CiteerDeze wedstrijd is een verplichte autocombi.
Inschrijven (op vertoon van de uitkaart) kan vanaf maandag 25 maart tot uiterlijk donderdag 28 maart 12 uur.
Kosten € 9,- (incl € 2,- administratiekosten)
Omwisselbiljet omwisselen bij de administratie van het Cambuurstadion op de wedstrijddag vanaf 17.45 uur.
Maar 3,5 dag om kaarten te halen... Niet echt klantvriendelijk! En waarom donderdags om 12 uur de kaartverkoop al stoppen?? Start de kaartverkoop een weekje eerder, dat lijkt mij geen extra moeite toch?
beetje vroeg topic :P is een leuke wedstrijd om met zen allen heen te gaan toch?
Gaat mij meer om het korte verkoopmoment. Mensen buiten Leeuwarden of mensen die elke dag van 8/9u tot 17/18u moeten werken hebben geen mogelijkheid om een kaart te kopen. Wordt tijd voor Cambuur om ook uitwedstrijden online te verkopen. Zoiets zou makkelijk kunnen met de uitkaart.
er is altijd wel wat te regelen he bel je ff met het stadion en ze zetten je op de lijst
als je uitkaart nr ff door geeft en anders houden we ff verkoop op donderdagavond.
warom het trouwens altijd maar tot donderdag 12.00 uur kan snap ik ook niet.
zal nog ff met de vellinga en vd belt contacten
Citaat van: TM op maart 01, 2013, 15:51:05
CiteerDeze wedstrijd is een verplichte autocombi.
Inschrijven (op vertoon van de uitkaart) kan vanaf maandag 25 maart tot uiterlijk donderdag 28 maart 12 uur.
Kosten € 9,- (incl € 2,- administratiekosten)
Omwisselbiljet omwisselen bij de administratie van het Cambuurstadion op de wedstrijddag vanaf 17.45 uur.
Maar 3,5 dag om kaarten te halen... Niet echt klantvriendelijk! En waarom donderdags om 12 uur de kaartverkoop al stoppen?? Start de kaartverkoop een weekje eerder, dat lijkt mij geen extra moeite toch?
is inmiddels geregeld verkoop begint een week eerder :proost
Citaat van: Lwdscc op maart 02, 2013, 19:22:35
Citaat van: Lwdscc op maart 02, 2013, 19:22:22
Citaat van: denistel op maart 02, 2013, 19:20:18
Citaat van: TM op maart 01, 2013, 15:51:05
CiteerDeze wedstrijd is een verplichte autocombi.
Inschrijven (op vertoon van de uitkaart) kan vanaf maandag 25 maart tot uiterlijk donderdag 28 maart 12 uur.
Kosten € 9,- (incl € 2,- administratiekosten)
Omwisselbiljet omwisselen bij de administratie van het Cambuurstadion op de wedstrijddag vanaf 17.45 uur.
Maar 3,5 dag om kaarten te halen... Niet echt klantvriendelijk! En waarom donderdags om 12 uur de kaartverkoop al stoppen?? Start de kaartverkoop een weekje eerder, dat lijkt mij geen extra moeite toch?
is inmiddels geregeld
verkoop begint een week eerder :proost
:thumbsup :0= Dat uutvak mut maar weer es vol |:) |:) |:) |:)
ff wat oude Beelden :
Seizoen: 10/11
Seizoen: 09/10
ben benieuwd of er ook animo voor is, helemaal als er morgen in Sittard gewonnen wordt...
Ik wil alleen maar zeggen; komt allen... De club heeft onze steun nodig!!!!! :scc
Ik zou eerst wel, na vanavond denk ik van, stik er maar in. Drama's.
Citaat van: Cambuur123 op maart 18, 2013, 22:04:40
Ik wil alleen maar zeggen; komt allen... De club heeft onze steun nodig!!!!! :scc
:_schater
Lekker gaan juh, HELD!
Laatste wedstr van ......
Sorry, maar op dit moment denk ik :0= Zak maar lekker in de ... l8l ;(
_O_ :y
Het liefst sla je het radioverslag al over.. Laat staan de wedstrijd bezoeken.
Laat ze het lekker uitzoeken daar
Almere moet 3 punten zijn! Als het een gelijkspel word of je verliest dan is de situatie onthoudbaar! (wat het mijn inziens nu al is)
Citaat van: Destroyer op maart 18, 2013, 22:22:34
Sorry, maar op dit moment denk ik :0= Zak maar lekker in de ... l8l ;(
Uitwerpselen? :devil
laat ze verrotten.....mij zien ze er niet!!!
Niet langer wachten met vertrek van Arts alle punten zijn nu belangrijk
Ik ga er heen! Ik laat me club niet zitten nu!!!!!
Ik ben samen met 4/5 vrienden/mede-Cambuursupporters ook van de partij.
Dat weekend 6 punten pakken. Almere en Eagles!!!
Nee Arts laat jullie wel zitten met zen tacktiek.
Citaat van: Lwdgekste op maart 19, 2013, 19:49:07
Ik ga er heen! Ik laat me club niet zitten nu!!!!!
en zo hoort het ook. als het even niet mee zit moet je je club steunen, ik ga ook |:)
Citaat van: marrumer op maart 19, 2013, 20:26:56
als het even niet mee zit moet je je club steunen
Die fase heb ik al gehad in mijn leven. :devil 8)
Ik heb nu zoiets van: Als de dames hun best niet voor de club willen doen, zakken ze maar lekker in de stront.
:clint
Citaat van: clint op maart 20, 2013, 07:22:48
Citaat van: marrumer op maart 19, 2013, 20:26:56
als het even niet mee zit moet je je club steunen
Die fase heb ik al gehad in mijn leven. :devil 8)
Ik heb nu zoiets van: Als de dames hun best niet voor de club willen doen, zakken ze maar lekker in de stront.
:clint
+ Wederom uitkaart verplichting :rodekaart :rodekaart tief toch lekker op met dat hele beleid in leeuwarden... :zweep
http://mijnevenement.nl/nl/organizer-all-events/136374/almere-city-fc
Bewaar lekker je geld voor volgend seizoen.. en laten we ze dan met zn allen steunen.
Dit stelletje kneuzen hoef ik niet meer te zien voetballen dit seizoen.
Arts moet nog voor Almere uit vertrekken :rodekaart
Hoop toch zeker wel op een mannetje of 100 ondanks de resultaten...
Begrijp heel goed dat sommige supporters er wel klaar mee zijn, toch hoop ik op een leuk uitvak.
Als we die vrijdag geen 3 punten pakken moet er hoe dan ook actie komen.. Straks verneuken we de play-offs ook nog..
Net een kaartje gehaald... Er stonden er ongeveer 4/5 volgens mij tot nu toe...
Citaat van: Thieske op maart 20, 2013, 12:03:03
Hoop toch zeker wel op een mannetje of 100 ondanks de resultaten...
Begrijp heel goed dat sommige supporters er wel klaar mee zijn, toch hoop ik op een leuk uitvak.
Als we die vrijdag geen 3 punten pakken moet er hoe dan ook actie komen.. Straks verneuken we de play-offs ook nog..
Er moet zowiezo actie komen, ooit gehoord van het spreekwoord ''als het kalf verdronken is ......"
Actie!!!!! Nog voor Almere uit moet Arts weg zijn
CiteerNog voor Almere uit moet Arts weg zijn
Ik hoop echt dat dat nog gaat gebeuren, maar vrees dat we nog een wedstrijd met hem opgezadeld zitten, dan maar hopen dat het niet te laat is.
Aan de andere kant, wel of geen play offs, winnen doe je die toch niet, op naar volgend seizoen....
Citaat van: dit is mien club op maart 20, 2013, 13:57:15
Citaat van: Thieske op maart 20, 2013, 12:03:03
Hoop toch zeker wel op een mannetje of 100 ondanks de resultaten...
Begrijp heel goed dat sommige supporters er wel klaar mee zijn, toch hoop ik op een leuk uitvak.
Als we die vrijdag geen 3 punten pakken moet er hoe dan ook actie komen.. Straks verneuken we de play-offs ook nog..
Er moet zowiezo actie komen, ooit gehoord van het spreekwoord ''als het kalf verdronken is ......"
Actie!!!!! Nog voor Almere uit moet Arts weg zijn
Je bedoelt dat de supporters actie ondernemen?
Ik denk helaas niet dat Arts door Smid en consorten de laan uit wordt gestuurd.........
Citaat van: Ronnie tng op maart 20, 2013, 09:04:38
http://mijnevenement.nl/nl/organizer-all-events/136374/almere-city-fc
Precies wat het voetbal momenteel waard is, amateur prijzen.
arts gaat echt niet eerder weg dan het eind van het seizoen.
Citaat van: marrumer op maart 20, 2013, 16:48:09
arts gaat echt niet eerder weg dan het eind van het seizoen.
Als wij als achterban het vertrouwen opzeggen in arts kunnen er rare dingen gebeuren.
ARTS ROT OP :rodekaart
Citaat van: Thieske op maart 20, 2013, 15:33:22
Citaat van: dit is mien club op maart 20, 2013, 13:57:15
Citaat van: Thieske op maart 20, 2013, 12:03:03
Hoop toch zeker wel op een mannetje of 100 ondanks de resultaten...
Begrijp heel goed dat sommige supporters er wel klaar mee zijn, toch hoop ik op een leuk uitvak.
Als we die vrijdag geen 3 punten pakken moet er hoe dan ook actie komen.. Straks verneuken we de play-offs ook nog..
Er moet zowiezo actie komen, ooit gehoord van het spreekwoord ''als het kalf verdronken is ......"
Actie!!!!! Nog voor Almere uit moet Arts weg zijn
Je bedoelt dat de supporters actie ondernemen?
Ik denk helaas niet dat Arts door Smid en consorten de laan uit wordt gestuurd.........
Waarom niet wij als achterban zijn belangrijk voor de club. Iedereen ziet toch dat het niet meer werkt!!!
Je wilt als club vooruit en niet stil staan
Arts moet de deur uit :rodekaart
Citaat van: dit is mien club op maart 20, 2013, 16:55:05
Citaat van: marrumer op maart 20, 2013, 16:48:09
arts gaat echt niet eerder weg dan het eind van het seizoen.
Als wij als achterban het vertrouwen opzeggen in arts kunnen er rare dingen gebeuren.
