Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dwight Lodeweges

Gestart door Grijskijkert, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: theben op maart 31, 2014, 14:24:20
l0lleuk idee voor een spandoek

idd.
net als"bedankt voor het behoud in de eredivisie".
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Montana

Ik hoop dat de BVO het advies van KvC ter harte neemt en deze man per direct 'vrijsteld van arbeid'.

EastSide058

stiekem hopen op een 1 april grap...  :O :O :O
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Baresi

Wat een timing,,niet te geloven!Henk nu per direct naar voor schuiven als v/d Belt ballen heeft!!
:scc

Bernardo

Citaat van: Montana op maart 31, 2014, 14:34:10
Ik hoop dat de BVO het advies van KvC ter harte neemt en deze man per direct 'vrijsteld van arbeid'.
:thumbsup

HilversumOnTour

Citaat van: Baresi op maart 31, 2014, 14:35:03
Wat een timing,,niet te geloven!Henk nu per direct naar voor schuiven als v/d Belt ballen heeft!!
:scc

Dan maakt Vd Belt zich in 1 klap onverwoestbaar hier!  |:)

Len Cantello

Citaat van: okkele op maart 31, 2014, 14:33:54
"bedankt voor het behoud in de eredivisie".

Alsof dat alleen zijn verdienste is. Voetbal = teamsport.

Ik zit me hier echt op te vreten. Als ik mijn emoties de vrije loop zou laten, dan schopte ik 'm het liefste nu direct en persoonlijk de club uit.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Yellow Army

Erg jammer dat DL geen respect voor de supporters op heeft kunnen brengen. Had hem wat dat betreft hoger ingeschat.

Anderzijds is hij bij zijn vorige clubs nou niet bepaald succesvol geweest en zie dat dus bij dkv ook niet gebeuren.
Area 58

Sonnema

Zowel van Lodeweges als van Cambuur een grote schande dat je dit nu bekend maakt zo vlak voor Utrecht uit en dat terwijl je niet veilig bent. Het is een Huichelaar en dit doe je de supporters gewoon niet aan dan heb je niks met onze club. Nu gaat hij via een achterdeur het stadion uit terwijl hij netjes via de voordeur had gekund. Door deze keuze heeft hij zich een groot probleem op de hals gehaald en moet hij per direct verkassen en niet meer toelaten in het stadion. OPROTTEN

scclwd

Is het echt geen 1aprilgrap?

mescc

tis toch gin 1 april je :O

SportClubCambuur

per direct oprotten met die laaielichter!!

vertrekken kan en mag....

maar naar DE concurrent

en op DIT moment bekendmaking...

ZUM KOTSEN!!

Henk de Jong 5 jaar contract en per direct voor de groep!!!!

Len Cantello

Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 14:38:38
Is het echt geen 1aprilgrap?
Zou wel een hele hele slechte grap zijn.... Als je weet wat dit soort berichten met ons doet.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

scclwd

En nog erger: wat heeft dit voor invloed op de spelers??? Verd ****

sccvl

Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 14:38:38
Is het echt geen 1aprilgrap?

Ik heb een ZEER betrouwbare bron zojuist 1 op 1 gevraagd ... En die heeft mij gezegd dat het 100% zeker was. En dat zei ook ontzettend zijn geschrokken, zei hebben het vanmorgen 11:00 gehoord van Dwight zelf.