Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Geef Sandor maar weer de schuld  :zucht
Ik ben van mening dat deze staf qua voetbalvisie aardig op 1 lijn zit en elkaar hier en daar prima aanvullen. Dus Sandor zal zeker zijn deel daarin hebben.

Destroyer

Van eigen kracht uit gaan daar komt het door.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Sonnema

Inderdaad van eigen kracht uit gaan en niet te veel opdrachten meegeven. Paar puntjes aangeven waar ze om moeten denken en voor de rest lekker ballen. Zo deed henkie het ook bij Harkema

Len Cantello

Mooie peptalk / speech vandaag, Henk. In keurig Nederlands ook nog eens ;)

:0= WIJ WINNEN!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Unknown

Henk die weet tenminste WEL met supporters om te gaan.  |:)

Sander Scc

Citaat van: Unknown op april 13, 2013, 15:33:43
Henk die weet tenminste WEL met supporters om te gaan.  |:)

Hij bedankte ook de mindervalide supporters even persoonlijk voor hun komst. Dat vond ik ook zeer netjes.

Ik kan echt genieten van henkie zijn enthousiasme en ik weet zeker dat hij dit vandaag prachtig vond! Komt wel goed met onze henkie  :proost

Destroyer

Henk snapt ons tenminste, hij kan er zelfs van genieten.  Zo hoort het, heerlijk  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

gewoon een fan

Eindelijk zien wij de ware Henk  :thumbsup
Ongelofelijk dat zelfs deze SUPER aardige man ondersneeuwde bij Arts  ;(
Hoe langer Arts weg is hoe meer je erachter komt wat deze man heeft "aangericht".


poelie-lwd

Citaat van: poelie-lwd op april 01, 2013, 11:24:44
Ik snap niet waar jouw vertrouwen op is gebaseerd. Schokeffect bestaat niet, spelers kunnen waarschijnlijk niet beter. Als Diemers er al in moet om creativiteit te brengen, dan is het einde zoek. Nachtkaarsseizoen!


Ik heb het niet over een schokeffect waarde H. Met enkele veranderingen in het elftal en de spelers bewust maken van het feit dat aanvallen nog altijd de beste vorm van verdedigen is kom je een heel eind. Je moet het niet moeilijker maken dan het is.

Snap je nu wat ik bedoelde waarde J? Spelen om niet te verliezen of spelen om te winnen is een wereld van verschil en geeft gelijk het verschil aan tussen Arts en de jong.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Baresi

Technische staf bedankt :scc

Chipke

Citaat van: Baresi op april 14, 2013, 16:33:01
Technische staf bedankt :scc

Nu nog niet dat zeggen we pas als we in mei bij de Oldehove staan  |:)

Dokkumer

Henk, je weet precies bij de spelers en supporters de gevoelige snaar te raken. Zaten we 5 weken geleden nog in zak en as, een paar dingetjes aanpassen en de reus ontwaakt weer. KLASSE!

KNVB open je ogen. Deze man is een parel voor het betaalde voetbal. Passie, strijdlust en aanvallend voetbal!

Len Cantello

Henk, regel je ff 1.500 kaarten zonder reisbeperking voor Emmen en Excelsior uit? Alvast bedankt!
:devil :proost
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

maikcambuur

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 19:08:30
Henk, je weet precies bij de spelers en supporters de gevoelige snaar te raken. Zaten we 5 weken geleden nog in zak en as, een paar dingetjes aanpassen en de reus ontwaakt weer. KLASSE!

KNVB open je ogen. Deze man is een parel voor het betaalde voetbal. Passie, strijdlust en aanvallend voetbal!

Inderdaad, alleen hierom zouden ze hem zijn benodigde papieren toch al moeten geven!?