ARTS ROT OP :rodekaart
Volgens mij hebben wij al weken (sommigen al maanden of langer :proost ) geen vertrouwen meer in Arts :_schater
Gerard Bos
@GerardBos
@AlkemaChris Stand dan:
1 Sparta 23-46 (-3),
2 HEL 25-45 (-0),
3 VOL 23-42 (-3),
4 MVV 23-41 (-6),
5 CAM 22-40 (-1)
#Veendam
Citaat van: Cambuur123 op maart 20, 2013, 13:55:27
Net een kaartje gehaald... Er stonden er ongeveer 4/5 volgens mij tot nu toe...
:_schater Nou dat beloofd wat :proost
Thieske met zn 100 man enz... :O
Citaat van: Drumfather SCC op maart 21, 2013, 16:28:12
Citaat van: Cambuur123 op maart 20, 2013, 13:55:27
Net een kaartje gehaald... Er stonden er ongeveer 4/5 volgens mij tot nu toe...
:_schater Nou dat beloofd wat :proost
Thieske met zn 100 man enz... :O
Ja poeh, dat belooft wat.. De wedstrijd is ook al over 8 dagen.. En altijd is de voorverkoop pas op het laatste moment vol gas geven.
Citaat van: Thieske op maart 20, 2013, 12:03:03
Hoop toch zeker wel op een mannetje of 100 ondanks de resultaten...
En toen werd je wakker.... :X
Rose trouwens geschorst voor deze wedstrijd he
Citaat van: Lwdscc op maart 21, 2013, 23:20:36
Rose trouwens geschorst voor deze wedstrijd he
Heeft hij zijn doel weer gehaald in Sittard :_spank
Ik heb in één keer het gevoel dat we deze dik gaan winnen! |:) |:) |:)
Cambuur leiding het luustert Arts de laan uit... Nu is het aan de spelers
Ik zou er niet heen, maar heb nou besloten wel te gaan! SCC! |:)
ik denk dat ik ook maar een kijkje ga nemen
Citaat van: Destroyer op maart 21, 2013, 19:53:02
Citaat van: Thieske op maart 20, 2013, 12:03:03
Hoop toch zeker wel op een mannetje of 100 ondanks de resultaten...
En toen werd je wakker.... :X
Ik verwacht nu minstens 850 man :devil
Aanwezig!!
Hoop dat er veel mensen heengaan.
Ben benieuwd wat de jong en bruin voor ons in petto hebben
Wat mij betreft:
Telgenkamp,droste,bakens,vd laan,bijker
Makrini,bakker,schokker
De leeuw,hemmen,adje.
Dus met oebele op 10.
Aanwezig |:)
Diemers ipv bakker... Wat een drama die man
Citaat van: peter op maart 23, 2013, 13:57:00
Hoop dat er veel mensen heengaan.
Ben benieuwd wat de jong en bruin voor ons in petto hebben
Wat mij betreft:
Telgenkamp,droste,bakens,vd laan,bijker
Makrini,bakker,schokker
De leeuw,hemmen,adje.
Dus met oebele op 10.
ik zou het su doen
telgenkamp
droste------------------bakens---------------------vd laan------------bijker
-----------------------de vries----------------------------------makrini
---------------------------------------oepie-------------------------------------------
hiwat----------------------------hemmen-----------------------adnane
2 werkers achter oebele 2 buitens die de boel breed houden en oebele en hemmen
die daardoor gevaarlijk kenne wudde door de midden.
heb je diemers en bakker nog achter de hand om de 2e helft als er meer ruimtes
komen daarvan gebruik te maken.
Telgenkamp
Droste Bakens Dijkstra Bijker
Diemers Makrini Rose vd Laan
Hemmen Adnane
En vd Heide ipv Diemers mocht hij nog fit worden dit seizoen
Lekker afstappen van 4-3-3 dat volgens mij door geen enkele ploeg zo slecht wordt uitgevoerd als bij ons
Citaat van: De Gast op maart 24, 2013, 09:56:27
Telgenkamp
Droste Bakens Dijkstra Bijker
Diemers Makrini Rose vd Laan
Hemmen Adnane
En vd Heide ipv Diemers mocht hij nog fit worden dit seizoen
Lekker afstappen van 4-3-3 dat volgens mij door geen enkele ploeg zo slecht wordt uitgevoerd als bij ons
Nou mis ik de enige speler met voetbalintelligentie en die een steekpass kan/durft te geven.
Ik zou zelf voor "alles of niets" gaan
Droste-Bakens-Bijker
Diemers-El Makrini - Schokker - vd Laan
Tighadouini - Hemmen - de Leeuw
El Makrini een beetje met de punt naar achteren en Schokker met de punt naar voren. Regelmatig dicht achter Hemmen opduikend.
Eerst maar eens een keeper op de goal!
Citaat van: John Hiatt op maart 24, 2013, 11:57:10
Eerst maar eens een keeper op de goal!
Keeper naar keuze. Denk dat de keuze voor Telgenkamp wel vast staat. Kan over Nienhuis/Ubbergen niet eerlijk oordelen omdat ik die niet heb zien keepen. Laatstgenoemde hooguit "Harlem Shaken" :P
Citaat van: denistel op maart 23, 2013, 23:35:28
Citaat van: peter op maart 23, 2013, 13:57:00
Hoop dat er veel mensen heengaan.
Ben benieuwd wat de jong en bruin voor ons in petto hebben
Wat mij betreft:
Telgenkamp,droste,bakens,vd laan,bijker
Makrini,bakker,schokker
De leeuw,hemmen,adje.
Dus met oebele op 10.wat heb jij toch met hiwat?
ik zou het su doen
telgenkamp
droste------------------bakens---------------------vd laan------------bijker
-----------------------de vries----------------------------------makrini
---------------------------------------oepie-------------------------------------------
hiwat----------------------------hemmen-----------------------adnane
2 werkers achter oebele 2 buitens die de boel breed houden en oebele en hemmen
die daardoor gevaarlijk kenne wudde door de midden.
heb je diemers en bakker nog achter de hand om de 2e helft als er meer ruimtes
komen daarvan gebruik te maken.
Citaat van: peter op maart 24, 2013, 15:57:18
Citaat van: denistel op maart 23, 2013, 23:35:28
Citaat van: peter op maart 23, 2013, 13:57:00
Hoop dat er veel mensen heengaan.
Ben benieuwd wat de jong en bruin voor ons in petto hebben
Wat mij betreft:
Telgenkamp,droste,bakens,vd laan,bijker
Makrini,bakker,schokker
De leeuw,hemmen,adje.
Dus met oebele op 10.wat heb jij toch met hiwat?
ik zou het su doen
telgenkamp
droste------------------bakens---------------------vd laan------------bijker
-----------------------de vries----------------------------------makrini
---------------------------------------oepie-------------------------------------------
hiwat----------------------------hemmen-----------------------adnane
2 werkers achter oebele 2 buitens die de boel breed houden en oebele en hemmen
die daardoor gevaarlijk kenne wudde door de midden.
heb je diemers en bakker nog achter de hand om de 2e helft als er meer ruimtes
komen daarvan gebruik te maken.
Citaat van: peter op maart 24, 2013, 15:57:18
Citaat van: denistel op maart 23, 2013, 23:35:28
Citaat van: peter op maart 23, 2013, 13:57:00
Hoop dat er veel mensen heengaan.
Ben benieuwd wat de jong en bruin voor ons in petto hebben
Wat mij betreft:
Telgenkamp,droste,bakens,vd laan,bijker
Makrini,bakker,schokker
De leeuw,hemmen,adje.
Dus met oebele op 10.wat heb jij toch met hiwat?
wat ik met hiwat heb is dat het een buitenspeler is met snelheid
en die moet je gebruiken want hemmen mut ballen voor die goal
krijgen ook van adnane en oebele de steekballen geven.
maar we zullen zien
net 3 kaartjes haalt stonden een man of 20 op de lijst.
ik zou het su doen
telgenkamp
droste------------------bakens---------------------vd laan------------bijker
-----------------------de vries----------------------------------makrini
---------------------------------------oepie-------------------------------------------
hiwat----------------------------hemmen-----------------------adnane
2 werkers achter oebele 2 buitens die de boel breed houden en oebele en hemmen
die daardoor gevaarlijk kenne wudde door de midden.
heb je diemers en bakker nog achter de hand om de 2e helft als er meer ruimtes
komen daarvan gebruik te maken.
Deze wedstr word erg belangerijk .Als we deze winnen word de druk flink opgevoerd op Sparta
Begint toch een beetje te kriebelen om hier heen te gaan, ben toch wel benieuwd of er een "klein" schokeffect zal zijn.
Citaat van: Andre-Lwd op maart 25, 2013, 16:49:45
Begint toch een beetje te kriebelen om hier heen te gaan, ben toch wel benieuwd of er een "klein" schokeffect zal zijn.
Als Henk het licht het sien, foor ut Schok(ker) effect Oebele op 10!
Net interview in Boppeslach met de Jong.
Hij zei ik en Alfons denken amders over voetbal. Dus zal wel wat dingen veranderen. Wat aanvallender en ben niet bang om te verliezen zei die!! |:)
Sport op omroep friesland 25 maart.
Zonder ondertiteling.
vanaf 04:59
http://www.youtube.com/watch?v=o1gCwERL5ts (http://www.youtube.com/watch?v=o1gCwERL5ts)
Ik ben zeer benieuwd of het effect heeft dat arts nu weg is. Ik verwacht nog geen wonderen 1 2 3
Citaat van: SCCornjum op maart 25, 2013, 20:51:26
Sport op omroep friesland 25 maart.
Zonder ondertiteling.
vanaf 04:59
http://www.youtube.com/watch?v=o1gCwERL5ts (http://www.youtube.com/watch?v=o1gCwERL5ts)
spelers voelen zich schuldig? :X
DAN HEB JE WAT GOED TE MAKEN!
zeker naar de trouwe supporters maar dan ook naar degene waarvan je veroorzaakt hebt dat ie zn vaste baan kwijt is.
sukkels.
zoals ik al eerder zei,er is geen excuus meer om kutvoetbal te laten zien!
stonden vanmiddag een man of 40 op de lijst...de jippe jappo expres rijdt sinds 7 maanden oek weer.
Dat is wel matig 40 man ;(
Ga er ws met mijn zoon naar toe.
