Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: sunderland op januari 08, 2018, 18:25:01
Sip maakt seiz af
hij heeft toch aangegeven dat hij dat niet wil?

Galdiano

Het is een mission impossible geworden.

Er is geen enkele vernieuwende en innovatieve trainer beschikbaar.
De ideale kandidaat voor een half jaar was De Koning geweest.

Enige zou een Hyballa kunnen zijn...  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: speculeter op januari 08, 2018, 18:42:57
hij heeft toch aangegeven dat hij dat niet wil?
zeg het maar .....

poelie-lwd

Ten koste van alles Henk en Sandor terughalen. Egootjes opzij zetten in het belang van de club. Ik realiseer me overigens dat dit wrs nooit zal gebeuren. Hoe jammer ook....
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Stanley

Zullen ze nooit doen. Nu zijn het de helden van toen, maar in een half seizoen kunnen ze degraderen tot de  slemiel van het heden

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op januari 08, 2018, 19:24:49
Ten koste van alles Henk en Sandor terughalen. Egootjes opzij zetten in het belang van de club. Ik realiseer me overigens dat dit wrs nooit zal gebeuren. Hoe jammer ook....
zo ist. Als je nadenkt over wat voor ons haalbaar is dan zou ik zeker voor Sandor gaan. Vraag ijselmeerboys maar eens

sunderland

Citaat van: Stanley op januari 08, 2018, 20:00:50
Zullen ze nooit doen. Nu zijn het de helden van toen, maar in een half seizoen kunnen ze degraderen tot de  slemiel van het heden
hoe weet jij dat nou.Heb je met hen gesproken

Stanley

Nee, eenvoudig denkwerk. Ik heb hem wel in Doetinchem gesproken, maar niet hierover

Jandehulk

        Slot hoofdtrainer maken hier

carlo de leeuw

elke trainer die er nu instapt heeft een enorm afbraakrisico met deze selectie en wil dus waarschijnlijk (meerdere) versterkingen.
Om een enigszins trainer van naam te willen strikken moet je toch echt wel met een heel goed verhaal komen om bij de huidige nr. 13 van de juup te tekenen lijkt mij.
Cambuur ontslaat bovendien ook nog wel regelmatig eens een trainer als de resultaten tegenvallen.
Ik wens Foeke en co veel sterkte en wijsheid!

sunderland


Jandehulk


sunderland

Citaat van: carlo de leeuw op januari 08, 2018, 21:37:47
elke trainer die er nu instapt heeft een enorm afbraakrisico met deze selectie en wil dus waarschijnlijk (meerdere) versterkingen.
Om een enigszins trainer van naam te willen strikken moet je toch echt wel met een heel goed verhaal komen om bij de huidige nr. 13 van de juup te tekenen lijkt mij.
Cambuur ontslaat bovendien ook nog wel regelmatig eens een trainer als de resultaten tegenvallen.
Ik wens Foeke en co veel sterkte en wijsheid!
alles is negatief en dat is niet zo vreemd maar je kunt het ook omdraaien. Met deze selectie kun je sowieso wel een 5 plekken stijgen .Je kunt het eindelijk alleen maar beter doen.

Jandehulk

En die de koning stapt bij RKC ook in,die staan 15de toch ?

carlo de leeuw

Citaat van: sunderland op januari 08, 2018, 21:50:09
alles is negatief en dat is niet zo vreemd maar je kunt het ook omdraaien. Met deze selectie kun je sowieso wel een 5 plekken stijgen .Je kunt het eindelijk alleen maar beter doen.
Sorry, maar ik heb het zelden gezien deze 1e seizoen helft en vraag me dan ook af of deze selectie echt zoveel beter is dan de stand doet vermoeden.
5 plekken stijgen moet desondanks ook nog wel mogelijk zijn als het es een beetje meezit en wat beter gaat lopen.
Ik ben dan ook benieuwd of er een trainer van enig niveau te vinden is die wel wat in deze selectie ziet.
Ik hoop het overigens van harte.