Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: Bernardo op oktober 28, 2022, 13:08:56
Bij #Cambuur is men er nog niet over uit of een nieuwe trainer zo snel mogelijk of in de winterstop wordt aangesteld.

Beide opties liggen nog altijd open, zo laat technisch manager Foeke Booy weten. Verder wil hij er uiteraard niets over kwijt. Geen nieuws dus voor het weekend.

https://twitter.com/Andor_F/status/1585950493481865217

Daadkracht willen wij zien!!!!!!!!!!!

Op naar een Gouden toekomst  :0= :0= :0= :0= :0=

papier

Die wedstrijden voor de winterstop daar gaan we hoogstwaarschijnlijk 0 punten in pakken (misschien 3), nou prima dat is dan maar zo. Als je nu een geschikte, beschikbare kandidaat hebt moet die ook zsm beginnen. Gebruik die wedstrijden maar vast om een goed beeld te krijgen van de selectie en gebruik dit om wat accenten te verleggen daar waar nodig.

Bankzitter

Paniek is een slechte raadgever. Geen enkele club tussen plek 10 en 18 is veilig. Als het snel kan is het mooi, maar nooit overhaast iemand voor meerdere seizoenen vastleggen die niet geschikt is.

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op oktober 28, 2022, 14:41:32
Paniek is een slechte raadgever. Geen enkele club tussen plek 10 en 18 is veilig. Als het snel kan is het mooi, maar nooit overhaast iemand voor meerdere seizoenen vastleggen die niet geschikt is.

Lijkt mij dat je nu wel met 2/3 kandidaten in gesprek bent, waarvan Cambuur vind dat ze geschikt zijn. Gesprekken zullen nu ook al een week lopen normaal gesproken, waarom dan nog langer wachten? Heeft niks met paniek te maken. Ik had echt gehoopt voor dit weekend een nieuwe trainer voor de groep, was ideaal geweest met dit vrije weekend.

Bankzitter

Dat snap ik. Wat ik niet snap is als er verwijten naar het bestuur worden gemaakt. Hoe vask komt het nu voor dat een trainer wegvalt door ziekte? Misschien was iedereen te optimistisch over het herstel van Henk maar ik begrijp ook als voor hem een uitzondering gemaakt is om het seizoen te starten.

Het bestuur heeft meer krediet verdiend na wat ze opgebouwd hebben de laatste seizoenen.

papier

Citaat van: Bankzitter op oktober 28, 2022, 14:41:32
Paniek is een slechte raadgever. Geen enkele club tussen plek 10 en 18 is veilig. Als het snel kan is het mooi, maar nooit overhaast iemand voor meerdere seizoenen vastleggen die niet geschikt is.

Dat ook zeker niet, maar als je een geschikte kandidaat hebt (of 2) die net zo goed nu kunnen beginnen als in januari. Dan in mijn optiek niet wachten.

papier

Citaat van: Bankzitter op oktober 28, 2022, 14:59:51
Dat snap ik. Wat ik niet snap is als er verwijten naar het bestuur worden gemaakt. Hoe vask komt het nu voor dat een trainer wegvalt door ziekte? Misschien was iedereen te optimistisch over het herstel van Henk maar ik begrijp ook als voor hem een uitzondering gemaakt is om het seizoen te starten.

Het bestuur heeft meer krediet verdiend na wat ze opgebouwd hebben de laatste seizoenen.

Ook als we degraderen verdienen zij nog krediet. We hebben niet alleen een nieuw stadion in het vizier, het negatief eigen vermogen is ook weg. Dat is de belangrijkste basis voor een gouden toekomst, dat houdt niet op als we weer eens degraderen want of dat dat nog een keer gaat gebeuren dat is wel zeker.

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op oktober 28, 2022, 14:59:51
Dat snap ik. Wat ik niet snap is als er verwijten naar het bestuur worden gemaakt. Hoe vask komt het nu voor dat een trainer wegvalt door ziekte? Misschien was iedereen te optimistisch over het herstel van Henk maar ik begrijp ook als voor hem een uitzondering gemaakt is om het seizoen te starten.

Het bestuur heeft meer krediet verdiend na wat ze opgebouwd hebben de laatste seizoenen.

Ze gaven zelf toch ook al aan dat ze dit eigenlijk al een aantal weken zagen aankomen. Dus voor hun kwam het niet onverwacht. Wat ik vooral raar vind, is dat ze nog niet weten wat ze willen, voor de winterstop een nieuwe trainer of in de winterstop. Daar heb je een week de tijd voor gehad om over na te denken. Hak eens knopen door.

