Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 29-03-2013] Almere City FC - SC Cambuur

Gestart door TM, maart 01, 2013, 15:51:05

Vorige topic - Volgende topic

richard

 
Citaat van: almere036 op maart 30, 2013, 00:15:19
Heeerlijke overwinning op die gefrustreerde boertjes.
Hoe the fuck durven jullie anti-voetbal te gaan zingen terwijl jullie gvd doorspelen als er iemand van ons geblesseerd op de grond ligt, oprotten joh, mafkezen.

Vanaf de 1-0 tot en met de rust cambuur 25 minuten helemaal zoek gespeeld, maar daarbuiten jullie meer overwicht, prima overwinning en play-offs zijn weer mogelijk, hoppaa :monk :monk

l0l l0l l0l

denistel

Citaat van: nepomuk op maart 29, 2013, 22:36:43
Tja, wat moet je hier nouw op zeggen. Kouwe boel in het stadion. Cambuur wilde wel, maar kon niet. veel te gehaast en veel onnodig en gevaarlijk balverlies. Gentenaar is geen momemt echt in moeilijkheden geweest.
Almere was ook niet best, maar was wel veel agressiever. De achterhoede bij Cambuur stond redelijk al vond ik Bijker niet best. Ik kan mij heugen dat Vosselman vorig jaar Rosheuvel uit de wedstrijd speelde, maar bijker had tegen Browne geen schijn van kans. Wel 1 goed opbouwende aktie van hem waar het doelpunt van Bakker uit viel- heb mijn twijfels of de strafschp terecht was. Verloren seizoen, denk ik, want ik zie Cambbuur ooik niet direct winnen van Go Ahead.

weet niet wat jij hebt gezien maar die lui binne 3 x bij onze goal weest???

denistel

Citaat van: almere036 op maart 30, 2013, 00:15:19
Heeerlijke overwinning op die gefrustreerde boertjes.
Hoe the fuck durven jullie anti-voetbal te gaan zingen terwijl jullie gvd doorspelen als er iemand van ons geblesseerd op de grond ligt, oprotten joh, mafkezen.

Vanaf de 1-0 tot en met de rust cambuur 25 minuten helemaal zoek gespeeld, maar daarbuiten jullie meer overwicht, prima overwinning en play-offs zijn weer mogelijk, hoppaa :monk :monk

op het laatst lagen ze om het hutje mutje man hou toch op en jullie spelen op de counter in eigen huis ,,logisch dat er nooit meer dan 1000 man zitte,,,oost een topper en gentenaar erg sterk dat wel

denistel

veel te negatief praat vind ik hoor,,,na 5 dagen onder deze leiding verwachten we meteen een super team te hebben??
mij gaat het om de gedachte hoe je speelt end at daarin nog veel fouten worden gemaakt
ala we zijn geen barca he.maar er was intentie om aan te vallen en zeker de 2e helft was het constant cambuur dat aandrong.er zal daar in nog meer overtuiging en slimheid moeten komen maar dat zie ik wel goed gaan met deze staf.
je moet zeker niet vergeten dat op dit kunstgras alles perfect gespeeld moet
worden want anders ben je de bal kwijt daar hadden we wel moeite mee ja.

pluim voor de leeuw die zeker de 2e helft goed bezig was.bakker die na een klap
dat ie wissel was toch knap inviel.
nienhuis coachend goed bezig.makrini speelde weer sterk.

maandag de eagles toch altijd al een leuke partij en met de steun van ons als publiek
net als vandaag dan pakken we 3 punten.

denistel

Citaat van: Viper op maart 29, 2013, 23:21:11
Citaat van: nepomuk op maart 29, 2013, 22:36:43
Cambuur wilde wel, maar kon niet.

En dat tegen Almere City, het moet niet nog gekker worden. Almere City...

gentenaar - oost- dissels -serrarens- toet zijn toch leuke spelers voor hun
hoor en die hebben wat meer slimheid en ervaring.

almere036

Citaat van: denistel op maart 30, 2013, 00:23:49
Citaat van: almere036 op maart 30, 2013, 00:15:19
Heeerlijke overwinning op die gefrustreerde boertjes.
Hoe the fuck durven jullie anti-voetbal te gaan zingen terwijl jullie gvd doorspelen als er iemand van ons geblesseerd op de grond ligt, oprotten joh, mafkezen.

Vanaf de 1-0 tot en met de rust cambuur 25 minuten helemaal zoek gespeeld, maar daarbuiten jullie meer overwicht, prima overwinning en play-offs zijn weer mogelijk, hoppaa :monk :monk

op het laatst lagen ze om het hutje mutje man hou toch op en jullie spelen op de counter in eigen huis ,,logisch dat er nooit meer dan 1000 man zitte,,,oost een topper en gentenaar erg sterk dat wel

vind je het gek, als nummer 15 tegen de nummer 5 van de ranglijst. Als je dan 90 min op de aanval speelt verlies je met 2-8.

