Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

CambuurAmersfoort

Neem aan blufpoker en dat het straks 350k wordt want voor dat soort bedragen mag je in je handen knijpen bij nog 5 maanden contract

Grijskijkert

Citaat van: CambuurAmersfoort op januari 28, 2022, 15:33:11
Neem aan blufpoker en dat het straks 350k wordt want voor dat soort bedragen mag je in je handen knijpen bij nog 5 maanden contract
Tuurlijk is het een spel dat gespeeld word ,die Turken komen wel met een 2e bod...Kallon schijnt al rond te zijn.
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Het bedrag van 3 ton was inclusief allerlei bonussen, weet de LC te melden. Zo financieel aantrekkelijk was het dus ook weer niet.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: Collingwood op januari 28, 2022, 16:00:27
Het bedrag van 3 ton was inclusief allerlei bonussen, weet de LC te melden. Zo financieel aantrekkelijk was het dus ook weer niet.

Gerard Bos @GerardBos

Overigens zou je zeggen: strik erom, nu niks voor Kallon. Maar snap Cambuur wel: bod was met bonussen hooguit drie ton. Dus in de basis lager. Moet wat af, blijft weinig over. Goede Kallon kan alsnog van verdienste zijn door bij te dragen aan hoge klassering en dus meer tv-gelden

Collingwood

Citaat van: hobbes op januari 28, 2022, 16:11:46
Gerard Bos @GerardBos

Overigens zou je zeggen: strik erom, nu niks voor Kallon. Maar snap Cambuur wel: bod was met bonussen hooguit drie ton. Dus in de basis lager. Moet wat af, blijft weinig over. Goede Kallon kan alsnog van verdienste zijn door bij te dragen aan hoge klassering en dus meer tv-gelden

Ook dat nog inderdaad. Kallon kwam destijds gratis over van Utrecht, maar Cambuur moet wel een doorverkooppercentage betalen.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: Collingwood op januari 28, 2022, 16:13:07
Ook dat nog inderdaad. Kallon kwam destijds gratis over van Utrecht, maar Cambuur moet wel een doorverkooppercentage betalen.

Als je het zo leest kan je beter maar voor een zo hoog mogelijke positie in de competitie gaan.

Tanjajeah

Het is nog maar de vraag of Issa Kallon deze transferperiode vertrekt bij SC Cambuur. Het Turkse Konyaspor heeft zich in Leeuwarden gemeld, maar krijgt nul op het rekest omdat Cambuur niet akkoord gaat met de aanbieding.

Konyaspor heeft een bod van om en nabij de 300.000 euro neergelegd bij Cambuur. Kallon loopt aan het einde van dit seizoen uit zijn contract, dus dit is voor de club het enige moment om nog iets aan hem te verdienen, desondanks is Cambuur niet van plan om in te stemmen.

Technisch manager Foeke Booy laat aan Voetbal International weten dat het 'van de baan' is. Niet alleen het bod is te laag, het is voor Cambuur te kort dag om voor 31 januari een vervanger binnen te halen, schrijft Omrop Fryslan. Volgens de Leeuwarder Courant hoopte Cambuur op de komst van een spits, maar dat gaat niet door en is voor de club een extra reden om Kallon te behouden.

Zaakwaarnemer Menno Groenveld is allerminst blij met de gang van zaken, vertelt hij aan VoetbalPrimeur. "Cambuur laat hem niet gaan. We hebben alles geprobeerd, maar het is niet voldoende. Ze gunnen het hem niet. Cambuur denkt alleen aan zichzelf, ze verwachten dat de speler zich inzet voor het behalen van Europa terwijl zij het hem juist op dit moment afnemen."


Wat een belachelijke opmerking van die zaakwaarnemer. Dankzij Henk en de rest van de technische staf is Kallon veel beter geworden dan toen hij binnen kwam. Omdat hij niet bij wil tekenen zal Cambuur niks meer aan hem verdienen als hij in de zomer vertrekt. En dan durft de zaakwaarnemer dit zeggen? Gevalletje pot verwijt de ketel.

hobbes

Wat een lul die zaakwaarnemer. Is de steun van Cambuur aan Kallon vergeten denk ik? En als een speler bewust niet bijtekent mag een club er niks van zeggen, en nu zouden ze hem niks gunnen. Als voor zijn eigen beurs ben ik bang.

Scc4-ever

Vreemde reactie van die zaakwaarnemer, Ook onzin dat cambuur t hem niet zou gunnen.  Kallon is nu veel te belangrijk bij cambuur. Dus logisch dat cambuur hem niet zomaar laat gaan. T enige is dat t nu de enige mogelijkheid om nog wat aan hem te verdienen.  Maar goed t is niet anders. 

Bankzitter

Inderdaad. Kallon heeft veel steun gehad van de club.

En er zal niemand binnen de club serieus op rekenen dat we Europees gaan halen....

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op januari 28, 2022, 16:37:05
Inderdaad. Kallon heeft veel steun gehad van de club.

En er zal niemand binnen de club serieus op rekenen dat we Europees gaan halen....
Dit heeft niemand binnen de club heeft dit gezegd, het gaat om de stand dit i.v.m. tv-gelden..
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Als je plek 8 behoudt en de beker wordt gewonnen door 1 van de eerste 7 speel je wel PO volgens mij

el haj

Hoe eerder die kinderverkrachter oprot hoe beter.

Noordcambuur

Citaat van: el haj op januari 28, 2022, 16:52:01
Hoe eerder die kinderverkrachter oprot hoe beter.
doe even normaal

el haj

Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2022, 16:53:12
doe even normaal

Pardon? Hij is gewoon veroordeeld hoor.