Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 29-03-2013] Almere City FC - SC Cambuur

Gestart door TM, maart 01, 2013, 15:51:05

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Cambuur leiding het luustert Arts de laan uit... Nu is het aan de spelers
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Bernardo

Ik zou er niet heen, maar heb nou besloten wel te gaan! SCC! |:)

dit is mien club

ik denk dat ik ook maar een kijkje ga nemen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op maart 21, 2013, 19:53:02
Citaat van: Thieske op maart 20, 2013, 12:03:03
Hoop toch zeker wel op een mannetje of 100 ondanks de resultaten...



En toen werd je wakker....  :X
Ik verwacht nu minstens 850 man :devil

richard


speculeter

Hoop dat er veel mensen heengaan.
Ben benieuwd wat de jong en bruin voor ons in petto hebben
Wat mij betreft:
Telgenkamp,droste,bakens,vd laan,bijker
Makrini,bakker,schokker
De leeuw,hemmen,adje.

Dus met oebele op 10.

Bernardo


Cambuur123

Diemers ipv bakker... Wat een drama die man

denistel


denistel

Citaat van: peter op maart 23, 2013, 13:57:00
Hoop dat er veel mensen heengaan.
Ben benieuwd wat de jong en bruin voor ons in petto hebben
Wat mij betreft:
Telgenkamp,droste,bakens,vd laan,bijker
Makrini,bakker,schokker
De leeuw,hemmen,adje.

Dus met oebele op 10.

ik zou het su doen

                                                          telgenkamp

  droste------------------bakens---------------------vd laan------------bijker


-----------------------de vries----------------------------------makrini


---------------------------------------oepie-------------------------------------------

hiwat----------------------------hemmen-----------------------adnane

2 werkers achter oebele 2 buitens die de boel breed houden en oebele en hemmen
die daardoor gevaarlijk kenne wudde door de midden.

heb je diemers en bakker nog achter de hand om de 2e helft als er meer ruimtes
komen daarvan gebruik te maken.

De Gast

#55
Telgenkamp
Droste Bakens Dijkstra Bijker
Diemers Makrini Rose vd Laan
Hemmen Adnane

En vd Heide ipv Diemers mocht hij nog fit worden dit seizoen

Lekker afstappen van 4-3-3 dat volgens mij door geen enkele ploeg zo slecht wordt uitgevoerd als bij ons

Dokkumer

Citaat van: De Gast op maart 24, 2013, 09:56:27
Telgenkamp
Droste Bakens Dijkstra Bijker
Diemers Makrini Rose vd Laan
Hemmen Adnane

En vd Heide ipv Diemers mocht hij nog fit worden dit seizoen

Lekker afstappen van 4-3-3 dat volgens mij door geen enkele ploeg zo slecht wordt uitgevoerd als bij ons
Nou mis ik de enige speler met voetbalintelligentie en die een steekpass kan/durft te geven.

Ik zou zelf voor "alles of niets" gaan
Droste-Bakens-Bijker
Diemers-El Makrini - Schokker - vd Laan
Tighadouini - Hemmen - de Leeuw

El Makrini een beetje met de punt naar achteren en Schokker met de punt naar voren. Regelmatig dicht achter Hemmen opduikend.

John Hiatt


Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op maart 24, 2013, 11:57:10
Eerst maar eens een keeper op de goal!

Keeper naar keuze. Denk dat de keuze voor Telgenkamp wel vast staat. Kan over Nienhuis/Ubbergen niet eerlijk oordelen omdat ik die niet heb zien keepen. Laatstgenoemde hooguit "Harlem Shaken" :P

speculeter

Citaat van: denistel op maart 23, 2013, 23:35:28
Citaat van: peter op maart 23, 2013, 13:57:00
Hoop dat er veel mensen heengaan.
Ben benieuwd wat de jong en bruin voor ons in petto hebben
Wat mij betreft:
Telgenkamp,droste,bakens,vd laan,bijker
Makrini,bakker,schokker
De leeuw,hemmen,adje.

Dus met oebele op 10.wat heb jij toch met hiwat?

ik zou het su doen

                                                          telgenkamp

  droste------------------bakens---------------------vd laan------------bijker


-----------------------de vries----------------------------------makrini


---------------------------------------oepie-------------------------------------------

hiwat----------------------------hemmen-----------------------adnane

2 werkers achter oebele 2 buitens die de boel breed houden en oebele en hemmen
die daardoor gevaarlijk kenne wudde door de midden.

heb je diemers en bakker nog achter de hand om de 2e helft als er meer ruimtes
komen daarvan gebruik te maken.