Zoek een plekje op de hoofdtribune,ws zullen er wel
meer cambuursupporters zitten?
Ik hoop dat er toch nog twijfelaars heen gaan! want we moeten nu met zijn allen er nog iets van proberen te maken, zowel de supporters als de spelers/Ts
Door het afvallen van Veendam (wat natuurlijk zonde is) moeten we gaan profiteren en dat moet ook mogelijk zijn! En dan kan het wel verdiend of onverdiend zijn dat we kampioen "kunnen" worden, dat maakt dan allemaal niks meer uit! een jaartje eredivisie of misschien wel meer kan natuurlijk veel los maken in en rondom de club.
Dus een oproep om met zijn allen naar Almere af te reizen!
Stonden een mannetje of 50 op vanmiddag.
Komt nog een busje bij van 9 personen _O_
denk 100 int uitvak en 100 op de hoofdtribune
Citaat van: denistel op maart 27, 2013, 15:14:00
denk 100 int uitvak en 100 op de hoofdtribune
hoofdtribune is die lange zijde met 5 rijen stoeltjes? :_schater
Snap trouwens niet waarom niet t/m donderdag 12uur kunt halen? Tot 5 uur lijkt mij ook geen probleem toch? Maar goed. Ben benieuwd wat er in het uitvak staat vrijdag.
Net 3 kaarten gehaald. Teller stond nu op 66. Daar zat dat busje van 9 nog niet bij volgens mij w:)
Citaat van: TM op maart 27, 2013, 15:29:42
Snap trouwens niet waarom niet t/m donderdag 12uur kunt halen? Tot 5 uur lijkt mij ook geen probleem toch? Maar goed. Ben benieuwd wat er in het uitvak staat vrijdag.
Heb ik net ook gevraagd maar ze keken elkaar daar aan van: "huh is het morgen tot 12? Uhm, geen idee. Als dat op de site staat zal dat wel" :wall
Citaat van: Bas058 op maart 27, 2013, 15:32:36
Citaat van: TM op maart 27, 2013, 15:29:42
Snap trouwens niet waarom niet t/m donderdag 12uur kunt halen? Tot 5 uur lijkt mij ook geen probleem toch? Maar goed. Ben benieuwd wat er in het uitvak staat vrijdag.
Heb ik net ook gevraagd maar ze keken elkaar daar aan van: "huh is het morgen tot 12? Uhm, geen idee. Als dat op de site staat zal dat wel" :wall
Ze moeten eens kappen met dit soort onzin. Nog niet zo lang geleden kon je tot 1 uur voor het omwisselen bij het stadion nog kaarten kopen. Waarom kon en het toen wel en nu niet meer?
Idd beetje raar...
hopen op een kleine 100 man maar dan moet je wel tot vrijdag 17 uur door verkopen
hoeveel passen er in dat uitvak? want normaal is het vol bij almere-cambuur
ze zullen wel tijdig moeten doorseinen hoeveel cambuur-supporters naar almere komen...maar donderdag 12 uur is wel heel vroeg
in al die uitwedstrijden is het zo tegenwoordig dat de ontvangende club (+burgemeester&politie) alles bepaalt en daarbij het liefst alle risico's uit wil sluiten....nog even en we moeten een week van tevoren aangeven of we naar een uitwedstrijd gaan
de komende partij (ik denk met als woordvoerder op dit moment Keimpe nog?) hoort alleen maar aan, maar kan niet met de vuist op tafel slaan met een uitspraak als "nee, we verkopen tot vrijdag 3 uur en geven dan wel door hoeveel supporters komen" of iets dergelijks
bv. toen ik de vrijdag voor de maandag-wedstrijd tegen fortuna besloot om daarheen te gaan, kon ik al niet meer een kaart krijgen
Staan zonet 89 man op papier |:)
Citaat van: TM op maart 27, 2013, 16:35:51
Staan zonet 89 man op papier |:)
De 100 moet te halen zijn dus! :y
Blijft idd vreemd dat je je maar tot 12 uur morgenmiddag kan inschrijven.. Zullen wel een aantal mensen zijn die dat niet weten en die morgenmiddag of vrijdag nog een kaartje willen halen en dan niet meer mee kunnen... :zucht
Waarom maar tot 12 uur op donderdag? Kan toch makkelijk tot 12 uur op vrijdag of zelfs 17 uur.
omdat ze alle gegevens op tijd door moeten geven he maar als je tot vrijdag middag 2 uur verkoopt en je faxt die lijst dan kunnen ze 1 minuut later die info hebben maar ja ze moeten de politie natuurlijk regelen van te voren wust gek van die regels.
heb een mailtje gestuurd of het tot morgen 20.00 uur kan omdat ze dan toch ook open zijn voor extra verkoop voor thuiswedstrijd tegen de eagles
Citaat van: denistel op maart 27, 2013, 19:05:56
omdat ze alle gegevens op tijd door moeten geven he maar als je tot vrijdag middag 2 uur verkoopt en je faxt die lijst dan kunnen ze 1 minuut later die info hebben maar ja ze moeten de politie natuurlijk regelen van te voren wust gek van die regels.
of je stuurt de lijst op donderdag om 17 uur naar almere . Zeg je erbij max 20 personen erbij. Ben je klaar toch.
Ik zie de paardenpolitie alweer staan daar in de Hel van Almere :_schater
Had ook graag even naar almere gegaan maar heb geen zin om eerst naar leeuwarden te rijden voor het inschrijven en vrijdag eerst naar leeuwarden voor een omwisselbiljet,die is maf,FUCK DE COMBI :0=
Citaat van: Tonny op maart 27, 2013, 20:54:52
Had ook graag even naar almere gegaan maar heb geen zin om eerst naar leeuwarden te rijden voor het inschrijven en vrijdag eerst naar leeuwarden voor een omwisselbiljet,die is maf,FUCK DE COMBI :0=
je kunt gewoon een kaartje aan de kassa in Almere kopen.
Citaat van: nepomuk op maart 27, 2013, 21:00:14
Citaat van: Tonny op maart 27, 2013, 20:54:52
Had ook graag even naar almere gegaan maar heb geen zin om eerst naar leeuwarden te rijden voor het inschrijven en vrijdag eerst naar leeuwarden voor een omwisselbiljet,die is maf,FUCK DE COMBI :0=
je kunt gewoon een kaartje aan de kassa in Almere kopen.
Ja maar kwil wel int uitvak
Citaat van: nepomuk op maart 27, 2013, 21:00:14
Citaat van: Tonny op maart 27, 2013, 20:54:52
Had ook graag even naar almere gegaan maar heb geen zin om eerst naar leeuwarden te rijden voor het inschrijven en vrijdag eerst naar leeuwarden voor een omwisselbiljet,die is maf,FUCK DE COMBI :0=
je kunt gewoon een kaartje aan de kassa in Almere kopen.
jep, zelfs voor 4.50 :_schater
Citaat van: brambo3004 op maart 27, 2013, 20:04:24
Ik zie de paardenpolitie alweer staan daar in de Hel van Almere :_schater
denk u om de enorme bult halverwegen het weggetje naar het uitvak,,en lekker
toeteren daar met de auto,s en busjes
Citaat van: Tonny op maart 27, 2013, 20:54:52
Had ook graag even naar almere gegaan maar heb geen zin om eerst naar leeuwarden te rijden voor het inschrijven en vrijdag eerst naar leeuwarden voor een omwisselbiljet,die is maf,FUCK DE COMBI :0=
Gewoon even met Niels dissel bellen of keimpe dan komt het wel goed!!
Citaat van: denistel op maart 27, 2013, 21:59:04
Citaat van: brambo3004 op maart 27, 2013, 20:04:24
Ik zie de paardenpolitie alweer staan daar in de Hel van Almere :_schater
denk u om de enorme bult halverwegen het weggetje naar het uitvak,,en lekker
toeteren daar met de auto,s en busjes
ja zo'n bult in de weg heb je daar ook bij emmen
heb je wind tegen kom je em niet op :_schater
Ik kon het toch niet laten nu arts weg is. Dus nu nog maar ff 2 kaarten halen.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
iemand vandaag bij de training geweest en enig idee naar de opstelling voor morgen? |:) |:)
Vermoedelijke opstelling #CAMBUUR Nienhuis,Bijker,VdLaan,Bakens,Droste,Rose,Schokker,ElMakrini,Tighadouini,Hemmen,DeLeeuw #ALMCAM
Aldus Henk Albers
nienhuis? leuk
Schokker op het middenveld. Op nummer 10 dan eindelijk???
Hebben ze waarschijnlijk de column van Poelie gelezen. 8)
SCHOKKER OP 10!!! :thumbsup
Schokker op 10? Ben benieuwd :thumbsup
Nienhuis? Is Telgenkamp geblesseerd? Keepte de afgelopen weken gewoon goed.
Citaat van: Destroyer op maart 21, 2013, 19:53:02
Citaat van: Thieske op maart 20, 2013, 12:03:03
Hoop toch zeker wel op een mannetje of 100 ondanks de resultaten...
En toen werd je wakker.... :X
En toch staan er vanochtend rond een uur of 11 meer dan 100 man op papier. Gas gevuh! Kampioenen!
Rose? In de VI staat dat hij geschorst is.. Maar eindelijk Schokker op tien, kijken hoe dit gaat uitpakken de opstelling is in ieder geval aanvallend genoeg :thumbsup
Citaat van: TM op maart 28, 2013, 11:55:52
Citaat van: Destroyer op maart 21, 2013, 19:53:02
Citaat van: Thieske op maart 20, 2013, 12:03:03
Hoop toch zeker wel op een mannetje of 100 ondanks de resultaten...
En toen werd je wakker.... :X
En toch staan er vanochtend rond een uur of 11 meer dan 100 man op papier. Gas gevuh! Kampioenen!Mooi he,dat Cambuurgevoel!
Telgenkamp en Bakker slachtoffers trainerswissel Cambuur (update)
LEEUWARDEN – Niet Dennis Telgenkamp, maar Leonard Nienhuis verdedigt vrijdagavond het doel van Cambuur in de uitwedstrijd tegen Almere City.
De interim-hoofdtrainers Henk de Jong en Jan Bruin, geassisteerd door Sandor van der Heide die vrijdag ook op de bank zit, passeren Telgenkamp die onder Alfons Arts vaste doelman was.
