ISSA KALLON KOMT VOORHOEDE SC CAMBUUR VERSTERKEN
SC Cambuur heeft zich per direct versterkt met Issa Kallon. De 21-jarige aanvaller komt over van FC Utrecht en sluit vanaf morgen aan bij de eerste selectie. Hij heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor de komende twee seizoenen (met een optie voor nog een seizoen).
Kallon doorliep de jeugdopleiding van Vitesse, maar debuteerde in augustus 2014 voor FC Utrecht in het betaalde voetbal. Afgelopen seizoen speelde hij op huurbasis voor FC Emmen en kwam daar in alle 38 competitiewedstrijden in actie. Ook kwam hij in het verleden uit voor nagenoeg alle vertegenwoordigende jeugdelftallen van Nederland.
"Een speler met veel dreiging en snelheid" omschrijft technisch directeur Gerald van den Belt de nieuwste aanwinst van SC Cambuur. "Issa heeft afgelopen seizoen laten zien wekelijks een hoog niveau te kunnen halen en gezien zijn leeftijd gaat hij ook alleen nog maar beter worden. Het is bovendien een speler die met zijn acties en creativiteit iets kan forceren."
Heel veel succes in het geel-blauw Issa!
http://cambuur.nl/nieuws/issa-kallon-komt-voorhoede-sc-cambuur-versterken/
Klinkt weer als een jonge voor de toekomst.
In ieder geval welkom, hij kan er ook niks aan doen dat wij in hem niet de gewenste topversterking zien! |:)
Voetballen kan hij wel, snel is hij ook. Rendement moet nog wel omhoog. Daarnaast blijf ik hopen op nog een Marengo-achtige aanwinst.
Welkom!
Welkom breedteversterking??
Welkom pik(kie) |:)
je moet als buiten idd ook een stuk of 7 a 8 goals maken en dat heeft
ie nog niet gedaan. en constant een hoog niveau is toch wel iets
te positief volgens mij maar hoop dat ie ons gaat verassen.
Welkom. Je vraagt je af waarom Emmen hem niet heeft gehouden? Wederom een breedte versterking
Welkom en succes bij cambuur |:)
Citaat van: sunderland op augustus 14, 2017, 17:23:52
Welkom. Je vraagt je af waarom Emmen hem niet heeft gehouden? Wederom een breedte versterking
Wilde daar zelf niet blijven, vond Emmen saai
Citaat van: justremco op augustus 14, 2017, 17:26:28
Wilde daar zelf niet blijven, vond Emmen saai
jaha tuurlijk
Welkom, konden ze hem niet ruilen met Mannes?
Citaat van: justremco op augustus 14, 2017, 17:26:28
Wilde daar zelf niet blijven, vond Emmen saai
Misschien een ruil met Hemmen :_schater :_schater :_schater
Citaat van: justremco op augustus 14, 2017, 17:26:28
Wilde daar zelf niet blijven, vond Emmen saai
terecht man!... De weg naar Emmen toe is al saai :y
Welkom kerel(tje) |:)
En weer een talent losgeweekt die nog onder contract stond. Rechtsbuiten is dubbel bezet... welkom!
Welkom!
Altijd handig zo'n speler die tussen je benen door kruipt, een panna met bal en man! |:)
Citaat van: Jandehulk op augustus 14, 2017, 17:32:49
terecht man!... De weg naar Emmen toe is al saai :y
valt wel mee toch mooie omwisselplaatsen :_schater
Citaat van: denistel op augustus 14, 2017, 19:10:24
valt wel mee toch mooie omwisselplaatsen :_schater
_O_das wel waar,maar wel beetje te klein vorig jaar :_schater
Citaat van: Jandehulk op augustus 14, 2017, 19:12:45
_O_das wel waar,maar wel beetje te klein vorig jaar :_schater
whoea typisch scc he 8P
Welkom! Prima versterking! |:)
Toen hij hoorde dat Hemmen kwam was Kallon vertrokken :_schater
Citaat van: denistel op augustus 14, 2017, 19:13:41
whoea typisch scc he 8P
M"Bouma" was nog kleiner. l0l
Citaat van: speculeter op augustus 14, 2017, 20:41:28
Toen hij hoorde dat Hemmen kwam was Kallon vertrokken :_schater
H Emmen zal de bank wel warm moeten houden daar. Welkom Kallon
Welkom kerel en heel veel succes bij mooie club cambuur |:)
Kallon tekende voor twee jaar, met een optie voor nog een seizoen. Cambuur heeft geen afkoopsom betaald voor de aanvaller, wiens contract nog twee jaar doorliep. Wel zijn er afspraken gemaakt met Utrecht. Die behelzen onder meer een doorverkooppercentage.
Kallon scoorde vorig seizoen vier keer op huurbasis voor FC Emmen. Hij stond al op het lijstje van Cambuur, maar de transfer kwam snel tot stand toen Lilipaly werd verkocht. Trainer Marinus Dijkhuizen heeft de nieuwste aanwinst een paar keer zien spelen en omschrijft hem als creatief en snel. ,,Issa kan een mannetje redelijk snel passeren.''
http://www.lc.nl/sport/Cambuur-Kallon-moet-Lilipaly-vervangen-club-beslist-snel-over-Rossi-22426177.html
Welkom jonguh ! Doe je best !
Harry vd Laan was oek klein en die skoorde toch aardig wat goals.
Welkom en laat ze een poepie stinken!
Citaat van: Vlampiep op augustus 14, 2017, 20:57:34
M"Bouma" was nog kleiner. l0l
ik bedoelde die omwisselplaats ju
Vandaag met afwerken op de goal en zijn snelheid zeer aanwezig, aan de bal nog niet echt gezien!!
Citaat van: richard op augustus 16, 2017, 13:22:20
Vandaag met afwerken op de goal en zijn snelheid zeer aanwezig, aan de bal nog niet echt gezien!!
Wat ik al eerder aangaf een nieuwe Lukoki dus...
Hoop dat zijn voorzet wel goed is . Lukoki was daarin dramatisch
Citaat van: sunderland op augustus 16, 2017, 13:33:45
Hoop dat zijn voorzet wel goed is . Lukoki was daarin dramatisch
Dat werd wel steeds beter. Je kan een snelle speler wel leren voetballen en voorzetten geven.
Een trage drol wordt niet zomaar snel.
Lukoki was later een miljoen waard. Wat meer overzicht en dan is er een goede markt voor dat soort spelertjes. Maar eerst maar ons aan promotie helpen.
:camigo
Citaat van: oostside op augustus 16, 2017, 13:58:30
Dat werd wel steeds beter. Je kan een snelle speler wel leren voetballen en voorzetten geven.
Een trage drol wordt niet zomaar snel.
en wij mutte dat weer leren daar gaat het mij dan om. Lukoki was aan het einde prima en toen ie bij Zwolle speelde fantastisch
Citaat van: sunderland op augustus 16, 2017, 14:32:13
:camigoen wij mutte dat weer leren daar gaat het mij dan om. Lukoki was aan het einde prima en toen ie bij Zwolle speelde fantastisch
Dat is toch geen probleem met een eigen speler,Lukoki was een huurspeler..
Dan moeten we ook iemand hebben die de voorzetten op waarde inschat.
Citaat van: poelie-lwd op augustus 16, 2017, 15:40:28
Dan moeten we ook iemand hebben die de voorzetten op waarde inschat.
Eerlijk is eerlijk, koppen kan Barto erg goed, als hij op tijd is kan hij wel iets met een goede voorzet :thumbsup
Citaat van: gewoon een fan op augustus 16, 2017, 15:47:07
Eerlijk is eerlijk, koppen kan Barto erg goed, als hij op tijd is kan hij wel iets met een goede voorzet :thumbsup
Daar zeg je precies hiet juiste. Als hij op tijd is ja. De man is overijverig en laat zich vaak te veel uit de spits vallen en komt vervolgens te laat
Citaat van: poelie-lwd op augustus 16, 2017, 15:54:44
Daar zeg je precies hiet juiste. Als hij op tijd is ja. De man is overijverig en laat zich vaak te veel uit de spits vallen en komt vervolgens te laat
En dat is weer het gevolg van de speelwijze van de technische menschen van de afgelopen jaren.
Citaat van: Dokkumer op augustus 16, 2017, 16:07:26
En dat is weer het gevolg van de speelwijze van de technische menschen van de afgelopen jaren.
Nee hoor. Hij heeft het altijd al gedaan. Ook voor de hotzone.
en weer gaat het in een ander topic over Barto :thumbsup
Citaat van: Cor op augustus 16, 2017, 16:19:01
en weer gaat het in een ander topic over Barto :thumbsup
Kest na gaan hoe belangriek die Barto eigeluk is.
Citaat van: Cor op augustus 16, 2017, 16:19:01
en weer gaat het in een ander topic over Barto :thumbsup
Meest spraakmakende speler van de laatste jaren. Topper! Altijd verguisd door de kenners, nooit een onvertogen woord, altijd 100% prof. En ook; altijd er weer staan. Alles voor de club, het team, de supporters.
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 16, 2017, 17:11:58
Meest spraakmakende speler van de laatste jaren. Topper! Altijd verguisd door de kenners, nooit een onvertogen woord, altijd 100% prof. En ook; altijd er weer staan. Alles voor de club, het team, de supporters.
De man verdiend een standbeeld bij het nieuwe stadion!
Citaat van: Keira op augustus 16, 2017, 17:18:56
De man verdiend een standbeeld bij het nieuwe stadion!
dit lonkt naar een intikkertje :proost
Citaat van: poelie-lwd op augustus 16, 2017, 16:17:47
Nee hoor. Hij heeft het altijd al gedaan. Ook voor de hotzone.
Ook voor de hotzone moesten de spitsen meeverdedigen.
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 16, 2017, 17:11:58
Meest spraakmakende speler van de laatste jaren. Topper! Altijd verguisd door de kenners, nooit een onvertogen woord, altijd 100% prof. En ook; altijd er weer staan. Alles voor de club, het team, de supporters.
Helemaal mee eens!! :proost
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 16, 2017, 17:11:58
Meest spraakmakende speler van de laatste jaren. Topper! Altijd verguisd door de kenners, nooit een onvertogen woord, altijd 100% prof. En ook; altijd er weer staan. Alles voor de club, het team, de supporters.
_O_ _O_
Citaat van: Dokkumer op augustus 16, 2017, 19:03:11
Ook voor de hotzone moesten de spitsen meeverdedigen.
Ik heb het niet over meeverdedigen. De man is ook bij balbezit eigenlijk overal waar hij niet hoort te zijn. Behalve in de punt. Standbeeld is wmb prima maar dan naast eentje van Hemmen.
Citaat van: Keira op augustus 16, 2017, 17:18:56
De man verdiend een standbeeld bij het nieuwe stadion!
Hou toch op man met die persoonsverheerlijking. Ook Barto is een passant bij de club. Dan kest wel 94 standbeelden neerzetten.
En voor Fred Grim 62
Hemmen imiteetde in het veld vaak al een standbeeld.
Citaat van: Bankzitter op augustus 17, 2017, 10:25:18
Hemmen imiteetde in het veld vaak al een standbeeld.
Zijn inbreng in het kampioensjaar vergeten? Respectloos gelul.
Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2017, 10:36:29
Zijn inbreng in het kampioensjaar vergeten? Respectloos gelul.
ze bedoelen natuur zijn laatste jaar poelie.
Lekker genieten op Ameland!
Waar zit je?
Grapje joh, zal voortaan een smiley to voegen.
Barto was ook best belangrijk, was een mooi stuntteam.
Citaat van: speculeter op augustus 17, 2017, 10:38:51
ze bedoelen natuur zijn laatste jaar poelie.
Lekker genieten op Ameland!
Waar zit je?
Kiekduun. Zal wel lukken al hoost het op dit moment :_schater
Citaat van: Bankzitter op augustus 17, 2017, 10:40:13
Grapje joh, zal voortaan een smiley to voegen.
Barto was ook best belangrijk, was een mooi stuntteam.
:proost
Positief verrast door hem. Had een beetje het beeld van een 'domme' harddraver, maar blijkt gewoon een prima techniek te hebben. En daarnaast inderdaad snel. Kan een prima speler voor ons worden.
Basismateriaal deze jongen
Beter dan Mathieu, alhoewel nog wel afwachten of hij dit soort explosies een hele wedstrijd kan volhouden.
Citaat van: DayDreamer op augustus 19, 2017, 08:55:58
Beter dan Mathieu, alhoewel nog wel afwachten of hij dit soort explosies een hele wedstrijd kan volhouden.
Nee, dat kan natuurlijk niet. Als hij basis staat zal hij zijn momenten moeten pakken. Maar inderdaad erg positief verrast door deze jongen met zijn behendigheid en snelheid. Basisspeler! Laat Mathieu eerst nog maar even wat wennen, Kallon heeft al op hoger niveau meegetraind (FC Utrecht), en is dus qua fitheid ook veel verder.
Genoten gister van deze speler!.. Weet waar ie mee bezig is en kan mannetje voorbij komen!..
Citaat van: Jandehulk op augustus 19, 2017, 12:55:34
Genoten gister van deze speler!.. Weet waar ie mee bezig is en kan mannetje voorbij komen!..
Ja, mooi man dat er weer eentje rondloopt die een achterhoede van je tegenstander helemaal gek kan maken.
Ik vergelijk hem nu al wat met onze kleine held uit het verleden Mark "Bouma", alleen speelde die op het middenveld.
Beleven we volgens mij nog veel plezier aan, als hij niet met de winterstop al weer wordt weggekocht.
Prima ingevallen!!
Had moeten scoren maar ga zo door.
Heerlijk spelertje, is 3 klassen beter dan Daniels. Alleen nog even trainen op afronden
Oerwoudgeluiden naar hem gemaakt zegt hij tegen LEO...
Citaat van: Collingwood op september 23, 2017, 10:03:20
Oerwoudgeluiden naar hem gemaakt zegt hij tegen LEO...
Werd de hele wedstrijd uitgefloten na de eerste gele kaart, maar dat heb ik niet gehoord
Citaat van: Collingwood op september 23, 2017, 10:03:20
Oerwoudgeluiden naar hem gemaakt zegt hij tegen LEO...
Tja, normaal communiceren is nog altijd moeilijk voor Limbabwanen
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 23, 2017, 11:11:22
Werd de hele wedstrijd uitgefloten na de eerste gele kaart, maar dat heb ik niet gehoord
Zal (hopelijk) een minderheid zijn geweest die dat deed. De interviewer van LEO had het ook gehoord.
pfffffff...
https://www.ad.nl/utrecht/profvoetballer-issa-k-voor-de-rechter-om-seks-met-minderjarig-meisje~a163b33e/
Hebben wij weer :wall
Na Ruud ter H. nu ook Issa K. :zucht
Citaat van: Collingwood op oktober 26, 2017, 19:06:35
Na Ruud ter H. nu ook Issa K. :zucht
hij is verdacht eerst maar ff afwachten na maandag.
En maar bidden voordat hij het veld opkomt..... Dat "kruisje" slaan komt zo trouwens wel in een heel ander daglicht te staan.
Citaat van: Collingwood op oktober 26, 2017, 19:06:35
Na Ruud ter H. nu ook Issa K. :zucht
we hadden ook Danny J, Jamal A, jeffrey de V en vast nog wel een paar.
Citaat van: zeewolde op oktober 26, 2017, 19:17:17
we hadden ook Danny J, Jamal A, jeffrey de V en vast nog wel een paar.
Jeffrey de V. was ook wel in een vrij unieke situatie verzeild geraakt inderdaad :_schater.
Sorry hoor maar dit is toch niets ernstigs??
Dan had ik al levenslang moeten hebben. Hahaha
15 jaar en dan met 6 meerderjarige mannen in bed liggen in 2 jaar. Toen ze begon met haar praktijken was ze dus 13. De jeugd van tegenwoordig :clint
Citaat van: AL op oktober 26, 2017, 19:20:59
Sorry hoor maar dit is toch niets ernstigs??
Dan had ik al levenslang moeten hebben. Hahaha
Meiske was waarschijnlijk zelfs groter dan hem. Ik denk dat het meisje dacht dat hij ook 15 was. :insane
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 26, 2017, 19:43:20
Meiske was waarschijnlijk zelfs groter dan hem. Ik denk dat het meisje dacht dat hij ook 15 was. :insane
Yep die kans is groot.
En als het meisje ermee instemt wat is het probleem dan zou ik zeggen.
Citaat van: AL op oktober 26, 2017, 19:47:18
Yep die kans is groot.
En als het meisje ermee instemt wat is het probleem dan zou ik zeggen.
Als jij deze gedachte gang hebt, ben je zelf ook onwijs gestoord en ziek in het hoofd! :wall
Citaat van: Galdiano op oktober 26, 2017, 19:49:54
Als jij deze gedachte gang hebt, ben je zelf ook onwijs gestoord en ziek in het hoofd! :wall
Blijft altijd wel vreemd. Niet dat dit nu het geval is, maar een relatie tussen 15 jarige en 19 jarige is not done... Maar tussen 30 en 45 jarig is prima.... Toen diegene dus 15 was, was die andere net geboren.
ik zal even in gesprek met mijn 13 jaar jongere vriendin.
:proost
Dan ben je 15; ga je met (sowieso) 6 jongens van boven de 18 naar bed en dan klaag je ze aan... Tsja.
Die advocaat van Issa heeft wel een leuke naam trouwens: Kenneth Jap-A-Joe _O_
Gevalletje Adam Johnson?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 26, 2017, 20:04:03
Dan ben je 15; ga je met (sowieso) 6 jongens van boven de 18 naar bed en dan klaag je ze aan... Tsja
Gedwongen?
Citaat van: Galdiano op oktober 26, 2017, 19:49:54
Als jij deze gedachte gang hebt, ben je zelf ook onwijs gestoord en ziek in het hoofd! :wall
:_schater
Hou even op zeg. De beste man was 19 en zij toen 15. Ja, dat is strafbaar, maar niks schokkends. Zal wel een taakstrafje worden.
K.'s advocaat Kenneth Jap-A-Joe...
Jap A hoe? Kansloos... :_schater :_schater :_schater
Citaat van: Galdiano op oktober 26, 2017, 20:08:14
Gedwongen?
Dan het er wel verkrachting gestaan of tegen haar zin oid.
Jongen van 19 en meisje van 15,volgens mij zie je dat heel vaak
Citaat van: Naastismis op oktober 26, 2017, 20:41:54
Jongen van 19 en meisje van 15,volgens mij zie je dat heel vaak
Wanneer er sprake was van wederzijds goedbevinden is er in mijn ogen niks schokkends aan.
Citaat van: AL op oktober 26, 2017, 19:20:59
Sorry hoor maar dit is toch niets ernstigs??
Dan had ik al levenslang moeten hebben. Hahaha
haha toen ik 16 was vond mien juf van 32 mie oek heel leuk.he su
toch oek niet aanklaagd :_schater
Man man man, waar gaat het over. Niets schokkends of vreemds aan, toch? Als het van beide kanten vrijwillig was, so what.
Niets beters te doen bij het OM zeker.
Voortaan eerst naar de ID kaart vragen, voordat ..... :y
Citaat van: poelie-lwd op augustus 16, 2017, 16:17:47
Nee hoor. Hij heeft het altijd al gedaan. Ook voor de hotzone.
Vooruitziende blik (sorry, flauw grapje)
Citaat van: denistel op oktober 26, 2017, 21:10:11
haha toen ik 16 was vond mien juf van 32 mie oek heel leuk.he su
toch oek niet aanklaagd :_schater
Uhhh, als jouw juf van 32 aan je heeft gezetenn is dat volledig terecht wel strafbaar! Ik moet er niet aan denken dat iemand van 32 aan mijn dichter zit als die 16 is! Daar zit geestelijk toch echt nog te veel verschil in.
Citaat van: weestwel op oktober 26, 2017, 21:59:50
Man man man, waar gaat het over. Niets schokkends of vreemds aan, toch? Als het van beide kanten vrijwillig was, so what.
Niets beters te doen bij het OM zeker.
Volgens mij is er een rechtzaak voor om alle feiten boven tafel te krijgen. Voor die tijd kan ik niet vaststellen of er iets schokkends of vreemds aan zit!
Triest dat het AD wil scoren over de rug van een voetballer. Issa K. zeggen, maar vervolgens wel alle details van zijn carrière benoemen. Ook al wordt Kallon onschuldig verklaard, dan nog draagt hij dit mee de rest van zijn carrière.
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 27, 2017, 12:11:07
Triest dat het AD wil scoren over de rug van een voetballer. Issa K. zeggen, maar vervolgens wel alle details van zijn carrière benoemen. Ook al wordt Kallon onschuldig verklaard, dan nog draagt hij dit mee de rest van zijn carrière.
Net als het LC, vermelden er niet bij dat Kallon 19 was toen het speelde. Nu lijkt het net of hij op zijn 21ste het met een meisje van 15 heeft gedaan
Wat wel duidelijk erbij vermeld moet worden is dat het gaat om een groep van 5 mannen..
We weten de details niiet, en moeten de uitspraak afwachten. Maar het klinkt totaal niet goed. Ik zou als cambuur zijnde hem wel uit de selectie houden, dit soort narigheid moet je als club niet willen hebben.
Citaat van: maikcambuur op oktober 27, 2017, 13:16:02
We weten de details niiet, en moeten de uitspraak afwachten. Maar het klinkt totaal niet goed. Ik zou als cambuur zijnde hem wel uit de selectie houden, dit soort narigheid moet je als club niet willen hebben.
Dan zouden ze gek zijn :zucht
Dan is hij dus op voorhand al veroordeeld ;( eerst maar eens afwachten wat eruit komt dan kan de club altijd nog een statement maken.
Trouwens als hij in de seks net zo snel is als op het veld dan was het toch snel klaar 8P
Citaat van: maikcambuur op oktober 27, 2017, 13:16:02
Ik zou als cambuur zijnde hem wel uit de selectie houden.
dat zeker,dit word door de "profs" tegen hem gebruikt.
denk aan zidane.
ik zal t vanavond op de tribune s even testen bij denistel met sien duustere ouwe-juf sexverleden.
Citaat van: okkele op oktober 27, 2017, 13:24:24
ik zal t vanavond op de tribune s even testen bij denistel met sien duustere ouwe-juf sexverleden.
:_schater :_schater :_schater Zorg wel dat je op een afstandje staat he!
Citaat van: maikcambuur op oktober 27, 2017, 13:16:02
Wat wel duidelijk erbij vermeld moet worden is dat het gaat om een groep van 5 mannen..
We weten de details niiet, en moeten de uitspraak afwachten. Maar het klinkt totaal niet goed. Ik zou als cambuur zijnde hem wel uit de selectie houden, dit soort narigheid moet je als club niet willen hebben.
Het gaat niet om een groep van 5 mannen tegelijk toch? Hebben deze mannen uberhaupt een link met elkaar?
In dt soort zaken moet je wel heel voorzichtig zijn met het veroordelen van het slachtoffer en/of de dader. Eerst de feiten boven tafel.
Citaat van: Gasgeve op oktober 27, 2017, 15:59:14
Het gaat niet om een groep van 5 mannen tegelijk toch? Hebben deze mannen uberhaupt een link met elkaar?
In dt soort zaken moet je wel heel voorzichtig zijn met het veroordelen van het slachtoffer en/of de dader. Eerst de feiten boven tafel.
Zo staat het nergens im de media, zal dus wel een aanname zijn, tenzij Maik er zelf bij was natuurlijk
Eis: 240 uur werkstraf en 4 maanden voorwaardelijk
Uitspraak 13 november
Dat houd dus in dat hij gewoon bij ons blijft voetballen?
paar uurkes extra trene en ballen soeke het ie dat oek weer achter de rug
Citaat van: piene hassus op oktober 30, 2017, 16:31:27
paar uurkes extra trene en ballen soeke het ie dat oek weer achter de rug
Ut sil dien suske van 13 mar weeze die pakt wurd deur een volwassen vent.
As ut bestuur festandig is late ze ut contact ontbiene.
Dit liekt mie niet lekker leggen bij de grote sponsoren.
Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2017, 17:12:09
Ut sil dien suske van 13 mar weeze die pakt wurd deur een volwassen vent.
As ut bestuur festandig is late ze ut contact ontbiene.
Dit liekt mie niet lekker leggen bij de grote sponsoren.
wat een lul-verhaal man.
als dit de feiten zijn mag je het (misschien) wel posten,nu slaat het nergens op.
het gaat om een meid van toen 15 terwijl kallon toen 17 was.(januari 2013).
Citaat van: okkele op oktober 30, 2017, 18:04:45
wat een lul-verhaal man.
als dit de feiten zijn mag je het (misschien) wel posten,nu slaat het nergens op.
het gaat om een meid van toen 15 terwijl kallon toen 17 was.(januari 2013).
http://www.omropfryslan.nl/nijs/766638-im-easket-wurkstraf-en-sel-under-betingst-foar-issa-k
Volgens dit bericht was zij 14 en hij 19 dus zelf ook even aan de feiten houden.
Kleine kant tekening is wel dat het (ook volgens het O.M) uit vrije wil was.
Citaat van: okkele op oktober 30, 2017, 18:04:45
wat een lul-verhaal man.
als dit de feiten zijn mag je het (misschien) wel posten,nu slaat het nergens op.
het gaat om een meid van toen 15 terwijl kallon toen 17 was.(januari 2013).
2015, Kallon was 19. Verder eens met je reactie
Citaat van: okkele op oktober 27, 2017, 13:24:24
dat zeker,dit word door de "profs" tegen hem gebruikt.
denk aan zidane.
ik zal t vanavond op de tribune s even testen bij denistel met sien duustere ouwe-juf sexverleden.
we hevve nog steeds contact :thumbsup
Citaat van: Yellow Army op oktober 30, 2017, 18:36:48
2015, Kallon was 19. Verder eens met je reactie
weet jij de exacte datum dan?
tussen januari 2013 en augustus 2015.
Citaat van: okkele op oktober 30, 2017, 19:13:28
weet jij de exacte datum dan?
tussen januari 2013 en augustus 2015.
In de rechtszaak tegen Cambuurvoetballer Issa K. heeft het Openbaar Ministerie 240 uur werkstraf en een voorwaardelijke celstraf van vier maanden geëist. K. wordt ervan verdacht dat hij seks met een minderjarig meisje heeft gehad.
Dat gebeurde twee jaar geleden toen hij nog niet voor Cambuur speelde. Met K. stonden nog vijf mannen voor de rechter voor seks met het meisje.
De zaak kwam aan het licht toen K. met haar werd betrapt in een auto. Ze was toen
14 jaar. Hoewel het er volgens de rechter op lijkt dat de seks van beide kanten op vrijwillige basis was, is dat met een minderjarige wel strafbaar. K. zei nog dat hij dacht dat het meisje ouder was.
Het meisje verblijft momenteel in een instelling voor slachtoffers van ontucht en sexueel misbruik. Dat lijk mij Fier en dus er echt meer aan de hand met dat meisje dat dat ze 'een beetje losjes' is. Al met al een heel erg triest verhaal. De officier verwijtKallin dat hij haar 'als een willoos werktuig" heeft gebruikt.
Daar kan ik mij wel in vinden en dus terecht dat hij vervolgt wordt. Dat hij wist dat dit liep en dat hij Cambuur niet heeft geïnformeerd lijkt mij voldoende reden om hem weg te sturen. Naast dat de aanklacht echt serieus genoeg is!
En wat voor belang heeft Cambuur erbij om hem weg te sturen!?
Citaat van: okkele op oktober 30, 2017, 18:04:45
wat een lul-verhaal man.
als dit de feiten zijn mag je het (misschien) wel posten,nu slaat het nergens op.
het gaat om een meid van toen 15 terwijl kallon toen 17 was.(januari 2013).
Jouw moraal is anders dan dat van mij en waarschijnlijk anderen.
Een club die de maatschappelijke betrokkenheid hoog in het vaandel heeft kan het gedrag van Kallon niet accepteren omdat hij toevallig aardig kan voetballen. Was het Peersman geweest had je waarschijnlijk weinig moeite gehad met een contract ontbinding.
Citaat van: Bernardo op oktober 31, 2017, 07:23:53
En wat voor belang heeft Cambuur erbij om hem weg te sturen!?
Goede voorbeels geven. Goed voor het imago van de club. In ieder geval met een statement komen over deze zaak.
Citaat van: Vlampiep op oktober 31, 2017, 08:02:35
Jouw moraal is anders dan dat van mij en waarschijnlijk anderen.
Een club die de maatschappelijke betrokkenheid hoog in het vaandel heeft kan het gedrag van Kallon niet accepteren omdat hij toevallig aardig kan voetballen. Was het Peersman geweest had je waarschijnlijk weinig moeite gehad met een contract ontbinding.
Peersman was dan 2 jaar geleden ook geen 19 meer hè. Dan is hij gewoon een ouwe viespeuk.
Ik heb vanaf het begin al gezegd, bij schuldig ontslaan. Echter zonder het hele verhaal te kennen. Is het meisje (er vanuitgaande dat ze toen 15 was) vrijwillig met hem van bil gegaan? Dan vind ik het op zich geen probleem. Dit gebeurt dagelijks door het hele land. Is ze gedwongen door de groep (hoe die rol is, is mij ook verre van duidelijk) dan heeft Issa K. een probleem en mag hij per direct zijn spullen inleveren.
Citaat van: Dokkumer op oktober 31, 2017, 10:57:04
Peersman was dan 2 jaar geleden ook geen 19 meer hè. Dan is hij gewoon een ouwe viespeuk.
Ik heb vanaf het begin al gezegd, bij schuldig ontslaan. Echter zonder het hele verhaal te kennen. Is het meisje (er vanuitgaande dat ze toen 15 was) vrijwillig met hem van bil gegaan? Dan vind ik het op zich geen probleem. Dit gebeurt dagelijks door het hele land. Is ze gedwongen door de groep (hoe die rol is, is mij ook verre van duidelijk) dan heeft Issa K. een probleem en mag hij per direct zijn spullen inleveren.
Idem... vooral de rol van de rest.. zijn dat ook op zichzelf staande gevallen of zijn ze idd als groep te werk gegaan... dan gelijk opdonderen.
Maar als er niets meer aan de hand is dan vrijwillige seks tussen een 15 en een 19 jarige dan ligt het nogal anders.
Citaat van: Dokkumer op oktober 31, 2017, 10:57:04
Peersman was dan 2 jaar geleden ook geen 19 meer hè. Dan is hij gewoon een ouwe viespeuk.
Ik heb vanaf het begin al gezegd, bij schuldig ontslaan. Echter zonder het hele verhaal te kennen. Is het meisje (er vanuitgaande dat ze toen 15 was) vrijwillig met hem van bil gegaan? Dan vind ik het op zich geen probleem. Dit gebeurt dagelijks door het hele land. Is ze gedwongen door de groep (hoe die rol is, is mij ook verre van duidelijk) dan heeft Issa K. een probleem en mag hij per direct zijn spullen inleveren.
Zoals je al aangeeft, weten wij als buitenstaander niet het volledige verhaal en komt de aanklacht alleen naar buiten.
Maar onze club zit natuurlijk in een ongelukkige spagaat met dit verhaal en zo lang de rechter niet uitspraak heeft gedaan is hij alleen verdachte.
Maar zoals je al aangaf als het niet uit vrije wil is geweest en door de groep is gebruikt, is het natuurlijk einde verhaal.
Citaat van: Gasgeve op oktober 26, 2017, 19:26:07
15 jaar en dan met 6 meerderjarige mannen in bed liggen in 2 jaar. Toen ze begon met haar praktijken was ze dus 13. De jeugd van tegenwoordig :clint
Heb een Wikipedia (https://nl.wikipedia.org/wiki/Blaming-the-victim) linkje voor je.
Citaat van: AL op oktober 26, 2017, 19:47:18
En als het meisje ermee instemt wat is het probleem dan zou ik zeggen.
Het probleem is artikel 1:234 van het BW. Een minderjarige is niet handelingsbekwaam. Zij kán er niet mee instemmen.
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 26, 2017, 19:51:31
Blijft altijd wel vreemd. Niet dat dit nu het geval is, maar een relatie tussen 15 jarige en 19 jarige is not done... Maar tussen 30 en 45 jarig is prima.... Toen diegene dus 15 was, was die andere net geboren.
Zelfde als hierboven; een 30-jarige vrouw (of man) is wél handelingsbekwaam en wordt door de wetgever anders behandeld. Wat zij doet moet ze zelf weten, die keuze kan ze zelf maken. De wetgever vindt dat
kinderen geen (goed) zicht hebben op de gevolgen van hun acties en heeft daarom besloten een vorm van bescherming te voorzien.
Je opmerking is eigenlijk hetzelfde als:
"Een telefoonabonnement afsluiten voor een 15-jarige is not done, maar voor een 30-jarige is dat prima..."Citaat van: weestwel op oktober 26, 2017, 21:59:50
Man man man, waar gaat het over. Niets schokkends of vreemds aan, toch? Als het van beide kanten vrijwillig was, so what.
En als het een 50'er was met een 3-jarige, is het dan ook prima als het vrijwillig gebeurt? Een 12-jarige? Waar stel jij voor dat de grens ligt? De wetgever is duidelijk, zie artikel 245 in het wetboek van strafrecht.
Citaat van: Lore op oktober 30, 2017, 20:36:30
Al met al een heel erg triest verhaal
Jep. In deze situatie zijn alleen verliezers.
Citaat van: Agy op oktober 31, 2017, 11:33:38
Idem... vooral de rol van de rest.. zijn dat ook op zichzelf staande gevallen of zijn ze idd als groep te werk gegaan... dan gelijk opdonderen.
Maar als er niets meer aan de hand is dan vrijwillige seks tussen een 15 en een 19 jarige dan ligt het nogal anders.
Mee eens, ze zullen niet de enige zijn die met elkaar rotzooien met dat leeftijdsverschil.
Citaat van: el haj op oktober 31, 2017, 15:44:19
Heb een Wikipedia (https://nl.wikipedia.org/wiki/Blaming-the-victim) linkje voor je.
Het probleem is artikel 1:234 van het BW. Een minderjarige is niet handelingsbekwaam. Zij kán er niet mee instemmen.
Zelfde als hierboven; een 30-jarige vrouw (of man) is wél handelingsbekwaam en wordt door de wetgever anders behandeld. Wat zij doet moet ze zelf weten, die keuze kan ze zelf maken. De wetgever vindt dat kinderen geen (goed) zicht hebben op de gevolgen van hun acties en heeft daarom besloten een vorm van bescherming te voorzien.
Je opmerking is eigenlijk hetzelfde als:"Een telefoonabonnement afsluiten voor een 15-jarige is not done, maar voor een 30-jarige is dat prima..."
En als het een 50'er was met een 3-jarige, is het dan ook prima als het vrijwillig gebeurt? Een 12-jarige? Waar stel jij voor dat de grens ligt? De wetgever is duidelijk, zie artikel 245 in het wetboek van strafrecht.
Jep. In deze situatie zijn alleen verliezers.
Dit is exact waar het om draait! Daarnaast heb je als publiek figuur ook nog een morele verplichting om het te melden aan je neiuwe werkgever. Cambuur zal toch echt een statement moeten uitbrengen. Voor de duidelijkheid: Kallon heeft bekend tijdens de zitting.
Citaat van: Lore op oktober 31, 2017, 19:57:23
Dit is exact waar het om draait! Daarnaast heb je als publiek figuur ook nog een morele verplichting om het te melden aan je neiuwe werkgever. Cambuur zal toch echt een statement moeten uitbrengen. Voor de duidelijkheid: Kallon heeft bekend tijdens de zitting.
hij is nog niet veroordeeld dus ook geen statement!
Gijs van Dam mag ook niks meer doen in tv land van jou?
Citaat van: zeewolde op oktober 31, 2017, 20:12:30
hij is nog niet veroordeeld dus ook geen statement!
Gijs van Dam mag ook niks meer doen in tv land van jou?
Huh? Hoe vergelijk jij dat?
Kallon bekend en misdrijf tijdens een rechtzaak. Van Dam ontkent tijdens een talkshow. Hoe is dat vergelijkbaar?
Citaat van: Lore op oktober 31, 2017, 20:19:03
Huh? Hoe vergelijk jij dat?
Kallon bekend en misdrijf tijdens een rechtzaak. Van Dam ontkent tijdens een talkshow. Hoe is dat vergelijkbaar?
pas na veroordeling hoort een werkgever op te treden, heel simpel.
Citaat van: zeewolde op oktober 31, 2017, 20:24:30
pas na veroordeling hoort een werkgever op te treden, heel simpel.
Okay, Tsjah..... ik vind zijn bekentenis wel voldoende duidelijk. Maar goed kijken wij anders tegen aan. Vind je wel dat de club wat moet doen als hij veroordeeld wordt?
Citaat van: Lore op oktober 31, 2017, 21:22:31
Okay, Tsjah..... ik vind zijn bekentenis wel voldoende duidelijk. Maar goed kijken wij anders tegen aan. Vind je wel dat de club wat moet doen als hij veroordeeld wordt?
ja dan wel. Overigens als hij alleen met haar was, sta ik er ook anders tegenover als wanneer het met een groep was. En ik lees heel veel tegenstrijdige verhalen over de leeftijden was hij 18 en zij 15 of was hij 19 en zij 13? Zit heel veel verschil in.
Wat hier al vaker vermeld wordt, er zijn zat relaties van 18 met 15 jarigen, en als hij 19 was het zal.....
Citaat van: zeewolde op oktober 31, 2017, 22:04:13
ja dan wel. Overigens als hij alleen met haar was, sta ik er ook anders tegenover als wanneer het met een groep was. En ik lees heel veel tegenstrijdige verhalen over de leeftijden was hij 18 en zij 15 of was hij 19 en zij 13? Zit heel veel verschil in.
Wat hier al vaker vermeld wordt, er zijn zat relaties van 18 met 15 jarigen, en als hij 19 was het zal.....
Als het zo simpel was dan was er vast geen rechtszaak van gemaakt...
Citaat van: Cor op november 01, 2017, 06:52:26
Als het zo simpel was dan was er vast geen rechtszaak van gemaakt...
De moeder heeft aangifte gedaan, dus is er zaak
en die angifte is ontfankeluk ferklaard, dus is dr un saak
Cambuur-speler Issa Kallon veroordeeld tot 150 uur werkstraf
Cambuur-aanvaller Issa Kallon is veroordeeld tot een werkstraf van 150 uur, voor ontucht in 2015 met een meisje van 14 jaar.
Tegen Kallon was 240 uur geëist. Zijn straf werd verminderd, omdat hij volledige openheid van zaken gaf en spijt had betuigd. ,,Ze zag er heel erg volwassen en oud uit. Ik ben er heel erg van geschrokken toen ik hoorde dat ze minderjarig was'', zei Kallon twee weken geleden.
De zaak kwam aan het rollen in augustus 2015, toen de moeder van het meisje aangifte deed. Dat deed ze nadat haar dochter door de politie in een auto werd aangetroffen met Kallon, die toen onder contract stond bij FC Utrecht.
In de zaak waren nog drie andere verdachten. Twee van hen kregen werkstraffen van 180 uur, de derde is vrijgesproken.
http://www.lc.nl/sport/Cambuur-speler-Issa-Kallon-veroordeeld-tot-150-uur-werkstraf-22656222.html?utm_content=buffer76a57&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer
En de reactie van Cambuur:
STATEMENT CLUB INZAKE VEROORDELING ISSA KALLON
Vandaag heeft de rechter uitspraak gedaan in de strafzaak tegen aanvaller Issa Kallon. Issa werd er van verdacht seks te hebben gehad met een minderjarig meisje toen hij zelf negentien jaar oud was. Het Openbaar Ministerie (OM) had een eis neergelegd van 240 uur taakstraf en vier maanden voorwaardelijke gevangenisstraf.
De rechter oordeelde vandaag dat de toenmalig speler van FC Utrecht inderdaad fout is geweest. Alhoewel het van beide kanten vrijwillig gebeurde, is en blijft seks met een minderjarige strafbaar. Omdat Issa volledige openheid van zaken gaf en spijt betuigde, minderde de rechtbank zijn straf naar 150 uur.
Alhoewel het om een zaak uit het verleden gaat en Issa toen geen speler van SC Cambuur was nemen we dit als club uiteraard zeer serieus. In een persoonlijk gesprek met Issa en zijn management hebben we dit ook onmiskenbaar duidelijk gemaakt en dit gedrag veroordeeld. De rechter heeft nu op basis van de feiten een uitspraak gedaan en deze straf heeft hij te accepteren. Voor ons is daarmee de zaak gesloten.
http://cambuur.nl/nieuws/statement-club-inzake-veroordeling-issa-kallon/
Vrijdag maar weer in de basis
Gaan we nu met zijn allen doen alsof er niks is gebeurd? Mijn mening : #Out
Neejoh niks out, ik heb ook op mijn 18e of 19e wel leuke avonden gehad met een 17 jarige. Gelukkig kreeg ik geen 150 uur + 4mnd voorwaardelijk
Hij krijgt een 2e kans... De club vind het niet dusdanig erg dat ze hem ontslaan. Een ieder zijn mening, heb ik ook, alleen weet ik niet alle feiten en baseer deze op wat er naar buiten is gebracht in de media.
Nou ja afsluiten en door.. Ook al weet ik niet of ik door was gegaan met hem. Ik hoop dat de club hier niet teveel schade door krijgt.
Hij krijgt voor mij een 2e kans.
Wat voor straf kreeg de rest? (het wordt veel te groot gemaakt, volgens mij?)
Citaat van: PePe op november 13, 2017, 17:41:45
Wat voor straf kreeg de rest? (het wordt veel te groot gemaakt, volgens mij?)
2x 180 uur werkstraf en 1x vrijspraak
mooi,klaar.
en nu niet weer een zinloze discussie aub,hij krijgt het in het veld nog moeilijk genoeg.
misschien is dat een discussie waard.
Citaat van: okkele op november 13, 2017, 18:52:50
mooi,klaar.
en nu niet weer een zinloze discussie aub,hij krijgt het in het veld nog moeilijk genoeg.
misschien is dat een discussie waard.
Als hij goed speelt, is er waarschijnlijk ook geen discussie.
Een 2e kans moet je hem gunnen. Echter is het wel zeer kwalijk dat hij hierover niks heeft gezegd tijdens de onderhandelingen met Cambuur. Als Cambuur dit had geweten, hadden ze hem nooit genomen.
Heilige boontjes soms hier. Bijna iedereen heeft wel eens iets doms gedaan, of iets wat wetmatig eigenlijk niet mocht. Deze jongen heeft een meiske geneukt die voor hem al tig geneukt had, ja, het mag niet, maar ze is niet onder de 10 ofzo he. Pedofiel vind ik wel erg overdreven (meerdere keren gelezen op social media).
Later heeft hij(zover wij en de rechter weten) nooit meer zoiets gedaan. 1x een fout jaren terug, laten we iemand een tweede kans geven lijkt me.
Helemaal mee eens!
Hij krijgt z'n (verdiende) straf maar het is zeker geen pedo a la Dutroux.
Hoop dat hij z'n voeten laat spreken
Citaat van: pvanbuijtene op november 13, 2017, 23:28:22
Heilige boontjes soms hier. Bijna iedereen heeft wel eens iets doms gedaan, of iets wat wetmatig eigenlijk niet mocht. Deze jongen heeft een meiske geneukt die voor hem al tig geneukt had, ja, het mag niet, maar ze is niet onder de 10 ofzo he. Pedofiel vind ik wel erg overdreven (meerdere keren gelezen op social media).
