kan toch ook niet anders jonguh?
er is maar 1 henk de jong en die is niet te vervangen, zeker zijn people-skills niet.
het is dus ook niet eerlijk om een volgende trainer te vergelijken met de jong.
wat een gelul ook om iemand die probeert realistisch en inhoudelijk te posten weer af te serveren als iemand van een fanclub met een poster boven zn bed.
ps,
mijn stanley menzo poster hangt nog steeds , goed spul!
|:)
Even nergens om maar met het ?aanvallende? spel van Henk hebben we dit seizoen 8 doelpunten gemaakt en zijn we de minst scorende ploeg van de hele Eredivisie. Met aanvallend spel gaan we het simpelweg niet redden, het is tijd voor een andere kijk op het spel en dan mag het van mij wel een stuk ?realistischer? of hoe dat tegenwoordig ook heet
Citaat van: okkele op november 03, 2022, 11:09:16
wat een gelul ook om iemand die probeert realistisch en inhoudelijk te posten weer af te serveren als iemand van een fanclub met een poster boven zn bed.
ps,
mijn stanley menzo poster hangt nog steeds , goed spul!
|:)
Oja die tijd hebben we ook gehad :_schater :devil dat jij hier constant zat uit te dagen
:proost
;)
Citaat van: Danny058 op november 03, 2022, 12:01:30
Even nergens om maar met het ?aanvallende? spel van Henk hebben we dit seizoen 8 doelpunten gemaakt en zijn we de minst scorende ploeg van de hele Eredivisie. Met aanvallend spel gaan we het simpelweg niet redden, het is tijd voor een andere kijk op het spel en dan mag het van mij wel een stuk ?realistischer? of hoe dat tegenwoordig ook heet
helemaal eens.
zolang het niet overslaat in saai , puur verdedigend voetbal dan kan ik mij daar wel in vinden.
zeker nu we voorin geen verschil kunnen maken, zie excelsior thuis.
zelf bijna 30 mogelijkheden op een goal maar toch 0-2 verliezen.
Citaat van: Danny058 op november 03, 2022, 12:01:30
Even nergens om maar met het ?aanvallende? spel van Henk hebben we dit seizoen 8 doelpunten gemaakt en zijn we de minst scorende ploeg van de hele Eredivisie. Met aanvallend spel gaan we het simpelweg niet redden, het is tijd voor een andere kijk op het spel en dan mag het van mij wel een stuk ?realistischer? of hoe dat tegenwoordig ook heet
Henk was Henk ook niet h?, vergeet dat niet. Dat heeft zeker zijn weerslag gehad op alles. Van scoren tot aan keepersfouten. Hij wist dat ie iets moest doen aan de verdediging en dat is/was um ook gelukt en nu zou die bezig met de rest maar is ie niet aan toegekomen..
Citaat van: sunderland op november 03, 2022, 12:40:52
Henk was Henk ook niet h?, vergeet dat niet. Dat heeft zeker zijn weerslag gehad op alles. Van scoren tot aan keepersfouten. Hij wist dat ie iets moest doen aan de verdediging en dat is/was um ook gelukt en nu zou die bezig met de rest maar is ie niet aan toegekomen..
Probeerst nou iets recht te praten wat krom is? Dou kest su de politiek in :zweep
Henk zei over het elftal altijd dat ze alles met 100% moeten uitvoeren anders kwamen we te kort.
En dat geldt ook voor Henk zelf: als hij niet 100% kan geven is het Henk niet meer.
Dat besef had hij zelf ook en dat is heel erg knap.
Wat Henk heel goed begreep is dat Cambuur met lef en overtuiging moet spelen, niet afwachtend en aanpassen aan de tegenstanders. Dat is hoe we in het verleden het meeste succes hebben gehad en dat moet ook in de toekomst zo blijven.
Iedereen zn meug Sunder, zal niet doorvertellen dat jij een poster van jezelf boven je bedje hebt....
Zeg jij s dan een paar trainers die jij zou willen en ook te betalen voor Cambuur.
Citaat van: Bankzitter op november 03, 2022, 10:09:26
De selectie is ook ingericht op het systeem wat we al tijden spelen. Bergsma hetzelfde type als Schouten, v Kaam als voetballende 6, Mambimbi als snelle handige linksbuiten ect ect. Spelers die vooral goed zijn als ze aan de bal zijn en niet als we het initiatief aan de tegenstander laten.
Met deze spelers kun dus niet heel veel anders spelen dan we nu doen... wat andere namen misschien en wat taktische aanpassingen maar niet een totaal ander systeem.
dat bedoel ik dus mede ook. en je kan slechte oh mindere resultaten hebben met
aanvallend spel dan nemen de suppoters dat lang op de koop toe.
als je meer resultaat voetbal gaat spelen en het werkt ook niet is alles over lijkt mij
dan kan je niet meer terug.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 03, 2022, 14:22:43
Iedereen zn meug Sunder, zal niet doorvertellen dat jij een poster van jezelf boven je bedje hebt....
Zeg jij s dan een paar trainers die jij zou willen en ook te betalen voor Cambuur.
Je vergeet die poster van Alfons Arts die er ook hangt :devil
Mooi bin we dan nou allemaal weer even op elkaar uutzeikt t liekt hier soms de koffietafel in t rusthuis wel :_schater :_schater :y
Citaat van: nee,wel? op november 03, 2022, 15:40:18
Mooi bin we dan nou allemaal weer even op elkaar uutzeikt t liekt hier soms de koffietafel in t rusthuis wel :_schater :_schater :y
Dat ist! Altijd wat te beleven aan de koffietafel,, maar ook daar moet je niet alles te serieus nemen..
Ik zeik nooit op n ander moar n beetje ouwehoern mot kinn...
Moi ...uut Delfziel ,Grunn.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 01, 2022, 19:03:48
Dijkhuizen dan, wist precies wat Cambuur is had historie genoeg hier maar was ook geen groot succes. Je weet het toch niet hoe het loopt.
Marcel Keizer...
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 03, 2022, 14:22:43
Iedereen zn meug Sunder, zal niet doorvertellen dat jij een poster van jezelf boven je bedje hebt....