Opvallend is ook de keuze van Adnane Tighadouini, rechts in de aanval. De Jong haalt Oebele Schokker een linie naar achteren, zodat de gewezen Harkemase Boys-vedette op de plek van Erik Bakker speelt, op '10′.
Bakker is daarom ook naar de reservebank verbannen.
Henk de Jong is al jaren een fan van Schokker mits die op zijn favoriete positie achter de spits voetbalt. ,,Schokker op 10 is een logische keuze, op de plek van Erik Bakker die de laatste weken niet genoeg heeft gebracht."
Met Leonard Nienhuis, die gehuurd wordt van Groningen, wil Cambuur na dit seizoen mogelijk verder. Huurling Telgenkamp keert zeker terug naar Heracles. ,,Met Nienhuis hebben we iets meer body in het doel", verklaarde Henk de Jong. ,,Met het oog op de toekomst willen we hem vaker in actie zien."
De Jong beloofde donderdag na de laatste training, en hij benadrukte ook namens zijn collega's Jan Bruin en Sandor van der Heide te spreken, aanvallend spel: ,,We willen nu alleen nog maar spelen om te winnen, met het risico dat we tegen een zeperd aanlopen. Dat risico durven we wel te nemen."
De vermoedelijke opstelling ziet er als volgt uit:
Nienhuis (doel); Bijker, Dijkstra, Bakens en Droste (achter); Rose, Schokker en El Makrini (midden); De Leeuw, Hemmen en Tighadouini (voor)
zo mutte we het hevve en dan zie je wel wat er van komt.van ze zelf uit gaan ipv
dat de tegenstander daar en daar goed is enz.
ik wil niet zeggen dat we nu alles zo maar zullen winnen maar de insteek is
we anders en ik denk het voetbal ook leuker.
Juist. Zo ga je een wedstrijd in godverdomme!!!!
v/d laan??????
SC Cambuur @SCCambuurLwd 15m
Er zitten morgen 125 supporters in het uitvak van #AlmereCityFC. Zij zullen morgen de sfeermakers weer zijn. #cambuur
Misschien is V/d Laan wel niet helemaal fit. Duidelijke taal van de mannen uitgaan van je eigen krachten.
van der Laan speelt wel, Dijkstra niet. Was een fout van de huis aan huis, is al aangepast. :thumbsup
idd van der laan is van de partij!!!!!! _O_
Logische opstelling.....oebele eindelijk op 10.
Twee echte vleugelspelers,rose voor luchtsterkte bij Hemmen in de buurt
Sterkste achterhoede op papier.
Laat het morgen maar zien.
En id liever met 4-3 verliezen dan met 1-0in een zaadpot als
Fortuna :scc
Daar is ie dan eindelijk de cambuur REVOLUTIE :scc,,Gerard en Ype bedankt!Top dat Sandor er gelijk weer bijzit..
Citaat van: Baresi op maart 28, 2013, 15:21:26
Daar is ie dan eindelijk de cambuur REVOLUTIE :scc,,Gerard en Ype bedankt!Top dat Sandor er gelijk weer bijzit..
Dit kon ons wel eens iets heel moois gaan brengen...
Leeuwarden AANVALLEN |:)
Ben er morgen ook bij :proost
Ook present :koffie
Present met 9 man!
Godverdomme sinds tijden weer eens wedstrijdspanning!
Citaat van: De Jager op maart 28, 2013, 16:48:28
Present met 9 man!
Godverdomme sinds tijden weer eens wedstrijdspanning!
Is idd een flinke tijd geleden. Morgen 90 minuten lang knalle in Almere! :0= :scc
Citaat van: Bas058 op maart 28, 2013, 17:09:29
Citaat van: De Jager op maart 28, 2013, 16:48:28
Present met 9 man!
Godverdomme sinds tijden weer eens wedstrijdspanning!
Is idd een flinke tijd geleden. Morgen 90 minuten lang knalle in Almere! :0= :scc
ja en het in de blessuretijd weer eens weggeven ;)
Citaat van: marrumer op maart 28, 2013, 17:46:30
Citaat van: Bas058 op maart 28, 2013, 17:09:29
Citaat van: De Jager op maart 28, 2013, 16:48:28
Present met 9 man!
Godverdomme sinds tijden weer eens wedstrijdspanning!
Is idd een flinke tijd geleden. Morgen 90 minuten lang knalle in Almere! :0= :scc
ja en het in de blessuretijd weer eens weggeven ;)
Oprotten jongetje
een arts in blessure tijd hielp oek niet :_schater
Citaat van: denistel op maart 28, 2013, 21:05:08
een arts in blessure tijd hielp oek niet :_schater
:_schater
Juist in blessuretijd werd er vaak pas druk naar voren gezet juh :devil
heuuuj, ze zijn er weer!! :monk :monk :monk :monk
2x op rij gewonnen thuis, en morgen de allerlaatste kans om nog wat van dit seizoen te maken, wordt lastig zat voor jullie dus. Tot morgen.
Nu al zin in morgen! |:)
Citaat van: almere036 op maart 28, 2013, 21:46:24
heuuuj, ze zijn er weer!! :monk :monk :monk :monk
2x op rij gewonnen thuis, en morgen de allerlaatste kans om nog wat van dit seizoen te maken, wordt lastig zat voor jullie dus. Tot morgen.
Ah nee juh, 0-5 Makje :devil
Citaat van: almere036 op maart 28, 2013, 21:46:24
heuuuj, ze zijn er weer!! :monk :monk :monk :monk
2x op rij gewonnen thuis, en morgen de allerlaatste kans om nog wat van dit seizoen te maken, wordt lastig zat voor jullie dus. Tot morgen.
leuke naam hest wel 3-6 liekt mie wel wat ja
Matchday!! |:)
Citaat van: denistel op maart 28, 2013, 22:56:50
Citaat van: almere036 op maart 28, 2013, 21:46:24
heuuuj, ze zijn er weer!! :monk :monk :monk :monk
2x op rij gewonnen thuis, en morgen de allerlaatste kans om nog wat van dit seizoen te maken, wordt lastig zat voor jullie dus. Tot morgen.
leuke naam hest wel 3-6 liekt mie wel wat ja
Je leest het verkeerd ;) 0 Almere 3 Cambuur 6 supporters Almere.
125 scc supporters! Helaas ben ik niet present vanavond.
Nou nou, ook een keer boven de 100 supporters... denk dat we daar maar niet al te stoer over moeten doen :O
matchday gas geven en 3 pt pakken en meteen beginnen aan het paasbierontbijt :proost
Citaat van: almere036 op maart 28, 2013, 21:46:24
heuuuj, ze zijn er weer!! :monk :monk :monk :monk
2x op rij gewonnen thuis, en morgen de allerlaatste kans om nog wat van dit seizoen te maken, wordt lastig zat voor jullie dus. Tot morgen.
Ik zal er als Almere-inwoner er bij zijn. Het kan inderdaad een zeer interessante en leuke wedstrijd worden. Beide ploegen presteren erg wisselvallig en beide ploegen hebben er alle belang bij dat er gewonnen wordt
om nog iets van dit seizoen te maken. Het vertrek van Arts zal zeker een stempel drukken op de wedstrijd. De jongens moeten maar eens bewijzen dat ze het zonder Arts beter kunnen.
Als Almere-City verliest dan is het seizoen voor hun over. Ik verwacht dus een aanvallend Almere, en daar moet Cambuur gebruik van kunnen maken.
En....het "uitvak" moet vol. Laat horen en zien dat jullie er zijn. Overschreeuw die 15 blaasbalgjes aan de andere kant van de tribune. DE beuk er in ! Cambuur, nu kan het nog.
Tot vanavond, beste mensen.
Citaat van: Ronnie tng op maart 29, 2013, 09:33:44
Nou nou, ook een keer boven de 100 supporters... denk dat we daar maar niet al te stoer over moeten doen :O
Stoer is het woord niet maar zegt wel genoeg nu die arts weg is dat de eerste stap weer daar is en dat we maandag de tweede stap moeten zetten met een sfeervol cambuurstadion!!
Citaat van: richard op maart 29, 2013, 10:00:20
Citaat van: Ronnie tng op maart 29, 2013, 09:33:44
Nou nou, ook een keer boven de 100 supporters... denk dat we daar maar niet al te stoer over moeten doen :O
Stoer is het woord niet maar zegt wel genoeg nu die arts weg is dat de eerste stap weer daar is en dat we maandag de tweede stap moeten zetten met een sfeervol cambuurstadion!!
Ging mij erom dat er een beetje neerbuigend gedaan werd tegen Almere. Ik ben benieuwd, er staat heel veel druk op de aankomende 2 wedstrijden. We zien het allemaal ineens weer positief in, maar dat kan met 1 of 2 wedstrijden ook weer helemaal anders zijn. Veel plezier in ieder geval voor iedereen die gaat! :y
:0= WIJ WINNEN!!!
Het gekke is id wel dat ik weer wedstrijdspanning voel!!!
En dat is lang geleden. :scc :scc
Citaat van: Ronnie tng op maart 29, 2013, 10:08:40
Citaat van: richard op maart 29, 2013, 10:00:20
Citaat van: Ronnie tng op maart 29, 2013, 09:33:44
Nou nou, ook een keer boven de 100 supporters... denk dat we daar maar niet al te stoer over moeten doen :O
Stoer is het woord niet maar zegt wel genoeg nu die arts weg is dat de eerste stap weer daar is en dat we maandag de tweede stap moeten zetten met een sfeervol cambuurstadion!!
Ging mij erom dat er een beetje neerbuigend gedaan werd tegen Almere. Ik ben benieuwd, er staat heel veel druk op de aankomende 2 wedstrijden. We zien het allemaal ineens weer positief in, maar dat kan met 1 of 2 wedstrijden ook weer helemaal anders zijn. Veel plezier in ieder geval voor iedereen die gaat! :y
Hest helemaal geliek Ronnie maar ik geniet nou even van dit gevoel.
Natuurlijk mutte wij niet stoer doen over 100 man in ut uutvak.
Ik ben benieuwd hoe het gevoel is vanavond om 22.00 uur :proost
Citaat van: Ronnie tng op maart 29, 2013, 10:08:40
Citaat van: richard op maart 29, 2013, 10:00:20
Citaat van: Ronnie tng op maart 29, 2013, 09:33:44
Nou nou, ook een keer boven de 100 supporters... denk dat we daar maar niet al te stoer over moeten doen :O
Stoer is het woord niet maar zegt wel genoeg nu die arts weg is dat de eerste stap weer daar is en dat we maandag de tweede stap moeten zetten met een sfeervol cambuurstadion!!
