Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Ook al heeft hij al 2 keer bedankt, ik vind Fred Grim de enigste optie. Ervaring en kent de club en de aanhang erachter.

sunderland

Tja idd. Ik denk dat Fred Grim hier ook heel goed zou passen. Speelde ook met RKC prima voetbal.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op oktober 24, 2022, 18:08:57
Ook al heeft hij al 2 keer bedankt, ik vind Fred Grim de enigste optie. Ervaring en kent de club en de aanhang erachter.
haha wat i dit nu weer

Collingwood

#1533
Zelf niet zo'n uitgebreid beeld van Ultee. Maar uit de voetbalwereld en ook van Fortuna-supporters heb ik alleen nog maar positieve geluiden gehoord en gelezen. Mooi de kans geven als hij het wordt.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

J.v.G.

Zal er morgen wat gaan gebeuren? :D

Huizen

Dit seizoen is zo belangrijk dat ik voor NEC thuis vuurwerk verwacht. Come onnnnn

sunderland

Citaat van: J.v.G. op oktober 27, 2022, 16:02:06
Zal er morgen wat gaan gebeuren? :D
ik hoop eigenlijk niet op de trainer waar jij zo enthousiast over bent. Dat zou voor mij een beetje een teleurstelling zijn

De Gast

Wij hebben een zwaargewicht nodig om dit seizoen te overleven.

AL

Citaat van: De Gast op oktober 28, 2022, 06:46:07
Wij hebben een zwaargewicht nodig om dit seizoen te overleven.

En snelle diepgaande buitens..

Specuveter

En een scorende spits

mario

Maar vooral 3-punters

PePe

#1543
Als Cambuur een vrije trainer zou willen, dan zou hij toch binnen 1 week een contract hebben kunnen tekenen? (Of zou de huidige spelersgroep een probleem kunnen zijn)

J.v.G.

Citaat van: sunderland op oktober 27, 2022, 23:30:05
ik hoop eigenlijk niet op de trainer waar jij zo enthousiast over bent. Dat zou voor mij een beetje een teleurstelling zijn
Als het nou Ultee, Grim of Stam is die komt maakt mij niets uit, als er maar 1 komt, ze zijn allen capabel ;)