Na lang wachten is de nieuwe trainer bekend!
Welkom Dwight
http://www.omropfryslan.nl/nijs/dwight-lodeweges-nei-cambuur ter bevestiging
Citaat van: grijskijker op februari 18, 2013, 17:48:12
http://www.omropfryslan.nl/nijs/dwight-lodeweges-nei-cambuur ter bevestiging
Dat bericht bevestigt helemaal niets :gelekaart
HUH ??? Hij past toch niet bij Cambuur ?
Ik vind hem net een tandenknarsende Grunninger :(
Had veel liever Langeler of Ulderink gehad maar goed.
Citaat van: Goudvinger op februari 18, 2013, 17:52:11
Citaat van: grijskijker op februari 18, 2013, 17:48:12
http://www.omropfryslan.nl/nijs/dwight-lodeweges-nei-cambuur ter bevestiging
Dat bericht bevestigt helemaal niets :gelekaart
Moet bekennen dat mijn fries niet goed is.. Maar het zal niet voor niks op hun site staan toch?
er staat nog niet dat het rond is maar dat alles wel in zijn richting wijst.
en het is geen groninger want hij is geboren in canada
Ik hoop het, prima combinatie met Henk..
Ik heb mijn twijfels bij hem, maar uiteraard zal hij van mij een eerlijke kans krijgen :y
Het is nog niet rond en die conclusie die OA trekt hebben wij ook allang getrokken lijkt me.
De "regel" is ook hier, zolang niks definitief is heeft de persoon in kwestie geen recht op een eigen topic.
Slotje dus :devil
Uiteraard gaat het topic later deze week wel weer open 8P
Citaat van: Ronnie tng op februari 18, 2013, 18:15:31
Ik heb mijn twijfels bij hem, maar uiteraard zal hij van mij een eerlijke kans krijgen :y
Hier sluit ik mij volledig bij aan!
Dwight welkom en heel veel succes!
Hoop dat je voor aanvallend en verzorgd voetbal gaat zorgen en zoals je zelf al aangaf ook echt het publiek wil vermaken :proost
Prima keuze denk ik ook omdat Henk Sandor en Jan er veel meer bij betrokken worden!!
Citaat van: richard op februari 19, 2013, 12:47:38
Prima keuze denk ik ook omdat Henk Sandor en Jan er veel meer bij betrokken worden!!
Ik denk dat vooral Henk veel meer te vertellen krijgt en denk ook dat dat de reden is dat Arts niet wou verlengen..
welkom bij onze mooie club.1e kennis making was prima.
lekker met vd heide-de jong en bruin de boel neer zetten de
komende 2 jaren.
|:)
Uitstekende keuze vanwege de redenen die Ype Smit al noemde. Ik hoop dat hij ons de komende twee jaar veel moois brengt.
Welkom en succes |:)
Welkom bij onze mooie club :thumbsup
Hopelijk krijgen wij weer lekker aanvallend voetbal te zien.
Welkom bij onze mooie club Dwight Lodeweges,heb vanmiddag 1e kennismaking met hem gehad prima en heeft ook nog humor.Samen met Henk,Sandor en Jan maak er wat van de komende 2 jaar |:)
Heel veel succes en hoop dat je het kan waar maken met wat je hebt gezegd. Maar 2 jaar een contract geven is wel heel voorbarig. Hoop dat je de juiste man bent voor onze club en laat deze club zijn die we willen zijn. :scc :proost
Welkom bij Cambuur!
Succes
|:)
Welkom bij de mooiste club v/h land en heel veel succes!
Zelfs zijn telefoonnummer werd vermeld bij de persconferentie _O_
Citaat van: Chipke op februari 19, 2013, 14:04:13
Zelfs zijn telefoonnummer werd vermeld bij de persconferentie _O_
Mooi korte lijntjes daar hou ik van :_schater
Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 13:01:27
Citaat van: richard op februari 19, 2013, 12:47:38
Prima keuze denk ik ook omdat Henk Sandor en Jan er veel meer bij betrokken worden!!
Ik denk dat vooral Henk veel meer te vertellen krijgt en denk ook dat dat de reden is dat Arts niet wou verlengen..
Dat weet ik wel zeker, die arts ziet achter elke boom een vijand niet als die Menzo, nu al zin in eerste training van nieuwe seizoen!!
Er staat een interview met vd Belt en Lodeweges op de website van omrop fryslan
Gerard Bos @GerardBos
#jupilerleague Dwight Lodeweges kon overigens ook naar #PECZwolle. Die club heeft hij echter afgebeld, zijn keuze viel op #Cambuur.
Slimme keuze van Lodeweges
Verstandige man die Lodeweges. :y
Welkom bij de mooiste club |:)
Welkom bij de beste club van Friesland !! |:) |:)
Citaat van: dennisw8 op februari 19, 2013, 15:20:25
Welkom bij de beste mooiste club van Friesland !! |:) |:)
DE WERELD!
Citaat van: richard op februari 19, 2013, 14:10:15
Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 13:01:27
Citaat van: richard op februari 19, 2013, 12:47:38
Prima keuze denk ik ook omdat Henk Sandor en Jan er veel meer bij betrokken worden!!
Ik denk dat vooral Henk veel meer te vertellen krijgt en denk ook dat dat de reden is dat Arts niet wou verlengen..
Dat weet ik wel zeker, die arts ziet achter elke boom een vijand niet als die Menzo, nu al zin in eerste training van nieuwe seizoen!!
1e training int stadion,,,supporters die willen mogen mee in de rondo maar
moeten wel in het midden beginnen _O_
Citaat van: gewoon een fan op februari 19, 2013, 14:08:06
Citaat van: Chipke op februari 19, 2013, 14:04:13
Zelfs zijn telefoonnummer werd vermeld bij de persconferentie _O_
Mooi korte lijntjes daar hou ik van :_schater
Die wordt na elke wedstrijd 6000 keer gebeld :devil
om em te feliciteren :proost
Persconferentie en nababbel met omroep jetweetwel
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lOX3aKUn_Jc
mooi stukje.
bedankt voor de link
Welkom, zie het helemaal zitten met de nieuwe technische staf.
Ben wel benieuwd naar de rolverdeling straks binnen de ts.. gun het Henk dat hij in de praktijk hoofdtrainer wordt.
LEEUWARDEN - Dwight Lodeweges (55) tekende vanochtend een tweejarig contract bij Cambuur. Hij traint zaterdaghoofdklasser VVOG, maar heeft een schat aan ervaring in het betaalde voetbal.
De in het Gelderse Voorthuizen woonachtige Dwight Lodeweges heeft veel culturen ervaren. Als trainer wordt hij als iemand omschreven die er in slaagt spelers beter te maken. Tegelijk is hij een trainer die 'straight' is in zijn opvattingen. Hij heeft een uitgesproken eigen visie, maar is tegelijk iemand met een sociaal gezicht. Een vaderfiguur. ,,Ik wil voetballers helpen, motiveren, inspireren. Ik snap dat spelers soms niet goed in hun vel zitten'', zei Lodeweges. ,,Misschien kom ik af en toe wat nors over, maar dat heeft dan met mijn gelaatsuitdrukking te maken.''
Zijn intentie als trainer is voor entertainment te zorgen. ,,De opdracht die ik bij Cambuur krijg, wordt een herkenbaar soort voetbal te spelen. Ik wil zoveel mogelijk vooruit voetballen, zonder naïef te zijn. Twee, drie jaar geleden was deze club op sterven na dood, maar is er toch weer bovenop gekomen. Een club in een volksbuurt, dat vind ik mooi.''
Lodeweges geldt als iemand die zijn eigen koers gaat. In 2004 zei hij in deze krant, toen hij bij PSV interim-trainer was: ,,Ik ben een avonturier die op zijn eigen kompas vaart. Altijd gedaan.''
'De opdracht die ik krijg wordt een herkenbaar soort voetbal spelen'
Bij PSV was hij een bekende Nederlander en dat leverde ook weer humor op. Striptekenaar Toon van Driel wijdde in AD Sportwereld een cartoon aan hem. Lodewegens: ,,Ik stond al in FC Knudde en mijn vrouw lag naast me in bed.''
Hij maakt beslissingen op intuitie. Lodeweges: ,,Dat is voor mij een belangrijke leidraad. Ik werd door Cambuur uitgenodigd. Het gesprek kwam op mij over als een warm bad. Open, eerlijk, to the point. Ik had er meteen een goed gevoel bij.''
De ouders van Dwight Lodeweges, die nog in leven zijn, waren avonturiers. Ze trokken na de tweede wereldoorlog naar Canada en zagen wel waar ze terecht kwamen. Dwight werd in Turner Valley geboren, evenals zijn broers en zussen. Zijn vader was een man die verknocht was aan de natuur en het buitenleven.
Na dertien jaar keerden ze terug naar Nederland, waarna op de Veluwe bij Voorthuizen door Lodeweges sr. een bloeiend hoveniersbedrijf werd opgezet. Een speculant kocht later de uitgebreide landerijen die pa Lodeweges in bezit had.
Dwight Lodeweges werkte aanvankelijk ook in het bedrijf, maar voetbal was zijn passie en is dat altijd gebleven. Hij begon als speler bij GA Eagles en haalde zelfs Jong Oranje. Zijn avontuurlijke inborst dreef hem met Hans Kraay senior en junior naar Amerika en vervolgens naar Canada en Amerika. Hij speelde bij clubs in Edmonton, Montreal en Minnesota.
In 1990 begon hij zijn trainersloopbaan als assistent bij GA Eagles. Van 1998-2001 was hij hoofdtrainer bij FC Zwolle, zijn eerste baan als hoofdcoach. Daar was hij oefenmeester van Cambuurs huidige directeur Gerald van den Belt. ,,Een heel aardige voetballer'', zegt Lodeweges. ,,Ik vind Gerald trouwens een hartverwarmend persoon.''
Na Zwolle koos hij voor FC Groningen. Dat werd een teleurstelling. Na acht competitiewedstrijden had FC Groningen slechts een punt. Lodeweges werd niet ontslagen, maar pakte zelf zijn biezen, ontgoocheld. Zoals hij ook in 2007 ontgoocheld was bij NEC. Daar hield hij het, als opvolger van Mario Been, na enkele maanden voor gezien en vroeg de directie om contractontbinding.
In het seizoen 2003-2004 was hij assistent bij SC Heerenveen en rechterhand van Foppe de Haan. Vervolgens stortte hij zich in een onbekend avontuur door naar de Arabische Emiraten te gaan en trainer bij Al Jazira te worden. Hij proefde de cultuur in het Midden-Oosten en later in Japan. Het leverde hem een schat aan levenservaring op.
Lodeweges: ,,In de Emiraten hebben ze een heleboel geld en wilden ze de volgende dag nog meer geld zonder zich in die hitte van 50 graden al te veel in te spannen. Japan was het tegenovergestelde. Daar moet je eerst het vertrouwen van de mensen winnen. Daar staat de groep centraal, niet het individu.''
ben blij met de nieuwe trainer :)
Citaat van: Ronnie tng op februari 18, 2013, 18:15:31
Ik heb mijn twijfels bij hem, maar uiteraard zal hij van mij een eerlijke kans krijgen :y
Waarom heb jij je twijfels?
Citaat van: richard op februari 19, 2013, 14:10:15
Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 13:01:27
Citaat van: richard op februari 19, 2013, 12:47:38
Prima keuze denk ik ook omdat Henk Sandor en Jan er veel meer bij betrokken worden!!
Ik denk dat vooral Henk veel meer te vertellen krijgt en denk ook dat dat de reden is dat Arts niet wou verlengen..
Dat weet ik wel zeker, die arts ziet achter elke boom een vijand niet als die Menzo, nu al zin in eerste training van nieuwe seizoen!!
We zullen nauwkeurig bijhouden wanneer je eerste negatieve post een feit is.
Heb wat info over Lodeweges gezocht. Bij meerdere clubs voortijdig opgestapt, oa bij NEC. Is deze man sterk genoeg om zich te handhaven binnen een club met een heel kritisch publiek?
Citaat van: scclwd op februari 19, 2013, 18:19:10
Citaat van: Ronnie tng op februari 18, 2013, 18:15:31
Ik heb mijn twijfels bij hem, maar uiteraard zal hij van mij een eerlijke kans krijgen :y
Waarom heb jij je twijfels?
Laten we het erop houden dat het bepaalde vooroordelen zijn. Ik ken de beste man niet heel goed, maar op basis van interviews wat ik van heb gezien kwam hij gewoon een beetje mat over. Ik had graag een krachtige man gezien. Ook z'n CV laat zien dat hij lang niet al z'n klussen heeft afgemaakt en dan vooral als hoofdtrainer niet. Als assistent ging het hem beter af zo blijkt.
Waar ik ook bang voor ben is dat het op de 1 of andere manier niet klikt met de rest van de technische staf en hij op trainingen toch teveel z'n stempel wil drukken aangezien hij al aangeeft graag elke dag op het veld wil staan, dat staat een beetje haaks op het verhaal wat Cambuur vertelde (wat ik begrepen heb).
Maar nogmaals, ik ben erg benieuwd ik brand niet op voorhand iemand af en hij krijgt zoals ik al zei een eerlijke kans. En ik hoop dat iedereen hem die kans geeft ook al zijn er twijfels.
hij zegt ook dat hij de trainingen zo over kan laten aan de assistenten.
dat hij bij andere clubs snel weer wegwas kan ook met zijn rechtlijnigheid te maken
hebben toch.als je dingen afspreekt dan moet je die na komen en als dat
gebeurd dan komt het helemaal goed.
en wat is een krachtig persoon?? langeler vindt ik ook niet een krachtig persoon
dan.het gaat er om wat ze laten zien met hun team en dat er herkenbaar wordt
gespeeld en spelers beter worden.
ik denk juist dat hij met henk-sandor rene en jan een mooie ts vormt.
ben ook benieuwd naar welke spelers hij wilt behouden/laten gaan (als die mogelijkheid er is om een speler te behouden)
met kijk op de aflopende contracten
Welkom en heel veel succes!
Zal je vast een beetje helpen van welke contracten je moet verlengen (die in 2013 aflopen):
Bakens, Van der Laan, Bakker, VdHeide, Makrini, Adnane en Hemmen |:) |:) |:)
Hier de VOLLEDIGE versie van de persconferentie: http://www.youtube.com/watch?v=uTHkiopH8Vg&feature=youtu.be (http://www.youtube.com/watch?v=uTHkiopH8Vg&feature=youtu.be)
Citaat van: Lwdscc op februari 19, 2013, 19:23:20
Welkom en heel veel succes!
Zal je vast een beetje helpen van welke contracten je moet verlengen (die in 2013 aflopen):
Bakens, Van der Laan, Bakker, VdHeide, Makrini, Adnane en Hemmen |:) |:) |:)
Ik denk dat je laatste 2/3 namen kan vergeten want die willen hogerop
welkom Dwight Lodeweges,goede keuze van de club :scc. We komen graag naar het stadion voor een goede show
Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 19:35:24
Citaat van: Lwdscc op februari 19, 2013, 19:23:20
Welkom en heel veel succes!
Zal je vast een beetje helpen van welke contracten je moet verlengen (die in 2013 aflopen):
Bakens, Van der Laan, Bakker, VdHeide, Makrini, Adnane en Hemmen |:) |:) |:)
Ik denk dat je laatste 2/3 namen kan vergeten want die willen hogerop
hoop zelf dat Makrini, Hemmen, en V/d Heide blijft.
Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 19:35:24
Citaat van: Lwdscc op februari 19, 2013, 19:23:20
Welkom en heel veel succes!
Zal je vast een beetje helpen van welke contracten je moet verlengen (die in 2013 aflopen):
Bakens, Van der Laan, Bakker, VdHeide, Makrini, Adnane en Hemmen |:) |:) |:)
Ik denk dat je laatste 2/3 namen kan vergeten want die willen hogerop
Kan mooi, want wij promoveren |:)
Citaat van: Dokkumer op februari 19, 2013, 20:51:07
Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 19:35:24
Citaat van: Lwdscc op februari 19, 2013, 19:23:20
Welkom en heel veel succes!
Zal je vast een beetje helpen van welke contracten je moet verlengen (die in 2013 aflopen):
Bakens, Van der Laan, Bakker, VdHeide, Makrini, Adnane en Hemmen |:) |:) |:)
Ik denk dat je laatste 2/3 namen kan vergeten want die willen hogerop
Kan mooi, want wij promoveren |:)
Mee eens!! Dwight U zeit welle komen!! |:)
Citaat van: Lwdscc op februari 19, 2013, 19:23:20
Welkom en heel veel succes!
Zal je vast een beetje helpen van welke contracten je moet verlengen (die in 2013 aflopen):
Bakens, Van der Laan, Bakker, VdHeide, Makrini, Adnane en Hemmen |:) |:) |:)
adnane staat toch onder contract bij vitas
ff een berichtje van een vvog supporter
Hallo Otto Dwight was in Harderwijk goed bezig om VVOG aan de top van de hoofdklasse te krijgen na jaren van kommer en kwel kan de Harderwijkse formatie weer naar boven kijken in de hoofdklasse maar dwight is een echte professional en hoort bij een BVO thuis jullie krijgen er een goede trainer mee groet evert
Citaat van: denistel op februari 20, 2013, 10:15:08
ff een berichtje van een vvog supporter
Hallo Otto Dwight was in Harderwijk goed bezig om VVOG aan de top van de hoofdklasse te krijgen na jaren van kommer en kwel kan de Harderwijkse formatie weer naar boven kijken in de hoofdklasse maar dwight is een echte professional en hoort bij een BVO thuis jullie krijgen er een goede trainer mee groet evert
Dat klinkt in ieder geval positief. Nu Arts nog even een mooi afscheid geven, het liefst met promotie.
Ik zat meer te denken aan een doos gangmakers en een zak ringelingchips...
Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 13:01:27
Citaat van: richard op februari 19, 2013, 12:47:38
Prima keuze denk ik ook omdat Henk Sandor en Jan er veel meer bij betrokken worden!!
Ik denk dat vooral Henk veel meer te vertellen krijgt en denk ook dat dat de reden is dat Arts niet wou verlengen..
Denk jij nog steeds dat Arts niet wou verlengen :_schater
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 07:51:35
Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 13:01:27
Citaat van: richard op februari 19, 2013, 12:47:38
Prima keuze denk ik ook omdat Henk Sandor en Jan er veel meer bij betrokken worden!!
Ik denk dat vooral Henk veel meer te vertellen krijgt en denk ook dat dat de reden is dat Arts niet wou verlengen..
Denk jij nog steeds dat Arts niet wou verlengen :_schater
Ja dit is ook meerdere malen gezegd... Jij denkt dus iets anders?
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 07:58:38
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 07:51:35
Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 13:01:27
Citaat van: richard op februari 19, 2013, 12:47:38
Prima keuze denk ik ook omdat Henk Sandor en Jan er veel meer bij betrokken worden!!
Ik denk dat vooral Henk veel meer te vertellen krijgt en denk ook dat dat de reden is dat Arts niet wou verlengen..
Denk jij nog steeds dat Arts niet wou verlengen :_schater
Ja dit is ook meerdere malen gezegd... Jij denkt dus iets anders?
Hahaha ja dat is door hem elke keer gezegd,op deze manier lijd hij geen gezichtsverlies ;)
Ik ben er van overtuigd dat de club niet met hem door wilde,de club heeft namelijk nooit uitgesproken dat ze graag met hem verder wilden.
Citaat van: gewoon een fan op februari 21, 2013, 08:25:32
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 07:58:38
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 07:51:35
Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 13:01:27
Citaat van: richard op februari 19, 2013, 12:47:38
Prima keuze denk ik ook omdat Henk Sandor en Jan er veel meer bij betrokken worden!!
Ik denk dat vooral Henk veel meer te vertellen krijgt en denk ook dat dat de reden is dat Arts niet wou verlengen..
Denk jij nog steeds dat Arts niet wou verlengen :_schater
Ja dit is ook meerdere malen gezegd... Jij denkt dus iets anders?
Hahaha ja dat is door hem elke keer gezegd,op deze manier lijd hij geen gezichtsverlies ;)
Ik ben er van overtuigd dat de club niet met hem door wilde,de club heeft namelijk nooit uitgesproken dat ze graag met hem verder wilden.
De club gaf anders in december of november aan met hem door te willen gaan en dat ze in januari om de tafel zouden.. En als alleen Arts zou zeggen dat hij zijn contract niet wou verlengen zo ik ook gaan denken dat er wat anders achter steekt,maar buiten Arts heb ik Smidt,v/d Belt en de Jong het horen zeggen..
Citaat van: poelie-lwd op februari 21, 2013, 06:06:57
Ik zat meer te denken aan een doos gangmakers en een zak ringelingchips...
:_schater
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 09:06:19
Citaat van: gewoon een fan op februari 21, 2013, 08:25:32
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 07:58:38
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 07:51:35
Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 13:01:27
Citaat van: richard op februari 19, 2013, 12:47:38
Prima keuze denk ik ook omdat Henk Sandor en Jan er veel meer bij betrokken worden!!
Ik denk dat vooral Henk veel meer te vertellen krijgt en denk ook dat dat de reden is dat Arts niet wou verlengen..
Denk jij nog steeds dat Arts niet wou verlengen :_schater
Ja dit is ook meerdere malen gezegd... Jij denkt dus iets anders?
Hahaha ja dat is door hem elke keer gezegd,op deze manier lijd hij geen gezichtsverlies ;)
Ik ben er van overtuigd dat de club niet met hem door wilde,de club heeft namelijk nooit uitgesproken dat ze graag met hem verder wilden.
De club gaf anders in december of november aan met hem door te willen gaan en dat ze in januari om de tafel zouden.. En als alleen Arts zou zeggen dat hij zijn contract niet wou verlengen zo ik ook gaan denken dat er wat anders achter steekt,maar buiten Arts heb ik Smidt,v/d Belt en de Jong het horen zeggen..
Dit zou kunnen,ik kan het mij niet herinneren maar dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt is.
Er stond mij iets van bij dat ze elke keer vertelden met hem om tafel te gaan maar ik kan het mij niet herinneren dat ze expliciet hebben gezegd dat ze graag met hem door wilden.
Maakt ook niets uit,wij zijn aan het einde van het seizoen van hem af.
Als mens heb ik trouwens nog nooit problemen met hem gehad,richting mij was hij altijd correct en netjes,dit is iets wat heel normaal is maar toch zie je dit helaas niet altijd ;(
Citaat van: gewoon een fan op februari 21, 2013, 10:30:19
Maakt ook niets uit,wij zijn aan het einde van het seizoen van hem af.
Als mens heb ik trouwens nog nooit problemen met hem gehad,richting mij was hij altijd correct en netjes,dit is iets wat heel normaal is maar toch zie je dit helaas niet altijd ;(
Dat is 1 ding wat zeker is, na dit seizoen een "frisse"wind.. Het is inderdaad een fatsoenlijke vent en dat is niet normaal in de voetbal wereld..
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 10:53:39
Citaat van: gewoon een fan op februari 21, 2013, 10:30:19
Maakt ook niets uit,wij zijn aan het einde van het seizoen van hem af.
Als mens heb ik trouwens nog nooit problemen met hem gehad,richting mij was hij altijd correct en netjes,dit is iets wat heel normaal is maar toch zie je dit helaas niet altijd ;(
Dat is 1 ding wat zeker is, na dit seizoen een "frisse"wind.. Het is inderdaad een fatsoenlijke vent en dat is niet normaal in de voetbal wereld..
Ik geloof er in ieder geval niet in!! Het verhaal dat hij niet wou verlengen.
Maar ik heb ook geen problemen gehad met Arts Alleen ik vind het een middelmatige trainer.
Deze frisse wind heeft de club nodig Dwight succes!!!!
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 11:12:08
Ik geloof er in ieder geval niet in!! Het verhaal dat hij niet wou verlengen.
Bekijk deze link maar dat is de persconferentie en daar zegt Smidt ook weer dat Arts zelf weg wou..
http://www.jupilerleague.nl/video/1011449.php
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 11:20:14
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 11:12:08
Ik geloof er in ieder geval niet in!! Het verhaal dat hij niet wou verlengen.
Bekijk deze link maar dat is de persconferentie en daar zegt Smidt ook weer dat Arts zelf weg wou..
http://www.jupilerleague.nl/video/1011449.php
Alsof altijd alles op de manier zoals het in werkelijkheid gaat naar buiten gecommuniceerd word. Ik denk ook dat Cambuur al heeft laten doorschemeren bij Arts dat z'n contract niet verlengt zou worden. Hij kreeg dus de mogelijkheid om zelf niet te verlengen, zodat dat beter op z'n CV staat en hij wellicht makkelijker een nieuwe club kan vinden.
Citaat van: Ronnie tng op februari 21, 2013, 12:01:42
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 11:20:14
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 11:12:08
Ik geloof er in ieder geval niet in!! Het verhaal dat hij niet wou verlengen.
Bekijk deze link maar dat is de persconferentie en daar zegt Smidt ook weer dat Arts zelf weg wou..
http://www.jupilerleague.nl/video/1011449.php
Alsof altijd alles op de manier zoals het in werkelijkheid gaat naar buiten gecommuniceerd word. Ik denk ook dat Cambuur al heeft laten doorschemeren bij Arts dat z'n contract niet verlengt zou worden. Hij kreeg dus de mogelijkheid om zelf niet te verlengen, zodat dat beter op z'n CV staat en hij wellicht makkelijker een nieuwe club kan vinden.
http://cambuur.nl/nieuws/alfons-arts-vertrekt-einde-seizoen
En tijdens dit programma(http://cambuur.nl/nieuws/cambuur-trio-vanavond-boppesclach-kafee-op-omrop-frysl%C3%A2n) is nog duidelijk gezegd dat ze(Cambuur en Arts) met elkaar verder wouden de komende jaren..
Maar goed gaan jullie er maar vanuit dat de waarheid niet naar buiten is gebracht..(gevalletje "zo de waard is...)
Dat is de voetballerij beste Grijskijker!
Citaat van: michello op februari 17, 2013, 13:16:19
Trainer Cambuur hast bekend
17 febrewaris, 2013 - 12:35
De nije trainer fan Cambuur wurdt kommende wike presinteard. Der is noch ien kandidaat oer en beide partijen binne it mei-elkoar iens. Der wurdt no noch praat oer in oantal juridyske details.
Cambuur hopet de nije trainer begjin nije wike bekend te meitsjen. Direkteur Gerald van den Belt wol net befestigje dat it om Dwight Lodeweges giet. "Wij zijn nooit op namen ingegaan en dat doe ik nu ook niet," sa sei Van den Belt. Lodeweges sels ûntkent dat er yn byld is as de opfolger fan Alfons Arts. "Daar is mij niks van bekend," sa seit er.
En een paar dagen later? :D Maar goed als jij graag wil geloven dat Cambuur met Arts verder wilde, dan mag dat uiteraard.
Citaat van: Ronnie tng op februari 21, 2013, 12:01:42
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 11:20:14
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 11:12:08
Ik geloof er in ieder geval niet in!! Het verhaal dat hij niet wou verlengen.
Bekijk deze link maar dat is de persconferentie en daar zegt Smidt ook weer dat Arts zelf weg wou..
http://www.jupilerleague.nl/video/1011449.php
Alsof altijd alles op de manier zoals het in werkelijkheid gaat naar buiten gecommuniceerd word. Ik denk ook dat Cambuur al heeft laten doorschemeren bij Arts dat z'n contract niet verlengt zou worden. Hij kreeg dus de mogelijkheid om zelf niet te verlengen, zodat dat beter op z'n CV staat en hij wellicht makkelijker een nieuwe club kan vinden.
:0= Juist
Citaat van: Ronnie tng op februari 21, 2013, 12:25:53
Dat is de voetballerij beste Grijskijker!
Citaat van: michello op februari 17, 2013, 13:16:19
Trainer Cambuur hast bekend
17 febrewaris, 2013 - 12:35
De nije trainer fan Cambuur wurdt kommende wike presinteard. Der is noch ien kandidaat oer en beide partijen binne it mei-elkoar iens. Der wurdt no noch praat oer in oantal juridyske details.
Cambuur hopet de nije trainer begjin nije wike bekend te meitsjen. Direkteur Gerald van den Belt wol net befestigje dat it om Dwight Lodeweges giet. "Wij zijn nooit op namen ingegaan en dat doe ik nu ook niet," sa sei Van den Belt. Lodeweges sels ûntkent dat er yn byld is as de opfolger fan Alfons Arts. "Daar is mij niks van bekend," sa seit er.
En een paar dagen later? :D Maar goed als jij graag wil geloven dat Cambuur met Arts verder wilde, dan mag dat uiteraard.
Dat is totaal wat anders, als Lodeweges niets mag zeggen van Cambuur dan doet hij dat niet,en wat jij zegt dat het beter op de cv van Arts staat als hij zelf niet wil verlengen, wat heeft Cambuur daarmee te maken,helemaal niks lijkt mij.
Kijk wat er wel gespeeld kan hebben(wat Richard half om half bevestigde) is dat Arts het niet zag zitten dat Henk meer te zeggen kreeg en toen eieren voor zijn geld heeft gekozen..
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 12:26:23
:0= ik lul uit mijn nek
Inhoudelijk heb je nog nooit iets zinnigs gemeld en nu weer niet... :_schater
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 12:33:57
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 12:26:23
:0= Juist
Inhoudelijk heb je nog nooit iets zinnigs gemeld en nu weer niet... :_schater
Moet jij nu altijd het laatste woord hebben triest.......
Ik heb mijn reden waarom ik inhoudelijk me nergens in meng meende op het oude forum dat ik jou daar eens al een pb over had gestuurd.
Valt mij ook vies van je tegen :( vraag mij ook nooit weer wat l0l
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 12:59:08
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 12:33:57
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 12:26:23
:0= Juist
Inhoudelijk heb je nog nooit iets zinnigs gemeld en nu weer niet... :_schater
Moet jij nu altijd het laatste woord hebben triest.......
Ik heb mijn reden waarom ik inhoudelijk me nergens in meng meende op het oude forum dat ik jou daar eens al een pb over had gestuurd.
Valt mij ook vies van je tegen :( vraag mij ook nooit weer wat l0l
Ja klopt toen stuurde je mij een bericht wie ik was, en dat ik bepaalde mensen ook kon(wat niet het geval was) en verder hebben we het nergens over gehad..
Weet dus niet wat dat hier mee te maken heeft..
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 12:18:43
Citaat van: Ronnie tng op februari 21, 2013, 12:01:42
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 11:20:14
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 11:12:08
Ik geloof er in ieder geval niet in!! Het verhaal dat hij niet wou verlengen.
Bekijk deze link maar dat is de persconferentie en daar zegt Smidt ook weer dat Arts zelf weg wou..
http://www.jupilerleague.nl/video/1011449.php
Alsof altijd alles op de manier zoals het in werkelijkheid gaat naar buiten gecommuniceerd word. Ik denk ook dat Cambuur al heeft laten doorschemeren bij Arts dat z'n contract niet verlengt zou worden. Hij kreeg dus de mogelijkheid om zelf niet te verlengen, zodat dat beter op z'n CV staat en hij wellicht makkelijker een nieuwe club kan vinden.
http://cambuur.nl/nieuws/alfons-arts-vertrekt-einde-seizoen
En tijdens dit programma(http://cambuur.nl/nieuws/cambuur-trio-vanavond-boppesclach-kafee-op-omrop-frysl%C3%A2n) is nog duidelijk gezegd dat ze(Cambuur en Arts) met elkaar verder wouden de komende jaren..
Maar goed gaan jullie er maar vanuit dat de waarheid niet naar buiten is gebracht..(gevalletje "zo de waard is...)
Grijskijker, sommige mensen geloven alleen wat ze willen geloven. Iedereen ziet dat een tomaat rood is, maar zij zullen ons altijd proberen te overtuigen dat ie blauw is. Simpelweg omdat ze willen dat ie blauw is.
Citaat van: scclwd op februari 21, 2013, 16:07:01
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 12:18:43
Citaat van: Ronnie tng op februari 21, 2013, 12:01:42
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 11:20:14
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 11:12:08
Ik geloof er in ieder geval niet in!! Het verhaal dat hij niet wou verlengen.
Bekijk deze link maar dat is de persconferentie en daar zegt Smidt ook weer dat Arts zelf weg wou..
http://www.jupilerleague.nl/video/1011449.php
Alsof altijd alles op de manier zoals het in werkelijkheid gaat naar buiten gecommuniceerd word. Ik denk ook dat Cambuur al heeft laten doorschemeren bij Arts dat z'n contract niet verlengt zou worden. Hij kreeg dus de mogelijkheid om zelf niet te verlengen, zodat dat beter op z'n CV staat en hij wellicht makkelijker een nieuwe club kan vinden.
http://cambuur.nl/nieuws/alfons-arts-vertrekt-einde-seizoen
En tijdens dit programma(http://cambuur.nl/nieuws/cambuur-trio-vanavond-boppesclach-kafee-op-omrop-frysl%C3%A2n) is nog duidelijk gezegd dat ze(Cambuur en Arts) met elkaar verder wouden de komende jaren..
Maar goed gaan jullie er maar vanuit dat de waarheid niet naar buiten is gebracht..(gevalletje "zo de waard is...)
Grijskijker, sommige mensen geloven alleen wat ze willen geloven. Iedereen ziet dat een tomaat rood is, maar zij zullen ons altijd proberen te overtuigen dat ie blauw is. Simpelweg omdat ze willen dat ie blauw is.
_O_ :thumbsup
Citaat van: scclwd op februari 21, 2013, 16:07:01
Grijskijker, sommige mensen geloven alleen wat ze willen geloven. Iedereen ziet dat een tomaat rood is, maar zij zullen ons altijd proberen te overtuigen dat ie blauw is. Simpelweg omdat ze willen dat ie blauw is.
Haha klopt, het is de grootste onzin, zoals ik altijd de grootste onzin verkondig.
Jullie zijn er dus stellig van overtuigd dat wanneer Arts wilde verlengen we de aankomende jaren met hem verder waren gegaan?
Citaat van: Ronnie tng op februari 21, 2013, 17:14:03
Jullie zijn er dus stellig van overtuigd dat wanneer Arts wilde verlengen we de aankomende jaren met hem verder waren gegaan?
Dat was de intentie wel,maar ben net zo blij dat als jij dat hij niet langer blijft..
Cambuur wou niet met hem verder, zijn zoveel verhalen over die man die niet naar buiten komen maar neem maar van mij aan het is echt verschrikkelijk!! Maandag ook weer een gevalletje geweest richting 2 supporters, tis gewoon een schande!!
Citaat van: richard op februari 21, 2013, 18:01:33
Cambuur wou niet met hem verder, zijn zoveel verhalen over die man die niet naar buiten komen maar neem maar van mij aan het is echt verschrikkelijk!! Maandag ook weer een gevalletje geweest richting 2 supporters, tis gewoon een schande!!
Waarom wordt het dan niet zo naar buiten gebracht?
Kan je dat echt niet zelf verzinnen Grijskijker? :O
Citaat van: Ronnie tng op februari 21, 2013, 18:10:14
Kan je dat echt niet zelf verzinnen Grijskijker? :O
Leg jij het dan maar uit.. Maar wel met feiten komen en het liefst nog onderbouwd.. En dan niet komen met ik denk...want dat kan ik zelf wel en daar klopt soms ook niks van.. ;)
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 18:03:45
Citaat van: richard op februari 21, 2013, 18:01:33
Cambuur wou niet met hem verder, zijn zoveel verhalen over die man die niet naar buiten komen maar neem maar van mij aan het is echt verschrikkelijk!! Maandag ook weer een gevalletje geweest richting 2 supporters, tis gewoon een schande!!
Waarom wordt het dan niet zo naar buiten gebracht?
Denk maar eens na en anders ben ik morgenavond wel in Hertje voor uitleg :proost
Citaat van: scclwd op februari 21, 2013, 16:07:01
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 12:18:43
Citaat van: Ronnie tng op februari 21, 2013, 12:01:42
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 11:20:14
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 11:12:08
Ik geloof er in ieder geval niet in!! Het verhaal dat hij niet wou verlengen.
Bekijk deze link maar dat is de persconferentie en daar zegt Smidt ook weer dat Arts zelf weg wou..
http://www.jupilerleague.nl/video/1011449.php
Alsof altijd alles op de manier zoals het in werkelijkheid gaat naar buiten gecommuniceerd word. Ik denk ook dat Cambuur al heeft laten doorschemeren bij Arts dat z'n contract niet verlengt zou worden. Hij kreeg dus de mogelijkheid om zelf niet te verlengen, zodat dat beter op z'n CV staat en hij wellicht makkelijker een nieuwe club kan vinden.
http://cambuur.nl/nieuws/alfons-arts-vertrekt-einde-seizoen
En tijdens dit programma(http://cambuur.nl/nieuws/cambuur-trio-vanavond-boppesclach-kafee-op-omrop-frysl%C3%A2n) is nog duidelijk gezegd dat ze(Cambuur en Arts) met elkaar verder wouden de komende jaren..
Maar goed gaan jullie er maar vanuit dat de waarheid niet naar buiten is gebracht..(gevalletje "zo de waard is...)
Grijskijker, sommige mensen geloven alleen wat ze willen geloven. Iedereen ziet dat een tomaat rood is, maar zij zullen ons altijd proberen te overtuigen dat ie blauw is. Simpelweg omdat ze willen dat ie blauw is.
Elke keer als die tomaat uit het Hert komt rollen is ie anders flink blauw hoor :devil
Uiteindelijk zal de waarheid wel in het midden liggen...
Citaat van: richard op februari 21, 2013, 18:01:33
Cambuur wou niet met hem verder, zijn zoveel verhalen over die man die niet naar buiten komen maar neem maar van mij aan het is echt verschrikkelijk!! Maandag ook weer een gevalletje geweest richting 2 supporters, tis gewoon een schande!!
Laat me raden. Die twee supporter waren jij en de Raaf?
Dan ga ik op het eerste deel in.. Wat tussen de club en Arts besproken is komt niet naar buiten als een soort "Gentlemens Agreement". Gebeurt veel vaker dan je denkt.
Citaat van: scclwd op februari 21, 2013, 19:42:03
Citaat van: richard op februari 21, 2013, 18:01:33
Cambuur wou niet met hem verder, zijn zoveel verhalen over die man die niet naar buiten komen maar neem maar van mij aan het is echt verschrikkelijk!! Maandag ook weer een gevalletje geweest richting 2 supporters, tis gewoon een schande!!
Laat me raden. Die twee supporter waren jij en de Raaf?
Nee domoor!!
nee tuurlijk niet want de raaf was meteen al pleitte en wij waren oek op tijd weg.
maar dit is het topic van de nieuwe trainer dus waar gaat het over???
Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2013, 20:18:12
Dan ga ik op het eerste deel in.. Wat tussen de club en Arts besproken is komt niet naar buiten als een soort "Gentlemens Agreement". Gebeurt veel vaker dan je denkt.
mee eens
Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2013, 20:18:12
Dan ga ik op het eerste deel in.. Wat tussen de club en Arts besproken is komt niet naar buiten als een soort "Gentlemens Agreement". Gebeurt veel vaker dan je denkt.
En jij gaat er maar vanuit dat dat nu ook het geval is. Gevalletje tomaat.
mooie reportage van hem gister op of,,,hopen dat ie hier het zelfde neer
kan zetten als bij vvog.
Bovengenoemde reportage hier te bekijken:
http://www.youtube.com/watch?v=QFN6iGO3ovU
Hij kwam op mij over als een sympatieke man met liefde voor zijn vak. Sociaal bekwaam en verstand van zaken. Ik denk dat Cambuur hier een hele goede aan gaat hebben.
Citaat van: scclwd op februari 22, 2013, 08:45:49
Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2013, 20:18:12
Dan ga ik op het eerste deel in.. Wat tussen de club en Arts besproken is komt niet naar buiten als een soort "Gentlemens Agreement". Gebeurt veel vaker dan je denkt.
En jij gaat er maar vanuit dat dat nu ook het geval is. Gevalletje tomaat.
Helaas ga ik er niet vanuit dat het zo is, het ís gewoon zo. En nee, ik heb mijn informatie niet uit de hoek van Richard en de Raaf alhoewel deze wel overeenkomt met wat met name Richard meldt.
Ik heb besloten me niet al te negatief meer uit te laten over de huidige trainer, want we moeten het toch met deze man uitzingen. Ben oprecht blij dat dit zijn laatste maanden bij onze club is.
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 17:21:44
Citaat van: Ronnie tng op februari 21, 2013, 17:14:03
Jullie zijn er dus stellig van overtuigd dat wanneer Arts wilde verlengen we de aankomende jaren met hem verder waren gegaan?
Dat was de intentie wel,maar ben net zo blij dat als jij dat hij niet langer blijft..
Nou ik weet zeker dat dit niet waar is .
Citaat van: sunderland op februari 27, 2013, 20:14:15
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 17:21:44
Citaat van: Ronnie tng op februari 21, 2013, 17:14:03
Jullie zijn er dus stellig van overtuigd dat wanneer Arts wilde verlengen we de aankomende jaren met hem verder waren gegaan?
Dat was de intentie wel,maar ben net zo blij dat als jij dat hij niet langer blijft..
Nou ik weet zeker dat dit niet waar is .
|:)
Ik heb een goed gevoel bij Dwight Lodeweges.Iedereen vraagt mij wat ik van hem vind [zal bij jullie niet anders zijn].Vind het goed dat hij tussen de spelers staat en als het moet ook zeker boven de spelers.Spelers mogen meedenken en op deze manier begrijpen ze ook beter wat de trainer wil .We moeten afwachten wat voor selectie we vlgnd seiz hebben want daar hangt natuurlijk ook veel vanaf .Een goede centrumspits ik heel belangerijk in de eerste div
Citaat van: sunderland op februari 27, 2013, 20:26:01
Ik heb een goed gevoel bij Dwight Lodeweges.Iedereen vraagt mij wat ik van hem vind [zal bij jullie niet anders zijn].Vind het goed dat hij tussen de spelers staat en als het moet ook zeker boven de spelers.Spelers mogen meedenken en op deze manier begrijpen ze ook beter wat de trainer wil .We moeten afwachten wat voor selectie we vlgnd seiz hebben want daar hangt natuurlijk ook veel vanaf .Een goede centrumspits ik heel belangerijk in de eerste div
En een goede keeper die punten voor je pakt,en een creatieve middenvelder
die iemand vrij voor de keeper zet!
Citaat van: peter op februari 27, 2013, 20:55:55
Citaat van: sunderland op februari 27, 2013, 20:26:01
Ik heb een goed gevoel bij Dwight Lodeweges.Iedereen vraagt mij wat ik van hem vind [zal bij jullie niet anders zijn].Vind het goed dat hij tussen de spelers staat en als het moet ook zeker boven de spelers.Spelers mogen meedenken en op deze manier begrijpen ze ook beter wat de trainer wil .We moeten afwachten wat voor selectie we vlgnd seiz hebben want daar hangt natuurlijk ook veel vanaf .Een goede centrumspits ik heel belangerijk in de eerste div
En een goede keeper die punten voor je pakt,en een creatieve middenvelder
die iemand vrij voor de keeper zet!
Die hebben we al! Oebele Schokker!
Citaat van: Galdiano op februari 27, 2013, 23:36:19
Citaat van: peter op februari 27, 2013, 20:55:55
Citaat van: sunderland op februari 27, 2013, 20:26:01
Ik heb een goed gevoel bij Dwight Lodeweges.Iedereen vraagt mij wat ik van hem vind [zal bij jullie niet anders zijn].Vind het goed dat hij tussen de spelers staat en als het moet ook zeker boven de spelers.Spelers mogen meedenken en op deze manier begrijpen ze ook beter wat de trainer wil .We moeten afwachten wat voor selectie we vlgnd seiz hebben want daar hangt natuurlijk ook veel vanaf .Een goede centrumspits ik heel belangerijk in de eerste div
En een goede keeper die punten voor je pakt,en een creatieve middenvelder
die iemand vrij voor de keeper zet!
Die hebben we al! Oebele Schokker!
2 is beter dan 1. 8) :thumbsup
Gelieve per morgen (5-3-2013) te beginnen!
Hoop dat je goed kijkt naar wat er aan mankeert kerel.. Geef ons volgend seizoen asjeblieft ons Cambuur terug!
En aanvallend voetbal graag in thuiswedstrijden, dat is ons dit seizoen ook toegezegd, maar o o o o .......
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 04, 2013, 22:50:50
Gelieve per morgen (5-3-2013) te beginnen!
Hoop dat je goed kijkt naar wat er aan mankeert kerel.. Geef ons volgend seizoen asjeblieft ons Cambuur terug!
Ben er eerder bang voor dat hij direct zijn contract weer inlevert :devil
Je bied 2 tientjes en vvog is tevreden! Kan Lodeweges gelijk beginnen.
Citaat van: Galdiano op maart 04, 2013, 22:55:29
Je bied 2 tientjes en vvog is tevreden! Kan Lodeweges gelijk beginnen.
En een oefenwedstrijdje daar? Middagje bierslurpen is ook goed voor hun kantineomzet :D
Ik gun Lodeweges een schone start. Alsjeblieft scheep hem niet op met de rotzooi van Arts!
Gewoon de Jong/Bruin het seizoen af laten maken. Kunnen we misschien toch nog 4 thuiswedstrijden genieten.
Misschien ook nog 6. Zolang arts hier is weet je het maar nooit. :rodekaart
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 04, 2013, 22:50:50
Gelieve per morgen (5-3-2013) te beginnen!
Hoop dat je goed kijkt naar wat er aan mankeert kerel.. Geef ons volgend seizoen asjeblieft ons Cambuur terug!
Was jij niet 1 van de velen die commentaar had op ons nav kritiek op die kut trainer?
Nu ff terug in je mand graag, je bent ietwat te laat!!!!!!!!!!!!!
Voortschrijdend inzicht wordt niet gewaardeerd beste raaf? :gelekaart
Ik zou zeggen begin maar alvast met het zoveel mogelijk eruit werken van het middenveld en de aanval. Want het is niveau 2de klasse amateurs!
Dit elftal heeft bijna niks van alles wat een team nodig heeft. Geen
Creativiteit
Snelheid
Doelgerichtheid
Effectiviteit
Alle toeschouwers lopen huilend weg. Het voetbal is niet om aan te gluren. Het geld niet waard!
Het is gewoon schandalig slecht.
Citaat van: De Raaf op maart 05, 2013, 00:54:30
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 04, 2013, 22:50:50
Gelieve per morgen (5-3-2013) te beginnen!
Hoop dat je goed kijkt naar wat er aan mankeert kerel.. Geef ons volgend seizoen asjeblieft ons Cambuur terug!
Was jij niet 1 van de velen die commentaar had op ons nav kritiek op die kut trainer?
Nu ff terug in je mand graag, je bent ietwat te laat!!!!!!!!!!!!!
Hangt er vanaf. Was t veelal oneens met de manier waarop het door jullie hier gebracht werd volgens mij.
Ik denk dat je een ander voor je hebt.
Morgenavond is't al zover; (tevens een knipoog naar Ruppppppppppppppppppppert in't artikel) http://www.dehuisaanhuis.nl/nieuws/18892/dwight-lodeweges-maakt-kennis-met-cambuurfans/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/nieuws/18892/dwight-lodeweges-maakt-kennis-met-cambuurfans/)
Citaat van: De Taurus op maart 12, 2013, 14:39:29
Morgenavond is't al zover; (tevens een knipoog naar Ruppppppppppppppppppppert in't artikel) http://www.dehuisaanhuis.nl/nieuws/18892/dwight-lodeweges-maakt-kennis-met-cambuurfans/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/nieuws/18892/dwight-lodeweges-maakt-kennis-met-cambuurfans/)
haha bedankt Taurus :proost
Vraag me af of hij ooit zo'n hopeloos elftal heeft gezien...
Succes Dwight begin maar vast. Je zult je tijd nodig hebben.
Citaat van: De Gast op maart 18, 2013, 22:10:41
Vraag me af of hij ooit zo'n hopeloos elftal heeft gezien...
Succes Dwight begin maar vast. Je zult je tijd nodig hebben.
We mutte nou niet gaan denken dat we geen goeie selectie hebben .
Mwhoaaa, het is aardig afgewaardeert door de trainert :_schater
Citaat van: sunderland op maart 18, 2013, 22:15:44
Citaat van: De Gast op maart 18, 2013, 22:10:41
Vraag me af of hij ooit zo'n hopeloos elftal heeft gezien...
Succes Dwight begin maar vast. Je zult je tijd nodig hebben.
We mutte nou niet gaan denken dat we geen goeie selectie hebben .
Sorry maar ik heb zelden zo'n slappe hap meegemaakt. Elke wedstrijd is het bijna kommer en kwel
Ik mag toch aannemen dat Lodeweges, nu hij ook de wedstrijden bezoekt, zo langzamerhand ook wel tot de conclusie is gekomen dat ie volgend jaar met een boel van deze selectiespelers de oorlog niet gaat winnen.
Wat mij betreft oprotten met deze dames en maar een compleet andere selectie samenstellen.
Citaat van: clint op maart 19, 2013, 07:33:19
Ik mag toch aannemen dat Lodeweges, nu hij ook de wedstrijden bezoekt, zo langzamerhand ook wel tot de conclusie is gekomen dat ie volgend jaar met een boel van deze selectiespelers de oorlog niet gaat winnen.
Wat mij betreft oprotten met deze dames en maar een compleet andere selectie samenstellen.
Of hij ziet wel mogelijkheden, want zoals ik regelmatig hoor maakt Lodeweges spelers wel beter en weet hij ze wel te prikkelen..
en laat ze mee denken en beslissingen nemen in het veld.en predikt een
aanvallende gedachte waardoor spelers zo wie zo mee ontwikkelen is mijn mening.
Kan aan een mooie klus beginnen,dit had hij niet verwacht denk ik..
zat naast Dwight ,hij kon het ook niet geloven .De spanning kon hij ook niet meer aan .
Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 03:40:20
zat naast Dwight ,hij kon het ook niet geloven .De spanning kon hij ook niet meer aan .
Wat was zijn reactie? (domme vraag natuurlijk).
Henk de Jong hielp SC Cambuur de afgelopen weken aan promotie naar de Eredivisie, maar moet binnenkort zijn plek afstaan aan Dwight Lodeweges. "Daar heb ik geen problemen mee."
Cambuur legde Lodeweges een tijd geleden al vast als trainer voor volgend seizoen. Het betekent dat De Jong, die na het ontslag van Alfons Arts ad-interim trainer van Cambuur werd, ondanks zijn successen moet wijken.
"Dat is prima hoor", reageert De Jong tegen VoetbalPrimeur. "Dwight is een hele integere kerel met veel voetbalverstand. Ik draag de zaken zonder problemen aan hem over."
De Jong zet weer een stapje terug en wordt weer assistent-trainer van Cambuur. Dat komt hem niet slecht uit. "Ik wil erg graag de trainerscursus gaan doen volgend seizoen. Daar heb ik extra tijd voor nodig", besluit hij.
Wat me opvalt in de interviews tot dusver: deze man is (net als Henk de Jong overigens) heel reëel en heeft volgens mij een duidelijke visie op wat hij wil bereiken, lijkt me een goed team voor aankomend jaar!! |:) |:) |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 01, 2013, 12:51:09
Wat me opvalt in de interviews tot dusver: deze man is (net als Henk de Jong overigens) heel reëel en heeft volgens mij een duidelijke visie op wat hij wil bereiken, lijkt me een goed team voor aankomend jaar!! |:) |:) |:)
denk dat hij meer realist is .Posities goed bezet.Aansluiting ed .
Nog niemand die hem weg wil hebben? Duurt wel erg lang! :devil
6 uit 2 en 16-1 he,,,klasse cijfers toch ;)
ben jij hem nu al zat john hiat??????
Citaat van: Sakas op juli 02, 2013, 12:41:09
ben jij hem nu al zat john hiat??????
Ooit van sarcasme gehoord? :_schater :_schater
Hopen op een schok effect net als laatste 7 wedstrijden... Na 1 wedstrijd lodeweges eruit, nog 1 pot verliezen en dan de rest winnen^^ :_schater :_schater :zweep
Mooi interview met Lodeweges vandaag in de VI. Gaat vooral over wat hij de afgelopen jaren allemaal heeft gedaan. Hij blijkt nogal een avonturier te zijn, die graag andere culturen mag opsnuiven.
Aardig scenario lijkt mij: Cambuur dit jaar in de eredivisie houden, ergens in Verweggistan een mooi en lucratief avontuur aangaan, en onze Henkie 'de verlosser' de Jong doorschuiven naar de positie van hoofdtrainer :thumbsup.
Verder een leuk weetje: Lodeweges had ook contact met GAE en Zwolle, maar koos op gevoel voor Cambuur omdat hij vertrouwen heeft in het verhaal van en de mensen bij de club (weet niet of dit al bekend was).
Citaat van: Collingwood op juli 10, 2013, 19:35:15
Mooi interview met Lodeweges vandaag in de VI. Gaat vooral over wat hij de afgelopen jaren allemaal heeft gedaan. Hij blijkt nogal een avonturier te zijn, die graag andere culturen mag opsnuiven.
Aardig scenario lijkt mij: Cambuur dit jaar in de eredivisie houden, ergens in Verweggistan een mooi en lucratief avontuur aangaan, en onze Henkie 'de verlosser' de Jong doorschuiven naar de positie van hoofdtrainer :thumbsup.
Verder een leuk weetje: Lodeweges had ook contact met GAE en Zwolle, maar koos op gevoel voor Cambuur omdat hij vertrouwen heeft in het verhaal van en de mensen bij de club (weet niet of dit al bekend was).
Zal vast geen eerste keus geweest zijn bij Zwolle.
Toen Ten Hag bij GAE wegging, had hij hier toch al lang en breed een contract getekend??
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 10, 2013, 19:40:50
Toen Ten Hag bij GAE wegging, had hij hier toch al lang en breed een contract getekend??
Nu je het zegt, ja. Het staat echter wel echt zo in de VI.
Citaat van: zeewolde op juli 10, 2013, 19:39:16
Zal vast geen eerste keus geweest zijn bij Zwolle.
Ik denk inderdaad dat Ron Jans wel hoger in de pikorde gestaan zal hebben.
Hij geeft ook aan dat Nederland nog niet van spelers als Bakker en Bijker heeft gehoord. Interview blijkbaar voor het weekend al afgenomen 8)
Heeft Dwight aandelen in de Graaf? ;)
Lodeweges: 'Henk heeft hier fantastisch werk geleverd'
14/07/2013 10:11
Bij het komend seizoen na lange tijd weer in de Eredivisie terugkerende SC Cambuur doet zich het opmerkelijke feit voor dat de hoofdtrainer de opvolger is van zijn eigen assistent.
Dwight Lodeweges (foto) tekende reeds enkele maanden geleden in Leeuwarden een tweejarig contract op het moment dat Henk de Jong nog technisch eindverantwoordelijke was. De Jong nam eind vorig jaar, lopende het seizoen, de taken bij Cambuur over van de ontslagen Alfons Arts.
De immens populaire De Jong kreeg het elftal bijtijds aan het voetballen en werd met de ploeg zelfs kampioen van de Jupiler League met promotie tot gevolg. Toch moet hij nu weer genoegen nemen met een rol als assistent.
De Fries is bezig met de trainerscursus Coach Betaald Voetbal en zegt zich te schikken in zijn nieuwe rol. Ook Lodeweges verwacht geen problemen. De oud-trainer van onder meer Go Ahead Eagles, FC Groningen en PSV zegt daarover: 'Henk heeft hier vorig seizoen fantastisch werk geleverd. Het elftal zat op een dood spoor. Hij heeft talenten laten opbloeien. Ik ken zijn status in Leeuwarden, maar ik zie zeker geen bedreiging.'
'We hebben veel over voetbal gesproken en zitten op één lijn. Ik ben weliswaar de hoofdtrainer, maar wij doen het als staf samen. Ik kijk er naar uit met zoveel voetbalverstand te mogen werken.'
Lodeweges zal naast de functie van hoofdtrainer ook verantwoordelijk worden voor het technisch beleid. Met de in Canada geboren Lodeweges heeft SC Cambuur een nationaal en internationaal zeer ervaren medewerker in huis. Zo was hij eerder niet alleen in Nederland werkzaam (onder meer Go Ahead Eagles, FC Zwolle, FC Groningen, PSV), maar was hij eveneens werkzaam in Japan, Canada en de Verenigde Arabische Emiraten
Wilt u Hemmen even meegeven niet altijd in buitenspelpositie te gaan staan? Er is dan namelijk 1 afspeelmogelijkheid minder. Barto begint daar ook al mee.
En wilt u met Dijkstra overleggen om niet om de bal te vragen als er 3 tegenstanders om hem heen staan waarvan 1 tussen hem en de balhebber staat. En wilt u de balhebber aangeven Feldballe eens in de ruimte aan te spelen in plaats van in de voeten.
Citaat van: piene hassus op juli 24, 2013, 14:23:20
Wilt u Hemmen even meegeven niet altijd in buitenspelpositie te gaan staan? Er is dan namelijk 1 afspeelmogelijkheid minder. Barto begint daar ook al mee.
En wilt u met Dijkstra overleggen om niet om de bal te vragen als er 3 tegenstanders om hem heen staan waarvan 1 tussen hem en de balhebber staat. En wilt u de balhebber aangeven Feldballe eens in de ruimte aan te spelen in plaats van in de voeten.
...en wilt u er even voor zorgen dat we NAC met 8-0 op hun sodeflikker geven.
1-0 is genoeg _O_
Citaat van: piene hassus op juli 24, 2013, 14:23:20
En wilt u met Dijkstra overleggen om niet om de bal te vragen als er 3 tegenstanders om hem heen staan waarvan 1 tussen hem en de balhebber staat.
Dat is het gevaar als je een een jongen als Dijkstra aanvoerder maakt , die gaat nu heel geforceerd over dat veld heen lopen als Beckenbauer !! Snel weer die band afnemen en naar de achterste lijn met deze jongen.
achter in staat leeuwin al hoor
Citaat van: denistel op juli 24, 2013, 15:01:47
achter in staat leeuwin al hoor
En op het middenveld hoort Makrini te staan , met aanvoerdersband !! |:) |:) |:) |:) |:)
Citaat van: cambuurlegend op juli 24, 2013, 15:14:51
En op het middenveld hoort Makrini te staan , met aanvoerdersband !! |:) |:) |:) |:) |:)
_O_
Dijkstra speelt anders prima op het middenveld. Er komen ook wedstrijden dat je hem mooi naast El Makrini kunt zetten als extra slot op de deur.
Citaat van: cambuurlegend op juli 24, 2013, 15:14:51
En op het middenveld hoort Makrini te staan , met aanvoerdersband !! |:) |:) |:) |:) |:)
:thumbsup :thumbsup
Citaat van: YellowBlue op juli 24, 2013, 16:16:09
Dijkstra speelt anders prima op het middenveld. Er komen ook wedstrijden dat je hem mooi naast El Makrini kunt zetten als extra slot op de deur.
Vond je dat gisteren? Ik vond Makrini echt veel beter spelen, maar het is wel lastig te vergelijken want de complete selectie van Mallorca was gewisseld. Dat zij bij elkaar kunnen spelen als extra slot ben ik wel met je eens.
Ik ben alleen wel benieuwd wie de creativiteit moet verzorgen. Daar zijn Markrini en Dijkstra dan weer niet voor......
Lodeweges wil het publiek vermaken
7
Cambuur speelt het komende seizoen eindelijk weer op het hoogste niveau van het betaalde voetbal in Nederland. Voor de van VVOG afkomstige hoofdtrainer is dit geen onbekend terrein.
De in Canada geboren Dwight Lodeweges voetbalde als voorstopper zowel in Nederland (Eagles) als in Canada (Montreal Manic en Edmonton Drillers) maar ook in de Verenigde Staten (Minnesota Strikers) in de hoogste divisies. Ook als trainer kent hij de klappen van de zweep. Hij was onder meer eindverantwoordelijke bij PEC Zwolle, FC Groningen, NEC, PSV, FC Edmonton (Canada) en JEF United (Japan). Na het Japanse avontuur keerde wereldburger en voetbaldier Lodeweges in de zomer van 2012 terug naar Nederland om bij VVOG aan de slag te gaan. Diezelfde club was ook eind jaren negentig gedurende drie seizoenen zijn werkgever. In 1997 bezorgde hij de Harderwijker hoofdklasser de landstitel bij de zaterdagamateurs. In februari van dit jaar werd bekend gemaakt dat Cambuur per 1 juli 2013 een overeenkomst voor de duur van twee seizoenen had afgesloten met de doorgewinterde trainer.
Voor je komst naar Leeuwarden verruilde je Japan voor Harderwijk. Dat was niet alleen een totaal andere werkplek maar je ging ook nog terug naar de amateurs. Kun je uitleggen welke beweegredenen je daartoe had?
,,Gedurende mijn loopbaan in het voetbal heb ik heel wat gezien van de wereld. Mijn vrouw heeft me daar altijd in gesteund. Al die jaren bleef zij in Nederland wonen en ging ik van hotel naar hotel. We zochten elkaar met soms kleine maar ook met grote tussenpozen op. Op enig moment komt het besef dat je gewoon thuis wilt zijn; Het is heerlijk om in je eigen bed wakker te worden! Onderhand heb ik ook vijf kleinkinderen die ik maar wat graag op zie groeien. De terugkeer naar VVOG betekende dat ik zowel bezig kon blijven op het voetbalveld maar dat er ruim tijd overbleef om bij mijn familie te zijn."
En toen klopte Cambuur bij je aan.
,,Ik kende Gerald van den Belt nog uit de tijd dat ik trainer was bij Zwolle (1998-2001) en hij daar als aanvaller speelde. De openheid waarmee ik door hem werd benaderd en vooral mijn gevoel erbij waren meer dan voldoende reden om met Cambuur in zee te gaan. De 'klik' was er gelijk. Bovendien had ik erg veel zin om weer in het betaalde voetbal bezig te zijn."
De promotie moet ook jou verrast hebben.
,,Ja natuurlijk. Toen ik tekende in februari ging ik ervan uit dat ik met Cambuur in de eerste divisie bovenin mee zou moeten draaien om misschien wel promotie af te dwingen. In de laatste weken van vorig seizoen heeft Henk de Jong dat kunstje al geflikt samen met de jongens. Dus nu is het zaak om samen met hem en de rest van de selectie in de eredivisie te blijven. Want dat de doelstelling handhaving is dat spreekt voor zich."
Hoe staat de selectie er conditioneel voor?
,,Beter dan ik had gehoopt! De 'citroentjesweek' hebben ze inmiddels achter de rug en prima doorstaan. Tot aan de wedstrijd tegen Almere hebben we ze fysiek uitgeknepen, vandaar die benaming. Van de zware trainingsarbeid zijn ze sneller hersteld dan ik had verwacht. Dat geeft dus vertrouwen in aanloop naar de competitie."
En hoe is het met de zoektocht naar die laatste spelers die de selectie compleet moeten maken?
,,Wat de laatste gewenste versterkingen betreft kan ik niets anders doen dan geduld hebben. De club let goed op de portemonnee, neemt geen overhaaste beslissingen en wacht dus op buitenkansjes op de spelersmarkt. Daar heb ik alle begrip voor. We zijn nog op zoek naar kwaliteit centraal achterin, links op het middenveld en op de rechtervleugel. Geen spelers voor de breedte dus! Maar dat de selectie, waar ik op dit moment over beschik, op hoog niveau kan voetballen was al duidelijk te zien in de oefenwedstrijd tegen Sparta in Valkenswaard; Daar heb ik genoten van het vertoonde spel, met name in de eerste helft."
In hoeverre heeft het kunstgrasveld invloed op de wedstrijden en trainingen?
,,Een hele grote! Ik wil een hoge balcirculatie zien en daar leent dit veld zich prima voor; Uiteraard stem ik de trainingen daar ook op af. Tegenstanders die niet gewend zijn aan deze ondergrond zullen daar hinder van ondervinden. Ik ga niet zeggen dat we door die omstandigheid twee, drie of om mijn part tien punten meer gaan pakken dan onder andere omstandigheden maar het is absoluut een voordeel."
Welke speelstijl gaan we zien?
,,Ik verwacht dat we thuis regelmatig ruim 9.000 toeschouwers mogen begroeten. Die mensen wil ik vermaken en dus zullen we aanvallend gaan spelen. Uitgaan van eigen kracht en volharden met waar we mee bezig zijn vind ik erg belangrijk. Ook als we verliezen gaan we dus niet gelijk van alles aanpassen. Natuurlijk zullen we in sommige wedstrijden afwachtender voetbal moeten spelen, maar dat is niet het uitgangspunt voor het komende seizoen."
Ben je tevreden met het competitieprogramma?
,,Oh, absoluut. We kunnen er als het ware 'rustig' ingroeien. Want als we in de eerste weken tegen bijvoorbeeld Ajax, Feyenoord en PSV hadden moeten beginnen was het toch heus een ander verhaal."
Staat de basiself al min of meer vast?
,,Op een aantal posities wel maar sommige spelers ontlopen elkaar maar weinig en er kan nog genoeg veranderen in de komende dagen. Als de competitie begint staat het elftal er, daar hoeft niemand zich zorgen om te maken."
Publiek vermaken??? Nou dat was tegen almere en mallorco niet te zien. Tikkie breed tikkie terug. Tegenstander vastzetten?? Nou ik zie het er niet in terug.
Wanneer de gewenste rechtsbuiten is aangetrokken zet dan aub oepie op de 10. Veruit de beste met een steekpass en goed overzicht. Zet achter oepie 2 verdedigend ingestelde midvelders. Dit zou u in de laatste oefen kunnen proberen. Mocht de gewenste rechteraanvaller er nog niet zij. Kunt u ook met 2 spitsen gaan spelen. Met oepie daar kort achter. Dat levert aanvallend zoveel meer op.
Citaat van: sk13 op juli 24, 2013, 17:24:36
Publiek vermaken??? Nou dat was tegen almere en mallorco niet te zien. Tikkie breed tikkie terug. Tegenstander vastzetten?? Nou ik zie het er niet in terug.
We zijn ook al compleet en helemaal klaar voor de start van de competitie he?
Citaat van: sk13 op juli 24, 2013, 17:31:30
Wanneer de gewenste rechtsbuiten is aangetrokken zet dan aub oepie op de 10. Veruit de beste met een steekpass en goed overzicht. Zet achter oepie 2 verdedigend ingestelde midvelders. Dit zou u in de laatste oefen kunnen proberen. Mocht de gewenste rechteraanvaller er nog niet zij. Kunt u ook met 2 spitsen gaan spelen. Met oepie daar kort achter. Dat levert aanvallend zoveel meer op.
Als Oepie het allemaal kan belopen zou ik hem ook graag eens op '10' zien. Al vind ik Van Moorsel ook een prima speler.
Citaat van: Collingwood op juli 24, 2013, 21:13:23
Als Oepie het allemaal kan belopen zou ik hem ook graag eens op '10' zien. Al vind ik Van Moorsel ook een prima speler.
Ik zou van Moorsel naast makrini zetten en oepie op 10, krijg het idee dat van Moorsel spel meer voor zich moet hebben voetballend kan hij het makkelijk maar ik denk dat we te weinig snelheid hebben dan op middenveld.....
Als er een goede buitenspeler bij komt kan Oepie het wel schudden. Die komt gewoon op de bank.
Hij wordt hier overigens ook zwaar overschat.
Goede techniek, prima trap behalve bij corners, maar wil veel te veel zelf doen en is te traag.
Te licht voor de Eredivisie!
Citaat van: YellowBlue op juli 25, 2013, 09:09:04
Als er een goede buitenspeler bij komt kan Oepie het wel schudden. Die komt gewoon op de bank.
Hij wordt hier overigens ook zwaar overschat.
Goede techniek, prima trap behalve bij corners, maar wil veel te veel zelf doen en is te traag.
Te licht voor de Eredivisie!
Sorry hoor maar oebele is voetballend de beste die we hebben. Op dit moment ook de enige aanvaller die iets te zoeken heeft op het hoogste niveau, al verwacht ik later nog wel veel van feldballe.
Probleem wordt centrumspits. Barto vind ik tot nu toe tegenvallen, maar hemmen maakt op mij een nog zwakkere indruk en over christavao wil ik het niet eens hebben.
Ook centraal achterin moet er echt een goede speler komen op de positie van v.d laan!
Ook moeten er in mijn ogen 2 buitenspelers bij zoals adnane en de sa.
En dan nog blijven wij degradatiekandidaat nummer 1.
Citaat van: AL op juli 25, 2013, 09:26:52
Sorry hoor maar oebele is voetballend de beste die we hebben. Op dit moment ook de enige aanvaller die iets te zoeken heeft op het hoogste niveau, al verwacht ik later nog wel veel van feldballe.
Probleem wordt centrumspits. Barto vind ik tot nu toe tegenvallen, maar hemmen maakt op mij een nog zwakkere indruk en over christavao wil ik het niet eens hebben.
Ook centraal achterin moet er echt een goede speler komen op de positie van v.d laan!
Ook moeten er in mijn ogen 2 buitenspelers bij zoals adnane en de sa.
En dan nog blijven wij degradatiekandidaat nummer 1.
Dan mag jij mij duidelijk uitleggen waar RKC en GAE betere spelers hebben?
Citaat van: zeewolde op juli 25, 2013, 09:37:35
Dan mag jij mij duidelijk uitleggen waar RKC en GAE betere spelers hebben?
Inderdaad, die hebben beide nog niet eens een eerste keeper... Zal gewoon een strijd tussen enkele ploegen worden (waaronder Cambuur, ja).
Citaat van: zeewolde op juli 25, 2013, 09:37:35
Dan mag jij mij duidelijk uitleggen waar RKC en GAE betere spelers hebben?
Heel simpel, centraal achterin en de complete voorhoede!
Sorry maar met barto, hemmen en christavao als spitsen in de eredivisie kan echt niet!
Ben benieuwd hoeveel (doel) punten we scoren!
Ook v.d laan in het centrum gaat je veel punten kosten vrees ik!
Ben het wel met jullie eens dat we samen met rkc en eagles de zwakste ploegen zijn.
Citaat van: AL op juli 25, 2013, 10:22:33
Heel simpel, centraal achterin en de complete voorhoede!
Sorry maar met barto, hemmen en christavao als spitsen in de eredivisie kan echt niet!
Ben benieuwd hoeveel (doel) punten we scoren!
Ook v.d laan in het centrum gaat je veel punten kosten vrees ik!
Dus jij vind Kolder als centrumspits beter als Hemmen? Beide 1 pot nat.
Op de buitenkant heeft Eageles tot nu toe wel meer kwaliteit rondlopen!
Cambuur, GAE, RKC, NEC, ADO, en Heracles gaan strijden om de onderste 3 plekken waarbij ik NAC en Heracles net iets hoger inschat.
Citaat van: Yellow Army op juli 25, 2013, 10:36:17
Cambuur, GAE, RKC, NEC, ADO, en Heracles gaan strijden om de onderste 3 plekken waarbij ik NAC en Heracles net iets hoger inschat.
ADO niet. die schat ik hoger in
Citaat van: AL op juli 25, 2013, 10:22:33
Heel simpel, centraal achterin en de complete voorhoede!
Sorry maar met barto, hemmen en christavao als spitsen in de eredivisie kan echt niet!
Ben benieuwd hoeveel (doel) punten we scoren!
Ook v.d laan in het centrum gaat je veel punten kosten vrees ik!
Op papier zijn Rommedahl en Castelen betere spelers ja, maar die Rommedahl is bejaard en Castelen zo weinig gespeeld dat ie amper nog weet dat een bal rond is. Maw, ik moet nog maar zien of hun voorhoede zoveel beter zal zijn dan de onze.
En als je 4-0 wordt opgerold door Duits amateurclubje ben ik ook niet overtuigd van hun kwaliteit achterin.
Voor mij is dus RKC degradatiekandidaat nr 1.
Citaat van: Roofvogel op juli 25, 2013, 10:37:56
ADO niet. die schat ik hoger in
Die bedoelde ik ook. ADO en Heracles. NAC schat ik overigens even hoog in.
Citaat van: AL op juli 25, 2013, 10:23:32
Ben het wel met jullie eens dat we samen met rkc en eagles de zwakste ploegen zijn.
Dus wij zijn niet degradatiekandidaat nummer 1.
Citaat van: zeewolde op juli 25, 2013, 11:05:38
Dus wij zijn niet degradatiekandidaat nummer 1.
Ik dank het niet. In mijn ogen blijven dat de Eagles, maar wij komen vlak daarna.
rkc het 17 spelers die koeman schreeuwt moord en brand,,,,eagels heeft net als wij weinig spelers
met ere div ervaring.tot 2 sept is de markt nog open dus ben benieuwd
Citaat van: YellowBlue op juli 25, 2013, 09:09:04
Als er een goede buitenspeler bij komt kan Oepie het wel schudden. Die komt gewoon op de bank.
Hij wordt hier overigens ook zwaar overschat.
Goede techniek, prima trap behalve bij corners, maar wil veel te veel zelf doen en is te traag.
Te licht voor de Eredivisie!
De beste speler die we hebben.
Citaat van: Bascambuur op juli 25, 2013, 19:17:46
De beste speler die we hebben.
Daar doe je anderen toch echt mee te kort.
Citaat van: Goudvinger op juli 25, 2013, 20:32:51
Daar doe je anderen toch echt mee te kort.
Voetballend toch echt veruit de beste speler vind ik ook.
Beste speler vind ik droste.
Citaat van: denistel op juli 25, 2013, 17:00:42
rkc het 17 spelers die koeman schreeuwt moord en brand,,,,eagels heeft net als wij weinig spelers
met ere div ervaring.tot 2 sept is de markt nog open dus ben benieuwd
Utrecht degradatiekandidaat nummer één. :_schater
Citaat van: Bernardo op juli 25, 2013, 10:28:51
Dus jij vind Kolder als centrumspits beter als Hemmen? Beide 1 pot nat.
Op de buitenkant heeft Eageles tot nu toe wel meer kwaliteit rondlopen!
Lekker dan, Dat geleur op je eigen spelers :zucht
De ED is nog niet eens begonnen!
Beetje vertrouwen mag ook wel; Cambuur kan gewoon geen Dream-Team bouwen en ja; Het kan beter, veel beter!
Maar we moeten vertrouwen houden in de ploeg en wat er misschien nog komen gaat!
We worden gewoon 15e joh |:) Met dit publiek zeker!
Weest realistisch; Maar houd hoop en vertrouwen :clint
Su; Opa het sproken!
Citaat van: Bascambuur op juli 26, 2013, 00:23:35
Nee.
Leg mij dan eens uit waarom Oebele de beste speler is die wij hebben? Dat hij een goede dribbel- en traptechniek heeft dat weten we allemaal, maar er komt meer bij kijken dan alleen dat.
Bakker op de bank, Oebele op 10 en snel rechtsbuuten hale!!!
Citaat van: De Raaf op juli 26, 2013, 10:46:49
Bakker op de bank, Oebele op 10 en snel rechtsbuuten hale!!!
Oebele op 10 is prima, maar dan zul je geen 433 kunnen spelen. Bij balverlies ben je dan in mijn ogen te kwetsbaar. Op dit moment zou ik hem een vrije rol vanaf rechts geven
Bakker lijkt mij zeker van een basisplaats.
Overigens denk ik dat we niet altijd 433 gaan spelen.
4-2-3-1 is het meest voor de hand liggend als je de huidige selectie bekijkt. Het is mij dan ook een raadsel waarom we niet in die opstelling hebben geoefend tegen Mallorca.
Citaat van: Goudvinger op juli 26, 2013, 10:45:21
Leg mij dan eens uit waarom Oebele de beste speler is die wij hebben? Dat hij een goede dribbel- en traptechniek heeft dat weten we allemaal, maar er komt meer bij kijken dan alleen dat.
Omdat Schokker kan voetballen en de rest niet echt. Makrini bijvoorbeeld ook een prima speler voor Cambuur, maar hij kan eigenlijk niet voetballen. Wel de bal afpakken, maar verder niet veel.
Citaat van: Bascambuur op juli 26, 2013, 12:32:48
Omdat Schokker kan voetballen en de rest niet echt. Makrini bijvoorbeeld ook een prima speler voor Cambuur, maar hij kan eigenlijk niet voetballen. Wel de bal afpakken, maar verder niet veel.
Ik vind dit niet echt een uitleg. Daarnaast zou je het ook om kunnen draaien: Oebele kan eigenlijk niet voetballen want hij kan geen bal afpakken en mee verdedigen.
4-2-3-1 is denk ik inderdaad de beste opstelling:
Nienhuis/Swinkels
Droste Leeuwin ?(nieuwe) Bijker
El Makrini van Moorsel
?(nieuwe) Bakker Schokker
Hemmen
Er moet naar mijn idee een goede ervaren centrale verdediger bij en 2 goede snelle buitens.
Je hebt dan Schokker en Bakker voor de 10 posities, moge de beste het laten zien.
Achter de hand is het dan ook nog redelijk ingevuld met vd Laan, Dijkstra, Pereira, J. de Vries en Broekhof voor de verdediging (alles dan dubbel bezet)
van Brakel en Dijkstra als verdedigende middenvelder (bij schorsingen van El Makrini ;)
Brands, Feldballe, de Graaf, vd Heide en Christovao als aanvallende middenvelders
Barto en Christovao als spitsen.
Tigha, Ritzmaier in de pijplijn, daarnaast dus nog een vleugelaanvaller en goede ervaren linksbenige centrale verdediger?
Is Braafheid niet iets als centrale linksbenige verdediger?
Of Ivens van Groningen?
Of Nicky Kuiper van Twente?
Of Zomer/Kruiswijk?
Of Frank vd Struik van Vitesse?
Of Swinkels (broer van)
Of ......
Citaat van: Trainer op juli 26, 2013, 13:08:28
4-2-3-1 is denk ik inderdaad de beste opstelling:
Nienhuis/Swinkels
Droste Leeuwin ?(nieuwe) Bijker
El Makrini van Moorsel
?(nieuwe) Bakker Schokker
Hemmen
Er moet naar mijn idee een goede ervaren centrale verdediger bij en 2 goede snelle buitens.
Je hebt dan Schokker en Bakker voor de 10 posities, moge de beste het laten zien.
Achter de hand is het dan ook nog redelijk ingevuld met vd Laan, Dijkstra, Pereira, J. de Vries en Broekhof voor de verdediging (alles dan dubbel bezet)
van Brakel en Dijkstra als verdedigende middenvelder (bij schorsingen van El Makrini ;)
Brands, Feldballe, de Graaf, vd Heide en Christovao als aanvallende middenvelders
Barto en Christovao als spitsen.
Tigha, Ritzmaier in de pijplijn, daarnaast dus nog een vleugelaanvaller en goede ervaren linksbenige centrale verdediger?
Is Braafheid niet iets als centrale linksbenige verdediger?
Of Ivens van Groningen?
Of Nicky Kuiper van Twente?
Of Zomer/Kruiswijk?
Of Frank vd Struik van Vitesse?
Of Swinkels (broer van)
Of ......
Weet niet onder welke steen jij vandaan gekropen bent maar alle namen die je noemt zijn veel te duur of ze zijn veel te oud of kunnen niet voetballen en die opstelling van je weet niet hoe je erbij komt hoor maar Felballe zal op zeker in de basis staan.
Bakker speelt alles terug, en we willen vooruit toch?
Citaat van: De Raaf op juli 26, 2013, 13:12:14
Bakker speelt alles terug, en we willen vooruit toch?
Ik weet het niet zeker hoor maar er zijn ook tijden geweest dat Bakker wel degelijk voetballen kon.
We spelen op een hoger niveau of heb ik het mis
Citaat van: De Raaf op juli 26, 2013, 13:27:03
We spelen op een hoger niveau of heb ik het mis
En dan kan je gelijk niet meer voetballen? misschien ligt het wel aan de afspeelmogelijkheden voorin waardoor Bakker steeds terug moet. beetje makkelijk om te zeggen hoe speelt alleen maar achteruit
't Gaat hier niet echt meer over Dwight of wel soms...... 8P
Citaat van: poelie-lwd op juli 26, 2013, 11:39:36
4-2-3-1 is het meest voor de hand liggend als je de huidige selectie bekijkt. Het is mij dan ook een raadsel waarom we niet in die opstelling hebben geoefend tegen Mallorca.
Volgens mij speelden wij wel degelijk 4-2-3-1 met Bakker en Dijkstra als verdedigende middenvelders. Bij Balbezit lijkt het inderdaad al snel op een gewone 4-3-3.
Citaat van: Roofvogel op juli 26, 2013, 13:28:03
En dan kan je gelijk niet meer voetballen? misschien ligt het wel aan de afspeelmogelijkheden voorin waardoor Bakker steeds terug moet. beetje makkelijk om te zeggen hoe speelt alleen maar achteruit
Ja omdat meneer bakker nooit open staat en je dan dus bijna nooit vooruit kunt!!
Na het zien van een aantal trainingen en vrijwel alle oefenwedstrijden kom ik -op dit moment- op de volgende opstelling. Waarbij het in mijn ogen een absolute must is dat er zeker 3 spelers bijkomen, waarvan 1 een ervaren leider...want anders vrees ik met zeer grote vrezen...
Met het huidige material :
----------------------------------------------------Nienhuis----------------------------------------------------
Droste-----------------------Leeuwin------------------------------Dijkstra-----------------------------Bijker
---------------------------------------El Makrini------------Bakker--------------------------------------------
Van Moorsel----------------------------------------Oebele---------------------------------------------Brands
-----------------------------------------------------Hemmen--------------------------------------------------
Met 3 nieuwe spelers moet je toch wel toe naar een 4 3 3 ... maar op dit moment hebben we daar het material niet voor...
Citaat van: richard op juli 26, 2013, 16:02:19
Ja omdat meneer bakker nooit open staat en je dan dus bijna nooit vooruit kunt!!
Richard ik ben het gedeeltelijk wel met je eens en ik wil best eens van gedachten met je wissel hoor maar het ligt niet alleen aan bakker. Ik vind dat de voorhoede ook niet altijd aanspeelbaar is waardoor je wel achteruit moet. en nogmaals het ligt ook wel aan bakker maar het is niet zo dat hij niet voetballen kan.
Citaat van: richard op juli 26, 2013, 16:02:19
Ja omdat meneer bakker nooit open staat en je dan dus bijna nooit vooruit kunt!!
Welk boekje heb jij gelezen of luister je teveel naar die dwerg keepert de Ron? Open staan, derde man bla bla bla. Straks begin je ook nog over een kantelend middenveld of penetreren door het midden l0l
Citaat van: poelie-lwd op juli 26, 2013, 20:46:50
penetreren door het midden l0l
Penetreren door het midden, ben ik helemaal voor!!!!! :_schater :_schater
Citaat van: Goudvinger op juli 26, 2013, 12:55:42
Ik vind dit niet echt een uitleg. Daarnaast zou je het ook om kunnen draaien: Oebele kan eigenlijk niet voetballen want hij kan geen bal afpakken en mee verdedigen.
Welke voetballers worden jaarlijks verkozen tot ''beste speler''? Juist. Johan Cruijff, Marco van Basten, Cristiano Ronaldo, Messi. Geen type spelers zoals Makrini.
Schokker past wel in het rijtje, natuurlijk niet qua kwaliteit, maar hij voetbalt wel op dezelfde manier. Hij heeft creativiteit en kan (soms) verder vooruit denken dan veel andere spelers van Cambuur. Daarom is hij beter dan de rest.
Citaat van: Roofvogel op juli 26, 2013, 20:25:51
Richard ik ben het gedeeltelijk wel met je eens en ik wil best eens van gedachten met je wissel hoor maar het ligt niet alleen aan bakker. Ik vind dat de voorhoede ook niet altijd aanspeelbaar is waardoor je wel achteruit moet. en nogmaals het ligt ook wel aan bakker maar het is niet zo dat hij niet voetballen kan.
Van gedachten wisselen over voetbal is altijd mooi hier kan je natuurlijk nooit alles uitleggen het ligt altijd aan het geheel natuurlijk nooit aan 1 iemand ik vind op dit moment dat bakker er niet in hoort....
Citaat van: poelie-lwd op juli 26, 2013, 20:46:50
Welk boekje heb jij gelezen of luister je teveel naar die dwerg keepert de Ron? Open staan, derde man bla bla bla. Straks begin je ook nog over een kantelend middenveld of penetreren door het midden l0l
De Ron.......pfffffffff _O_ _O_ _O_
Citaat van: richard op juli 27, 2013, 08:52:14
De Ron.......pfffffffff _O_ _O_ _O_
Richard en de Ron.
Het komische duo Mini en Maxi :insane
Keeper lijkt me duidelijk op dit moment ; NIENHUIS
zag er toch niet al te sterk uit bij de 0-1 of wel..zal nog een lastige keuze worden denk ik
Nog niet 1 keer langs de lijn zien staan om aanwijzingen te geven, gas geven met die handel Dwight!!!!! :( :( :(
Citaat van: wiekie1969 op juli 28, 2013, 08:05:16
Nog niet 1 keer langs de lijn zien staan om aanwijzingen te geven, gas geven met die handel Dwight!!!!! :( :( :(
Ik zie Henk wel langs de zijlijn staan, misschien is dat de bedoeling dit seizoen.
reken daar maar op ja
Citaat van: wiekie1969 op juli 28, 2013, 08:05:16
Nog niet 1 keer langs de lijn zien staan om aanwijzingen te geven, gas geven met die handel Dwight!!!!! :( :( :(
ja,waardeloos.
opflikkeren met die canadees.