Ging mij erom dat er een beetje neerbuigend gedaan werd tegen Almere. Ik ben benieuwd, er staat heel veel druk op de aankomende 2 wedstrijden. We zien het allemaal ineens weer positief in, maar dat kan met 1 of 2 wedstrijden ook weer helemaal anders zijn. Veel plezier in ieder geval voor iedereen die gaat! :y
Zal met vallen en opstaan gaan denk ik de komende weken maar als het plezier er maar is en de wil om te voetballen dan komt de rest van zelf!!
Asse met plesier foeballe slaat dat oek positief over op de suppotters en sien we leuke wetstryden.
De stoel van Alfons Arts blijft leeg
Sinds het gedwongen vertrek van Alfons Arts trekken Henk de Jong en Jan Bruin de kar bij Cambuur. Samen met Sandor van der Heide moeten zij het team klaarstomen voor een sterk eindschot, te beginnen vanavond in Almere.
In de trainerskamer in het Cambuurstadion serveert Henk de Jong de koffie. ,,Dat doet-ie toch goed'', stelt Jan Bruin. ,,Mooi zo'n assistent die koffie meeneemt voor zijn hoofdtrainer.''
Het is de eerste, en zeker niet de laatste grap die deze donderdagmiddag wordt gemaakt. Maar als het gesprek op het vertrek van hun collega Alfons Arts komt, worden beiden serieus. Opmerkelijk: de stoel van Arts in de trainerskamer blijft leeg. ,,Tot het eind van het seizoen'', stelt De Jong. ,,Ik heb er geen seconde aan gedacht om daar te gaan zitten. Hij blijft leeg uit respect voor Alfons.''
Zowel De Jong als Bruin stelt het seizoen liever met Arts te hebben afgemaakt. ,,Ik vind het heel vervelend dat Alfons weg is'', zegt De Jong. ,,Ik heb fantastisch met hem gewerkt. Jan en ik konden altijd ons ding doen. We waren het niet altijd eens, maar dat hoeft ook niet.''
Dat de club besloot Arts op een zijspoor te rangeren, verraste zijn beide assistenten. Kunnen ze de beslissing begrijpen? ,,De wedstrijden waren lang niet altijd even goed'', erkent De Jong. ,,Daar zijn we met zijn allen verantwoordelijk voor, maar de hoofdtrainer is dan vaak de dupe.''
Af en toe leken de spelers als verlamd, vooral in uitwedstrijden. ,,Op de training was er niks van te merken. Dan speelden ze de pannen van het dak. Maar op het veld was er een blokkade.''
Om een mooi eind aan het seizoen te draaien, moet die blokkade worden weggenomen. Daar bestaat volgens Bruin geen recept voor, maar feit is wel dat de ploeg iets anders gaat spelen. Bruin: ,,Iets meer zoals wij willen voetballen, met meer diepgang.'' De Jong: ,,Iets aanvallender, omdat we Michiel (Hemmen) dichter bij de goal willen houden.''
De grootste verandering is de positie van Oebele Schokker. Waar Arts hem 'gezien zijn mindere loopvermogen' alleen als rechtsbuiten zag, posteren zijn assistenten de nummer 14 vanavond in Almere achter de spits. En dat mindere loopvermogen? ,,Dan moet de rest maar een stapje harder lopen'', aldus Bruin. Bovendien krijgt controleur Moha-med El Makrini steun van Yuri Rose, waardoor Erik Bakker op de bank zit.
Nog een wijziging: doelman Dennis Telgenkamp moet plaatsmaken voor Leonard Nienhuis, de huurling van FC Groningen. ,,We zijn tevreden over Dennis'', zegt De Jong, ,,maar ook over Leonard. Hij is echter wat uitbundiger in zijn coaching en dat kunnen we wel gebruiken. Bovendien zijn we wat van plan met Leonard; misschien willen we hem hier nog wel een jaar houden. Theo Timmermans? Theo heeft zich goed ontwikkeld bij Veendam. En wij willen graag met jongens uit de regio spelen, dus misschien is dat ook een optie.''
Naast het basiselftal voeren De Jong en Bruin (die zijn amateurclub Bergum erkentelijk is voor de medewerking) ook andere wijzigingen door, vooral om de spelersgroep te laten zien dat er sprake is van een nieuwe start. Zo is de ochtendtraining met een kwartiertje vervroegd, blijven voorzitter en directeur na de wedstrijd uit de box. Ook gaat de ploeg meer uit van eigen kracht in plaats van te kijken naar de opponent, en uiteraard is er de aanstelling van Van der Heide. ,,Die denkt anders over voetbal dan de meesten in Nederland'', zegt De Jong. ,,Dat vinden wij leuk en de jongens zijn ook blij dat hij er is.''
Alles moet er toe leiden dat Cambuur weer gaat heersen op het veld en de potentie van de selectie ten volle benut. ,,Het zijn allemaal lieve jongens'', zegt Bruin. ,,Er mag af en toe wel wat meer spirit in. Een keertje ruzie is niet erg.''
De Jong vult aan: ,,En we moeten natuurlijk goed voetballen. Baas op het veld zijn. Wij denken dat we op deze manier meer kansen krijgen en daardoor meer winnen. Vorige week liepen Alfons, Jan en ik na de training van het veld. Toen zeiden we nog: we hebben goud in handen.''
Bruin: ,,We geloven in deze groep. En dat uitwedstrijden geen punten opleveren, daar moeten we vanaf.''
Even wordt er gekscherend gefilosofeerd over een kampioenschap en de eredivisie. De Jong lacht: ,,Dat zou wat zijn voor deze twee boerenlullen. Dan huur ik een open auto en rijden we toeterend heel Friesland door. Maar serieus: dit blijft natuurlijk heel vervelend voor Alfons. Een echte professional, die volgens mij in alle functies kan werken bij andere clubs. Dat meen ik oprecht.''
LC
Vanavond Aanwezig!! Heerlijk weer eens naar Almere toe! Altijd fijn en warm daar. Vooral achter het doel hahah
Voor wie vanavond thuus blieve: Naast dat ondergetekende samen met ouwe rot Dorhout het live-verslag doet, zal Denistel in de rust zijn verhaal doen aangaande de wedstrijd! Mooi stel bij mekaar dus. www.mercuriusrtv.nl (http://www.mercuriusrtv.nl) (dan ff op luister live klikken) of via de keukenradio 106.1 of via kabel 96.1
En hoe we d'r oek in om swamme; AT WE MAAR WINNE !!!!
We rijden....hoppa op naar Almere
vanavond ook even de kou trotseren. echt weer zin in. zal wel veel cambuur publiek op hoofdtribune zijn.
Success mensen, fijne reis !!!!!!!!!!!!!
Gezien op marktplaats: stoel van arts te koop :devil
Suh,.....warm ondergoed aan, handschoenen en winterjas en op naar dat kale en kille stadion van Almere-city' in de hoop dat beide teams er wat moois van maken. Als Cambuur maar wint.
Iemand een livestream die WEL werkt?
En ja mercurius staat aan :proost
Citaat van: Sander Scc op maart 29, 2013, 20:01:24
Iemand een livestream die WEL werkt?
En ja mercurius staat aan :proost
er is geen livestream het komt niet op eredivisie live.
:?
nee he we staan 1-0 achter...
tja.....
Nou terug knokken
;(
:wall penalty??? WTF
Gaan we weer
2-0 dit is toch verschrikkelijk
Niks aan de hand!
dan maar 3-2 winnen.. GAS!!!!!!!!!!!
Triest
treurig, misschien kunnen de dames ook eens beginnen met voetballen ...
Wat denken ze?
Dat we maar weer 5 punten omlaag moeten?
En elftal vol hakkekrukken zonder richting gevoel, niet best.
En dat die slome van een Dissels nou ineens wel kan scoren zeg..
Bakker voor Adnane, dan zal Schokker wel weer naar rechts gaan
Tsja, staan Mvv en sparta ook nog achter ;(
2-0.. hoe diep moeten we nou zinken...
Is die Arts niet wat? Hoorde dat ie werkloos thuis zit.
As ze dit niet winnen dan maar maandag de A1 opstellen..
Citaat van: De Gast op maart 29, 2013, 20:39:40
As ze dit niet winnen dan maar maandag de A1 opstellen..
Die hebben we niet eens compleet :_schater
Misschien moet cambuur eens overwegen het elftal uit de competitie te halen tot augustus
Zo te horen zijn wordt er bij balverlies maar door een man druk gezet, dat schiet niet op natuurlijk.
Gloeiende gloeiende..... :(
Het uitwedstrijdencomplex duurt voort ;(
Nu al een k..tweekend?:'(
Snel scoren, dan is alles nog mogelijk! Die lui scoren ook twee keer in 3 min.
:0= Broezen!!!
Pompompompom :_schater
Rose eraf, Diemers erbij
Citaat van: kgscc op maart 29, 2013, 21:03:25
Rose eraf, Diemers erbij
Los van het resultaat maar ze proberen de wedstrijd in ieder geval met wissels te kantelen.
Daar was die 'tripod' nooit opgekomen.
Ook opvallend dat we van de 11 uitwedstrijden er maar drie gewonnen hebben en vijf verloren, dan telt deze nog niet mee. Daarmee staan we twaalfde
Doet Hemmen wel mee???
we moeten ons er maar bij neer leggen dat we niet sterk genoeg zijn.
het seizoen gaat zo als een nachtkaars uit ben ik bang
Wat een armoede dit elftal zeg. Elke nietszeggende club leest ons de les momenteel
Arts zou nu vast een toptijd beleven achter de Radio :rodekaart
Weet niet of Arts iemand is die nu handen wrijvend achter de radio zit, maar is wel duidelijk dat ook het team niet goed genoeg is blijkbaar.
Flikker ajb deze hele selectie zo snel mogelijk de deur uit, tenminste het gros dat als natte krachten speelt.
Onnodige achterstand zo te horen.. er is altijd wel wat
Dit wordt maandag nog wat :zucht
Kom op!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou, Bakker 2-1. Op naar winst...
Nou kom op toon eens ballen en zet de pot naar je hand!