Later heeft hij(zover wij en de rechter weten) nooit meer zoiets gedaan. 1x een fout jaren terug, laten wfe iemand een tweede kans geven lijkt me.
Jouw betoog raakt kant nog wal.
Maar ben wel van mening dat hij als voetballer een tweede kans mag krijgen.
Citaat van: pvanbuijtene op november 13, 2017, 23:28:22
Heilige boontjes soms hier. Bijna iedereen heeft wel eens iets doms gedaan, of iets wat wetmatig eigenlijk niet mocht. Deze jongen heeft een meiske geneukt die voor hem al tig geneukt had, ja, het mag niet, maar ze is niet onder de 10 ofzo he. Pedofiel vind ik wel erg overdreven (meerdere keren gelezen op social media).
Later heeft hij(zover wij en de rechter weten) nooit meer zoiets gedaan. 1x een fout jaren terug, laten we iemand een tweede kans geven lijkt me.
helemaal mee eens! hij was zelf ook nog maar 19, en je hebt er meiskes bij van 14 die er uitzien als 20.. hij is fout geweest en daar heeft hij nu een straf voor gekregen. Prima. Nu maar weer lekker voetballen..
Issa Kallon wordt wel extra gestraft door deze publiciteit, omdat hij een bekende voetballer is. (hoort eigenlijk niet zo)
Klopt bij de eerste geruchten heeft iedereen al een vooroordeel, ook stond hij met een balkje voor zn ogen in de ad
Citaat van: Vlampiep op november 14, 2017, 08:43:00
Jouw betoog raakt kant nog wal.
Maar ben wel van mening dat hij als voetballer een tweede kans mag krijgen.
Vertel... waarom?
Citaat van: Vlampiep op november 14, 2017, 08:43:00
Jouw betoog raakt kant nog wal.
Maar ben wel van mening dat hij als voetballer een tweede kans mag krijgen.
Niet alleen als voetballer, maar ook als mens. De rechtbank gaat over de strafmaat dus nogmaals straffen is imo onnodig. Als "bekend" persoon is hij al genoeg gestraft door publiekelijk aan de schandpaal te zijn genageld. Graag voortaan de kinderverkrachters ook even met naam en toenaam in de media aub.
Citaat van: pvanbuijtene op november 13, 2017, 23:28:22
Heilige boontjes soms hier. Bijna iedereen heeft wel eens iets doms gedaan, of iets wat wetmatig eigenlijk niet mocht. Deze jongen heeft een meiske geneukt die voor hem al tig geneukt had, ja, het mag niet, maar ze is niet onder de 10 ofzo he. Pedofiel vind ik wel erg overdreven (meerdere keren gelezen op social media).
Later heeft hij(zover wij en de rechter weten) nooit meer zoiets gedaan. 1x een fout jaren terug, laten we iemand een tweede kans geven lijkt me.
Eens
Veelste overdreven alle reacties dat ie op moet donderen..man man man! Hij heeft toch niemand verkracht o.i.d.?! Mensen die vinden dat ie moet opdonderen bij de club ga je diep schamen aub!
Feit blijft dat hij de club heeft voorgelogen.
iets niet vertellen is niet liegen.
voor cambuur is het klaar,hoeven we hier ook niet door te graven dacht ik zo.
Citaat van: ChantiSCC op november 14, 2017, 18:31:47
Veelste overdreven alle reacties dat ie op moet donderen..man man man! Hij heeft toch niemand verkracht o.i.d.?! Mensen die vinden dat ie moet opdonderen bij de club ga je diep schamen aub!
Het hele punt is dus dat hij wettelijk gezien wel iets "o.i.d." heeft gedaan. Dit heet ontucht. Wat vind jij dan een goede grens? 12 ook prima? Of toch 10?
Iedereen heeft hier een persoonlijke mening over. Mijn persoonlijke mening? Wat en vies en triest mannetje. Je kan gewoon niet misbruik maken van jonge meisjes met geestelijke problemen. Gelukkig vind ik de wet aan mijn kant en is Kallon veroordeeld. Nu nog weg bij Cambuur en dan kunnen wij weer verder!
Moet ik mij daar voor schamen? Liever dat dan een poster op mijn kamer van zo'n trieste vent. En dat jij het daar niet mee eens bent, zal wel liggen aan ons verschil in normen en waarden over wat er gebeurd is!
Citaat van: Lore op november 15, 2017, 08:04:32
Het hele punt is dus dat hij wettelijk gezien wel iets "o.i.d." heeft gedaan. Dit heet ontucht. Wat vind jij dan een goede grens? 12 ook prima? Of toch 10?
Iedereen heeft hier een persoonlijke mening over. Mijn persoonlijke mening? Wat en vies en triest mannetje. Je kan gewoon niet misbruik maken van jonge meisjes met geestelijke problemen. Gelukkig vind ik de wet aan mijn kant en is Kallon veroordeeld. Nu nog weg bij Cambuur en dan kunnen wij weer verder!
Moet ik mij daar voor schamen? Liever dat dan een poster op mijn kamer van zo'n trieste vent. En dat jij het daar niet mee eens bent, zal wel liggen aan ons verschil in normen en waarden over wat er gebeurd is!
Hier heb ik niks over gelezen?
Enige wat ik las is dat de rechter het bewezen achtte dat het met wederzijdse instemming gebeurde (wat uiteraard strafbaar blijft omdat zij nog niet volwassen was).
Maar dat zij geestelijke problemen had, laat staan dat Kallon dat wist en er misbruik van maakte... nergens gelezen. Dat zou de zaak wel een stuk ernstiger maken, maar zou de straf (van de rechter dus) dan ook niet veel hoger moeten zijn?
Ben dus wel benieuwd waar je dit vandaan hebt, kan uiteraard aan mij liggen dat ik dit niet mee heb gekregen.
Citaat van: Lore op november 15, 2017, 08:04:32
Het hele punt is dus dat hij wettelijk gezien wel iets "o.i.d." heeft gedaan. Dit heet ontucht. Wat vind jij dan een goede grens? 12 ook prima? Of toch 10?
Iedereen heeft hier een persoonlijke mening over. Mijn persoonlijke mening? Wat en vies en triest mannetje. Je kan gewoon niet misbruik maken van jonge meisjes met geestelijke problemen. Gelukkig vind ik de wet aan mijn kant en is Kallon veroordeeld. Nu nog weg bij Cambuur en dan kunnen wij weer verder!
Moet ik mij daar voor schamen? Liever dat dan een poster op mijn kamer van zo'n trieste vent. En dat jij het daar niet mee eens bent, zal wel liggen aan ons verschil in normen en waarden over wat er gebeurd is!
Het gaat er niet om wat wel een goede grens is, we hebben het nu over dit afzonderlijke geval. 19 en 14 vind ik eerlijk gezegd op het randje. Jij stelt verder dat hij doelbewust misbruik heeft gemaakt van een meisje met geestelijke problemen, was hij op de hoogte van die geestelijke problemen? Zo ja, dan valt dit natuurlijk niet goed te praten, maar ik kan me ook voorstellen dat hij dat meisje van tevoren geen vragenlijstje in heeft laten vullen.
Maar goed, 19 en 14 is gewoon strafbaar voor de wet en zijn straf is dan ook uitgesproken. 150 uur ws welteverstaan, geeft imo ook aan dat hij niet doelbewust heeft gehandeld. Voor de strafmaat hebben we een rechtbank en geen eigen rechters imo. Want dsn stel ik jou de wedervraag; waar leg jij de grens voor een dubbele straf? Bij ontucht? Bij winkeldiefstal? Bij een verkeersovertreding?
Kortom, Kallon heeft wat uitgevreten, heeft straf gekregen en publiekelijk al aan de schandpaal genageld. Streep eronder!
Citaat van: Lore op november 15, 2017, 08:04:32
Het hele punt is dus dat hij wettelijk gezien wel iets "o.i.d." heeft gedaan. Dit heet ontucht. Wat vind jij dan een goede grens? 12 ook prima? Of toch 10?
Iedereen heeft hier een persoonlijke mening over. Mijn persoonlijke mening? Wat en vies en triest mannetje. Je kan gewoon niet misbruik maken van jonge meisjes met geestelijke problemen. Gelukkig vind ik de wet aan mijn kant en is Kallon veroordeeld. Nu nog weg bij Cambuur en dan kunnen wij weer verder!
Moet ik mij daar voor schamen? Liever dat dan een poster op mijn kamer van zo'n trieste vent. En dat jij het daar niet mee eens bent, zal wel liggen aan ons verschil in normen en waarden over wat er gebeurd is!
Punt is dat hij aan de schandpaal wordt genageld voor iets was dagelijks gebeurt in Nederland. Als iedere 19 jarige die seks heeft met een minderjarige (met wederzijds goed vinden) vervolgd wordt dan mogen er wel wat rechters bijkomen.
Citaat van: Collingwood op november 15, 2017, 08:35:49
Hier heb ik niks over gelezen?
Enige wat ik las is dat de rechter het bewezen achtte dat het met wederzijdse instemming gebeurde (wat uiteraard strafbaar blijft omdat zij nog niet volwassen was).
Maar dat zij geestelijke problemen had, laat staan dat Kallon dat wist en er misbruik van maakte... nergens gelezen. Dat zou de zaak wel een stuk ernstiger maken, maar zou de straf (van de rechter dus) dan ook niet veel hoger moeten zijn?
Ben dus wel benieuwd waar je dit vandaan hebt, kan uiteraard aan mij liggen dat ik dit niet mee heb gekregen.
Ik heb ergens gelezen dat ze na de tijd is opgevangen in een huis voor minderjarigen met geestelijke problemen. Nogsl een nuanceverschil...
Citaat van: Collingwood op november 15, 2017, 08:35:49
Hier heb ik niks over gelezen?
Enige wat ik las is dat de rechter het bewezen achtte dat het met wederzijdse instemming gebeurde (wat uiteraard strafbaar blijft omdat zij nog niet volwassen was).
Maar dat zij geestelijke problemen had, laat staan dat Kallon dat wist en er misbruik van maakte... nergens gelezen. Dat zou de zaak wel een stuk ernstiger maken, maar zou de straf (van de rechter dus) dan ook niet veel hoger moeten zijn?
Ben dus wel benieuwd waar je dit vandaan hebt, kan uiteraard aan mij liggen dat ik dit niet mee heb gekregen.
Het AD maakt er melding van dat zij momenteel in een instelling voor slachtoffers van sexueel misbruik verblijft in Leeuwarden, Fier dus. De reden dat Kallon licht gestraft wordt is dat hij volledige openheid van zaken heeft gegeven. Zo heeft hij verklaart dat hij het meisje eigenlijk niet kende, maar alleen via wat chatberichten.
Voor mij is het hele punt dat een man verantwoordelijkheid draagt voor zijn gedrag en dat je niet moet "denken" dat iemand volwassen is, maar zeker moet weten. Dit voelt erg hetzelfde als een prostituee bezoeken in een duister hotel en dan later zeggen dat je dacht dat ze daar vrijwillig zat.
Naief, stom en daar zitten consequenties aan.
Citaat van: Yellow Army op november 15, 2017, 08:51:33
Het gaat er niet om wat wel een goede grens is, we hebben het nu over dit afzonderlijke geval. 19 en 14 vind ik eerlijk gezegd op het randje. Jij stelt verder dat hij doelbewust misbruik heeft gemaakt van een meisje met geestelijke problemen, was hij op de hoogte van die geestelijke problemen? Zo ja, dan valt dit natuurlijk niet goed te praten, maar ik kan me ook voorstellen dat hij dat meisje van tevoren geen vragenlijstje in heeft laten vullen.
Maar goed, 19 en 14 is gewoon strafbaar voor de wet en zijn straf is dan ook uitgesproken. 150 uur ws welteverstaan, geeft imo ook aan dat hij niet doelbewust heeft gehandeld. Voor de strafmaat hebben we een rechtbank en geen eigen rechters imo. Want dsn stel ik jou de wedervraag; waar leg jij de grens voor een dubbele straf? Bij ontucht? Bij winkeldiefstal? Bij een verkeersovertreding?
Kortom, Kallon heeft wat uitgevreten, heeft straf gekregen en publiekelijk al aan de schandpaal genageld. Streep eronder!
Er worden uitzonderingen gemaakt voor sexuele relaties met een minderjarigen.
"Hier kan van worden afgeweken als de handelingen vrijwillig plaatsvonden, het leeftijdsverschil klein is en er eventueel sprake is van een relatie. De rechtbank oordeelt dat de drie mannen niet stil stonden bij de gevolgen voor het meisje en hun eigen lustgevoelens voor lieten gaan." (bron: rechtspraak.nl)
Je wedervraag vind ik legitiem hoor. Voor mij gaat het namelijk niet om een dubbele straf.
De eerste straf is voor ontucht met een minderjarig meisje. Daarvoor heeft de rechtbank geoordeeld.
De tweede straf is voor het "willens en wetens verzwijgen van gegeven tijdens een sollicitatiegesprek, waarvan hij kon weten dat het de werkgever zou schaden" en dat is reden voor ontslag op staande voet.
Citaat van: hobbes op november 15, 2017, 08:51:52
Punt is dat hij aan de schandpaal wordt genageld voor iets was dagelijks gebeurt in Nederland. Als iedere 19 jarige die seks heeft met een minderjarige (met wederzijds goed vinden) vervolgd wordt dan mogen er wel wat rechters bijkomen.
Dus slavenhandel in IS-gebied of het uitmoorden van moslims in Myanmar is prima, omdat het dagelijks gebeurd? Beetje radicale vergelijking, dat snap ik. Maar ik vind dat iets wat dagelijks gebeurd, niet per definitie okay is.
Citaat van: Yellow Army op november 15, 2017, 08:53:42
Ik heb ergens gelezen dat ze na de tijd is opgevangen in een huis voor minderjarigen met geestelijke problemen. Nogsl een nuanceverschil...
Dit is het. Dus twee mogelijkheden?
Het meisje had geestelijke problemen of heeft het gekregen van dit strafbare feit.
Citaat van: Lore op november 15, 2017, 09:42:41
Het AD maakt er melding van dat zij momenteel in een instelling voor slachtoffers van sexueel misbruik verblijft in Leeuwarden, Fier dus. De reden dat Kallon licht gestraft wordt is dat hij volledige openheid van zaken heeft gegeven. Zo heeft hij verklaart dat hij het meisje eigenlijk niet kende, maar alleen via wat chatberichten.
Voor mij is het hele punt dat een man verantwoordelijkheid draagt voor zijn gedrag en dat je niet moet "denken" dat iemand volwassen is, maar zeker moet weten. Dit voelt erg hetzelfde als een prostituee bezoeken in een duister hotel en dan later zeggen dat je dacht dat ze daar vrijwillig zat.
Naief, stom en daar zitten consequenties aan.
Op dat punt ben ik het helemaal met je eens. Als je haar leeftijd niet weet moet je dat vragen, of bereid zijn de eventuele gevolgen te dragen als je dat niet doet.
Ging mij meer om 'misbruik maken van iemand met geestelijke problemen'. Dat vind ik nog een stapje verder gaan eerlijk gezegd, en ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat Kallon dat willens en wetens heeft gedaan.
Citaat van: Lore op november 15, 2017, 09:48:53
Dus slavenhandel in IS-gebied of het uitmoorden van moslims in Myanmar is prima, omdat het dagelijks gebeurd? Beetje radicale vergelijking, dat snap ik. Maar ik vind dat iets wat dagelijks gebeurd, niet per definitie okay is.
Inderdaad een radicale vergelijking. Jij vindt dus ook dat iedereen die onder de 18 is en bier drinkt vervolgd moet worden? Er zijn een aantal grijze gebieden, waar het gewoon moeilijk is te oordelen. In dit geval heeft de rechter dus al geoordeeld en een werkstraf opgelegd. Daarbij wordt dit feit ook nog breed uitgemeten in de pers omdat Kallon toevallig voetballer is. Zou hij dan ook nog een keer ontslagen moeten worden. Ik neem aan dat er een goed gesprek is geweest en dat hij het niet nog een keer moet doen, maar het een reden voor ontslag zal het niet zijn.
Citaat van: Lore op november 15, 2017, 09:42:41
Voor mij is het hele punt dat een man verantwoordelijkheid draagt voor zijn gedrag en dat je niet moet "denken" dat iemand volwassen is, maar zeker moet weten. Dit voelt erg hetzelfde als een prostituee bezoeken in een duister hotel en dan later zeggen dat je dacht dat ze daar vrijwillig zat.
Naief, stom en daar zitten consequenties aan.
Zeg eens eerlijk, hoe vaak heb jij vroeger iemand naar zijn id kaart gevraagd voordat je ermee het bed in dook? Naief en stom is wat de meeste 19 jarige zijn wat seks betreft.
Citaat van: hobbes op november 15, 2017, 09:58:39
Inderdaad een radicale vergelijking. Jij vindt dus ook dat iedereen die onder de 18 is en bier drinkt vervolgd moet worden? Er zijn een aantal grijze gebieden, waar het gewoon moeilijk is te oordelen. In dit geval heeft de rechter dus al geoordeeld en een werkstraf opgelegd. Daarbij wordt dit feit ook nog breed uitgemeten in de pers omdat Kallon toevallig voetballer is. Zou hij dan ook nog een keer ontslagen moeten worden. Ik neem aan dat er een goed gesprek is geweest en dat hij het niet nog een keer moet doen, maar het een reden voor ontslag zal het niet zijn.
Nee dat vind ik niet, maar dit is ontucht. En ook nog eens met een kwetsbaar meisje, waar Kallon totaal geen oog voor heeft gehad. Bewust? Misschien niet. Verwijtbaar? Vast wel. Strafbaar? Gelukkig wel. Ik snap gewoon niet dat sommige mensen hier op het forum er zo luchtig over doen. Linksom of rechtsom: dit is ontucht en in heel veel landen verkrachting, omdat een meisje op die leeftijd in die landen wettelijk geen toestemming kan geven.
Voor de duidelijkheid: dit is echt geen grijs gebied. En voor degenen die denken dat dit een grijs gebied is: ik hoop dat je een dochter krijgt en ik hoop dat je dochter dit nooit overkomt.
Citaat van: Collingwood op november 15, 2017, 09:54:52
Op dat punt ben ik het helemaal met je eens. Als je haar leeftijd niet weet moet je dat vragen, of bereid zijn de eventuele gevolgen te dragen als je dat niet doet.
Ging mij meer om 'misbruik maken van iemand met geestelijke problemen'. Dat vind ik nog een stapje verder gaan eerlijk gezegd, en ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat Kallon dat willens en wetens heeft gedaan.
Ik hoop ook dat hij dat niet willens en wetens heeft gedaan, maar dat is voor mij niet relevant. Je moet jezelf er van overtuigen dat zij geen geestelijke problemen heeft. En als een meisje dat je niet kent direct seks met je wil hebben, dan moet je juist nog wat extra na gaan denken of dat klopt. Dat heeft hij niet gedaan, of zoals de rechter zegt "Hij heeft zijn eigen lustgevoelens" voor laten gaan.
Man, als dit bij één van mijn dochters gebeurde, dan zou ik echt gek worden. Je doet alles om je kwetsbare kind te beschermen. Juist omdat je weet dat er zoveel jongens zijn die er direct misbruik van maken.
Citaat van: hobbes op november 15, 2017, 10:01:20
Zeg eens eerlijk, hoe vaak heb jij vroeger iemand naar zijn id kaart gevraagd voordat je ermee het bed in dook? Naief en stom is wat de meeste 19 jarige zijn wat seks betreft.
Nooit, maar ik heb ook nooit seks gehad met een 14 jarig meisje terwijl ik volwassen was. Geeneens in de buurt. Nooit een twijfel geval gehad. Ben ik zo slim? Nee, Kallon dacht met zijn lul in plaats van met gezond verstand.
Naief en stom zijn 19-jarigen op sexueel gebied inderdaad vaak, maar gelukkig gaat de grote meerderheid niet naar bed met jonge kinderen. Heb jij wel ooit eens twijfel gehad dan op die leeftijd?
Citaat van: Lore op november 15, 2017, 10:18:00
Ik hoop ook dat hij dat niet willens en wetens heeft gedaan, maar dat is voor mij niet relevant. Je moet jezelf er van overtuigen dat zij geen geestelijke problemen heeft. En als een meisje dat je niet kent direct seks met je wil hebben, dan moet je juist nog wat extra na gaan denken of dat klopt. Dat heeft hij niet gedaan, of zoals de rechter zegt "Hij heeft zijn eigen lustgevoelens" voor laten gaan.
Man, als dit bij één van mijn dochters gebeurde, dan zou ik echt gek worden. Je doet alles om je kwetsbare kind te beschermen. Juist omdat je weet dat er zoveel jongens zijn die er direct misbruik van maken.
Even voor de duidelijkheid, op het punt van ontucht vind ik dit net als jou helemaal geen grijs gebied. Je moet er inderdaad niet aan denken dat dit met je eigen dochter (of zusje, etc.) gebeurt.
Verder vind ik het voor de straf die iemand moet krijgen wel degelijk van belang of hij/zij willens en wetens iets doet of niet. Er is niet voor niets een verschil tussen moord, doodslag en dood door schuld bijvoorbeeld.
Wat mij betreft geldt dat dus ook in dit geval. Er is een verschil tussen domheid/nalatigheid en daadwerkelijke kwaadaardigheid. Maar misschien verschillen we daarover van mening.
Citaat van: Collingwood op november 15, 2017, 10:26:09
Even voor de duidelijkheid, op het punt van ontucht vind ik dit net als jou helemaal geen grijs gebied. Je moet er inderdaad niet aan denken dat dit met je eigen dochter (of zusje, etc.) gebeurt.
Verder vind ik het voor de straf die iemand moet krijgen wel degelijk van belang of hij/zij willens en wetens iets doet of niet. Er is niet voor niets een verschil tussen moord, doodslag en dood door schuld bijvoorbeeld.
Wat mij betreft geldt dat dus ook in dit geval. Er is een verschil tussen domheid/nalatigheid en daadwerkelijke kwaadaardigheid. Maar misschien verschillen we daarover van mening.
Nee, daar verschillen wij niet van mening over. Verbaas mij alleen dat sommigen (niet jij hoor) hier zo makkelijk over heen stappen.
Citaat van: Lore op november 15, 2017, 10:38:18
Nee, daar verschillen wij niet van mening over. Verbaas mij alleen dat sommigen (niet jij hoor) hier zo makkelijk over heen stappen.
Ik niet. Idem m.b.t. het verval op sportief gebied. We zetten een spreekwoordelijke feestneus op of we komen met een slap statement en bijna alles en iedereen gaat weer over tot de orde van de dag. Alsof er niets is gebeurd. Wat dat aangaat is dit forum niets meer of minder dan een afspiegeling van de maatschappij.
Citaat van: Lore op november 15, 2017, 10:38:18
Nee, daar verschillen wij niet van mening over. Verbaas mij alleen dat sommigen (niet jij hoor) hier zo makkelijk over heen stappen.
Het is niet dat ik er makkelijk overheen stap, geen één meisje/jongen moet worden gedwongen tot seks. Maar wat mij bekend is is dat er seks heeft plaats gevonden met wederzijds goed vinden. Kallon is gestraft, denkt hopelijk beter na maar hoeft van mij niet met pek en veren de stad uit. Het is wat raar dat je een eventuele andere overtreding minder erg zou vinden dan deze.
Ik ben het helemaal met Lore eens, prima verwoord.
En die dikke streep? Ben benieuwd of we die kunnen gaan zetten. Als hij voor vak 14 langs komt , zal ik hem laten horen hoe ik over hem (en misschien zijn mede groepsverkrachters) denk.
:0= Oprotten!!!!
Citaat van: Ronnie tng op november 15, 2017, 11:14:42
Ik ben het helemaal met Lore eens, prima verwoord.
En die dikke streep? Ben benieuwd of we die kunnen gaan zetten. Als hij voor vak 14 langs komt , zal ik hem laten horen hoe ik over hem (en misschien zijn mede groepsverkrachters) denk.
:0= Oprotten!!!!
:koffie Kleine nuance: het is geen groepsverkrachting geweest.
Citaat van: hobbes op november 15, 2017, 11:11:13
Het is niet dat ik er makkelijk overheen stap, geen één meisje/jongen moet worden gedwongen tot seks. Maar wat mij bekend is is dat er seks heeft plaats gevonden met wederzijds goed vinden. Kallon is gestraft, denkt hopelijk beter na maar hoeft van mij niet met pek en veren de stad uit. Het is wat raar dat je een eventuele andere overtreding minder erg zou vinden dan deze.
Nogmaals: hij is gestraft door de rechter en dat is zijn straf. Voor mij persoonlijk reden genoeg om hem bij de club weg te sturen, maar wij leven in een rechtstaat en dus hebben wij het met die straf te doen.
Dat hij met "pek en veren" de stad uit moest is omdat hij bewust dingen heeft verzwegen tijdens zijn sollicitatiegesprek die de club kunnen schaden. Als ik iemand op mijn zaak aanneem die veroordeeld wordt voor ontucht, dan kan ik hem niet met goed fatsoen langs mijn klanten sturen. Als hij mij dat weigert te vertellen tijdens een sollicitatiegesprek hebben wij een ernstig vertrouwensprobleem en kan hij vertrekken.
Is Kallon al weg?
Citaat van: Lore op november 15, 2017, 11:27:41
:koffie Kleine nuance: het is geen groepsverkrachting geweest.
Nogmaals: hij is gestraft door de rechter en dat is zijn straf. Voor mij persoonlijk reden genoeg om hem bij de club weg te sturen, maar wij leven in een rechtstaat en dus hebben wij het met die straf te doen.
Dat hij met "pek en veren" de stad uit moest is omdat hij bewust dingen heeft verzwegen tijdens zijn sollicitatiegesprek die de club kunnen schaden. Als ik iemand op mijn zaak aanneem die veroordeeld wordt voor ontucht, dan kan ik hem niet met goed fatsoen langs mijn klanten sturen. Als hij mij dat weigert te vertellen tijdens een sollicitatiegesprek hebben wij een ernstig vertrouwensprobleem en kan hij vertrekken.
Dat valt te betwijfelen. 14 aug werd bekend gamaakt dat Kallon naar Cambuur kwam dus de gesprekken hebben hiervoor plaatsgevonden. Ook in aug kwam de rechtzaak pas aan het rollen en als jij geen veroordeelde voor je wilt laten werken dan vraag je als werkgever toch op zijn minst een verklaring omtrent goed gedrag?
Citaat van: Ronnie tng op november 15, 2017, 11:14:42
Ik ben het helemaal met Lore eens, prima verwoord.
En die dikke streep? Ben benieuwd of we die kunnen gaan zetten. Als hij voor vak 14 langs komt , zal ik hem laten horen hoe ik over hem (en misschien zijn mede groepsverkrachters) denk.
:0= Oprotten!!!!
Dus... groepsverkrachters...
Vertel je het dan gelijk Peersman ook ff
Citaat van: Ronnie tng op november 15, 2017, 11:14:42
Ik ben het helemaal met Lore eens, prima verwoord.
En die dikke streep? Ben benieuwd of we die kunnen gaan zetten. Als hij voor vak 14 langs komt , zal ik hem laten horen hoe ik over hem (en misschien zijn mede groepsverkrachters) denk.
:0= Oprotten!!!!
heb met opzet niet gereageerd op die vreselijk onnozele reacties hier.Ook ik ben het met lore en jou eens!
Lore heeft het keurig verwoord allemaal en in mijn ogen het enige juiste
Geen nuances, geen grijs gebied
Feiten
Kallon is niet meer te behouden voor de club
Snap niet dat er mensen zijn die hem de hand boven het hoofd houden
Als hij 13e, 14e of 15e man id selectie zou zijn had iedereen geroepen dat ie weg moet
Omdat het een onberekenbare voetballer is die misschien een keer een wedstrijd kan winnen voor ons zijn er een aantal mensen die hem willen behouden onder het mom van ': "foei, niet weer doen hè"
Wij hoeven hem niet nog een keer te veroordelen dat heeft de rechter al gedaan
Dus iedereen hier ging op zijn 18e , 19e altijd alleen maar met leeftijdsgenoten.
Citaat van: zeewolde op november 16, 2017, 08:45:29
Dus iedereen hier ging op zijn 18e , 19e altijd alleen maar met leeftijdsgenoten.
Ja, we zijn hier allemaal roomser dan de paus. Ik wil niks goedpraten want ik heb geen idee hoe het gelopen is, maar er zijn meisjes van 14 die je niet 14 zou geven. En als je ze dan in een club ontmoet waar de minimum leeftijd 16 of 18 is...
Citaat van: dizzhead op november 16, 2017, 09:04:35
Ja, we zijn hier allemaal roomser dan de paus. Ik wil niks goedpraten want ik heb geen idee hoe het gelopen is, maar er zijn meisjes van 14 die je niet 14 zou geven. En als je ze dan in een club ontmoet waar de minimum leeftijd 16 of 18 is...
wie straf verdient, verdient straf. Maar het was GEEN groepsverkrachting, zelfs geen dwang.En op mijn 18 e was niet 1 van mijn eerste vragen hoe oud iemand was.
Het is dom geweest en daarvoor heeft hij straf gehad. Nu weer gewoon doorgaan.
Precies
Zijn straf heeft hij gehad....en door.
Citaat van: Yellow Army op november 15, 2017, 13:22:51
Dat valt te betwijfelen. 14 aug werd bekend gamaakt dat Kallon naar Cambuur kwam dus de gesprekken hebben hiervoor plaatsgevonden. Ook in aug kwam de rechtzaak pas aan het rollen en als jij geen veroordeelde voor je wilt laten werken dan vraag je als werkgever toch op zijn minst een verklaring omtrent goed gedrag?
Zolang hij bij een werkgever niet hoeft te werken met jonge minderjarig meisjes krijg hij gewoon een VOG hoor.
Iedereen heeft en mag zijn mening hebben, en iedereen heeft wel wat gelijk, maar de rechter spreekt in Nederland. De club heeft een standpunt ingenomen, daarmee is wel klaar lijkt mij.
Laat het nu maar weer over voetbal gaan
Juist hij is nu gestraft, Cambuur geeft hem een tweede kans en daarmee is het wel klaar. Beetje 50-50 van mensen die vinden dat ie weg moet en wil blijven..
Zucht, onvoorstelbaar!
Maar, heren, jullie hebben recht op jullie eigen mening hoor! :koffie Ik hoop alleen dat jullie jullie zoons wel opvoeden met respect voor meisjes en misschien kunnen jullie ze ook nog eens apart nemen en vertellen dat gedrag zoals dat van Kallon strafbaar is in Nederland!
Daar ben ik het wel helemaal mee eens!
Citaat van: Lore op november 16, 2017, 16:28:54
Zucht, onvoorstelbaar!
Maar, heren, jullie hebben recht op jullie eigen mening hoor! :koffie Ik hoop alleen dat jullie jullie zoons wel opvoeden met respect voor meisjes en misschien kunnen jullie ze ook nog eens apart nemen en vertellen dat gedrag zoals dat van Kallon strafbaar is in Nederland!
hij is bestraft door de rechter, wie moet hem volgens jou nog allemaal bestraffen?
Citaat van: zeewolde op november 16, 2017, 17:42:51
hij is bestraft door de rechter, wie moet hem volgens jou nog allemaal bestraffen?
Inderdaad.. Mensen denken hier dat ie iemand heeft verkracht ofzo? Kennen die mensen het verhaal wel?
Citaat van: Lore op november 16, 2017, 16:28:54
Zucht, onvoorstelbaar!
Maar, heren, jullie hebben recht op jullie eigen mening hoor! :koffie Ik hoop alleen dat jullie jullie zoons wel opvoeden met respect voor meisjes en misschien kunnen jullie ze ook nog eens apart nemen en vertellen dat gedrag zoals dat van Kallon strafbaar is in Nederland!
Want Kallon heeft geen respect voor vrouwen? zat geen enkele dwang bij.
Citaat van: zeewolde op november 16, 2017, 17:42:51
hij is bestraft door de rechter, wie moet hem volgens jou nog allemaal bestraffen?
Dat heb ik al eerder aangegeven. De rechter bepaalt de strafmaat voor het vergrijp. Voor het verzwijgen tijdens een sollicitatiegesprek en hiermee het beschadigen van het imago van de club mag Cambuur dat ook nog eens doen
Citaat van: ChantiSCC op november 16, 2017, 17:51:17
Inderdaad.. Mensen denken hier dat ie iemand heeft verkracht ofzo? Kennen die mensen het verhaal wel?
Het verhaal is gewoon na te lezen op rechtspraak.nl. Dus ik ken het verhaal wel. Het is juridisch geen verkrachting, maar hetzelfde vergrijp in bijvoorbeeld Engeland is wel verkrachting. Jij denkt blijkbaar dat een volwassen man seks kan hebben met een kind. 14 en 19! Gelukkig is dat strafbaar in Nederland. De reden dat ik hier niet zo makkelijk over doe als jij is dat dit kindje daadwerkelijk beschadigd is door hoe zij is gebruikt door mannen. Vrijwillig? Wat is vrijwillig? Als een kindje van 11 vrijwillig seks heeft met een volwassene dan hadden wij deze discussie niet en vond iedereen het verschrikkelijk. Dus blijkbaar is het ergens een grens van wat jij acceptabel vindt en ik niet. Zou jij het ook prima vinden als het je zusje of dochter is?
Het zijn echt heel, heel erg trieste verhalen van kinderen die worden behandeld bi Fier. Dat is waar zij terecht is gekomen.
En nee, niet alleen door Kallon, maar hij heeft er wel aan meegewerkt.
19 is voor de wet volwassen maar in zijn hoofd hoeft hij helemaal niet zo volwassen geweest te zijn.
Het is en blijft gewoon moeilijk oordelen vind ik, wat mij betreft is hij gestraft en moeten we verder.
Citaat van: gewoon een fan op november 16, 2017, 21:30:06
19 is voor de wet volwassen maar in zijn hoofd hoeft hij helemaal niet zo volwassen geweest te zijn.
Het is en blijft gewoon moeilijk oordelen vind ik, wat mij betreft is hij gestraft en moeten we verder.
Ooh dan maak het niks uit. Dit is het grootste kul argument dat hier heeft gestaan.
Citaat van: Lore op november 16, 2017, 19:56:09
Dat heb ik al eerder aangegeven. De rechter bepaalt de strafmaat voor het vergrijp. Voor het verzwijgen tijdens een sollicitatiegesprek en hiermee het beschadigen van het imago van de club mag Cambuur dat ook nog eens doen
Het verhaal is gewoon na te lezen op rechtspraak.nl. Dus ik ken het verhaal wel. Het is juridisch geen verkrachting, maar hetzelfde vergrijp in bijvoorbeeld Engeland is wel verkrachting. Jij denkt blijkbaar dat een volwassen man seks kan hebben met een kind. 14 en 19! Gelukkig is dat strafbaar in Nederland. De reden dat ik hier niet zo makkelijk over doe als jij is dat dit kindje daadwerkelijk beschadigd is door hoe zij is gebruikt door mannen. Vrijwillig? Wat is vrijwillig? Als een kindje van 11 vrijwillig seks heeft met een volwassene dan hadden wij deze discussie niet en vond iedereen het verschrikkelijk. Dus blijkbaar is het ergens een grens van wat jij acceptabel vindt en ik niet. Zou jij het ook prima vinden als het je zusje of dochter is?
Het zijn echt heel, heel erg trieste verhalen van kinderen die worden behandeld bi Fier. Dat is waar zij terecht is gekomen.
En nee, niet alleen door Kallon, maar hij heeft er wel aan meegewerkt.
15 en 19
Citaat van: Gasgeve op november 16, 2017, 21:40:23
Ooh dan maak het niks uit. Dit is het grootste kul argument dat hier heeft gestaan.
Juist niet, het praat het niet goed maar bij wie gaat er precies op zijn 18 de knop om en zegt, zo nu ben ik volwassene.
Citaat van: hobbes op november 16, 2017, 23:02:33
Juist niet, het praat het niet goed maar bij wie gaat er precies op zijn 18 de knop om en zegt, zo nu ben ik volwassene.
Dat heet ontwikkeling. Als je op je 19e nog niet normaal na kunt denken, dan heb je een kleine ontwikkelingsachterstand.
Citaat van: Gasgeve op november 16, 2017, 23:22:45
Dat heet ontwikkeling. Als je op je 19e nog niet normaal na kunt denken, dan heb je een kleine ontwikkelingsachterstand.
Precies, dit is wat ik bedoel.
Misschien heeft hij wel een ontwikkelingsachterstand en is daardoor minder toerekeningsvatbaar.
Dit is gewoon heel moeilijk en al helemaal moeilijk voor ons om te bepalen en daarom vind ik het moeilijk om hierover een uitgesproken mening te hebben.
Citaat van: Gasgeve op november 16, 2017, 23:22:45
Dat heet ontwikkeling. Als je op je 19e nog niet normaal na kunt denken, dan heb je een kleine ontwikkelingsachterstand.
Nou laat dat kleine maar achterwege hoor.
Durf wel te wedden dat 19 en 15 heel vaak voorkomt.
Ook hier op het forum.
Toen ik 18/19 was en opstap ging en een lekker wijf zag, vroeg ik toch ook niet hoe oud ze was?
Meisjes van 15/16 zien er soms/vaak uit als 18+.
Nogmaals ik zie het probleem totaal niet.
Het wordt een ander verhaal als dit meisje geestelijk niet helemaal in orde was, Kallon dit wist en hier misbruik van heeft gemaakt.
Citaat van: AL op november 17, 2017, 09:05:04
Durf wel te wedden dat 19 en 15 heel vaak voorkomt.
Ook hier op het forum.
Toen ik 18/19 was en opstap ging en een lekker wijf zag, vroeg ik toch ook niet hoe oud ze was?
Meisjes van 15/16 zien er soms/vaak uit als 18+.
Nogmaals ik zie het probleem totaal niet.
Het wordt een ander verhaal als dit meisje geestelijk niet helemaal in orde was, Kallon dit wist en hier misbruik van heeft gemaakt.
Dit probeer ik dus ook duidelijk te maken. Ga maar na in je eigen omgeving hoeveel mensen van 18-19 omgaan met mensen uit de leeftijdscategorie van 14-15. Dit leidt niet altijd tot seks maar zal vast wel gebeuren. En misbruik van de ander is nooit goed te keuren en dat heeft niks met leeftijdsverschil te maken. Iemand van 40 die iemand anders van 40 tot seks dwingt is net zo erg als iemand van 19 iemand van 14.
In het geval van Kallon worden er heel veel aannames gedaan maar niemand is erbij geweest (want het was iig geen groepsverkrachting zoals al gesuggereerd is)
Citaat van: AL op november 17, 2017, 09:05:04
Durf wel te wedden dat 19 en 15 heel vaak voorkomt.
Ook hier op het forum.
Toen ik 18/19 was en opstap ging en een lekker wijf zag, vroeg ik toch ook niet hoe oud ze was?
Meisjes van 15/16 zien er soms/vaak uit als 18+.
Nogmaals ik zie het probleem totaal niet.
Het wordt een ander verhaal als dit meisje geestelijk niet helemaal in orde was, Kallon dit wist en hier misbruik van heeft gemaakt.
Je kunt ook stellen dat als Kallon niet helemaal "in orde" was geweest hem het feit van misbruik minder kwalijk kan worden genomen.
Citaat van: Vlampiep op november 17, 2017, 09:53:50
Je kunt ook stellen dat als Kallon niet helemaal "in orde" was geweest hem het feit van misbruik minder kwalijk kan worden genomen.
Nee, omdat misbruik nooit goed te keuren is.
Citaat van: zeewolde op november 16, 2017, 22:48:50
15 en 19
In de uitspraak van de rechter wordt gesproken over een 14 jarig meisje.
Citaat van: AL op november 17, 2017, 09:05:04
Durf wel te wedden dat 19 en 15 heel vaak voorkomt.
Ook hier op het forum.
Toen ik 18/19 was en opstap ging en een lekker wijf zag, vroeg ik toch ook niet hoe oud ze was?
Meisjes van 15/16 zien er soms/vaak uit als 18+.
Nogmaals ik zie het probleem totaal niet.
Het wordt een ander verhaal als dit meisje geestelijk niet helemaal in orde was, Kallon dit wist en hier misbruik van heeft gemaakt.
Ze was dus niet 15/16. Ze was 14. En het was niet op stap, het was via één van die andere viezeriken die aan haar heeft gezeten. Die is ook veroordeeld. Ze hebben haar rondgedeeld als een joint of een biertje. Ik hoop nu ergens dat je niet denkt dat ze dan wel goedkoop zal zijn geweest. Je hebt het over een kind. Misschien had Kallon best wel kunnen weten dat zij geestelijke problemen heeft? Of denk je dat elk kind op die leeftijd dat doet?
Voor de rest ben ik vooral heel erg blij dat jij geen rechter bent! Ben jij ook zo één die normaal altijd roept dat wij te licht straffen? Of is dat alleen zo in dit geval?
Citaat van: gewoon een fan op november 17, 2017, 05:34:58
Precies, dit is wat ik bedoel.
Misschien heeft hij wel een ontwikkelingsachterstand en is daardoor minder toerekeningsvatbaar.
Dit is gewoon heel moeilijk en al helemaal moeilijk voor ons om te bepalen en daarom vind ik het moeilijk om hierover een uitgesproken mening te hebben.
De rechter heeft geen reden om aan te nemen dat kallon verminderd toerekeningsvatbaar is.
Citaat van: Lore op november 17, 2017, 15:50:34
In de uitspraak van de rechter wordt gesproken over een 14 jarig meisje.
Ze was dus niet 15/16. Ze was 14. En het was niet op stap, het was via één van die andere viezeriken die aan haar heeft gezeten. Die is ook veroordeeld. Ze hebben haar rondgedeeld als een joint of een biertje. Ik hoop nu ergens dat je niet denkt dat ze dan wel goedkoop zal zijn geweest. Je hebt het over een kind. Misschien had Kallon best wel kunnen weten dat zij geestelijke problemen heeft? Of denk je dat elk kind op die leeftijd dat doet?
Voor de rest ben ik vooral heel erg blij dat jij geen rechter bent! Ben jij ook zo één die normaal altijd roept dat wij te licht straffen? Of is dat alleen zo in dit geval?
De rechter heeft geen reden om aan te nemen dat kallon verminderd toerekeningsvatbaar is.
zo kende ik het verhaal nog niet, en verandert ook mijn zienswijze erop.
Jeetje wat een discussie hier :_schater
Citaat van: zeewolde op november 17, 2017, 17:24:38
zo kende ik het verhaal nog niet, en verandert ook mijn zienswijze erop.
Ik heb het uit het verslag van de rechtbank en aangezien Kallon volgens de rechter volledig heeft meegewerkt, zal het wel ongeveer zo gegaan zijn.
Kallon werd door een Cambuur supporter uitgescholden bij het inlopen en reageerde daar direct op...
Wat je van dat supporter gedrag ook vind, ik vind het wel heel amateuristisch om daar dan op te reageren.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 27, 2017, 23:41:40
Kallon werd door een Cambuur supporter uitgescholden bij het inlopen en reageerde daar direct op...
Wat je van dat supporter gedrag ook vind, ik vind het wel heel amateuristisch om daar dan op te reageren.
Doen een aantal jongens binnen selectie ook, overal wat van vinden en zeggenmaar totaal geen inzet tonen tijdens trainingen. De ts doet er niks aan bepaalde spelers mogen alles...