Citaat van: wiekie1969 op juli 28, 2013, 08:05:16
Nog niet 1 keer langs de lijn zien staan om aanwijzingen te geven, gas geven met die handel Dwight!!!!! :( :( :(
Wat heeft meneer Lodeweges eigenlijk allemaal gepresteerd?
Citaat van: okkele op juli 28, 2013, 13:14:52
ja,waardeloos.
opflikkeren met die canadees.
Ja hoor, we binne weer tuus. :_schater
Citaat van: Cambuur058 op juli 28, 2013, 13:28:50
Wat heeft meneer Lodeweges eigenlijk allemaal gepresteerd?
Heeft een aardbeving meegemaakt in Japan, maar dat vertelden ze hem pas na 5 maanden.
kom op zeg het seizoen mut nog beginne,,,,,,,met zijn allen achter de club.
Altijd dat gezeik van Wiekie! Ik ben er klaar mee, het seizoen is nog niet eens begonen! :R
Citaat van: Galdiano op juli 28, 2013, 13:58:20
Altijd dat gezeik van Wiekie! Ik ben er klaar mee, het seizoen is nog niet eens begonen! :R
must eens wat beter lezen, maar das niet je sterkste punt.
Citaat van: sk13 op juli 24, 2013, 17:24:36
Publiek vermaken??? Nou dat was tegen almere en mallorco niet te zien. Tikkie breed tikkie terug. Tegenstander vastzetten?? Nou ik zie het er niet in terug.
;( ;( ;(
Volgens Jan van Halst is hij zo weer weg...
Joost Bakker: 28-07-2013 13:05 uur
TAGS: FC Twenten, Jan van Halst, Voorbeschouwing-Eredivisie
Op vrijdag 2 augustus trappen Ajax en Roda JC in Amsterdam af voor een nieuwe Eredivisieseizoen. ThePostOnline blikt met 18 bekende supporters vooruit. Vandaag aflevering 14 met Jan van Halst, ex-speler en ex-directielid van FC Twente.
Jan van Halst is ruim twintig jaar actief geweest bij FC Twente, eerst als speler en later in de directie. Hij woont nog altijd in Twente en volgt de club naar eigen zeggen met bovengemiddelde belangstelling. "De grote vraag is of de jeugd er al klaar voor is."
Wie wordt kampioen?
"PSV. Ik heb ze zien spelen tegen Fenerbahce vorige week, waar ze met 0-2 wonnen. Nog niet alles ging goed, maar ik zag een plezier en frisheid die ik de afgelopen jaren wel gemist heb bij PSV. Ook bij PSV zie je nu een soort jeugdgolf, met bijvoorbeeld jongens als Rekik, Bruma en Depay. Bovendien is de honger naar winst in Eindhoven groot, in mentaal opzicht hebben ze daarmee een voorsprong op Ajax."
En wie degradeert direct?
"Cambuur Leeuwarden. En dat zou ik heel jammer vinden, want ik ben gek op volksclubs. Toch zie je vaak dat een club die uit de Jupiler League komt twee á drie jaar nodig heeft om een stabiele Eredivisieclub te worden. Binnen een organisatie vergt dat nogal wat aanpassingen."
Wie wordt de topscorer?
"Finnbogason. Hij zit nog wel op het vinkentouw om eventueel getransfereerd te worden. Als hij vertrekt, dan zeg ik Pelle."
Welke trainer wordt als eerste ontslagen?
"Dwight Lodeweges. Assistent-trainer Henk de Jong – aardige kerel trouwens – is vorig jaar met de club gepromoveerd. Wat ook bij volksclubs hoort is dat de achterban emotioneel wordt als het even tegenzit. Ik denk dat de roep om De Jong groot wordt als het even tegenzit en veel wordt verloren."
Wie wordt komend seizoen de beste speler van de Eredivisie?
"Maher. Hij doet het net als Strootman, stapsgewijs naar de top. Die jongen is zó getalenteerd. Ik denk dat hij na dit seizoen al naar Engeland, Spanje of Italië kan. Zeker omdat hij de database van een investeringsgroep zit."
Welke club wint de KNVB Beker?
"Feyenoord. Ook daar wil men zó graag een prijs winnen. De club heeft de financiën niet om kampioen te worden, daarvoor hebben ze nog een te krappe selectie. In de finale winnen ze van FC Groningen."
Morgen in deze rubriek: Rita Verdonk, supporter van FC Utrecht
pfff jan van halst.....
Zielig ventje die Jan van Halst, lult over voetbal alsof hij alles weet. dikke betweter
Citaat van: Roofvogel op juli 28, 2013, 17:28:47
Zielig ventje die Jan van Halst, lult over voetbal alsof hij alles weet. dikke betweter
Geldt dat niet voor ons allemaal?
Citaat van: Roofvogel op juli 28, 2013, 17:28:47
Zielig ventje die Jan van Halst, lult over voetbal alsof hij alles weet. dikke betweter
Heeft vaak gelijk met zijn analyses.....
Tja, jullie denken toch niet daadwerkelijk dat Jan van Halst onze ploeg kent en weet wat er nog moet komen? Geldt eveneens voor eagles, rkc, heracles etc... Dit is wat roepen omdat hij een antwoord moet geven....
Ach we gaan gewoon genieten en sien wel waar we staan
aan ut eind van het seizoen EN DAT KAN BEST WEL US METVALLE |:)
Geachte lodeweges,
Waarom wordt er weinig naar spelers geluisterd of doet u er niks mee. Schokker geeft aan het best tot recht te komen op het middenveld en niet op de buiten. Cristovao zegt dat hij het best rendeert als diepe spits.Dit heb ik helaas niet gezien tijdens de voorbereiding. Hij viel in op de buiten.Ook qua systeem isser weinig geprobeerd.
neem aan dat schokker rechts buiten staat omdat er geen andere rechts buiten is???
Citaat van: Goudvinger op juli 28, 2013, 17:30:43
Geldt dat niet voor ons allemaal?
Zitten wij niet iets dichter bij het vuur als die Jan van Halst? wat heeft hij gezien van Cambuur? kijk het is altijd makkelijk om te roepen wie er degraderen gaat omdat dat meestal een ploeg is die net komt kijken zo kan ik het ook.
Citaat van: sk13 op juli 28, 2013, 19:21:44
Geachte lodeweges,
Waarom wordt er weinig naar spelers geluisterd of doet u er niks mee. Schokker geeft aan het best tot recht te komen op het middenveld en niet op de buiten. Cristovao zegt dat hij het best rendeert als diepe spits.Dit heb ik helaas niet gezien tijdens de voorbereiding. Hij viel in op de buiten.Ook qua systeem isser weinig geprobeerd.
Omdat we Paco op 10 hebben en anders Bakker.
Hemmen zal in de punt gaan spelen..
Duidelijk:)
Citaat van: Timmie op juli 29, 2013, 10:03:23
Omdat we Paco op 10 hebben en anders Bakker.
Hemmen zal in de punt gaan spelen..
Duidelijk:)
Met Hemmen in de punt heb je veel minder voetbal in de ploeg, ze spelen met Hemmen steeds de lange bal en dat gebeurt bij Barto niet. het was fijn geweest als je een spits zou hebben die een combinatie van Barto en Hemmen zou zijn.
Citaat van: Roofvogel op juli 29, 2013, 10:19:43
Met Hemmen in de punt heb je veel minder voetbal in de ploeg, ze spelen met Hemmen steeds de lange bal en dat gebeurt bij Barto niet. het was fijn geweest als je een spits zou hebben die een combinatie van Barto en Hemmen zou zijn.
En hoe ga je spelen als je Barto hebt?!..........
Hemmen inne punt hewwe je niks an, staat altieten butenspel en is dus niet anspeulbaar
Citaat van: piene hassus op juli 29, 2013, 11:52:21
Hemmen inne punt hewwe je niks an, staat altieten butenspel en is dus niet anspeulbaar
Altijd he...
Nou faak dan,
LC
Wereldburger in Leeuwarden
Zondag begint Cambuur aan het avontuur in de eredivisie, onder supervisie van globetrotter Dwight Lodeweges. ,,Zelfvertrouwen is een van de belangrijkste dingen. Belangrijker dan al het tactische.''
Het gesprek met Dwight Lodeweges (55) is een aaneenschakeling van leuke anekdotes. Diverse culturen
heeft hij als wereldburger ervaren: in Amerika, de Verenigde Arabische Emiraten, Canada, Japan. Een aspect is helder. ,,Je moet nooit proberen de cultuur van een land te veranderen.''
Het gesprek vindt plaats op het terras van restaurant De Grote Wielen, enkele kilometers buiten Leeuwarden.
De waterplas ligt er rimpelloos bij. ,,Prachtig'', zegt Lodeweges, als hij het natuurgebied aanschouwt.
De trainer van Cambuur vertelt enthousiast. Ongecompliceerd, een prachtige verteller, een spraakwaterval.
,,Eerlijk, oprecht, pro-actief.'' Zo zou hij zich in grote halen willen omschrijven, al moet hij even nadenken.
Hij vindt het best lastig een karakterschets van zichzelf te tekenen.
Vader van drie dochters en trotse grootvader van vijf kleinkinderen. Geen verborgen agenda's, maar ook
niet roomser dan de paus zijn, is zijn motto. ,,Normaal gedrag vertonen. Is er iets, geef het aan. Mensen kunnen problemen hebben. Die heb ik ook wel eens.''
Eerst kijkt hij in een nieuwe omgeving even de kat uit de boom. ,,Als ik mensen vertrouw, wil ik me helemaal
geven.Wordt mijn vertrouwen beschaamd, dan is dat een flink traumatische ervaring.'' Die laatste zin
floept er zomaar uit. Vroeger was hij trouwens een verlegen ventje. ,,Als er thuis visite kwam, dook ik de eerste vijf minuten altijd achter de kachel.'' Hij was net rond met Cambuur toen hij en de directie even
bij FC Twente op visite waren. Voorzitter Joop Munsterman van de club uit Enschede zei: ,,Lodeweges,
we stonden op het punt jou te bellen, maar Cambuur was ons net voor.'' Als hij daaraan herinnerd wordt, haalt Lodeweges de schouders op. ,,Ik was het alweer vergeten. Klaar. Daar ga ik Cambuur niet voor
in de steek laten.''
Hij omschrijft zichzelf als een huismus, maar is tegelijk iemand die het laatste decennium de halve wereld
is overgevlogen. Hij was van 2004 tot 2006werkzaam bij Al Jazira in de Verenigde Arabische Emiraten. In 2006 en 2007 werkte hij in Japan. Eind december van dat jaar ging hij naar PSV. Eerst werd hij assistenttrainer, maar als interim-coach (Huub Stevens was opgestapt) werd hij in 2009 kampioen met de Eindhovense topclub.
Lodeweges tekende vervolgens voor twee jaar bij NEC, maar hield het daar al op 27 oktober 2009 voor
gezien. Begin 2010 vloog hij weer uit, richting Canada, om in 2011 voor een klein jaar in Japan neer te strijken. Hij maakte daar de verschrikkelijke tsunami van redelijk dichtbij mee en dacht een moment dat zijn laatste uur geslagen was.
Lodeweges werkte tijdens zijn buitenlandse avonturen onder meer met de Limburger Sef Vergoosen en
met Hans Schrijver, nu hoofd scouting bij Cambuur.
Zijn zoektocht naar avontuur kan Dwight Lodeweges niet ontzegd worden.Het thuisfront toonde er begrip
voor. ,,Mijn vrouw Betsy is een lief mens, zij laat mij helemaal vrij. Zij weet ook dat het heel belangrijk
voor mij is.'' Betsy Lodeweges liet zich eens ontvallen dat zij misschien de trainersvrouw is met het minste
verstand van voetbal. Ach, wat niet weet, wat niet deert.
Vorig jaar maakte Lodeweges met zijn echtgenote een trip door Amerika en Canada. Ze huurden een auto
en reden in ruim twee weken zo'n 4500 kilometer. Van regenwouden tot woestijnen, ze kwamen van alles
tegen. Het was een fantastische ontdekkingstocht.
Lodeweges is natuurmens en sportfanaat. Golfen is een passie. ,,Ik heb een keer achttien holes achter
Maarten Lafeber aangelopen. Prachtig.''
Werken in andere landen bezorgde hem een schat aan levenswijsheid. ,,Het vormt je en misschien leer je daardoor dingen meer te relativeren.Wij zijn er in Nederland goed in om met het vingertje omhoog naar anderen te wijzen. Je moet de cultuur van een land niet willen veranderen. In de Emiraten doen ze alles zó langzaam. Maar wat wil je? Het is er dik veertig graden en de mensen komen er uit een cultuur van kamelen.''
,,In Japan is de groep belangrijk. Hier werken bij een bank nog anderhalve man, daar werken veertig, vijftig
mensen. De groep moet aan het werk worden gehouden. Alles wordt er dubbel gecheckt. Voetballers die
geen contract meer aangeboden krijgen, worden begeleid naar try-outs. Normen en waarden zijn daar heel
anders dan in de Emiraten.''
De Cambuur-trainer doceert. ,,Bij Brazilië denk je aan mooie vrouwen, witte stranden, carnaval. Daar hoort
dus mooi voetbal bij. Bij Duitsers denk je aan discipline en zo voetballen ze ook. Japanners zijn altijd respectvol. De groep telt, niet het individu. Daardoor ontstaat gebrek aan creativiteit. "
,,Dan de Nederlanders, wij zijn een dienstverlenend land en nieuwsgierig. Wij moeten inventief zijn en haantje de voorste.We willen mooi, maar ook avontuurlijk voetballen met aandacht voor het individu.
Het voetbal van een land weerspiegelt zich in de cultuur.'
In Canada is hij 55 jaar geleden geboren, toen zijn ouders daar het geluk en betere levensomstandigheden
zochten. Zijn vader was een hardwerkende man. ,,Wat die allemaal niet gedaan heeft'', zei Dwight
Lodeweges al eens eerder. Uit die zin sprak grote bewondering. Zijn ouders keerden terug naar Nederland
en begonnen een kwekerij. Dwight Lodeweges werkte zich tien jaar een slag in de rondte in het bedrijf. In
1988 stopte hij met voetbal en haalde vervolgens zijn trainersdiploma's.
Hij speelde met het Nederlands jeugdelftal van veertien- en vijftienjarigen op Wembley tegen Engelse leeftijdgenoten. Jan Zwartkruis was trainer en Lodeweges linkerspits. ,,Wij waren van die iele Hollandse jongetjes die speelden tegen Engelse knapen die anderhalve kop groter waren.''
Als zeventienjarige kwam hij bij Go Ahead Eagles terecht. Bij die club werd hij omgeturnd van linkerspits
tot centrale verdediger, al vond hij dat aanvankelijk maar niks. Het was een harde leerschool, conform de
tijdgeest van die jaren. ,,Als je iets niet goed deed, werd je aan alle kanten stijf gescholden. Dan kreeg je er
zo van langs, dat je geen tweede keer dezelfde fout maakte. Toen ik ging voetballen in Noord-Amerika merkte
ik dat je daar niet op dezelfde manier kon coachen.''
Hij gaf eens een Amerikaanse voetballer een uitbrander. Na drie keer ging de medespeler demonstratief
naar zijn schoenen kijken en sprak: 'Do you think you are a fucking superstar?' ,,Daar heb ik op mijn
21ste van geleerd.''
In Noord-Amerika moesten ze lange reizen maken. Met 35 man in een vliegtuig. Om kosten te sparen namen
ze in alle vroegte een lijnvlucht met tussenstop. ,,Dan moesten we soms drie, vier uur wachten op een
vliegveld. We hadden een Engelse trainer, Roger Thompson, en die nam ons dan in de tussentijd mee de
kroeg in. Gezelligheid was voor hem belangrijk.''
Zijn laatste Nederlandse club in het betaalde voetbal was in 2009 NEC. Hij had er geen goed gevoel bij
en stapte snel op. Bij FC Groningen (seizoen 2001-2002) werd de situatie zo onhoudbaar dat hij de eer aan
zichzelf hield.
Hij heeft een paar tegenslagen in zijn trainerscarrière moeten incasseren. ,,Alle trainers hebben wel een paar littekens'', zegt Lodeweges en hij verwijst naar Ronald Koeman. Nu gevierd bij Feyenoord, eerder mislukt bij AZ.
Dwight Lodeweges staat bekend als een vakman, iemand die verzorgd voetbal voorstaat.
,,Mag ik een blaadje?'' vraagt hij en pakt het notitieblok. Voor de uitleg van de speelwijze krast hij een aantal
lijnen en cirkels op papier. Van Oebele naar Marlon, naar Mart, Erik, Oliver en dan cirkels naar het gebied
waar Paco en Martijn moeten opereren. Hij ziet het helemaal voor zich.
Zondag begint het. Voor veel spelers is de eredivisie nieuw. Lodeweges was bij PSV coach tijdens Champions
League-wedstrijden. ,,Maar een wedstrijd als Cambuur-NAC kan net zo spannend zijn. Rinus Israël zei
eens: 'Trainen is zo'n mooi vak, maar ze moesten al die wedstrijden afschaffen'. Dat vond ik wel mooi.''
Met Henk de Jong, Jan Bruin, Sandor van der Heide en René Grotenhuis moet hij een kamer van minder
dan twintig vierkante meter delen. Gebrek aan ruimte in het verouderde stadion is voor hem echter geen probleem.
Luchtig: ,,Je moet meedelen in de onmogelijkheden van deze club. Ik wil voor mezelf leuke dingen doen,
iets waar ik me goed bij voel. Dit is zo'n leergierige groep. Zelfvertrouwen in de voetballerij is een van de
belangrijkste dingen. Belangrijker dan al het tactische.''
Geweldige optredens van onze trainer in de media! Lekker no nonsense en uitgesproken!
Met angsthazenvoetbal kom je er niet Dwight!!! :( :(
Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2013, 12:30:48
Met angsthazenvoetbal kom je er niet Dwight!!! :( :(
Kap nou eens man.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2013, 12:30:48
Met angsthazenvoetbal kom je er niet Dwight!!! :( :(
Serieus, nu al?
EDIT: oh, na aanleiding van de vermoedelijke opstelling, dat snap ik nog enigszins. ;)
Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2013, 12:30:48
Met angsthazenvoetbal kom je er niet Dwight!!! :( :(
Wacht het nou maar even af met Lukoki 90 minuten lang op de flank. Het is wel een uitwedstrijd, angsthazenvoetbal is niemand voorstander van. Maar uit bij Roda (die toch echt wel meer middenmotor zijn) mag je heus wat behoudend zijn in de basiself.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2013, 12:30:48
Met angsthazenvoetbal kom je er niet Dwight!!! :( :(
ouwe zeur.
Poe, met deze opstelling heb je wel erg weinig voetbal op op het middenveld. Op die manier houdt je de bal moeilijk in de ploeg en komt verdediging alleen maar meer onder druk te staan. En Van Moorsel en Oepi op de bank gaat te ver
Citaat van: De Raaf op augustus 08, 2013, 13:21:57
Poe, met deze opstelling heb je wel erg weinig voetbal op op het middenveld. Op die manier houdt je de bal moeilijk in de ploeg en komt verdediging alleen maar meer onder druk te staan. En Van Moorsel en Oepi op de bank gaat te ver
Wanneer hij Makrini op de bank zet is het niet goed. Het is bij sommige mensen nooit goed.
Hij kan moeilijk 18 spelers opstellen
Makrini op de bank was terecht, Dijkstra was beter in voorbereiding. Maar nu heb je een middenveld dat alleen bezig is met tegenhouden en/of terugspelen.
En dan krijg je vaak deksel op de neus, we spelen niet uit tegen top 1
Citaat van: Roofvogel op augustus 08, 2013, 12:31:08
Kap nou eens man.
Ik geef alleen mijn mening Roofvogel, ben het totaal oneens met de opstelling, dat mag toch? De VOETBALLERS Paco en Oebele zitten op de bank evenals onze topscorer van vorig seizoen Hemmen.
Muv Lukoki en Nienhuis staan er nu 9 grijze muizen in het veld.
Citaat van: De Raaf op augustus 08, 2013, 13:27:25
Makrini op de bank was terecht, Dijkstra was beter in voorbereiding. Maar nu heb je een middenveld dat alleen bezig is met tegenhouden en/of terugspelen.
Gebeurde zondag toch oek al Raaf?
Bakker, Dijkstra, Paco vond ik niet een middenveld wat alleen maar staat om tegen te houden. Paco is normaliter wel een speler die "naar voren speelt", vond hem zondag wel op 1 of andere manier wat te angstig. En Bakker is ook niet iemand die normaliter alleen maar achteruit speelt.
Op papier dus niet, in de praktijk ben ik het wel met je eens helaas ;)
Citaat van: Dokkumer op augustus 08, 2013, 16:13:34
Bakker, Dijkstra, Paco vond ik niet een middenveld wat alleen maar staat om tegen te houden. Paco is normaliter wel een speler die "naar voren speelt", vond hem zondag wel op 1 of andere manier wat te angstig. En Bakker is ook niet iemand die normaliter alleen maar achteruit speelt.
Op papier dus niet, in de praktijk ben ik het wel met je eens helaas ;)
Dijkstra is m.i. een "breker", de verdedigende middenvelder
Bakker zou dan de rol van "creatieve middenvelder" moeten vervullen met passing
Paco zou de middenvelder met diepgang en een aanvallende loopactie moeten hebben.
Bakker en Paco vulden hun rol niet op die manier in, wellicht dat Lodeweges daarom voor een andere opstelling kiest.
Paco moet het spel voor hem hebben is geen spelmaker en bakker is een leuke voetballer maar moet makkelijker gaan voetballen. Oepie is een betere spelmaker Cambuur heeft te veel van dezelfde middenvelders in het team
als je al met Dijkstra en makrini speelt dan mut oebele op 10 en geen bakker 1e helft toch totaal geen dreiging naar voren.
Citaat van: denistel op augustus 09, 2013, 22:54:20
als je al met Dijkstra en makrini speelt dan mut oebele op 10 en geen bakker 1e helft toch totaal geen dreiging naar voren.
Toen liep er nog een spits die geen bal aan kan nemen cq vasthouden
En het vreemde is dat het leek alsof bakker zijn lopersrol vanaf links in vulde en makrini vanaf 10 speelde, 1e helft dan. bakker speelde dus meer controlerend dan makrini.
Voor mijn mening; zie facebook. Maar Alfons Lodeweges het het bij mij al verbruid l0l
Citaat van: De Raaf op augustus 09, 2013, 23:57:31
Voor mijn mening; zie facebook. Maar Alfons Lodeweges het het bij mij al verbruid l0l
Er is ook niet heel veel voor nodig wil jij het gehad hebben met een trainer.
Heb je vroeger nare ervaringen gehad met trainers ofzo?
Citaat van: De Raaf op augustus 09, 2013, 23:57:31
Voor mijn mening; zie facebook. Maar Alfons Lodeweges het het bij mij al verbruid l0l
Ach gut, een nederlaag en het hoofd van de trainer wordt alweer op het hakblok gelegd. Om van de nogal sneue naamgrap maar te zwijgen.
Flikker toch op. Met Arts hadden we ook gelijk. Hij begon verkeerd, herselde dus te laat en had het over leermoment spelers. Dat heet afschuiven en daar houd ik niet van!!
Citaat van: camsterdambuurinsneek op augustus 09, 2013, 23:24:31
En het vreemde is dat het leek alsof bakker zijn lopersrol vanaf links in vulde en makrini vanaf 10 speelde, 1e helft dan. bakker speelde dus meer controlerend dan makrini.
Was denk ik een bewuste keuze om Makrini door te laten dekken op Kali .
kan iedereen die vogel gewoon gelijk geven?
Citaat van: De Raaf op augustus 10, 2013, 00:20:38
Flikker toch op. Met Arts hadden we ook gelijk. Hij begon verkeerd, herselde dus te laat en had het over leermoment spelers. Dat heet afschuiven en daar houd ik niet van!!
En als we gewonnen hadden vandaag en hij had dit ook gezegd dan was het een toptrainer, want ja, dat heeft hij dan maar weer goed gezien.
Je kunt ook gaan zoeken naar dingen..
Citaat van: okkele op augustus 10, 2013, 00:23:09
kan iedereen die vogel gewoon gelijk geven?
Das het beste eigenlijk ja. Het is net als met kleine kinderen, die houden ook nooit eerder op dan dat ze hun zin hebben.
Ik heb het beste met mijn club voor. Ik ben woest!!. Als we 1e helft gelijk beginnen zoals 2e, verliezen we niet. Kijk nou gewoon eens goed!! PFFFFFFFFFF
Als we dit seizoen pas de laatste 8 wedstrijden ingrijpen ist te laat. Hopelijk heeft Dwight vanavond zelf ook het licht gezien
Citaat van: De Raaf op augustus 08, 2013, 13:21:57
Poe, met deze opstelling heb je wel erg weinig voetbal op op het middenveld. Op die manier houdt je de bal moeilijk in de ploeg en komt verdediging alleen maar meer onder druk te staan. En Van Moorsel en Oepi op de bank gaat te ver
Citaat van: De Raaf op augustus 10, 2013, 00:20:38
Flikker toch op. Met Arts hadden we ook gelijk. Hij begon verkeerd, herselde dus te laat en had het over leermoment spelers. Dat heet afschuiven en daar houd ik niet van!!
Flikker toch op? Fijne omgangsvormen heb jij. Dat heet onfatsoen en daar houd ik niet van!!
En om na het eerste verlies meteen los te gaan op de trainer, daar hou ik ook niet van!!
Citaat van: De Raaf op augustus 10, 2013, 00:28:48
Als we dit seizoen pas de laatste 8 wedstrijden ingrijpen ist te laat. Hopelijk heeft Dwight vanavond zelf ook het licht gezien
dat is toch ook gebeurd?
hij greep in de rust in en dat werkte perfect.
voor de stoelpoten van dwight! man man man kijk het eerst eens een stuk of 10 wedstrijden aan. Niet gelijk paniek in de tent.
Citaat van: Delamere op augustus 10, 2013, 00:31:37
Flikker toch op? Fijne omgangsvormen heb jij. Dat heet onfatsoen en daar houd ik niet van!!
En om na het eerste verlies meteen los te gaan op de trainer, daar hou ik ook niet van!!
raaf,leer hier nou eens van.
volgens mij heb je wel aardig kijk op zaken maar door je reacties leest iedereen daar overheen.
kijk naar wiekie,zelfs hij heeft nu lezers. :D
Ik denk dat Henk de Jong een dikke vinger in de pap heeft gehad bij het maken van deze opstelling. Maar ze zullen heus voor zaterdag wel de nodige aanpassingen doen.
OPFLIKKEREN DWIGHT l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l
Citaat van: wiekie1969 op augustus 10, 2013, 03:03:38
OPFLIKKEREN DWIGHT l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l
Morgen maar even bij de raaf op visite of niet. :_schater
Citaat van: Delamere op augustus 10, 2013, 00:31:37
Flikker toch op? Fijne omgangsvormen heb jij. Dat heet onfatsoen en daar houd ik niet van!!
En om na het eerste verlies meteen los te gaan op de trainer, daar hou ik ook niet van!!
Wat betreft je 1e zin heb je een punt. Excuses, maar ik ben gewoon bang voor een herhaling van wat we eerder hebben meegemaakt met A.A. Begin je zoals 2e helft, verlies je niet. En dat had ik donderdag al aangegeven. Ben nu nog woest. Maar hopen dat Dwight ook zijn leermomentje heeft gehad
Citaat van: Delamere op augustus 10, 2013, 00:18:30
Ach gut, een nederlaag en het hoofd van de trainer wordt alweer op het hakblok gelegd. Om van de nogal sneue naamgrap maar te zwijgen.
Ik ben het in dit geval wel met de Raaf eens... Lodeweges kan wel roepen "we beginnen te timide", maar in het wedstrijdtopic ook al aangegeven dat Dwight zelf de "púden eerpels" bij de jongens op de schouders legt door té verdedigend te beginnen. Dan heb je 2 wissels nodig om te corrigeren en dat is imo nergens voor nodig als je offensiever en zonder Barto gaat beginnen.
Tegen Groningen zou ik deze 11 wel willen zien spelen
Nienhuis
Droste
Leeuwin
Jaliens -als het rond komt-
Bijker
Bakker/van Moorsel -Erik was de tweede helft zeker niet slecht, Paco heeft me nog niet overtuigd en Brands heb ik ngo niet in actie gezien-
El Makrini
Ritzmaier
Lukoki
Hemmen
Schokker
Helemaal eens! Echter vind ik Van der Laan goed spelen! Roda wist niet om te gaan met het doorschuiven van van der Laan.
Bakker vind ik ook zo slecht nog niet.
Ik verkies Jaliens boven van der Laan omdat hij meer rust brengt en minder driest is. Martijn zal nog wel tegen domme kaarten aanlopen.. Niet omdat hij echt slecht speelt, maar omdat dat drieste eruit moet...
Erik moet in de tweede helft eigenlijk 2 keer meer de rust bewaren, de eerste keer moet hij rossen op het moment dat Kurto komt en de tweede keer moet hij na de kaats van Barto beheerster zijn. Voor de rest vond ik zijn tweede helft stukken beter dan de eerste...
Citaat van: De Raaf op augustus 10, 2013, 08:01:54
Wat betreft je 1e zin heb je een punt. Excuses, maar ik ben gewoon bang voor een herhaling van wat we eerder hebben meegemaakt met A.A. Begin je zoals 2e helft, verlies je niet. En dat had ik donderdag al aangegeven. Ben nu nog woest. Maar hopen dat Dwight ook zijn leermomentje heeft gehad
Een mens is nooit te oud om te leren dus De TS ook niet, jij niet en ik niet ;)
Ik heb trouwens ergens een interview met Lodeweges gelezen dat hij spelers die het kampioenschap hebben gebracht eerst de kans wilde geven. Misschien dat Barto er daarom in blijft staan? Zou zelf Brands wel eens willen zien, die heeft body en heeft ook een leuke actie in huis.
op zich het de raaf oek wel geliek en ik had het oek al seit dat Dijkstra en makrini samen op middenveld niet werkt
we hevve dan geen creatieve speler daar staan. 2e helft stond veel beter maar zo had je moeten beginnen of
binnen 20 minuten in moeten grijpen .mijn kritiek is dan ook dat we de 1e 45 niet gereageerd hebben op wat
er in het veld gebeurde.
enleuk als we spelers van het kampioens team willen laten spelen maar dat mut zaterdag anders de besten mutte
spelen
Nieuw realisme. TS en spelers hebben met deze vrij onervaren jonge ploeg even tijd nodig om aan de eredivisie te wennen met een ander soort voetbal waarbij ruimtes beter benut en foutjes direct afgestraft worden. Twee wedstrijden 1 punt kan. Achteraf 2 mindere tegenstanders gehad die dit seizoen met, volgens hun zeggen, versterkte selectie's zijn begonnen. Zeg het maar? Hadden we achterin direct 1 op 1 moeten spelen? Hadden we meer lef moeten tonen? Dan waren we misschien 2x zoek gespeeld en was het vertrouwen direct tot 0 gedaald. Achteraf is zo gemakkelijk. Geef TS even wat tijd voor ze neer te sabelen. Wat wel zorgen baart is de stootkracht, maar misschien wordt dat toch beter zodra iedereen enigszins gewend is en er daardoor meer lef wordt getoont! TS blijft Barto echt niet opstellen als hij zo blijft voetballen. We hebben nog 32 wedstrijden te gaan! We blieve ur in! |:)
Uw dominee
Ik hoop dat de TS de komende weken wat verstandige beslissingen gaat nemen, anders kan Dwight het hier nog wel eens heel moeilijk krijgen...
Citaat van: 0517 op augustus 10, 2013, 09:52:53
Ik hoop dat de TS de komende weken wat verstandige beslissingen gaat nemen, anders kan Dwight het hier nog wel eens heel moeilijk krijgen...
Doe toch eens een beetje rustig, mogen de mannen ook even wennen aan het hogere nivo? Barto blijft niet spelen en de rest kan het wel maar moeten alleen het besef nog krijgen dat ze het kunnen. alles komt goed
Citaat van: Roofvogel op augustus 10, 2013, 09:54:31
Doe toch eens een beetje rustig, mogen de mannen ook even wennen aan het hogere nivo? Barto blijft niet spelen en de rest kan het wel maar moeten alleen het besef nog krijgen dat ze het kunnen. alles komt goed
Als je Barto blijft opstellen dan gaat het in de soep lopen...
Ik begrijp dat de TS wat tijd nodig heeft en dat is ook helemaal niet erg , maar wat ik wel kwalijk vind is dat ze moedwillig vasthouden aan spelers waarvan je op voorhand weet dat die tekort gaan komen op dit niveau. Als ze tegen Groningen weer beginnen met Dijkstra ( op het middenveld en een band om zijn arm ) en Barto dan komen ze in mijn optiek in aanmerking voor 10 jaar opsluiten + TBS.
Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2013, 08:20:16
Helemaal eens! Echter vind ik Van der Laan goed spelen! Roda wist niet om te gaan met het doorschuiven van van der Laan.
Bakker vind ik ook zo slecht nog niet.
Bij de 1-0 van Nemeth stond v.d Laan lucht te dekken (had bij Nemeth moeten blijven) dus die goal reken ik hem aan.
Verder had hij natuurlijk rood moeten hebben. Voor de rest vond ik hem ook goed spelen.
Dat zijn wel "de jongens" van Henk, maar Henk kan dit niet blijven volhouden!
Citaat van: 0517 op augustus 10, 2013, 10:04:29
Als je Barto blijft opstellen dan gaat het in de soep lopen...
Lees dan, ik zeg toch dat Barto niet lang meer speelt. ik heb gedacht dat het beter ging omdat je dan meer voetbal zou krijgen maar daar zat ik naast dus. en dat ziet de TS nu ook wel in neem ik aan
Citaat van: Roofvogel op augustus 10, 2013, 10:13:48
Lees dan, ik zeg toch dat Barto niet lang meer speelt. ik heb gedacht dat het beter ging omdat je dan meer voetbal zou krijgen maar daar zat ik naast dus. en dat ziet de TS nu ook wel in neem ik aan
Kan me niet voorstellen dat ze het niet zien, maar willen ze er aan toegeven?
Citaat van: cambuurlegend op augustus 10, 2013, 10:09:58
Ik begrijp dat de TS wat tijd nodig heeft en dat is ook helemaal niet erg , maar wat ik wel kwalijk vind is dat ze moedwillig vasthouden aan spelers waarvan je op voorhand weet dat die tekort gaan komen op dit niveau. Als ze tegen Groningen weer beginnen met Dijkstra ( op het middenveld en een band om zijn arm ) en Barto dan komen ze in mijn optiek in aanmerking voor 10 jaar opsluiten + TBS.
ze mutte gewoon de beste 11 opstellen en dat is gister niet gebeurd is mien mening.
Ik vind veel mensen echt veel te negatief. Is het nou echt zo raar dat Dwight met een wat voorzichtige opstelling begint? De eerste uitwedstijd in de eredivisie. Het is allemaal nog ff puzzelen en aftasten. Door goed te wisselen kwam Cambuur goed in de wedstrijd. Dat vind ik juist vrij positief. Heb hele goede dingen gezien. Vooraf was ik vooral bang dat we kansloos zouden gaan verliezen. Maar in de praktijk kunnen we heel goed meevoetballen met een ploeg als Roda, ook in een uitwedstrijd. Ben eigenlijk daarom juist wel heel positief.
Door goed te wisselen kwam Cambuur goed in de wedstrijd... Die wissels waren niet nodig geweest als je direct wat gedurfder begint... Lodeweges zei dat we "te timide" begonnen, komt ook mede door die defensief ingestelde opstelling.
Tweede helft veel meer balans op het middenveld en dan loopt het ook veel beter...
Citaat van: Josli op augustus 10, 2013, 15:26:33
Is het nou echt zo raar dat Dwight met een wat voorzichtige opstelling begint? De eerste uitwedstijd in de eredivisie.
Wel als je in de media roept dat we van eigen kracht uit willen gaan.
Citaat van: renaldo op augustus 10, 2013, 09:49:19
Nieuw realisme. TS en spelers hebben met deze vrij onervaren jonge ploeg even tijd nodig om aan de eredivisie te wennen met een ander soort voetbal waarbij ruimtes beter benut en foutjes direct afgestraft worden. Twee wedstrijden 1 punt kan. Achteraf 2 mindere tegenstanders gehad die dit seizoen met, volgens hun zeggen, versterkte selectie's zijn begonnen. Zeg het maar? Hadden we achterin direct 1 op 1 moeten spelen? Hadden we meer lef moeten tonen? Dan waren we misschien 2x zoek gespeeld en was het vertrouwen direct tot 0 gedaald. Achteraf is zo gemakkelijk. Geef TS even wat tijd voor ze neer te sabelen. Wat wel zorgen baart is de stootkracht, maar misschien wordt dat toch beter zodra iedereen enigszins gewend is en er daardoor meer lef wordt getoont! TS blijft Barto echt niet opstellen als hij zo blijft voetballen. We hebben nog 32 wedstrijden te gaan! We blieve ur in! |:)
Uw dominee
EENS .Achteraf is vooraf in dit geval .Wij hier van dit forum wisten allemaal dat we Barto niet op moesten stellen .En dat is gewoon slecht .
Verder nog alle vertrouwen in de TS .We moeten meer voetballen .We vergeten ook dat we nu pas bijna op oorlogssterkte zijn .Nu kun je ook pas gaan werken aan je vaste basis .Ritzmaier die hier 2 dagen is en in zijn eerste 45 min gelijk zo goed voetbalt .
We hebben allemaal een zonnesteekje opgelopen de afgelopen periode. Nu is het echter alweer een aantal dagen afgekoeld, dus kunnen we ook weer normaal denken. Daarom zal Barto toch wel op het bankje beginnen of niet Dwight?
:_schater
:thumbsup
Citaat van: De Raaf op augustus 15, 2013, 08:18:29
We hebben allemaal een zonnesteekje opgelopen de afgelopen periode. Nu is het echter alweer een aantal dagen afgekoeld, dus kunnen we ook weer normaal denken. Daarom zal Barto toch wel op het bankje beginnen of niet Dwight?
:_schater :_schater
hij is nu idd genoeg bedankt voor de goal in Doetinchem.
mooi hemmen als rustpunt voorin.
Citaat van: sunderland op augustus 10, 2013, 16:52:19
We moeten meer voetballen
Voetballen doen we wel. Nu de goals nog.
Hoppa, top Lodeweges! De goede opstelling! |:)
Waarom toch weer gestart met Barto voorin :0=
Citaat van: De Gast op augustus 24, 2013, 23:25:44
Waarom toch weer gestart met Barto voorin :0=
Hij had z'n bril niet op..... :_schater :_schater :_schater (bron: Foxsports..)
Citaat van: KristCambuur op augustus 15, 2013, 22:37:44
Hoppa, top Lodeweges! De goede opstelling! |:)
Paco mut dur in!!!
Als je nu nog niet inziet dat het zo niet langer kan .Met spits bedoel ik .En waarom speelt lukoki niet op rechts .Als hij daar speelt is hij vele malen beter .En wij dus ook .Gister duidelijk te zien dat ie een paar keer verkeerd uitkwam voor zijn linker ,dan kwam of een slechte bal[op oebele] of hij kapte en werd het niks .Dat zijn beslissende momenten in een wedstr .
Citaat van: wiekie1969 op augustus 25, 2013, 01:15:04
Paco mut dur in!!!
Voor wie dan? Bakker kan je niet wisselen, doet het geweldig tot nu toe. Ritzmaier is een klasse beter als Van Moorsel en je moet ook met een controleur spelen, Makrini dus.
Citaat van: KristCambuur op augustus 25, 2013, 20:41:39
Voor wie dan? Bakker kan je niet wisselen, doet het geweldig tot nu toe. Ritzmaier is een klasse beter als Van Moorsel en je moet ook met een controleur spelen, Makrini dus.
Bakker was alleen goed tegen Groningen, andere 3 wedstrijden niks van gezien.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2013, 17:12:29
Bakker was alleen goed tegen Groningen, andere 3 wedstrijden niks van gezien.
Bakker was goed door de samenwerking met Hemmen. Hij is nuttig wanneer hij goed kan bijsluiten in aanvallend opzicht, dat is met Barto (helaas) niet te doen. Verdedigend maakt hij ook de nodige meters (ook in de drie andere wedstrijden), maar die vallen misschien minder op.
Conclussie dus, als Hemmen speelt Bakker basis, als Hemmen niet speelt Bakker geen basis ;)
Tsja, het is de vraag of Van Moorsel het beter zou doen als Bakker, maar je zou het kunnen proberen, die jongen kan echt wel voetballen. Liever zie ik dan Brands in plaats van Barto (en dan met Bakker). :thumbsup
Ik zou het vertrouwen geven aan Bakker. Is een goede speler.
Citaat van: Destroyer op augustus 26, 2013, 17:34:52
Ik zou het vertrouwen geven aan Bakker. Is een goede speler.
Bovendien eigendom van de club, dus vertegenwoordigt hij kapitaal (dat ontwikkeld kan worden), in tegenstelling tot Van Moorsel die wordt gehuurd. Dit moet niet leidend zijn (handhaving gaat voor alles), maar kan bij de keuze tussen twee min of meer gelijkwaardige spelers wat mij betreft wel doorslaggevend zijn.
Citaat van: Collingwood op augustus 26, 2013, 17:37:17
Bovendien eigendom van de club, dus vertegenwoordigt hij kapitaal (dat ontwikkeld kan worden), in tegenstelling tot Van Moorsel die wordt gehuurd. Dit moet niet leidend zijn (handhaving gaat voor alles), maar kan bij de keuze tussen twee min of meer gelijkwaardige spelers wat mij betreft wel doorslaggevend zijn.
De spijker op zijn kop
Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2013, 17:12:29
Bakker was alleen goed tegen Groningen, andere 3 wedstrijden niks van gezien.
Geld voor velen... tweede helft roda was ie wel goed.. gold ook voor velen;)
Hè vrolijke vriend, dat gezeur om een verdediger snap ik maar als je een beetje verstand van voetbal hebt dan moet je eerste keus een spits zijn want met alle respect voor Barto die komt veel en veel te kort!!
Citaat van: richard op augustus 27, 2013, 19:20:11
Hè vrolijke vriend, dat gezeur om een verdediger snap ik maar als je een beetje verstand van voetbal hebt dan moet je eerste keus een spits zijn want met alle respect voor Barto die komt veel en veel te kort!!
Dat roepen we al weken Richard ;)
Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2013, 19:28:25
Dat roepen we al weken Richard ;)
Ja maar volgens mij snapt die geit dat nog steeds niet!!
Citaat van: richard op augustus 27, 2013, 19:20:11
Hè vrolijke vriend, dat gezeur om een verdediger snap ik maar als je een beetje verstand van voetbal hebt dan moet je eerste keus een spits zijn want met alle respect voor Barto die komt veel en veel te kort!!
Je doelt op de tweet van Henk Albers dat Cambuur aan het plan van een centrale verdediger en een buitenspeler vast willen houden, maar dat er nu stemmen binnen de club opgaan om een spits te halen?
Ongelofelijk dat er blijkbaar nog een stroming is die of denkt dat hemmen fit blijft of denkt dat Barto goed genoeg is!
Citaat van: richard op augustus 27, 2013, 19:37:01
Ja maar volgens mij snapt die geit dat nog steeds niet!!
Dan is hij straks binnen no time het bokje :devil
Dwight wakker worden anders ga je straks tenonder aan je eigen eigenwijsheid
Klasse hoe jij het team neerzet, zeer compact en de linies kort op elkaar. Vakman!!! :thumbsup
JanVvZ: Hebben jullie nu een punt gewonnen of twee laten liggen?
Dwight: Joah geen idee. We hebben een punt en daar moeten we 't mee doen.
:_schater :_schater
Edit: Ok, op tekst komt het niet echt goed over maar ik vond het een prachtig droge opmerking. :P
Hierrrr te beluisteren: http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-bedjerret-psv-feest
Ik had liever verloren met een 2 - 0 en lef getoond dan dat we onszelf gingen ingraven hopend op een 0 - 0. Maar met de instelling waarmee ze gister op het veld stonden hebben ze niet alleen bij de eigen supporters maar door het hele land diep respect afgedwongen! Wat een inzet, wat een lef en dat komt met name door de handelswijze van deze man.
Een goed voorbeeld is het moment dat Toivonen erin kwam. Hierna was PSV enigszins wat gevaarlijker omdat hij als 2e spits ging spelen en de verdedigers van Cambuur even om moesten schakelen met dekken. Wat nu 9 van de 10 trainers zouden doen om de punten veilig te stellen is b.v. Lukoki te wisselen en een verdediger erbij gooien en dan de laatste minuten de pot dicht achter. Echter onze trainer niet, hij brengt Barto erin om voorin extra druk uit te oefenen en zelf het spel te maken. Klasse, respect.
Citaat van: Scout op september 01, 2013, 12:43:36
Een goed voorbeeld is het moment dat Toivonen erin kwam. Hierna was PSV enigszins wat gevaarlijker omdat hij als 2e spits ging spelen en de verdedigers van Cambuur even om moesten schakelen met dekken. Wat nu 9 van de 10 trainers zouden doen om de punten veilig te stellen is b.v. Lukoki te wisselen en een verdediger erbij gooien en dan de laatste minuten de pot dicht achter. Echter onze trainer niet, hij brengt Barto erin om voorin extra druk uit te oefenen en zelf het spel te maken. Klasse, respect.
Mooi voorbeeld inderdaad! De aanval is de eerste verdediging, en je kan veel over Barto zeggen, maar hij werkt keihard en kon dus de opbouw van PSV nog prima storen!
Citaat van: Lore op september 01, 2013, 12:53:50
Mooi voorbeeld inderdaad! De aanval is de eerste verdediging, en je kan veel over Barto zeggen, maar hij werkt keihard en kon dus de opbouw van PSV nog prima storen!
en hield op het eind goed de bal vast, pakte wat ingooien en een corner. Het ritme van PCV was helemaal weg.
Citaat van: sunderland op augustus 28, 2013, 21:44:44
Dwight wakker worden anders ga je straks tenonder aan je eigen eigenwijsheid
_O_Juiste opstelling
Doet het tot nu toe prima!
Ben het in zijn commentaar ook eigenlijk altijd wel met hem eens. Praat geen onzin. Prima kerel.
Citaat van: Unknown op september 15, 2013, 14:30:55
Doet het tot nu toe prima!
Ben het in zijn commentaar ook eigenlijk altijd wel met hem eens. Praat geen onzin. Prima kerel.
zeker weten .Geen poeha .Dat we nu zo georganieseerd spelen is puur zijn verdienste.En daar leunen we nu op he [onze achterhoede] is top
Vandaag op VI.nl:
Ondanks de 2-1 nederlaag op bezoek bij Ajax is Ron Jans van koploper PEC Zwolle de beste trainer van het seizoen tot nu toe. Na zes wedstrijden is hij koploper van het VI Trainersklassement, waarin hij Phillip Cocu (PSV) voor blijft.
Jans werd in de eerste zes duels van het seizoen gemiddeld beoordeeld met een 7. Cocu en Dwight Lodeweges (SC Cambuur) volgen op de gedeelde tweede plaats met een 6,58. Frank de Boer, die als trainer van Ajax vorig seizoen winnaar was van het klassement, bezet de achtste plaats met een beoordeling van 6,17 na de eerste zes wedstrijden van deze jaargang.(www.vi.nl)
Leuk voor de trainer dat bij 'het' landelijke voetbalblad waardering krijgt voor zijn werk!
Man, man, man wat een verademing die interviews na de wedstrijd.
Gvd teken even 3 jaar bij of su |:) |:) |:) |:) |:)
Citaat van: wiekie1969 op september 21, 2013, 04:29:56
Man, man, man wat een verademing die interviews na de wedstrijd.
Gvd teken even 3 jaar bij of su |:) |:) |:) |:) |:)
Ik geniet ook echt van de positieve houding die deze man heeft voor de camera. Dat werkt ook door op de spelers.
|:)
Citaat van: PeterCambuur op september 21, 2013, 10:45:55
Ik geniet ook echt van de positieve houding die deze man heeft voor de camera. Dat werkt ook door op de spelers.
|:)
Een betere technische staf kun je je gewoon niet wensen. Iconen van de club als assistenten (Bruin en van der Heide), die niet alleen voormalig speler zijn maar ook echt iets toevoegen. Henk de Jong, de trainer die ons kampioen maakte. En Lodeweges. Een rustige man met veel ervaring, zelfs op internationaal niveau. Verder heeft de gehele staf volgens mij in hoofdlijnen de zelfde gedachte over voetbal: positief, aanvallend en van eigen kracht uitgaan. En we hebben allemaal wel onze bedenkingen gehad bij het aantrekken van bepaalde spelers, maar je moet tot de conclusie komen dat ze een prima en eredivisiewaardige selectie hebben samengesteld terwijl er maar weinig budget was. Hierin spelen natuurlijk ook van den Belt en Smid een rol, die moet je zeker ook bij het huidige succes betrekken.
Citaat van: wiekie1969 op september 21, 2013, 04:29:56
Man, man, man wat een verademing die interviews na de wedstrijd.
Gvd teken even 3 jaar bij of su |:) |:) |:) |:) |:)
Helemaal mee eens. Net als bij Henk de Jong, top team! |:)
Er is interne rust, en zie dan komen de resultaten!!
Afgelopen weekend was Lodeweges te gast bij het programma "De Perstribune"
http://www.deperstribune.nl/uitzending/sportgast-dwight-lodeweges/
http://www.youtube.com/watch?v=dYaLUo-bf70
Jan Wouters met een persoonlijke boodschap aan Dwight Lodeweges:
http://www.youtube.com/watch?v=oYCuXuLKMzE
Na al dat gezeik vorig jaar op arts wil ik even een groot compliment geven aan Lodeweges en de rest van de technische staf.
Man man wat laten jullie ons genieten van het voetbal! Dankzij het vertoonde spel staan we in Nederland goed op de kaart!
Trots |:)
ga zo door, de punten komen vanzelf!
Middenvelders van utrecht staan allemaal voor de bal, dus gas geven in de omschakeling!!!! Scheelt 40 meter tussen achterhoede en voorhoede!!!
Zet ze neer Dwight!!! |:) _O_
Citaat van: wiekie1969 op oktober 20, 2013, 20:23:02
Middenvelders van utrecht staan allemaal voor de bal, dus gas geven in de omschakeling!!!! Scheelt 40 meter tussen achterhoede en voorhoede!!!
Zet ze neer Dwight!!! |:) _O_
De omschakeling was vandaag betreurenswaardig helaas. :|
Als jullie weer tegen een ploeg voetballen op gras graag ook trainen op gras kunnen ze vast wennen en schoenen uit proberen wat een enorme ergenis!!
2x achter elkaar al idd. Is geen toeval meer.
Maar in begin van seizoen, trainden ze nog wel is op gewoon gras bij Lwd. Waarom nu niet meer?
Wilt u alle middenvelders en vleugelspitsen beleefd vragen of ze wat energie willen steken in balafpakken van de tegenstander? En dan liefst al op de helft van de tegenstander. Alvast bedankt.
Laat Paco maar eens een paar wedstrijden staan, prima voetballer man! |:)
Daar houdt ut oek met op tis gien bikkelaar. Un bitsje stevig balafpakke su seer welkom weze, hoeft Hemmen ut niet alleen te doen
Ritzmayer op 10!
Alvast gefeliciteerd makker
'T woanskip
_O_ _O_ _O_ HELD |:) |:) |:)
Gefeliciteerd trainer. Wat een verademing ten op zichte van......
Dank foor de prachtige wetstryt
Slaagt er uitstekend in om Cambuur zeer verzorgd voetbal te laten spelen! Complimenten! Vind dat de rol van Lodeweges tot nu toe wordt onderbelicht.
zeer goeie visie en goeie assistenten die vol achter die visie staan ,,we gaan nog verassen dit seizoen
:0= VAKMAN!!
TOPPERTJE _O_
Voor mij persoonlijk een onverwacht succes! Niet gedacht dat ik zo enthousiast zou zijn na de touchdown van Henk de Jong afgelopen jaar!
DWIGHT LODEWEGES
|:) |:) |:)
Nou Lodeweges heb je nog wat in de hoge hoed zitten?
Citaat van: De Gast op november 09, 2013, 22:11:22
Nou Lodeweges heb je nog wat in de hoge hoed zitten?
lucht en een deksel, anders wordt je nat als het regent :devil
Beste Dwight,
Ik had je vrij hoog zitten moet ik zeggen. Helaas heeft dat gisteren een deukje opgelopen. Het was niet eens zozeer het dramatische spel (wanprestatie) tegen een directe concurrent. Maar het was was die achterlijke uitspraak " we hebben met zijn allen afgesproken dat we de komende zes weken een x aantal punten gaan halen" :_schater alsof je dat vooraf kunt bepalen....... :O
Citaat van: Harry L. op november 10, 2013, 08:45:49
Beste Dwight,
Ik had je vrij hoog zitten moet ik zeggen. Helaas heeft dat gisteren een deukje opgelopen. Het was niet eens zozeer het dramatische spel (wanprestatie) tegen een directe concurrent. Maar het was was die achterlijke uitspraak " we hebben met zijn allen afgesproken dat we de komende zes weken een x aantal punten gaan halen" :_schater alsof je dat vooraf kunt bepalen....... :O
En ja hoor, daar begint het al...
Citaat van: Harry L. op november 10, 2013, 08:45:49
Beste Dwight,
Ik had je vrij hoog zitten moet ik zeggen. Helaas heeft dat gisteren een deukje opgelopen. Het was niet eens zozeer het dramatische spel (wanprestatie) tegen een directe concurrent. Maar het was was die achterlijke uitspraak " we hebben met zijn allen afgesproken dat we de komende zes weken een x aantal punten gaan halen" :_schater alsof je dat vooraf kunt bepalen....... :O
Het is toch logisch dat je doelen afspreekt?
Citaat van: Harry L. op november 10, 2013, 08:45:49
Beste Dwight,
Ik had je vrij hoog zitten moet ik zeggen. Helaas heeft dat gisteren een deukje opgelopen. Het was niet eens zozeer het dramatische spel (wanprestatie) tegen een directe concurrent. Maar het was was die achterlijke uitspraak " we hebben met zijn allen afgesproken dat we de komende zes weken een x aantal punten gaan halen" :_schater alsof je dat vooraf kunt bepalen....... :O
Op zich realistisch een doel af te spreken hoe moeilijk dat ook is. Een ding vind ik erg jammer.
Waarom verander je je speelstijl niet naar 4-4-2 in uitwedstrijden als je vtv weet dat je hierin nauwelijks punten pakt. Gister gewoon na de 2-0 omgooien en Lokoki met Christavao voorin.
Citaat van: Destroyer op november 10, 2013, 10:36:42
Op zich realistisch een doel af te spreken hoe moeilijk dat ook is. Een ding vind ik erg jammer.
Waarom verander je je speelstijl niet naar 4-4-2 in uitwedstrijden als je vtv weet dat je hierin nauwelijks punten pakt. Gister gewoon na de 2-0 omgooien en Lokoki met Christavao voorin.
Logisch! Na een 2-0 achterstand, defensief gaan spelen! :O
Doe dan 3-4-3! Alles of niets! Extra man op het middenveld waardoor Ado achter uit moet gaan lopen.
Citaat van: Galdiano op november 10, 2013, 11:22:22
Logisch! Na een 2-0 achterstand, defensief gaan spelen! :O
Doe dan 3-4-3! Alles of niets! Extra man op het middenveld waardoor Ado achter uit moet gaan lopen.
Het zegt toch niets welk systeem je speelt, het gaat om de invulling.
Maar ik ben het er wel mee eens dat wij iets anders moeten doen in uitwedstrijden, 2 punten is echt veel te weinig en daar ligt het echte probleem !
Het echte probleem ligt in het creeren en/of afmaken van kansen en een kwalitatief veel te smalle bank!
En dr binne un paar speulers die denke dattut belangryker is dat je sonder bal foeballe kenne. Brands het gien duel wonnen, Christavao laat sich te makkeluk fanne bal sette en was skijtend benauwd foor die Beugelsdijk en met van Moorsel, die wezel, salle je nooit un wetstryt winne.
Kunt u een aantal spelers niet extra laten trainen op afmaken? Ik heb gelezen dat een sterspeler als Ronaldo na de training gaat oefenen op vrije trappen en zo. Misschien ook iets voor Brands, Christovao, Hemmen, Barto, Schokker, Lukoki, ea. op afmaken. Dan kan Cambuur misschien in de eredivisie blijven en hoeven er geen schulden gemaakt te worden voor een spits waarvan we maar moeten afwachten of hij bij Cambuur ook goals maakt
Citaat van: Destroyer op november 10, 2013, 10:36:42
Op zich realistisch een doel af te spreken hoe moeilijk dat ook is. Een ding vind ik erg jammer.
Waarom verander je je speelstijl niet naar 4-4-2 in uitwedstrijden als je vtv weet dat je hierin nauwelijks punten pakt. Gister gewoon na de 2-0 omgooien en Lokoki met Christavao voorin.
En dan net als Willem II er linea recta uitvliegen met antivoetbal? Uitgaan van eigen kracht, voorhoede versterken en er is niks aan de hand. Lodeweges is een topcoach een goed peoplemanager ook
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Je zet twee middenvelders voorin terwijl je ook nog vijf voorhoedespelers hebt.. Waar ging het mis :?
als we bij rkc verliezen neem ik witte zakdoekjes mee voor ajax-thuis
Citaat van: De Gast op december 01, 2013, 20:25:50
Je zet twee middenvelders voorin terwijl je ook nog vijf voorhoedespelers hebt.. Waar ging het mis :?
Vrij logisch dat Christovao niet speelde lijkt me. Drama invalbeurt. En de rest van de aanvallers heeft die ook niet echt vertrouwen in lijkt het mij. Het is nodig dat er wat dreigende aanvallers bij komen. Misschien de Leeuw en tighadouini proberen te huren. En Barto en Schokker verhuren naar een eerste divisie ploegje ofzo..
Citaat van: Cambuur058 op december 01, 2013, 20:28:17
als we bij rkc verliezen neem ik witte zakdoekjes mee voor ajax-thuis
Een grap neem ik aan?
We staan op een 14de plaats, we staan er prima bij. Bijvoorbeeld maar 5 punten achter op PSV.
Vooraf had niemand verwacht dat we hier zouden staan en dan na een eventueel verlies op RKC zakdoekjes meenemen?
Citaat van: S(CC)upporter op december 01, 2013, 20:30:44
Een grap neem ik aan?
We staan op een 14de plaats, we staan er prima bij. Bijvoorbeeld maar 5 punten achter op PSV.
Vooraf had niemand verwacht dat we hier zouden staan en dan na een eventueel verlies op RKC zakdoekjes meenemen?
was ook maar een grapje hahaha
Citaat van: S(CC)upporter op december 01, 2013, 20:30:44
Een grap neem ik aan?
We staan op een 14de plaats, we staan er prima bij. Bijvoorbeeld maar 5 punten achter op PSV.
Vooraf had niemand verwacht dat we hier zouden staan en dan na een eventueel verlies op RKC zakdoekjes meenemen?
je hebt helemaal gelijk we staan erg goed voor toch is iedereen zo negatief :|
Citaat van: marrumer op december 01, 2013, 21:12:26
je hebt helemaal gelijk we staan erg goed voor toch is iedereen zo negatief :|
Is wel waar, maar we hadden er ook beter voor kunnen staan als we een betere voorhoede hadden. Voor de rest komen we leuk mee. We zijn geen Willem2 als vorig jaar.
Citaat van: Cambuur058 op december 01, 2013, 20:28:17
als we bij rkc verliezen neem ik witte zakdoekjes mee voor ajax-thuis
Witte en rode?
visie op hoe we willen spelen twijfel ik niet aan er moet gewoon een kwaliteit injectie komen waardoor je het beter
kan uitvoeren.
Citaat van: Leovardia op november 10, 2013, 14:15:03
Lodeweges is een topcoach een goed peoplemanager ook
Eens. Samen met Henkie Harkema een weldaad voor onze club. Laat ze bijde maar de komende 10 seizoenen blijven!
sc cambuur degradeert, is het niet nu dan volgend jaar
8P 8P 8P
Citaat van: Cambuur058 op december 02, 2013, 16:15:08
sc cambuur degradeert, is het niet nu dan volgend jaar
8P 8P 8P
;(
Citaat van: Cambuur058 op december 02, 2013, 16:15:08
sc cambuur degradeert, is het niet nu dan volgend jaar
8P 8P 8P
Wat een zieke en belachelijke tekst, en nee hier zie ik de humor niet van in, dit kon namelijk wel eens de doodsteek van deze mooie club zijn ;(
Citaat van: Cambuur058 op december 02, 2013, 16:15:08
sc cambuur degradeert, is het niet nu dan volgend jaar
8P 8P 8P
wederom dom praat.....
had je ook al met die man met een hartaanval...
of je betert je leven of zoek een ander(dkv) forum.
Citaat van: gewoon een fan op december 02, 2013, 16:36:52
Wat een zieke en belachelijke tekst, en nee hier zie ik de humor niet van in, dit kon namelijk wel eens de doodsteek van deze mooie club zijn ;(
De tekst is sarcastisch bedoeld lijkt mij. De tekst van jou daarentegen lijkt wel serieus, maar slaat daadwerkelijk nergens op. Waarom zou degradatie wel eens de doodsteek kunnen zijn? Denk je echt de huidige directie geen rekening houdt met dat scenario?
het was toch vrij duidelijk dat dat niet serieus bedoeld was
Citaat van: peter op december 02, 2013, 16:52:30
wederom dom praat.....
had je ook al met die man met een hartaanval...
of je betert je leven of zoek een ander(dkv) forum.
hartaanval? huh?
Citaat van: Lore op december 02, 2013, 17:06:27
De tekst is sarcastisch bedoeld lijkt mij. De tekst van jou daarentegen lijkt wel serieus, maar slaat daadwerkelijk nergens op. Waarom zou degradatie wel eens de doodsteek kunnen zijn? Denk je echt de huidige directie geen rekening houdt met dat scenario?
Niemand kan in de toekomst kijken maar het lijkt mij duidelijk dat het erg maar dan ook heel erg voor de club zal zijn als dit gebeurt.
Het is niet zo makkelijk om na een degradatie weer terug te keren op het hoogste niveau, zie maar naar Sparta.
Het zal zeker sponsoren maar misschien nog wel meer supporters kosten, wie wil na dit mooie seizoen nog een wedstrijd tegen Telstar zien.
Let op, ik zal altijd komen maar helaas denken de meeste supporters hier niet zo over ;(
De doodsteek is mogelijk iets overdreven maar dat het erg slecht is voor de club moge duidelijk zijn en dan kan ik niet lachen om dergelijke teksten.
Citaat van: peter op december 02, 2013, 16:52:30
wederom dom praat.....
had je ook al met die man met een hartaanval...
of je betert je leven of zoek een ander(dkv) forum.
Was iemand anders die dat zei.
Citaat van: gewoon een fan op december 02, 2013, 18:45:50
Niemand kan in de toekomst kijken maar het lijkt mij duidelijk dat het erg maar dan ook heel erg voor de club zal zijn als dit gebeurt.
Het is niet zo makkelijk om na een degradatie weer terug te keren op het hoogste niveau, zie maar naar Sparta.
Het zal zeker sponsoren maar misschien nog wel meer supporters kosten, wie wil na dit mooie seizoen nog een wedstrijd tegen Telstar zien.
Let op, ik zal altijd komen maar helaas denken de meeste supporters hier niet zo over ;(
De doodsteek is mogelijk iets overdreven maar dat het erg slecht is voor de club moge duidelijk zijn en dan kan ik niet lachen om dergelijke teksten.
Het zou zeker erg zijn, maar zonder nieuw stadion en de bijbehorende hogere begroting is het slechts een kwestie van tijd voordat wij degraderen. Een andere club kan bij een slecht seizoen nog wel eens overleven. Clubs als Cambuur, Eagles en RKC zullen elk seizoen boven zichzelf uit moeten stijgen om niet te degraderen
Dat is hard, maar een feit. Daarom ga ik er ook vanuit dat het bestuur hier rekening mee houdt en bijvoorbeeld clausules in contracten heeft staan voor salarissen bij degradatie....
Citaat van: Cambuur058 op december 02, 2013, 17:11:18
het was toch vrij duidelijk dat dat niet serieus bedoeld was
hartaanval? huh?
excuses...dat was iemand anders.
maar zat me nog steeds hoog.
Michiel Hemmen en Lucas Bijker kunnen zaterdag in de uitwedstrijd van SC Cambuur tegen RKC Waalwijk weer meespelen. Spits Hemmen ontbrak in de vorige wedstrijd tegen Vitesse door fysieke klachten, terwijl linksback Bijker een enkelblessure had.
Cambuur aast in Waalwijk op de eerste uitzege van het seizoen. "Zaterdag weer een belangrijke wedstrijd", zegt trainer Dwight Lodeweges op de officiële website van SC Cambuur. "Het gaat om de punten."
"Zoals het nu lijkt, zijn Lucas Bijker en Michiel Hemmen gewoon inzetbaar tegen RKC. Ze hebben goed mee kunnen trainen en er moeten nog gekke dingen gebeuren, willen ze er zaterdag niet bij zijn", besluit Lodeweges.
Bron: Voetbalprimeur.nl
Belangrijk dat ze er weer zijn! Om 'uitcomplex' te voorkomen wel erg belangrijk daar punten te pakken! |:)
Geef aub Hemmen tegen Ajax rust. Ajax is niet een ploeg waar we de punten van moeten scoren. We hebben meer aan Hemmen tegen directe tegenstanders
Citaat van: piene hassus op december 10, 2013, 12:17:50
Geef aub Hemmen tegen Ajax rust. Ajax is niet een ploeg waar we de punten van moeten scoren. We hebben meer aan Hemmen tegen directe tegenstanders
Wat nou, verstaat Dwight geen Liw(w)adders? :_schater :_schater
Citaat van: piene hassus op december 10, 2013, 12:17:50
Geef aub Hemmen tegen Ajax rust. Ajax is niet een ploeg waar we de punten van moeten scoren. We hebben meer aan Hemmen tegen directe tegenstanders
t zou me niet verbazen als we juist in dit soort potjes 0-0 of 1-1 spelen.
zonder hemmen gaat dat niet lukken.
Citaat van: okkele op december 10, 2013, 15:17:36
t zou me niet verbazen als we juist in dit soort potjes 0-0 of 1-1 spelen.
zonder hemmen gaat dat niet lukken.
Inderdaad, Hemmen opstellen en er vol opknallen!
Wij pakken eerder punten thuis tegen Ajax, dan uit bij NAC. Daarnaast is het helemaal niet zeker dat hij niet mee kan doen tegen NAC als hij tegen Ajax mee doet, misschien lukt beide ook wel. Utrecht daar in tegen: Hemmen mooi op de bank!
Citaat van: piene hassus op december 10, 2013, 12:17:50
Geef aub Hemmen tegen Ajax rust. Ajax is niet een ploeg waar we de punten van moeten scoren. We hebben meer aan Hemmen tegen directe tegenstanders
Tegen NAC UIT ook niet en daarna is het winterstop, dus mooi laten spelen.
Ik hew liever un fitte Hemmen na de winterstop. Teugen Ajax en Utrecht oppe bank en teugen Nac even 1 helft probere
Citaat van: piene hassus op december 10, 2013, 17:38:57
Ik hew liever un fitte Hemmen na de winterstop. Teugen Ajax en Utrecht oppe bank en teugen Nac even 1 helft probere
De winterstop duurt 4 weken, dan is ie heus wel fit.
Citaat van: piene hassus op december 10, 2013, 12:17:50
Geef aub Hemmen tegen Ajax rust. Ajax is niet een ploeg waar we de punten van moeten scoren. We hebben meer aan Hemmen tegen directe tegenstanders
Ook tegen Ajax kunnen we de punten halen!
Cambuur - Ajax 2-0 of de 4-1 nadat Ajax de supercup had gewonnen, en durmusoglu 2x keer scoorde nadat Arveladze de 0-1 had gemaakt!
Ook tegen Ajax zullen we Hemmen nodig hebben, en laten we hopen dat we de 3 punten hier wederom houden!
Wat een onzin om resultaten van 10/15 jaar geleden erbij te halen. Toen waren de huidige spelers nog net oud genoeg om te fietsen zonder zijwieltjes.
Citaat van: Galdiano op december 10, 2013, 18:53:20
Ook tegen Ajax kunnen we de punten halen!
Cambuur - Ajax 2-0 of de 4-1 nadat Ajax de supercup had gewonnen, en durmusoglu 2x keer scoorde nadat Arveladze de 0-1 had gemaakt!
Ook tegen Ajax zullen we Hemmen nodig hebben, en laten we hopen dat we de 3 punten hier wederom houden!
Moest Hemmen van jou niet op de bank plaats nemen en Christovao in de spits? ;)
Citaat van: Bernardo op december 10, 2013, 19:29:39
Moest Hemmen van jou niet op de bank plaats nemen en Christovao in de spits? ;)
Christovao is nu weer geblesseerd geloof ik! Anders mag hij er zeker in!
Citaat van: Galdiano op december 10, 2013, 20:19:05
Christovao is nu weer geblesseerd geloof ik! Anders mag hij er zeker in!
Die blessure viel wel mee geloof ik....
Citaat van: TM op december 10, 2013, 18:57:42
Wat een onzin om resultaten van 10/15 jaar geleden erbij te halen. Toen waren de huidige spelers nog net oud genoeg om te fietsen zonder zijwieltjes.
Ik vind dat geen onzin; destijds was ook iedereen er van overtuigd dat Cambuur kansloos was tegen de wereldkampioen. Het geeft aaandat er gewoon van alles mogelijk is. Cambuur-Ajax is in ieder geval een wedstrijd die we in het verleden hebben kunnen winnen. Dus waarom nu niet tegen een misschien wel CL-overwinteraar.
Maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Ik verwacht een sterke Lukoki die FdB wil laten zien dat ie bij Ajax 1 hoort. En hopelijk een fantastische 12e man (zonder Tukker die andere verplichtingen heeft ;( mochten het mooie sjaaltjes zijn die gratis verdtrekt worden en er is iemand die daar geen waarde aan hecht houd ik me aanbevolen ).
Om ontopic te blijven hoop ik dat Dwight een gretig elftal op de mat weet te zetten tegen Ajax. Ik heb er alle vertrouwen in |:)
Kopbal van Ramon Zomer... :? Spoel je mond Dwight!
Zet nou verdomme Ritzmaier op 10 .Iedereen ziet dat .speelt 15 min op 10 en we blazen ajax weg .
Citaat van: sunderland op december 15, 2013, 16:49:08
Zet nou verdomme Ritzmaier op 10 .Iedereen ziet dat .speelt 15 min op 10 en we blazen ajax weg .
Kwam door Barto en Christovao. Ritzmaier op 10 ook niet gezien!
Citaat van: sunderland op december 15, 2013, 16:49:08
Zet nou verdomme Ritzmaier op 10 .Iedereen ziet dat .speelt 15 min op 10 en we blazen ajax weg .
Wie moet er op links dan?? Vond Bakker vandaag op 10 zeer goed spelen. Tot er een betere linksvoor is, is dit de beste tussenoplossing.
Citaat van: Goutum op december 15, 2013, 17:08:42
Wie moet er op links dan?? Vond Bakker vandaag op 10 zeer goed spelen. Tot er een betere linksvoor is, is dit de beste tussenoplossing.
ja jong lekker zo doorgaan .Bakker heeft lekker kort bij hemmen gespeeld en goeie schoten op doel gehad
Citaat van: Galdiano op december 15, 2013, 16:56:54
Kwam door Barto en Christovao. Ritzmaier op 10 ook niet gezien!
ogen open doen .
Citaat van: sunderland op december 15, 2013, 17:20:09
ja jong lekker zo doorgaan .Bakker heeft lekker kort bij hemmen gespeeld en goeie schoten op doel gehad
Met Ritzmaier op 10 hadden we gewonnen. Ga slapen jong.
Citaat van: Goutum op december 15, 2013, 17:29:59
Met Ritzmaier op 10 hadden we gewonnen. Ga slapen jong.
zeg ik dat sloege .Bakker heeft aardig gespeeld maar brengt te weinig op die positie .
Citaat van: sunderland op december 15, 2013, 17:42:47
zeg ik dat sloege .Bakker heeft aardig gespeeld maar brengt te weinig op die positie .
Zo breng je het wel anders. Met een beetje meer geluk en geen domme rode kaart hadden we in deze opstelling zo van Ajax kunnen winnen.
Citaat van: Goutum op december 15, 2013, 17:08:42
Wie moet er op links dan?? Vond Bakker vandaag op 10 zeer goed spelen. Tot er een betere linksvoor is, is dit de beste tussenoplossing.
Tsssss...
Bakker is minder creatief en dreigend dan Ritzmaier. Je beste speler op een armoe positie zetten vind ik gewoon dom. We creëren nu nog minder, dan eerder. (En toen creëerden we al minimaal)
Heb je de aanvallen door het midden geteld? Dat was ook niet nodig want dat waren er 0. En jongens, Barto??? Die jonge hoort niet thuis op dit podium, die bal die hij door kon tikken op Hemmen, geeft aan dat hij het simpel weg niet aan kan. En dan boos zijn omdat hij dacht aan een overtreding. Wees boos op jezelf Martijn, want zoiets noemen ze onmacht.
En voordat iedereen weer over me heen gaat vallen over mijn kritiek op Barto. Zijn inzet is niks mis mee, maar hij heeft onvoldoende capaciteit voor dit niveau.
Het seizoen afmaken met jongens als Barto en Schokker is directe degradatie.
We moeten de voorhoede versterken met 2 vleugelspitsen en 1 spits en terug naar het spel van begin van het seizoen. Het verzorgde vooruit voetballen!
Citaat van: Goutum op december 15, 2013, 17:29:59
Met Ritzmaier op 10 hadden we gewonnen. Ga slapen jong.
Schoten???????
Welke wedstrijd hest stou keken jong. Bakker had 1 mooi schot, net naast.
Ritzmaier is beter dan Bakker op 10. Laat ik het anders zeggen. Als Ritzmaier tegen RKC en Ajax op 10 had gespeeld waren 4 tot 6 punten zeker haalbaar en dan nog maar te zwijgen over de onnodige rode kaart. Want nu moeten we onze beste speler missen tegen NAC. En dat is een flinke aderlating.
Maar dat heb ik zeker weer verkeerd geanalyseerd. l0l
Speelt ie niet gewoon niet tegen Utreg?
Citaat van: legeips op december 15, 2013, 20:24:30
Tsssss...
Bakker is minder creatief en dreigend dan Ritzmaier. Je beste speler op een armoe positie zetten vind ik gewoon dom. We creëren nu nog minder, dan eerder. (En toen creëerden we al minimaal)
We creëerden gister meer kansen dan tegen Twente en Feyenoord, bovendien werd er gescoord. Met een beetje meer geluk hadden we gister gewonnen. Ook tegen RKC verdubbel je het aantal uitdoelpunten in deze opstelling. NEC win je. Hoezo, we creëren nu nog minder??
Citaat van: legeips op december 15, 2013, 20:31:16
Schoten???????
Welke wedstrijd hest stou keken jong. Bakker had 1 mooi schot, net naast.
Ritzmaier is beter dan Bakker op 10. Laat ik het anders zeggen. Als Ritzmaier tegen RKC en Ajax op 10 had gespeeld waren 4 tot 6 punten zeker haalbaar en dan nog maar te zwijgen over de onnodige rode kaart. Want nu moeten we onze beste speler missen tegen NAC. En dat is een flinke aderlating.
Maar dat heb ik zeker weer verkeerd geanalyseerd. l0l
Het zit je nog steeds dwars dat je een keer kritiek gekregen hebt he?! Slaap je nog wel goed?
Laat ik mijn punt iets beter uitleggen. Wie beter op 10 speelt, Bakker of Ritzmaier, daar valt over te twisten. Dat zie je aan de meningen hier op het forum, maar ook aan de keuze van de TS. Mijn stelling is dat de optelsom van het geheel, met Bakker achter de spits en Ritzmaier op links hoger is, dan wanneer Ritzmaier op 10 speelt en iemand anders op links.
De rest van het seizoen overstappen op 4-4-2.
Gezien het armzalige nivo van onze vleugelspelers en het krappe budget moet je kijken naar het materiaal wat wel mee kan in de eredivisie. Leuk hoor dat 4-3-3, maar we zijn al 17 wedstrijden vleugellam.
Een blok van 4 middenvelders met Makrini en van Brakel controlerend en Bakker en Ritzmaier als aanvallende middenvelder posteren. Als we dit in de vingers hebben zou je van Moorsel op de plaats van van Brakel kunnen zetten om nog meer voetbal op het middenveld te krijgen.
In de punt is Hemmen aanspeelpunt en onbetwist, daarnaast zou ik als prio nr 1 een type Reza zoeken die om Hemmen heen de ruimtes kan benutten.
Verdedigend staat het goed al heb ik mijn twijfels bij Nienhuis. Met name hoge ballen verwerkt hij niet adequaat. Werk voor Grotenhuis dus. Vooralsnog uiteraard mooi laten staan.
Nogmaals, 4-3-3 is een prachtig systeem maar als je geen vleugelspitsen hebt die dat goed kunnen invullen kun je wel ophouden.
Volgens mij kunnen we beter iets minder voetbal hebben en iets meer knokgehalte in de ploeg.
Citaat van: John Hiatt op december 16, 2013, 07:54:45
Volgens mij kunnen we beter iets minder voetbal hebben en iets meer knokgehalte in de ploeg.
dat zag je id in tweede helft tegen ajax.
de mugjes van brakel en lukoki eruit
en barto en cristavoa erin.
ziet er heel anders uit qua body.
Citaat van: peter op december 16, 2013, 09:05:45
dat zag je id in tweede helft tegen ajax.
de mugjes van brakel en lukoki eruit
en barto en cristavoa erin.
ziet er heel anders uit qua body.
zeg ik toch steeds.Er zullen waarsch 3 nieuwe spelers komen .Moeten ook fysiek sterk zijn .In de duels tegen de concurentie zal fysiek belangerijk worden
Citaat van: sunderland op december 16, 2013, 09:09:48
zeg ik toch steeds.Er zullen waarsch 3 nieuwe spelers komen .Moeten ook fysiek sterk zijn .In de duels tegen de concurentie zal fysiek belangerijk worden
Hoe dichter bij de eindstreep hoe fysieker het wordt
Citaat van: Goutum op december 16, 2013, 07:16:35
We creëerden gister meer kansen dan tegen Twente en Feyenoord, bovendien werd er gescoord. Met een beetje meer geluk hadden we gister gewonnen. Ook tegen RKC verdubbel je het aantal uitdoelpunten in deze opstelling. NEC win je. Hoezo, we creëren nu nog minder??
Het zit je nog steeds dwars dat je een keer kritiek gekregen hebt he?! Slaap je nog wel goed?
Laat ik mijn punt iets beter uitleggen. Wie beter op 10 speelt, Bakker of Ritzmaier, daar valt over te twisten. Dat zie je aan de meningen hier op het forum, maar ook aan de keuze van de TS. Mijn stelling is dat de optelsom van het geheel, met Bakker achter de spits en Ritzmaier op links hoger is, dan wanneer Ritzmaier op 10 speelt en iemand anders op links.
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Citaat van: legeips op december 16, 2013, 17:04:32
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
He, even bijkomen hoor..
Maak je nou maar geen zorgen over mijn slaapgebrek, want ik slaap heerlijk. Je kan je beter druk maken over je eigen gebrek aan voetbal inzicht.
Als ik jou was zou ik de bierbuik posse vragen om hulp, want zowel je mening als je analytisch vermogen doet me echt minder dan je zelf denkt of hoopt.
Citaat van: legeips op december 16, 2013, 17:43:24
He, even bijkomen hoor..
Maak je nou maar geen zorgen over mijn slaapgebrek, want ik slaap heerlijk. Je kan je beter druk maken over je eigen gebrek aan voetbal inzicht.
Als ik jou was zou ik de bierbuik posse vragen om hulp, want zowel je mening als je analytisch vermogen doet me echt minder dan je zelf denkt of hoopt.
Geef nou eens antwoord op mijn vraag; heb je zelf ooit gevoetbald?
Citaat van: Goutum op december 16, 2013, 19:05:04
Geef nou eens antwoord op mijn vraag; heb je zelf ooit gevoetbald?
Dat zegt uiteindelijk helemaal niets. Ik heb mijn hele leven gevoetbald, maar snap er nog steeds geen kut van!
als iemand nog beweerd dat bakker op 10 beter is als ritzmaier die kan voortaan maar beter naar een korfbalclub gaan!!!!!! zet dan barto/christovao maar op links maar ritzmaier nooit meer!!!!
vind ritzmaier zelf niet dat hij op links hoort richard?
Citaat van: okkele op december 16, 2013, 21:31:36
vind ritzmaier zelf niet dat hij op links hoort richard?
Aan zijn onbeholpen spel en overtredingen van afgelopen zondag te zien, heb je antwoord op je vraag.
Citaat van: Goutum op december 16, 2013, 19:05:04
Geef nou eens antwoord op mijn vraag; heb je zelf ooit gevoetbald?
Ja Pipo, ik heb zelf gevoetbald en mag namens de KNVB mezelf zelfs gediplomeerd voetbal trainer noemen. Maar als je het niet erg vindt, dan wil ik deze onderonsjes sluiten en ons richten op Cambuur, de spelers en het vertoonde beleid en spel.
Dus laten we de discussies alleen over deze onderdelen houden. :thumbsup
Citaat van: legeips op december 16, 2013, 21:53:26
Aan zijn onbeholpen spel en overtredingen van afgelopen zondag te zien, heb je antwoord op je vraag.
rare redenatie.
volgens mij voelt hij zich goed op de zijkant(zo zegt hij).
volgens jou wil hij met slecht spel iets duidelijk maken?
Citaat van: legeips op december 16, 2013, 21:53:26
Aan zijn onbeholpen spel en overtredingen van afgelopen zondag te zien, heb je antwoord op je vraag.
Dom antwoord sjaak. Hij zegt zelf ook altijd dat hij t liefst aan de linkerkant speelt.
Citaat van: richard op december 16, 2013, 21:19:38
als iemand nog beweerd dat bakker op 10 beter is als ritzmaier die kan voortaan maar beter naar een korfbalclub gaan!!!!!! zet dan barto/christovao maar op links maar ritzmaier nooit meer!!!!
Zal het doorgeven aan Dwight en Henk
Citaat van: poelie-lwd op december 16, 2013, 07:37:21
De rest van het seizoen overstappen op 4-4-2.
Gezien het armzalige nivo van onze vleugelspelers en het krappe budget moet je kijken naar het materiaal wat wel mee kan in de eredivisie. Leuk hoor dat 4-3-3, maar we zijn al 17 wedstrijden vleugellam.
Een blok van 4 middenvelders met Makrini en van Brakel controlerend en Bakker en Ritzmaier als aanvallende middenvelder posteren. Als we dit in de vingers hebben zou je van Moorsel op de plaats van van Brakel kunnen zetten om nog meer voetbal op het middenveld te krijgen.
In de punt is Hemmen aanspeelpunt en onbetwist, daarnaast zou ik als prio nr 1 een type Reza zoeken die om Hemmen heen de ruimtes kan benutten.
Verdedigend staat het goed al heb ik mijn twijfels bij Nienhuis. Met name hoge ballen verwerkt hij niet adequaat. Werk voor Grotenhuis dus. Vooralsnog uiteraard mooi laten staan.
Nogmaals, 4-3-3 is een prachtig systeem maar als je geen vleugelspitsen hebt die dat goed kunnen invullen kun je wel ophouden.
:thumbsup Zo denk ik er ook over. In ieder geval uitwedstrijden 4-4-2 spelen. En anders gewoon op de counter. Het feit is nu dat we uit amper punten pakken, ik had persoonlijk dit al veel eerder gedaan. Ik snap niet onze trainer dit niet in ziet. Die wil alleen mooi voetbal laten zien lijkt het wel.
:0= PUNTEN! Die zie ik liever dan mooi voetbal. Dan maar met vechtvoetbal als in de eerste. In ieder geval uitwedstrijden moet het anders.
Citaat van: Goutum op december 17, 2013, 08:29:05
Zal het doorgeven aan Dwight en Henk
Denk dat ze het wel weten van mij!! ;)
Citaat van: okkele op december 16, 2013, 21:31:36
vind ritzmaier zelf niet dat hij op links hoort richard?
Nee!!
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 17, 2013, 00:18:48
Dom antwoord sjaak. Hij zegt zelf ook altijd dat hij t liefst aan de linkerkant speelt.
Ja met iemand voor hem ja.....maar ja de meesten die geloven alles wat spelers zeggen maar goed......ik ben weer weg hiero!!
Citaat van: richard op december 17, 2013, 12:01:40
Nee!!
Heeft bijna altijd links half gespeeld! Begin van het seizoen is hem gevraagd, wat voor positie hij het beste tot zijn recht kwam. Antwoord: links half!
Citaat van: Galdiano op december 17, 2013, 12:24:05
Heeft bijna altijd links half gespeeld! Begin van het seizoen is hem gevraagd, wat voor positie hij het beste tot zijn recht kwam. Antwoord: links half!
