Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 29-03-2013] Almere City FC - SC Cambuur

Gestart door TM, maart 01, 2013, 15:51:05

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Almere moet 3 punten zijn! Als het een gelijkspel word of je verliest dan is de situatie onthoudbaar! (wat het mijn inziens nu al is)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op maart 18, 2013, 22:22:34
Sorry, maar op dit moment denk ik  :0= Zak maar lekker in de ...  l8l ;(
Uitwerpselen? :devil
IN HENK WE TRUST!!!

richard

laat ze verrotten.....mij zien ze er niet!!!

dit is mien club

Niet langer wachten met vertrek van Arts alle punten zijn nu belangrijk
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Lwdgekste

Ik ga er heen! Ik laat me club niet zitten nu!!!!!

Thieske

Ik ben samen met 4/5 vrienden/mede-Cambuursupporters ook van de partij.

Dat weekend 6 punten pakken. Almere en Eagles!!!

Bernardo

Nee Arts laat jullie wel zitten met zen tacktiek.

marrumer

Citaat van: Lwdgekste op maart 19, 2013, 19:49:07
Ik ga er heen! Ik laat me club niet zitten nu!!!!!
en zo hoort het ook. als het even niet mee zit moet je je club steunen, ik ga ook  |:)

Clint

Citaat van: marrumer op maart 19, 2013, 20:26:56
als het even niet mee zit moet je je club steunen

Die fase heb ik al gehad in mijn leven.  :devil 8)
Ik heb nu zoiets van: Als de dames hun best niet voor de club willen doen, zakken ze maar lekker in de stront.

:clint

SCCFRANEKER

Citaat van: clint op maart 20, 2013, 07:22:48
Citaat van: marrumer op maart 19, 2013, 20:26:56
als het even niet mee zit moet je je club steunen

Die fase heb ik al gehad in mijn leven.  :devil 8)
Ik heb nu zoiets van: Als de dames hun best niet voor de club willen doen, zakken ze maar lekker in de stront.

:clint

+ Wederom uitkaart verplichting  :rodekaart :rodekaart tief toch lekker op met dat hele beleid in leeuwarden... :zweep


De Gast

Bewaar lekker je geld voor volgend seizoen.. en laten we ze dan met zn allen steunen.
Dit stelletje kneuzen hoef ik niet meer te zien voetballen dit seizoen.

dit is mien club

Arts moet nog voor Almere uit vertrekken :rodekaart
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Thieske

Hoop toch zeker wel op een mannetje of 100 ondanks de resultaten...

Begrijp heel goed dat sommige supporters er wel klaar mee zijn, toch hoop ik op een leuk uitvak.
Als we die vrijdag geen 3 punten pakken moet er hoe dan ook actie komen.. Straks verneuken we de play-offs ook nog..

Cambuur123

Net een kaartje gehaald... Er stonden er ongeveer 4/5 volgens mij tot nu toe...