Zeg jij s dan een paar trainers die jij zou willen en ook te betalen voor Cambuur.
Grim . En dan ook Stam , penders , vd gaag , goudmijn , Heitinga, jonk en ook verberne lijkt mij heel goed
Dijkhuizen had hier ook een heel zwak team en er was hem ook van alles beloofd. Ik weet zo de spelersnamen niet meer maar ik heb het daar nog wel met um over gehad toen. Neemt niet weg dat we toen wel heel zwak speelden
Citaat van: J.v.G. op november 03, 2022, 14:54:03
Je vergeet die poster van Alfons Arts die er ook hangt :devil
Alfons Arts Pff ik zal maar niet zeggen wat ik van hem vind?.
Citaat van: sunderland op november 03, 2022, 17:29:43
Alfons Arts Pff ik zal maar niet zeggen wat ik van hem vind?.
Ik weet :_schater
Doet mij denken aan een bepaalde tijd
Om maar even in clich?s te blijven hangen, iedere trainer is zo goed als zijn selectie.
We hebben in de loop der jaren veel trainers versleten, maar wat mij betreft staken Rob Baan, Leo Beenhakker, Lodeweges en Henk de Jong er met kop en schouders boven uit. Trainers van dergelijk formaat komen bijna nooit voorbij aan een club met beperkt budget zoals Cambuur.
Daarom kan ik ook goed leven met het aanstellen van Ultee, een trainer die bij Fortuna toch wel vanuit een realistisch uitgangspunt leuk voetbal wist te presenteren.
Fritz Korbach valt in de buitencategorie maar ook zeker forever Cambuur!
En wat dacht je van Stanley Menzo. Helaas telkens net niet in de seizoenen onder hem.
Citaat van: V-man op november 03, 2022, 22:16:22
Fritz Korbach valt in de buitencategorie maar ook zeker forever Cambuur!
Voor mij blijft het voetbal onder Korback de basis van de "Cambuur" - speelstijl. Met een opbouwende verdediger. Middenveld met een loper, een creatieve speler en een defensieve middenvelder. En 4-3-3 met echte buitens. In het moderne voetbal kan je niet meer helemaal hetzelfde spelen, maar de basis is nog steeds initiatief nemen en van eigen kracht uitgaan.
Citaat van: Mike SCC op november 03, 2022, 22:23:39
En wat dacht je van Stanley Menzo. Helaas telkens net niet in de seizoenen onder hem.
menzo had verreweg de duurste selectie. Zijn voetbal was niet het je van het. We wonnen onder hem wel heel vaak uitwedstrijden weet ik mij te herinneren. Dat kwam in mijn ogen ook door dat we dan het spel niet hoefden te maken
Citaat van: Bankzitter op november 03, 2022, 22:36:11
Voor mij blijft het voetbal onder Korback de basis van de "Cambuur" - speelstijl. Met een opbouwende verdediger. Middenveld met een loper, een creatieve speler en een defensieve middenvelder. En 4-3-3 met echte buitens. In het moderne voetbal kan je niet meer helemaal hetzelfde spelen, maar de basis is nog steeds initiatief nemen en van eigen kracht uitgaan.
korbach zeurde nooit en deed het met de selectie die hij kreeg en probeerde daar dan wat van te maken. Nooit bang voor de tegenstander en vooral ook vooruit. Hij pakte gewoon een paar uit de selectie en maakte daar dan die spelers van die jij nu omschrijft.
Laten we naar de toekomst kijken ipv het verleden !
Trainer installeren, selectie op peil houden/brengen en winnen van DKV
Trainingskamp goed gebruiken en aanklampen bij de 12/11 plaats
Handhaven en daarna nieuwe professionele structuur voor de langere termijn
(Niet wachten; Nu moet er doorgepakt worden !)
We hebben veel drama's gehad. Arts, Maas, Dick de Boer.............. :devil
Inmiddels zijn wij een heel ander Cambuur maar toch blijft de gedachte "het zal toch niet misgaan"
Des Cambuurs als je het mij vraagt.
We moeten het tij snel keren en ben het eens met bovenstaand bericht.
SCC! :0=
Citaat van: veteraan op november 04, 2022, 08:33:55
Laten we naar de toekomst kijken ipv het verleden !
Mwah, ik vind het wel belangrijk dat een club zijn identiteit bewaard en daar hoort ook de manier van spelen bij.
Daarom halen we Fritz Korbach en Henk de Jong erbij die dat heel sterk uitdroegen.
Een trainer die hier de bus parkeert gaat misschien op korte termijn wel succes hebben maar die houdt het geen 2 1/2 jaar hier vol.
Handhaven hoeft niet met angstig voetbal, integendeel , de selectie is sterk genoeg om van eigen kracht uit te gaan na de winterstop.
Citaat van: Bankzitter op november 04, 2022, 09:05:19
Mwah, ik vind het wel belangrijk dat een club zijn identiteit bewaard en daar hoort ook de manier van spelen bij.
Daarom halen we Fritz Korbach en Henk de Jong erbij die dat heel sterk uitdroegen.
Een trainer die hier de bus parkeert gaat misschien op korte termijn wel succes hebben maar die houdt het geen 2 1/2 jaar hier vol.
Handhaven hoeft niet met angstig voetbal, integendeel , de selectie is sterk genoeg om van eigen kracht uit te gaan na de winterstop.
Als we er dit jaar in blijven door de bus te parkeren, prima.
Citaat van: Treb op november 04, 2022, 09:08:25
Als we er dit jaar in blijven door de bus te parkeren, prima.
Hartstikke leuk voor de teletekst supporters natuurlijk. Maar voor de stadionbezoekers niet.
Citaat van: papier op november 04, 2022, 09:12:38
Hartstikke leuk voor de teletekst supporters natuurlijk. Maar voor de stadionbezoekers niet.
niet mee eens. Als we erin blijven betekent dat dat we punten pakken en dat vinden we altijd leuk.
Niet te moeilijk maken !
