Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

James

Of het een goede trainer is weet ik niet. Het is in ieder geval een gok. Met de kennis en kunde die hij heeft heb ik hem goed zien overkomen voor de camera maar voetballend heb ik niks bijzonders gezien. Alleen dat hij zich aanpaste?

Treb

Citaat van: James op oktober 23, 2022, 20:23:30
Of het een goede trainer is weet ik niet. Het is in ieder geval een gok. Met de kennis en kunde die hij heeft heb ik hem goed zien overkomen voor de camera maar voetballend heb ik niks bijzonders gezien. Alleen dat hij zich aanpaste?

Misschien dat dat wel werkt.

Dit tien maanden lange gepruts werkt duidelijk niet.

sunderland

Citaat van: James op oktober 23, 2022, 20:09:22
In de LC staat dat de naam Ultee rondgaat en wordt hier ook regelmatig genoemd. Wat ik mij afvraag: waarom?! Speelt heel erg verdedigend en heeft bij Fortuna m.i. niet veel bijzonders gepresteerd. Komt goed over voor de camera maar meer positiefs kan ik niet over hem bedenken.
volledig mee eens. Die gast speelt erg verdedigd dan denk hoe dan

Noordcambuur

Mannen welke trainer het wordt er zijn altijd mensen die er wat van denken.

Dus laat me verrassen.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op oktober 23, 2022, 20:39:15
Mannen welke trainer het wordt er zijn altijd mensen die er wat van denken.

Dus laat me verrassen.

Dit lijkt mij het verstandigste. Geef de nieuwe trainer eerst gewoon tijd en vertrouwen

mario

Citaat van: Lore op oktober 23, 2022, 20:48:17
Dit lijkt mij het verstandigste. Geef de nieuwe trainer eerst gewoon tijd en vertrouwen
Ik hoop wel op tactisch sterke trainer. Iemand die ziet wat een wedstrijd nodig heeft en tijdig in durft te grijpen.
Ik denk dat de selectie goed genoeg is. Maar het ontbeert op dit moment Iemand die de touwtjes in handen heeft en net iets meer uit de wedstrijd kan halen.

Noordcambuur

Ik denk dat Cambuur snel een trainer aanstelt ook omdat we over 2 weken pas weer spelen.



R058

Ik hoop dat iedereen Ultee in ieder geval wel de kans geeft als hij het wordt. Op twitter zie ik dat dat niet zo is helaas. Vond in de Cor Potcast Ultee overkomen als een vriendelijke, slimme man. Met Fortuna ook knap erin gebleven met een volgens mij vrij moeilijke selectie en club als geheel.

zeewolde

Wie komt er inde Hofland rol, Barto of Boschaart?
Hoop toch echt nog op wat anders dan Ultee

V-man

Ultee zal het wel worden. Foeke kent hem vanuit zijn Utreg periode. Ik denk dat ie sneu bij Fortuna weggegaan is. Zint wel op revanche denk ik en de spoeling is verder dun...

mario

Tsja, niet een trainer waar ik nu direct een gevoel bij krijg. Ik zou toch graag iemand zien die een Cambuur verleden heeft, Stam, Dijkhuizen...

Trainert!

Ultee totaal niet de man voor Cambuur. Geen uitstraling deze man en passieloos aan de kant

Zomaariemand

Citaat van: Trainert! op oktober 23, 2022, 21:56:46
Ultee totaal niet de man voor Cambuur. Geen uitstraling deze man en passieloos aan de kant
Her verbaast me wel heel erg dat ze jou niet gevraagd hebben, verloren kans lijkt me