In 433 systeem neem ik aan?
Er is nogal een verschil om als linksmidden te spelen in 433 systeem, dus met iemand voor je, of als linkermiddenvelder zonder iemand voor je!!!!!!!
Ritzmaier moet op het middenveld met het spel voor zich!
Citaat van: Galdiano op december 17, 2013, 12:24:05
Heeft bijna altijd links half gespeeld! Begin van het seizoen is hem gevraagd, wat voor positie hij het beste tot zijn recht kwam. Antwoord: links half!
dus niet linksbuiten .Als linkshalf was ie ook top .Veel in het spel betrokken .kon ie zijn energie kwijt .
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 17, 2013, 00:18:48
Dom antwoord sjaak. Hij zegt zelf ook altijd dat hij t liefst aan de linkerkant speelt.
Kijk de wedstrijd van Ajax nog maar eens terug Sjaak...
Die 2e gele kaart en dus rood was een optel som van meerdere overtredingen.
Maar als jij "sjaak" zegt dat hij zelf daar graag speelt, dan solliciteert hij niet echt op een basis plaats bij PSV volgend seizoen.
In mijn optiek doet hij zichzelf te kort om te denken dat hij ook prima op links uit de voeten kan. Hij is een dynamische voetballer met veel creativiteit, inzicht en bal gevoel. Kortom meer ingredienten voor de nummer 10 positie dan op de flank afwisselen met Jody (kansloze) Lukoki.
tuurlijk ken ie wel op 10 het en goe d schot en heeft inzicht ,,tis al1 niet sun loper als bakker al1 van bakker
vind ik dat ie veel te weinig in de 16 komt en daar mut een 10 juist wel komen. laat desnoods de linkerkant wat open
en cristovao of barto wat meer naast hemmen en lukoki op rechts ,,bijker ken dan mooi opkomen wat nou nooit meer
gebeurd.
Citaat van: denistel op december 17, 2013, 22:43:29
tuurlijk ken ie wel op 10 het en goe d schot en heeft inzicht ,,tis al1 niet sun loper als bakker al1 van bakker
vind ik dat ie veel te weinig in de 16 komt en daar mut een 10 juist wel komen. laat desnoods de linkerkant wat open
en cristovao of barto wat meer naast hemmen en lukoki op rechts ,,bijker ken dan mooi opkomen wat nou nooit meer
gebeurd.
Dat deed Ritmaier in zijn betere wedstrijden ook. (de linkerkant open laten) Kijk de wedstrijd tegen groningen maar eens terug. Onze verdedigers kregen toen veel meer ruimte om af en toe door te stomen. Maar de laatste 2 wedstrijden staat hij meer aan de buitenkant, bij gebrek aan een goede vleugelspits. En ondanks we misschien niet veel soeps hebben, blijf ik het onbegrijpelijk vinden dat ze die jongen zo aan laten klooien op die plek.
Maar goed. Meningen zijn verdeeld, laten we maar eens kijken hoe de opstelling er morgen uit ziet en wat het uiteindelijke spel zal zijn.
Vwb de discussie wie beter was op de 10... Vertel mij eerst maar eens welke wedstrijd Bakker of Ritz op 10 heeft gespeeld. We spelen 4-3-3 met de punt naar achteren en dus zonder 10...
Citaat van: Galdiano op december 17, 2013, 12:24:05
Heeft bijna altijd links half gespeeld! Begin van het seizoen is hem gevraagd, wat voor positie hij het beste tot zijn recht kwam. Antwoord: links half!
door zulke domme antwoorden weet ik weer waarom ik hier niet zo vaak meer post!!
Citaat van: sunderland op december 17, 2013, 20:40:29
dus niet linksbuiten .Als linkshalf was ie ook top .Veel in het spel betrokken .kon ie zijn energie kwijt .
:thumbsup
Citaat van: AL op december 17, 2013, 17:27:48
In 433 systeem neem ik aan?
Er is nogal een verschil om als linksmidden te spelen in 433 systeem, dus met iemand voor je, of als linkermiddenvelder zonder iemand voor je!!!!!!!
Ritzmaier moet op het middenveld met het spel voor zich!
:thumbsup :thumbsup
Citaat van: Yellow Army op december 17, 2013, 23:32:22
Vwb de discussie wie beter was op de 10... Vertel mij eerst maar eens welke wedstrijd Bakker of Ritz op 10 heeft gespeeld. We spelen 4-3-3 met de punt naar achteren en dus zonder 10...
whaaaaaaaaaaaaaaaaa must die eens even verdiepen in wedstrijden en trainingen en analyses van trainers en de insteek van de trainers op wat voor manier een wedstrijd in te gaan!!
Citaat van: legeips op december 17, 2013, 22:56:22
Dat deed Ritmaier in zijn betere wedstrijden ook. (de linkerkant open laten) Kijk de wedstrijd tegen groningen maar eens terug. Onze verdedigers kregen toen veel meer ruimte om af en toe door te stomen. Maar de laatste 2 wedstrijden staat hij meer aan de buitenkant, bij gebrek aan een goede vleugelspits. En ondanks we misschien niet veel soeps hebben, blijf ik het onbegrijpelijk vinden dat ze die jongen zo aan laten klooien op die plek.
Maar goed. Meningen zijn verdeeld, laten we maar eens kijken hoe de opstelling er morgen uit ziet en wat het uiteindelijke spel zal zijn.
:thumbsup
Citaat van: richard op december 18, 2013, 08:52:15
door zulke domme antwoorden weet ik weer waarom ik hier niet zo vaak meer post!!
Euh.. Niet zo vaak?
Citaat van: richard op december 18, 2013, 08:52:15
door zulke domme antwoorden weet ik weer waarom ik hier niet zo vaak meer post!!
Door zulke domme antwoorden weet ik weer waarom ik het niet erg vind dat jij hier niet zo vaak meer post!!
Citaat van: richard op december 18, 2013, 08:54:46
whaaaaaaaaaaaaaaaaa must die eens even verdiepen in wedstrijden en trainingen en analyses van trainers en de insteek van de trainers op wat voor manier een wedstrijd in te gaan!!
Gedaan. Vertel me nu maar welke wedstrijden wie op 10 heeft gespeeld.
Citaat van: Yellow Army op december 18, 2013, 17:11:24
Gedaan. Vertel me nu maar welke wedstrijden wie op 10 heeft gespeeld.
Als je de wedstrijden bekijkt, dan zie je in het begin dat zowel bakker als Ritzmaier op de goede momenten achter hemmen speelt. Van de 2 is Ritzmaier de speler met de meeste dreiging.
Maar ook na vanavond moeten we de conclusie trekken dat het wat creëeren van kansen erg nihil is. Ik zie de wedstrijd tegen NAC ook met enig angst en beven tegemoet. Ik vrees dat we na het weekend de rode lantaren drager zijn. Want zo weinig creëeren en zo knullig goals tegen krijgen geeft mij weinig hoop op de goede afloop.
Citaat van: legeips op december 18, 2013, 22:02:17
Want zo weinig creëeren en zo knullig goals tegen krijgen geeft mij weinig hoop op de goede afloop.
Zolang je zelf genoeg scoort is het knullig tegen krijgen van een goal niet zo'n issue (zie Eagles), wij hebben echter voorin niets in te brengen.
Citaat van: Daddy T. op december 18, 2013, 22:06:03
Zolang je zelf genoeg scoort is het knullig tegen krijgen van een goal niet zo'n issue (zie Eagles), wij hebben echter voorin niets in te brengen.
I rest my case..
Voorhoede Feldballe-Barto-Cristovao pffffff.
Wat een rommelig zootje, heb vrijwel geen goede aanval gezien.
Hopelijk in januari voorhoede Tighadouini- Hemmen- de Sa; Meer scorend vermogen, betere voorzetten
Wordt het niet eens tijd dat we grote partijen gaan doen op trainingen......sterker worden elkaar aanpakken en de waarheid durven te zeggen en belangrijkste.....ingrijpen op het moment dat het fout gaat en niet achteraf......!! Had er veel vertrouwen in maar zoals het nu al weken gaat.......arts syndroom!!
Heeft er niks mee te maken. Kwaliteit!
Citaat van: SCCRulez op december 18, 2013, 23:37:39
Voorhoede Feldballe-Barto-Cristovao pffffff.
Wat een rommelig zootje, heb vrijwel geen goede aanval gezien.
Hopelijk in januari voorhoede Tighadouini- Hemmen- de Sa; Meer scorend vermogen, betere voorzetten
Voorhoede met Lukoki Barto en Ritzmaier in de 1e helft wordt ik ook niet vrolijk van.
en ja Tighadouini - Hemmen - de Sa kan een better combinatie worden.
En waar is de lef om naar voren te spelen gebleven.
Tikkie terug tikkie breed :O
Citaat van: De Gast op december 19, 2013, 07:06:39
Heeft er niks mee te maken. Kwaliteit!
Sorry, dat vind ik onzin. Je kunt altijd trainen op vaste patronen en daar is een 11 tegen 11 partijvorm een hele goede oefening voor.
Citaat van: De Gast op december 19, 2013, 07:06:39
Heeft er niks mee te maken. Kwaliteit!
Kwaliteit eens maar je moet verder als groep en sterker worden......
Toon eens lef en wissel eens aanvallend man!
1-0 achter en dan 2 verdedigers erbij gooien, ik zal het wel niet snappen....
Zet Oebele er eens bij achter Hemmen!!
Citaat van: AL op december 21, 2013, 22:04:48
Toon eens lef en wissel eens aanvallend man!
1-0 achter en dan 2 verdedigers erbij gooien, ik zal het wel niet snappen....
Zet Oebele er eens bij achter Hemmen!!
Dijkstra speelde niet achterin, maar bracht zowaar iets meer voetbal. Balvaster en meer overzicht. En ook vBoxel als stormram kan ik wel begrijpen....
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2013, 22:13:08
Dijkstra speelde niet achterin, maar bracht zowaar iets meer voetbal. Balvaster en meer overzicht. En ook vBoxel als stormram kan ik wel begrijpen....
Na de 1-0, maar eigenlijk al in de rust zou ik Oebele brengen.
Is toch de enige speler in de selectie die een steekbal kan geven en uit het niets iets moois uit de hoed kan toveren.
Nu speelde we (uitezonderd de 1e 5 minuten) om niet te verliezen.
Lodeweges wil er spelers bij hebben
http://nos.nl/video/589555-lodeweges-wil-er-spelers-bij-hebben.html (http://nos.nl/video/589555-lodeweges-wil-er-spelers-bij-hebben.html)
Citaat van: Tukker op december 21, 2013, 22:52:02
Lodeweges wil er spelers bij hebben
http://nos.nl/video/589555-lodeweges-wil-er-spelers-bij-hebben.html (http://nos.nl/video/589555-lodeweges-wil-er-spelers-bij-hebben.html)
goh....verrassend.
Citaat van: Tukker op december 21, 2013, 22:52:02
Lodeweges wil er spelers bij hebben
http://nos.nl/video/589555-lodeweges-wil-er-spelers-bij-hebben.html (http://nos.nl/video/589555-lodeweges-wil-er-spelers-bij-hebben.html)
Dat willen alle trainers, zeker als ze verliezen. Maar je bent niet voor niks trainer. Je moet zorgen dat wat je hebt beter wordt en zeker niet minder.
Citaat van: kgscc op december 21, 2013, 23:35:01
Dat willen alle trainers, zeker als ze verliezen. Maar je bent niet voor niks trainer. Je moet zorgen dat wat je hebt beter wordt en zeker niet minder.
Op zich is dat waar, maar je moet ook tot de conclusie komen dat Cambuur kwaliteit mist om in de eredivisie te overleven. Wel opvallend: de TS krijgt Lukoki maar niet aan de praat en ik begrijp nog steeds niet waarom Feldballe is aangetrokken. Komt duidelijk handelingssnelheid tekort. Komt uberhaupt snelheid tekort. Je zou zeggen; dat zie je na 1 training. Maar goed. Een speler aantrekken die blijkt tegen te vallen, dat overkomt iedere club..
Je mist een jongen als Ritzmaier gisteravond. De missing link tussen midden en aanval.
Je kan duidelijk de vinger niet op de zere plek leggen. Helaas hebben we geen geld voor een nieuwe, ander had je van mij de witte zakdoek gekregen
De hele TS geeft compleet gefaald! De hele voorhoede op hemmen na deugt niet. Simpel. We hebben inweze zonder vleugels gespeeld! Posities werden notabene opgevuld door anderen! Gemiste kans.
Citaat van: AL op december 21, 2013, 22:04:48
Toon eens lef en wissel eens aanvallend man!
1-0 achter en dan 2 verdedigers erbij gooien, ik zal het wel niet snappen....
Zet Oebele er eens bij achter Hemmen!!
Oebele had waar meer vertrouwen moeten hebben een wat vaker opgesteld, weet zeker dat hij Hemmen beter kan bedienen dan die lui die nu op de vleugels stonden.
Citaat van: Tanjajeah op december 21, 2013, 23:45:28
Op zich is dat waar, maar je moet ook tot de conclusie komen dat Cambuur kwaliteit mist om in de eredivisie te overleven. Wel opvallend: de TS krijgt Lukoki maar niet aan de praat en ik begrijp nog steeds niet waarom Feldballe is aangetrokken. Komt duidelijk handelingssnelheid tekort. Komt uberhaupt snelheid tekort. Je zou zeggen; dat zie je na 1 training. Maar goed. Een speler aantrekken die blijkt tegen te vallen, dat overkomt iedere club..
Lukoki krijgt zichzelf niet aan de praat. Zo makkelijk alles op de ts af te schuiven. De ts is prima. Het niveau van een aantal basisspelers houdt niet over op eredivisie niveau. Kun je trainen en lullen wat je wilt; dan haal je niet meer in. Enige manier is versterkingen. Als trainer ben je vaak ook maar zo goed als je materiaal. Ik vind Lodeweges een toptrainer, hij laat zich niet gekmaken. Wat had je dan liever! Type als McDonald of gert kruys???
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Citaat van: Leovardia op december 22, 2013, 09:30:59
Lukoki krijgt zichzelf niet aan de praat. Zo makkelijk alles op de ts af te schuiven. De ts is prima. Het niveau van een aantal basisspelers houdt niet over op eredivisie niveau. Kun je trainen en lullen wat je wilt; dan haal je niet meer in. Enige manier is versterkingen. Als trainer ben je vaak ook maar zo goed als je materiaal. Ik vind Lodeweges een toptrainer, hij laat zich niet gekmaken. Wat had je dan liever! Type als McDonald of gert kruys???
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Dat kun je de TS dan toch aanrekenen, als er spelers HET niveau niet halen? Ik kraak de complete TS bijvoorbeeld niet af, maar ik vind wel dat er verkeerde keuzes zijn gemaakt. Onze flanken zijn gewoon te dun bezet geweest.
Lodeweges had gisteren een paar wissels die ik niet snapte.
Als Lukoki 22 wedstrijden MOET spelen omdat hij anders veel duurder wordt qua huur zoals sommigen zeggen, dan kan ik me inleven dat hij nog opgesteld staat. Maar hij heeft mij niet kunnen overtuigen al die wedstrijden, dus eruit SVP na de 22 wedstrijden.
De TS kun je wel aanrekenen dat ze v Brakel elke week weer opstellen.
Dan heb je met Makrini 2 controleurs en domweg te weinig voetbal, diepgang en scorend vermogen (als we die al hadden) op het middenveld!!
Ok, voorin kom je gruwlijk tekort en dat zeiden de meesten al aan het begin van het seizoen.
Toch vind ik dat Dwight steeds meer het accent legt op het niets weggeven ipv voor uit te voetballen.
Gisteren ook weer spelen om niet te verliezen en verdedigende wissels brengen.
Laat de rollen maar omdraaien: Henk hoofdtrainer en Dwight assistent.
Je moet het interview met deze man eens terugluisteren van de wedstrijd tegen Groningen. Niks van wat hij daar beweert, brengt hij in de praktijk.
En ja hoor, daar beginnen we weer.
Citaat van: Cor op december 22, 2013, 10:02:06
En ja hoor, daar beginnen we weer.
En terecht, je kan natuurlijk ook oogkleppen ophouden tot in mei, alleen een beetje jammer dat het dan te laat is, vind je niet.
En ja hoor, daar gaan we nog een keer met een voorspelbare reactie van Harry L
Citaat van: Cor op december 22, 2013, 10:02:06
En ja hoor, daar beginnen we weer.
Hij hoeft van mij echt niet weg. Maar consequent is hij niet, daar gaat t mij om.
Citaat van: John Hiatt op december 22, 2013, 10:08:42
Hij hoeft van mij echt niet weg. Maar consequent is hij niet, daar gaat t mij om.
Noem mij 1 persoon die wel consequent is? Jij zit toch in de politiek? Volgens mij is er niemand inconsequenter als daar!
Citaat van: Cor op december 22, 2013, 10:06:52
En ja hoor, daar gaan we nog een keer met een voorspelbare reactie van Harry L
:koffie
Ik ben erg negatief de laatste weken. Zie even niet meer hoe ze dit willen keren.
Citaat van: Harry L. op december 22, 2013, 10:10:53
:koffie
Ik ben erg negatief de laatste weken. Zie even niet meer hoe ze dit willen keren.
Ik denk dat we hier na 7 wedstrijden na de winterstop weer hosanna roepen. 15 punter erbij en we staan op 31 punten. Alles weer vergeven en vergeten. Toch niet raar dat de TS er spelers bij wil, we hebben gewoon niet genoeg kwaliteit momenteel, zeker voorin
Citaat van: Destroyer op december 22, 2013, 09:39:24
Dat kun je de TS dan toch aanrekenen, als er spelers HET niveau niet halen?
Niet als spelers het basisniveau al niet hebben!! Lukoki geeft gisteren 4 x een foute pass gegeven over minder dan 5 meter. Als ie dribbelt kijkt ie meer naar de grond dan om Zich heen. Dat zijn basisvaardigheden die hij ontbeert.
Ik ben het met je eens dat er fouten gemaakt zijn mbt wissels en opstellingen, de staf zal er echter zo hun reden voor hebben, alhoewel ik dag ook anders zie. Maar deze mannen trainen elke dag met elkaar, dan zou je ook meer moeten weten dan de gemiddelde forumbezoeker hierzo lijkt mij.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Citaat van: Cor op december 22, 2013, 10:10:22
Noem mij 1 persoon die wel consequent is? Jij zit toch in de politiek? Volgens mij is er niemand inconsequenter als daar!
Daar is inconsequentie verheven tot moderne kunst. Overigens ben ik van mening dat we niet degraderen! Zoals ik hier al vaker heb gezegd, is winnen van 5 thuiswedstrijden bijna voldoende voor handhaving. En we pakken heus nog wel eens een uitwedstrijdje mee.
Citaat van: John Hiatt op december 22, 2013, 10:26:30
Daar is inconsequentie verheven tot moderne kunst. Overigens ben ik van mening dat we niet degraderen! Zoals ik hier al vaker heb gezegd, is winnen van 5 thuiswedstrijden bijna voldoende voor handhaving. En we pakken heus nog wel eens een uitwedstrijdje mee.
Moeten we wel directe versterkingen halen.
Als Dwight dan ook eindelijk gaat inzien dat Makrini en v Brakel één controleur teveel is, zijn er nog mogelijkheden om niet laatste te worden.
Directe handhaving lijkt mij uitgesloten.
Citaat van: Harry L. op december 22, 2013, 10:10:53
:koffie
Ik ben erg negatief de laatste weken. Zie even niet meer hoe ze dit willen keren.
De laatste weken? 52 weken bedoel je? :devil
Citaat van: John Hiatt op december 22, 2013, 10:08:42
Hij hoeft van mij echt niet weg. Maar consequent is hij niet, daar gaat t mij om.
Tja, als je tot de conclusie komt dat je geen aanvallende spelers van niveau hebt -Hemmen uitgezonderd- dan kún je niet eens aanvallend spelen.
Citaat van: AL op december 22, 2013, 10:31:05
Moeten we wel directe versterkingen halen.
Als Dwight dan ook eindelijk gaat inzien dat Makrini en v Brakel één controleur teveel is, zijn er nog mogelijkheden om niet laatste te worden.
Directe handhaving lijkt mij uitgesloten.
Als we een goede linksbuiten halen gaan we weer met Ritzmaier - Bakker - El Makrini op het middenveld spelen, lijkt me.
Citaat van: Collingwood op december 22, 2013, 12:47:38
Als we een goede linksbuiten halen gaan we weer met Ritzmaier - Bakker - El Makrini op het middenveld spelen, lijkt me.
Zou ik wel doen.
Het middenveld kon mij toen wel bekoren.
Overigens denk ik wel dat er nog een middenvelder komt en ik gok op Roorda.
Citaat van: AL op december 22, 2013, 12:49:33
Zou ik wel doen.
Het middenveld kon mij toen wel bekoren.
Overigens denk ik wel dat er nog een middenvelder komt en ik gok op Roorda.
Als dat gebeurt en als die zijn Excelsior-niveau weer oppikt hebben we best een aardig middenveld (zonder hem ook wel trouwens).
Doe mij van Hyfte maar, lijkt mij een prima speler om erbij te hebben!
Als er een middenvelder bij wordt gehaald dan zouden van Ooijen of Roorda goede opties zijn. Van Ooijen laat in JL zien dat hij daar te sterk voor is en toe is aan eredivisiewedstrijden. Roorda blijft wel afwachten, vond het (ondanks zijn trieste DKV verleden) wel sterke, creatieve middenvelder.
We hebben het over spelers halen! Maar wat nou als Leeuwin in de winterstop wordt verkocht? Heb gehoord dat hij mag praten met clubs. Dat zal toch ook niet ongemerkt kunnen... Dan hebben we in mijn ogen een groot probleem achterin. Maar wel een goede bankrekening. Dus moet Lodeweges weer wat doen....
Het tij keren lijkt mij heel moeilijk! Maar vind dat we een netjes aantal punten hebben gehaald voor de winterstop. Alleen Lodeweges moet nu niet alleen maar aan het eigen spelletje denken! Maar ook aan de punten met slecht voetbal.
Citaat van: Sakin op december 22, 2013, 20:19:52
We hebben het over spelers halen! Maar wat nou als Leeuwin in de winterstop wordt verkocht? Heb gehoord dat hij mag praten met clubs. Dat zal toch ook niet ongemerkt kunnen... Dan hebben we in mijn ogen een groot probleem achterin. Maar wel een goede bankrekening. Dus moet Lodeweges weer wat doen....
Het tij keren lijkt mij heel moeilijk! Maar vind dat we een netjes aantal punten hebben gehaald voor de winterstop. Alleen Lodeweges moet nu niet alleen maar aan het eigen spelletje denken! Maar ook aan de punten met slecht voetbal.
Als het waar is dat er een clausule van 8 ton in zijn contract staat dan geloof ik er niets van dat wij vertrekt. En als hij wel vertrekt voor 8 ton, dan heeft Cambuur mijn zegen.
Citaat van: Lore op december 22, 2013, 20:26:02
Als het waar is dat er een clausule van 8 ton in zijn contract staat dan geloof ik er niets van dat wij vertrekt. En als hij wel vertrekt voor 8 ton, dan heeft Cambuur mijn zegen.
Blieft mooi bij SCC en Dwight/ Henk gaan paar goeie versterkingen uit hoge hoed toveren met vd Belt!
Citaat van: Collingwood op december 22, 2013, 12:47:38
Als we een goede linksbuiten halen gaan we weer met Ritzmaier - Bakker - El Makrini op het middenveld spelen, lijkt me.
Dit lijkt mij ook het crusiale punt om herstel te krijgen. Weer een goede bezetting op het middenveld, is zelfs redelijk gelukt met Feldballe en Brands op links. Toen werd er gevoetbald van achter uit.
wanneer sluit de transfer periode eigenlijk (weet ik hoe lang we nog kunnen speculeren :y)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 22, 2013, 20:51:51
Dit lijkt mij ook het crusiale punt om herstel te krijgen. Weer een goede bezetting op het middenveld, is zelfs redelijk gelukt met Feldballe en Brands op links. Toen werd er gevoetbald van achter uit.
wanneer sluit de transfer periode eigenlijk (weet ik hoe lang we nog kunnen speculeren :y)
Tot 31 jan volgens mij. Absoluut zorgen voor goede linksbuiten. Brands exit, de Graaf verhuren, evt Barto/ Schokker verhuren, spits er bij en zou mooi zijn een goede concurrent voor Lukoki erbij te halen, die evt ook op middenveld kan.
en as ferdediger en as kieper as Nienhuis rood krijgt
Citaat van: piene hassus op december 23, 2013, 15:08:16
en as ferdediger en as kieper as Nienhuis rood krijgt
Dan spelen wij met 9 man 8P
Citaat van: Lore op december 22, 2013, 20:26:02
Als het waar is dat er een clausule van 8 ton in zijn contract staat dan geloof ik er niets van dat wij vertrekt. En als hij wel vertrekt voor 8 ton, dan heeft Cambuur mijn zegen.
3 ton
Volgens Geert van Tuinen (in het wedstrijdverslag tegen utrecht) was het 8 ton
Citaat van: Tanjajeah op december 21, 2013, 23:45:28
Op zich is dat waar, maar je moet ook tot de conclusie komen dat Cambuur kwaliteit mist om in de eredivisie te overleven. Wel opvallend: de TS krijgt Lukoki maar niet aan de praat en ik begrijp nog steeds niet waarom Feldballe is aangetrokken. Komt duidelijk handelingssnelheid tekort. Komt uberhaupt snelheid tekort. Je zou zeggen; dat zie je na 1 training. Maar goed. Een speler aantrekken die blijkt tegen te vallen, dat overkomt iedere club..
Ik bedoel meer dat je wel kan praten over dat je nieuwe spelers wil, maar dat je dat intern moet doen omdat je op dit moment moet werken met de groep spelers die er nu zijn. Leuk dat gepraat van Lodeweges over een nieuwe linksbuiten, maar de spelers die er nu worden neergezet moeten het doen en niet iemand die misschien komt.
Lees dit maar even een goede kijk op het spelletje goede voornemen in 2014
http://www.debutenpost.nl/?p=1433#sthash.qzscHVUz.dpbs
Citaat van: Paderu op december 26, 2013, 13:17:18
Lees dit maar even een goede kijk op het spelletje goede voornemen in 2014
http://www.debutenpost.nl/?p=1433#sthash.qzscHVUz.dpbs
Snap dan niet waarom hij de laatste tijd zo verdedigend speelt en vooral zo verdedigend wisselt.
Jongens, deze site staat bomvol broodje aap verhalen.....
Geef eens gas softie, de spelers moeten nu wel eens weten waar ze aan toe zijn..............
Citaat van: wiekie1969 op december 28, 2013, 04:08:40
Geef eens gas softie, de spelers moeten nu wel eens weten waar ze aan toe zijn..............
Dat zijn een paar mooie opbouwende opmerkingen wiekie :insane :_schater
Ik hoop echt dat men hier ook komt om aanvullende info op te doen 8P :_schater
Citaat van: Tukker op december 28, 2013, 09:42:02
Dat zijn een paar mooie opbouwende opmerkingen wiekie :insane :_schater
Ik hoop echt dat men hier ook komt om aanvullende info op te doen 8P :_schater
Dat hij eens harder moet optreden .Vooral op de training .Als bijv Lukoki 10 x verkeerd kaatst [zoals tegen rkc] moet de trainer of hem wisselen of hem op zijn flikker geven
Heb vertrouwen in de technische staf,alleen nog een speler met n grote persoonlijkheid erbij ala Mark de Leeuwarder/Sandor vd Heide/Youri Rose dan gaat t goedkomen! :scc
Ja ik heb er ook wel vertrouwen in. Ik ben ook van mening dat de juiste mensen aan het roer staan bij cambuur momenteel, het is wel eens anders geweest.
Citaat van: Baresi op december 31, 2013, 19:15:15
Heb vertrouwen in de technische staf,alleen nog een speler met n grote persoonlijkheid erbij ala Mark de Leeuwarder/Sandor vd Heide/Youri Rose dan gaat t goedkomen! :scc
Doe er direct maar 2 dan, 1 is zo kwetsbaar. Ik heb er ook vertrouwen in, hangt wel veel af van de start.
Beste man hoe kun je nu zeggen dat we bij vlagen goed gespeeld hebben, arts uitspraken, het was dramatisch en ik zie geen licht aan einde tunnel!!
Nog even en de volgende hetze barst alweer los.
Inderdaad.. echt kansloos zulke gasten ;(
Citaat van: richard op januari 13, 2014, 00:13:23
Beste man hoe kun je nu zeggen dat we bij vlagen goed gespeeld hebben, arts uitspraken, het was dramatisch en ik zie geen licht aan einde tunnel!!
Zwaar leven dan :zucht Maak je niet zo druk. komt allemaal goed
Een oefenwedstrijd zegt niks! Pas als het om het echie gaat dan kan je oordelen. Ik heb er wel vertrouwen in!
Maar een oefenpot ja.. zomeravond voetbal was het bij tijd en wijle
Citaat van: SCC-J op januari 13, 2014, 00:50:14
Nog even en de volgende hetze barst alweer los.
rustig maar,het is pas een "hetze" als er een hele club in opstand komt en dat gaat met deze trainer en staf echt niet gebeuren.
btw,richard zegt ook niks bijzonders.
zoals altijd..... ;)
Let maar op jonge, die dwight denkt anders over voetbal dan rest van de staf!! Dussssssss.......
Citaat van: richard op januari 13, 2014, 13:20:40
Let maar op jonge, die dwight denkt anders over voetbal dan rest van de staf!! Dussssssss.......
Onze zeer gewaardeerde Arts vertrekt
De huidige staf (minus Dwight) neemt het over
Vanaf wedstrijd 1 is het spel en de beleving anders (ook tegen Almere uit hadden we na 15 minuten al 2 of 3x gecoord moet hebben)
Cambuur komt in een flow en wordt kampioen
Dwight aan het roer, maar de invloed van de flow en de rest van de staf is nog merkbaar
Het spel en de beleving is gelijk (of beter) aan dat van het einde van de JL periode
De invloed van Dwight wordt groter
Het spel en de beleving worden minder
De ingrepen van de staf worden behoudender en meer gericht op resultaat dan op prestatie
Het spel en de beleving worden slechter
Maar het kan natuurlijk ook gewoon het natuurlijke gevolg van degradatievoetbal zijn :|
Citaat van: richard op januari 13, 2014, 13:20:40
Let maar op jonge, die dwight denkt anders over voetbal dan rest van de staf!! Dussssssss.......
Dan flikkeren we dwight toch rond maart eruit, worden we alsnog kampioen met HdJ aan het roer!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 13, 2014, 13:43:23
Onze zeer gewaardeerde Arts vertrekt
De huidige staf (minus Dwight) neemt het over
Vanaf wedstrijd 1 is het spel en de beleving anders (ook tegen Almere uit hadden we na 15 minuten al 2 of 3x gecoord moet hebben)
Cambuur komt in een flow en wordt kampioen
Dwight aan het roer, maar de invloed van de flow en de rest van de staf is nog merkbaar
Het spel en de beleving is gelijk (of beter) aan dat van het einde van de JL periode
De invloed van Dwight wordt groter
Het spel en de beleving worden minder
De ingrepen van de staf worden behoudender en meer gericht op resultaat dan op prestatie
Het spel en de beleving worden slechter
Maar het kan natuurlijk ook gewoon het natuurlijke gevolg van degradatievoetbal zijn :|
Een promovendus start meestal erg goed en zakt daarna weg. Heeft hier niets mee te maken.
De voorhoede is/was gewoon veel te matig, daar kan Dwight ook niet zoveel aan doen.
Citaat van: Collingwood op januari 13, 2014, 19:41:56
De voorhoede is/was gewoon veel te matig, daar kan Dwight ook niet zoveel aan doen.
Backs die begin seizoen opkwamen....NU?
Doorschuivende mensen begin dit seizoen....NU?
Korter op de man begin seizoen......NU?
Meer beleving.......NU?
Meer strijd......NU?
Dwight is een angsthaas en de trainingen zijn ook zwaar eentonig!!!
Dikke onruststoker.
Niks anders te doen?
Citaat van: richard op januari 13, 2014, 21:10:32
Backs die begin seizoen opkwamen....NU?
Doorschuivende mensen begin dit seizoen....NU?
Korter op de man begin seizoen......NU?
Meer beleving.......NU?
Meer strijd......NU?
Dwight is een angsthaas en de trainingen zijn ook zwaar eentonig!!!
Arts of Menzo terug halen? Of kan geen enkele trainer het (langere tijd) goed doen bij je?
Zie liever Henk als hoofdtrainer, maar dat is mijn mening.
Citaat van: AL op januari 13, 2014, 22:05:27
Zie liever Henk als hoofdtrainer, maar dat is mijn mening.
Waarom?
Ja idd waarom
Die man doet het prima
Tsja staan geen linker rijtje maar ook met henk krijg je dat niet
Mensen moeten eens ophouden spelers ej trainer gelijk af te branden met dat negatieve gedoe bah
Citaat van: richard op januari 13, 2014, 21:10:32
Dwight is een angsthaas en de trainingen zijn ook zwaar eentonig!!!
Wat een zwaar leven zul jij hebben ;( altijd en alleen maar negatief. ELKE trainer die hier heeft gewerkt ben jij een hetze tegen begonnen, stumper.
Ik vind Dwight een goede trainer, maar als het onder hem niet gaat lukken, dan ben ik er zeker voor, om dan Henk enkele weken voor de groep te gaan zetten, om zo Cambuur in de Eredivisie te houden. Dwight hoeft voor mij niet weg.
Citaat van: PePe op januari 13, 2014, 22:58:21
Ik vind Dwight een goede trainer, maar als het onder hem niet gaat lukken, dan ben ik er zeker voor, om dan Henk enkele weken voor de groep te gaan zetten, om zo Cambuur in de Eredivisie te houden. Dwight hoeft voor mij niet weg.
Maar wat is er mis met de prestaties van Dwight tot nu toe dan? Wij hebben een van de kleinste begrotingen en maar 1 doel, niet degraderen. Dat kan ook via playoffs
Citaat van: Lore op januari 13, 2014, 23:01:25
Maar wat is er mis met de prestaties van Dwight tot nu toe dan? Wij hebben een van de kleinste begrotingen en maar 1 doel, niet degraderen. Dat kan ook via playoffs
Wud wakker, we mutte d'r in blieve, ten koste van alles! (even aan de kant is helemaal niet erg)
Late we hope, dat dit niet nodig is!!
Reageer eens op de punten die Richard aangeeft .Hij heeft op alle pnt gelijk .Ik kan niet oordelen over trainingen maar wel over de wedstr . Ik wil niet zeggen dat Dwight weg moet .
Citaat van: sunderland op januari 13, 2014, 23:13:31
Reageer eens op de punten die Richard aangeeft .Hij heeft op alle pnt gelijk .Ik kan niet oordelen over trainingen maar wel over de wedstr . Ik wil niet zeggen dat Dwight weg moet .
We komen punten te kort. (ik meende dat dit wel bekend was)
Dwight hoeft voor mij ook niet weg, maar geeft Henk de regie even als het nodig is om Cambuur in de eredivisie te houden. (liever niet via de play-offs)
hoeft voor mij oek niet weg maar wat richard zegt klopt toch wel de laatste 5 a 6 wedstrijden zitten we er niet
meer zo boven op als de 1e 10 wedstrijden en lijkt de durf om te voetballen weg.en dat komt denk ik omdat we
te veel inzakken.zag je zondag tegen graafschap oek 1e helft stonden we helemaal verkeerd 2e helft speelden
we meer naar voren en waren er meer spelers die fel waren en dan dwing je meer af en krijg je het publiek ook meer
achter je.
ritzmaierop 10 v brakel en makrini er achter de boel regelen kanten wat open laten voor opkomende backs.
achter in 1 op 1 durven spelen en het initiatief pakken.
zet voorin maar lukoki cristovao en manu neer dan krijgt de eagels er de handen vol aan.
Citaat van: Treb op januari 13, 2014, 22:43:25
Wat een zwaar leven zul jij hebben ;( altijd en alleen maar negatief. ELKE trainer die hier heeft gewerkt ben jij een hetze tegen begonnen, stumper.
Reageer gewoon op mijn punten dan juh mafkees!!
TS vertrouwen geven, spelers vertrouwen geven. We waren zelf als publiek ook niet echt in vorm de laatste thuiswedstrijden; moeten wij dan ook vertrekken? Komende thuiswedstrijden als publiek een sterke 12e man vormen, hoe ze ook voetballen. En GEEN eigen spelers afbranden/ uitfluiten GVD! :0=
Ut is gewoon heel simpel, de AANVAL is nog altied de beste verdediging.
Citaat van: Lore op januari 13, 2014, 23:01:25
Maar wat is er mis met de prestaties van Dwight tot nu toe dan? Wij hebben een van de kleinste begrotingen en maar 1 doel, niet degraderen. Dat kan ook via playoffs
Het voetbal is weg......en hoe komt dat? Geef daar eens uitleg over als je wilt?
Citaat van: Treb op januari 13, 2014, 22:43:25
Wat een zwaar leven zul jij hebben ;( altijd en alleen maar negatief. ELKE trainer die hier heeft gewerkt ben jij een hetze tegen begonnen, stumper.
En vwb arts is het gelukt met als gevolg......KAMPIOEN |:)
Citaat van: richard op januari 14, 2014, 00:11:52
En vwb arts is het gelukt met als gevolg......KAMPIOEN |:)
Juust, dan hadden we nog in de JL sitten!!
Citaat van: richard op januari 14, 2014, 00:08:09
Het voetbal is weg......en hoe komt dat? Geef daar eens uitleg over als je wilt?
Verlies van vertrouwen door veelvuldig missen van kansen door een, voor eredivisiebegrippen, veel te lichte aanval. Eerste wedstrijden voor andere ploegen verrassend fris voetballend SCC; latere wedstrijden tegenstanders er meer op ingesteld. Tegen bijv Twente, Feyenoord wel het spel, niet de goals/punten. Dat demoraliseert, daar kan ook Dwight weinig aan veranderen. Ik vind Henk een fantastische kerel maar ook hij had hier niet veel meer uit kunnen halen.
Stanley wel.
:proost
Citaat van: SCCRulez op januari 14, 2014, 00:07:14
TS vertrouwen geven, spelers vertrouwen geven. We waren zelf als publiek ook niet echt in vorm de laatste thuiswedstrijden; moeten wij dan ook vertrekken? Komende thuiswedstrijden als publiek een sterke 12e man vormen, hoe ze ook voetballen. En GEEN eigen spelers afbranden/ uitfluiten GVD! :0=
Citaat van: richard op januari 13, 2014, 21:10:32
Backs die begin seizoen opkwamen....NU?
Doorschuivende mensen begin dit seizoen....NU?
Korter op de man begin seizoen......NU?
Meer beleving.......NU?
Meer strijd......NU?
Eerste twee punten mag je de trainer aanrekenen. Overige zaken moet je bij de spelers zijn, R.
Verder wil ik de opmerking maken dat het vrijblijvende er af is.
Het is nog altijd een combinatie van factoren R,
Vertrouwen, vorm(verlies), blessures en schorsingen hebben heel veel invloed op dit elftal gehad voor de winterstop. Het mooie is dat dit ook zomaar teniet gedaan kan worden met een lekkere overwinning op GAE of nog beter, op het Hobbitvolkje.
Citaat van: SCCRulez op januari 14, 2014, 00:07:14
TS vertrouwen geven, spelers vertrouwen geven. We waren zelf als publiek ook niet echt in vorm de laatste thuiswedstrijden; moeten wij dan ook vertrekken? Komende thuiswedstrijden als publiek een sterke 12e man vormen, hoe ze ook voetballen. En GEEN eigen spelers afbranden/ uitfluiten GVD! :0=
Laten we daar eens mee beginnen, want wij zelf waren drama!
Citaat van: SCCRulez op januari 14, 2014, 00:29:45
Verlies van vertrouwen door veelvuldig missen van kansen door een, voor eredivisiebegrippen, veel te lichte aanval. Eerste wedstrijden voor andere ploegen verrassend fris voetballend SCC; latere wedstrijden tegenstanders er meer op ingesteld. Tegen bijv Twente, Feyenoord wel het spel, niet de goals/punten. Dat demoraliseert, daar kan ook Dwight weinig aan veranderen. Ik vind Henk een fantastische kerel maar ook hij had hier niet veel meer uit kunnen halen.
De omslag is geweest ritzmaier op links en van Brakel erin ende behoudenheid van de achterhoede in opdracht van de trainer maar goed ieder zijn mening, de te lichte aanval klopt zeker!!
Citaat van: poelie-lwd op januari 14, 2014, 07:03:55
Het is nog altijd een combinatie van factoren R,
Vertrouwen, vorm(verlies), blessures en schorsingen hebben heel veel invloed op dit elftal gehad voor de winterstop. Het mooie is dat dit ook zomaar teniet gedaan kan worden met een lekkere overwinning op GAE of nog beter, op het Hobbitvolkje.
Het is altijd een combinatie maar het begint altijd wel ergens en ja daar mag een ieder zijn mening over hebben, voor zondag hebben we een groot probleem als er geen spits bij komt!!
Citaat van: richard op januari 14, 2014, 08:56:19
Het is altijd een combinatie maar het begint altijd wel ergens
Ik heb niet het idee dat het bij de trS is begonnen, ik twijfel er wel aan of ze er genoeg mee hebben gedaan om het weer terug te draaien. Als je spel wilt met durf en risico, dan moet je ze belonen voor spel met durf en risico. En niet belonen voor risicoloos en foutloos spel.
Morgen vol gas trainer, niet weer op een puntje spelen zoals de laatste weken. Met dat angsthazen voetbal gaan we het sowieso niet redden.
http://www.vi.nl/nieuws/lodeweges-verkleint-achterstand-op-koploper-bosz.htm
De Friese derby was er ook voor de trainers een met grote verschillen. Dwight Lodeweges scoorde het hoogste, en Marco van Basten het laagste cijfer in de Eredivisie.
SC Cambuur beleefde zondag een heerlijke middag door overtuigend de eeuwige rivaal SC Heerenveen opzij te zetten (3-1). Dat kan voor een belangrijk deel op conto geschreven worden van Lodeweges. De Canadees kreeg een acht voor zijn bijdrage aan de Friese derby.
Lodeweges verkleinde met dat cijfer de achterstand in het VI-trainersklassement op koploper Peter Bosz. De Gelderse derby tegen NEC (1-1) leverde de Vitesse-coach niet meer op dan een zes. Zijn gemiddelde zakte daardoor naar 6,75, tegen 6,58 voor Lodeweges.
De trainer van SC Cambuur neemt dankzij zijn goede score de tweede plaats over van Erwin van de Looi, die afgelopen weekend niet in actie kwam door de afgelasting van FC Groningen-FC Twente wegens sneeuwval.
Tegelijkertijd was het juist SC Heerenveen-collega Marco van Basten die het laagste cijfer van de twintigste speelronde kreeg toebedeeld. De oud-international scoorde een onvoldoende voor zijn bijdrage.
Van Basten was niet de enige met een vier afgelopen weekend. Nebojsa Gudelj kreeg dezelfde beoordeling voor zijn coaching van NAC Breda tegen PEC Zwolle, dat zaterdag met 1-2 won in het Rat Verlegh-stadion. De Bosniër werd door dat cijfer ook de nieuwe hekkensluiter van het VI-trainersklassement. ADO-trainer Maurice Steijn, succesvol met zijn ploeg door Feyenoord te verslaan, ging aan hem voorbij.
Mooi stukje! :)
Ik vind het een lijst van niks. Je ziet, zodra een ploeg verliest, dat een trainer zakt op de lijst. Kan ie het nog zo goed tactisch voor elkaar hebben, als de spelers het in het veld niet oppakken, schiet je er niets mee op.
Citaat van: clint op januari 27, 2014, 11:44:08
Ik vind het een lijst van niks. Je ziet, zodra een ploeg verliest, dat een trainer zakt op de lijst. Kan ie het nog zo goed tactisch voor elkaar hebben, als de spelers het in het veld niet oppakken, schiet je er niets mee op.
Wij hebben toch al wat wedstrijden verloren en toch staat Lodeweges 2e. Maar ik snap wel waar je heen wilt :proost
Lodeweges 2e? Toplijst |:)
Citaat van: clint op januari 27, 2014, 11:44:08
Ik vind het een lijst van niks. Je ziet, zodra een ploeg verliest, dat een trainer zakt op de lijst. Kan ie het nog zo goed tactisch voor elkaar hebben, als de spelers het in het veld niet oppakken, schiet je er niets mee op.
Aan de andere kant, je kunt ook best een hoog cijfer krijgen wanneer je verliest. Zolang je team met aanvallende intenties ten strijde trekt zal dat -mits er deskundigen aanwezig zijn- hoger beoordeeld worden.
vanmiddag weer een training gezien van lodeweges ,,die man heeft prima oefenstof hoor.meer dan ik hier van welke andere
trainer ook maar heb gezien..de bedoelingen zijn duidelijk en daar houdt ie aan vast.dat het er soms niet uit komt in wedstrijden
komt omdat spelers eens hun dag niet hebben of de tegenstander gewoon beter is.
als je het goed bekijkt hebben we in de competitie al1 tegen d.haag en nac uit weinig vertellen gehad en na de 1-0 uit
bij Vitesse ook niet meer.verder doen we alle wedstrijden goed mee of zijn zelfs beter.het team staat meestal vrij goed.
met nienhuis droste vd laan bijker hemmen el makrini en bakker voor een groot gedeelte toch met 7 spelers die vorig
jaar gewoon 1e div speelden.
met manu ogbeche hebben we nu 2 goeie versterkingen er bij gekregen waardoor de hele groep weer op een hoger niveau
komt en de training ook beter worden.ook mulders is er bij en oepie is weg maar we kunnen nu ook 11 tegen 11 spelen op
de training. lekker rustig door werken met zijn allen dan moet het goed komen.
Citaat van: denistel op januari 29, 2014, 17:25:53
vanmiddag weer een training gezien van lodeweges ,,die man heeft prima oefenstof hoor.meer dan ik hier van welke andere
trainer ook maar heb gezien..de bedoelingen zijn duidelijk en daar houdt ie aan vast.dat het er soms niet uit komt in wedstrijden
komt omdat spelers eens hun dag niet hebben of de tegenstander gewoon beter is.
als je het goed bekijkt hebben we in de competitie al1 tegen d.haag en nac uit weinig vertellen gehad en na de 1-0 uit
bij Vitesse ook niet meer.verder doen we alle wedstrijden goed mee of zijn zelfs beter.het team staat meestal vrij goed.
met nienhuis droste vd laan bijker hemmen el makrini en bakker voor een groot gedeelte toch met 7 spelers die vorig
jaar gewoon 1e div speelden.
met manu ogbeche hebben we nu 2 goeie versterkingen er bij gekregen waardoor de hele groep weer op een hoger niveau
komt en de training ook beter worden.ook mulders is er bij en oepie is weg maar we kunnen nu ook 11 tegen 11 spelen op
de training. lekker rustig door werken met zijn allen dan moet het goed komen.
Ik heb er steeds meer vertrouwen in |:)
Waarom B eruit voor hemmen? Meer fysiek? Vond dat B het goed deed als targetmen en had goed overzicht. Verder heeft hemmen veel minder voetbal inzich dan B
Mulders erin ?? Terwijl je bakker op de bank hebt ?
Makrini eruit voor dan als nog bakker ... Wat bij betreft had ritzmaier en van Moorsel wel gewisseld mogen worden. Makrini wissel zal dan te maken hebben met mogelijke schorsing .
Citaat van: SCC-J op februari 02, 2014, 16:31:36
Waarom B eruit voor hemmen? Meer fysiek? Vond dat B het goed deed als targetmen en had goed overzicht. Verder heeft hemmen veel minder voetbal inzich dan B
Mulders erin ?? Terwijl je bakker op de bank hebt ?
Makrini eruit voor dan als nog bakker ... Wat bij betreft had ritzmaier en van Moorsel wel gewisseld mogen worden. Makrini wissel zal dan te maken hebben met mogelijke schorsing .
Gezien hoeveel meters b. gemaakt had de eerste helft, liep constant door te jagen. Zat er op een gegeven moment wel doorheen.
Makrini was de meest logische wissel die ik kon bedenken, werden compleet overlopen en dan is er een kans dat Makrini geel pakt.
Citaat van: michello op februari 02, 2014, 16:36:45
Gezien hoeveel meters b. gemaakt had de eerste helft, liep constant door te jagen. Zat er op een gegeven moment wel doorheen.
Makrini was de meest logische wissel die ik kon bedenken, werden compleet overlopen en dan is er een kans dat Makrini geel pakt.
De wissel van Makrini was een goede zaak ivm met mogelijke schorsing.
Tegen psv graag Hemmen, Manu en Ogbeche voorin!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat weest zelf oek wel trainert!!!!!!!!!!!!!
Citaat van: wiekie1969 op februari 02, 2014, 20:00:07
Tegen psv graag Hemmen, Manu en Ogbeche voorin!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat weest zelf oek wel trainert!!!!!!!!!!!!!
ik ben voor, maar lukoki begint zowieso.
Ook wel logisch, lijkt me sterk dat Hemmen al een hele wedstrijd kan spelen.
Citaat van: Collingwood op februari 04, 2014, 13:40:34
Ook wel logisch, lijkt me sterk dat Hemmen al een hele wedstrijd kan spelen.
we gaan het zien morgen.
Ze waren schijtend benauwd voor Hemmen in Eindhoven man. Die man mut hoe dan ook spelen. Gvd, ze binne rijp voor de sloop dat psv!!!!
Citaat van: wiekie1969 op februari 04, 2014, 23:36:52
Ze waren schijtend benauwd voor Hemmen in Eindhoven man. Die man mut hoe dan ook spelen. Gvd, ze binne rijp voor de sloop dat psv!!!!
volgend jaar maar de eindhovense derby in de :jupiler league :zweep
Geachte Dwight. Kunnen wij een duidelijke uitleg krijgen waarom Van Moorsel niet speelde en Bakker wel? Die is er niet inderdaad, maar ik ben benieuwd naar uw beweegredenen
Paco er maar weer in zondag, spleer naar mijn hart. Het tenminste wat inzicht _O_
Citaat van: wiekie1969 op februari 06, 2014, 00:07:53
Paco er maar weer in zondag, spleer naar mijn hart. Het tenminste wat inzicht _O_
Paco verdiend zijn kans wel inderdaad, en als dwight het echt zo moeilijk vind kan ie paco en bakker allebei een helft laten spelen?
Lodeweges tegen Fox: ´De komende 3 wedstrijden zijn cruciaal. Daar willen we punten halen . Het liefst 12 maar dat is niet mogelijk´
Haha :)
Zwaar onder druk tegen Heracles. Mooie gelegenheid om te counteren. En dus zet je een supertrage Barto erin. Nee dat is tactisch wisselen. En bedankt. :|
Citaat van: De Gast op februari 09, 2014, 14:27:09
Zwaar onder druk tegen Heracles. Mooie gelegenheid om te counteren. En dus zet je een supertrage Barto erin. Nee dat is tactisch wisselen. En bedankt. :|
Hemmen wilde zelf wisselen. Barto logische vervanger, langzaam is ie niet! Had zelf liever Manu in de punt gezien en dan Schepers op links. Maar om hier Dwight nou op af te branden slaat nergens op, we zijn een ploeg die net gepromoveerd is en dus nog niet volwassen, dan trek je de punten niet over de streep. Dat komt wel.
Dan maar berusten in het feit dat we wedstrijden waarin we er goed voor staan niet kunnen uitspelen
Citaat van: De Gast op februari 09, 2014, 14:27:09
Zwaar onder druk tegen Heracles. Mooie gelegenheid om te counteren. En dus zet je een supertrage Barto erin. Nee dat is tactisch wisselen. En bedankt. :|
Barto kan juist duwen en sleuren. Hemmen was nergens.
Hemmen was barslecht, Barto of Schepers is lood om oud ijzer. Barto heeft het aardig gedaan, had alleen die ene kans wel iets beter mogen inschieten.
Je had Hemmen er in de rust al uit moeten halen, had bij een vierdeklasser nog geen potten kunnen breken. Als hij nu fit is dan is hij hopeloos uit vorm en hebben we er geen ene moer aan, wat een drama.
Citaat van: Collingwood op februari 09, 2014, 14:54:52
Hemmen was barslecht, Barto of Schepers is lood om oud ijzer. Barto heeft het aardig gedaan, had alleen die ene kans wel iets beter mogen inschieten.
Hij had hem moeten gelijk op Manu moeten geven, stond helemaal vrij. Maar ook hij had weer oogkleppen op en kijkt niet om zich heen (duidelijk zichtbaar in de herhaling).
Manu in de spits, schepers op de buiten, barto lekker jouw stoel warm laten maken.
Citaat van: DayDreamer op februari 09, 2014, 17:27:48
Manu in de spits, schepers op de buiten, barto lekker jouw stoel warm laten maken.
Jep..
Ik zie liever skepers of cristavao op de flank, dan dat gepruts van het wonder uit harkema..
Alleen jammer dat ie dan wel de enige spits was vandaag die de gevaarlijkste actie voor het doel maakte, he?...
Citaat van: legeips op februari 09, 2014, 18:56:27
Jep..
Ik zie liever skepers of cristavao op de flank, dan dat gepruts van het wonder uit harkema..
Zegt iemand die Le Sa hier wilt zien ... :_schater
Er wordt tot nu toe zo'n bange tactiek gehanteerd in uitwedstrijden. Waar heeft dat tot nu toe tot geleid (gelijd!)? Ik snap niet waarom er steeds weer zo ver naar achter wordt gelopen zodra de spelers/TS het gevoel hebben dat er een 'resultaat' staat. Tenenkrommend slecht spel volgt. Afgelopen zondag leek het wel alsof heracles vrij spel kreeg tot de 16 meter :?. Ja, dan vraag je er ook om.
Je ziet vaak dat we sterk beginnen. Er wordt goed druk gezet; iedereen zit er bovenop. De tussenstanden liegen er dan ook niet om: 0-1 tegen AZ, Twente, Heracles en 1-2 (?) tegen RKC. Maar gelijk na het doelpunt dan zie je het vaak helemaal inzakken. Het lijkt wel of de spelers niet weten wat ze moeten doen zodra ze voorstaan/gelijk in een uitwedstrijd. Alle ballen gaan tikje terug en iedereen rekt tijd. Lekker makkelijk voor de tegenstander. Zo laat je ze juist in het spel komen, en dat is ook wel gebleken om de voorbeelden van hierboven maar weer te gebruiken: AZ: volledig van de mat geveegd (zij hadden nog wel meer doelpunten verdiend), Twente in de tweede helft idem. Heracles miste dan net nog de kwaliteit om ons te overrompelen. Alsnog hadden ze het verdiend om met 3/4-1 te winnen. RKC was nog wel het ergste: 2-2 en zij kregen nog een rode kaart ergens in de 80ste minuut volgens mij. En we blijven gewoon traag spelen en rustig aan doen. Tevreden met een 2-2 bij RKC terwijl zij een rode kaart hebben!? Dat soort wedstrijden kan ons zomaar de kop kosten aan het einde van de competitie. In het algemeen: zodra we voor staan voel je het al aankomen dat de rest van de wedstrijd fokking hard billenknijpen wordt ;(.
De enige uitwedstrijd waarbij ik het gevoel had dat we echt meer hadden verdiend was tegen dkv en juist daar zetten we de hele wedstrijd vol druk, en dat was mss dan ook wel onze beste uitwedstrijd tot nu toe ondanks het resultaat.
Natuurlijk missen we de pure kwaliteit om te domineren in uitwedstrijden. Maar ik verlies liever twee derde van de tijd wedstrijden (dik) en dat je daarnaast af en toe wint door te 'domineren'.
Eigenlijk wil je schreeuwen bij een voorsprong: :0= LEEUWARDEN AANVALLEN GVD :0= Dat bange heeft ons bijna nog niks opgeleverd, behalve deze onverdiende punten: 0-0 eagles (100 voorzetten houtkoop en antonia + corners, goed weggekomen), 0-0 psv (toivonen 90ste min? + al die andere kansen), 2-2 rkc (gelijkwaardige wedstrijd, na rode kaart: Alles tikje terug! We staan 2-2 VOOR (!), OMG), Heracles (zegt genoeg dat ze 2x voor opendoel missen...).
Kan nog wel even doorgaan, maar dat bespaar ik jullie :insane
Ik vraag me af tot in hoeverre het teruglopen na een voorsprong een bewuste tactische keuze is van de TS (misschien is het eerder een mentaal probleem bij de spelers).
Daarnaast was er tegen AZ en Twente natuurlijk sowieso geen houden aan, die hebben simpelweg veel beter materiaal... Die waren dat zelf alleen even vergeten tot ze op achterstand werden gezet.
Tegen PSV waren we minimaal gelijkwaardig (en wellicht zelfs beter, ondanks de hemelsgrote kans van die Toivonen) en tegen de Egels waren we voor de rode kaart ook overheersend!
Iedere club tikt de bal terug, als ze voor staan. (je moet uiteraard wel op kansjes blijven loeren)
Persoonlijk zou ik dit liever bij een voorsprong van twee doelpunten doen.
In uutwedstrieden doeen we eerst goeed met maar in die koppen sit toch
op de 1 of andere manier zoiets van we ferlieze toch maar we heffe oons best
deen en we binne niet afgaan. SE KENNE UUTWEDSTRIEDEN WINNE
AS SE MET MEER SELFVERTROUWEN EN DURF UT VELD INGAAN, WANT DIE
TEGENSTANDERS SKIETE BIJ MEER LEF ALLEMAAL IN DE BROEK.
Dit kun je alleen doorbreken door éénmaal te winnen, dan is de druk eraf.
Citaat van: gewoon een fan op februari 12, 2014, 07:33:05
Dit kun je alleen doorbreken door éénmaal te winnen, dan is de druk eraf.
hoe mooi zou dat zijn als dat tegen groningen is |:)
Citaat van: Leovardiascc op februari 12, 2014, 13:35:24
hoe mooi zou dat zijn als dat tegen groningen is |:)
Fantastisch! En omdat dan de druk eraf ja spelen wij Ajax daarna ook van de mat
Citaat van: Lore op februari 12, 2014, 13:40:11
Fantastisch! En omdat dan de druk eraf ja spelen wij Ajax daarna ook van de mat
feyenoord ook maar gelijk wegspelen 8P
Citaat van: Leovardiascc op februari 12, 2014, 13:42:23
feyenoord ook maar gelijk wegspelen 8P
Als wij toch bezig zijn! Zou ook een leuk vervolg op Koningsdag geven!
Na de 3-1 thuiszege op PEC Zwolle is Dwight Lodeweges de nieuwe koploper in het VI-trainersklassement. De coach van SC Cambuur passeert Peter Bosz, die met Vitesse al vijf duels zonder overwinning is in de Eredivisie.
Lodeweges bezet met SC Cambuur na de 24ste speelronde een knappe veertiende plaats, maar de voorsprong op Roda JC Kerkrade bedraagt slechts vier punten. Komende zaterdag speelt de club uit Leeuwarden thuis tegen de hekkensluiter en kan dan opnieuw een stap zetten in de richting van lijfsbehoud. De Cambuur-fans hopen dan op een herhaling van zondag.
Tegen PEC Zwolle was de ploeg van Lodeweges ijzersterk en de trainer werd dan ook met een 7,5 beoordeeld, het beste van alle coaches in de Eredivisie. Daarmee stijgt de in Canada geboren oefenmeester naar de eerste plaats in het trainersklassement, waarin Peter Bosz (Vitesse) de tweede plaats bezet en Henk Fraser (ADO Den Haag) de nummer drie is. Die laatste is prima begonnen als opvolger van de ontslagen Maurice Steijn getuige de vier punten uit twee duels.
Citaat van: Lwdscc op februari 17, 2014, 12:25:55
Na de 3-1 thuiszege op PEC Zwolle is Dwight Lodeweges de nieuwe koploper in het VI-trainersklassement. De coach van SC Cambuur passeert Peter Bosz, die met Vitesse al vijf duels zonder overwinning is in de Eredivisie.
Lodeweges bezet met SC Cambuur na de 24ste speelronde een knappe veertiende plaats, maar de voorsprong op Roda JC Kerkrade bedraagt slechts vier punten. Komende zaterdag speelt de club uit Leeuwarden thuis tegen de hekkensluiter en kan dan opnieuw een stap zetten in de richting van lijfsbehoud. De Cambuur-fans hopen dan op een herhaling van zondag.
Tegen PEC Zwolle was de ploeg van Lodeweges ijzersterk en de trainer werd dan ook met een 7,5 beoordeeld, het beste van alle coaches in de Eredivisie. Daarmee stijgt de in Canada geboren oefenmeester naar de eerste plaats in het trainersklassement, waarin Peter Bosz (Vitesse) de tweede plaats bezet en Henk Fraser (ADO Den Haag) de nummer drie is. Die laatste is prima begonnen als opvolger van de ontslagen Maurice Steijn getuige de vier punten uit twee duels.
Hulde |:)
Citaat van: Lwdscc op februari 17, 2014, 12:25:55
Na de 3-1 thuiszege op PEC Zwolle is Dwight Lodeweges de nieuwe koploper in het VI-trainersklassement. De coach van SC Cambuur passeert Peter Bosz, die met Vitesse al vijf duels zonder overwinning is in de Eredivisie.
Lodeweges bezet met SC Cambuur na de 24ste speelronde een knappe veertiende plaats, maar de voorsprong op Roda JC Kerkrade bedraagt slechts vier punten. Komende zaterdag speelt de club uit Leeuwarden thuis tegen de hekkensluiter en kan dan opnieuw een stap zetten in de richting van lijfsbehoud. De Cambuur-fans hopen dan op een herhaling van zondag.
Tegen PEC Zwolle was de ploeg van Lodeweges ijzersterk en de trainer werd dan ook met een 7,5 beoordeeld, het beste van alle coaches in de Eredivisie. Daarmee stijgt de in Canada geboren oefenmeester naar de eerste plaats in het trainersklassement, waarin Peter Bosz (Vitesse) de tweede plaats bezet en Henk Fraser (ADO Den Haag) de nummer drie is. Die laatste is prima begonnen als opvolger van de ontslagen Maurice Steijn getuige de vier punten uit twee duels.
Zeker netjes!
en terecht, hij is de enige die zich niet als een idioot afreageert op de vierde man!
Beheerst, nuchter, realistisch, gentleman, ietwat saai, maar ontzettend veel verstand van voetbal.
Al vind ik wel dat we de rol van Henk niet moeten vergeten. Hij was het die voor een omslag in denken zorgde door uit te gaan van eigen kracht, vooruit te voetballen en baas te worden in eigen huis. In feite borduurt lodeweges daar nu op voort.
Citaat van: kapseltje op februari 11, 2014, 20:14:55
Er wordt tot nu toe zo'n bange tactiek gehanteerd in uitwedstrijden. Waar heeft dat tot nu toe tot geleid (gelijd!)? Ik snap niet waarom er steeds weer zo ver naar achter wordt gelopen zodra de spelers/TS het gevoel hebben dat er een 'resultaat' staat. Tenenkrommend slecht spel volgt. Afgelopen zondag leek het wel alsof heracles vrij spel kreeg tot de 16 meter :?. Ja, dan vraag je er ook om.
Je ziet vaak dat we sterk beginnen. Er wordt goed druk gezet; iedereen zit er bovenop. De tussenstanden liegen er dan ook niet om: 0-1 tegen AZ, Twente, Heracles en 1-2 (?) tegen RKC. Maar gelijk na het doelpunt dan zie je het vaak helemaal inzakken. Het lijkt wel of de spelers niet weten wat ze moeten doen zodra ze voorstaan/gelijk in een uitwedstrijd. Alle ballen gaan tikje terug en iedereen rekt tijd. Lekker makkelijk voor de tegenstander. Zo laat je ze juist in het spel komen, en dat is ook wel gebleken om de voorbeelden van hierboven maar weer te gebruiken: AZ: volledig van de mat geveegd (zij hadden nog wel meer doelpunten verdiend), Twente in de tweede helft idem. Heracles miste dan net nog de kwaliteit om ons te overrompelen. Alsnog hadden ze het verdiend om met 3/4-1 te winnen. RKC was nog wel het ergste: 2-2 en zij kregen nog een rode kaart ergens in de 80ste minuut volgens mij. En we blijven gewoon traag spelen en rustig aan doen. Tevreden met een 2-2 bij RKC terwijl zij een rode kaart hebben!? Dat soort wedstrijden kan ons zomaar de kop kosten aan het einde van de competitie. In het algemeen: zodra we voor staan voel je het al aankomen dat de rest van de wedstrijd fokking hard billenknijpen wordt ;(.
De enige uitwedstrijd waarbij ik het gevoel had dat we echt meer hadden verdiend was tegen dkv en juist daar zetten we de hele wedstrijd vol druk, en dat was mss dan ook wel onze beste uitwedstrijd tot nu toe ondanks het resultaat.
Natuurlijk missen we de pure kwaliteit om te domineren in uitwedstrijden. Maar ik verlies liever twee derde van de tijd wedstrijden (dik) en dat je daarnaast af en toe wint door te 'domineren'.
Eigenlijk wil je schreeuwen bij een voorsprong: :0= LEEUWARDEN AANVALLEN GVD :0= Dat bange heeft ons bijna nog niks opgeleverd, behalve deze onverdiende punten: 0-0 eagles (100 voorzetten houtkoop en antonia + corners, goed weggekomen), 0-0 psv (toivonen 90ste min? + al die andere kansen), 2-2 rkc (gelijkwaardige wedstrijd, na rode kaart: Alles tikje terug! We staan 2-2 VOOR (!), OMG), Heracles (zegt genoeg dat ze 2x voor opendoel missen...).
Kan nog wel even doorgaan, maar dat bespaar ik jullie :insane
Heeft in mijn ogen met gebrek aan ervaring en kwaliteit te maken.
Citaat van: wiekie1969 op februari 18, 2014, 22:20:27
Heeft in mijn ogen met gebrek aan ervaring en kwaliteit te maken.
Zo'n lange analyse, en jij komt met twee zinnen?
Had minimaal een twee keer zo'n lange negatieve analyse van je verwacht :_schater
Ja, ik ook. Dat het de schuld is van Arts, of zoiets. :devil
Citaat van: wiekie1969 op februari 18, 2014, 22:20:27
Heeft in mijn ogen met gebrek aan ervaring en kwaliteit te maken.
en als tegenstanders achter komen ze dan meer de aanval kiezen en meer de lange bal spelen om de gelijkmaker te scoren.
Citaat van: clint op februari 19, 2014, 07:39:37
Ja, ik ook. Dat het de schuld is van Arts, of zoiets. :devil
In uitwedstrijden merk je inderdaad nog een beetje Arts. Zonde! 8)
Volgende week met de mannen El Makrini, Paco en Herr Ritzmaier op het middenveld graag!!!!!!
Topwissel op juiste moment!
Net alle interviews even gezien/gehoord: wat een verademing deze man. Altijd rustig, eerlijk en realistisch in zijn reactie's, een echte gentleman. We mogen blij zijn dat iemand als Lodeweges in de media onze club vertegenwoordigt.
Citaat van: Collingwood op maart 03, 2014, 08:59:19
Net alle interviews even gezien/gehoord: wat een verademing deze man. Altijd rustig, eerlijk en realistisch in zijn reactie's, een echte gentleman. We mogen blij zijn dat iemand als Lodeweges in de media onze club vertegenwoordigt.
Helemaal mee eens. Daarnaast vind ik doorgaans zijn wissels ook echt prima, gisteren ook een aanvallende wissel met Paco eraf en Hemmen erin. Beter 2-0 eraf en het hebben geprobeerd dan 1-0 vasthouden en niet iets proberen. Hulde.
Citaat van: papier op maart 03, 2014, 09:03:36
Helemaal mee eens. Daarnaast vind ik doorgaans zijn wissels ook echt prima, gisteren ook een aanvallende wissel met Paco eraf en Hemmen erin. Beter 2-0 eraf en het hebben geprobeerd dan 1-0 vasthouden en niet iets proberen. Hulde.
helemaal eens!
Een verademing deze man in vergelijking met die vogelverschrikker hiervoor. Cambuur speelt voetbal om te winnen en niet om niet te verliezen!
Echt vriendenteamke dit cambuur, nog nooit zo genoten als dit seizoen!!! Gistermiddag wederom op het puntje van de bank de pot op Fox Sport gezien. Verdomme, wat een spanning bij de penalty zeg. Helemaal gek toen Manu de bal in het hoekje legde.
Eltal staat als een huis! Hulde aan de heren vd technische staf! :thumbsup
We zijn het bijna normaal gaan vinden.
Maar deze man staat gewoon met "ons" Cambuur gewoon elfde.
En dat met volgens mij de kleinste, en anders de op een na kleinste, begroting.
Ook bij Vi staat deze man boven aan bij de trainers.
http://www.vi.nl/nieuws/bosz-en-de-boer-lopen-in-op-koploper-lodeweges.htm (http://www.vi.nl/nieuws/bosz-en-de-boer-lopen-in-op-koploper-lodeweges.htm)
Knap wat deze man presteert en zelfs spelers als Lukoki gaan nu betere spelen.
Maar ook dankzij de samenwerking met Henk de Jong en Sandor etc.
Mag ook wel even worden genoemd.
En het is ook nog eens een ontzettende sympathieke en rustige man. beter dan sommige zenuwlijers die je bij andere clubs ziet. Deze man nog zeker een jaartje door laten gaan want volgensmij heeft hij het hier ook heel erg naar zn zin
Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 03, 2014, 19:54:40
En het is ook nog eens een ontzettende sympathieke en rustige man. beter dan sommige zenuwlijers die je bij andere clubs ziet. Deze man nog zeker een jaartje door laten gaan want volgensmij heeft hij het hier ook heel erg naar zn zin
Heeft ook nog gewoon een contract tot 2015. Dus blijft vast wel.
Citaat van: wiekie1969 op maart 03, 2014, 18:18:14
Een verademing deze man in vergelijking met die vogelverschrikker hiervoor. Cambuur speelt voetbal om te winnen en niet om niet te verliezen!
Echt vriendenteamke dit cambuur, nog nooit zo genoten als dit seizoen!!! Gistermiddag wederom op het puntje van de bank de pot op Fox Sport gezien. Verdomme, wat een spanning bij de penalty zeg. Helemaal gek toen Manu de bal in het hoekje legde.
Eltal staat als een huis! Hulde aan de heren vd technische staf! :thumbsup
+1
Citaat van: Yellow Army op maart 03, 2014, 20:06:36
+1
+2, maar de invloed van vooral Henk op de groep en spelwijze is nog erg groot
+ 3 Laten we wel wezen, de hele TS is ook een team.
De rust van deze man, naast het temperament van Henk maakt een prachtige mix, waarbij Sandor en Jan sterke aanvulling zijn die de club van binnen en buiten kennen.
Als je dan sommige andere clubs ziet worstelen op gebied van TS ist toch wel genot hier hoor! |:)
Citaat van: SCCRulez op maart 03, 2014, 22:25:29
De rust van deze man, naast het temperament van Henk maakt een prachtige mix, waarbij Sandor en Jan sterke aanvulling zijn die de club van binnen en buiten kennen.
Als je dan sommige andere clubs ziet worstelen op gebied van TS ist toch wel genot hier hoor! |:)
Zeker, en ik ben daarnaast ook heel blij met Gerald van den Belt. Als je dan in VI Wiljan Vloet en Marcel van den Bundert voorbij ziet komen...
Citaat van: Collingwood op maart 03, 2014, 22:28:39
Zeker, en ik ben daarnaast ook heel blij met Gerald van den Belt. Als je dan in VI Wiljan Vloet en Marcel van den Bundert voorbij ziet komen...
Dan mogen wij absoluut in de handen knijpen met Gerald &co!
Citaat van: SCCRulez op maart 03, 2014, 22:25:29
De rust van deze man, naast het temperament van Henk maakt een prachtige mix, waarbij Sandor en Jan sterke aanvulling zijn die de club van binnen en buiten kennen.
Als je dan sommige andere clubs ziet worstelen op gebied van TS ist toch wel genot hier hoor! |:)
Inderdaad rustige interviews weet waar hij over praat, goede kennis. Heb er daardoor vertrouwen in dat we erin blijven :thumbsup
Beste trainer ooit van Cambuur? Of ga ik nu te ver?
Citaat van: Galdiano op maart 03, 2014, 23:23:22
Beste trainer ooit van Cambuur? Of ga ik nu te ver?
Wat mij betreft samen met HdJ beste trainersduo van afgelopen 15 jaar....
Citaat van: moodygrunn op maart 03, 2014, 23:25:55
Wat mij betreft samen met HdJ beste trainersduo van afgelopen 15 jaar....
Kom nu 19 jaar bij Cambuur, maar kan het mij ook niet herinneren! Rustig, doordacht, goede analyse en kan dit op duidelijke manier overbrengen op deze groep!
Citaat van: Galdiano op maart 03, 2014, 23:23:22
Beste trainer ooit van Cambuur? Of ga ik nu te ver?
Daar zou ik het zomaar eens mee kunnen zijn. Dick de Boer was ook een trainer die het voetbal er in had, vooruit wilde spelen, alleen had hij op dat moment geen spits om alles af te maken. Maar Dwight doet het idd goed. Vergeet niet de rol van Henkie Harkema, Jan en Sandor ook hierin. Perfecte combinatie van de TS en dat met een spelersmateriaal wat eigenlijk een perfecte eenheid is. Volgend seizoen wordt het moeilijker. Je moet een aantal belangrijke spelers gaan vervangen (die weggaan of teruggaan) en ik ben benieuwd of ze die potentie kunnen vervangen.
Citaat van: clint op maart 04, 2014, 08:00:26
Daar zou ik het zomaar eens mee kunnen zijn. Dick de Boer was ook een trainer die het voetbal er in had, vooruit wilde spelen, alleen had hij op dat moment geen spits om alles af te maken. Maar Dwight doet het idd goed. Vergeet niet de rol van Henkie Harkema, Jan en Sandor ook hierin. Perfecte combinatie van de TS en dat met een spelersmateriaal wat eigenlijk een perfecte eenheid is. Volgend seizoen wordt het moeilijker. Je moet een aantal belangrijke spelers gaan vervangen (die weggaan of teruggaan) en ik ben benieuwd of ze die potentie kunnen vervangen.
Ook ik ben benieuwd naar volgend seizoen (als we er in blijven natuurlijk ;) ).
Ik dacht laatst even terug aan al die seizoenen dat het niet goed was en aan afgelopen seizoen.
Maar wat is er een progressie geboekt op voetbalgebied, vanaf de 1e wedstrijden (na de gewenningsfase) gewoon 1 systeem en gaan. Goed gedaan TS :koffie
Citaat van: clint op maart 04, 2014, 08:00:26
Volgend seizoen wordt het moeilijker. Je moet een aantal belangrijke spelers gaan vervangen (die weggaan of teruggaan) en ik ben benieuwd of ze die potentie kunnen vervangen.
Voordeel is dan wel (als het zo door blijft gaan als nu) dat SCC een goede naam heeft opgebouwd voor de grotere clubs om talenten te laten groeien, voor transfervrije spelers als een mooie club om je weer in de kijker te spelen. Staan er financieel komend seizoen ook weer net wat beter voor. Vraag blijft ook; zijn het puur de spelers die zo goed zijn, of is het de totaalmix die werkt en waar spelers op hun best in renderen?
Ik heb volste vertrouwen!
Ook een voordeel is uiteraard dat je niet meer zoveel hoeft te investeren in het stadion, zoals begin dit seizoen. Dat geld kun je dan besteden aan spelers.
Citaat van: SCCRulez op maart 04, 2014, 09:46:46
Voordeel is dan wel (als het zo door blijft gaan als nu) dat SCC een goede naam heeft opgebouwd voor de grotere clubs om talenten te laten groeien, voor transfervrije spelers als een mooie club om je weer in de kijker te spelen. Staan er financieel komend seizoen ook weer net wat beter voor. Vraag blijft ook; zijn het puur de spelers die zo goed zijn, of is het de totaalmix die werkt en waar spelers op hun best in renderen?
Ik heb volste vertrouwen!
Zon totaalmix lijkt mij niet goed.. hoop dat de TS een beetje spelers kan vinden die aansluiten bij onze speelwijze.. Denk helaas niet dat al naar 1 seizoen spelers anders denken over cambuur.. plus veel vinden lwd toch wat te ver weg.. Ik hou vertrouwen maar weet dat het volgende seizoen een cruciaal seizoen wordt voor ons..
Ik denk dat het aankomend seizoen gemakkelijker voor ons gaat worden om spelers aan te trekken dan afgelopen zomer:
- De investeringen in het stadion zijn gedaan, dus normaal gesproken meer geld voor transfers.
- We gaan waarschijnlijk een mooi transferbedrag krijgen voor Leeuwin en eventueel Bakker.
- Waar we vorig seizoen ook heel veel breedteaankopen moesten doen, kunnen we ons nu voornamelijk focussen op basisspelers (ervan uitgaande dat spelers als Pereira, Van Brakel en Schepers blijven).
- We krijgen veel complimenten voor spel en sfeer in het stadion, ik denk dat we er nu qua aantrekkelijkheid voor spelers beter op staan dan vorig seizoen.
- Iedereen kan zien dat vrijwel iedere speler zich dit seizoen bij ons prima ontwikkelt (Leeuwin, Ritzmaier, Lukoki). Ook dat is aantrekkelijk voor nieuwe spelers.
Sommige problemen blijven natuurlijk: Cambuur is nog steeds niet de rijkste club, Leeuwarden ligt nog steeds in een uithoek, et cetera. Maar dat was vorig seizoen ook al het geval, en ik hoop dat bovenstaande punten dat enigszins opheffen.
leuk en aardig allemaal maar het draait nog steeds om het geld .Ik vind het nog net iets te vroeg om over Dwight te praten .Over 3 weken dan moet er maar eens gepraat worden
Cyprus lijdt nog fedder weg
Citaat van: sunderland op maart 04, 2014, 11:41:58
leuk en aardig allemaal maar het draait nog steeds om het geld .Ik vind het nog net iets te vroeg om over Dwight te praten .Over 3 weken dan moet er maar eens gepraat worden
:?
Verklaar je nader.
Citaat van: poelie-lwd op maart 05, 2014, 07:12:58
:?
Verklaar je nader.
het moet nu lekker rustig blijven .Over 3 weken weten we ong waar we staan .Dan kunnen ze over verlenging praten .En wb nieuwe spelers,die kiezen alleen voor de poen .
Citaat van: sunderland op maart 05, 2014, 19:16:49
het moet nu lekker rustig blijven .Over 3 weken weten we ong waar we staan .Dan kunnen ze over verlenging praten .En wb nieuwe spelers,die kiezen alleen voor de poen .
Daarover gesproken, heeft cambuur ook bekend gemaakt wanneer zij met de spelers om de tafel gaan. Lijkt mij nu inmiddels tijd aangezien Droste, Bijker en markrini hierna nog 1 seizoen hebben. Nu verlengen en anders in de zomer verkopen!
we laten ons wel zien als opleiding club zeg maar, spelers komen hier tot bloei. das aantrekkelijk voor topclubs om hier hun wissels wekelijks te laten spelen.. Dus ik gok dat we volgend jaar beter in de markt liggen...
Cambuur hoopt op nog zes jaar met Lodeweges
Met trainer Dwight Lodeweges aan het roer draait SC Cambuur een verrassend sterk seizoen in de Eredivisie. De Friezen zijn op de goede weg om zich te verzekeren van nog een jaar voetbal op het hoogste niveau.
Of Lodeweges ook komend jaar voor de groep staat bij de volksclub is nog maar de vraag. "Binnenkort gaan we dat eens rustig evalueren. Dan wil ik met name weten of het huiswerk is gedaan, wanneer deze of gene speler vertrekt", vertelt Lodeweges tegenover De Telegraaf.
"Verder mag duidelijk zijn dat ik het hier natuurlijk gewéldig naar mijn zin heb", besluit Lodeweges.
Directeur Gerald van den Belt ging nog niet rond de tafel met Lodeweges. "Omdat je wegens het huidige competitieverloop nog steeds geen zekerheid hebt of je echt in de Eredivisie blijft", vertelt de beleidsbepaler. "Als Dwight het beeld daardoor straks te troebel vindt, dan heeft hij het recht te zeggen: dit doe ik niet. Wij zijn in ieder geval zéér blij met hem. Het liefst hoop ik dat hij nog zes jaar bij ons is."
Toch zie ik in Henk de Jong, meer de man voor de langere termijn.
Moge het duo dat er nu staat lang blijven |:) ik blijf het idee hebben dat ze met bijna elke speler overweg kunnen om van hun een teamspeler te maken, maar heb wel het idee dat Henk hier een grote rol in speelt, en ondanks het feit dat er een hoop zullen vertrekken ben ik niet bang voor de keuzes die zij gaan maken, ik blijf er van overtuigd dat zij voor ons volgend seizoen gewoon weer een top elftal op het veld zetten.
Een aantal spelers hebben al door laten schemeren graag te blijven.
Moet nog maar zien of er wel veel spelers vertrekken.
1 a 2 verkopen en je team weer aansterken, om langzaam door te groeien.
Als je je hedendaags bij NEC, ADO of NAC tekent, is dat op dit moment wel een verbetering?
Clubs ala AZ, Groningen of Vitesse kunnen we niet tegen concurreren.
Citaat van: Galdiano op maart 07, 2014, 09:17:42
Een aantal spelers hebben al door laten schemeren graag te blijven.
Moet nog maar zien of er wel veel spelers vertrekken.
1 a 2 verkopen en je team weer aansterken, om langzaam door te groeien.
Als je je hedendaags bij NEC, ADO of NAC tekent, is dat op dit moment wel een verbetering?
Clubs ala AZ, Groningen of Vitesse kunnen we niet tegen concurreren.
En een Leeuwin naar Zwolle of Utrecht? Zie ik toch ook niet snel gebeuren. Maar uiteindelijk als het geld goed is ergens anders gaat iedere speler weg.
Citaat van: Galdiano op maart 07, 2014, 09:17:42
Een aantal spelers hebben al door laten schemeren graag te blijven.
Moet nog maar zien of er wel veel spelers vertrekken.
1 a 2 verkopen en je team weer aansterken, om langzaam door te groeien.
Als je je hedendaags bij NEC, ADO of NAC tekent, is dat op dit moment wel een verbetering?
Clubs ala AZ, Groningen of Vitesse kunnen we niet tegen concurreren.
Welke spelers willen blijven?
Citaat van: Galdiano op maart 07, 2014, 09:17:42
Als je je hedendaags bij NEC, ADO of NAC tekent, is dat op dit moment wel een verbetering?
Obv salaris, ligging en imago blijven deze clubs ons helaas nog (even) voor. Van de randstad naar Leeuwarden is altijd verder dan van Leeuwarden naar de randstad....
Citaat van: John Hiatt op maart 07, 2014, 09:36:19
Welke spelers willen blijven?
Leeuwin wil alleen gaan wanneer een stap kan zetten evenals Makrini.
Lukoki zijn doel is Ajax maar vermaakt zich hier ook zeer goed.
Citaat van: Galdiano op maart 07, 2014, 09:17:42
Een aantal spelers hebben al door laten schemeren graag te blijven.
Moet nog maar zien of er wel veel spelers vertrekken.
1 a 2 verkopen en je team weer aansterken, om langzaam door te groeien.
Als je je hedendaags bij NEC, ADO of NAC tekent, is dat op dit moment wel een verbetering?
Clubs ala AZ, Groningen of Vitesse kunnen we niet tegen concurreren.
Volgens mij hoeven wij ons sowieso geen zorgen te maken over Nienhuis, Vd Laan, Bijker, Droste, Makrini... die hebben het hier maar al te goed naar hun zin.
Klopt!
Veel spelers zien er tegenop om hier te komen, maar als ze er eenmaal zijn willen ze niet meer weg!
Citaat van: Galdiano op maart 07, 2014, 10:26:12
Klopt!
Veel spelers zien er tegenop om hier te komen, maar als ze er eenmaal zijn willen ze niet meer weg!
Klopt, al kan ik me wel voorstellen dat ze "dat oude stadion" na verloop van tijd best zat kunnen zijn/worden. Dat gaat echt een giga impuls geven! (met mooie trainingsfaciliteiten erbij)
Heerlijk die naïviteit.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 07, 2014, 10:21:27
Volgens mij hoeven wij ons sowieso geen zorgen te maken over Nienhuis, Vd Laan, Bijker, Droste, Makrini... die hebben het hier maar al te goed naar hun zin.
Als deze jongens elders sportief maar vooral financieel beter kunnen worden, zijn deze vogels ook gevlogen.
Citaat van: Yellow Army op maart 07, 2014, 12:00:50
Als deze jongens elders sportief maar vooral financieel beter kunnen worden, zijn deze vogels ook gevlogen.
Tuurlijk zal geld een grote rol gaan spelen. Toch verwacht ik geen complete leegloop na dit seizoen. Heel benieuwd hoe alles gaat verlopen; maar eerst moeten we er direct inblijven!!!
Citaat van: okkele op maart 07, 2014, 08:54:17
Cambuur hoopt op nog zes jaar met Lodeweges
Met trainer Dwight Lodeweges aan het roer draait SC Cambuur een verrassend sterk seizoen in de Eredivisie. De Friezen zijn op de goede weg om zich te verzekeren van nog een jaar voetbal op het hoogste niveau.
