Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dwight Lodeweges

Gestart door Grijskijkert, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

Welkom bij onze mooie club  :thumbsup
Hopelijk krijgen wij weer lekker aanvallend voetbal te zien.

sytsa

Welkom bij onze mooie club Dwight Lodeweges,heb vanmiddag 1e kennismaking met hem gehad prima en heeft ook nog humor.Samen met Henk,Sandor en Jan maak er wat van de komende 2 jaar |:)

Sonnema

Heel veel succes en hoop dat je het kan waar maken met wat je hebt gezegd. Maar 2 jaar een contract geven is wel heel voorbarig. Hoop dat je de juiste man bent voor onze club en laat deze club zijn die we willen zijn. :scc :proost

oost058

Welkom bij Cambuur!
Succes
|:)

mario

Welkom bij de mooiste club v/h land en heel veel succes!

Chipke

Zelfs zijn telefoonnummer werd vermeld bij de persconferentie _O_

gewoon een fan

Citaat van: Chipke op februari 19, 2013, 14:04:13
Zelfs zijn telefoonnummer werd vermeld bij de persconferentie _O_
Mooi korte lijntjes daar hou ik van  :_schater

richard

Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 13:01:27
Citaat van: richard op februari 19, 2013, 12:47:38
Prima keuze denk ik ook omdat Henk Sandor en Jan er veel meer bij betrokken worden!!
Ik denk dat vooral Henk veel meer te vertellen krijgt en denk ook dat dat de reden is dat Arts niet wou verlengen..

Dat weet ik wel zeker, die arts ziet achter elke boom een vijand niet als die Menzo, nu al zin in eerste training van nieuwe seizoen!!

Bernardo

Er staat een interview met vd Belt en Lodeweges op de website van omrop fryslan

Nightmarelwd

Gerard Bos ‏@GerardBos

#jupilerleague Dwight Lodeweges kon overigens ook naar #PECZwolle. Die club heeft hij echter afgebeld, zijn keuze viel op #Cambuur.
MI-Sider for Life

Chipke

Slimme keuze van Lodeweges

Bernardo

Verstandige man die Lodeweges. :y

Destroyer

Welkom bij de mooiste club  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dennisw8

Welkom bij de beste club van Friesland !!  |:) |:)

Ronnie tng

Citaat van: dennisw8 op februari 19, 2013, 15:20:25
Welkom bij de beste mooiste club van Friesland !! |:) |:)

DE WERELD!