Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 29-03-2013] Almere City FC - SC Cambuur

Gestart door TM, maart 01, 2013, 15:51:05

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Nou kom op toon eens ballen en zet de pot naar je hand!

The king1

Hoor dat Almere het einde van het seizoen niet haalt schijnt iets met belastingschuld te zijn.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

nou dat word nog moeilijk nu maar een punt is altijd beter dan 0 punten.

kgscc

Barto voor Bijker, dus vol op de aanval.

Ronald

Citaat van: kgscc op maart 29, 2013, 21:39:54
Barto voor Bijker, dus vol op de aanval.

Een trainer die het wel aandurft om alles of niets te gaan spelen. Lang op gewacht

De Gast

Nou kom op dames. Een puntje moet toch wel lukken zeg.

Destroyer

Citaat van: De Gast op maart 29, 2013, 21:41:28
Nou kom op dames. Een puntje moet toch wel lukken zeg.

ben benieuwd of we nog een punt halen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Het is toch niet best destroyer... almere uit fortuna uit telstar uit. 9 punte moet je kunne halen en je staat nu op 1 . De gasten die er nu staan worden gewoon zwaar overbetaald. Ze zijn niks beter dan wat semi profs uit een of ander gat

Ronald

Zoveel kansen en corners, dan zou je toch denken dat er toch minimaal 4 goals gemaakt kunnen worden. Blijkbaar zitten er in deze selectie geen echte killers.

punkman

Ben bang dat de dames beter met hun bekje zijn.
Hoor de interviews nu al, had beter gemoeten, hadden kansen moeten benutten en was niet nodig geweest.

Destroyer

Prutsers zijn het. Ik ben er klaar mee, wordt niks zo... Op naar volgend seizoen.

Hopen op passie en strijd.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronald

Zoals de tussenstanden nu zijn bij de rest van de wedstrijden loopt alleen helmond 3 punten uit en de rest van de top 5 maar 1 punt of 0 punten