Hoor dat Almere het einde van het seizoen niet haalt schijnt iets met belastingschuld te zijn.
1 april :proost
opschieten nu het kan nog :y
Winnen?
nou dat word nog moeilijk nu maar een punt is altijd beter dan 0 punten.
Barto voor Bijker, dus vol op de aanval.
Citaat van: kgscc op maart 29, 2013, 21:39:54
Barto voor Bijker, dus vol op de aanval.
Een trainer die het wel aandurft om alles of niets te gaan spelen. Lang op gewacht
Nou kom op dames. Een puntje moet toch wel lukken zeg.
Citaat van: De Gast op maart 29, 2013, 21:41:28
Nou kom op dames. Een puntje moet toch wel lukken zeg.
ben benieuwd of we nog een punt halen
Het is toch niet best destroyer... almere uit fortuna uit telstar uit. 9 punte moet je kunne halen en je staat nu op 1 . De gasten die er nu staan worden gewoon zwaar overbetaald. Ze zijn niks beter dan wat semi profs uit een of ander gat
Zoveel kansen en corners, dan zou je toch denken dat er toch minimaal 4 goals gemaakt kunnen worden. Blijkbaar zitten er in deze selectie geen echte killers.
Ben bang dat de dames beter met hun bekje zijn.
Hoor de interviews nu al, had beter gemoeten, hadden kansen moeten benutten en was niet nodig geweest.
Prutsers zijn het. Ik ben er klaar mee, wordt niks zo... Op naar volgend seizoen.
Hopen op passie en strijd.
Zoals de tussenstanden nu zijn bij de rest van de wedstrijden loopt alleen helmond 3 punten uit en de rest van de top 5 maar 1 punt of 0 punten
:(
Citaat van: Ronald op maart 29, 2013, 21:48:17
Zoveel kansen en corners, dan zou je toch denken dat er toch minimaal 4 goals gemaakt kunnen worden. Blijkbaar zitten er in deze selectie geen echte killers.
We scoren zelden uit corners volgens mij. De helft gaat direct in de handen van de keeper of wordt weggetrapt bij de eerste paal. Diemers vandaag ook weer een aantal van dit soort corners
Eigenlijk wel logisch dat hier niet gewonnen werd... 2 seizoenen een systeemloos spelletje spelen draai je niet in een week om. Jammer dat 3 momenten van Adje ons de kop kosten.
eindstand 2-1 :zucht
Het maakt het nog triester dat de concurrenten ook niet winnen. Dit zijn speeldagen waarin je kan inlopen doordat concurrenten tegen elkaar voetballen.
Iedereen is er klaar mee... Zet de hele selectie maar op non actief
Verdorie, alweer uit verloren ;(
Alweer verloren bedoel je.. Heeft niks met een uitcomplex te maken imo
Voor de zoveelste keer het lachertje van de avond. Genoeg leuke voetballers. Geen scorend vermogen. Dan krijg je deze ellende
Dus voor volgend seizoen :0=
Scorend vermogen en wat houthakkers die een bal voorin kunnen brengen!!!
Tja, wat moet je hier nouw op zeggen. Kouwe boel in het stadion. Cambuur wilde wel, maar kon niet. veel te gehaast en veel onnodig en gevaarlijk balverlies. Gentenaar is geen momemt echt in moeilijkheden geweest.
Almere was ook niet best, maar was wel veel agressiever. De achterhoede bij Cambuur stond redelijk al vond ik Bijker niet best. Ik kan mij heugen dat Vosselman vorig jaar Rosheuvel uit de wedstrijd speelde, maar bijker had tegen Browne geen schijn van kans. Wel 1 goed opbouwende aktie van hem waar het doelpunt van Bakker uit viel- heb mijn twijfels of de strafschp terecht was. Verloren seizoen, denk ik, want ik zie Cambbuur ooik niet direct winnen van Go Ahead.
Kost de club veel goodwill dit seizoen.. en er valt niks te repareren helaas. Er staat gewoon een bar slecht elftal dat op weg is naar het rechter rijtje. Ik hoop echt dat het grootste gedeelte van de selectie verdwijnt. Misschien een handjevol spelers overhouden
juist wanneer het even niet meezit win je een top wedstrijd meestal, dus ik denk wel dat we winnen van eagles.
Citaat van: nepomuk op maart 29, 2013, 22:36:43
Cambuur wilde wel, maar kon niet.
En dat tegen Almere City, het moet niet nog gekker worden. Almere City...
Citaat van: nepomuk op maart 29, 2013, 22:36:43
Tja, wat moet je hier nouw op zeggen. Kouwe boel in het stadion. Cambuur wilde wel, maar kon niet. veel te gehaast en veel onnodig en gevaarlijk balverlies. Gentenaar is geen momemt echt in moeilijkheden geweest.
Almere was ook niet best, maar was wel veel agressiever. De achterhoede bij Cambuur stond redelijk al vond ik Bijker niet best. Ik kan mij heugen dat Vosselman vorig jaar Rosheuvel uit de wedstrijd speelde, maar bijker had tegen Browne geen schijn van kans. Wel 1 goed opbouwende aktie van hem waar het doelpunt van Bakker uit viel- heb mijn twijfels of de strafschp terecht was. Verloren seizoen, denk ik, want ik zie Cambbuur ooik niet direct winnen van Go Ahead.
Sorry hoor wat heeft Almere laten zien? Agressie? Bijker heen schijn ban kans tegen Browne? Deed die mee dan? Gehaast klopt wel aardig maar je kunt beter op je bek gaan met gedurfder spel dan angsthazenvoetbal....
je geeft gewoon de wedstrijd binnen 2 minuten weg,ongelofelijk en wat slecht voetbal vooral het passen naar elkaar en elkaar niet begrijpen. Beelden morgen, sfeer was wel goed in het uitvak
Heeerlijke overwinning op die gefrustreerde boertjes.
Hoe the fuck durven jullie anti-voetbal te gaan zingen terwijl jullie gvd doorspelen als er iemand van ons geblesseerd op de grond ligt, oprotten joh, mafkezen.
Vanaf de 1-0 tot en met de rust cambuur 25 minuten helemaal zoek gespeeld, maar daarbuiten jullie meer overwicht, prima overwinning en play-offs zijn weer mogelijk, hoppaa :monk :monk
Citaat van: almere036 op maart 30, 2013, 00:15:19
Heeerlijke overwinning op die gefrustreerde boertjes.
Hoe the fuck durven jullie anti-voetbal te gaan zingen terwijl jullie gvd doorspelen als er iemand van ons geblesseerd op de grond ligt, oprotten joh, mafkezen.
Vanaf de 1-0 tot en met de rust cambuur 25 minuten helemaal zoek gespeeld, maar daarbuiten jullie meer overwicht, prima overwinning en play-offs zijn weer mogelijk, hoppaa :monk :monk
l0l l0l l0l
Citaat van: nepomuk op maart 29, 2013, 22:36:43
Tja, wat moet je hier nouw op zeggen. Kouwe boel in het stadion. Cambuur wilde wel, maar kon niet. veel te gehaast en veel onnodig en gevaarlijk balverlies. Gentenaar is geen momemt echt in moeilijkheden geweest.
Almere was ook niet best, maar was wel veel agressiever. De achterhoede bij Cambuur stond redelijk al vond ik Bijker niet best. Ik kan mij heugen dat Vosselman vorig jaar Rosheuvel uit de wedstrijd speelde, maar bijker had tegen Browne geen schijn van kans. Wel 1 goed opbouwende aktie van hem waar het doelpunt van Bakker uit viel- heb mijn twijfels of de strafschp terecht was. Verloren seizoen, denk ik, want ik zie Cambbuur ooik niet direct winnen van Go Ahead.
weet niet wat jij hebt gezien maar die lui binne 3 x bij onze goal weest???
Citaat van: almere036 op maart 30, 2013, 00:15:19
Heeerlijke overwinning op die gefrustreerde boertjes.
Hoe the fuck durven jullie anti-voetbal te gaan zingen terwijl jullie gvd doorspelen als er iemand van ons geblesseerd op de grond ligt, oprotten joh, mafkezen.
Vanaf de 1-0 tot en met de rust cambuur 25 minuten helemaal zoek gespeeld, maar daarbuiten jullie meer overwicht, prima overwinning en play-offs zijn weer mogelijk, hoppaa :monk :monk
op het laatst lagen ze om het hutje mutje man hou toch op en jullie spelen op de counter in eigen huis ,,logisch dat er nooit meer dan 1000 man zitte,,,oost een topper en gentenaar erg sterk dat wel
veel te negatief praat vind ik hoor,,,na 5 dagen onder deze leiding verwachten we meteen een super team te hebben??
mij gaat het om de gedachte hoe je speelt end at daarin nog veel fouten worden gemaakt
ala we zijn geen barca he.maar er was intentie om aan te vallen en zeker de 2e helft was het constant cambuur dat aandrong.er zal daar in nog meer overtuiging en slimheid moeten komen maar dat zie ik wel goed gaan met deze staf.
je moet zeker niet vergeten dat op dit kunstgras alles perfect gespeeld moet
worden want anders ben je de bal kwijt daar hadden we wel moeite mee ja.
pluim voor de leeuw die zeker de 2e helft goed bezig was.bakker die na een klap
dat ie wissel was toch knap inviel.
nienhuis coachend goed bezig.makrini speelde weer sterk.
maandag de eagles toch altijd al een leuke partij en met de steun van ons als publiek
net als vandaag dan pakken we 3 punten.
Citaat van: Viper op maart 29, 2013, 23:21:11
Citaat van: nepomuk op maart 29, 2013, 22:36:43
Cambuur wilde wel, maar kon niet.
En dat tegen Almere City, het moet niet nog gekker worden. Almere City...
gentenaar - oost- dissels -serrarens- toet zijn toch leuke spelers voor hun
hoor en die hebben wat meer slimheid en ervaring.
Citaat van: denistel op maart 30, 2013, 00:23:49
Citaat van: almere036 op maart 30, 2013, 00:15:19
Heeerlijke overwinning op die gefrustreerde boertjes.
Hoe the fuck durven jullie anti-voetbal te gaan zingen terwijl jullie gvd doorspelen als er iemand van ons geblesseerd op de grond ligt, oprotten joh, mafkezen.