Citaat van: richard op november 27, 2017, 23:46:29
Doen een aantal jongens binnen selectie ook, overal wat van vinden en zeggenmaar totaal geen inzet tonen tijdens trainingen. De ts doet er niks aan bepaalde spelers mogen alles...
Bedoel je dat ze o.a. Kallon ook uitschelden?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 27, 2017, 23:53:23
Bedoel je dat ze o.a. Kallon ook uitschelden?
Nee het reageren op, zijn een aantal die boel verzieken omdat ze altijd hun bek op hebben of lopen te piepen of te janken...
niet te geloven toch die lui mutte zich diep schamen er zitten gvd elke keer 7000
supporters op de tribune en die wudde gewoon te kakken gezet.
maar ja we zijn een hecht team en werken keihard door de week enz enz
1 groot toneelstuk ist
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 27, 2017, 23:41:40
Kallon werd door een Cambuur supporter uitgescholden bij het inlopen en reageerde daar direct op...
Wat je van dat supporter gedrag ook vind, ik vind het wel heel amateuristisch om daar dan op te reageren.
Zou Kallon weten waarom die supporter hem uitschold?
Citaat van: Lore op november 28, 2017, 16:59:51
Zou Kallon weten waarom die supporter hem uitschold?
Ze stonden 5 meter van elkaar af. En toen hij er in kwam klonk er heel duidelijk 'pedo' door het doodstille stadion. Dus ja ik denk het wel...
wat sneu jonge, wie haalt dat ook in z'n hoofd.... ik vind dat hij al genoeg is gestraft alleen om het feit dat hij op al die media sites (bv ad.nl) met een balkje voor z'n ogen met club en voornaam en al (iedereen weet na 1x googlen hoe hij voluit heet) sneu voor issa
edit; was dat een supporter van ons btw ? dan zou ik het nog triester vinden eerlijk gezegd
Citaat van: Hendrikscc op november 28, 2017, 19:04:23
wat sneu jonge, wie haalt dat ook in z'n hoofd.... ik vind dat hij al genoeg is gestraft alleen om het feit dat hij op al die media sites (bv ad.nl) met een balkje voor z'n ogen met club en voornaam en al (iedereen weet na 1x googlen hoe hij voluit heet) sneu voor issa
edit; was dat een supporter van ons btw ? dan zou ik het nog triester vinden eerlijk gezegd
Helemaal mee eens; tuurlijk moet hij daar als prof misschien wel ongevoelig voor zijn. Toch snap ik Kallon wel, wees eerlijk, iemand die de club steunt waar jij bij speelt, maakt je uit voor pedo. Dan ben je als supporter wel een simpele dweil hoor.
Citaat van: Hendrikscc op november 28, 2017, 19:04:23
wat sneu jonge, wie haalt dat ook in z'n hoofd.... ik vind dat hij al genoeg is gestraft alleen om het feit dat hij op al die media sites (bv ad.nl) met een balkje voor z'n ogen met club en voornaam en al (iedereen weet na 1x googlen hoe hij voluit heet) sneu voor issa
edit; was dat een supporter van ons btw ? dan zou ik het nog triester vinden eerlijk gezegd
Ja sneu man. Dat een volwassen vent die een jong meisje misbruikt daarvoor gewoon in de krant komt.
18 jaar en volwassen?
Dat dit zou gaan gebeuren was voorspelbaar en had hij gewoon niet op moeten reageren.
Citaat van: Vlampiep op november 28, 2017, 21:29:29
Dat dit zou gaan gebeuren was voorspelbaar en had hij gewoon niet op moeten reageren.
Het is simpel ja, maar dat het zou gebeuren was inderdaad voorspelbaar. Justin Kluivert wordt op dit moment zelfs uitgemaakt voor moordenaar, vanwege zijn vader. Zulk soort dingen gebeuren jammer genoeg in ons simpele landje.
Lekker blijven opnemen voor deze misselijke gast. (Club)liefde maakt blind. Ik zal zo lang deze dweil hier speelt hardop blijven zeggen wat ik van deze gast vind.
Je kan beter 14 jarige meisje neuken, dan een rookbommetje afsteken :wall
de club had hem er gewoon uit moeten gooien en anders niet zeiken.ieder mag zijn eigen mening
hebben zoals Ronnie die ook heeft. echter die jonge wordt er verder niet beter van en is
nog steeds speler bij ons dus wat hebben we er aan als je em voor pedo uit gaat maken.
Citaat van: AliBombali op november 28, 2017, 21:20:26
18 jaar en volwassen?
Vriend,
De discussie is al veel gevoerd, maar hij is veroordeeld voor misbruik. Dat is dus bewezen. Nu moeten wij medelijden gaan hebben met hem? Mijn sympathie ligt bij het slachtoffer. Maar dat had je vast wel door! :proost
Citaat van: Ronnie tng op november 29, 2017, 11:40:39
Lekker blijven opnemen voor deze misselijke gast. (Club)liefde maakt blind. Ik zal zo lang deze dweil hier speelt hardop blijven zeggen wat ik van deze gast vind.
Je kan beter 14 jarige meisje neuken, dan een rookbommetje afsteken :wall
:thumbsup
Precies dit! Ik doe met je mee, wat Kallon betreft! Hij heeft een meisje ernstig beschadigd
Citaat van: denistel op november 29, 2017, 13:10:45
de club had hem er gewoon uit moeten gooien en anders niet zeiken.ieder mag zijn eigen mening
hebben zoals Ronnie die ook heeft. echter die jonge wordt er verder niet beter van en is
nog steeds speler bij ons dus wat hebben we er aan als je em voor pedo uit gaat maken.
Helemaal niets. maar ik vind het een stuk beter dat deze stumper niet beter wordt als voetballer, dan dat ik mijn dochter moet uitleggen waarom er jongentjes posters ophangen van een kindermisbruiker!
En wat betreft dat Cambuur hem er gewoon uit had moeten gooien: ABSOLUUT!
Volgens mij hebben Lore en Ronnie allebei dochters ;) Ik heb er een van 14 en als er een kereltje van 18-19 met zijn poten aan hem zat, kreeg hij de kans niet eens om voor de rechter te mogen verschijnen.
Ja voor de allerhoogste als hij daarin gelooft.
Citaat van: Dokkumer op november 29, 2017, 13:19:59
Volgens mij hebben Lore en Ronnie allebei dochters ;) Ik heb er een van 14 en als er een kereltje van 18-19 met zijn poten aan hem zat, kreeg hij de kans niet eens om voor de rechter te mogen verschijnen.
Ja voor de allerhoogste als hij daarin gelooft.
:koffie Absoluut!
Maar weer even over Kallon als voetballer. Combineert de laatste wedstrijden dreiging en mooie acties met goals en assists. Ga zo door zou ik zeggen.
Ben ik volledig met jou eens heerlijk z'n speler erbij te hebben :y :y
Zeker een speler waarvoor ik naar stadion kom.
Ga zo door.
Beste man van het veld vanavond.
Heeft in 9 van de 10 gevallen geen idee waaraan die begint bij een actie, maar als die dat wel had, was die waarschijnlijk geen speler van Cambuur.
Wat is er met Kallon aan de hand ik vond hem eind vorig jaar veel beter spelen.
Prima actie op de achterlijn!!
Viel prima in!
Uitstekende invalbeurt!
Ik ben wel benieuwd waarom deze jongen niet meer kansen krijgt. Wordt vanaf de voorbereiding al steevast bij de reserves ingedeeld, terwijl ik hem eigenlijk (op dit moment) de beste buitenspeler vind die we hebben. Kritiek was altijd geen rendement, maar hij is inmiddels in zijn twee korte invalbeurten al direct bij twee goals betrokken. Bovendien hebben Maulun en Ciganiks dat tot op heden ook niet.
Ongetwijfeld zal Hake goede redenen hebben om Kallon te passeren, maar die zou ik wel eens willen weten. Natuurlijk is hij als invaller (met ruimte op het veld) levensgevaarlijk, wellicht dat dat het is...
Citaat van: Collingwood op september 06, 2018, 16:03:30
Ik ben wel benieuwd waarom deze jongen niet meer kansen krijgt. Wordt vanaf de voorbereiding al steevast bij de reserves ingedeeld, terwijl ik hem eigenlijk (op dit moment) de beste buitenspeler vind die we hebben. Kritiek was altijd geen rendement, maar hij is inmiddels in zijn twee korte invalbeurten al direct bij twee goals betrokken. Bovendien hebben Maulun en Ciganiks dat tot op heden ook niet.
Ongetwijfeld zal Hake goede redenen hebben om Kallon te passeren, maar die zou ik wel eens willen weten. Natuurlijk is hij als invaller (met ruimte op het veld) levensgevaarlijk, wellicht dat dat het is...
We spelen natuurlijk niet echt met buitenspelers, maar meer met hardwerkende middenvelders. Misschien dat ie verdedigend minder is dan aanvallend?
Denk dat hij op dit ogenblik het best is in de eindfase vd wedstrijd als de ruimtes wat groter worden.
MS binnenkort net als Rossi een vaste basisplaats bij goed blijven presteren?
Hij is ook veel doelgerichter in de wedstrijden in Jong, lijkt zich goed te ontwikkelen.
Citaat van: Bankzitter op september 06, 2018, 17:10:36
Hij is ook veel doelgerichter in de wedstrijden in Jong, lijkt zich goed te ontwikkelen.
Vorig jaar had ik zowel mijn bedenkingen, maar hij ontwikkelt zich nu als een attractieve speler met 60% meer rendement als voorheen.
Kan best wel eens samen met Rossie en Robertha de smaakmakers van dit seizoen worden.
Vergeet die hele commotie om hem heen van vorig seizoen niet. Dat heeft hem ook wat gedaan. Is afgesloten en hij kan zich nu weer volledig op zijn voetbal richten.
En toch blijf ik erbij, deze man verdient het niet om ons shirt te dragen.
Citaat van: Ronnie tng op september 07, 2018, 13:00:21
En toch blijf ik erbij, deze man verdient het niet om ons shirt te dragen.
Die discussie is al geweest.
Citaat van: hobbes op september 07, 2018, 13:21:12
Die discussie is al geweest.
En die zal blijven, zolang hij in Leeuwarden voetbalt.
Citaat van: Ronnie tng op september 07, 2018, 13:00:21
En toch blijf ik erbij, deze man verdient het niet om ons shirt te dragen.
_O_ _O_ helemaal mee eens. Vies mannetje!
Citaat van: Ronnie tng op september 07, 2018, 13:27:49
En die zal blijven, zolang hij in Leeuwarden voetbalt.
heeft hij jou dochter gepakt :_schater
Citaat van: Lore op september 08, 2018, 10:04:32
_O_ _O_ helemaal mee eens. Vies mannetje!
Zoals ik al zei, die discussie is geweest.
Citaat van: hobbes op september 08, 2018, 10:13:26
Zoals ik al zei, die discussie is geweest.
klopt kerel :y
Citaat van: Noordcambuur op september 08, 2018, 10:08:36
heeft hij jou dochter gepakt :_schater
Die is vijf. Waarschijnlijk geen probleem voor hem.....
Citaat van: hobbes op september 08, 2018, 10:13:26
Zoals ik al zei, die discussie is geweest.
Ja, maar op dit forum herhalen wij discussies toch regelmatig? Denk dat anders het forum behoorlijk leeg raakt.
Citaat van: Ronnie tng op september 07, 2018, 13:27:49
En die zal blijven, zolang hij in Leeuwarden voetbalt.
Wel vergeven maar niet vergeven? Doe ff juh. Zolang mensen hierin blijven hangen en dit hier posten dan heb je een punt.
Belangrijke speler voor dit Cambuur!! Topper |:)
Blind paard. Leuk voor de laatste 15 minuten mocht het nodig zijn. Nooit meer basis
Citaat van: Bernardo op september 28, 2018, 22:41:57
Blind paard. Leuk voor de laatste 15 minuten mocht het nodig zijn. Nooit meer basis
beste aanvaller op dit moment Rossi wat was niet vooruit te branden :_schater
Beste aanvaller? Wat doet hij precies goed dan?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 28, 2018, 22:50:40
Beste aanvaller? Wat doet hij precies goed dan?
is de enige speler die nog een tegenstander passeert en komt veel meer dreiging van uit dan de rest van de aanvallers.
Ik vond Kallon niet beter of slechter dan de andere aanvallende spelers. Alleen Mathieu had af en toe een goede actie.
Citaat van: Noordcambuur op september 28, 2018, 22:54:08
is de enige speler die nog een tegenstander passeert en komt veel meer dreiging van uit dan de rest van de aanvallers.
Maar het levert 0 op. Alles na zijn passeeractie mislukt... Geen voorzet; volgende actie die mislukt; scoort niet/nauwelijks. En na 60 min isie moe. Ik denk ook dat hij een betere invaller is.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 28, 2018, 22:58:39
Maar het levert 0 op. Alles na zijn passeeractie mislukt... Geen voorzet; volgende actie die mislukt; scoort niet/nauwelijks. En na 60 min isie moe. Ik denk ook dat hij een betere invaller is.
dat hij moe is niet vreemd dit was de eerste 90 minuten van het seizoen.
Ga je nou Kallon de schuld geven komop nou :_schater
Kijk eens naar Rossi wat een drama wat een slechte inzet :O :R
Citaat van: Noordcambuur op september 28, 2018, 23:01:13
dat hij moe is niet vreemd dit was de eerste 90 minuten van het seizoen.
Ga je nou Kallon de schuld geven komop nou :_schater
Kijk eens naar Rossi wat een drama wat een slechte inzet :O :R
Holwerd voor Cambuur heeft wel gelijk. Bij Kallon weet je dat als hij begint met een actie, het 9 van de 10 keer mislukt. Hij had moeten scoren bij een 100 procent kans. Is niet de eerste keer, kwalitatief ontbreekt dat bij hem. Als invaller kun je hem wel aardig gebruiken met zijn snelheid om iets te forceren.
Rossi en Robertha zeer ongelukkige invalbeurten. Maar van wie moeten ze de ballen/steekballen dan krijgen?
De schuld waarvan?
Ik heb niet zoveel met em, maar goed. Veel beter hebben we ook niet.
Torino Hunte is nog clubloos. Optie?
Hij speelde tot nu toe steeds gefocussed als invaller erg dreigend. Dus logisch om een keer mee te starten als we al weken te weinig kansen creeëren.Natuurlijk is het lastiger is om een hele wedstrijd steeds een goede vervolgactie te hebben dan in een invalbeurtje. Dat kan niet 1 aanvaller in deze selectie. Geen beste wedstrijd, maar daar lag het verlies echt niet aan, er waren een paar nog veel slechter.
Citaat van: Bankzitter op september 28, 2018, 23:18:15
Hij speelde tot nu toe steeds gefocussed als invaller erg dreigend. Dus logisch om een keer mee te starten als we al weken te weinig kansen creeëren.Natuurlijk is het lastiger is om een hele wedstrijd steeds een goede vervolgactie te hebben dan in een invalbeurtje. Dat kan niet 1 aanvaller in deze selectie. Geen beste wedstrijd, maar daar lag het verlies echt niet aan, er waren een paar nog veel slechter.
Poeh indd....schils ,Schindler ...hopeloos waren die
Kallon heeft gisteren weer goed gevoetbald ga zo door kerel. :y
Citaat van: Noordcambuur op december 01, 2018, 09:56:14
Kallon heeft gisteren weer goed gevoetbald ga zo door kerel. :y
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen fan van hem ben maar was gisteren prima.
Maakt zijn acties nu rond of in de 16 en direct een voorzet. Rond en in de 16 is zijn start snelheid echt een wapen en zijn gebrek aan fysiek veel minder een probleem.
samen met mous de betere aan onze zijde maar ja als je tig ballen goed
in de 16 legt maar er staat nooit iemand? je moet je middenvelders
veel meer naar voren laten spelen nu zijn er hooguit 2 van ons in
de 16
Mag Issa blijven, of moet hij ook weg?
Citaat van: PePe op mei 11, 2019, 08:53:03
Mag Issa blijven, of moet hij ook weg?
Optie is iig gelicht. Henk en Sandor willen meer snelheid in de ploeg, maar dan zal zn rendement wel sterk moeten toenemen
We hebben het met lukoki gezien dat het wel kan.
Citaat van: justremco op mei 11, 2019, 08:55:15
Optie is iig gelicht. Henk en Sandor willen meer snelheid in de ploeg, maar dan zal zn rendement wel sterk moeten toenemen
Qua assists valt het nog redelijk mee heb ik gezien, hij heeft er 7 in 1374 speelminuten (omgerekend zo'n 15 volledige wedstrijden). Wel 0 goals...
Het blijft lastig om alleen naar goals en assists te kijken.
Zijn acties leveren wel vaak penalty's, rode kaarten en hoekschoppen op, dat is minder goed zichtbaar in de statistieken.
De goals en assists van Maulun zijn bijvoorbeeld vooral penalties en dode spelmomenten. Dus die lijkt dan veel gevaarlijker qua cijfers maar is dat niet.
Henk al terug van vakantie? Benieuwd of die wat los gaat laten over de gang van zaken tot nu toe.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 22, 2019, 12:29:29
Henk al terug van vakantie? Benieuwd of die wat los gaat laten over de gang van zaken tot nu toe.
wat heeft dat met Kallon te maken?
Citaat van: zeewolde op juni 22, 2019, 12:30:57
wat heeft dat met Kallon te maken?
Kallon is met Henk op vkantie gewwest, achterin de auto in kinderzitje :_schater
Ik reageer via mijn mobiel en dat is zo onoverzichtelijk als de pest ;(
Verplaats het wel even
Beste jonge,
Al jaren bewijs je dat je te weinig goals maakt.
Realistische schatting aantal doelpunten dit jaar: 3-4.
Veel te weinig, maar hopelijk heb ik het mis.
Ik wacht al jaren op een andere rechtsbuiten :zucht
Denk dat je Kallon best kan gebruiken als invaller voor laatste half uur als tegenstander moe word en de ruimtes groter worden.
Zou me niks verbazen als hij nog verkocht word.
Er was in Winterstop ook al belangstelling voor hem.
jongen staat in het veld zonder voetbal gedachte volgens mij.na weer
een mislukte actie zie je em staan kijken van wat is er mis gegaan.
moet aan zijn zwakke punten werken elk uurtje wat ie heeft maar dat
doet ie niet volgens mij.
en gister weer bij die corner stond ie volledig te slapen mag niet
gebeuren natuurlijk en ploeggenoten moeten em ook aansturen.
nogmaals bij een corner zou ik em gewoon voorop laten staan
om em eventueel voor een counter te lanceren.
Zoals ook de commentator gisteren aangaf: rendement 0. Het hier gebruikte argument dat hij dreigend is en gele kaarten oplevert snap ik op zeg wel en kan ik ook nog in meegaan. Ik ben er alleen van overtuigd dat bv een Summerville ook gaat zorgen voor dreiging en gele kaarten oplevert. Daarbij denk ik dat een vervanger van Kallon al gauw naast dreiging ook echte assists en goals gaat opleveren. Helaas zie ik dat laatste bij Kallon gewoon niet gebeuren. Als Summerville niet komt zou ik Ragnar op de buiten zetten, gaat volgens mij meer opleveren.
Zo snel mogelijk er uit. Je kunt Muhren toch niet met een blind paard laten voetballen. Gewoon een belediging voor die jongen.
Kallon, je bent de zwakste schakel, je kunt wel gaan :rodekaart
Ik neem aan dat Kallon op de transferlijst staat, toch?
Heb ik ergens iets gemist?
Citaat van: Treb op augustus 26, 2019, 11:55:50
Ik neem aan dat Kallon op de transferlijst staat, toch?
Kallon kun je op zo'n korte termijn niet meer vervangen... daarbij hebben we vorig jaar de optie gelicht dus Henk en Sandor wilden door met Kallon.
https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1166305453858594816 _O_ _O_
Fijn dat Isa meeleest op het forum :y
Citaat van: Grijskijkert op augustus 27, 2019, 13:06:42
https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1166305453858594816 _O_ _O_
Bin die jongens wel went dit weer 8)
Citaat van: Treb op augustus 27, 2019, 13:37:52
Bin die jongens wel went dit weer 8)
Omdat de ene geboren is in Noord-Frankrijk en de ander in Zeist ?
Citaat van: Grijskijkert op augustus 27, 2019, 13:44:57
Omdat de ene geboren is in Noord-Frankrijk en de ander in Zeist ?
:_schater
Citaat van: Grijskijkert op augustus 27, 2019, 13:44:57
Omdat de ene geboren is in Noord-Frankrijk en de ander in Zeist ?
Haha oeps 8)
Citaat van: Grijskijkert op augustus 27, 2019, 13:06:42
https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1166305453858594816 _O_ _O_
Trainen is voor talentlozen, teminste dat krijg ik altijd in mijn kelderklasseteam te horen....
Lopen kan hij wel, nu nog oefenen op afronden en voorzetten. geven op het juiste moment
Daar gaat hij echt niet beter in worden. Typisch een speler die zich volledig op de dribbel stort en op hoge snelheid oogkleppen draagt. In scoringspositie vaak te weinig kracht voor het schot. Maar wel belangrijk voor het team en een plaag voor de tegenpartij.
Wel goed dat hij nog ff bezig was er waren ook een paar spelers die hun zwakke punten niet in zien.
Top kerel ga zo door |:) w:)
Zo sneu! Als ie wordt afgefloten voor buitenspel scoort ie wel :_schater
2 assists, is al een stuk meer rendement. Zo is hij al veel nuttiger als Korte |:)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 13, 2019, 23:32:57
Zo sneu! Als ie wordt afgefloten voor buitenspel scoort ie wel :_schater
2 assists, is al een stuk meer rendement. Zo is hij al veel nuttiger als Korte |:)
zo zit het kerel... :y
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 13, 2019, 23:32:57
Zo sneu! Als ie wordt afgefloten voor buitenspel scoort ie wel :_schater
2 assists, is al een stuk meer rendement. Zo is hij al veel nuttiger als Korte |:)
was dat wel buitenspel? Leek mij niet omdat hun centrum verder achteruit stonden toen die pass kwam
Grensrechter voor West was sowieso een blinde, liep ver achter op de laatste linie.
Kon ik niet zien vanaf oost ;)
Scheidsrechter was prima |:)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 13, 2019, 23:43:17
Kon ik niet zien vanaf oost ;)
Scheidsrechter was prima |:)
Deze scheidsrechter heeft meegedragen aan het heerlijke avondje voetbal. Hij leidde de wedstrijd op een onopvallende manier. Dit was overigens ook te danken aan beide teams die elkaar lieten voetballen. Veruit de beste scheids sedert jaren die hier een wedstrijd heeft gefloten.
Ik ben vaak kritisch op Kallon, maar als hij dit volhoudt stelmik mijn mening graag bij. Goed gespeeld jongen.
zeker voldoende gister maar het moet allemaal, nog slimmer en
hij moet extra uren in het afronden steken.
Citaat van: denistel op september 14, 2019, 08:24:44
zeker voldoende gister maar het moet allemaal, nog slimmer en
hij moet extra uren in het afronden steken.
Als hij ook nog gaat scoren is hij in de winterstop weg...
Het druipt er bij Kallon zo van af dat hij zo graag wil. Het leek gisteren ook wel in de tweede helft dat iedereen hem dat doelpunt gunde en dat ze daarop speelden. Bij de penalty liep hij ook heel hoopvol rond maar toen mocht Ladan hem nemen. Jammer ook dat zijn doelpunt werd afgekeurd vanwege buitenspel. Gewoon laten staan dit kereltje, beter aanspelen, zelf nog iets slimmer worden en we gaan er nog plezier aan beleven. En zeker bij corners en vrije trappen tegen voorin laten staan.
Citaat van: sunderland op september 13, 2019, 23:37:41
was dat wel buitenspel? Leek mij niet omdat hun centrum verder achteruit stonden toen die pass kwam
Ik wil die goal ook nog wel even terug zien. Vanaf vak 14 zeker geen buitenspel maar dat is misschien ook niet de beste plek om daarover te oordelen :P
Zoals Henk zegt bij OF, als Kallon zo speelt als gisteren en dan ook nog gaat scoren speelt hij na de winter niet meer bij ons.
Wat een mogelijkheden hebben wij op de flanken met hem, Korte, Oratmangoen, Antonia en ook Paulissen die er nog kan spelen. _O_
Citaat van: Vlampiep op september 14, 2019, 07:46:32
Deze scheidsrechter heeft meegedragen aan het heerlijke avondje voetbal. Hij leidde de wedstrijd op een onopvallende manier. Dit was overigens ook te danken aan beide teams die elkaar lieten voetballen. Veruit de beste scheids sedert jaren die hier een wedstrijd heeft gefloten.
Steeds vaker volledig eens met je typsels Vlampiep. Su was't. Man of the match
Paulissen raakt zo wel helemaal uit beeld hè
We kunnen ook wel overdrijven hier vind ik. Hij speelde een prima weds maar maakt ook vaak domme keuzes en is tactisch (nog)niet goed. Dit was zijn beste weds ooit. We gaan nu kijken of hij in uitweds ook eens iets kan betekenen
Na al het gescheld en gefoeter hier op deze jongen, zou het nu wel zo netjes zijn om deze jongen eens de credits de geven die hij dit seizoen verdient. Een voorhoedespeler die zonder te scoren toch zo belangrijk is voor Cambuur. Chapeau voor dit kleine, razendsnelle ventje!
Echt wel! De man in vorm.
Niet scoren maar al veel goals door hem.
Is gewoon niet te verdedigen.
Straks Antonia er ook nog bij.
Dan schijten beide backs van de tegenpartij in de broek.
Citaat van: Delamere op september 28, 2019, 10:36:44
Na al het gescheld en gefoeter hier op deze jongen, zou het nu wel zo netjes zijn om deze jongen eens de credits de geven die hij dit seizoen verdient. Een voorhoedespeler die zonder te scoren toch zo belangrijk is voor Cambuur. Chapeau voor dit kleine, razendsnelle ventje!
Klopt dat hij nu credits verdiend. Hij heeft meer overzicht
, dreiging.
Maar vorig jaar was het gewoon prut. Is toch een feit?
Vorig seizoen gaan we het niet meer over hebben l8l
Nu is nu. Genieten van onze vuurpijl. Is gewoon plots een van de besten.
Lijkt een goede beslissing geweest om zijn optie te lichten. De ts is met zijn talent aan de slag gegaan, en zie wat er van komt. Qua doelpunten moet het rendement nog steeds omhoog, maar qua assists, uitgelokte penalty's en rode kaarten is hij gewoon al erg belangrijk. Naast zijn constante dreiging en acties.
Wat dat betreft is het jammer dat Robertha weg is gegaan, die had ik wel zo'n zelfde ontwikkeling door zien maken. Maar uiteraard logisch dat die transfersom is gepakt.
wordt steeds beter en gevaarlijker mooi zo door blijven gaan.nu nog af en toe een
goaltje mee pikken das is helemaal klaar
Citaat van: Delamere op september 28, 2019, 10:36:44
Na al het gescheld en gefoeter hier op deze jongen, zou het nu wel zo netjes zijn om deze jongen eens de credits de geven die hij dit seizoen verdient. Een voorhoedespeler die zonder te scoren toch zo belangrijk is voor Cambuur. Chapeau voor dit kleine, razendsnelle ventje!
Eens met je opmerking, ook ik ben vaak niet al te positief over Kallon geweest, en heb nog steeds een kanttekening: ja, hij is dreigend, hij levert kaarten op, maar: dat verwacht ik ook van Antonia, sterker, daar verwacht ik ook gewoon dat hij zijn kansen wel afmaakt. En dan wordt het lastig: laat je dan dan Kallon samen met Antonia op de vleugels? Ik neig zelf meer naar Antonia en Ragnar op de vleugels en Kallon achter de hand houden.
Ik neig op dit moment eerder naar Kallon en Antonia, daar word je als tegenstander echt niet vrolijk van. Ragnar heeft wat mij betreft op de buiten niet meer laten zien dan Kallon, ook niet qua rendement. Was vooral erg goed tegen Helmond en als invaller tegen Den Bosch, maar in diezelfde wedstrijden had Kallon in totaal ook drie assists.
Maar Antonia moet eerst maar laten zien dat hij na een behoorlijk periode niet of nauwelijks gespeeld te hebben nu meteen beter is dan een van de twee. Lekker, zo'n brede selectie. :proost
Antonia is straks al fijn om 20 minuutjes in te brengen bij een kleine voorsprong met zijn snelheid en ervaring. Ragnar is weer de beste keuze als een tegenstander straks massaal achterin gaat hangen.
Overigens was Korte weer heel nuttig toen we met 10 man speelden tegen J PSV met Muhren daar weer achter.
Inderdaad heerlijk zoveel opties!
Citaat van: denistel op september 28, 2019, 12:52:37
wordt steeds beter en gevaarlijker mooi zo door blijven gaan.nu nog af en toe een
goaltje mee pikken das is helemaal klaar
Mee eens, alhoewel het de laatste wedstrijden lijkt dat hij de eerste helft voor het team speelt en de tweede helft voor zichzelf.
Mooi team hebben we zo. Gevaarlijke buitens, scorende spits, prima centraal duo, goede keeper, middenvelders met potentie. Hier zit muziek in :thumbsup
Ik vond hem gisteren eigenlijk minder dan anders, veel onnodig balverlies met soms gevaarlijke situaties (hij vecht dan wel direct terug, wat heel goed is). Hij is eigenlijk altijd gevaarlijk, maar niet met directe gevolgen als assists en goals. Maar gevaar heeft altijd invloed op de wedstrijd.
Hij is duidelijk 10 klassen beter geworden laatste 4 weds. Gister 2 x Penel door hem. Hij heeft niet door dat er veel meer inzit. Aannemen en wegwezen zoals bij beide penels. Nu nog echte assists en goals. Of dat lukt ..
Citaat van: speculeter op september 28, 2019, 11:36:39
Vorig seizoen gaan we het niet meer over hebben l8l
Je moet weten waar je vandaan komt.
1 van de wijze lessen als je s.c.c supporter bent.
Net als het feit dat je bij de Cambuurfamilie allemaal gelijk bent.
Een directe mening geven hoort ook bij die cultuur denk ik.
Maar een middelvinger smiley is een bitsje ongepast zeg maar....
Goed weekend.
Volgens mij weer 2 assist top Issa je gaat maar wat een topper :thumbsup
Scoren wil nog niet, maar zo ontzettend belangrijk voor het elftal.
Citaat van: Yellow Army op oktober 05, 2019, 00:29:44
Scoren wil nog niet, maar zo ontzettend belangrijk voor het elftal.
Veroorzaakt veel chaos bij de tegenpartij, wat al diverse malen belangrijke goals heeft opgeleverd voor ons.
Scouts sparta op tribune...
Zoals hij de laatste tijd speelt mag je hier ook wel eens over contractverlenging na gaan denken, als hij dat zelf ook wil natuurlijk.
Citaat van: sunderland op oktober 09, 2019, 15:03:42
Scouts sparta op tribune...
moet hij niet heen kut club :_schater
Kallon is het beste af als voetballer in deze selectie en trainerstaf.
Citaat van: Vlampiep op oktober 09, 2019, 16:19:52
Kallon is het beste af als voetballer in deze selectie en trainerstaf.
Helemaal mee eens.
En zo scoor je niet, en zo veeg je Top Oss weg.
zat er de laatste tijden al aan te komen zeer gegund en doorzetten nu
Top Issa, ik ben best wel vaak kritisch geweest op gebrek aan rendement maar dit was super
Nou maar ophouden met doelpunten maken want anders is hij in de winterstop weg :zweep
Hopelijk is hij nu helemaal los. _O_ |:)
Sytse, vier keer twee zoute haringen voor Sake!! :_schater
Ik hou me in ....anders krijg ik van een forumcollega weer de volle laag... ik noem geen namen.
Issa top kerel ga zo door... :thumbsup w:)
Ik zag Richard ook stiekem genieten op de tribune
Citaat van: Noordcambuur op oktober 18, 2019, 23:44:45
Ik hou me in ....anders krijg ik van een forumcollega weer de volle laag... ik noem geen namen.
Issa top kerel ga zo door... :thumbsup w:)
eerste was een beste goal en laatste schoot ie ook best binnen. Tussendoor 2 goals . Ga zo door was genieten
Contract loopt af toch? Maar snel om de tafel..
Nou Issa kontrakt openbreken en verlengen met 2 a 3 jaar wij kunnen niet zonder jou en jij niet zonder Cambuur. :y
Citaat van: Noordcambuur op oktober 19, 2019, 09:47:43
Nou Issa kontrakt openbreken en verlengen met 2 a 3 jaar wij kunnen niet zonder jou en jij niet zonder Cambuur. :y
Mooie waardering voor de speler, en van de speler voor de club die achter hem is blijven staan, win win.
Citaat van: hobbes op oktober 19, 2019, 10:04:06
Mooie waardering voor de speler, en van de speler voor de club die achter hem is blijven staan, win win.
denk dat hij Cambuur mag bedanken dat ie mocht blijven. De ts is met hem aan de slag gegaan en dat betaald zich uit. Begreep dat Barto veel met hem bezig is.
CiteerKallon breekt eindelijk de ban
Zelf hield hij vertrouwen en zijn trainer zei ook telkens dat de goals een kwestie van tijd waren. Issa Kallon betaalde het vertrouwen gisteravond uit met vier doelpunten.
Het wachten duurde lang. Precies 531 dagen stond Issa Kallon droog. De 1-0 in de dramatisch verlopen nacompetitiewedstrijd tegen Dordrecht was 5 mei 2018 zijn laatste treffer. Cambuur verloor toen met 1-4 en vloog uit de strijd om promotie. ,,Het waren heel wat nachtjes sindsdien'', zei Kallon.
Een heel seizoen lang scoorde hij niet. Het plezier was er ook niet altijd. ,,Toen ik hier kwam keek hij altijd boos'', zei Henk de Jong. De Issa Kallon van toen is verdwenen. ,,Nu lacht hij altijd en is hij ondeugend. Het hele team is gek met Issa.''
Kallon blonk in de eerste negen wedstrijden van het seizoen wekelijks uit. Hij rende dat het een lieve lust was, strooide met assist, kreeg strafschoppen en bezorgde tegenstanders rode kaarten omdat hij simpelweg niet af te stoppen was. Maar doelpunten bleven uit. Zelfs toen hij er tegen Excelsior en Jong PSV nadrukkelijk naar op zoek ging. ,,Ik wilde zó graag, maar het mocht niet zo zijn.''Tot de tiende minuut in het duel tegen TOP Oss. Eindelijk was ie daar, die bevrijdende treffer. Vanaf een meter of twintig pegelde Kallon de bal in de korte hoek tegen de touwen. ,,Ik voelde me zo lekker. Zo heb ik me in tijden niet gevoeld. Er viel een last van mijn schouders.''
Op doelman Sonny Stevens na stortte heel het team zich op Kallon. In het stadion was voelbaar hoezeer iedereen Kallon zijn treffer gunde. ,,Ik heb er nooit echt over ingezeten en ik was al vaak dichtbij'', wist Kallon. Dat zag Henk de Jong ook. ,,Issa begon in het broedseizoen. Toen schoot hij de vogels uit de nesten. Nu weet hij waar het netje is.''
Het doelpunt was belangrijk. TOP Oss kwam net zoals elke tegenstander niet naar Leeuwarden om het publiek te vermaken. Een snel doelpunt is dan de beste remedie. Een beetje hulp van de tegenstander is ook nooit weg. Robert Mühren strafte in de extra tijd van de eerste helft een kolossale fout in de Brabantse defensie af met zijn negende doelpunt van het seizoen.
Maar weinigen die het daar na afloop nog over hadden. De tweede helft werd die van Issa Kallon. Hij haalde een aloude voetbaltheorie tevoorschijn, de ketchupwet. ,,Dat hoor je vaak in het voetbal. Als je er een maakt, volgen er meerdere.'' Als een ketchupfles die eerst flink geschud moet worden, waarna de saus er vaak in overvloed uitkomt.
De theorie kwam uit. Drie minuten na de pauze rondde Kallon het voorbereidende werk van Ragnar Oratmangoen af met een raak schot. Een kwartier voor tijd kreeg hij een beetje hulp van doelman Damien Perquis bij zijn derde treffer en tien minuten voor tijd bood Jarchinio Antonia hem een niet te missen kans. De publiekswissel was logisch. Een staande ovatie viel Kallon ten deel.
Cambuur nestelde zich na een wederom wervelende voetbalavond in eigen stadion ook nog eens aan kop van de ranglijst, omdat NAC bij Eindhoven punten verspeelde (2-2). ,,Dat is echt heel mooi. We hebben er zo hard voor gewerkt'', wist Kallon. Maandag kan hij rustig toekijken hoe naaste concurrenten NAC en De Graafschap elkaar bestrijden in de inhaalwedstrijd.
Heel Cambuur verdiende een pluim. Henk de Jong heeft een hecht team gesmeed. De trainer maakt zich geen moment druk als er een basisspeler uitvalt. ,,Ik heb wel geleerd om niet in paniek te raken.'' De rode kaart en schorsing van Robin Maulun loste hij op door Stanley Akoy te brengen. Maulun mocht gisteravond weer opdraven om de geblesseerde Jamie Jacobs te vervangen.
En toen Erik Schouten in de warming-up afhaakte met een pijnlijke knie, bracht De Jong gewoon Sven Nieuwpoort. Die hield zich ondanks een tik op de voet in de eerste helft vrij eenvoudig staande in het centrum van de verdediging. ,,Complimenten voor Sven'', zei De Jong.
Het grootste compliment was echter voor Issa Kallon. ,,Hij is zo link en zo snel, niet normaal'', zei De Jong. Kallon straalde. ,,Dit was 100 procent mijn mooiste voetbalavond ooit. De bal zit in mijn kluisje. Die laat ik tekenen door alle spelers.''
Erg goed hoor!
Zeer sterke 2e helft
Hopen dat blessure meevalt.
We kunnen echt niet zonder hem!
Dat zou idd een aderlating zijn
https://www.omropfryslan.nl/nieuws/928833-sc-cambuur-dreigt-kallon-kwijt-te-raken
Dit is wel een dikke middelvinger naar de club die je in een moeilijke tijd gesteun heeft.
Bij een bod zou ik hem dan ook verkopen en kijken voor een vervanger. Met korte, antonia, paulissen, bangura, ragnar en een eventuele vervanger zie ik ons nog steeds in de top 2 eindigen samen met jong 020
Dat zat er natuurlijk dik in!
Citaat van: hobbes op januari 03, 2020, 14:50:55
https://www.omropfryslan.nl/nieuws/928833-sc-cambuur-dreigt-kallon-kwijt-te-raken
Dit is wel een dikke middelvinger naar de club die je in een moeilijke tijd gesteun heeft.
Waarom? Geef hem alleen maar gelijk.
Henk en Sandor willen hem sowieso niet in de winter laten gaan.
Als je eindelijk eens een goed seizoen draait, dan is dit nu de kans om te cashen bij een volgende club.
Kallon is een blind paard die gelukkig dit seizoen eens wat presteert. Maar realistisch gezien is er geen waardig vervanger te vinden in de winter. Of je betaald de hoofdprijs.
Citaat van: Hendrikscc op januari 03, 2020, 14:58:29
Bij een bod zou ik hem dan ook verkopen en kijken voor een vervanger. Met korte, antonia, paulissen, bangura, ragnar en een eventuele vervanger zie ik ons nog steeds in de top 2 eindigen samen met jong 020
Henk en Sandor willen hem niet kwijt, het levert meer op als hij blijft.
Ik zou hem ook niet verkopen voor die paar centen. Promotie is het aller belangrijkste.
Gewoon per direct afscheid nemen, Cambuur is een bedrijf.
Ze hebben kosten aan hem gemaakt (salaris) als je dat nu nog terug kan verdienen direct doen.
Citaat van: dit is mien club op januari 03, 2020, 15:11:32
Gewoon per direct afscheid nemen, Cambuur is een bedrijf.
Ze hebben kosten aan hem gemaakt (salaris) als je dat nu nog terug kan verdienen direct doen.
En dat zal dus niet gaan gebeuren. 8)
of het moet enkele tonnen opleveren.
Wat een dom gelul hier Kallon wil gewoon verder kijken en hij heeft gelijk.
Kallon gaat ons in de ED brengen en dan mag hij voor mij naar een andere club.
Zo is het.
Geef die jongen ook gelijk.
Speelt zich in de kijker en wil ws naar buitenland.
In de zomer vind onze club vast wel weer iemand op de "brommer"
In principe zeg ik nu niet verkopen. Je gaat amper wat krijgen voor een halfjarig KKD-contract, financiële noodzaak is er niet meer, zijn sportieve waarde is groot en je gaat nu geen waardige vervanger vinden (en die is er binnen de huidige selectie momenteel ook niet). Ligt natuurlijk allemaal anders als er een megabod (voor Cambuur-begrippen) komt, maar dat zie ik niet gebeuren. Of als ze een topper achter de hand hebben, maar dat lijkt me ook sterk.
Verder vooral financieel jammer. Sportief is het maar de vraag of hij de eredivisie aan kan (ervan uitgaande dat we het gaan halen), dit is zelfs het eerste seizoen in de eerste divisie dat hij naar behoren presteert (wat dat betreft snap ik ook wel dat hij de huidige situatie wil uitbuiten). We hebben volgend jaar ook al Korte, Antonia, Oratmangoen, Paulissen en Breij onder contract die er kunnen spelen, daar zie ik dan liefst nog een echte topper bij komen.
Nieuws verrast me overigens niet, anders was er al veel eerder verlengd. Zie Maulun en Sambissa.
Hij beleeft een top half jaar. Of dat structureel is, is nog maar de vraag. Lastig om te beoordelen.
Op de transferlijst plaatsen, en kijken wat de beste optie gaat worden: Verkoop of het seizoen afmaken?
Beste jongen maar dit is z'n niveau. Stel je promoveert dan zul je toch wat zwaarder geschut moeten hebben dan Kallon. Prima dus als hij niet wil verlengen.
Citaat van: hobbes op januari 03, 2020, 14:50:55
https://www.omropfryslan.nl/nieuws/928833-sc-cambuur-dreigt-kallon-kwijt-te-raken
Dit is wel een dikke middelvinger naar de club die je in een moeilijke tijd gesteun heeft.
zo denk ik er ook over. Niet meer opstellen dan.
Citaat van: De Gast op januari 03, 2020, 18:00:28
Beste jongen maar dit is z'n niveau. Stel je promoveert dan zul je toch wat zwaarder geschut moeten hebben dan Kallon. Prima dus als hij niet wil verlengen.
dat wil ik nog wel eens zien. Denk dat veel backs veel moeite met hem zullen hebben.
Citaat van: hobbes op januari 03, 2020, 14:50:55
https://www.omropfryslan.nl/nieuws/928833-sc-cambuur-dreigt-kallon-kwijt-te-raken
Dit is wel een dikke middelvinger naar de club die je in een moeilijke tijd gesteun heeft.
Hij kuste ons wapen laatst ook en slaat wel geregeld op zijn linker borst :R
Citaat van: sunderland op januari 03, 2020, 20:50:09
dat wil ik nog wel eens zien. Denk dat veel backs veel moeite met hem zullen hebben.