Deze selectie moet wat meer diepte en scherpte krijgen
Als je PSV kan aanpakken op gebrek aan concentratie dan kun je je ook handhaven
Trainen & spelen
Ongeacht de tegenstander; DKV en Feyenoord zijn uitdagingen
NEC thuis moet een punt opleveren
(Niet achter de bank kruipen)
Citaat van: Eewal op november 04, 2022, 09:23:42
niet mee eens. Als we erin blijven betekent dat dat we punten pakken en dat vinden we altijd leuk.
Net als Treb chargeer ik. Maar na die terugspeelbal tegen Willem II (nadat wij een corner hadden) is volgens mij wel duidelijk dat iedereen een voetballende ploeg wil zien met de intentie naar voren.
Citaat van: Bussum op november 04, 2022, 08:37:15
We hebben veel drama's gehad. Arts, Maas, Dick de Boer.............. :devil
Inmiddels zijn wij een heel ander Cambuur maar toch blijft de gedachte "het zal toch niet misgaan"
Des Cambuurs als je het mij vraagt.
We moeten het tij snel keren en ben het eens met bovenstaand bericht.
SCC! :0=
en toch speelde Dick de Boer prima verzorgd voetbal maar hadden we toen 0,0 budget. Die man was gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde club is mijn mening
Had hij niet Thijs Houwing voor de spits? Was inderdaad goed voetbal met aardige spelers maar geen goals. Die jongen hadden ze toen van de bank van De Graafschap weggeplukt.
Citaat van: De Gast op november 04, 2022, 16:29:28
Had hij niet Thijs Houwing voor de spits? Was inderdaad goed voetbal met aardige spelers maar geen goals. Die jongen hadden ze toen van de bank van De Graafschap weggeplukt.
We maakten geen doelpunten (net als nu) maar prima positiespel.
Dick de Boer was een prima trainer.
Vooral geen nieuwe trainer hoor, lekker 9 punten in de sloot gooien. Gvd lekker aanklooien zonder idee.
Help ons ajb liever morgen nog. Valt niks te verliezen, er spelen zonder kloten ;(
Citaat van: sunderland op november 04, 2022, 22:05:54
Vooral geen nieuwe trainer hoor, lekker 9 punten in de sloot gooien. Gvd lekker aanklooien zonder idee.
Precies
Een nieuwe trainer kan met dit team ook niks.
We hebben een prima idee voor vandaag en wat blijkt NEC ook. Tanane speelde opeens op het middenveld aan de binnenkant ipv links aan de buitenkant. Totaal geen vat op
Citaat van: Bernardo op november 04, 2022, 22:25:38
Een nieuwe trainer kan met dit team ook niks.
ohnee. Sowieso keuzes maken
Ultee aangesteld door Foeke. Geen succesformule
Citaat van: sunderland op november 04, 2022, 22:36:56
ohnee. Sowieso keuzes maken
Sai, Boere
Gen Jacobs meer en Balk en Sambissa op de buiten.
Er moeten drie nieuwe spelers bij, vers en scherp
Laat Hoedemakers maar gaan, Jacobs en Bangura idem dito.
Ligt niet aan hun maar die gaan hier niet meer herstarten dat is op !
Voor het geld moet je kijken of je een stabiele middenvelder en twee aanvallers terug haalt
Dit team is vastgeplakt, te lang hetzelfde gedaan.
Maar 30 punten erbij kan heus wel
Alleen niet als je je laat leiden door afbreukrisico etc.
Citaat van: veteraan op november 04, 2022, 22:44:37
Er moeten drie nieuwe spelers bij, vers en scherp
Laat Hoedemakers maar gaan, Jacobs en Bangura idem dito.
Ligt niet aan hun maar die gaan hier niet meer herstarten dat is op !
Voor het geld moet je kijken of je een stabiele middenvelder en twee aanvallers terug haalt
Dit team is vastgeplakt, te lang hetzelfde gedaan.
Maar 30 punten erbij kan heus wel
Alleen niet als je je laat leiden door afbreukrisico etc.
waarom noem jij Bangura? Die jongen speelde vandaag geweldig en we moeten gewoon blij zijn dat hij bij ons speelt
Citaat van: veteraan op november 04, 2022, 22:44:37
Er moeten drie nieuwe spelers bij, vers en scherp
Laat Hoedemakers maar gaan, Jacobs en Bangura idem dito.
Ligt niet aan hun maar die gaan hier niet meer herstarten dat is op !
Voor het geld moet je kijken of je een stabiele middenvelder en twee aanvallers terug haalt
Dit team is vastgeplakt, te lang hetzelfde gedaan.
Maar 30 punten erbij kan heus wel
Alleen niet als je je laat leiden door afbreukrisico etc.
heb je Bangura vandaag niet gezien?
Citaat van: sunderland op november 04, 2022, 22:05:54
Vooral geen nieuwe trainer hoor, lekker 9 punten in de sloot gooien. Gvd lekker aanklooien zonder idee.
Juust. Belachelijk dat die niet vorige week al is begonnen. Je weet dat Bosbaard doorgaat op dezelfde voet als Henk, EN DAT WERKT NIET!
Bangura is een geweldige speler maar hier komt er geen rendement meer uit !
Datzelfde geldt voor die andere twee. De TD van Groningen zat op de tribune; snel verkopen
en wat ervaring en power ervoor terug.
Handhaven doe je met andere spelers; verdedigen en omschakelen en voorin dodelijk
Ultee heeft die ervaring wel
Er moet nu meteen ingegrepen worden. Niet wachten tot de winterstop. De aankomende twee wedstrijden zijn toch bonuspunten dus waarom zou je wachten? Dan heb je toch al een week langer de tijd om een start te maken als nieuwe trainer. Bosschaart en Barto hun contract loopt af dus het zal me niet verbazen dat die met een nieuwe trainer niet meer bij de staf zitten.
Misschien is het ook goed. Nieuw vers bloed, nieuwe TS. Ik denk dat dit nodig is deze selectie weer aan de praat te kunnen krijgen. We hebben in de twee gewonnen wedstrijden gezien dat het kan. Vooral tegen PSV was formidabel. Alleen al het vertrouwen in de jongens lijkt zo ver weg. Onzekerheid overheerst in alles. Die uitstraling is er op dit moment.