Of Lodeweges ook komend jaar voor de groep staat bij de volksclub is nog maar de vraag. "Binnenkort gaan we dat eens rustig evalueren. Dan wil ik met name weten of het huiswerk is gedaan, wanneer deze of gene speler vertrekt", vertelt Lodeweges tegenover De Telegraaf.
"Verder mag duidelijk zijn dat ik het hier natuurlijk gewéldig naar mijn zin heb", besluit Lodeweges.
Directeur Gerald van den Belt ging nog niet rond de tafel met Lodeweges. "Omdat je wegens het huidige competitieverloop nog steeds geen zekerheid hebt of je echt in de Eredivisie blijft", vertelt de beleidsbepaler. "Als Dwight het beeld daardoor straks te troebel vindt, dan heeft hij het recht te zeggen: dit doe ik niet. Wij zijn in ieder geval zéér blij met hem. Het liefst hoop ik dat hij nog zes jaar bij ons is."
Zes jaar? Wat een onzin. Laat Henk de Jong gewoon voor de groep staan als hij zijn diploma heeft.
Citaat van: Bascambuur op maart 07, 2014, 12:26:54
Zes jaar? Wat een onzin. Laat Henk de Jong gewoon voor de groep staan als hij zijn diploma heeft.
Dat is bij vertrek Dwight wel een groot pluspunt; de opvolger staat geduldig te wachten!!! |:)
Als er op korte termijn geen perspectief voor Henk de Jong is om hoofdtrainer te worden, kan hij zo maar eens voor zich zelf kiezen.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 07, 2014, 10:21:27
Volgens mij hoeven wij ons sowieso geen zorgen te maken over Nienhuis, Vd Laan, Bijker, Droste, Makrini... die hebben het hier maar al te goed naar hun zin.
Dan verwacht ik wel dat Bijker, Droste en Markrini verlengen, want anders moeten ze wel verkocht worden in de zomer!
Citaat van: YellowBlue op maart 07, 2014, 14:43:33
Als er op korte termijn geen perspectief voor Henk de Jong is om hoofdtrainer te worden, kan hij zo maar eens voor zich zelf kiezen.
Dat is zijn goed recht, maar ik ben blij met de huidige staf. Lodeweges heeft toch net wat meer ervaring!
Citaat van: Lore op maart 07, 2014, 14:47:39
Dat is zijn goed recht, maar ik ben blij met de huidige staf. Lodeweges heeft toch net wat meer ervaring!
Ik denk dat Henk de jong veel belangrijker is en kan worden voor Cambuur dan lodeweges. Maar volgens mij weet de directie dat ook en is er al lang over de toekomst gesproken! Tenmisnste dat hoop ik!
Citaat van: Bascambuur op maart 07, 2014, 12:26:54
Zes jaar? Wat een onzin. Laat Henk de Jong gewoon voor de groep staan als hij zijn diploma heeft.
Helemaal mee eens, hij is de man voor de langere termijn. Desnoods aankomend seizoen en anders het seizoen daarop!
Citaat van: Bernardo op maart 07, 2014, 15:50:41
Helemaal mee eens, hij is de man voor de langere termijn. Desnoods aankomend seizoen en anders het seizoen daarop!
Dan kan Lodeweges mooi fulltime technisch directeur worden (die hebben we tegen die tijd vast wel nodig).
Er is geen kunst aan om tijdens een goede serie wedstrijden zo achter de trainersstaf te gaan staan. Want als we straks drie keer verliezen, dan schreeuwen we weer moord en brand. Juist als het even minder gaat, dan moet je ballen hebben en vertrouwen houden in de TS. En dan mis ik weleens hier.
Wat Henk betreft, die man is goud waard. Als Lodeweges vertrekt wordt hij de nieuwe hoofdtrainer, met Vd Heide als zijn secondant.
Citaat van: Goutum op maart 07, 2014, 16:06:24
Er is geen kunst aan om tijdens een goede serie wedstrijden zo achter de trainersstaf te gaan staan. Want als we straks drie keer verliezen, dan schreeuwen we weer moord en brand. Juist als het even minder gaat, dan moet je ballen hebben en vertrouwen houden in de TS. En dan mis ik weleens hier.
Wat Henk betreft, die man is goud waard. Als Lodeweges vertrekt wordt hij de nieuwe hoofdtrainer, met Vd Heide als zijn secondant.
Dan vergeet je Jan Bruin nog. Fantastisch trio die altijd spelen om te winnen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Collingwood op maart 07, 2014, 16:06:11
Dan kan Lodeweges mooi fulltime technisch directeur worden (die hebben we tegen die tijd vast wel nodig).
Ik dacht ook dat dit werd bedoeld, toen ik de kop las. Denk dat t wel zoiets zal zijn.
Hulde voor zijn commentaar, wat een luxeprobleem met Henk de Jong erbij die je ook gewoon de positie van Lodeweges gunt. Het zal natuurlijk wel een goede samenwerking zijn maar toch, hulde voor beide mannen.
Alle wissels waren kut!! Door de eerste kwam hij/wij in de problemen.
Citaat van: SCC-J op maart 15, 2014, 01:59:52
Alle wissels waren kut!! Door de eerste kwam hij/wij in de problemen.
domkop.Door dat wij met en Barto Hemmen Manu en Ogbeche gingen aanvallen viel die goal .Welliswaar met geluk maar wel omdat wij alles opde aanval zetten
wat mij betreft verlengen per direct
Zijn voetbaldenkwijze ben ik het mee eens.Wij voetballen voor de supporters .Ik ben nu 32 jaar sk houder en ik vind dit het mooiste seiz tot nu toe |:)
Citaat van: sunderland op maart 15, 2014, 02:08:09
Zijn voetbaldenkwijze ben ik het mee eens.Wij voetballen voor de supporters .Ik ben nu 32 jaar sk houder en ik vind dit het mooiste seiz tot nu toe |:)
Ik zal eerlijk zijn. Het maakt me niet meer uit dat we over vijf jaar in de topklasse spelen. Sinds 1975 heb ik niet zoiets moois beleefd als dit jaar. Elke keer weer kouwe rillingen. Vandaag op Oost, ik wist niet wat ik mee maakte, de hele tribune staat en zingt mee!!
.............. En dan ook nog die play offs tegen DKV, wordt dat niet te veel?? |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
TOPTRAINER, ECHT, EEN VADER VOOR ZIJN SPELERS!!!!!!!!!!!!!! :thumbsup |:) _O_
Citaat van: sunderland op maart 15, 2014, 02:08:09
Zijn voetbaldenkwijze ben ik het mee eens.Wij voetballen voor de supporters .Ik ben nu 32 jaar sk houder en ik vind dit het mooiste seiz tot nu toe |:)
Tjonge jonge, wat een genot om dit mee te mogen maken. Voor mij is dit samen met eerste jaar onder Korbach ook mooiste seizoen ooit.
Citaat van: sunderland op maart 15, 2014, 02:08:09
Zijn voetbaldenkwijze ben ik het mee eens.Wij voetballen voor de supporters .Ik ben nu 32 jaar sk houder en ik vind dit het mooiste seiz tot nu toe |:)
Niet het meest spectaculaire seizoen misschien, maar zeker het seizoen waar we (bijna) altijd aanvallend willen spelen. Thuis in ieder geval wel en na de winterstop uit ook altijd.
De wissels waar SCC-J het over heeft kun je over discussiëren. De een vind het goed, de ander kut. Ik vond het gedurfd en passen in de filosofie van Lodeweges om toch de winst te forceren.
Hemmen erin voor een moe gestreden schepers kan prima.. alleen hemmen bakte er weinig van.. dat was wel jammer maar dat heb je als trainer niet in de hand...
Er was na de wissel wel een tijdje onduidelijkheid wie welke taken had, vooral bij Barto, die zwom een tijdje! Matige communicatie, die dodelijk kan zijn!
Citaat van: sunderland op maart 15, 2014, 02:03:43
domkop.Door dat wij met en Barto Hemmen Manu en Ogbeche gingen aanvallen viel die goal .Welliswaar met geluk maar wel omdat wij alles opde aanval zetten
Precies, door zo aanvallend te wisselen dwing je een overwinning af. Petje af :thumbsup
Citaat van: S(CC)upporter op maart 15, 2014, 10:18:11
Precies, door zo aanvallend te wisselen dwing je een overwinning af. Petje af :thumbsup
Hij had ook geen keus, deze was heeeel belangenrijk.
Citaat van: Harry L. op maart 15, 2014, 10:20:57
Hij had ook geen keus, deze was heeeel belangenrijk.
Hij had ook kunnen wisselen om niet te verliezen
Citaat van: Goutum op maart 15, 2014, 10:23:18
Hij had ook kunnen wisselen om niet te verliezen
Dat was geen optie, nu kun je zoals dokkie elders al zegt rustig gaan sprokkelen. Anders was het tot aan den Haag binnenknijpen geweest. Nu zijn we tegen die tijd allang binnen en kunnen we rustig playoffs kijken en hopen dat in ieder geval Roda naar de kloten gaat
Citaat van: SCC-J op maart 15, 2014, 01:59:52
Alle wissels waren kut!! Door de eerste kwam hij/wij in de problemen.
Ogbeche er in waardoor Hemmen op rechts kwam te spelen, wie verzint dat inderdaad. Kest dan net zo goed met 10 man gaan spelen. Ogbeche het een kwartier lang warming-up deen volgens mij, geen knikker geraakt. Erg zuinig op z'n lichaam.
Citaat van: CJ058 op maart 15, 2014, 10:35:58
Ogbeche er in waardoor Hemmen op rechts kwam te spelen, wie verzint dat inderdaad. Kest dan net zo goed met 10 man gaan spelen. Ogbeche het een kwartier lang warming-up deen volgens mij, geen knikker geraakt. Erg zuinig op z'n lichaam.
Hoe je het ook wend of keert, rond minuut 78 vier aanvallers voorin en vol voor de overwinning gaan, hulde aan de TS!
Met Barto werd oek aardig anrommelt. Begon as spits, dan moest ie naar t middenfeld, bij de folgende wissel naar de linksbuten.
Citaat van: Harry L. op maart 15, 2014, 10:31:05
Dat was geen optie, nu kun je zoals dokkie elders al zegt rustig gaan sprokkelen. Anders was het tot aan den Haag binnenknijpen geweest. Nu zijn we tegen die tijd allang binnen en kunnen we rustig playoffs kijken en hopen dat in ieder geval Roda naar de kloten gaat
Tuurlijk was dat een optie, liever gelijk dan dat RKC drie punten inloopt. Menig trainer wisselt dan verdedigend. Gelukkig hebben wij een TS die niet zo denkt.
Citaat van: leeuwarden op maart 15, 2014, 10:39:52
Hoe je het ook wend of keert, rond minuut 78 vier aanvallers voorin en vol voor de overwinning gaan, hulde aan de TS!
Oja dat zeker hoor, intentie was prima, uitvoering alleen wat vreemd. Er mut IETS te zeuren overblijven he :zweep
Verdedigend wisselen wordt ook afgestraft door ons. Altijd voor de winst gaan tegen een op dat moment nog concurrent.
Aanvallend wisselen absoluut mooi.
maar de mannen voorin wisten niet meer waar ze moesten
lopen en staan.
dat zag je aan die linksachter die bleef masr vrij lopen.
had id slecht af kunnen lopen.
En wat betreft obeche....die heeft zoveel
ervaring en kwaliteit dat zagje in dat kwartier echt wel.
Bij een 2-2 stand aanvallend wisselen, 3-2 maken en het weer terug zetten. Lodewegens is een tacticus.
Citaat van: peter op maart 15, 2014, 10:53:00
Aanvallend wisselen absoluut mooi.
maar de mannen voorin wisten niet meer waar ze moesten
lopen en staan.
dat zag je aan die linksachter die bleef masr vrij lopen.
had id slecht af kunnen lopen.
En wat betreft obeche....die heeft zoveel
ervaring en kwaliteit dat zagje in dat kwartier echt wel.
Klopt, je zag dat hij snel naar ritzmaier ging bij die corner om hem in te fluisteren om tijd te rekken. Koste toch echt weer een minuut.
Citaat van: Dokkumer op maart 15, 2014, 10:48:41
Verdedigend wisselen wordt ook afgestraft door ons. Altijd voor de winst gaan tegen een op dat moment nog concurrent.
dacht dat hemmen er bij 2-1 in kwam. Hemmen moest naar de zijkant waardoor we met 10 man speelde. Zowel ik als de spelers dachten dat ogb naar de zijkant zou en hemmen in het centrum de positie waar hemmen alleen uit de voeten kwam . Dit gebeurde niet en veel verwarring voorin.
Valt die bal met alle geluk niet voor zijn voet en spelen we 2-2 zouden we het aan de wissels wijten!
Held bij winst, of ezel als het verkeerd uitpakt..........machtig om voor eigen publiek zo voor de winst te gaan. |:)
Trainer met veel tactisch vermogen en vooral kijk op het spelletje.
mooi dat hij gisteren aangaf dat de fout van nienhuis hoort bij het spel wat cambuur speelt.
alle ploegen onder ons durven niet van achteruit te voetballen.
Citaat van: SCC-J op maart 15, 2014, 11:44:33
dacht dat hemmen er bij 2-1 in kwam. Hemmen moest naar de zijkant waardoor we met 10 man speelde. Zowel ik als de spelers dachten dat ogb naar de zijkant zou en hemmen in het centrum de positie waar hemmen alleen uit de voeten kwam . Dit gebeurde niet en veel verwarring voorin.
Valt die bal met alle geluk niet voor zijn voet en spelen we 2-2 zouden we het aan de wissels wijten!
Nee hoor want het getuigd juist van klasse om zo aanvallend te wisselen. Dat de uitvoering minder was deel ik maar dat kun je moeilijk de TS verwijten. Als hij vleugelspitsen op de bank had zitten had hij die echt wel ingebracht en niet Hemmen en/of Ogbeche. Die hebben beide niks te zoeken op de vleugels.
Maar goed, de winnende trainer heeft ALTIJD gelijk. :proost
Citaat van: CJ058 op maart 15, 2014, 10:35:58
Ogbeche er in waardoor Hemmen op rechts kwam te spelen, wie verzint dat inderdaad. Kest dan net zo goed met 10 man gaan spelen. Ogbeche het een kwartier lang warming-up deen volgens mij, geen knikker geraakt. Erg zuinig op z'n lichaam.
Wij hebbben het tussen de 55 en 80ste min heel moeilijk gehad en moest er iets gebeuren .Dan ga je gewoon al je je aanvallende stootkracht brengen .gevolg....
Citaat van: sunderland op maart 15, 2014, 02:08:09
Zijn voetbaldenkwijze ben ik het mee eens.Wij voetballen voor de supporters .Ik ben nu 32 jaar sk houder en ik vind dit het mooiste seiz tot nu toe |:)
Ik denk ook dat dit de reden is dat we thuiswedstrijden vol zitten, een week voor de wedstrijd uitverkocht tegen RKC!!! RKC!!!!
Aanvallend voetbal spelen, lukt niet altijd, maar de intentie is er wel. Ik ben erg blij met Lodeweges EN De Jong en hoop dat deze mannen nog jaren onze trainers willen zijn.
Citaat van: DayDreamer op maart 16, 2014, 10:13:08
Ik denk ook dat dit de reden is dat we thuiswedstrijden vol zitten, een week voor de wedstrijd uitverkocht tegen RKC!!! RKC!!!!
Aanvallend voetbal spelen, lukt niet altijd, maar de intentie is er wel. Ik ben erg blij met Lodeweges EN De Jong en hoop dat deze mannen nog jaren onze trainers willen zijn.
Eensch. Dit is het mooiste seizoen dat ik van Cambuur heb gezien en ik kom er al eventjes
Citaat van: Lore op maart 16, 2014, 10:37:22
Eensch. Dit is het mooiste seizoen dat ik van Cambuur heb gezien en ik kom er al eventjes
Ik vind dit ook 1 van de mooiste seizoenen van Cambuur. De wedstrijden die ik niet bezoek bekijk ik wel live. Vroeger had je daarvoor gewoonweg de mogelijkheden niet voor. Wat dat betreft is deze digitale tijd niet verkeerd. Als ik een keer een gesprek of samenvatting gemist heb, vind ik die hier ook snel terug (met dank aan Rupppppppert :thumbsup _O_)
Dit jaar is Cambuur ook minimaal gelijkwaardig aan elke tegenstander en dat maakt iedere wedstrijd interessant om te bezoeken |:). Wat dat betreft is het wel een duur jaar en gaat het ten koste van de concerten. Maar ja, prioriteiten stellen :scc
Citaat van: Tukker op maart 16, 2014, 11:24:58
Ik vind dit ook 1 van de mooiste seizoenen van Cambuur. De wedstrijden die ik niet bezoek bekijk ik wel live. Vroeger had je daarvoor gewoonweg de mogelijkheden niet voor. Wat dat betreft is deze digitale tijd niet verkeerd. Als ik een keer een gesprek of samenvatting gemist heb, vind ik die hier ook snel terug (met dank aan Rupppppppert :thumbsup _O_)
Dit jaar is Cambuur ook minimaal gelijkwaardig aan elke tegenstander en dat maakt iedere wedstrijd interessant om te bezoeken |:). Wat dat betreft is het wel een duur jaar en gaat het ten koste van de concerten. Maar ja, prioriteiten stellen :scc
Precies, doordat elke wedstrijd live is beleef je het nog intenser. Alhoewel het ook wel wat had om voor een klein radiootje vloekend te zitten. Omdat er weer een kans was laten liggen
Citaat van: Lore op maart 16, 2014, 11:53:24
Precies, doordat elke wedstrijd live is beleef je het nog intenser. Alhoewel het ook wel wat had om voor een klein radiootje vloekend te zitten. Omdat er weer een kans was laten liggen
Machtig mooi, die lui van Mercurius. Zonde dat die de rechten niet meer konden betalen.
Citaat van: moodygrunn op maart 16, 2014, 13:50:15
Machtig mooi, die lui van Mercurius. Zonde dat die de rechten niet meer konden betalen.
Vond het vorig jaar wel een stuk minder dan de jaren er voor.
Van der Belt zoekt iemand die de functie van technisch manager van m'n overneemt.
Zou dit iets voor Dwight zijn en Henkie als nr1 voor de groep?
Citaat van: de Schoot op maart 19, 2014, 12:15:04
Van der Belt zoekt iemand die de functie van technisch manager van m'n overneemt.
Zou dit iets voor Dwight zijn en Henkie als nr1 voor de groep?
Dit nieuws zou best een voorbode daarop kunnen zijn.
Citaat van: de Schoot op maart 19, 2014, 12:15:04
Van der Belt zoekt iemand die de functie van technisch manager van m'n overneemt.
Zou dit iets voor Dwight zijn en Henkie als nr1 voor de groep?
hoop dat ze alle 3 blijven .Die vd belt heeft cambuur weer op poten gezet .Ben bang dat 1 vd trainers weggaat .weet dan Henk in de belangstelling van De Graafschap staat .Ook grunn zo zomaar kunnen
Citaat van: sunderland op maart 19, 2014, 21:58:03
hoop dat ze alle 3 blijven .Die vd belt heeft cambuur weer op poten gezet .Ben bang dat 1 vd trainers weggaat .weet dan Henk in de belangstelling van De Graafschap staat .Ook grunn zo zomaar kunnen
Henk gaat echt niet naar DTC, is de Alex ferguson van cambuur!
Wil zelf volgens mij ook heel graag hier de hoofdtrainer worden
VD BELT - LODEWEGES - DE JONG
SUPERTRIO! _O_
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/971773_602614829819430_994708367_n.jpg)
Algemeen directeur van DKV wil niet ingaan opgerucht dat Dwight mogelijk nar hun verkast!
Citaat van: Galdiano op maart 21, 2014, 18:45:35
Algemeen directeur van DKV wil niet ingaan opgerucht dat Dwight mogelijk nar hun verkast!
Is daar sprake van? Dan ben ik gelijk klaar met hem. Zou dit wel gebeuren dan zou het mij niet verbazen dat hij Leeuwin meeneemt.
Citaat van: Galdiano op maart 21, 2014, 18:45:35
Algemeen directeur van DKV wil niet ingaan opgerucht dat Dwight mogelijk nar hun verkast!
Gadverdamme :R :R :R
hopen dat dat niet gebeurt ..
Citaat van: Harry L. op maart 21, 2014, 18:48:09
Is daar sprake van? Dan ben ik gelijk klaar met hem. Zou dit wel gebeuren dan zou het mij niet verbazen dat hij Leeuwin meeneemt.
In dkv zijn ze gecharmeerd van lodeweges.
Ik hoop van harte dat hij nog enkele jaren hier blijft in Leeuwarden!
Dan mag hij per direct op non actief :(
Citaat van: Galdiano op maart 21, 2014, 19:32:55
In dkv zijn ze gecharmeerd van lodeweges.
Ik hoop van harte dat hij nog enkele jaren hier blijft in Leeuwarden!
Bron?
Wat een paniek op basis van een mogelijk gerucht :_schater
Als het wel waar zou mogen zijn kan hij alsnog wel geliquideerd worden, niet bij voorbaat al afschieten :devil
Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2014, 19:45:04
Wat een paniek op basis van een mogelijk gerucht :_schater
Als het wel waar zou mogen zijn kan hij alsnog wel geliquideerd worden, niet bij voorbaat al afschieten :devil
Het is toch altijd beleid geweest bij die stink club dat zij op geen enkele naam reageerden?
Benieuwd of johan en wilfred er straks meer over weten te vertellen
Dit vinden ze bij dkv tv zo heerlijk om te vertellen die Arjan de de boer zit met een stijve onder de desk. Waarom zou hij daar heen gaan volgens mij heeft dkv ook niet veel te besteden. Dkv heeft jaren alles gewild maar tijden veranderen. 1200 sponsors nog maar 700 over ik hoop dat er nog meer weggaan.
Citaat van: Harry L. op maart 21, 2014, 18:48:09
Is daar sprake van? Dan ben ik gelijk klaar met hem. Zou dit wel gebeuren dan zou het mij niet verbazen dat hij Leeuwin meeneemt.
Mocht dat zo zijn dan vraag ik me af wat Ogbeche gaat doen
Gaat die echt niet doen, die man zit hier helemaal in zn element. l0l
Citaat van: Tukker op maart 21, 2014, 21:37:55
Mocht dat zo zijn dan vraag ik me af wat Ogbeche gaat doen
Die gaat met "Meneer Lodeweges" mee
Mooi nog jaartje scc, daarna Henk over laten nemen. DKV zoekt zelf maar, met poten van onze trainers afblijven!
Citaat van: Galdiano op maart 21, 2014, 20:00:53
Omroep abe - bynt (vanavond)
Voor de liefhebber:
http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/bynt-fan-21-maart-2014-1830
vanaf 14:00 de bevestiging dat Lodeweges in de belangstelling van H'veen staat. Daarvoor een hoop geneuzel.
Dit is natuurlijk goed nieuws. Het allermooiste zou zijn als Henk de Jong rond de zomer zijn 'papiertje' krijgt en dat wij nog een afkoopsom voor Dwight krijgen.
En over een evt vertrek van Leeuwin hoeven we het niet te hebben volgens mij, want H'veen heeft een spaarpotje van 10-15 mil. waar ze jaarlijks 5 miljoen op interen.
Het lijkt me stug dat die dan een verdediger met een grote afkoopsom aan gaan trekken terwijl hun prioriteit op het middenveld zou moeten liggen.
Ging er ook al niet een gerucht eerder de ronde dat Ritzmaier naar DKV zou gaan?
Kijk Wikipedia er maar op na, Lodeweges blijft nooit lang bij een club. Bovendien zijn trainers passanten net zoals voetballers. Wen er maar aan.
Lodeweges was in 2003- 2004 al eerder in Heerenveen als assistent hoor!
Citaat van: MvB op maart 21, 2014, 22:54:15
Kijk Wikipedia er maar op na, Lodeweges blijft nooit lang bij een club. Bovendien zijn trainers passanten net zoals voetballers. Wen er maar aan.
Lodeweges was in 2003- 2004 al eerder in Heerenveen als assistent hoor!
ja, maar lodeweges gaat echt niet naar de vijand hij weet zelf ook wel dat hij dat ons niet aan kan doen!
Citaat van: marrumer op maart 21, 2014, 22:55:17
ja, maar lodeweges gaat echt niet naar de vijand hij weet zelf ook wel dat hij dat ons niet aan kan doen!
niet op dat ranzige ventje reageren...
Dwight Lodeweges kan indien mogelijk openheid van zaken geven?
Citaat van: Cambuur058 op maart 21, 2014, 22:57:03
niet op dat ranzige ventje reageren...
welk ranzige ventje?
Citaat van: marrumer op maart 21, 2014, 22:55:17
ja, maar lodeweges gaat echt niet naar de vijand hij weet zelf ook wel dat hij dat ons niet aan kan doen!
Net of de trainers rekening houden met supporters, nee in voetbal zijn er geen vijanden voor trainers, dat geldt alleen maar voor domme supporters. Als ik over een vijand spreek heb ik het over oorlog. Misschien gaat ie wel naar AZ, geloof niet alles wat er geroepen wordt!
Citaat van: MvB op maart 21, 2014, 23:04:05
Net of de trainers rekening houden met supporters, nee in voetbal zijn er geen vijanden voor trainers, dat geldt alleen maar voor domme supporters. Als ik over een vijand spreek heb ik het over oorlog. Misschien gaat ie wel naar AZ, geloof niet alles wat er geroepen wordt!
Ah gut, hebben we die spuitelf ook weer :O
Citaat van: SCCRulez op maart 21, 2014, 21:57:54
Mooi nog jaartje scc, daarna Henk over laten nemen. DKV zoekt zelf maar, met poten van onze trainers afblijven!
Wanneer Dwight weg zou gaan is dat vervelend en jammer. Het is echter een echte ramp als hij Henk mee zou nemen, waarheen dan ook.
Citaat van: Lwdscc op maart 21, 2014, 23:09:29
Ah gut, hebben we die spuitelf ook weer :O
Gauw op bed, zie dat je slaperig bent en alleen een oneliner kunt neerzetten.???
Zo te zien is onze favoriete "knuffelboer" er ook weer.
Ik denk dat we niet overdreven moeten reageren. Het is een gerucht. En dwight heeft wel van meer clubs interesse gehad.
Laten we eerst maar eens afwachten wat de ontwikkelingen zijn.
Precies, maar noem me geen knuffelboer, ben zo stads als wat.
Zijn die neuzen uit 020 eindelijk weg komt het veevervoer weer deze kant op.....
Gerucht gaat ook dat hij Siepie wil meenemen :devil
Die Amish daar hebben een lijst met namen en dat Dwight daar op staat is alleen maar een teken dat we hier goed bezig zijn onder zijn leiding.
Over andere namen is niet gerept?
Verstuurd vanaf mijn spambox
Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2014, 23:38:04
Gerucht gaat ook dat hij Siepie wil meenemen :devil
Die Amish daar hebben een lijst met namen en dat Dwight daar op staat is alleen maar een teken dat we hier goed bezig zijn onder zijn leiding.
Over andere namen is niet gerept?
Verstuurd vanaf mijn spambox
Het feit dat het idee Dwight naar DKV zou gaan zo naar voren komt in de media komt is omdat het gevoelig ligt. En wat gevoelig ligt is interessant voor de media.
Citaat van: Marc S op maart 21, 2014, 23:44:12
Het feit dat het idee Dwight naar DKV zou gaan zo naar voren komt in de media komt is omdat het gevoelig ligt. En wat gevoelig ligt is interessant voor de media.
Dat idee had ik ook, die interviewer vond het maar wat leuk om de naam te noemen....
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 22, 2014, 00:24:50
Dat idee had ik ook, die interviewer vond het maar wat leuk om de naam te noemen....
Arjen de Boer, walgelijk mannetje :R
Puur speculatief maar misschien wordt Dwight wel de nieuwe TM en Henkmans onze nieuwe hoofdtrainer...
Overigens meen ik te weten dat bij het aanstellen van Dwight duidelijk is gezegd dat Dwight een dubbelfunctie zou gaan vervullen als het elftal op de rails stond en technische zaken van Gerald over zou nemen. Daar hoor en lees ik niks meer over, hoe zit dat dan?
Citaat van: poelie-lwd op maart 22, 2014, 10:23:41
Puur speculatief maar misschien wordt Dwight wel de nieuwe TM.
Nieuwe TM? Dat moet niemand willen worden. :devil
Dit zou echt heel jammer zijn, temeer aangezien we dan ook Ogbeche waarschijnlijk kwijt zijn.
Op teletekst van OF staat dat Lodeweges in beeld is bij Heerenveen. Die Arjen de Boer zat gewoon te stoken. Hij zeurde er zo op door, vervelend ventje.
Ik kan me nog een vervelend ventje herinneren. Diegene post hier (reactie #728). :_schater
Citaat van: Viper op maart 22, 2014, 13:07:12
Ik kan me nog een vervelend ventje herinneren. Diegene post hier (reactie #728). :_schater
Ik ken ook een vervelend ventje met ruim 4000 posts hier..
Je zult ze allemaal maar moeten lezen 8P
Citaat van: poelie-lwd op maart 22, 2014, 10:23:41
Puur speculatief maar misschien wordt Dwight wel de nieuwe TM en Henkmans onze nieuwe hoofdtrainer...
Overigens meen ik te weten dat bij het aanstellen van Dwight duidelijk is gezegd dat Dwight een dubbelfunctie zou gaan vervullen als het elftal op de rails stond en technische zaken van Gerald over zou nemen. Daar hoor en lees ik niks meer over, hoe zit dat dan?
en zie hier,
18 febrewaris, 2013 - 17:02 -
Dwight Lodeweges is tiisdei presintearre as de nije trainer fan SC Cambuur. Hy hat in kontrakt foar twa jier tekene. De 55-jierrige trainer wie earder trainer of assistint-trainer by Go Ahead Eagles, FC Zwolle, FC Grins, SC Hearrenfean, PSV en NEC. Ek hat er yn it bûtenlân wurke. Lodeweges is op dit stuit trainer fan sneonshaadklasser VVOG yn Hurderwyk. As fuotballer spile er by de Go Ahead Eagles, yn syn heitelân Kanada en yn Amearika.
Lodeweges wurdt njonken syn funksje as trainer ek ferantwurdlik foar it technyske belied.En nu komt Gerald met de mededeling dat ze op zoek gaan naar een technisch manager, beetje vreemd imo.
Het zou mij niets vebazen dat DKV dit soort dingen gaat doen. Ethiek of sportiviteit is dat bedrijf vreemd. Het was natuurlijk al een heel winstgevende actie om de friese cultuur en identiteit te claimen. Die boeren trappen overal in en denken dat ze voor het Nationale team van friesland klappen.
De concurrent verzwakken en zelf sterker worden past hierin, zeker nu ze de gevolgen van onze aanwezigheid in hun portemonnee voelen. Ogbeche zal nooit meegaan volgens mij.
Als ze deze manier van werken hanteren, is er maar een doel en dat is Henk als nieuwe Foppe halen. Dat is het enige dat we nu niet kunnen opvangen volgens mij! Maar henk gaat niet, omdat hij zich eerst een oprecht mens voelt en dan pas Fries.
Citaat van: poelie-lwd op maart 23, 2014, 12:12:52
en zie hier,
18 febrewaris, 2013 - 17:02 -
Dwight Lodeweges is tiisdei presintearre as de nije trainer fan SC Cambuur. Hy hat in kontrakt foar twa jier tekene. De 55-jierrige trainer wie earder trainer of assistint-trainer by Go Ahead Eagles, FC Zwolle, FC Grins, SC Hearrenfean, PSV en NEC. Ek hat er yn it bûtenlân wurke. Lodeweges is op dit stuit trainer fan sneonshaadklasser VVOG yn Hurderwyk. As fuotballer spile er by de Go Ahead Eagles, yn syn heitelân Kanada en yn Amearika. Lodeweges wurdt njonken syn funksje as trainer ek ferantwurdlik foar it technyske belied.
En nu komt Gerald met de mededeling dat ze op zoek gaan naar een technisch manager, beetje vreemd imo.
Schijnbaar bleken beide functies niet te combineren om wat voor reden dan ook. Persoonlijk had ik verwacht dat DL TM zou worden en als stroman zou fungeren voor HdJ, maar DL is volwaardig hoofdtrainer geworden en vd Belt heeft de technische zaken gedaan. Vraag me af wat de reden is geweest van deze wijziging...
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 23, 2014, 12:49:50
Het zou mij niets vebazen dat DKV dit soort dingen gaat doen. Ethiek of sportiviteit is dat bedrijf vreemd. Het was natuurlijk al een heel winstgevende actie om de friese cultuur en identiteit te claimen. Die boeren trappen overal in en denken dat ze voor het Nationale team van friesland klappen.
De concurrent verzwakken en zelf sterker worden past hierin, zeker nu ze de gevolgen van onze aanwezigheid in hun portemonnee voelen. Ogbeche zal nooit meegaan volgens mij.
Als ze deze manier van werken hanteren, is er maar een doel en dat is Henk als nieuwe Foppe halen. Dat is het enige dat we nu niet kunnen opvangen volgens mij! Maar henk gaat niet, omdat hij zich eerst een oprecht mens voelt en dan pas Fries.
Henk heeft toch helemaal niks met DKV. Henk is Cambuurman, ik zie hem hier nog wel 10 jaar blijven..... Als DW weg zou gaan zou ik dat jammer vinden, maar heb daar minder moeite mee. vd Belt mag van mij hier ook nog wel 20 jaar blijven.. Ik vind dat hij echt een topprestatie levert!
Citaat van: Eewal op maart 23, 2014, 12:56:43
Henk heeft toch helemaal niks met DKV. Henk is Cambuurman, ik zie hem hier nog wel 10 jaar blijven..... Als DW weg zou gaan zou ik dat jammer vinden, maar heb daar minder moeite mee. vd Belt mag van mij hier ook nog wel 20 jaar blijven.. Ik vind dat hij echt een topprestatie levert!
Henk heeft natuurlijk wel een verleden bij Heerenveen en in de voetbalwereld kijken veel toch zakelijk naar dit soort dingen. Ik zou zelf never nooit niet een stap die kant opmaken maar ik ben dan ook supporter en geen voetballer/technisch medewerker. Ik hoop zeker dat zowel Dwight als Henk hier blijven maar heb wel twijfels omtrent Dwight. Heb van de week dat interview met die voorzitter van Heerenveen gezien en als ik het goed beluister willen ze eigenlijk pas in mei de naam van de trainer bekendmaken. Een mogelijke reden kan in mijn optiek zijn dat ze allerlei commotie willen voorkomen door nu al niet bekend te maken dat ze de huidige trainer van Cambuur binnenhalen. Samen met de opmerking van Poelie-lwd hierboven vrees ik wel een beetje voor een vertrek an Dwight. Zou dat echt jammer vinden.
Citaat van: poelie-lwd op maart 23, 2014, 12:12:52
en zie hier,
18 febrewaris, 2013 - 17:02 -
Dwight Lodeweges is tiisdei presintearre as de nije trainer fan SC Cambuur. Hy hat in kontrakt foar twa jier tekene. De 55-jierrige trainer wie earder trainer of assistint-trainer by Go Ahead Eagles, FC Zwolle, FC Grins, SC Hearrenfean, PSV en NEC. Ek hat er yn it bûtenlân wurke. Lodeweges is op dit stuit trainer fan sneonshaadklasser VVOG yn Hurderwyk. As fuotballer spile er by de Go Ahead Eagles, yn syn heitelân Kanada en yn Amearika. Lodeweges wurdt njonken syn funksje as trainer ek ferantwurdlik foar it technyske belied.
En nu komt Gerald met de mededeling dat ze op zoek gaan naar een technisch manager, beetje vreemd imo.
Het is maar media, die verdraaien waarheden wel vaker naar een interessanter verhaal.
Taurus morgen maar even zijn alom bekende interview technieken gebruiken, en we weten morgen meer! ;)
Och as je elders tig x sofeul ferdiene kenne mut je wel sterk in je skunen staan. Prinsipes wille dan wellus ferbleke.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 22, 2014, 00:24:50
Dat idee had ik ook, die interviewer vond het maar wat leuk om de naam te noemen....
dat idee heb ik dus niet .Denk dat de afspraak is om het stil te houden omdat hij anders word uitgekotst hier
Citaat van: sunderland op maart 24, 2014, 12:44:14
dat idee heb ik dus niet .Denk dat de afspraak is om het stil te houden omdat hij anders word uitgekotst hier
Als het niet waar is, waarom zou hij het dan niet keihard ontkennen? Tijd dat de journalisten het eens op de man af gaan vragen!
het zal wel jammer zijn, en ik zou hem haten om die smerige club te kiezen
maar het zal niet dramatisch zijn lijkt me,
langeler of zo ging ook bij PEC weg, jans kwam, ging alleen maar beter
wat ik denk dat we moeten doen is een type Lodeweges er bij, niet nog een Henk
de combinatie werkt goed,
Citaat van: Cambuur058 op maart 24, 2014, 14:37:07
het zal wel jammer zijn, en ik zou hem haten om die smerige club te kiezen
maar het zal niet dramatisch zijn lijkt me,
langeler of zo ging ook bij PEC weg, jans kwam, ging alleen maar beter
wat ik denk dat we moeten doen is een type Lodeweges er bij, niet nog een Henk
de combinatie werkt goed,
Henk wordt dan gewoon hoofdtrainer, lijkt me klaar als een klontje.
Citaat van: Lore op maart 24, 2014, 14:30:50
Als het niet waar is, waarom zou hij het dan niet keihard ontkennen? Tijd dat de journalisten het eens op de man af gaan vragen!
Pas als ze stellingen van journalisten gaan ontkennen is het waar....
Citaat van: Cambuur058 op maart 24, 2014, 14:37:07
en ik zou hem haten
Wat een basale reactie juh, wees gewoon blij dat ze het echte voetbalverstand hier niet ophalen (HdJ en V/dB)
Ik zie hier reacties waar Lodeweges echt tekort mee gedaan wordt, iedereen denkt dat het alleen door Henk komt, maar ik denk dat het toch echt Lodeweges is, hoe die man over voetbalt praat etc, trainingen geeft, de pers te woord staat, die man heeft echt wel verstand van het spelletje.
Ik hoop dat Dwight nog minimaal 1 jaar blijft en dat Henk het geduld heeft nog een jaar te wachten.
Citaat van: DayDreamer op maart 24, 2014, 16:16:02
Ik zie hier reacties waar Lodeweges echt tekort mee gedaan wordt, iedereen denkt dat het alleen door Henk komt, maar ik denk dat het toch echt Lodeweges is, hoe die man over voetbalt praat etc, trainingen geeft, de pers te woord staat, die man heeft echt wel verstand van het spelletje.
Ik hoop dat Dwight nog minimaal 1 jaar blijft en dat Henk het geduld heeft nog een jaar te wachten.
Same here, al mag Dwight van mij ook 10 jaar blijven! Desalniettemin gun ik HdJ ook de trainerspositie. Superteam
PS: Hoe Lodeweges de pers te woord staat: ken weinig trainers die dat beter doen
Ik hoop dat Cambuur en Dwight Lodeweges een persconferentie geven om alles te ontzenuwen.
Voor elk gerucht een persconferentie geven dan blijf je bezig
De man doet het geweldig maar is aan het einde van het seizoen weg. Trainers zijn passanten en als ze het elders beter kunnen krijgen moeten ze gewoon gaan. Henk,Sandor en Jan kunnen het overnemen en bouwen aan een nog beter Cambuur. En waar Dwight dan ook heen gaat dat zien we dan wel weer. Hij ambieert geen technische functie hij wil op het veld staan.
Succes heeft dus een keerzijde. Strontboeren die onze trainer willen stelen......
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Vraag me wel af of Dwight wel kapitein wil worden van die zinkende mestvaarders.
One man, one goal, Dokkum dkv vrij
En ze kunnen niet echt investeren in nieuwe koeien, ze hebben nu al tekorten op hun mestquotum. Misschien als ze finboergason verhandelen op de voetbal(vee)markt kunnen ze weer investeren. Nee onder deze omstandigheden wil Dwight niet boeren. (Wie wel..!)
Citaat van: 666 op maart 24, 2014, 18:41:30
En ze kunnen niet echt investeren in nieuwe koeien, ze hebben nu al tekorten op hun mestquotum. Misschien als ze finboergason verhandelen op de voetbal(vee)markt kunnen ze weer investeren. Nee onder deze omstandigheden wil Dwight niet boeren. (Wie wel..!)
Nee gelukkig hebben wjj zakken vol met geld om te investeren...
Citaat van: Yellow Army op maart 24, 2014, 18:52:34
Nee gelukkig hebben wjj zakken vol met geld om te investeren...
Nee wij ook niet en daarom leg je de 2 clubs naast elkaar en ga je voor gevoel.
Volgens mij hoef ik dan niet te melden welke club er dan meer te bieden heeft.
Schijnt dat dkv al rond is met een nieuwe trainer. Dat is niet Lodeweges.
Bron dlsvc
One man, one goal, Dokkum dkv vrij
Citaat van: Dokkumer op maart 24, 2014, 20:11:51
Schijnt dat dkv al rond is met een nieuwe trainer. Dat is niet Lodeweges.
Bron dlsvc
One man, one goal, Dokkum dkv vrij
Las het ook, zou ik fijn vinden.
Citaat van: Dokkumer op maart 24, 2014, 20:11:51
Bron dlsvc
One man, one goal, Dokkum dkv vrij
Wat is disvc? (Of val ik nu door de mand)
Goede vrijheidsstrijd trouwens!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 24, 2014, 20:18:13
Wat is disvc? (Of val ik nu door de mand)
Goede vrijheidsstrijd trouwens!
Dan val ik keihard met je mee! Of zou het een Dokkums-dialect kunnen zijn?
Een oud-forummer |:)
https://twitter.com/DLSVC :proost
Ow :insane
Onder andere naam dan hoop ik? Anders is er echt wat met me mis
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-wint-fan-volendam (http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-wint-fan-volendam)
Meneer Lodeweges reageert op het vraagstuk wat hier en in de media leeft. Vanaf 1:20min.
Voor de mensen die het nog niet gehoord hebben thans.. ;)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 24, 2014, 20:18:13
Wat is disvc? (Of val ik nu door de mand)
Goede vrijheidsstrijd trouwens!
Het is DLSVC, schijnt ergens ver weg nog aangewaaide familie te zijn 8P
De enige met het juiste antwoord is Galdiano, dankzij de aanvulling op de post van HoVoCa.
Gefeliciteerd, u wint een quote naar keuze :D
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 24, 2014, 20:18:13
Wat is dlsvc?
Een onderdeurtje, ghe ghe.....
:-)
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
De ontstane situatie is natuurlijk wel apart. Hij werd als trainer gehaald voor jl, en na dit seizoen denk ik dat veel eredivisie clubs hem wel als potentiele trainer zien. En dat heeft hij zelf ook door. Ik verwacht niet dat hij blijft na dit seizoen.
Het gesprek met Lodeweges stelt mij ook niet echt gerust...
Die blijft niet ben ik bang....
Nou ja, dan wordt het hoog tijd voor THE 'ONLY' ONE! Henk de Jong, spektakel gegarandeerd!
Citaat van: poelie-lwd op maart 25, 2014, 06:02:55
Die blijft niet ben ik bang....
Jawel. Mits de selectie volgende seizoen minimaal van hetzelfde niveau is als dit seizoen. SCC heeft het aanblijven van Sir D dus zelf in de hand.
Citaat van: Len Cantello op maart 25, 2014, 06:19:51
Jawel. Mits de selectie volgende seizoen minimaal van hetzelfde niveau is als dit seizoen. SCC heeft het aanblijven van Sir D dus zelf in de hand.
Dat denk ik ook, maar vertrek van spelers in onvermijdelijk. Wel zou er wat meer geld ter beschikking moeten staan
Beter dan dit seizoen zal het volgend jaar niet worden. Dat weet ook Dwight.
Ach we zien het wel! Ik vind alles best als hij maar niet naar dkv gaat!
Citaat van: Lore op maart 25, 2014, 08:29:56
Dat denk ik ook, maar vertrek van spelers in onvermijdelijk. Wel zou er wat meer geld ter beschikking moeten staan
De kosten vwb aanpassing stadion en veld hebben we volgend seizoen niet meer, deze tonnen kunnen in het spelersbudget gestoken worden. Tevens stevenen we af op een winst over dit boekjaar, dus ook van daaruit kun je weer een bedrag investeren. Er is dus niet veel, maar wel enige, ruimte, zonder dat er direct verkocht moet worden
Lees net in de lc dat het met name afhangt van hoe
de selectie er volgend jaar uitziet.
Wij hebben geen schip met geld maar dkv ook zeker
niet dus ben benieuwd.
Aan de andere kant, vorig jaar ging hij een contract aan op basis van Eerste Divisie, dat werd Eredivisie, waar het heel goed gaat, Cambuur positief in het nieuws hele seizoen, Dwight bovenaan in trainerslijstje VI, blijf lekker hier, bij een andere club ligt er misschien een heel ander soort druk, en weet je niet wat je krijgt.
Citaat van: Dokkumer op maart 25, 2014, 09:09:08
De kosten vwb aanpassing stadion en veld hebben we volgend seizoen niet meer, deze tonnen kunnen in het spelersbudget gestoken worden. Tevens stevenen we af op een winst over dit boekjaar, dus ook van daaruit kun je weer een bedrag investeren. Er is dus niet veel, maar wel enige, ruimte, zonder dat er direct verkocht moet worden
Europees voetbal levert toch erg veel op! Dwight wil gewoon even de play offs afwachten.
Interesse DKV: 'Daar ga ik niet over praten'
Dwight Lodeweges zou nadrukkelijk in beeld zijn om de nieuwe trainer te worden van de grote rivaal van SC Cambuur, DKV. De voorzitter van de provinciegenoot, Jelko van der Wiel, heeft gezegd gecharmeerd te zijn van de coach die in Leeuwarden succesvol is. Enkele dagen later bevestigt noch ontkent Hans Vonk, manager voetbalzaken van DKV, in de Leeuwarder Courant dat Lodeweges als kandidaat geldt.
"Lodeweges is een van de vele trainersnamen die bij ons zijn gepasseerd. We bereiden ons zorgvuldig voor", houdt de oud-keeper zich bovenal op de vlakte. Lodeweges zelf weigerde na afloop van het duel tegen FC Volendam (4-2) in te gaan op de vermeende interesse van DKV. "Ik weet daar niets van en ga daar niet over praten."
De oefenmeester heeft in Leeuwarden nog een contract tot medio 2015. Daarin is echter een clausule opgenomen dat Lodeweges de verbintenis na dit seizoen kan opzeggen. De trainer liet eerder weten dat SC Cambuur haar 'huiswerk' gedaan moet hebben, wil zij een vertrek van hem voorkomen.
Volgens De Telgraaf is DKV geïnteresseerd in Foeke Booy, Erwin Koeman en Ernest Faber. Een andere optie is een buitenlandse trainer (een Deen). Over Lodeweges wordt met geen woord gerept...
Citaat van: Bernardo op maart 25, 2014, 11:50:01
De trainer liet eerder weten dat SC Cambuur haar 'huiswerk' gedaan moet hebben, wil zij een vertrek van hem voorkomen.
Is Dwight helemaal gek geworden?? Je moet blij zijn als je nog een jaar bij deze club mag werken, knuppel!!
Citaat van: Collingwood op maart 25, 2014, 12:41:09
Volgens De Telgraaf is DKV geïnteresseerd in Foeke Booy, Erwin Koeman en Ernest Faber. Een andere optie is een buitenlandse trainer (een Deen). Over Lodeweges wordt met geen woord gerept...
Daar word ik al een stuk vrolijker van. Maarja het is wel de telegraaf die dat meld..
Citaat van: Collingwood op maart 25, 2014, 12:41:09
Volgens De Telgraaf is DKV geïnteresseerd in Foeke Booy, Erwin Koeman en Ernest Faber. Een andere optie is een buitenlandse trainer (een Deen). Over Lodeweges wordt met geen woord gerept...
Foeke Booy krijgt ruzie met zijn papa!!
NIET NAAST JE SCHOENEN LOPEN DWIGHT !!!!
Toen je bij ons tekende in februari 2013 speelden wij in de biercompetitie, ervan uitgaand
en bij kennis heb je getekend bij een jupiler club. Wat ons toen overkwam is schitterend,
Henk en co bedankt hiervoor.
Nu ga jij eerst maar eens evalueren over je toekomst !!!!! wees blij dat je ons trainen mag Henk hijgt in je nek
dus kerel THAKE IT OR LIF IT.
Teken je bij DKV treffen we je volgend jaar thuis weer, wens je alvast dan veel plezier tegen ons :scc :scc :scc :scc :scc
FORZA |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
RT
Citaat van: Ronnie tng op maart 25, 2014, 12:46:39
Is Dwight helemaal gek geworden?? Je moet blij zijn als je nog een jaar bij deze club mag werken, knuppel!!
Citaat van: Collingwood op maart 25, 2014, 12:41:09
Volgens De Telgraaf is DKV geïnteresseerd in Foeke Booy, Erwin Koeman en Ernest Faber. Een andere optie is een buitenlandse trainer (een Deen). Over Lodeweges wordt met geen woord gerept...
Booy heeft het prima naar zijn zin in Deventer gaf hij laatst aan.
En zal wel enigsinds respect hebben voor zijn pa.
Faber niet of nauwelijks ervaring, en Koeman is een angsthaas.
Mooi lijstje trainers voor dkv! _O_
Alleen de lokale media meld eigenlijk dat Dwight een serieuze kandidaat is. Landelijk gaat het over andere trainers. Denk dat het gewoon sensatie journalistiek is.
Citaat van: Marc S op maart 25, 2014, 13:45:14
Alleen de lokale media meld eigenlijk dat Dwight een serieuze kandidaat is. Landelijk gaat het over andere trainers. Denk dat het gewoon sensatie journalistiek is.
Daar hebben ze af en toe wel een handje van. Net als met Ritzmaier toen.
In LC staat dat er veel afhangt van de selectie van volgend seizoen, op zich wel begrijpelijk ergens. Ach ja, het is een luxe positie met Lodeweges die prima presteert en Henk de Jong, de toekomstig hoofdtrainer, naast hem op de bank.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 25, 2014, 13:59:40
Daar hebben ze af en toe wel een handje van. Net als met Ritzmaier toen.
Klopt, daar dacht ik ook meteen aan.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 25, 2014, 13:59:40
Daar hebben ze af en toe wel een handje van. Net als met Ritzmaier toen.
Het gros van die lui zijn gewoon dkv-ers met opgekropte frustraties. Ze zien een kentering, proberen dat met wat journalistieke sensatieberichten tegen te houden omdat ze weten dat het op het gebied van beleid/voetbal momenteel onhaalbare kaart is. En het lijkt ook te lukken, gezien de onrust hier op het forum.
Nogmaals: Geen zorgen, Dwight blijft nog wel een jaartje... |:)
Oh ja. en als ze m wel willen hebben, moeten ze m zelf ophalen, op het Cambuurplein. :zweep l0l
Citaat van: Dokkumer op maart 25, 2014, 09:09:08
De kosten vwb aanpassing stadion en veld hebben we volgend seizoen niet meer, deze tonnen kunnen in het spelersbudget gestoken worden. Tevens stevenen we af op een winst over dit boekjaar, dus ook van daaruit kun je weer een bedrag investeren. Er is dus niet veel, maar wel enige, ruimte, zonder dat er direct verkocht moet worden
Transfersom voor Leeuwin krijgen we er ook nog bij, die kwam immers voor niets
Citaat van: Cambuur058 op maart 25, 2014, 20:05:11
Transfersom voor Leeuwin krijgen we er ook nog bij, die kwam immers voor niets
Die blijft omdat hij als veldkapitein ons Europa in koerst |:)
Dwight was trainer bij een amateur club en cambuur heeft hem weer terug in het betaalde voetbal gebracht .Hij moet ons dankbaar zijn want anders had ie nooit weer in het betaaldvoetbal gekomen
Een oud spreekwoord zegt: Wie zwijgt stemt toe!!
SC Cambuur is onder Dwight Lodeweges uitgegroeid tot de grote verrassing van dit seizoen, maar de kans bestaat dat de Friezen in de zomer op zoek moeten naar een nieuwe trainer. Lodeweges kan zijn verbintenis na dit seizoen eenzijdig opzeggen,
Cambuur en Lodeweges kwamen vorige zomer een tweejarig contract overeen, met daarin voor Lodeweges de mogelijkheid de verbintenis tussentijds op te zeggen. 'Die optie staat erin omdat Dwight een stap hogerop wil kunnen maken, als die kans zich aandient', legt directeur Gerald van den Belt uit aan Voetbal International.
Van den Belt en Lodeweges zaten deze maand al rond de tafel om de situatie te bespreken, maar uitsluitsel gaf de coach nog niet over zijn toekomst. 'Eind april gaan we weer praten en dan willen we van Dwight weten wat zijn plannen zijn', vervolgt Van den Belt. 'Mocht Dwight dan laten weten dat hij wat anders gaat doen, hebben wij nog ruim de tijd om daarop te anticiperen. Het is een scenario wat wel in ons achterhoofd zit.'
Cambuur heeft de eventuele opvolger van Lodeweges mogelijk al in huis, in de persoon van assistent Henk de Jong (op de foto naast Lodeweges), die de Leeuwarders in de slotfase van vorig seizoen naar de Eredivisie leidde. 'Henk heeft nu al zijn diploma's en is iemand in wie wij veel vertrouwen hebben. Bovendien is hij een trainer die de lijn die Dwight heeft ingezet kan doorzetten. In zomaar een trainer van buitenaf aantrekken geloof ik niet. We hebben een duidelijke visie en een trainer moet daar goed in passen', besluit Van den Belt. (Reon Boeringa)
http://www.vi.nl/nieuws/cambuur-houdt-rekening-met-vertrek-lodeweges.htm
Foeke naar DKV ? Komop : 1 . 100 procent leeuwarder ETCETERA
2. Hij trekt die DKV cultuur niet. Go ahead Utrecht dat clubs die hem liggen.
Ik zie Dwight daar ook niet a/d slag gaan . wellicht wel naar andere club zijn er wel meerdere die hem willen neem ik aan en Henk kan in principe prima 1ste trainer worden.
Wat zitten we toch in een heerlijke positie. Lodeweges is een toptrainer. Als hij zou vertrekken zou dat jammer zijn, maar staat de volgende toptrainer al klaar.
Of te wel niets nieuws. We wisten dat nog niets zeker is en dat er eind april duidelijkheid naar buiten komt.
Wel voor het eerst dat er (niet door supporters) vertrouwen in Henk wordt uitgesproken, volgens mij.
Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 26, 2014, 11:46:40
Wat zitten we toch in een heerlijke positie. Lodeweges is een toptrainer. Als hij zou vertrekken zou dat jammer zijn, maar staat de volgende toptrainer al klaar.
Eerlijk gezegd ben ik het daar niet helemaal mee eens. Ik vind de rust van Lodeweges, met de energie van De Jong een gouden combinatie! Maar alleen de energie van De Jong vind ik niet voldoende! Daar zou ik nog wel even een sterke man bij willen hebben, maar dan hangt het er vanaf wie de TD gaat worden!
Lodeweges mag weg als hij een stap hogerop kan maken.
is dat achterlijke clubje dan een stap hogerop.
Kom op zeg....
Citaat van: Lore op maart 26, 2014, 12:54:15
Eerlijk gezegd ben ik het daar niet helemaal mee eens. Ik vind de rust van Lodeweges, met de energie van De Jong een gouden combinatie! Maar alleen de energie van De Jong vind ik niet voldoende! Daar zou ik nog wel even een sterke man bij willen hebben, maar dan hangt het er vanaf wie de TD gaat worden!
Kom op juh, suh belangrijk is dat allemaal niet. Als de selectie maar goed is. Henkie kan het prima alleen als er maar goede spelers zijn.
Als wij de play-offs halen (winnen of verliezen) vindt ik niet dat DL weg zijn moeten gaan bij ons.. Stapje hoger.. Maar wat is een stapje hoger?? AZ? DKV? AZ mwa DKV helemaal niet.. Dan moet het toch wel vitesse/joden/psv/twente/rotterdam wezen..
Hij moet gewoon blijven in mijn ogen en de ferguson van cambuur worden samen met henkie!
Ach ja, al dit opportunisme om een goed seizoen. Volgend jaar staan we wellicht laatste en dan zal er een roep zijn om DL te ontslaan. Het kan vriezen het kan dooien, ik zie in Henk meer een Cambuurman dan Dwight. Maar het gaat goed onder Dwight, dus hij krijgt van mij enorm de kans om ook een echte Cambuurman te worden.
Het zou Lodeweges sieren als hij zou blijven. Cambuur heeft hem tenslotte een nieuwe kans gegeven in het betaalde voetbal, dan zou ik het niet des Lodeweges vinden om dan na een jaar succes gelijk de club weer te verlaten. Al weet ik ook wel dat het in de voetballerij niet zo werkt. Komt inderdaad nog bij; wat is hogerop als je over de Nederlandse competitie praat? Feyenoord, Ajax, Twente en PSV zijn al voorzien en ik kan me voorstellen dat je als trainer in clubs als Vitesse en AZ een verbetering ziet. Maar voor de rest?
Idd. Zonder SCC had hij nog bij een nietszeggend amateurclubje getraind. Maar het is nogal een clubhopper....Dus zal me niks verbazen als hij gaat.
Citaat van: Tanjajeah op maart 26, 2014, 16:08:47
Het zou Lodeweges sieren als hij zou blijven. Cambuur heeft hem tenslotte een nieuwe kans gegeven in het betaalde voetbal, dan zou ik het niet des Lodeweges vinden om dan na een jaar succes gelijk de club weer te verlaten. Al weet ik ook wel dat het in de voetballerij niet zo werkt. Komt inderdaad nog bij; wat is hogerop als je over de Nederlandse competitie praat? Feyenoord, Ajax, Twente en PSV zijn al voorzien en ik kan me voorstellen dat je als trainer in clubs als Vitesse en AZ een verbetering ziet. Maar voor de rest?
Alle clubs behalve RKC en Eagles zijn een stap voorwaarts (financieel en dus meer mogelijkheden).
Ik hoop dat hij blijft, maar denk dat hij vertrekt.
Een vertrek is overigens geen ramp, want met Henk heb je een top hoofdtrainer en met Sandor en Jan prima assistenten!!
Citaat van: Tanjajeah op maart 26, 2014, 16:08:47
Het zou Lodeweges sieren als hij zou blijven. Cambuur heeft hem tenslotte een nieuwe kans gegeven in het betaalde voetbal, dan zou ik het niet des Lodeweges vinden om dan na een jaar succes gelijk de club weer te verlaten. Al weet ik ook wel dat het in de voetballerij niet zo werkt. Komt inderdaad nog bij; wat is hogerop als je over de Nederlandse competitie praat? Feyenoord, Ajax, Twente en PSV zijn al voorzien en ik kan me voorstellen dat je als trainer in clubs als Vitesse en AZ een verbetering ziet. Maar voor de rest?
"Niet des Lodeweges"?
Heb je z'n CV al eens gezien?
Lodeweges heeft alle recht om weg te gaan als zijn contract dat toelaat.
Hadden we maar andere afspraken moeten maken.
Volgend jaar staan we misschien minder hoog en roepen we om Henk.
Ook dat moet ik nog zien, een toptrainer is Henk nog niet.
Er hangt veel af van het spelersmateriaal en we moeten gewoon vertrouwen hebben.
Want elk jaar lukt het ze weer om ons positief te verassen.
Ben alleen bang dat lodeweges spelers meeneemt als ie weggaat.
Ik vind vertrek wel een ramp, want dan zijn we Ogbeche kwijt ;(
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 26, 2014, 19:07:43
Ik vind vertrek wel een ramp, want dan zijn we Ogbeche kwijt ;(
Mee eens
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 26, 2014, 19:07:43
Ik vind vertrek wel een ramp, want dan zijn we Ogbeche kwijt ;(
Als DL wel blijft, is dat nog geen garantie dat B wel blijft hoor.
We staan nu ook tiende, praktisch zonder b
Ik moet het nog maar eens zien met die Ogbeche!
Zou niet de eerste speler zijn die toevallig even een wedstrijd goed speelt en daarna geen pepernoot meer raakt.
Citaat van: Galdiano op maart 26, 2014, 22:44:28
Ik moet het nog maar eens zien met die Ogbeche!
Zou niet de eerste speler zijn die toevallig even een wedstrijd goed speelt en daarna geen pepernoot meer raakt.
En niet zomaar een wedstrijd.
DE WEDSTRIJD !!!!
Ogbeche = w:)
Citaat van: Galdiano op maart 26, 2014, 22:44:28
Ik moet het nog maar eens zien met die Ogbeche!
Zou niet de eerste speler zijn die toevallig even een wedstrijd goed speelt en daarna geen pepernoot meer raakt.
als je een beetje verstand van voetbal
hebt....
kijk maar naar dat kwartiertje invallen tegen rkc...
zo slim....is echt een goede voetballer hoor!
Citaat van: peter op maart 27, 2014, 09:16:07
als je een beetje verstand van voetbal
hebt....
kijk maar naar dat kwartiertje invallen tegen rkc...
zo slim....is echt een goede voetballer hoor!
Tuurlijk zie ik wel dat hij meer vaardigheden heden heeft dan Barto en Hemmen.
Alleen dit wil natuurlijk nog niet zeggen dat je gaat slagen!
En ja hij een goed debuut gemaakt tegen dkv, maar één zwaluw maakt nog geen zomer!
Citaat van: Galdiano op maart 27, 2014, 09:32:23
Tuurlijk zie ik wel dat hij meer vaardigheden heden heeft dan Barto en Hemmen.
Alleen dit wil natuurlijk nog niet zeggen dat je gaat slagen!
En ja hij een goed debuut gemaakt tegen dkv, maar één zwaluw maakt nog geen zomer!
Ben ik met je eens maar bij Ogbeche zie je toch duidelijk dat hij meer in zich heeft dan de gemiddelde eredivisievoetballer?
PS: Volgens mij is jouw liefde voor Christovao na 1 bekerpotje NAC ook tot onkenbare hoogte gestegen! :insane
Citaat van: de Schoot op maart 26, 2014, 21:46:26
Als DL wel blijft, is dat nog geen garantie dat B wel blijft hoor.
Klopt maar de kans lijkt me wel een stuk groter. Als je in alle media leest hoe en waarom hij hier is gekomen... alles is gericht op Dwight.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 27, 2014, 09:48:20
Ben ik met je eens maar bij Ogbeche zie je toch duidelijk dat hij meer in zich heeft dan de gemiddelde eredivisievoetballer?
PS: Volgens mij is jouw liefde voor Christovao na 1 bekerpotje NAC ook tot onkenbare hoogte gestegen! :insane
Nee hoor! Christovao is in mijn ogen wel beter dan Barto! Alleen jammer dat hij geen kans krijgt!
Ogbeche is onze held als je het op het forum leest.
Hij moet eerst maar fit zijn, en dan zien we wel weer!
Citaat van: peter op maart 26, 2014, 13:00:26
Lodeweges mag weg als hij een stap hogerop kan maken.
is dat achterlijke clubje dan een stap hogerop.
Kom op zeg....
Wij vinden het inderdaad niet een stap hogerop maar dat is het natuurlijk wel.
Er is daar veel meer mogelijk qua financien en qua spelers en dergelijke, tevens spelen die lui ieder jaar toch voor Europees voetbal en dat kunnen wij helaas niet zeggen.
Ik hoop dat dwight nog een jaartje blijft uiteraard en daarna opgevolgd door Henk!
Het wordt volgens mij allemaal een beetje opgeblazen door de media. Dwight wil gewoon volgend jaar een goede selectie hebben. En gelijk heeft-ie. Gezien de recente berichten zijn ze hier druk mee bezig, dus dan blijft hij heus wel. Het is gewoon een spelletje. Alleen vind ik het niet zo handig van Vd Belt dat hij meteen over Henk de Jong begint en niet in plaats daarvan zegt dat hij Dwight graag wil houden.
Citaat van: Dreet op maart 27, 2014, 11:03:51
Het is gewoon een spelletje. Alleen vind ik het niet zo handig van Vd Belt dat hij meteen over Henk de Jong begint en niet in plaats daarvan zegt dat hij Dwight graag wil houden.
Hier heb jij wel een punt alleen kun je het ook zien als veel vertrouwen uitspreken richting Henk, het is gewoon een beetje dubbel.
Tis un spel hè. As je merke late dat su je graag houwe wille wudt dr mette beurs swaait. Maar as je angeve datte opfolger al klaar staat ken men oek segge dat je niet waardeerd wurre. Wat is wyshied in dezen.
http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/19980
Van den belt acht de kans relatief klein dat Lodeweges vertrekt. Maar kans is wel aanwezig.
Tien procent is niet erg veel.
Citaat van: clint op maart 28, 2014, 09:56:53
Tien procent is niet erg veel.
Blijft gewoon! Leeuwin en Ogbeche ook en we draaien een 2e topseizoen :0= :0= :0=
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 28, 2014, 10:07:30
Blijft gewoon! Leeuwin en Ogbeche ook en we draaien een 2e topseizoen :0= :0= :0=
En welke topspits komt erbij?
10% is gewoon een 'hij blijft heel waarschijnlijk'
Citaat van: Galdiano op maart 27, 2014, 10:05:44
Nee hoor! Christovao is in mijn ogen wel beter dan Barto! Alleen jammer dat hij geen kans krijgt!
Ogbeche is onze held als je het op het forum leest.
Hij moet eerst maar fit zijn, en dan zien we wel weer!
Barto is in tweede seizoenshelft wel 1 van de belangrijkste schakels van het succes. Zag ik Cristovao nog niet doen
Op basis van wat vind je Christovao beter dan Barto?
Citaat van: Galdiano op maart 27, 2014, 10:05:44
Nee hoor! Christovao is in mijn ogen wel beter dan Barto! Alleen jammer dat hij geen kans krijgt!
Ik zie Christovao ook als een potentiële topper, maar waar Barto geduld heeft, afwacht en zich professioneel blijft opstellen ondanks een plek op de bank, schijnt Christovao op dat gebied af te haken waardoor zijn kansen uitblijven..
Ik hoorde een geruchtje (onbetrouwbare bron) maar misschien heeft iemand hem vaker gehoord: v/d belt en Lodeweges naar AZ.
Voor degene die nog twijfelt of Dwight blijft:
http://foxsports.nl/video/202907-lodeweges-als-we-winnen-kijken-we-naar-europese-playoffs.html
Rond 1:25.....Trek je eigen conclusie, maar als ik er geld op zou moeten zetten, dan zou ik inzetten op vertrek van Lodeweges aan het einde van het seizoen
Citaat van: moodygrunn op maart 30, 2014, 14:25:42
Voor degene die nog twijfelt of Dwight blijft:
http://foxsports.nl/video/202907-lodeweges-als-we-winnen-kijken-we-naar-europese-playoffs.html
Rond 1:25.....Trek je eigen conclusie, maar als ik er geld op zou moeten zetten, dan zou ik inzetten op vertrek van Lodeweges aan het einde van het seizoen
Dat gevoel heb ik ook. En zou inderdaad wel eens naar Heerenveen kunnen zijn.
Citaat van: mario op maart 30, 2014, 13:46:33
Ik hoorde een geruchtje (onbetrouwbare bron) maar misschien heeft iemand hem vaker gehoord: v/d belt en Lodeweges naar AZ.
vd Belt weg zou niet best zijn..
http://foxsports.nl/video/203053-lodeweges-we-hadden-eigenlijk-gewoon-moeten-winnen.html
eind van deze video laat ook wel sterk merken ja.....
Ik denk het ook dat die vertrekt. Weet niet of dat Heerenveen is of niet..hoop het niet.
Snap er niets van dat de man nog twijfelt. Blijven is de enige optie. Wie verlaat SCC nou vrijwillig? Dan ben je niet wijs!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Marc S op maart 30, 2014, 17:33:26
Ik denk het ook dat die vertrekt. Weet niet of dat Heerenveen is of niet..hoop het niet.
Als je link van Cambuur058 bekijkt heeft het er wel alle schijn van dat hij naar Heerenveen gaat maar hier niet op wil reageren gezien de bak ellende die hij dan over zich heen krijgt de laatste wedstrijden.
Citaat van: Eewal op maart 30, 2014, 17:03:19
vd Belt weg zou niet best zijn..
Zou erg balen zijn, maar die stap kan ik begrijpen.
Lodeweges echter...... Hoop maar dat die nachtmerrie niet uitkomt.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 30, 2014, 18:20:29
Zou erg balen zijn, maar die stap kan ik begrijpen.
Lodeweges echter...... Hoop maar dat die nachtmerrie niet uitkomt.
Eerder andersom. Vd Belt heeft veel meer werk verricht hier.
Lodeweges is dit seizoen prima, maar Henk de Jong kan ook zonder problemen voor de groep.
Rot maar op.. Als je niet eens van Aaa Zet winne kinne...
:devil
Citaat van: Bascambuur op maart 30, 2014, 18:33:46
Eerder andersom. Vd Belt heeft veel meer werk verricht hier.
Lodeweges is dit seizoen prima, maar Henk de Jong kan ook zonder problemen voor de groep.
Bedoel ook nachtmerrie in de zin van dat ie naar DKV zou gaan. Vd Belt zou ik ook meer van balen, maar die stap naar AZ zou ik wel begrijpen..
Word dan wel een hele toer om een goede vervanger voor
vdbelt te vinden.
zo zie je maar weer...succes heeft (helaas)ook
een keerzijde!
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 30, 2014, 19:00:57
Bedoel ook nachtmerrie in de zin van dat ie naar DKV zou gaan. Vd Belt zou ik ook meer van balen, maar die stap naar AZ zou ik wel begrijpen..
Hij heeft al eerder bij dkv gewerkt, dus het zou mij niks verbazen. Bovendien leven dat soort dingen toch nooit bij passanten. Ron Jans zei zelfs bij Groningen dat ie nooit naar dkv zou gaan.
Citaat van: peter op maart 30, 2014, 19:04:49
Word dan wel een hele toer om een goede vervanger voor
vdbelt te vinden.
zo zie je maar weer...succes heeft (helaas)ook
een keerzijde!
Henk de Jong die een plaatsje opschuift op de bank noem ik geen hele tour. Een vrij simpele tour.
Citaat van: Bascambuur op maart 30, 2014, 19:32:42
Hij heeft al eerder bij dkv gewerkt, dus het zou mij niks verbazen. Bovendien leven dat soort dingen toch nooit bij passanten. Ron Jans zei zelfs bij Groningen dat ie nooit naar dkv zou gaan.
Henk de Jong die een plaatsje opschuift op de bank noem ik geen hele tour. Een vrij simpele tour.
opvolger van vd Belt bedoelt hij en niet opvolger van Lodeweges, die is idd heel makkelijk te vervangen..
Citaat van: Eewal op maart 30, 2014, 20:01:01
opvolger van vd Belt bedoelt hij en niet opvolger van Lodeweges, die is idd heel makkelijk te vervangen..
Verkeerd gelezen, je hebt gelijk. Vd Belt wordt inderdaad lastig.
Citaat van: Bascambuur op maart 30, 2014, 20:48:34
Verkeerd gelezen, je hebt gelijk. Vd Belt wordt inderdaad lastig.
Vd belt zal niet vertrekken voordat het nieuwe stadion er is, tenzij hij bij de KNVB aan de gang kan, dan is hij weg.
Denk niet dat vdbelt vertrekt. Had onlangs nog aangegeven dat hij iemand zocht om technisch manager te zijn om dat van hem over te nemen zodat hij zich meer kon focussen op zijn deel..
V/d Belt weg zou niet best zijn :zucht
http://www.soccernews.nl/news/243463/Lodeweges_vraagt_wel_dertig_keer_naar_toekomst_bij_Cambuur?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
CiteerSC Cambuur kent een goede rentree in de Eredivisie. Dat heeft de club mede te danken aan trainer Dwight Lodeweges. Toch is nog onduidelijk of de oefenmeester ook volgend jaar actief is bij de Leeuwarders. In gesprek met de Leeuwarder Courant gaf de trainer aan de afgelopen week wel dertig keer om duidelijkheid over zijn toekomst vroeg bij de directie.
Graag weet Lodeweges snel waar hij aan toe is. De oefenmeester wordt genoemd als opvolger van Marco van Basten bij sc Heerenveen. "Ik ga nergens commentaar op leveren. Ik wil zeggen dat ik het hier bij Cambuur hartstikke naar mijn zin heb. De resultaten die we halen, stralen niet alleen op mij, maar op de hele technische staf af."
De directie is inmiddels gevraagd om voor 1 juni een besluit te nemen. Eind april gaan de club en Lodeweges met elkaar om tafel. Algemeen directeur Gerald van den Belt hoopt dat de trainer dan een besluit genomen heeft. "We sluiten een vertrek van Dwight na dit seizoen dan ook zeker niet uit."
Het lijkt me duidelijk dat Dwight nog geen nieuwe club heeft. Hij moet in principe voor 1 mei aangeven of hij door wil bij Cambuur, maar heeft uitstel gevraagd tot 1 juni. Waarom zou je dat doen als je al een nieuwe club hebt?
Citaat van: Marc S op maart 31, 2014, 10:19:51
http://www.soccernews.nl/news/243463/Lodeweges_vraagt_wel_dertig_keer_naar_toekomst_bij_Cambuur?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
Wat is dit artikel slecht geciteerd zeg. Het stukje suggereert dat Cambuur DL geen duidelijkheid wil geven over zijn toekomst, alsof hij het slachtoffer is. Terwijl in het originele stuk in de LC staat dat hij zelf geen duidelijkheid wil geven en op zijn initiatief de beslissingsdeadline opgeschoven is van 1 mei naar 1 juni.
Overigens, Vd Belt blijft gewoon. Waar anders krijg hij de kans mee te werken aan het realiseren van een nieuw stadion. Het is een man die houdt van uitdagingen en die zijn nergens groter dan bij Cambuur.
Citaat van: Collingwood op maart 31, 2014, 10:45:46
Het lijkt me duidelijk dat Dwight nog geen nieuwe club heeft. Hij moet in principe voor 1 mei aangeven of hij door wil bij Cambuur, maar heeft uitstel gevraagd tot 1 juni. Waarom zou je dat doen als je al een nieuwe club hebt?
Vind hem enigszins "niet als des Lodeweges" reageren als het over zijn vervolgstap praat. Je kan toch glashard zeggen "nee er speelt niks" ben je gelijk klaar! Door dit soort antwoorden lijkt juist het tegenovergestelde
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 31, 2014, 10:52:34
Vind hem enigszins "niet als des Lodeweges" reageren als het over zijn vervolgstap praat. Je kan toch glashard zeggen "nee er speelt niks" ben je gelijk klaar! Door dit soort antwoorden lijkt juist het tegenovergestelde
Het kan ook best zijn dat hij uiteindelijk wel weg zal gaan. Maar waarom zou je aan de directie vragen om de beslissing over een vertrek uit te stellen als die beslissing eigenlijk al genomen is? Dat lijkt me onlogisch.
Beslissing is NU nog niet genomen, dat lijkt me duidelijk. Denk wel dat er wat dingen spelen!
Citaat van: Collingwood op maart 31, 2014, 10:54:35
Maar waarom zou je aan de directie vragen om de beslissing over een vertrek uit te stellen als die beslissing eigenlijk al genomen is? Dat lijkt me onlogisch.
Omdat de laatste wedstrijd op 3 mei is en bij playoffs er nog een paar weken volgen. Als hij dan nu al vol trots roept naar Heerenveen te gaan, dit niet ten goede komt van de positieve sfeer die er nu heerst rondom onze club.
Als ik dat interview bij FOX gisteren zag, dan gaat ie weg. Kan niet anders.
Citaat van: Daddy T. op maart 31, 2014, 11:10:44
Omdat de laatste wedstrijd op 3 mei is en bij playoffs er nog een paar weken volgen. Als hij dan nu al vol trots roept naar Heerenveen te gaan, dit niet ten goede komt van de positieve sfeer die er nu heerst rondom onze club.
Dat zou inderdaad een reden kunnen zijn.
Citaat van: Bernardo op maart 31, 2014, 11:15:22
Als ik dat interview bij FOX gisteren zag, dan gaat ie weg. Kan niet anders.
Vrees ik ook
Ach ja....maar hij heeft ons wel het mooiste seizoen in de 50-jarige geschiedenis gegeven. Hulde.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 31, 2014, 11:33:04
Vrees ik ook
Ik vrees het niet zo zeer. Als je kijkt naar de historie van Lodeweges, heeft ie het eigenlijk nooit ergens lang volgehouden en heeft hij ook nergens zo gepresteerd als hier. Denk dat HdJ een hele grote invloed heeft, en die kan het zo overnemen en gaan we op dezelfde voet verder. Zullen natuurlijk alleen wel zijn ervaring en netwerk gaan missen.
Citaat van: Bernardo op maart 31, 2014, 11:40:38
Ik vrees het niet zo zeer. Als je kijkt naar de historie van Lodeweges, heeft ie het eigenlijk nooit ergens lang volgehouden en heeft hij ook nergens zo gepresteerd als hier. Denk dat HdJ een hele grote invloed heeft, en die kan het zo overnemen en gaan we op dezelfde voet verder. Zullen natuurlijk alleen wel zijn ervaring en netwerk gaan missen.
Klopt en met Henk hebben we wat mij betreft een Arsene Wenger in huis!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 31, 2014, 11:41:46
Klopt en met Henk hebben we wat mij betreft een Arsene Wenger in huis!
Dan kunnen we de komende 50 jaar titels en bekers dus vergeten :_schater
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 11:47:33
Dan kunnen we de komende 50 jaar titels en bekers dus vergeten :_schater
:D
Dwight is met zijn neus in de boter gevallen.
* Een club in totale euforie door het onverwachte kampioenschap (ik ga nu pas echt beseffen dat we kampioen zijn)
* Een selectie waar veel meer talent in zit dan bij de gewone promovendus
* Een aantal spelers die binnen een half jaar serieuze eredivisiespelers zijn geworden
* Een aantal perfecte 'aankopen' (Leeuwin, Ritzmaaier, Lukoki (toch ook) en Manu)
* Een ijzersterke TS met kopman Henk en secondanten Jan en Sandor
* Een Beleving bij de club en de supporters waar heel Nederland van opkijkt
En ja, daar past hij zeer goed tussen. Het lijkt me verstandig voor hem om nu te cashen (in geld of niveau club), want wat er bij ons gebeurt komt hooguit voor 20 % voor zijn conto. Wanneer we Henk (en de TS) en van der Belt houden is er niets aan de hand.
Henk Albers @HenkAlbers1970 · 2m
Lodeweges zo goed als zeker van #Cambuur naar #scHeerenveen na dit seizoen!!
DWIGHT LODEWEGES EN SC CAMBUUR NA DIT SEIZOEN UIT ELKAAR
Hoofdtrainer Dwight Lodeweges vertrekt aan het einde van dit seizoen naar sc Heerenveen. De Canadese oefenmeester maakt hiermee gebruik van de clausule in zijn contract, waardoor hij ondanks een verbintenis voor nog een seizoen tussentijds kan vertrekken.
Afgelopen zomer kwam Lodeweges over van de amateurs van VVOG uit Harderwijk, en daarvoor was hij onder meer actief voor FC Groningen, N.E.C. en PSV.
SC Cambuur gaat zich de komende tijd beraden op de invulling van de technische staf voor het voor het volgende seizoen.
:X
bron: Cambuur - Facebook
En daar is het bericht: Lodeweges vertrekt na dit seizoen! Erg onhandige timing wat mij betreft :(
LODEWEGES MAG WAT MIJ BETREFT DIRECT OPROTTEN!!!!! GA JE GVD DOODSCHAMEN! NSB'ER!!
Lees nu pas dat hij naar DKV gaat! Ongelooflijk!
vuile tyfushond
TM wil je de tweede wereldoorlog hier buiten laten het gaat hier om voetbal!!!!
Maak je niet zo druk jongens. Aan ons om aan te tonen dat het ook zonder deze man wel kan.
Dit zijn de laatste stuiptrekking van DKV. Wat iedereen al aangaf, hij is overal snel weg gegaan. Dus DKV zit volgend jaar misschien wel weer in hetzelfde schuitje.
Dwight wel weer over. :clint
Godverdomme dit is toch niet te geloven..
Zal maar niet zeggen wat ik denk, dan moet ik mezelf bannen :rodekaart
We zitten een dag voor 1 april, dit is een grap neem ik aan!
Meteen maar opzouten, dacht ik zo. :clint
Citaat van: dizzhead op maart 31, 2014, 13:56:48
Maak je niet zo druk jongens. Aan ons om aan te tonen dat het ook zonder deze man wel kan.
Dwight wel weer over. :clint
Dat zeker, met Henk hebben wij een perfecte vervanger. Maar in deze periode van de competitie, en dan ook nog naar DKV... hoe kan je dat doen?
Gun hem wel een stap 'hogerop', maar naar deze club...
Gelukkig met Henk de Jong de perfecte opvolger al in huis.
Citaat van: Bens op maart 31, 2014, 13:56:46
TM wil je de tweede wereldoorlog hier buiten laten het gaat hier om voetbal!!!!
moraalridder
Citaat van: Bens op maart 31, 2014, 13:56:46
TM wil je de tweede wereldoorlog hier buiten laten het gaat hier om voetbal!!!!
??
Citaat van: Bens op maart 31, 2014, 13:56:46
TM wil je de tweede wereldoorlog hier buiten laten het gaat hier om voetbal!!!!
U weet wat de grote Generaal ooit zei: Voetbal is Oorlog. Welke oorlog kan me niks schelen ;)
Ik wacht rustig af tot morgen. Is het waar, dan ban ik mezelf een week, is het niet waar dan lach ik niet om deze misplaatste grap.
Trainer is een passant. Henkie neemt de boel over. Hoop alleen dat Lodeweges geen spelers meeneemt gezien de zwakke achterhoede van Dameswad.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/379239/cambuur-coach-lodeweges-opvolger-van-basten-bij-sc-heerenveen.html
Deze stap had ik niet zien aankomen!
schande dit! en het moment slaat helemaal nergens op!
Zet die gast lekker op non-actief man, kan ie vast op klompenjacht...
Citaat van: whimpy op maart 31, 2014, 14:03:43
Trainer is een passant. Henkie neemt de boel over. Hoop alleen dat Lodeweges geen spelers meeneemt gezien de zwakke achterhoede van Dameswad.
Leeuwin, Ritzmaier & Ogbeche gaan vast mee...
Persoonlijk vind ik het jammer dat hij gaat, maar ok, daar is mee te leven. Natuurlijk is hij blij met een nieuwe kans in de subtop. Hij ziet Cambuur als een mooie club, maar heeft uiteraard niet de binding die een Sandor, Jan of Henk heeft. Henk is ook een prima opvolger. Groter probleem is dat hij de rust en regelmaat van het lopende seizoen kapot maakt terwijl we nog niet zeker zijn van nog een jaar ere. Plus Ogbeche naar DKV zou ernstig zijn. Ik zou zeggen support ons team en negeer Lodeweges, onrust heeft niemand iets aan. Of toch 1 april?
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 14:02:55
U weet wat de grote Generaal ooit zei: Voetbal is Oorlog. Welke oorlog kan me niks schelen ;)
Ik wacht rustig af tot morgen. Is het waar, dan ban ik mezelf een week, is het niet waar dan lach ik niet om deze misplaatste grap.
Als meerdere websites (clubwebsites H"veen en Cambuur, + nationale media) hierover berichten, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten.
Citaat van: moodygrunn op maart 31, 2014, 14:06:53
Als meerdere websites (clubwebsites H"veen en Cambuur, + nationale media) hierover berichten, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten.
Was nog niet verder gekomen dan de social media. Heb ook nog iets als een leven :P
Citaat van: Bens op maart 31, 2014, 13:56:46
TM wil je de tweede wereldoorlog hier buiten laten het gaat hier om voetbal!!!!
Gelijk heb je, dat ze hier niet bannen is me een raadsel. Zegt iets over het niveau hier.
Nu meteen HdJ het stokje maar over laten nemen. Wegwezen nu!
Citaat van: MvB op maart 31, 2014, 14:08:17
Gelijk heb je, dat ze hier niet bannen is me een raadsel. Zegt iets over het niveau hier.
jij moet helemaal opflikkeren, raar ventje ben je die alleen maar uit is op commotie
Citaat van: MvB op maart 31, 2014, 14:08:17
Gelijk heb je, dat ze hier niet bannen is me een raadsel. Zegt iets over het niveau hier.
Stuur TaurusJr maar een berichtje of je de moderatie mag overnemen.
Citaat van: MvB op maart 31, 2014, 14:08:17
Gelijk heb je, dat ze hier niet bannen is me een raadsel. Zegt iets over het niveau hier.
:zucht :O
http://sc.heerenveen.org/forum/ (http://sc.heerenveen.org/forum/) veel plezier.
Dat ie een stap wil maken snap ik. Maar direct van Cambuur naar dkv. Is gewoon niet voor te stellen. Wat een egocentrische klootzak.
Ik zeg laat de jong t seizoen maar afmaken, en weg met die vent. Als ie dit doet heeft ie toch geen gevoel bij onze club!!!