Dat zeer zeker, maar zijn voortzetting daarentegen...
tegen jong ajax technisch en tactisch 1 van de eersten die moeite had.
zie em ook niet echt meer beter worden op technisch gebied dan zou ik
meer tijd in Oratmangoen steken want daarvan weet je dat die nog beter
kan worden.
Laten we eerst maar eens promoveren. Als Kallon niet wil blijven moet hij lekker gaan. In de eredivisie gelden andere vereisten.
Citaat van: denistel op januari 03, 2020, 23:51:47
tegen jong ajax technisch en tactisch 1 van de eersten die moeite had.
zie em ook niet echt meer beter worden op technisch gebied dan zou ik
meer tijd in Oratmangoen steken want daarvan weet je dat die nog beter
kan worden.
Oratmangoen zie ik ook zeker nog veel potentie in. Die jongen heeft veel kwaliteiten.
Kallon is erg belangrijk dit seizoen en niet alleen in goals/assists, maar ook de vrije trappen penalties en kaarten die hij meekrijgt.
De meeste trainers durven ook niet 1-op-1 tegen onze opbouw door te dekken omdat we een pijlsnelle speler als Kallon voorin hebben lopen.
Alles op promotie zetten en voor lief nemen dat hij dan gratis weggaat. Promotie levert uiteindelijk meer op dan een transfersom (tenzij een club echt zo gek is de hoofdprijs te betalen om hem een half jaar eerder in te lijven.).
Citaat van: Destroyer op januari 04, 2020, 08:24:22
Oratmangoen zie ik ook zeker nog veel potentie in. Die jongen heeft veel kwaliteiten.
uiteindelijk denk ik dat cambuur meer heeft aan Oratmangoen uiteindelijk. Ook Al is Kallon nu heel belangrijk. Maar ik moet nog zien of Kallon de Eredivisie echt aankan. Uiteraard weten we dat ook niet van een Oratmangoen.. Maar toch , ook ik heb t idee dat hij nog veel beter kan. Bij Kallon weet ik t niet. Heb t idee dat Kallon wel een beetje op t beste van zijn kunnen zit.
Op lange termijn heeft Oratmangoen veel meer potentie. Kallon is in de vorm van zijn leven en de speelstijl past goed bij zijn kwaliteiten.
Bij een nieuwe club zal 'ie dat niveau niet kunnen vasthouden maar dan heeft 'ie al wel gecashed deze zomer. Zo gaat dat nu eenmaal als een speler een goede periode heeft vlak voor het contract afloopt.
wat een onzin-discussie op basis van een misplaatste kop op een fr :R ske site.
ALLE clubs dreigen hun beste spelers / spelers in vorm kwijt te raken.
en dan ook nog NA dit seizoen,waar hebben we het over zeg.
iedereen die het verdient mag zich gaan verbeteren,zo ook cambuur die na promotie toch een andere selectie zal invullen.
Waar komt dat vertrouwen in Oratmangoen vandaan? Die jongen is zo ongeveer derde keus. Ver teruggevallen inmiddels. Kan even alles geven maar een hele wedstrijd is teveel vh goede. En bij Issa is het bijna ongemakkelijk om te zien hoe weinig hij met een bal kan. De opluchting spat er bij de medespelers zowat vanaf als een aanval met hem eindelijk wél rendement oplevert.
Spelers als Hoedemakers en Jacobs, daar zul je een stapje hogerop wel wat aan hebben imo.
Kijk het filmpje van de eerste seizoenshelft nog eens terug... Het oogt misschien nog steeds allemaal wat ondoordacht maar hij is bij zoveel goals betrokken.
Bijvoorbeeld de wedstrijd uit in Volendam. Daar is hij is wel beslissend met zijn acties in een lastige thuiswedstrijd.
Eerste Goal: opbouw via actie Kallon
Rode kaart+Penalty na actie Kallon
Derde goal: penalty na actie Kallon
Rendement van zijn acties is er juist dit seizoen wel in tegenstelling tot andere seizoenen.
Citaat van: De Gast op januari 05, 2020, 08:49:57
Waar komt dat vertrouwen in Oratmangoen vandaan? Die jongen is zo ongeveer derde keus. Ver teruggevallen inmiddels. Kan even alles geven maar een hele wedstrijd is teveel vh goede. En bij Issa is het bijna ongemakkelijk om te zien hoe weinig hij met een bal kan. De opluchting spat er bij de medespelers zowat vanaf als een aanval met hem eindelijk wél rendement oplevert.
:? Ok duidelijk. Ik denk er anders over. Volgens mij ligt Kallon erg goed in de groep en zijn nogal wat acties van hem betrokken bij goals penaltys of kaarten. Maar goed ieder een eigen 8) Oratmangoen is nog jong maar veel potentie. Heeft vorig jaar bij Oss toch echt leuke dingen laten zien. Ondanks dat moet hij constanter in niveau worden.
Kallon ligt sowieso wel goed in groepsverband
Citaat van: De Gast op januari 05, 2020, 08:49:57
Waar komt dat vertrouwen in Oratmangoen vandaan? Die jongen is zo ongeveer derde keus. Ver teruggevallen inmiddels. Kan even alles geven maar een hele wedstrijd is teveel vh goede. En bij Issa is het bijna ongemakkelijk om te zien hoe weinig hij met een bal kan. De opluchting spat er bij de medespelers zowat vanaf als een aanval met hem eindelijk wél rendement oplevert.
Spelers als Hoedemakers en Jacobs, daar zul je een stapje hogerop wel wat aan hebben imo.
Het vertrouwen in hem heb ik omdat ie technisch sterk is en dat is de basis van voetbal
natuurlijk moet ie constanter en beter worden maar daar kun je aan werken net als aan
90 min vol kunnen gaan.
Mensen die zeggen dat Kallon geen rendement heeft mogen wel eens concreet uitleggen wat ze daarmee bedoelen. Is direct betrokken bij 14 goals (2 penalties mee gekregen, 6 doelpunten en 6 assists) in 19 wedstrijden. Dat is 29% van alle goals die we hebben gemaakt, wat precies gelijk is aan de bijdrage van Jacobs (hoewel die 'slechts' 17 wedstrijden heeft gespeeld). Dan zijn er nog zaken die je niet zo makkelijk in de statistieken terugvindt zoals vrije trappen en kaarten mee gekregen. En dat staat dan nog los van zijn constante dreiging in de diepte, vaak twee mannetjes bezig houden, etc.
Zoals ik al zei twijfel ik of hij dit ook in de eredivisie kan laten zien en er kan nog genoeg beter, met name het scoren. Maar dat hij geen rendement heeft is volslagen onzin wat mij betreft. Direct betrokken bij 14 goals in 19 wedstrijden, waar hebben we het over. Gewoon enorm waardevol dit seizoen.
Citaat van: Ronnie tng op januari 05, 2020, 12:31:48
Kallon ligt sowieso wel goed in groepsverband
:_schater :_schater :_schater
Citaat van: Collingwood op januari 05, 2020, 13:31:27
Mensen die zeggen dat Kallon geen rendement heeft mogen wel eens concreet uitleggen wat ze daarmee bedoelen. Is direct betrokken bij 14 goals (2 penalties mee gekregen, 6 doelpunten en 6 assists) in 19 wedstrijden. Dat is 29% van alle goals die we hebben gemaakt, wat precies gelijk is aan de bijdrage van Jacobs (hoewel die 'slechts' 17 wedstrijden heeft gespeeld). Dan zijn er nog zaken die je niet zo makkelijk in de statistieken terugvindt zoals vrije trappen en kaarten mee gekregen. En dat staat dan nog los van zijn constante dreiging in de diepte, vaak twee mannetjes bezig houden, etc.
Zoals ik al zei twijfel ik of hij dit ook in de eredivisie kan laten zien en er kan nog genoeg beter, met name het scoren. Maar dat hij geen rendement heeft is volslagen onzin wat mij betreft. Direct betrokken bij 14 goals in 19 wedstrijden, waar hebben we het over. Gewoon enorm waardevol dit seizoen.
Precies. Hij raakt wel eens ballen kwijt, en technisch is het niet top maar rendement heeft hij toch wel. Ook al lijkt het dat hij meer verkeerd doet dan goed
Heb net even stuk gezien van omroep Leo met foeke. Het vraag en aanbod met Kallon ligt enorm ver uitelkaar. Lijkt erop dat het niets word. Krijg er een beetje een naar gevoel bij. De Kallon die helemaal niks presteerde kreeg de kans van Henk en Sandor wat niemand begreep. Door Henk en Sandor is ie nu wat ie is, stank voor dank. Wmb snel op de wissel
Foeke is er wel klaar mee en terecht #teamFoeke
Citaat van: sunderland op januari 06, 2020, 16:48:24
Heb net even stuk gezien van omroep Leo met foeke. Het vraag en aanbod met Kallon ligt enorm ver uitelkaar. Lijkt erop dat het niets word. Krijg er een beetje een naar gevoel bij. De Kallon die helemaal niks presteerde kreeg de kans van Henk en Sandor wat niemand begreep. Door Henk en Sandor is ie nu wat ie is, stank voor dank. Wmb snel op de wissel
Dat niet alleen, Cambuur is geen ook met zijn rechtszaak blijven steunen en heeft hem toen niet laten vallen.
Door het niet ingaan op het aanbod van Cambuur, komt hij nu wel in het publiciteit. Belangstellende clubs zullen zich nu wel gaan melden. Strikje er om, en geld pakken. (heeft hier een zeer moeilijk begin gehad, met een zaak uit verleden)
Citaat van: hobbes op januari 06, 2020, 17:15:34
Dat niet alleen, Cambuur is geen ook met zijn rechtszaak blijven steunen en heeft hem toen niet laten vallen.
Volkomen onterecht dat Cambuur hem toen is blijven steunen trouwens! Maar nu kan ik Kallon wel volgen. Hij is een broodvoetballer en kan nu een mooie transfer maken. Met zijn beperkte capaciteiten lijkt mij het verstandig dat hij het maximale er uit haalt.
En daarom is nu verkopen het allerbeste
Citaat van: poelie-lwd op januari 06, 2020, 19:47:26
En daarom is nu verkopen het allerbeste
Daar kan ik wel wat bij voorstellen, maar dan moet er wel een gelijkwaardige vervanger komen. Die zie ik momenteel niet echt in de selectie.
Seizoen met hem afmaken en dan mag ie cashen. Prima toch. Heeft hier nu een paar jaar gespeeld en dan is het ook wel eens mooi geweest.
We hoeven financieel gezien niet te verkopen (vrijwel geen schuld, goed gevuld spelersfonds).
We moeten wel promoveren om genoeg stoeltjes (en skyboxjes) in het nieuwe stadion te vullen.
Voor Kallon zelf is het ook niet slecht om transfervrij weg te gaan als hij de 2e seizoenshelft weer goed speelt.
Gewoon tot de zomer houden dus.
Citaat van: Bankzitter op januari 07, 2020, 07:37:01
We hoeven financieel gezien niet te verkopen (vrijwel geen schuld, goed gevuld spelersfonds).
We moeten wel promoveren om genoeg stoeltjes (en skyboxjes) in het nieuwe stadion te vullen.
Voor Kallon zelf is het ook niet slecht om transfervrij weg te gaan als hij de 2e seizoenshelft weer goed speelt.
Gewoon tot de zomer houden dus.
geen gevoel dus
Citaat van: De Gast op januari 07, 2020, 06:58:42
Seizoen met hem afmaken en dan mag ie cashen. Prima toch. Heeft hier nu een paar jaar gespeeld en dan is het ook wel eens mooi geweest.
dan begrijp je er dus niks van.
Het is een afweging die je maakt. Het elftal draait goed en als je promoveert wordt alles anders.
Citaat van: Destroyer op januari 07, 2020, 08:39:47
Het is een afweging die je maakt. Het elftal draait goed en als je promoveert wordt alles anders.
Wellicht draai je nog beter als je hem verkoopt.
Als je nu een vervanger kan halen, moet je hem verkopen
Anders mooi houden.
Kan me niet voorstellen dat een club hem A een beter aanbod doet en B een geldbedrag voor hem gaat neertellen. Hij speelt nu prima, is bijna transfervrij dan is er wel een club die een beter aanbod wil doen aangezien ze geen transfersom hoeven te betalen.
Op basis van de afgelopen 3 jaar Kallon kun je wel stellen dat hij, vooralsnog, vooruitgang heeft geboekt. Maar je kunt je afvragen of dat voldoende is (ondanks zijn hoge rendement dit jaar). Zijn goals dit jaar zijn best vaak nog afhankelijk van de factor geluk dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Mühren.
Kallon heeft nooit verzaakt, altijd z'n best gedaan en piekt nu op het juiste moment. Kan me goed voorstellen dat hij wat tekengeld wil innen, het niveau wat hij nu haalt zie ik hem niet op de lange termijn volhouden.
Wat een gelul over het wel of niet vertrekken.
Hij gaat niet weg. Henk en Sandor willen hem houden tot de.zomer.
Case closed. Vrijdag gasgeven tegen Volendam. |:)
Citaat van: sunderland op januari 07, 2020, 08:17:58
geen gevoel dus
Het zijn brood voetballers. Die doen het niet voor het gevoel jammer genoeg
Citaat van: Bob Paisley op januari 07, 2020, 12:26:31
Het zijn brood voetballers. Die doen het niet voor het gevoel jammer genoeg
bedoel eigenlijk dat de schrijver geen gevoel bij het verhaal had. Deze jongen had anders via Helmond bij de amateurs beland. Stank voor dank
Ondankbaar manneke bist :O
Cambuur heeft alles voor je gedaan en over gehad in alles wat je tegen zat
Altijd vertrouwen gehouden en dan dit
Wat mij betreft; l8l
Oow, ik ben het wel met jullie eens dat Kallon (+zijn zaakwaarnemer) zich best wat loyaler naar de club zouden kunnen opstellen.
Maar promotie is het allerbelangrijkst en daarvoor met er rust in de tent zijn en geen tussentijdse transfers of relletjes.
Hij zou ook gewoon bij kunnen tekenen, als er een leuke club komt, dan heeft Cambuur er ook nog iets aan. Dit vind ik een dankbare manier richting club. Dergelijke spelers maken zich vaak niet bemind. Andere clubs weten het nu ook.
Citaat van: Drumfather SCC op januari 07, 2020, 20:21:23
Ondankbaar manneke bist :O
Cambuur heeft alles voor je gedaan en over gehad in alles wat je tegen zat
Altijd vertrouwen gehouden en dan dit
Wat mij betreft; l8l
Dit soort stemmingmakerij en gezeur levert alleen negativiteit op die we nu juist niet kunnen gebruiken.
Laten we nu gewoon positief blijven en dan kunnen we eind mei wel oordelen of TS en directie de juiste beslissingen hebben genomen.
Als ik lees dat er al diverse bedreigingen richting Kallon zijn geweest, het is te belachelijk voor woorden.
Een stel leeghoofden begrijpen niet wat dit met een speler kan doen, en dat indirect ook bij het team zal uitkomen.
Ophouden te zeiken, en we zien in april of mei wel weer eens! |:)
Citaat van: PePe op januari 07, 2020, 21:54:55
Hij zou ook gewoon bij kunnen tekenen, als er een leuke club komt, dan heeft Cambuur er ook nog iets aan. Dit vind ik een dankbare manier richting club. Dergelijke spelers maken zich vaak niet bemind. Andere clubs weten het nu ook.
Een transfervrije speler heeft bij de salarisonderhandelingen echt wel een betere positie dan iemand waar nog een half miljoen afkoopsom voor moet worden betaald. Ik snap Kallon wel, zo werkt deze wereld nou eenmaal.
Als hij daadwerkelijk bedreigd is, zegt dat meer over een klein deel van onze supporters dan over hem.
Citaat van: Galdiano op januari 08, 2020, 08:34:06
Dit soort stemmingmakerij en gezeur levert alleen negativiteit op die we nu juist niet kunnen gebruiken.
Laten we nu gewoon positief blijven en dan kunnen we eind mei wel oordelen of TS en directie de juiste beslissingen hebben genomen.
Als ik lees dat er al diverse bedreigingen richting Kallon zijn geweest, het is te belachelijk voor woorden.
Een stel leeghoofden begrijpen niet wat dit met een speler kan doen, en dat indirect ook bij het team zal uitkomen.
Ophouden te zeiken, en we zien in april of mei wel weer eens! |:)
Het is misschien wat impulsief gereageerd maar in de kern denk ik er persoonlijk wel zo over, maar dat is ook maar een opinie
Cambuur heeft hem bijna letterlijk opgebouwd naar de opgeleefde en degelijke speler die hij nu is
Onder de supporters was er altijd kritiek op hem en ook zijn rechtszaak deed hem niet goed
Weet je nog hoeveel mensen hem toen (terecht) weg wilden hebben?
En daarom denk ik er nu zo over; Het had met iets meer nuance geschreven moeten worden maar in de kern blijf ik vinden dat een werkgever die jou zo gesteund heeft in alles en die tijd en moeite in je gestoken heeft om jou beter te maken, meer krediet en loyaliteit verdient.
Ik vind het raar dat het helemaal door Issa en zijn zaakwaarnemer tot op het bot uitgezogen moet worden voordat er misschien een kans is dat hij blijft. In mijn ogen is dat gewoon niet chique na alles maar goed; Dat zal wel door mijn eigen karakter komen ;)
Ik blijf er bij dat hij hierom wel weg mag maar je hebt wel gelijk; We moeten het grotere doel voor ogen houden en het team, en dus ook Issa vol blijven steunen in de weg naar de Oldehove. Wat hij daarna doet ligt in zijn handen. Hij is nu belangrijk en dat moet vooral zo blijven
Dat er bedreigingen waren wist ik niet en dat is absoluut om af te keuren. Dit verloop is zijn keuze en zijn goed recht. Ik had het anders gedaan maar dat hoeft nog niet te betekenen dat hij daarvoor bedreigd moet worden dus KAPPEN MET DIE SHIT
We hebben een :schaal op te halen |:)
Op naar vrijdag!
Bedreigingen is te triest voor woorden als dat zo is.
Citaat van: sunderland op januari 08, 2020, 11:50:13
Bedreigingen is te triest voor woorden als dat zo is.
Precies, het is wat dat betreft maar voetbal.
Citaat van: sunderland op januari 08, 2020, 11:50:13
Bedreigingen is te triest voor woorden als dat zo is.
Maar is het ook zo? Waar komt die informatie dan vandaan?
Citaat van: Lore op januari 08, 2020, 14:17:25
Maar is het ook zo? Waar komt die informatie dan vandaan?
Meldde Andor Faber van OF vorige week op Twitter.
Citaat van: Lore op januari 08, 2020, 14:17:25
Maar is het ook zo? Waar komt die informatie dan vandaan?
precies daarom zeg ik het ook zo.
Citaat van: sunderland op januari 08, 2020, 11:50:13
Bedreigingen is te triest voor woorden als dat zo is.
Tegenwoordig kan elke simpele ziel bedreigingen uiten via internet. Triest natuurlijk, maar we moeten het ook niet groter maken dan het is. Gewoon geen aandacht schenken aan zulke ettertjes
Citaat van: justremco op januari 08, 2020, 18:02:46
Tegenwoordig kan elke simpele ziel bedreigingen uiten via internet. Triest natuurlijk, maar we moeten het ook niet groter maken dan het is. Gewoon geen aandacht schenken aan zulke ettertjes
klopt. Helaas een negatieve kant van social media, je kunt je er zo achter verschuilen en (anoniem) bedreigingen uiten. Geen aandacht besteden is het beste idd. Als het idd is gebeurd.
Citaat van: Collingwood op januari 08, 2020, 15:03:46
Meldde Andor Faber van OF vorige week op Twitter.
Klopt niet Collingwood.
Citaat van: De Gast op januari 08, 2020, 18:50:46
Klopt niet Collingwood.
Excuus, 'haatberichten'. Kunnen, maar hoeven niet per se bedreigingen te zijn natuurlijk. Verder even triest. (En waarschijnlijk even schadelijk, types die online bedreigingen versturen zijn gelukkig meestal niet heldhaftig genoeg de daad bij het woord te voegen.)
Andor Faber
@Andor_F
Er zijn haatberichten naar Kallon gestuurd, omdat hij niet bij #Cambuur zou willen blijven. Dat is onzin en staat ook nergens vermeld in onze berichtgeving.
Integendeel. Hij wil best blijven, maar is om eigen redenen niet op de aanbiedingen ingegaan. Dat is iets anders.
Andor geeft aan dat dat onzin is en dat ze er niet over hebben bericht. En dat betreft dus de haatberichten. Fabeltjes, stemmingmakerij.
Nee, dat begrijp je verkeerd. Hij bedoelt wel degelijk dat Kallon haatberichten heeft gekregen, en dat ze niet hebben bericht over het vermeende feit dat hij niet zou willen blijven. Blijkt ook duidelijk uit Andor's interactie met onze forumgenoten justremco en poelie:
@PoelieLwd058
Replying to
@Andor_F
Haatberichten... god wat een kansloze figuren
Andor Faber
@Andor_F
Nou, precies. Lees dan gewoon hoe het zit in plaats van direct (verkeerd) te oordelen. Trieste lui.
@Justremco058
Lang leve social media. Tegenwoordig sturen gastjes van een jaar of 11 al doodsbedreigingen etc. Triest!
Andor Faber
@Andor_F
Ja, echt. Welkom in het riool dat social media heet.
Hest geliek CW. En inderdaad, iedere kansloze kan zulk soort berichten de wereld in helpen waarna het ook nog een plek krijgt in de media :zucht
Citaat van: De Gast op januari 09, 2020, 07:43:56
Hest geliek CW. En inderdaad, iedere kansloze kan zulk soort berichten de wereld in helpen waarna het ook nog een plek krijgt in de media :zucht
Mee eens, moet zeker niet groter gemaakt worden dan het is als het hier bij blijft. Heb er behalve Andor op Twitter (niet op de officiële kanalen van OF) ook niemand over gehoord.
Zie het interview van omroep Leo met Kallon net; hij wil liefst gewoon blijven.
@Andor_F
38 min.38 minuten geleden
Meer
Daarin gaat De Jong ook in op de situatie rondom Kallon. Beiden hebben deze week een gesprek gehad. De Jong heeft de hoop dat Kallon toch blijft absoluut nog niet opgegeven: "Ik vind het een prachtig mannetje en zou hem graag bij me houden."
Henk de Jong geeft even uitleg:
https://www.omropfryslan.nl/nieuws/929423-cambuur-begint-sterk-tegen-volendam-we-kunnen-een-goeie-slag-slaan
Omroep Leo op Youtube staat interview met Kallon, wil wel blijven.
Mooi dat Kallon helderheid verschaft.
Ik hoop dat hij in de tweede helft van het seizoen nog steeds veel rendement gaat opleveren voor Cambuur, daar zou ik al heel blij mee zijn. En lijkt me sterk dat er een club is die serieus geld voor 'm gaat betalen. Zouden we promoveren dan wil je denk ik echt niet met een duur contact opgescheept willen zitten van Kallon. Zijn succes is veel te veel afhankelijk van geluk, ik denk niet dat ie daar in de eredivisie mee weg komt. Dus maar mooi hier houden en promoveren dan vind ik 't prima als een andere club hem wil hebben.
Citaat van: D.H.Skolten op januari 09, 2020, 19:21:15
Ik hoop dat hij in de tweede helft van het seizoen nog steeds veel rendement gaat opleveren voor Cambuur, daar zou ik al heel blij mee zijn. En lijkt me sterk dat er een club is die serieus geld voor 'm gaat betalen. Zouden we promoveren dan wil je denk ik echt niet met een duur contact opgescheept willen zitten van Kallon. Zijn succes is veel te veel afhankelijk van geluk, ik denk niet dat ie daar in de eredivisie mee weg komt. Dus maar mooi hier houden en promoveren dan vind ik 't prima als een andere club hem wil hebben.
wederom een goeie post Skolten . Gaat mij ook meer om de manier waarop
Nou hup er drie er in schieten morgenavond, en voetballen blijven dan wens ik je aan het einde van het seizoen het allerbeste, uiteraard kan dat volgend jaar ook hier |:)
Citaat van: D.H.Skolten op januari 09, 2020, 19:21:15
Ik hoop dat hij in de tweede helft van het seizoen nog steeds veel rendement gaat opleveren voor Cambuur, daar zou ik al heel blij mee zijn. En lijkt me sterk dat er een club is die serieus geld voor 'm gaat betalen. Zouden we promoveren dan wil je denk ik echt niet met een duur contact opgescheept willen zitten van Kallon. Zijn succes is veel te veel afhankelijk van geluk, ik denk niet dat ie daar in de eredivisie mee weg komt. Dus maar mooi hier houden en promoveren dan vind ik 't prima als een andere club hem wil hebben.
hij hoopt op een klappertje ala roberta natuurlijk en is zien goed recht in de ere divisie
komt ie naar mijn idee toch te kort.
Citaat van: denistel op januari 09, 2020, 22:20:24
hij hoopt op een klappertje ala roberta natuurlijk en is zien goed recht in de ere divisie
komt ie naar mijn idee toch te kort.
Met het huidige perspectief (
Cambuur promoveert) dan zou ik zeggen (
als Issa in de eredivisie te kort komt)verkopen.
(
Anders speelt Cambuur met Issa in de erdedivisie) En ik (
moet het nog zien, dat hij ergens onderdak vind)
Cambuur kan volgens mij wel zonder hem. (
of eventueel een vervanger halen)
Citaat van: PePe op januari 09, 2020, 22:48:23
Met het huidige perspectief dan zou ik zeggen verkopen.
En ik Cambuur kan volgens mij wel zonder hem.
Beetje opschepperig he, IK Cambuur :devil
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 09, 2020, 23:06:48
Beetje opschepperig he, IK Cambuur :devil
Dat was mijn handelsmerk :_schater :devil
Als je de interviews van Henk en Issa beluistert dan blijft Issa bij promotie.
Citaat van: Yellow Army op januari 10, 2020, 12:20:37
Als je de interviews van Henk en Issa beluistert dan blijft Issa bij promotie.
Alleen als het salaris goed is.
Toch kan ik Kallon ook prima begrijpen. Ja, hij heeft veel aan Cambuur en vooral de huidige ts te danken. Daarom wil hij in principe ook blijven zegt hij, en Henk lijkt dat te geloven. Maar als het klopt wat Henk zegt, dat Kallon erg gewild is en ergens anders twee keer zoveel kan verdienen dan hier (op dit moment), dan snap ik de twijfel wel. Zou ik bij mijn huidige werkgever ook wel hebben in ieder geval, hoewel ik het daar prima naar mijn zin heb.
Jouw zaakwaarnemer zou zeggen, "Tekenen maar", tegelijk denkt hij aan zijn eigen provisie.
Wat van blessure heeft Issa?
Lekker laten gaan. Veel te weinig rendement.
Citaat van: PePe op januari 10, 2020, 22:57:53
Wat van blessure heeft Issa?
Zag er niet goed uit, waarschijnlijk zijn hamstring.
Citaat van: Collingwood op januari 10, 2020, 14:10:50
Toch kan ik Kallon ook prima begrijpen. Ja, hij heeft veel aan Cambuur en vooral de huidige ts te danken. Daarom wil hij in principe ook blijven zegt hij, en Henk lijkt dat te geloven. Maar als het klopt wat Henk zegt, dat Kallon erg gewild is en ergens anders twee keer zoveel kan verdienen dan hier (op dit moment), dan snap ik de twijfel wel. Zou ik bij mijn huidige werkgever ook wel hebben in ieder geval, hoewel ik het daar prima naar mijn zin heb.
Dat hij ergens anders twee keer zoveel kan verdienen is puur een inschatting van zijn zaakwaarnemen, want volgens mij mag een speler die onder conract staat in deze fase nog niet onderhandelen met een andere club.
Citaat van: Agy op januari 10, 2020, 23:08:20
Zag er niet goed uit, waarschijnlijk zijn hamstring.
6 weken dan toch?
Citaat van: Lore op januari 11, 2020, 10:52:55
Dat hij ergens anders twee keer zoveel kan verdienen is puur een inschatting van zijn zaakwaarnemen, want volgens mij mag een speler die onder conract staat in deze fase nog niet onderhandelen met een andere club.
en waarom niet dan.
Citaat van: Noordcambuur op januari 11, 2020, 10:54:25
en waarom niet dan.
Ja geen idee eigenlijk. Er zal een clausule staan in de CAO, maar dit is wat ik vind:
Als een club interesse heeft in een speler die bij een andere club onder contract staat, dient deze volgens de richtlijnen eerst formeel contact op te nemen met de club van de speler, daarna mag pas met de speler en de zakenwaarnemer gepraat worden
Bron: http://www.fiatjustitia.nl/archief/contracten-in-het-voetbal-transfervrije-status/
Af en toe komt dit ook in het nieuws en krijgt dat een club een boete ofzo...
Volgens mij is de regel dat spelers met een aflopend contract een half jaar voor aflopen vrij zijn te onderhandelen met anderen, zonder dat de huidige club hiervan op de hoogte hoeft te zijn.
Al duidelijk hoe lang we hem moeten missen?
Vrees dat we hem 2 maanden kwijt zijn.
Dan moet er echt een kwalitatief goede vleugelaanvaller bij.
Volgens mij mogen ze vanwege de nieuwe wet niet meer naar buiten brengen wat voor blessure iemand heeft.
Citaat van: speculeter op januari 12, 2020, 12:47:51
Volgens mij mogen ze vanwege de nieuwe wet niet meer naar buiten brengen wat voor blessure iemand heeft.
Iedereen kan toch zien dat hij blessure heeft aan hamstring?
Maar er mag wel gezegd worden hoe lang iemand afwezig is.
Antonia zijn we straks ook kwijt ivm interland verplichtingen.
Zou zelf wel een goede linksbuiten erbij willen met scorend vermogen.
Type zoals Tissoudali of Adnane.
Citaat van: AL op januari 12, 2020, 12:52:52
Iedereen kan toch zien dat hij blessure heeft aan hamstring?
Maar er mag wel gezegd worden hoe lang iemand afwezig is.
Antonia zijn we straks ook kwijt ivm interland verplichtingen.
Zou zelf wel een goede linksbuiten erbij willen met scorend vermogen.
Type zoals Tissoudali of Adnane.
volgens mij mag je zowel de aard als de duur niet meer zeggen, dat is aan de speler zelf als ik het mij goed herinner. Momenteel kunnen wij het nog wel opvangen binnen de huidige selectie, maar er moet dan niks met Antonia gebeuren. Als SCC dan toch nog voor een buitenspeler gaat en een type Tissoudali zoekt kun je maar beter voor hemzelf gaan. Misschien is hij voor een half jaar te huur, momenteel speelt hij niet of nauwelijks bij Beerschot
Citaat van: Chielvak19 op januari 12, 2020, 13:10:11
volgens mij mag je zowel de aard als de duur niet meer zeggen, dat is aan de speler zelf als ik het mij goed herinner. Momenteel kunnen wij het nog wel opvangen binnen de huidige selectie, maar er moet dan niks met Antonia gebeuren. Als SCC dan toch nog voor een buitenspeler gaat en een type Tissoudali zoekt kun je maar beter voor hemzelf gaan. Misschien is hij voor een half jaar te huur, momenteel speelt hij niet of nauwelijks bij Beerschot
mischien moet je even bemiddelen Chiel.
Citaat van: rudie op januari 12, 2020, 10:38:57
Volgens mij is de regel dat spelers met een aflopend contract een half jaar voor aflopen vrij zijn te onderhandelen met anderen, zonder dat de huidige club hiervan op de hoogte hoeft te zijn.
Correct!
Citaat van: Chielvak19 op januari 12, 2020, 13:10:11
volgens mij mag je zowel de aard als de duur niet meer zeggen, dat is aan de speler zelf als ik het mij goed herinner. Momenteel kunnen wij het nog wel opvangen binnen de huidige selectie, maar er moet dan niks met Antonia gebeuren. Als SCC dan toch nog voor een buitenspeler gaat en een type Tissoudali zoekt kun je maar beter voor hemzelf gaan. Misschien is hij voor een half jaar te huur, momenteel speelt hij niet of nauwelijks bij Beerschot
Kijk, ik snap de wet dat mijn baas niet aan mij collega's hoeft te vertellen als ik thuis zit wegens priveproblemen of een schimmel aan de balzak.
Maar voetbal is een amusementsindustrie en drijft op nieuwtjes.
Als de blessure is aan het voetbal gerelateerd is en de speler geen bezwaar heeft, dan zouden ze dat gewoon moeten kunnen melden. Bij Blind is bijvoorbeeld ook bekend wat er aan de hand is (en dat is niet eens een sportblessure).
Citaat van: speculeter op januari 12, 2020, 14:56:33
mischien moet je even bemiddelen Chiel.
haha zal m'n best doen?
Citaat van: Bankzitter op januari 12, 2020, 15:20:49
Kijk, ik snap de wet dat mijn baas niet aan mij collega's hoeft te vertellen als ik thuis zit wegens priveproblemen of een schimmel aan de balzak.
Maar voetbal is een amusementsindustrie en drijft op nieuwtjes.
Als de blessure is aan het voetbal gerelateerd is en de speler geen bezwaar heeft, dan zouden ze dat gewoon moeten kunnen melden. Bij Blind is bijvoorbeeld ook bekend wat er aan de hand is (en dat is niet eens een sportblessure).
je ziet her en der wel dat de exacte aard van een blessure bekend wordt. Maar dat is dan volgens mij weer een heel papierwerk waar een speler voor moet tekenen etc etc
Citaat van: Chielvak19 op januari 12, 2020, 13:10:11
volgens mij mag je zowel de aard als de duur niet meer zeggen, dat is aan de speler zelf als ik het mij goed herinner. Momenteel kunnen wij het nog wel opvangen binnen de huidige selectie, maar er moet dan niks met Antonia gebeuren. Als SCC dan toch nog voor een buitenspeler gaat en een type Tissoudali zoekt kun je maar beter voor hemzelf gaan. Misschien is hij voor een half jaar te huur, momenteel speelt hij niet of nauwelijks bij Beerschot
Zou is het. En ergens ook wel logisch. Het is gewoon aan de spelers zelf om dat te vertellen. Als die het niet wil, dan hoeft dat niet.
? Geen Issa Kallon in de komende wedstrijden bij SC #Cambuur. De vleugelaanvaller heeft een hamstringblessure opgelopen en is naar verwachting 2 tot 4 weken niet inzetbaar.
Beterschap en sterkte, Issa!
Citaat van: Chielvak19 op januari 13, 2020, 15:07:02
? Geen Issa Kallon in de komende wedstrijden bij SC #Cambuur. De vleugelaanvaller heeft een hamstringblessure opgelopen en is naar verwachting 2 tot 4 weken niet inzetbaar.
Nou dat valt me dan nog mee..
Sterkte Issa.
Valt me inderdaad ook mee.
Zal het voor de ts een reden zijn om geen vervanger te halen?
En iemand die iets weet over de nieuwe beoogde rechtsback?
Valt mij nog mee.
Citaat van: speculeter op januari 13, 2020, 15:19:52
Valt me inderdaad ook mee.
Zal het voor de ts een reden zijn om geen vervanger te halen?
En iemand die iets weet over de nieuwe beoogde rechtsback?
Jazeker, must foeke even vrage w:)
Cambuur kan nu te kijken, hoe het spel is zonder Issa.
Ben benieuwd of het intern kan worden opgelost?
Citaat van: PePe op januari 13, 2020, 15:49:45
Cambuur kan nu te kijken, hoe het spel is zonder Issa.
Ben benieuwd of het intern kan worden opgelost?
Lijkt mij van wel, we hebben wel 6 (inclusief Bangura) spelers die op de vleugel kunnen. En dan kan evt een backje ook wel op de vleugel beetje lopen en voorgeven. Niet zo belangrijk/lastig in te vullen als een positie in de as van het veld.
Citaat van: papier op januari 13, 2020, 16:19:56
Niet zo belangrijk/lastig in te vullen als een positie in de as van het veld.
Ik vrees dat het wegvallen van Kallon wel wat zwaarder gaat wegen...
Citaat van: papier op januari 13, 2020, 16:19:56
Lijkt mij van wel, we hebben wel 6 (inclusief Bangura) spelers die op de vleugel kunnen. En dan kan evt een backje ook wel op de vleugel beetje lopen en voorgeven. Niet zo belangrijk/lastig in te vullen als een positie in de as van het veld.
we zullen Kallon zeker missen echt.
Sterkte Kallon en we hopen dat je heeeeel snel weer te bewonderen bent. :y
Er valt genoeg op Kallon aan te merken, maar ik vind dat hij wel de enige is die veel diepte in het spel brengt bij ons. Antonia moet dit ook kunnen maar komt mij veel te veel in de bal. Paulissen en Ragnar zijn natuurlijk heel andere types. Benieuwd hoe wij dit de komende tijd gaan opvangen.
dat zijn veel meer voetballers en die heb je de komende 2 wedstrijden nodig
omdat we dan niet veel ruimte krijgen dus vaardig voetbal is dan nodig
Natuurlijk moeten we iets anders gaan spelen zonder Kallon, die was heel belangrijk, maar 4 weken is te overzien. Gewoon een ander nu het vertrouwen geven. Paullissen is ook een prima voetballer, het hoeft geen verzwakking te zijn.
Zou sowieso maar een vervanger gaan halen
Erg blij met zijn terugkeer |:)
Zei gisteren dat ie bij gaat tekenen volgende week!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 15, 2020, 09:23:02
Erg blij met zijn terugkeer |:)
helaas totaal geen voetbal slimheid gister ook paar x in de slotfase.
is veel meer uit te halen.liep een totaal vrije bal zo over de zijlijn
Citaat van: ChantiSCC op februari 15, 2020, 13:02:07
Zei gisteren dat ie bij gaat tekenen volgende week!
Zou erg mooi zijn! |:)
Citaat van: denistel op februari 15, 2020, 13:06:35
helaas totaal geen voetbal slimheid gister ook paar x in de slotfase.
is veel meer uit te halen.liep een totaal vrije bal zo over de zijlijn
Helemaal met je eens, maar toch ben ik heel blij met zijn terugkeer :y
Citaat van: denistel op februari 15, 2020, 13:06:35
helaas totaal geen voetbal slimheid gister ook paar x in de slotfase.
is veel meer uit te halen.liep een totaal vrije bal zo over de zijlijn
Die bal over zijlijn was ook wat ongelukkig, maar die onnozele,totaal overbodige, overtreding in laatste 5 seconden, waardoor zij nog 1 keer een vrije trap voor de pot konden slingeren met al die reuzen getuigd van weinig slimheid! Toch wel blij dat ie er weer bij is.
Hij is oliedom, speelt op gevoel. Als hij slim was geweest had hij ook niet bij ons gespeeld...
Maar blij dat hij er weer is, kan die Antonia rap op de bank!
Citaat van: YellowBlue op februari 17, 2020, 12:43:44
Hij is oliedom, speelt op gevoel. Als hij slim was geweest had hij ook niet bij ons gespeeld...
Maar blij dat hij er weer is, kan die Antonia rap op de bank!
Kan best zijn dat ze gewoon beide spelen vrijdag.
Korte lekker laten ballen, heb je in ieder geval iemand die 'leeft' voor de voorzet. Heus niet allemaal goed, maar Antonia heeft dit seizoen nog nooit kunnen overtuigen en is de laatste weken zelfs ronduit slecht. loopt met zijn ziel onder de arm over het veld. Lekker laten invallen, misschien pakt hij dan eindelijk zijn kans eens. maar on-topic: kan Kallon alweer starten dan?
Ik zou zeggen Kallon en Korte.
Kallon is een enorme handenbinder wat de druk wat bij het middenveld en defensie weghaalt.
Korte wekrt altijd hard en aarzelt niet als hij kan voorzetten of schieten (dus minder gebrei).
Oratmagoen vint ik beter als invaller dan als hij start.
Antonia is een goede voor de counter bij een voorsprong. Hij heeft nu 2x een 100% kans gemist, dan moet je nu een ander opstellen.
? Wie gaat hier vanmiddag zijn handtekening zetten? ? https://t.co/BmEaT8NL9S zou t om Kallon gaan?
Ja!
Contract verlengd tot en met 2022, aldus de officiële site.
Ben hier op zich blij mee. Hoe je het ook wendt of keert, hij is dit seizoen (vooralsnog) verreweg onze beste buitenspeler. Vertegenwoordigt bovendien transferwaarde. En natuurlijk mooi dat Kallon na drie seizoenen Cambuur nog altijd trouw blijft terwijl hij ook zijn transfervrije status had kunnen verzilveren.
Aan de andere kant is hij op eredivisieniveau geen zekerheidje, en dat geldt ook voor de andere opties die voor volgend seizoen al vastliggen (Korte, Antonia, Paulissen en Oratmangoen). Zou daar dus nog graag een echte klasbak bij zien komen, en daar lijkt nu wel minder ruimte voor.
Maar wie weet vertrekt er nog iemand. En we moeten sowieso eerst nog zien te promoveren natuurlijk. :proost
Knap dat ze nog akkoord hebben bereikt. Complimentje voor Booy. En verstandig vanuit Kallon+zaakwaarnemer.
Toch akkoord: Kallon tot en met 2022 bij Cambuur
38 minuten geleden 36 minuten geleden Gerard Bos Sport
In de winterstop had het er nog alle schijn van dat de wegen van SC Cambuur en Issa Kallon zouden scheiden. Maar club en speler zijn het alsnog eens geworden over een verlenging van het aflopende contract van de aanvaller. Kallon zette dinsdag in Leeuwarden een handtekening onder een verbintenis tot en met medio 2022.
,,We hebben er nooit een geheim van gemaakt dat we Issa graag langer wilden behouden", laat technisch manager Foeke Booy weten namens de club. Ook Kallon zelf is blij. ,,Ik heb het naar mijn zin en ga elke dag met een glimlach naar de club. Ik kan niet wachten om me nog verder te ontwikkelen en met Cambuur de weg omhoog in te zetten."
De contractverlenging kwam pas na moeizame onderhandelingen tot stand. Booy gaf desgevraagd tijdens het trainingskamp in Epe begin januari aan dat het wel eens een lastige zaak kon worden om de vleugelaanvaller te behouden. ,,We hebben enkele aanbiedingen gedaan, waarbij we echt heel erg ver zijn gegaan. Hij verdient dat. Het zou jammer zijn als Issa ons straks met lege handen achterlaat", zei hij toen.
Kallon liet op zijn beurt destijds al weten dat hij de intentie had om er met Cambuur uit te komen. Dat is dus alsnog gelukt, waardoor Cambuur de rappe aanvaller langer aan zich heeft weten te binden.
Blij mee! |:)
Kom er maar in Azijnpissers 3 2 1.....
Citaat van: Galdiano op februari 18, 2020, 15:53:14
Blij mee! |:)
Kom er maar in Azijnpissers 3 2 1.....
Okay, Hij is veroordeeld en Cambuur onwaardig!
Mooi dat hij heeft verlengd |:)
Hartstikke blij mee, bijna altijd een aandeel in zeges! Mooi dat het voor 2 jaar is, volgend jaar misschien mooi verkopen dan kun je nog een mooi centje meepikken!
Goed geregeld
Prima deal van Foeke en verstandig besluit van Kallon.
Citaat van: Chielvak19 op februari 18, 2020, 17:52:05
Hartstikke blij mee, bijna altijd een aandeel in zeges! Mooi dat het voor 2 jaar is, volgend jaar misschien mooi verkopen dan kun je nog een mooi centje meepikken!
prima deal al moet je niet overdrijven met aandeel in zeges. Hij heeft tot nu toe 2 assist. Zelfde als Antonia terwijl die zwaar onder zijn nivo speelt.
