Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Lore

#210
Citaat van: zeewolde op november 16, 2017, 22:48:50
15 en 19

In de uitspraak van de rechter wordt gesproken over een 14 jarig meisje.

Citaat van: AL op november 17, 2017, 09:05:04
Durf wel te wedden dat 19 en 15 heel vaak voorkomt.
Ook hier op het forum.
Toen ik 18/19 was en opstap ging en een lekker wijf zag, vroeg ik toch ook niet hoe oud ze was?
Meisjes van 15/16 zien er soms/vaak uit als 18+.
Nogmaals ik zie het probleem totaal niet.
Het wordt een ander verhaal als dit meisje geestelijk niet helemaal in orde was, Kallon dit wist en hier misbruik van heeft gemaakt.

Ze was dus niet 15/16. Ze was 14. En het was niet op stap, het was via één van die andere viezeriken die aan haar heeft gezeten. Die is ook veroordeeld. Ze hebben haar rondgedeeld als een joint of een biertje. Ik hoop nu ergens dat je niet denkt dat ze dan wel goedkoop zal zijn geweest. Je hebt het over een kind. Misschien had Kallon best wel kunnen weten dat zij geestelijke problemen heeft? Of denk je dat elk kind op die leeftijd dat doet?

Voor de rest ben ik vooral heel erg blij dat jij geen rechter bent! Ben jij ook zo één die normaal altijd roept dat wij te licht straffen? Of is dat alleen zo in dit geval?


Citaat van: gewoon een fan op november 17, 2017, 05:34:58
Precies, dit is wat ik bedoel.
Misschien heeft hij wel een ontwikkelingsachterstand en is daardoor minder toerekeningsvatbaar.
Dit is gewoon heel moeilijk en al helemaal moeilijk voor ons om te bepalen en daarom vind ik het moeilijk om hierover een uitgesproken mening te hebben.

De rechter heeft geen reden om aan te nemen dat kallon verminderd toerekeningsvatbaar is.

zeewolde

Citaat van: Lore op november 17, 2017, 15:50:34
In de uitspraak van de rechter wordt gesproken over een 14 jarig meisje.

Ze was dus niet 15/16. Ze was 14. En het was niet op stap, het was via één van die andere viezeriken die aan haar heeft gezeten. Die is ook veroordeeld. Ze hebben haar rondgedeeld als een joint of een biertje. Ik hoop nu ergens dat je niet denkt dat ze dan wel goedkoop zal zijn geweest. Je hebt het over een kind. Misschien had Kallon best wel kunnen weten dat zij geestelijke problemen heeft? Of denk je dat elk kind op die leeftijd dat doet?

Voor de rest ben ik vooral heel erg blij dat jij geen rechter bent! Ben jij ook zo één die normaal altijd roept dat wij te licht straffen? Of is dat alleen zo in dit geval?


De rechter heeft geen reden om aan te nemen dat kallon verminderd toerekeningsvatbaar is.
zo kende ik het verhaal nog niet, en verandert ook mijn zienswijze erop.

Noordcambuur

Jeetje wat een discussie hier :_schater

Lore

Citaat van: zeewolde op november 17, 2017, 17:24:38
zo kende ik het verhaal nog niet, en verandert ook mijn zienswijze erop.

Ik heb het uit het verslag van de rechtbank en aangezien Kallon volgens de rechter volledig heeft meegewerkt, zal het wel ongeveer zo gegaan zijn.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Kallon werd door een Cambuur supporter uitgescholden bij het inlopen en reageerde daar direct op...

Wat je van dat supporter gedrag ook vind, ik vind het wel heel amateuristisch om daar dan op te reageren.
Henk, held, bedankt

richard

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 27, 2017, 23:41:40
Kallon werd door een Cambuur supporter uitgescholden bij het inlopen en reageerde daar direct op...

Wat je van dat supporter gedrag ook vind, ik vind het wel heel amateuristisch om daar dan op te reageren.

Doen een aantal jongens binnen selectie ook, overal wat van vinden en zeggenmaar totaal geen inzet tonen tijdens trainingen. De ts doet er niks aan bepaalde spelers mogen alles...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: richard op november 27, 2017, 23:46:29
Doen een aantal jongens binnen selectie ook, overal wat van vinden en zeggenmaar totaal geen inzet tonen tijdens trainingen. De ts doet er niks aan bepaalde spelers mogen alles...

Bedoel je dat ze o.a. Kallon ook uitschelden?
Henk, held, bedankt

richard

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 27, 2017, 23:53:23
Bedoel je dat ze o.a. Kallon ook uitschelden?

Nee het reageren op, zijn een aantal die boel verzieken omdat ze altijd hun bek op hebben of lopen te piepen of te janken...

denistel

niet te geloven toch die lui mutte zich diep schamen er zitten gvd elke keer 7000
supporters op de tribune en die wudde gewoon te kakken gezet.


maar ja we zijn een hecht team en werken keihard door de week enz enz

1 groot toneelstuk ist

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 27, 2017, 23:41:40
Kallon werd door een Cambuur supporter uitgescholden bij het inlopen en reageerde daar direct op...

Wat je van dat supporter gedrag ook vind, ik vind het wel heel amateuristisch om daar dan op te reageren.

Zou Kallon weten waarom die supporter hem uitschold?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op november 28, 2017, 16:59:51
Zou Kallon weten waarom die supporter hem uitschold?

Ze stonden 5 meter van elkaar af. En toen hij er in kwam klonk er heel duidelijk 'pedo' door het doodstille stadion. Dus ja ik denk het wel...
Henk, held, bedankt

Hendrikscc

wat sneu jonge, wie haalt dat ook in z'n hoofd.... ik vind dat hij al genoeg is gestraft alleen om het feit dat hij op al die media sites (bv ad.nl) met een balkje voor z'n ogen met club en voornaam en al (iedereen weet na 1x googlen hoe hij voluit heet) sneu voor issa

edit; was dat een supporter van ons btw ? dan zou ik het nog triester vinden eerlijk gezegd

AliBombali

Citaat van: Hendrikscc op november 28, 2017, 19:04:23
wat sneu jonge, wie haalt dat ook in z'n hoofd.... ik vind dat hij al genoeg is gestraft alleen om het feit dat hij op al die media sites (bv ad.nl) met een balkje voor z'n ogen met club en voornaam en al (iedereen weet na 1x googlen hoe hij voluit heet) sneu voor issa

edit; was dat een supporter van ons btw ? dan zou ik het nog triester vinden eerlijk gezegd

Helemaal mee eens; tuurlijk moet hij daar als prof misschien wel ongevoelig voor zijn. Toch snap ik Kallon wel, wees eerlijk, iemand die de club steunt waar jij bij speelt, maakt je uit voor pedo. Dan ben je als supporter wel een simpele dweil hoor.

Lore

Citaat van: Hendrikscc op november 28, 2017, 19:04:23
wat sneu jonge, wie haalt dat ook in z'n hoofd.... ik vind dat hij al genoeg is gestraft alleen om het feit dat hij op al die media sites (bv ad.nl) met een balkje voor z'n ogen met club en voornaam en al (iedereen weet na 1x googlen hoe hij voluit heet) sneu voor issa

edit; was dat een supporter van ons btw ? dan zou ik het nog triester vinden eerlijk gezegd

Ja sneu man. Dat een volwassen vent die een jong meisje misbruikt daarvoor gewoon in de krant komt.

AliBombali

18 jaar en volwassen?