:zucht
OPFLIKKEREN PER DIRECT
Tsja. Stiekem hoop ik nog dat het een hele foute grap is, maar daar is dkv de club niet voor
Citaat van: Straicar op maart 31, 2014, 14:12:10
Dat ie een stap wil maken snap ik. Maar direct van Cambuur naar dkv. Is gewoon niet voor te stellen. Wat een egocentrische klootzak.
Ik zeg laat de jong t seizoen maar afmaken, en weg met die vent. Als ie dit doet heeft ie toch geen gevoel bij onze club!!!
:zucht
Dit heeft niks met clubgevoel te maken. ik snap dat wij dat graag geloven, een trainer met clubgevoel. Wij hebben ook makkelijk praten over clubgevoel en ons werk elders. Als Dwight nu onderaan had gehangen hadden we hem misschien al lang weggehoond. Hij kiest gewoon voor het geld; wat uiteindelijk 9 van 10 personen zou doen.... Dan moet je niet vanuit je supportershart redeneren.
Citaat van: Mitar op maart 31, 2014, 14:10:05
Nu meteen HdJ het stokje maar over laten nemen. Wegwezen nu!
De man hoeft van mij niet per direct weg. Het voetbal is goed, resultaten ruim boven verwachting en hij heeft zich altijd keurig opgesteld naar buiten toe.
Het geeft ons als supporters natuurlijk wel een mooie gelegenheid om een spandoekje voor de opvolger te maken en daarmee een signaal af te geven richting het bestuur.
_O_ HdJ _O_
Ik snap de timing niet helemaal, waarom maak je dit bekend in de week voor Utrecht en Nec. Dit had toch tot na het seizoen kunnen wachten. Hoe je het wend of keert, het gaat voor onrust zorgen. Ik hoop nog steeds op een slechte 1 april grap.
Sentimenten kennen passanten niet. Die leven alleen nog maar bij de supporters. Ook op bestuurlijk niveau gaan de aartsrivalen in deze provincie normaal met elkaar om.
Ik blijf afwachten of dit niet een misselijke 1 april grap is.
Als hij Henk maar hier laat! :( :( :(
ik had ook beter moeten weten dan hier te gaan bladeren.
:_schater
Citaat van: moodygrunn op maart 31, 2014, 14:14:50
De man hoeft van mij niet per direct weg. Het voetbal is goed, resultaten ruim boven verwachting en hij heeft zich altijd keurig opgesteld naar buiten toe.
Het geeft ons als supporters natuurlijk wel een mooie gelegenheid om een spandoekje voor de opvolger te maken en daarmee een signaal af te geven richting het bestuur.
_O_ HdJ _O_
Dat zou een mooie reactie zijn, een enorm eerbetoon aan Henk de Jong.
:R :R :R :R
Citaat van: hobbes op maart 31, 2014, 14:15:51
Ik snap de timing niet helemaal, waarom maak je dit bekend in de week voor Utrecht en Nec. Dit had toch tot na het seizoen kunnen wachten. Hoe je het wend of keert, het gaat voor onrust zorgen. Ik hoop nog steeds op een slechte 1 april grap.
A-MEN _O_
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 31, 2014, 14:16:02
Als hij Henk maar hier laat! :( :( :(
En Leeuwin en Makrini. Ben bang dat hij echt wel 2 of 3 spelers mee gaat nemen :R
PER DIRECT OPFLIKKEREN
Citaat van: hobbes op maart 31, 2014, 14:15:51
Ik snap de timing niet helemaal, waarom maak je dit bekend in de week voor Utrecht en Nec. Dit had toch tot na het seizoen kunnen wachten. Hoe je het wend of keert, het gaat voor onrust zorgen. Ik hoop nog steeds op een slechte 1 april grap.
Het kan zijn dat de timing niet door Cambuur/Lodeweges bepaald is...H'veen kan natuurlijk ook een paar journalisten inlichten...
Citaat van: DayDreamer op maart 31, 2014, 14:17:53
En Leeuwin en Makrini. Ben bang dat hij echt wel 2 of 3 spelers mee gaat nemen :R
Mocht het waar zijn krijgt hij 4 spelers mee
- Feldballe
- de Graaf
- Sjonnie
- van Boxel
:devil
Hoop toch nog op 1 april grap.
:R :R :R
Vuile tyfus hond! Meteen Henk de jong hoofdmacht laten overnemen
Citaat van: DayDreamer op maart 31, 2014, 14:17:53
En Leeuwin en Makrini. Ben bang dat hij echt wel 2 of 3 spelers mee gaat nemen :R
Daar heeft H'veen het geld niet voor man. De vraagprijs gaat natuurlijk wel wat omhoog als h'veen komt :)
Citaat van: hobbes op maart 31, 2014, 14:15:51
Ik snap de timing niet helemaal, waarom maak je dit bekend in de week voor Utrecht en Nec. Dit had toch tot na het seizoen kunnen wachten. Hoe je het wend of keert, het gaat voor onrust zorgen. Ik hoop nog steeds op een slechte 1 april grap.
Geruchten werden steeds sterker natuurlijk, en ik denk dat je het ook geen 6 weken meer had kunnen stilhouden.
Nu kom je zelf met een bericht ipv geruchten vanuit de media, nu even een shitload over hem heen, hopen dat het geen effect op de prestaties heeft, andere maar snel op non-actief en Henkie ervoor.
:0= alle vertrouwen in t bestuur !
maakt geen reet uit wie voor de groep staat of hoe de samenstelling is.
komend seizoen hebben we weer een eredivisie ploeg.
Per direct op nonactief, wat mij betreft. Smerige Judasstreek om in deze fase van de competitie dit zo te doen. Ik ben er misselijk van.
Oprotten dwight vieze verrader !!! :( :zucht
Henkie per direct voor de groep.
Citaat van: DayDreamer op maart 31, 2014, 14:17:53
En Leeuwin en Makrini. Ben bang dat hij echt wel 2 of 3 spelers mee gaat nemen :R
GVD :(
Wegwezen! Ik laat mijn vriendin ook niet langer thuis wonen als ze aangeeft over 4 maanden met mijn valse stiefbroer verder te gaan!
woensdag laten horen
Tjonge. Niet verwacht. Niet nu. Lage streek. Hoeft zich niet meer te vertonen in lwd. Denk ik.Dan meteen maar weg.
l0l
Citaat van: Lore link=topic=123.msg67121#msg67121 date=139626857 l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l2
Wegwezen! Ik laat mijn vriendin ook niet langer thuis wonen als ze aangeeft over 4 maanden met mijn valse stiefbroer verder te gaan!
leuk idee voor een spandoek
Citaat van: Lore op maart 31, 2014, 14:22:52
Wegwezen! Ik laat mijn vriendin ook niet langer thuis wonen als ze aangeeft over 4 maanden met mijn valse stiefbroer verder te gaan!
Wil je erover praten?
Wat een smet op dit prachtige seizoen, laat hem per direct oprotten :R
Wat een vuile huichelaar. Hoop dat hij het heel zwaar heeft de komende tijd in Leeuwarden, zodat spelers direct zien wat deze overstap teweeg brengt. :(
Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 14:20:20
Per direct op nonactief, wat mij betreft. Smerige Judasstreek om in deze fase van de competitie dit zo te doen. Ik ben er misselijk van.
Hier nog een die misselijk is.
stenigen? op de brandstapel?
wat word t :_spank :_spank :_spank
Aan de ene kant kan ik er om kotsen en mag ie zo snel mogelijk oprotten, aan de andere kant kunnen wij een fenominale hoofdtrainer aan het roer zetten, waarvan ik denk dat hij toch al langer de massale vinger in de pap had
Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 14:20:20
Per direct op nonactief, wat mij betreft. Smerige Judasstreek om in deze fase van de competitie dit zo te doen. Ik ben er misselijk van.
ik kan er ook wel van kotsen .vuile judas
Wat mij betreft met pek en veren de stad uit met deze Judas!
Als je in deze fase van de competitie deze move maakt, snap je er weinig van.
Echt hoe laag kan je zinken, zielig figuur....
Henk voor de groep
Citaat van: Yellow Army op maart 31, 2014, 14:24:32
Wil je erover praten?
Hoeft niet, ze is al bij me ingetrokken 8P
Gaan nog 2 leuke thuiswedstrijden worden voor Dwight :zweep
Liedjes als vuile huichelaar zullen wel te horen zijn vanaf de tribunes 8P
ook een vuile naaistreek van dkv
Wie regelthet liedje:
Dwight je hebt ons flink genaaid.
Ik kan me echt bijna niet voorstellen dat dit echt is.....Is dit geen 1 april grap?
Als het wel waar is kan Dwight toch niet meer voor de groep staan. Die komt het trainingsveld levend niet meer af.....Die mag dan wel meer beveiliging om hem heen hebben dan Geertje Wilders....
Citaat van: Cambuur058 op maart 31, 2014, 14:26:36
stenigen? op de brandstapel?
wat word t :_spank :_spank :_spank
vierendelen :)
Laten we het ook van de andere kant bekijken, blijkbaar doen we wel iets goed als de hele club in de belangstelling staat (Lodeweges, aantal spelers, gerucht rondom v/d belt etc.) Dit is blijkbaar de keerzijde van succes.
Gezien de emoties lijkt me duidelijk dat hij beter op non-actief kan worden gezet. Anders heeft Vd belt een enorme plaat voor z'n kop.
Wanneer is de volgende open training??? wil wel even een woordje met meneer spreken
Citaat van: Lore op maart 31, 2014, 14:22:52
Wegwezen! Ik laat mijn vriendin ook niet langer thuis wonen als ze aangeeft over 4 maanden met mijn valse stiefbroer verder te gaan!
Och jongen en dat terwijl jullie dochter net 1 is geworden, sterkte
OT: en dat terwijl een play off wedstrijd onderling nog tot de mogelijheden bestaat
:R :R :R
Citaat van: theben op maart 31, 2014, 14:24:20
l0lleuk idee voor een spandoek
idd.
net als"bedankt voor het behoud in de eredivisie".
Ik hoop dat de BVO het advies van KvC ter harte neemt en deze man per direct 'vrijsteld van arbeid'.
stiekem hopen op een 1 april grap... :O :O :O
Wat een timing,,niet te geloven!Henk nu per direct naar voor schuiven als v/d Belt ballen heeft!!
:scc
Citaat van: Montana op maart 31, 2014, 14:34:10
Ik hoop dat de BVO het advies van KvC ter harte neemt en deze man per direct 'vrijsteld van arbeid'.
:thumbsup
Citaat van: Baresi op maart 31, 2014, 14:35:03
Wat een timing,,niet te geloven!Henk nu per direct naar voor schuiven als v/d Belt ballen heeft!!
:scc
Dan maakt Vd Belt zich in 1 klap onverwoestbaar hier! |:)
Citaat van: okkele op maart 31, 2014, 14:33:54
"bedankt voor het behoud in de eredivisie".
Alsof dat alleen zijn verdienste is. Voetbal = teamsport.
Ik zit me hier echt op te vreten. Als ik mijn emoties de vrije loop zou laten, dan schopte ik 'm het liefste nu direct en persoonlijk de club uit.
Erg jammer dat DL geen respect voor de supporters op heeft kunnen brengen. Had hem wat dat betreft hoger ingeschat.
Anderzijds is hij bij zijn vorige clubs nou niet bepaald succesvol geweest en zie dat dus bij dkv ook niet gebeuren.
Zowel van Lodeweges als van Cambuur een grote schande dat je dit nu bekend maakt zo vlak voor Utrecht uit en dat terwijl je niet veilig bent. Het is een Huichelaar en dit doe je de supporters gewoon niet aan dan heb je niks met onze club. Nu gaat hij via een achterdeur het stadion uit terwijl hij netjes via de voordeur had gekund. Door deze keuze heeft hij zich een groot probleem op de hals gehaald en moet hij per direct verkassen en niet meer toelaten in het stadion. OPROTTEN
Is het echt geen 1aprilgrap?
tis toch gin 1 april je :O
per direct oprotten met die laaielichter!!
vertrekken kan en mag....
maar naar DE concurrent
en op DIT moment bekendmaking...
ZUM KOTSEN!!
Henk de Jong 5 jaar contract en per direct voor de groep!!!!
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 14:38:38
Is het echt geen 1aprilgrap?
Zou wel een hele hele slechte grap zijn.... Als je weet wat dit soort berichten met ons doet.
En nog erger: wat heeft dit voor invloed op de spelers??? Verd ****
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 14:38:38
Is het echt geen 1aprilgrap?
Ik heb een ZEER betrouwbare bron zojuist 1 op 1 gevraagd ... En die heeft mij gezegd dat het 100% zeker was. En dat zei ook ontzettend zijn geschrokken, zei hebben het vanmorgen 11:00 gehoord van Dwight zelf.
Alsa hij zelf nu niet weg gaat
of Cambuur doet het niet
Halen we hem zelf wel van het veld en trekken we zijn Cambuur kleren uit.
OPROTTEN :(
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 31, 2014, 14:35:29
Dan maakt Vd Belt zich in 1 klap onverwoestbaar hier! |:)
Gerald pakt de laatste tijd goed door en snapt hoe de supporters en emoties in elkaar steken hier.
Vandaag afscheid nemen van D (ikke) L (ul)
Wanneer zijn de trainingen deze week?
Nu.. ME is al opgeroepen
Gadverdamme wat een viezerik :zucht :zucht :zucht :R :R :R
vd belt gaf aan dat het absoluut geen 1-april grap is
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/36247/reactie-cambuurdirecteur-op-vertrek-dwight-lodeweges/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/36247/reactie-cambuurdirecteur-op-vertrek-dwight-lodeweges/)
LEEUWARDEN – Dwight Lodeweges' aanstaande vertrek naar SC Heerenveen is jammer, maar geen ramp.
Dat zegt Cambuurdirecteur Gerald van den Belt. ,,We hadden Dwight dolgraag willen behouden voor de club, maar snappen ook dat een trainer stappen wil maken."
Over dat Lodeweges, bezig aan zijn eerste en – tot nu toe – succesvolle seizoen in Leeuwarden, uitgerekend naar Cambuurs eeuwige rivaal vertrekt, zegt Van den Belt: ,,Ik had natuurlijk ook liever gezien dat hij naar AZ in plaats van Heerenveen was gegaan, daar ben ik eerlijk over. Maar als een club het goed doet, is het logisch dat er aan de belangrijke mensen wordt getrokken. Dat is inherent aan onze sterke prestaties."
Van den Belt maakte zich geen illusies Lodeweges binnenboord te kunnen houden: ,,Daarvoor liggen de clubs in financieel opzicht veel te ver uit elkaar."
Dat het nieuws uitgerekend nu, in een fase dat Cambuur zich nog veilig moet spelen, naar buiten komt, zegt de directeur: ,,Vorige week vertelde Dwight ons over zijn mogelijke overgang naar Heerenveen. Het ging alleen nog om details. Toen vanmorgen de overgang definitief was, hebben we besloten het nieuws meteen openbaar te maken. Het heeft geen zin om lang met een knoop in je maag rond te lopen."
Op de vraag dat de club met Henk de Jong mogelijk de vervanger van Lodeweges al in huis heeft, antwoordt Van den Belt: ,,Daar zijn we nu nog helemaal niet mee bezig."
De Jong, assistent van Lodeweges, hoopt dit seizoen eindelijk het hoogste trainersdiploma te bemachtigen: ,,Daarna zullen we rustig bekijken of Henk in beeld komt."
Dwight Lodeweges geeft donderdag, een dag na de belangrijke wedstrijd tegen Utrecht, een toelichting op zijn keuze.
Op social media wordt driftig gereageerd over de stap die logischerwijs gevoelig ligt. Een enkeling vermoedt een 1-aprilgrap, maar dat is absoluut niet het geval, zegt Gerald van den Belt: ,,En volgens mij is het vandaag 31 maart..."
- See more at: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/36247/reactie-cambuurdirecteur-op-vertrek-dwight-lodeweges/#sthash.JzatY2Va.dpuf
Morgen is het 1 april. Als dit geen grap is, dan mut die Dwight heel erg snel oprotten, met pek en veren!!!!!!!!!!!
Henkie Harkema maar voor de groep de laatste 5 potjes.
wie komme zo bij de training kijken? ff verhaal halen bij D
Massaal naar de training...
Dwight gaat uit zich zelf anders doen wij het
ik hoop dat je dkv helemaal naar de gallemiezen helpt....en ons er inhoudt de komende weken.
Citaat van: wiekie1969 op maart 31, 2014, 14:45:44
Morgen is het 1 april. Als dit geen grap is, dan mut die Dwight heel erg snel oprotten, met pek en veren!!!!!!!!!!!
Henkie Harkema maar voor de groep de laatste 5 potjes.
Had vier weken eerder mutten. Dan waren we Kampioen wudden :devil
Pff uitgerekend DE rivaal.
Om misselijk van te worden dit. Was dan naar AZ gegaan ....
:R
Ik hoop dat je verstandig genoeg bent om per direct ontslag te nemen l0l
Citaat van: Cambuur058 op maart 31, 2014, 14:46:23
wie komme zo bij de training kijken? ff verhaal halen bij D
Hoelaat is die training vandaag ?
Heeft bij mij gelijk afgedaan oprotten!!Gaat zoals altijd alleen om de poen!
Citaat van: EastSide058 op maart 31, 2014, 14:49:09
Hoelaat is die training vandaag ?
ze trainen toch niet meer vandaag
Citaat van: misideoldskool op maart 31, 2014, 14:49:23
Heeft bij mij gelijk afgedaan oprotten!!Gaat zoals altijd alleen om de poen!
Oplazeren met die Judas!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: denistel op maart 31, 2014, 14:50:05
ze trainen toch niet meer vandaag
zou ik ook maar niet doen
Citaat van: EastSide058 op maart 31, 2014, 14:49:09
Hoelaat is die training vandaag ?
Dinsdag 11:30 is de eerstvolgende (openbare) training
Citaat van: Yellow Army op maart 31, 2014, 14:52:08
Dinsdag 11:30 is de eerstvolgende (openbare) training
Ik denk nu niet meer :zucht
Stadion verbod voor die kerel
Ik zeg oprotten Dwight..>En welkom Foeke Booy....Die zijn contract bij de Eagles loopt dit jaar af.
Wat een waardeloze timing om dit naar buiten te brengen. Hebben die DKV-ers dit geregeld om de boel hier in het honderd te jagen?
Dat hij na dit seizoen zou vertrekken stond voor mij al vast. En als hij daar het 3-voudige kan verdienen dan kun je het hem zelfs niet eens kwalijk nemen.
Maar nu het in de publiciteit is gekomen is er geen andere mogelijkheid dan dat Cambuur nu onmiddelijk afscheid van deze man neemt. Je laat je club toch niet langer trainen door iemand die naar de grote vijand gaat. Die rotclub die het strontvervelend vindt, dat het in Leeuwarden allemaal hosannah is en er dus alle belang bij heeft dat Cambuur dit geweldige seizoen in chaos eindigt.
Dus nogmaals, Lodeweges maar vrijstellen van arbeid en Henk de Jong het seizoen af laten maken.
WE WETEN ALLEMAAL DAT DIT NIET GOED KOMT
Laat het bestuur nu de verstandige beslissing nemen per direct afscheid te nemen...
Anders straks alle trainingen besloten en een peloton ME voor de deur nodig...
Zijn genoeg mensen die de emoties vast niet de baas kunnen.
HDJ 4 president
Hij had bij mij bijna een standbeeld verdiend. Wat mij betreft mag hij nu per direct in een standbeeld veranderen.
Geen goed woord over deze actie, terwijl je in een belangrijke fase van de competitie zit en handhaving nog niet eens zeker is.
Wat mij betreft is het einde oefening en mag hij van zijn onverdiende vakantie genieten. En Sarah, Jordania kreeg drie jaar.. Wat krijgt DL voor hoogverraad? Ik mag toch hopen tot minstens 2068 :R
Opflikkeren per direct
Dat ie gaat moet hij natuurlijk helemaal zelf weten!Jammer dat ie nou net naar (krijg het mijn strot niet uit gaat)
Het gaat hier natuurlijk om de timing we zitten midden in een gevecht voor lijfsbehoud!
Hij had net aangegeven aan het bestuur van cambuur en ze gevraagd of hij mocht wachten tot 1juni voordat hij een beslissing ging nemen
Het bestuur en Lodeweges zouden eind april met elkaar om de tafel gaan om over beider toekomst te spreken
Het blijft gewoon een zeer slecht moment had dan nog ff 2 weken gewacht maar goed denk inderdaad dat het nu misschien beter is dat Henk de Jong het roer per direct overneemt
Denk ook dat dit nog niet alles is en dat lodeweges onze spits Obeche en misschien ook nog wel andere spelers meeneemt!
VdBelt over vertrek lodeweges:
http://www.youtube.com/watch?v=e-5s6cANBRE&list=UUnZJsm8wS5_ZWPRHPINWeEw
GODVERDEGODVERDEGODVER!
zo dat moest er even uit. Nu geen aandacht meer voor deze persoon, en door. :proost
Citaat van: moodygrunn op maart 31, 2014, 14:59:11
http://www.youtube.com/watch?v=e-5s6cANBRE&list=UUnZJsm8wS5_ZWPRHPINWeEw
vd belt zegt dus dat dkv hem dus heeft benaderd buiten cambuur om
Citaat van: sunderland op maart 31, 2014, 15:01:50
vd belt zegt dus dat dkv hem dus heeft benaderd buiten cambuur om
Ja, maar dat mag want hij heeft een contract voor 2 jaar met een evaluatiemoment in de zomer. Gaat gebruik maken van die optie om het contract met 1 jaar te verkorten. Dus 'transfervrij' in de zomer...
Blijf met je poten van onze spelers af komende zomer.
Het is wel een aparte manier om je dankbaarheid te tonen aan een club die je weghaalt bij een of andere derderangs amateurclub. Wat een zak.
Citaat van: moodygrunn op maart 31, 2014, 15:03:21
Ja, maar dat mag want hij heeft een contract voor 2 jaar met een evaluatiemoment in de zomer. Gaat gebruik maken van die optie om het contract met 1 jaar te verkorten. Dus 'transfervrij' in de zomer...
ja dat mag maar niet door dkv
Is die verrader al weg??
Citaat van: moodygrunn op maart 31, 2014, 14:59:11
VdBelt over vertrek lodeweges:
http://www.youtube.com/watch?v=e-5s6cANBRE&list=UUnZJsm8wS5_ZWPRHPINWeEw
Als het Henk de Jong niet wordt, dan zeg ik Foeke Booy.....Die wil ik hier ook wel hebben als trainer.....Herenigd met zijn vader...:)
Had die nitwit nou echt gedacht dat er niks los zou komen, als DKV zich meldt, zeg dan na het seizoen praten we verder :wall
DL is een gold digger.....Als halverwege het het volgend seizoen een russische ploeg met veel centjes komt is DKV hem ook weer kwijt.....Snel opzouten die vent
Gelijk oprotten, nsb'er. Moet Henk het nu gaan doen zonder ervaring?
Dag Ogbeche
Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 15:10:08
Henk de Jong moet het doen!
Je moet wel het hele stuk knippen en niet alleen Foeke Booy. Ik zeg namelijk als Henk de jong het niet wordt......Dan mss Foeke Booy
WAT EEN WOEDE IN ME PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
De rol van de trainer word wel overschat... hij doet het echt niet allemaal zelf, al die denkt die rare dwight dat wel :|
Damn,dit had ik dus echt niet verwacht :(
Stoere praatjes van sommigen hier :O Lekker doen en de club benadelen.. Helden
Ik ben er ook totaal niet blij mee maar het zat er aan te komen helaas
Dat D(rop) L(ul) voor DKV kiest is echt een schande!
Huichelaar l8l
Je was op weg om voor mij een topgozer te worden met al je correcte voorkomens
Nu ben je slechts een dikke huichelaar!
Daaaaaag; Lekker dat zootje in de vernieling helpen daar!
Henk de Jong |:)
Natuurlijk moet Henk het gaan doen! Die heeft de basis gelegd voor deze prestaties en ons kampioenschap vorig jaar. Lodeweges heeft ongetwijfeld bijgedragen maar heeft ons als club nou eenmaal gebruikt voor z'n eigen hachje. Als Henk nu de kans niet krijgt, zal ook hij vertrekken ben ik bang.
Citaat van: Cambuur058 op maart 31, 2014, 15:15:32
De rol van de trainer word wel overschat... hij doet het echt niet allemaal zelf, al die denkt die rare dwight dat wel :|
Hij moet zelf een staf samenstellen, iedereen rot daar al op.
Tips van mij. Alfons A en Roy W
One man, one goal, Dokkum dkv vrij
We moeten van ons laten horen! Dit gaat slechte invloed hebben op de prestaties, hij moet weg!!! Zo snel mogelijk!
Ik had groot respect voor deze man, maar dat is nu in 1 klap weggevaagd en heeft plaats gemaakt voor een gevoel van diepe afkeer. Ik denk dat ik voor alle Cambuur-supporters spreek als ik zeg dat het voelt als een mes in je rug. Het financieel gewin van de heer Lodeweges gaat blijkbaar boven het respect voor Cambuur en zijn aanhang. Cambuur, de club die hem notabene een nieuwe kans in het betaalde voetbal gaf. Het kan toch niet zo zijn dat die man nog 1 dag langer voor Cambuur werkt?
Dit moet toch een 1 april grap zijn
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 15:18:57
Hij moet zelf een staf samenstellen, iedereen rot daar al op.
Tips van mij. Alfons A en Roy W
One man, one goal, Dokkum dkv vrij
Rob mcDonald en Dick de Boer als veldtrainers?
Dicky was wel ok.. Had geen spits. De rest mag gratis mee
One man, one goal, Dokkum dkv vrij
Citaat van: SportClubCambuur op maart 31, 2014, 15:21:45
Cambuur culture al met een prima statement...nu de KVC nog,.,.daarna de handen ineen slaan richting de bvo!
Weg met die laaielichter!
KVC had al een statement. 'DL vrijstellen van zijn werkzaamheden'.
Was te verwachten. Ik baal er ook van en vooral het moment waarop het bekend is gemaakt.
Als dit over 4 weken bekend werd gemaakt (en we veilig waren) was er veel minder commotie.
Tenminste zo denk ik er over.
Trainers en voetballers hebben eenmaal schijt aan clubliefde.
Leeuwin en Makrini zullen hem wel volgen lijkt mij.
Ik verwacht dat Cambuur Vanavond nog bekend maakt dat hij per direct weg gaat!
al deze pagina`s kunnen gewoon gekopieerd worden wanneer bekend word gemaakt dat henk de jong met hem meegaat?
Citaat van: AL op maart 31, 2014, 15:24:41
Leeuwin en Makrini zullen hem wel volgen lijkt mij.
Waar zullen die drijfmestsnuivers dat van betalen? Of is de prijs van hooi, stroo en boerenyoghurt omhoog gegaan?
Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 15:26:23
Waar zullen die drijfmestsnuivers dat van betalen? Of is de prijs van hooi, stroo en boerenyoghurt omhoog gegaan?
:_schater
Citaat van: okkele op maart 31, 2014, 15:26:19
al deze pagina`s kunnen gewoon gekopieerd worden wanneer bekend word gemaakt dat henk de jong met hem meegaat?
Ja.
Moment van bekendmaking is imo echt onbegrijpelijk. Hij had hier op de schouders door de voordeur kunnen vertrekken. Nu rest hem niks anders dan er tussenuit te piepen via de achterdeur....... Onder politiebegeleiding.
Citaat van: okkele op maart 31, 2014, 15:26:19
al deze pagina`s kunnen gewoon gekopieerd worden wanneer bekend word gemaakt dat henk de jong met hem meegaat?
dan breekt de shit helemaal los, dan mag Sandor het seizoen afmaken
Citaat van: AL op maart 31, 2014, 15:24:41
Was te verwachten. Ik baal er ook van en vooral het moment waarop het bekend is gemaakt.
Als dit over 4 weken bekend werd gemaakt (en we veilig waren) was er veel minder commotie.
Tenminste zo denk ik er over.
Trainers en voetballers hebben eenmaal schijt aan clubliefde.
Leeuwin en Makrini zullen hem wel volgen lijkt mij.
Ik zou het veel erger vinden als Mohamed weg zou gaan ;(
Citaat van: clint op maart 31, 2014, 15:24:11
KVC had al een statement. 'DL vrijstellen van zijn werkzaamheden'.
:clint , kun jij niet even en mooie afscheidsspeech geven? Gebruik van de woorden Cocytus, Judas, etc, is de enige voorwaarde!
Als hij morgen nog niet weg is, dan woensdag maar zorgen dat hij niet de bus in komt!!!!! wat een ongelofelijke zielige vent is het!!!!!!
Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 15:32:14
:clint , kun jij niet even en mooie afscheidsspeech geven? Gebruik van de woorden Cocytus, Judas, etc, is de enige voorwaarde!
Hij was er toch bij toen die door de eerste spreker uitgesproken worden? Lijkt me niet zo moeilijk om te herhalen :P :_schater
Ik had zeer veel respect voor deze man. Met de nadruk op HAD. Al mijn sympathie voor deze man is in 1 klap omgedraaid in pure haat en afkeer.
Het kan gewoon niet anders dat Cambuur deze judas, huichelaar, nsb-er vandaag nog op non-actief stelt. Zo niet, dan worden het nog een paar hectische weekjes voor onze verrader.
Henk de Jong een contract geven voor het leven, HdJ is de man achter het succes.
Gaat mij niet eens zozeer om Dwight, maar meer over de handelswijze van huhu :R. Vieze fiene boevenstreek dit en als de dood dat cambuur over ze heendendert. Oh, ik haat ze nu nog meer dan ik al deed l0l l8l :R :(
Citaat van: Treb op maart 31, 2014, 15:33:52
Ik had zeer veel respect voor deze man. Met de nadruk op HAD. Al mijn sympathie voor deze man is in 1 klap omgedraaid in pure haat en afkeer.
Het kan gewoon niet anders dat Cambuur deze judas, huichelaar, nsb-er vandaag nog op non-actief stelt. Zo niet, dan worden het nog een paar hectische weekjes voor onze verrader.
Henk de Jong een contract geven voor het leven, HdJ is de man achter het succes.
Klasse post dit, helemaal mee eens jongen! _O_
Citaat van: drg op maart 31, 2014, 15:29:57
dan breekt de shit helemaal los, dan mag Sandor het seizoen afmaken
Die gaat ook.. Hele TS moet in die stal nog ingevuld worden. En begin ook maar vast te kopiëren en plakken bij Grootenhuis
Citaat van: Yellow Army op maart 31, 2014, 15:28:11
Moment van bekendmaking is imo echt onbegrijpelijk. Hij had hier op de schouders door de voordeur kunnen vertrekken. Nu rest hem niks anders dan er tussenuit te piepen via de achterdeur....... Onder politiebegeleiding.
of in een cambuur kist.......................
Dirty hypocrite
Grab your suitcase
And disappear forever from my life
Dirty hypocrite
Please go to her
And don't forget to give me back the key
Looking for happiness I found you in that bar
You loved me so much that night
I thought "it's over, all those nights alone
I have a guy and a friend again"
The party lasted briefly, because already within one month
You had a new girlfriend
But I see through you and I am throwing you out
You'll never come in here again
Dirty hypocrite...
You play with feelings and laugh at sorrow
You are always on the hunt again
You lie and deceive each defenseless woman
You steal like a thief in the night
Dirty hypocrite...
And don't forget to give me back the key
Citaat van: wiekie1969 op maart 31, 2014, 15:35:45
of in een cambuur kist.......................
Die is slechts voorbehouden aan ECHTE Cambuurmensen. Niet aan hoogverraders :R
Citaat van: 666 op maart 31, 2014, 15:35:57
Dirty hypocrite
Grab your suitcase
And disappear forever from my life
Dirty hypocrite
Please go to her
And don't forget to give me back the key
Vuile huichelaar
Pak jij je koffer maar
En verdwijn voorgoed uit m'n leven
Vuile huichelaar
Ga alsjeblieft naar haar
En vergeet niet mij de sleutel terug te geven
Iedereen de tekst leren, samenzang oefenen tegen utrecht. Generale repetitie is op 5 april in Nijmegen en de eerste opvoering is op 12 april
Er is een onhoudbare situatie ontstaan en de arbeidsrelatie en verhoudingen zijn verstoord. In een cruciale fase van competitie. Een grotere reden om iemand op non actief te zetten is niet.
EXIT verrader
Citaat van: Bascambuur op maart 30, 2014, 19:32:42
Hij heeft al eerder bij dkv gewerkt, dus het zou mij niks verbazen. Bovendien leven dat soort dingen toch nooit bij passanten. Ron Jans zei zelfs bij Groningen dat ie nooit naar dkv zou gaan.
Dit zei ik gister al. Het verbaast mij dus niks. Wat ik wel ongelofelijk vind is het moment van de mededeling. Vlak voor het einde van het seizoen. Nog vijf belangrijke wedstrijden. Dit wordt hem zeer terecht niet in dank afgenomen. Schandalig dat ie voor het einde van het seizoen met dkv is gaan praten.
Wat mij betreft mag Henk de Jong nu inderdaad voor de groep, maar dat gaan ze vast niet doen.
http://link.marktplaats.nl/m794698942
Haha
Aasgieren schreeuwen al om Leeuwin en El-Makrini...
Citaat van: wiekie1969 op maart 31, 2014, 15:34:17
Gaat mij niet eens zozeer om Dwight, maar meer over de handelswijze van huhu :R. Vieze fiene boevenstreek dit en als de dood dat cambuur over ze heendendert. Oh, ik haat ze nu nog meer dan ik al deed l0l l8l :R :(
Precies. Die flikker van een technisch directeur van huhu kon blijkbaar niet wachten om het bekend te maken. Maarja fatsoen in een boerengat is nou eenmaal lastig te vinden.
Zat net ff te gluren op het forum van DKV, veel plezier Dwight, alleen maar negatieve reactie's op jou aan stellen,
hieronder even een klein citaatje eruit :
ik zat in de auto, en hoorde het op de radio... ben nog nooit zo kwaad geweest.. Wat heeft deze trainer nou gepresteerd? niks dus, laat dat Dkv redelijk voetballen maar dat is meer aan Henk de Jong toe te rekenen.... :twisted:
VEEL SUCCES DKV MET DEZE OVERLOPER !!!!!!!
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op maart 31, 2014, 15:42:33
Zat net ff te gluren op het forum van DKV, veel plezier Dwight, alleen maar negatieve reactie's op jou aan stellen,
hieronder even een klein citaatje eruit :
ik zat in de auto, en hoorde het op de radio... ben nog nooit zo kwaad geweest.. Wat heeft deze trainer nou gepresteerd? niks dus, laat dat Dkv redelijk voetballen maar dat is meer aan Henk de Jong toe te rekenen.... :twisted:
VEEL SUCCES DKV MET DEZE OVERLOPER !!!!!!!
Hebben ze toch nog een beetje kijk op wat hier gebeurt :devil
Hopelijk faalt hij daar hard en krijgen ze een RJC scenario.
Zolang hij maar de enige is die daar heen gaat. De rest zoveel mogelijk bij elkaar houden.
:O
Citaat van: sccvl op maart 31, 2014, 15:41:09
http://link.marktplaats.nl/m794698942
Haha
:O :O :O Lekker origineel.
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 15:41:50
Aasgieren schreeuwen al om Leeuwin en El-Makrini...
Gek, eerst waren we niks, nu willen ze onze trainer en spelers .. :R
Citaat van: Marc S op maart 31, 2014, 15:43:38
Hopelijk faalt hij daar hard en krijgen ze een RJC scenario.
Nee, niet 3 keer. Gewoon ineens het nekschot :devil
Kan mij ook niet voorstellen dat hij in dkv een warm welkom krijgt. Enorm domme keuze van deze meneer. Hij heeft heel wat vrienden minder! Vuile huichelaar!
Welke auto is van hem? :devil :devil
Jammer dat het nu al naar buiten is gekomen, maar wij gaan verder met of zonder. Ook vind ik persoonlijk dat hij wel samen met onze technische staf Cambuur dit seizoen veel heeft gegeven en gebracht. Dit mag ook niet vergeten worden. Veel mooie wedstrijden gezien genoten en goede trainingen meegemaakt. Tribunes vol dit kan alleen bij Cambuur.
Maar Cambuur gaat verder en we redden het.
Citaat van: SportClubCambuur op maart 31, 2014, 15:52:04
Ik verwacht vandaag nog de beslissing van het bestuur om wegens verstoorde relaties afscheid te nemen van de verrader
Ja we weten jouw mening inmiddels.... Kracht zit m in de herhaling of niet?
OT:
Gerard Bos @GerardBos 2m
#DeJong mee met #Lodeweges? Neem van mij aan van niet. #bronnen Enige uitzondering lijkt me wanneer #Cambuur 'm passeert als evt opvolger L.
Citaat van: oldehove op maart 31, 2014, 15:51:29
Welke auto is van hem? :devil :devil
Staat naast je trapauto!
Woede, teleurstelling en haatgevoelens begrijp ik. Maar AFBLIJVEN van andermans spullen. Geef hem dan direct een ram in zijn gezicht :devil
Citaat van: moodygrunn op maart 31, 2014, 15:53:26
Gerard Bos @GerardBos 2m
#DeJong mee met #Lodeweges? Neem van mij aan van niet. #bronnen Enige uitzondering lijkt me wanneer #Cambuur 'm passeert als evt opvolger L.
Lijkt me duidelijk. Henk voor de groep voor de komende jaren! Hij heeft zich bewezen, als mens en als trainer dat hij een hechte groep kan samensmelten. Een goede extra assistent naast Jan en Sandor erbij en er staat weer een wonderteam
Van hun forum;
Volgens een goede vriend die helaas voor DKV is.. wil Lodeweges alles op alles zetten om El Makrini en Leeuwin mee te nemen naar onze club
Dit mag ik toch niet hopen :( Eerst dit en dan ons ook nog beroven? l8l :R
Over Ogbeche word niet gerept...
Zij trekken conclusies op basis van berichten op het forum en social media.
Citaat van: Drumfather SCC op maart 31, 2014, 15:57:31
Van hun forum;
Volgens een goede vriend die helaas voor DKV is.. wil Lodeweges alles op alles zetten om El Makrini en Leeuwin mee te nemen naar onze club
Dit mag ik toch niet hopen :( Eerst dit en dan ons ook nog beroven? l8l :R
Over Ogbeche word niet gerept...
alles op alles? Mooi, hoeveel spaarcentjes heeft die club uit dat sportdorp nog? 2 miljoen of meer en je mag ze beide hebben...
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 15:55:28
Lijkt me duidelijk. Henk voor de groep voor de komende jaren! Hij heeft zich bewezen, als mens en als trainer dat hij een hechte groep kan samensmelten. Een goede extra assistent naast Jan en Sandor erbij en er staat weer een wonderteam
HdJ wil ook al een tijdje eerste coach worden ipv assistent zijn, anders haalt hij z'n papiertje ook voor jan lul.
Citaat van: Drumfather SCC op maart 31, 2014, 15:57:31
Van hun forum;
Volgens een goede vriend die helaas voor DKV is.. wil Lodeweges alles op alles zetten om El Makrini en Leeuwin mee te nemen naar onze club
Dit mag ik toch niet hopen :( Eerst dit en dan ons ook nog beroven? l8l :R
Over Ogbeche word niet gerept...
Een goede vriend die voor DKV is... hmm rare zin :p
We moeten duidelijk maken dat we dit niet pikken
en dat de spelers inzien dat ze die overstap niet kunnen maken!
Citaat van: papier op maart 31, 2014, 16:02:07
HdJ wil ook al een tijdje eerste coach worden ipv assistent zijn, anders haalt hij z'n papiertje ook voor jan lul.
Om met de woorden van Alfons A. te spreken "Ik heb het papiertje niet om boven mijn bed te hangen".
Dit is niet te geloven ;(
Ik had een hele fijne en leuke dag totdat ik dit nieuws te horen kreeg, een brok in mijn keel en een gevoel van een mes in mijn rug.
Hoe kan die k***t**k dit nu doen ;(
Dit gaat dit seizoen niet meer goed komen, laat hem aub gelijk vertrekken, dit gaat de laatste 2 thuiswedstrijden niet goed komen en ik begrijp dit ook nog volkomen, dit doe je gewoon niet.
Dat hij ergens meer kan verdienen heb ik alle begrip voor maar niet deze club, er zijn dingen die je gewoon niet doet en daar is dit er ééntje van, onbegrijpelijk deze actie en nog onbegrijpelijker om het nu bekend te maken.
Dit gaat nog wel even duren voordat ik hier weer overheen ben :(
Citaat van: Awaydays op maart 31, 2014, 16:03:15
Een goede vriend die voor DKV is... hmm rare zin :p
We moeten duidelijk maken dat we dit niet pikken
en dat de spelers inzien dat ze die overstap niet kunnen maken!
Je redeneert (logischerwijs) primair vanuit een cambuurhart - echter spelers die dit soort teksten meekrijgen kunnen na het merken/lezen/horen van dit soort teksten hier juist denken: "wegwezen hier".
Het valt me vies tegen van Dwight. Maar sommigen hadden het al gedacht.... Ik denk dat we het met HdJ prima op kunnen vangen; technische man met een sterk netwerk erbij en het komt helemaal goed. Verder niet te veel frustraties laten spreken, die man gaat daar het probleem ook niet oplossen.
:0= VOLGEND JAAR BOVEN DKV EINDIGEN!
Stelletje lamballen bij elkaar hier met de geselecteerde verontwaardiging zeg. We hebben hier zat spelers van Heerenveen gehad en Lodeweges heeft er zelfs eerder al gewerkt. Enige verschil is dat hij nu direct van SCC naar hun gaat. Lekker de training opzoeken met zijn allen en eisen om zijn vertrek. :R
Eens denk ook dat het vanavond,morgen bekent word dat henk de jong per direct voor de groep komt te staan.
Zou me ook niets verbazen nadat cambuur dit hoorde dat ze zelf dit bericht gelekt heeft om zo direct afscheid van lodeweges konden nemen we zien wel als ze maar van henk en de spelers afblijven :(
Wat een verschrikkelijke achterbakse actie. Kan wel janken. Niet eens vanwege de naaistreek zelf maar vanwege de weerslag op de voetballers en de sfeer in de groep. Geeft hoe dan ook onrust.
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 31, 2014, 16:09:49
Stelletje lamballen bij elkaar hier met de geselecteerde verontwaardiging zeg. We hebben hier zat spelers van Heerenveen gehad en Lodeweges heeft er zelfs eerder al gewerkt. Enige verschil is dat hij nu direct van SCC naar hun gaat. Lekker de training opzoeken met zijn allen en eisen om zijn vertrek. :R
Dat ie naar DKV gaat, oke, moet hij weten! Maar om dat in deze fase van de competitie te doen, en het bekend te maken is gewoon ronduit schandalig! Daarom gewoon meteen afscheid nemen, de werkrelatie is verstoord! Dit heeft gewoon effect op het elftal en de hele club!
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 31, 2014, 16:09:49
Stelletje lamballen bij elkaar hier met de geselecteerde verontwaardiging zeg. We hebben hier zat spelers van Heerenveen gehad en Lodeweges heeft er zelfs eerder al gewerkt. Enige verschil is dat hij nu direct van SCC naar hun gaat. Lekker de training opzoeken met zijn allen en eisen om zijn vertrek. :R
Het is niet alleen dat hij naar dkv gaat, ook dat we nog in de belangrijkste fase van de competitie zitten en we nog niet zeker zijn van handhaving. Dan HOORT DE FOCUS OP JE HUIDIGE WERKGEVER TE LIGGEN en niet op een stelletje gierbeffers wat weer laat zien hoe achterbaks ze zijn.
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 16:14:15
Het is niet alleen dat hij naar dkv gaat, ook dat we nog in de belangrijkste fase van de competitie zitten en we nog niet zeker zijn van handhaving. Dan HOORT DE FOCUS OP JE HUIDIGE WERKGEVER TE LIGGEN en niet op een stelletje gierbeffers wat weer laat zien hoe achterbaks ze zijn.
_O_
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 16:14:15
Het is niet alleen dat hij naar dkv gaat, ook dat we nog in de belangrijkste fase van de competitie zitten en we nog niet zeker zijn van handhaving. Dan HOORT DE FOCUS OP JE HUIDIGE WERKGEVER TE LIGGEN en niet op een stelletje gierbeffers wat weer laat zien hoe achterbaks ze zijn.
Dokkumer denk je nou echt dat er zo'n poeha zou worden gemaakt als hij naar pak em beet AZ zou gaan en dat nu bekend zou maken. :|
Dat Heerenveen achterbaks is oke, maar ik heb nou niet echt het idee dat de gemiddelde reactie hier gaan meehelpen in deze belangrijke fase van de competitie. Laten we daar ook even over nadenken in plaats van alleen maar af te geven want dat is wel lekker makkelijk en behoorlijk ongenuanceerd. Maar dat zal wel niet gebeuren en ik zal wel opmerkingen krijgen dat ik beter ook naar DKV kan gaan :devil
En ook al is er een minieme kans, maar de mogelijkheid bestaat dat we ze in de PO nog 2 x tegenkomen...
Als het toch nog fout zou gaan dit jaar met Cambuur dan kan hij maar beter emigreren, op zo'n belangrijk moment dit naar buiten brengen dan heb je één geen gevoel voor je huidige club of twee het intellect van een gombal :(
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 31, 2014, 16:18:28
Dokkumer denk je nou echt dat er zo'n poeha zou worden gemaakt als hij naar pak em beet AZ zou gaan en dat nu bekend zou maken. :|
Dat Heerenveen achterbaks is oke, maar ik heb nou niet echt het idee dat de gemiddelde reactie hier gaan meehelpen in deze belangrijke fase van de competitie. Laten we daar ook even over nadenken in plaats van alleen maar af te geven want dat is wel lekker makkelijk en behoorlijk ongenuanceerd. Maar dat zal wel niet gebeuren en ik zal wel opmerkingen krijgen dat ik beter ook naar DKV kan gaan :devil
Jij kan beter ook naar DKV gaan :devil
Dat word wat volgend seizoen,wat een onthaal zal hij krijgen zeg :devil
Kern van Cambuur zegt vertrouwen op in Dwight Lodeweges
Administrator / 31 maart 2014 16:07 / Reageer
Onbegrijpelijk dat in deze voor SC Cambuur zo belangrijke fase van de competitie in de strijd voor lijfsbehoud in de Eredivisie er zo'n bericht naar buiten komt welke een bom legt onder de geweldige clubspirit. In verband met dit vanmiddag aangekondigde aanstaande vertrek van de hoofdtrainer naar aartsvijand DKV is volgens de Kern van Cambuur een onwerkbare en onhoudbare situatie ontstaan rond de heer Lodeweges en roept op tot het (tijdelijk) naar voren schuiven van Henk de Jong als nieuwe interim-hoofdtrainer van onze club. Uiteraard spreken wij de wens en hoop uit dat er geen exodus zal plaatshebben qua spelersmateriaal. Dit statement heeft De Kern van Cambuur ook kenbaar gemaakt in de media en naar onze club en onze trots SC Cambuur!
SCS Kern van Cambuur
kernvancambuur.nl
Citaat van: Bernardo op maart 31, 2014, 16:20:39
Kern van Cambuur zegt vertrouwen op in Dwight Lodeweges
Administrator / 31 maart 2014 16:07 / Reageer
Onbegrijpelijk dat in deze voor SC Cambuur zo belangrijke fase van de competitie in de strijd voor lijfsbehoud in de Eredivisie er zo'n bericht naar buiten komt welke een bom legt onder de geweldige clubspirit. In verband met dit vanmiddag aangekondigde aanstaande vertrek van de hoofdtrainer naar aartsvijand DKV is volgens de Kern van Cambuur een onwerkbare en onhoudbare situatie ontstaan rond de heer Lodeweges en roept op tot het (tijdelijk) naar voren schuiven van Henk de Jong als nieuwe interim-hoofdtrainer van onze club. Uiteraard spreken wij de wens en hoop uit dat er geen exodus zal plaatshebben qua spelersmateriaal. Dit statement heeft De Kern van Cambuur ook kenbaar gemaakt in de media en naar onze club en onze trots SC Cambuur!
SCS Kern van Cambuur
kernvancambuur.nl
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 16:14:15
Het is niet alleen dat hij naar dkv gaat, ook dat we nog in de belangrijkste fase van de competitie zitten en we nog niet zeker zijn van handhaving. Dan HOORT DE FOCUS OP JE HUIDIGE WERKGEVER TE LIGGEN en niet op een stelletje gierbeffers wat weer laat zien hoe achterbaks ze zijn.
Iedereen is hierin fout geweest. Zowel onze club waarvan ik heb begrepen dat die het nieuws als eerste naar buiten heeft gebracht, als Lodeweges (die prima had kunnen wachten met de contractonderhandelingen totdat wij veilig waren), als Heerenveen (die ik hierin het minst kwalijk neem). Die zijn zsm op zoek naar een nieuwe (goed presterende) trainer.
Vwb de positieverbetering; als Lodeweges idd 2x zoveel kan verdienen... ik had hetzelfde gedaan (niet als ik trainer was geweest van Cambuur, maar bv van bedrijf A naar bedrijf B)
Het was voor iedereen te billijken geweest als ditzelfde verhaal NA de competitie naar buiten was gebracht (emoties even tijdelijk aan de kant gezet)
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 31, 2014, 16:18:28
Dokkumer denk je nou echt dat er zo'n poeha zou worden gemaakt als hij naar pak em beet AZ zou gaan en dat nu bekend zou maken. :|
Dat Heerenveen achterbaks is oke, maar ik heb nou niet echt het idee dat de gemiddelde reactie hier gaan meehelpen in deze belangrijke fase van de competitie. Laten we daar ook even over nadenken in plaats van alleen maar af te geven want dat is wel lekker makkelijk en behoorlijk ongenuanceerd. Maar dat zal wel niet gebeuren en ik zal wel opmerkingen krijgen dat ik beter ook naar DKV kan gaan :devil
Combinatie van factoren.
1. het is dkv
2. de manier waarop hij benaderd is
3. het is dkv
4. het moment van onderhandelen
5. het is dkv
6. het moment van naar buiten brengen
7-120. het is dkv
Citaat van: SportClubCambuur op maart 31, 2014, 15:52:04
Ik verwacht vandaag nog de beslissing van het bestuur om wegens verstoorde relaties afscheid te nemen van de verrader
Eens denk ook dat het vanavond,morgen bekent word dat henk de jong per direct voor de groep komt te staan.
Zou me ook niets verbazen nadat cambuur dit hoorde van lodeweges dat ze zelf dit bericht gelekt heeft om zo direct afscheid van lodeweges te kunnen nemen we zien wel als ze maar van henk en de spelers afblijven :(
Is hij al weg? :R :R :R :R
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 16:21:53
Combinatie van factoren.
1. het is dkv
2. de manier waarop hij benaderd is
3. het is dkv
4. het moment van onderhandelen
5. het is dkv
6. het moment van naar buiten brengen
7-120. het is dkv
hahaha geweldig meer reden heb je niet nodig :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 16:21:53
Combinatie van factoren.
1. het is dkv
2. de manier waarop hij benaderd is
3. het is dkv
4. het moment van onderhandelen
5. het is dkv
6. het moment van naar buiten brengen
7-120. het is dkv
I rest my case :)
Citaat van: Keizer op maart 31, 2014, 16:22:56
Is hij al weg? :R :R :R :R
Ik zag m net langs de a32, op een splinternieuwe Batavus.
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 31, 2014, 16:09:49
Stelletje lamballen bij elkaar hier met de geselecteerde verontwaardiging zeg. We hebben hier zat spelers van Heerenveen gehad en Lodeweges heeft er zelfs eerder al gewerkt. Enige verschil is dat hij nu direct van SCC naar hun gaat. Lekker de training opzoeken met zijn allen en eisen om zijn vertrek. :R
is toch compleet andere situatie man denk eens even logisch na!
Ik had zo'n zin in deze week.
Gaan ze dit naar buiten brengen in een zeer belangrijke week .
Citaat van: dizzhead op maart 31, 2014, 16:25:37
Ik zag m net langs de a32, op een splinternieuwe Batavus.
Mooi, meteen 2 lekke banden en ik steel zijn bel :devil
Nog geen enkele reactie van Anton Mussert Lodeweges himzelf........... :( :( :( :( :(
Citaat van: wiekie1969 op maart 31, 2014, 16:28:38
Nog geen enkele reactie van Anton Mussert Lodeweges himzelf........... :( :( :( :( :(
Hij is zijn ontslagbrief aan het schrijven.
Citaat van: theben op maart 31, 2014, 16:23:52
hahaha geweldig meer reden heb je niet nodig :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Vergeet ik ook nog deze
Serieus ingaan op de interesse terwijl de klus hier nog niet geklaard is
En natuurlijk omdat het dkv is :devil
Reactie komt donderdag
Citaat van: wiekie1969 op maart 31, 2014, 16:28:38
Nog geen enkele reactie van Anton Mussert Lodeweges himzelf........... :( :( :( :( :(
ALFONS Mussert was het toch? :devil
Citaat van: veroen op maart 31, 2014, 16:27:23
is toch compleet andere situatie man denk eens even logisch na!
Persoon A wil van Bedrijf A naar Bedrijf B (waar die beide geen (prive) voorkeeur voor heeft)
Persoon B t/m Z zijn fan van Bedrijf A.
Moet persoon A dan rekening houden met het feit dat Bedrijf B ook nog eens een rivaal is? Omdat B t/m Z het afkeuren?
Ik weet dat we ons een aantal jaartjes in de krochten van de JL hebben moeten vermaken, maar dit gebeurt ieder jaar. Op een hoger niveau nog vaker.
It's all about the money. :clint AMF
Citaat van: wiekie1969 op maart 31, 2014, 16:28:38
Nog geen enkele reactie van Anton Mussert Lodeweges himzelf........... :( :( :( :( :(
nou nou nou....ken oek wel een tandje minder, niet? Wat zou je zelf doen als je 2 of 3 keer zoveel kunt verdienen met hetzelfde werk.
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 16:29:42
Vergeet ik ook nog deze
Serieus ingaan op de interesse terwijl de klus hier nog niet geklaard is
En natuurlijk omdat het dkv is :devil
Noteren we erbij :_schater :_schater :_schater :_schater
Lodeweges zal wel schrikken van de reacties.
Citaat van: veroen op maart 31, 2014, 16:27:23
is toch compleet andere situatie man denk eens even logisch na!
Ik zal mijn best doen. :_schater
Citaat van: moodygrunn op maart 31, 2014, 16:21:47
Iedereen is hierin fout geweest. Zowel onze club waarvan ik heb begrepen dat die het nieuws als eerste naar buiten heeft gebracht, als Lodeweges (die prima had kunnen wachten met de contractonderhandelingen totdat wij veilig waren), als Heerenveen (die ik hierin het minst kwalijk neem). Die zijn zsm op zoek naar een nieuwe (goed presterende) trainer.
Vwb de positieverbetering; als Lodeweges idd 2x zoveel kan verdienen... ik had hetzelfde gedaan (niet als ik trainer was geweest van Cambuur, maar bv van bedrijf A naar bedrijf B)
Het was voor iedereen te billijken geweest als ditzelfde verhaal NA de competitie naar buiten was gebracht (emoties even tijdelijk aan de kant gezet)
Onze club fout geweest? Ze hadden zeker paar weken moeten liegen voor de camera, natuurlijk niet. Meteen duidelijkheid en vertellen, zij sturen hem niet naar huhu, dat doet hij zelf en huhu. Hier kan je de club niks kwalijk nemen.
Je voorbeeld tov positieverbetering is zo slecht dat je hem zelf al ontkracht in dezelfde zin _O_
Ook na dit seizoen zou het niet goed voelen, maar het was wel zo netjes en chique geweest als hij dan pas was gaan praten, dat had huhu en hij ook nog ruim op tijd duidelijkheid gehad.
Wat een loser die LodeWEGes. :rodekaart
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 16:31:38
Lodeweges zal wel schrikken van de reacties.
Had ie zijn bril maar op moeten houden tijdens de (trainingen vooraf aan de) derby's!
Complimenten voor KVC en CC voor snelle statements... :thumbsup
Godver de godverdomme wat een tering debiele actie wat een vieze nsb'er
dit doe je niet en kan niet, Henk de jong het seizoen laten afsluiten en net zo'n top einde maken als vorig seizoen.
ps; Ik weet precies waar onze overloper Dwight Lodeweges in zn flatje woont :devil
Juist nu in het belang van de club moet Dwight op Non-actief.
Juist nu we nig moeten knokken zorgt dit voor onrust.
Spelers hebben er niets aan dat trainingen worden verstoord.
Punten pakken zijn cruciaal! Net als rust bij de club.
Op Non-Actief en snel!!!
Citaat van: moodygrunn op maart 31, 2014, 16:30:49
nou nou nou....ken oek wel een tandje minder, niet? Wat zou je zelf doen als je 2 of 3 keer zoveel kunt verdienen met hetzelfde werk.
:y :y
Gaat om het feit van dat hij al weken er omheen draait , uitstel vraagt en dan in deze fase daar heen gaat.
dat hij hij gaat ...boeie fuck hem hij is een passant :zweep :zweep 8P 8P :_spank :_spank
Citaat van: thankyou op maart 31, 2014, 16:33:55
Godver de godverdomme wat een tering debiele actie wat een vieze nsb'er
dit doe je niet en kan niet, Henk de jong het seizoen laten afsluiten en net zo'n top einde maken als vorig seizoen.
ps; Ik weet precies waar onze overloper Dwight Lodeweges in zn flatje woont :devil
Ik denk in z'n huiskamer. In z'n slaapkamer zal hij wel slapen.
Citaat van: moodygrunn op maart 31, 2014, 16:30:49
nou nou nou....ken oek wel een tandje minder, niet? Wat zou je zelf doen als je 2 of 3 keer zoveel kunt verdienen met hetzelfde werk.
Domme reactie van je jongen, je weet gvd hoe gevoelig het in Leeuwarden ligt is om van cambuur naar die fiene boevenclub te gaan, dat doe je NIET!!!!!!!!!!!!
Sportieve vooruitgang is het zeker niet voor hem, maar geld stinkt niet kennelijk.....
Citaat van: wiekie1969 op maart 31, 2014, 16:34:59
Domme reactie van je jongen, je weet gvd hoe gevoelig het in Leeuwarden ligt is om van cambuur naar die fiene boevenclub te gaan, dat doe je NIET!!!!!!!!!!!!
Sportieve vooruitgang is het zeker niet voor hem, maar geld stinkt niet kennelijk.....
Je zou toch denken dat hij zn zakken genoeg had gevuld in de woestijn. Maar hij vreet binnenkort het laatste restje boerengeld op.
Citaat van: theben op maart 31, 2014, 16:34:10
:y :y
Gaat om het feit van dat hij al weken er omheen draait , uitstel vraagt en dan in deze fase daar heen gaat.
dat hij hij gaat ...boeie fuck hem hij is een passant :zweep :zweep 8P 8P :_spank :_spank
Precies. Ik vraag me af waarom hij eerst zei uitstel te willen tot 1 juni voor zijn beslissing. Ook allemaal voor de vorm.
Citaat van: moodygrunn op maart 31, 2014, 16:30:49
nou nou nou....ken oek wel een tandje minder, niet? Wat zou je zelf doen als je 2 of 3 keer zoveel kunt verdienen met hetzelfde werk.
Een bericht later spreek je dit al tegen, in ALLE gevallen behalve in dit geval. Hij had heus ergens op de wereld ook z'n geld of meer geld kunnen verdienen, ook voor Cambuur. Dus voorbeeld verworpen. :zweep
In eerste instantie vond ik het onbegrijpelijk. Nu ik wat aan het idee wen zie ik alleen maar positieve ontwikkelingen voor de lange termijn;
-dkv koopt kat in de zak
-pratende pop van het moderne voetbal kunnen we niets mee, het bied ruimte om een verstandige cambuur man aan te stellen (of gewoon vervangen door Henk de Jong, bespaard ook nog loonkosten.)
En voor nu; alles op alles zetten om ons te handhaven!!! Timing is kut, maar is niet anders...
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 31, 2014, 16:18:28
Dokkumer denk je nou echt dat er zo'n poeha zou worden gemaakt als hij naar pak em beet AZ zou gaan en dat nu bekend zou maken. :|
Dat Heerenveen achterbaks is oke, maar ik heb nou niet echt het idee dat de gemiddelde reactie hier gaan meehelpen in deze belangrijke fase van de competitie. Laten we daar ook even over nadenken in plaats van alleen maar af te geven want dat is wel lekker makkelijk en behoorlijk ongenuanceerd. Maar dat zal wel niet gebeuren en ik zal wel opmerkingen krijgen dat ik beter ook naar DKV kan gaan :devil
Elke lamlul kan voorspellen dat wanneer je met dít nieuws op dít moment naar buiten treedt, je dit soort reacties kan verwachten. Wij Cambuursupporters staan nu eenmaal niet bekend om onze rationele manier van denken en handelen. Imo is dus tijdstip van bekendmaking volkomen misplaatst. Het had natuurlijk veel beter geweest om dit na het evalutiemoment danwel het moment van handhaving bekend te maken. DL had dan alsnog een lading stront over zich heen gekregen, maar dan had dit geen nadelige effecten gehad op de sportieve prestaties.
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 16:31:38
Lodeweges zal wel schrikken van de reacties.
Denk het niet,want deze reacties had hij wel ingecalculeerd
Citaat van: thankyou op maart 31, 2014, 16:33:55
Godver de godverdomme wat een tering debiele actie wat een vieze nsb'er
dit doe je niet en kan niet, Henk de jong het seizoen laten afsluiten en net zo'n top einde maken als vorig seizoen.
ps; Ik weet precies waar onze overloper Dwight Lodeweges in zn flatje woont :devil
Bel het management van Renee de Haan maar even of ze vannacht nog een half uurtje over heeft. Kan ze daar mooi optreden :devil
Citaat van: skaaver op maart 31, 2014, 16:41:33
In eerste instantie vond ik het onbegrijpelijk. Nu ik wat aan het idee wen zie ik alleen maar positieve ontwikkelingen voor de lange termijn;
-dkv koopt kat in de zak
-pratende pop van het moderne voetbal kunnen we niets mee, het bied ruimte om een verstandige cambuur man aan te stellen (of gewoon vervangen door Henk de Jong, bespaard ook nog loonkosten.)
En voor nu; alles op alles zetten om ons te handhaven!!! Timing is kut, maar is niet anders...
gaat er ook nog eens om wat de gevolgen zijn, wie gaan die mestbeffers allemaal meesnoepen van ons elftal en staf?
Citaat van: Misery op maart 31, 2014, 16:42:26
Denk het niet,want deze reacties had hij wel ingecalculeerd
Of het interesseert hem gewoon niet.. Is ook nog een optie.
Citaat van: Misery op maart 31, 2014, 16:42:26
Denk het niet,want deze reacties had hij wel ingecalculeerd
Lijkt me ook, dit wist hij heus wel.
Gaan verhalen rond dat Makrini Leeuwin en Droste meegaan.
Citaat van: Marc S op maart 31, 2014, 16:48:22
Gaan verhalen rond dat Makrini Leeuwin en Droste meegaan.
Er wordt zoveel geroepen... Straks wil hij Coremans en de Graaf ook meenemen.
Citaat van: Marc S op maart 31, 2014, 16:48:22
Gaan verhalen rond dat Makrini Leeuwin en Droste meegaan.
Onrust berichten!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 31, 2014, 16:52:46
Onrust berichten!
Betalen moeten ze dan die rotzakken _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 31, 2014, 16:52:46
Onrust berichten!
Ja, maar dit krijg je nu dus. Puur onrust zaaien.
De timing.. godverdomme, daar lussen de honden geen brood van. :|
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 16:52:29
Er wordt zoveel geroepen... Straks wil hij Coremans en de Graaf ook meenemen.
Wie? :devil
Citaat van: michello op maart 31, 2014, 16:34:00
Juist nu in het belang van de club moet Dwight op Non-actief.
Juist nu we nig moeten knokken zorgt dit voor onrust.
Spelers hebben er niets aan dat trainingen worden verstoord.
Punten pakken zijn cruciaal! Net als rust bij de club.
Op Non-Actief en snel!!!
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 16:43:04
Of het interesseert hem gewoon niet.. Is ook nog een optie.
Eigenlijk zeg ik dit ook :y
Direct op NON ACTIEF!!!!
Citaat van: vialli op maart 31, 2014, 17:01:14
Direct op NON ACTIEF!!!!
Lijkt mij het allerbeste, gewoon rustig op non-actief zetten en verdere onrust voorkomen.
Citaat van: skaaver op maart 31, 2014, 17:04:30
Lijkt mij het allerbeste, gewoon rustig op non-actief zetten en verdere onrust voorkomen.
Moet er dan niet geld worden betaald aan d?
El Makrini en Leeuwin mogen ze hebben. Voor 300 miljoen euro. :rodekaart
Denk dat het beter is als hij het toch afmaakt. Niet meer onrust creëren dan nodig is. Hij wist dit overduidelijk gisteren al. En ik denk dat de spelers dit ook al wisten. Dus is het beter dat we gewoon door gaan zo snel mogelijk definitief veilig spelen.
Echt weer zo'n gereformeerde streek van riemer, nou veel plezier met deze nietszeggende trainer! Alleen moment suprême is waardeloos!
Ik heb eerst maar eens tot 10.000 geteld en merk dat het nog steeds moeilijk is hier zonder emotie te reageren. Je weet dat een trainer (net als een speler) een passant is en dat er maar 1 stabiele factor bij een club als Cambuur is en dat zijn wij, de hondstrouwe aanhang!
Maar ik kan de emotie niet kwijtraken: Dat je gaat snap ik, je contract laat het toe...... Maar toch... je gaat niet naar de aardsvijand, public enemy number one. Dat kan niet!!! Als je wordt benaderd dan geef je aan dat je vereerd bent, maar dit niet gaat doen. Ik kan dit dus niet begrijpen en ben er echt pissed over.
Citaat van: Misery op maart 31, 2014, 17:06:12
Moet er dan niet geld worden betaald aan d?
Wordt dan gewoon doorbetaald of ineens afgekocht.
Ik zeg, salaris inleveren en afnokken naar die stal.
One man, one goal, Dokkum dkv vrij
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 31, 2014, 17:08:58
Ik heb eerst maar eens tot 10.000 geteld en merk dat het nog steeds moeilijk is hier zonder emotie te reageren. Je weet dat een trainer (net als een speler) een passant is en dat er maar 1 stabiele factor bij een club als Cambuur is en dat zijn wij, de hondstrouwe aanhang!
Maar ik kan de emotie niet kwijtraken: Dat je gaat snap ik, je contract laat het toe...... Maar toch... je gaat niet naar de aardsvijand, public enemy number one. Dat kan niet!!! Als je wordt benaderd dan geef je aan dat je vereerd bent, maar dit niet gaat doen. Ik kan dit dus niet begrijpen en ben er echt pissed over.
Ik heb staan houthakken om van de woede af te komen. Is aardig gelukt. Af en toe nog een kleine uitschietter.
1 ding is zeker, DKV pakt geen punten in uitwedstrijden met deze "TOPTRAINER" :_schater
Als de club hem nu op non actief zetten met behoud van salaris dan kost het de club verder ook niets en je laat aan je supporters zien dat jij als club wel de emoties van jouw supporters begrijpt.
Wij zijn nu eenmaal de club en daar moet de club wel naar luisteren vind ik.
Er zit dus niets anders op dan hem asap op non actief te stellen.
Citaat van: vialli op maart 31, 2014, 17:15:44
1 ding is zeker, DKV pakt geen punten in uitwedstrijden met deze "TOPTRAINER" :_schater
:_schater :_schater :_schater
Citaat van: gewoon een fan op maart 31, 2014, 17:18:37
Als de club hem nu op non actief zetten met behoud van salaris dan kost het de club verder ook niets en je laat aan je supporters zien dat jij als club wel de emoties van jouw supporters begrijpt.
Wij zijn nu eenmaal de club en daar moet de club wel naar luisteren vind ik.
Er zit dus niets anders op dan hem asap op non actief te stellen.
Op omrop ABE staat al dat de beide Supp verenigingen hem op non actief willen!
2 woorden voor de man; duitse praktijken
Maar nu ik weer ben afgekoeld, een echte toptrainer is het echt niet, doe mij Henk de Jong maar. Als hij zijn papieren niet haalt maar een trainer met papiertje op de achtergrond!
Van der haar van az als assistend van henk de jong.. of erwin koeman halen.. misschien foeke booy als eagles degradeerd.. komt wel goed met sc cambuur.. wel ben ik het er mee eens dat ze hem per direct op straat moeten zetten.. zo bewaak je de clubcultuur.. ik zie henk de jong liever tot het einde van het seizoen als hoofdtrainer.. lodeweges wordt dit niet in dank afgenomen.. bewaak de clubcultuur stuur hem direct weg.. met sc cambuur komt het wel goed.. leuk om te zien dat dkv bang voor cambuur is..!! Zal nog wel jaren zo blijven..!! Een waardig afscheid voor lodeweges zal wel lege tribunes opleveren haha
Citaat van: gewoon een fan op maart 31, 2014, 17:18:37
Als de club hem nu op non actief zetten met behoud van salaris dan kost het de club verder ook niets en je laat aan je supporters zien dat jij als club wel de emoties van jouw supporters begrijpt.
Wij zijn nu eenmaal de club en daar moet de club wel naar luisteren vind ik.
Er zit dus niets anders op dan hem asap op non actief te stellen.
Wel moet je dan officieel vastgelegd hebben dat DL gebruik maakt van de optie om deze zomer transfervrij te vertrekken. Anders zou dat nog wel eens vervelende financiele consequenties kunnen hebben vwb ontslagvergoeding voor het 2e contractjaar.
Dwight Lodeweges kiest dus voor het grote geld en denkt niet aan de club zelf.
jammer.
Massaal mailen naar VI !! Vanavond wordt de verrader ruimschoots besproken.
#verrader #lodewegers
Trending ook al op twitter!
Is deze club verrader al de stad uit en heeft hij zijn kleren en sleutel al ingeleverd?
Dweil kent het woord clubliefde niet.
henkie mut het maar afmaken, is m vorig jaar oek aardig lukt! :scc :schaal
Citaat van: dit is mien club op maart 31, 2014, 17:30:42
Is deze club verrader al de stad uit en heeft hij zijn kleren en sleutel al ingeleverd?
En zijn clubkleding? Hij verdient het niet meer om in onze trots te lopen :R
Citaat van: Destroyer op maart 31, 2014, 17:34:44
En zijn clubkleding? Hij verdient het niet meer om in onze trots te lopen :R
Ontsmet en wel alstublieft...
Optie 1 april heb ik trouwens nog steeds niet uitgesloten ;)
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 17:35:51
Ontsmet en wel alstublieft...
Optie 1 april heb ik trouwens nog steeds niet uitgesloten ;)
Zou wel een hele verkeerde grap zijn.
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 17:35:51
Ontsmet en wel alstublieft...
Optie 1 april heb ik trouwens nog steeds niet uitgesloten ;)
Officiele reactie van van der Belt en DKV, zo'n grap in deze periode, echt niet
Omrop Fryslan / Andries Bakker...simpele zieltjes. Tussen 16:00 en 17:00 op de radio....snappen er geen reet van.
Blief dan lekker thus!
Citaat van: dit is mien club op maart 31, 2014, 17:39:53
Officiele reactie van van der Belt en DKV, zo'n grap in deze periode, echt niet
Geen verdere reacties, onder meer Lodeweges zelf.
Clubs die tegelijk melding maken, overige media diverse uren later.
Let wel.. Slechts hoop op een misselijke grap.
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 17:43:39
Geen verdere reacties, onder meer Lodeweges zelf.
Clubs die tegelijk melding maken, overige media diverse uren later.
Let wel.. Slechts hoop op een misselijke grap.
Lodeweges wil donderdag pas reageren aldus Gerard Bos op Twitter.
Gerucht gaat dat bestuur cambuur bij één is voor een spoed vergadering.... klopt dit?
DE FILM l0l
[verwijderd door de beheerder]
Trouwens... Meende iets voorbij te zien schieten van dat Lodeweges een maand langer zou nemen voor zijn beslissing? Nu zonder persconferentie gaat hij naar DKV? Grap 8P
Citaat van: dit is mien club op maart 31, 2014, 17:45:03
Gerucht gaat dat bestuur cambuur bij één is voor een spoed vergadering.... klopt dit?
Waar staat dat?
Wat mij betreft meteen optiefen. Verder bewuste actie van dkv om onrust te brengen bij de club. Maar helaas, we zijn niet meer te stoppen. DL :0= VERRADER
Citaat van: oldehove op maart 31, 2014, 17:46:12
Waar staat dat?
concullega van LC stuurde net een berichtje...
Citaat van: dit is mien club op maart 31, 2014, 17:47:37
concullega van LC stuurde net een berichtje...
Smidje? :devil
Tja, het KAN wel, een 1 april grap.
Gebeurd wel vaker in de maatschappij dat 1 aprilgrappen op 31 maart tot stand komen.
En dan op 1 april zeggen: GRAPJE.
Of je het dan niet of wel leuk vind, tja.....................................
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 31, 2014, 17:51:17
Tja, het KAN wel, een 1 april grap.
Gebeurd wel vaker in de maatschappij dat 1 aprilgrappen op 31 maart tot stand komen.
En dan op 1 april zeggen: GRAPJE.
Of je het dan niet of wel leuk vind, tja.....................................
Buiten het feit of iemand het leuk vind of niet,zou ik het een hele slechte grap vinden.
Citaat van: Misery op maart 31, 2014, 17:55:40
Buiten het feit of iemand het leuk vind of niet,zou ik het een hele slechte grap vinden.
Mocht het een grap zijn dan is die wel geslaagd.
Of deze grap gepast is? Neen! Tenminste, ik vind van niet.
Tuurlijk geen grap. Jammer maar helaas, DL valt reuze door de mand. Ik heb veel respect voor de man gehad, hij heeft dit in 1 keer verspeeld, wat een asshole
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 31, 2014, 17:51:17
Tja, het KAN wel, een 1 april grap.
Gebeurd wel vaker in de maatschappij dat 1 aprilgrappen op 31 maart tot stand komen.
En dan op 1 april zeggen: GRAPJE.
Of je het dan niet of wel leuk vind, tja.....................................
Ach, als het een 1 april grap zou zijn dan kan ik daar ook wel weer om lachen (Over een jaar ofzo...)
Zijn jullie een beetje blij voor me? Heerenveen, prima club toch voor me?
Citaat van: dwight lodeweges op maart 31, 2014, 18:02:23
Zijn jullie een beetje blij voor me? Heerenveen, prima club toch voor me?
Gelijk een ban op dit account dokkum
Citaat van: dwight lodeweges op maart 31, 2014, 18:02:23
Zijn jullie een beetje blij voor me? Heerenveen, prima club toch voor me?
Opgeruimd staat netjes.
U bent de verraderlijkste schakel. Tot NOOIT!
:D
Citaat van: dwight lodeweges op maart 31, 2014, 18:02:23
Zijn jullie een beetje blij voor me? Heerenveen, prima club toch voor me?
Kansloos dit :(
BAN met die MAN !
De opvolger van Van Basten heeft de club lang nagedacht en is men heel zorgvuldig geweest, benadrukt Vonk maandag. "Uiteindelijk kwamen we bij Dwight uit en hij wilde graag naar ons toe komen. Vandaar dat de keuze op hem gevallen is. We hebben Dwight meerdere keren gesproken. Niet alleen ik, maar ook andere mensen van het bestuur. Uiteindelijk was iedereen ervan overtuigd dat hij de juiste man is.
Hij is al maanden met akrum zuid aan het praten , dus heeft onze club aan het lijntje gehouden :("
Ik vind het helemaal geen probleem dat Lodeweges weg gaat. Hopelijk worden de betere spelers behouden, met hier en daar een versterking, en komt Henk de Jong voor de groep.
Het geeft ook aan dat even verderop het denken op korte termijn nog altijd de boventoon voert. Riemer, net als Nol bij Roda, weer uit de mottenballen; een hang naar het verleden met een zweem naar toen alles nog goed was. Dat past ook wel bij theaterpubliek. Wat nieuwe spelers en een nieuw gezicht voor de groep. De oude ingrediënten!
Kom op SCC laat je niet gek maken. Vooral doorgaan met huidige beleid; in de J-league en bij de Top3 loopt zoveel talent rond dat graag in de eredivisie wil ballen. De trainer is passant, maar wij zijn en blijven er altijd ( ook als het minder gaat 5000 ). Ik heb de laatste dertig jaar niet meer zo genoten en plezier gehad tijdens thuiswedstrijden. Dat stadion aanpassen/of nieuwbouw is zo belangrijk. Houd den reus wakker!!
Mocht SCC er met Henkie niet uitkomen........Ik denk dat het misschien verdomde gevoelig ligt, maar als 1FCN eruit dondert dan komt er een hele goeie trainer vrij.
Ype Smid straks te gast bij Omrop Abe, in Bynt.
:y
Citaat van: Bernardo op maart 31, 2014, 18:13:46
Ype Smid straks te gast bij Omrop Abe, in Bynt.
Hoelaat?
Citaat van: oldehove op maart 31, 2014, 18:14:02
Hoelaat?
18.30
http://www.omropfryslan.nl/live/omrop-fryslan-tv
Citaat van: Bernardo op maart 31, 2014, 18:13:46
Ype Smid straks te gast bij Omrop Abe, in Bynt.
O Jeeeeeee die gaat ook bekent maken dat ie naar dkv gaat 8P 8P 8P
Telegraaf:
Fans: 'Lodeweges moet nu weg'
Van onze Telesportredactie
De Kern van Cambuur heeft het vertrouwen in Dwight Lodeweges opgezegd en vindt dat de hoofdtrainer per direct moet vertrekken. De officiële supportersvereniging van de voetbalclub uit Friesland neemt het de oefenmeester kwalijk dat hij volgend seizoen zijn loopbaan bij aartsrivaal sc Heerenveen vervolgt.
Volgens de fans is er een onwerkbare situatie ontstaan, nu bekend is geworden dat Lodeweges naar sc Heerenveen vertrekt. Ze willen dat de clubleiding assistent-trainer Henk de Jong als interim-coach naar voren schuift.
Half 7 omrop f. Over de reacties van de supporters.
Boeren verwelken, Judassen gaan......... Maar SCC zal altijd blijven bestaan!
Het vertrek van deze passant overleven we ook wel weer.
Hebben jullie ook zo'n zin in woensdag?!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 18:23:20
Half 7 omrop f. Over de reacties van de supporters.
Dat hoef ik dus niet te kijken,want die reacties kan ik wel raden.
Zou Cambuur vanaf nu elke wedstrijd besloten trainen? :devil
Mijn advies! Gelijk op non actief!
Met Henk de playoffs halen en dkv eruit schoppen!
Wat zal Lodeweges spijt krijgen :_schater
Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 18:24:59
Boeren verwelken, Judassen gaan......... Maar SCC zal altijd bestaan :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
leuke tekst spandoek
Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 18:24:59
Boeren verwelken, Judassen gaan......... Maar SCC zal altijd blijven bestaan!
Het vertrek van deze passant overleven we ook wel weer.
Helemaal mee eens _O_ _O_
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Er is een tijd van komen en gaan. En nu moet je gaan Dwight. Volg de borden tot je onwel wordt van de strontlucht.
Ergens vindt ik het wel jammer. Ik had hem, na dit geweldige jaar in Leeuwarden, graag meer gegund dan dat kwalitatief loze groepje boeren.
Anderzijds, ook Dwight kan van diarree geen mooie vaste keutel maken, om maar even in het jargon van die keutelpijpers te blijven.
:0= Van ons SCC naar dkv is NSB
Citaat van: kickandrush op maart 31, 2014, 18:32:36
Er is een tijd van komen en gaan. En nu moet je gaan Dwight. Volg de borden tot je onwel wordt van de strontlucht.
Ergens vindt ik het wel jammer. Ik had hem, na dit geweldige jaar in Leeuwarden, graag meer gegund dan dat kwalitatief loze groepje boeren.
Anderzijds, ook Dwight kan van diarree geen mooie vaste keutel maken, om maar even in het jargon van die keutelpijpers te blijven.
:_schater
Citaat van: kickandrush op maart 31, 2014, 18:32:36
Er is een tijd van komen en gaan. En nu moet je gaan Dwight. Volg de borden tot je onwel wordt van de strontlucht.
Ergens vindt ik het wel jammer. Ik had hem, na dit geweldige jaar in Leeuwarden, graag meer gegund dan dat kwalitatief loze groepje boeren.
Anderzijds, ook Dwight kan van diarree geen mooie vaste keutel maken, om maar even in het jargon van die keutelpijpers te blijven.
Whahaha ,geweldige opmerking _O_
Wat een zuurtje die voorzitter van KVC!!
Had ook wel verwacht dat die wegging, Heeft nooit ergens lang gezeten!
Citaat van: Bernardo op maart 31, 2014, 18:35:24
Wat een zuurtje die voorzitter van KVC!!
Laffe hond... bah!!!
Citaat van: Bernardo op maart 31, 2014, 18:35:24
Wat een zuurtje die voorzitter van KVC!!
Hoezo? Ook een contract bij die gierdrinkers?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Misery op maart 31, 2014, 17:06:12
Moet er dan niet geld worden betaald aan d?
Nee, maar je zult zijn contract wel moeten doorbetalen. Het zou deze druif sieren als hij gewoon zelf opstapt!
Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 18:37:14
Hoezo? Ook een contract bij die gierdrinkers?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Hij neemt de woorden terug dat het vertrouwen van Lodeweges is opgezegt door de KVC
Voorzitter kvc distantieert zich van statemant KVC!
Staan mooi op 1 lijn!
Hij durft geen duidelijk standpunt in te nemen en neemt met zijn woorden het statement van de KvC van vanmiddag terug.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 18:37:14
Hoezo? Ook een contract bij die gierdrinkers?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Je moet toch gvd eens gas geven! Het is zo laf allemaal bij KVC! Er moet eens een bestuur komen met ballen! Nu zegt Maarten eens wat wij denken, gelijk wordt hij terug gefloten!
Wat een drama die Kees Elzinga! :wall
Citaat van: Bernardo op maart 31, 2014, 18:39:16
Hij neemt de woorden terug dat het vertrouwen van Lodeweges is opgezegt door de KVC
Triest verhaal.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 18:41:27
Triest verhaal.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Triest inderdaad. Onze ype liegt ook, hij kijkt die snuiter niet aan als hij antwoord geeft over leeuwin, makrini
Meneer Elzinga die de supporters vertegenwoordigd ?????
Sorry maar, zn optreden slaat helemaal nergens op :R :R :R :R :R :R
Als ik Maarten was zou ik per direct opstappen bij de KVC, daar wil je toch niet meer bijhoren!
Citaat van: Galdiano op maart 31, 2014, 18:43:37
Als ik Maarten was zou ik per direct opstappen bij de KVC, daar wil je toch niet meer bijhoren!
Hier zou ik ook maar eens goed over nadenken. Dit kan natuurlijk niet, zeker omdat het live op tv was. Komt heel slecht over
Citaat van: Harry L. op maart 31, 2014, 18:42:42
Triest inderdaad. Onze ype liegt ook, hij kijkt die snuiter niet aan als hij antwoord geeft over leeuwin, makrini
Dat is lang nog niet bekend! Hoofdprijs vragen!
Wat een mongool die voorzitter van KvC, hij spreekt het hart van de Cambuursupporters niet!!!
Dit is al de zoveelste keer!!
Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op??
In deze zo ongelooflijk belangrijke fase van de competitie komt het voor de Kern van Cambuur als een zeer ongewenste verrassing dat nu in de strijd voor lijfsbehoud in de Eredivisie er zo'n bericht naar buiten komt.
Door het vanmiddag aangekondigde aanstaande vertrek van de hoofdtrainer naar aartsvijand DKV lijkt er een onwerkbare situatie te zijn ontstaan rond de heer Lodeweges, getuige ook de niet malse reacties op de diverse social media.
Lodeweges heeft samen met zijn technische staf onze club mooi verzorgd en herkenbaar aanvallend voetbal gebracht dit seizoen. Cambuur zal juist nu nog alles moeten geven in deze fase van de competitie, nog 5 duels te gaan ondermeer tegen directe concurrenten in de strijd tegen degradatie, immers Eredivisie willen we toch allemaal?
Ook de Kern van Cambuur gaat vol voor het zo belangrijke Eredivisieschap, zeker ook met het oog op de toekomstplannen van de club een zeer belangrijk gegeven.
Hoe dan ook is niemand blij met de onnodig ontstane en ongewenste onrust. Wellicht dat het vervroegd (tijdelijk) naar voren schuiven van Henk de Jong als nieuwe interim-hoofdtrainer de beste tussenoplossing biedt?
We wensen SC Cambuur veel wijsheid toe in deze cruciale fase. We spreken uiteraard de wens en hoop uit dat er geen exodus zal plaatshebben qua spelersmateriaal.
SCS Kern van Cambuur
nu is dit de tekst
deze staat op de kvc side
Wat een tyfuslooser die dkv watcher met z`n achterlijke smile op z`n bek. Moet ook klappen hebben
Citaat van: Galdiano op maart 31, 2014, 18:43:37
Als ik Maarten was zou ik per direct opstappen bij de KVC, daar wil je toch niet meer bijhoren!
Lijkt me ook.
Dit kan toch niet? Ik zit er sterk over na te denken om m'n lidmaatschap op te zeggen.....
