Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2022, 11:37:40
Dat de kans groot is dat hij voor einde transferdeadline vertrekt..
oke mooi nieuws en wat gaat het ons opleveren?


ruubmac

Citaat van: sunderland op januari 28, 2022, 11:39:00
tja . Ik hef liever dat ie blijft

Maar dan ook verlengen.. en in de zomer een transfer. Maar dat gaat niet gebeuren dus beter dat Cambuur wat centjes krijgt.
Gaat wel veel dreiging weg aan de linkerkant. Als die al weggaat..

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2022, 11:40:07
oke mooi nieuws en wat gaat het ons opleveren?
denk tussen 1-1.5 ton

sunderland

Citaat van: ruubmac op januari 28, 2022, 11:41:10
Maar dan ook verlengen.. en in de zomer een transfer. Maar dat gaat niet gebeuren dus beter dat Cambuur wat centjes krijgt.
Gaat wel veel dreiging weg aan de linkerkant. Als die al weggaat..
ik verdien er niks minder om hoor. Ik zie liever nog een fantastisch einde van het seizoen

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op januari 28, 2022, 11:41:28
denk tussen 1-1.5 ton
jeetje dat is niet veel Sunderland

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op januari 28, 2022, 11:42:31
ik verdien er niks minder om hoor. Ik zie liever nog een fantastisch einde van het seizoen
klopt helemaal :thumbsup

EdsjeSCC

In Kerkrade willen ze vast ook nog wel een paar centjes hebben toch

Bankzitter

Ik had liever gezien dat hij was gebleven.
Zonder Kallon gaan we heel wat minder kansen cree?ren... een klasse beter dan al onze andere vleugelspelers.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2022, 11:43:27
jeetje dat is niet veel Sunderland
nee maar ik zal er niet veel naastzitten. Cambuur zit ook in een spagaat omdat ie sowieso weggaat

Grijskijkert

Citaat van: EdsjeSCC op januari 28, 2022, 11:46:12
In Kerkrade willen ze vast ook nog wel een paar centjes hebben toch
https://www.transfermarkt.nl/xande-silva/profil/spieler/258011 ook een leuke speler die verhuurd mag worden..
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op januari 28, 2022, 11:46:12
In Kerkrade willen ze vast ook nog wel een paar centjes hebben toch
jaaa klopt  8P

Grijskijkert

Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2022, 11:06:21
Heracles!
Hoe kom je erbij gek.. Heracles haalt Hansson van Fortuna..
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2022, 12:24:45
Hoe kom je erbij gek.. Heracles haalt Hansson van Fortuna..
probeer je op hoog nivo te praten door op jezelf te antwoorden :_schater

EdsjeSCC


Noordcambuur