Ik hoop dat er nog twee tot drie nieuwe spelers bij mogen komen in de winterstop. Misschien toch maar afscheid nemen als er nog vraag is, van Hoedemakers en Jacobs.
Beginnen met vaste opstelling en dan weer opbouwen. Het moet kunnen.
Nogmaals, niks te verliezen... Laat de nieuwe trainer zsm komen!
Citaat van: Destroyer op november 05, 2022, 06:54:15
Er moet nu meteen ingegrepen worden. Niet wachten tot de winterstop. De aankomende twee wedstrijden zijn toch bonuspunten dus waarom zou je wachten? Dan heb je toch al een week langer de tijd om een start te maken als nieuwe trainer. Bosschaart en Barto hun contract loopt af dus het zal me niet verbazen dat die met een nieuwe trainer niet meer bij de staf zitten.
Misschien is het ook goed. Nieuw vers bloed, nieuwe TS. Ik denk dat dit nodig is deze selectie weer aan de praat te kunnen krijgen. We hebben in de twee gewonnen wedstrijden gezien dat het kan. Vooral tegen PSV was formidabel. Alleen al het vertrouwen in de jongens lijkt zo ver weg. Onzekerheid overheerst in alles. Die uitstraling is er op dit moment.
Ik hoop dat er nog twee tot drie nieuwe spelers bij mogen komen in de winterstop. Misschien toch maar afscheid nemen als er nog vraag is, van Hoedemakers en Jacobs.
Beginnen met vaste opstelling en dan weer opbouwen. Het moet kunnen.
Nogmaals, niks te verliezen... Laat de nieuwe trainer zsm komen!
Helemaal mee eens. Hoedemakers loopt nu alleen van Kaam in de weg (onbegrijpelijke wissel),dat is je man voor de toekomst. In elke linie moet er wat mij betreft wat bij. Te beginnen met een creatieve snelle spits die diepgang heeft. Een creatieve middenvelder die voor diepgang zorgt. En Tol in een razend tempo vervangen, die heeft nu wel bewezen dat hij dit nivo totaal niet aan kan (zowel voetballend als verdedigend). Hoedemakers proberen te verkopen.Spelers als Breij, Smit, Sylla en ter Heide verhuren en Mambimbi en Balk retour afzender. Zodoende is er misschien nog wat budget voor een extra vleugelspeler die wel een man voorbij komt en ook nog een voorzet kan geven. Gelieve dit alles door een ander te laten regelen dan Foeke, die is ook wel klaar. Als dit enigszins haalbaar is dan heb ik er nog vertrouwen in. Anders is het te hopen dat zowel Emmen als Volendam ook geen punten pakken en je alsnog via de playoffs kan ontsnappen
Op zich was het best een op en neer gaande wedstrijd met aan beide kanten wat kansen. We zijn niet weggespeeld en het was de verdienste van beide keepers dat er maar 1 doelpunt viel.
Maar inhoudelijk zijn wij zo wel op het forum als binnen de club wel de weg wat kwijt.
Wat mij betreft kan de TS inclusief Foeke wel vervangen worden en een aantal die niet met hun frustraties om kunnen omgaan van het forum afgefikkert.
Na weken heeft de TS nog steeds niet willen zien dat bv een Vd Water absoluut niets toevoegt en een hele dure rotte appel blijkt te zijn binnen onze selectie,
je eindeloos je aan een falend systeem vasthoudt en Van Kaam als ??n van de betere spelers er uit haalt, ben je ten einde raad. En hoe kan het zijn dat spelers die voorheen goed speelden op het hoogste niveau nu al tijden worstelen met hun vorm. Dit lijkt mij een tekort koming binnen onze TS en beleid. Laat a.u.b Ultee snel tekenen, Foeke en de TS hartelijk bedanken voor hun bewezen diensten, Vd Belt aanstellen als Technisch directeur en proberen Jacobs, Hoedemakers, Vd Water en Tol in de winterstop voor een leuk bedrag te slijten. Ik kan alleen maar stellen dat iedereen binnen de club zijn best heeft gedaan, maar dat een aantal aankopen niet het beoogde resultaat heeft gehad, te lang is vastgehouden aan een falend concept en dat het nu tijd is om het tij te keren en de bezem er door te halen.
Volgens Espn neemt Ultee Alflen mee.
Ben benieuwd.
Citaat van: AL op november 05, 2022, 08:45:04
Volgens Espn neemt Ultee Alflen mee.
Ben benieuwd.
Je verwacht het niet.
Weer zo?n onafscheidelijk duo blijkbaar. Allebei lichtgewichten. Die Alflen straalt toch ook niks uit. Godsamme zeg waar zij ze bij de club mee bezig.
Citaat van: De Gast op november 05, 2022, 09:08:42
Weer zo?n onafscheidelijk duo blijkbaar. Allebei lichtgewichten. Die Alflen straalt toch ook niks uit. Godsamme zeg waar zij ze bij de club mee bezig.
klopt en Pascal gaat eruit met Foeke.
Wordt goed onrustig bij onze club.
Alflen heeft in ieder geval een verleden als speler hier.
Top, laten we ook meteen de nieuwe trainer en staf meteen uitkotsen voor ze begonnen zijn. Dan kunnen we later altijd zeggen: zie je wel, ik heb het altijd al gezegd.
Er moet iets veranderen, dat is wel duidelijk, kennelijk komt Ultee, die graag Alflen meeneemt, so what? Als dat een duo is wat kan lezen en schrijven met elkaar dan lijkt me dat beter dan gedwongen deels je huidige ts te laten zitten.
Je kan wel roepen welke spelers we moeten verkopen, maar dat moet je op het goede moment doen, Cambuurspelers zijn nu bijna niets waard. Spelers als Hoedemakers en Bangura had je allang voor een bedrag met 6 nullen moeten verkopen en Kallon had je ook gewoon op moeten verdienen ipv gratis de deur uit. Zolang je niets verdiend aan transfers kun je als club niet groeien, sterker nog met een mega transfersom aan v.d. Water kost de transferperiode alleen maar geld, ga je degraderen krijg je dat geld er nooit meer voor.
