Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 29-03-2013] Almere City FC - SC Cambuur

Gestart door TM, maart 01, 2013, 15:51:05

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Treb op maart 30, 2013, 08:09:51
Citaat van: almere036 op maart 30, 2013, 00:15:19
Heeerlijke overwinning op die gefrustreerde boertjes.

Kun je nou echt niks beters verzinnen?  :O

Vanavond is er inderdaad een heerlijke overwinning op die gefrustreerde boertjes: 1-3 !

_O_
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

De Gast

Citaat van: denistel op maart 30, 2013, 08:07:09
geef het de tijd en er zullen idd voor komend seizoen een paar gerichte aankopen
bij moeten komen maar ook daar heb ik vertrouwen in.

Verwacht je dan dat het nog beter wordt dit seizoen?
Net zoals AL zegt. Het ontbreekt dit elftal aan alles. Als er geen bezem doorheen gaat dan wordt het komend seizoen weer een kwelling. Toeschouwers lopen praktisch elke wedstrijd hoofdschuddend weg. Ik vind het echt een vernedering momenteel

Ruppppert

#242

Beelden: Almere City FC - S.C: Cambuur

Sfeertje + Goal


Samenvatting: Later

Interviews:

Henk de Jong & Nienhuis
http://www.omropfryslan.nl/nijs/sc-cambuur-griemt-yn-almere

Foto's : http://ruppppert.webklik.nl/page/fotoalbum


Destroyer

Citaat van: almere036 op maart 30, 2013, 00:15:19
Heeerlijke overwinning op die gefrustreerde boertjes.
Hoe the fuck durven jullie anti-voetbal te gaan zingen terwijl jullie gvd doorspelen als er iemand van ons geblesseerd op de grond ligt, oprotten joh, mafkezen.

Vanaf de 1-0 tot en met de rust cambuur 25 minuten helemaal zoek gespeeld, maar daarbuiten jullie meer overwicht, prima overwinning en play-offs zijn weer mogelijk, hoppaa :monk :monk

Stakker, rot op naar die amateur club van je  :O
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

Citaat van: De Gast op maart 30, 2013, 09:13:15
Citaat van: denistel op maart 30, 2013, 08:07:09
geef het de tijd en er zullen idd voor komend seizoen een paar gerichte aankopen
bij moeten komen maar ook daar heb ik vertrouwen in.

Verwacht je dan dat het nog beter wordt dit seizoen?
Net zoals AL zegt. Het ontbreekt dit elftal aan alles. Als er geen bezem doorheen gaat dan wordt het komend seizoen weer een kwelling. Toeschouwers lopen praktisch elke wedstrijd hoofdschuddend weg. Ik vind het echt een vernedering momenteel

was gister denk ik al beter dan de meeste uitwedstrijden dit seizoen.maar beter
is lastig denk ik maar in ieder geval met een positievere speelstijl en daar moet
je beginnen is mijn mening.
vooral de 2e helft bij 2-0 achter stond het publiek er ook vol achter en na de 2-1
helemaal.dat die kansen er niet ingingen daar moet je idd scherper op worden.
we zullen het zien maar ik geloof in leuker voetbal en daar kom ik voor naar
het stadion

Andre-Lwd

Kutweer, kutvoetbal, kutsfeer, kutcorners, pleintjesvoetbal, en dan ook nog een fanfarekorps in dat stadionnetje. O o o wat een spijt dat ik er toch weer heen ben gegaan.

Wat een kutselectie.

Maandag 0 - 4

John Hiatt

Heb er ook totaal geen vertrouwen meer in.

Supersub

De wedstrijd in de eerste helft verloren. Zoals ik al vaker zeg al zet je er mourinho of wenger neer zolang je selectie niet goed genoeg is dan houd het op.
Er zijn clubs die jaloers zijn op onze positie en met deze selectie moeten we denk ik eerder blij zijn dan teleurgesteld.