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Wat zit die boer met die zelfingenomen bek van em nou dom te grijnzen? Kieken of die nog su dom kiekt als ze volgend jaar het stront aan de lippen staat.. En die KvC voorzitter :_schater wat een suurtsje is dat zeg.
Citaat van: Cor op maart 31, 2014, 18:47:41
Wat een tyfuslooser die dkv watcher met z`n achterlijke smile op z`n bek. Moet ook klappen hebben
Idd. Wat een rukker. Dat geldt ook voor die van de kvc, wat een ei
Citaat van: Cor op maart 31, 2014, 18:47:41
Wat een tyfuslooser die dkv watcher met z`n achterlijke smile op z`n bek. Moet ook klappen hebben
Eens. Liever vandaag nog dan morgen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Heb 2 minuten gekeken en toen uitgezet,wat een gelul zeg 8P
Citaat van: klompke link=topic=123.msg67500#msg67500 date=1396284448
deze staat op de kvc side
/quote] dus in feite staat er hetzelfde. Nu eisen ze het vertrek niet, maar dringen ze er op aan. Wat in de praktijk t zelfde is, gezien de hiërarchische verhoudingen
Mijn lidmaatschap al lange tijd geleden opgezegd, totaal geen uitstraling die kerel
Citaat van: SportClubCambuur op maart 31, 2014, 18:47:13
Kees Elzinga slappe lul, gewoon niks meer dan een marionet van de BVO.
Weet TOTAAL niet wat er leeft onder de supporters, wat een lachtertje dat zuurtsje bij de boodschappen.
Ik zeg per direct mijn lidmaatschap op, tenzij Maarten van Tuinen het per direct overneemt!
:_schater
Citaat van: Harry L. op maart 31, 2014, 18:49:07
Idd. Wat een rukker. Dat geldt ook voor die van de kvc, wat een ei
Ik zal mijn avatar erop afsturen :y
Kan je via het contactformulier je lidmaatschap opzeggen?
http://www.kernvancambuur.nl/contact/contactformulier
Wat een godverdomme kutmongool!! @^*&(#@
Citaat van: Galdiano op maart 31, 2014, 18:43:37
Als ik Maarten was zou ik per direct opstappen bij de KVC, daar wil je toch niet meer bijhoren!
als Cambuur supporter zou je dit niet moeten willen
Wat een mafkees die Kees Elzinga van de Kvc. "Je moet die tweet een beetje nuanceren".
Niet te filmen juh die vent ;( ;( ;(.
De KvC heeft veel krediet bij mij en ik zeg dan ook niet zomaar mn lidmaatschap op, maar ik vind het ondertussen wel duidelijk dat dhr. Elzinga niet geschikt is voor deze functie.
Citaat van: oldehove op maart 31, 2014, 18:35:30
Had ook wel verwacht dat die wegging, Heeft nooit ergens lang gezeten!
Dat zuurtje van de Kvc??? :_schater
Ideale voorbereiding morgen.... Veel heethoofden langs het veld...
Wat een rust bewaar je dan...
:zucht
Citaat van: Misery op maart 31, 2014, 18:55:19
Ik zal mijn avatar erop afsturen :y
Nee liever die van viper. Dat zal hem pas leren.
Citaat van: Bernardo op maart 31, 2014, 18:35:24
Wat een zuurtje die voorzitter van KVC!!
Inderdaad, had wel iets anders verwacht, en dan die vuile dkv-er naast hem, met dat vieze kutfries :R l8l
http://nos.nl/audio/630313-zware-klap-en-diepe-teleurstelling.html
luister en??
Citaat van: wiekie1969 op maart 31, 2014, 19:00:08
Dat zuurtje van de Kvc??? :_schater
Bedoelde Dwight :P
Citaat van: klompke op maart 31, 2014, 18:47:28
In deze zo ongelooflijk belangrijke fase van de competitie komt het voor de Kern van Cambuur als een zeer ongewenste verrassing dat nu in de strijd voor lijfsbehoud in de Eredivisie er zo'n bericht naar buiten komt.
Door het vanmiddag aangekondigde aanstaande vertrek van de hoofdtrainer naar aartsvijand DKV lijkt er een onwerkbare situatie te zijn ontstaan rond de heer Lodeweges, getuige ook de niet malse reacties op de diverse social media.
Lodeweges heeft samen met zijn technische staf onze club mooi verzorgd en herkenbaar aanvallend voetbal gebracht dit seizoen. Cambuur zal juist nu nog alles moeten geven in deze fase van de competitie, nog 5 duels te gaan ondermeer tegen directe concurrenten in de strijd tegen degradatie, immers Eredivisie willen we toch allemaal?
Ook de Kern van Cambuur gaat vol voor het zo belangrijke Eredivisieschap, zeker ook met het oog op de toekomstplannen van de club een zeer belangrijk gegeven.
Hoe dan ook is niemand blij met de onnodig ontstane en ongewenste onrust. Wellicht dat het vervroegd (tijdelijk) naar voren schuiven van Henk de Jong als nieuwe interim-hoofdtrainer de beste tussenoplossing biedt?
We wensen SC Cambuur veel wijsheid toe in deze cruciale fase. We spreken uiteraard de wens en hoop uit dat er geen exodus zal plaatshebben qua spelersmateriaal.
SCS Kern van Cambuur
nu is dit de tekst
deze staat op de kvc side
Een onwerkbare situatie, dus zal er alles gegeven moeten worden?
Wat een lulkoek van de KvC. :zucht
In gesprek met de Leeuwarder Courant gaf de trainer aan de afgelopen week wel dertig keer om duidelijkheid over zijn toekomst vroeg bij de directie.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/243463/Lodeweges_vraagt_wel_dertig_keer_naar_toekomst_bij_Cambuur?fb_action_ids=737669449597913&fb_action_types=og.recommends#ixzz2xYqOHkE1
Tuurlijk juh l8l
Je loopt al tijden bij DKV te leuren..
Irritante vent bij omrop abe met zijn Tering bakkes. Lodeweges oprotten, wegwezen we willen je niet. Ben razend
Citaat van: wiekie1969 op maart 31, 2014, 18:59:20
Wat een mafkees die Kees Elzinga van de Kvc. "Je moet die tweet een beetje nuanceren".
Niet te filmen juh die vent ;( ;( ;(.
Waarschijnlijk is hij aardig op de vingers getikt door iemand en heeft daarom zijn verklaring ingetrokken.
Maar wat een fuckzooi zo voorafgaand aan deze belangrijke drukke week.
Ik heb nog geen tijd gehad om alle posts te lezen maar is er al bekend hoe dit bericht net op dit cruciale moment in de competitie naar buiten is gekomen? Of is dit gewoon een smerige dkv aktie?
Keesje Elzinga lalalalala, zing ik Keesje Elzinga lalalalalala
:0= MAFKEES
Citaat van: Tukker op maart 31, 2014, 19:14:02
Waarschijnlijk is hij aardig op de vingers getikt door iemand en heeft daarom zijn verklaring ingetrokken.
Maar wat een fuckzooi zo voorafgaand aan deze belangrijke drukke week.
Ik heb nog geen tijd gehad om alle posts te lezen maar is er al bekend hoe dit bericht net op dit cruciale moment in de competitie naar buiten is gekomen? Of is dit gewoon een smerige dkv aktie?
Volgens Ype Smid hebben ze het na onderling overleg met huhu vandaag naar buiten gebracht.
Citaat van: klompke op maart 31, 2014, 19:01:31
http://nos.nl/audio/630313-zware-klap-en-diepe-teleurstelling.html
luister en??
Ja echt een geweldig interview!! _O_
:O
Nou dit is mijn eerste post want vond het hoog tijd ook mijn hart voor cambuur te laten spreken. Ik ben wellicht wat genuanceerder dan de rest van de reacties maar:
Ik vind het onbegrijpelijk dat uitgerekend nu dit nieuws naar buiten komt. Een DKV'er uit een voetbalgroepsapp gaf aan dat Dwight rond was met Akkrum-Zuid: Mijn eerste reactie: 1 April _O_ maar zo langzamerhand begint het besef te dagen dat er een grove fout is gemaakt door alle betrokkenen. Hoe kun je als Dwight/Bestuur dit nu naar buiten willen brengen. Reactie van Gerard van den Belt: we willen geen mooi weer spelen. Besef wat je losmaakt dat de succestrainer naar de ALLERgrootste concurrent gaat die je maak kan bedenken. Glasgow / Celtic in Friesland.
Ik ben het met jullie eens dat Lodeweges nu maar beter weg kan gaan. De druk die de spelers nu gaan voelen is immens en er moet iemand zij met een CLUBHART die voor die groep staat. Henk :scc.. het is nu jouw tijd
Verdomme Lodeweges: waarom
Cambuur doet voor mij af. Dacht dat jullie kerels waren. Jankballen! Lodeweges werkte al eerder bij Heerenveen, dit had je kunnen verwachten. Hij werkte als kind van Go Ahead ook al eens voor Zwolle. Denk eens na.
Groeten uit Amsterdam van de enige club die er toe doet. Stelletje kontbeukers.
Citaat van: Vleeslul op maart 31, 2014, 19:21:08
Cambuur doet voor mij af. Dacht dat jullie kerels waren. Jankballen! Lodeweges werkte al eerder bij Heerenveen, dit had je kunnen verwachten. Hij werkte als kind van Go Ahead ook al eens voor Zwolle. Denk eens na.
Groeten uit Amsterdam van de enige club die er toe doet. Stelletje kontbeukers.
Frank de Boer vertrekt naar Feijenoord. Zo voelt het ongeveer anuspieper l8l
Citaat van: Vleeslul op maart 31, 2014, 19:21:08
Cambuur doet voor mij af. Dacht dat jullie kerels waren. Jankballen! Lodeweges werkte al eerder bij Heerenveen, dit had je kunnen verwachten. Hij werkte als kind van Go Ahead ook al eens voor Zwolle. Denk eens na.
Groeten uit Amsterdam van de enige club die er toe doet. Stelletje kontbeukers.
:0= EN WE HEBBEN EEN WINNAAR!!! ;( Qua meest imposante reacties :_schater
Citaat van: Vleeslul op maart 31, 2014, 19:21:08
Cambuur doet voor mij af. Dacht dat jullie kerels waren. Jankballen! Lodeweges werkte al eerder bij Heerenveen, dit had je kunnen verwachten. Hij werkte als kind van Go Ahead ook al eens voor Zwolle. Denk eens na.
Groeten uit Amsterdam van de enige club die er toe doet. Stelletje kontbeukers.
:? ,speciaal een account aangemaakt om dit te zeggen?
Citaat van: Vleeslul op maart 31, 2014, 19:21:08
Cambuur doet voor mij af. Dacht dat jullie kerels waren. Jankballen! Lodeweges werkte al eerder bij Heerenveen, dit had je kunnen verwachten. Hij werkte als kind van Go Ahead ook al eens voor Zwolle. Denk eens na.
Groeten uit Amsterdam van de enige club die er toe doet. Stelletje kontbeukers.
Moest je ook huilen toen Johan hartpatient naar feyenoord ging?
Citaat van: Misery op maart 31, 2014, 19:23:47
:? ,speciaal een account aangemaakt om dit te zeggen?
Ja. Denk je dat ik hier voor m'n lol kom dan. En al die vergelijkingen gaan niet op. Wie is Dwight Lodewijks dan. En wie zijn jullie dan. Fucking eerste divisie drollen.
Henk de Jong is er toch!
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Citaat van: Vleeslul op maart 31, 2014, 19:25:42
Ja. Denk je dat ik hier voor m'n lol kom dan. En al die vergelijkingen gaan niet op. Wie is Dwight Lodewijks dan. En wie zijn jullie dan. Fucking eerste divisie drollen.
Henk de Jong is er toch!
Hoe zielig ben je dan zeg,speciaal een account aanmaken voor deze onzin :O :O :O
Citaat van: Vleeslul op maart 31, 2014, 19:25:42
Ja. Denk je dat ik hier voor m'n lol kom dan. En al die vergelijkingen gaan niet op. Wie is Dwight Lodewijks dan. En wie zijn jullie dan. Fucking eerste divisie drollen.
Henk de Jong is er toch!
Ik dacht dat we het toch gehad hadden met de hoogstaande reactie uit Ajax-hoek...maar Mercatorplein Boefjes heeft een waardig opvolger.
Laat die neuzen toch, dat ze uberhaupt de moeite nemen te reageren is al bijzonder.
Citaat van: wiekie1969 op maart 31, 2014, 19:16:00
Volgens Ype Smid hebben ze het na onderling overleg met huhu vandaag naar buiten gebracht.
Daar kan ik me dus werkelijk niets bij voorstellen; een week later zou ook niet fijn zijn maar dit slaat helemaal nergens op. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die een Cambuur hart heeft dit in overleg nu naar buiten brengt. :R
Citaat van: Tukker op maart 31, 2014, 19:29:36
Daar kan ik me dus werkelijk niets bij voorstellen; een week later zou ook niet fijn zijn maar dit slaat helemaal nergens op. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die een Cambuur hart heeft dit in overleg nu naar buiten brengt. :R
Hij keek er anders niet erg blij mee, deze ongelukkige situatie.
Lodeweges blijft gewoon aan.
Natuurlijk is een overstap naar de aartsrivaal not done, maar hem nu wegschoppen geeft alleen maar meer onrust.
De spelersgroep heeft namelijk nadrukkelijk aangegven samen het seizoen te willen afmaken.
Nu wegsturen betekent onrust binnen de spelersgroep en kan wel eens zeer nadelige gevolgen voor ons hebben.
Het belangrijkste voor ons is dat we ons hanhaven. Dus iedereen vol achter Cambuur.
Nog 5 wedstrijden en dan is Lodeweges weg. Volgend seizoen zijn we van hem verlost en kunnen we hem het leven zuur maken wat mij betreft.
Echt waar, door keiharde acties van supporters gooien we onze eigen glazen in en dan heeft DKV/Lodeweges nog meer hun zin.
Ik hoop maar dat we morgen (training) en woensdag 100% achter de ploeg gaan staan, want die hebben ons keihard nodig!!
Gaan jullie me nog feliciteren of hoe zit het. Ik ga wel weer.
Wel jammer dat Cambuur niet de club is die ik de promotie gunde. Baal ik van.
Citaat van: Destroyer op maart 31, 2014, 19:29:21
Laat die neuzen toch, dat ze uberhaupt de moeite nemen te reageren is al bijzonder.
Daar heb jij weer een punt,zelfs in a'dam zijn we populair :_schater
Citaat van: Vleeslul op maart 31, 2014, 19:21:08
Cambuur doet voor mij af. Dacht dat jullie kerels waren. Jankballen! Lodeweges werkte al eerder bij Heerenveen, dit had je kunnen verwachten. Hij werkte als kind van Go Ahead ook al eens voor Zwolle. Denk eens na.
Als jij start met nadenken dan vrees ik voor het gehele land..rot op naar Amsterdam en blijf daar vooral.
Gefeliciteerd Bloedpik. Tot in Leeuwarden l0l
Onbegrip, een man die ik echt heel hoog had zitte en waar ik oprecht vertrouwen in had dat hij eerlijk en gemeend was(en dat heb ik bij weinig in de voetballerij) heeft ons echt hard genaaid.
Hoe kan je gedurende t seizoen terwijl alles nog open ligt dit melden...ik ben niet eens echt boos maar zo ontzettend teleurgesteld in die man, zat net gewoon te trillen in de auto.
Hoop dat we de rest bij elkaar kunnen houde en dat rest van de selectie en staf inziet dat dit een no go is.
Henk is de man waar iedereen vertrouwen in heeft en ik gun t m ook ontzettend!
Pfoeh....wat een dag, zit je op je werk nog na te genieten van gister en dan kom je thuis en hoor je dit....
Citaat van: AL op maart 31, 2014, 19:30:59
Lodeweges blijft gewoon aan.
Natuurlijk is een overstap naar de aartsrivaal not done, maar hem nu wegschoppen geeft alleen maar meer onrust.
De spelersgroep heeft namelijk nadrukkelijk aangegven samen het seizoen te willen afmaken.
Nu wegsturen betekent onrust binnen de spelersgroep en kan wel eens zeer nadelige gevolgen voor ons hebben.
Het belangrijkste voor ons is dat we ons hanhaven. Dus iedereen vol achter Cambuur.
Nog 5 wedstrijden en dan is Lodeweges weg. Volgend seizoen zijn we van hem verlost en kunnen we hem het leven zuur maken wat mij betreft.
Echt waar, door keiharde acties van supporters gooien we onze eigen glazen in en dan heeft DKV/Lodeweges nog meer hun zin.
Ik hoop maar dat we morgen (training) en woensdag 100% achter de ploeg gaan staan, want die hebben ons keihard nodig!!
Op non-actief zetten brengt juist rust, A. Lodeweges.
Rotte plekken moet je wegsnijden, zoals bij Swinkels en Brands ook is gebeurd.
Citaat van: Vleeslul op maart 31, 2014, 19:31:21
Gaan jullie me nog feliciteren of hoe zit het. Ik ga wel weer.
Wel jammer dat Cambuur niet de club is die ik de promotie gunde. Baal ik van.
:O
Citaat van: kickandrush op maart 31, 2014, 19:32:32
Gefeliciteerd Bloedpik. Tot in Leeuwarden l0l
Dit had ik ff nodig! Met liefde :proost
Citaat van: Vleeslul op maart 31, 2014, 19:31:21
Gaan jullie me nog feliciteren of hoe zit het. Ik ga wel weer.
Wel jammer dat Cambuur niet de club is die ik de promotie gunde. Baal ik van.
Nou ga maar huilen ... wat kan ons dat een fuck schelen wat jij vind..
Citaat van: Tukker op maart 31, 2014, 19:29:36
Daar kan ik me dus werkelijk niets bij voorstellen; een week later zou ook niet fijn zijn maar dit slaat helemaal nergens op. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die een Cambuur hart heeft dit in overleg nu naar buiten brengt. :R
Smid en vd Belt hebben zelf besloten het naar buiten te brengen.
Na het weekend is Lodeweges weg! (Als er 3 punten zijn gehaald)
Citaat van: Vleeslul op maart 31, 2014, 19:25:42
Ja. Denk je dat ik hier voor m'n lol kom dan. En al die vergelijkingen gaan niet op. Wie is Dwight Lodewijks dan. En wie zijn jullie dan. Fucking eerste divisie drollen.
Henk de Jong is er toch!
jij lijkt mij een hele slimme jongen :_schater
Wat een dankbaarheid. Zonder SCC zat je nu nog bij fucking VVOG :(
Van standbeeld naar sneeuwpop. Op non-actief zetten en nooit meer over dit sujet praten. Bah
Citaat van: AL op maart 31, 2014, 19:30:59
bla bla bla
Echt waar, door keiharde acties van supporters gooien we onze eigen glazen in en dan heeft DKV/Lodeweges nog meer hun zin.
Ik hoop maar dat we morgen (training) en woensdag 100% achter de ploeg gaan staan, want die hebben ons keihard nodig!!
Als het bestuur, die altijd roept hoe mooi een volksclub is wel niet is... niet inziet dat het uitstel van executie is dan zijn ze mooi onozel. Dan snappen ze waarschijnlijk toch niet zo goed wat een volksclub precies inhoudt.
Morgen naar de training. Achter de ploeg maar tegen Dwight!
Begint die droeftoeter ook nog PB's te sturen :rodekaart
Stumpertje Vleeslul verbannen, berichten worden verwijderd.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 31, 2014, 19:37:30
Begint die droeftoeter ook nog PB's te sturen :rodekaart
Stuur even door naar mij alsjeblieft
Mensen ,mensen doe even normaal als 1 van jullie morgen een betere baan kan krijgen met meer geld zijn jullie ook vertrokken
het moment van het naar buiten brengen is niet goed,maar ergens is niets zeker in het betaalde voetbal.
Kalm blijven en na afloop van de competitie kunnen we het er met z n allen er nog eens over hebben hoe stom Cambuur heeft gehandeld om het nieuws nu al te brengen. Waarvan akt....
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:37:37
Stumpertje Vleeslul verbannen, berichten worden verwijderd.
Dokkumer for president! _O_
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:38:06
Stuur even door naar mij alsjeblieft
Dat blief ik. Niks ernstigs hoor :proost
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:38:06
Stuur even door naar mij alsjeblieft
Mag aannemen dat hij een permanente ban krijg,die vleeslul bedoel ik dus
Citaat van: runner 1 op maart 31, 2014, 19:38:38
Mensen ,mensen doe even normaal als 1 van jullie morgen een betere baan kan krijgen met meer geld zijn jullie ook vertrokken
het moment van het naar buiten brengen is niet goed,maar ergens is niets zeker in het betaalde voetbal.
Kalm blijven en na afloop van de competitie kunnen we het er met z n allen er nog eens over hebben hoe stom Cambuur heeft gehandeld om het nieuws nu al te brengen. Waarvan akt....
Was Cambuur het niet zelf geweest, dan had dkv dit wel naar buiten gebracht runner.
Waar ik onpasselijk van word is dat je onderhandelt met de aartsvijand terwijl je klus hier nog niet eens geklaard is. Eerst je werk hier klaar en dan ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt. Had de helft van de ellende gescheeld!
Citaat van: Misery op maart 31, 2014, 19:39:55
Mag aannemen dat hij een permanente ban krijg,die vleeslul bedoel ik dus
Verbannen en verwijderd schatje :P
Vertrouwen, vertrouwen, als we de historie van Lodeweges er bij pakken moeten we beter weten. Het is een verkapte avonturier, met weinig succes in het algemeen. Afgelopen jaren bijna nergens een seizoen volgemaakt of dan wel zelf opgestapt. Jammer is het wel, maar kom op, als we in het verleden kijken van deze kerel zouden we moeten weten dat dit niet een doorzetter is. Ik vraag me oprecht af of hij de geschikte persoon is voor DKV, tenslotte zal de rest van de staf echt wel hier blijven terwijl hij daar alles moet opbouwen. Wij hadden in het begin van het seizoen al een stevige fundering met HdJ, Sandor en Jan. Vergeet niet dat hij was aangenomen met het vooruitzicht eerste divisie en dat het een kers op de taart was dat cambuur nipt promoveerde.
Nee, het moment is daarmate kut, met daarbij het ergste wat mogelijk is, verkassen naar de aartsrivaal, maar moeten we nu super teleurgesteld zijn voor volgend seizoen?
Persoonlijk vind ik dat hij zijn biezen per direct moet pakken, laat HdJ het roer overnemen. Maar mochten we er in blijven waar ik niet aan twijfel, zullen we volgend jaar sterker staan!
Citaat van: AL op maart 31, 2014, 19:30:59
Lodeweges blijft gewoon aan.
Natuurlijk is een overstap naar de aartsrivaal not done, maar hem nu wegschoppen geeft alleen maar meer onrust.
De spelersgroep heeft namelijk nadrukkelijk aangegven samen het seizoen te willen afmaken.
Nu wegsturen betekent onrust binnen de spelersgroep en kan wel eens zeer nadelige gevolgen voor ons hebben.
Het belangrijkste voor ons is dat we ons hanhaven. Dus iedereen vol achter Cambuur.
Nog 5 wedstrijden en dan is Lodeweges weg. Volgend seizoen zijn we van hem verlost en kunnen we hem het leven zuur maken wat mij betreft.
Echt waar, door keiharde acties van supporters gooien we onze eigen glazen in en dan heeft DKV/Lodeweges nog meer hun zin.
Ik hoop maar dat we morgen (training) en woensdag 100% achter de ploeg gaan staan, want die hebben ons keihard nodig!!
Ik ben het hier volledig mee eens. Succes van Cambuur dit seizoen is volgens mij te danken aan technische staf (dus inclusief Dwight Lodeweges), de saamhorigheid in de spelersgroep en de steun van het publiek in thuiswedstrijden. Zou zo ontzettend zonde zijn als dat nu vlak voor de finish nog doorbroken wordt. Het allerbelangrijkste is dat we ons handhaven. Hoop zo dat dat lukt. Hop dan ook dat de technische staf en spelersgroep zich volledig op trainen/wedstrijd kan concentreren en die benodigde punten kan binnenhalen. Dat is mij meer waard dan dat ik nog een maandje tegen Dwight Lodeweges moet aankijken.
Wat hebben keiharde acties voor zin? We zijn een club voor en door de stad! We gooien inderdaad onze eigen glazen in als we met oververhitte koppen domme dingen doen. Dan hebben al die criticasters hun zin en zijn wij weer dat tuig uit Leeuwarden.
Vergeet ook nooit dat elke media begon met Cambuur veroorzaakt rellen in Amsterdam...
Laten we inderdaad vooral de ploeg steunen met of zonder Lodeweges maar zorgen dat we in de Eredivisie blijven (waar we gvd horen!!!) en daarna zien we wel hoe en wat..
of ben ik nou gek?
Citaat van: KscW op maart 31, 2014, 19:42:35
Wat hebben keiharde acties voor zin? We zijn een club voor en door de stad! We gooien inderdaad onze eigen glazen in als we met oververhitte koppen domme dingen doen. Dan hebben al die criticasters hun zin en zijn wij weer dat tuig uit Leeuwarden.
Vergeet ook nooit dat elke media begon met Cambuur veroorzaakt rellen in Amsterdam...
Laten we inderdaad vooral de ploeg steunen met of zonder Lodeweges maar zorgen dat we in de Eredivisie blijven (waar we gvd horen!!!) en daarna zien we wel hoe en wat..
of ben ik nou gek?
Nee een vliegtuig :proost Gelijk heb je, achter de club blijven staan, passanten zijn het.
Citaat van: Shar op maart 31, 2014, 19:42:27
Ik ben het hier volledig mee eens. Succes van Cambuur dit seizoen is volgens mij te danken aan technische staf (dus inclusief Dwight Lodeweges), de saamhorigheid in de spelersgroep en de steun van het publiek in thuiswedstrijden. Zou zo ontzettend zonde zijn als dat nu vlak voor de finish nog doorbroken wordt. Het allerbelangrijkste is dat we ons handhaven. Hoop zo dat dat lukt. Hop dan ook dat de technische staf en spelersgroep zich volledig op trainen/wedstrijd kan concentreren en die benodigde punten kan binnenhalen. Dat is mij meer waard dan dat ik nog een maandje tegen Dwight Lodeweges moet aankijken.
:thumbsup helemaal gelijk Shar!
Citaat van: KscW op maart 31, 2014, 19:42:35
Wat hebben keiharde acties voor zin? We zijn een club voor en door de stad! We gooien inderdaad onze eigen glazen in als we met oververhitte koppen domme dingen doen. Dan hebben al die criticasters hun zin en zijn wij weer dat tuig uit Leeuwarden.
Vergeet ook nooit dat elke media begon met Cambuur veroorzaakt rellen in Amsterdam...
Laten we inderdaad vooral de ploeg steunen met of zonder Lodeweges maar zorgen dat we in de Eredivisie blijven (waar we gvd horen!!!) en daarna zien we wel hoe en wat..
of ben ik nou gek?
Keiharde acties zijn overbodig, een keihard (maar geweldloos) statement maken dat WIJ dit niet accepteren, sta ik 100% achter. WIJ ZIJN DE CLUB! GEEN PASSANTEN DIE JE IN DE RUG STEKEN VOOR 30 ZILVERLINGEN
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:41:51
Verbannen en verwijderd schatje :P
Thanx _O_ :_schater ;)
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:44:16
Keiharde acties zijn overbodig, een keihard (maar geweldloos) statement maken dat WIJ dit niet accepteren, sta ik 100% achter. WIJ ZIJN DE CLUB! GEEN PASSANTEN DIE JE IN DE RUG STEKEN VOOR 30 ZILVERLINGEN
HELEMAAK GELIJK HEB JE! (mijn capslock zat ook ff vast ;)) maar wat schieten we ermee op. Levert toch ook alleen maar meer onrust op? Niet vergeten dat we de spelers er dan ook onherroepelijk mee dwars gaan zitten. Juist die moeten nu door ons op handen gedragen worden; 1 man gaat er toch niet voor zorgen dat we alles uit handen gaan geven?
Weg met Dwight roepen we wel weer vanaf de Oldhove als we ons (volgende week) veilig gespeeld hebben
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:44:16
Keiharde acties zijn overbodig
Sterker nog, die hebben alleen maar een negatief effect op de race richting EL! En zal weer voer voor de sensatie geile regionale media zijn!
Judas gaat, wij blijven. WIJ WINNEN!!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Die Dwight heeft zich goed verkeken op de reacties die dit nieuws teweeg zou brengen. Als hij dan toch zo graag naar dkv wilde had hij moeten zeggen: jongens, ik heb hier nog een belangrijke klus te klaren, als jullie mij zo graag willen: 3 mei om 21.45 uur zijn jullie de eerste...
Ben benieuwd naar VI vanavond alhoewel de reacties van Derksen en Van der Gijp ongeveer zo zullen klinken: die leeghoofdige snotneuzen van een supporters moeten beseffen dat trainers en spelers maar passanten zijn die het volste recht hebben zich maatschappelijk te verbeteren. Daarop zal Genee het voor ons opnemen. Let maar op.
Citaat van: AL op maart 31, 2014, 19:30:59
Lodeweges blijft gewoon aan.
Natuurlijk is een overstap naar de aartsrivaal not done, maar hem nu wegschoppen geeft alleen maar meer onrust.
De spelersgroep heeft namelijk nadrukkelijk aangegven samen het seizoen te willen afmaken.
Nu wegsturen betekent onrust binnen de spelersgroep en kan wel eens zeer nadelige gevolgen voor ons hebben.
Het belangrijkste voor ons is dat we ons hanhaven. Dus iedereen vol achter Cambuur.
Nog 5 wedstrijden en dan is Lodeweges weg. Volgend seizoen zijn we van hem verlost en kunnen we hem het leven zuur maken wat mij betreft.
Echt waar, door keiharde acties van supporters gooien we onze eigen glazen in en dan heeft DKV/Lodeweges nog meer hun zin.
Ik hoop maar dat we morgen (training) en woensdag 100% achter de ploeg gaan staan, want die hebben ons keihard nodig!!
En zo is het!
Citaat van: runner 1 op maart 31, 2014, 19:38:38
Mensen ,mensen doe even normaal als 1 van jullie morgen een betere baan kan krijgen met meer geld zijn jullie ook vertrokken
het moment van het naar buiten brengen is niet goed,maar ergens is niets zeker in het betaalde voetbal.
Kalm blijven en na afloop van de competitie kunnen we het er met z n allen er nog eens over hebben hoe stom Cambuur heeft gehandeld om het nieuws nu al te brengen. Waarvan akt....
Pardon? Wie zegt dat Cambuur dit nieuws naar buiten wilde brengen? Denk eerder dat Cambuur geen andere keuze had omdat dkv stond te springen dit nieuws naar buiten te brengen.
Citaat van: KscW op maart 31, 2014, 19:48:39
HELEMAAK GELIJK HEB JE! (mijn capslock zat ook ff vast ;)) maar wat schieten we ermee op. Levert toch ook alleen maar meer onrust op? Niet vergeten dat we de spelers er dan ook onherroepelijk mee dwars gaan zitten. Juist die moeten nu door ons op handen gedragen worden; 1 man gaat er toch niet voor zorgen dat we alles uit handen gaan geven?
Weg met Dwight roepen we wel weer vanaf de Oldhove als we ons (volgende week) veilig gespeeld hebben
Okay, okay, het koste mijn tijd en veel moeite. Maar ik denk dat jij gelijk hebt. Het is niet in het belang van Cambuur om nu de chemie in het stadion te verbreken. Wij hebben nog 4 thuiswedstrijden en moeten dan er vol voor gaan.
Dwight is toch ook niet gek? Die wist donders goed wat voor reacties er zouden komen en blijven komen. We hebben het hier wel over aartsvijand nummer één.
Of het goed is of niet laat ik in het midden, maar dat er acties zullen komen kunnen we wel raden en juist dat zorgt voor onrust.
Spelers kunnen hoog of laag schreeuwen dat ze door willen met hem, die snappen de reacties vanuit de supporters echt wel.
Lulloweges heeft met z'n volle verstand getekend daar, laat m dan ook met z'n volle verstand die laatste 5 wedstrijden aan Henk over laten. Is voor alle partijen het beste.
:0= OPZOUTEN!
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:37:37
Stumpertje Vleeslul verbannen, berichten worden verwijderd.
Kwam ie daadwerkelijk uit Amsterdam of was het een verkapte dkv-er? :zweep
Altijd groter dan de trainer. Maar wat een judas is dit. Ik weet dat we alleen maar sterker worden, dkv weet dit ook. Ze proberen ons te ontmantelen, zien de club groeien en doen er alles aan om dit voorkomen. Ik heb nieuws voor ze: :0= TE LAAT
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 19:55:59
Pardon? Wie zegt dat Cambuur dit nieuws naar buiten wilde brengen? Denk eerder dat Cambuur geen andere keuze had omdat dkv stond te springen dit nieuws naar buiten te brengen.
Volgens mij zijn dat de woorden van VD Belt "Wij gaan geen poppekast spelen, en na woensdag staat de volgende wedstrijd al weer voor de deur".
Het was toch nooit een goed moment om dit nieuws te brengen. Die druif vertrekt, misschien gaat DKV zich wel melden voor sommige spelers van ons. Het is dan aan Cambuur om de prijs te verdubbelen!
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 19:53:51
Die Dwight heeft zich goed verkeken op de reacties die dit nieuws teweeg zou brengen. Als hij dan toch zo graag naar dkv wilde had hij moeten zeggen: jongens, ik heb hier nog een belangrijke klus te klaren, als jullie mij zo graag willen: 3 mei om 21.45 uur zijn jullie de eerste...
Ben benieuwd naar VI vanavond alhoewel de reacties van Derksen en Van der Gijp ongeveer zo zullen klinken: die leeghoofdige snotneuzen van een supporters moeten beseffen dat trainers en spelers maar passanten zijn die het volste recht hebben zich maatschappelijk te verbeteren. Daarop zal Genee het voor ons opnemen. Let maar op.
Derksen zal reactie van meesten begrijpen! Let maar op.
Citaat van: Lore op maart 31, 2014, 19:56:04
Okay, okay, het koste mijn tijd en veel moeite. Maar ik denk dat jij gelijk hebt. Het is niet in het belang van Cambuur om nu de chemie in het stadion te verbreken. Wij hebben nog 4 thuiswedstrijden en moeten dan er vol voor gaan.
En beter had ik het niet kunnen zeggen. Ik ben al 24 jaar cambuur supporter (tot mijn 6e was ik niet thuis in voetbal) en ik ben zo trots hoe we ons elke keer weer oprichten. Nu zijn we eindelijk waar we HOREN en dan laat ik het niet uit onze handen glippen.
Hoe groot zijn wij als we nu ons achter de club scharen?
Die hebben hetzelfde doel als wij...
SAMEN ZIJN WE STERK(er)...(god wat een cliche) maar wel waar...
Citaat van: michello op maart 31, 2014, 19:59:29
Derksen zal reactie van meesten begrijpen! Let maar op.
Nee, denk het juist niet! Die Derksen snapte de woede van supporters van Roda en Fortuna ook niet toen er sprake was van een fc Limburg.
Hoop dat er geen trainingen van cambuur verstoort worden door supporters dat zou de voorbereiding helemaal verstoren,we kunnen het toch niet meer terug draaien mede supporters .het is klote het blijft klote vooral de timing
Maar nu moeten we ons gezonde verstand gebruiken want die aasgieren uit dkv willen maar graag ons op welk nieuws/forum dan ook kapot maken.
Vol achter ons cambuur en op naar utrecht :scc
Hij wel un swak foor Cambuur, meer dan foor Limbabwe
Citaat van: michello op maart 31, 2014, 19:57:26
Spelers kunnen hoog of laag schreeuwen dat ze door willen met hem, die snappen de reacties vanuit de supporters echt wel.
Lulloweges heeft met z'n volle verstand getekend daar, laat m dan ook met z'n volle verstand die laatste 5 wedstrijden aan Henk over laten. Is voor alle partijen het beste.
:0= OPZOUTEN!
Maar wat voor zin heeft het om dat bij een training te roepen...ik blijf erbij: opzouten roepen we op zondag as wel!
Ik hoop dat jullie allemaal beseffen dat morgen om bloed roepen totaal geen zin heeft!
Leidt alleen maar van het doel..
(cliche nummer 7 die ik gebruik): DOEL HEILIGT DE MIDDELEN
Wat een drukte hier vandaag, forum ontplofte vanmiddag zowat. Meeste bezoekers ooit, 463. Werkt er dan niemand? ;)
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 19:57:37
Kwam ie daadwerkelijk uit Amsterdam of was het een verkapte dkv-er? :zweep
Boeit me niet, is nu bij Sonac...
One man, one goal, Dokkum dkv vrij
Oprotten met die achterlijke... Overstappen naar die biggenbaffers doe je gewoon niet.
Als hij wel blijft zitten dan moet hdj worden toegezongen ipv die jarreneuker. Ook al wordt hij negatief toegezongen, dat is nog teveel eer voor die gierpisser.
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 20:03:58
Wat een drukte hier vandaag, forum ontplofte vanmiddag zowat. Meeste bezoekers ooit, 463. Werkt er dan niemand? ;)
Hoe nou? Is er wat gebeurd dan?
Citaat van: KscW op maart 31, 2014, 20:03:36
Maar wat voor zin heeft het om dat bij een training te roepen...ik blijf erbij: opzouten roepen we op zondag as wel!
Ik hoop dat jullie allemaal beseffen dat morgen om bloed roepen totaal geen zin heeft!
Leidt alleen maar van het doel..
(cliche nummer 7 die ik gebruik): DOEL HEILIGT DE MIDDELEN
Collingwood kom er maar in: :0=, KALMTE ALLEEN KAN U REDDEN!!!!!!!
Citaat van: michello op maart 31, 2014, 19:59:29
Derksen zal reactie van meesten begrijpen! Let maar op.
boooeeeeiiiuhh
Citaat van: Harry L. op maart 31, 2014, 20:06:16
Collingwood kom er maar in: :0=, KALMTE ALLEEN KAN U REDDEN!!!!!!!
Ach alles om maar de boodschap over te brengen Harry :)
Wie niet waagt wie niet...
He Dokkumer
:clint Beter 1 Dwight in de.........
Doet het leuk op dit moment zou ik zeggen :koffie
Citaat van: 666 op maart 31, 2014, 20:05:32
Oprotten met die achterlijke... Overstappen naar die biggenbaffers doe je gewoon niet.
Als hij wel blijft zitten dan moet hdj worden toegezongen ipv die jarreneuker. Ook al wordt hij negatief toegezongen, dat is nog teveel eer voor die gierpisser.
De overstap vindt iedereen die Cambuursupporter is verschrikkelijk maar ik zing idd liever HDJ toe en de spelers dan dat ik me stem kapot schreeuw naar Lodeweges... je zegt het zelf al: ook al wordt hij toegezongen, dat is nog teveel eer..
Stilte is het beste... of wat dacht je van 9000 man die bij de laatste wedstrijd Dwight de rug toekeren... Over een krachtig signaal gesproken
En morgenvroeg worden we allemaal wakker en dan is het 1 april. :devil
Met een mooie ploeg morgen naar de training. Ipv wat ze verwachten dwight uit joelen. Vol ons mooie cambuur toe schreeuwen.
Dat is pas een positieve energie naar onze jongens toe sturen.
:0= WIJ ZIJN CAMBUUR CAMBUUR LEEUWARDEN |:)
Mooi dat ze dweil ook geen succes wensen in de officiële verklaring vanuit de BVO l8l
Citaat van: clint op maart 31, 2014, 20:15:29
En morgenvroeg worden we allemaal wakker en dan is het 1 april. :devil
Ik word donderdagochtend pas wakker en weet dan dat wij onze eerste uitoverwinning geboekt hebben |:)
Ik heb zo'n akelig voorgevoel dat Henkie ook gaat.
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 20:22:12
Ik heb zo'n akelig voorgevoel dat Henkie ook gaat.
Henk grijpt zijn kans als hoofdtrainer!
Dit is de kans van zijn leven!
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 20:22:12
Ik heb zo'n akelig voorgevoel dat Henkie ook gaat.
Henk heeft wel een cambuur hart. Al zou hij weg gaan, zou hij dwight niet volgen naar dkv. Wil ik niet geloven!!!!
Citaat van: Galdiano op maart 31, 2014, 20:23:40
Henk grijpt zijn kans als hoofdtrainer!
Dit is de kans van zijn leven!
Ik meen het. Waarom is die Herder anders plotseling weg?
Citaat van: Straicar op maart 31, 2014, 20:24:19
Henk heeft wel een cambuur hart. Al zou hij weg gaan, zou hij dwight niet volgen naar dkv. Wil ik niet geloven!!!!
Ik ook niet, maar we vergeten wel eens: wij zijn supporters, zij niet.
De ziel van cambuur blieft, Henkie Harkema. |:) _O_
Henk de jong zei toch zelf dat daar "geen sprake van" was
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 20:24:37
Ik meen het. Waarom is die Herder anders plotseling weg?
Als ik yme smit mocht geloven heeft Henk de jong nog een doorlopend contract.
Dan zal cambuur hem nooit laten gaan!
Citaat van: Cambuur058 op maart 31, 2014, 20:27:05
Henk de jong zei toch zelf dat daar "geen sprake van" was
Je weet hoe snel dingen kunnen veranderen in voetbal. Ik heb gewoon zo'n vreemd gevoel.
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 20:24:37
Ik meen het. Waarom is die Herder anders plotseling weg?
Henk weet wel beter... In Harkema ga je ook niet zomaar van de Boys naar Harkema Opeinde of vice versa.
Wordt je met pek en veren dat dorp uitgestuurd...
Nee niet onze Henkie
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 20:22:12
Ik heb zo'n akelig voorgevoel dat Henkie ook gaat.
Henkie gaat pas als hij hier gepasseerd wordt. En als vd Belt verstandig is laat hij Henk mooi als hoofdtrainer aanblijven.
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 20:24:37
Ik meen het. Waarom is die Herder anders plotseling weg?
Die wordt uitgekotst door de andere passanten, lees spelertjes
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 20:24:37
Ik meen het. Waarom is die Herder anders plotseling weg?
Omdat Klompe assistent gaat worden, en is toegelaten tot cursus trainer betaald voetbal!
Citaat van: KscW op maart 31, 2014, 20:28:46
Henk weet wel beter... In Harkema ga je ook niet zomaar van de Boys naar Harkema Opeinde of vice versa.
Wordt je met pek en veren dat dorp uitgestuurd...
Nee niet onze Henkie
De enige club in Harkema zijn de groen/gelen...
Ik ben inmiddels over mijn ergste woede heen, ondanks dat het een ontzettend laffe streek is van lodeweges spelen we die boeren alleen maar in de kaart als wij ons massaal tegen de club/technische staf keren. De beste manier om te laten zien dat wij vol achter ONZE club staan en dat het geen club van passanten is. Hier geen (negatieve) publiciteit aan geven, maar juist voor 120% achter de club gaan staan! :0=
Citaat van: wiekie1969 op augustus 10, 2013, 03:03:38
OPFLIKKEREN DWIGHT l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l
wiekie was in augustus al de eerste maar vond toen weinig medestanders 8P
Pfff... de eerste paar uur dacht ik aan een 1 april grap, ik kon en wilde het maar niet geloven... Maar steeds meer krijg ik het idee dat het hier niet om een geintje gaat... Wat een enorme naaistreek dit... Niet te geloven. Zo'n mooi seizoen en dan zo'n ijskoude douche richting supporters en alles en iedereen die om de club geeft...
Opsodemieteren! En van onze spelers afblijven, dikke Dweil!
Citaat van: Mp op maart 31, 2014, 21:13:38
Ik ben inmiddels over mijn ergste woede heen, ondanks dat het een ontzettend laffe streek is van lodeweges spelen we die boeren alleen maar in de kaart als wij ons massaal tegen de club/technische staf keren. De beste manier om te laten zien dat wij vol achter ONZE club staan en dat het geen club van passanten is. Hier geen (negatieve) publiciteit aan geven, maar juist voor 120% achter de club gaan staan! :0=
Wij keren ons niet tegen de club of hele TS. Alleen heeft Lul die weg is het zichzelf onmogelijk gemaakt door in de cruciale eindfase deze beslissing te nemen. Dan ben je niet 100% gefocust op je huidige klus.
De spelers zullen van mij iig tot het laatste balcontact mijn volle steun krijgen.
One man, one goal, Dokkum dkv vrij
Wel heel raar dat de heren bij VI er nog helemaal niks over gezegd hebben.
Citaat van: zeewolde op maart 31, 2014, 21:43:16
Wel heel raar dat de heren bij VI er nog helemaal niks over gezegd hebben.
De wereld waarin wij leven is gelukkig een andere dan die van die 4 zwamneuzen van VI.......
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: zeewolde op maart 31, 2014, 21:43:16
Wel heel raar dat de heren bij VI er nog helemaal niks over gezegd hebben.
Heel vreemd inderdaad.
Nee maar die genee zit er ook.
vind het ZEER vreemd dat er helemaal niks over word gezegd!
het is morgen wel 1april.
Citaat van: peter op maart 31, 2014, 21:47:31
Nee maar die genee zit er ook.
vind het ZEER vreemd dat er helemaal niks over word gezegd!
het is morgen wel 1april.
en woensdag is het 2 april en pakken we drie punten in Utrecht :)
Citaat van: peter op maart 31, 2014, 21:47:31
Nee maar die genee zit er ook.
vind het ZEER vreemd dat er helemaal niks over word gezegd!
het is morgen wel 1april.
Misschien komt het nog? Ze hebben nog 10 minuten. ;)
Citaat van: Eewal op maart 31, 2014, 21:49:09
en woensdag is het 2 april en pakken we drie punten in Utrecht :)
Hèhè! :thumbsup
Per direct bedanken die man en met Henk en de overige, wel loyale, staf het seizoen goed afsluiten. En dan volgens jaar DKV 2 keer in pakken en Dwight zijn rotzooi mee laten nemen |:)
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 21:49:59
Misschien komt het nog? Ze hebben nog 10 minuten. ;)
Onze onderbuikgevoelens zijn flauwekul zegt derksen
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 21:49:59
Misschien komt het nog? Ze hebben nog 10 minuten. ;)
Ja dus. elfs vd Gijp begrijpt de fans. Maar geen verder nieuws.
Citaat van: pvanbuijtene op maart 31, 2014, 21:53:56
Onze onderbuikgevoelens zijn flauwekul zegt derksen
Zei ik toch. Die begrijpt dat niet.
Nou? Wat zei ik je? 10 minuten lullen over een of ander wijf van Vitesse, dit soort dingen doen ze af in 10 seconden. Niveau Story en Privé. Kut programma.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Hoogte punt van het programma was al na 10 minuten!
Escha Tanihatu in de playboy 8)
12 Mei Henk de Jong maar even steunen in Zeist of dergelijk bij het behalen van zn diploma :koffie
Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 21:56:36
Nou? Wat zei ik je? 10 minuten lullen over een of ander wijf van Vitesse, dit soort dingen doen ze af in 10 seconden. Niveau Story en Privé. Kut programma.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Het lijkt ons forum wel :_schater
Citaat van: zeewolde op maart 31, 2014, 22:11:15
Het lijkt ons forum wel :_schater
Zouden ze willen!
Hoe zou onze Judas zich voelen als dkv m er volgend seizoen voor de kerst uitflikkert?
En nu stop ik er mee. Op naar woensdag! WIJ WINNEN!!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
VUILNISMAN KAN DEZE RESPECTLOZE ZAKKENVULLER OOK MEE :R :R :R :R
Citaat van: Cor op maart 31, 2014, 19:58:07
Altijd groter dan de trainer. Maar wat een judas is dit. Ik weet dat we alleen maar sterker worden, dkv weet dit ook. Ze proberen ons te ontmantelen, zien de club groeien en doen er alles aan om dit voorkomen. Ik heb nieuws voor ze: :0= TE LAAT
ja dat gevoel heb ik ook .Nu nog spelers halen is de bedoeling
Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 21:56:36
Nou? Wat zei ik je? 10 minuten lullen over een of ander wijf van Vitesse, dit soort dingen doen ze af in 10 seconden. Niveau Story en Privé. Kut programma.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Must even op nld 2 kieken... Op "nieuws uur" besteden ze een paar minuten meer aandacht over de onrust in Leeuwarden.. En dat voor een actualiteiten programma, voor de meer ontwikkelde Nederlander..
We worden op niveau geschat, gelukkig lezen ze ons forum niet... :_schater
Citaat van: pvanbuijtene op maart 31, 2014, 21:53:56
Onze onderbuikgevoelens zijn flauwekul zegt derksen
wat kan ons dat nu boeien?
Spelers en ts zitten denk ik niet te wachten op al die haat tegen de trainer die ze hoog hebben zitten.
Je moet spelers niet onnodig hun goede gevoel bij/voor cambuur op de proef stellen.
Je kan vanaf nu maar beter dwight L. gewoon negeren en over tot de orde van de dag.
Zou beetje zonde zijn om mooiste seizoen ooit te verknoeien met oproer in de tent en alle gevolgen van dien.
Heeft dkv ons ook nog 2 keer te pakken zeker?
Citaat van: carlo de leeuw op maart 31, 2014, 22:34:01
Spelers en ts zitten denk ik niet te wachten op al die haat tegen de trainer die ze hoog hebben zitten.
Je moet spelers niet onnodig hun goede gevoel bij/voor cambuur op de proef stellen.
Je kan vanaf nu maar beter dwight L. gewoon negeren en over tot de orde van de dag.
Zou beetje zonde zijn om mooiste seizoen ooit te verknoeien met oproer in de tent en alle gevolgen van dien.
Heeft dkv ons ook nog 2 keer te pakken zeker?
dit gaat verder dan de eindstand in de comp op dit moment hier op online
Citaat van: carlo de leeuw op maart 31, 2014, 22:34:01
Spelers en ts zitten denk ik niet te wachten op al die haat tegen de trainer die ze hoog hebben zitten.
Je moet spelers niet onnodig hun goede gevoel bij/voor cambuur op de proef stellen.
Je kan vanaf nu maar beter dwight L. gewoon negeren en over tot de orde van de dag.
Zou beetje zonde zijn om mooiste seizoen ooit te verknoeien met oproer in de tent en alle gevolgen van dien.
Heeft dkv ons ook nog 2 keer te pakken zeker?
Hier ben ik het wel mee eens ! Toch de rust bewaren hier want handhaving is nog steeds niet zeker !
Citaat van: sunderland op maart 31, 2014, 22:40:17
dit gaat verder dan de eindstand in de comp op dit moment hier op online
Helaas willen sommigen dat niet zien. En geen blabla over "nuance" van wannabe Kezen aub
Volop achter de selectie en de rest van de TS staan en dan handhaven we freewheelend!! |:)
Natuurlijk is handhaving nog belangrijker en aanmoedigen zullen we het team zeker woensdag |:) maar het liefst wel zonder LodeWEGes op de bank l0l
Wat lodeweges heeft gedaan is onvergevelijk, maar we moet niet vergeten dat hij zich dit jaar vol heeft ingezet voor cambuur.
Hij heeft zn best gedaan en ons samen met de ts in de eredivisie gehouden (wrs).
Cambuur is méér dan alleen DL.... Woensdag vol achter de ploeg en 3 punten metnimme!!! |:)
Citaat van: nikjeuh op maart 31, 2014, 22:51:55
Cambuur is méér dan alleen DL.... Woensdag vol achter de ploeg en 3 punten metnimme!!! |:)
Precies, en dat zal die vers-dkver ook wel weten, dus ik hoop dat ie met z'n klauwen van onze selectie afblijft komende zomer.
Haha en dan denk je dat je alles gezien hebt l8l
Citaat van: JARRETANK1978 op maart 31, 2014, 23:02:54
Hokker gefoel oerheerst hjir no dan? Jimme matte wol snappe dot de bêste keardel no ek wol ris in stap omheech meitsje wol. Jimme hawwe der altyd al njonken sitten: Hy hat ommers it fak leard fan Foppe de Haan by it Hearrenfean. Ek Henk de Jong hat in ferline by SCH. Mar nee, de omkearde rûte bewandelje kin abslút net. Steltsje hypocrieten.
forumregels niet doorgelezen zeker :P ....Deze rommel eerst even door een vertaalmachine drukken aub :devil
:rodekaart
Slechte timing.... Verder had ik al verwacht dat hij weg ging die vent blijft nergens lang hangen. Hopelijk valt ie best door de mand daar. Verder wel erg slecht dat hij niets van zich laat horen. Nu maar snel negeren die vent en hopen dat we handhaven.
Voor je afscheid... De keuze is kut, het moment nog kutter. En vaarwel maar weer
One man, one goal, Dokkum dkv vrij
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg.tapatalk.com%2Fd%2F14%2F04%2F01%2Fgamybydu.jpg&hash=ef8c695b10b631cdfb8baa01e303a5eb6ae689c6)
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
Citaat van: scc-aaron op maart 31, 2014, 23:19:36
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg.tapatalk.com%2Fd%2F14%2F04%2F01%2Fgamybydu.jpg&hash=ef8c695b10b631cdfb8baa01e303a5eb6ae689c6)
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
lijkt er niet eens op wel?!
Laten we het maar positief bekijken. Voor mij zit dat in de kleine dingetjes. Ik begon zo langzamerhand helemaal gek te worden van die ongelofelijke taalfouten in z'n interviews. Nou weet ik dat 't een Canadees is maar die vent woont al jaren in Nederland. Nog veel erger vind ik die ongelofelijke open deuren en clichés waarmee Dwight zo royaal strooit. De tering zeg. Sommigen roem(d)en hem omdat hij zo rustig blijft maar hij zégt dan ook helemaal niks. Gebakken lucht.
Anderzijds kwam Dwight hier in een gespreid bed terecht. Iets verderop is dat niet het geval. Zoals anderen opmerkten is zijn CV niet indrukwekkend, hier zijn ideale omstandigheden maar ik ga er vanuit dat komend seizoen zal uitwijzen dat Dwight de echte kwaliteiten ontbreekt met alle mooie gevolgen van dien.
Voor de mensen die bang zijn dat we spelers kwijtraken; alle belangrijke spelers staan volgend jaar onder contract. Dkv mag ze niet benaderen voordat ze er met Cambuur uit zijn en ik heb er alle vertrouwen in dat áls er een speler die kant op gaat, Gerald méér dan het onderste uit de kan haalt.
Hoe laat komt dat persbericht vanuit de BVO dat het een 1 april grap is?
Een echte KUT nacht gehad door dit gedonder allemaal, Dwight besef jij je wel wat jij allemaal aanricht?
Dwight was een passant, vervangbaar.
Elk nadeel heb zijn voordeel. Met de aanvallende spelopvatting van Henk gaan we wederom stappen maken.
Citaat van: clint op april 01, 2014, 07:07:14
Hoe laat komt dat persbericht vanuit de BVO dat het een 1 april grap is?
Daar hoop ik nog steeds op ;)
One man, one goal, Dokkum dkv vrij
Overigens wil ik bij voorbaat mijn welgemeende excuses aanbieden voor mijn column in het Hertsje die nog bij de leden op de mat moet vallen :_schater :_schater :_schater
:0= wir haben es nicht gewusst :_spank
Citaat van: Scc01 op maart 31, 2014, 23:06:17
Slechte timing.... Verder had ik al verwacht dat hij weg ging die vent blijft nergens lang hangen. Hopelijk valt ie best door de mand daar. Verder wel erg slecht dat hij niets van zich laat horen. Nu maar snel negeren die vent en hopen dat we handhaven.
Goede conclusie, voor de rest heeft hij echt geen wereld prestatie s geleverd. Denk dat tegen van basten ook meer werd opgekeken, dus ik vraag me af of het voor dkv een verbetering is. Maar het blijft een NSBer.
Dus u trekt ook de keutel weer terug waarde orakel
One man, one goal, Dokkum dkv vrij
Dat Dwight nu weg is naar dkv probeer ik nu wel weg te zetten maar waar ik zo enorm bang voor ben dat hij Leeuwin en Makrine en misschien nog wel meer spelers mee zal nemen ;(
De trainer is te vervangen maar deze spelers zal heel moeilijk worden.
Als dkv zich meld de hoofdprijs vragen!
Precies dikke prijzen, iedereen is vervangbaar
Lodeweges zou zomaar eens niet op het veld kunnen staan vandaag.
Citaat van: Galdiano op april 01, 2014, 07:52:59
Lodeweges zou zomaar eens niet op het veld kunnen staan vandaag.
Ben wel benieuwd of dat zo is.
Citaat van: Galdiano op april 01, 2014, 07:52:59
Lodeweges zou zomaar eens niet op het veld kunnen staan vandaag.
Lijkt mij ook beter.
Citaat van: Galdiano op april 01, 2014, 07:51:07
Als dkv zich meld de hoofdprijs vragen!
Dit zou het beste zijn maar dit zal wel weer niet kunnen omdat er bij de mannen natuurlijk weer één of andere bepaling in het contract staat ;(
Geen idee of het zo is vwb de bepalingen maar het zou mij niets verbazen ;(
Citaat van: Galdiano op april 01, 2014, 07:52:59
Lodeweges zou zomaar eens niet op het veld kunnen staan vandaag.
Lijkt mij beter als ie zich helemaal niet meer vertoond in Leeuwarden.
Citaat van: Scc01 op april 01, 2014, 07:54:16
Ben wel benieuwd of dat zo is.
Ga er maar vanuit! ;)
Interview Lodeweges:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=210808
Ik ben geen Fries
Wij wel dan? :(
Citaat van: clint op april 01, 2014, 07:07:14
Hoe laat komt dat persbericht vanuit de BVO dat het een 1 april grap is?
niet.
Citaat van: Galdiano op april 01, 2014, 08:07:41
Interview Lodeweges:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=210808
"Ik hoop, als de tijd verstrijkt en het wat rustiger is, dat er heel veel mensen zullen vinden dat ik hartstikke mooi werk heb geleverd"
En ik hoop, als de tijd verstrijkt en het wat rustiger is, dat er heel veel mensen zullen vinden dat het eigenlijk allemaal wel wat mee viel met dat mooie werk van Lodeweges. Dat Cambuur namelijk nog veel verder is gegroeid onder de bezielende leiding van Henk en met de capaciteiten van een sterke TD!
Daag, Dwight, Daag!
is t nu klaar?
1 april grappen zijn voor kindjes en studentenverenigingen.
nu al zin in komend seizoen,mooi doorbouwen op de weg van henk de jong die ons kampioen maakte en ons in de eredivisie hield.
selectie verbeteren en 2 wekelijks weer een volle bak!
ik ben onze canadees nu al vergeten.
:koffie met een koekje.
Citaat van: gewoon een fan op april 01, 2014, 07:35:56
Dat Dwight nu weg is naar dkv probeer ik nu wel weg te zetten maar waar ik zo enorm bang voor ben dat hij Leeuwin en Makrine en misschien nog wel meer spelers mee zal nemen ;(
De trainer is te vervangen maar deze spelers zal heel moeilijk worden.
Leeuwin zou kunnen, bij Makrini vraag ik het me af. Middenvelders van hetzelfde kaliber en misschien wel beter heeft DKV wel. De verdediging daar moet DKV zich met name versterken dus Leeuwin zou een welkome versterking voor DKV zijn
Leeuwin staat in nadrukkelijke belangstelling van PSV!
Cocu is erg gecharmeerd, zal binnenkort wel eens wat te lezen zijn op vi, voetbalzone of dergelijke site ;)
Wat een drama timing! Had dit nu naar buiten gebracht naar NEC... Dit is zo stom.. Dat DL naar heerenveen gaat is zijn keuze.. Hij wil gewoon cashen.. Hij heeft vast wel wat samen met henk gedaan.. Maar van mij mag hij nu oprotten.. Als je wil cachen geen probleem.. maar naar DKV?? gewoon wtf?? Dit soort dingen doe je als mens niet.. Als ik coach zou zijn was ik ook niet van r'dam naar a'dam of anders om... Zoiets doe je niet..
Henk doe je best! Mijn vertrouwen heb je!
Wat mij betreft sluiten we het boek DL. Op naar de laatste fase van de competitie, met of zonder DL, dat zal me worst wezen. Eén ding is zeker we moeten nu de komende 2 wedstrijden punten pakken en onszelf veilig spelen. Hopelijk werkt deze hele affaire als een rode lap op een stier en zijn de mannen tot op het bot gemotiveerd om te zlten zien waar Cambuur hoort te staan. En dat is niet bij de laatste 3. Kom op boys, neuzen weer de goede kant op en als een man achter de club staan. |:)
Citaat van: IsmailvanEssen op april 01, 2014, 09:02:01
Wat een drama timing! Had dit nu naar buiten gebracht naar NEC... Dit is zo stom.. Dat DL naar heerenveen gaat is zijn keuze.. Hij wil gewoon cashen.. Hij heeft vast wel wat samen met henk gedaan.. Maar van mij mag hij nu oprotten.. Als je wil cachen geen probleem.. maar naar DKV?? gewoon wtf?? Dit soort dingen doe je als mens niet.. Als ik coach zou zijn was ik ook niet van r'dam naar a'dam of anders om... Zoiets doe je niet..
Henk doe je best! Mijn vertrouwen heb je!
mag ik u herinneren aan ene meneer Cruijff...Die ooit van AJAX naar Feyenoord en de Rotterdamse club prompt kampioen maakte.....
Citaat van: Voorstopper op april 01, 2014, 09:06:17
mag ik u herinneren aan ene meneer Cruijff...Die ooit van AJAX naar Feyenoord en de Rotterdamse club prompt kampioen maakte.....
Of zegt de naam Louis Figo u meer ?????
Citaat van: Galdiano op april 01, 2014, 08:58:39
Leeuwin staat in nadrukkelijke belangstelling van PSV!
Cocu is erg gecharmeerd, zal binnenkort wel eens wat te lezen zijn op vi, voetbalzone of dergelijke site ;)
Daar zou ik nou geen enkel probleem mee hebben, en dat wel als een compliment aan de hele club beschouwen.
Mocht je dat voor elkaar krijgen, dan direct kijken of je 1 a 2 spelers bij PSV weer kunt huren (Koch, van Ooijen , Vloet), afhankelijk van welke posities bij ons ingevuld moeten worden.
Citaat van: Voorstopper op april 01, 2014, 09:06:17
mag ik u herinneren aan ene meneer Cruijff...Die ooit van AJAX naar Feyenoord en de Rotterdamse club prompt kampioen maakte.....
Tuurlijk mag je me herinneren.. dat wist ik nog wel.. iets wat ik nooit niet zou doen.. Want voelden de joden zich toen niet hard in hun kont geneukt?
Alles wat die man gedaan heeft.. heeft voor mij geen waarde meer.. Gloryhunter is het! Hoop dat je zich lekker laat nemen in de gloryhole van dkv!
Lodeweges: 'Nergens zo fijn als bij Cambuur'
Dwight Lodeweges maakt na afloop van dit seizoen de gevoelige overstap van Cambuur Leeuwarden naar SC Heerenveen. En hij begrijpt best dat dat negatieve gevoelens oproept bij de aanhang van Cambuur.
Tegen De Telegraaf zegt hij: "Natuurlijk heb ik dat meegenomen in mijn besluit. Ik heb daar heel veel over nagedacht. Ook voor mij wordt het aan het einde van het seizoen emotioneel. Nergens waar ik heb gewerkt, heb ik het ooit zó fijn gehad als bij Cambuur. Dit is een bijzondere club mensen."
In eerste instantie is Lodeweges niet van plan iemand mee te nemen naar zijn nieuwe club. "Bewust niet. Ik begrijp dat de supporters dit al erg genoeg vinden. Spelers meenemen? Daar is nog helemaal niet over gesproken en daar zou ik niks over kunnen zeggen."
het zal mij benieuwen.
Citaat van: okkele op april 01, 2014, 09:10:16
Lodeweges: 'Nergens zo fijn als bij Cambuur'
Dwight Lodeweges maakt na afloop van dit seizoen de gevoelige overstap van Cambuur Leeuwarden naar SC Heerenveen. En hij begrijpt best dat dat negatieve gevoelens oproept bij de aanhang van Cambuur.
Tegen De Telegraaf zegt hij: "Natuurlijk heb ik dat meegenomen in mijn besluit. Ik heb daar heel veel over nagedacht. Ook voor mij wordt het aan het einde van het seizoen emotioneel. Nergens waar ik heb gewerkt, heb ik het ooit zó fijn gehad als bij Cambuur. Dit is een bijzondere club mensen."
In eerste instantie is Lodeweges niet van plan iemand mee te nemen naar zijn nieuwe club. "Bewust niet. Ik begrijp dat de supporters dit al erg genoeg vinden. Spelers meenemen? Daar is nog helemaal niet over gesproken en daar zou ik niks over kunnen zeggen."
het zal mij benieuwen.
Natuurlijk kan hij er niks over zeggen, net als dat hij zondag ook niks over zijn eigen overgang kon zeggen :(
Nu de eerste emoties wat zijn gaan liggen, kan ik deze Judas streek iets beter verwoorden:
het voelt alsof zwarte piet bedankt voor z'n job bij Sinterklaas en de overstap maakt naar de Kerstman.
Of dat Schimmel het ineens hoog in z'n bol krijgt en meent naast Rudolf die slee van Santa te kunnen trekken.....BAH!! Wat een misselijke streek.
Natuurlijk hebben we het over (sport)mensen, die reppen van sportieve uitdaging maar kiezen voor de centen (korte termijn denken). Hij is niet opgegroeid met SCC, dus in die zin kun je het hem niet kwalijk nemen, maar als we hem uit het amateurvoetbal halen en hij dan vervolgens uitgerekend vertrekt naar DKV: sommige dingen doe je niet als mens!!
Nu hopen dat vd Belt niet vertrekt: het valt me namelijk op dat hij enkel benoemt dat het spijtig is dat DL uitgerekend vertrekt naar DKV. Ik heb vd Belt dit jaar een aantal malen gesproken en deze man zit natuurlijk bommetje vol met ambitie en geeft ook wel duidelijk aan dat Cambuur niet zijn eindstation is. Hopelijk blijft hij toch zeker totdat er meer uitsluitsel komt over het nieuwe stadion. Ook hij staat natuurlijk in de belangstelling en heeft zichzelf op de kaart gezet. Mocht Gerbrands naar PSV gaan, dan ligt de route naar Alkmaar open. Dat zou pas een aderlating zijn.
Citaat van: zeewolde op april 01, 2014, 09:12:46
Natuurlijk kan hij er niks over zeggen, net als dat hij zondag ook niks over zijn eigen overgang kon zeggen :(
Niet om DL te verdedigen, maar meer een gevoelskwestie. Zou Dwight er na dat interview (waarin die het liegen niet helemaal goed lijkt te beheersen) op aangedrongen hebben om het toch de spelersgroep en media maar te vertellen? In dat geval kunnen we ze de timing moeilijk kwalijk nemen...Anders hadden we nu met z'n allen over die vreemde reactie in dat interview gehad, wat ook onrust veroorzaakt. Dus in feite is de timing de schuld van de media. 8P
Citaat van: dizzhead op april 01, 2014, 09:20:40
Niet om DL te verdedigen, maar meer een gevoelskwestie. Zou Dwight er na dat interview (waarin die het liegen niet helemaal goed lijkt te beheersen) op aangedrongen hebben om het toch de spelersgroep en media maar te vertellen? In dat geval kunnen we ze de timing moeilijk kwalijk nemen...Anders hadden we nu met z'n allen over die vreemde reactie in dat interview gehad, wat ook onrust veroorzaakt. Dus in feite is de timing de schuld van de media. 8P
Waar is dit interview te vinden? Heb het nog niet gezien namelijk....
Citaat van: Voorstopper op april 01, 2014, 09:23:55
Waar is dit interview te vinden? Heb het nog niet gezien namelijk....
Op foxsports.. direct naar de wedstrijd van az.. Zou graag de link geven maar kan vanuit het buitenland niet op hun site..
Is de training al begonnen? l0l
zeeeer nieuwschierig hoe dat daar gaat.
eerste emoties zijn nu gezakt maar denk toch
wel dat het daar een heet ochtendje word.
http://foxsports.nl/video/203053-lodeweges-we-hadden-eigenlijk-gewoon-moeten-winnen.html
Citaat van: zeewolde op april 01, 2014, 09:09:22
Daar zou ik nou geen enkel probleem mee hebben, en dat wel als een compliment aan de hele club beschouwen.
Mocht je dat voor elkaar krijgen, dan direct kijken of je 1 a 2 spelers bij PSV weer kunt huren (Koch, van Ooijen , Vloet), afhankelijk van welke posities bij ons ingevuld moeten worden.
Precies! 1,5 miljoen en Bakali voor minimaal 1 seizoen. Van Ooijen zou ik niet echt huren, aangezien zijn contract net niet verlengd wordt. Zou toch een beetje als een kat in de zak voelen! :devil
Wat mij betreft slotje op dit topic en verplaatsen naar oud-spelers en oud-trainers. Exit!
Citaat van: John Hiatt op april 01, 2014, 09:32:27
Wat mij betreft slotje op dit topic en verplaatsen naar oud-spelers en oud-trainers. Exit!
_O_ _O_ Verplaatsen naar "oud-spelers en oud-trainers" zou eigenlijk een belediging zijn voor al die spelers en trainers die onze club wel netjes en door de voordeur hebben verlaten!
Citaat van: Vanuit Helmond op april 01, 2014, 09:28:57
http://foxsports.nl/video/203053-lodeweges-we-hadden-eigenlijk-gewoon-moeten-winnen.html (http://foxsports.nl/video/203053-lodeweges-we-hadden-eigenlijk-gewoon-moeten-winnen.html)
Ik doelde ook op dit filmpje:
http://foxsports.nl/video/202907-lodeweges-als-we-winnen-kijken-we-naar-europese-playoffs.html (http://foxsports.nl/video/202907-lodeweges-als-we-winnen-kijken-we-naar-europese-playoffs.html)
Voor de wedstrijd tegen az
hij gaat niet door de achterdeur.
we moeten nog 5 wedstrijden en het is nu al bekend gemaakt.
is t nu klaar?
Training is ingekort! ... Houd dat in dat we voor 11:30 naar binnen mogen? Of helemaal niet meer? Zijn er meer van jullie die straks heen gaan?
Citaat van: okkele op april 01, 2014, 09:42:55
hij gaat niet door de achterdeur.
we moeten nog 5 wedstrijden en het is nu al bekend gemaakt.
is t nu klaar?
Eens, wat mij betreft is het klaar. inderdaad niet een gelukkige keuze van Lodeweges, maar hij heeft wel, SAMEN met Henk de Jong, wat neergezet dit seizoen. Dat moeten we zeker niet vergeten. Het feit dat DKV hem graag wil hebben is niets meer dan een compliment
Citaat van: sccvl op april 01, 2014, 09:45:34
Training is ingekort! ... Houd dat in dat we voor 11:30 naar binnen mogen? Of helemaal niet meer? Zijn er meer van jullie die straks heen gaan?
SC Cambuur @SCCambuurLwd 16 min.
Ivm het drukke wedstrijdprogramma wordt de training van vanochtend ingekort, maar het laatste gedeelte blijft wel openbaar. #Cambuur
Vlgs mij vloeit het feit dat dkv DL wil hebben niet voort uit ambitie maar uit angst. Ze voelen de hete adem in hun nek, en de fossielen FdH en RvdV halen een oud trucje uit de hoge hoed. Hol je concurrent gewoon uit. Maar zoals ik al eerder heb aangegeven, we zijn niet meer te stoppen. Echte clubmensen aan het roer, gezonde ambitie en de potentie om dkv op termijn voorbij te gaan.
Ontmantelen is in mijn ogen het enige doel van dkv, maar berouw komt na de zonde, we gaan ze gewoon keihard afstraffen.
:0= FORZA CAMBUUR
Citaat van: Cor op april 01, 2014, 09:57:15
Vlgs mij vloeit het feit dat dkv DL wil hebben niet voort uit ambitie maar uit angst. Ze voelen de hete adem in hun nek, en de fossielen FdH en RvdV halen een oud trucje uit de hoge hoed. Hol je concurrent gewoon uit. Maar zoals ik al eerder heb aangegeven, we zijn niet meer te stoppen. Echte clubmensen aan het roer, gezonde ambitie en de potentie om dkv op termijn voorbij te gaan.
Ontmantelen is in mijn ogen het enige doel van dkv, maar berouw komt na de zonde, we gaan ze gewoon keihard afstraffen.
:0= FORZA CAMBUUR
_O_
Sarah, op een vermeend verkeerd gebaar staat 18 maanden. Wat staat er op hoogverraad? :devil
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 10:22:33
Sarah, op een vermeend verkeerd gebaar staat 18 maanden. Wat staat er op hoogverraad? :devil
De strop
Het is toch wat dat we ons zo laten opnaaien wanneer een passant naar de grote concurrent gaat. Ze lachen zich daar verderop een breuk omdat we ons zo enorm laten kennen. Kom op man, sta daar boven. Het zal in de toekomst nog wel vaker voorkomen nu we op het hoogste niveau acteren. Part of the game!
En mede dankzij deze man hebben we het beste seizoen ooit gedraaid, dat moeten we niet vergeten. We moeten nu als 1 man achter het team gaan staan en ze vol blijven steunen! Volgend jaar sportieve revanche, dat is veel belangrijker!
En over de komende twee wedstrijden: De spelers gunnen het DL, dat gaat zich vertalen in de absolute wil om de komende wedstrijden te winnen. Dat weet ik zeker. Dat het nieuws op dit moment gebracht is kan nog weleens erg goed gaan uitpakken!
Eens!
Nogmaals, een passant die eerst zijn huidige werkgever aan het lijntje houdt en intussen ota bene in de meest cruciale fase van de competitie flirt met de grootste rivaal verdient geen genade.
De focus hoort op je huidige taak te liggen, niet op volgend seizoen.
Geen greintje respect meer voor deze passant. Had hij dit aan het eind van het seizoen aangegeven dan had ik het minder erg gevonden.
One man, one goal, Dokkum dkv vrij
Citaat van: Goutum op april 01, 2014, 10:25:17
Het is toch wat dat we ons zo laten opnaaien wanneer een passant naar de grote concurrent gaat. Ze lachen zich daar verderop een breuk omdat we ons zo enorm laten kennen. Kom op man, sta daar boven. Het zal in de toekomst nog wel vaker voorkomen nu we op het hoogste niveau acteren. Part of the game!
En mede dankzij deze man hebben we het beste seizoen ooit gedraaid, dat moeten we niet vergeten. We moeten nu als 1 man achter het team gaan staan en ze vol blijven steunen! Volgend jaar sportieve revanche, dat is veel belangrijker!
En over de komende twee wedstrijden: De spelers gunnen het DL, dat gaat zich vertalen in de absolute wil om de komende wedstrijden te winnen. Dat weet ik zeker. Dat het nieuws op dit moment gebracht is kan nog weleens erg goed gaan uitpakken!
En jij begrijpt er dus geen zak van
Als ik het interview van DL goed gelezen heb zegt hij "Ik ben geen Fries"
Als dat maar goed valt bij DKV, zal hem wel niet in dank afgenomen worden :R
Citaat van: Cor op april 01, 2014, 10:32:47
En jij begrijpt er dus geen zak van
Nee? Vreemd, ik dan ook niet.
Hoe kut het ook is, die man verdient geen aandacht meer. Ik wil niet eens een coach die liever bij H'veen wil zijn. Blij
dat als die weg
is gaat
Citaat van: dizzhead op april 01, 2014, 10:40:53
Nee? Vreemd, ik dan ook niet.
Hoe kut het ook is, die man verdient geen aandacht meer. Ik wil niet eens een coach die liever bij H'veen wil zijn. Blij dat als die weg is gaat
De laatste aandacht wil ik hem dan straks op de training wel eventjes persoonlijk geven.
Citaat van: Cor op april 01, 2014, 10:32:47
En jij begrijpt er dus geen zak van
Het is simpel, Dwight gaat weg. Is het niet nu dan wel morgen en anders volgende week!!!
Vandaag op de training, morgen met het uitzwaaien van de bus..... Dwight je gaat hele vervelende weken krijgen gok ik
MENSEN MENSEN!! Kunnen we allemaal de rust bewaren! Ik hoop dat mensen DL met rust laten... er komen belangrijke wedstrijden aan en dit wat er nu gebeurd is niet goed!! Scheld hem uit na het seizoen.. ik heb ook niks meer met deze man.. maar het team gaat voor mijn emoties!! Kom op! hou de rust en support ons team!
Nee, die nuance kan en wil ik niet maken. Of roep je ook wanneer je vrouw vreemdgaat "Rustig rustig, wacht maar tot na de scheiding"...
Teleurstelling en boosheid begrijpelijk.
maar toch maar ergens probereren om een knopje
te vinden om rustig te blijven.
het gaat ons maar om een ding en dat is onze
club Cambuur.
woensdag en zaterdag punten pakken dat is nu prioriteit
nummer een.
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 11:05:15
. Of roep je ook wanneer je vrouw vreemdgaat "Rustig rustig, wacht maar tot na de scheiding"...
Nou, uhhh, bij mij was dat anders om, maar toen maakte ik wel veel nuance
"Rustig, Rustig, die bank mag pas mee na de scheiding!"
Henk Albers @HenkAlbers1970 9 min.
Gaat (zoals verwacht gelet op ongenoegen bij supporters) bij training #Cambuur dadelijk een protestactie plaatsvinden. (1/2)
Henk Albers @HenkAlbers1970 7 min.
Zowel bij Bar #Cambuur als achter hekken bij Noord veel supporters op de been. Training is tot 11:20 besloten.(2/2) #lodeweges
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 11:05:15
Nee, die nuance kan en wil ik niet maken. Of roep je ook wanneer je vrouw vreemdgaat "Rustig rustig, wacht maar tot na de scheiding"...
Ja, zeker als de kinderen er bij aanwezig zijn.
Citaat van: dizzhead op april 01, 2014, 11:16:00
Ja, zeker als de kinderen er bij aanwezig zijn.
Die breng ik dan wel bij mijn ouders :devil
Wie zijn de kinderen in zaak Lul die weg is? De spelers? 8P
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 11:05:15
Nee, die nuance kan en wil ik niet maken. Of roep je ook wanneer je vrouw vreemdgaat "Rustig rustig, wacht maar tot na de scheiding"...
Tuurlijk niet.. dat is toch ook geen vergelijking? Sorry hoor maar ik hoop dat onze club groeit.. laten we hopen dat de supporters ook meegroeien..
We moeten toch ervoor zorgen dat er rust in ons team blijft? we zijn nog niet zeker en we moeten dus wedstrijden winnen.. en wat is het ergste wat er kan gebeuren in team? onrust... Dus alsjeblieft stop met zeiken en grow up.. leef met wat er gebeurd is.. het is triest.. het is klote.. maar we moeten door..
En als hij afscheid neemt blijft iedereen op de tribune staan bij SC Cambuur.. klappen met zen allen in de handen...!! en op dit forum is iedereen boos laat dan ook eens wat zien..
Lege tribunes..?! (gebeurt toch niet)!!
Ik denk niet dat het verkeerd is als Lodeweges weg gaat indd naar DKV snap de verbijstering en frustratie van mensen.. ik denk dat we er alleen maar beter op worden die v/d beld weet wel weer raad om een goede trainer te vinden of een goede assistent.. het komt wel goed met SC Cambuur.!!
Of het met DKV goed komt?! nu lachen ze.... volgend jaar misschien niet.!!
Laten we met zen allen ook rieel zijn als wij een baan konden krijgen waar meer mee verdient kon worden deden we het ook.. iedereen wil het beste zo veel mogelijk verdienen.. zoals v/d belt zegt een trainer is een passant het is jammer op de manier waarop.. het is niet anders.!!! laten wij de ploeg steunen die hebben ons nodig de laatste wedstrijden.!!
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 11:18:48
Die breng ik dan wel bij mijn ouders :devil
Wie zijn de kinderen in zaak Lul die weg is? De spelers? 8P
o.a., er zitter er in het publiek ook wel een paar :zweep
maaruh, is Lul die weg is dan je vrouw? :devil
:0= CAMBUUR IS MIEN WIEF!
Citaat van: IsmailvanEssen op april 01, 2014, 11:18:55
Tuurlijk niet.. dat is toch ook geen vergelijking? Sorry hoor maar ik hoop dat onze club groeit.. laten we hopen dat de supporters ook meegroeien..
We moeten toch ervoor zorgen dat er rust in ons team blijft? we zijn nog niet zeker en we moeten dus wedstrijden winnen.. en wat is het ergste wat er kan gebeuren in team? onrust... Dus alsjeblieft stop met zeiken en grow up.. leef met wat er gebeurd is.. het is triest.. het is klote.. maar we moeten door..
Die onrust is door "meneer" L zelf gecreëerd. Hij heeft besloten nu al de overstap naar verderop te gaan maken. Het is mij écht niet alleen omdat hij daar naartoe vertrekt, maar ook omdat hij in de meest cruciale fase van het seizoen al bekend maakt dát hij deze stap zet. In dit geval is 1+1 geen 3 zoals managers zeggen, maar zelfs 5.
Dat hij na dit seizoen zou vertrekken was eigenlijk al een zekerheidje, daar heb ik an sich geen problemen mee. Zelfs niet als hij gisteren had aangegeven na dit seizoen bij ons te vertrekken.
Onbegrijpelijk al deze reacties op het vertrek van onze trainer,als je niet begrijpt hoe het werkt in de voetballerij dan ben je erg
kortzichtig gebruik je gezonde verstand hij heeft ook heel veel goeds gedaan met Cambuur .
Nogmaals het moment van bekendmaking is erg ongelukkig ,nu de neuzen weer de goede kant op en laat hem het seizoen gewoon afmaken.Waarvan akt..
is vrij rust bij de training aldus Henk
Misschien moeten we hier het topic Dwight lodeweges verwijderen .Net doen alsof hij niet meer bestaat .!!!
Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 11:19:26
En als hij afscheid neemt blijft iedereen op de tribune staan bij SC Cambuur.. klappen met zen allen in de handen...!! en op dit forum is iedereen boos laat dan ook eens wat zien..
Lege tribunes..?! (gebeurt toch niet)!!
Ik denk niet dat het verkeerd is als Lodeweges weg gaat indd naar DKV snap de verbijstering en frustratie van mensen.. ik denk dat we er alleen maar beter op worden die v/d beld weet wel weer raad om een goede trainer te vinden of een goede assistent.. het komt wel goed met SC Cambuur.!!
Of het met DKV goed komt?! nu lachen ze.... volgend jaar misschien niet.!!
Laten we met zen allen ook rieel zijn als wij een baan konden krijgen waar meer mee verdient kon worden deden we het ook.. iedereen wil het beste zo veel mogelijk verdienen.. zoals v/d belt zegt een trainer is een passant het is jammer op de manier waarop.. het is niet anders.!!! laten wij de ploeg steunen die hebben ons nodig de laatste wedstrijden.!!
Dat is dus niet waar. Als je bij de PVV werkt en je kan bij de PVDA meer verdienen dan doe je dat ook niet (omdat dat gewoon niet kan/gaat/mag). Dit is dan nog een extremer geval omdat Lodeweges het ook al even 5 wedstrijden voor het einde van het seizoen doet.
Als hij had gewacht tot na de laatste wedstrijd, had iedereen het een worst kunnen zijn waar die man heengaat.
Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 11:19:26
En als hij afscheid neemt blijft iedereen op de tribune staan bij SC Cambuur.. klappen met zen allen in de handen...!! en op dit forum is iedereen boos laat dan ook eens wat zien..
Lege tribunes..?! (gebeurt toch niet)!!
Ik denk niet dat het verkeerd is als Lodeweges weg gaat indd naar DKV snap de verbijstering en frustratie van mensen.. ik denk dat we er alleen maar beter op worden die v/d beld weet wel weer raad om een goede trainer te vinden of een goede assistent.. het komt wel goed met SC Cambuur.!!
Of het met DKV goed komt?! nu lachen ze.... volgend jaar misschien niet.!!
Laten we met zen allen ook rieel zijn als wij een baan konden krijgen waar meer mee verdient kon worden deden we het ook.. iedereen wil het beste zo veel mogelijk verdienen.. zoals v/d belt zegt een trainer is een passant het is jammer op de manier waarop.. het is niet anders.!!! laten wij de ploeg steunen die hebben ons nodig de laatste wedstrijden.!!
mijn god stop met schrijven en ik denk ook met praten.
Morgen uit 500 kelen Henk de Jong toezingen!
''Hoofdingang wordt bestormd!!
Stoer.!! (zetten de club weer mooi voor lul) hebben jullie niks beters te doen.!! SCC-J.. laat maar ik ga er niet op in.!!
Citaat van: Lwdscc op april 01, 2014, 11:37:54
''Hoofdingang wordt bestormd!!
Tsja, of dit nou verstandig is..
South Park heeft gelijk. Roodharige hebben geen ziel. Wellicht een suggestie voor een spandoek.
https://www.youtube.com/watch?v=YT_mXJ2Fx7I
Dwight kan beter vertrekken
Crone zijn huis werd ook belegerd.... Dat viel ook allemaal wel wat mee zou me niets verbazen als het weer wordt overdreven.
Bakker90 dank!
Citaat van: Lwdscc op april 01, 2014, 11:37:54
''Hoofdingang wordt bestormd!!
Serieus?? Wat triest zeg.. we zetten ons weer voor lul.. Blijkbaar hebben mensen geen verstand van de voetbal wereld..