Citaat van: sunderland op februari 18, 2020, 19:21:21
prima deal al moet je niet overdrijven met aandeel in zeges. Hij heeft tot nu toe 2 assist. Zelfde als Antonia terwijl die zwaar onder zijn nivo speelt.
Kallon heeft 6 assists plus 2 keer een gescoorde penalty mee gekregen in 7 wedstrijden. Daarnaast gescoord in 3 verschillende wedstrijden. Alle 10 wedstrijden waarin hij bij (minstens) een goal betrokken was won Cambuur (van de 18 zeges in totaal, bij 3 van de 8 andere zeges was hij gebleseerd). Dus ja, best wel vaak bij een zege betrokken geweest eigenlijk.
https://www.transfermarkt.nl/issa-kallon/leistungsdaten/spieler/212191
Citaat van: Collingwood op februari 18, 2020, 19:24:43
Kallon heeft 6 assists plus 2 keer een gescoorde penalty mee gekregen in 7 wedstrijden. Daarnaast gescoord in 3 verschillende wedstrijden. Alle 10 wedstrijden waarin hij bij (minstens) een goal betrokken was won Cambuur (van de 18 zeges in totaal, bij 3 van de 8 andere zeges was hij gebleseerd). Dus ja, best wel vaak bij een zege betrokken geweest eigenlijk.
En niet te vergeten dat door zijn spel er ruimte in de as voor o.a. Jacobs en Maulun komt.
Dus ook indirect nog wel wat aandelen in goals.
Citaat van: Agy op februari 18, 2020, 19:56:34
En niet te vergeten dat door zijn spel er ruimte in de as voor o.a. Jacobs en Maulun komt.
Dus ook indirect nog wel wat aandelen in goals.
Dat lijkt me inderdaad zeer aannemelijk maar valt moeilijker hard te maken.
Super dat hij bijgetekend heeft! |:)
Hij brengt zeker dreiging en diepte.
Citaat van: Collingwood op februari 18, 2020, 19:24:43
Kallon heeft 6 assists plus 2 keer een gescoorde penalty mee gekregen in 7 wedstrijden. Daarnaast gescoord in 3 verschillende wedstrijden. Alle 10 wedstrijden waarin hij bij (minstens) een goal betrokken was won Cambuur (van de 18 zeges in totaal, bij 3 van de 8 andere zeges was hij gebleseerd). Dus ja, best wel vaak bij een zege betrokken geweest eigenlijk.
https://www.transfermarkt.nl/issa-kallon/leistungsdaten/spieler/212191
op deze cijfers had ie hier zeker niet meer geweest
Citaat van: sunderland op februari 18, 2020, 20:29:44
op deze cijfers had ie hier zeker niet meer geweest
Wel dus.
https://www.vi.nl/teams/nederland/sc-cambuur/selectie ter bevestiging..
Citaat van: Grijskijkert op februari 18, 2020, 20:40:42
https://www.vi.nl/teams/nederland/sc-cambuur/selectie ter bevestiging..
VI telt 3 assists minder. 2 daarvan zijn de meegekregen penalty's die bij transfermarkt als assist tellen. De 3e is vermoed ik de assist tegen Den Bosch: dat was een voorzet die onderweg werd aangeraakt voordat Jacobs hem binnentikte. Transfermarkt telt die wel als assist, en daarvan kun je in ieder geval zeggen dat Kallon direct bij het doelpunt betrokken was.
Verder, wie de statistieken van transfermarkt niet gelooft kan op YouTube makkelijk de betreffende samenvattingen terug kijken. Maar ik zou zeggen bespaar je de moeite, want de cijfers kloppen precies. :proost
Ook nog de nodige corners en vrij trappen al doen we daar te weinig mee.
En soms een rode kaart voor de tegenstander wat natuurlijk ook wel een stuk lekkerder voetbalt.
Mooi dat 'ie niet gratis weggaat, dat zou echt zonde zijn.
mooi dat ie heeft getekend maar ook nog genoeg werk aan de wnkel
vind ik zit nog veel meer als ie de techniek gaat bijschaven en aan zijn
voorzet en schot gaat werken en voetbalmomenten beter herkend.
Goeie keus ook van Kallon. Hier in 058 is hij een vedette. Bij een zgn grotere eredivisie club al snel op een zijspoor. Maar goed als ie weg wil prima maar wat is zijn waarde momenteel. Ik lees 350.000. Hij komt bij verkoop toch wel in aanmerking voor een hogere vergoeding dan X-Mous? Geef toe het is ook wel een beetje de waan van de dag o.i.d.!
Zo kun je er van alles van maken. Bij mij is een assist waarin je medespeler direct scoort. Dus zoals die van muhren op Ragnar laatst of zoals die voorzet bij Roda.
Citaat van: denistel op februari 18, 2020, 22:00:00
mooi dat ie heeft getekend maar ook nog genoeg werk aan de wnkel
vind ik zit nog veel meer als ie de techniek gaat bijschaven en aan zijn
voorzet en schot gaat werken en voetbalmomenten beter herkend.
ik had nooit verwacht dat hij dit al zou brengen op basis van laatste 2 jaar. Als hij nu idd de voetbalmomenten beter gaat herkennen is ie helemaal niet meer te houden. Blij dat ie blijft.
Citaat van: sunderland op februari 18, 2020, 22:35:45
Zo kun je er van alles van maken. Bij mij is een assist waarin je medespeler direct scoort. Dus zoals die van muhren op Ragnar laatst of zoals die voorzet bij Roda.
Daar heeft hij er dus 5 van, 6 als je de van richting veranderde voorzet tegen Den Bosch meetelt. Niet 2 zoals jij zei.
Mooi dat hij blijft ....
ik denk dat hij ook bij promotie best eens belangrijk kan worden...
Ts gaat hem vast nog meer bijschaven _O_
Citaat van: Collingwood op februari 18, 2020, 22:47:31
Daar heeft hij er dus 5 van, 6 als je de van richting veranderde voorzet tegen Den Bosch meetelt. Niet 2 zoals jij zei.
wil je ze es opnoemen
Je bent geen fan van zijn spel, dat mag, maar daar gaat geen statistiek iets aan veranderen.
Als ' ie volgende wedstrijd wel 2 assists aflevert, dan zal dat wel weer liggen aan de slimme passes van achteruit of goede loopacties van Muhren.
Natuurlijk helpt het dat de TS veel met hem bezig is en dat hij veel betere spelers om zich heen heeft maar uiteindelijk moet een speler het zelf laten zien.
Issa is natuurlijk enorm snel en behendig, en dit seizoen zien we daar bovenop dat hij ook nog eens assists geeft of de bal laag in de 16 krijgt. Dat was in het verleden wel anders, toen waren zijn ballen zelfs voor iemand met de lengte van Mühren en de snelheid van Issa niet te halen. Kortom; vooruitgang.
Los daarvan was hij, ook toen hij nog volledig in paniek raakte bij de 16, altijd een speler die de tegenstander bezighoudt. Waar ik eerder nog wel het idee had van: "tegenstander, laat hem toch lopen die mist toch" is dat nu niet helemaal meer het geval. Doordat hij de tegenstander bezighoud en veel diepgang heeft ontstaat er ook weer meer ruimte voor andere spelers om te voetballen.
Mooi dat hij blijft en mooi dat dit ook vanuit zichzelf komt, zeker vanwege zijn goede verstandhouding met de trainer. Top geregeld.
Heel mooi nieuws dat Kallon voor 2 jaar heeft bij getekend.
Nu zijn er weer van die mensen die vinden dit maar weer niks hij heeft dit seizoen zeker vooruitgang geboekt en is op heel veel momenten belangrijk geweest voor Cambuur.
Hij heeft zoveel dreiging dat de verdedigers van de tegenpartij het soms niet weten en deze verdedigers lopen regelmatig tegen een gele of een rode prent op.
KALLON :thumbsup w:)
Lekker hier doorontwikkelen onder deze TS. We weten allemaal dat de eindpass of voortzetting an sich nog veel beter kan, maar de progressie die hij dit seizoen heeft gemaakt biedt zeer veel hoop voor de toekomst iig. Ik ben content.
Ik vergelijk Issa wel eens met Lukoki.
Lukoki kon aan het begin alleen hard rennen, en pas aan het einde toen de voorzet beter werd was hij weg, en speelt al jaren verdienstelijk bij Ludogorats.
Kallon is van een blind paard zich nu aan het ontwikkelen, en nee het gaat niet altijd even goed maar er is een stijgende lijn te zien. Is nog maar 24.
Kallon ia voetballend beter dan Lukoki, en heeft de bal aan een touwtje. Nu de voorzetten nog, en we verdienen er volgend jaar dik aan. :thumbsup
Naast het voetbal staat Kallon door zijn snelheid elk seizoen garant voor strafschoppen en rode en gele kaarten bij de tegenstander. Ook niet onbelangrijk.
Citaat van: Tanjajeah op februari 19, 2020, 11:07:23
Naast het voetbal staat Kallon door zijn snelheid elk seizoen garant voor strafschoppen en rode en gele kaarten bij de tegenstander. Ook niet onbelangrijk.
elk seiz?
Citaat van: sunderland op februari 18, 2020, 23:14:47
wil je ze es opnoemen
Ja hoor:
- Thuis tegen Den Bosch geeft Kallon de bal voor vanaf de achterlijn. De bal wordt aangeraakt maar komt toch voor de goal, Jacobs loopt hem binnen: 1-0.
- Thuis tegen Helmond, twee assists. Eerst haalt Kallon de achterlijn en geeft bekeken voor op Jacobs die scoort. Even later geeft Kallon de bal keurig in de diepte mee aan Oratmangoen, die stift hem over de keeper.
- Thuis tegen Excelsior laat Kallon met een dribbel de verdedigers van de tegenstander zijn hielen zien. Hij haalt de achterlijn, geeft de bal over de grond voor en biedt Antonia een niet te missen kans.
- In de uitwedstrijd tegen Roda gaat Kallon op de rechterkant buitenom en geeft een voorzet die Mühren via de onderkant van de lat binnenschiet: 1-2.
- In de uitwedstrijd tegen Eindhoven geeft Kallon wederom een perfecte voorzet vanaf rechts die Mühren simpel binnen kan tikken.
Daarnaast krijgt Kallon in de uitwedstrijd tegen Volendam 2 penalty's mee (waarvan Mühren er 1 maakt) en thuis tegen Go Ahead 1 (die Mühren ook maakt). Verder leidt hij Cambuur thuis langs Top Oss door 4 keer te scoren, en maakt hij ook goals tegen Excelsior (uit, de 1-3) en Jong AZ (de 1-1).
En nu geloof ik het wel. De feiten zijn makkelijk na te gaan via https://www.transfermarkt.nl/issa-kallon/leistungsdaten/spieler/212191 en te controleren via de samenvattingen op YouTube (voor zover je je niet alles meer kunt herinneren, ik hoefde maar twee momenten op te zoeken).
Dat zijn er 4 echte dus. Heb ze ook even terug gezien en dat klopt.
Vind die bij Roda de mooiste
Citaat van: sunderland op februari 19, 2020, 20:17:17
Vind die bij Roda de mooiste
Sowieso de belangrijkste. :proost
ik kijk voor uit en de ere div is een hoger niveau en daar moet je meer voetbal slimheid hebben.
En toch zal hij dan zijn waarde (kunnen) hebben met zijn snelheid in de ruimtes die er dan ongetwijfeld zullen komen
Issa zou in de eredivisie zeker prima meekunnen. De gemiddelde eredivisie back is niet zo sterk en veelal traag. Kallon hoort bij de snelsten van het land, zeker op de eerste meters aan de bal met die plotselinge versnelling. Daar komt bij dat we aan mogen nemen dat hij zich ook nog wel zal doorontwikkelen. Ik ben uiterst content met de verlenging. :thumbsup
Ze moeten hem ook vaker op rechts laten spelen. Simpel op snelheid er langs en de bal voor, zeker straks in de ere.
Citaat van: Bankzitter op februari 20, 2020, 07:39:21
Ze moeten hem ook vaker op rechts laten spelen. Simpel op snelheid er langs en de bal voor, zeker straks in de ere.
In de tribune bedoel je
Citaat van: Leovardia op februari 19, 2020, 23:08:12
Issa zou in de eredivisie zeker prima meekunnen. De gemiddelde eredivisie back is niet zo sterk en veelal traag. Kallon hoort bij de snelsten van het land, zeker op de eerste meters aan de bal met die plotselinge versnelling. Daar komt bij dat we aan mogen nemen dat hij zich ook nog wel zal doorontwikkelen. Ik ben uiterst content met de verlenging. :thumbsup
welke snelle speler blinkt uit in de ere div?? de besten en ook de scorenden hebben
gewoon meer voetbal kwaliteit maar das mijn mening,
Issa Kallon staat opnieuw tussen de twee en vier weken aan de kant. De aanvaller van #Cambuur heeft een verrekking in de hamstring opgelopen in het duel met Roda JC.
Bron: Andor Faber
Veel geschreeuw en opnieuw weinig wol. Enige wat hij kan is een penalty veroorzaken.
Citaat van: De Gast op september 19, 2020, 19:56:10
Veel geschreeuw en opnieuw weinig wol. Enige wat hij kan is een penalty veroorzaken.
Niet onbelangrijk om iemand te hebben die dat kan. Gister collectief falen, Kallon echt niet de enige
Ben zelf grote fan van Kallon.
Maar zelf zou ik hem er direct afgehaald hebben na het niet breed leggen op Muhren.
Egoïstisch spel/gedrag wordt niet getolereerd.
Citaat van: AL op september 20, 2020, 07:56:10
Ben zelf grote fan van Kallon.
Maar zelf zou ik hem er direct afgehaald hebben na het niet breed leggen op Muhren.
Egoïstisch spel/gedrag wordt niet getolereerd.
Echt een belachelijke actie om zelf te gaan. Tikje naar rechts en het staat veel eerder 1-1, dan wordt het natuurlijk een hele andere wedstrijd. :gelekaart
Citaat van: AL op september 20, 2020, 07:56:10
Ben zelf grote fan van Kallon.
Maar zelf zou ik hem er direct afgehaald hebben na het niet breed leggen op Muhren.
Egoïstisch spel/gedrag wordt niet getolereerd.
Ik vind het een schande dat deze jongen voor Cambuur speelt, maar die discussie is geweest.
Het niet breed leggen was echt heel stom, maar waarom gaat hij bij elke grasspriet liggen rollen op de grond? Je ziet dat zijn medespelers er ook al niet meer op reageren. Heel irritant trekje.
Citaat van: Lore op september 20, 2020, 12:16:26
Ik vind het een schande dat deze jongen voor Cambuur speelt, maar die discussie is geweest.
Het niet breed leggen was echt heel stom, maar waarom gaat hij bij elke grasspriet liggen rollen op de grond? Je ziet dat zijn medespelers er ook al niet meer op reageren. Heel irritant trekje.
wees blij dat we nog een speler als kallon nog bij Cambuur hebben.
Bizar dat hij die bal niet breed legt. En dat overdreven rollen moet iemand hem ook op aanspreken.
Ik denk dat hij zijn maatje Sambissa achter hem mist, die twee vullen elkaar altijd prima aan.
En wees blij dat hij nu net geen ideale schoonzoon is. Eindelijk iemand die wel gaat liggen en zich aanstelt.
Dat mogen anderen ook meer doen, niet te lief zijn voor de tegenstander.
het levert geregeld een penalty of :gelekaart op!
Levensgevaarlijke speler, houdt altijd tegenstanders bezig. Dat was al twee seizoenen terug toen kon hij niet scoren, wisten zijn voorzetten enkel het Cambuurplein te bereiken of liep hij door tot hij in de Waddenzee/België was. Nu zie je dat zijn ballen vaker tussen de palen komen en weet hij ook wel eens medespelers te bereiken los van dat hij met zijn dreiging spelers dwingt tot het pakken van kaarten/veroorzaken penalty's. Volledig terecht dat hij erin staan.
Citaat van: papier op september 22, 2020, 17:27:36
Levensgevaarlijke speler, houdt altijd tegenstanders bezig. Dat was al twee seizoenen terug toen kon hij niet scoren, wisten zijn voorzetten enkel het Cambuurplein te bereiken of liep hij door tot hij in de Waddenzee/België was. Nu zie je dat zijn ballen vaker tussen de palen komen en weet hij ook wel eens medespelers te bereiken los van dat hij met zijn dreiging spelers dwingt tot het pakken van kaarten/veroorzaken penalty's. Volledig terecht dat hij erin staan.
Eens, maar hij had wel af moeten spelen!!
Citaat van: mario op september 22, 2020, 17:39:56
Eens, maar hij had wel af moeten spelen!!
Absoluut
Citaat van: papier op september 22, 2020, 17:27:36
Levensgevaarlijke speler, houdt altijd tegenstanders bezig. Dat was al twee seizoenen terug toen kon hij niet scoren, wisten zijn voorzetten enkel het Cambuurplein te bereiken of liep hij door tot hij in de Waddenzee/België was. Nu zie je dat zijn ballen vaker tussen de palen komen en weet hij ook wel eens medespelers te bereiken los van dat hij met zijn dreiging spelers dwingt tot het pakken van kaarten/veroorzaken penalty's. Volledig terecht dat hij erin staan.
En nu ook nog leren schieten :proost
1e speler die ooit 2x 4 x scoorde voor scc in 1 wedstrijd?? kan me geen andere
herinneren. vd Laan 1x 4 tegen Exelsior maar verder zou ik niet weten???
Citaat van: Montana op september 22, 2020, 19:06:49
En nu ook nog leren schieten :proost
En zo geschiedde :_schater |:)
Goed voor zijn transferwaarde deze doelpunten. Hopelijk prikt hij er nog mooi wat in dit seizoen + 10+ assists dan gaat hij ons mooi wat poen opleveren in de toekomst met z'n contract tot 30-06-2022 nog op zak.
Citaat van: denistel op september 26, 2020, 06:43:56
1e speler die ooit 2x 4 x scoorde voor scc in 1 wedstrijd?? kan me geen andere
herinneren. vd Laan 1x 4 tegen Exelsior maar verder zou ik niet weten???
Volgens mij zijn er in Europa sowieso weinig spelers met 2x 4 doelpunten, laat staan binnen 1 jaar.
Citaat van: michello op september 26, 2020, 10:00:37
Goed voor zijn transferwaarde deze doelpunten. Hopelijk prikt hij er nog mooi wat in dit seizoen + 10+ assists dan gaat hij ons mooi wat poen opleveren in de toekomst met z'n contract tot 30-06-2022 nog op zak.
Maar mooi verkopen aan een olie staat of oostblok, en De Rooij voor 500k voor de neus van NAC wegkapen!
Leuk die 4 doelpunten, alle credits. Maar overall toch een te laag rendament.
Citaat van: Galdiano op september 26, 2020, 10:09:13
Maar mooi verkopen aan een olie staat of oostblok, en De Rooij voor 500k voor de neus van NAC wegkapen!
Leuk die 4 doelpunten, alle credits. Maar overall toch een te laag rendament.
wat heb jij gedronken?
Kallon verkopen, Pouwels contract laten ontbinden.
Macintosh dan ook maar wegdoen?
Citaat van: Montana op september 22, 2020, 19:06:49
En nu ook nog leren schieten :proost
Vooral zijn 4e was knap. Beheerst, maar wel met voldoende snelheid. Er zijn genoeg die hem op zo'n moment over jagen door te gehaast te schieten.
Citaat van: zeewolde op september 26, 2020, 10:59:47
wat heb jij gedronken?
Kallon verkopen, Pouwels contract laten ontbinden.
Macintosh dan ook maar wegdoen?
Niets. Ik snap de keuze gewoon niet dat je Pouwels niet gebruikt als 3de spits.
Kallon, schiet er 4 in, maar geeft hij wel eens een bruikbare bal?
Ik zie liever een speler die er voorbij gaat, en de bal wel voor de voeten van een medespeler legt.
Toch bewijst hij zn waarde wel weer ook al heeft hij duidelijk zn beperkingen.
Citaat van: Galdiano op september 26, 2020, 10:09:13
Maar mooi verkopen aan een olie staat of oostblok, en De Rooij voor 500k voor de neus van NAC wegkapen!
Leuk die 4 doelpunten, alle credits. Maar overall toch een te laag rendament.
Eens, weg met kallon. Mooi dat hij 4x scoort, maar ik heb liever dat hij in 4 wedstrijden scoort
Citaat van: De Gast op september 26, 2020, 13:42:48
Toch bewijst hij zn waarde wel weer ook al heeft hij duidelijk zn beperkingen.
Vorige week bewees hij precies het tegenovergestelde
Citaat van: Galdiano op september 26, 2020, 13:27:55
Niets. Ik snap de keuze gewoon niet dat je Pouwels niet gebruikt als 3de spits.
Kallon, schiet er 4 in, maar geeft hij wel eens een bruikbare bal?
Ik zie liever een speler die er voorbij gaat, en de bal wel voor de voeten van een medespeler legt.
Omdat jij het niet snapt, moet Kallon wieberen? Als Kallon alles perfect naar jouw maatstaven zou doen, zou hij dan bij Cambuur spelen? Pouwels staat gewoon het laagst in de pikorde, en ik snap het wel, is als laatste aangesloten en moet wachten, net als Breij,Paulissen, Ragnar en Korte ook moesten wachten. En dat gepiep over de laatste 10 minuten, dat ook logisch of wil je het risico lopen dat een blessure je het laatste kwartier met 10 man moet spelen? Misschien waren er spelers met pijntjes en dan wacht je met je laatste wissel in te brengen.
EDIT:Of komt hier je frustratie vandaan?
Citaat van: Galdiano op september 25, 2020, 15:35:46
5-1 (3-0)
Pouwels
Pouwels
Pouwels
Breij
Maulun
6x geel
Je had je doelpuntenmakers kunnen aanpassen, tenminste als je had opgelet :devil
Kallon geeft aan dat interesse voor hem is. Groningen ??
Citaat van: sunderland op september 28, 2020, 17:05:04
Kallon geeft aan dat interesse voor hem is. Groningen ??
1 miljoen! Wij Van Rooij halen voor 5 of 6 ton!
Citaat van: sunderland op september 28, 2020, 17:05:04
Kallon geeft aan dat interesse voor hem is. Groningen ??
Ik denk aan Sparta, als vervanger voor Rayhi. :insane
Citaat van: Oebieman op september 28, 2020, 17:53:34
Ik denk aan Sparta, als vervanger voor Rayhi. :insane
of Utrecht voor kerk
Zou echt een aderlating zijn als hij vertrekt. Hij mag dan nog steeds soms het overzicht missen, maar hij houdt met zijn snelheid altijd meerdere verdedigers bezig. Waar andere spelers dan weer van profiteren. Dat wordt wel eens onderschat. En hij is elk jaar goed voor een aantal strafschoppen en een hele rits vrije trappen. Vervang dat maar es.
Citaat van: Tanjajeah op september 28, 2020, 20:19:56
Zou echt een aderlating zijn als hij vertrekt. Hij mag dan nog steeds soms het overzicht missen, maar hij houdt met zijn snelheid altijd meerdere verdedigers bezig. Waar andere spelers dan weer van profiteren. Dat wordt wel eens onderschat. En hij is elk jaar goed voor een aantal strafschoppen en een hele rits vrije trappen. Vervang dat maar es.
is ook niet te vervangen
Nou als dat van Rooij is durf ik de stelling wel aan dat we er op vooruit gaan.
Citaat van: poelie-lwd op september 28, 2020, 20:39:59
Nou als dat van Rooij is durf ik de stelling wel aan dat we er op vooruit gaan.
Nac etc kunnen hem niet eens betalen
Wat zullen we voor hem kunnen krijgen...
Isa heeft vorig jaar een nieuw contract getekend, op eredivisie niveau toch?
Citaat van: PePe op september 28, 2020, 22:48:33
Isa heeft vorig jaar een nieuw contract getekend, op eredivisie niveau toch?
Hij heeft inderdaad het bijgetekend, maar Cambuur heeft vaak degradatieclausules zodat hij nu een kkd salaris heeft
Citaat van: Lore op september 28, 2020, 22:50:02
Hij heeft inderdaad het bijgetekend, maar Cambuur heeft vaak degradatieclausules zodat hij nu een kkd salaris heeft
Jah alleen zijn we niet gedegradeerd.
Tuurlijk heeft Issa een verbeterd contract gekregen.
Er zijn spelers waarvan een optie is verlengt. In die opties zullen 2 salarissen hebben gestaan (ere- en eerste).
Kallon geeft een heel nieuw contract getekend in de periode dat promotie zeker was en heeft dus zeer waarschijnlijk een eredivisiesalaris voor dit seizoen.
Ik hoop dat Kallon blijft maar kan me voorstellen dat een forse transfersom plus salaris wegstrepen op dit moment wel wordt overwogen. Financiele steun vanuit overheid en/of KNVB is nog steeds niet concreet... .
Citaat van: Bankzitter op september 29, 2020, 07:10:50
Er zijn spelers waarvan een optie is verlengt. In die opties zullen 2 salarissen hebben gestaan (ere- en eerste).
Kallon geeft een heel nieuw contract getekend in de periode dat promotie zeker was en heeft dus zeer waarschijnlijk een eredivisiesalaris voor dit seizoen.
Ik hoop dat Kallon blijft maar kan me voorstellen dat een forse transfersom plus salaris wegstrepen op dit moment wel wordt overwogen. Financiele steun vanuit overheid en/of KNVB is nog steeds niet concreet... .
Huh? Die logica volg ik niet helemaal. Ik denk ook dat er een eredivisie en eerste divisie salaris in het contract staan. Maar mijn logica zegt dan dat hij nu dus een eerste divisiesalaris heeft.
Of heb je je er nog niet helemaal bij neergelegd dat wij eerste divisie spelen? :koffie
Citaat van: Galdiano op september 28, 2020, 17:30:17
1 miljoen! Wij Van Rooij halen voor 5 of 6 ton!
Hoe kom jij bij 1 miljoen. Als ik af ga op jou voetbalkennis dan is Kallon nog geen 100.000,- waard
Er is al eens in een interview gezegd dat er een behoorlijke schep op is gedaan. Echter werd ook aangegeven dat spelers als Kallon en Hoedemakers behoorlijk wat geld mislopen door het niet promoveren.
Dus wel een upgrade van salaris, maar wel op eerste divisie niveau gebleven.
Citaat van: Cor op september 29, 2020, 10:32:56
Hoe kom jij bij 1 miljoen. Als ik af ga op jou voetbalkennis dan is Kallon nog geen 100.000,- waard
In deze fase moet je de hoofdprijs vragen, er moet wel iets beters gehaald kunnen worden. (al zal dat niet zo moeilijk zijn).
Bedrag 1 miljoen is niet realistisch. Maar zou zeker bij interesse ere een ton of 4 vragen.
Citaat van: Lore op september 29, 2020, 10:05:15
Huh? Die logica volg ik niet helemaal. Ik denk ook dat er een eredivisie en eerste divisie salaris in het contract staan. Maar mijn logica zegt dan dat hij nu dus een eerste divisiesalaris heeft.
Of heb je je er nog niet helemaal bij neergelegd dat wij eerste divisie spelen? :koffie
De logica van een degradatie-clausule is dat je het seizoen erop meer verdiend maar dat dat na degradatie (het seizoen erop dus) omlaag gaat.
Of dat er bij degradatie een gelimiteerde transfersom in werking treedt.
Het is juridisch tricky maar kan goed zijn dat je gelijk hebt en er gewoon 2 salarissen in het contract staan en het eerste divisie bedrag nu van toepassing is.
Het is op dit moment wel lastig beleid maken voor aan- en verkopen en de club kennende gaan ze voor financiële zekerheid.
Een bedrag van 1 miljoen is in mijn ogen wél realistisch. Je hebt ook nog te maken met zijn inbreng in het elftal. Hij is gewoon heel belangrijk én heeft nog een contract voor bijna 2 seizoenen.
Als de Rooij met een contract tot einde van dit seizoen al 6 ton moet kosten dan kunnen wij echt wel 1 miljoen vragen voor Kallon. ( tenzij er clausules zijn opgenomen uiteraard.)
Citaat van: michello op september 29, 2020, 12:15:08
Een bedrag van 1 miljoen is in mijn ogen wél realistisch. Je hebt ook nog te maken met zijn inbreng in het elftal. Hij is gewoon heel belangrijk én heeft nog een contract voor bijna 2 seizoenen.
Als de Rooij met een contract tot einde van dit seizoen al 6 ton moet kosten dan kunnen wij echt wel 1 miljoen vragen voor Kallon. ( tenzij er clausules zijn opgenomen uiteraard.)
NAC heeft 3 ton en een paar huur spelers geboden, dit was volgens de td van Eindhoven het hoogste bod.. Tussen vragen en krijgen zit schijnbaar een groot verschil!
Citaat van: Bankzitter op september 29, 2020, 11:20:17
De logica van een degradatie-clausule is dat je het seizoen erop meer verdiend maar dat dat na degradatie (het seizoen erop dus) omlaag gaat.
Of dat er bij degradatie een gelimiteerde transfersom in werking treedt.
Het is juridisch tricky maar kan goed zijn dat je gelijk hebt en er gewoon 2 salarissen in het contract staan en het eerste divisie bedrag nu van toepassing is.
Het is op dit moment wel lastig beleid maken voor aan- en verkopen en de club kennende gaan ze voor financiële zekerheid.
Ja, het zal wel aankomen op de juridisch omschrijving en daar hebben wij geen inzicht in. Laten wij maar hopen dat het goed is omschreven (behalve als hij daadwerkelijk verkocht wordt dan hoop ik op een foutje want dan is de transfersom hoger :_schater)
Ik zou er absoluut niet rauwig om zijn als hij vertrekt. Sterker nog, hij zou hier al lang niet meer moeten spelen. En iedereen kan wat vinden over zijn rechtzaak. Maar in mijn ogen is het onvoorstelbaar dat Cambuur een samenwerkingsverband heeft met Fier, waar een slachteroffers zit van een veroordeelde speler van Cambuur.
Citaat van: Lore op september 29, 2020, 14:37:32
Ja, het zal wel aankomen op de juridisch omschrijving en daar hebben wij geen inzicht in. Laten wij maar hopen dat het goed is omschreven (behalve als hij daadwerkelijk verkocht wordt dan hoop ik op een foutje want dan is de transfersom hoger :_schater)
Ik zou er absoluut niet rauwig om zijn als hij vertrekt. Sterker nog, hij zou hier al lang niet meer moeten spelen. En iedereen kan wat vinden over zijn rechtzaak. Maar in mijn ogen is het onvoorstelbaar dat Cambuur een samenwerkingsverband heeft met Fier, waar een slachteroffers zit van een veroordeelde speler van Cambuur.
eens een misdadiger altijd een misdadiger?
En geldt het alleen voor dit soort delicten?
Jij hebt een eigen bedrijf volgens mij, iemand met een strafblad mag bij jou niet meer aan de slag?
Die discussie is allang gevoerd toch?
Citaat van: zeewolde op september 29, 2020, 15:38:29
eens een misdadiger altijd een misdadiger?
En geldt het alleen voor dit soort delicten?
Jij hebt een eigen bedrijf volgens mij, iemand met een strafblad mag bij jou niet meer aan de slag?
Zeker een tweede kans, maar Cambuur is sociaal partner van Fier en zijn slachtoffer zit of zat daar. Dat maakt het zo enorm pijnlijk!
Dus als iemand een strafblad heeft wat direct betrekking heeft op één van mijn zakelijke partners, nee dan kan die hier niet aan het werk.
voor een speler it de kkd wordt toch geen miljoen betaald.
Citaat van: denistel op september 29, 2020, 17:48:48
voor een speler it de kkd wordt toch geen miljoen betaald.
Er zijn er al een aantal verkocht hoor, zelfs daarboven. Musaba en Van Hecke bijvoorbeeld.
+ Robertha hebben we ook verkocht voor dik 800K : https://www.transfermarkt.nl/jumplist/transfers/spieler/315280/transfer_id/2572554 (https://www.transfermarkt.nl/jumplist/transfers/spieler/315280/transfer_id/2572554)
Citaat van: michello op september 29, 2020, 18:42:27
Er zijn er al een aantal verkocht hoor, zelfs daarboven. Musaba en Van Hecke bijvoorbeeld.
+ Robertha hebben we ook verkocht voor dik 800K : https://www.transfermarkt.nl/jumplist/transfers/spieler/315280/transfer_id/2572554 (https://www.transfermarkt.nl/jumplist/transfers/spieler/315280/transfer_id/2572554)
ik bedoel dan naar een club in nederland he
Nee dat gebeurd zelden. Veerman ging "maar" voor 550K naar DKV bijvoorbeeld.
Citaat van: michello op september 29, 2020, 18:42:27
Er zijn er al een aantal verkocht hoor, zelfs daarboven. Musaba en Van Hecke bijvoorbeeld.
+ Robertha hebben we ook verkocht voor dik 800K : https://www.transfermarkt.nl/jumplist/transfers/spieler/315280/transfer_id/2572554 (https://www.transfermarkt.nl/jumplist/transfers/spieler/315280/transfer_id/2572554)
Must denk ik wat beter lezen.
Denk dat we toch tussen de 8 ton en een miljoen moeten vragen....
wat je dan krijgt is een tweede.
Het zal vast een goed bedrag zijn. Klaaaar
Als sunderland zegt dat we moeten stoppen gaan we maar even door.
De kn*b heeft moedertje overheid alweer verzocht bij te springen. Verkoop kun je denk ik wel een streep door heen zetten. Althans binnen NL.
Citaat van: michello op september 29, 2020, 18:42:27
Er zijn er al een aantal verkocht hoor, zelfs daarboven. Musaba en Van Hecke bijvoorbeeld.
+ Robertha hebben we ook verkocht voor dik 800K : https://www.transfermarkt.nl/jumplist/transfers/spieler/315280/transfer_id/2572554 (https://www.transfermarkt.nl/jumplist/transfers/spieler/315280/transfer_id/2572554)
650k meende ik
Citaat van: Montana op september 30, 2020, 10:22:48
650k meende ik
Voor een wisselspeler een mooi bedrag, een basisspeler mag een paar ton meer opleveren...
Citaat van: Grijskijkert op september 30, 2020, 10:35:35
Voor een wisselspeler een mooi bedrag, een basisspeler mag een paar ton meer opleveren...
en hij heeft een langlopend contract!
Citaat van: De Gast op september 30, 2020, 09:27:19
Als sunderland zegt dat we moeten stoppen gaan we maar even door.
De kn*b heeft moedertje overheid alweer verzocht bij te springen. Verkoop kun je denk ik wel een streep door heen zetten. Althans binnen NL.
ja juh eamel
PEC zoekt ook nog een buitenspeler...
Citaat van: Grijskijkert op oktober 02, 2020, 13:02:45
PEC zoekt ook nog een buitenspeler...
En die hebben ze inmiddels gevonden in de persoon van Da Cruz
Citaat van: justremco op oktober 02, 2020, 16:27:20
En die hebben ze inmiddels gevonden in de persoon van Da Cruz
Net gekeken op de PEC site, staat niks, Groningen en Feyenoord hebben ook interesse in de Da Cruz heb ik gelezen.
Citaat van: Grijskijkert op oktober 02, 2020, 17:04:57
Net gekeken op de PEC site, staat niks, Groningen en Feyenoord hebben ook interesse in de Da Cruz heb ik gelezen.
https://www.destentor.nl/pec-zwolle/alessio-da-cruz-is-de-rechtsbuiten-waar-pec-zwolle-zo-naar-op-zoek-was~a0efcee2/
Citaat van: justremco op oktober 02, 2020, 17:09:26
https://www.destentor.nl/pec-zwolle/alessio-da-cruz-is-de-rechtsbuiten-waar-pec-zwolle-zo-naar-op-zoek-was~a0efcee2/
:thumbsup is nog niet rond, maar dat zal wel snel gebeuren..
Emmen wilde hem inderdaad hebben maar Cambuur vroeg (gelukkig)de hoofdprijs.
Is dus uiteindelijk gebleven en nu gaat Emmen voor een transfer vrije speler.
Bron Dagblad van het Noorden.
Mooi dan dat Kallon (of zaakwaarnemer) ook niet moeilijk hebben gedaan... dat is ook wel eens anders in het betaald voetbal.
Naast vd Kaap wilde spelers blijkbaar graag blijven, goed teken.
hier zeker van de basis bij emmen zeker niet dus ja dat zijn keuze,s
Citaat van: denistel op oktober 09, 2020, 17:40:17
hier zeker van de basis bij emmen zeker niet dus ja dat zijn keuze,s
Wat een onzin, als Emmen hem voor de hoofdprijs had gehaald, was het daar op zeker een basis speler.. of anders noem eens een directe concurrent.
Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2020, 19:50:38
Wat een onzin, als Emmen hem voor de hoofdprijs had gehaald, was het daar op zeker een basis speler.. of anders noem eens een directe concurrent.
anco Jansen die ook hangend aan de linkerkant speelt
En idd je betaald geen 8/9 ton voor een bankspeler. Ik denk ook dat de interesse minder is geworden na Twente uit waar Jansen eindelijk weet beetje fit leek en duidelijk het verschil maakte. Kallon is een heel ander type speler maar ook het beste vanaf links
Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2020, 19:50:38
Wat een onzin, als Emmen hem voor de hoofdprijs had gehaald, was het daar op zeker een basis speler.. of anders noem eens een directe concurrent.
emmen speelt 4-2-3-1 dus dat is al iets waarvan je denkt waar
moet ie gaan spelen.
de voorste 4 zijn laursen-pena-kolar en de leeuw met a jansen
nog op de bank toch niet de minste spelers.
Citaat van: denistel op oktober 09, 2020, 21:08:56
emmen speelt 4-2-3-1 dus dat is al iets waarvan je denkt waar
moet ie gaan spelen.
de voorste 4 zijn laursen-pena-kolar en de leeuw met a jansen
nog op de bank toch niet de minste spelers.
Spelen zou hij moeten op de vleugel en de Leeuw en vooral Jansen hebben hun beste tijd gehad.
Kolar = centrumspits
Pena = centrale/ aanvallende middenvelder
Laursen = rechtsbuiten
Dus Kallon had hier zo tussen gepast. Maar gelukkig speelt hij nog bij ons clubke |:)
ik denk dat het in ieder geval goed nieuws is dat hij niet gaat. Niet om Kallon wat mij betreft, maar vooral omdat Cambuur dus blijkbaar geen spelers meer verkoopt aan directe concurrenten of onderkant eredivisie. Dit is het verleden wel een anders geweest en zegt wat over waar de club momenteel staat.
Citaat van: Lore op oktober 10, 2020, 11:52:55
ik denk dat het in ieder geval goed nieuws is dat hij niet gaat. Niet om Kallon wat mij betreft, maar vooral omdat Cambuur dus blijkbaar geen spelers meer verkoopt aan directe concurrenten of onderkant eredivisie. Dit is het verleden wel een anders geweest en zegt wat over waar de club momenteel staat.
Hetzelfde verhaal met Kramer, had ook aanbiedingen uit de eredivisie, maar koos voor Cambuur.
Citaat van: hobbes op oktober 10, 2020, 12:32:32
Hetzelfde verhaal met Kramer, had ook aanbiedingen uit de eredivisie, maar koos voor Cambuur.
Maar heeft hij veel kans op een basisplaats, lijkt me niet toch
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 10, 2020, 12:37:07
Maar heeft hij veel kans op een basisplaats, lijkt me niet toch
voorlopig niet.
Citaat van: Lore op oktober 10, 2020, 11:52:55
ik denk dat het in ieder geval goed nieuws is dat hij niet gaat. Niet om Kallon wat mij betreft, maar vooral omdat Cambuur dus blijkbaar geen spelers meer verkoopt aan directe concurrenten of onderkant eredivisie. Dit is het verleden wel een anders geweest en zegt wat over waar de club momenteel staat.
zo is het ook maar ook waar de andere clubs staan he.Toen ze in de Hake tijd hebben besloten om het roer om te gooien hebben ze op een hele degelijke manier alles op de rit gezet. Henk Sandor als eerste. Dan goede degelijke contracten afgesloten met spelers. Dus gaan ze weg dan niet voor een habbekrats.
Citaat van: Grijskijkert op oktober 10, 2020, 10:42:28
Spelen zou hij moeten op de vleugel en de Leeuw en vooral Jansen hebben hun beste tijd gehad.
Kolar = centrumspits
Pena = centrale/ aanvallende middenvelder
Laursen = rechtsbuiten
Dus Kallon had hier zo tussen gepast. Maar gelukkig speelt hij nog bij ons clubke |:)
ze spelen zonder een echte linksbuiten dus toch dus vraag me af of die intresse er wel was.
de leeuw en jansen hebben wel ervaring en die heb je in de ere div zeker ook nofig
Citaat van: denistel op oktober 10, 2020, 13:24:53
ze spelen zonder een echte linksbuiten dus toch dus vraag me af of die intresse er wel was.
de leeuw en jansen hebben wel ervaring en die heb je in de ere div zeker ook nofig
tuurlijk juh. Niks toegeven nou
Citaat van: sunderland op oktober 10, 2020, 13:48:09
tuurlijk juh. Niks toegeven nou
zo zie ik het gewoon,,kramer komt oek naar cambuur maar als schouten en mac
gewoon hun ding doen dan wordt ie toch bankzitter of niet?
Citaat van: denistel op oktober 11, 2020, 12:40:18
zo zie ik het gewoon,,kramer komt oek naar cambuur maar als schouten en mac
gewoon hun ding doen dan wordt ie toch bankzitter of niet?
bedoel het ook van grijskijkert zijn kant. Klopt idd. Die Jansen is 1 Vd beste voetballers van de erediv. Hij lijkt weer fit te zijn/worden
Citaat van: denistel op oktober 10, 2020, 13:24:53
ze spelen zonder een echte linksbuiten dus toch dus vraag me af of die intresse er wel was.
de leeuw en jansen hebben wel ervaring en die heb je in de ere div zeker ook nofig
Komt dat omdat ze die niet hebben of is het tactiek? Wat betreft de interesse is het ook maar koffiedik kijken ,Booy zei dat Emmen zich nooit had gemeld.. dus ja hoe zal het zit komen we toch niet achter..
Citaat van: sunderland op oktober 11, 2020, 12:47:42
bedoel het ook van grijskijkert zijn kant. Klopt idd. Die Jansen is 1 Vd beste voetballers van de erediv. Hij lijkt weer fit te zijn/worden
Is dat niet wat overdreven? Hest het wel over een speuler van Emmen :devil Maar goed ik heb een andere mening over Jansen van 31 en de Leeuw van 34, maar dat maakt niks uit verder ieder zijn mening.
Citaat van: Grijskijkert op oktober 11, 2020, 13:26:34
Komt dat omdat ze die niet hebben of is het tactiek? Wat betreft de interesse is het ook maar koffiedik kijken ,Booy zei dat Emmen zich nooit had gemeld.. dus ja hoe zal het zit komen we toch niet achter..
tja zeg het maar. Je kan veel bedenken. Met Kallon moet er rugdekking komen dus moet er 1 centraal bijkomen waardoor er dus weer ruimte voor anderen ontstaat. Ook in de erediv.
