Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Nah, dat is wat overdreven.. Maar in ieder geval toelating tot de cursus...

Destroyer

Topper. Voor af de wedstrijd even naar het uitvak komen om te klappen en je duim ff omhoog te steken. Zo hoort het.  Kan arts Nog wat van leren....
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Het is belachelijk dat de KNVB voor ex-internationals andere eisen stelt dan voor anderen, natuurlijk hebben ex-internationals veel ervaring maar een man als Henk de Jong heeft gewoon een Rinus Michels award gewonnen als amateur trainer. Dan heb je echt niet minder in je mars dan een gemiddelde ex-international.

Dokkumer

Een goed voetballer maakt je niet automatisch een goed trainer en andersom ook niet ;) Daar zou de knvb eerst eens vanaf moeten stappen.

gobo

Citaat van: Destroyer op april 14, 2013, 21:43:40
Topper. Voor af de wedstrijd even naar het uitvak komen om te klappen en je duim ff omhoog te steken. Zo hoort het.  Kan arts Nog wat van leren....
Zo hoort het. Weer eens wat anders dan die contactgestoorde.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Unknown

Bel lodeweges maar af. Henkie ff de papieren halen, en we zitten goed.

speculeter

Lodeweges, met henk ,jan,en sandor....komt wel goed!

Treb

Henk de Jong  |:)

Arts was als een depressie dat over Cambuur hing. Nu deze man weg is voelt iedereen zich weer vrij en dat kan mede op conto van deze man geschreven worden. Wat een positiviteit! Heerlijk!

Destroyer

Citaat van: Unknown op april 15, 2013, 12:42:10
Bel lodeweges maar af. Henkie ff de papieren halen, en we zitten goed.
Dat gaat hem niet worden, alhoewel ik het hem dik gegund had natuurlijk  :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Arts krijgt nooit meer een club! Haha
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Galdiano op april 15, 2013, 19:30:56
Arts krijgt nooit meer een club! Haha

Nou misschien een (depressieve) club als AGOVV of veendam.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

YellowBlue

Citaat van: John Hiatt op maart 30, 2013, 10:56:31
Ik snap niet waar jouw vertrouwen op is gebaseerd. Schokeffect bestaat niet, spelers kunnen waarschijnlijk niet beter. Als Diemers er al in moet om creativiteit te brengen, dan is het einde zoek. Nachtkaarsseizoen!

Goh, wat kun jer er dan naast zitten hè... 8)

poelie-lwd

Neem het hem niet kwalijk, hij is van huis uit een tennisser  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

richard

HELD |:) |:) |:) dat interview ook weer kippenvel, geweldig!!!!

speculeter

Als hij het hele seizoen coach was geweeest...
Waren we met 18punten voorsprong kampioen geworden.

Zou die actie na de westrijd ook bij hem weg zijn gekomen?