Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Rossi en Daniels zijn toch geen dragende spelers, net als Boerlage , Mathieu en nog een paar leuk voor de breedte.

Scc4-ever

#31
Citaat van: Collingwood op oktober 13, 2017, 23:07:23
Ook met deze selectie kan het beter. Wie zet nou Houtkoop op 10? Dan zouden bij mij eerste alle andere middenvelders geblesseerd moeten zijn.

Ik houd er niet van om om iemand zijn ontslag te vragen. Zeker als het gaat om Dijkhuizen, die als speler toch een gewaardeerde Cambuur-man was en me een sympathieke kerel lijkt. Maar met dit soort opstellingen heb ik er bijzonder weinig vertrouwen in. Ik wens het bestuur alle wijsheid toe.
ook gewaardeerde cambuurmannen kunnen falen als trainer. T hoeft niet altijd zo te zijn dat ze dan gelijk ook een succes zijn als trainer.  Dat is in dit geval met Dijkhuizen ook t geval. T is tot nu toe nog niet echt een succes.  Maar goed we zijn ook de nodige spelers kwijtgeraakt natuurlijk. 

JeJe

Lees ik hier al weer de namen van de Gier en Grim.
Hoe kortzichtig kun je zijn.
Stap eens af van die namen die hier gevoetbald hebben.
Fris bloed is het enige wat ons kan redden.
Gert Jan Verbeek is een topper, maar zijn maandsalaris zal al een stuk hoger liggen dan het jaarsalaris wat hij hier zal krijgen.

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op oktober 14, 2017, 13:54:28
Laat Sandor hier maar komen en de rest van het seizoen afmaken
sandor komt niet dan moet ype Smit eerst weg.

Noordcambuur

Citaat van: JeJe op oktober 14, 2017, 14:17:43
Lees ik hier al weer de namen van de Gier en Grim.
Hoe kortzichtig kun je zijn.
Stap eens af van die namen die hier gevoetbald hebben.
Fris bloed is het enige wat ons kan redden.
Gert Jan Verbeek is een topper, maar zijn maandsalaris zal al een stuk hoger liggen dan het jaarsalaris wat hij hier zal krijgen.
Gert Jan komop die kunnen we nooit betalen en is ook een dkver.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op oktober 14, 2017, 12:59:30
waarom?

Omdat een nieuwe trainer denk ik teveel wordt beïnvloed door een zittende assistent. Zo blijft die Peersman maar in de basis staan :insane

'We wilden een trainer met dezelfde voetbalvisie als Sipke en Arne. Die trainer hebben we in Marinus gevonden', verklaart Van den Belt de keuze van Cambuur. Dijkhuizen vult aan: 'Ik heb een goed gesprek met Sipke gehad en wil komend seizoen graag met hem en de rest van de staf op de ingeslagen weg verder."

Doe maar een compleet andere weg :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

okkele

juist.
op die manier ben ik het er helemaal mee eens.
sterker nog,doe maar een buitenlander !
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 14, 2017, 15:10:20
Omdat een nieuwe trainer denk ik teveel wordt beïnvloed door een zittende assistent. Zo blijft die Peersman maar in de basis staan :insane

'We wilden een trainer met dezelfde voetbalvisie als Sipke en Arne. Die trainer hebben we in Marinus gevonden', verklaart Van den Belt de keuze van Cambuur. Dijkhuizen vult aan: 'Ik heb een goed gesprek met Sipke gehad en wil komend seizoen graag met hem en de rest van de staf op de ingeslagen weg verder."

Doe maar een compleet andere weg :thumbsup

de ingeslagen weg??? welke weg is dat dan want ik zie tot nu toe totaal
geen systeem en vastigheden in dit team. cultuurbewaker noemde sipke
zich zelf ook al afgelopen seizoen welke cultuur wil ik ook graag weten.

wiekie1969

Vanaf de voorbereiding is het al een drama en dat heeft puur met de kwaliteit vh elftal te maken. Niemand van het huidige elftal springt er bovenuit of voegt iets extra's toe.
Man man man wat zijn we diep weggezakt de afgelopen 2 jaar. Heel erg jammer.

AL

Wie o wie neemt het over?
Hans de Koning?

zeewolde

Wat heb je met de Koning. Speelt volgens mij meestal redelijk behoudend

ChantiSCC

Citaat van: zeewolde op oktober 27, 2017, 21:55:31
Wat heb je met de Koning. Speelt volgens mij meestal redelijk behoudend

De Koning speelt meestal toch echt aanvallend.. maar geen idee of hij de juiste persoon zou zijn hier.. heb zo me twijfels daar over.

AL

Citaat van: zeewolde op oktober 27, 2017, 21:55:31
Wat heb je met de Koning. Speelt volgens mij meestal redelijk behoudend

Juist niet man.
Speelt herkenbaar en aanvallend voetbal.
Alleen bij Eagles in degradatiejaar was het niet veel

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op oktober 15, 2017, 10:24:23
Vanaf de voorbereiding is het al een drama en dat heeft puur met de kwaliteit vh elftal te maken. Niemand van het huidige elftal springt er bovenuit of voegt iets extra's toe.
Man man man wat zijn we diep weggezakt de afgelopen 2 jaar. Heel erg jammer.

Precies ik denk dat een andere trainer niet veel meer presteert met een nieuwe trainer. De hogere hand mag in de spiegel kijken met deze aankopen  :zucht
** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde

Citaat van: AL op oktober 27, 2017, 21:57:23
Juist niet man.
Speelt herkenbaar en aanvallend voetbal.
Alleen bij Eagles in degradatiejaar was het niet veel
ok, zal wel aan mij liggen. Is in elk geval niet mijn nummer 1 kandidaat.