Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 29-03-2013] Almere City FC - SC Cambuur

Gestart door TM, maart 01, 2013, 15:51:05

Vorige topic - Volgende topic

kgscc

Citaat van: Ronald op maart 29, 2013, 21:48:17
Zoveel kansen en corners, dan zou je toch denken dat er toch minimaal 4 goals gemaakt kunnen worden. Blijkbaar zitten er in deze selectie geen echte killers.

We scoren zelden uit corners volgens mij. De helft gaat direct in de handen van de keeper of wordt weggetrapt bij de eerste paal. Diemers vandaag ook weer een aantal van dit soort corners

Dokkumer

Eigenlijk wel logisch dat hier niet gewonnen werd... 2 seizoenen een systeemloos spelletje spelen draai je niet in een week om. Jammer dat 3 momenten van Adje ons de kop kosten.

marrumer


kgscc

Het maakt het nog triester dat de concurrenten ook niet winnen. Dit zijn speeldagen waarin je kan inlopen doordat concurrenten tegen elkaar voetballen.

De Gast

Iedereen is er klaar mee... Zet de hele selectie maar op non actief

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

De Gast

#217
Alweer verloren bedoel je.. Heeft niks met een uitcomplex te maken imo

Voor de zoveelste keer het lachertje van de avond. Genoeg leuke voetballers. Geen scorend vermogen. Dan krijg je deze ellende

Dus voor volgend seizoen  :0=
Scorend vermogen en wat houthakkers die een bal voorin kunnen brengen!!!

nepomuk

Tja, wat moet je hier nouw op zeggen. Kouwe boel in het stadion. Cambuur wilde wel, maar kon niet. veel te gehaast en veel onnodig en gevaarlijk balverlies. Gentenaar is geen momemt echt in moeilijkheden geweest.
Almere was ook niet best, maar was wel veel agressiever. De achterhoede bij Cambuur stond redelijk al vond ik Bijker niet best. Ik kan mij heugen dat Vosselman vorig jaar Rosheuvel uit de wedstrijd speelde, maar bijker had tegen Browne geen schijn van kans. Wel 1 goed opbouwende aktie van hem waar het doelpunt van Bakker uit viel- heb mijn twijfels of de strafschp terecht was. Verloren seizoen, denk ik, want ik zie Cambbuur ooik niet direct winnen van Go Ahead.

De Gast

Kost de club veel goodwill dit seizoen.. en er valt niks te repareren helaas. Er staat gewoon een bar slecht elftal dat op weg is naar het rechter rijtje. Ik hoop echt dat het grootste gedeelte van de selectie verdwijnt. Misschien een handjevol spelers overhouden

marrumer

juist wanneer het even niet meezit win je een top wedstrijd meestal, dus ik denk wel dat we winnen van eagles.

Viper

Citaat van: nepomuk op maart 29, 2013, 22:36:43
Cambuur wilde wel, maar kon niet.

En dat tegen Almere City, het moet niet nog gekker worden. Almere City...

richard

Citaat van: nepomuk op maart 29, 2013, 22:36:43
Tja, wat moet je hier nouw op zeggen. Kouwe boel in het stadion. Cambuur wilde wel, maar kon niet. veel te gehaast en veel onnodig en gevaarlijk balverlies. Gentenaar is geen momemt echt in moeilijkheden geweest.
Almere was ook niet best, maar was wel veel agressiever. De achterhoede bij Cambuur stond redelijk al vond ik Bijker niet best. Ik kan mij heugen dat Vosselman vorig jaar Rosheuvel uit de wedstrijd speelde, maar bijker had tegen Browne geen schijn van kans. Wel 1 goed opbouwende aktie van hem waar het doelpunt van Bakker uit viel- heb mijn twijfels of de strafschp terecht was. Verloren seizoen, denk ik, want ik zie Cambbuur ooik niet direct winnen van Go Ahead.

Sorry hoor wat heeft Almere laten zien? Agressie? Bijker heen schijn ban kans tegen Browne? Deed die mee dan? Gehaast klopt wel aardig maar je kunt beter op je bek gaan met gedurfder spel dan angsthazenvoetbal....

Ruppppert

je geeft gewoon de wedstrijd binnen 2 minuten weg,ongelofelijk en wat slecht voetbal vooral het passen naar elkaar en elkaar niet begrijpen. Beelden morgen, sfeer was wel goed in het uitvak

almere036

Heeerlijke overwinning op die gefrustreerde boertjes.
Hoe the fuck durven jullie anti-voetbal te gaan zingen terwijl jullie gvd doorspelen als er iemand van ons geblesseerd op de grond ligt, oprotten joh, mafkezen.

Vanaf de 1-0 tot en met de rust cambuur 25 minuten helemaal zoek gespeeld, maar daarbuiten jullie meer overwicht, prima overwinning en play-offs zijn weer mogelijk, hoppaa :monk :monk