Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 29-03-2013] Almere City FC - SC Cambuur

Gestart door TM, maart 01, 2013, 15:51:05

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Citaat van: Thieske op maart 20, 2013, 12:03:03
Hoop toch zeker wel op een mannetje of 100 ondanks de resultaten...

Begrijp heel goed dat sommige supporters er wel klaar mee zijn, toch hoop ik op een leuk uitvak.
Als we die vrijdag geen 3 punten pakken moet er hoe dan ook actie komen.. Straks verneuken we de play-offs ook nog..

Er moet zowiezo actie komen, ooit gehoord van het spreekwoord ''als het kalf verdronken is ......"

Actie!!!!! Nog voor Almere uit moet Arts weg zijn
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Andre-Lwd

CiteerNog voor Almere uit moet Arts weg zijn

Ik hoop echt dat dat nog gaat gebeuren, maar vrees dat we nog een wedstrijd met hem opgezadeld zitten, dan maar hopen dat het niet te laat is.

Aan de andere kant, wel of geen play offs, winnen doe je die toch niet, op naar volgend seizoen....

Thieske

Citaat van: dit is mien club op maart 20, 2013, 13:57:15
Citaat van: Thieske op maart 20, 2013, 12:03:03
Hoop toch zeker wel op een mannetje of 100 ondanks de resultaten...

Begrijp heel goed dat sommige supporters er wel klaar mee zijn, toch hoop ik op een leuk uitvak.
Als we die vrijdag geen 3 punten pakken moet er hoe dan ook actie komen.. Straks verneuken we de play-offs ook nog..

Er moet zowiezo actie komen, ooit gehoord van het spreekwoord ''als het kalf verdronken is ......"

Actie!!!!! Nog voor Almere uit moet Arts weg zijn

Je bedoelt dat de supporters actie ondernemen?

Ik denk helaas niet dat Arts door Smid en consorten de laan uit wordt gestuurd.........


marrumer

arts gaat echt niet eerder weg dan het eind van het seizoen.

dit is mien club

Citaat van: marrumer op maart 20, 2013, 16:48:09
arts gaat echt niet eerder weg dan het eind van het seizoen.

Als wij als achterban het vertrouwen opzeggen in arts kunnen er rare dingen gebeuren.

ARTS ROT OP :rodekaart
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: Thieske op maart 20, 2013, 15:33:22
Citaat van: dit is mien club op maart 20, 2013, 13:57:15
Citaat van: Thieske op maart 20, 2013, 12:03:03
Hoop toch zeker wel op een mannetje of 100 ondanks de resultaten...

Begrijp heel goed dat sommige supporters er wel klaar mee zijn, toch hoop ik op een leuk uitvak.
Als we die vrijdag geen 3 punten pakken moet er hoe dan ook actie komen.. Straks verneuken we de play-offs ook nog..

Er moet zowiezo actie komen, ooit gehoord van het spreekwoord ''als het kalf verdronken is ......"

Actie!!!!! Nog voor Almere uit moet Arts weg zijn

Je bedoelt dat de supporters actie ondernemen?

Ik denk helaas niet dat Arts door Smid en consorten de laan uit wordt gestuurd.........

Waarom niet wij als achterban zijn belangrijk voor de club. Iedereen ziet toch dat het niet meer werkt!!!
Je wilt als club vooruit en niet stil staan

Arts moet de deur uit :rodekaart
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Andre-Lwd

Citaat van: dit is mien club op maart 20, 2013, 16:55:05
Citaat van: marrumer op maart 20, 2013, 16:48:09
arts gaat echt niet eerder weg dan het eind van het seizoen.

Als wij als achterban het vertrouwen opzeggen in arts kunnen er rare dingen gebeuren.

ARTS ROT OP :rodekaart

Volgens mij hebben wij al weken (sommigen al maanden of langer  :proost ) geen vertrouwen meer in Arts :_schater

dit is mien club

Gerard Bos 
@GerardBos 

@AlkemaChris Stand dan:
1 Sparta 23-46 (-3),
2 HEL 25-45 (-0),
3 VOL 23-42 (-3),
4 MVV 23-41 (-6),
5 CAM 22-40 (-1)

#Veendam 

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Drumfather SCC

Citaat van: Cambuur123 op maart 20, 2013, 13:55:27
Net een kaartje gehaald... Er stonden er ongeveer 4/5 volgens mij tot nu toe...

:_schater Nou dat beloofd wat :proost
Thieske met zn 100 man enz...  :O

Dokkumer

Citaat van: Drumfather SCC op maart 21, 2013, 16:28:12
Citaat van: Cambuur123 op maart 20, 2013, 13:55:27
Net een kaartje gehaald... Er stonden er ongeveer 4/5 volgens mij tot nu toe...

:_schater Nou dat beloofd wat :proost
Thieske met zn 100 man enz...  :O

Ja poeh, dat belooft wat.. De wedstrijd is ook al over 8 dagen.. En altijd is de voorverkoop pas op het laatste moment vol gas geven.

Destroyer

Citaat van: Thieske op maart 20, 2013, 12:03:03
Hoop toch zeker wel op een mannetje of 100 ondanks de resultaten...



En toen werd je wakker....  :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lwdscc

Rose trouwens geschorst voor deze wedstrijd he

brambo3004

Citaat van: Lwdscc op maart 21, 2013, 23:20:36
Rose trouwens geschorst voor deze wedstrijd he

Heeft hij zijn doel weer gehaald in Sittard :_spank

TM

Ik heb in één keer het gevoel dat we deze dik gaan winnen! |:) |:) |:)