Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: PePe op oktober 24, 2022, 11:58:23
Penders heeft nog een contract voor anderhalf jaar. Maar in zijn geval, zal hij hier toch wel onderuit kunnen als een eredivisie club belangstelling heeft? (Optie in het contract)
Oosting heeft nog een half jaar contract, zou je kunnen afkopen.
Met Sipke weet je wat je krijgt.

Trainers kosten niks in vergelijking met spelers.  Voor Slot hebben we ook een fooi gekregen van AZ.

Montana

Citaat van: mario op oktober 24, 2022, 10:52:56
Diekh?zen een optie?
In zijn eerdere jaar bij Cambuur had hij een waardeloze selectie. Nu staat er een prima selectie.

Nee. Ondanks de gunfactor voor deze aardige kerel. Schijnt ??n van de slechtste trainers te zijn die we hebben gehad..

PePe

#1517
In Ultee we trust.

Haal WE maar weg!! We delen niet allemaal dezelfde mening.
Dit is alleen bij HENK van toepassing.

J.v.G.


Lore

Citaat van: poelie-lwd op oktober 24, 2022, 11:38:11
Moet je de wedstrijden van Fortuna even terugkijken. Dan weet je genoeg.

Dan zou je dat momenteel ook over Henk kunnen zeggen. (alhoewel ik mij realiseer dat dit iets is van de laatste 12 maanden)

J.v.G.

Citaat van: poelie-lwd op oktober 24, 2022, 11:38:11
Moet je de wedstrijden van Fortuna even terugkijken. Dan weet je genoeg.
Speelden 4-3-3 met de punt naar voren, met 2 controleurs dus..

denistel

Citaat van: Lore op oktober 24, 2022, 08:32:40
En dit stuk laat wel zien dat hij een duidelijke visie heeft. En ook nog eens een visie die goed onderbouwt is en waar ik mij wel in kan vinden. Ik zou alleen ook nog wel graag wat meer voetbalinhoudelijk van hem willen weten. Dit stuk gaat heel erg over leiderschap, maar hoe laat hij zijn ploeg spelen?

idd maar hoe hij sittard liet voetballen was no niet om over naar huis te schrijven
denk een compleet verkeerde match mocht het zo ver komen maar das mijn mening

Lobra

Joseph Oosting lijkt mij ook wel geschikt, maar zal RKC wel niet ruilen voor Cambuur denk ik. Of hij moet dichterbij huis willen zijn.

denistel

Citaat van: Lobra op oktober 24, 2022, 14:19:01
Joseph Oosting lijkt mij ook wel geschikt, maar zal RKC wel niet ruilen voor Cambuur denk ik. Of hij moet dichterbij huis willen zijn.

zat gistermorgen bij espn die zit prima bij rkc zei ie

papier

Citaat van: denistel op oktober 24, 2022, 14:28:43
zat gistermorgen bij espn die zit prima bij rkc zei ie

Volgens mij heeft Foeke ook al gezegd dat wij geen afkoopsom kunnen betalen. Los daarvan is het natuurlijk voor de genoemde namen (Oosting/Lukkien) echter niet interessanter (vwb mogelijkheden/salaris) om coach te zijn van Cambuur dan van RKC of Emmen.

nee,wel?

In principe maakt het ook weinig uit welke trainer passant uit de hoge hoed van foeke komt, of ie nou sjors ultee,  jaap stam,  piet snot  of pep guardiola heet.

Als de resultaten goed zijn steken we allemaal de loftrompet,  laten de resultaten te wensen over dan staan we met zijn allen moord en brand te schreeuwen over de kop van de trainer, en is de trainer de grootste paardelul die er maar bestaat en word ie onder t maaiveld afgezaagd :y :y :zweep |:)

Lore

Citaat van: denistel op oktober 24, 2022, 14:05:25
idd maar hoe hij sittard liet voetballen was no niet om over naar huis te schrijven
denk een compleet verkeerde match mocht het zo ver komen maar das mijn mening

Daar ben ik het zeker mee eens, maar wat een wespennest is dat. Ik vertrouw voorlopig maar op de gesprekken die onze directie voert met de potentiele trainer. Maar ik realiseer mij dat het opvolgen van Henk eigenlijk altijd onbegonnen werk is.

J.v.G.

Citaat van: Lore op oktober 24, 2022, 15:50:37
Daar ben ik het zeker mee eens, maar wat een wespennest is dat. Ik vertrouw voorlopig maar op de gesprekken die onze directie voert met de potentiele trainer. Maar ik realiseer mij dat het opvolgen van Henk eigenlijk altijd onbegonnen werk is.
Werd in zijn tweede jaar bij Fortuna elfde met leuk voetbal..

PePe

Citaat van: denistel op oktober 24, 2022, 14:28:43
Joseph Oosting zat gistermorgen bij ESPN.

Als je dit hebt gezien, dan denk je direct dat Joseph Oosting een top kandidaat is.

wiekie1969

Moet een trainer komen met uitstraling, dat heeft Ultee duidelijk niet naar mijn mening. Mogen ook wel wat spelers bij in de winterstop want met deze selectie gaan we eruit. Er ontbreekt iets.