Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: papier op januari 29, 2022, 18:57:57
Kallon lijkt me echt een prima jongen, maar wel een die enorm vatbaar is voor be?nvloeding van buitenaf. Kijk naar de groei in zijn spel, ik ben er echt van overtuigd dat dit komt door de TS die hem vertrouwen geven en hem helpen de juiste keuzes maken. De keerzijde is dat be?nvloeding ook anders kan lopen, zie zijn zaakwaarnemer.

Kallon kan voetbaltechnisch een stap omhoog, daar ben ik van overtuigd. Maar als hij succesvol die stap wil maken moet hij echt gaan naar een club die hem ook fouten wil laten maken en vertrouwen kan geven. Zoals dat hier ook bij Cambuur is gebeurd. Anders zie ik hem elders niet slagen (en was hij hier ook niet geslaagd).
ik vind hem voetbaltechnisch helemaal niet zo goed. Ik denk dat hij het buiten de eredivisie nergens gaat redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op januari 30, 2022, 11:00:05
Ik denk dat hij het buiten de eredivisie nergens gaat redden.
Ik denk dat ie het buiten deze TS nergens gaat redden
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Jammer dat Kallon over weinig realiteitszin beschikt.
Hij laat zich gek maken door zo'n knakenschraper, terwijl hij bij onze club zijn maximale nivo haalt.
Een goed gesprek met onze TS zou hem weer met beide beentjes op de grasmat kunnen zetten, maar als hij daar niet gevoelig voor is, is dit het hoogste nivo waar hij als basisspeler heeft geacteerd.

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 30, 2022, 11:02:19
Ik denk dat ie het buiten deze TS nergens gaat redden
dat denk ik eerlijk gezegd ook. Dat ie nu een bak poen wil/kan pakken is logisch. Lui staan 2 e en kunnen zelfs championsleaque halen

sunderland

Citaat van: Vlampiep op januari 30, 2022, 11:11:56
Jammer dat Kallon over weinig realiteitszin beschikt.
Hij laat zich gek maken door zo'n knakenschraper, terwijl hij bij onze club zijn maximale nivo haalt.
Een goed gesprek met onze TS zou hem weer met beide beentjes op de grasmat kunnen zetten, maar als hij daar niet gevoelig voor is, is dit het hoogste nivo waar hij als basisspeler heeft geacteerd.
exact

CambuurAmersfoort

Na de opmerkingen die zijn zaakwaarnemer heeft gedaan kom je nu toch een beetje in een impasse. Dit gaat toch weer voor onrust zorgen, na alles wat de club voor hem heeft gedaan...


Lekker 3 ton vangen en strik erom. Ik denk dat zijn motivatie weg is en zijn niveau daardoor ook zeker niet zal stijgen.

Noordcambuur

Of hij gaat er echt voor en speelt zich nog meer n de kijker.
Kallon is nog niet klaar in Leeuwarden ik zou als ik hem was nog een jaartje Cambuur.

Montana

Kallon heeft een egocentrische kut zaakwaarnemer die hem niet verder helpt of Kallon nou vertrekt of niet.
Gauw een andere nemen en verlengen.

Specuveter

Zo te zien aan het interview bij VI is hij not amused.

Collingwood

Gaat hier niet de symphatie-prijs winnen. Is ook niet het belangrijkste, zijn taak is om goed te voetballen en dat doet hij naar behoren. Maar als een speler vijf seizoenen bij Cambuur speelt en betrokken is bij kampioenschappen en topprestaties in de eredivisie kun je normaal gesproken als een halve clublegende de deur uit. Dat zal bij hem niet meer gebeuren.
Kalmte alleen kan u redden.

R058

Ik vind het niet zo raar dat hij teleurgesteld is. Hij kan gaan spelen voor een team dat waarschijnlijk CL gaat spelen en ook nog eens dik cashen. En Cambuur had gezegd dat ze hem graag nu nog wilden verkopen als hij niet ging verlengen. Dan komt er een bod en dan laten ze hem niet gaan.
In dat interview zegt hij zelf trouwens verder ook nog dat hij zich volledig gaat inzetten om een play off plek te halen en zn eigen glazen ook niet in wil gooien.

Collingwood

#851
Citaat van: R058 op januari 30, 2022, 15:45:02
Ik vind het niet zo raar dat hij teleurgesteld is. Hij kan gaan spelen voor een team dat waarschijnlijk CL gaat spelen en ook nog eens dik cashen. En Cambuur had gezegd dat ze hem graag nu nog wilden verkopen als hij niet ging verlengen. Dan komt er een bod en dan laten ze hem niet gaan.
In dat interview zegt hij zelf trouwens verder ook nog dat hij zich volledig gaat inzetten om een play off plek te halen en zn eigen glazen ook niet in wil gooien.

Natuurlijk mag hij teleurgesteld zijn. Maar inmiddels hebben zijn zaakwaarnemer en hij met drie interviews de media gezocht met deze boodschap. Is natuurlijk om druk op Cambuur te zetten om hem alsnog te laten gaan. Dat vind ik niet erg sympathiek, zeker niet tegenover een club waaraan hij zeer veel te danken heeft (steun tijdens de rechtszaak, en Henk en co hebben hem beduidend beter gemaakt dan hij was).

Zou me overigens niet verbazen als hij alsnog vertrekt, in meerdere media was te lezen dat de Turken nog terug gaan komen met een tweede bod.
Kalmte alleen kan u redden.

R058

Citaat van: Collingwood op januari 30, 2022, 15:50:24
Natuurlijk mag hij teleurgesteld zijn. Maar inmiddels hebben zijn zaakwaarnemer en hij met drie interviews de media gezocht met deze boodschap. Is natuurlijk om druk op Cambuur te zetten om hem alsnog te laten gaan. Dat vind ik niet erg sympathiek, zeker niet tegenover een club waaraan hij zeer veel te danken heeft (steun tijdens de rechtszaak, en Henk en co hebben hem beduidend beter gemaakt dan hij was).

Zou me overigens niet verbazen als hij alsnog vertrekt, in meerdere media was te lezen dat de Turken nog terug gaan komen met een tweede bod.
Ben t over dat druk zetten wel eens ja. Dat is niet echt netjes, maar je kan t ook zien als eerlijk zijn. Ik weet niet zo goed hoe al die dingen met interviews gaan.
Hoop wel dat t toch nog lukt dat hij weggaat en wij een nieuwe speler halen. Vaak komen er toch nog wel wat dingen los als clubs in paniek raken op de laatste dag.

hobbes

Citaat van: R058 op januari 30, 2022, 15:45:02
Ik vind het niet zo raar dat hij teleurgesteld is. Hij kan gaan spelen voor een team dat waarschijnlijk CL gaat spelen en ook nog eens dik cashen. En Cambuur had gezegd dat ze hem graag nu nog wilden verkopen als hij niet ging verlengen. Dan komt er een bod en dan laten ze hem niet gaan.
In dat interview zegt hij zelf trouwens verder ook nog dat hij zich volledig gaat inzetten om een play off plek te halen en zn eigen glazen ook niet in wil gooien.

Als je nu verkoopt moet je boter bij de vis krijgen. Niks met bonussen waarvan je niet zeker weet of je ze krijgt.

Treb

Jammer dat Kallon zn oren laat hangen naar z'n zaakwaarnemer.

Die jongen heeft alles te danken aan Cambuur. Gewoon nederig je mond houden is op z'n plaats hier. In plaats daarvan zoeken ze de media op met misinformatie over de ambities van Cambuur en om Cambuur in een kwaad daglicht te zetten.

Wat mij betreft lekker naar de tribune.