Citaat van: Cambuur Groningen op november 05, 2022, 09:30:10
Top, laten we ook meteen de nieuwe trainer en staf meteen uitkotsen voor ze begonnen zijn. Dan kunnen we later altijd zeggen: zie je wel, ik heb het altijd al gezegd.
Er moet iets veranderen, dat is wel duidelijk, kennelijk komt Ultee, die graag Alflen meeneemt, so what? Als dat een duo is wat kan lezen en schrijven met elkaar dan lijkt me dat beter dan gedwongen deels je huidige ts te laten zitten.
Dit duo is er ook bij Helmond uit gevlogen in omgekeerde rol. Je moet hier van erg goede huize komen om te overleven. En we spelen ook nog eens eredivisie. Het elftal noet gereanimeerd worden. Dan kun je niet een grote gok nemen van ook nog eens 2,5 jaar? Kom op zeg, ze hebben toch wel geleerd van het verleden.
Citaat van: De Gast op november 05, 2022, 09:08:42
Weer zo?n onafscheidelijk duo blijkbaar. Allebei lichtgewichten. Die Alflen straalt toch ook niks uit. Godsamme zeg waar zij ze bij de club mee bezig.
Dat is zijn dan Hollander en vd Belt (met De Graaf) die dat hebben besloten op basis van het seizoen tot nu toe. Dat zijn toch mensen in wie ik veel vertrouwen heb om de juiste keuzes te maken.
Citaat van: De Gast op november 05, 2022, 09:49:15
Dit duo is er ook bij Helmond uit gevlogen in omgekeerde rol. Je moet hier van erg goede huize komen om te overleven. En we spelen ook nog eens eredivisie. Het elftal noet gereanimeerd worden. Dan kun je niet een grote gok nemen van ook nog eens 2,5 jaar? Kom op zeg, ze hebben toch wel geleerd van het verleden.
Dat is mijn punt niet, mijn punt is dat er hier zo langzamerhand door een aantal alleen nog maar afgezeikt wordt op alles en iedereen. Maar goed, het zal wel aan mij liggen.
Citaat van: De Gast op november 05, 2022, 09:49:15
Dit duo is er ook bij Helmond uit gevlogen in omgekeerde rol. Je moet hier van erg goede huize komen om te overleven. En we spelen ook nog eens eredivisie. Het elftal noet gereanimeerd worden. Dan kun je niet een grote gok nemen van ook nog eens 2,5 jaar? Kom op zeg, ze hebben toch wel geleerd van het verleden.
Was einde contract daar en Ultee ging bij Fortuna in de eredivisie aan het werk, als je wat zegt zorg dan tenminste dat klopt wat je uitkraamt.. En die 2,5 jaar is een aanname, en ook al is het 2,5 jaar, wij weten niet wat de clausules in het contract zijn. Maar jij wil dus elk jaar een nieuw trainer begrijp ik hieruit...
Citaat van: Cambuur Groningen op november 05, 2022, 09:59:55
Dat is mijn punt niet, mijn punt is dat er hier zo langzamerhand door een aantal alleen nog maar afgezeikt wordt op alles en iedereen. Maar goed, het zal wel aan mij liggen.
Dat ligt zeker niet aan jou, maar aan die 5 ? 6 kotsballen die voor de wedstrijd al negatief zijn en als het niet gaat zoals zij willen gelijk taal uitspuiten waar een hond geen brood van lust.
Als het dan aan het eind toch nog goed gekomen is komen ze schoorvoetend weer tevoorschijn, uilenballen zijn het, zeker geen supporters
Mijn mening is nu wel duidelijk in dit verhaal. Waarom het hier nu ook gaat om spelers snap ik dan weer niet. Ultee word de nieuwe trainer das duidelijk en dat hij graag Alflen meeneemt is toch ook logisch. Wat weer niet logisch is is dat hij compleet anders speelt dat vind ik misschien nog wel het meest gekke. Hij word het en dus moeten we ons daar bij neerleggen. De komende 6 punten kunnen ook in de sloot en als daar wel iets uitkomt zou ik dat ?
Voor mij is het probleem de voorhoede en verder loopt het allemaal wel en zeker als Maulun weer terug is.
Voetbal de laatste 2 wedstrijden met : Mambimbi, Smit en Sambissa
Dit zal zeker niet slechter zijn als wat er nu staat.
Citaat van: Zomaariemand op november 05, 2022, 10:25:19
Voor mij is het probleem de voorhoede en verder loopt het allemaal wel en zeker als Maulun weer terug is.
Voetbal de laatste 2 wedstrijden met : Mambimbi, Smit en Sambissa
Dit zal zeker niet slechter zijn als wat er nu staat.
wat heeft dit nu weer met de trainer te maken
Citaat van: sunderland op november 05, 2022, 10:26:23
wat heeft dit nu weer met de trainer te maken
Door wie wordt de opstelling gemaakt, ik denk dat jij het graag zou willen doen
Citaat van: Zomaariemand op november 05, 2022, 10:38:34
Door wie wordt de opstelling gemaakt, ik denk dat jij het graag zou willen doen
haha ja maar dan had ik die middenmoot eerstediv voorhoede van jou niet opgesteld. Achteraf is altijd makkelijk praten. Ik had vd water Boere en Breij gedaan. Gister had ik van te voren ook Breij gezegd dus dan kun je nu niet opeens daarin veranderen
Citaat van: sunderland op november 05, 2022, 10:44:15
haha ja maar dan had ik die middenmoot eerstediv voorhoede van jou niet opgesteld. Achteraf is altijd makkelijk praten. Ik had vd water Boere en Breij gedaan. Gister had ik van te voren ook Breij gezegd dus dan kun je nu niet opeens daarin veranderen
Breij is iemand die in moet vallen (dus geen basis speler), Boere is een KKD spits en van de Water een mooi weer voetballer
Daar zullen we het nooit over eens worden
Smit heeft zijn kans nog nooit gekregen en jouw spitsen hebben ook niet tot weinig gescoord
Er is zo weinig fatsoenlijke aanvoer naar de spits, zet je Smit daar neer maak je hem kapot.
Citaat van: Zomaariemand op november 05, 2022, 10:25:19
Voor mij is het probleem de voorhoede en verder loopt het allemaal wel en zeker als Maulun weer terug is.