Als ze nou op een ludieke manier het deden ok... maar bestromen van de hoofdingang? te triest voor woorden.. dit werkt alleen maar averechts en zal effect hebben op de prestaties van ons team..
Ik heb ook emoties.. maar omdat ik van de club hou en niet van DL.. hou ik ze onder controle.. hoe moeilijk dat ook is..
Stommelingen. Dit werkt averechts op de spelers.
Maar even afwachten wat er van waar is....
Citaat van: Lwdscc op april 01, 2014, 11:37:54
''Hoofdingang wordt bestormd!!
Kunnen die gasten die dat doen niet met DL mee?
Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 11:52:16
Stommelingen. Dit werkt averechts op de spelers.
is het serieus of stokerij??? Zie nog niets in de media
Hier kun je de klok op gelijkzetten. Zoiets ontstaat natuurlijk uit de gedachte: "Met onze club valt niet te spotten." Uiteindelijk bereik je er geen zak mee.
Waar....stond al foto op facebook
Citaat van: Cambuur Groningen op april 01, 2014, 11:55:12
is het serieus of stokerij??? Zie nog niets in de media
Tweet van Henk Albers
Op omroep Abe staat alleen dat het druk is bij het open gedeelte van de training. Er staat niets over bestormen.
Ze hadden Dwight direct op non-actief moeten zetten dan had je dit niet gehad. Supporters al wel op het veld trouwens
Citaat van: Lwdscc op april 01, 2014, 11:57:54
Tweet van Henk Albers
stelletje ezels, ik ben ook nog steeds pissig, maar dit doe je gewoon niet!
Wie weet wat er precies is gebeurd?
Ik snap niet dat er nu nog gasdten zijn die zeggen dat dit nergens opslaat.
Wat voor Cambuur gevoel heb je dan. gvd De belangerijkste periode breekt aan en die mongool gaat naar dkv.
Tief dan direct op, totaal geen respect voor de achter ban. Nu snap ik waar die Kees Elzinga (voorzitter kvc) er nog zit omdat daar schijnbaar allemaal van dit soort gast lid van zijn die geen eer gevoel hebben.
Geen idee hoeveel er waar van is, maar: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=210820
Citaat van: Lwdscc op april 01, 2014, 11:37:54
''Hoofdingang wordt bestormd!!
Waar halen ze de tijd vandaan, ik moet gewoon werken hoor
Citaat van: dit is mien club op april 01, 2014, 12:01:58
Ik snap niet dat er nu nog gasdten zijn die zeggen dat dit nergens opslaat.
Wat voor Cambuur gevoel heb je dan. gvd De belangerijkste periode breekt aan en die mongool gaat naar dkv.
Tief dan direct op, totaal geen respect voor de achter ban. Nu snap ik waar die Kees Elzinga (voorzitter kvc) er nog zit omdat daar schijnbaar allemaal van dit soort gast lid van zijn die geen eer gevoel hebben.
ik heb ook 30 jaar een SK en ben ook woest. Maar je gaat niet je club in diskrediet brengen.
Citaat van: Voorstopper op april 01, 2014, 12:03:28
Waar halen ze de tijd vandaan, ik moet gewoon werken hoor
je zit op het werk op het cambuurforum
Het zal allemaal wel meevallen, de 1 zegt bestorming de ander zegt betrokken.
Het is altijd jammer dat zoiets gebeurd alleen wel een reactie op het nieuws.
Ik zeg nog steeds Lodeweges oprotten en doet ie dat niet HdJ toezingen, maar vooral de spelers.
al met al even de berichtgeving afwachten, al zullen degenen die Cambuur geen warm hart toedragen hier weer van smullen.
Citaat van: Cambuur Groningen op april 01, 2014, 12:05:03
ik heb ook 30 jaar een SK en ben ook woest. Maar je gaat niet je club in diskrediet brengen.
Hier werkt de club keihard aan mee. Ken je supporters!!!!
Ik ken ze wel, morgen staan ze er weer bij vertrek van spelers bus
Het is wel duidelijk nu denk ik voor Dwight en de rest. Nu maar blik op morgen en VOLLE bak steunen, meer dan ooit. Op naar onze eerste uitoverwinning dit seizoen |:) :proost
Bestorming is zwaar overtrokken. Valt me tegen van HaH Alberts.
http://www.lc.nl/friesland/article16896523.ece/Oproer-bij-stadion-Cambuur-
Citaat van: Ronnie tng op april 01, 2014, 12:07:08
Hier werkt de club keihard aan mee. Ken je supporters!!!!
Ik ken ze wel, morgen staan ze er weer bij vertrek van spelers bus
Wat moet je dan doen? Het niet naar buiten brengen?
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 12:09:36
Bestorming is zwaar overtrokken. Valt me tegen van HaH Alberts.
Nou lekker dan, ons en ad is het ook al op te lezen..klopt dus niet helemaal?
Sensatie is compleet, volgens het AD hebben de supporters het hek gesloopt om binnen te komen. Volgens mij is de poort gewoon open gedaan door de club...Maar ik ben er niet bij geweest dus ik weet het neit.
http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3626206/2014/04/01/Boze-Cambuur-fans-bestormen-trainingsveld.dhtml
Citaat van: Unknown op april 01, 2014, 12:12:04
Nou lekker dan, ons en ad is het ook al op te lezen..klopt dus niet helemaal?
Zoals zo vaak geloof ik direct dat de media het uit zijn verband trekt! Maar geef ze gewoon geen reden!
Nos ook al op de site!
Laat Lodeweges maar even zweten! _O_
Niet zo druk maken om de media man....
Citaat van: pvanbuijtene op april 01, 2014, 12:16:35
Niet zo druk maken om de media man....
Die zetten onze club ondertussen wel in het slechtste licht wat er mogelijk is, terwijl er vrijwel weinig of gewoon niets aan de hand is... Het hele seizoen gaat het al goed en nou zal de media de clubaanhang nog even flink zwart gaan maken.
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 12:09:36
Bestorming is zwaar overtrokken. Valt me tegen van HaH Alberts.
klopt,sensatiejournalistiek.
de voorste 10-14 man in een stoetje langs het stadion zien camera`s staan bij de ingang en versnellen iets.
niks aan de hand,een paar willen naar binnen en komen beveiliging tegen.
Citaat van: drg op april 01, 2014, 12:18:22
Die zetten onze club ondertussen wel in het slechtste licht wat er mogelijk is, terwijl er vrijwel weinig of gewoon niets aan de hand is... Het hele seizoen gaat het al goed en nou zal de media de clubaanhang nog even flink zwart gaan maken.
Ok en dan?
Citaat van: okkele op april 01, 2014, 12:20:11
klopt,sensatiejournalistiek.
de voorste 10-14 man in een stoetje langs het stadion zien camera`s staan bij de ingang en versnellen iets.
niks aan de hand,een paar willen naar binnen en komen beveiliging tegen.
Wilde zij een kaartjes kopen voor NEC uit?
Schaam me voor deze mensen.!(supporters)
Citaat van: pvanbuijtene op april 01, 2014, 12:21:44
Ok en dan?
Dus je zou het verder prima vinden om ook volgend seizoen weer als crimineel behandeld te worden als je een uitwedstrijd of laat staan een potje Ajax thuis zou willen bezoeken.
Fans bestormen stadion Cambuur
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcontent.nos.nl%2Fdata%2Fimage%2Fxxl%2F2014%2F04%2F01%2F630562.jpg&hash=92dfee9c3b9bf7322f7fde43dcc2c11c1269edad)
Er heerst onrust bij eredivisieclub Cambuur Leeuwarden. Een groep van tweehonderd supporters wilde het trainingsveld op en scandeerde termen als "NSB'er" en "verrader" richting trainer Dwight Lodeweges.
Een kleiner groepje van dertig fans drong zelfs het stadion binnen via de hoofdingang. De coach vluchtte uit veiligheidsoverwegingen naar binnen.
Lodeweges maakte maandag bekend dat hij de overstap maakt naar de Friese concurrent sc Heerenveen.
Hek geforceerd
Er was dinsdagochtend een besloten training in het stadion van Cambuur. Om 11.30 uur verzamelden veel Cambuur-fans zich rondom het complex van de club, omdat de club had gecommuniceerd dat er ook nog een open training zou volgen.
Nadat een eerste hek werd geforceerd, kwam de groep bij een tweede gesloten hek. Daar kon men niet verder, waarop er leuzen werden gescandeerd richting Lodeweges.
Het groepje dat het stadion binnendrong bestormde de tribune. Pas nadat assistent Henk de Jonge de groep toesprak, keerde de rust enigszins terug.
http://nos.nl/artikel/630560-fans-bestormen-stadion-cambuur.html
Citaat van: drg op april 01, 2014, 12:23:56
Dus je zou het verder prima vinden om ook volgend seizoen weer als crimineel behandeld te worden als je een uitwedstrijd of laat staan een potje Ajax thuis zou willen bezoeken.
Dat zou sowieso gebeuren.... tot woensdag en dan gaat t weer over de feyenoordsupporters die in almelo gwrrie schoppen...
Ze vindeb altijd een reden om de normalisatie maar uit te stellen...
Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 12:23:36
Schaam me voor deze mensen.!(supporters)
Stel je aan juh. Media overdrijft schromelijk
Vergeet niet aan wie wij deze overdreven berichtgeving vooral te danken hebben. Dwight die niet het fatsoen had om na het seizoen te gaan praten met dkv. l8l
Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 12:23:36
Schaam me voor deze mensen.!(supporters)
Jij was erbij en weet precies wat er gebeurd is? Ik zou zeggen lees ook eens bericht op OF. Daar staat dat het heel druk is/was en beveiliging aanwezig. Normaal houden zij ook van sensatie en melden niks.
Ik zou zeggen stel je niet zo aan en anders vraag je DL of hij een sk kan regelen voor je bij zijn nieuwe club.
Maar toch... voor de wedstrijd morgen dwight eeb dikke lul vinden en dat roepen oke.. tujdens de pot weer vol achter hetcteam.. laat het niet gebeuren dat dit gedoe er voor zorgt dat we het nog verpesten ook..
Ik mis nu wel de reacties van De Raaf en Richard. 8)
@Zeewolde He.. aan je naam te lezen rij jij er altijd langs of rij je om.. ?!
http://www.omropfryslan.nl/nijs/soad-drokte-cambuurstadion
:_schater
Telegraaf maakt de sensatie weer groter. Volgens OF zo'n 100 man, zij weten het direct te verdubbelen.
CiteerLodeweges op de vlucht voor fans
Van onze Telesportredactie
Dwight Lodeweges is dinsdagochtend tijdens de besloten training van SC Cambuur op de vlucht geslagen. Woedende fans bestormden namelijk het stadion uit onvrede over het aanstaande vertrek van de trainer naar rivaal sc Heerenveen.
Zo'n 200 supporters verzamelden zich voor het stadion van eredivisionist SC Cambuur. Een groepje van 30 wist uiteindelijk binnen te dringen en scandeerden vanaf de tribunes volgens de NOS 'verrader' en 'NSB'er'.
De andere ontevreden supporters kwamen - nadat ze één hek hadden geforceerd - niet het stadion binnen. Het tweede hek bleef gesloten.
"Dit is hoogverraad voor de supporters, een crime passionel'', doelde sc Cambuur-directeur Gerald van den Belt vanochtend in Telesport op het vertrek van Lodeweges. "Iedereen hield een beetje van Dwight. Iemand die je zo waardeert, doet je nu zoiets aan. Dat is wat de supporters zo frustreert.''
Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 12:33:16
He.. aan je naam te lezen rij jij er altijd langs of rij je om.. ?!
..!! ..!? .. ..!
Citaat van: zeewolde op april 01, 2014, 12:30:53
Jij was erbij en weet precies wat er gebeurd is? Ik zou zeggen lees ook eens bericht op OF. Daar staat dat het heel druk is/was en beveiliging aanwezig. Normaal houden zij ook van sensatie en melden niks.
Ik zou zeggen stel je niet zo aan en anders vraag je DL of hij een sk kan regelen voor je bij zijn nieuwe club.
Dus wij reageren vol emotie en zonder enige nuance op het vertrek van DL naar DKV, maar als Bakker90 vol emotie en zonder nuance reageert op de krantenberichten dan reageer je zo?
Gun hem ook zijn mening en reactie!
Zet de media bij elkaar in een kamer en je heb gegarandeerd een blockbuster!
Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 12:33:16
@Zeewolde He.. aan je naam te lezen rij jij er altijd langs of rij je om.. ?!
http://www.omropfryslan.nl/nijs/soad-drokte-cambuurstadion
Via Joure rij je niet langs dat stadion in elk geval :devil
Helaas voor mijn werk (te) vaak in de buurt van dat stadion(varkensstal).
Niks noemenswaardig gebeurd. Beste houding is nu volledig achter Cambuur te gaan staan en aan die passant te laten zien dat hij slechts een passant is.
Citaat van: John Hiatt op april 01, 2014, 12:58:20
Niks noemenswaardig gebeurd. Beste houding is nu volledig achter Cambuur te gaan staan en aan die passant te laten zien dat hij slechts een passant is.
Morgen weer een wedstrijd, mooi gevuld uitvak. Wordt genot.
Dat DL weggaat kan. Maar dat hij de overstap naar dkv maakt is onbegrijpelijk en onvergeeflijk. Ik heb het gevoel dat een aantal mensen hier zo graag wil rationaliseren dat ze die emotie vergeten, net als DL.
Hier valt niets rationeels over te zeggen, juist de emotie is waar het grote onderscheid zit tussen dkv, een koude, onpersoonlijke, gecreeerde club, en Cambuur, een club van het volk, vol passie en emotie.
Wat mij betreft is het het beste dat DL zo snel mogelijk z`n nieuwe werkgever gaat vervelen, hier is geen plek meer voor de man.
:0= FORZA CAMBUUR
Bijnaam van de Telegraaf is niet voor niet Het Leugenaartje!!!
Zat onze grote held Henk ook niet bij dkv, juichen we niet als Barto een doelpunt maakt, Speelde Sandor niet in de jeugd bij dkv??
Hahaha en nu allemaal flippen.
Heel DL interesseert me niet. HANDHAVEN VIND IK BELANGRIJK!!
Citaat van: Supersub op april 01, 2014, 13:22:17
Zat onze grote held Henk ook niet bij dkv, juichen we niet als Barto een doelpunt maakt, Speelde Sandor niet in de jeugd bij dkv??
Hahaha en nu allemaal flippen.
Heel DL interesseert me niet. HANDHAVEN VIND IK BELANGRIJK!!
En ook Korbach heeft bij beide clubs gezeten. De nuance zit in het feit dat je niet rechtstreeks de overstap maakt, plus het moment van bekend maken. Iedereen gaat voor handhaving, als DL dit ook gewild had, dan was dit nieuws niet nu al naar buiten gekomen!!
Henk de Jong meld dat 'meneer' morgen niet op de bank zit aan de pers!
Citaat van: Supersub op april 01, 2014, 13:22:17
Zat onze grote held Henk ook niet bij dkv, juichen we niet als Barto een doelpunt maakt, Speelde Sandor niet in de jeugd bij dkv??
Hahaha en nu allemaal flippen.
Heel DL interesseert me niet. HANDHAVEN VIND IK BELANGRIJK!!
Rechtstreeks overstappen en in deze fase is wel wat anders.
Citaat van: stefan15 op april 01, 2014, 13:25:32
Henk de Jong meld dat 'meneer' morgen niet op de bank zit aan de pers!
waar staat dat?
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 07:34:19
Dus u trekt ook de keutel weer terug waarde orakel
One man, one goal, Dokkum dkv vrij
U zegt??
Citaat van: stefan15 op april 01, 2014, 13:29:07
Twitter henk Albers
Quote dan, ik zie em niet staan..
Ik zie een aantal tweets van Albers, hier is er 1 van:
Henk Albers @HenkAlbers1970 · 3m
Vd Belt: ,,Lodeweges vind alles absoluut niet leuk maar staat morgen gewoon voor de groep." #Cambuur #UTRCAM
Citaat van: stefan15 op april 01, 2014, 13:25:32
Henk de Jong meld dat 'meneer' morgen niet op de bank zit aan de pers!
Verkeerd geinterpreteerd hij zij dat henk de jong de pers in ligt omdat lodeweges daar niet toe instaat is.
Henk Albers @HenkAlbers1970 · 15 min.
Henk de Jong licht ons als pers nu in omtrent de wedstrijd van morgen. Lodeweges is daar wegens omstandigheden niet toe in staat. #Cambuur
lodewegens heeft politie begeleiding nodig
Ben ik trouwens de enige die het ironisch vindt dat een deel van onze supporters uitgerekend een canadees uitmaken voor nsb'er?
Citaat van: brambo3004 op Vandaag om 13:31:28
Quote dan, ik zie em niet staan..
Ik zie een aantal tweets van Albers, hier is er 1 van:
Henk Albers @HenkAlbers1970 · 3m
Vd Belt: ,,Lodeweges vind alles absoluut niet leuk maar staat morgen gewoon voor de groep." #Cambuur #UTRCAM
Dwight zit morgen definitief niet op de bank is er inderdaad gezegd. Wegens omstandigheden, denk dat het wel een voorbode is. Heb begrepen dat de directie vanmiddag nog met Diwght in gesprek ging.
DIMC zegt: Hoe komen we hierbij?
Citaat van: moodygrunn op april 01, 2014, 13:34:51
Ben ik trouwens de enige die het ironisch vindt dat een deel van onze supporters uitgerekend een canadees uitmaken voor nsb'er?
Eensch. Kan niet.
Citaat van: moodygrunn op april 01, 2014, 13:34:51
Ben ik trouwens de enige die het ironisch vindt dat een deel van onze supporters uitgerekend een canadees uitmaken voor nsb'er?
Klopt, is gewoon een Canadese overloper
Ik ben het totaal niet eens met de reactie van supporters om dwight op te wachten en het veld op te gaan, maar er is hoe dan ook een totaal onwerkbare situatie ontstaan. Dit kan twee kanten op gaan; de spelersgroep wordt nog hechter door dit gebeuren of het flikkert als een kaartenhuis in elkaar.
Bedankt dkv, bedankt dwight voor deze dikke vette smet op het beste seizoen ooit van ONS Cambuur.
Citaat van: Treb op april 01, 2014, 13:38:41
Bedankt dkv, bedankt dwight voor deze dikke vette smet op het beste seizoen ooit van ONS Cambuur.
De kern van het hele verhaal
Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 12:23:36
Schaam me voor deze mensen.!(supporters)
Stel je aan, ook dit is Cambuur.
Zal wel vanuit zijn huis rechtstreeks naar Utrecht gaan! Zullen wel veel supporters op het plein aanwezig zijn morgen, als de bus vertrekt!
Citaat van: Supersub op april 01, 2014, 13:22:17
Zat onze grote held Henk ook niet bij dkv, juichen we niet als Barto een doelpunt maakt, Speelde Sandor niet in de jeugd bij dkv??
Hahaha en nu allemaal flippen.
Heel DL interesseert me niet. HANDHAVEN VIND IK BELANGRIJK!!
Snapst er niet veel van.....
Gewoon oprotte met die mafklapper heeft hier niks meer te zoeken. Als je op dit moment met die skijtboeruh bezig bent en niet met onze club ben je onze club niet waard.
NOOIT NOOIT MAG HET NAAR BUITEN GEBRACHT WORDEN DAT EEN TRAINER NAAR DE AARTSRIVAAL GAAT WANNEER DE BELANGEN NOG ZO GROOT ZIJN IN DE COMPETITIE
Denk dat het duidelijk is richting Dwight dat deze overstap "Not Done" is. Vanmorgen bij de training is het goed kenbaar gemaakt, helaas geen duidelijk verhaal van Dwight zelf gekregen.
We moeten nu met elkaar achter de club en spelers gaan staan, we hebben de punten nog hard nodig!
Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 12:23:36
Schaam me voor deze mensen.!(supporters)
hou toch op juh ga lekker met dwight mee. iedereen even op sien eigen manier !!
DL heeft waarschijnlijk al weken / maanden contact met DKV, vind dat echt niet kunnen, seizoen was ten tijde van die contacten nog lang niet ten einde, focus je op je werkgever, op zijn minst totdat je veilig bent, praat dan maar verder. Vind het schandalig dat DL EN DKV het op deze manier hebben gedaan. Die lui van DKV waren hier gewoon op uit juh, vieze !@#$
Beelden van nos:
http://nos.nl/artikel/630560-fans-bestormen-stadion-cambuur.html (http://nos.nl/artikel/630560-fans-bestormen-stadion-cambuur.html)
of
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1408296 (http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1408296)
Vanaf minuut 10
http://nos.nl/audio/630401-schulting-lodeweges-direct-weg.html.html
Best een aardig stukje van Schulting, waarin hij aangeeft dat hij heel goed snapt dat Lodeweges meteen weg moet. Volgens mij nog niet eerder gepost, maar anders hoor ik het wel van Yellow Army. :devil
Citaat van: Bascambuur op april 01, 2014, 13:54:16
http://nos.nl/audio/630401-schulting-lodeweges-direct-weg.html.html
Best een aardig stukje van Schulting, waarin hij aangeeft dat hij heel goed snapt dat Lodeweges meteen weg moet. Volgens mij nog niet eerder gepost, maar anders hoor ik het wel van Yellow Army. :devil
U riep?
Citaat van: Bascambuur op april 01, 2014, 13:54:16
http://nos.nl/audio/630401-schulting-lodeweges-direct-weg.html.html
Best een aardig stukje van Schulting, waarin hij aangeeft dat hij heel goed snapt dat Lodeweges meteen weg moet. Volgens mij nog niet eerder gepost, maar anders hoor ik het wel van Yellow Army. :devil
Volledig mee eens. :thumbsup
Morgen voor het laatst op de bank.
Citaat van: Montana op april 01, 2014, 14:41:48
Morgen voor het laatst op de bank.
Heb dat nu al meerdere keren in de wandelgangen gehoord inderdaad!
De telegraaf is hememaal gek geworden, die snappen er dus ook niets van. Dit staat in hun artikel over DL
OPROEP: Voor een verhaal over de rivaliteit tussen beide clubs is de redactie van De Telegraaf op zoek naar echtparen, stellen of gezinsleden die op voetbalgebied lijnrecht tegenover elkaar staan. Bent u bijvoorbeeld als hartstochtelijke Cambuur-fan getrouwd met een supporter van Heerenveen? Of is een van uw gezinsleden aanhanger van Cambuur terwijl u zelf een seizoenskaart van Heerenveen heeft? Stuur ons dan een mail met uw contactgegevens!
Infantiel gedrag dit en dat noemt zich nu Cambuur supporter ik zou me dood schamen als ik mee zou lopen met al die meelopers die maar wat roepen ,kijk vanavond eens in de spiegel en vraag je dan af waar ben ik mee bezig.
Gelukkig gaat het maar om een hele kleine groep de meesten hebben meer verstand en verwerken deze teleurstelling zo het hoort.
Waarvan akte.
Citaat van: Montana op april 01, 2014, 14:41:48
Morgen voor het laatst op de bank.
Waarom morgen? Optyfuh met die gast!!!! :y
|:)
Daan Rieken @DaanRieken 9 min.
Als #Cambuur zich in #Utrecht veilig speelt kan #Lodeweges met 'opgeheven hoofd' weg. Bij verlies wordt druk zo hoog dat ie ook weggaat
Citaat van: Montana op april 01, 2014, 14:41:48
Morgen voor het laatst op de bank.
Stapt hij zelf op?
HAHAHA ik lach me hier echt kapot om dat bericht op de Telegraaf, dat is toch gewoon het toppunt van media? ;( :_schater
En dan die oproep er onder maakt het gewoon helemaal af _O_
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs14.postimg.org%2Ff3k7i9a35%2Ftoppunt.jpg&hash=9bc537d6e12ec7e3c04540a95e1f2c35409e4e18)
Citaat van: runner 1 op april 01, 2014, 14:48:51
Infantiel gedrag dit en dat noemt zich nu Cambuur supporter ik zou me dood schamen als ik mee zou lopen met al die meelopers die maar wat roepen ,kijk vanavond eens in de spiegel en vraag je dan af waar ben ik mee bezig.
Gelukkig gaat het maar om een hele kleine groep de meesten hebben meer verstand en verwerken deze teleurstelling zo het hoort.
Waarvan akte.
Ik meende ergens te lezen dat dit een linea recta ban zou zijn :zweep
Citaat van: runner 1 op april 01, 2014, 14:48:51
Infantiel gedrag dit en dat noemt zich nu Cambuur supporter ik zou me dood schamen als ik mee zou lopen met al die meelopers die maar wat roepen ,kijk vanavond eens in de spiegel en vraag je dan af waar ben ik mee bezig.
Gelukkig gaat het maar om een hele kleine groep de meesten hebben meer verstand en verwerken deze teleurstelling zo het hoort.
Waarvan akte.
meelopen met meelopers.
Citaat van: Cor op april 01, 2014, 13:13:40
Dat DL weggaat kan. Maar dat hij de overstap naar dkv maakt is onbegrijpelijk en onvergeeflijk. Ik heb het gevoel dat een aantal mensen hier zo graag wil rationaliseren dat ze die emotie vergeten, net als DL.
Hier valt niets rationeels over te zeggen, juist de emotie is waar het grote onderscheid zit tussen dkv, een koude, onpersoonlijke, gecreeerde club, en Cambuur, een club van het volk, vol passie en emotie.
Wat mij betreft is het het beste dat DL zo snel mogelijk z`n nieuwe werkgever gaat vervelen, hier is geen plek meer voor de man.
:0= FORZA CAMBUUR
Hij gaat nu naar een fatsoenlijke club, wat zal ie teleurgesteld zijn in de fans die hem bedreigen. Zoiets gebeurt gewoon niet in Heerenveen.
Nsb er roepen is wel een dieptepunt voor de club.
Citaat van: John Hiatt op april 01, 2014, 12:58:20
Niks noemenswaardig gebeurd. Beste houding is nu volledig achter Cambuur te gaan staan en aan die passant te laten zien dat hij slechts een passant is.
precies!
na ieder doelpunt de jong zn naam scanderen lijkt me ideaal.
Als aandachtig lezer van het forum moet ik nu toch een keer reageren.
Wat Dwight doet is belachelijk en kan absoluut niet, maar de reactie van sommigen vanmorgen kan echt niet.
Wij zijn bezig met een prachtig seizoen en als we nu Dwight wegjagen moeten we maar afwachten hoe de ploeg gaat reageren. In DKV lachen ze zich ondertussen helemaal kapot.
Ze halen de trainer weg en hebben alle positieve aandacht. Ondertussen gaan wij helemaal los op een passant en brengen misschien zoveel onrust dat veilig spelen straks nog heel moeilijk gaat worden. Precies wat ze daar in DKV willen, ze wilen van ons af!!
Laten we de ploeg steunen, Henkie toezingen en Dwight laten voor wat het is.
Nu wegjagen heeft nog meer negatieve gevolgen!
Citaat van: Voorstopper op april 01, 2014, 14:47:41
De telegraaf is hememaal gek geworden, die snappen er dus ook niets van. Dit staat in hun artikel over DL
OPROEP: Voor een verhaal over de rivaliteit tussen beide clubs is de redactie van De Telegraaf op zoek naar echtparen, stellen of gezinsleden die op voetbalgebied lijnrecht tegenover elkaar staan. Bent u bijvoorbeeld als hartstochtelijke Cambuur-fan getrouwd met een supporter van Heerenveen? Of is een van uw gezinsleden aanhanger van Cambuur terwijl u zelf een seizoenskaart van Heerenveen heeft? Stuur ons dan een mail met uw contactgegevens!
bestaat dat dan echt.....hahah :_schater :_schater :_schater :_schater
Citaat van: moodygrunn op april 01, 2014, 13:34:51
Ben ik trouwens de enige die het ironisch vindt dat een deel van onze supporters uitgerekend een canadees uitmaken voor nsb'er?
:_schater _O_
Citaat van: MvB op april 01, 2014, 15:04:26
Hij gaat nu naar een fatsoenlijke club, wat zal ie teleurgesteld zijn in de fans die hem bedreigen. Zoiets gebeurt gewoon niet in Heerenveen.
Nsb er roepen is wel een dieptepunt voor de club.
Feitelijk is het ook een NSB'er (Landverrader) Overstappen in een belangrijke periode voor onze club en dan vervolgens naar de aartsrivaal gaan. Frank de boer gaat toch ook niet naar Feyenoord, koeienmelker.... Simpel zieltje
Als je van je eigen club houdt dan laat je je hier niet meer zien...
Citaat van: MvB op april 01, 2014, 15:04:26
Hij gaat nu naar een fatsoenlijke club, wat zal ie teleurgesteld zijn in de fans die hem bedreigen. Zoiets gebeurt gewoon niet in Heerenveen.
Nsb er roepen is wel een dieptepunt voor de club.
Klopt dat gebeurd niet bij die zaaddodende vereniging nee. Daar leeft helemaal niets namelijk.
Neemt niet weg dat ik die akties wee wat te
Ver vind gaan.
Citaat van: Scc01 op april 01, 2014, 15:11:46
Klopt dat gebeurd niet bij die zaaddodende vereniging nee. Daar leeft helemaal niets namelijk.
Neemt niet weg dat ik die akties wee wat te
Ver vind gaan.
Interview met Assistent trainer Henk de jong: http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-profesjoneel-weze
Citaat van: EastSide058 op april 01, 2014, 15:09:27
Feitelijk is het ook een NSB'er (Landverrader) Overstappen in een belangrijke periode voor onze club en dan vervolgens naar de aartsrivaal gaan. Frank de boer gaat toch ook niet naar Feyenoord, koeienmelker.... Simpel zieltje
Als je van je eigen club houdt dan laat je je hier niet meer zien...
Heeft Dwight jaren bij Cambuur gespeeld? 3 titels gehaald als trainer? Staat Feyenoord boven Ajax? Alle vergelijkingen lopen mank.
Het is wel in- en in triest dat hij politiebegeleiding krijgt en dat de media hier weer lekker mee aan de haal kan gaan. Aan de andere kant snap ik ook de emoties die er zijn.
Het is echt voor alle, en dan bedoel ik ook echt alle, partijen beter als Lodeweges zijn contract inlevert en per direct vertrekt. Triest, heel triest, dat dan weer wel!
Nu alle energie op onze club ,want hij is passant maar wij blijven ...... :thumbsup |:) |:) |:) |:) :thumbsup :thumbsup :thumbsup |:) |:) |:)
Citaat van: EastSide058 op april 01, 2014, 15:09:27
Feitelijk is het ook een NSB'er (Landverrader) Overstappen in een belangrijke periode voor onze club en dan vervolgens naar de aartsrivaal gaan. Frank de boer gaat toch ook niet naar Feyenoord, koeienmelker.... Simpel zieltje
Als je van je eigen club houdt dan laat je je hier niet meer zien...
Simpele zielen die daar de boel bestormen bedoel je.
Misschien was de directie wel su teleurgesteld in het besluut van DL dat ze het met opzet nu al bekend maken, wetende dat 'ie dan een complete stortvloed aan ellende over zich heen su krije. Su van: dou naar de concurrent? Dan salst dat merke ok. Ja, puur speculatief hè ....
Voor nu: moven dus met die knakwust en liefst z.s.m. maar vooral iedereen alle energie nu niet meer richten op DL richten, maar op het elftal en de zittende TS!! Het vertrek is nu su as het is maar niet teveel afleiden van wer het nu om mut gaan: nog 5 wedstriiden waar nog wel wat op het spel staat :0=
Citaat van: MvB op april 01, 2014, 15:20:28
Simpele zielen die daar de boel bestormen bedoel je.
Iedereen is anders in zijn/haar emoties ..onze club had het beter later naar buiten kunnen/moeten brengen...ook dit hoort bij cambuur
Citaat van: MvB op april 01, 2014, 15:20:28
Simpele zielen die daar de boel bestormen bedoel je.
Net as die jarrebeffers (citaat Dokkumer) die een dreigbrief sturen naar bestuur van DKV, paar maanden leden? Of hest butter op dien hasses. Niet dat ik beide goed praat of su.
Citaat van: MvB op april 01, 2014, 15:20:28
Simpele zielen die daar de boel bestormen bedoel je.
Je leest de verkeerde kranten sukkeltje. Er is niks bestormd. Gewoon veel fans voor de laatste training, en voor kaartverkoop Utrecht uit en NEC uit. Dat kennen jullie niet.
En als je hier toch steeds weer komt, maak van je nickname dan even DL, die pannekoek gaat weg bij jullie.
Citaat van: zeewolde op april 01, 2014, 15:28:09
Je leest de verkeerde kranten sukkeltje. Er is niks bestormd. Gewoon veel fans voor de laatste training, en voor kaartverkoop Utrecht uit en NEC uit. Dat kennen jullie niet.
En als je hier toch steeds weer komt, maak van je nickname dan even DL, die pannekoek gaat weg bij jullie.
Hoofdingang is wel bestormd anders!
:? :?
Citaat van: maikcambuur op april 01, 2014, 15:29:35
Hoofdingang is wel bestormd anders!
:? :?
Ook opgeklopt door de media, nogmaals was allemaal voor de kaartverkoop. Zijn er beelden van een stormloop? vd Belt gehoord over een stormloop? Storm in een glas water is het.
Citaat van: zeewolde op april 01, 2014, 15:18:20
Heeft Dwight jaren bij Cambuur gespeeld? 3 titels gehaald als trainer? Staat Feyenoord boven Ajax? Alle vergelijkingen lopen mank.
Neem dat niet te letterlijk
Ik wil gewoon zeggen dat het niet gepast is als je als stadsheld van 020 naar 010 gaat.....Ook al krijg je een loon dat 3x hoger is. Verraad :zucht
Ons punt is gemaakt, laat dat nu duidelijk zijn.
Gang van zaken, misschien iets te.. Maar zo zijn de Cambuursupporters, zeer betrokken bij de club.
Lodeweges vertrekt, wij moeten verder. We moeten alle focus / alle energie / alle power in onze club gooien om morgen uit bij Utrecht punten weg te halen.
juist!
Citaat van: MvB op april 01, 2014, 15:20:28
Simpele zielen die daar de boel bestormen bedoel je.
Dokkumer, deze gast is nog triester dan die andere drama's van de week. Hij komt inhoudelijk niets toevoegen en komt alleen even buurten als er iets over dkv te zeiken valt of als cambuur negatief in het nieuws komt.
Kan jij mijn dag iets verbeteren en dan gozer eruit gooien?
We staan er landelijk weer lekker op in ieder geval met deze actie Nos/omroep DKV ben je zo goed bezig dit jaar alles goede nieuws wordt hierdoor weer naar de achtergrond gedrukt.
Hoop niet dat deze lui echt denken dat ze de echte Cambuur supporters vertegenwoordigen want dat doen ze niet!
We vinden het allemaal klote en jammer dat het gegaan is op deze manier, had heel anders gekund,een later tijdstip bijvoorbeeld maar goed.
De negatieve media aandacht die dit veroorzaakt is misschien wel veel schadelijker? Sponsors die zich misschien wel gaan bedenken, die zitten hier niet op te wachten.
Citaat van: Lore op april 01, 2014, 16:03:07
Dokkumer, deze gast is nog triester dan die andere drama's van de week. Hij komt inhoudelijk niets toevoegen en komt alleen even buurten als er iets over dkv te zeiken valt of als cambuur negatief in het nieuws komt.
Kan jij mijn dag iets verbeteren en dan gozer eruit gooien?
Ja Dokstra, Actie. Weg met die gast!
Citaat van: yellow@ndblue op april 01, 2014, 16:05:04
We staan er landelijk weer lekker op in ieder geval met deze actie Nos/omroep DKV ben je zo goed bezig dit jaar alles goede nieuws wordt hierdoor weer naar de achtergrond gedrukt.
Hoop niet dat deze lui echt denken dat ze de echte Cambuur supporters vertegenwoordigen want dat doen ze niet!
We vinden het allemaal klote en jammer dat het gegaan is op deze manier, had heel anders gekund,een later tijdstip bijvoorbeeld maar goed.
De negatieve media aandacht die dit veroorzaakt is misschien wel veel schadelijker? Sponsors die zich misschien wel gaan bedenken, die zitten hier niet op te wachten.
Eens, maar niet iedereen heeft blijkbaar dezelfde normen en waarden! Dat geldt voor dl en voor die jongentjes die zich niet gedragen
Citaat van: yellow@ndblue op april 01, 2014, 16:05:04
We staan er landelijk weer lekker op in ieder geval met deze actie Nos/omroep DKV ben je zo goed bezig dit jaar alles goede nieuws wordt hierdoor weer naar de achtergrond gedrukt.
Hoop niet dat deze lui echt denken dat ze de echte Cambuur supporters vertegenwoordigen want dat doen ze niet!
We vinden het allemaal klote en jammer dat het gegaan is op deze manier, had heel anders gekund,een later tijdstip bijvoorbeeld maar goed.
De negatieve media aandacht die dit veroorzaakt is misschien wel veel schadelijker? Sponsors die zich misschien wel gaan bedenken, die zitten hier niet op te wachten.
Men heeft nog steeds niet in gaten wat een beslissing om Lodeweges niet meteen weg te sturen kan veroorzaken.
Cambuur heeft een fanatieke achterban, en daar moet iedereen blij mee zijn. De club leeft, en bij thuiswedstrijden heerst altijd een fantastische sfeer.
Ik vrees echter dat de acties van vanmorgen weinig positiefs opleveren. Negatieve publiciteit, onrust in de spelersgroep. Ik hoop dat het allemaal meevalt, en het gebeurde geen effect heeft op resultaten, sponsorgelden en dergelijke.
Citaat van: Lore op april 01, 2014, 16:06:43
Eens, maar niet iedereen heeft blijkbaar dezelfde normen en waarden! Dat geldt voor dl en voor die jongentjes die zich niet gedragen
Ben ik met je eens :scc
Daan Rieken @DaanRieken 1 min.
Spelersgroep #Cambuur is geschrokken van gebeurtenissen in stadion. Meerendeel wil echter graag seizoen afmaken met #Lodeweges in Leeuwarden
Citaat van: Collingwood op april 01, 2014, 16:10:39
Cambuur heeft een fanatieke achterban, en daar moet iedereen blij mee zijn. De club leeft, en bij thuiswedstrijden heerst altijd een fantastische sfeer.
Ik vrees echter dat de acties van vanmorgen Dwight weinig positiefs opleveren. Negatieve publiciteit, onrust in de spelersgroep. Ik hoop dat het allemaal meevalt, en het gebeurde geen effect heeft op resultaten, sponsorgelden en dergelijke.
Citaat van: Collingwood op april 01, 2014, 16:10:39
Cambuur heeft een fanatieke achterban, en daar moet iedereen blij mee zijn. De club leeft, en bij thuiswedstrijden heerst altijd een fantastische sfeer.
Ik vrees echter dat de acties van vanmorgen weinig positiefs opleveren. Negatieve publiciteit, onrust in de spelersgroep. Ik hoop dat het allemaal meevalt, en het gebeurde geen effect heeft op resultaten, sponsorgelden en dergelijke.
Het is net als met de kernkwadranten van Daniel Offman! Je kracht is je zwakte (indien je het overdrijft)
Passie -->> Agressieviteit
Citaat van: Nightmarelwd op april 01, 2014, 16:09:14
Men heeft nog steeds niet in gaten wat een beslissing om Lodeweges niet meteen weg te sturen kan veroorzaken.
Ben het wel met je eens ook cambuur had hier het voortouw kunnen nemen en lodeweges de wacht aan moeten zeggen,daarnaast was de Timing O zo slecht
Citaat van: mescc op april 01, 2014, 16:12:28
Zeker geen goede actie van Dwight.
Maar volgens mij had er ook anders (ludiek) op gereageerd kunnen worden, waarmee je misschien nog wel een sterker punt maakt. En je eigen reactie heb je nog altijd zelf in de hand.
Citaat van: Lore op april 01, 2014, 16:13:17
Het is net als met de kernkwadranten van Daniel Offman! Je kracht is je zwakte (indien je het overdrijft)
Passie -->> Agressieviteit
Zo zie ik dat inderdaad ook.
Citaat van: Bernardo op april 01, 2014, 16:11:33
Daan Rieken @DaanRieken 1 min.
Spelersgroep #Cambuur is geschrokken van gebeurtenissen in stadion. Meerendeel wil echter graag seizoen afmaken met #Lodeweges in Leeuwarden
Als dit echt zo is dan moeten wij als supporters hier ook naar luisteren, de laatste wedstrijden zijn nog zo belangrijk dat wij geen gedonder in de spelersgroep kunnen gebruiken.
Het punt is nu gemaakt en was erg duidelijk neem ik aan.
Citaat van: gewoon een fan op april 01, 2014, 16:16:19
Als dit echt zo is dan moeten wij als supporters hier ook naar luisteren, de laatste wedstrijden zijn nog zo belangrijk dat wij geen gedonder in de spelersgroep kunnen gebruiken.
Het punt is nu gemaakt en was erg duidelijk neem ik aan.
Als we één ding niet moeten doen is de spelers te belangrijk maken. Dat worden ze al genoeg gemaakt. Bovendien rennen zij (de meesten) net zo hard naar dkv als ze daar een stuiver meer kunnen verdienen. Dwight moet gewoon zsm wegwezen, de spelers moeten hun stinkende best doen en morgen zijn er 500 man om de spelers 90 minuten lang te steunen.
Kan me niet voorstellen dat spelersgroep echt zo geschrokken is.. ze zijn toch ook niey achterlijk en wat iscer nou daadwerkelijk voor ergs gebeurd.. hek geforceerd...poe heftig.. zegge dat dwight moet oprotte.. heftig zeg.. dit was voorspelbaar en kon je verwachten...
Citaat van: yellow@ndblue op april 01, 2014, 16:05:04
We staan er landelijk weer lekker op in ieder geval met deze actie Nos/omroep DKV ben je zo goed bezig dit jaar alles goede nieuws wordt hierdoor weer naar de achtergrond gedrukt.
Hoop niet dat deze lui echt denken dat ze de echte Cambuur supporters vertegenwoordigen want dat doen ze niet!
We vinden het allemaal klote en jammer dat het gegaan is op deze manier, had heel anders gekund,een later tijdstip bijvoorbeeld maar goed.
De negatieve media aandacht die dit veroorzaakt is misschien wel veel schadelijker? Sponsors die zich misschien wel gaan bedenken, die zitten hier niet op te wachten.
jij bent wel een echte en zij niet. :O
Een echte supporter gaat nu achter de ploeg staan en aanmoedigen als de spelers dit zo willen, dit zou fantastisch zijn of DL nou op de bank zit of niet het gaat om onze Club die heeft ons op dit moment misschien wel harder nodig dan ooit 5 wedstrijden nog! laat dan inderdaad zien dat je voor cambuur bent |:)!
Hoe je het ook bekijkt, dit is het meest memorabele seizoen uit de hele historie van cambuur. En dan hebben we nog vijf wedstrijden te gaan, waarbij het in het kader van lijfsbehoud erg belangrijk is dat de spelers achter DL staan. Cruijff, Hiddink, Mourinho en Van Gaal zouden wel weten hoe hiermee om te gaan, want deze situatie kun je perfect gebruiken om spelers optimaal te motiveren. Het zou me niet verbazen als we uit de komende twee wedstrijden 4-6 punten pakken.
Citaat van: MvB op april 01, 2014, 15:04:26
Hij gaat nu naar een fatsoenlijke club, wat zal ie teleurgesteld zijn in de fans die hem bedreigen. Zoiets gebeurt gewoon niet in Heerenveen.
Nsb er roepen is wel een dieptepunt voor de club.
l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l
Citaat van: Lore op april 01, 2014, 16:03:07
Dokkumer, deze gast is nog triester dan die andere drama's van de week. Hij komt inhoudelijk niets toevoegen en komt alleen even buurten als er iets over dkv te zeiken valt of als cambuur negatief in het nieuws komt.
Kan jij mijn dag iets verbeteren en dan gozer eruit gooien?
Ik wil jouw dag iets verbeteren ( klinkt als een huilie huilie)
Citaat van: SCC-J op april 01, 2014, 16:24:54
jij bent wel een echte en zij niet. :O
Precies ik wel :zweep
Citaat van: Goutum op april 01, 2014, 16:26:40
Hoe je het ook bekijkt, dit is het meest memorabele seizoen uit de hele historie van cambuur. En dan hebben we nog vijf wedstrijden te gaan, waarbij het in het kader van lijfsbehoud erg belangrijk is dat de spelers achter DL staan. Cruijff, Hiddink, Mourinho en Van Gaal zouden wel weten hoe hiermee om te gaan, want deze situatie kun je perfect gebruiken om spelers optimaal te motiveren. Het zou me niet verbazen als we uit de komende wedstrijden 4-6 punten pakken.
Dat zou inderdaad ook best kunnen. Elluk nadeel hep se voordeel.
Citaat van: MvB op april 01, 2014, 16:27:32
Ik wil jouw dag iets verbeteren ( klinkt als een huilie huilie)
levenloos stumperdje l0l
Lodeweges morgen gewoon bij wedstrijd
Gepubliceerd op 01 april 2014, 15:49
Laatst bijgewerkt op 01 april 2014, 15:54
LEEUWARDEN - Cambuur-trainer Dwight Lodeweges zit woensdag gewoon bij Cambuur op de bank voor de uitwedstrijd tegen FC Utrecht.
Een groep woedende personen van bijna tweehonderd mensen, kwam tijdens en na de ochtendtraining verhaal halen bij de trainer die na dit seizoen de overstap maakt naar Heerenveen. Een aantal van hen drong het stadion binnen en er was korte tijd een dreigende situatie (zie foto).
Nadat de rust was weergekeerd werd overleg gepleegd tussen directie en trainersstaf. ,,We hebben even overwogen om afscheid van elkaar te nemen, maar in het belang van de club is besloten om door te gaan. Handhaving is van levensbelang'', zei directeur Gerald van den Belt. ,,Maar we bekijken de situatie wel van dag tot dag.''
lc.nl
Citaat van: Bernardo op april 01, 2014, 16:32:18
Lodeweges morgen gewoon bij wedstrijd
Gepubliceerd op 01 april 2014, 15:49
Laatst bijgewerkt op 01 april 2014, 15:54
LEEUWARDEN - Cambuur-trainer Dwight Lodeweges zit woensdag gewoon bij Cambuur op de bank voor de uitwedstrijd tegen FC Utrecht.
Een groep woedende personen van bijna tweehonderd mensen, kwam tijdens en na de ochtendtraining verhaal halen bij de trainer die na dit seizoen de overstap maakt naar Heerenveen. Een aantal van hen drong het stadion binnen en er was korte tijd een dreigende situatie (zie foto).
Nadat de rust was weergekeerd werd overleg gepleegd tussen directie en trainersstaf. ,,We hebben even overwogen om afscheid van elkaar te nemen, maar in het belang van de club is besloten om door te gaan. Handhaving is van levensbelang'', zei directeur Gerald van den Belt. ,,Maar we bekijken de situatie wel van dag tot dag.''
lc.nl
Precies het gaat hier om onze club (Handhaving van Levensbelang) vol achter onze club nog 5 wedstrijden. |:)
Als Dwight oprot is de rust gelijk terug. Dus Dwight toon een heeeeeeeeeeel klein beetje begrip en ga weg :rodekaart
Jongens, misschien geeft Dwight DKV aankomend seizoen de definitieve nekslag door ze rechtstreeks naar de bierleague te loodsen :y
Citaat van: fred op april 01, 2014, 16:49:52
Jongens, misschien geeft Dwight DKV aankomend seizoen de definitieve nekslag door ze rechtstreeks naar de bierleague te loodsen :y
:proost :proost :proost
Wat een naïeve reactie van het bestuur. Hij mut zsm vertrekken!
De spelersgroep is loyaal aan de trainer, de supporters zijn dat aan de club ! Dat is riskant !
Geweldig om al die berichtjes te lezen onder het genot van een kouwe klets. Wat hewwe we toch een skitterende club! |:)
Citaat van: veteraan op april 01, 2014, 16:57:47
De spelersgroep is loyaal aan de trainer, de supporters zijn dat aan de club ! Dat is riskant !
Nee, want die hebben allemaal hetzelfde belang: handhaving. Iedereen is boos en verontwaardigd en uit dat op verschillende manieren, maar nu moet de knop weer om.
De enige die dit kan bewerkstelligen is Lodeweges, maak nadrukkelijk excuus voor de beroerde timing en de boel loopt weer
Citaat van: Montana op april 01, 2014, 14:41:48
Morgen voor het laatst op de bank.
:0= WIJ ZIJN CAMBUUR, CAMBUUR LEEUWARDEN!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 12:23:36
Schaam me voor deze mensen.!(supporters)
Volgens mij snap jij het niet helemaal. Er is maar 1 persoon/passant die zich heel erg diep moet schamen :( :( :(
Bijna de hele selectie heeft zijn marktwaarde zien verdubbelen, dat is hun eigen verdienste ! Maar hun werkgever is de club
Dus erken je fouten mister L. en communiceer dat goed ! Zowel naar de spelers als de supporters
Professioneel oplossen noemt de nieuwe trainer dat
Vorige week was Dwight een top trainer en nu een schlemiel....wat gaat de tijd snel :y
waarde zien verdubbelen mede door de technische staf die heel goed werk leveren.verstandig is als lodeweges gewoon opstapt en de jong sandor jan en rene de boel laat afmaken.
komt allemaal goed en we mutte er gewoon nog 5 wedstrijden vol tegen aan
Citaat van: wiekie1969 op augustus 10, 2013, 03:03:38
OPFLIKKEREN DWIGHT l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l
Donderdag 3 april!!!!!!!!!!!!!!!!! :proost
Citaat van: kobus12 op april 01, 2014, 17:28:16
Vorige week was Dwight een top trainer en nu een schlemiel....wat gaat de tijd snel :y
toptrainer nog altijd stap naar dkv is 1 die emotie oproept en wie dat nou nog niet snapt weet niet wat voor club cambuur is.
Cambuur is een 'woanskip' , af en toe wat "deining" maar altied sfeervol !
http://nos.nl/teletekst/#802_01
Dit doet SCC geen goed ......negatief
Ik vermoed dat hij bij verlies meteen vertrekt.
En ik vermoed dat hij bij dkv het einde vh seizoen ook niet haalt.
Als je er over nadenkt is hij vermoedelijk al weken geleden benaderd door dkv. Een echte passant die de club waaraan hij z'n comeback dankt wel heel apart laat merken.
Want de media doet nu net of wij alles te danken hebben aan dl maar volgens mij vergeten ze even dat dl ergens bij een amateurvereniging voor de groep stond.
Klopt, maar om emoties in banen te leiden is ook een gebaar van de "veroorzaker" nodig !
Succes incasseren prima, maar fouten erkennen is pas echt klasse !
"Sentimenten zeggen mij niks"............
:0= EMOTIELOZE DWEIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :(
Citaat van: wiekie1969 op april 01, 2014, 17:58:47
"Sentimenten zeggen mij niks"............
:0= EMOTIELOZE DWEIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :(
Past mooi bij sc Doodgravers. Op 10 boefjes na toont men alleen maar emotie als ze de Sudoku niet op kunnen lossen of de thermoskan leeg is.
Enneh Mvb blijft nog even, je moet toch wat om te lachen hebben :devil
Citaat van: MvB op april 01, 2014, 16:27:32
Ik wil jouw dag iets verbeteren ( klinkt als een huilie huilie)
Niveau Geen Stijl MvB. Past precies bij de actie die dkv heft geflikt. Ik stel voor dat jullie voortaan in rood wit spelen en jezelf 020 noemen, de jodenstreken hebben jullie al
Niveau ? Dat kun je alleen herkennen als je het zelf ook hebt !
Citaat van: veteraan op april 01, 2014, 18:18:11
Niveau ? Dat kun je alleen herkennen als je het zelf ook hebt !
Vertel nu eens wat je hier echt komt doen? Leedvermaak, Cambuurmensen afzeiken, iets interessants melden? Roepen hoe goed en keurig het dkv is? Wat een nette club? Vertel, je maakt me nieuwsgierig. Of heb je een mening over het vertrek van DL?
Dat laatste, zie boven !
Het is doodzonde als dit weergaloze seizoen afloopt met interne ellende !
En ik denk dat Lodeweges een forse stap moet zetten, niet alleen richting dkv, maar zeker naar het publiek waarmee hij bijna alle punten heeft kunnen veroveren
Citaat van: veteraan op april 01, 2014, 18:30:55
Dat laatste, zie boven !
Het is doodzonde als dit weergaloze seizoen afloopt met interne ellende !
En ik denk dat Lodeweges een forse stap moet zetten, niet alleen richting dkv, maar zeker naar het publiek waarmee hij bijna alle punten heeft kunnen veroveren
Dan kan ik je volgen. Ik ben alleen van mening dat de positie van DL onhoudbaar is. De sentimenten liggen hier te bloot, hij heeft ons een mes in de rug gestoken. Ik heb veel waardering voor de man gehad, maar ben dat gister in 1 keer allemaal kwijt geraakt.
Die overloper op laten rotten en dit seizoen afsluiten boven de degradatiestreep en dan vergeten wat er hier gebeurd is eind dit seizoen, volgend seizoen gewoon weer de betere ploeg in de friese derby maar dan met Henk aan 't roer, de ware kracht achter het elftal.
Laat die boeren maar lekker soppen in hun eigen schijt met hun verse keutel, die kijken het hele seizoen al jaloers naar onze club hoe wij presteren, WIJ, niet alleen dwight, ik denk zelfs dat hij daar zelfs het minste mee te maken heeft gehad met zijn droge opmerkingen en anti-voetbalsentiment.
Ik heb hetzelfde maar hij krijgt veel bijval van de spelers en die moeten het wel doen !
Hij is aan de club verplicht dat netjes over te dragen anders begint de leegloop meteen!
Is er nog wat gebeurd vandaag, nog een leuke grap meegemaakt of zo? :devil :X
Citaat van: veteraan op april 01, 2014, 18:37:38
Ik heb hetzelfde maar hij krijgt veel bijval van de spelers en die moeten het wel doen !
Hij is aan de club verplicht dat netjes over te dragen anders begint de leegloop meteen!
Welke leeg loop? De fles is zeker altijd half leeg :_schater
Spelers zullen nu niet overstappen :devil
8)
Citaat van: okkele op april 01, 2014, 09:42:55
hij gaat niet door de achterdeur.
Idd.
Door t kelderraampje....
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 01, 2014, 18:46:54
Idd.
Door t kelderraampje....
Ik had nog zo gehoopt dat hij bungee jumpend vanaf de lichtmasten zou gaan. Jammer 8P
Verder ga ik er voor dit moment geen woorden meer aan vuil maken. Heb zelf al genoeg gezegd en heb hierdoor niet eens meer de tijd voor mijn dagelijkse portie Candy Crush Saga op Facebook :devil
Er zijn verbeterde contracten aangeboden aan alle belangrijke (eigen) spelers, als daar een deel van blijft kan de nieuwe trainer verder bouwen.
Als die spelers snappen dat ze gezamenlijk door kunnen groeien onder Henk is het prima.
Opnieuw een compleet team van dit niveau vormen is erg lastig
Gaap
Slotje. Elke letter welke we nu nog smerig maken aan deze meneer, is er een teveel......
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik heb de beelden net gezien in het sportjournaal. Ik keek naar die bestorming via de hoofdingang waar een steward zo aan de kant wordt gekegeld.....Wat hadden deze supporters willen doen? DL in elkaar slaan? Ik ben geen moraalridder maar dit gaat mij veel te ver. Kreeg er een heel raar gevoel bij.
Wat betreft DL zelf: hij heeft de situatie volkomen verkeerd ingeschat. In ieder geval moeten wachten tot na onze laatste wedstrijd om dit nieuws bekend te maken. Nu is de situatie volkomen uit de hand gelopen en dat heeft hoe dan ook zijn weerslag op de ploeg.
en daar heb je gelijk in
Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 19:03:57
Wat betreft DL zelf: hij heeft de situatie volkomen verkeerd ingeschat. In ieder geval moeten wachten tot na onze laatste wedstrijd om dit nieuws bekend te maken. Nu is de situatie volkomen uit de hand gelopen en dat heeft hoe dan ook zijn weerslag op de ploeg.
Als de spelers achter de trainer staan, mogen ze morgen voor hem gaan winnen. Dan zullen ze echt niet de kop laten hangen. Kan ie dan vertrekken met z'n "handhaafpremie" die hij ongetwijfeld mee zal krijgen.
Citaat van: MvB op april 01, 2014, 15:20:28
Simpele zielen die daar de boel bestormen bedoel je.
Jullie boeren waren niet een haar beter toen het bestuur opstappen moest een half jaartje geleden. Daar vielen woorden als "kankergezwel", dat kan ook niet door de beugel. Simpele zielen lopen in dat dorp ook rond.
En nu oprotten hier!
Dit is ONS forum.
Citaat van: michello op april 01, 2014, 19:10:42
Als de spelers achter de trainer staan, mogen ze morgen voor hem gaan winnen. Dan zullen ze echt niet de kop laten hangen. Kan ie dan vertrekken met z'n "handhaafpremie" die hij ongetwijfeld mee zal krijgen.
Het kan inderdaad twee kanten op. Ik hoop de goede.
Ja , stoppen dan maar, dit elftal zal echt niet degraderen en er komt weer een andere trainer
Jammer dat ut su mut ! en dkv weet nu wat ze in huis krijgt
Die Valentijn Driessen is ook lekker bezig op Fox sport, heeft niet echt een goed woord over voor wat er vandaag is gebeurd.
Citaat van: Sonnema op april 01, 2014, 19:17:28
Die Valentijn Driessen is ook lekker bezig op Fox sport, heeft niet echt een goed woord over voor wat er vandaag is gebeurd.
Achja daar maak ik me niet zo druk om er kijkt toch geen hond naar fox.
Verder maar weer even kijken wat dit met de spelers doet morgen.
Citaat van: Sonnema op april 01, 2014, 19:17:28
Valentijn Driessen.
Wtf is deze meneer? Juist. Een aandachtsgeile sensatiehoer!
OT
Hoe langer wij hier nog aandacht schenken aan Judas, hoe groter het genoegen van de pers. Statements zijn gemaakt. Discussies vallen in herhaling. Over tot de orde van de dag wmb.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 19:27:42
Wtf is deze meneer? Juist. Een aandachtsgeile sensatiehoer!
OT
Hoe langer wij hier nog aandacht schenken aan Judas, hoe groter het genoegen van de pers. Statements zijn gemaakt. Discussies vallen in herhaling. Over tot de orde van de dag wmb.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
:thumbsup
:0= MORGEN 3 PUNTEN!
Ik vind dat het tijd wordt voor een statement van aanvoerder Ramon Leeuwin......Voor de echte Cambuursupporters is dit natuurlijk onacceptabel. Toch denk ik dat Lodeweges de gevolgen van zijn beslissing nogal onderschat heeft.....mijn angst is dat dit hele gebeuren overslaat op de spelersgroep met als gevolg mindere prestaties op het veld. En dat wil toch geen enkele echte Cambuursupporter?
Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 19:03:57
Ik heb de beelden net gezien in het sportjournaal. Ik keek naar die bestorming via de hoofdingang waar een steward zo aan de kant wordt gekegeld.....Wat hadden deze supporters willen doen? DL in elkaar slaan? Ik ben geen moraalridder maar dit gaat mij veel te ver. Kreeg er een heel raar gevoel bij.
Wat betreft DL zelf: hij heeft de situatie volkomen verkeerd ingeschat. In ieder geval moeten wachten tot na onze laatste wedstrijd om dit nieuws bekend te maken. Nu is de situatie volkomen uit de hand gelopen en dat heeft hoe dan ook zijn weerslag op de ploeg.
Gekegeld? Geduwd idd.. was ook wel een triest gezicht..
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 19:27:42
OT
Hoe langer wij hier nog aandacht schenken aan Judas, hoe groter het genoegen van de pers. Statements zijn gemaakt. Discussies vallen in herhaling. Over tot de orde van de dag wmb.
Helemaal mee eens :thumbsup
Citaat van: Sonnema op april 01, 2014, 19:17:28
Die Valentijn Driessen is ook lekker bezig op Fox sport, heeft niet echt een goed woord over voor wat er vandaag is gebeurd.
Gelukkig kijk ik nooit Fox en heb ik geen idee wie dit nu weer is? Wie wordt de nieuwe trainer, ik ga voor Henk!
Citaat van: Cor op april 01, 2014, 19:56:54
Gelukkig kijk ik nooit Fox en heb ik geen idee wie dit nu weer is? Wie wordt de nieuwe trainer, ik ga voor Henk!
Is van de Telegraaf, zegt wel genoeg lijkt me.
Schandalig wat hier gebeurt, gewoon een stadionverbod voor zulke supporters. De spelers kunnen er niks aan doen en de timing vind ik ook niet handig van dl en cambuur. Maar als wij meer kunnen verdienen doen we het ook ook al is het een concurrent. we komen weer slecht in het nieuws dankzij zulke zogenaamde supporters, je kunt het er mee eens zijn of niet maar dan ga je toch niet dit doen. Met z n allen achter cambuur in goede en slecht tijden.
Citaat van: Bernardo op april 01, 2014, 19:57:32
Is van de Telegraaf, zegt wel genoeg lijkt me.
Die krant weet alles van overlopen is in het verleden wel gebleken
Citaat van: vanlunteren op april 01, 2014, 20:06:38
Schandalig wat hier gebeurt, gewoon een stadionverbod voor zulke supporters. De spelers kunnen er niks aan doen en de timing vind ik ook niet handig van dl en cambuur. Maar als wij meer kunnen verdienen doen we het ook ook al is het een concurrent. we komen weer slecht in het nieuws dankzij zulke zogenaamde supporters, je kunt het er mee eens zijn of niet maar dan ga je toch niet dit doen. Met z n allen achter cambuur in goede en slecht tijden.
Mensen die roepen zomaar iets! Zijn jullie er vanmorgen bij geweest? Gaan jullie klakkeloos uit van de media? Ik ben zelf aanwezig geweest, zowel voorkant als bij het hek wel op de achtergrond overigens. Wat er geschreven word, geloof mij maar neem dat met een korreltje zout. Het is zwaar overdreven ... Ik heb zelf ook een filmpje kunnen maken, je ziet hier duidelijk dat de cameraman precies aangeeft wanneer ze wel of niet moeten draaien. Zo'n filmpjes is een klein stukje ... Tuurlijk keur ik het gedrag helemaal niet goed. In tegendeel zelfs ... Maar om Cambuur nu zo slecht in het nieuws te zetten is wel heel erg overdreven!
Citaat van: vanlunteren op april 01, 2014, 20:06:38
Schandalig wat hier gebeurt, gewoon een stadionverbod voor zulke supporters. De spelers kunnen er niks aan doen en de timing vind ik ook niet handig van dl en cambuur. Maar als wij meer kunnen verdienen doen we het ook ook al is het een concurrent. we komen weer slecht in het nieuws dankzij zulke zogenaamde supporters, je kunt het er mee eens zijn of niet maar dan ga je toch niet dit doen. Met z n allen achter cambuur in goede en slecht tijden.
Volgens jouw "bronnen" zijn honderden doorgedraaide supporters door de hekken gebroken en hebben met grof geweld het veld bestormd? Zo komt het namelijk in de media wel over. Iets wat mijn bronnen in ieder geval ten stelligste ontkrachten.
Ja er zijn een aantal op het veld geweest, alleen niet via een gewelddadige bestorming en NEE er zijn geen klappen uitgedeeld.
Citaat van: vanlunteren op april 01, 2014, 20:06:38
Schandalig wat hier gebeurt, gewoon een stadionverbod voor zulke supporters. De spelers kunnen er niks aan doen en de timing vind ik ook niet handig van dl en cambuur. Maar als wij meer kunnen verdienen doen we het ook ook al is het een concurrent. we komen weer slecht in het nieuws dankzij zulke zogenaamde supporters, je kunt het er mee eens zijn of niet maar dan ga je toch niet dit doen. Met z n allen achter cambuur in goede en slecht tijden.
Natuurlijk, als ik meer kan verdienen ga ik ook wel naar een concurrent, alleen als ik prima kan leven van wat ik heb (en de voetbalwereld verdiend men al meer dan genoeg) en als dan ook nog eens 15.000 klanten mij zouden vertellen dat ik niet naar die concurrent moet voor een kleine stap omhoog dan zou ik toch wel 2x nadenken dat ik het van de daken schreeuw dat ik weg ga, vooral juist als ik bv. net aan belangrijke projecten begonnen ben voor die klanten en nog af moet maken. ;)
Maar de voetbalwereld is niet te vergelijken met het bedrijvenleven, juist bij voetbal komt er veel meer emotie bij kijken, met name bij ons!
Citaat van: sccvl op april 01, 2014, 20:14:12
Mensen die roepen zomaar iets! Zijn jullie er vanmorgen bij geweest? Gaan jullie klakkeloos uit van de media? Ik ben zelf aanwezig geweest, zowel voorkant als bij het hek wel op de achtergrond overigens. Wat er geschreven word, geloof mij maar neem dat met een korreltje zout. Het is zwaar overdreven ... Ik heb zelf ook een filmpje kunnen maken, je ziet hier duidelijk dat de cameraman precies aangeeft wanneer ze wel of niet moeten draaien. Zo'n filmpjes is een klein stukje ... Tuurlijk keur ik het gedrag helemaal niet goed. In tegendeel zelfs ... Maar om Cambuur nu zo slecht in het nieuws te zetten is wel heel erg overdreven!
Het zal misschien erger lijken dan het was , maar ik zie een oudere steward aan de kant worden geduwd, door een stel snotneuzen.Het is om je dood te schamen.
Veel positiviteit opgebouwd dit jaar, bij voetbalminnend Nederland, wat ze bij dkv knarsetandend moesten toezien en zelfs toegeven.
Nu lachen ze zich daar een ongeluk na het zien van het 20 uur journaal.
tja.......bezint eer ge........!
Citaat van: vanlunteren op april 01, 2014, 20:06:38
Schandalig wat hier gebeurt, gewoon een stadionverbod voor zulke supporters. De spelers kunnen er niks aan doen en de timing vind ik ook niet handig van dl en cambuur. Maar als wij meer kunnen verdienen doen we het ook ook al is het een concurrent. we komen weer slecht in het nieuws dankzij zulke zogenaamde supporters, je kunt het er mee eens zijn of niet maar dan ga je toch niet dit doen. Met z n allen achter cambuur in goede en slecht tijden.
Kunnen we weer over voetbal gaan praten? Dit verhaal lees ik nu al voor de zoveelste keer vandaag. Of geloof je in de kracht der herhaling?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Beste mensen,
Laten we even kijken hoe het allemaal begon. De start was stroef en scoren was moeilijk, ondanks de weinig punten, wekelijks de complimenten voor ons spel. De beste thuis wedstrijd voor de winterstop was toch tegen Groningen. Clubs en lief hebbers zien dat cambuur een voetballende ploeg is die zich niet ingraaft. Spelers als Ritzmaier en lukoki krijgen met wisselend succes wel de meest optimale kans om ervaring te doen met een speelstijl die bij hun eigenlijke werkgever past.
Na de winterstop is het door de versterking en speelstijl beter gegaan. Dat is een verdienste van de TS, dus ook van Lodeweges. Nu heeft onze club trainers/ passanten zien komen en gaan. Maar in de laatste jaren is het voetbal niet zo aantrekkelijk geweest als dit jaar. Ondanks de beroerde overstap naar DKV, ben ik hem dankbaar voor het vertoonde spel voor mij als cambuur en voetbal liefhebber.
Waar cambuur vorig jaar nog een club was waar je als speler goed over na moest denken om te spelen, weet ik zeker dat nu de jonge talenten graag zich zelf willen ontwikkelen bij onze club op eredivisie niveau. Ook dat is aan hem te danken.
We stappen erg snel door alle emotie en club liefde over de mooie dingen die zijn gerealiseerd heen en de wijze waarop dit wordt geuit is in mijn optiek nog minder respectvol dan de overstap van hem naar DKV.
Wat ik niet begrijp is dat het bestuur van cambuur en DKV niet slimmer met dit nieuws zijn omgegaan. Vd belt wilde poppenkast voorkomen, nou grotere poppenkast als we nu hebben, zullen we niet meer krijgen. Ik vind het een gebrek aan visie en een tekort aan empatisch vermogen van de heren die hier over gaan.
Hoe dan ook, ik hoop van harte dat spelers om kunnen gaan met deze negatieve vlam die is ontbrand door het bestuur van beide verenigingen en door supporters alleen maar wordt aangewakkerd tot erger. Stop aub met deze manier van club (liefde) want we schreeuwen onze club nog dieper de put in. We boezemen angst bij spelers in, is dat wat we willen????
Lodeweges gaat echt nog wel voelen dat beleving en sfeer niet in euro's uit te drukken zijn en dat onze club meer voetbal ademt dan die commerciële gierput 30 km verderop. Maar laat het los en ik hoop dat de huidige TS de goede elementen van onze (huidige) trainer meeneemt naar volgend seizoen. Want voorlopig moeten we het met gehuurde jongens doen, die bij een club willen spelen die de speelstijl van hun eigen (top) club benaderd.
We staan op de rand van handhaving, laten we stoppen met deze poppenkast en de mooie dingen koesteren die we dit seizoen onder zijn bewind hebben mogen ervaren.. Onze jongens (spelers) hebben ons keihard nodig, en de schaamteloze wijze waarop nu alle frustratie wordt geuit past niet bij het ondersteunen van onze jongens..
Handhaven dat was ons doel en dat blijft ons doel. Wie er morgen en volgende week ook op de bank zit.
Wat mij betreft zetten we een slot op deze discussie en respecteren het besluit waar de beste man nog spijt van gaat krijgen.
Op naar de eerste uit overwinning |:)
Citaat van: carlo de leeuw op april 01, 2014, 20:28:24
Het zal misschien erger lijken dan het was , maar ik zie een oudere steward aan de kant worden geduwd, door een stel snotneuzen.Het is om je dood te schamen.
Veel positiviteit opgebouwd dit jaar, bij voetbalminnend Nederland, wat ze bij dkv knarsetandend moesten toezien en zelfs toegeven.
Nu lachen ze zich daar een ongeluk na het zien van het 20 uur journaal.
tja.......bezint eer ge........!
Niet te druk om maken. Sponsoren zijn ook jong geweest en willen zich associeren met de emotie, waarom komen ze anders naar Cambuur toe. Er is niets gebeurt anders dan dat weer duidelijk geworden is dat Cambuur echt en oprecht is. En bij echte en oprechte mensen gebeurt wel eens wat. Het zijn net mensen. :y
Citaat van: vanlunteren op april 01, 2014, 20:06:38
Schandalig wat hier gebeurt, gewoon een stadionverbod voor zulke supporters. De spelers kunnen er niks aan doen en de timing vind ik ook niet handig van dl en cambuur. Maar als wij meer kunnen verdienen doen we het ook ook al is het een concurrent. we komen weer slecht in het nieuws dankzij zulke zogenaamde supporters, je kunt het er mee eens zijn of niet maar dan ga je toch niet dit doen. Met z n allen achter cambuur in goede en slecht tijden.
Ook al is het een CONCURRENT???? Vent, je snapt er helemaal niks van............ :zucht
@Legeips
Volledig eens!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: legeips op april 01, 2014, 20:32:31
Beste mensen,
Laten we even kijken hoe het allemaal begon. De start was stroef en scoren was moeilijk, ondanks de weinig punten, wekelijks de complimenten voor ons spel. De beste thuis wedstrijd voor de winterstop was toch tegen Groningen. Clubs en lief hebbers zien dat cambuur een voetballende ploeg is die zich niet ingraaft. Spelers als Ritzmaier en lukoki krijgen met wisselend succes wel de meest optimale kans om ervaring te doen met een speelstijl die bij hun eigenlijke werkgever past.
Na de winterstop is het door de versterking en speelstijl beter gegaan. Dat is een verdienste van de TS, dus ook van Lodeweges. Nu heeft onze club trainers/ passanten zien komen en gaan. Maar in de laatste jaren is het voetbal niet zo aantrekkelijk geweest als dit jaar. Ondanks de beroerde overstap naar DKV, ben ik hem dankbaar voor het vertoonde spel voor mij als cambuur en voetbal liefhebber.
Waar cambuur vorig jaar nog een club was waar je als speler goed over na moest denken om te spelen, weet ik zeker dat nu de jonge talenten graag zich zelf willen ontwikkelen bij onze club op eredivisie niveau. Ook dat is aan hem te danken.
We stappen erg snel door alle emotie en club liefde over de mooie dingen die zijn gerealiseerd heen en de wijze waarop dit wordt geuit is in mijn optiek nog minder respectvol dan de overstap van hem naar DKV.
Wat ik niet begrijp is dat het bestuur van cambuur en DKV niet slimmer met dit nieuws zijn omgegaan. Vd belt wilde poppenkast voorkomen, nou grotere poppenkast als we nu hebben, zullen we niet meer krijgen. Ik vind het een gebrek aan visie en een tekort aan empatisch vermogen van de heren die hier over gaan.
Hoe dan ook, ik hoop van harte dat spelers om kunnen gaan met deze negatieve vlam die is ontbrand door het bestuur van beide verenigingen en door supporters alleen maar wordt aangewakkerd tot erger. Stop aub met deze manier van club (liefde) want we schreeuwen onze club nog dieper de put in. We boezemen angst bij spelers in, is dat wat we willen????
Lodeweges gaat echt nog wel voelen dat beleving en sfeer niet in euro's uit te drukken zijn en dat onze club meer voetbal ademt dan die commerciële gierput 30 km verderop. Maar laat het los en ik hoop dat de huidige TS de goede elementen van onze (huidige) trainer meeneemt naar volgend seizoen. Want voorlopig moeten we het met gehuurde jongens doen, die bij een club willen spelen die de speelstijl van hun eigen (top) club benaderd.
We staan op de rand van handhaving, laten we stoppen met deze poppenkast en de mooie dingen koesteren die we dit seizoen onder zijn bewind hebben mogen ervaren.. Onze jongens (spelers) hebben ons keihard nodig, en de schaamteloze wijze waarop nu alle frustratie wordt geuit past niet bij het ondersteunen van onze jongens..
Handhaven dat was ons doel en dat blijft ons doel. Wie er morgen en volgende week ook op de bank zit.
Wat mij betreft zetten we een slot op deze discussie en respecteren het besluit waar de beste man nog spijt van gaat krijgen.
Op naar de eerste uit overwinning |:)
Applaus :thumbsup
Wat ben ik toch trots Cambuur supporter te zijn!
Vandaag een duidelijk statement gemaakt, morgen 3 punten en donderdag het nieuws dat Lodeweges weg is!
Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!! |:)
Citaat van: Gerard op april 01, 2014, 20:33:17
Niet te druk om maken. Sponsoren zijn ook jong geweest en willen zich associeren met de emotie, waarom komen ze anders naar Cambuur toe. Er is niets gebeurt anders dan dat weer duidelijk geworden is dat Cambuur echt en oprecht is. En bij echte en oprechte mensen gebeurt wel eens wat. Het zijn net mensen. :y
associeren met emotie tijdens wedstrijden en zelfs tegen supporters van de tegenpartij tekeer gaan vinden zelfs de braafste broeders stiekum wel prachtig denk ik, maar een ouwe vrijwillige steward van de eigen club omver duwen en meer van dat soort kansloze ongein dat hoeft echt geen sponsor op tv te zien!
Ik hoop dat we deze flauwe kul snel achter ons laten en hoop nog meer dat de spelers dat ook doen.
Steward is tegenwoordig toch een ingehuurde gediplomeerde beveiliger? Sorry hoor, als dat zo is kan ik er geen medelijden mee hebben.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 20:48:33
Steward is tegenwoordig toch een ingehuurde gediplomeerde beveiliger? Sorry hoor, als dat zo is kan ik er geen medelijden mee hebben.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Niet altijd. Hoewel ook de vrijwillige stewards uefa licentie hebben (verplichting KNVB in de ere)
Citaat van: veteraan op april 01, 2014, 19:15:24
en dkv weet nu wat ze in huis krijgt
Dat klopt, een trainer waar je niet op kan bouwen voor de toekomst, die doet waar hij zin in heeft, en totaal geen sentiment. Veel plezier er mee.
Citaat van: Galdiano op april 01, 2014, 20:37:56
Wat ben ik toch trots Cambuur supporter te zijn!
Vandaag een duidelijk statement gemaakt, morgen 3 punten en donderdag het nieuws dat Lodeweges weg is!
Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!! |:)
|:) :scc
Citaat van: Destroyer op april 01, 2014, 20:55:10
Dat klopt, een trainer waar je niet op kan bouwen voor de toekomst, die doet waar hij zin in heeft, en totaal geen sentiment. Veel plezier er mee.
Mooie afsluiter van de discussie. Trots.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 20:58:02
Mooie afsluiter van de discussie. Trots.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Geen dank _O_
Het heeft zelfs de engelse media bereikt ondertussen.
http://www.theguardian.com/football/2014/apr/01/cambuur-coach-lodeweges-angry-mob
De eigen clubliefde wordt iets teveel verwacht van passanten als trainers en spelers. Dit is in het topvoetbal gewoon totaal afwezig (enige uitzonderingen daar gelaten). Daar kunnen we dan heel boos over worden maar daar had een ludieke actie nog krediet op kunnen leveren. Ondanks dat de media een en ander vast overdreven zullen hebben, hebben de actie(s) van vandaag het tegenovergestelde bereikt.
Citaat van: Marc S op april 01, 2014, 20:59:29
Het heeft zelfs de engelse media bereikt ondertussen.
http://www.theguardian.com/football/2014/apr/01/cambuur-coach-lodeweges-angry-mob
Ja alleen geen woord over het feit WAAROM de supporters boos zijn ;) ik denk niet dat die britten weten wat er speelt tussen onze club en die mesthal
Citaat van: legeips op april 01, 2014, 20:32:31
Beste mensen,
Op naar de eerste uit overwinning |:)
Volledig mee eens..... (de rest van de post trouwens ook)
Citaat van: drg op april 01, 2014, 21:01:12
Ja alleen geen woord over het feit WAAROM de supporters boos zijn ;)
Klopt. vind het persoonlijk wel jammer dat dat niet vermeld is.
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 20:48:33
Steward is tegenwoordig toch een ingehuurde gediplomeerde beveiliger? Sorry hoor, als dat zo is kan ik er geen medelijden mee hebben.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik heb er ook geen medelijden mee, maar het feit dat je op tv een oud mannetje aan de kant ziet worden geduwd door een stelletje capuchon's wekt geen positieve gevoelens op voor de club.spelers kijken ook tv en het zou me niet verbazen dat zij ook, net als ik, hoofdschuddend hebben zitten kijken.
Vertel mij dan maar wat dit cambuur oplevert,want tot gisteren was dit wat mij betreft 1 van de mooiste seizoenen ooit!!!
Heb een hele vieze smaak in m'n mond na gister en vandaag. Gister vanwege het vertrek van dl naar dkv, vandaag van onze 'supporters'.
De gebeurtenissen van vandaag vind ik echt verschrikkelijk. We staan voor aap voor het hele land. De sympathie die we hebben opgebouwd in 1x weg. Dit gaat ons niet alleen sponsors kosten, maar zelfs trainers en spelers denken nog wel een keer na voordat ze hier tekenen. Het is hier voor zowel de uitspelende partij én zelfs onze eigen spelers/trainers niet veilig!
Echt diep en diep triest wat er vandaag gebeurd is. Dit heeft niks meer met 'volksclub' te maken. Dit zijn gewoon een stelletje mongolen met een IQ van een pinda die het verneukt hebben voor de supporters die wel een beetje rationeel kunnen nadenken.
Citaat van: carlo de leeuw op april 01, 2014, 21:03:25
1 van de mooiste seizoenen ooit!!!
Laten we ons daar maar mee bezighouden ipv de beeldvorming door randverschijnselen. Gezeik rondom de vertrekkende passant heb ik iig afgesloten. Klaar. Morgen naar Utrecht om de drie punten te halen en de club te steunen!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Treb op april 01, 2014, 21:07:15
Heb een hele vieze smaak in m'n mond
Die schreeuw je er morgen tegen Utrecht weer uit!
WIJ WINNEN!!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:11:37
Die schreeuw je er morgen tegen Utrecht weer uit!
WIJ WINNEN!!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Heel graag. Ik vrees alleen dat een klein fanatiek deel zich alleen maar op Lodeweges zal richten. :zucht
Citaat van: Treb op april 01, 2014, 21:07:15
Heb een hele vieze smaak in m'n mond na gister en vandaag. Gister vanwege het vertrek van dl naar dkv, vandaag van onze 'supporters'.
De gebeurtenissen van vandaag vind ik echt verschrikkelijk. We staan voor aap voor het hele land. De sympathie die we hebben opgebouwd in 1x weg. Dit gaat ons niet alleen sponsors kosten, maar zelfs trainers en spelers denken nog wel een keer na voordat ze hier tekenen. Het is hier voor zowel de uitspelende partij én zelfs onze eigen spelers/trainers niet veilig!
Echt diep en diep triest wat er vandaag gebeurd is. Dit heeft niks meer met 'volksclub' te maken. Dit zijn gewoon een stelletje mongolen met een IQ van een pinda die het verneukt hebben voor de supporters die wel een beetje rationeel kunnen nadenken.
Zwaar overdreven allemaal. Had van mij ook wat normaler gemogen, maar als een sponsor hier al op afhaakt dan heeft die ook weinig gevoel en beleving bij de club. Heb je Henk wel gehoord op OA? Dit hoort bij de club, iedereen weet dit. Emotie en beleving maakt Cambuur zo mooi. Ik weet tenminste niet beter dan dat het zo gaat. We overleven elke storm en komen er met z'n allen alleen maar sterker uit. Zelfs voor DL zie ik een leermoment: een club als Cambuur is niet alleen maar mooi en prachtig, maar ook heftig.
Citaat van: Treb op april 01, 2014, 21:07:15
Heb een hele vieze smaak in m'n mond na gister en vandaag. Gister vanwege het vertrek van dl naar dkv, vandaag van onze 'supporters'.
De gebeurtenissen van vandaag vind ik echt verschrikkelijk. We staan voor aap voor het hele land. De sympathie die we hebben opgebouwd in 1x weg. Dit gaat ons niet alleen sponsors kosten, maar zelfs trainers en spelers denken nog wel een keer na voordat ze hier tekenen. Het is hier voor zowel de uitspelende partij én zelfs onze eigen spelers/trainers niet veilig!
Echt diep en diep triest wat er vandaag gebeurd is. Dit heeft niks meer met 'volksclub' te maken. Dit zijn gewoon een stelletje mongolen met een IQ van een pinda die het verneukt hebben voor de supporters die wel een beetje rationeel kunnen nadenken.
helaas zit hier veel waarheid in.
Er zitten ook veel potentiële 1e jaars in het stadion die zich hier niet mee willen associëren.
Kunnen we nu stoppen met janken aub? Terug draaien doe je het niet. Morgen vol achter de club, gvd!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:15:21
Kunnen we nu stoppen met janken aub? Terug draaien doe je het niet. Morgen vol achter de club, gvd!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Nee Len, deze emotie hoort ook bij de club. Laat ons lekker janken, morgen hebben we het over de eerste uitoverwinning.
Lodeweges per direct weg!
Lodeweges per direct op non actief
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:15:21
Kunnen we nu stoppen met janken aub? Terug draaien doe je het niet. Morgen vol achter de club, gvd!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
je doorzettingsvermogen siert je. Ik ben t ook met je eens.
Stopt per direct!!!!
Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 21:18:38
Lodeweges per direct weg!
Gezien de omstandigheden 34 uur te laat, maar wel het beste voor allen!
Lodeweges opgestapt. Beste besluit voor iedereen.
Citaat van: Cor op april 01, 2014, 21:17:47
Nee Len, deze emotie hoort ook bij de club. Laat ons lekker janken, morgen hebben we het over de eerste uitoverwinning.
Je zal wel gelijk hebben, maar het slappe gezeik over beeldvorming in de pers en 'wat zullen ze wel niet van ons vinden' word ik hondsmoe van.
Ik kijk liever vooruit.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
:0=SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE
Of is dit nu de 1 april grap?
SC CAMBUUR VERDER ZONDER HOOFDTRAINER LODEWEGES
Dwight Lodeweges heeft de clubleiding laten weten het seizoen niet af te maken als hoofdtrainer van SC Cambuur. Hij zal zijn taken per direct overdragen aan de rest van de huidige technische staf bestaande uit Henk de Jong, Jan Bruin, Sandor van der Heide en René Grotenhuis.
Door alle commotie rondom het aangekondigde vertrek naar sc Heerenveen is er volgens de Canadese oefenmeester een onwerkbare situatie ontstaan die destructief is voor zowel de club als de prestaties van het eerste elftal.
Aanstaande donderdag (na de belangrijke uitwedstrijd tegen FC Utrecht) zal er middels een persconferentie verdere toelichting worden gegeven door de club en trainer op dit besluit en de gebeurtenissen rondom de training van vanochtend.
SLOTJE!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
waarom zit iedereen die niets van de situatie weet (lees, rest van nederland) te beweren dat dit écht niet kan.
Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 21:22:21
waarom zit iedereen die niets van de situatie weet (lees, rest van nederland) te beweren dat dit écht niet kan.