Rose is einde verhaal in mijn ogen. Adnane moet scoren maar doet dat niet en daarna veroorzaakt hij de penalty, misschien jeugdigheid maar ik zou hem keihard toespreken! De leeuw, leuk maar bij de hoofdklasse voetballen ook leuke spelers. Hemmen, weinig gebracht en veel balverlies en positioneel niet goed genoeg. Jammer maar als je komende wedstrijd wint zijn we weer allemaal een stuk vrolijker. En wat een grauw en lelijk complex. Wat me wel opviel waren de stadionverwarmers. En veel kleine kinderen, alle basisscholen waren welkom.  Hahah harde kern van almere zijn een handje vol supporters waarvan de helft geen rijbewijs heeft haha.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: richard op maart 30, 2013, 08:21:34
Citaat van: Bernardo op maart 30, 2013, 06:10:10
Hebben de wedstrijd in 2 minuten weggeven.  Doodzone en totaal onnodig.  Die lui zijn 3x bij onze goal geweest.

Klopt en oké voetballend was het niet goed maar beter deze inzet en strijd dan dat schijtvoetbal van arts zonder punten!!

Juist. En daarom vond ik dat "ga je doodschamen" na de wedstrijd ook belachelijk.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

richard

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 30, 2013, 12:34:35
Citaat van: richard op maart 30, 2013, 08:21:34
Citaat van: Bernardo op maart 30, 2013, 06:10:10
Hebben de wedstrijd in 2 minuten weggeven.  Doodzone en totaal onnodig.  Die lui zijn 3x bij onze goal geweest.

Klopt en oké voetballend was het niet goed maar beter deze inzet en strijd dan dat schijtvoetbal van arts zonder punten!!

Juist. En daarom vond ik dat "ga je doodschamen" na de wedstrijd ook belachelijk.

Dat ging zeker nergens over.....zou er eerst heen maar heb me maar bedacht!!

Cambuur123

Ik heb een redelijk Cambuur gezien, wij waren de sfeermakers, wij waren de spelmakers, wij verienden het om te winnen. Helaas gebeurd dat niet mede door een domme wissel. Al in de 30e minuut brachten ze Bakker, op zich geen slechte speler maar in deze wedstrijd werd erZO veel op kleine ruimtes gevoetbald, dan moet je gewoon een Diemers of een Keurntjes inbrengen, vond Bijker wel weer erg goed en vond dat Hemmen wel wat eerder gewisseld mocht worden, die man deed he-le-maal NIKS. Ik denk helaas dat we maandag met 0-2 gaan verliezen, al hoop ik natuurlijk op een beter resultaat. Toch denk ik dat als we de playoffs halen dat er dan wel weer een knop omgaat in de groep, waardoor de kans op promotie nog niet is verkeken..

Galdiano

@ dokkie. Zou jij pool voor eagles aan willen maken. Al geprobeerd maar alleen moderator of admin kan het aanmaken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Klopt inderdaad, alleen wij kunnen dat doen -clint, Ronnie, Taurus Jr., roepieh en ik- Maak de pool aan

speculeter

Ik heb best een leuke pot gezien.
Helaas geef je het in twee momenten weg....
Overigens was de eerste goal een meter of twee buitenspel!
Wij zaten op de tribune op een lijn....zelfs Almere supporters beaamden dit.

Ik denk dat het probleem bij Cambuur op het middenveld ligt.
Achterin staat het wel, zo ook voorin...al is Hemmen geen schim meer van de spits
van voor de winterstop.

Op het middenveld moet je kiezen voor twee controleurs en een aanvallende middenvelder. maar wie zijn dat?
Afgaande op tweede helft zou ik toch kiezen voor makrini,bakker en diemers.

Of toch tegen de Eagles weer proberen met Oebele op 10?

Ik heb gelikkig een team gezien wat er voor 100% voor heeft geknokt en zeker een punt,
of ms wel meer had verdiend.
Ik blijf moed houden....we zijn een nieuwe aanvallende weg ingeslagen.
Laat dat er maar inslijpen en het er in de play offs voor 100%uitkomen! |:) |:)