Citaat van: Grijskijkert op oktober 11, 2020, 13:30:53
Is dat niet wat overdreven? Hest het wel over een speuler van Emmen :devil Maar goed ik heb een andere mening over Jansen van 31 en de Leeuw van 34, maar dat maakt niks uit verder ieder zijn mening.
vond hem wel erg goed tegen Twente. Ook verl seiz was ie top als hij fit was. Maakt ook niks uit |:)
Zwaar klote man
Citaat van: sunderland op oktober 11, 2020, 15:13:40
Zwaar klote man
Hier baal ik ook het meest van, zoveel dreiging gaat er van hem uit. Tegenstanders hebben gewoon een hele vervelende middag als je tegen hem moet spelen. En wat hij nog creerd voor andere teamgenoten. Ik hoop dat het meevalt en dat het alleen maar een verrekking is.
Absoluut onze gevaarlijkste aanvaller. Normaal had 'ie gisteren een nog een 2e penalty + rode kaart mee moeten krijgen.
Maar ik heb wel vertrouwen in Korte. Oogt wat minder fraai maar rommelt zich er toch vaak doorheen en schiet ook wat sneller dan de rest en meestal ook tussen de palen. Ook fel in het meeverdedigen. Geen reden voor paniek.
Bij Kallon is het eerst ook eventjes afwachten wat er echt aan de hand is. Op het veld heeft hij in ieder geval niet een hele hoge pijngrens.
Citaat van: Bankzitter op oktober 12, 2020, 10:34:40
Absoluut onze gevaarlijkste aanvaller. Normaal had 'ie gisteren een nog een 2e penalty + rode kaart mee moeten krijgen.
Maar ik heb wel vertrouwen in Korte. Oogt wat minder fraai maar rommelt zich er toch vaak doorheen en schiet ook wat sneller dan de rest en meestal ook tussen de palen. Ook fel in het meeverdedigen. Geen reden voor paniek.
Same thoughts _O_ Lil Kleine van Leeuwarden schiet ons langs NAC
Andor Faber
@Andor_F
Goed nieuws voor #Cambuur: bij onderzoek in het ziekenhuis is gebleken dat er geen schade te zien is aan de hamstring van Issa Kallon.
Daardoor zou hij mogelijk vrijdag al kunnen meedoen aan #naccam, mits die wedstrijd doorgaat natuurlijk.
goed nieuws! fingers crossed morgen...
Citaat van: Lore op oktober 12, 2020, 15:07:17
Bij Kallon is het eerst ook eventjes afwachten wat er echt aan de hand is. Op het veld heeft hij in ieder geval niet een hele hoge pijngrens.
Ik heb ook het idee dat het standpunt van de TS is : (licht)geblesseerd dan niet op het wedstrijdformulier of wisselen (als het de wedstrijd gebeurt).
Dat zie je ook bij andere spelers (MacIntosh). Ze willen de selectie zo veel mogelijk blessurevrij houden met het het extra gevaar spelers te missen door corona testen Met andere woorden: niet doorspelen met risico op erger. De selectie is breed dus er staat altijd wel een goede vervanger klaar.
Dat speelt natuurlijk ook mee, maar Kallon heeft ook een erg lage pijngrens. Hij rolt echt vaak over het veld
Antonia net zo. Het zijn niet allemaal bikkels als Doke, Jacobs en Mac :)
Maar met hamstrings sowieso nooit risico nemen, verstandige wissel.
Vorig jaar ook een fikse hamstringblessure gehad, dus de schrik zal er bij hem wel snel in zitten als hij daar wat voelt.
Goudhaantje aan het worden. Klasse.
Citaat van: wiekie1969 op november 30, 2020, 19:05:10
Goudhaantje aan het worden. Klasse.
zeker scoord steeds meer kunnen we hem nog behouden.
Hij lijkt ook (eindelijk) volwassen te zijn geworden. Hij bracht rust ipv als een ongeleid projectiel over het veld te draven. En zelfvertrouwen bij het afronden. Mist fit, altijd in de basis.
Citaat van: Bankzitter op november 30, 2020, 19:33:33
Hij lijkt ook (eindelijk) volwassen te zijn geworden. Hij bracht rust ipv als een ongeleid projectiel over het veld te draven. En zelfvertrouwen bij het afronden. Mist fit, altijd in de basis.
Het rijpingsproces doet wonderen blijkt dus maar weer.
Heerlijk bezig Issa! |:)
Vaderschap doet hem goed.
Toch is het opvallend hoe Kallon en Korte nu met overzicht spelen en rendement hebben. Het grote manco van veel buitenspelers.
Is Barto daar veel mee bezig?
Ook wel benieuwd of Oratmangoen en Pouwels zich ook goed kunnen ontwikkelen. Daar zit ook veel potentie in.
Citaat van: Bankzitter op december 02, 2020, 07:19:46
Toch is het opvallend hoe Kallon en Korte nu met overzicht spelen en rendement hebben. Het grote manco van veel buitenspelers.
Is Barto daar veel mee bezig?
Ook wel benieuwd of Oratmangoen en Pouwels zich ook goed kunnen ontwikkelen. Daar zit ook veel potentie in.
Misschien, maar beide spelers hebben dit seizoen een personal trainer ingehuurd, misschien dat het daardoor komt.
Citaat van: Grijskijkert op december 02, 2020, 09:02:53
Misschien, maar beide spelers hebben dit seizoen een personal trainer ingehuurd, misschien dat het daardoor komt.
kan niet anders dan dat dat helpt.
Citaat van: sunderland op december 02, 2020, 09:35:23
kan niet anders dan dat dat helpt.
Ik denk zelfs als het helemaal niet werkt. dat het nog steeds werkt. Voetbal is ook een deel psychologie (zeker rustig blijven voor de goal) en dan is het idee dat je iets hebt waarmee je er aan werkt al een belangrijk aspect.
Een personal trainer is toch meestal alleen voor conditietraining? Voetbalspecifieke dingen leer je ergens anders volgens mij.
Citaat van: Dreet op december 02, 2020, 10:19:32
Een personal trainer is toch meestal alleen voor conditietraining? Voetbalspecifieke dingen leer je ergens anders volgens mij.
Veel al ook een mental-coach...
Citaat van: Dreet op december 02, 2020, 10:19:32
Een personal trainer is toch meestal alleen voor conditietraining? Voetbalspecifieke dingen leer je ergens anders volgens mij.
hangt er vanaf waar jij die pt voor wilt gebruiken natuurlijk maar zullen combinaties van
dingen zijn.
Als je een PT neemt, dan wil je ook iets bereiken en een PT triggert iets bij de persoon in kwestie zodat die zichzelf na verloop van tijd een compleet andere levensstijl aan leert waarbij je bewust om leert gaan met je lichaam door middel van sport, voeding, mindset, inspanning en rust verhouding, etc.
Citaat van: Ronald op december 02, 2020, 18:41:07
Als je een PT neemt, dan wil je ook iets bereiken en een PT triggert iets bij de persoon in kwestie zodat die zichzelf na verloop van tijd een compleet andere levensstijl aan leert waarbij je bewust om leert gaan met je lichaam door middel van sport, voeding, mindset, inspanning en rust verhouding, etc.
Sterker nog, alleen het aannemen van een PT is al een enorme stap in een andere richting
Citaat van: Lore op december 02, 2020, 09:43:59
Ik denk zelfs als het helemaal niet werkt. dat het nog steeds werkt. Voetbal is ook een deel psychologie (zeker rustig blijven voor de goal) en dan is het idee dat je iets hebt waarmee je er aan werkt al een belangrijk aspect.
wat mij heel erg opvalt is dat ze (kallon en korte) in de volle sprint rustig blijven en klasse afronden. De gelijkmaker tegen denbosch, kracht en snelheid koppelen aan rust in afronden is knap. Kallon deed eigenlijk precies het zelfde, normaal verprutste hij die situaties vaak. Dus die P t heeft zeker effect omdat ze dit eerder niet konden. Kracht, vertrouwen en rust.
Zijn basisplaats bij SC Cambuur heeft hij nog niet heroverd, maar Issa Kallon is terug op het veld. De hamstringproblemen zijn voorgoed verleden tijd, hoopt de snelle vleugelspits van SC Cambuur.
Snel, doelgericht en altijd dreigend. Zo kent menigeen de voetballer Issa Kallon. Maandagavond kregen de spelers van Jong PSV het allemaal te zien in de tweede helft. Met zijn doelpunt besliste Kallon het duel (0-1) in Eindhoven.
De rappe vleugelspits heeft buiten de lijnen echter ook andere kwaliteiten.Zijn moves in de kleedkamer van Cambuur bijvoorbeeld. Muziekje aan, dansje erbij. Alleen of met bijvoorbeeld ploegmaten Calvin Mac-Intosch of David Sambissa, om maar een paar geestverwanten te noemen. Kallon geniet ervan.
Zo soepel het lijf op die momenten is, zo stribbelt het op andere momenten tegen. Uit onderzoek bleek onlangs dat Kallons rug en bekken niet goed stonden. Dat onderzoek volgde op aanhoudende hamstringklachten van de vleugelspits sinds hij medio oktober geblesseerd raakte in de gewonnen wedstrijd tegen FC Dordrecht.
Even een paar weken toekijken, dacht iedereen bij Cambuur, Kallon incluis. Zo simpel was het niet: er bleek meer aan de hand. ,,Het stond allemaal behoorlijk scheef", vertelt Kallon. ,,De rug moest recht en mijn bekken was ook niet goed." Het leidde tot het inschakelen van een manueel therapeut en extra fysiotherapie om de hamstrings sterker te maken.
Op 18 november keerde hij terug in de selectie van de Leeuwarders. Cambuur won met 0-2 op bezoek bij De Graafschap, waarna Kallon afgelopen week ook in het gewonnen tweeluik tegen FC Den Bosch (3-1) en Jong PSV (0-1) als invaller van de partij was. In beide duels scoorde de aanvaller ook nog eens.
Het is nog te vroeg voor een hernieuwde basisplaats, zei trainer Henk de Jong gisteren. Kallon begrijpt het. ,,Ik ben er nog niet, maar het gaat elke dag, elke week, stukken beter. Het is fijn om er weer bij te kunnen zijn." Is hij niet bang voor nieuwe hamstringklachten? Lachend: ,,Als het goed is, blijven die nu uit na alle behandelingen die we hebben gedaan. De hamstrings zijn sterker."
Blessures en pijntjes horen bij voetbal, maar de hamstringkwetsuur staat bekend als zeer vervelend en als een blessure die meer dan eens kan terugkeren. Zeker voor een speler met de eigenschappen van Kallon is het een bedreiging. Explosiviteit, snelheid; het gaat niet altijd goed samen met de hamstring en de belastbaarheid daarvan.
Dat het niet in zijn hoofd is gaan zitten, bleek wel uit zijn optredens in de afgelopen wedstrijden. Niet alleen scoorde hij belangrijke doelpunten, ook waren flitsen te zien van de speler van vóór zijn blessure. De basisplaats die hij had, zal hij door de goede prestaties van zijn teamgenoot Giovanni Korte echter niet zomaar heroveren.
,,Ik ben oprecht blij voor 'Gio', die doet het goed", zegt Kallon over de man die zijn plek links voorin het elftal overnam. Korte scoort er op los de afgelopen weken, geeft assists, speelt uitstekend en is een gevaar voor elke opponent. Anders gezegd: hij doet precies wat Kallon ook kan. Samen in de basis zou ook kunnen, maar dan moet een van beide op rechts spelen en ook daar is met Michael Breij en Jarchinio Antonia volop concurrentie.
Kallon maakt zich geen zorgen. Hij is blij dat hij terug is en dat hij weer kan bijdragen aan het succes van Cambuur op het veld. ,,Dat er veel concurrentie is voorin, zie ik niet als een probleem. Echt niet. Ik word daar ook alleen maar beter van uiteindelijk. De trainer moet bepalen wie van ons speelt." Grijnzend: ,,Het is vooral een probleem voor hem. Maar wel een fijn probleem natuurlijk."
Vond hem maandag niet fit ogen. Hield veel in. Hopen dat er vordering in zit
Citaat van: kapseltje op december 04, 2020, 14:43:52
Vond hem maandag niet fit ogen. Hield veel in. Hopen dat er vordering in zit
Hij is ook nog niet 100% en daarbij een zwaar veld, koud dan hou je wat in als je net terug komt van een blessure, niet heel raar dus.
Citaat van: kapseltje op december 04, 2020, 14:43:52
Vond hem maandag niet fit ogen. Hield veel in. Hopen dat er vordering in zit
Was maandag oek geen weer voor een blauwe wel?
8) :devil
Citaat van: Treb op december 04, 2020, 15:52:06
Was maandag oek geen weer voor een blauwe wel?
8) :devil
Voor een blanke wel dan?
Citaat van: Treb op december 04, 2020, 15:52:06
Was maandag oek geen weer voor een blauwe wel?
8) :devil
Echt?
Ik kan het niet laten om een aantal mensen hier even te prikkelen: maar sinds Barto met Issa traint, is zijn rendement wel ontzettend omhoog gegaan.
En zonder gekheid: Issa gaf zelf al eens aan baat te hebben bij de trainingen/ adviezen voor Barto vwb het afwerken.
Gaat hij naar Zwolle?
Citaat van: Grijskijkert op januari 07, 2021, 17:59:29
Gaat hij naar Zwolle?
volgens mij is het Sambissa als het al 1 van ons is op dat filmpje
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 07, 2021, 18:24:19
volgens mij is het Sambissa als het al 1 van ons is op dat filmpje
afwachten maar, hoop dat het geen 1 van ons is...
Citaat van: Grijskijkert op januari 07, 2021, 18:29:03
afwachten maar, hoop dat het geen 1 van ons is...
eens, ik hoop het ook niet. Maar denk het niet, dan had Sambissa of Kallon niet in de voorspelde opstelling voor morgen gestaan lijkt me.
Is Misidjan
Citaat van: Grijskijkert op januari 07, 2021, 17:59:29
Gaat hij naar Zwolle?
Foeke heeft onlangs aangegeven dat er wel interesse was voor 3 spelers maar dat niemand gaat vertrekken omdat ze het team bij elkaar willen houden
Inmiddels ook bovenaan in het spelersklassement vi.
Citaat van: AL op januari 08, 2021, 10:19:01
Inmiddels ook bovenaan in het spelersklassement vi.
dan gaat ie dus ook weg waarsch einde seiz.
vanavond wel weer gezien voetballend komt ie te kort voor hoger op
Citaat van: denistel op januari 09, 2021, 00:27:54
vanavond wel weer gezien voetballend komt ie te kort voor hoger op
Een mindere wedstrijd en hij komt gelijk weer tekort...typisch weer.
Hij speelde hem wel steeds naar dezelfde kleur ... dat is wel eens anders geweest.
Hij werd inderdaad niet gevaarlijk. Dat heeft meer met de taktiek van Jonk te maken dan met onze spelers.
Citaat van: denistel op januari 09, 2021, 00:27:54
vanavond wel weer gezien voetballend komt ie te kort voor hoger op
Dan kan de hele selectie wel inpakken.
Citaat van: Bankzitter op januari 09, 2021, 08:31:39
Hij speelde hem wel steeds naar dezelfde kleur ... dat is wel eens anders geweest.
Hij werd inderdaad niet gevaarlijk. Dat heeft meer met de taktiek van Jonk te maken dan met onze spelers.
dus we kunnen niet mee omgaan met de taktiek van Jonk maar wij hebben het al jaren last met Volendam en onze TD kan er geen antwoord op geven.....
Citaat van: AL op januari 09, 2021, 08:38:07
Dan kan de hele selectie wel inpakken.
klopt dan kan deze selectie niet mee naar de ED.
Muhren speelde toch ook niet best en mist 2 100% kansen.
Komt dus ook tekort voor hoger niveau.(gek scherend bedoeld)..
Sorry maar ik vind het nergens op slaan om een speler (Kallon) op basis van gisteren af te branden en dat hij tekort komt voor hogerop.
Er was geen controle en ik denk dat het gemis van Schouten groter is dan gedacht.
Vond Hoedemakers, Doke en Mac de enige 3 die voldoende tot goed waren.
Volgende week beter. Volendam had ik ingecalculeerd net zoals we gaan verliezen bij jong Ajax. Als we de rest wat goed doorkomen eindigen we bij 1e 2 en spelen we volgend seizoen eredivisie.
Citaat van: AL op januari 09, 2021, 09:01:38
Muhren speelde toch ook niet best en mist 2 100% kansen.
Komt dus ook tekort voor hoger niveau.(gek scherend bedoeld)..
Sorry maar ik vind het nergens op slaan om een speler (Kallon) op basis van gisteren af te branden en dat hij tekort komt voor hogerop.
Er was geen controle en ik denk dat het gemis van Schouten groter is dan gedacht.
Vond Hoedemakers, Doke en Mac de enige 3 die voldoende tot goed waren.
Volgende week beter. Volendam had ik ingecalculeerd net zoals we gaan verliezen bij jong Ajax. Als we de rest wat goed doorkomen eindigen we bij 1e 2 en spelen we volgend seizoen eredivisie.
zomis het maar net, de komende 10 wedstrijden 20 punten pakken en je staat op hetzelfde totaal als vorig jaar, dat moet volgens mij te doen zijn, je mag dan zelfs 3 wedstrijden van de komende 10 verliezen als je er 7 wint.
Citaat van: denistel op januari 09, 2021, 00:27:54
vanavond wel weer gezien voetballend komt ie te kort voor hoger op
Zodra hij de bal kreeg, had ie binnen 5 seconden 3 dubbele dekking.
Dat was de hele tactiek van Jonk.
En dan moest hij terug maar leverde de bal wel bij een medespeler af. Hij kan er niks aan doen als die hem vervolgens verspelen (Jacobs... ).
deed ook te vaak zo maar wat en dat bedoel ik zit te weinig id achter maar is mijn mening
geeft voor zetten waarvan amper 1 aankwam.
en geldt niet alleen voor hem tis niet toevallig dat we tegen beter georganisserde
en tactisch sterkere teams het lastig hebben. j ajax volendam jong psv en als
je naar de ere divisie gaat dan kom je dat vaker tegen.
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/379570/350-euro-boete-voor-mvv-fan-die-kallon-racistisch-bejegende/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
350 euro boete voor MVV-fan die Kallon racistisch bejegende
Het Openbaar Ministerie in Limburg heeft een MVV-supporter een boete van 350 euro opgelegd. De 21-jarige man uit Maastricht maakte zich op 5 september vorig jaar schuldig aan discriminerende en beledigende opmerkingen richting SC Cambuur-speler Issa Kallon.
"Het Openbaar Ministerie keurt dergelijk gedrag ten zeerste af. De uitlatingen zijn discriminerend en beledigend en horen absoluut niet thuis in de sport. De verdachte ziet in dat zijn uitspraken racistisch zijn en heeft tijdens het verhoor zijn excuses aangeboden", laat de officier van justitie weten.
De KNVB startte in september een onderzoek naar de racistische uitingen en maakte in november bekend dat MVV niet wordt vervolgd. Algemeen directeur Erik Noor van MVV liet eerder al weten afstand te nemen van alle vormen van racisme. "Dat hoort niet thuis in ons stadion en dat past ook niet bij onze club", zei hij.
Henk verwacht dat Kallon er een paar weken uit is zegt hij bij OF.
Citaat van: Collingwood op maart 06, 2021, 08:41:48
Henk verwacht dat Kallon er een paar weken uit is zegt hij bij OF.
We hebben gelukkig een brede selectie. Krijgt Korte ook weer eens een echte kans.
Maar... Vond Korte er ook niet heel fit uitzien gister. Maar kan het mis hebben.
Citaat van: Collingwood op maart 06, 2021, 08:41:48
Henk verwacht dat Kallon er een paar weken uit is zegt hij bij OF.
Kan die jongen ook niks aan doen maar hij os wel vaak geblesseerd
Citaat van: Specuveter op maart 06, 2021, 09:06:02
Kan die jongen ook niks aan doen maar hij os wel vaak geblesseerd
Wat Henk zei bij OF dat de 3 wedstrijden in 6 dagen nog steeds doorwerkt bij de spelers..
En hier was ik al bang voor eigenlijk..
Maar ja, Kallon afwezig en Doodeman komt er gelukkig weer bij..
EDIT: En na Go Ahead zit er 10 dagen tussen de volgende wedstrijd een periode om alles weer fit te krijgen!
Maar het puntverlies dat je verwachtte valt heel erg mee. Almere is een soortgelijke serie veel slechter doorgekomen.
Ons voordeel is dat de speelwijze zo is ingeslepen dat we vrij makkelijk spelers kunnen rouleren. En de extra kwaliteit in de as die het verschil wekelijks maakt.
Citaat van: Bankzitter op maart 06, 2021, 09:26:54
Maar het puntverlies dat je verwachtte valt heel erg mee. Almere is een soortgelijke serie veel slechter doorgekomen.
Ons voordeel is dat de speelwijze zo is ingeslepen dat we vrij makkelijk spelers kunnen rouleren. En de extra kwaliteit in de as die het verschil wekelijks maakt.
Ik verwachtte geen extreem puntenverlies ,maar wel blessures(bij belangrijke spelers) en minder voetbal wat je punten kan gaan kosten.
Maar gelukkig valt het nu redelijk goed met blessures de 1 gaat de 'ziekenboeg' in en de ander komt er weer uit.
Citaat van: Specuveter op maart 06, 2021, 09:06:02
Kan die jongen ook niks aan doen maar hij os wel vaak geblesseerd
Kallon is een explosieve speler en je ziet wel vaker dat explosieve spelers vaker spierblessures hebben.
Maar zoals hier al aangegeven is hebben wij een brede selectie dus is deze blessure gelukkig goed op te vangen :thumbsup
Het afgeven van de bal in de 33e minuut was beter geweest.
Citaat van: PePe op april 02, 2021, 22:53:11
Het afgeven van de bal in de 33e minuut was beter geweest.
Zou je denken hè? Ik heb alleen geen idee of hij het echt niet ziet of dat hij zo egoïstisch is, beide is niet goed in ieder geval
Citaat van: Lore op april 02, 2021, 22:57:54
Zou je denken hè? Ik heb alleen geen idee of hij het echt niet ziet of dat hij zo egoïstisch is, beide is niet goed in ieder geval
denk dat ie dat gewoon niet kan. Was hier ook flink schelden, vond wel dat ie het verder wel prima deed. Weer heel hard werken voor het team en nooit verzaken. Ook steeds dubbele dekking als ie de bal had aan de zijkant
Citaat van: Lore op april 02, 2021, 22:57:54
Zou je denken hè? Ik heb alleen geen idee of hij het echt niet ziet of dat hij zo egoïstisch is, beide is niet goed in ieder geval
In de herhaling kun je zien dat hij nooit naar rechts kijkt en alleen maar naar de keeper...
mist gewoon het overzicht en slinheid. blijft lastig te bespelen voor de
tegenstander maar hij moet dingen leren en dit soort dingen is ie in 2
jaar niet beter in geworden.
Hoe ie t doet of wat ie ook doet.....
Het raakt kant nog wal om 1 van je eigen spelers terwijl die ook gewoon wedstrijden voor je gewonnen heeft he........
Zo af te branden als op dit forum.
Slaat werkelijk nergens op en ik schaam me diep voor sommige opmerkingen op Cambuur online.
Ben moderator en kan alles verwijderen, maar hoop echt dat we een beetje normaal met elkaar kampioen worden.
Denk na soms voor je iets post.
Dank je wel |:)
Citaat van: denistel op april 03, 2021, 22:25:49
mist gewoon het overzicht en slinheid. blijft lastig te bespelen voor de
tegenstander maar hij moet dingen leren en dit soort dingen is ie in 2
jaar niet beter in geworden.
hij is zeker beter geworden en dingen die je fout hebt gedaan daar kun je van leren.
Hij is dit seizoen beter geworden dan de jaren daarvoor.
We kijken vooral naar wat er fout gaat en het moet in de ere ook zeker nog beter. Maar toch denk ik altijd bij Kallon en ook bij Doke: als directe tegenstander heb je geen fijne wedstrijd als je daar tegen moet spelen.
Citaat van: Bankzitter op april 04, 2021, 09:28:23
We kijken vooral naar wat er fout gaat en het moet in de ere ook zeker nog beter. Maar toch denk ik altijd bij Kallon en ook bij Doke: als directe tegenstander heb je geen fijne wedstrijd als je daar tegen moet spelen.
Dat zag ook bij de aanval waar Kallon de bal had moeten geven aan Ragnar(of Muhren)rechtscentraal ging rugdekking geven aan zijn rechtsback en Muhren trok linkscentraal naar hem toe waar door Ragnar vrij kwam, door zijn snelheid durven de tegenstanders niet 1 op 1 te spelen waardoor er vaak ruimte komt voor een middenvelder(Jacobs/Breij). Maar om hem om 1 niet gegeven bal af te branden gaat te ver en verdient hij meer krediet vind ik.
Citaat van: Grijskijkert op april 04, 2021, 09:46:42
Dat zag ook bij de aanval waar Kallon de bal had moeten geven aan Ragnar(of Muhren)rechtscentraal ging rugdekking geven aan zijn rechtsback en Muhren trok linkscentraal naar hem toe waar door Ragnar vrij kwam, door zijn snelheid durven de tegenstanders niet 1 op 1 te spelen waardoor er vaak ruimte komt voor een middenvelder(Jacobs/Breij). Maar om hem om 1 niet gegeven bal af te branden gaat te ver en verdient hij meer krediet vind ik.
vind ik ook. Heb vaak genoeg kritiek gehad op hem maar om nu gelijk steeds over hem te zeuren. Henk zei ook dat Cambuur 2 dingen deed in de weds,of inzakken of hoogop staan. Vind dat ie buiten deze domme actie het verder wel goed deed. Het hele team klopte en we speelden 2 systemen in 1 weds.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 04, 2021, 01:44:19
Hoe ie t doet of wat ie ook doet.....
Het raakt kant nog wal om 1 van je eigen spelers terwijl die ook gewoon wedstrijden voor je gewonnen heeft he........
Zo af te branden als op dit forum.
Slaat werkelijk nergens op en ik schaam me diep voor sommige opmerkingen op Cambuur online.
Ben moderator en kan alles verwijderen, maar hoop echt dat we een beetje normaal met elkaar kampioen worden.
Denk na soms voor je iets post.
Dank je wel |:)
Noem eens man en paard. Volgens mij valt het allemaal wel mee. En dat Kallon een blind paard is zonder oog voor medespelers gaat er bij mij niet in. Gewoon een superdomme egoistische actie om in zo'n situatie voor eigen succes te gaan. Volgend jaar wordt je gewoon op de bank gezet.
Citaat van: sunderland op april 04, 2021, 09:58:21
vind ik ook. Heb vaak genoeg kritiek gehad op hem maar om nu gelijk steeds over hem te zeuren. Henk zei ook dat Cambuur 2 dingen deed in de weds,of inzakken of hoogop staan. Vind dat ie buiten deze domme actie het verder wel goed deed. Het hele team klopte en we speelden 2 systemen in 1 weds.
Eensch.. maar ja sommige hier moeten wat te zeuren en te zeiken hebben anders is hun dag niet goed!
Dus als ik het goed begrijp mogen we niet kritisch zijn op een speler die keer op keer dezelfde fout maakt? Het is geen incident en dat is waar het om gaat vind ik. Daar zijn we toch supporters voor? Anders worden we gecensureerd en van dit forum gegooid? En omdat hij wedstrijden wint, moeten we maar mild zijn? Wat is dat nou voor drogreden. Je kunt het ook omdraaien: als hij wat vaker ballen afgeeft, wint hij nog meer wedstrijden voor ons.
Citaat van: PePe op april 02, 2021, 22:53:11
Het afgeven van de bal in de 33e minuut was beter geweest.
Helemaal mee eens, maar Kallon is heel erg doelgericht, maar mist vaak de feeling om de bal gericht in de goede hoek te plaatsen.
Ik heb hem vrijdag ook even vervloekt, maar kan ook weer snel relativeren als ik terug denk aan het moment dat hij de feeling wel had en er 4 in 1 wedstrijd in schoot.
Een explosief manneke die wat wisselende resultaten kent, maar hoop wel dat hij blijft.
Ik denk dan ook dat als ie niet mee speelt we minder zijn naar voren. Was het toevallig dat we weer zo goed waren met Kallon. Ondanks dat ie niet top was. Die rechtercentraal van hun moest steeds kiezen alleen dat is al iets
Kallon zal altijd wel een beetje een speler blijven met oogkleppen, dat hoort ook gewoon bij z'n spel. Raakt mede door z'n enorme snelheid weleens het overzicht kwijt. Om hem dan helemaal af te branden na een gemiste kans gaat me wel wat ver maar ik hoop dat we komend seizoen gewoon een goede concurrent aan weten te trekken die er ook meteen kan staan als ie eens een keer z'n vorm etc kwijt is
Na al deze berichten is er maar 1 conclusie: hij is snel, werkt hard en is een handenbindertje, maar mist de kwaliteiten die een goede voetballer moet hebben( techniek, slimheid, tactisch vermogen, overzicht) Maar ik zou niet kunnen vertellen wie ik liever in de basis zou willen hebben (Kallon, Korte, Antonia, Doodeman) De vorm van de dag is bepalend en daarom is het ook zo belangrijk dat er veel gewisseld mag worden.
Citaat van: Walter op april 04, 2021, 12:45:37
Na al deze berichten is er maar 1 conclusie: hij is snel, werkt hard en is een handenbindertje, maar mist de kwaliteiten die een goede voetballer moet hebben( techniek, slimheid, tactisch vermogen, overzicht) Maar ik zou niet kunnen vertellen wie ik liever in de basis zou willen hebben (Kallon, Korte, Antonia, Doodeman) De vorm van de dag is bepalend en daarom is het ook zo belangrijk dat er veel gewisseld mag worden.
antonia wel
Citaat van: Walter op april 04, 2021, 12:45:37
Na al deze berichten is er maar 1 conclusie: hij is snel, werkt hard en is een handenbindertje, maar mist de kwaliteiten die een goede voetballer moet hebben( techniek, slimheid, tactisch vermogen, overzicht) Maar ik zou niet kunnen vertellen wie ik liever in de basis zou willen hebben (Kallon, Korte, Antonia, Doodeman) De vorm van de dag is bepalend en daarom is het ook zo belangrijk dat er veel gewisseld mag worden.
nou Doodeman komt nog tekort,Korte heeft zijn vorm momenteel niet.
Dan blijven er 2 over Antonia en Kallon.
De TS wil ook snelheid voorin en daarom hebben Kallon en Antonia heel veel krediet.
Korte is daar wat het slachtoffer van geworden want die had wel meer minuten verdiend.
Is niet te stoppen!
Sowieso onze linkerkant erg goed.
Alex en Issa samen op de tandem/brommer
Citaat van: Yellow Army op augustus 29, 2021, 01:00:02
Alex en Issa samen op de tandem/brommer
klopt die waren niet te houden..... :y
Daardoor ontstaat op rechts ook veel ruimte.
Als we de bal daar sneller krijgen, ligt het open en gaat Boere daarvan profiteren.
Hoop echt dat ze bezig zijn contract te verlengen. Als hij nog een paar keer speelt zoals vandaag is hij goud geld waard. Geldt ook voor het contract van Jacobs trouwens.
Kallon je hebt de mondjes ff gesnoeid in Waalwijk :thumbsup
Zolang die op zn benen blijft staan toch altijd dreigend. Tweede helft ook weer samen met Bangu
Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2021, 19:53:10
Kallon je hebt de mondjes ff gesnoeid in Waalwijk :thumbsup
alleen door die intikker..man man wat ging er veel fout en zijn schoten
of te slap of meters naast of over dat zal allemaal toch veel beter moeten
Citaat van: denistel op oktober 31, 2021, 21:10:57
alleen door die intikker..man man wat ging er veel fout en zijn schoten
of te slap of meters naast of over dat zal allemaal toch veel beter moeten
denistel ik bedoel dat ze hem uit schreeuwden en fluiten.
Rkc toeschouwers dan h?.
Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2021, 21:15:52
denistel ik bedoel dat ze hem uit schreeuwden en fluiten.
Rkc toeschouwers dan h?.
Waarom deden ze dat dan?
Citaat van: Lore op oktober 31, 2021, 21:16:42
Waarom deden ze dat dan?
Omdat dat tuig uit Waalwijk de laatste tijd alleen maar uit is op rotzooi op welke manier dan ook.
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3966756/stadionverbod-voor-11-rkc-fans-na-vechtpartijen-en-vernielingen (https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3966756/stadionverbod-voor-11-rkc-fans-na-vechtpartijen-en-vernielingen)
Citaat van: michello op oktober 31, 2021, 21:20:01
Omdat dat tuig uit Waalwijk de laatste tijd alleen maar uit is op rotzooi op welke manier dan ook.
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3966756/stadionverbod-voor-11-rkc-fans-na-vechtpartijen-en-vernielingen (https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3966756/stadionverbod-voor-11-rkc-fans-na-vechtpartijen-en-vernielingen)
triest volkje :y
Citaat van: denistel op oktober 31, 2021, 21:10:57
alleen door die intikker..man man wat ging er veel fout en zijn schoten
of te slap of meters naast of over dat zal allemaal toch veel beter moeten
Had ook last van het natte veld, kon zijn snelheid moeilijk kwijt.
Citaat van: michello op oktober 31, 2021, 21:20:01
Omdat dat tuig uit Waalwijk de laatste tijd alleen maar uit is op rotzooi op welke manier dan ook.
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3966756/stadionverbod-voor-11-rkc-fans-na-vechtpartijen-en-vernielingen (https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3966756/stadionverbod-voor-11-rkc-fans-na-vechtpartijen-en-vernielingen)
Ga
Aha, dat verklaard waarom er zoveel lege plekken in het stadion waren :zweep
Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2021, 21:15:52
denistel ik bedoel dat ze hem uit schreeuwden en fluiten.
Rkc toeschouwers dan h?.
oh ok hoort er allemaal bij stond weer voor aan bij het akkefietje met
doke moet ie niet doen.
Exit Kallon?
Ik zou even wachten of hij goed presteert op de Afrika cup.
Citaat van: hobbes op januari 10, 2022, 10:41:19
Ik zou even wachten of hij goed presteert op de Afrika cup.
Staat hij normaal gesproken in de basis bij Sierra Leone?
Citaat van: hobbes op januari 10, 2022, 10:41:19
Ik zou even wachten of hij goed presteert op de Afrika cup.
Afrika cup h?, zou goed kunnen dat hij hierna nooit meer kan voetballen.....
Citaat van: zeewolde op januari 10, 2022, 10:24:36
?
Er is interesse om hem per direct over te nemen maar Kallon en zijn management willen in de zomer vertrekken en misschien tekent hij bij om Cambuur een transfersom te gunnen.
https://www.omropfryslan.nl/nijs/1121512-issa-kallon-dat-ik-na-dit-seizoen-ga-vertrekken-wel-duidelijk
Citaat van: Grijskijkert op januari 10, 2022, 18:06:52
Er is interesse om hem per direct over te nemen maar Kallon en zijn management willen in de zomer vertrekken en misschien tekent hij bij om Cambuur een transfersom te gunnen.
ik hoop dat Kallon nog gaat bij gaat tekenen voor een jaar en in de zomer gaat vertrekken bij Cambuur.
Hij heeft heel veel te danken aan Cambuur.
Citaat van: Grijskijkert op januari 10, 2022, 18:06:52
Er is interesse om hem per direct over te nemen maar Kallon en zijn management willen in de zomer vertrekken en misschien tekent hij bij om Cambuur een transfersom te gunnen.
Gunnen? Echt niet. Kallon wil het tekengeld elders opstrijken en vertrekt daarom pas in de zomer. Die gaat niet verlengen zoals Booij al eerder aangaf.
Citaat van: michello op januari 10, 2022, 19:17:36
Gunnen? Echt niet. Kallon wil het tekengeld elders opstrijken en vertrekt daarom pas in de zomer. Die gaat niet verlengen zoals Booij al eerder aangaf.
In de Sportcast van OF bellen ze met hem en daar zegt hij dat hij heel veel aan Cambuur heeft gehad en dat het mooi zou zijn als ze wel wat aan hem kunnen verdienen.
Citaat van: R058 op januari 10, 2022, 19:21:48
In de Sportcast van OF bellen ze met hem en daar zegt hij dat hij heel veel aan Cambuur heeft gehad en dat het mooi zou zijn als ze wel wat aan hem kunnen verdienen.
Dan moet ie bijtekenen of nu weg.
Citaat van: Treb op januari 10, 2022, 19:23:11
Dan moet ie bijtekenen of nu weg.
Dat klopt ja. Hij wil misschien dus bijtekenen, zodat er aan hem verdiend kan worden.
Gelimiteerde transfersom , dan is het toch verder geregeld.
Al zal zijn zaakwaarnemer hem dat wel afraden, want hij heeft er zelf niks aan.
Citaat van: Bankzitter op januari 10, 2022, 19:30:52
Gelimiteerde transfersom , dan is het toch verder geregeld.
Al zal zijn zaakwaarnemer hem dat wel afraden, want hij heeft er zelf niks aan.
worden altijd vieze zaakjes gespeeld b.v. Teken geld :y
90 minuten op de bank gebleven tegen Algerije.
Maar algerije is 1 van de favorieten....
Wel een lekkere 0 - 0 dan....
En de Leone Stars deden het prima dus geen reden tot veel wisselen (2)
bijna alle wedstrijden gezien tot nu toe niveau is niet best
vind ik,
Geldt voor mij hetzelfde, het is echt niet om aan te gluren. Alleen Nigeria was dan nog aardig
Kallon valt in bij een achterstand van 2-1
Citaat van: Noordcambuur op januari 16, 2022, 18:35:58
Kallon valt in bij een achterstand van 2-1
en ze maken een belachelijke gelijkmaker: de keeper probeert de bal binnen te houden, bal rolt zo richting hhet doel en ze kunnen hem binnentikken, keeper raakt geblesserd en veldspeler moet op doel... :_schater
Straks blijft ie nog langer weg...
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 16, 2022, 19:00:34
Straks blijft ie nog langer weg...
jaaa verdomme dat moet ook niet.
Hij kan op het vliegtuig terug naar huis.
Vanavond nog naar huis, morgen vrij , zaterdag basis?
Afrikaanse droom Issa Kallon spat uiteen: 'Moest het alleen met invalbeurten doen'
Door Chris Tempelman (VI)
Issa Kallon beleefde een teleurstellend Afrika Cup-toernooi. Met zijn land Sierra Leone overleefde hij de groepsfase niet en zelf maakte de rappe buitenspeler van SC Cambuur maar weinig minuten op het titeltoernooi in Kameroen. Toch is er ook de trots. Sierra Leone had weer een Kallon in de gelederen.
Kallon twijfelde lang of hij wel voor Sierra Leone wilde uitkomen. ?Het heeft lang geduurd voordat ik dat besluit nam, ik was altijd in beeld bij de Nederlandse jeugdploegen. Toen heb ik Sierra Leone afgehouden. Uiteindelijk leek dit me wel het juiste moment. Ik heb inmiddels wel door dat ik het Nederlands elftal niet ga halen, daar moet je realistisch in zijn. Ik ben 26 en mijn enige kans op een interlandcarri?re was met Sierra Leone. Spelen op een eindtoernooi was een droom. Ik wilde niet langer wachten en heb toegehapt. Nu moest ik deze kans wel grijpen.?
Het Afrikaanse land had Kallon, een neef van de beroemde Mohamed Kallon, al langer in het vizier. De naam Kallon heeft een magische klank in Sierra Leone, oom Mohamed speelde onder meer voor Internazionale in de Serie A. Issa vertelde al eens dat hij in 2005 als kleine jongen bij het Champions League-duel tussen PSV en AS Monaco (waar Mohamed destijds voor uitkwam) bij zijn oom op bezoek ging. Nu was het de beurt aan Issa om zijn land te vertegenwoordigen.
?Ze hebben me altijd wel gevolgd in Sierra Leone. Ze kennen het verhaal dat ik het neefje van Mohamed Kallon ben. Dat is mooi, ik ben met open armen ontvangen. Voor we vertrokken naar Kameroen ben ik teruggeweest. Dat was voor mij voor het eerst sinds 2002. Het leefde enorm, het was 25 jaar geleden dat ze erbij waren op de Afrika Cup. Op de weg naar het vliegveld stonden de mensen ons uit te zwaaien, ze renden achter de bus aan, ze waren uitzinnig. Het was echt super om te zien zoals ze erin opgingen.?
De Afrika Cup zelf mondde uit in een teleurstelling. Na gelijke spelen tegen Algerije en Ivoorkust verloor Sierra Leone van Equatoriaal-Guinea. ?We hadden veel geluk bij die gelijke spelen. Bij Algerije en Ivoorkust troffen we ook Europese topspelers, dat zijn goede landen in Afrika. Je weet dat het in dat soort wedstrijden moet meezitten, wil je een resultaat halen. Dat zat het ook. De eerste helft tegen Algerije was redelijk, tegen Ivoorkust met Sangar? en Haller was het een wonder dat we een punt haalden. In Sierra Leone was het feest. Ik heb beelden en foto?s gezien van feestende mensen op straat, iedereen was buiten. Een beetje zoals Nederlanders Oranje-succes vieren.?
Voor de allesbeslissende wedstrijd tegen Equatoriaal-Guinea was winst voldoende om een ronde verder te komen. ?Een mindere tegenstander dan de eerste twee landen, maar dat is juist het de moeilijkheid.? Kallon voorspelde het al voor de derde groepswedstrijd en kreeg gelijk. ?We moeten op de winst spelen, geen idee of we dat kunnen?, vroeg hij zich af. Het antwoord kwam. Kallon viel nog in, kreeg een strafschop mee, maar die miste Sierra Leone. Einde Afrika Cup, einde van een droom en voor Kallon een einde aan een onbevredigend toernooi.
'Als ik de spelers zie die bij ons in de basis stonden, dan had ik daar ook kunnen staan'
?Ik heb geen spijt, hoor, maar ik had er wel meer van verwacht. Ik had op meer minuten gehoopt en daar eigenlijk ook wel op gerekend. Als ik de spelers zie die bij ons in de basis stonden, dan had ik daar ook kunnen staan. Ik speel in een betere competitie dan zij en ik mag toch zeggen dat ik het de laatste anderhalf jaar bij Cambuur redelijk goed gedaan heb. Zeventig procent van de spelers uit deze selectie speelt in Europa, maar het hoogste niveau in Zweden of Denemarken is in mijn ogen minder dan de Eredivisie. Het stelde me teleur dat ik het met invalbeurten moest doen. Ik heb het wel zwaar gehad, vond het moeilijk te begrijpen. Ik had op zich wel goed contact met de bondscoach, kon best met hem praten, maar als trainer was hij niet de beste.?
'Met betere coaches is er bij heel wat Afrikaanse landen meer uit te halen'
Het is toch een terugkerend probleem in heel Afrika. De deelnemende landen worden niet gecoacht door erkende toptrainers. ?Met betere coaches is er bij heel wat Afrikaanse landen meer uit te halen. Daar ben ik van overtuigd. In Europa zie je ook dat Afrikaanse spelers best goed in een systeem kunnen spelen. Daar is echt veel winst te behalen, tactisch is het nu eenmaal niet zo sterk wat je hier bij de meeste landen ziet.?
Kallon, opgegroeid volgens de Nederlandse wetten, moest ook omschakelen. ?Je moet het loslaten, niet gaan vergelijken. Gewoon de knop omzetten, het is niet als in Nederland waar je het over looplijnen en systemen hebt. Dat moet je wel beseffen.?