Holwerd voor Cambuur

Erg jammer dit. 2 slechte minuten die je de wedstrijd kosten. Nienhuis heeft de eerste helft 2 ballen gehad; 2x moest ie em uit t netje halen. 2e helft nog 1 schotje recht op em af volgens mij.

Wij zetten daar voor het grootste gedeelte erg matig voetbal tegenover, maar wel de wil om aan te vallen en zeker de 2e helft 150% inzet. Daarom vond ik het "ga je doodschamen" van sommige supporters na de wedstrijd ook erg triest..

Ik kon de wissel van een dramatische Tighadouini wel begrijpen, ook omdat Schokker niks klaarspeelde op "10". Echter (achteraf bekeken natuurlijk) had De Leeuw er ook wel uit gemogen. Wat een dramatische pot speelde die gast. 35 fan de 40 gekregen corners kwamen bij hem vandaan omdat hij die bal maar niet voor krijgt.
Over die corners gesproken: GAAN WE DAAR NOG ES WAT AAN DOEN????? Nog steeds allemaal indraaiend; nog steeds allemaal vrij laag en nog steeds allemaal in het keepergebied. Te triest voor woorden wmb!

Over de grensrechter oordelen vind ik lastig. Had volgens mij toch meestal wel gelijk.
Echter die scheidsrechter...  :(

Laat duidelijk zijn dat t in ieder geval niet heeft gelegen aan de meegereisde supporters!! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: denistel op maart 30, 2013, 00:29:51
pluim voor de leeuw die zeker de 2e helft goed bezig was.bakker die na een klap
dat ie wissel was toch knap inviel.

Die pluim mag ie bij mij inleveren! ;) Wat vond ik die vent slecht. Totaal vleugellam waren we.

Bakker vond ik ook zeker niet sterk. Ontzettend veel foute passes. Is nog geen schim van de Bakker van vorig jaar.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: almere036 op maart 30, 2013, 00:43:02
Citaat van: denistel op maart 30, 2013, 00:23:49
Citaat van: almere036 op maart 30, 2013, 00:15:19
Heeerlijke overwinning op die gefrustreerde boertjes.
Hoe the fuck durven jullie anti-voetbal te gaan zingen terwijl jullie gvd doorspelen als er iemand van ons geblesseerd op de grond ligt, oprotten joh, mafkezen.

Vanaf de 1-0 tot en met de rust cambuur 25 minuten helemaal zoek gespeeld, maar daarbuiten jullie meer overwicht, prima overwinning en play-offs zijn weer mogelijk, hoppaa :monk :monk

op het laatst lagen ze om het hutje mutje man hou toch op en jullie spelen op de counter in eigen huis ,,logisch dat er nooit meer dan 1000 man zitte,,,oost een topper en gentenaar erg sterk dat wel

vind je het gek, als nummer 15 tegen de nummer 5 van de ranglijst. Als je dan 90 min op de aanval speelt verlies je met 2-8.

dat zeg ik 1000 man en meer niet

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 30, 2013, 00:46:57
Citaat van: denistel op maart 30, 2013, 00:29:51
pluim voor de leeuw die zeker de 2e helft goed bezig was.bakker die na een klap
dat ie wissel was toch knap inviel.

Die pluim mag ie bij mij inleveren! ;) Wat vond ik die vent slecht. Totaal vleugellam waren we.

Bakker vond ik ook zeker niet sterk. Ontzettend veel foute passes. Is nog geen schim van de Bakker van vorig jaar.

als ie 10 corners mee krijgt is dat toch prima al als we niks met die corners doen heb je
er niks aan idd.maar hij liet zich wel zien al is hij geen echte vleugelspeler.maar das mijn mening he dat ik em knap vond spelen.

Bernardo

Hebben de wedstrijd in 2 minuten weggeven.  Doodzone en totaal onnodig.  Die lui zijn 3x bij onze goal geweest.

AL

Was toch te verwachten. En dat we beter waren zegt ook niets.
Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit dat je geen wedstrijden wint.
Geen creativiteit, snelheid, diepgang en scorend vermogen in de ploeg.
Middenveld en aanval is domweg niet goed genoeg voor de top!
In die linies moeten echt versterkingen komen!

denistel

geef het de tijd en er zullen idd voor komend seizoen een paar gerichte aankopen
bij moeten komen maar ook daar heb ik vertrouwen in.

Treb

Citaat van: almere036 op maart 30, 2013, 00:15:19
Heeerlijke overwinning op die gefrustreerde boertjes.

Kun je nou echt niks beters verzinnen?  :O

richard

Citaat van: Bernardo op maart 30, 2013, 06:10:10
Hebben de wedstrijd in 2 minuten weggeven.  Doodzone en totaal onnodig.  Die lui zijn 3x bij onze goal geweest.

Klopt en oké voetballend was het niet goed maar beter deze inzet en strijd dan dat schijtvoetbal van arts zonder punten!!