Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 29-03-2013] Almere City FC - SC Cambuur

Gestart door TM, maart 01, 2013, 15:51:05

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: peter op maart 24, 2013, 15:57:18
Citaat van: denistel op maart 23, 2013, 23:35:28
Citaat van: peter op maart 23, 2013, 13:57:00
Hoop dat er veel mensen heengaan.
Ben benieuwd wat de jong en bruin voor ons in petto hebben
Wat mij betreft:
Telgenkamp,droste,bakens,vd laan,bijker
Makrini,bakker,schokker
De leeuw,hemmen,adje.

Dus met oebele op 10.wat heb jij toch met hiwat?

ik zou het su doen

                                                          telgenkamp

  droste------------------bakens---------------------vd laan------------bijker


-----------------------de vries----------------------------------makrini


---------------------------------------oepie-------------------------------------------

hiwat----------------------------hemmen-----------------------adnane

2 werkers achter oebele 2 buitens die de boel breed houden en oebele en hemmen
die daardoor gevaarlijk kenne wudde door de midden.

heb je diemers en bakker nog achter de hand om de 2e helft als er meer ruimtes
komen daarvan gebruik te maken.
Citaat van: peter op maart 24, 2013, 15:57:18
Citaat van: denistel op maart 23, 2013, 23:35:28
Citaat van: peter op maart 23, 2013, 13:57:00
Hoop dat er veel mensen heengaan.
Ben benieuwd wat de jong en bruin voor ons in petto hebben
Wat mij betreft:
Telgenkamp,droste,bakens,vd laan,bijker
Makrini,bakker,schokker
De leeuw,hemmen,adje.

Dus met oebele op 10.wat heb jij toch met hiwat?

wat ik met hiwat heb is dat het een buitenspeler is met snelheid
en die moet je gebruiken want hemmen mut ballen voor die goal
krijgen ook van adnane en oebele de steekballen geven.
maar we zullen zien

net 3 kaartjes haalt stonden een man of 20 op de lijst.

ik zou het su doen

                                                          telgenkamp

  droste------------------bakens---------------------vd laan------------bijker


-----------------------de vries----------------------------------makrini


---------------------------------------oepie-------------------------------------------

hiwat----------------------------hemmen-----------------------adnane

2 werkers achter oebele 2 buitens die de boel breed houden en oebele en hemmen
die daardoor gevaarlijk kenne wudde door de midden.

heb je diemers en bakker nog achter de hand om de 2e helft als er meer ruimtes
komen daarvan gebruik te maken.

sunderland

Deze wedstr word erg belangerijk .Als we deze winnen word de druk flink opgevoerd op Sparta

Andre-Lwd

Begint toch een beetje te kriebelen om hier heen te gaan, ben toch wel benieuwd of er een "klein" schokeffect zal zijn.

Dokkumer

Citaat van: Andre-Lwd op maart 25, 2013, 16:49:45
Begint toch een beetje te kriebelen om hier heen te gaan, ben toch wel benieuwd of er een "klein" schokeffect zal zijn.
Als Henk het licht het sien, foor ut Schok(ker) effect Oebele op 10!

Bernardo

Net interview in Boppeslach met de Jong.

Hij zei ik en Alfons denken amders over voetbal. Dus zal wel wat dingen veranderen. Wat aanvallender en ben niet bang om te verliezen zei die!! |:)

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Destroyer

Ik ben zeer benieuwd of het effect heeft dat arts nu weg is. Ik verwacht nog geen wonderen 1 2 3
** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

Citaat van: SCCornjum op maart 25, 2013, 20:51:26
Sport op omroep friesland 25 maart.
Zonder ondertiteling.
vanaf 04:59
http://www.youtube.com/watch?v=o1gCwERL5ts

spelers voelen zich schuldig? :X
DAN  HEB JE WAT GOED TE MAKEN!
zeker naar de trouwe supporters maar dan ook naar degene waarvan je veroorzaakt hebt dat ie zn vaste baan kwijt is.
sukkels.
zoals ik al eerder zei,er is geen excuus meer om kutvoetbal te laten zien!
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

stonden vanmiddag een man of 40 op de lijst...de jippe jappo expres rijdt sinds 7 maanden oek weer.

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Ga er ws met mijn zoon naar toe.
Zoek een plekje op de hoofdtribune,ws zullen er wel
meer cambuursupporters zitten?

sccleeuwarden

Ik hoop dat er toch nog twijfelaars heen gaan! want we moeten nu met zijn allen er nog iets van proberen te maken, zowel de supporters als de spelers/Ts

Door het afvallen van Veendam (wat natuurlijk zonde is) moeten we gaan profiteren en dat moet ook mogelijk zijn! En dan kan het wel verdiend of onverdiend zijn dat we kampioen "kunnen" worden, dat maakt dan allemaal niks meer uit! een jaartje eredivisie of misschien wel meer kan natuurlijk veel los maken in en rondom de club.

Dus een oproep om met zijn allen naar Almere af te reizen!

Bernardo

Stonden een mannetje of 50 op vanmiddag.

TM


denistel

denk 100 int uitvak en 100 op de hoofdtribune