Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Ben benieuwd, zou opzich mooi zijn als er in de komende dagen al duidelijkheid komt, we zijn aankomend weekend vrij dus een nieuwe trainer heeft iets langer de tijd.

Sakas

Ik hoop op Jaap Stam
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Tanjajeah

Citaat van: J.v.G. op oktober 24, 2022, 09:59:33
Zo er is nieuws naar buiten gekomen, wat ik gister al zei, maar Ultee is niet de enige kandidaat er zijn er nog twee die op de shortlist staan.

Ok, nog 2 op de shortlist. Ik zet in op de ex-Cambuurspelers Fred Grim en Jaap Stam.

J.v.G.

Citaat van: Tanjajeah op oktober 24, 2022, 10:30:24
Ok, nog 2 op de shortlist. Ik zet in op de ex-Cambuurspelers Fred Grim en Jaap Stam.
Namen van de andere trainers worden nog niet gelekt omdat ze nog vast liggen bij andere clubs. ;)

mario

Citaat van: J.v.G. op oktober 24, 2022, 10:35:05
Namen van de andere trainers worden nog niet gelekt omdat ze nog vast liggen bij andere clubs. ;)
Diekh?zen een optie?
In zijn eerdere jaar bij Cambuur had hij een waardeloze selectie. Nu staat er een prima selectie.

Scc4-ever

Citaat van: mario op oktober 24, 2022, 10:52:56
Diekh?zen een optie?
In zijn eerdere jaar bij Cambuur had hij een waardeloze selectie. Nu staat er een prima selectie.
lijkt me niet. Hij is trainer van excelsior momenteel. 

J.v.G.

Citaat van: Andy King op oktober 24, 2022, 10:58:58
Nou, dat is dus duidelijk. Het FC Utrecht linkje van Ultee en Foeke Booy...
En wat dacht je Ultee's "vaste assistent" Rob Alflen....

Thijs09876

Kan iemand dat beticht van Vi van foeke booy delen?

okkele

Citaat van: mario op oktober 24, 2022, 10:52:56
Diekh?zen een optie?
heeft zich er nooit over uitgesproken maar toen hij tekende bij "zijn" cambuur stond er een prima selectie.
toen hij mocht starten was daar niks van over.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

poelie-lwd

Citaat van: Lore op oktober 24, 2022, 08:32:40
En dit stuk laat wel zien dat hij een duidelijke visie heeft. En ook nog eens een visie die goed onderbouwt is en waar ik mij wel in kan vinden. Ik zou alleen ook nog wel graag wat meer voetbalinhoudelijk van hem willen weten. Dit stuk gaat heel erg over leiderschap, maar hoe laat hij zijn ploeg spelen?

Moet je de wedstrijden van Fortuna even terugkijken. Dan weet je genoeg.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

J.v.G.

Citaat van: poelie-lwd op oktober 24, 2022, 11:38:11
Moet je de wedstrijden van Fortuna even terugkijken. Dan weet je genoeg.
In Sjors we trust! |:)

Tanjajeah

Citaat van: J.v.G. op oktober 24, 2022, 10:35:05

Oh echt? Dus ze zijn bereid afkoopsommen te betalen. Dan gok ik op Rob Penders en Joseph Oosting. Al denk ik dat die laatste moeilijk wordt, want is ook niet ingegaan op interesse van Vitesse. Omdat RKC hem de kans heeft gegeven als hooftrainer. En Rob Penders heeft volgens mij ook net verlengd..

PePe

Penders heeft nog een contract voor anderhalf jaar. Maar in zijn geval, zal hij hier toch wel onderuit kunnen als een eredivisie club belangstelling heeft? (Optie in het contract)
Oosting heeft nog een half jaar contract, zou je kunnen afkopen.
Met Sipke weet je wat je krijgt.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.