Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Vrije trainers zijn vrij, omdat.......
Ik heb een andere voorkeur: Penders of Oosting.
Wat het gaat worden, zien we hopelijk snel.

J.v.G.

Citaat van: PePe op oktober 28, 2022, 11:11:45
Vrije trainers zijn vrij, omdat.......
Ik heb een andere voorkeur: Penders of Oosting.
Watie het gaat worden, zien we hopelijk snel.
Ultee :X

papier

Citaat van: PePe op oktober 28, 2022, 11:11:45
Vrije trainers zijn vrij, omdat.......
Ik heb een andere voorkeur: Penders of Oosting.
Wat het gaat worden, zien we hopelijk snel.

Heb bij het vrij zijn van Ultee een ander gevoel dan het vrij zijn van Grim. Heb echt het gevoel dat men in Sittard aan het wachten was op een excuus om hem te laten gaan, ondanks dat hij toch 2 jaar (in mijn optiek naar behoren) heeft gedaan bij Fortuna.

Bankzitter

Citaat van: PePe op oktober 28, 2022, 11:01:35
Als Cambuur een vrije trainer zou willen, dan zou hij toch binnen 1 week een contract hebben kunnen tekenen? (Of zou de huidige spelersgroep een probleem kunnen zijn)

Natuurlijk niet. Genoeg kwaliteit in de spelers groep, alleen de vorm en vertrouwen ontbreken.
Teams waar de trainer ontslagen wordt staan er vaak nog veel slechter voor en die hebben ook altijd binnen no-time weer een nieuwe trainer.

zeewolde

Citaat van: J.v.G. op oktober 28, 2022, 11:24:43
Ultee :X

Is het al rond met hem?

Of wordt het toch Grim?

De Gast

Als ze een beetje vooruitstrevend zijn wordt het weer een naam waar wij simpele zielen niet aan zouden denken.

poelie-lwd

Ultee past niet bij Cambuur.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bernardo

Bij #Cambuur is men er nog niet over uit of een nieuwe trainer zo snel mogelijk of in de winterstop wordt aangesteld.

Beide opties liggen nog altijd open, zo laat technisch manager Foeke Booy weten. Verder wil hij er uiteraard niets over kwijt. Geen nieuws dus voor het weekend.

https://twitter.com/Andor_F/status/1585950493481865217


zeewolde

Citaat van: Bernardo op oktober 28, 2022, 13:08:56
Bij #Cambuur is men er nog niet over uit of een nieuwe trainer zo snel mogelijk of in de winterstop wordt aangesteld.

Beide opties liggen nog altijd open, zo laat technisch manager Foeke Booy weten. Verder wil hij er uiteraard niets over kwijt. Geen nieuws dus voor het weekend.

https://twitter.com/Andor_F/status/1585950493481865217
nou J.v G. Kom er maar in...

papier

Citaat van: zeewolde op oktober 28, 2022, 12:11:36
Is het al rond met hem?

Of wordt het toch Grim?

De prestaties van Grim vind ik ook nou ook niet om over naar huis te schrijven. Niet gekwalificeerd met Jong Oranje in 2017, gedegradeerd als assistent van Advocaat, laatste met Willem II en ontslagen. Kan iemand me vertellen waarom wel Grim?

gobo

Citaat van: poelie-lwd op oktober 28, 2022, 12:40:23
Ultee past niet bij Cambuur.
Wie wel poelie?
Vind dat grim alleen voor heeft dat hij hier in het verre verleden heeft gespeeld. Maar onze club van toen is totaal niet meer te vergelijken met de huidige club.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

papier

Citaat van: gobo op oktober 28, 2022, 13:45:19
Wie wel poelie?
Vind dat grim alleen voor heeft dat hij hier in het verre verleden heeft gespeeld. Maar onze club van toen is totaal niet meer te vergelijken met de huidige club.

En op niveau gespeeld. Dan heb je bij de KNVB wel een flink streepje voor voor het behalen van een diploma. Dan vind ik iemand die daar meer tijd en moeite in moet steken zoals een Ultee interessanter. Datzelfde goldt natuurlijk voor Henk de Jong waarbij die natuurlijk echt een bak aan ervaring (en prestaties) had in het amateurvoetbal voor hij bij Cambuur kwam.

PePe

Gezien de huidige situatie, denk ik dat het geen 1 van de vrije trainers gaat worden.

J.v.G.


Drumfather SCC

Citaat van: J.v.G. op oktober 28, 2022, 14:24:21
Maar natuurlijk rustig wachten tot de winterstop, in de eredivisie blijven heeft dus geen prioriteit  :zucht

Daadkracht is er nodig en geen labbekakkerige gewacht en gedraai!!

Jup, zal straks op de transfermarkt ook wel weer gebeuren
Eindresultaat; Aanmodderen met dezelfde selectie + wat paniek-aankopen

Maar goed, Daar kunnen we ons op instellen want '' su gaat ut altied'' bij ons clupke