'Je speelt hier voor je toekomst, om een transfer te verdienen. Je ziet spelers die echt een charmeoffensief voeren om in beeld te komen bij clubs'
Kallon ziet nog een verschil tussen Afrikaanse en Europese spelers. ?Het is ieder voor zich, dat is heel duidelijk?, zegt hij stellig. ?Je speelt hier voor je toekomst, om een transfer te verdienen. Je ziet spelers die echt een charmeoffensief voeren om in beeld te komen bij clubs.? Ook Kallon denkt aan zijn toekomst. ?Je weet dat clubs hier kijken naar spelers, mijn contract loopt komende zomer af bij Cambuur, ik kan een interessante speler zijn.?
Kallon keert deze week terug in Leeuwarden, maar hij weet nog niet hoe zijn toekomst eruitziet. ?Ik heb nog niet definitief gezegd dat ik niet verleng of dat ik niet wil blijven, maar ik ben wel op een leeftijd dat ik misschien nog een stapje kan maken. De club kent mijn ambities, misschien dat ze nog wat geld in de vorm van een transfersom willen krijgen en dat ze me nu al willen laten gaan. Misschien ben ik mijn basisplaats wel kwijt als ik terugkom, we zullen het zien. We zullen gaan praten over mijn toekomst, denk ik. Er zijn ge?nteresseerde clubs, voor nu of na dit seizoen.?
Die moet je gewoon deze winterstop verkopen. Heeft echt veel voor ons betekent maar ik verwacht ook niet meer dat hij gaat verlengen en we zijn toch al nagenoeg veilig dus liever nu verkopen en er een paar ton aan overhouden en dan rustig gaan kijken naar een goede vervanger voor volgend jaar.
Ik denk dat hij nog wel de stap naar een Twente of Utrecht zou kunnen maken. Zou mooi voor hem zijn.
die gast het alles aan cambuur te danken hij zou zich wel wat anders op
mogen stellen is mijn mening. en ja inval beurten wist je vant e voren toch
al net als sambissa. ze hadden gewoon hier moeten blijven
Citaat van: denistel op januari 22, 2022, 14:23:19
die gast het alles aan cambuur te danken hij zou zich wel wat anders op
mogen stellen is mijn mening. en ja inval beurten wist je vant e voren toch
al net als sambissa. ze hadden gewoon hier moeten blijven
Die jongens krijgen waarschijnlijk 1 keer in hun leven de kans om op een groot toernooi te spelen. Ik gun ze dat beide wel, vooral nu wij er zo goed voorstaan.
En als Kallon dan toevallig een goaltje had gemaakt had ie wel langer mogen spelen, allemaal opportuun
Toch prachtig om zo'n toernooi mee te maken, zelfs als jeugdspeler had zo'n toernooi dag iets magisch. Laat staan zo'n groot toernooi als de Afrika Cup. En lekker spelen voor publiek _O_
Ik hoop dat je er snel weer bij bent.
Willem 2 schijnt interesse te hebben.. :zucht
Citaat van: Grijskijkert op januari 23, 2022, 08:51:03
Willem 2 schijnt interesse te hebben.. :zucht
echt meen je dat.
Heracles!
Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2022, 11:06:21
Heracles!
omdat Burgzorg daar vertrekt?
Had verwacht dat hij naar buitenland zou gaan of richting Vitesse
Citaat van: zeewolde op januari 28, 2022, 11:07:45
omdat Burgzorg daar vertrekt?
Had verwacht dat hij naar buitenland zou gaan of richting Vitesse
Ook, en omdat hij al eerder is gelinkt aan Heracles,en laatst nog een keer in de podcast van OF..
Jacobs kan eind van het seizoen naar Vitesse...dat Kallon die kant op kan heb ik nog niet vernomen.
Kallon was/is naar eigen zeggen bijna rond met een club uit het buitenland
Citaat van: justremco op januari 28, 2022, 11:24:26
Kallon was/is naar eigen zeggen bijna rond met een club uit het buitenland
wat is het nu dan?
Zou ?cht prachtig zijn als Cambuur hier nog wat aan overhoudt :thumbsup
Citaat van: justremco op januari 28, 2022, 11:24:26
Kallon was/is naar eigen zeggen bijna rond met een club uit het buitenland
Die club uit Belgi? ?
Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2022, 11:32:00
wat is het nu dan?
Dat de kans groot is dat hij voor einde transferdeadline vertrekt..
Citaat van: ruubmac op januari 28, 2022, 11:36:33
Zou ?cht prachtig zijn als Cambuur hier nog wat aan overhoudt :thumbsup
tja . Ik hef liever dat ie blijft
Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2022, 11:37:40
Dat de kans groot is dat hij voor einde transferdeadline vertrekt..
oke mooi nieuws en wat gaat het ons opleveren?
Citaat van: sunderland op januari 28, 2022, 11:39:00
tja . Ik hef liever dat ie blijft
Maar dan ook verlengen.. en in de zomer een transfer. Maar dat gaat niet gebeuren dus beter dat Cambuur wat centjes krijgt.
Gaat wel veel dreiging weg aan de linkerkant. Als die al weggaat..
Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2022, 11:40:07
oke mooi nieuws en wat gaat het ons opleveren?
denk tussen 1-1.5 ton
Citaat van: ruubmac op januari 28, 2022, 11:41:10
Maar dan ook verlengen.. en in de zomer een transfer. Maar dat gaat niet gebeuren dus beter dat Cambuur wat centjes krijgt.
Gaat wel veel dreiging weg aan de linkerkant. Als die al weggaat..
ik verdien er niks minder om hoor. Ik zie liever nog een fantastisch einde van het seizoen
Citaat van: sunderland op januari 28, 2022, 11:41:28
denk tussen 1-1.5 ton
jeetje dat is niet veel Sunderland
Citaat van: sunderland op januari 28, 2022, 11:42:31
ik verdien er niks minder om hoor. Ik zie liever nog een fantastisch einde van het seizoen
klopt helemaal :thumbsup
In Kerkrade willen ze vast ook nog wel een paar centjes hebben toch
Ik had liever gezien dat hij was gebleven.
Zonder Kallon gaan we heel wat minder kansen cree?ren... een klasse beter dan al onze andere vleugelspelers.
Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2022, 11:43:27
jeetje dat is niet veel Sunderland
nee maar ik zal er niet veel naastzitten. Cambuur zit ook in een spagaat omdat ie sowieso weggaat
Citaat van: EdsjeSCC op januari 28, 2022, 11:46:12
In Kerkrade willen ze vast ook nog wel een paar centjes hebben toch
https://www.transfermarkt.nl/xande-silva/profil/spieler/258011 ook een leuke speler die verhuurd mag worden..
Citaat van: EdsjeSCC op januari 28, 2022, 11:46:12
In Kerkrade willen ze vast ook nog wel een paar centjes hebben toch
jaaa klopt 8P
Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2022, 11:06:21
Heracles!
Hoe kom je erbij gek.. Heracles haalt Hansson van Fortuna..
Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2022, 12:24:45
Hoe kom je erbij gek.. Heracles haalt Hansson van Fortuna..
probeer je op hoog nivo te praten door op jezelf te antwoorden :_schater
Ik snap het niet helemaal denk ik. Ik bedoel dat ze voor Pflucke vast nog wel wat willen beuren
Pflucke is unieke kans en moet je vol voor gaan! Die past echt bij ons.
Als je 2 ton voor Kallon kan krijgen moet je voor dat geld met Pflucke toch een hele goede vervanger kunnen halen?!
Reon Boeringa @reonboeringa
1m
Cambuur is voor een vertrek van Issa Kallon gaan liggen. Konyaspor wilde hem per direct inlijven, maar het bod van de Turken was volgens Foeke Booy ontoereikend. ?Daarmee is het van de baan.?
Nog niet weg dus.
Citaat van: hobbes op januari 28, 2022, 14:21:07
Reon Boeringa @reonboeringa
1m
Cambuur is voor een vertrek van Issa Kallon gaan liggen. Konyaspor wilde hem per direct inlijven, maar het bod van de Turken was volgens Foeke Booy ontoereikend. ?Daarmee is het van de baan.?
Nog niet weg dus.
dan ben ik heel benieuwd naar het bod.
Die gaat dus in de zomer daarheen en vangt wat extra aan tekengeld.
Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2022, 14:28:30
dan ben ik heel benieuwd naar het bod.
3 ton volgens Andor Faber
Citaat van: hobbes op januari 28, 2022, 14:42:51
3 ton volgens Andor Faber
Pff had hem dan laten gaan. Vind ik een prima bedrag.
Issa Kallon kan een transfer maken naar de nummer twee van Turkije, Konyaspor. Echter vindt #Cambuur het bod van zo'n drie ton onvoldoende.
De club heeft het naast zich neergelegd, ook omdat er op korte termijn geen goede vervanger voor Kallon meer kan worden gehaald.
https://twitter.com/Andor_F/status/1487057214946877441
Citaat van: Inferno-058 op januari 28, 2022, 14:45:10
Pff had hem dan laten gaan. Vind ik een prima bedrag.
"De club heeft het naast zich neergelegd, ook omdat er op korte termijn geen goede vervanger voor Kallon meer kan worden gehaald."
Citaat van: Inferno-058 op januari 28, 2022, 14:45:10
Pff had hem dan laten gaan. Vind ik een prima bedrag.
klopt helemaal met een doorverkoop percentage.
Citaat van: hobbes op januari 28, 2022, 14:47:25
"De club heeft het naast zich neergelegd, ook omdat er op korte termijn geen goede vervanger voor Kallon meer kan worden gehaald."
ik snap er niks van en op 1 juli gratis op te halen.
En straks in het nieuwe seizoen moeten we de hand op de knip houden.
Ohhhhh foeke foeke foeke.
En kunnen geen vervanging gehaald worden jeetje man lig je te slapen :_schater
Het is nog lang geen 31 januari 0:00. Niet voor niets meldt Andor Faber al dat de kans groot is dat Konyaspor nog met een nieuw bod terugkomt bij Cambuur.
Dit is gewoon "het spel" dat handel heet. Die Turken gooien er straks nog iets boven en dan wordt het handjeklap. En zo dramatisch is het ook niet als hij vertrekt. We hebben Joosten en Sambissa voor die plek.
Citaat van: hobbes op januari 28, 2022, 14:47:25
"De club heeft het naast zich neergelegd, ook omdat er op korte termijn geen goede vervanger voor Kallon meer kan worden gehaald."
Deze snap ik niet helemaal. De vervanger (Joosten) hadden ze al in huis gehaald toch?
3 ton.. strikje erom. Rare beslissing. Of het is blufpoker
Neem aan blufpoker en dat het straks 350k wordt want voor dat soort bedragen mag je in je handen knijpen bij nog 5 maanden contract
Citaat van: CambuurAmersfoort op januari 28, 2022, 15:33:11
Neem aan blufpoker en dat het straks 350k wordt want voor dat soort bedragen mag je in je handen knijpen bij nog 5 maanden contract
Tuurlijk is het een spel dat gespeeld word ,die Turken komen wel met een 2e bod...Kallon schijnt al rond te zijn.
Het bedrag van 3 ton was inclusief allerlei bonussen, weet de LC te melden. Zo financieel aantrekkelijk was het dus ook weer niet.
Citaat van: Collingwood op januari 28, 2022, 16:00:27
Het bedrag van 3 ton was inclusief allerlei bonussen, weet de LC te melden. Zo financieel aantrekkelijk was het dus ook weer niet.
Gerard Bos @GerardBos
Overigens zou je zeggen: strik erom, nu niks voor Kallon. Maar snap Cambuur wel: bod was met bonussen hooguit drie ton. Dus in de basis lager. Moet wat af, blijft weinig over. Goede Kallon kan alsnog van verdienste zijn door bij te dragen aan hoge klassering en dus meer tv-gelden
Citaat van: hobbes op januari 28, 2022, 16:11:46
Gerard Bos @GerardBos
Overigens zou je zeggen: strik erom, nu niks voor Kallon. Maar snap Cambuur wel: bod was met bonussen hooguit drie ton. Dus in de basis lager. Moet wat af, blijft weinig over. Goede Kallon kan alsnog van verdienste zijn door bij te dragen aan hoge klassering en dus meer tv-gelden
Ook dat nog inderdaad. Kallon kwam destijds gratis over van Utrecht, maar Cambuur moet wel een doorverkooppercentage betalen.
Citaat van: Collingwood op januari 28, 2022, 16:13:07
Ook dat nog inderdaad. Kallon kwam destijds gratis over van Utrecht, maar Cambuur moet wel een doorverkooppercentage betalen.
Als je het zo leest kan je beter maar voor een zo hoog mogelijke positie in de competitie gaan.
Het is nog maar de vraag of Issa Kallon deze transferperiode vertrekt bij SC Cambuur. Het Turkse Konyaspor heeft zich in Leeuwarden gemeld, maar krijgt nul op het rekest omdat Cambuur niet akkoord gaat met de aanbieding.
Konyaspor heeft een bod van om en nabij de 300.000 euro neergelegd bij Cambuur. Kallon loopt aan het einde van dit seizoen uit zijn contract, dus dit is voor de club het enige moment om nog iets aan hem te verdienen, desondanks is Cambuur niet van plan om in te stemmen.
Technisch manager Foeke Booy laat aan Voetbal International weten dat het 'van de baan' is. Niet alleen het bod is te laag, het is voor Cambuur te kort dag om voor 31 januari een vervanger binnen te halen, schrijft Omrop Fryslan. Volgens de Leeuwarder Courant hoopte Cambuur op de komst van een spits, maar dat gaat niet door en is voor de club een extra reden om Kallon te behouden.
Zaakwaarnemer Menno Groenveld is allerminst blij met de gang van zaken, vertelt hij aan VoetbalPrimeur. "Cambuur laat hem niet gaan. We hebben alles geprobeerd, maar het is niet voldoende. Ze gunnen het hem niet. Cambuur denkt alleen aan zichzelf, ze verwachten dat de speler zich inzet voor het behalen van Europa terwijl zij het hem juist op dit moment afnemen."
Wat een belachelijke opmerking van die zaakwaarnemer. Dankzij Henk en de rest van de technische staf is Kallon veel beter geworden dan toen hij binnen kwam. Omdat hij niet bij wil tekenen zal Cambuur niks meer aan hem verdienen als hij in de zomer vertrekt. En dan durft de zaakwaarnemer dit zeggen? Gevalletje pot verwijt de ketel.
Wat een lul die zaakwaarnemer. Is de steun van Cambuur aan Kallon vergeten denk ik? En als een speler bewust niet bijtekent mag een club er niks van zeggen, en nu zouden ze hem niks gunnen. Als voor zijn eigen beurs ben ik bang.
Vreemde reactie van die zaakwaarnemer, Ook onzin dat cambuur t hem niet zou gunnen. Kallon is nu veel te belangrijk bij cambuur. Dus logisch dat cambuur hem niet zomaar laat gaan. T enige is dat t nu de enige mogelijkheid om nog wat aan hem te verdienen. Maar goed t is niet anders.
Inderdaad. Kallon heeft veel steun gehad van de club.
En er zal niemand binnen de club serieus op rekenen dat we Europees gaan halen....
Citaat van: Bankzitter op januari 28, 2022, 16:37:05
Inderdaad. Kallon heeft veel steun gehad van de club.
En er zal niemand binnen de club serieus op rekenen dat we Europees gaan halen....
Dit heeft niemand binnen de club heeft dit gezegd, het gaat om de stand dit i.v.m. tv-gelden..
Als je plek 8 behoudt en de beker wordt gewonnen door 1 van de eerste 7 speel je wel PO volgens mij
Hoe eerder die kinderverkrachter oprot hoe beter.
Citaat van: el haj op januari 28, 2022, 16:52:01
Hoe eerder die kinderverkrachter oprot hoe beter.
doe even normaal
Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2022, 16:53:12
doe even normaal
Pardon? Hij is gewoon veroordeeld hoor.
Citaat van: el haj op januari 28, 2022, 16:56:10
Pardon? Hij is gewoon veroordeeld hoor.
Haal je nu echt iets aan wat 8 jaar geleden is gebeurt tussen een jongen van 18 en een meisje van 15 die zei dat ze 18 was..
Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2022, 16:58:37
Haal je nu echt iets aan wat 8 jaar geleden is gebeurt tussen een jongen van 18 en een meisje van 15 die zei dat ze 18 was..
Ik heb al die tijd op mijn tong gebeten ja; je hebt mij hem ook n??it zien toejuichen, applaudisseren of wat dan ook. Ik vind het walgelijk dat die jongen hier een contract heeft en nu dat er bijna op zit heb ik genoeg van mijn mond erover te houden.
Die arme meid was godverdomme 14, Grijskijkert, dat kun je toch niet bagatelliseren?! Waar haal je in godsnaam vandaan dat Kallon 18 was trouwens?
Citaat van: el haj op januari 28, 2022, 16:52:01
Hoe eerder die kinderverkrachter oprot hoe beter.
Houd toch je mond kerel.
Al heel lang geleden.
Citaat van: Specuveter op januari 28, 2022, 17:08:50
Houd toch je mond kerel.
Al heel lang geleden.
Oh, ok. Nee, dan is het allemaal goed.
Citaat van: el haj op januari 28, 2022, 17:08:25
Ik heb al die tijd op mijn tong gebeten ja; je hebt mij hem ook n??it zien toejuichen, applaudisseren of wat dan ook. Ik vind het walgelijk dat die jongen hier een contract heeft en nu dat er bijna op zit heb ik genoeg van mijn mond erover te houden.
Die arme meid was godverdomme 14, Grijskijkert, dat kun je toch niet bagatelliseren?!
Die zelf het initiatief nam zei dat ze 18 was en er niets tegen haar zin is gebeurt , en hij was 18/19 jaar toen het gebeurt is.. En het is 8 jaar geleden, is het dan niet een keer klaar?
Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2022, 17:15:08
Die zelf het initiatief nam zei dat ze 18 was en er niets tegen haar zin is gebeurt , en hij was 18/19 jaar toen het gebeurt is..
Dou wast erbij lees ik wel
Citaat van: sunderland op januari 28, 2022, 17:17:28
Dou wast erbij lees ik wel
Er viel veel over te lezen..
Citaat van: sunderland op januari 28, 2022, 17:19:07
en dat was de waarheid?
Wordt nou niet eens moe van je zelf..ouwe opruier!
Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2022, 17:19:57
Wordt nou niet eens moe van je zelf..ouwe opruier!
nee. Ik vind er ook wat van.
Iedereen moet/mag er het zijne van vinden
Citaat van: Tanjajeah op januari 28, 2022, 16:24:37
Het is nog maar de vraag of Issa Kallon deze transferperiode vertrekt bij SC Cambuur. Het Turkse Konyaspor heeft zich in Leeuwarden gemeld, maar krijgt nul op het rekest omdat Cambuur niet akkoord gaat met de aanbieding.
Konyaspor heeft een bod van om en nabij de 300.000 euro neergelegd bij Cambuur. Kallon loopt aan het einde van dit seizoen uit zijn contract, dus dit is voor de club het enige moment om nog iets aan hem te verdienen, desondanks is Cambuur niet van plan om in te stemmen.
Technisch manager Foeke Booy laat aan Voetbal International weten dat het 'van de baan' is. Niet alleen het bod is te laag, het is voor Cambuur te kort dag om voor 31 januari een vervanger binnen te halen, schrijft Omrop Fryslan. Volgens de Leeuwarder Courant hoopte Cambuur op de komst van een spits, maar dat gaat niet door en is voor de club een extra reden om Kallon te behouden.
Zaakwaarnemer Menno Groenveld is allerminst blij met de gang van zaken, vertelt hij aan VoetbalPrimeur. "Cambuur laat hem niet gaan. We hebben alles geprobeerd, maar het is niet voldoende. Ze gunnen het hem niet. Cambuur denkt alleen aan zichzelf, ze verwachten dat de speler zich inzet voor het behalen van Europa terwijl zij het hem juist op dit moment afnemen."
Wat een belachelijke opmerking van die zaakwaarnemer. Dankzij Henk en de rest van de technische staf is Kallon veel beter geworden dan toen hij binnen kwam. Omdat hij niet bij wil tekenen zal Cambuur niks meer aan hem verdienen als hij in de zomer vertrekt. En dan durft de zaakwaarnemer dit zeggen? Gevalletje pot verwijt de ketel.
En vergeet al dat gezeik rond die rechtzaak niet, Cambuur heeft hem in alles gesteund en mede dankzij Cambuur staat hij waar hij nu staat. l8l
Het feit blijft dat Cambuur hem gesteund heeft in een voor hem moeilijk tijd en dat hij daar door waarschijnlijk ?berhaupt nog een carri?re heeft
Citaat van: el haj op januari 28, 2022, 17:11:49
Oh, ok. Nee, dan is het allemaal goed.
Ach ze waren maar met z'n 3-en h?, moet toch kunnen?
Ik denk er net zo over als jij. Er zijn mensen die zonder veroordeling jaren niet welkom zijn bij onze club.
Citaat van: el haj op januari 28, 2022, 16:56:10
Pardon? Hij is gewoon veroordeeld hoor.
ouwe koeien uit de sloot halen.
Citaat van: el haj op januari 28, 2022, 17:08:25
Ik heb al die tijd op mijn tong gebeten ja; je hebt mij hem ook n??it zien toejuichen, applaudisseren of wat dan ook. Ik vind het walgelijk dat die jongen hier een contract heeft en nu dat er bijna op zit heb ik genoeg van mijn mond erover te houden.
Die arme meid was godverdomme 14, Grijskijkert, dat kun je toch niet bagatelliseren?! Waar haal je in godsnaam vandaan dat Kallon 18 was trouwens?
wat bist een stumper??
Citaat van: Specuveter op januari 28, 2022, 17:08:50
Houd toch je mond kerel.
Al heel lang geleden.
amen w:)
net als jacobs nou niet in de beste vorm de laatste tijden. 3 ton gewoon pakken
over 5 maanden heb je niks
Het gaat om ongeveer 12 wedstrijden.
Je kunt Jacobs erbij doen voor 1 milj.
Leuk gebaar naar de zaakwaarnemer
Citaat van: denistel op januari 28, 2022, 17:53:32
net als jacobs nou niet in de beste vorm de laatste tijden. 3 ton gewoon pakken
over 5 maanden heb je niks
Als het drie ton voor Cambuur ben ik het met je eens. Maar als je afhankelijk bent van bonussen en er gaat ook nog een deel naar Utrecht dan snap ik waarom ze hem niet verkopen.
Citaat van: denistel op januari 28, 2022, 17:53:32
net als jacobs nou niet in de beste vorm de laatste tijden. 3 ton gewoon pakken
over 5 maanden heb je niks
denistel hou je ook rekening mee met tv geld.
Hoe hoger je eindigt hoe meer tv geld dat je krijgt.
Volgens mij staan Turkse clubs wel bekend als goede bieders maar niet altijd als goede betalers. Laat hem nog maar een half jaar blijven dan, kunnen hem nog wel gebruiken.
Citaat van: papier op januari 28, 2022, 20:15:04
Volgens mij staan Turkse clubs wel bekend als goede bieders maar niet altijd als goede betalers. Laat hem nog maar een half jaar blijven dan, kunnen hem nog wel gebruiken.
Het is wel de transfermarkt h?. Zie het wel gebeurd dat ze 2 ton meer bieden, en ze kallon alsnog laten gaan. Er gaat vast nog wat gebeuren.
Citaat van: Trainert! op januari 28, 2022, 20:34:00
Het is wel de transfermarkt h?. Zie het wel gebeurd dat ze 2 ton meer bieden, en ze kallon alsnog laten gaan. Er gaat vast nog wat gebeuren.
5 ton, met nog een half jaar? Dat lijkt mij dan ook wel verstandig
Citaat van: Lore op januari 28, 2022, 21:28:14
5 ton, met nog een half jaar? Dat lijkt mij dan ook wel verstandig
Als ik het nieuws van de zaakwaarnemer rond Kallon lees krijg ik spontane aandrang.
De club heeft hem gebracht waar hij nu staat, in het verleden met die zedenzaak heeft de club hem gesteund en is in hem blijven geloven.
Kallon heeft de van de club toestemming gekregen om te spelen voor de Afrika cup waarmee de club in principe een aderlating heeft moeten doen op de linkervleugel.
Nu krijgen ze het verwijt van die knakenschraper dat de club alleen aan zich zelf denkt :R
Als Kallon geen afstand doet van deze beschuldiging, mg hij wat mij betreft vanmorgen nog vetrekken, al zou het gratis zijn.
Citaat van: Vlampiep op januari 29, 2022, 09:31:29
Als ik het nieuws van de zaakwaarnemer rond Kallon lees krijg ik spontane aandrang.
De club heeft hem gebracht waar hij nu staat, in het verleden met die zedenzaak heeft de club hem gesteund en is in hem blijven geloven.
Kallon heeft de van de club toestemming gekregen om te spelen voor de Afrika cup waarmee de club in principe een aderlating heeft moeten doen op de linkervleugel.
Nu krijgen ze het verwijt van die knakenschraper dat de club alleen aan zich zelf denkt :R
Als Kallon geen afstand doet van deze beschuldiging, mg hij wat mij betreft vanmorgen nog vetrekken, al zou het gratis zijn.
ik had Kallon 2 weken terug nog live in de sportcast. Hij sprak gewoon eerlijk en open. Als het nu dus is veranderd komt dat waarschijnlijk weer door dat klote geld en door die zaakwaarnemer. Wat jij zegt idd , flikker dan een eind op, zeker omdat ie zoveel aan ons heeft te danken.
En Cambuur kan hem nog dwarszitten door hem niet meer te laten spelen.
Citaat van: Vlampiep op januari 29, 2022, 09:31:29
Als ik het nieuws van de zaakwaarnemer rond Kallon lees krijg ik spontane aandrang.
De club heeft hem gebracht waar hij nu staat, in het verleden met die zedenzaak heeft de club hem gesteund en is in hem blijven geloven.
Kallon heeft de van de club toestemming gekregen om te spelen voor de Afrika cup waarmee de club in principe een aderlating heeft moeten doen op de linkervleugel.
Nu krijgen ze het verwijt van die knakenschraper dat de club alleen aan zich zelf denkt :R
Als Kallon geen afstand doet van deze beschuldiging, mg hij wat mij betreft vanmorgen nog vetrekken, al zou het gratis zijn.
Echt helemaal met je eens. Hij had wat mij betreft al jaren geleden moeten vertrekken, maar de club heeft hem gesteund.
Kallon lijkt me echt een prima jongen, maar wel een die enorm vatbaar is voor be?nvloeding van buitenaf. Kijk naar de groei in zijn spel, ik ben er echt van overtuigd dat dit komt door de TS die hem vertrouwen geven en hem helpen de juiste keuzes maken. De keerzijde is dat be?nvloeding ook anders kan lopen, zie zijn zaakwaarnemer.
Kallon kan voetbaltechnisch een stap omhoog, daar ben ik van overtuigd. Maar als hij succesvol die stap wil maken moet hij echt gaan naar een club die hem ook fouten wil laten maken en vertrouwen kan geven. Zoals dat hier ook bij Cambuur is gebeurd. Anders zie ik hem elders niet slagen (en was hij hier ook niet geslaagd).
Citaat van: papier op januari 29, 2022, 18:57:57
Kallon lijkt me echt een prima jongen, maar wel een die enorm vatbaar is voor be?nvloeding van buitenaf. Kijk naar de groei in zijn spel, ik ben er echt van overtuigd dat dit komt door de TS die hem vertrouwen geven en hem helpen de juiste keuzes maken. De keerzijde is dat be?nvloeding ook anders kan lopen, zie zijn zaakwaarnemer.
Kallon kan voetbaltechnisch een stap omhoog, daar ben ik van overtuigd. Maar als hij succesvol die stap wil maken moet hij echt gaan naar een club die hem ook fouten wil laten maken en vertrouwen kan geven. Zoals dat hier ook bij Cambuur is gebeurd. Anders zie ik hem elders niet slagen (en was hij hier ook niet geslaagd).
Goed omschreven.
Dit dacht ik precies ook bij de club Konyaspor. Zit je dan alleen in het midden van Turkije. De cultuur en taal heel anders. De stad stelt weinig voor ondanks dat er 1 miljoen mensen wonen , en zit overal ver vanaf.
Kallon gaat het daar niet redden.
Citaat van: papier op januari 29, 2022, 18:57:57
Kallon lijkt me echt een prima jongen, maar wel een die enorm vatbaar is voor be?nvloeding van buitenaf. Kijk naar de groei in zijn spel, ik ben er echt van overtuigd dat dit komt door de TS die hem vertrouwen geven en hem helpen de juiste keuzes maken. De keerzijde is dat be?nvloeding ook anders kan lopen, zie zijn zaakwaarnemer.
Kallon kan voetbaltechnisch een stap omhoog, daar ben ik van overtuigd. Maar als hij succesvol die stap wil maken moet hij echt gaan naar een club die hem ook fouten wil laten maken en vertrouwen kan geven. Zoals dat hier ook bij Cambuur is gebeurd. Anders zie ik hem elders niet slagen (en was hij hier ook niet geslaagd).
ik vind hem voetbaltechnisch helemaal niet zo goed. Ik denk dat hij het buiten de eredivisie nergens gaat redden.
Citaat van: sunderland op januari 30, 2022, 11:00:05
Ik denk dat hij het buiten de eredivisie nergens gaat redden.
Ik denk dat ie het buiten deze TS nergens gaat redden
Jammer dat Kallon over weinig realiteitszin beschikt.
Hij laat zich gek maken door zo'n knakenschraper, terwijl hij bij onze club zijn maximale nivo haalt.
Een goed gesprek met onze TS zou hem weer met beide beentjes op de grasmat kunnen zetten, maar als hij daar niet gevoelig voor is, is dit het hoogste nivo waar hij als basisspeler heeft geacteerd.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 30, 2022, 11:02:19
Ik denk dat ie het buiten deze TS nergens gaat redden
dat denk ik eerlijk gezegd ook. Dat ie nu een bak poen wil/kan pakken is logisch. Lui staan 2 e en kunnen zelfs championsleaque halen
Citaat van: Vlampiep op januari 30, 2022, 11:11:56
Jammer dat Kallon over weinig realiteitszin beschikt.
Hij laat zich gek maken door zo'n knakenschraper, terwijl hij bij onze club zijn maximale nivo haalt.
Een goed gesprek met onze TS zou hem weer met beide beentjes op de grasmat kunnen zetten, maar als hij daar niet gevoelig voor is, is dit het hoogste nivo waar hij als basisspeler heeft geacteerd.
exact
Na de opmerkingen die zijn zaakwaarnemer heeft gedaan kom je nu toch een beetje in een impasse. Dit gaat toch weer voor onrust zorgen, na alles wat de club voor hem heeft gedaan...
Lekker 3 ton vangen en strik erom. Ik denk dat zijn motivatie weg is en zijn niveau daardoor ook zeker niet zal stijgen.
Of hij gaat er echt voor en speelt zich nog meer n de kijker.
Kallon is nog niet klaar in Leeuwarden ik zou als ik hem was nog een jaartje Cambuur.
Kallon heeft een egocentrische kut zaakwaarnemer die hem niet verder helpt of Kallon nou vertrekt of niet.
Gauw een andere nemen en verlengen.
Zo te zien aan het interview bij VI is hij not amused.
Gaat hier niet de symphatie-prijs winnen. Is ook niet het belangrijkste, zijn taak is om goed te voetballen en dat doet hij naar behoren. Maar als een speler vijf seizoenen bij Cambuur speelt en betrokken is bij kampioenschappen en topprestaties in de eredivisie kun je normaal gesproken als een halve clublegende de deur uit. Dat zal bij hem niet meer gebeuren.
Ik vind het niet zo raar dat hij teleurgesteld is. Hij kan gaan spelen voor een team dat waarschijnlijk CL gaat spelen en ook nog eens dik cashen. En Cambuur had gezegd dat ze hem graag nu nog wilden verkopen als hij niet ging verlengen. Dan komt er een bod en dan laten ze hem niet gaan.
In dat interview zegt hij zelf trouwens verder ook nog dat hij zich volledig gaat inzetten om een play off plek te halen en zn eigen glazen ook niet in wil gooien.
Citaat van: R058 op januari 30, 2022, 15:45:02
Ik vind het niet zo raar dat hij teleurgesteld is. Hij kan gaan spelen voor een team dat waarschijnlijk CL gaat spelen en ook nog eens dik cashen. En Cambuur had gezegd dat ze hem graag nu nog wilden verkopen als hij niet ging verlengen. Dan komt er een bod en dan laten ze hem niet gaan.
In dat interview zegt hij zelf trouwens verder ook nog dat hij zich volledig gaat inzetten om een play off plek te halen en zn eigen glazen ook niet in wil gooien.
Natuurlijk mag hij teleurgesteld zijn. Maar inmiddels hebben zijn zaakwaarnemer en hij met drie interviews de media gezocht met deze boodschap. Is natuurlijk om druk op Cambuur te zetten om hem alsnog te laten gaan. Dat vind ik niet erg sympathiek, zeker niet tegenover een club waaraan hij zeer veel te danken heeft (steun tijdens de rechtszaak, en Henk en co hebben hem beduidend beter gemaakt dan hij was).
Zou me overigens niet verbazen als hij alsnog vertrekt, in meerdere media was te lezen dat de Turken nog terug gaan komen met een tweede bod.
Citaat van: Collingwood op januari 30, 2022, 15:50:24
Natuurlijk mag hij teleurgesteld zijn. Maar inmiddels hebben zijn zaakwaarnemer en hij met drie interviews de media gezocht met deze boodschap. Is natuurlijk om druk op Cambuur te zetten om hem alsnog te laten gaan. Dat vind ik niet erg sympathiek, zeker niet tegenover een club waaraan hij zeer veel te danken heeft (steun tijdens de rechtszaak, en Henk en co hebben hem beduidend beter gemaakt dan hij was).
Zou me overigens niet verbazen als hij alsnog vertrekt, in meerdere media was te lezen dat de Turken nog terug gaan komen met een tweede bod.
Ben t over dat druk zetten wel eens ja. Dat is niet echt netjes, maar je kan t ook zien als eerlijk zijn. Ik weet niet zo goed hoe al die dingen met interviews gaan.
Hoop wel dat t toch nog lukt dat hij weggaat en wij een nieuwe speler halen. Vaak komen er toch nog wel wat dingen los als clubs in paniek raken op de laatste dag.
Citaat van: R058 op januari 30, 2022, 15:45:02
Ik vind het niet zo raar dat hij teleurgesteld is. Hij kan gaan spelen voor een team dat waarschijnlijk CL gaat spelen en ook nog eens dik cashen. En Cambuur had gezegd dat ze hem graag nu nog wilden verkopen als hij niet ging verlengen. Dan komt er een bod en dan laten ze hem niet gaan.
In dat interview zegt hij zelf trouwens verder ook nog dat hij zich volledig gaat inzetten om een play off plek te halen en zn eigen glazen ook niet in wil gooien.
Als je nu verkoopt moet je boter bij de vis krijgen. Niks met bonussen waarvan je niet zeker weet of je ze krijgt.
Jammer dat Kallon zn oren laat hangen naar z'n zaakwaarnemer.
Die jongen heeft alles te danken aan Cambuur. Gewoon nederig je mond houden is op z'n plaats hier. In plaats daarvan zoeken ze de media op met misinformatie over de ambities van Cambuur en om Cambuur in een kwaad daglicht te zetten.
Wat mij betreft lekker naar de tribune.
cambuur is gewoon zijn niveau is mijn mening hoger op wordt het niks denk ik
joosten is voetballend ook beter lijkt mij.die moet misschien nog wat scherper
worden maar dat komt vast goed
Citaat van: denistel op januari 30, 2022, 18:00:15
cambuur is gewoon zijn niveau is mijn mening hoger op wordt het niks denk ik
joosten is voetballend ook beter lijkt mij.die moet misschien nog wat scherper
worden maar dat komt vast goed
zijn nog maar 2 wedstrijden, maar heeft mij nog jiet kunnen bekoren.
Kallon is echt klasse beter dan Joosten.
Qua gedrag misschien niet maar voetballend wel
Joosten moet vooral nog veel fitter worden. Begint vaak veelbelovend aan de wedstrijd, maar na 30 minuten wordt het al wat minder en na rust meestal helemaal onzichtbaar. Ik neem aan dat de wedstrijdfitheid bij een professionele sporter snel omhoog zal gaan.
Citaat van: zeewolde op januari 30, 2022, 18:25:44
zijn nog maar 2 wedstrijden, maar heeft mij nog jiet kunnen bekoren.
Kallon is echt klasse beter dan Joosten.
Qua gedrag misschien niet maar voetballend wel
Zo zie je hoe meningen verschillen: ik denk dat Joosten in potentie een betere speler is. Bij Kallon is veel volgens mij op zijn snelheid gebaseerd, denk dat Joosten technisch beter is en alleen nog een beetje moet wennen.
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2022, 18:30:10
Zo zie je hoe meningen verschillen: ik denk dat Joosten in potentie een betere speler is. Bij Kallon is veel volgens mij op zijn snelheid gebaseerd, denk dat Joosten technisch beter is en alleen nog een beetje moet wennen.
als je jouw provinciegenoten mag geloven is Joosten een blind paard zonder assists en goals. Dus dat technisch beter zal wel mee (tegen) vallen.
Maar in gevallen waar ik te negatief oordeel hoop ik altijd datvik al snel mijn ongelijk moet toegeven.
Vreemde reactie van zowel zaakwaarnemer als Kallon zelf, Kallon moet niet vergeten dat hij veel te danken heeft aan cambuur. En daarbij als kallon eerder verkocht kon worden had cambuur hem voor een goed bedrag echt wel verkocht. Maar t was nu te kort dag. Er moest wel een degelijke vervanger gehaald worden dan voor hem. Ik hoop niet dat dit nu invloed gaat hebben op zijn inzet voor cambuur. Ik ben daar nu wel bang voor eerlijk gezegd.
Citaat van: zeewolde op januari 30, 2022, 18:32:24
als je jouw provinciegenoten mag geloven is Joosten een blind paard zonder assists en goals. Dus dat technisch beter zal wel mee (tegen) vallen.
Maar in gevallen waar ik te negatief oordeel hoop ik altijd datvik al snel mijn ongelijk moet toegeven.
Heeft ook met de speelstijl van Buijs te maken, maar we gaan het zien.
Citaat van: Scc4-ever op januari 30, 2022, 18:36:40
Vreemde reactie van zowel zaakwaarnemer als Kallon zelf, Kallon moet niet vergeten dat hij veel te danken heeft aan cambuur. En daarbij als kallon eerder verkocht kon worden had cambuur hem voor een goed bedrag echt wel verkocht. Maar t was nu te kort dag. Er moest wel een degelijke vervanger gehaald worden dan voor hem. Ik hoop niet dat dit nu invloed gaat hebben op zijn inzet voor cambuur. Ik ben daar nu wel bang voor eerlijk gezegd.
100%. Precies een type speler wat kan pieken op belangrijke momenten maar die na zo'n tegenslag dat ook heel moeilijk kan verwerken.
Daarom hoop ik stiekem alsnog dat booij met een iets hoger bod akkoord gaat. Wij gaan heel weinig meer aan hem hebben in die laatste 15 wedstrijden denk ik en die paar ton kunnen wij tegelijkertijd wel perfect gebruiken om een goede vervanger te zoeken.
Als die Turken er morgen nog ??n a twee ton bij doen is hij weg.
Als ie blijft zal ie wel moeten presteren, ze gaan hem niet nemen als ie een half jaar geleden het vrij goed heeft gedaan
Citaat van: CambuurAmersfoort op januari 30, 2022, 18:41:45
100%. Precies een type speler wat kan pieken op belangrijke momenten maar die na zo'n tegenslag dat ook heel moeilijk kan verwerken.
Daarom hoop ik stiekem alsnog dat booij met een iets hoger bod akkoord gaat. Wij gaan heel weinig meer aan hem hebben in die laatste 15 wedstrijden denk ik en die paar ton kunnen wij tegelijkertijd wel perfect gebruiken om een goede vervanger te zoeken.
ik betwijfel of cambuur hem nu snel laat gaan hoor. T is te kort dag. Helemaal omdat er wel een vervanger moet komen dan. Ik moet t echt nog zien. Maarja je zit wel met een speler die eigenlijk weg wil. En waarvan maar de vraag is of hij zich wel echt volledig gaat inzetten nog voor zijn huidige club. Als hij blijft moet hij zich voor de volle 100% inzetten.
Citaat van: Specuveter op januari 30, 2022, 18:46:55
Als die Turken er morgen nog ??n a twee ton bij doen is hij weg.
Dit verwacht en hoop ik ook.
Zulke ondankbare spelers hoeven ons shirt niet meer te dragen. Voor mij heb je na deze uitspraken, na alles wat je aan cambuur te danken hebt echt volledig afgedaan en hoef je echt niet meer opgesteld te worden.
Lekker met jongens spelen die willen vechten voor de club.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 30, 2022, 11:02:19
Ik denk dat ie het buiten deze TS nergens gaat redden
Dat denk ik ook. Hij moet in z?n hoofd top zijn om het beste uit zichzelf te halen (en kan niet op halve kracht goede prestaties neerzetten, daar is hij voetbaltechnisch weer te zwak voor). Ik denk nu dat zijn zaakwaarnemer teveel in zijn hoofd zit met randzaken die ten ten koste gaan van Kallon en zijn prestaties.
Het jammere is, even los van ons als club, dat dit niet in het belang is van Kallon. Terwijl de zaakwaarnemer juist in dat belang zou moeten denken. Een advies om niet te verlengen zou daar vanuit dat perspectief prima in passen, maar met een half jaar moeilijk doen niet.
Ik sluit dus niet uit dat dit geouwehoer gaat zorgen voor slechtere prestaties van Kallon. Hoofd op een andere plek, commentaar vanaf de tribunes. K?t presteren en wie weet naar de bank. En dan krijgt de zaakwaarnemer gelijk (of zo zal hij dat framen) want de stap naar een club die Europees voetbal speelt is dan een gepasseerd station.
Als kallon zich zo benadeeld voelt zoals inhet nieuws wordt omschreven zou ik zeggen, strikje dur om en weg met die klootzak.
Kallon als je echt weg wil dan geef je het tekengeld aan Cambuur en de kosten van de zaakwaarnemer betaal je zelf uit je eigen portemonnee.
Cambuur wil gewoon 3 to netto.
Citaat van: CambuurAmersfoort op januari 30, 2022, 18:41:45
100%. Precies een type speler wat kan pieken op belangrijke momenten maar die na zo'n tegenslag dat ook heel moeilijk kan verwerken.
Daarom hoop ik stiekem alsnog dat booij met een iets hoger bod akkoord gaat. Wij gaan heel weinig meer aan hem hebben in die laatste 15 wedstrijden denk ik en die paar ton kunnen wij tegelijkertijd wel perfect gebruiken om een goede vervanger te zoeken.
Maar we hebben toch al een vervanger?
Bovendien.. moeten wij niet verkopen om te overleven als club door dit corona gedoe met een nieuw stadion op komst. Het lijkt me dat wij elke cent moeten pakken om de kosten te drukken.
Volgens mij heeft Konyaspor ene Muric van Rijeka gehaald voor de linkerkant.
Dan zal interesse voor Kallon wel weg zijn.
Prima, zal hij toch echt z?n best moeten blijven doen.