Vanaf de 1-0 tot en met de rust cambuur 25 minuten helemaal zoek gespeeld, maar daarbuiten jullie meer overwicht, prima overwinning en play-offs zijn weer mogelijk, hoppaa :monk :monk
op het laatst lagen ze om het hutje mutje man hou toch op en jullie spelen op de counter in eigen huis ,,logisch dat er nooit meer dan 1000 man zitte,,,oost een topper en gentenaar erg sterk dat wel
vind je het gek, als nummer 15 tegen de nummer 5 van de ranglijst. Als je dan 90 min op de aanval speelt verlies je met 2-8.
Erg jammer dit. 2 slechte minuten die je de wedstrijd kosten. Nienhuis heeft de eerste helft 2 ballen gehad; 2x moest ie em uit t netje halen. 2e helft nog 1 schotje recht op em af volgens mij.
Wij zetten daar voor het grootste gedeelte erg matig voetbal tegenover, maar wel de wil om aan te vallen en zeker de 2e helft 150% inzet. Daarom vond ik het "ga je doodschamen" van sommige supporters na de wedstrijd ook erg triest..
Ik kon de wissel van een dramatische Tighadouini wel begrijpen, ook omdat Schokker niks klaarspeelde op "10". Echter (achteraf bekeken natuurlijk) had De Leeuw er ook wel uit gemogen. Wat een dramatische pot speelde die gast. 35 fan de 40 gekregen corners kwamen bij hem vandaan omdat hij die bal maar niet voor krijgt.
Over die corners gesproken: GAAN WE DAAR NOG ES WAT AAN DOEN????? Nog steeds allemaal indraaiend; nog steeds allemaal vrij laag en nog steeds allemaal in het keepergebied. Te triest voor woorden wmb!
Over de grensrechter oordelen vind ik lastig. Had volgens mij toch meestal wel gelijk.
Echter die scheidsrechter... :(
Laat duidelijk zijn dat t in ieder geval niet heeft gelegen aan de meegereisde supporters!! |:)
Citaat van: denistel op maart 30, 2013, 00:29:51
pluim voor de leeuw die zeker de 2e helft goed bezig was.bakker die na een klap
dat ie wissel was toch knap inviel.
Die pluim mag ie bij mij inleveren! ;) Wat vond ik die vent slecht. Totaal vleugellam waren we.
Bakker vond ik ook zeker niet sterk. Ontzettend veel foute passes. Is nog geen schim van de Bakker van vorig jaar.
Citaat van: almere036 op maart 30, 2013, 00:43:02
Citaat van: denistel op maart 30, 2013, 00:23:49
Citaat van: almere036 op maart 30, 2013, 00:15:19
Heeerlijke overwinning op die gefrustreerde boertjes.
Hoe the fuck durven jullie anti-voetbal te gaan zingen terwijl jullie gvd doorspelen als er iemand van ons geblesseerd op de grond ligt, oprotten joh, mafkezen.
Vanaf de 1-0 tot en met de rust cambuur 25 minuten helemaal zoek gespeeld, maar daarbuiten jullie meer overwicht, prima overwinning en play-offs zijn weer mogelijk, hoppaa :monk :monk
op het laatst lagen ze om het hutje mutje man hou toch op en jullie spelen op de counter in eigen huis ,,logisch dat er nooit meer dan 1000 man zitte,,,oost een topper en gentenaar erg sterk dat wel
vind je het gek, als nummer 15 tegen de nummer 5 van de ranglijst. Als je dan 90 min op de aanval speelt verlies je met 2-8.
dat zeg ik 1000 man en meer niet
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 30, 2013, 00:46:57
Citaat van: denistel op maart 30, 2013, 00:29:51
pluim voor de leeuw die zeker de 2e helft goed bezig was.bakker die na een klap
dat ie wissel was toch knap inviel.
Die pluim mag ie bij mij inleveren! ;) Wat vond ik die vent slecht. Totaal vleugellam waren we.
Bakker vond ik ook zeker niet sterk. Ontzettend veel foute passes. Is nog geen schim van de Bakker van vorig jaar.
als ie 10 corners mee krijgt is dat toch prima al als we niks met die corners doen heb je
er niks aan idd.maar hij liet zich wel zien al is hij geen echte vleugelspeler.maar das mijn mening he dat ik em knap vond spelen.
Hebben de wedstrijd in 2 minuten weggeven. Doodzone en totaal onnodig. Die lui zijn 3x bij onze goal geweest.
Was toch te verwachten. En dat we beter waren zegt ook niets.
Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit dat je geen wedstrijden wint.
Geen creativiteit, snelheid, diepgang en scorend vermogen in de ploeg.
Middenveld en aanval is domweg niet goed genoeg voor de top!
In die linies moeten echt versterkingen komen!
geef het de tijd en er zullen idd voor komend seizoen een paar gerichte aankopen
bij moeten komen maar ook daar heb ik vertrouwen in.
Citaat van: almere036 op maart 30, 2013, 00:15:19
Heeerlijke overwinning op die gefrustreerde boertjes.
Kun je nou echt niks beters verzinnen? :O
Citaat van: Bernardo op maart 30, 2013, 06:10:10
Hebben de wedstrijd in 2 minuten weggeven. Doodzone en totaal onnodig. Die lui zijn 3x bij onze goal geweest.
Klopt en oké voetballend was het niet goed maar beter deze inzet en strijd dan dat schijtvoetbal van arts zonder punten!!
Citaat van: Treb op maart 30, 2013, 08:09:51
Citaat van: almere036 op maart 30, 2013, 00:15:19
Heeerlijke overwinning op die gefrustreerde boertjes.
Kun je nou echt niks beters verzinnen? :O
Vanavond is er inderdaad een heerlijke overwinning op die gefrustreerde boertjes: 1-3 !
_O_
Citaat van: denistel op maart 30, 2013, 08:07:09
geef het de tijd en er zullen idd voor komend seizoen een paar gerichte aankopen
bij moeten komen maar ook daar heb ik vertrouwen in.
Verwacht je dan dat het nog beter wordt dit seizoen?
Net zoals AL zegt. Het ontbreekt dit elftal aan alles. Als er geen bezem doorheen gaat dan wordt het komend seizoen weer een kwelling. Toeschouwers lopen praktisch elke wedstrijd hoofdschuddend weg. Ik vind het echt een vernedering momenteel
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fruppppert.webklik.nl%2Fuser_files%2F2010_11%2F190258%2Fphotos%2F32281c62c33b16b454f85c38f50d1983.jpg&hash=50c71204a0ff940603f660bb4e3a9cc09dd0423f)
Beelden: Almere City FC - S.C: Cambuur
Sfeertje + Goal
Samenvatting: Later
Interviews:
Henk de Jong & Nienhuis
http://www.omropfryslan.nl/nijs/sc-cambuur-griemt-yn-almere
Foto's : http://ruppppert.webklik.nl/page/fotoalbum
Citaat van: almere036 op maart 30, 2013, 00:15:19
Heeerlijke overwinning op die gefrustreerde boertjes.
Hoe the fuck durven jullie anti-voetbal te gaan zingen terwijl jullie gvd doorspelen als er iemand van ons geblesseerd op de grond ligt, oprotten joh, mafkezen.
Vanaf de 1-0 tot en met de rust cambuur 25 minuten helemaal zoek gespeeld, maar daarbuiten jullie meer overwicht, prima overwinning en play-offs zijn weer mogelijk, hoppaa :monk :monk
Stakker, rot op naar die amateur club van je :O
Citaat van: De Gast op maart 30, 2013, 09:13:15
Citaat van: denistel op maart 30, 2013, 08:07:09
geef het de tijd en er zullen idd voor komend seizoen een paar gerichte aankopen
bij moeten komen maar ook daar heb ik vertrouwen in.
Verwacht je dan dat het nog beter wordt dit seizoen?
Net zoals AL zegt. Het ontbreekt dit elftal aan alles. Als er geen bezem doorheen gaat dan wordt het komend seizoen weer een kwelling. Toeschouwers lopen praktisch elke wedstrijd hoofdschuddend weg. Ik vind het echt een vernedering momenteel
was gister denk ik al beter dan de meeste uitwedstrijden dit seizoen.maar beter
is lastig denk ik maar in ieder geval met een positievere speelstijl en daar moet
je beginnen is mijn mening.
vooral de 2e helft bij 2-0 achter stond het publiek er ook vol achter en na de 2-1
helemaal.dat die kansen er niet ingingen daar moet je idd scherper op worden.
we zullen het zien maar ik geloof in leuker voetbal en daar kom ik voor naar
het stadion
Kutweer, kutvoetbal, kutsfeer, kutcorners, pleintjesvoetbal, en dan ook nog een fanfarekorps in dat stadionnetje. O o o wat een spijt dat ik er toch weer heen ben gegaan.
Wat een kutselectie.
Maandag 0 - 4
Heb er ook totaal geen vertrouwen meer in.
De wedstrijd in de eerste helft verloren. Zoals ik al vaker zeg al zet je er mourinho of wenger neer zolang je selectie niet goed genoeg is dan houd het op.
Er zijn clubs die jaloers zijn op onze positie en met deze selectie moeten we denk ik eerder blij zijn dan teleurgesteld.
Rose is einde verhaal in mijn ogen. Adnane moet scoren maar doet dat niet en daarna veroorzaakt hij de penalty, misschien jeugdigheid maar ik zou hem keihard toespreken! De leeuw, leuk maar bij de hoofdklasse voetballen ook leuke spelers. Hemmen, weinig gebracht en veel balverlies en positioneel niet goed genoeg. Jammer maar als je komende wedstrijd wint zijn we weer allemaal een stuk vrolijker. En wat een grauw en lelijk complex. Wat me wel opviel waren de stadionverwarmers. En veel kleine kinderen, alle basisscholen waren welkom. Hahah harde kern van almere zijn een handje vol supporters waarvan de helft geen rijbewijs heeft haha.
Citaat van: richard op maart 30, 2013, 08:21:34
Citaat van: Bernardo op maart 30, 2013, 06:10:10
Hebben de wedstrijd in 2 minuten weggeven. Doodzone en totaal onnodig. Die lui zijn 3x bij onze goal geweest.
Klopt en oké voetballend was het niet goed maar beter deze inzet en strijd dan dat schijtvoetbal van arts zonder punten!!