Voetbal de laatste 2 wedstrijden met : Mambimbi, Smit en Sambissa
Dit zal zeker niet slechter zijn als wat er nu staat.
Tjonge jonge. Serieus dit?
Citaat van: J.v.G. op november 05, 2022, 10:05:26
Was einde contract daar en Ultee ging bij Fortuna in de eredivisie aan het werk, als je wat zegt zorg dan tenminste dat klopt wat je uitkraamt.. En die 2,5 jaar is een aanname, en ook al is het 2,5 jaar, wij weten niet wat de clausules in het contract zijn. Maar jij wil dus elk jaar een nieuw trainer begrijp ik hieruit...
Het is hier een trainerskerkhof.. dan ga je je toch niet zo lang committeren aan een duo zonder staat van dienst. Doorgaans houdt niemand het hier zo lang uit. Laat ze zich eerst maar eens bewijzen.
Citaat van: De Gast op november 05, 2022, 12:15:51
Tjonge jonge. Serieus dit?
Als dit niet werkt en we duidelijk geen goede vleugelaanvallers hebben, dan maar eens met Uldrikis en Boere. Breij rechtsmid, Paulissen vrij vanaf links en Kaam en Mees centrum
In de winterstop is Ultee de trainer, maar laat hem dan maar nu beginnen. Nu heb je 2 lichtgewichten die het tij niet gaan keren. En wil niet zeggen dat Ultee dat nu gelijk gaat doen maar er staat wel iemand met een andere gedachte voor de groep. Hoop alleen dat hij niet zijn oren laat hangen naar het scoutingsbureau. Dat hij nu al bezig is met spelers die wat kunnen toevoegen, zou mooi zijn.
Bekend maken dat Booij weg gaat en dat ze een andere TD op het oog hebben ( ook een lichtgewicht en geen ervaring).
Citaat van: De Gast op november 05, 2022, 12:15:51
Tjonge jonge. Serieus dit?
Ik heb hier nog nooit iets serieus van jou gelezen, alleen maar afbraaktaal
Maar ga lekker verder met je complottheorie en laten blijken dat jij de enige bent die er verstand van heeft
Citaat van: SCC op november 05, 2022, 12:28:06
Als dit niet werkt en we duidelijk geen goede vleugelaanvallers hebben, dan maar eens met Uldrikis en Boere. Breij rechtsmid, Paulissen vrij vanaf links en Kaam en Mees centrum
Niet verkeerd bedacht. Maar als je vd Water niet laat spelen jaag je Bertje de tent uit. En als die jongen het op zn heupen heeft gaat hij nog wel punten voor ons pakken.
Citaat van: Zomaariemand op november 05, 2022, 12:55:06
Ik heb hier nog nooit iets serieus van jou gelezen, alleen maar afbraaktaal
Maar ga lekker verder met je complottheorie en laten blijken dat jij de enige bent die er verstand van heeft
Ik heb uberhaupt nog nooit iets van jou gelezen.
Citaat van: De Gast op november 05, 2022, 12:21:27
Het is hier een trainerskerkhof.. dan ga je je toch niet zo lang committeren aan een duo zonder staat van dienst. Doorgaans houdt niemand het hier zo lang uit. Laat ze zich eerst maar eens bewijzen.
Dat valt ook wel mee de laatste jaren dienen de meesten hun contract gewoon uit.
Het kan Ultee blijkbaar niks schelen, om pas laat in te stappen. (Straks kkd)
Citaat van: De Gast op november 05, 2022, 12:59:25
Niet verkeerd bedacht. Maar als je vd Water niet laat spelen jaag je Bertje de tent uit. En als die jongen het op zn heupen heeft gaat hij nog wel punten voor ons pakken.
gaan we nooit doen natuurlijk. gaan al 4 jaar van ons zelf uit he en
moet ook al we verdedigender gaan voetballen krijg je het publiek
helemaal tegen je als je verliest.
Citaat van: De Gast op november 05, 2022, 12:59:25
Niet verkeerd bedacht. Maar als je vd Water niet laat spelen jaag je Bertje de tent uit. En als die jongen het op zn heupen heeft gaat hij nog wel punten voor ons pakken.
Vd Water kan echt wel beter maar loopt mee in de malaise op dit moment. Het is een stuurloos schip waarbij huidige ts de koers niet kan herpakken. Must is zsm nieuwe trainer. Wie dan ook.
Maar je moet niet in het verleden blijven hangen dit werkt van die genoemde 4 jaar al ruim een jaar niet meer. Oftewel, 25% werkte het niet!
En het is net als met beleggen, resultaten uit het verleden geven geen garanties.
Dat snapt ons publiek ook wel. Handhaven is nu nodig, kijken we in juni wel naar een spelopvatting met dito spelers die zorgen voor aantrekkelijk (maar realistisch) spel.
Niet afgeven op Pascal en Martijn, ze hebben meegewerkt aan de opbouw van dit team, waarschijnlijk ook meegewerkt aan het onder ogen zien dat het met Henk niet meer lukte en nu moeten ze de tijd zo goed mogelijk overbruggen naar een nieuwe trainer; hell of a job !!
De weken die we voor de boeg hebben maar even afwachten, er zit veel meer voetbal in dit team dan er uitkomt, er zit ook versterking aan te komen. Dus nu zorgvuldig verder en de club steunen. Je degradeert niet in december (maar in maart meestal)
Citaat van: veteraan op november 06, 2022, 13:22:23
Niet afgeven op Pascal en Martijn, ze hebben meegewerkt aan de opbouw van dit team, waarschijnlijk ook meegewerkt aan het onder ogen zien dat het met Henk niet meer lukte en nu moeten ze de tijd zo goed mogelijk overbruggen naar een nieuwe trainer; hell of a job !!
De weken die we voor de boeg hebben maar even afwachten, er zit veel meer voetbal in dit team dan er uitkomt, er zit ook versterking aan te komen. Dus nu zorgvuldig verder en de club steunen. Je degradeert niet in december (maar in maart meestal)
|:)
Je mag van Boschaart en Barto gewoon niet hetzelfde verwachten als van een gediplomeerde trainer met een paar jaar ervaring, dat is niet fair. En dan is Henk ook nog een toptrainer die ze moeten vervangen.