Deze groep is al 3 seizoenen bezig iets unieks te bereiken. Dat zullen ze toch ook wel samen goed willen afsluiten.
Daarna valt in de zomer deze groep uit elkaar.... voor die tijd nog even vlammen voor 14 wedstrijden (of meer?) .
Citaat van: zeewolde op januari 31, 2022, 08:22:29
Volgens mij heeft Konyaspor ene Muric van Rijeka gehaald voor de linkerkant.
Dan zal interesse voor Kallon wel weg zijn.
Denk het niet, die Muric speelde eerder bij Ajax (en kon er geen fluit van)
Citaat van: papier op januari 31, 2022, 10:23:27
Denk het niet, die Muric speelde eerder bij Ajax (en kon er geen fluit van)
Het gaat wel om hem, maar schijnt dat speler niet wil.
Overigens heeft Konyaspor 6 ton voor hem geboden
Citaat van: zeewolde op januari 31, 2022, 10:27:58
Het gaat wel om hem, maar schijnt dat speler niet wil.
Overigens heeft Konyaspor 6 ton voor hem geboden
Nu hebben ze in Turkije nog wel tot 7 februari de tijd om spelers te halen. Dus wat dat betreft kan er nog veel gebeuren.
Bedankt en tot ziens
Omdat die blijft?
Kallon weg, en Manu weer halen
Denk niet dat er nog wat gebeurt
Andor Faber
@Andor_F
Ik heb alle pizzeria's in Leeuwarden gebeld, maar nergens is een bestelling vanaf het Cambuurplein binnengekomen... Winking face
Ofwel: #Cambuur is klaar en doet niets op deze #DeadlineDay, zoals Booy eerder vandaag al vermoedde. Hoedemakers en Kallon blijven dus gewoon.
Zo lang Kallon zijn best blijft doen een selectie om een prima tweede seizoenshelft neer te zetten. :proost
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2022, 18:51:59
Andor Faber
@Andor_F
Ik heb alle pizzeria's in Leeuwarden gebeld, maar nergens is een bestelling vanaf het Cambuurplein binnengekomen... Winking face
Ofwel: #Cambuur is klaar en doet niets op deze #DeadlineDay, zoals Booy eerder vandaag al vermoedde. Hoedemakers en Kallon blijven dus gewoon.
Zo lang Kallon zijn best blijft doen een selectie om een prima tweede seizoenshelft neer te zetten. :proost
Eerst die kauwgum maar eens ut.
Als dkv een speler uit de kkd divisie haalt voor 7,5 ton, dan moet Issa zeker meer op brengen.
Salaris is ook een factor bij een transfersom.
Citaat van: PePe op januari 31, 2022, 19:35:04
Als dkv een speler uit de kkd divisie haalt voor 7,5 ton, dan moet Issa zeker meer op brengen.
Citaat van: Montana op januari 31, 2022, 20:17:30
Salaris is ook een factor bij een transfersom.
DKV is gewoon opgelicht :zweep :zweep
Ik las ergens dat markt in Turkije pas op 7 Februari sluit?
Dus overgang kan nog altijd.
Citaat van: Sakas op januari 31, 2022, 21:22:04
DKV is gewoon opgelicht :zweep :zweep
Ik hoop het! :proost
Citaat van: Oebieman op januari 31, 2022, 11:38:39
Nu hebben ze in Turkije nog wel tot 7 februari de tijd om spelers te halen. Dus wat dat betreft kan er nog veel gebeuren.
Prima, Kallon verkopen en Elvis Manu gratis ophalen.
Citaat van: PePe op januari 31, 2022, 19:35:04
Als dkv een speler uit de kkd divisie haalt voor 7,5 ton, dan moet Issa zeker meer op brengen.
Damn 7.5 ton is wel veel, klinkt ook een beetje wanhopig. Ze weten donders goed dat wij boven hun gaan eindigen en dat zit ze echt dwars. |:)
Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2022, 15:01:00
Damn 7.5 ton is wel veel, klinkt ook een beetje wanhopig. Ze weten donders goed dat wij boven hun gaan eindigen en dat zit ze echt dwars. |:)
6 ton
Citaat van: PePe op januari 31, 2022, 19:35:04
Als dkv een speler uit de kkd divisie haalt voor 7,5 ton, dan moet Issa zeker meer op brengen.
vergelijking van niks
Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2022, 15:01:00
Damn 7.5 ton is wel veel, klinkt ook een beetje wanhopig. Ze weten donders goed dat wij boven hun gaan eindigen en dat zit ze echt dwars. |:)
Klopt. Enige doelstelling daar is inderdaad om boven ons te eindigen.
Goeiedag zeg... :_schater
Citaat van: Treb op februari 01, 2022, 18:27:58
Klopt. Enige doelstelling daar is inderdaad om boven ons te eindigen.
Goeiedag zeg... :_schater
De echte trots van het noorden komt eindelijk boven drijven,zoals het hoort.
Topper!!
Citaat van: AL op mei 01, 2022, 15:43:47
Topper!!
Kallon blijf nog een jaar bij Cambuur |:)
Iemand die hier het complete verhaal kan posten?
https://lc.nl/sport/Issa-Kallon-over-laatste-thuisduel-met-Cambuur-zeg-nooit-%E2%80%98nooit%E2%80%99-27674438.html
Het is ver na afloop van de training als Issa Kallon een minishirtje voor een supporter voorziet van een handtekening. Met alle plezier, maar ook met weemoed: ,,Zulke dingen maken een afscheid extra moeilijk. Ik ga het missen, met z?n allen hebben we de afgelopen jaren bij Cambuur iets moois opgebouwd.?
Over handtekeningen gesproken: onder welk contract komt die van hem te staan? ,,Ik heb nog nergens getekend.? En Konyaspor, de Turkse club die hem afgelopen winter zo graag wilde overnemen, is dat nog een optie? ,,Daar wil ik niet meer naartoe, voor mij is dat van de baan.?
Aha, toch maar even checken: is het zo zeker lijkende vertrek uit Leeuwarden dan ?cht wel zo zeker? De pot tegen Willem II is woensdag toch zijn laatste competitiewedstrijd met Cambuur in eigen stadion? ,,Zeg nooit ?nooit?, al is de kans is wel groot?, erkent Kallon. Om vervolgens nogmaals te herhalen: ,,Maar ik heb nog nergens getekend.?
Toegevoegde waarde
Wie weet, misschien moet de in deze zaken doorgaans onvermurwbare technisch manager Foeke Booy namens Cambuur dus toch nog maar eens een poging wagen. Over de toegevoegde waarde van Kallon geen twijfel. Die bewees hij in het geel-blauw al vaak genoeg als rappe aanvaller in de geoliede voetbalmachine van Henk de Jong. Een langer verblijf na dit seizoen was echter nooit heel dichtbij.
Issa Kallon en trainer Henk de Jong hebben al vanaf het begin een klik.
Issa Kallon en trainer Henk de Jong hebben al vanaf het begin een klik. Foto: Henk Jan Dijks
Interesse in de diensten van Kallon voor de komende jaren is er al wel, vanuit binnen- en buitenland. Als hij gaat, moet het plaatje kloppen, klinkt het. ,,Het wordt dan sowieso een spannende stap, maar sportief moet die echt goed zijn. Ik ga bijvoorbeeld niet naar de zandbak?, refereert hij aan landen waar het geld welig tiert, maar het voetbal niet.
?Ik zal sowieso mensen gaan missen?
Kortom: het enige dat zeker is, is dat er nog niets zeker is. Hoewel? ,,Ik zal sowieso mensen gaan missen.? Niet alleen supporters, niet alleen de mensen van de club die jaren geleden in hem geloofden toen hij dat nodig had in zware tijden. Nee, ook trainer De Jong. ,,Met Henk heb ik een fijne band. Hij is voor mij een bijzondere trainer, een bijzondere man. En dat blijft hij.?
De Jong gaf na zijn komst in 2019 meteen hoog op over Kallon, hij zag iets speciaals in hem. De twee klikten, de trainer haalde het beste naar boven in de kleine aanvaller. Als speler en als mens. Het zijn dergelijke herinneringen die beklijven. ,,Net als de successen de afgelopen jaren. Bijzondere club, bijzondere momenten.?
Woensdagavond dan toch die vermoedelijk laatste thuiswedstrijd. Kallon: ,,Hopelijk niet, want we kunnen nog de play-offs halen, al moet het beter dan tegen RKC (1-1, red.).?
Daarna komt dan het grote gemis. Of toch die onverwachte wending? Tijd voor een laatste poging van Booy en De Jong, want om maar met de woorden van Kallon te spreken: zeg nooit ?nooit?.
Geen Hoedemakers, basiself niet duidelijk
Middenvelder Mees Hoedemakers ontbreekt woensdagavond bij Cambuur tegen Willem II door een schorsing. De meest logische vervanger is Mitchel Paulissen. ,,Zou kunnen, maar ik ga nog geen opstelling prijsgeven?, zei interim-trainer Dennis Haar daags voor het duel.
Cambuur, officieus al veilig, kan bij winst goede zaken doen in de jacht op plaats 8 en daarmee de play-offs. Haar: ,,Er zijn veel scenario?s. Zoveel zelfs, dat je er gek van kunt worden. We focussen ons dus vooral op winst tegen Willem II, want we willen het publiek hoe dan ook wat bieden in de laatste thuiswedstrijd van de competitie.?
Lees meer over
Sport
SC Cambuur
Lees ook
Podcast Hertenkamp.
Podcast
Hoe zinderende slotweek voor Cambuur succes kan worden, over scenario?s eredivisie en de rol van Calvin Mac-Intosch
Nieuws
Net binnen
11:00
Anoniem chatten met politieagent. ?Als ze online komen, is weer een week gewonnen?
11:00
Spitskool van de barbecue | wat eten we vandaag?
11:00
Verslaafd aan je telefoon? 7 tips om je verbruik te verminderen
Meer net binnen
Vliegveld Drachten tijdens een open dag, afgelopen zaterdag.
Vliegveld Drachten
Gemeenteraad ziet toekomst in vliegveld Drachten m?t 'hangarwoningen', ruim twee ton voor vervolgonderzoek
Afgelopen donderdag kwamen bij de nieuwe noodopvang in het WTC in Leeuwarden de eerste vluchtelingen aan.
Oorlog Oekra?ne
PvdA en ChristenUnie: geen nieuwe gezinnen meer in noodopvang WTC. 'Opvang zonder daglicht zorgt bij kinderen voor nieuw trauma'
Issa Kallon in actie tijdens een duel met RKC Waalwijk.
SC Cambuur
Na vijf seizoenen speelt Issa Kallon woensdagavond in principe zijn laatste thuisduel voor Cambuur. 'Zeg nooit ?nooit''
Meest gelezen
1.
Friesland
Boer Zoekt Vrouw-boer Jouke Huitema uit Witmarsum doet op citytrip een opmerkelijke bekentenis over Karlijn
2.
Friesland
'Ik hou van je' bij Evert en t?ch een muur bij Janine | Boer Zoekt Vrouw
3.
Leeuwarden
'Zelfs als ik met mijn vader door het centrum loop, word ik nageroepen.' Naomi Kroese (15) is helemaal klaar met het nafluiten. Samen met twee andere jongeren pleit ze voor een meldpunt straatintimidatie in Leeuwarden
4.
Friesland
Wanneer heb je recht op 800 euro energietoeslag? Het is maar net in welke gemeente je woont
5.
Sport
Voetballer Jody Lukoki (29), oud-speler van SC Cambuur, overleden
Logo van de Leeuwarder Courant
Release: 8eaa9906ea6036b940b7d8c536ddd57d2d1f8015
werd gister gewisseld gaf joosten geen hand en liep zo de tunnel in
:zweep
Teleurgesteld dat hij niet met een winst zijn laatste thuiswedstrijd heeft afgesloten, en dan ook nog vroegtijdig gewisseld. Niet de gewenste avond voor hem.
Voor mij speler van het seizoen samen met Stevens.
Citaat van: Bussum op mei 12, 2022, 12:21:07
Teleurgesteld dat hij niet met een winst zijn laatste thuiswedstrijd heeft afgesloten, en dan ook nog vroegtijdig gewisseld. Niet de gewenste avond voor hem.
dan had ie dat kleine kansje ff binnen moeten schieten
Citaat van: AL op mei 12, 2022, 12:22:20
Voor mij speler van het seizoen samen met Stevens.
vind voetballend Paulissen verreweg de beste hoor, maar die heeft niet alles
gepseeld.
Citaat van: AL op mei 12, 2022, 12:22:20
Voor mij speler van het seizoen samen met Stevens.
Allesbehalve mijn favoriet. Blij dat ik volgend seizoen andere (hopelijk betere ;) ) buitens in het veld zie staan.
Kallon heeft dit seizoen heel goed gespeeld en heeft mij verrast grote pluim naar hem :thumbsup
Zoek maar weer een speler die altijd 2 verdedigers bij hem heeft staan en een geweldige dribbel heeft.
Ik hoop van harte dat hij nog tekent bij Cambuur maar ik denk dat hij ergens anders gaat tekenen.
Bedankt toppertje het ga je goed |:)
Citaat van: Noordcambuur op mei 12, 2022, 19:57:54
Kallon heeft dit seizoen heel goed gespeeld en heeft mij verrast grote pluim naar hem :thumbsup
Zoek maar weer een speler die altijd 2 verdedigers bij hem heeft staan en een geweldige dribbel heeft.
Ik hoop van harte dat hij nog tekent bij Cambuur maar ik denk dat hij ergens anders gaat tekenen.
Bedankt toppertje het ga je goed |:)
idem
Citaat van: Noordcambuur op mei 12, 2022, 19:57:54
Kallon heeft dit seizoen heel goed gespeeld en heeft mij verrast grote pluim naar hem :thumbsup
Zoek maar weer een speler die altijd 2 verdedigers bij hem heeft staan en een geweldige dribbel heeft.
Ik hoop van harte dat hij nog tekent bij Cambuur maar ik denk dat hij ergens anders gaat tekenen.
Bedankt toppertje het ga je goed |:)
:thumbsup
Idem.
Allang geen blind paard meer, speelt hem altijd af op een medespeler of krijgt een overtreding mee. Eigenlijk nooit meer dom balverlies.
Alleen de schoten en voorzetten komen niet altijd aan, maar dat is vrij normaal. Er was wel altijd dreiging.
Ahja, meningen verschillen ;)
Maar uitfluiten zal ik nooit. En hem bedanken voor de afgelopen jaren wel :proost
Alle Cambuur gerelateerde berichten heeft Issa inmiddels van zijn Instagram verwijdert :_schater
Citaat van: Stiens op mei 13, 2022, 11:56:27
Alle Cambuur gerelateerde berichten heeft Issa inmiddels van zijn Instagram verwijdert :_schater
prima. Bedankt voor je inzet en de groeten!
Citaat van: Stiens op mei 13, 2022, 11:56:27
Alle Cambuur gerelateerde berichten heeft Issa inmiddels van zijn Instagram verwijdert :_schater
Beetje de reactie van een verwend kind. Mag wel in zijn achterhoofd houden dat hij dankzij Cambuur een voetbalcarriere heeft. Ze hadden hem ook als een baksteen kunnen laten vallen.
Citaat van: Stiens op mei 13, 2022, 11:56:27
Alle Cambuur gerelateerde berichten heeft Issa inmiddels van zijn Instagram verwijdert :_schater
Als reactie op het uitfluiten? Of omdat hij een andere club bekend gaat maken?
Citaat van: hobbes op mei 13, 2022, 12:00:27
Beetje de reactie van een verwend kind. Mag wel in zijn achterhoofd houden dat hij dankzij Cambuur een voetbalcarriere heeft. Ze hadden hem ook als een baksteen kunnen laten vallen.
Dat heeft ie toch ook letterlijk gezegd?
Waar gaat dit over? 8P
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2022, 12:04:00
Dat heeft ie toch ook letterlijk gezegd?
Waar gaat dit over? 8P
Waarom verwijder je dan alles van Cambuur? Komt wat ondankbaar over.
Citaat van: moodygrunn op mei 13, 2022, 12:03:01
Als reactie op het uitfluiten? Of omdat hij een andere club bekend gaat maken?
Beide keren toch complete onzin?
Facebookprofiel na de wedstrijd ook meteen op zwart gezet :_schater
Citaat van: Specuveter op mei 13, 2022, 12:57:36
Facebookprofiel na de wedstrijd ook meteen op zwart gezet :_schater
Lange tenen voor zo'n klein mannetje ;)
Beide keren is het wat idioot inderdaad. Je legt een waardeloze 2e seizoenshelf op de mat (als team dan). Hij heeft gewoon redelijk goed gespeeld, ook na zn afgekets transfer. Ze hadden blijkbaar applaus verwacht na handhaving. De teleurstelling over het gebrek aan overwinningen tegen concurrenten en de waardeloze corner woog bij de supporter toch zwaarder dan de handhavin
Dat deze jongen na 5 jaar Cambuur geen meer credits krijgt vind ik zeer teleurstellend. Ik persoonlijk vind het erg jammer mocht hij weggaan. Er komt altijd dreiging bij deze jongen vandaan en we hebben hem er nooit op kunnen betrappen dat hij de kantjes ervan afliep. Altijd prima inzet. Zelfs na het mislopen van zijn gewenste transfer in de winter heeft hij zich altijd maximaal ingezet. Prima speler voor Cambuur! Ik gun hem een mooi buitenlands avontuur wat deze jongen echt verdient. Liever hou ik hem nog een jaartje in Lwd.
Citaat van: mario op mei 13, 2022, 13:13:03
Dat deze jongen na 5 jaar Cambuur geen meer credits krijgt vind ik zeer teleurstellend. Ik persoonlijk vind het erg jammer mocht hij weggaan. Er komt altijd dreiging bij deze jongen vandaan en we hebben hem er nooit op kunnen betrappen dat hij de kantjes ervan afliep. Altijd prima inzet. Zelfs na het mislopen van zijn gewenste transfer in de winter heeft hij zich altijd maximaal ingezet. Prima speler voor Cambuur! Ik gun hem een mooi buitenlands avontuur wat deze jongen echt verdient. Liever hou ik hem nog een jaartje in Lwd.
Mee eens, maar waarom zo'n heftige reactie?
Is er na de wedstrijd meer gebeurd dan alleen uitfluiten?
Citaat van: zeewolde op mei 13, 2022, 13:18:55
Is er na de wedstrijd meer gebeurd dan alleen uitfluiten?
Of was dat genoeg? Ik vond uldrikis er ook niet heel vrolijk uitzien, en die blijft
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2022, 13:28:41
Of was dat genoeg? Ik vond uldrikis er ook niet heel vrolijk uitzien, en die blijft
Uldrikis heeft een winnaarsmentaliteit.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2022, 13:28:41
Of was dat genoeg? Ik vond uldrikis er ook niet heel vrolijk uitzien, en die blijft
Uldrikis was boos vanwege wissel denk ik. Kan ik me goed voorstellen. Zowel Kallon als Uldrikis begreep ik niet als wissel. Ook al speelde Uldrikis niet sterk, hij bleef toch echt gevaarlijk ook gezien zijn kans vlak voor zijn wissel.
Ik had op dat moment eerder Breij en Paulissen gewisseld (Paulissen vanwege warrig fluiten van Blank en kans op tweede keer geel)
Persoonlijk vond ik dat je Kallon niet mocht wisselen na 5 jaar, was onnodig.
Uldrikis was onze beste man, ook een vreemde wissel.
ze waren beide kapot en uldrikis zat nou niet echt lekker in de wedstrijd.
Citaat van: Bankzitter op mei 13, 2022, 14:07:44
Persoonlijk vond ik dat je Kallon niet mocht wisselen na 5 jaar, was onnodig.
Uldrikis was onze beste man, ook een vreemde wissel.
Kallon had II ook laten staan ondanks dat hij niet echt in de wedstrijd zat.
Uldrikis vond ik echt erg zwak spelen hoor.
Kallon was in januari al rond en goed voor 3 ton, desalniettemin is ie daarna gewoon voluit blijven doorgaan. Gun die jongen een goed afscheid en wens hem het beste
Citaat van: denistel op mei 13, 2022, 14:21:58
ze waren beide kapot en uldrikis zat nou niet echt lekker in de wedstrijd.
nou die invallers brachten veel goeds ? Puppy Doodeman bracht weer als vanouds iets. Kest even goed helemaal niemand inbrengen.
Citaat van: Bankzitter op mei 13, 2022, 14:07:44
Persoonlijk vond ik dat je Kallon niet mocht wisselen na 5 jaar, was onnodig.
Uldrikis was onze beste man, ook een vreemde wissel.
Vond je dat echt? Met name de tweede helft heeft Uldrikis nauwelijks een duel gewonnen
Citaat van: hobbes op mei 13, 2022, 13:15:00
Mee eens, maar waarom zo'n heftige reactie?
Heb het idee dat Kallon vrij emotioneel en impulsief is. In zijn spel zie je die impulsiviteit ook terug. De rust en het vertrouwen dat Henk hem geeft is een gouden combi geweest en samen kunnen we terugkijken op een mooie periode bij Cambuur. Volgens mij heeft Kallon dat notabene vorige week nog gezegd in een interview.
Zo'n impulsieve reactie als nu dat hoort bij zijn karakter, laat gaan. Hij heeft altijd z'n best gedaan voor de club en hoewel hij stevig heeft gebaald in de winter heeft hij daarna ook gas gegeven.
En inmiddels staan de foto?s van Cambuur er weer. Impulsieve acties komen wel vaker voor bij voetballers :D zou mooi zijn als hij kan blijven, maar gaat niet gebeuren. Benieuwd welke vleugels wij hebben volgend seizoen!
Citaat van: Bussum op mei 14, 2022, 10:11:19
En inmiddels staan de foto?s van Cambuur er weer. Impulsieve acties komen wel vaker voor bij voetballers :D zou mooi zijn als hij kan blijven, maar gaat niet gebeuren. Benieuwd welke vleugels wij hebben volgend seizoen!
:_schater goed van hem
Actie was kinderachtig en met weinig respect, net als afgelopen zondag....
Goed dat henk em even gebeld heeft :_schater
Citaat van: sunderland op mei 13, 2022, 14:43:54
nou die invallers brachten veel goeds ? Puppy Doodeman bracht weer als vanouds iets. Kest even goed helemaal niemand inbrengen.
das wat anders maar kallon had er na het missen van die levens grote kans wel uit kent
die raakte geen knikker meer
Dat kwam door de reactie van het publiek op het missen van die kans.
Hij was niet bij de les meer, maar is het dan niet aan Schouten, Uldrikis en de TS om hem te coachen ipv te wisselen?
En over reacties na de tijd zeker niet te spreken spelers moeten
eens beseffen wart die club voor ons betekent laatste 3 jaar met
corona enz amper naar wedstrijden gekund maar supporters bleven
gewoon sk kopen en van allerlei acties ze mogen zeer dankbaar zijn
zou ik eerder zeggen.
Wat bist een toppertje kerel :thumbsup
Van um genoten dit seiz. Continu zijn tegenstander opzoeken. Dacht dat eredivisie misschien te hoog gegrepen was maar kan het makkelijk aan. Belangrijk geweest voor het team
8 assists, daarmee bij de beste 5 buitenspelers van de eredivisie. Topspeler voor ons.
Citaat van: Bankzitter op mei 15, 2022, 19:14:38
8 assists, daarmee bij de beste 5 buitenspelers van de eredivisie. Topspeler voor ons.
niet normaal ik hoop echt dat hij blijft.
Citaat van: Bankzitter op mei 15, 2022, 19:14:38
8 assists, daarmee bij de beste 5 buitenspelers van de eredivisie. Topspeler voor ons.
Dan nog de pingels die hij mee kreeg en mee had moeten krijgen
Gerucht wat ik hoorde bij de huldiging zonet.
Hij gaat 30 kilometer verderop voetballen.
Super leuk interview met hem op OF.
Ik zag vanavond nog een filmpje van vanavond van Kallon waarin hij Cambuur Forever zegt. :_schater
Met zijn statistieken gaan zijn zaakwaarnemers wel een betere club vinden in Europa... ben er niet zo bang voor.
Kan iemand nog even wat beelden van het cambuurplein delen?
Citaat van: Specuveter op mei 15, 2022, 20:00:44
Gerucht wat ik hoorde bij de huldiging zonet.
Hij gaat 30 kilometer verderop voetballen.
gaat hij niet doen.
Definitief geen SCC en gaat sowieso niet naar Dkv..
Citaat van: Montana op juni 27, 2022, 17:36:30
Definitief geen SCC en gaat sowieso niet naar Dkv..
Nou gooi er maar wat suggesties in dan. Buitenland?
Gokje...
Emmen.
DTD
Citaat van: Destroyer op juni 27, 2022, 18:23:40
Nou gooi er maar wat suggesties in dan. Buitenland?
Vitesse
Citaat van: Specuveter op juni 27, 2022, 19:35:26
Gokje...
Emmen.
Nou dan kan je beter blijven toch?
Heeft het ook op z'n insta laten weten dat hij weggaat.
vind het wel een speler voor Sparta. Maar boeie..
Vitesse zou mooi voor hem zijn. Stapje hoger en een vrij normale trainer.
Citaat van: Bankzitter op juni 28, 2022, 17:38:02
Vitesse zou mooi voor hem zijn. Stapje hoger en een vrij normale trainer.
dan wordt ie daar hoe jou naam is
Citaat van: denistel op juni 28, 2022, 17:59:49
dan wordt ie daar hoe jou naam is
:_schater :_schater
"Issa Kallon is een transfer aan het afronden naar een nog onbekende buitenlandse club. De buitenspeler speelde vijf seizoenen voor SC Cambuur en kwam er met de Leeuwarder club niet uit over verlenging van zijn aflopende contract."
Reon Boeringa (VI) @ Twitter
Citaat van: Stiens op juni 30, 2022, 11:40:04
"Issa Kallon is een transfer aan het afronden naar een nog onbekende buitenlandse club. De buitenspeler speelde vijf seizoenen voor SC Cambuur en kwam er met de Leeuwarder club niet uit over verlenging van zijn aflopende contract."
Reon Boeringa (VI) @ Twitter
Bij een wat grotere club zal hij regelmatig de bank warm houden, leuke en snelle buitenspeler, waar we veel plezier aan hebben beleefd maar mist teveel balgevoel voor basisspeler bij een grotere club.
Werder Bremen
Citaat van: Baresi op juni 30, 2022, 15:10:28
Werder Bremen
Dat groene broekje kan ook van hemzelf zijn
Gaat richting Bulgarije.
Citaat van: hobbes op juni 30, 2022, 15:17:17
Dat groene broekje kan ook van hemzelf zijn
Is van Sierra Leone denk ik, hebben ook umbro als kledingmerk.
Citaat van: J.v.G. op juni 30, 2022, 15:22:33
Gaat richting Bulgarije.
Volgens diverse berichten op Twitter vertrekt ie alsnog naar Konyaspor
Citaat van: justremco op juni 30, 2022, 19:46:40
Volgens diverse berichten op Twitter vertrekt ie alsnog naar Konyaspor
Blijft in de richting ;)
Ik had begrepen Bulgarije (Ludogorets)
Als je Twitter mag geloven gaat ie naar China, onverwachte wending.
Citaat van: hobbes op juli 02, 2022, 11:05:14
Als je Twitter mag geloven gaat ie naar China, onverwachte wending.
Klopt, vertelde die gister bij DTD. Gaat waarschijnlijk voor 18 maanden tekenen
Citaat van: justremco op juli 02, 2022, 11:20:24
Klopt, vertelde die gister bij DTD. Gaat waarschijnlijk voor 18 maanden tekenen
Dan is ie wel binnen lijkt me, gaat als voetballer daar nooit slagen helaas
Citaat van: hobbes op juli 02, 2022, 11:05:14
Als je Twitter mag geloven gaat ie naar China, onverwachte wending.
Kiest dus voor het grote geld?.succes Issa.
Nou , dan kun je hem in de winter weer huren want dan mist ?ie Henk.
Hij heeft een goede trainer en vertrouwen nodig.
Maar evengoed succes.
Citaat van: Bankzitter op juli 02, 2022, 12:07:53
Nou , dan kun je hem in de winter weer huren want dan mist ?ie Henk.
Hij heeft een goede trainer en vertrouwen nodig.
Maar evengoed succes.
Bankrekening zal wel een hoop goedmaken in die anderhalf jaar.
Citaat van: Noordcambuur op juli 02, 2022, 11:51:00
Kiest dus voor het grote geld?.succes Issa.
Gelijk heeft ie. Gaat de top toch niet halen, mooi avontuur in een bijzonder land en flink wat geld binnenharken. Dat is we het maximaal Haalbare voor hem. Sportief (kampioen met Cambuur) en qua avontuur en financi?n haalt hij dan een boel uit z?n carri?re. Het is hem gegund.
Citaat van: papier op juli 02, 2022, 12:45:10
Gelijk heeft ie. Gaat de top toch niet halen, mooi avontuur in een bijzonder land en flink wat geld binnenharken. Dat is we het maximaal Haalbare voor hem. Sportief (kampioen met Cambuur) en qua avontuur en financi?n haalt hij dan een boel uit z?n carri?re. Het is hem gegund.
ik hoop dat hij het heel goed doet daar in China maar ik denk zelf dat hij daar niet gelukkig wordt.
Citaat van: Noordcambuur op juli 02, 2022, 13:06:33
ik hoop dat hij het heel goed doet daar in China maar ik denk zelf dat hij daar niet gelukkig wordt.
Zou heel goed kunnen, maar ik denk dat die kans net zo groot is in pak hem beet Duitsland, Griekenland of Turkije. Alleen zal hij in China veel meer salaris krijgen.
De transfer van Issa Kallon is rond. Hij speelt de komende anderhalf jaar bij Shanghai Port, dat op het hoogste niveau speelt in China.
Vorig jaar eindigde de club als tweede, nu staat het na acht duels zevende. Kallon vertrekt volgende week naar Shanghai.
Lekker cashen, voor het sportieve heb je er niks te zoeken.
Transfer is afgerond, hij gaat dus idd naar Shanghai Port. Wel vet om te spelen met bijvoorbeeld Oscar daar. Maar uiteindelijk zal zijn portemonnee zwaar hebben geweegd om de keuze te maken naar dit communistische regime te gaan verhuizen.
Gegund!
Toch doodziek dat wij zelf hier niks aan verdienen maar goed ;(
Had al heimwee in Emmen.
Wordt een groot succes
Succes Kallon en bedankt voor die geweldige jaren. w:)
Veel succes daar. Bedankt voor alles wat je hier voor ons betekent hebt. We hebben Isa hier toch zien groeien tot een eredivisie waardige links buiten.
Issa heel veel succes, het is je gegund. We zullen je dribbels missen.
Issa was een prima speler voor ons met prima mentaliteit. Verzaakte nooit.
Citaat van: gobo op juli 28, 2022, 18:32:18
Veel succes daar. Bedankt voor alles wat je hier voor ons betekent hebt. We hebben Isa hier toch zien groeien tot een eredivisie waardige links buiten.
Ja, heeft hier gewoon vijf seizoenen gespeeld en zich daarin enorm ontwikkeld. Zie je tegenwoordig niet zo vaak meer, zeker niet bij een 'clubje' als de onze.
Over twee jaar komt hij hier wel weer terug.
Citaat van: Specuveter op juli 28, 2022, 19:28:47
Over twee jaar komt hij hier wel weer terug.
Als toeschouwer :thumbsup
Welkom thuis |:)
Citaat van: zeewolde op januari 04, 2023, 15:37:47
Is het al rond?
Nee, maar wat moet hij dan de komende maanden doen?
Citaat van: J.v.G. op januari 04, 2023, 15:50:02
Nee, maar wat moet hij dan de komende maanden doen?
Hou nu eens op met dat irritante nepnieuws van je!
Citaat van: J.v.G. op januari 04, 2023, 15:50:02
Nee, maar wat moet hij dan de komende maanden doen?
Serieus.
Kap eens met deze onzin.
Citaat van: J.v.G. op januari 04, 2023, 15:50:02
Nee, maar wat moet hij dan de komende maanden doen?
grapjas...
Citaat van: Jandehulk op januari 04, 2023, 15:55:19
grapjas...
Hij is tot omstreeks mei vrij en is in Leeuwarden.. Ik vind het een inkoppertje.
Citaat van: J.v.G. op januari 04, 2023, 15:59:29
Hij is tot omstreeks mei vrij en is in Leeuwarden.. Ik vind het een inkoppertje.
Jij vindt het ja....
Feiten moeten er komen
Dit is (voorlopig) dus gewoon prietpraat
Hoe dan ook, Zonder versterkingen redden we het niet op
Bannetje voor JvG svp.
Citaat van: De Gast op januari 04, 2023, 18:02:40
Bannetje voor JvG svp.
want?
Krijgt iedereen een ban die bij een speler wat schrijft met een juichsjaal dan een ban?
Citaat van: zeewolde op januari 04, 2023, 18:33:38
want?
Krijgt iedereen een ban die bij een speler wat schrijft met een juichsjaal dan een ban?
Hij deed voorkomen dat het rond was.
Citaat van: J.v.G. op januari 04, 2023, 15:59:29
Hij is tot omstreeks mei vrij en is in Leeuwarden.. Ik vind het een inkoppertje.
Volgens mij speelt hij nog gewoon deze maand. :?
Citaat van: J.v.G. op januari 04, 2023, 15:33:55
Welkom thuis |:)
Net zoals die nieuwjaars cadeautjes van gister en eergisteren?? :_schater :_schater
Citaat van: justremco op januari 04, 2023, 19:22:53
Net zoals die nieuwjaars cadeautjes van gister en eergisteren?? :_schater :_schater
:_schater :_schater leuke combinatie van een aantal forum berichten, hest maar druk met deze praatjesmakert :_schater :_schater
Citaat van: michello op januari 04, 2023, 19:12:17
Volgens mij speelt hij nog gewoon deze maand. :?
Paar dagen terug was het einde competitie daar..
Citaat van: J.v.G. op januari 04, 2023, 19:39:35
Paar dagen terug was het einde competitie daar..
Ja, maar er is meer dan alleen een competitie. Speelt sowieso nog twee keer komende week.
Citaat van: michello op januari 04, 2023, 19:48:59
Ja, maar er is meer dan alleen een competitie.
Vertel me dan maar om welke wedstrijden het gaat, ik kon niks vinden namelijk.
EDIT: Chinese FA cup zie ik net morgen en 08-01 en is daarna voorlopig vrij.
Citaat van: J.v.G. op januari 04, 2023, 19:52:27
Vertel me dan maar om welke wedstrijden het gaat, ik kon niks vinden namelijk.
https://www.transfermarkt.nl/chinese-fa-cup/startseite/pokalwettbewerb/CHFA (https://www.transfermarkt.nl/chinese-fa-cup/startseite/pokalwettbewerb/CHFA)
Citaat van: michello op januari 04, 2023, 19:59:01
https://www.transfermarkt.nl/chinese-fa-cup/startseite/pokalwettbewerb/CHFA (https://www.transfermarkt.nl/chinese-fa-cup/startseite/pokalwettbewerb/CHFA)
:thumbsup
w:)Bedankt toppertje het ga je goed w:)
Hoogtepunt van de avond Issa |:)
Soms verguist, nu geprezen.
Altijd vol inzet.... goeie acties en razendsnel...je word net als Stevens zo enorm gemist....niet eens iemand die jullie veters mag strikken ervoor terug gehaald.
Moeten niet vergeten dat we met hem en Stevens ook maar 2 van de 16 wedstrijden na de winter wonnen vorig jaar. Het probleem ligt veel en veel dieper dan deze 2
Citaat van: Jandehulk op januari 21, 2023, 23:37:54
Altijd vol inzet.... goeie acties en razendsnel...je word net als Stevens zo enorm gemist....niet eens iemand die jullie veters mag strikken ervoor terug gehaald.
zelf Maulun niet.
Geruchie
Dan moet daar eerst de linksbuiten verkocht worden.
Citaat van: Jandehulk op januari 21, 2023, 23:37:54
Altijd vol inzet.... goeie acties en razendsnel...je word net als Stevens zo enorm gemist....niet eens iemand die jullie veters mag strikken ervoor terug gehaald.
Caschili wel hoor en Breij ook en we spelen geen eredivisie meer zetten vol in
op de jeugd dus ja dat zag je wel aankomen. knallen in 2024 hop hop
Trainde vandaag mee met de selectie.
In partijvorm was te zien dat hij in ieder geval niks aan snelheid heeft ingeboet.
Citaat van: Specuveter op januari 10, 2024, 13:21:18
Trainde vandaag mee met de selectie.
In partijvorm was te zien dat hij in ieder geval niks aan snelheid heeft ingeboet.
snelheid heeft hij ook nodig bij tekenen nieuw contract.
Citaat van: zeewolde op januari 10, 2024, 13:24:34
snelheid heeft hij ook nodig bij tekenen nieuw contract.
wat Ik heb begrepen is dat niet aan de orde
Citaat van: Specuveter op januari 10, 2024, 13:50:30
wat Ik heb begrepen is dat niet aan de orde
dan is hij te snel geweest met zijn conclusie ;)
ISSA KALLON HOUDT CONDITIE OP PEIL BIJ SC CAMBUUR
10 januari 2024, 16:55
Sinds vanochtend staat er een bekend gezicht op het trainingsveld in het Cambuur Stadion. Oud-speler Issa Kallon traint de komende periode namelijk mee met het keurkorps van hoofdtrainer Henk de Jong om zijn conditie op peil te houden.
De 28-jarige aanvaller speelde tussen medio 2017 en medio 2022 voor SC Cambuur en kwam daarin tot liefst 156 duels in het geel-blauw, 26 doelpunten en veertig assists. Hierna maakte hij de overstap naar het Chinese Shanghai Port FC, waar zijn contract tot en met 31 december van het kalenderjaar 2023 doorliep. Momenteel zit Kallon dus zonder club.
:0= Vastleggen die handel :devil
Al is het maar tot einde seizoen.
Citaat van: oost op januari 10, 2024, 17:33:10
:0= Vastleggen die handel :devil
Kan je rekenen? :zweep
Diemers 2.0?
Ik kan mij nog herinneren dat er iets speelde met Kallon op gebied van strafrechtelijk onderzoek en de club hem niet heeft laten vallen.
Misschien een halfjaar de ereschuld in lossen?
Citaat van: Poetser op januari 10, 2024, 17:37:00
Diemers 2.0?
Want?
Beide keren wordt toch aangegeven dat ze meetrainen om hun conditie op peil te houden..
Ik zou het ook mooi vinden als het anders was, maar ze hebben dit allebei aangegeven.
Dit gebeurt bij zoveel clubs en moeten we vooral toejuichen.
Citaat van: zeewolde op januari 10, 2024, 18:15:23
Want?
Beide keren wordt toch aangegeven dat ze meetrainen om hun conditie op peil te houden..
Ik zou het ook mooi vinden als het anders was, maar ze hebben dit allebei aangegeven.
Dit gebeurt bij zoveel clubs en moeten we vooral toejuichen.
wel heel mooi dat ze terug komen om hun conditie op peil te houden.
Kun je zien wat Cambuur Leeuwarden betekent voor deze spelers
Citaat van: Poetser op januari 10, 2024, 17:37:00
Diemers 2.0?
denk het ook. Kun je wel zeggen hij brengt het nivo van de training omhoog maar straks is ie weer weg dus heb je er niks aan. Speculeter zei al dat ie nog steeds zo snel is. In de weds kun je dus niet die pass geven?
Een warme, fijne club zijn voor spelers (die ook nog eens veel voor ons betekent heeft!) zijn is toch ook heel wat waard
De enige manier om Kallon in te lijven is als er externe geldschieter(s) opstaan. Anders is ie voor Cambuur gewoon niet te betalen. Zeker niet als er ook nog een rechtsback moet komen.
Citaat van: NRG op januari 11, 2024, 07:05:22
De enige manier om Kallon in te lijven is als er externe geldschieter(s) opstaan. Anders is ie voor Cambuur gewoon niet te betalen. Zeker niet als er ook nog een rechtsback moet komen.
Maar als er geen club komt voor Kallon, lijkt mij toch dat de situatie verandert... Hij moet wel spelen, natuurlijk.
Sylvester van der Water verkopen of kontrakt ontbinden gvd.
Heeft die al getekend? :devil
Citaat van: oost op januari 13, 2024, 14:20:26
Heeft die al getekend? :devil
Het Issa Kallon effect was gisteren al zichtbaar.
zal oek niet tekenen veel te duur
misschien als iedere supporter 50 euro doneert 9500x?50 = ? 475.000,- dat mut kenne :y
Citaat van: nee,wel? op januari 14, 2024, 19:43:38
misschien als iedere supporter 50 euro doneert 9500x?50 = ? 475.000,- dat mut kenne :y
poen is nodig op ander vlak binnen de club :wall
En onderweg naar China
Voor twee seizoenen getekend bij Nantong Zhiyun FC. Veel succes Issa |:)
Issa gefeliciteerd veel succes daar in China :thumbsup
Veel succes weer in China Issa .
Bijzonder wel dat Andor Faber aangeeft dat Issa dichter bij huis wil gaan spelen. Pseudojournalistiek van de bovenste plank waarbij wordt ge?nsinueerd dat Andor het Issa het vraagt.
Zal vast lekker cashen zijn voor Issa, gefeliciteerd kleine boef en veel
succes!
Citaat van: Leovardia op januari 17, 2024, 21:42:06
Bijzonder wel dat Andor Faber aangeeft dat Issa dichter bij huis wil gaan spelen. Pseudojournalistiek van de bovenste plank waarbij wordt ge?nsinueerd dat Andor het Issa het vraagt.
Zal vast lekker cashen zijn voor Issa, gefeliciteerd kleine boef en veel
succes!
Klopt en als je kritisch bent(het is niet de eerste keer) wordt je voor twitterheld en betweter uitgemaakt en vervolgens door deze top journalist geblokkeerd en dit alleen om de woorden doe eens wat beter je best..
Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2024, 09:12:21
Klopt en als je kritisch bent(het is niet de eerste keer) wordt je voor twitterheld en betweter uitgemaakt en vervolgens door deze top journalist geblokkeerd en dit alleen om de woorden doe eens wat beter je best..
Grijskijkert dat zegt genoeg over deze journalist?
Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2024, 09:12:21
Klopt en als je kritisch bent(het is niet de eerste keer) wordt je voor twitterheld en betweter uitgemaakt en vervolgens door deze top journalist geblokkeerd en dit alleen om de woorden doe eens wat beter je best..
haha. Dezelfde persoon zei ook dat het voetbal niet was veranderd na 4 weken Henk. Droeftoeter
Citaat van: sunderland op januari 18, 2024, 12:21:18
haha. Dezelfde persoon zei ook dat het voetbal niet was veranderd na 4 weken Henk. Droeftoeter
Ja die ja... :_schater :thumbsup
Zou het een idee zijn dat deze man mee gaat trainen?
Kijken of het een match is?
En anders heb je het nivo op de training voorlopig weer wat hoger liggen.
Citaat van: zeewolde op januari 03, 2025, 11:11:07
Zou het een idee zijn dat deze man mee gaat trainen?
Kijken of het een match is?
En anders heb je het nivo op de training voorlopig weer wat hoger liggen.
Issa + een Spits is serieus mee doen om promotie
Zou Issa goed op rechts kunnen? Hij moet de ontwikkeling van Pauwels ook niet in de weg staan. Maar goed, Issa komt toch niet joh.