Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: el haj op januari 28, 2022, 16:56:10
Pardon? Hij is gewoon veroordeeld hoor.
Haal je nu echt iets aan wat 8 jaar geleden is gebeurt tussen een jongen van 18 en een meisje van 15 die zei dat ze 18 was..
IN HENK WE TRUST!!!

el haj

#811
Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2022, 16:58:37
Haal je nu echt iets aan wat 8 jaar geleden is gebeurt tussen een jongen van 18 en een meisje van 15 die zei dat ze 18 was..

Ik heb al die tijd op mijn tong gebeten ja; je hebt mij hem ook n??it zien toejuichen, applaudisseren of wat dan ook.  Ik vind het walgelijk dat die jongen hier een contract heeft en nu dat er bijna op zit heb ik genoeg van mijn mond erover te houden.
Die arme meid was godverdomme 14, Grijskijkert, dat kun je toch niet bagatelliseren?! Waar haal je in godsnaam vandaan dat Kallon 18 was trouwens?

Specuveter

Citaat van: el haj op januari 28, 2022, 16:52:01
Hoe eerder die kinderverkrachter oprot hoe beter.
Houd toch je mond kerel.
Al heel lang geleden.

el haj

Citaat van: Specuveter op januari 28, 2022, 17:08:50
Houd toch je mond kerel.
Al heel lang geleden.

Oh, ok. Nee, dan is het allemaal goed.

Grijskijkert

#814
Citaat van: el haj op januari 28, 2022, 17:08:25
Ik heb al die tijd op mijn tong gebeten ja; je hebt mij hem ook n??it zien toejuichen, applaudisseren of wat dan ook.  Ik vind het walgelijk dat die jongen hier een contract heeft en nu dat er bijna op zit heb ik genoeg van mijn mond erover te houden.
Die arme meid was godverdomme 14, Grijskijkert, dat kun je toch niet bagatelliseren?!
Die zelf het initiatief nam zei dat ze 18 was en er niets tegen haar zin is gebeurt , en hij was 18/19 jaar toen het gebeurt is.. En het is 8 jaar geleden, is het dan niet een keer klaar?
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2022, 17:15:08
Die zelf het initiatief nam zei dat ze 18 was en er niets tegen haar zin is gebeurt , en hij was 18/19 jaar toen het gebeurt is..
Dou wast erbij lees ik wel

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 28, 2022, 17:17:28
Dou wast erbij lees ik wel
Er viel veel over te lezen..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland


Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 28, 2022, 17:19:07
en dat was de waarheid?
Wordt nou niet eens moe van je zelf..ouwe opruier!
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2022, 17:19:57
Wordt nou niet eens moe van je zelf..ouwe opruier!
nee. Ik vind er ook wat van.

sunderland

Iedereen moet/mag er het zijne van vinden

Bernardo

Citaat van: Tanjajeah op januari 28, 2022, 16:24:37
Het is nog maar de vraag of Issa Kallon deze transferperiode vertrekt bij SC Cambuur. Het Turkse Konyaspor heeft zich in Leeuwarden gemeld, maar krijgt nul op het rekest omdat Cambuur niet akkoord gaat met de aanbieding.

Konyaspor heeft een bod van om en nabij de 300.000 euro neergelegd bij Cambuur. Kallon loopt aan het einde van dit seizoen uit zijn contract, dus dit is voor de club het enige moment om nog iets aan hem te verdienen, desondanks is Cambuur niet van plan om in te stemmen.

Technisch manager Foeke Booy laat aan Voetbal International weten dat het 'van de baan' is. Niet alleen het bod is te laag, het is voor Cambuur te kort dag om voor 31 januari een vervanger binnen te halen, schrijft Omrop Fryslan. Volgens de Leeuwarder Courant hoopte Cambuur op de komst van een spits, maar dat gaat niet door en is voor de club een extra reden om Kallon te behouden.

Zaakwaarnemer Menno Groenveld is allerminst blij met de gang van zaken, vertelt hij aan VoetbalPrimeur. "Cambuur laat hem niet gaan. We hebben alles geprobeerd, maar het is niet voldoende. Ze gunnen het hem niet. Cambuur denkt alleen aan zichzelf, ze verwachten dat de speler zich inzet voor het behalen van Europa terwijl zij het hem juist op dit moment afnemen."


Wat een belachelijke opmerking van die zaakwaarnemer. Dankzij Henk en de rest van de technische staf is Kallon veel beter geworden dan toen hij binnen kwam. Omdat hij niet bij wil tekenen zal Cambuur niks meer aan hem verdienen als hij in de zomer vertrekt. En dan durft de zaakwaarnemer dit zeggen? Gevalletje pot verwijt de ketel.

En vergeet al dat gezeik rond die rechtzaak niet, Cambuur heeft hem in alles gesteund en mede dankzij Cambuur staat hij waar hij nu staat.  l8l

hobbes

Het feit blijft dat Cambuur hem gesteund heeft in een voor hem moeilijk tijd en dat hij daar door waarschijnlijk ?berhaupt nog een carri?re heeft

Ronnie tng

Citaat van: el haj op januari 28, 2022, 17:11:49
Oh, ok. Nee, dan is het allemaal goed.
Ach ze waren maar met z'n 3-en h?, moet toch kunnen?

Ik denk er net zo over als jij. Er zijn mensen die zonder veroordeling jaren niet welkom zijn bij onze club.


Noordcambuur

Citaat van: el haj op januari 28, 2022, 16:56:10
Pardon? Hij is gewoon veroordeeld hoor.
ouwe koeien uit de sloot halen.