Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dwight Lodeweges

Gestart door Grijskijkert, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

Welkom en heel veel succes!
Zal je vast een beetje helpen van welke contracten je moet verlengen (die in 2013 aflopen):
Bakens, Van der Laan, Bakker, VdHeide, Makrini, Adnane en Hemmen  |:) |:) |:)

renesmidje


Grijskijkert

Citaat van: Lwdscc op februari 19, 2013, 19:23:20
Welkom en heel veel succes!
Zal je vast een beetje helpen van welke contracten je moet verlengen (die in 2013 aflopen):
Bakens, Van der Laan, Bakker, VdHeide, Makrini, Adnane en Hemmen  |:) |:) |:)
Ik denk dat je laatste 2/3 namen kan vergeten want die willen hogerop
IN HENK WE TRUST!!!

Baresi

welkom Dwight Lodeweges,goede keuze van de club :scc. We komen graag naar het stadion voor een goede show

dennisw8

Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 19:35:24
Citaat van: Lwdscc op februari 19, 2013, 19:23:20
Welkom en heel veel succes!
Zal je vast een beetje helpen van welke contracten je moet verlengen (die in 2013 aflopen):
Bakens, Van der Laan, Bakker, VdHeide, Makrini, Adnane en Hemmen  |:) |:) |:)
Ik denk dat je laatste 2/3 namen kan vergeten want die willen hogerop

hoop zelf dat Makrini, Hemmen, en V/d Heide blijft.

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 19:35:24
Citaat van: Lwdscc op februari 19, 2013, 19:23:20
Welkom en heel veel succes!
Zal je vast een beetje helpen van welke contracten je moet verlengen (die in 2013 aflopen):
Bakens, Van der Laan, Bakker, VdHeide, Makrini, Adnane en Hemmen  |:) |:) |:)
Ik denk dat je laatste 2/3 namen kan vergeten want die willen hogerop
Kan mooi, want wij promoveren  |:)

GerardFraneker

Citaat van: Dokkumer op februari 19, 2013, 20:51:07
Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 19:35:24
Citaat van: Lwdscc op februari 19, 2013, 19:23:20
Welkom en heel veel succes!
Zal je vast een beetje helpen van welke contracten je moet verlengen (die in 2013 aflopen):
Bakens, Van der Laan, Bakker, VdHeide, Makrini, Adnane en Hemmen  |:) |:) |:)
Ik denk dat je laatste 2/3 namen kan vergeten want die willen hogerop
Kan mooi, want wij promoveren  |:)

Mee eens!! Dwight U zeit welle komen!!  |:)

denistel

Citaat van: Lwdscc op februari 19, 2013, 19:23:20
Welkom en heel veel succes!
Zal je vast een beetje helpen van welke contracten je moet verlengen (die in 2013 aflopen):
Bakens, Van der Laan, Bakker, VdHeide, Makrini, Adnane en Hemmen  |:) |:) |:)

adnane staat toch onder contract bij vitas

denistel

ff een berichtje van een vvog supporter

Hallo Otto Dwight was in Harderwijk goed bezig om VVOG aan de top van de hoofdklasse te krijgen na jaren van kommer en kwel kan de Harderwijkse formatie weer naar boven kijken in de hoofdklasse maar dwight is een echte professional en hoort bij een BVO thuis jullie krijgen er een goede trainer mee groet evert

scclwd

Citaat van: denistel op februari 20, 2013, 10:15:08
ff een berichtje van een vvog supporter

Hallo Otto Dwight was in Harderwijk goed bezig om VVOG aan de top van de hoofdklasse te krijgen na jaren van kommer en kwel kan de Harderwijkse formatie weer naar boven kijken in de hoofdklasse maar dwight is een echte professional en hoort bij een BVO thuis jullie krijgen er een goede trainer mee groet evert

Dat klinkt in ieder geval positief. Nu Arts nog even een mooi afscheid geven, het liefst met promotie.

poelie-lwd

Ik zat meer te denken aan een doos gangmakers en een zak ringelingchips...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCCdrachten

Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 13:01:27
Citaat van: richard op februari 19, 2013, 12:47:38
Prima keuze denk ik ook omdat Henk Sandor en Jan er veel meer bij betrokken worden!!
Ik denk dat vooral Henk veel meer te vertellen krijgt en denk ook dat dat de reden is dat Arts niet wou verlengen..

Denk jij nog steeds dat Arts niet wou verlengen :_schater

Grijskijkert

#57
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 07:51:35
Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 13:01:27
Citaat van: richard op februari 19, 2013, 12:47:38
Prima keuze denk ik ook omdat Henk Sandor en Jan er veel meer bij betrokken worden!!
Ik denk dat vooral Henk veel meer te vertellen krijgt en denk ook dat dat de reden is dat Arts niet wou verlengen..

Denk jij nog steeds dat Arts niet wou verlengen :_schater
Ja dit is ook meerdere malen gezegd... Jij denkt dus iets anders?
IN HENK WE TRUST!!!

gewoon een fan

Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 07:58:38
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 07:51:35
Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 13:01:27
Citaat van: richard op februari 19, 2013, 12:47:38
Prima keuze denk ik ook omdat Henk Sandor en Jan er veel meer bij betrokken worden!!
Ik denk dat vooral Henk veel meer te vertellen krijgt en denk ook dat dat de reden is dat Arts niet wou verlengen..

Denk jij nog steeds dat Arts niet wou verlengen :_schater
Ja dit is ook meerdere malen gezegd... Jij denkt dus iets anders?
Hahaha ja dat is door hem elke keer gezegd,op deze manier lijd hij geen gezichtsverlies  ;)
Ik ben er van overtuigd dat de club niet met hem door wilde,de club heeft namelijk nooit uitgesproken dat ze graag met hem verder wilden.

Grijskijkert

Citaat van: gewoon een fan op februari 21, 2013, 08:25:32
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 07:58:38
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 07:51:35
Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 13:01:27
Citaat van: richard op februari 19, 2013, 12:47:38
Prima keuze denk ik ook omdat Henk Sandor en Jan er veel meer bij betrokken worden!!
Ik denk dat vooral Henk veel meer te vertellen krijgt en denk ook dat dat de reden is dat Arts niet wou verlengen..

Denk jij nog steeds dat Arts niet wou verlengen :_schater
Ja dit is ook meerdere malen gezegd... Jij denkt dus iets anders?
Hahaha ja dat is door hem elke keer gezegd,op deze manier lijd hij geen gezichtsverlies  ;)
Ik ben er van overtuigd dat de club niet met hem door wilde,de club heeft namelijk nooit uitgesproken dat ze graag met hem verder wilden.
De club gaf anders in december of november aan met hem door te willen gaan en dat ze in januari om de tafel zouden.. En als alleen Arts zou zeggen dat hij zijn contract niet wou verlengen zo ik ook gaan denken dat er wat anders achter steekt,maar buiten Arts heb ik Smidt,v/d Belt en de Jong het horen zeggen..
IN HENK WE TRUST!!!