Omdat ze niks van de situatie weten |:)
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:21:41
SLOTJE!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
:0= :0= :0= SLOTJE
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:21:41
SLOTJE!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
I(k geef iedereen vanavond en vannacht nog de mogelijkheid om op eigen wijze afscheid te nemen van deze man en dan morgenochtend een heel lief slotje ;)
Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 21:22:21
waarom zit iedereen die niets van de situatie weet (lees, rest van nederland) te beweren dat dit écht niet kan.
omdat dit nederland is he waar iedereen nou eenmaal een mening heeft over alles
DL doet wat hij overal heeft gedaan, voortijdig vertrekken. :0= Volgend jaar hier maar niet op de bank tijdens de derby vriend, kan je vast ook niet mee omgaan.
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 21:24:33
I(k geef iedereen vanavond en vannacht nog de mogelijkheid om op eigen wijze afscheid te nemen van deze man en dan morgenochtend een heel lief slotje ;)
dag verrader
Citaat van: Treb op april 01, 2014, 21:07:15
Heb een hele vieze smaak in m'n mond na gister en vandaag. Gister vanwege het vertrek van dl naar dkv, vandaag van onze 'supporters'.
De gebeurtenissen van vandaag vind ik echt verschrikkelijk. We staan voor aap voor het hele land. De sympathie die we hebben opgebouwd in 1x weg. Dit gaat ons niet alleen sponsors kosten, maar zelfs trainers en spelers denken nog wel een keer na voordat ze hier tekenen. Het is hier voor zowel de uitspelende partij én zelfs onze eigen spelers/trainers niet veilig!
Echt diep en diep triest wat er vandaag gebeurd is. Dit heeft niks meer met 'volksclub' te maken. Dit zijn gewoon een stelletje mongolen met een IQ van een pinda die het verneukt hebben voor de supporters die wel een beetje rationeel kunnen nadenken.
Wat verwacht je nou dan dan van een volksclub, dit hoort bij ons dit hoort bij de volksclub. We geven om Cambuur we willen het beste voor Cambuur. En als dat niet gebeurd verwerkt ieder dat op hun eigen manier...
Het is natuurlijk niet goed wat er is gebeurd, maar het is een begrijpelijke actie van de supporter. Dat is mijn mening
Nu volop met een goed gevoel naar Utrecht
Bedankt voor 29 mooie wedstrijden. Tot ziens bij de derby.
Nu focus op de laatste wedstrijden.
Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 21:26:33
dag verrader
Ik zou me bijna aangesproken voelen :devil
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 01, 2014, 21:28:31
Bedankt voor 29 mooie wedstrijden. Tot ziens bij de derby.
Nu focus op de laatste wedstrijden.
Maximaal 27, Ado en NAC uit waren niet om AAN TE GLUREN!
Opvallend dat ie zelf de handdoek gooit. Lafaard.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 21:28:46
Ik zou me bijna aangesproken voelen :devil
Jullie hebben Bonifatius vermoord
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:29:50
Opvallend dat ie zelf de handdoek gooit. Lafaard.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Nu is het weer niet goed?
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:29:50
Opvallend dat ie zelf de handdoek gooit. Lafaard.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Probeert zich nu al in te leven in een dkver
Citaat van: Cor op april 01, 2014, 21:29:57
Jullie hebben Bonifatius vermoord
Niet waar. Voor de destijds gangbare normen en waarden in deze omgeving is Bonifatius geheel terecht veroordeeld tot de doodstraf en terechtgesteld. Dit vanwege het omhakken voor de door mijn voorvaderen vereerde heilige eik.
Triest dat 80% procent hier op het forum zich drukker maakt om hun eigen gevoel dan om de spelersgroep waar jullie elke week naar kijken. Jullie hebben jullie zin DL stopt per direct. Maar hebben jullie er ook maar 1x bij stil gestaan hoe dit voor de spelers is?! En wat voor gevolgen dit voor hun en hun spel heeft?! Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat de groep het hier moeilijk mee heeft en dat ze het vervelend vinden niet het seizoen samen af te maken. En dat noemt zich supporter? Ik zie hier geen enkele support in naar jullie spelers toe!!
Citaat van: koen op april 01, 2014, 21:31:55
Triest dat 80% procent hier op het forum zich drukker maakt om hun eigen gevoel dan om de spelersgroep waar jullie elke week naar kijken. Jullie hebben jullie zin DL stopt per direct. Maar hebben jullie er ook maar 1x bij stil gestaan hoe dit voor de spelers is?! En wat voor gevolgen dit voor hun en hun spel heeft?! Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat de groep het hier moeilijk mee heeft en dat ze het vervelend vinden niet het seizoen samen af te maken. En dat noemt zich supporter? Ik zie hier geen enkele support in naar jullie spelers toe!!
Dat is jou mening, prima
Citaat van: koen op april 01, 2014, 21:31:55
Triest dat 80% procent hier op het forum zich drukker maakt om hun eigen gevoel dan om de spelersgroep waar jullie elke week naar kijken. Jullie hebben jullie zin DL stopt per direct. Maar hebben jullie er ook maar 1x bij stil gestaan hoe dit voor de spelers is?! En wat voor gevolgen dit voor hun en hun spel heeft?! Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat de groep het hier moeilijk mee heeft en dat ze het vervelend vinden niet het seizoen samen af te maken. En dat noemt zich supporter? Ik zie hier geen enkele support in naar jullie spelers toe!!
:O :O
Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 21:31:14
Nu is het weer niet goed?
Jawel hoor. Vind het opvallend dat 'ie nu zelf gaat. Hij neemt een besluit en loopt weg van de gevolgen. That's all.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Opgeruimd staat netjes!
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:29:50
Opvallend dat ie zelf de handdoek gooit. Lafaard.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Gelukkig wel -->> Daag afkoopsom, Daag salaris!
Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 21:31:14
Nu is het weer niet goed?
Len jankt graag hier op het forum
was inderdaad niet meer te doen voor de man.De beste beslissing in deze situatie.
Meestal spreekt men van een schokeffect als de trainer direkt stopt.
Ben benieuwd welke kant die schok op gaat.
voor mij persoonlijk is de euforie van dit seizoen in 1 keer weg.
de hulde
Slim dat hij zelf weg is gegaan. Hoop echt dat dit geen slechte invloed heeft op het spel de komende weken.. we zijn er namelijk nog niet.
Bye bye verrader, ik wens je met je clubje het ergste toe wat er is :R :R :R
Bedankt voor het zijn van een mooi uithangbord, prima voetbal en een mooie tussenstand. Jammer dat je dat eerste teniet gedaan hebt door je keuze. Hoewel de bewuste agressievelingen hier ook een bijdrage in hebben, had je dit ook kunnen voorspellen. Mazzel.
Citaat van: koen op april 01, 2014, 21:31:55
Triest dat 80% procent hier op het forum zich drukker maakt om hun eigen gevoel dan om de spelersgroep waar jullie elke week naar kijken. Jullie hebben jullie zin DL stopt per direct. Maar hebben jullie er ook maar 1x bij stil gestaan hoe dit voor de spelers is?! En wat voor gevolgen dit voor hun en hun spel heeft?! Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat de groep het hier moeilijk mee heeft en dat ze het vervelend vinden niet het seizoen samen af te maken. En dat noemt zich supporter? Ik zie hier geen enkele support in naar jullie spelers toe!!
Die zijn er toch genoeg hoor. Maar als je heel eerlijk bent heeft Dwight dit zelf veroorzaakt. Hij had kunnen weten dat er een bom zou ontploffen. Al keur ik die actie van vanmorgen heel erg af.
Citaat van: carlo de leeuw op april 01, 2014, 21:33:59
was inderdaad niet meer te doen voor de man.De beste beslissing in deze situatie.
Meestal spreekt men van een schokeffect als de trainer direkt stopt.
Ben benieuwd welke kant die schok op gaat.
voor mij persoonlijk is de euforie van dit seizoen in 1 keer weg.
de hulde
Timing van DL had inderdaad beter gekund. Overlopen hoort niet, maar dit nual bekend maken? Geen medelijden, dit is ook Cambuur. De spelers zullen er toch mee om moeten gaan, ze willen ook de toejuichingen bij succes
mooi, heb nu al zin in de interviews met henk de jong :_schater het zal vast wel goed komen de laatste wedstrijden!
Citaat van: carlo de leeuw op april 01, 2014, 21:33:59
was inderdaad niet meer te doen voor de man.De beste beslissing in deze situatie.
Meestal spreekt men van een schokeffect als de trainer direkt stopt.
Ben benieuwd welke kant die schok op gaat.
voor mij persoonlijk is de euforie van dit seizoen in 1 keer weg.
de hulde
met dank aan dkv jonguh .Die hebben nu hun zin
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:33:23
Jawel hoor. Vind het opvallend dat 'ie nu zelf gaat. Hij neemt een besluit en loopt weg van de gevolgen. That's all.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Na vanmorgen wel ja.
Citaat van: koen op april 01, 2014, 21:31:55
Triest dat 80% procent hier op het forum zich drukker maakt om hun eigen gevoel dan om de spelersgroep waar jullie elke week naar kijken. Jullie hebben jullie zin DL stopt per direct. Maar hebben jullie er ook maar 1x bij stil gestaan hoe dit voor de spelers is?! En wat voor gevolgen dit voor hun en hun spel heeft?! Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat de groep het hier moeilijk mee heeft en dat ze het vervelend vinden niet het seizoen samen af te maken. En dat noemt zich supporter? Ik zie hier geen enkele support in naar jullie spelers toe!!
Vriend, relax! Rustig in ademen en alles komt goed!
Er bestaat in een reactie op iets als het ontslag van DL niet iets als de mening van "de groep". Het zijn namelijk allemaal individuen die er een eigen mening en een eigen reactie op na houden!
Van mij had al dat gedoe bij het stadion ook niet gehoeven, maar dat hij op stapt is wel het beste.
Hij is gelukkig aardig geschrokken, want kan mij wel voorstellen dat hij nog eens extra na denkt als hij spelers van ons wil aantrekken!
Citaat van: koen op april 01, 2014, 21:31:55
Triest dat 80% procent hier op het forum zich drukker maakt om hun eigen gevoel dan om de spelersgroep waar jullie elke week naar kijken. Jullie hebben jullie zin DL stopt per direct. Maar hebben jullie er ook maar 1x bij stil gestaan hoe dit voor de spelers is?! En wat voor gevolgen dit voor hun en hun spel heeft?! Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat de groep het hier moeilijk mee heeft en dat ze het vervelend vinden niet het seizoen samen af te maken. En dat noemt zich supporter? Ik zie hier geen enkele support in naar jullie spelers toe!!
Gek, mijn bronnen spreken van onthutst reageren op het nieuws van het hoogverraad.
En als je goed verder leest behalve dit topic zie je dat de steun voor de spelers nog altijd 100% is.
Citaat van: EastSide058 op april 01, 2014, 21:28:23
We geven om Cambuur we willen het beste voor Cambuur.
Was dit het beste voor Cambuur?
Citaat van: koen op april 01, 2014, 21:31:55
Ik zie hier geen enkele support in naar jullie spelers toe!!
Als mijn baas zou vertrekken naar de grootste concurrent, zou ik m liever vandaag nog dan morgen de tent uit schoppen.
DL laat de spelers in de steek, niet wij. Wij staan er morgenmiddag weer. Klaar voor vertrek richting Utrecht. Om de spelers naar 3 punten te schreeuwen. Terwijl DL op de koffie gaat bij Foppe en Riemer.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: ForzaCambuur1 op april 01, 2014, 21:38:05
Was dit het beste voor Cambuur?
De ondergang van dkv zou het beste voor Cambuur zijn! Deze klote actie van dkv zorgt ervoor, DL had dit kunnen weten
Citaat van: koen op april 01, 2014, 21:31:55
Triest dat 80% procent hier op het forum zich drukker maakt om hun eigen gevoel dan om de spelersgroep waar jullie elke week naar kijken. Jullie hebben jullie zin DL stopt per direct. Maar hebben jullie er ook maar 1x bij stil gestaan hoe dit voor de spelers is?! En wat voor gevolgen dit voor hun en hun spel heeft?! Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat de groep het hier moeilijk mee heeft en dat ze het vervelend vinden niet het seizoen samen af te maken. En dat noemt zich supporter? Ik zie hier geen enkele support in naar jullie spelers toe!!
Eens :y
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 21:37:05
Gek, mijn bronnen spreken van onthutst reageren op het nieuws van het hoogverraad.
En als je goed verder leest behalve dit topic zie je dat de steun voor de spelers nog altijd 100% is.
Dokkumer, is dit wel het beste voor het team? Spelers moeten plotseling afscheid nemen van hun trainer. Ik weet het niet hoor.
Citaat van: koen op april 01, 2014, 21:31:55
Triest dat 80% procent hier op het forum zich drukker maakt om hun eigen gevoel dan om de spelersgroep waar jullie elke week naar kijken. Jullie hebben jullie zin DL stopt per direct. Maar hebben jullie er ook maar 1x bij stil gestaan hoe dit voor de spelers is?! En wat voor gevolgen dit voor hun en hun spel heeft?! Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat de groep het hier moeilijk mee heeft en dat ze het vervelend vinden niet het seizoen samen af te maken. En dat noemt zich supporter? Ik zie hier geen enkele support in naar jullie spelers toe!!
Ach hou toch op je, die spelers redden zich wel met Henk en de andere staf. Of staan ze te huilen in een hoekje? Bin toch geen suurtjes!
:0= VOETBALLEN morgen, drie punten pakken, en dan zeggen we met zijn allen:
Who the f*ck is Dwight? :devil
Citaat van: ForzaCambuur1 op april 01, 2014, 21:38:05
Was dit het beste voor Cambuur?
Ja, het uitdienen van zijn contract had alleen maar meer onrust opgeleverd. Niet alleen bij de fanatiekere aanhang van Noord, ook door supporters van andere tribunes is overduidelijk negatief gereageerd op de actie van L.
De rol van de hoofdtrainer, die imo meer een veredelde stroman was, is wel eens overschat hier. Er staat namelijk ook een heel goed stel assistenten langs de lijn, die mijn vertrouwen voor 100% hebben!
Moest vorig jaar ook en toen werden we kampioen
Sorry hoor maar de timing van de beste man was nou niet bepaald goed te noemen. Hij doet dit de spelers aan, niet de supporters die het daarna "terecht" niet pikken.
Opgerot staat netjes.
Citaat van: 058-4life op april 01, 2014, 21:43:28
Sorry hoor maar de timing van de beste man was nou niet bepaald goed te noemen. Hij doet dit de spelers aan, niet de supporters die het daarna "terecht" niet pikken.
Zo is dat. Kom op hee, we gaan de rollen niet omdraaien.
Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 21:42:09
Dokkumer, is dit wel het beste voor het team? Spelers moeten plotseling afscheid nemen van hun trainer. Ik weet het niet hoor.
Iedere speler gaat er anders mee om. Er staat een eenheid die sterk genoeg is om elkaar er doorheen te slepen. De spelers hebben ook wel door dat de steun van de achterban er nog altijd voor de volle mep is en ook zal blijven!
Als mijn baas zou vertrekken naar de grootste concurrent, zou ik m liever vandaag nog dan morgen de tent uit schoppen.
DL laat de spelers in de steek, niet wij. Wij staan er morgenmiddag weer. Klaar voor vertrek richting Utrecht. Om de spelers naar 3 punten te schreeuwen. Terwijl DL op de koffie gaat bij Foppe en Riemer
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 21:44:57
Iedere speler gaat er anders mee om. Er staat een eenheid die sterk genoeg is om elkaar er doorheen te slepen. De spelers hebben ook wel door dat de steun van de achterban er nog altijd voor de volle mep is en ook zal blijven!
En die achterban zal nu nog harder schreeuwen nu die huichelaar vertrokken is.
Citaat van: 058-4life op april 01, 2014, 21:43:28
Sorry hoor maar de timing van de beste man was nou niet bepaald goed te noemen. Hij doet dit de spelers aan, niet de supporters die het daarna "terecht" niet pikken.
Idd problemen dienen bij de bron te worden aangepakt en dat is bij deze gedaan.
Haha die reacties op voetbal zone..we zijn niet meer geliefd in voetballand jongens. l0l
toch dubbelgevoel hierbij. Die man heeft niks te maken met onze gevoelens. Blijft erg gevoelig dit en de timing is zeer ongelukkig.
had hem een mooi afscheid gegund en een echte club..wel beetje jammer dit allemaal..
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:45:23
Terwijl DL op de koffie gaat bij Foppe en Riemer
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ze binne meer van het vissen als ik de anekdotes van Korbach moet geloven ;)
ogbeche uit de selectie zetten, echt. niets tegen die jongen maar die heeft 0,0000000000% motivatie nu zijn held Dwight weg is
Citaat van: ForzaCambuur1 op april 01, 2014, 21:38:05
Was dit het beste voor Cambuur?
NEE, het beste was geweest als Cambuur zelf al direct actie had ondernomen. Uiteindelijk is hij weg en dat is idd het beste resultaat, morgen met 500 man de jongens naar de eerste uitoverwinning skreeuwen en niemand heeft het meer over Dwight.
Doet toch meer met me dan ik had verwacht... Ben hem ontzettend dankbaar voor hoe mooi hij ons heeft laten voetballen dit seizoen. Hij heeft het onmogelijke werkelijk gemaakt, waarvoor ik hem ontzettend dankbaar ben.
Natuurlijk is de overstap gevoelig, maar ik had hem liever met opgeheven hoofd het stadion laten verlaten in plaats van hoe het nu is gegaan. Hoe het daar vanmiddag ging bij dat hek, kon niet, ging te ver. We hadden hem gewoon op een andere manier duidelijk moeten maken dat zijn tijd er hier op zat.
Maarja, zoals de directie al zei: dit is Cambuur. Ik denk dat er geen supporters zò meeleven met hun club als die van Cambuur in de Ere. Spijt hebben doen we niet, het was ons gevoel op dat moment. Achteraf denk ik dat we eigenlijk allemaal wouden dat hij gewoon bij ons bleef, maar dit deed hij niet: hij deed het ergste wat hij had kunnen doen. Hij pakte ons hiermee 2 maal.
Helaas Dwight, bedankt en GEEN SUCCES bij die boeren, maar verder gun ik je het beste.
Citaat van: Daddy T. op april 01, 2014, 21:47:29
NEE, het beste was geweest als Cambuur zelf al direct actie had ondernomen. Uiteindelijk is hij weg en dat is idd het beste resultaat, morgen met 500 man de jongens naar de eerste uitoverwinning skreeuwen en niemand heeft het meer over Dwight.
Maar we mogen niet vergeten dat Dwight ons ook heeft gebracht waar we nu staan. Dat heeft Henk echt niet alleen gedaan.
Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 21:42:09
Dokkumer, is dit wel het beste voor het team? Spelers moeten plotseling afscheid nemen van hun trainer. Ik weet het niet hoor.
Gelukkig geen afscheid van elkaar. Zoals hierboven al een aantal keren gezegd is, misschien geeft het een positieve wending aan de inzet van de jongens. Het zijn toch geen zachtgekookte eieren? Een aantal jongens hebben naar mijn mening al wat moeilijkere momenten gehad dan dit zou moeten zijn.
Nogmaals; mijn bescheiden visie.
Citaat van: Unknown op april 01, 2014, 21:46:47
Haha die reacties op voetbal zone..
VZ? Bestaat dat nog?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 21:37:05
Gek, mijn bronnen spreken van onthutst reageren op het nieuws van het hoogverraad.
En als je goed verder leest behalve dit topic zie je dat de steun voor de spelers nog altijd 100% is.
Zou best kunnen dat jou bronnen anders vermelden. Ik kan me voorstellen dat ze inderdaad onthutst waren door het hoogverraad en dat praat ik ook echt niet goed. Maar ik weet ook dat dit voor hun niet hoefde, zij hadden liever op een normale manier het seizoen afgemaakt. En wat betreft de steun van 100% waar jij het over hebt dat klopt. Er zijn hier inderdaad een aantal die wel hun spelers steunen. Maar die ongein van vanochtend was echt niet nodig geweest. En er zijn ook een aantal supporters die hun spelers hebben bedreigd vanochtend op de training! Ik snap niet wat voor steun de spelers daar aan hebben.
Citaat van: Cambuur123 op april 01, 2014, 21:47:45
Doet toch meer met me dan ik had verwacht... Ben hem ontzettend dankbaar voor hoe mooi hij ons heeft laten voetballen dit seizoen. Hij heeft het onmogelijke werkelijk gemaakt, waarvoor ik hem ontzettend dankbaar ben.
Natuurlijk is de overstap gevoelig, maar ik had hem liever met opgeheven hoofd het stadion laten verlaten in plaats van hoe het nu is gegaan. Hoe het daar vanmiddag ging bij dat hek, kon niet, ging te ver. We hadden hem gewoon op een andere manier duidelijk moeten maken dat zijn tijd er hier op zat.
Maarja, zoals de directie al zei: dit is Cambuur. Ik denk dat er geen supporters zò meeleven met hun club als die van Cambuur in de Ere. Spijt hebben doen we niet, het was ons gevoel op dat moment. Achteraf denk ik dat we eigenlijk allemaal wouden dat hij gewoon bij ons bleef, maar dit deed hij niet: hij deed het ergste wat hij had kunnen doen. Hij pakte ons hiermee 2 maal.
Helaas Dwight, bedankt en GEEN SUCCES bij die boeren, maar verder gun ik je het beste.
Mooi stukje, zo denk ik er ook over. We hielden allemaal een klein beetje van die man, tot we voor ons gevoel een mes in de rug kregen. Haat en liefde liggen dicht bij elkaar.
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 21:43:06
Ja, het uitdienen van zijn contract had alleen maar meer onrust opgeleverd. Niet alleen bij de fanatiekere aanhang van Noord, ook door supporters van andere tribunes is overduidelijk negatief gereageerd op de actie van L.
De rol van de hoofdtrainer, die imo meer een veredelde stroman was, is wel eens overschat hier. Er staat namelijk ook een heel goed stel assistenten langs de lijn, die mijn vertrouwen voor 100% hebben!
De enige reden waarom ik blij ben is dat we morgen in het uitvak niet 90 minuten lang anti Lodeweges leuzen hoeven aan te horen.
Daarnaast vind ik je altijd behoorlijk objectief reageren maar vind het erg grappig om te lezen hoe hij ineens is verworden tot veredelde stroman, in jou voordeel. Als Dwight niet haar heerenveen was gegaan en we handhaven op plaats 11 hadden we met zijn allen de polonaise achter hem gelopen.
Lodeweges heeft het hier gewoon goed gedaan en ons voor het eerst in jaren echt mooi voetbal laten zien. Ik heb ook zeker vertrouwen in Henk de Jong en de assistenten, dat heeft het einde van het vorige seizoen wel bewezen. Toch denk ik dat het dit jaar voor Henk goed is geweest dat hij niet eerste man was en in de luwte mooi nog wat ervaring heeft kunnen opdoen met een trainer die in zijn filosofie dacht.
Citaat van: Cambuur123 op april 01, 2014, 21:47:45
hij deed het ergste wat hij had kunnen doen. Hij pakte ons hiermee 2 maal.
Helaas Dwight, bedankt en GEEN SUCCES bij die boeren, maar verder gun ik je het beste.
Dat vind ik het ergste, het moment en waar naar toe. Jammer Dwight ondanks je successen hier waarvoor ik je dankbaar ben tot afgelopen zondag, wens ik je helemaal niks toe aan voetbal succes bij onze zuiderburen. Een laffe streek eerste klas die we als SCC supporter niet snel vergeten.
Citaat van: koen op april 01, 2014, 21:49:54
Zou best kunnen dat jou bronnen anders vermelden. Ik kan me voorstellen dat ze inderdaad onthutst waren door het hoogverraad en dat praat ik ook echt niet goed. Maar ik weet ook dat dit voor hun niet hoefde, zij hadden liever op een normale manier het seizoen afgemaakt. En wat betreft de steun van 100% waar jij het over hebt dat klopt. Er zijn hier inderdaad een aantal die wel hun spelers steunen. Maar die ongein van vanochtend was echt niet nodig geweest. En er zijn ook een aantal supporters die hun spelers hebben bedreigd vanochtend op de training! Ik snap niet wat voor steun de spelers daar aan hebben.
Dat is verdomme toch niet normaal?
Aan de basis van dit mooie voetbal staat toch echt de heer de Jong gezien het einde van vorig seizoen. Zolang de spelers normaal met de situatie omgaan, mag het daar dus nooit aan liggen. Morgen 0-2, NEC een puntje en dan weer drie tegen Chelsea 7. ADO nog even drie en dan nemen we het in de playoffs voor de fun nog even op tegen dat zootsjuh onder Akkrum. Pakken we die twee keer in.
Citaat van: 058-4life op april 01, 2014, 21:53:53
Aan de basis van dit mooie voetbal staat toch echt de heer de Jong gezien het einde van vorig seizoen. Zolang de spelers normaal met de situatie omgaan, mag het daar dus nooit aan liggen. Morgen 0-2, NEC een puntje en dan weer drie tegen Chelsea 7. ADO nog even drie en dan nemen we het in de playoffs voor de fun nog even op tegen dat zootsjuh onder Akkrum. Pakken we die twee keer in.
Mannentaal!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: koen op april 01, 2014, 21:49:54
Zou best kunnen dat jou bronnen anders vermelden. Ik kan me voorstellen dat ze inderdaad onthutst waren door het hoogverraad en dat praat ik ook echt niet goed. Maar ik weet ook dat dit voor hun niet hoefde, zij hadden liever op een normale manier het seizoen afgemaakt. En wat betreft de steun van 100% waar jij het over hebt dat klopt. Er zijn hier inderdaad een aantal die wel hun spelers steunen. Maar die ongein van vanochtend was echt niet nodig geweest. En er zijn ook een aantal supporters die hun spelers hebben bedreigd vanochtend op de training! Ik snap niet wat voor steun de spelers daar aan hebben.
Dat waren een man of 200, de andere 9400 hebben niemand bedreigd of daar hun ongenoegen geuit. Mijn steun hebben ze altijd, maar DL was klaar
Citaat van: Daddy T. op april 01, 2014, 21:47:29
NEE, het beste was geweest als Cambuur zelf al direct actie had ondernomen. Uiteindelijk is hij weg en dat is idd het beste resultaat, morgen met 500 man de jongens naar de eerste uitoverwinning skreeuwen en niemand heeft het meer over Dwight.
De spijker op z'n kop!
Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 21:52:59
Dat is verdomme toch niet normaal?
Nee, het is verdomme niet normaal om alles maar aan te nemen wat men hier allemaal neerkalkt.
Citaat van: Cor op april 01, 2014, 21:55:00
Dat waren een man of 200, de andere 9400 hebben niemand bedreigd of daar hun ongenoegen geuit. Mijn steun hebben ze altijd, maar DL was klaar
Dat klopt! Ik zeg ook niet dat iedereen zo doet! Er zitten gewoon een paar idioten tussen die zich drukker maken om hun eigen gevoel en ego dan om de jongens. Zoals ik eerder ook zei er zijn er ook genoeg die wel de jongens steunen hoe kwaad ze ook zijn op DL.
Vind de gehele gang van zaken wel weer echt des Cambuurs. Never a dull moment.
:-)
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Utekleitrokken op april 01, 2014, 21:58:22
Nee, het is verdomme niet normaal om alles maar aan te nemen wat men hier allemaal neerkalkt.
Ik kan je met zekerheid zeggen dat ik dit niet uit mn duim zuig! Maar geloof lekker wat je wil geloven.
Citaat van: koen op april 01, 2014, 21:58:42
Dat klopt! Ik zeg ook niet dat iedereen zo doet! Er zitten gewoon een paar idioten tussen die zich drukker maken om hun eigen gevoel en ego dan om de jongens. Zoals ik eerder ook zei er zijn er ook genoeg die wel de jongens steunen hoe kwaad ze ook zijn op DL.
Kap alsjeblieft met dat verkondigen van de haat en nijd richting de spelersgroep. Waar haal je die onzin vandaan?
Godskolere, wat smaakt mien biertje lekker :proost
Ok Koen. Wat is er dan exact gebeurd? Wat heb je waargenomen?
Citaat van: koen op april 01, 2014, 22:00:04
Ik kan je met zekerheid zeggen dat ik dit niet uit mn duim zuig
Geloof het best. Maar denk je echt dat die gasten overgaan tot daadwerkelijk geweld? Ik niet.
En voordat je boos raakt, met bovenstaande praat ik het niet goed.
Morgen naar Utrecht!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
De mooiste club waar DL ooit gewerkt heeft, z'n eigen woorden
Citaat van: Cor op april 01, 2014, 22:03:54
De mooiste club waar DL ooit gewerkt heeft, z'n eigen woorden
Juiuiuiuist!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Hoe je het ook wend of keert, we staan er weer uitstekend op in voetballend Nederland ;(
Citaat van: Treb op april 01, 2014, 22:05:06
Hoe je het ook wend of keert, we staan er weer uitstekend op in voetballend Nederland ;(
Lekker belangrijk.......
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Treb op april 01, 2014, 22:05:06
Hoe je het ook wend of keert, we staan er weer uitstekend op in voetballend Nederland ;(
Valt wel mee juh, de meeste clubs kunnen juist wel wat emotie gebruiken. Volgende week alles weer vergeten, pas bij de eerstvolgende derby komen de sentimenten weer los
Citaat van: ForzaCambuur1 op april 01, 2014, 21:51:23
De enige reden waarom ik blij ben is dat we morgen in het uitvak niet 90 minuten lang anti Lodeweges leuzen hoeven aan te horen.
Daarnaast vind ik je altijd behoorlijk objectief reageren maar vind het erg grappig om te lezen hoe hij ineens is verworden tot veredelde stroman, in jou voordeel. Als Dwight niet haar heerenveen was gegaan en we handhaven op plaats 11 hadden we met zijn allen de polonaise achter hem gelopen.
Lodeweges heeft het hier gewoon goed gedaan en ons voor het eerst in jaren echt mooi voetbal laten zien. Ik heb ook zeker vertrouwen in Henk de Jong en de assistenten, dat heeft het einde van het vorige seizoen wel bewezen. Toch denk ik dat het dit jaar voor Henk goed is geweest dat hij niet eerste man was en in de luwte mooi nog wat ervaring heeft kunnen opdoen met een trainer die in zijn filosofie dacht.
Voorlopig zal ik zeer onredelijk blijven reageren omtrent deze meneer ben ik bang.. Het spijt me, maar mijn Cambuurhart kan niet anders. Dit heeft me echt zoveel pijn gedaan (en velen met me) dat ik op dit moment NIETS positiefs over hem kan en wil vertellen. De rede zal ongetwijfeld ooit wel weer terugkomen.
Net als bij spelers, je bent zo goed als je laatste wedstrijd/actie... Alleen komt er voor hen een andere kans.
Ik kan alleen maar zeggen dat de actie van die 30 "supporters" niet normaal is in mijn ogen. Ik begrijp de emotie. Ben zelf ook po maar wat zijn we ermee opgeschoten? Ik vind dat we aan respect hebben ingeboet. Ook al heeft dl ons de ergste streek geflikt ever moeten we respecteren wat zijn keuze is. Hoe kut is. Anders had het bestuur maar een heel sterk concurrentiebeding in zn contract moeten zetten. Moeten we maar wel bij HdJ doen haha.
Is DL een verrader JA. Hadden we zoals vandaag moeten handelen NEE
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 22:05:47
Lekker belangrijk.......
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Wij zijn voetbal, pure passie. Plastic clubs spreken openlijk van schande, maar heimelijk is men jaloers op onze beleving.
Citaat van: Treb op april 01, 2014, 22:05:06
Hoe je het ook wend of keert, we staan er weer uitstekend op in voetballend Nederland ;(
Waar je je al niet druk om maakt. Er is niks aan de hand. Timing was verkeerd, dat kun je eigenlijk nog beter de club dan DL aanrekenen. Verder is het een stuk emotie. Diezelfde emotie wordt altijd zo geroemd. Niemand ligt hier na morgen nog wakker van. De gemiddelde sponsor is ook jong geweest en vindt dit soort beleving stiekum ook leuk. Het is niet voor niets dat ze naar Cambuur toekomen. Voor de faciliteiten hoeven ze het echt niet te doen, die zijn daar echt beter dan bij ons..
Morgen weer lekker ballen |:)
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 22:05:47
Lekker belangrijk.......
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Doe je nou zo dom?
Spelers/trainers/sponsors denken wel een paar keer na voordat ze hier tekenen.
Echt alle sympathie voor ons is verdwenen.
Mijn positieve gevoel over dit geweldige seizoen is ook helemaal weg, heb op dit moment niet eens zin in de wedstrijd van morgen. ;(
Hij zit bij Hans Vonk :R tuus te janken :_schater
Citaat van: Gerard op april 01, 2014, 22:09:00
Waar je je al niet druk om maakt. Er is niks aan de hand. Timing was verkeerd, dat kun je eigenlijk nog beter de club dan DL aanrekenen. Verder is het een stuk emotie. Diezelfde emotie wordt altijd zo geroemd. Niemand ligt hier na morgen nog wakker van. De gemiddelde sponsor is ook jong geweest en vindt dit soort beleving stiekum ook leuk. Het is niet voor niets dat ze naar Cambuur toekomen. Voor de faciliteiten hoeven ze het echt niet te doen, die zijn daar echt beter dan bij ons..
Morgen weer lekker ballen |:)
Ik zeg 38 punten...
Jammer dat hij vertrekt idioten die zich niet gedragen forceren een vertrek omdat hij zich niet meer veilig voelt en straks niet janken als we in de nacompetitie belanden en degraderen want jullie leggen nu ook wel heel veel druk op Henk de jong en Spelers
De echte Cambuur supporter vond het ook niet leuk dat hij voor DKV koos en de timing was zeer slecht
Maar dit heeft hij niet verdiend, O ja en het nieuwe stadion zal nu de optie voor deze locatie ook wel veliezen is tegen deze lui niet te beveiligen.
Citaat van: Treb op april 01, 2014, 22:10:20
Doe je nou zo dom?
Spelers/trainers/sponsors denken wel een paar keer na voordat ze hier tekenen.
Echt alle sympathie voor ons is verdwenen.
Mijn positieve gevoel over dit geweldige seizoen is ook helemaal weg, heb op dit moment niet eens zin in de wedstrijd van morgen. ;(
:O :O :O :O :O
Citaat van: wiekie1969 op april 01, 2014, 22:12:29
:O :O :O :O :O
Zoals gewoonlijk een sterke reactie van je. Mijn complimenten!
Citaat van: Treb op april 01, 2014, 22:10:20
Doe je nou zo dom?
Spelers/trainers/sponsors denken wel een paar keer na voordat ze hier tekenen.
Echt alle sympathie voor ons is verdwenen.
Mijn positieve gevoel over dit geweldige seizoen is ook helemaal weg, heb op dit moment niet eens zin in de wedstrijd van morgen. ;(
Man o man, waar je je al niet druk over maakt. Waar baseer je deze wijsheden op, op feiten of je eigen gevoel? Je kunt ook met DL meegaan. Dit is Cambuur, we hebben het hier wel erger mee gemaakt, en we leven meer dan ooit. Dit jaar worden we 50, had een mooi feestje voor DL kunnen zijn, maar hij kiest voor theaterpubliek en thermoskannen in het stadion.
Citaat van: Treb op april 01, 2014, 22:10:20
Doe je nou zo dom?
Spelers/trainers/sponsors denken wel een paar keer na voordat ze hier tekenen.
Echt alle sympathie voor ons is verdwenen.
Mijn positieve gevoel over dit geweldige seizoen is ook helemaal weg, heb op dit moment niet eens zin in de wedstrijd van morgen. ;(
Waardoor hebben we deze sympathie in het verleden verworven?
Ik vraag me af wat een supporter definieert...
Iemand die hart voor de club heeft. Zijn club steunt in voor en tegenspoed en bewust is van de gevolgen van zijn of haar individuele keuzes.
Keuzes die TEGEN het belang van de club gemaakt worden omdat jij zo graag je mening moet ventileren.. Ben je geen supporter...
Op naar de play-offs en de boeren d'r uit spelen!!
Wiens schuld dit ook is, dit is een gang van zaken die wat mij betreft erg te betreuren valt. Kan me qua negatief gevoel wel vinden in de woorden van Treb.
Citaat van: Treb op april 01, 2014, 22:14:09
Zoals gewoonlijk een sterke reactie van je. Mijn complimenten!
Ook fucking gejank om niks van je.. vorig jaar wilde er ook al geen spelers tekenen.. geef r een paar dagen.. is de rust ed weer.. met dank aam deze beslissing!
Citaat van: Utekleitrokken op april 01, 2014, 22:15:38
Waardoor hebben we deze sympathie in het verleden verworven?
In het recente verleden? Vast door onze fantastische klappertjes en de halflege tribunes :_schater
De laatste 5 wedstrijden wouden we met zijn allen knallen met Cambuur.
Dat is nu al heel goed gelukt, al 2 dagen niet meer uit de media weg te slaan.
Ook negatieve publiciteit is publiciteit en hoeft niet per definitie slecht te zijn.
Citaat van: Utekleitrokken op april 01, 2014, 22:02:34
Ok Koen. Wat is er dan exact gebeurd? Wat heb je waargenomen?
Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb ook gehoord over bedreigingen naar de spelers. Verwacht dan ook maar niet meer dat ze een stapje harder voor ons doen.
Citaat van: yellow@ndblue op april 01, 2014, 22:12:21
Maar dit heeft hij niet verdiend, O ja en het nieuwe stadion zal nu de optie voor deze locatie ook wel veliezen is tegen deze lui niet te beveiligen.
Geloof je nu echt dat hier blijven ooit een serieuze optie is geweest :_schater :_schater
No one likes us, we don't care!!! |:)
Citaat van: Treb op april 01, 2014, 22:10:20
Doe je nou zo dom?
Spelers/trainers/sponsors denken wel een paar keer na voordat ze hier tekenen.
Echt alle sympathie voor ons is verdwenen.
Mijn positieve gevoel over dit geweldige seizoen is ook helemaal weg, heb op dit moment niet eens zin in de wedstrijd van morgen. ;(
:O doe eens even normaal joh, en stel je niet zo aan. Wij zijn en echte club met echte supporters. Men ademt hier cambuur. En dat geldt ook voor de sponsoren!
Citaat van: Cor op april 01, 2014, 22:15:29
Man o man, waar je je al niet druk over maakt. Waar baseer je deze wijsheden op, op feiten of je eigen gevoel? Je kunt ook met DL meegaan. Dit is Cambuur, we hebben het hier wel erger mee gemaakt, en we leven meer dan ooit. Dit jaar worden we 50, had een mooi feestje voor DL kunnen zijn, maar hij kiest voor theaterpubliek en thermoskannen in het stadion.
Het zal nooit iedereen 100% naar de zin zijn, ik betreur zelf ook een aantal zaken van de afgelopen dagen. Verder ben ik het HELEMAAL met je eens
Het allerbelangrijkste is dat we de focus op een positieve manier op de spelers en rest van de TS houden en vanaf morgen weer voor massale steun zorgen. Niet alleen in Uterus, maar ook in Pijpmegen en in Kakkerlakkendam.
Tegen Viesklas en Aso maak ik me geen zorgen, dan zijn we er!
Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 22:17:40
Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb ook gehoord over bedreigingen naar de spelers. Verwacht dan ook maar niet meer dat ze een stapje harder voor ons doen.
Doe normaal je! Die lui voetballen ook voor hun zelf! Denk je dat ze liever jl. spelen?
Citaat van: Destroyer op april 01, 2014, 22:19:35
:O doe eens even normaal joh, en stel je niet zo aan. Wij zijn en echte club met echte supporters. Men ademt hier cambuur. En dat geldt ook voor de sponsoren!
Statement Cambuur Online
Vanaf heden is het ten strengste verboden enige passie te tonen op het forum. Alle krachtiger scheldwoorden dan foei of boe ( boeeeee is al strafbaar ) zullen direct een ban voor de poster opleveren.
Wij als crew adviseren u dan ook eerst rustig uw puzzel af te maken, een kop thee uit uw thermosfles in te schenken en op te drinken en onder het sabbelen op een pepermuntje over uw te posten reacties na te denken.
Met sportieve groet
Crew Cambuur Online
Citaat van: Cor op april 01, 2014, 22:17:56
Geloof je nu echt dat hier blijven ooit een serieuze optie is geweest :_schater :_schater
Nou niet echt nee! dat hebben ze inmiddels in de afgelopen jaren al verknald,maar al was er maar een minimale kans geweest
honderd procent van de echte Supporters hadden die graag gegrepen!
De sfeer morgen ia na vandaag alleen maar beter!!
Dankzij DL heb ik wel een reuzensprong gemaakt in m'n posts, daarvoor ben ik hem dan wel dankbaar _O_
Wat had Dwight nou werkelijk verwacht met deze actie van hem.
Hij heeft de sentimenten meegemaakt, 1400 man op de training. De sfeer het lawaai, de rivaliteit.
Wat er allemaal bij het stadion gebeurde is niet mijn ding.
Maar ja.. hij had ook kunnen weten dat dit niet goed gekomen was, zo naïef is hij niet, of wel?
Nou ja boek kan dicht en we kunnen weer in alle rust de laatste wedstrijden afwerken.
Citaat van: punkman op april 01, 2014, 22:16:58
De laatste 5 wedstrijden wouden we met zijn allen knallen met Cambuur.
Dat is nu al heel goed gelukt, al 2 dagen niet meer uit de media weg te slaan.
Ook negatieve publiciteit is publiciteit en hoeft niet per definitie slecht te zijn.
Precies. Alles hangt af van hoe de club hier verder mee omgaat.
Een van de eerste dingen die zou moeten gebeuren is dat Ype Smid stopt met twitteren. Uit de mond van die man is nog niets zinnigs gekomen helaas..
Citaat van: yellow@ndblue op april 01, 2014, 22:22:32
Nou niet echt nee! dat hebben ze inmiddels in de afgelopen jaren al verknald,maar al was er maar een minimale kans geweest
honderd procent van de echte Supporters hadden die graag gegrepen!
Als ik dit allemaal moet geloven gaan we straks in de Marwei voetballen :devil
Voor mijn studie moest ik een aantal examens in het jarredorp doen, daarbij werd ik gedwongen om langs die graftombe te rijden en ook daar zijn genoeg mogelijkheden om gewoon binnen te komen. Dus de eerder genoemde reden vind ik een drogreden.
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 22:22:17
Statement Cambuur Online
Vanaf heden is het ten strengste verboden enige passie te tonen op het forum. Alle krachtiger scheldwoorden dan foei of boe ( boeeeee is al strafbaar ) zullen direct een ban voor de poster opleveren.
Wij als crew adviseren u dan ook eerst rustig uw puzzel af te maken, een kop thee uit uw thermosfles in te schenken en op te drinken en onder het sabbelen op een pepermuntje over uw te posten reacties na te denken.
Met sportieve groet
Crew Cambuur Online
boeeee ;)
Citaat van: yellow@ndblue op april 01, 2014, 22:22:32
Nou niet echt nee! dat hebben ze inmiddels in de afgelopen jaren al verknald,maar al was er maar een minimale kans geweest
honderd procent van de echte Supporters hadden die graag gegrepen!
Volgens mij heb jij eind jaren 70 en de jaren 80 niet meegemaakt bij Cambuur. Dat waren nog eens tijden, wel zonder social media 8)
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 22:22:17
Statement Cambuur Online
Vanaf heden is het ten strengste verboden enige passie te tonen op het forum. Alle krachtiger scheldwoorden dan foei of boe ( boeeeee is al Ustrafbaar ) zullen direct een ban voor de poster opleveren.
Wij als crew adviseren u dan ook eerst rustig uw puzzel af te maken, een kop thee uit uw thermosfles in te schenken en op te drinken en onder het sabbelen op een pepermuntje over uw te posten reacties na te denken.
Met sportieve groet
Crew Cambuur Online
Sorry heer Dokkumer, zál mijn pepermuntje innemen en mijn thermoskan koffie leeg drinken op mijn fluwelen zit kussentje l0l
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 22:22:17
Statement Cambuur Online
Vanaf heden is het ten strengste verboden enige passie te tonen op het forum. Alle krachtiger scheldwoorden dan foei of boe ( boeeeee is al strafbaar ) zullen direct een ban voor de poster opleveren.
Met sportieve groet
Crew Cambuur Online
Mag homo nog wel?
Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 22:17:40
Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb ook gehoord over bedreigingen naar de spelers. Verwacht dan ook maar niet meer dat ze een stapje harder voor ons doen.
Dus morgen het tegendeel bewijzen... Laat zien dat Cambuur supporters meer zijn dan 1 of 2 idioten ( meer kan ik me niet voorstellen) en dat we hen dankbaar zijn. Zij moeten het doen. Niet HdJ Sandor of wie dan ook... ZIJ gesteund door ONS
Citaat van: Destroyer op april 01, 2014, 22:25:19
Sorry heer Dokkumer, zál mijn pepermuntje innemen en mijn thermoskan koffie leeg drinken op mijn fluwelen zit kussentje l0l
Ik mail je intussen de nieuwe Sudokoe wel :devil
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 22:20:07
Niet alleen in Uterus, maar ook in Pijpmegen en in Kakkerlakkendam.
Tegen Viesklas en Aso maak ik me geen zorgen, dan zijn we er!
Doe es normaal man, kleuter. :|
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 22:20:07
Het zal nooit iedereen 100% naar de zin zijn, ik betreur zelf ook een aantal zaken van de afgelopen dagen. Verder ben ik het HELEMAAL met je eens
Het allerbelangrijkste is dat we de focus op een positieve manier op de spelers en rest van de TS houden en vanaf morgen weer voor massale steun zorgen. Niet alleen in Uterus, maar ook in Pijpmegen en in Kakkerlakkendam.
Tegen Viesklas en Aso maak ik me geen zorgen, dan zijn we er!
Eensch. Denk dat de meesten hun stoom wel afgeblazen hebben, zowel hier als vanmorgen bij Cambuur Stadion.
Cambuur leeft in ieder geval, dat is wel duidelijk. En dat zal in alle resterende wedstrijden, uit als thuis, te merken zijn. Geen twijfel mogelijk! :scc
Ik hoop dat er morgenochtend een slotje op zit zodat ik niet de hele dag door hoef te gluren naar al die nieuwe reacties :zweep
Citaat van: Collingwood op april 01, 2014, 22:16:15
Wiens schuld dit ook is, dit is een gang van zaken die wat mij betreft erg te betreuren valt. Kan me qua negatief gevoel wel vinden in de woorden van Treb.
Bij mij precies hetzelfde. Gisteren hebben vele met mij slecht geslapenn om alle domme beslissingen en en waren we ongelofelijkl kwaad. Maar als er vandaag een paar honderd man hadden gezongen en geprotesteerd was er niets aan de hand geweest. Nu zijn het zo,n 30 stakkertjes die dit flikken. Cambuur kan hen geen reet schelen, die zitten vanavond met een stijve voor het joernaal en hebben de dag van hun leven. Ik vind dat Lodewedes direct had moeten opstappen, maar nu schaam ik me voor die stakkertjes (hoeveel sv'tjes zouden daar bij zitten?)
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 22:22:17
Statement Cambuur Online
Vanaf heden is het ten strengste verboden enige passie te tonen op het forum. Alle krachtiger scheldwoorden dan foei of boe ( boeeeee is al strafbaar ) zullen direct een ban voor de poster opleveren.
Wij als crew adviseren u dan ook eerst rustig uw puzzel af te maken, een kop thee uit uw thermosfles in te schenken en op te drinken en onder het sabbelen op een pepermuntje over uw te posten reacties na te denken.
Met sportieve groet
Crew Cambuur Online
Dat is dan mooi kut
Lodeweges was een goede trainer die op het juiste moment kwam, en op een zeer beroerde wijze en op een belachelijk slecht moment weg ging.
Dreigende praatjes tegen trainer en spelers is ook erg onverstandig.
DKV heeft dit ook wel zien aankomen, zo naief zijn nou ook weer niet.
citaat van D.L. van enkele weken geleden : Nu gewoon doen waar we goed in zijn !
Winnen dus !
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 22:25:57
Ik mail je intussen de nieuwe Sudokoe wel :devil
Had je die nog niet gestuurd dan? :devil
sponsers: willen niet meer komen
spelers: willen niet meer komen
trainers: willen niet meer komen
rest van nederland: hekel aan cambuur
typisch, het kon ook nooit lang goed gaan
zonder, heel zonde
:zucht :zucht :zucht
Citaat van: Utekleitrokken op april 01, 2014, 22:26:44
Ik hoop dat er morgenochtend een slotje op zit zodat ik niet de hele dag door hoef te gluren naar al die nieuwe reacties :zweep
Ik krijg niet eens kans om alle laatste posts te lezen. Ik lees even de laatste 10 en ga dan naar de voorlaatste 11 tot en met 20 en dan lees ik weer dezelfde 10 die ik net ook al gelezen heb 8P
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 01, 2014, 22:27:11
Bij mij precies hetzelfde. Gisteren hebben vele met mij slecht geslapenn om alle domme beslissingen en en waren we ongelofelijkl kwaad. Maar als er vandaag een paar honderd man hadden gezongen en geprotesteerd was er niets aan de hand geweest. Nu zijn het zo,n 30 stakkertjes die dit flikken. Cambuur kan hen geen reet schelen, die zitten vanavond met een stijve voor het joernaal en hebben de dag van hun leven. Ik vind dat Lodewedes direct had moeten opstappen, maar nu schaam ik me voor die stakkertjes (hoeveel sv'tjes zouden daar bij zitten?)
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Al had ik het liefste gezien dat 'het verraad' gewoon pas na de laatste competitiewedstrijd bekend was gemaakt.
Citaat van: veteraan op april 01, 2014, 22:27:40
Lodeweges was een goede trainer die op het juiste moment kwam, en op een zeer beroerde wijze en op een belachelijk slecht moment weg ging.
Dreigende praatjes tegen trainer en spelers is ook erg onverstandig.
DKV heeft dit ook wel zien aankomen, zo naief zijn nou ook weer niet.
citaat van D.L. van enkele weken geleden : Nu gewoon doen waar we goed in zijn !
Winnen dus !
Koren op de molen van die onverstaanbare Abe rukkers... Vanochtend via Kampen gereden. Bah
Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:29:14
sponsers: willen niet meer komen
spelers: willen niet meer komen
trainers: willen niet meer komen
rest van nederland: hekel aan cambuur
typisch, het kon ook nooit lang goed gaan
zonder, heel zonde
:zucht :zucht :zucht
Kun je een linkje posten naar deze belangrijke feiten?
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 22:24:41
Als ik dit allemaal moet geloven gaan we straks in de Marwei voetballen :devil
Voor mijn studie moest ik een aantal examens in het jarredorp doen, daarbij werd ik gedwongen om langs die graftombe te rijden en ook daar zijn genoeg mogelijkheden om gewoon binnen te komen. Dus de eerder genoemde reden vind ik een drogreden.
Dat hebben we toch al gedaan in de marwei voetballen! Droogleggen van het hertje die 350,000 euri per jaar minder af konden dragen aan de BVO alles bus combi waar heel veel om janken en veel risico wedstrijden op kut tijden
Citaat van: Cor op april 01, 2014, 22:30:50
Kun je een linkje posten naar deze belangrijke feiten?
Je zult toch moeten beamen dat dit geen positieve reclame is voor SC Cambuur. En dat dat wellicht gevolgen heeft voor de toekomst, ongeacht hoe mooi, goed, verzorgd we het afgelopen seizoen gespeeld hebben.
Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:29:14
sponsers: willen niet meer komen
spelers: willen niet meer komen
trainers: willen niet meer komen
rest van nederland: hekel aan cambuur
typisch, het kon ook nooit lang goed gaan
zonder, heel zonde
:zucht :zucht :zucht
Piep piep hoi
Piep piep hoi
Caaaalimerooo
Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:29:14
sponsers: willen niet meer komen
spelers: willen niet meer komen
trainers: willen niet meer komen
rest van nederland: hekel aan cambuur
typisch, het kon ook nooit lang goed gaan
zonder, heel zonde
:zucht :zucht :zucht
1e jaar bij Cambuur zeker? :O
Wat een paniek, over een week is iedereen alles vergeten. Helemaal de rest van NL.
Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:29:14
sponsers: willen niet meer komen
spelers: willen niet meer komen
trainers: willen niet meer komen
rest van nederland: hekel aan cambuur
typisch, het kon ook nooit lang goed gaan
zonder, heel zonde
:zucht :zucht :zucht
Ik heb nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien :_spank
Citaat van: Treb op april 01, 2014, 22:26:37
Doe es normaal man, kleuter. :|
Stel je aan moraalridder. Als je op elke reactie die je niet zint gaat reageren wens ik je heel veel succes!
Citaat van: Tukker op april 01, 2014, 22:32:51
Je zult toch moeten beamen dat dit geen positieve reclame is voor SC Cambuur. En dat dat wellicht gevolgen heeft voor de toekomst, ongeacht hoe mooi, goed, verzorgd we het afgelopen seizoen gespeeld hebben.
Na 2009 ook goedgekomen. Na hetze tegdn arts ook... dit overleven we ook wel weer!
Wat denk je dat dit voor effect heeft op de spelers. Dus zullen niet lekker slapen en met een apart gevoel die wedstrijd voorbereiden morgen.
Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:29:14
sponsers: willen niet meer komen
spelers: willen niet meer komen
trainers: willen niet meer komen
rest van nederland: hekel aan cambuur
typisch, het kon ook nooit lang goed gaan
zonder, heel zonde
:zucht :zucht :zucht
Je maakt het groter dan het is
Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
Citaat van: Tukker op april 01, 2014, 22:32:51
Je zult toch moeten beamen dat dit geen positieve reclame is voor SC Cambuur. En dat dat wellicht gevolgen heeft voor de toekomst, ongeacht hoe mooi, goed, verzorgd we het afgelopen seizoen gespeeld hebben.
Positief is het niet nee maar ik neem aan dat onze sponsors beter weten. De positiviteit van de laatste maanden weegt toch zeker zwaarder dan 30 idioten...
Citaat van: Tukker op april 01, 2014, 22:32:51
Je zult toch moeten beamen dat dit geen positieve reclame is voor SC Cambuur. En dat dat wellicht gevolgen heeft voor de toekomst, ongeacht hoe mooi, goed, verzorgd we het afgelopen seizoen gespeeld hebben.
Het kan ook nog wel eens averechts werken dat de druk gewoonweg te groot word nu voor spelers en technische staf.
Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:29:14
sponsers: willen niet meer komen
spelers: willen niet meer komen
trainers: willen niet meer komen
rest van nederland: hekel aan cambuur
typisch, het kon ook nooit lang goed gaan
zonder, heel zonde
:zucht :zucht :zucht
Om je op te vrolijken:
https://www.youtube.com/watch?v=T-4ce7bfvIk (https://www.youtube.com/watch?v=T-4ce7bfvIk)
Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:29:14
sponsers: willen niet meer komen
spelers: willen niet meer komen
trainers: willen niet meer komen
rest van nederland: hekel aan cambuur
typisch, het kon ook nooit lang goed gaan
zonder, heel zonde
:zucht :zucht :zucht
Wat is er in hemelsnaam gebeurd? Ik heb het idee dat dit nog erger was dan de Roda rellen, Arnhem en Amsterdam bij elkaar..
Citaat van: Tukker op april 01, 2014, 22:32:51
Je zult toch moeten beamen dat dit geen positieve reclame is voor SC Cambuur. En dat dat wellicht gevolgen heeft voor de toekomst, ongeacht hoe mooi, goed, verzorgd we het afgelopen seizoen gespeeld hebben.
Storm in een glas water, ken je klassiekers. Waarom komen de sponsoren terug, omdat we in de eredivisie voetballen. Dat het hier gezelliger is dan dkv wisten ze al lang. En wat interesseert het mij wat de rest van Nederland van ons vindt? Ik heb voor m'n werk nogal wat relaties in Nederland, iedereen vindt DL een enorme klootzak na z'n actie van gister. Is hij nu ook alle credits kwijt?
Citaat van: pvanbuijtene op april 01, 2014, 22:33:03
Piep piep hoi
Piep piep hoi
Caaaalimerooo
Ik denk in beeldjes en geluidjes ;( ;( :_schater
Citaat van: Destroyer op april 01, 2014, 22:21:57
Doe normaal je! Die lui voetballen ook voor hun zelf! Denk je dat ze liever jl. spelen?
De helft gaat toch weg. Juh.
och och rustig maar, dit is toch jammer?
je gaat me toch niet vertellen dat dit goed voor de club is, dan heb je een plaat voor je kop
En was het niet DL die zei dat hij z'n beslissing om te blijven liet afhangen van de selectie en mogelijkheden voor volgend seizoen. Hij loog toen al met droge ogen, wist al dat hij naar dkv ging toen. Dat is pas hufterigheid, en maar roepen hoe mooi hij Cambuur vond. :0= HUICHELAAR
Henk is toch de motor van ons succes ....
In Henk i trust ! |:)
Wie is Dweil ?
Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:39:30
och och rustig maar, dit is toch jammer?
je gaat me toch niet vertellen dat dit goed voor de club is, dan heb je een plaat voor je kop
Mensen die nauwer bij de club betrokken zijn gaan echt niet af op een paar idioten die uitvergroot in de media verschijnen. Voor de rest van NL-voetballiefhebbers staan we er voor een groot deel weer even mooi op... Maar hey, wij hebben ook zowat schijt aan 80% van die clubs. Jammer dan.
Citaat van: Cor op april 01, 2014, 22:36:00
Storm in een glas water, ken je klassiekers. Waarom komen de sponsoren terug, omdat we in de eredivisie voetballen. Dat het hier gezelliger is dan dkv wisten ze al lang. En wat interesseert het mij wat de rest van Nederland van ons vindt? Ik heb voor m'n werk nogal wat relaties in Nederland, iedereen vindt DL een enorme klootzak na z'n actie van gister. Is hij nu ook alle credits kwijt?
En dan blijkt maar weer hoe zakelijk Nederland verdeeld is, want van al mijn zakenrelaties kreeg ik vandaag geen enkele positieve reactie op wat er vandaag gebeurd is. Men weet dat ik Cambuur fan ben en elk telefoontje was het HET onderwerp van gesprek. Iedereen vindt DL een rustige goede trainer en snapt niet waar men zich nu zo druk over maakt. Wij snappen zelf als geen ander hoe de verhouding ligt tussen Cambuur en dkv, maar de rest van Nederland snapt dat niet of wil dat niet snappen. Voor de rest van Nederland geldt alleen de rivaliteit tussen Ajax/Feyenoord en Vitesse/NEC.
Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:39:30
och och rustig maar, dit is toch jammer?
je gaat me toch niet vertellen dat dit goed voor de club is, dan heb je een plaat voor je kop
Zijn aanblijven was ook niet goed geweest voor de club...dit lijkt me op het moment het bestw ja!
Citaat van: Tukker op april 01, 2014, 22:43:48
En dan blijkt maar weer hoe zakelijk Nederland verdeeld is, want van al mijn zakenrelaties kreeg ik vandaag geen enkele positieve reactie op wat er vandaag gebeurd is. Men weet dat ik Cambuur fan ben en elk telefoontje was het HET onderwerp van gesprek. Iedereen vindt DL een rustige goede trainer en snapt niet waar men zich nu zo druk over maakt. Wij snappen zelf als geen ander hoe de verhouding ligt tussen Cambuur en dkv, maar de rest van Nederland snapt dat niet of wil dat niet snappen. Voor de rest van Nederland geldt alleen de rivaliteit tussen Ajax/Feyenoord en Vitesse/NEC.
Nou.. ik zou me as ik jou was niet zo druk maken om hun mening:)
Citaat van: Tukker op april 01, 2014, 22:43:48
En dan blijkt maar weer hoe zakelijk Nederland verdeeld is, want van al mijn zakenrelaties kreeg ik vandaag geen enkele positieve reactie op wat er vandaag gebeurd is. Men weet dat ik Cambuur fan ben en elk telefoontje was het HET onderwerp van gesprek. Iedereen vindt DL een rustige goede trainer en snapt niet waar men zich nu zo druk over maakt. Wij snappen zelf als geen ander hoe de verhouding ligt tussen Cambuur en dkv, maar de rest van Nederland snapt dat niet of wil dat niet snappen. Voor de rest van Nederland geldt alleen de rivaliteit tussen Ajax/Feyenoord en Vitesse/NEC.
Precies, en daarom noem ik het een storm in een glas water. Het gejank hier omdat sponsoren zouden afhaken etc, bah, ga dan lekker dkv steunen, daar gebeurt tenminste niks, behalve dat ze het bestuur de K wensen
Citaat van: Cor op april 01, 2014, 22:46:00
Precies, en daarom noem ik het een storm in een glas water. Het gejank hier omdat sponsoren zouden afhaken etc, bah, ga dan lekker dkv steunen, daar gebeurt tenminste niks, behalve dat ze het bestuur de K wensen
En er tig sponsoren weg zijn :_schater
Diep en diep triest dat een 200 klaplopers die zich Cambuur supporters noemen het beleid bij bepalen ,voor deze 200 lanterfanters hoop ik dat Cambuur gaat degraderen .Waarvan ........
Er is veel gebeurd in 1 dag, maar ik heb nu een wat beter gevoel dan gisteren nu DL bekend heeft gemaakt dat hij zijn taken overdraagt. Misschien dat ik zelfs mijn pool voor morgen nog ga aanpassen.
Citaat van: sunderland op april 01, 2014, 21:36:40
met dank aan dkv jonguh .Die hebben nu hun zin
Weten jullie wel dat het bestuur van Cambuur het als eerste naar buiten heeft gebracht. Heerenveen heeft daar juist op gewacht. En jullie bestuur heeft dat gedaan omdat er nu twee uitwedstrijden komen en dat kwam hun beter uitt wetende dat de supporters uit hun dak zouden gaan. Hier wel eens bij stil gestaan? Erg geraffineerd van het Cambuur bestuur.
Citaat van: runner 1 op april 01, 2014, 22:46:58
Diep en diep triest dat een 200 klaplopers die zich Cambuur supporters noemen het beleid bij bepalen ,voor deze 200 lanterfanters hoop ik dat Cambuur gaat degraderen .Waarvan ........
Wat een diep trieste zielige domme reactie...
Citaat van: runner 1 op april 01, 2014, 22:46:58
Diep en diep triest dat een 200 klaplopers die zich Cambuur supporters noemen het beleid bij bepalen ,voor deze 200 lanterfanters hoop ik dat Cambuur gaat degraderen .Waarvan ........
En uit deze reactie blijkt precies wat voor je supporter je bent, ga ook lekker met DL mee. Als het je zo dwars zit, wat doe je dan nog op dit forum of bij Cambuur
Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:29:14
sponsers: willen niet meer komen
spelers: willen niet meer komen
trainers: willen niet meer komen
rest van nederland: hekel aan cambuur
typisch, het kon ook nooit lang goed gaan
zonder, heel zonde
:zucht :zucht :zucht
zit je nu te huilen achter de computer? wat een onzin man.
Citaat van: MvB op april 01, 2014, 22:48:07
Weten jullie wel dat het bestuur van Cambuur het als eerste naar buiten heeft gebracht. Heerenveen heeft daar juist op gewacht. En jullie bestuur heeft dat gedaan omdat er nu twee uitwedstrijden komen en dat kwam hun beter uitt wetende dat de supporters uit hun dak zouden gaan. Hier wel eens bij stil gestaan? Erg geraffineerd van het Cambuur bestuur.
Weet jij wel dat jullie voorzitter de eerste voorzet heeft gegeven bij omrop Abe? Waar rook is is vuur sukkel
Door sowieso de overstap naar dkv, maar helemaal door de timing is het logisch dat lodeweges direct weg moet.
Maar wat die selecte groep vandaag heeft gedaan, is NIET goed te praten. Ik hoop dat ze via beelden deze personen kunnen vinden en levenslang stadion verbod opleggen.
Toch maar wat meer als Engeland. Misschien dat we dan die rotte appels die onze club schande brengen eruit filteren.
Nu maar focus op het voetbal. Want dat is waar het om draait
Citaat van: pvanbuijtene op april 01, 2014, 22:48:24
Wat een diep trieste zielige domme reactie...
Het blijkt maar weer dat dit soort gebeurtenissen toch verdeeldheid schept. En daar proberen wat ongenode gasten van andere verenigingen op dit forum nog wat extra olie op het vuur te gooien.
Gelukkig zijn dat passanten net als onze heer DL en over een tijdje is de rust weergekeerd en schelden we elkaar niet meer uit maar :proost we met elkaar.
Citaat van: pvanbuijtene op april 01, 2014, 22:45:55
Nou.. ik zou me as ik jou was niet zo druk maken om hun mening:)
Doe ik ook niet hoor. Ik zie die gesprekjes ook meer als reclame voor de club :thumbsup
de rivaliteit tussen Cambuur en Heerenveen lijkt voor veel mensen klein, maar ik kan je zeggen dat dat vergelijkbaar is met de derby's tussen (en ik noem er niet de minste) De Merseyside derby Liverpool - Everton , Real Madrid- Atletico Madrid, de Kohlenpottderby Dortmund en Schalke maar ook Spakenburg-Ijselmeervogels, The Old Firm Rangers- Celtic Galatasaray - Fenerbahce AS Roma-Lazio Roma en bijvoorbeeld een protestant van Rangers wordt gevierendeeld als hij (als het al zou gebeuren) Celtic zou gaan.
wat de rest van Nederland hier van vindt...... Cambuursupporters (of het nu harde kern is of op oost) hebben meer clubliefde en passie in hun teen, dan de rest van nederland in hun hele lijf
Het is zo makkelijk om van een afstand te roepen dat deze overgang plaats moet kunnen vinden , maar als je een objectief beeld van zoiets wilt hebben moet je niet bij de supporters van de beide clubs zijn......
Lodeweges heeft samen met drijvende kracht Henk de Jong een goed voetballend Cambuur gepresenteerd aan de wereld, maar hij heeft totaal geen oog gehad voor de supporters van de club want ik citeer: ik laat me niet tegenhouden door sentimenten..... en dat hoeft ook niet, maar je kan er wel rekening mee houden en dat heeft deze clubhopper duidelijk onderschat.
Lodeweges bedankt voor je inzet, maar de schoonheidsprijs gaat niet naar jou en de club waar je naar toegaat.....
Citaat van: Cor op april 01, 2014, 22:49:42
Weet jij wel dat jullie voorzitter de eerste voorzet heeft gegeven bij omrop Abe? Waar rook is is vuur sukkel
Ach het is ook zo, communiceren is hier onmogelijk. Schelden hier is de hoofdmoot.
Dat noem je onmacht, net als de boel vernielen.
Hoe het gegaan is vandaag ben ik het ook niet helemaal mee eens.
Maar als ik zo hier de reacties lees lijkt het wel of we weer tegen een faillissement lopen te vechten en morgen na 11 uur weten of we nog bestaan.
Citaat van: MvB op april 01, 2014, 22:59:50
Ach het is ook zo, communiceren is hier onmogelijk. Schelden hier is de hoofdmoot.
Dat noem je onmacht, net als de boel vernielen.
Als sukkel al schelden is dan snap ik waarom jullie zijn zoals jullie zijn. Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Citaat van: MvB op april 01, 2014, 22:59:50
Ach het is ook zo, communiceren is hier onmogelijk. Schelden hier is de hoofdmoot.
Dat noem je onmacht, net als de boel vernielen.
net als over een kam scheren........ kom nu eens met echte steekhoudende argumenten, waarom dit nu bekend gemaakt moest worden (en dat Cambuur het iets eerder deed ach bij dkv is alles wat trager dus ook de webmasters)
Citaat van: MvB op april 01, 2014, 22:48:07
Weten jullie wel dat het bestuur van Cambuur het als eerste naar buiten heeft gebracht. Heerenveen heeft daar juist op gewacht. En jullie bestuur heeft dat gedaan omdat er nu twee uitwedstrijden komen en dat kwam hun beter uitt wetende dat de supporters uit hun dak zouden gaan. Hier wel eens bij stil gestaan? Erg geraffineerd van het Cambuur bestuur.
ban??
Citaat van: Tukker op april 01, 2014, 22:43:48
En dan blijkt maar weer hoe zakelijk Nederland verdeeld is, want van al mijn zakenrelaties kreeg ik vandaag geen enkele positieve reactie op wat er vandaag gebeurd is. Men weet dat ik Cambuur fan ben en elk telefoontje was het HET onderwerp van gesprek. Iedereen vindt DL een rustige goede trainer en snapt niet waar men zich nu zo druk over maakt. Wij snappen zelf als geen ander hoe de verhouding ligt tussen Cambuur en dkv, maar de rest van Nederland snapt dat niet of wil dat niet snappen. Voor de rest van Nederland geldt alleen de rivaliteit tussen Ajax/Feyenoord en Vitesse/NEC.
In alle gesprekken die ik gevoerd heb kwam het ook voorbij. Er was sprake van wat afkeuring maar stuk voor stuk eindigden de gesprekken met "wat hewwe een mooi clubke niet". Dus zeg het maar. Ik keur bepaalde acties ook zeker niet goed. Tegelijkertijd moeten we ons niet roomser voordoen dan de paus. Zijn we nooit geweest en zullen we ook nooit worden oftewel de charme van een volksclub.
Zo 't onkruid is nou definitief weg, lekker ballen en volop tegenaan gaan deze laatste wedstrijden.
Laten we massaal Henk toejuichen de komende wedstrijden |:) en niet focusen op deze verrader :R
Hoe raar het ook klinkt, zijn afwezigheid zal in ieder geval een hoop onrust tijdens de wedstrijden, warming-ups en trainingen wegnemen.
Citaat van: MvB op april 01, 2014, 22:59:50
Ach het is ook zo, communiceren is hier onmogelijk. Schelden hier is de hoofdmoot.
Dat noem je onmacht, net als de boel vernielen.
Ik volg Cambuur Online zo'n 12 jaar. Na de promotie duikt hier opeens iemand op met als nickname MvB, die beweert dat hij vlakbij het stadion woont. Ik neem geen letter van jou serieus.
Lodeweges: 'Cambuur mijn cluppie, maar ik ga niet liegen'
Trainer Dwight Lodeweges vertrok dinsdag als gevolg van bedreigingen bij SC Cambuur, maar blikt met opgeheven hoofd terug op zijn periode in Leeuwarden. 'Cambuur blijft mijn cluppie, maar ik vind dat ik als trainer gewoon mijn eigen keuzes moet kunnen maken.'
Daar was een deel van de aanhang van Cambuur het niet mee eens. Zij bedreigden Lodeweges dermate vanwege zijn overstap naar SC Heerenveen, dat een verdere samenwerking niet langer mogelijk was. 'Ik ben vandaag op een moment echt bang geweest. Dat was toen de supporters door de hoofdingang naar binnen stormden. Toen moest ik het op een rennen zetten.'
Feestje
'Ik vreesde dat het niet zou blijven bij de acties van vanochtend en daarom heb ik besloten te vertrekken. Ik wilde de club niet in de weg staan in deze cruciale fase van het seizoen', vervolgt Lodeweges, die geen enkele rancune koestert. 'We kunnen nog gewoon Europees voetbal halen en dan gaan we gewoon ergens een mooi feestje vieren.'
Lodeweges vindt het doodzonde dat het prachtige seizoen van Cambuur wordt overschaduwd door de gebeurtenissen van vandaag. 'Elke twee weken hebben we de fans uit Leeuwarden een feestje geboden. Een klein deel van de mensen die daar keer op keer van genoot én aan bijdroeg, stond hier vanochtend aan de deur te rammelen. Dat vind ik triest voor Cambuur en voor het voetbal. Vanwege de prestaties dit seizoen, had ik op wat meer krediet gehoopt van de supporters. Het is mijn goed recht om van een clausule in mijn contract gebruik te maken.'
Liegen
Het nieuws dat Lodeweges volgend seizoen overstapt naar Heerenveen, kwam maandag naar buiten. Spijt van die vroege bekendmaking heeft de trainer niet. 'Stilhouden kon gewoon niet meer. Ik ben niet iemand die over dat soort dingen gaat liegen.' Bron: Reon Boeringa, VI.nl
Ik snap dat lodeweges had kunnen wachten met het na buiten brengen van het nieuws dat hij naar dkv gaat.. al vind ik het veels te ver gaan de reacties.. wat hadden de mensen gewild hem op zen muil slaan.?! Schandalig..!! Als ik de filmpjes bekijk denk ik jemig sta ik daarmee op de tribune.. schandalig heb er geen goed woord voor over.!! Jammer dat het zo moet.. had ook op een andere toon gekund..!!
Citaat van: Gerard op april 01, 2014, 23:05:34
Er was sprake van wat afkeuring maar stuk voor stuk eindigden de gesprekken met "wat hewwe een mooi clubke niet". Dus zeg het maar. Ik keur bepaalde acties ook zeker niet goed. Tegelijkertijd moeten we ons niet roomser voordoen dan de paus. Zijn we nooit geweest en zullen we ook nooit worden oftewel de charme van een volksclub.
Iedereen mag van mij kwaad zijn, en we mogen schelden en tieren. Als we slapeloze nachten hebben zegt dat toch genoeg. Dat hoort bij onze prachtige club. Maar vanmiddag is een grens overschreden door stakkertjes, dat is alles.
Citaat van: Utekleitrokken op april 01, 2014, 23:10:58
Lodeweges: 'Cambuur mijn cluppie, maar ik ga niet liegen'
Liegen
Het nieuws dat Lodeweges volgend seizoen overstapt naar Heerenveen, kwam maandag naar buiten. Spijt van die vroege bekendmaking heeft de trainer niet. 'Stilhouden kon gewoon niet meer. Ik ben niet iemand die over dat soort dingen gaat liegen.' Bron: Reon Boeringa, VI.nl
Liegen is wat anders dan een boodschap op een ander moment bekend maken.
Morgen de eerste uitzege, daarna een welgemeend excuus van Lodeweges over de timing
En vooral goed slapen voor het feestje over twee weken !
Citaat van: MvB op april 01, 2014, 22:48:07
Weten jullie wel dat het bestuur van Cambuur het als eerste naar buiten heeft gebracht. Heerenveen heeft daar juist op gewacht. En jullie bestuur heeft dat gedaan omdat er nu twee uitwedstrijden komen en dat kwam hun beter uitt wetende dat de supporters uit hun dak zouden gaan. Hier wel eens bij stil gestaan? Erg geraffineerd van het Cambuur bestuur.
De afspraak was dat Cambuur het vertrek zou aankondigen en een paar minuten later zou dkv een nieuwe trainer aankondigen. Denk jij nu echt dat wij zo achterlijk zijn dat wij 1 en 1 niet op kunnen tellen? Betrouwbare geruchten zijn hier redelijk onder de pet gehouden maar waren dan ook wel naar boven gekomen.
Maar natuurlijk, dat past niet in je kraampje.
Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 23:04:04
ban??
Ban, maakt me niets uit.
"Nooit weer Cambuur"
Dwight you are right!
Die kerel moet nou niet gaan lopen zeiken dat ie geen krediet krijgt en dat ie het niet snapt, hij heeft dit over zichzelf afgeroepen door het op dit moment bekend te maken, had ie EERST gezegd dat hij dit seizoen zou stoppen en daarna bekend gemaakt dat hij naar dkv zou gaan dan was er nooit zo'n drama ontstaan.
Achteraf is iedereen wijs, nooit gedacht dat dkv de trainer van Cambuur nodig heeft om de boel weer in de rails te krijgen
Citaat van: Viper op april 01, 2014, 23:09:58
Ik volg Cambuur Online zo'n 12 jaar. Na de promotie duikt hier opeens iemand op met als nickname MvB, die beweert dat hij vlakbij het stadion woont. Ik neem geen letter van jou serieus.
Ik vind het prima dat je me niet geloofd want veilig ben je daar niet op dat plein met een ander clublogo. Mooi houden zo.
DL reactie op OF.
http://www.omropfryslan.nl/nijs/lodeweges-fuort-sc-cambuur (http://www.omropfryslan.nl/nijs/lodeweges-fuort-sc-cambuur)
Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 23:11:08
Ik snap dat lodeweges had kunnen wachten met het na buiten brengen van het nieuws dat hij naar dkv gaat.. al vind ik het veels te ver gaan de reacties.. wat hadden de mensen gewild hem op zen muil slaan.?! Schandalig..!! Als ik de filmpjes bekijk denk ik jemig sta ik daarmee op de tribune.. schandalig heb er geen goed woord voor over.!! Jammer dat het zo moet.. had ook op een andere toon gekund..!!
Ik heb zojuist pas op tv het filmpje bekeken.
De mensen die naar het stadion kwamen en al dan niet foute spreekkoren gebruikten heb ik wel begrip voor. Het zat iedereen hoog en iedereen gaat daar op zijn of haar manier mee om.
Maar dat aantal debielen dat met geweld het stadion binnenging is voor mij onbegrijpelijk. Dat heeft niets meer met clubliefde te maken. Daar is inderdaad het woord SCHANDALIG wel op van toepassing. Wat gaat er in dan in je hoofd om als je zo naar binnen stormt ?? Ik kan me er niks bij voorstellen. Frustratie is oke maar dit agressieve gedrag niet.
Trouwens ook wel een naai streek van de club DKV zelf als je er bij stil staat hè. Zij weten om de drommel wel dat dit problemen zou opleveren als DL naar DKV zal gaan. Dat Dwight ook nog tekent viel mij zwaar tegen. Maar laat hem maar mooi vertrekken. Ik denk dat Henkie het prima kan doen!! Alle vertrouwen in Henk de Jong, volgens mij deed hij achter de schermen al veel meer dan Dwight. Want waar heeft de beste man nou eigenlijk goed gepresteerd? Juist alleen bij cambuur eigenlijk!! Terwijl de Jong bij Harkema en afgelopen jaar al bewezen heeft een prima oefenmeester te zijn.
Elk woord wat we nu nog aan die DL besteden is er 1 teveel!!!
We kunnen ons beter richten op de laatste 5 wedstrijden en de
Club steunen en zorgen dat we in de eredivisie blijven.
Schaam je Cambuur aanhang! Dat jullie snel terug naar de Jupiler League vliegen! l8l
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 23, 2014, 12:49:50
Het zou mij niets vebazen dat DKV dit soort dingen gaat doen. Ethiek of sportiviteit is dat bedrijf vreemd. De concurrent verzwakken en zelf sterker worden past hierin, zeker nu ze de gevolgen van onze aanwezigheid in hun portemonnee voelen.
Er valt maar één ding te doen: morgen SCC naar die punten schreeuwen tot we geen stem meer hebben en we er bij neer vallen. En laten zien dat we niet verzwakt zijn! |:)
Citaat van: Yungali020 op april 01, 2014, 23:46:24
Schaam je Cambuur aanhang! Dat jullie snel terug naar de Jupiler League vliegen! l8l
Hoe mooi zou het zijn als er op dit soort posts helemaal niet gereageerd zou worden; dan is de lol er snel af.
@maikcambuur..
Natuurlijk ze laten onze supporters zo opruien nu lachen ze daar weer.. dit is een pijnlijke dag voor cambuur het haakt sponsers ook af.. lachen ze weer bij dkv.. tjah als je zo makkelijk op te ruien bent...!! Blijven ze daar lang laggen.. SCHANDALIG.!!
Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 23:11:08
Ik snap dat lodeweges had kunnen wachten met het na buiten brengen van het nieuws dat hij naar dkv gaat.. al vind ik het veels te ver gaan de reacties.. wat hadden de mensen gewild hem op zen muil slaan.?! Schandalig..!! Als ik de filmpjes bekijk denk ik jemig sta ik daarmee op de tribune.. schandalig heb er geen goed woord voor over.!! Jammer dat het zo moet.. had ook op een andere toon gekund..!!
De spijker op z'n kop. Ik kom al 30 jaar bij Cambuur, dit is de eerste keer dat ik me voor m'n eigen supporters schaam.
Mijn seizoen is (op dit moment) naar de klote. Ook al halen we per ongeluk Europees voetbal. Een levenslang stadionverbod en meldingsplicht voor de hersenloze tokkies die het veld op zijn gelopen en de hoofdingang hebben bestormd. Werkelijk schandalig.
De afgelopen 2 dagen kent echt alleen maar verliezers :zucht
Citaat van: Tukker op april 01, 2014, 23:47:16
Hoe mooi zou het zijn als er op dit soort posts helemaal niet gereageerd zou worden; dan is de lol er snel af.
Maandje geleden nog slachtoffertje spelen in Amsterdam, want het ohw zo lieve en brave Cambuur volk is onrecht aangedaan. Wij hadden jullie van het begin al door. Heerlijk dat DL naar Heerenveen gaat. Mogen er meer volgen,
Allereerst vind ik het jammer dat dit allemaal zo heeft moeten lopen, voor zowel DL, de club in het algemeen en onze supporters. Ik vind ook dat we DL niet alleen de zwarte piet moeten toeschuiven. Ik schrijf deze heisa ook toe aan onze directeur. Mijns inziens had v.d. Belt beter het advies kunnen geven aan DL om nog enkele weken te wachten met het maken van dit besluit. Blijkt maar weer dat onze eigen directeur totaal geen besef heeft hoe erg dit soort dingen kunnen escaleren bij onze achterban. Over professionaliteit gesproken. Wellicht is het een idee om voortaan een clausule in het contract op te nemen die verbiedt om lopende het contract contacten met dkv te leggen?
Volgende derby zonder uitsupporters, wat ik je brom.
De thuisvakken zullen behoorlijk Geel&Blauw gekleurd zijn, wat ik je brom..
Ik heb door het opstappen van DL een slecht gevoel over morgen. Zijn opstappen lijkt voor het gros vd supporters de oplossing, maar ik ben bang dat het alles behalve motiverend werkt voor het elftal. Vergeet niet dat het allemaal broodvoetballers zijn.
Net thuis en alles nog maar eens door gelezen
Wat ik snap:
Dat wij als supporters niet meer achter Dwight kunnen staan na deze keuze
Dat er emotie is, naar de vijand ga je gewoon niet en zeker niet in deze fase
Dat Dwight deze (wijze) keuze heeft gemaakt om weg te gaan, Anders was t nog fouter gegaan vrees ik
Wat ik niet snap:
Dat er supporters zijn die Dwight bedreigen en zo met ons stadion omgaan, Ook voor hun is dit ''thuis''
Waarom ''supporters'' ons zo te kakken zetten? Die hoolies zijn heus niet groter dan de club!
Wat ik vrees:
Dat dit in de koppies gaat zitten en dat het fout gaat...
Dat steunpilaren weg vallen. Het eerste wat ik dacht; Als er nu nog maar spelers/trainers willen komen volgend seizoen. Maar dat is doemdenken, dat snap ik! Tuurlijk komt t wel weer goed!
Dwight had beter moeten weten en onze sentimenten niet moeten onderschatten, een grote fout!
Ik hoop echt dat we morgen winnen en samen op handhaving af gaan |:)
Laat dit hoofdstuk rusten, Hij is weg dus kunnen we ons nu weer op Cambuur richten
EN PLEUR ALSJEBLIEF DIE 020-ERS EN DKV'ERS VAN DIT FORUM :R
SENSATIEZOEKERS; LAAT ZE LEKKER OP HUN EIGEN FORA STOKEN, MISSELIJKE LUI
Citaat van: Yungali020 op april 02, 2014, 00:56:18
Net thuis van je Hoelikun vriendjes. Dat je het woord sensatiezoekers nog in je mond durft te nemen na vandaag. Hoop dat jullie zsm degraderen en dat Heerenveen de komende jaren al jullie spelers en trainers afpakt.
Tokkies
wij/jullie dit/dat zus/zo
1 doet verkeerd en iedereen moet weg. Je lijkt Geeft Wilders wel... :_spank
En we staan er weer lekker op door een paar sukkels die op dat tijdstip blijkbaar niets anders te doen hadden dan de club in diskrediet te brengen. Wat ben je een idioot als je het in het hoofd haalt om op deze manier het stadion binnen te vallen. Die flow waar het team in zat is nu wel voorbij.
Citaat van: Scc01 op april 02, 2014, 06:28:36
En we staan er weer lekker op door een paar sukkels die op dat tijdstip blijkbaar niets anders te doen hadden dan de club in diskrediet te brengen. Wat ben je een idioot als je het in het hoofd haalt om op deze manier het stadion binnen te vallen. Die flow waar het team in zat is nu wel voorbij.
RT
:0= DE NACHT IS VOORBIJ, WAAR BLIJFT DAT SLOTJE GVD!
De afgelopen dagen is wel 1 van de zwarte bladzijden van de geschiedenis van SC Cambuur geworden.
Jammer, jammer helaas.
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 02, 2014, 06:44:05
De afgelopen dagen is wel 1 van de zwarte bladzijden van de geschiedenis van SC Cambuur geworden.
Jammer, jammer helaas.
Laat ik het nou eens 1x met je eens zijn. In 30 jaar nog nooit zoiets meegemaakt. :|
Voor het eerst dit seizoen niet eens zin in de matchday.
Citaat van: Treb op april 02, 2014, 06:46:01
Voor het eerst dit seizoen niet eens zin in de matchday.
Ik wel. Altijd. Cambuur 'till I die!
Zou DL stiekem samen met Riemer en Annie kijken?
Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 06:33:16
:0= DE NACHT IS VOORBIJ, WAAR BLIJFT DAT SLOTJE GVD!
Idd op slot! Genoeg geluld op naar de wedstrijd van vanavond!
Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 06:33:16
:0= DE NACHT IS VOORBIJ, WAAR BLIJFT DAT SLOTJE GVD!
Uw wens is mijn bevel heer Cantello :D