Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 29-03-2013] Almere City FC - SC Cambuur

Gestart door TM, maart 01, 2013, 15:51:05

Vorige topic - Volgende topic

TM

CiteerDeze wedstrijd is een verplichte autocombi.
Inschrijven (op vertoon van de uitkaart) kan vanaf maandag 25 maart tot uiterlijk donderdag 28 maart 12 uur.

Kosten € 9,- (incl € 2,- administratiekosten)
Omwisselbiljet omwisselen bij de administratie van het Cambuurstadion op de wedstrijddag vanaf 17.45 uur.

Maar 3,5 dag om kaarten te halen... Niet echt klantvriendelijk! En waarom donderdags om 12 uur de kaartverkoop al stoppen?? Start de kaartverkoop een weekje eerder, dat lijkt mij geen extra moeite toch?

marrumer

beetje vroeg topic  :P is een leuke wedstrijd om met zen allen heen te gaan toch?

TM

Gaat mij meer om het korte verkoopmoment. Mensen buiten Leeuwarden of mensen die elke dag van 8/9u tot 17/18u moeten werken hebben geen mogelijkheid om een kaart te kopen. Wordt tijd voor Cambuur om ook uitwedstrijden online te verkopen. Zoiets zou makkelijk kunnen met de uitkaart.

denistel

er is altijd wel wat te regelen he bel je ff met het stadion en ze zetten je op de lijst
als je uitkaart nr ff door geeft en anders houden we ff verkoop op donderdagavond.

warom het trouwens altijd maar tot donderdag 12.00 uur kan snap ik ook niet.

zal nog ff met de vellinga en vd belt contacten

denistel

Citaat van: TM op maart 01, 2013, 15:51:05
CiteerDeze wedstrijd is een verplichte autocombi.
Inschrijven (op vertoon van de uitkaart) kan vanaf maandag 25 maart tot uiterlijk donderdag 28 maart 12 uur.

Kosten € 9,- (incl € 2,- administratiekosten)
Omwisselbiljet omwisselen bij de administratie van het Cambuurstadion op de wedstrijddag vanaf 17.45 uur.

Maar 3,5 dag om kaarten te halen... Niet echt klantvriendelijk! En waarom donderdags om 12 uur de kaartverkoop al stoppen?? Start de kaartverkoop een weekje eerder, dat lijkt mij geen extra moeite toch?

is inmiddels geregeld verkoop begint een week eerder :proost

Lwdscc

Citaat van: Lwdscc op maart 02, 2013, 19:22:35
Citaat van: Lwdscc op maart 02, 2013, 19:22:22
Citaat van: denistel op maart 02, 2013, 19:20:18
Citaat van: TM op maart 01, 2013, 15:51:05
CiteerDeze wedstrijd is een verplichte autocombi.
Inschrijven (op vertoon van de uitkaart) kan vanaf maandag 25 maart tot uiterlijk donderdag 28 maart 12 uur.

Kosten € 9,- (incl € 2,- administratiekosten)
Omwisselbiljet omwisselen bij de administratie van het Cambuurstadion op de wedstrijddag vanaf 17.45 uur.

Maar 3,5 dag om kaarten te halen... Niet echt klantvriendelijk! En waarom donderdags om 12 uur de kaartverkoop al stoppen?? Start de kaartverkoop een weekje eerder, dat lijkt mij geen extra moeite toch?

is inmiddels geregeld
verkoop begint een week eerder :proost

:thumbsup  :0= Dat uutvak mut maar weer es vol |:) |:) |:) |:)

Ruppppert

ff wat oude Beelden :

Seizoen: 10/11

Seizoen: 09/10

Destroyer

ben benieuwd of er ook animo voor is, helemaal als er morgen in Sittard gewonnen wordt...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur123

Ik wil alleen maar zeggen; komt allen... De club heeft onze steun nodig!!!!!  :scc

Bernardo

Ik zou eerst wel, na vanavond denk ik van, stik er maar in. Drama's.

Drumfather SCC

Citaat van: Cambuur123 op maart 18, 2013, 22:04:40
Ik wil alleen maar zeggen; komt allen... De club heeft onze steun nodig!!!!!  :scc
:_schater
Lekker gaan juh, HELD!

sunderland


Destroyer

Sorry, maar op dit moment denk ik  :0= Zak maar lekker in de ...  l8l ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Clint


De Gast

Het liefst sla je het radioverslag al over.. Laat staan de wedstrijd bezoeken.

Laat ze het lekker uitzoeken daar