Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dwight Lodeweges

Gestart door Grijskijkert, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: wiekie1969 op april 01, 2014, 22:12:29

:O :O :O :O :O

Zoals gewoonlijk een sterke reactie van je. Mijn complimenten!

Cor

Citaat van: Treb op april 01, 2014, 22:10:20
Doe je nou zo dom?
Spelers/trainers/sponsors denken wel een paar keer na voordat ze hier tekenen.

Echt alle sympathie voor ons is verdwenen.

Mijn positieve gevoel over dit geweldige seizoen is ook helemaal weg, heb op dit moment niet eens zin in de wedstrijd van morgen.  ;(

Man o man, waar je je al niet druk over maakt. Waar baseer  je deze wijsheden op, op feiten of je eigen gevoel? Je kunt ook met DL meegaan. Dit is Cambuur, we hebben het hier wel erger mee gemaakt, en we leven meer dan ooit. Dit jaar worden we 50, had een mooi feestje voor DL kunnen zijn, maar hij kiest voor theaterpubliek en thermoskannen in het stadion.

Utekleitrokken

Citaat van: Treb op april 01, 2014, 22:10:20
Doe je nou zo dom?
Spelers/trainers/sponsors denken wel een paar keer na voordat ze hier tekenen.

Echt alle sympathie voor ons is verdwenen.

Mijn positieve gevoel over dit geweldige seizoen is ook helemaal weg, heb op dit moment niet eens zin in de wedstrijd van morgen.  ;(

Waardoor hebben we deze sympathie in het verleden verworven?

KscW

Ik vraag me af wat een supporter definieert...

Iemand die hart voor de club heeft. Zijn club steunt in voor en tegenspoed en bewust is van de  gevolgen van zijn of haar individuele keuzes.

Keuzes die TEGEN het belang van de club gemaakt worden omdat jij zo graag je mening moet ventileren.. Ben je geen supporter...

PePe

Op naar de play-offs en de boeren d'r uit spelen!!

Collingwood

Wiens schuld dit ook is, dit is een gang van zaken die wat mij betreft erg te betreuren valt. Kan me qua negatief gevoel wel vinden in de woorden van Treb.
Kalmte alleen kan u redden.

pvanbuijtene

Citaat van: Treb op april 01, 2014, 22:14:09
Zoals gewoonlijk een sterke reactie van je. Mijn complimenten!

Ook fucking gejank om niks van je.. vorig jaar wilde er ook al geen spelers tekenen.. geef r een paar dagen.. is de rust ed weer.. met dank aam deze beslissing!

Dokkumer

Citaat van: Utekleitrokken op april 01, 2014, 22:15:38
Waardoor hebben we deze sympathie in het verleden verworven?
In het recente verleden? Vast door onze fantastische klappertjes en de halflege tribunes  :_schater

punkman

De laatste 5 wedstrijden wouden we met zijn allen knallen met Cambuur.
Dat is nu al heel goed gelukt, al 2 dagen niet meer uit de media weg te slaan.
Ook negatieve publiciteit is publiciteit en hoeft niet per definitie slecht te zijn.

scclwd

Citaat van: Utekleitrokken op april 01, 2014, 22:02:34
Ok Koen. Wat is er dan exact gebeurd? Wat heb je waargenomen?

Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb ook gehoord over bedreigingen naar de spelers. Verwacht dan ook maar niet meer dat ze een stapje harder voor ons doen.

Cor

Citaat van: yellow@ndblue op april 01, 2014, 22:12:21


Maar dit heeft hij niet verdiend, O ja en het nieuwe stadion zal nu de optie voor deze locatie ook wel veliezen is tegen deze lui niet te beveiligen.

Geloof je nu echt dat hier blijven ooit een serieuze optie is geweest  :_schater  :_schater

pvanbuijtene

No one likes us, we don't care!!! |:)

Destroyer

Citaat van: Treb op april 01, 2014, 22:10:20
Doe je nou zo dom?
Spelers/trainers/sponsors denken wel een paar keer na voordat ze hier tekenen.

Echt alle sympathie voor ons is verdwenen.

Mijn positieve gevoel over dit geweldige seizoen is ook helemaal weg, heb op dit moment niet eens zin in de wedstrijd van morgen.  ;(

:O doe eens even normaal joh, en stel je niet zo aan. Wij zijn en echte club met echte supporters. Men ademt hier cambuur. En dat geldt ook voor de sponsoren!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Cor op april 01, 2014, 22:15:29
Man o man, waar je je al niet druk over maakt. Waar baseer  je deze wijsheden op, op feiten of je eigen gevoel? Je kunt ook met DL meegaan. Dit is Cambuur, we hebben het hier wel erger mee gemaakt, en we leven meer dan ooit. Dit jaar worden we 50, had een mooi feestje voor DL kunnen zijn, maar hij kiest voor theaterpubliek en thermoskannen in het stadion.
Het zal nooit iedereen 100% naar de zin zijn, ik betreur zelf ook een aantal zaken van de afgelopen dagen. Verder ben ik het HELEMAAL met je eens

Het allerbelangrijkste is dat we de focus op een positieve manier op de spelers en rest van de TS houden en vanaf morgen weer voor massale steun zorgen. Niet alleen in Uterus, maar ook in Pijpmegen en in Kakkerlakkendam.
Tegen Viesklas en Aso maak ik me geen zorgen, dan zijn we er!

Destroyer

Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 22:17:40
Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb ook gehoord over bedreigingen naar de spelers. Verwacht dan ook maar niet meer dat ze een stapje harder voor ons doen.

Doe normaal je! Die lui voetballen ook voor hun zelf! Denk je dat ze liever jl. spelen?
** Poolwinner 18/19 - 21/22