Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Ik snap het niet helemaal denk ik. Ik bedoel dat ze voor Pflucke vast nog wel wat willen beuren

CambuurAmersfoort

Pflucke is unieke kans en moet je vol voor gaan! Die past echt bij ons.
Als je 2 ton voor Kallon kan krijgen moet je voor dat geld met Pflucke toch een hele goede vervanger kunnen halen?!

hobbes

Reon Boeringa  @reonboeringa
1m
Cambuur is voor een vertrek van Issa Kallon gaan liggen. Konyaspor wilde hem per direct inlijven, maar het bod van de Turken was volgens Foeke Booy ontoereikend. ?Daarmee is het van de baan.?

Nog niet weg dus.

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op januari 28, 2022, 14:21:07
Reon Boeringa  @reonboeringa
1m
Cambuur is voor een vertrek van Issa Kallon gaan liggen. Konyaspor wilde hem per direct inlijven, maar het bod van de Turken was volgens Foeke Booy ontoereikend. ?Daarmee is het van de baan.?

Nog niet weg dus.
dan ben ik heel benieuwd naar het bod.

michello

Die gaat dus in de zomer daarheen en vangt wat extra aan tekengeld.

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2022, 14:28:30
dan ben ik heel benieuwd naar het bod.

3 ton volgens Andor Faber

Inferno-058

Citaat van: hobbes op januari 28, 2022, 14:42:51
3 ton volgens Andor Faber
Pff had hem dan laten gaan. Vind ik een prima bedrag.

Bernardo

Issa Kallon kan een transfer maken naar de nummer twee van Turkije, Konyaspor. Echter vindt #Cambuur het bod van zo'n drie ton onvoldoende.

De club heeft het naast zich neergelegd, ook omdat er op korte termijn geen goede vervanger voor Kallon meer kan worden gehaald.

https://twitter.com/Andor_F/status/1487057214946877441


hobbes

Citaat van: Inferno-058 op januari 28, 2022, 14:45:10
Pff had hem dan laten gaan. Vind ik een prima bedrag.

"De club heeft het naast zich neergelegd, ook omdat er op korte termijn geen goede vervanger voor Kallon meer kan worden gehaald."

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op januari 28, 2022, 14:45:10
Pff had hem dan laten gaan. Vind ik een prima bedrag.
klopt helemaal met een doorverkoop percentage.

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op januari 28, 2022, 14:47:25
"De club heeft het naast zich neergelegd, ook omdat er op korte termijn geen goede vervanger voor Kallon meer kan worden gehaald."
ik snap er niks van en op 1 juli gratis op te halen.
En straks in het nieuwe seizoen moeten we de hand op de knip houden.

Ohhhhh foeke foeke foeke.

En kunnen geen vervanging gehaald worden jeetje man lig je te slapen :_schater

Collingwood

Het is nog lang geen 31 januari 0:00. Niet voor niets meldt Andor Faber al dat de kans groot is dat Konyaspor nog met een nieuw bod terugkomt bij Cambuur.
Kalmte alleen kan u redden.

Beul B

Dit is gewoon "het spel" dat handel heet. Die Turken gooien er straks nog iets boven en dan wordt het handjeklap. En zo dramatisch is het ook niet als hij vertrekt. We hebben Joosten en Sambissa voor die plek.

ruubmac

Citaat van: hobbes op januari 28, 2022, 14:47:25
"De club heeft het naast zich neergelegd, ook omdat er op korte termijn geen goede vervanger voor Kallon meer kan worden gehaald."

Deze snap ik niet helemaal. De vervanger (Joosten) hadden ze al in huis gehaald toch?

Treb

3 ton.. strikje erom. Rare beslissing. Of het is blufpoker