J.v.G.

Citaat van: Bankzitter op oktober 28, 2022, 14:59:51
Dat snap ik. Wat ik niet snap is als er verwijten naar het bestuur worden gemaakt. Hoe vask komt het nu voor dat een trainer wegvalt door ziekte? Misschien was iedereen te optimistisch over het herstel van Henk maar ik begrijp ook als voor hem een uitzondering gemaakt is om het seizoen te starten.

Het bestuur heeft meer krediet verdiend na wat ze opgebouwd hebben de laatste seizoenen.
Kritiek heb ik omdat het vertrek van Henk al enkele weken duidelijk was..net als het vertrek van Booy intern bekend is.

papier

Citaat van: Bernardo op oktober 28, 2022, 15:06:16
Ze gaven zelf toch ook al aan dat ze dit eigenlijk al een aantal weken zagen aankomen. Dus voor hun kwam het niet onverwacht. Wat ik vooral raar vind, is dat ze nog niet weten wat ze willen, voor de winterstop een nieuwe trainer of in de winterstop. Daar heb je een week de tijd voor gehad om over na te denken. Hak eens knopen door.

Nou ja, misschien weten ze het wel maar is de vraag of alles past binnen het proces. Als je nu zegt dat je hem asap wil worden en het lukt niet dan sla je ook een modderfiguur. Het vertrouwen mag er wel zijn dat ze op een gedegen manier tot een goed besluit komen.

Zuid1991

Citaat van: J.v.G. op oktober 28, 2022, 15:09:03
Kritiek heb ik omdat het vertrek van Henk al enkele weken duidelijk was..net als het vertrek van Booy intern bekend is.
Mag ik kritiek hebben op jou?
Jij strooit continu met geruchten en nieuwtjes die vaak niet waar zijn.
Misschien eens wat op forum zetten als je echt iets weet.

sunderland

Citaat van: papier op oktober 28, 2022, 13:44:33
De prestaties van Grim vind ik ook nou ook niet om over naar huis te schrijven. Niet gekwalificeerd met Jong Oranje in 2017, gedegradeerd als assistent van Advocaat, laatste met Willem II en ontslagen. Kan iemand me vertellen waarom wel Grim?
ik denk dat hij hier prima zou passen wb voetbalopvatting en speelstijl. Hij heeft ook heel behoorlijk netwerk. Ik hou ook wel van zijn aanpak dat is duidelijk en er niet omheen draaien. Bij RKC speelde hij 2 jaar heel goed en verzorgd voetbal en bij Willem 2 in het begin ook. Bij Willem 2 ging het na zijn ontslag ook bergafwaarts en nu eigenlijk nog steeds dus aan wie lag het dan denk ik. En dat hij hier al zou hebben getekend is niks van waar. Daarom zou ik hem hier wel graag zien maar ieder zijn mening?

J.v.G.

Citaat van: Zuid1991 op oktober 28, 2022, 15:29:06
Mag ik kritiek hebben op jou?
Jij strooit continu met geruchten en nieuwtjes die vaak niet waar zijn.
Misschien eens wat op forum zetten als je echt iets weet.
Dat mag jij, is het voor mij van belang wat jij vindt, nee.. En wederom een prima inhoudelijke reactie. :zucht
Misschien kan jij je beter bezighouden de toeschouwers aantallen.

Zuid1991

#1573
Citaat van: J.v.G. op oktober 28, 2022, 15:46:30
Dat mag jij, is het voor mij van belang wat jij vindt, nee.. En wederom een prima inhoudelijke reactie. :zucht
Misschien kan jij je beter bezighouden de toeschouwers aantallen.
Deze arrogante, simpele reactie, ook over toeschouwersaantallen had ik wel verwacht.
Teken van onmacht.
Lees je posts nog maar eens na. Het bestaat uit geruchten die vaak niet kloppen. Inhoudelijk juist van mij. Veel lui zijn daar het ook mee eens, gezien de reacties op jou in het forum.





J.v.G.

Citaat van: Zuid1991 op oktober 28, 2022, 16:51:10
Deze arrogante, simpele reactie, ook over toeschouwersaantallen had ik wel verwacht.
Teken van onmacht.
Lees je posts nog maar eens na. Het bestaat uit geruchten die vaak niet kloppen. Inhoudelijk juist van mij. Veel lui zijn daar het ook mee eens, gezien de reacties op jou in het forum.
Wat klopt er niet van wat ik zeg, waar jij nu op reageert? Maar ik doe jou en de rest vast een plezier met wat ik hoor niet meer ga delen hier.