Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Het positieve is dan wel weer dat hij anders mijlenver in de schaduw van "de Klassieker" had gestaan. Dat had dan 95% van de zendtijd opgeslokt. Henk zou dan hooguit even mogen zwaaien en de groeten doen...

speculeter

Een  ding vraag ik me af na deze wedstrijd.
Je staat al met 2-0 achter en 10 man.
Waarom breng je Narsingh in terwijl hij nog niet helemaal fit is en je
hem de aankomende wedstrijden hard nodig hebt?

Lore

Citaat van: speculeter op september 21, 2014, 19:07:04
Een  ding vraag ik me af na deze wedstrijd.
Je staat al met 2-0 achter en 10 man.
Waarom breng je Narsingh in terwijl hij nog niet helemaal fit is en je
hem de aankomende wedstrijden hard nodig hebt?

Omdat hij wedstrijdritme op moet doen?

speculeter

Geen Henk de jong bij studio voetbal vanavond.

pvanbuijtene

Citaat van: speculeter op september 21, 2014, 19:16:09
Geen Henk de jong bij studio voetbal vanavond.
Nee? Goh....

speculeter

Ging toch al niet kijken...maar het roddelen over AZ is blijkbaar interessanter.

Utekleitrokken

Citaat van: speculeter op september 21, 2014, 19:16:09
Geen Henk de jong bij studio voetbal vanavond.

Huh? Dit was gisteren al het geval, is genoemd, en daar heb jij op gereageerd. Gebruik je met nog iemand het zelfde account of heb je een intens slecht geheugen?  :insane

Yellow Army

Huh... Henk de Jong was niet bij studio voetbal...
Area 58

sunderland

Citaat van: Yellow Army op september 21, 2014, 23:26:18
Huh... Henk de Jong was niet bij studio voetbal...
Prima toch .Laat hem er maar zitten na een overwinning .En Narsingh moet idd wedstrijdritme opdoen .Hij is met Rusnak onze beste speler .

Kuzmanovic-Apeldoorn

Prima reacties in de interviews van Henk!!  |:)
Henk, held, bedankt

Casuals-lwd

Ik ben het precies met je eens Henkie, we mutte als we in het spel zitten wat dominanter zijn. Zoals de eerste 20 minuut, we hielden de bal mooi in de ploeg maar kwamen nauwelijks tot grote kansen.

speculeter

Toch wel jammer dat we niet konden starten met twee snelle vleugels.
Dan had ik het helemaal nog moeten zien!!

wiekie1969

Citaat van: speculeter op september 21, 2014, 19:07:04
Een  ding vraag ik me af na deze wedstrijd.
Je staat al met 2-0 achter en 10 man.
Waarom breng je Narsingh in terwijl hij nog niet helemaal fit is en je
hem de aankomende wedstrijden hard nodig hebt?



Wedstrijdritme opdoen natuurlijk!!!

denistel

ja en gokken op zien snelheid met een man minder he

Marc S

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  6 min.
Vrijdag aanstaande, 3 oktober dus, schuift Henk de Jong aan bij #VITV laat de #Cambuur-trainer zojuist weten.