Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

vialli

Citaat van: Jandehulk op januari 08, 2018, 21:26:49
        Slot hoofdtrainer maken hier

Heeft de juiste papieren nog niet.

rvw

Enige zou een Hyballa kunnen zijn... 

Ik dacht dat hij ook al had bedankt!!!!!

Jandehulk

Citaat van: vialli op januari 08, 2018, 22:11:28
Heeft de juiste papieren nog niet.
helaas !...man met verstand van goed voetbal

Jandehulk

Citaat van: rvw op januari 08, 2018, 22:13:57
Enige zou een Hyballa kunnen zijn...

Ik dacht dat hij ook al had bedankt!!!!!
heb ik nergens gelezen hoor,alleen hier dan,maar dat is meestal duimzuig werk

rvw

Citaat van: papier op januari 07, 2018, 16:39:48
Heeft naar het schijnt al bedankt voor zowel Cambuur als Eagles.

Collingwood

Citaat van: Jandehulk op januari 08, 2018, 22:15:40
heb ik nergens gelezen hoor,alleen hier dan,maar dat is meestal duimzuig werk
Kalmte alleen kan u redden.

richard

Hyballa niet aan de orde, heb geduld ik denk dat het goed komt en dat iedereen blij is met de nieuwe trainer. Ervaring, kennis en netwerk.

Lore

Citaat van: richard op januari 09, 2018, 14:57:29
Hyballa niet aan de orde, heb geduld ik denk dat het goed komt en dat iedereen blij is met de nieuwe trainer. Ervaring, kennis en netwerk.

klinkt goed Richard! Is het iemand die Cambuur al kent of extern?

Zuid1991

Citaat van: richard op januari 09, 2018, 14:57:29
Hyballa niet aan de orde, heb geduld ik denk dat het goed komt en dat iedereen blij is met de nieuwe trainer. Ervaring, kennis en netwerk.
Spijkerman?

richard

Citaat van: Lore op januari 09, 2018, 15:01:37
klinkt goed Richard! Is het iemand die Cambuur al kent of extern?

Iedereen kent Cambuur?

Montana


Collingwood

In ieder geval (weer) concreet met iemand bezig, dus.  :proost

Hopelijk snel spijkers met koppen.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland


richard

Citaat van: Montana op januari 09, 2018, 15:19:40
Bergkamp? :insane

Jij al bestuurslid KVC zou het moeten weten?

Jandehulk

Citaat van: richard op januari 09, 2018, 15:24:02
Jij al bestuurslid KVC zou het moeten weten?
dat dacht ik ook?