Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: John Hiatt op maart 30, 2013, 10:56:31
Citaat van: poelie-lwd op maart 29, 2013, 19:46:12
Dat had verdorie al veel eerder gemoeten.

Hoe dan ook, ik ben zeer positief gestemd over de doorgevoerde wijzigingen en heb er alle vertrouwen in dat Henk en co woord houden t.a.v. het aanvallende voetbal wat ze voor ogen hebben.

Let wel, met een beetje geluk zijn we maandagavond gewoon weer titelkandidaat!

Ik snap niet waar jouw vertrouwen op is gebaseerd. Schokeffect bestaat niet, spelers kunnen waarschijnlijk niet beter. Als Diemers er al in moet om creativiteit te brengen, dan is het einde zoek. Nachtkaarsseizoen!

Ik heb het niet over een schokeffect waarde H. Met enkele veranderingen in het elftal en de spelers bewust maken van het feit dat aanvallen nog altijd de beste vorm van verdedigen is kom je een heel eind. Je moet het niet moeilijker maken dan het is.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Complimenten voor het gedurfde spel! 3 punten en tevreden toeschouwers. Dubbele winst geboekt vandaag.

Len Cantello

Citaat van: De Gast op april 01, 2013, 19:22:32
toeschouwers
Lees: supporters. Toeschouwers zitten dertig kilometer verderop.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

mario


De Raaf

Zo doorgaan mannen. Had eindelijk weer trots gevoel na maanden gvd.
SCC SCC  |:) |:) |:) |:)

gewoon een fan

Wat ik ook heerlijk vond om te zien was dat Henk heel vaak zijn team met handgebaren probeerde vooruit te dirigeren.
Druk zetten op de tegenstander  :proost

De Gast

Mooie vent. Ook vanavond weer. Zonde dat deze man zn papieren niet heeft.

Destroyer

Spandoekje voor henk en een keer toe zingen heeft hij nu wel verdient
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

HENKIE MAAK(T) ONS KAMPIOEN  |:)

Bernardo

HENKIE HENKIE, WE WORDEN KAMPIOEN! |:)

rtscc

pracht van een trainer,  :0=

dit is mien club

Als je wint heb je vrienden.

Als scc nu 4 oprij verlies ben ik benieuwd wat dan de reacties zijn.
Hij heeft lef, durft Cambuur aanvallend voetbal te laten spelen. Heerlijk enthousiast.
Opportunistisch maar wel met een idee...

Hij toont ballen... maar we krijgen het lastig tegen de Graafschap en Emmen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCCFRANEKER

STANDBEELD VOLKSHELD NR 1 ELKE WEEK MEER GEKKENHUUS WAT EEN FIGUUR :D

sunderland


PePe

Komen de successen nu door Henk de Jong? (omdat hij nu voor de groep staat ipv Alphons) of komt dit doordat Sandor nu assistent is geworden bij Cambuur?