Geen sentimenten nu, punten zijn we nodig.
Ik hoop dat ze het spoedig in gaan zien dat de nieuwe trainer nu direct moet beginnen.
De trainers die er nu staan kunnen gewoon ook niet beter. Henk is gewoon lastig te vervangen. Neemt niet weg dat er zsm actie moet komen. Ik heb nog wel vertrouwen met enkele versterkingen er in de winterstop er bij dat we er in blijven. Nogmaals op een paar incidenten hebben we nauwelijks met grote cijfers verloren. De doelpunten die we zelf moeten maken zijn gewoon het probleem op dit moment.
Wat ik wel bijzonder vind is dat je eerst Henk + Sandor + Martijn + Pascal hebt. Vervolgens vertrekt Sandor met de stille trom en blijven de andere drie over. Henk valt uit haal je een vervanger (terecht) en als Henk terugkomt wetende dat hij het niet kan invullen zoals hij het deed komt er nog steeds geen vervanger voor Sandor terwijl je eigenlijk met 1.5 man minder bent.
Klopt. En eigenlijk meteen na het onaangekondigde vertrek van Sandor ontstond er volgens mij al minder stabiel voetbal.
Citaat van: Destroyer op november 06, 2022, 16:17:54
Klopt. En eigenlijk meteen na het onaangekondigde vertrek van Sandor ontstond er volgens mij al minder stabiel voetbal.
Hij is toch al weg sinds halverwege ons kampioensjaar? Of zit ik mis?
Het Sjors al tekend Foeke??
Citaat van: PePe op november 07, 2022, 17:41:30
Het Sjors al tekend Foeke??
volgende week PePe..
Citaat van: PePe op november 07, 2022, 17:41:30
Het Sjors al tekend Foeke??
Sjors is nog lekker op vakantie..
Citaat van: HanBerger058 op november 08, 2022, 09:05:35
Ultee is een trainer die tijd nodig heeft. Dat is nu niet wat dit matige team nodig heeft. Schokeffect is nodig.
Ultee heeft 6 weken, net zoveel als een zomerse voorbereiding om een team na zijn hand te zetten, en dat is tijd genoeg(ook om nieuwe spelers in te passen). En een schokeffect werkt al jaren niet meer...
Citaat van: HanBerger058 op november 08, 2022, 09:05:35
Ultee is een trainer die tijd nodig heeft. Dat is nu niet wat dit matige team nodig heeft. Schokeffect is nodig.
Dat hebben wij als supporters al gehad, nu gewoon weer lekker ongecompliceerd ballen.
Citaat van: HanBerger058 op november 08, 2022, 09:05:35
Ultee is een trainer die tijd nodig heeft. Dat is nu niet wat dit matige team nodig heeft. Schokeffect is nodig.
en aan wie denk je dan.
Citaat van: Noordcambuur op november 08, 2022, 10:39:45
en aan wie denk je dan.
Korbach denk ik?
Dat soort trainers zie je toch eigenlijk niet meer, of je moet het over een GJ Verbeek hebben.
Dit weekend was ik op terscheling in de kroeg van Hessel. Stond daar ineens tijdens het optreden van Hessel die Gert Jan Verbeek naast mij. Ik heb hem op het schouder getikt, niets gezegd, mijn mooi omhoog gedaan, mijn Cambuur Tattoo laten zien. Hij liep direct weg zonder iets te zeggen. Wat een loser. En wat heeft deze 60 jarige supporter, die al 52 jaar bij Cambuur komt een geweldige avond hierdoor gehad. Dat deed de zware maraton inspanning ineens vergeten. AUB nooit een Gert Jan Verbeek in ins mooie stadion.
mooi = mouw
Citaat van: Beul B op november 08, 2022, 13:09:29
Dit weekend was ik op terscheling in de kroeg van Hessel. Stond daar ineens tijdens het optreden van Hessel die Gert Jan Verbeek naast mij. Ik heb hem op het schouder getikt, niets gezegd, mijn mooi omhoog gedaan, mijn Cambuur Tattoo laten zien. Hij liep direct weg zonder iets te zeggen. Wat een loser. En wat heeft deze 60 jarige supporter, die al 52 jaar bij Cambuur komt een geweldige avond hierdoor gehad. Dat deed de zware maraton inspanning ineens vergeten. AUB nooit een Gert Jan Verbeek in ins mooie stadion.
:D
Die kunnen we - gelukkig - afstrepen.
|:) |:) |:) Pracht verhaal , en dat jij op je 60 ste nog zover hardloopt is ook grote klasse jonge
Als het toch duidelijk is (?) dat Ultee de trainer wordt vanaf de winterstop, waarom kan hij dan nu niet tekenen dat hij in de winterstop begint? Waarom wachten met tekenen? Of kan het toch nog iemand anders worden?
Citaat van: CambuurArnhem op november 10, 2022, 11:30:04
Als het toch duidelijk is (?) dat Ultee de trainer wordt vanaf de winterstop, waarom kan hij dan nu niet tekenen dat hij in de winterstop begint? Waarom wachten met tekenen? Of kan het toch nog iemand anders worden?
Wij weten toch niet of er al of niet een contract is getekend?
Citaat van: CambuurArnhem op november 10, 2022, 11:30:04
Als het toch duidelijk is (?) dat Ultee de trainer wordt vanaf de winterstop, waarom kan hij dan nu niet tekenen dat hij in de winterstop begint? Waarom wachten met tekenen? Of kan het toch nog iemand anders worden?
ik blijf hoop houden op een ander.
Wordt het wel Ultee zal ik hem zeker steunen
Citaat van: zeewolde op november 10, 2022, 13:45:01
ik blijf hoop houden op een ander.
Wordt het wel Ultee zal ik hem zeker steunen
Het zal Ultee worden :0=
Citaat van: Lore op november 10, 2022, 13:34:22
Wij weten toch niet of er al of niet een contract is getekend?
Daar heb je natuurlijk gelijk in.
