Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

AL

Prima actie op de achterlijn!!

Montana


AL

Uitstekende invalbeurt!

Collingwood

Ik ben wel benieuwd waarom deze jongen niet meer kansen krijgt. Wordt vanaf de voorbereiding al steevast bij de reserves ingedeeld, terwijl ik hem eigenlijk (op dit moment) de beste buitenspeler vind die we hebben. Kritiek was altijd geen rendement, maar hij is inmiddels in zijn twee korte invalbeurten al direct bij twee goals betrokken. Bovendien hebben Maulun en Ciganiks dat tot op heden ook niet.

Ongetwijfeld zal Hake goede redenen hebben om Kallon te passeren, maar die zou ik wel eens willen weten. Natuurlijk is hij als invaller (met ruimte op het veld) levensgevaarlijk, wellicht dat dat het is...
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op september 06, 2018, 16:03:30
Ik ben wel benieuwd waarom deze jongen niet meer kansen krijgt. Wordt vanaf de voorbereiding al steevast bij de reserves ingedeeld, terwijl ik hem eigenlijk (op dit moment) de beste buitenspeler vind die we hebben. Kritiek was altijd geen rendement, maar hij is inmiddels in zijn twee korte invalbeurten al direct bij twee goals betrokken. Bovendien hebben Maulun en Ciganiks dat tot op heden ook niet.

Ongetwijfeld zal Hake goede redenen hebben om Kallon te passeren, maar die zou ik wel eens willen weten. Natuurlijk is hij als invaller (met ruimte op het veld) levensgevaarlijk, wellicht dat dat het is...

We spelen natuurlijk niet echt met buitenspelers, maar meer met hardwerkende middenvelders. Misschien dat ie verdedigend minder is dan aanvallend?

speculeter

Denk dat hij op dit ogenblik het best is in de eindfase vd wedstrijd als de ruimtes wat groter worden.
MS binnenkort net als Rossi een vaste basisplaats bij goed blijven presteren?

Bankzitter

Hij is ook veel doelgerichter in de wedstrijden in Jong, lijkt zich goed te ontwikkelen.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op september 06, 2018, 17:10:36
Hij is ook veel doelgerichter in de wedstrijden in Jong, lijkt zich goed te ontwikkelen.
Vorig jaar had ik zowel mijn bedenkingen, maar hij ontwikkelt zich nu als een attractieve speler met 60% meer rendement als voorheen.
Kan best wel eens samen met Rossie en Robertha de smaakmakers van dit seizoen worden.

sk13

Vergeet die hele commotie om hem heen van vorig seizoen niet. Dat heeft hem ook wat gedaan. Is afgesloten en hij kan zich nu weer volledig op zijn voetbal richten.

Ronnie tng

En toch blijf ik erbij, deze man verdient het niet om ons shirt te dragen.

hobbes

Citaat van: Ronnie tng op september 07, 2018, 13:00:21
En toch blijf ik erbij, deze man verdient het niet om ons shirt te dragen.

Die discussie is al geweest.

Ronnie tng

Citaat van: hobbes op september 07, 2018, 13:21:12
Die discussie is al geweest.

En die zal blijven, zolang hij in Leeuwarden voetbalt.

Lore

Citaat van: Ronnie tng op september 07, 2018, 13:00:21
En toch blijf ik erbij, deze man verdient het niet om ons shirt te dragen.

_O_ _O_ helemaal mee eens. Vies mannetje!

Noordcambuur

Citaat van: Ronnie tng op september 07, 2018, 13:27:49
En die zal blijven, zolang hij in Leeuwarden voetbalt.
heeft hij jou dochter gepakt :_schater

hobbes

Citaat van: Lore op september 08, 2018, 10:04:32
_O_ _O_ helemaal mee eens. Vies mannetje!

Zoals ik al zei, die discussie is geweest.