Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dwight Lodeweges

Gestart door Grijskijkert, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Na lang wachten is de nieuwe trainer bekend!


Welkom Dwight
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!


RotterdamLeeuwarden

HUH ??? Hij past toch niet bij Cambuur ?
Ik vind hem net een tandenknarsende Grunninger :(

Had veel liever Langeler of Ulderink gehad maar goed.

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Grijskijkert

Citaat van: Goudvinger op februari 18, 2013, 17:52:11
Citaat van: grijskijker op februari 18, 2013, 17:48:12
http://www.omropfryslan.nl/nijs/dwight-lodeweges-nei-cambuur ter bevestiging

Dat bericht bevestigt helemaal niets  :gelekaart
Moet bekennen dat mijn fries niet goed is.. Maar het zal niet voor niks op hun site staan toch?
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

er staat nog niet dat het rond is maar dat alles wel in zijn richting wijst.


en het is geen groninger want hij is geboren in canada

SCCornjum

Ik hoop het, prima combinatie met Henk..
Watching Football Is Not A Crime

Ronnie tng

Ik heb mijn twijfels bij hem, maar uiteraard zal hij van mij een eerlijke kans krijgen  :y

Dokkumer

Het is nog niet rond en die conclusie die OA trekt hebben wij ook allang getrokken lijkt me.
De "regel" is ook hier, zolang niks definitief is heeft de persoon in kwestie geen recht op een eigen topic.

Slotje dus :devil

Uiteraard gaat het topic later deze week wel weer open  8P

Galdiano

Citaat van: Ronnie tng op februari 18, 2013, 18:15:31
Ik heb mijn twijfels bij hem, maar uiteraard zal hij van mij een eerlijke kans krijgen  :y

Hier sluit ik mij volledig bij aan!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

veroen

Dwight welkom en heel veel succes!
Hoop dat je voor aanvallend en verzorgd voetbal gaat zorgen en zoals je zelf al aangaf ook echt het publiek wil vermaken  :proost

richard

Prima keuze denk ik ook omdat Henk Sandor en Jan er veel meer bij betrokken worden!!

Grijskijkert

Citaat van: richard op februari 19, 2013, 12:47:38
Prima keuze denk ik ook omdat Henk Sandor en Jan er veel meer bij betrokken worden!!
Ik denk dat vooral Henk veel meer te vertellen krijgt en denk ook dat dat de reden is dat Arts niet wou verlengen..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

welkom bij onze mooie club.1e kennis making was prima.

lekker met vd heide-de jong en bruin de boel neer zetten de
komende 2 jaren.

|:)

Goudvinger

Uitstekende keuze vanwege de redenen die Ype Smit al noemde. Ik hoop dat hij ons de komende twee jaar veel moois brengt.

Welkom en succes  |:)