Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dwight Lodeweges

Gestart door Grijskijkert, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Citaat van: Galdiano op maart 31, 2014, 18:43:37
Als ik Maarten was zou ik per direct opstappen bij de KVC, daar wil je toch niet meer bijhoren!

Hier zou ik ook maar eens goed over nadenken. Dit kan natuurlijk niet, zeker omdat het live op tv was. Komt heel slecht over

Galdiano

Citaat van: Harry L. op maart 31, 2014, 18:42:42
Triest inderdaad. Onze ype liegt ook, hij kijkt die snuiter niet aan als hij antwoord geeft over leeuwin, makrini

Dat is lang nog niet bekend! Hoofdprijs vragen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur LWD

Wat een mongool die voorzitter van KvC, hij spreekt het hart van de Cambuursupporters niet!!!
Dit is al de zoveelste keer!!

Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op??

klompke

In deze zo ongelooflijk belangrijke fase van de competitie komt het voor de Kern van Cambuur als een zeer ongewenste verrassing dat nu in de strijd voor lijfsbehoud in de Eredivisie er zo'n bericht naar buiten komt.
Door het vanmiddag aangekondigde aanstaande vertrek van de hoofdtrainer naar aartsvijand DKV lijkt er een onwerkbare situatie te zijn ontstaan rond de heer Lodeweges, getuige ook de niet malse reacties op de diverse social media.
Lodeweges heeft samen met zijn technische staf onze club mooi verzorgd en herkenbaar aanvallend voetbal gebracht dit seizoen. Cambuur zal juist nu nog alles moeten geven in deze fase van de competitie, nog 5 duels te gaan ondermeer tegen directe concurrenten in de strijd tegen degradatie, immers Eredivisie willen we toch allemaal?
Ook de Kern van Cambuur gaat vol voor het zo belangrijke Eredivisieschap, zeker ook met het oog op de toekomstplannen van de club een zeer belangrijk gegeven.
Hoe dan ook is niemand blij met de onnodig ontstane en ongewenste onrust. Wellicht dat het vervroegd (tijdelijk) naar voren schuiven van Henk de Jong als nieuwe interim-hoofdtrainer de beste tussenoplossing biedt?
We wensen SC Cambuur veel wijsheid toe in deze cruciale fase. We spreken uiteraard de wens en hoop uit dat er geen exodus zal plaatshebben qua spelersmateriaal.
SCS Kern van Cambuur

nu is dit de tekst
deze staat op de kvc side

Cor

Wat een tyfuslooser die dkv watcher met z`n achterlijke smile op z`n bek. Moet ook klappen hebben

Len Cantello

#1205
Citaat van: Galdiano op maart 31, 2014, 18:43:37
Als ik Maarten was zou ik per direct opstappen bij de KVC, daar wil je toch niet meer bijhoren!
Lijkt me ook.

Dit kan toch niet? Ik zit er sterk over na te denken om m'n lidmaatschap op te zeggen.....


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

kickandrush

Wat zit die boer met die zelfingenomen bek van em nou dom te grijnzen? Kieken of die nog su dom kiekt als ze volgend jaar het stront aan de lippen staat.. En die KvC voorzitter  :_schater wat een suurtsje is dat zeg.

Harry L.

Citaat van: Cor op maart 31, 2014, 18:47:41
Wat een tyfuslooser die dkv watcher met z`n achterlijke smile op z`n bek. Moet ook klappen hebben

Idd. Wat een rukker. Dat geldt ook voor die van de kvc, wat een ei

Len Cantello


Citaat van: Cor op maart 31, 2014, 18:47:41
Wat een tyfuslooser die dkv watcher met z`n achterlijke smile op z`n bek. Moet ook klappen hebben
Eens. Liever vandaag nog dan morgen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Misery

Heb 2 minuten gekeken en toen uitgezet,wat een gelul zeg  8P
Biertje?

dizzhead

Citaat van: klompke link=topic=123.msg67500#msg67500 date=1396284448
deze staat op de kvc side

/quote] dus in feite staat er hetzelfde. Nu eisen ze het vertrek niet, maar dringen ze er op aan. Wat in de praktijk t zelfde is, gezien de hiƫrarchische verhoudingen

Destroyer

Mijn lidmaatschap al lange tijd geleden opgezegd, totaal geen uitstraling die kerel
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: SportClubCambuur op maart 31, 2014, 18:47:13
Kees Elzinga slappe lul, gewoon niks meer dan een marionet van de BVO.

Weet TOTAAL niet wat er leeft onder de supporters, wat een lachtertje dat zuurtsje bij de boodschappen.

Ik zeg per direct mijn lidmaatschap op, tenzij Maarten van Tuinen het per direct overneemt!

:_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Misery

Citaat van: Harry L. op maart 31, 2014, 18:49:07
Idd. Wat een rukker. Dat geldt ook voor die van de kvc, wat een ei

Ik zal mijn avatar erop afsturen  :y
Biertje?

Cambuur LWD

Kan je via het contactformulier je lidmaatschap opzeggen?
http://www.kernvancambuur.nl/contact/contactformulier

Wat een godverdomme kutmongool!! @^*&(#@