Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Ronnie tng op november 15, 2017, 11:14:42
Ik ben het helemaal met Lore eens, prima verwoord.

En die dikke streep? Ben benieuwd of we die kunnen gaan zetten. Als hij voor vak 14 langs komt , zal ik hem laten horen hoe ik over hem (en misschien zijn mede groepsverkrachters) denk.

:0= Oprotten!!!!

:koffie Kleine nuance: het is geen groepsverkrachting geweest.

Citaat van: hobbes op november 15, 2017, 11:11:13
Het is niet dat ik er makkelijk overheen stap, geen één meisje/jongen moet worden gedwongen tot seks. Maar wat mij bekend is is dat er seks heeft plaats gevonden met wederzijds goed vinden. Kallon is gestraft, denkt hopelijk beter na maar hoeft van mij niet met pek en veren de stad uit. Het is wat raar dat je een eventuele andere overtreding minder erg zou vinden dan deze.

Nogmaals: hij is gestraft door de rechter en dat is zijn straf. Voor mij persoonlijk reden genoeg om hem bij de club weg te sturen, maar wij leven in een rechtstaat en dus hebben wij het met die straf te doen.

Dat hij met "pek en veren" de stad uit moest is omdat hij bewust dingen heeft verzwegen tijdens zijn sollicitatiegesprek die de club kunnen schaden. Als ik iemand op mijn zaak aanneem die veroordeeld wordt voor ontucht, dan kan ik hem niet met goed fatsoen langs mijn klanten sturen. Als hij mij dat weigert te vertellen tijdens een sollicitatiegesprek hebben wij een ernstig vertrouwensprobleem en kan hij vertrekken.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: Lore op november 15, 2017, 11:27:41
:koffie Kleine nuance: het is geen groepsverkrachting geweest.

Nogmaals: hij is gestraft door de rechter en dat is zijn straf. Voor mij persoonlijk reden genoeg om hem bij de club weg te sturen, maar wij leven in een rechtstaat en dus hebben wij het met die straf te doen.

Dat hij met "pek en veren" de stad uit moest is omdat hij bewust dingen heeft verzwegen tijdens zijn sollicitatiegesprek die de club kunnen schaden. Als ik iemand op mijn zaak aanneem die veroordeeld wordt voor ontucht, dan kan ik hem niet met goed fatsoen langs mijn klanten sturen. Als hij mij dat weigert te vertellen tijdens een sollicitatiegesprek hebben wij een ernstig vertrouwensprobleem en kan hij vertrekken.

Dat valt te betwijfelen. 14 aug werd bekend gamaakt dat Kallon naar Cambuur kwam dus de gesprekken hebben hiervoor plaatsgevonden. Ook in aug kwam de rechtzaak pas aan het rollen en als jij geen veroordeelde voor je wilt laten werken dan vraag je als werkgever toch op zijn minst een verklaring omtrent goed gedrag?
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Ronnie tng op november 15, 2017, 11:14:42
Ik ben het helemaal met Lore eens, prima verwoord.

En die dikke streep? Ben benieuwd of we die kunnen gaan zetten. Als hij voor vak 14 langs komt , zal ik hem laten horen hoe ik over hem (en misschien zijn mede groepsverkrachters) denk.

:0= Oprotten!!!!

Dus... groepsverkrachters...

Vertel je het dan gelijk Peersman ook ff
Area 58

sunderland

Citaat van: Ronnie tng op november 15, 2017, 11:14:42
Ik ben het helemaal met Lore eens, prima verwoord.

En die dikke streep? Ben benieuwd of we die kunnen gaan zetten. Als hij voor vak 14 langs komt , zal ik hem laten horen hoe ik over hem (en misschien zijn mede groepsverkrachters) denk.

:0= Oprotten!!!!
heb met opzet niet gereageerd  op die vreselijk onnozele reacties hier.Ook ik ben het met lore en jou eens!

El FLaco

Lore heeft het keurig verwoord allemaal en in mijn ogen het enige juiste
Geen nuances, geen grijs gebied
Feiten

Kallon is niet meer te behouden voor de club

Snap niet dat er mensen zijn die hem de hand boven het hoofd houden
Als hij 13e, 14e of 15e man id selectie zou zijn had iedereen geroepen dat ie weg moet
Omdat het een onberekenbare voetballer is die misschien een keer een wedstrijd kan winnen voor ons zijn er een aantal mensen die hem willen behouden onder het mom van ': "foei, niet weer doen hè"

Wij hoeven hem niet nog een keer te veroordelen dat heeft de rechter al gedaan


zeewolde

Dus iedereen hier ging op zijn 18e , 19e altijd alleen maar met leeftijdsgenoten.

dizzhead

Citaat van: zeewolde op november 16, 2017, 08:45:29
Dus iedereen hier ging op zijn 18e , 19e altijd alleen maar met leeftijdsgenoten.

Ja, we zijn hier allemaal roomser dan de paus. Ik wil niks goedpraten want ik heb geen idee hoe het gelopen is, maar er zijn meisjes van 14 die je niet 14 zou geven. En als je ze dan in een club ontmoet waar de minimum leeftijd 16 of 18 is...

zeewolde

Citaat van: dizzhead op november 16, 2017, 09:04:35
Ja, we zijn hier allemaal roomser dan de paus. Ik wil niks goedpraten want ik heb geen idee hoe het gelopen is, maar er zijn meisjes van 14 die je niet 14 zou geven. En als je ze dan in een club ontmoet waar de minimum leeftijd 16 of 18 is...
wie straf verdient, verdient straf. Maar het was GEEN groepsverkrachting, zelfs geen dwang.En op mijn 18 e was niet 1 van mijn eerste vragen hoe oud iemand was.

Het is dom geweest en daarvoor heeft hij straf gehad. Nu weer gewoon doorgaan.

speculeter

Precies
Zijn straf heeft hij gehad....en door.

SCC-J

Citaat van: Yellow Army op november 15, 2017, 13:22:51
Dat valt te betwijfelen. 14 aug werd bekend gamaakt dat Kallon naar Cambuur kwam dus de gesprekken hebben hiervoor plaatsgevonden. Ook in aug kwam de rechtzaak pas aan het rollen en als jij geen veroordeelde voor je wilt laten werken dan vraag je als werkgever toch op zijn minst een verklaring omtrent goed gedrag?

Zolang hij bij een werkgever niet hoeft te werken met jonge minderjarig meisjes krijg hij gewoon een VOG hoor.

Stanley

Iedereen heeft en mag zijn mening hebben, en iedereen heeft wel wat gelijk, maar de rechter spreekt in Nederland. De club heeft een standpunt ingenomen, daarmee is wel klaar lijkt mij.
Laat het nu maar weer over voetbal gaan

ChantiSCC

Juist hij is nu gestraft, Cambuur geeft hem een tweede kans en daarmee is het wel klaar. Beetje 50-50 van mensen die vinden dat ie weg moet en wil blijven..

Lore

Zucht, onvoorstelbaar!

Maar, heren, jullie hebben recht op jullie eigen mening hoor!  :koffie Ik hoop alleen dat jullie jullie zoons wel opvoeden met respect voor meisjes en misschien kunnen jullie ze ook nog eens apart nemen en vertellen dat gedrag zoals dat van Kallon strafbaar is in Nederland!

Stanley

Daar ben ik het wel helemaal mee eens!