Juist. En daarom vond ik dat "ga je doodschamen" na de wedstrijd ook belachelijk.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 30, 2013, 12:34:35
Citaat van: richard op maart 30, 2013, 08:21:34
Citaat van: Bernardo op maart 30, 2013, 06:10:10
Hebben de wedstrijd in 2 minuten weggeven. Doodzone en totaal onnodig. Die lui zijn 3x bij onze goal geweest.
Klopt en oké voetballend was het niet goed maar beter deze inzet en strijd dan dat schijtvoetbal van arts zonder punten!!
Juist. En daarom vond ik dat "ga je doodschamen" na de wedstrijd ook belachelijk.
Dat ging zeker nergens over.....zou er eerst heen maar heb me maar bedacht!!
Ik heb een redelijk Cambuur gezien, wij waren de sfeermakers, wij waren de spelmakers, wij verienden het om te winnen. Helaas gebeurd dat niet mede door een domme wissel. Al in de 30e minuut brachten ze Bakker, op zich geen slechte speler maar in deze wedstrijd werd erZO veel op kleine ruimtes gevoetbald, dan moet je gewoon een Diemers of een Keurntjes inbrengen, vond Bijker wel weer erg goed en vond dat Hemmen wel wat eerder gewisseld mocht worden, die man deed he-le-maal NIKS. Ik denk helaas dat we maandag met 0-2 gaan verliezen, al hoop ik natuurlijk op een beter resultaat. Toch denk ik dat als we de playoffs halen dat er dan wel weer een knop omgaat in de groep, waardoor de kans op promotie nog niet is verkeken..
@ dokkie. Zou jij pool voor eagles aan willen maken. Al geprobeerd maar alleen moderator of admin kan het aanmaken.
Klopt inderdaad, alleen wij kunnen dat doen -clint, Ronnie, Taurus Jr., roepieh en ik- Maak de pool aan
Ik heb best een leuke pot gezien.
Helaas geef je het in twee momenten weg....
Overigens was de eerste goal een meter of twee buitenspel!
Wij zaten op de tribune op een lijn....zelfs Almere supporters beaamden dit.
Ik denk dat het probleem bij Cambuur op het middenveld ligt.
Achterin staat het wel, zo ook voorin...al is Hemmen geen schim meer van de spits
van voor de winterstop.
Op het middenveld moet je kiezen voor twee controleurs en een aanvallende middenvelder. maar wie zijn dat?
Afgaande op tweede helft zou ik toch kiezen voor makrini,bakker en diemers.
Of toch tegen de Eagles weer proberen met Oebele op 10?
Ik heb gelikkig een team gezien wat er voor 100% voor heeft geknokt en zeker een punt,
of ms wel meer had verdiend.
Ik blijf moed houden....we zijn een nieuwe aanvallende weg ingeslagen.
Laat dat er maar inslijpen en het er in de play offs voor 100%uitkomen! |:) |:)
samenvatting
http://www.omroepflevoland.nl/Sport/100782/almere-city-fc-wint-van-cambuur-leeuwarden
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fruppppert.webklik.nl%2Fuser_files%2F2010_11%2F190258%2Fphotos%2F32281c62c33b16b454f85c38f50d1983.jpg&hash=50c71204a0ff940603f660bb4e3a9cc09dd0423f)
Beelden: Almere City FC - S.C: Cambuur
Sfeertje + Goal
Samenvatting:
Interviews:
Henk de Jong & Nienhuis
http://www.omropfryslan.nl/nijs/sc-cambuur-griemt-yn-almere
Bakker
http://www.jupilerleague.nl/video/1011731.php
Grim
http://www.jupilerleague.nl/video/1011728.php
de Jong
http://www.jupilerleague.nl/video/1011729.php
Nienhuis
http://www.jupilerleague.nl/video/1011733.php
Foto's : http://ruppppert.webklik.nl/page/fotoalbum
snel vergeten en op naar Maandag
dan knallen en de 3 punten hier houden al zou het lastig worden |:)
Citaat van: denistel op maart 30, 2013, 00:21:27
Citaat van: nepomuk op maart 29, 2013, 22:36:43
Tja, wat moet je hier nouw op zeggen. Kouwe boel in het stadion. Cambuur wilde wel, maar kon niet. veel te gehaast en veel onnodig en gevaarlijk balverlies. Gentenaar is geen momemt echt in moeilijkheden geweest.
Almere was ook niet best, maar was wel veel agressiever. De achterhoede bij Cambuur stond redelijk al vond ik Bijker niet best. Ik kan mij heugen dat Vosselman vorig jaar Rosheuvel uit de wedstrijd speelde, maar bijker had tegen Browne geen schijn van kans. Wel 1 goed opbouwende aktie van hem waar het doelpunt van Bakker uit viel- heb mijn twijfels of de strafschp terecht was. Verloren seizoen, denk ik, want ik zie Cambbuur ooik niet direct winnen van Go Ahead.
weet niet wat jij hebt gezien maar die lui binne 3 x bij onze goal weest???
ik heb een aanvallend onmachtig Cambuur met 2-1 zien verliezen!
Citaat van: nepomuk op maart 30, 2013, 22:39:49
Citaat van: denistel op maart 30, 2013, 00:21:27
Citaat van: nepomuk op maart 29, 2013, 22:36:43
Tja, wat moet je hier nouw op zeggen. Kouwe boel in het stadion. Cambuur wilde wel, maar kon niet. veel te gehaast en veel onnodig en gevaarlijk balverlies. Gentenaar is geen momemt echt in moeilijkheden geweest.
Almere was ook niet best, maar was wel veel agressiever. De achterhoede bij Cambuur stond redelijk al vond ik Bijker niet best. Ik kan mij heugen dat Vosselman vorig jaar Rosheuvel uit de wedstrijd speelde, maar bijker had tegen Browne geen schijn van kans. Wel 1 goed opbouwende aktie van hem waar het doelpunt van Bakker uit viel- heb mijn twijfels of de strafschp terecht was. Verloren seizoen, denk ik, want ik zie Cambbuur ooik niet direct winnen van Go Ahead.
weet niet wat jij hebt gezien maar die lui binne 3 x bij onze goal weest???
ik heb een aanvallend onmachtig Cambuur met 2-1 zien verliezen!
de kansen werden niet afgemaakt of je dat onmachtig moet noemen weet ik niet
Citaat van: denistel op maart 31, 2013, 11:11:24
Citaat van: nepomuk op maart 30, 2013, 22:39:49
Citaat van: denistel op maart 30, 2013, 00:21:27
Citaat van: nepomuk op maart 29, 2013, 22:36:43
Tja, wat moet je hier nouw op zeggen. Kouwe boel in het stadion. Cambuur wilde wel, maar kon niet. veel te gehaast en veel onnodig en gevaarlijk balverlies. Gentenaar is geen momemt echt in moeilijkheden geweest.
Almere was ook niet best, maar was wel veel agressiever. De achterhoede bij Cambuur stond redelijk al vond ik Bijker niet best. Ik kan mij heugen dat Vosselman vorig jaar Rosheuvel uit de wedstrijd speelde, maar bijker had tegen Browne geen schijn van kans. Wel 1 goed opbouwende aktie van hem waar het doelpunt van Bakker uit viel- heb mijn twijfels of de strafschp terecht was. Verloren seizoen, denk ik, want ik zie Cambbuur ooik niet direct winnen van Go Ahead.
weet niet wat jij hebt gezien maar die lui binne 3 x bij onze goal weest???
ik heb een aanvallend onmachtig Cambuur met 2-1 zien verliezen!
de kansen werden niet afgemaakt of je dat onmachtig moet noemen weet ik niet
Uitgespeelde kansen heb ik niet of nauwelijks gezien. Een tiental corners hoog voor de pot waar weinig mee gedaan is. Zou toch een prooi moeten zijn voor Hemmen. Niet dus. Schoten uit de tweede lijn heb ik niet gezien. Optisch was Cambuur veel beter, maar Almere effectiever en ook agressiever. Het valt de TS te prijzen dat ze het met aanvallend voetbal hebben geprobeerd. Het was dus verder een redelijke wedstrijd om naar te kijken. Maandag maar meer een balletje terug leggen -Hemmen- en meer schieten uit de tweede lijn.
Zo, en vanmiddag naar Ajax-NEC. Hoop weer op een mooie wedstrijd.
adnane - bakens el makrini de leeuw dat waren 4 dikke kansen hoor,
Citaat van: nepomuk op maart 30, 2013, 22:39:49
ik heb een aanvallend onmachtig Cambuur met 2-1 zien verliezen!
In de eerste helft onmachtig. Tweede helft was in elk geval opportunistisch en had er nog meer ingezeten.
Wel flink geergerd aan de eerste helft.
vd Laan speelde als enig echt goed ook in de eerste helft.
de Leeuw had veel moeite met alle rare lange ballen onder controle te krijgen.
Wel lachen in tweede helft toen groepje cambuur supporters bij ons op de tribune ergens anders moest gaan zitten door hoofdsteward terwijl de halve tribune uit cambuur supporters bestond. Sloeg echt helemaal nergens op.
en de 1-0 was buitenspel. ik zat op 1 lijn bij die situatie. grensrechter liep niet goed mee en kon het niet eens goed zien.
Citaat van: zeewolde op maart 31, 2013, 13:33:13
en de 1-0 was buitenspel. ik zat op 1 lijn bij die situatie. grensrechter liep niet goed mee en kon het niet eens goed zien.
Die grensrechter had sowieso een steekje los. Die durfde niet te vlaggen voordat de scheidsrechter zijn beslissing had genomen. Elke keer ging die vlag pas de lucht in als de scheidsrechter gefloten had.
Citaat van: nepomuk op maart 31, 2013, 11:50:37
Zo, en vanmiddag naar Ajax-NEC. Hoop weer op een mooie wedstrijd.
:R
Citaat van: TM op maart 31, 2013, 13:36:58
Citaat van: zeewolde op maart 31, 2013, 13:33:13
en de 1-0 was buitenspel. ik zat op 1 lijn bij die situatie. grensrechter liep niet goed mee en kon het niet eens goed zien.
Die grensrechter had sowieso een steekje los. Die durfde niet te vlaggen voordat de scheidsrechter zijn beslissing had genomen. Elke keer ging die vlag pas de lucht in als de scheidsrechter gefloten had.
die was erg onzeker aan het vlaggen
@Zeewolde machtig hoe jum ff reageerden daar op die tribune haha