Citaat van: CambuurArnhem op november 10, 2022, 11:30:04
Als het toch duidelijk is (?) dat Ultee de trainer wordt vanaf de winterstop, waarom kan hij dan nu niet tekenen dat hij in de winterstop begint? Waarom wachten met tekenen? Of kan het toch nog iemand anders worden?
Ultee zit of zat in Amerika begreep ik
Volgens ESPN (Hans Kraaij Jr.) wordt Ultee binnen 48-uur gepresenteerd.
Ja, benieuwd waar die dat vandaan haalt. Heeft Booy zijn mond weer voorbijgepraat? :insane
Citaat van: Stiens op november 10, 2022, 22:17:10
Volgens ESPN (Hans Kraaij Jr.) wordt Ultee binnen 48-uur gepresenteerd.
hoorde het. Dat zou toch wel heel erg raar zijn. Wat een bende als dat zo is
Citaat van: Mike SCC op november 10, 2022, 22:18:56
Ja, benieuwd waar die dat vandaan haalt. Heeft Booy zijn mond weer voorbijgepraat? :insane
de zelfde Booy die daar een andere mening op na hield. Als dat zo is lijkt die Booy Rutte wel
Ultee wordt pas na DKV aangesteld. :thumbsup
Als het dan toch Ultee moet worden dan die dooie Alflen er svp niet bij.
Kraay lult maar wat :y
Citaat van: De Gast op november 10, 2022, 22:27:29
Als het dan toch Ultee moet worden dan die dooie Alflen er svp niet bij.
Peppi en kokki op de bank, hoop dat dat wat word. In de koude maanden zie je ultee niet, die zit verscholen in zijn jas.
Citaat van: justremco op november 10, 2022, 22:09:45
Ultee zit of zat in Amerika begreep ik
Komt vannacht weer naar Nederland ;)
Volgens Boeringa wordt Ultee vanmiddag gepresenteert.
Nu ook als artikel op VI: https://www.vi.nl/nieuws/witte-rook-in-leeuwarden-over-komst-ultee
Citaat van: Noordcambuur op november 10, 2022, 22:29:05
Kraay lult maar wat :y
ja kraay lult maar wat. Vanmiddag nieuwe trainer. Goh dit zal ook weer een mokerslag zijn voor bosbaard, zo opeens
Citaat van: sunderland op november 11, 2022, 10:36:55
ja kraay lult maar wat. Vanmiddag nieuwe trainer. Goh dit zal ook weer een mokerslag zijn voor bosbaard, zo opeens
Hoezo mokerslag?
Citaat van: sunderland op november 11, 2022, 10:36:55
ja kraay lult maar wat. Vanmiddag nieuwe trainer. Goh dit zal ook weer een mokerslag zijn voor bosbaard, zo opeens
Ultee zit tegen Heerenveen niet op de bank en Bosschaart is en was van alles op de hoogte ;)
Vinden jullie het niet wat een vreemde timing?
Waarom voor de derby dit doen
En niet Maandag?
Citaat van: Specuveter op november 11, 2022, 10:45:24
Vinden jullie het niet wat een vreemde timing?
Waarom voor de derby dit doen
En niet Maandag?
Hij staat maandag op het veld voor zijn eerste training en geeft een stukje duidelijkheid..
Citaat van: Specuveter op november 11, 2022, 10:45:24
Vinden jullie het niet wat een vreemde timing?
Waarom voor de derby dit doen
En niet Maandag?
Nu kan ie maandag gelijk beginnen lijkt me.
Citaat van: Specuveter op november 11, 2022, 10:45:24
Vinden jullie het niet wat een vreemde timing?
Waarom voor de derby dit doen
En niet Maandag?
Is denk ik maar net hoe je er naar kijkt. Misschien is de achterliggende gedachte dat de spelers nu weten waar ze aan toe zijn en zich komende zondag in de kijker willen spelen bij hun nieuwe trainer
Hele vreemde gang dit
Citaat van: Specuveter op november 11, 2022, 10:45:24
Vinden jullie het niet wat een vreemde timing?
Waarom voor de derby dit doen
En niet Maandag?
Timing lijkt mij goed gekozen, want wie zondag verzaakt kan waarschijnlijk wel op zoek naar een andere club.
Citaat van: Lore op november 11, 2022, 11:55:19
Waarom dan?
heb jij het wel gevolgd, foeke had een mening en daar was bijna iedereen het mee eens. Ik was het daar totaal niet mee eens en nu word ie gepresenteerd voor het weekend en komt ie pas na het weekend. Net alsof ze daarmee de aandacht van die wedstrijd af willen halen. Had um dan 2 weken terug gehaald, toen hadden we een effect nodig. Net alsof die 9 punten niet mee tellen zei ik toen.
Ach als ik Van Gaal hoor dat Cillessen niet in vorm is...
Dan valt onze TS nog mee.
Nu vol achter de trainer
Citaat van: AL op november 11, 2022, 14:05:22
Ach als ik Van Gaal hoor dat Cillessen niet in vorm is...
Dan valt onze TS nog mee.
Dat slaat nergens op natuurlijk.
Cillessen is gewoon een verschrikkelijke vent. Daarom gaat ie niet mee.
Citaat van: okkele op november 11, 2022, 15:06:18
niet iedereen toch?
nee jij niet. Jij had liever menzo toch
Citaat van: sunderland op november 11, 2022, 15:16:59
nee jij niet. Jij had liever menzo toch
Groetjes Porsche Centrum Groningen :_schater
Citaat van: Treb op november 11, 2022, 15:15:12
Dat slaat nergens op natuurlijk.
Cillessen is gewoon een verschrikkelijke vent. Daarom gaat ie niet mee.
Blijf het belachelijk vinden.
Maar het boeit me ook niets en hoop oprecht dat ze alle wedstrijden verliezen.
Citaat van: AL op november 11, 2022, 15:40:33
Blijf het belachelijk vinden.
Maar het boeit me ook niets en hoop oprecht dat ze alle wedstrijden verliezen.
wij hadden het er vorige week over in cambar, zeiden dat als ie niet 1 ste keeper word je hem ook niet mee moet nemen want dan verstiert hij de hele sfeer.